Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

maar een mk11 moet iemand toch gewoon in 2 schoten dood hebben? dat ding doet 60 damage. die logica gaat zo goed als nooit op :P

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13:54
pa4jv schreef op maandag 13 januari 2014 @ 18:37:
Is dit die patch om wat dingen recht te zetten qua balance? Zoja, dan worden de DMR's vies goed de komende tijd. Zal wel weer even duren voordat ze doorhebben dat ze die een te grote buff gegeven hebben. :D
Welke patch heb je het over? Die op de FP voor de PC? En hoe weet je als ze de balance gaan aanpakken, de DMR's vies goed gaan worden de komende tijd? Heb ik wat gemist ofzo?

Neem aan, als er een patch komt, het niet voor de balance is, maar voor de stabiliteit en dit:YouTube: Battlefield 4: Big Problems need Big Solutions

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
Voor de liefhebbers :X

[ Voor 18% gewijzigd door Dynamix op 13-01-2014 20:24 ]

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-11 21:19
Hopelijk wordt de rubberbanding met de patch verwijdert zodat Conquest speelbaar wordt en fixen ze emblems :D . Kan ik eindelijk mijn super coole yoshi emblem in-game zien O+ .

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/2h68410.png

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

• pa4jv
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:14
baronruud schreef op maandag 13 januari 2014 @ 19:50:
[...]

Welke patch heb je het over? Die op de FP voor de PC? En hoe weet je als ze de balance gaan aanpakken, de DMR's vies goed gaan worden de komende tijd? Heb ik wat gemist ofzo?

Neem aan, als er een patch komt, het niet voor de balance is, maar voor de stabiliteit en dit:YouTube: Battlefield 4: Big Problems need Big Solutions
Dice is bezig met patches voor in game balance en netwerk zooi. Wat die balance betreft zal het vooral om MAA, choppers, granaten, DMR's en enkele losse wapens(ACE 23 e.d.) gaan. Dice is in 1 ding heel erg goed en dat is alles overpatchen: iets wat te goed is wordt te slecht en vice versa. Zou mij dus niets verbazen als DMR's een te grote buff krijgen.

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 17-11 11:25
pa4jv schreef op maandag 13 januari 2014 @ 21:27:
[...]

Dice is bezig met patches voor in game balance en netwerk zooi. Wat die balance betreft zal het vooral om MAA, choppers, granaten, DMR's en enkele losse wapens(ACE 23 e.d.) gaan. Dice is in 1 ding heel erg goed en dat is alles overpatchen: iets wat te goed is wordt te slecht en vice versa. Zou mij dus niets verbazen als DMR's een te grote buff krijgen.
Klopt; DICE doet niet aan balancen maar aan kapot nerfen en teveel buffen.

DMR's zijn niet zo slecht als je weet hoe je ze moet gebruiken, maar een kleine buff kunnen ze wel gebruiken ja.

Overigens, die 60 damage is binnen 10 meter ja, daarna heb je damage dropoff (net als alle wapens).

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-11 21:27
pa4jv schreef op maandag 13 januari 2014 @ 21:27:
[...]

Ik zou het overigens geen probleem vinden als de netcode straks te goed wordt :>

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-11 15:13
Gaan we morgen in een Squad ook zulk commentaar geven

YouTube: BEST BF3 PLAYER EVER "YOLO On The Battlefield" \[10] :9~
Hier word ik verdrietig van... De game kan zo vet zijn en dan verneuken de het zo hard en nog ontkennen ook 8)7

[ Voor 45% gewijzigd door Wackmack op 13-01-2014 22:30 ]

• Rowwan
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:25
Gisteravond nog ff TDM gespeelt.Eerst een hoop issues met de server browser (geen enkele Europese server). Daarna vaak gekilled terwijl ik achter een cover stond. Gisteren ook voor het eerst bedraad gespeelt (normaal wireless) en het leek erop dat de problemen daarna alleen maar groter werden.
Ik ben benieuwd naar de patch van vandaag!

• harryvos
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-11 23:00

• harryvos
11:00 uur komt de patch uit, volgens battlelog.

Verwijderd

Ben benieuwd naar de patch! Vanavond toch niets te doen dus waarschijnlijk wordt dat weer eens een hele avond gamen. (keer wat anders dan af en toe een uurtje tussendoor)

Eergister de Support class maar eens opgepakt, in een uurtje Rush had ik de eerste 50 kills al te pakken met de U-100 MK5; lekker wapen! Verder bevalt het rondsmijten van de ammo packs me ook prima, deze class is wel een geinige afwisseling op mijn Recon autisme ;)

In BF3 ook behoorlijk wat support gespeeld maar dit was voornamelijk vanwege de C4 (die ontbrak toen bij de recon class) want dat blijft toch wel een van de creatiefste wapens in de game >:)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2014 09:10 ]

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-11 22:28
Veel dingen komen me erg bekend voor. Wat ik nog niet voorbij heb zien komen en wat ik al 2 keer ervaren heb is een kill maken terwijl je in de knife animatie zit.
Wat ik bedoel: ik schiet op een gast die op me af rent en vervolgens wordt ik door die persoon geknifed. Ik zie dat ik een counterattack kan doen, maar i.p.v. die animatie valt die gast neer en krijg ik de melding dat ik de kill heb gemaakt met mijn wapen.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Dus voortaan zeg jij niet meer "wat een laggers!"
Maar "wat een klote hitreg netcode!" :P

Mag ik hier nu mijn slechte k/d aan wijten? ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Superkiwi op 14-01-2014 13:22 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• PsychoMantis_NL
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12:11

PsychoMantis_NL

PSN: PsychoMantis_NL

BounceCloud schreef op maandag 13 januari 2014 @ 17:24:
Ik begin het echt spuugzat te worden. Vanaf het begin nooit problemen gehad met vastlopers, maar sinds de laatste patch is het een groot drama.

PS3 loopt om de 3/4 maps vast, elke keer als een map beëindigd wordt en hij of de scorecard wil weergeven, of de volgende map begint te laden.

Problemen concentreerden zich voorheen bij de wat oudere PS3's, maar die van mij is nog geen half jaar oud.
Dat probleem probeerde ik dus laatst bij je aan te kaarten :p

Bij mij hielp het door te switchen naar iedere andere variant als Conquest. Beetje jammer want dat levelen gaat met Conquest i.c.m. een xp boost wel asociaal snel maar ja, dan maar iets meer focussen op het vrijspelen van weapon upgrades :p

PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V

Verwijderd

PsychoMantis_NL schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 09:59:
[...]

Bij mij hielp het door te switchen naar iedere andere variant als Conquest. Beetje jammer want dat levelen gaat met Conquest i.c.m. een xp boost wel asociaal snel maar ja, dan maar iets meer focussen op het vrijspelen van weapon upgrades :p
Sinds ik Rush speel heb ik geen last meer van vastlopers, game lijkt wat dat betreft nu probleemvrij.

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

Dat heb ik hier dus ook. Enige waar ik nu wel nagenoeg 100% van de tijd last van heb, is een gigantische framedrop ergens bij operation locker (TDM).

Voorheen had ik daar geen/minder last van, maar de laatste week of 2 dondert de framerate wel ergens tijdens die map in elkaar. Duurt meestal maar een seconde of 2,3 en het gebeurt misschien maar 2 keer per potje dus ik stoor me er niet aan, maar dat is het enige wat me nu nog écht opvalt.

• BounceCloud
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:32
PsychoMantis_NL schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 09:59:
[...]

Ah, LOL, shame on me. Zie nu pas dat die DM nog open staat. :F

Jammer dan conquest zo onstabiel is. Ben er nu wel achter dat Siege of Shanghai dodelijk is voor je Playstation; daar crashed hij elke keer. Ik vind het wel heel gek, want tot en met de vorige patch had ik never nooit problemen en nu is het opeens huilen met de pet op.

Heb EA maar gemeld dat ik zoveel problemen ervaar met CQ. Dan heb ik in ieder geval een signaal afgegeven.

Vind het echt zonde, want CQ kon ik mij toch wel prima in vermaken. Welke spelmode lijkt er het meeste op en heeft ook een normale respawn tijd?

• Jackal131
BounceCloud schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 10:18:
[...]
Vind het echt zonde, want CQ kon ik mij toch wel prima in vermaken. Welke spelmode lijkt er het meeste op en heeft ook een normale respawn tijd?
Domination?

Speelt alleen een stuk sneller door de kleinere maps.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Verwijderd

Ik hoop ook dat ze de map rotation gaan fixen voor de Rush servers, zie alleen maar dezelfde 5-6 maps voorbij komen. Een aantal vanilla maps heb ik nog nooit gehad en de China Rising maps zijn helemaal nergens te bekennen.
Daarnaast is het ook bijzonder irritant dat wanneer ik een server op een bepaalde map join je altijd net voor de map change in de game komt :( (om vervolgens wéér Paracel Storm te krijgen)

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
BounceCloud schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 10:18:
[...]

Ah, LOL, shame on me. Zie nu pas dat die DM nog open staat. :F

Jammer dan conquest zo onstabiel is. Ben er nu wel achter dat Siege of Shanghai dodelijk is voor je Playstation; daar crashed hij elke keer. Ik vind het wel heel gek, want tot en met de vorige patch had ik never nooit problemen en nu is het opeens huilen met de pet op.

Heb EA maar gemeld dat ik zoveel problemen ervaar met CQ. Dan heb ik in ieder geval een signaal afgegeven.

Je speelt op PS3 ?

Ik speel zelf op PS4, maar met die map die jij aanhaalt heeft de PS4 ook moeite, als de toren blijft staan is er niks aan de hand, maar zodra die dreigt in te storen of dat ook werkelijk doet is er geen spelen meer aan. Ik vermoed zelf dat al dat stof wat vrijkomt bij de instorting gewoon teveel render werk is ofzoiets.

• Goudstalen
Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 10:33:
Ik hoop ook dat ze de map rotation gaan fixen voor de Rush servers, zie alleen maar dezelfde 5-6 maps voorbij komen. Een aantal vanilla maps heb ik nog nooit gehad en de China Rising maps zijn helemaal nergens te bekennen.
Daarnaast is het ook bijzonder irritant dat wanneer ik een server op een bepaalde map join je altijd net voor de map change in de game komt :( (om vervolgens wéér Paracel Storm te krijgen)
So true.

Echt zonde dat sommige maps (bijna) niet voorkomen en China Rising sowieso volledig afwezig is.
Paracel storm word ik inderdaad ook helemaal gek van. Zo moeilijk moet het toch niet zijn om ervoor te zorgen dat je alleen games joined die net begonnen of op de helft zijn?

Kan iemand trouwens Capture the Flag spelen? Zegt bij mij dat ik dan DLC nodig heb, terwijl ik die wel heb -_-

• ndonkersloot
Zijn de releasenotes van de PS4 update al bekend? Als ik ze google vind ik nog niks, maar misschien heeft iemand ergens toch een bron gevonden?

Verwijderd

DGonlag2 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 10:58:
[...]

So true.

Echt zonde dat sommige maps (bijna) niet voorkomen en China Rising sowieso volledig afwezig is.
Paracel storm word ik inderdaad ook helemaal gek van. Zo moeilijk moet het toch niet zijn om ervoor te zorgen dat je alleen games joined die net begonnen of op de helft zijn?

Kan iemand trouwens Capture the Flag spelen? Zegt bij mij dat ik dan DLC nodig heb, terwijl ik die wel heb -_-
Als CTF net zo leuk is als in BF3 dan mis je er niets aan hoor... Ik heb nog niets anders gedaan dan CQ, Rush en TDM. Misschien vanavond maar een uurtje uittrekken om alle modes een keer proberen. Ik heb behoorlijk wat DOM gespeeld in BF3, dus misschien is het de moeite waard. Alhoewel ik me afvraag of het niveau van de DOM maps geëvenaard kan worden; die waren in BF3 toch wel heel sterk in elkaar gezet voor deze gamemode (was goed te merken dat het dedicated maps waren voor de mode)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2014 11:15 ]

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Nu online

The_Worst

Unox

Ik ben blij dat ik niet de enige ben die zich af en toe verbaast over de mapcyclus. Op de een of andere manier kom ik bijna altijd, 80% van de tijd, uit op Flood. Nu is dat best een leuke map maar wat meer afwisseling zou best welkom zijn. ;)

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Verwijderd

We are rolling out a new update for Battlefield 4 on PS4 in order to address some stability and balancing issues. Full details on the update below. You might need to restart the game to have the update install. Stay tuned to the Battlefield 4 Control Room for the latest on BF4 updates.

Jan 14 PS4 Game Update Notes

-Various fixes for improving general stability

-Fixed flickering in map and minimap on Rouge Transmission and Operation Locker

-Fixed issue with player spawning under the map in Lancang Dam

-Increased damage by 25% for the Stealth Jet 20mm cannons

-Normalized repair rates across all vehicles. Vehicles with lower health points, like aircraft and transport vehicles, now repair more slowly than before

-Fixed a bug where the M1 Abrams Coaxial HMG ammo box was occasionally blocking the driver’s camera

-Fix for friendly marker not always showing when needed to, resulting in players shooting team members

-Fixed problem with killer health in kill card not being correctly updated (showing 100% health even though the soldier was hurt)

-EU Players: Fixed bug where game wouldn’t start when when the console was running in any of these languages: Japanese, Dutch, Portuguese, Traditional Chinese, Korean, Czech, Brazilian Portuguese

-Fix for bug where it looked like soldier was dying with 1 health instead of 0

-Fixed a player feedback timing issue where blood was appearing before other damage indicators, and before damage was actually done

Bron : http://battlelog.battlefi...view/2979150493794161240/

• Fatal Mind
  • Niet online
En de belangrijkste dingen zijn ze weer '' vergeten ''

We gaan et wel weer zien.

• Rowwan
Niks over latency en shooting-around-the-corner :(

• ndonkersloot
Maar matig toch. Maarja, we zullen zien.

• Wackmack
Rowwan schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 11:47:
Niks over latency en shooting-around-the-corner :(
Had je dat serieus verwacht? Ga er maar vanuit dat de netcode niet wordt gemaakt in BF4...
Te veel punten wijzen hierop en het stomme is. Dit is een patch die weinig zaken goed aanpakt dus we kunnen weer een tijd wachten voordat er iets verandert.

• Fatal Mind
  • Niet online
Versteegrob schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 11:55:
[...]

Had je dat serieus verwacht? Ga er maar vanuit dat de netcode niet wordt gemaakt in BF4...
Te veel punten wijzen hierop en het stomme is. Dit is een patch die weinig zaken goed aanpakt dus we kunnen we een tijd wachten voordat er iets verandert.
Grote kans dat je gelijk heb, doe me dan maar een custom server waarbij ik de tick rate zelf instel op 100, dan is denk ik minimaal de helft van de problemen opgelost.

Verwijderd

Ik ben zeer verheugd om te lezen dat ze in ieder geval de top 10 van minst besproken gebreken hebben aangepakt.....

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

Fatal Mind schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 10:57:
[...]

Je speelt op PS3 ?

Ik speel zelf op PS4, maar met die map die jij aanhaalt heeft de PS4 ook moeite, als de toren blijft staan is er niks aan de hand, maar zodra die dreigt in te storen of dat ook werkelijk doet is er geen spelen meer aan. Ik vermoed zelf dat al dat stof wat vrijkomt bij de instorting gewoon teveel render werk is ofzoiets.
De staat van de toren maakt hier (PS3) niks uit :p

Soms crasht de PS3 voor het instorten, soms tijdens of na het instorten van de toren, en soms bij het laden van het scorebord aan het eind van de ronde. Enige wat zeker is, is dat érgens tijdens de match - hier in ieder geval - de PS3 er de brui aan geeft. Op alle andere maps en - voor zover ik ze gespeeld heb - speltypen heb ik eigenlijk geen problemen.

• Wackmack
Fatal Mind schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 11:59:
[...]

Grote kans dat je gelijk heb, doe me dan maar een custom server waarbij ik de tick rate zelf instel op 100, dan is denk ik minimaal de helft van de problemen opgelost.
Ticket rate is ook zo nadeel, op de PC heb je zoveel keus. TDM met 100 tickets is veels te snel over. Denk dat iedereen dit bevestigd echter doet DICE hier niks aan. Geef ons toch wat meer keuze vrijheid dat moet anno 2014 toch niet zo moeilijk zijn. Dat mis ik wel eens bij de PS4, complete chaos. Bij de PC heb je hiermee veel meer mogelijkheden. Heb dan wel de keus uit beide maar een PS4 speelt toch wel relaxer. Lekker op de bank chillen ipv in een bureau stoel.
Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 12:01:
Ik ben zeer verheugd om te lezen dat ze in ieder geval de top 10 van minst besproken gebreken hebben aangepakt.....
:+

[ Voor 13% gewijzigd door Wackmack op 14-01-2014 12:41 ]

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

-Fix for bug where it looked like soldier was dying with 1 health instead of 0
Een beetje té gefixed... Ik wordt zojuist neergeschoten door een dude met 0 health :')

• Canerooo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-11 23:19
PsychoMantis_NL schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 12:49:
[...]

Een beetje té gefixed... Ik wordt zojuist neergeschoten door een dude met 0 health :')
yup. heb ik ook zojuist net ervaren.. 8)7

• Goudstalen
Canerooo schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 13:00:
[...]

yup. heb ik ook zojuist net ervaren.. 8)7
Ja dat heeft te maken met netcode en lag. Het duurt een paar milliseconde voordat een hit registreerd.

Iemand schiet genoeg kogels om je dood te maken maar gaat zelf ook dood door iemand anders. Paar milliseconde later worden de kogels geregistreerd en ben jij zelf ook dood.
Dat is hetzelfde probleem als doodgeschoten worden terwijl je al achter cover bent.

Dit ga je altijd een beetje houden, maar als je een goede netcode en hitreg hebt dan kun je dit wel zo minimaliseren dat het zo min mogelijk gebeurt.

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

In dit geval (bij mij tenminste) niet. Die gozer komt gewoon van achter en sniped me. Geen medespeler in de buurt, en in de killcam loopt hij ook gewoon verder, dus was geen netcode issue :p

• Fatal Mind
  • Niet online
Versteegrob schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 12:41:
[...]

Ticket rate is ook zo nadeel, op de PC heb je zoveel keus. TDM met 100 tickets is veels te snel over. Denk dat iedereen dit bevestigd echter doet DICE hier niks aan. Geef ons toch wat meer keuze vrijheid dat moet anno 2014 toch niet zo moeilijk zijn. Dat mis ik wel eens bij de PS4, complete chaos. Bij de PC heb je hiermee veel meer mogelijkheden. Heb dan wel de keus uit beide maar een PS4 speelt toch wel relaxer. Lekker op de bank chillen ipv in een bureau stoel.

[...]

:+
Heb het niet over de tickets in de zin van hoeveel keer een team kan spawnen( want meer = beter :P ), maar over de Tick rate, de hoeveelheid die de server contact heeft met de console ( 10 dacht ik te lezen ) als deze omhoog gaat heb je ook geen tot minder last van rubberbanding en om een hoekje nog doodgeschoten te worden.

Edit:
Volgens mij houd EA ons voor de gek, de vorige update was precies even groot dacht ik 619MB...

[ Voor 5% gewijzigd door Fatal Mind op 14-01-2014 14:52 ]

• Nowa
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-02-2021
Jammer dat de fixes waar de meeste op zitten te wachten er niet in zitten (PS4).
Rubberbanding/hit reg/lag word ik op sommige servers echt moe van. Hier heb ik in 9 van de 10 sessies last van soms gewoon onspeelbaar. China Rising maps komen nooit voor wanneer ik auto join maar kan ik alleen joinen via de Server browser (filter). En zo zijn er nog meer zaken welke frustraties veroorzaken.

Leuk dat ze zaken fixen waarvan ik niet eens wist dat het een probleem was maar voor mij is dit niet voldoende. BF3 op de PS3 werkte in mijn geval stukken beter.

Zo dat is er uit :) Kijk erg uit naar de volgende update.

43% of all statistics are worthless.

Verwijderd

Nowa schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 15:25:
Jammer dat de fixes waar de meeste op zitten te wachten er niet in zitten (PS4).
Rubberbanding/hit reg/lag word ik op sommige servers echt moe van. Hier heb ik in 9 van de 10 sessies last van soms gewoon onspeelbaar. China Rising maps komen nooit voor wanneer ik auto join maar kan ik alleen joinen via de Server browser (filter). En zo zijn er nog meer zaken welke frustraties veroorzaken.

Leuk dat ze zaken fixen waarvan ik niet eens wist dat het een probleem was maar voor mij is dit niet voldoende. BF3 op de PS3 werkte in mijn geval stukken beter.

Zo dat is er uit :) Kijk erg uit naar de volgende update.
BF3 was in het begin ook regelrechte poep he, vergeet dat niet. De meeste frustratie zijn we uiteindelijk wel vergeten nadat we het laatste jaar fatsoenlijk hebben kunnen spelen :)

• ndonkersloot
Ik heb BF3 op de PC gespeeld maar ben hier zeer laat ingestapt, toen was alles goed. Hoelang heeft het voor BF3 ongv. geduurt voordat de meeste bugs eruit waren dan?

Verwijderd

Tiwazz schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 15:59:
Ik heb BF3 op de PC gespeeld maar ben hier zeer laat ingestapt, toen was alles goed. Hoelang heeft het voor BF3 ongv. geduurt voordat de meeste bugs eruit waren dan?
Mijn gevoel zegt dat BF3 pas echt goed begon te lopen rond de release van de DLC Close Quarters. Dat was volgens mij in juni 2012; ongeveer 9-10 maanden na release dus. Vanaf die tijd de kwaliteit van de game redelijk constant gebleven en had het de speelbaarheid die jij kent.

Als je BF3 vanaf release had gespeeld dan had je je nu ook kunnen verbazen over de ezel die EA/DICE heet en zichzelf twee maal aan dezelfde steen stoot... ;)

• Nowa
Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 15:52:
[...]

BF3 was in het begin ook regelrechte poep he, vergeet dat niet. De meeste frustratie zijn we uiteindelijk wel vergeten nadat we het laatste jaar fatsoenlijk hebben kunnen spelen :)
In het begin ook wel wat issues maar bij mij lang niet zo aanwezig als in BF4. BF3 had ik ook vanaf release op de PS3.

Verwijderd

Nowa schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 16:24:
[...]

In het begin ook wel wat issues maar bij mij lang niet zo aanwezig als in BF4. BF3 had ik ook vanaf release op de PS3.
ben jij de groene schermen, wegvallend geluid en onbruikbare VOIP nu alweer vergeten :+

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

Haha wtf is dit :')

TDM en ik kom naar voren als Vehicle destroyer :')

• pa4jv
Geen MAV ofzo gesloopt? :P

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

niet dat ik weet :+

Edit: iemand trouwens tips voor flood zone in TDM? Of ik nou recon speel en ga campen, assault vol op de aanval, of als een support class een beetje achter iedereen aanloop, daar eindig ik 8 v/d 10 keer negatief qua k/d :N

[ Voor 85% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 14-01-2014 16:40 ]

• Nowa
Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 16:33:
[...]

ben jij de groene schermen, wegvallend geluid en onbruikbare VOIP nu alweer vergeten :+
Van de groene schermen en geluid kan ik mij niets meer herinneren. VOIP nooit gebruikt. Kan ook aan mij liggen hoor ik ben wat dat betreft af en toe net een goudvis qua geheugen.

Hier een leuke van het Battlefield forum:

Iemand vraagt wat zij onder "Various fixes for improving general stability" verstaan. Dus welke punten vallen daaronder.
Antwoord van een andere gebruiker: It's jargon for 'we don't know how to fix it'

[ Voor 7% gewijzigd door Nowa op 14-01-2014 16:43 ]

Verwijderd

Nowa schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 16:42:
[...]

Van de groene schermen en geluid kan ik mij niets meer herinneren. VOIP nooit gebruikt. Kan ook aan mij liggen hoor ik ben wat dat betreft af en toe net een goudvis qua geheugen.
Daarom zei ik al dat het laatste, goed speelbare, jaar een heleboel heeft goedgemaakt :)
Nowa schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 16:42:
[...]
Hier een leuke van het Battlefield forum:

Iemand vraagt wat zij onder "Various fixes for improving general stability" verstaan. Dus welke punten vallen daaronder.
Antwoord van een andere gebruiker: It's jargon for 'we don't know how to fix it'
100% waar ja, waarom überhaupt je patch notes beginnen met zo'n loos item? Waarschijnlijk hopen ze gewoon op wat toevalstreffers en een flinke dosis placebo-effect zodat wij allemaal denken dat de "Various fixes for improving general stability" inderdaad wat hebben verbeterd.

• WiXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11 10:31

WiXX

Kijk uit malloot een...

Zo, die patch van vandaag verneukt het alleen maar.

Ineens enorme lagspikes, vijanden met 0 hp die me killen. Dice heeft er weer eens een potje van gemaakt. Wanneer komt de patch die de patch moet patchen?

• Kjid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-09 08:51
PsychoMantis_NL schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 16:38:
niet dat ik weet :+

Edit: iemand trouwens tips voor flood zone in TDM? Of ik nou recon speel en ga campen, assault vol op de aanval, of als een support class een beetje achter iedereen aanloop, daar eindig ik 8 v/d 10 keer negatief qua k/d :N
vermijd alle daken ;) Daar sta je zo snel van 4 kanten zonder cover.... Ik ga op flood altijd onderlangs iedereen uitmoorden.

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

Dat heb ik nu een paar keer geprobeerd en dat werkt inderdaad wel aardig, maar toch zou ik af en toe ook wel eens full throttle bovenlangs willen lopen... Tegen de tijd dat ik van linksonder naar rechtsboven gelopen ben, zitten m'n tegenstanders vaak al weer linksonder... kan ik weer teruglopen :p

• Rowwan
Goed bezig Dice! Hij startte in elk geval in één keer op. Bij het spel zelf zag ik daarna geen enkel wapen... maar toch... het is een begin. Nog maar 999 updates te gaan!

• ndonkersloot
PsychoMantis_NL schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 17:11:
Dat heb ik nu een paar keer geprobeerd en dat werkt inderdaad wel aardig, maar toch zou ik af en toe ook wel eens full throttle bovenlangs willen lopen... Tegen de tijd dat ik van linksonder naar rechtsboven gelopen ben, zitten m'n tegenstanders vaak al weer linksonder... kan ik weer teruglopen :p
Mijn tip voor floodzone is: vermijd het midden.

Loop langs de buitenranden van de map, ga het dak op maak een paar kills en zet je rondje weer voort. Zo eindig ik meestal bovenaan :).

• Henkie
  • Laatst online: 13:35
Mijn tip: speel rush of cq. Tdm is echt zon doelloos oh kijk mijn geweldige k/d festijn. Bf4 is een teamspel, gezamenlijk objectives ownen!

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Verwijderd

Henkie schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 18:35:
Mijn tip: speel rush of cq. Tdm is echt zon doelloos oh kijk mijn geweldige k/d festijn. Bf4 is een teamspel, gezamenlijk objectives ownen!
+1 :)
Voor TDM pak ik liever CoD, daar komt die game mode veel beter tot zijn recht. (alhoewel kill confirmed mijn favo cod mode blijft)

BF is voor mij echt een objective game met teamplay

• pa4jv
Ga eens sparen voor die PS4, we hebben meer man nodig om de lag te verslaan! :+

• harryvos
zucht wat een update weer.... lag nog steeds niet opgelost.
Wil verdomme een granaat gooien om het hoekje, dus ik loop voorbij het gebouw en gooi de granaat.
Door de lag of rubberbanding kom ik weer voor het gebouw te staan, en wordt de granaat tegen het gebouw gegooid. (conclusie ben zelf dood.... :) )

Ook heb ik vaak dat ik tijdens het schieten spontaan een melee attack doe. zonder ook maar de knop aan te raken. :|

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

True, maar zoals gezegd loopt conquest bij mij standaard vast bij Siege of Shanghai, dus dat type vermijd ik tegenwoordig. Rush en conquest vind ik ook leuk, maar TDM of SDM vind ik wat dat betreft - ondanks dat er nagenoeg 0 teamwork is - toch leuker. Daar ligt de actie toch net weer wat hoger omdat er maar 1 doel is, en dat is tegenstanders killen.

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:25
Speelde eerste ook veel TDM, maar de laatste tijd wat meer Domination. TDM maar dan met vlaggen. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

haha ik zie domination meer als conquest zonder tanks :+

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:25
Daar vind ik de mappen te klein voor. :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• pa4jv
Zoals verwacht; lag is nog erger dan voorheen. Bravo, Dice.

[ Voor 4% gewijzigd door pa4jv op 14-01-2014 21:02 ]

• DeBaroN
pa4jv schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 21:02:
+1 waardeloos! Was altijd een cod speler, maar Bf4 is ook ruk op moment met die kutlag

• Henkie
  • Laatst online: 13:35
pa4jv schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 21:02:
het is een aparte avond indd.. elke keer als ik mijn loadout wil aanpassen loopt ie vast .. kk dice.

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

• Fatal Mind
  • Niet online
Moet zeggen dat ik vanavond in m'n uurtjes nergens last van heb gehad, af en toe wat rubber banding, maar zeker niet erger als voorheen.

Lijkt me ook erg vreemd als het opeens erger is als ze niks gepatched hebben...

• WiXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11 10:31

WiXX

Kijk uit malloot een...

...

[ Voor 98% gewijzigd door WiXX op 14-01-2014 22:13 ]

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-11 21:27
Het zal wel zijn dat door de nieuwe patch weer wat mensen komen kijken. Maar door die trage serverpackets maakt dat het dus niet beter op. Zeker ook niet omdat het erop lijkt dat het hele regio-filter gewoon totaal niet werkt. Volgens mij kun je via quick-match echt overal uitkomen.

Maar goed, had ook niet verwacht dat het al opgelost zou zijn. Ikzelf ben in ieder geval al een tijdje (mede ook omdat ik wat lange dagen maak voor werk en wat minder over houd) geen BF4 meer aan het doen.
Mocht het niet verbeteren dan laat ik de game verder ook wel liggen en ga ik straks wel Titanfall of iets dergelijks doen. COD klinkt nu ook wel aantrekkelijk, maar die heeft sinds MW3 (en Blops2 en Ghosts) al te maken met vergelijkbare problemen (dat laggers voordeel hebben van de lage hoeveelheid packets over en weer waardoor je binnen een milliseconde dood kunt zijn).

Ik ben de afgelopen maanden nog geen enkele server ingegaan zonder dat er Amerikanen bij zaten. Laatste keer dat ik speelde was de server net begonnen en kwamen er 4 amerikanen, een canadees en een japanner de server in. Was meteen weer klaar met die lagzooi.

[ Voor 29% gewijzigd door Martinspire op 14-01-2014 22:26 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• b.o.n.s
  • Laatst online: 09:39
Vond het vanavond wel goed aanvoelen eigenlijk! Voor Conquest (ps4) gespeeld en voor mijn gevoel loopt het beter en beter! Denk ook dat er een beetje geluk bij kijken qua servers waar op gespeeld wordt.

Conquest loopt nog niet zo soepel als Rush of andere kleinschaligere modes, maar.. ik denk dat ze de goeie kant op gaan.

*al blijf ik het ruk vinden dat ik China Rising niet mag downloaden omdat ik het ps3 upgrade-pad heb gekozen :(*

• ndonkersloot
Ik heb vanavond ook prima kunnen spelen, flink wat potjes oblitiration gedaan feilloos :). Wat is dat toch een toffe game-mode.

En betreft TDM, agreed niet dé mode voor BF maar prima voor even tussendoor gezien de matches nooit echt langer duren dan 10minuten. Ook heb ik TDM 'gebruikt' om snipers te unlocken gezien je toch wat meer sniper kills maakt in TDM dan in conquest :).

• pa4jv
Moet wel zeggen dat ik met DMR's speelde: elke kogel die door lag mist is vitaal, dus dan valt het al helemaal op. Nee, M249 is met lag het betere werk.

Verwijderd

b.o.n.s schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 22:31:
*al blijf ik het ruk vinden dat ik China Rising niet mag downloaden omdat ik het ps3 upgrade-pad heb gekozen :(*
Origin support via chat kan dit fixen. Althans bij BF3 hebben ze mijn Bark to Karkand zonder probleem omgezet van de PC versie naar de Xbox versie en weer terug. (Dus het proberen waard, geen belofte. Mijn naam is niet Vhirag of Sahinder. :o )

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2014 22:57 ]

• Jackal131
pa4jv schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 22:56:
Moet wel zeggen dat ik met DMR's speelde: elke kogel die door lag mist is vitaal, dus dan valt het al helemaal op. Nee, M249 is met lag het betere werk.
Je weet toch dat je op de servers van Oceanië moet spelen om lagvrij te zijn...

• pa4jv
Jackal131 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 22:59:
[...]

Je weet toch dat je op de servers van Oceanië moet spelen om lagvrij te zijn...
Ja en eigenlijk moet ik ook Spotnet aanzetten, maar ik heb heel usenet al leeggetrokken. Die shit moet gewoon werken! En dan heb ik het nog niet over Aussies die hetzelfde probleem hebben. Ik wil geen lagger zijn. :+

[ Voor 13% gewijzigd door pa4jv op 14-01-2014 23:05 ]

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:03
Het valt me op dat het "levelen" bij mij erg langzaam gaat. Nu moet ik toegeven dat ik CoD gewend ben en daar is het niet gek dat je binnen een uur of 2 op level 15 zit, maar hier zit ik na toch wel een uur of 6 nog niet eens op lvl 5?!?!

Ik ben overigens geen sterspeler, ik kon goed meekomen met CoD, en met name blops2 ging me aardig af, maar ik krijg het gevoel dat ik iets niet goed doe, of ik ben echt een complete bf4 noob :P
Ik ben het type run-and-gun, maar volgens mij moet dat ook kunnen in bf4. Tips zijn dus welkom, met name omdat ik soms echt kapot gesniped word ;)

Verder ben ik erg onder de indruk van bf4 op de ps4. Alles ziet er even strak uit en speelt heerlijk snel weg, dus wat dat betreft absoluut geen klagen! :D

Join het GoT Pulse-Team!

• eazy_emco_87
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-03 10:31
Denman schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 00:28:
Het valt me op dat het "levelen" bij mij erg langzaam gaat. Nu moet ik toegeven dat ik CoD gewend ben en daar is het niet gek dat je binnen een uur of 2 op level 15 zit, maar hier zit ik na toch wel een uur of 6 nog niet eens op lvl 5?!?!

Ik ben overigens geen sterspeler, ik kon goed meekomen met CoD, en met name blops2 ging me aardig af, maar ik krijg het gevoel dat ik iets niet goed doe, of ik ben echt een complete bf4 noob :P
Ik ben het type run-and-gun, maar volgens mij moet dat ook kunnen in bf4. Tips zijn dus welkom, met name omdat ik soms echt kapot gesniped word ;)

Verder ben ik erg onder de indruk van bf4 op de ps4. Alles ziet er even strak uit en speelt heerlijk snel weg, dus wat dat betreft absoluut geen klagen! :D
Probeer je te focussen op 1 klassen en kies uit een klein aantal wapens. Elk wapen is anders en moet je aan wennen. Ik ben 2 maanden bezig geweest tot ik mijn klasse en wape heb gevonden: Support + ammunitionbag + c4 met het wapen Ace 53 SV (automatische sniper met hoge damage). En natuurlijk is regel nummer 1 in Battlefield: COVER! Ren van schuilplek naar schuilplek! En het beste te spelen in teamverband (al doe ik dat zelf bijna nooit).

• ndonkersloot
Denman schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 00:28:

Gun
Probeer eens de Carbine tree. Ik denk dat de ACW-R(2de carbine) je wel zal bevallen, deze heeft een hele hoge firerate en een lage recoil waardoor je in closequarter nagenoeg altijd wint. Als je het run-and-gun principe toepast ben je toch vaker in closequarter situaties.

Wil je een wat gebalanceerdere gun zou ik gaan voor de AK5C, de eerste carbine uit de tree. Het is de eerste uit de reeks maar dat zegt niks! Echt een van de betere guns in de game. Goed all-around; nette range, nette damage, normale firerate, top gun!

Game mode
Speel domination totdat je wat gewend bent aan de game/guns. Domination is zonder voertuigen dus je hoeft je alleen maar druk te maken om infantry :). Goede mode om te beginnen.

Algemeen
Probeer je team te ondersteunen, dat is erg belangrijk als je wilt winnen. Als Assault heal en revive je team. Als Engineer repareer en vernietig voertuigen. Als Support zorg voor ammo en suppresive fire. Als Recon spot alles en iedereen met motion sensors en counter snipe bushwookies.

Loop niet in de val; Als je een vijhand ziet en je raakt in een vuurgevecht maar de vijhand rent om een hoekje hou er dan rekening mee dat hij op je kan wachten.

Stop niet pas met rennen als er een enemy in beeld is. Als je verwacht dat er ergens vijhanden staan stop dan alvast met rennen, zo aim je veel sneller en heb je meer kans om te overleven.

Schiet in bursts over afstanden, de guns hebben waarschijnlijk meer recoil dan je gewend bent vanuit CoD.

En zo dat was wat me zo te binnen schoot :). Hoop dat je er wat aan hebt ;).

Verwijderd

Gelukkig ben ik niet de enige die last heeft van lag, wat een k*t update. En dan klagen mensen over CoD, maar Battlefield kan er nu ook wat van. _O-

• Razenko
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14:18
zegt iemand die gisteravond rage quitte omdat zijn k/d negatief begon te worden ....

PSN: Europhea

• ndonkersloot
Razenko schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 09:29:
[...]

zegt iemand die gisteravond rage quitte omdat zijn k/d negatief begon te worden ....
Lol :+ .

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Razenko schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 09:29:
[...]

_O-

• 1980Wouter
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-11 22:10
Ik merk wel dat de servers voor de PS4 beter zijn als die van de PS3.

Toen ik nog geen PS4 had speelde ik wel eens de Commander mode op mijn tablet en maakte verbinding met de PS3 servers. Als je bijvoorbeeld een Cruise missile gebruikte kwam er even een lijntje in beeld en verdween daarna weer, ook de missile zelf zag je niet naar zijn doel gaan.

Nu ik een PS4 heb speel ik Commander op de PS4 servers. Nu blijft het lijntje van de Cruise missile netjes in beeld en zie je de missile zelf ook naar zijn doel gaan en daarna de ontploffing ervan.

• Goudstalen
PsychoMantis_NL schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 12:49:
[...]

Lol, nu snap ik wat je bedoelt. Gisteren nog even een potje gespeeld. Die gast had 100% health, schiet mij neer en laat bij hem 0 health zien. Verschillende keren dat er helemaal niets van de health klopt.

Overigens doet de update het prima, maar zie eerlijk gezegd 0 verschil met voor de update. Nog steeds last van lag, netcode en rubberbanding.

• Fatal Mind
  • Niet online
DGonlag2 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 10:22:
[...]

Overigens doet de update het prima, maar zie eerlijk gezegd 0 verschil met voor de update. Nog steeds last van lag, netcode en rubberbanding.
Omdat ze dat ook allemaal niet gepatched hebben ?

Verwijderd

1980Wouter schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 09:54:
Ik merk wel dat de servers voor de PS4 beter zijn als die van de PS3.

Toen ik nog geen PS4 had speelde ik wel eens de Commander mode op mijn tablet en maakte verbinding met de PS3 servers. Als je bijvoorbeeld een Cruise missile gebruikte kwam er even een lijntje in beeld en verdween daarna weer, ook de missile zelf zag je niet naar zijn doel gaan.

Nu ik een PS4 heb speel ik Commander op de PS4 servers. Nu blijft het lijntje van de Cruise missile netjes in beeld en zie je de missile zelf ook naar zijn doel gaan en daarna de ontploffing ervan.
Ik dacht dat commander modus op de tablet niet ondersteund wordt op de ps3 / x360?

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Volgens mij volgt er nog een aparte server patch naast de huidige PS4 client patch. Daar kan men mogelijk iets doen aan de rubberbanding, echter als er inderdaad fundamenteel iets fout zit in de netcode zie ik dat ook niet snel opgelost worden. Maar wie weet, bij BF3 duurde het ook minstens 6 maanden voor het echt helemaal lekker speelde :P

• 1980Wouter
Verwijderd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 11:44:
[...]

Ik dacht dat commander modus op de tablet niet ondersteund wordt op de ps3 / x360?
Jawel hoor. Bij mij werkt het in ieder geval, op mijn soldier op de PS3 en op de PS4. Alleen die op de PS4 dus een stuk beter :+

• DeBaroN
kazuka schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 12:11:
Volgens mij volgt er nog een aparte server patch naast de huidige PS4 client patch. Daar kan men mogelijk iets doen aan de rubberbanding, echter als er inderdaad fundamenteel iets fout zit in de netcode zie ik dat ook niet snel opgelost worden. Maar wie weet, bij BF3 duurde het ook minstens 6 maanden voor het echt helemaal lekker speelde :P
Ik speel veel met de DMR's maar als ik dan 4 kogels dwars door iemand heen knal op 20m afstand en er gebeurt niks, waarna diegene zich bij draait en mij met 1 burst met z'n ump kapot knalt, kan ik die controller wel tegen de muur aangooien! En niet 1 keer! Constant :X :X :X :X :X :X

• Goudstalen
Fatal Mind schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 10:25:
[...]

Omdat ze dat ook allemaal niet gepatched hebben ?
Ja zit wat in. Snap ook niet waar ze mee bezig zijn. Prioriteiten liggen ergens heel anders, maar nee hoor, DICE gaat lekker wapens balancen...

• oNNoZeLe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-11 08:10
Verwijderd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 11:44:
[...]

dat second screen (battlescreen?) principe werkt alleen voor de nextgen en pc .. imho..

Commander werkt wel idd..

• 1980Wouter
oNNoZeLe schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 13:09:
[...]

dat second screen (battlescreen?) principe werkt alleen voor de nextgen en pc .. imho..

Commander werkt wel idd..
Battlescreen heb ik nog niet gezien, wat is dat precies?

• oNNoZeLe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-11 08:10
1980Wouter schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 13:47:
[...]

YouTube: BF4 Battlescreen on iPAD4

zoiets, ookal is dit niet echt een top filmpje.
Je kunt een extra benutten met een kaart en de info die daar op staat..

• Kjid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-09 08:51
Voegt vrij weinig toe hoor.. Je kan voor een grote kaart ook in-game options lang induwen en dan R1 om de grote kaart te zien, hoef je niet eens weg te kijken van je beeld.

• Jackal131
De PS4 update heeft in ieder geval de lag op Lancang Dam opgelost. Gisteren weer voor het eerst sinds vorige patch lagvrij gespeeld op deze map.

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Jackal131 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 15:30:
De PS4 update heeft in ieder geval de lag op Lancang Dam opgelost. Gisteren weer voor het eerst sinds vorige patch lagvrij gespeeld op deze map.
Maar ik vraag me echt af of dat aan de client patch ligt of dat je toevallig op een gunstige server zat me enkel EU spelers. Bij mij was het op Lancang namelijk nog weer een groot stotterfeest. Ligt er denk ik maar net aan op welke server je zit.

• Fatal Mind
  • Niet online
Mooi, maar daar heeft de update niks mee te maken mee gehad, gewoon een keertje goeie server gehad die niet aan het andere kant van de wereld stond misschien.

Dr is niks gepatched betreffende rubberbanding etc.
1980Wouter schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 13:47:
[...]

Voor de info, werkt alleen maar op '' normal '' servers, niet op hardcore servers.

Tevens:

Er is weer niet te spelen, dood met 1 kogel, vijanden die niet sterven. Bullshit, preventief maar uitgezet voordat er controllers door de kamer vliegen.

[ Voor 10% gewijzigd door Fatal Mind op 15-01-2014 21:26 ]

Verwijderd

Worst. Spent. 36 euros. Ever....

Wat een teringzooi.

De eerste keer dat ik letterlijk op het punt heb gestaan de disc uit mijn PS3 te trekken en hem ritueel te verbranden in de kachel.

Alles wat maar #%£¥$?<%#% kan zijn is #%£¥$?<%#%
Gamemodes maken geen verschil, overal de druipt de hoerenkots van deze game :(

Hoe naïef kon ik zijn door te denken dat deze patch ook maar IETS had verbeterd, het is alleen maar slechter geworden!
Vanavond wel wat lekkere potten rush gespeeld :)
Voor het eerst een MVP ribbon binnen gekregen, als defender bij rush :P

De medkit ribbons gaan echt belachelijk hard trouwens... lekker voor de punten, dat wel :)

Ook wat potjes met tweakers gedaan (Botbek, dixeN1337), maar die potten moeten we maar snel vergeten hahaha _O-

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Mr Ton
  • Laatst online: 11-11 20:39
Toevalstreffer denk ik, want bij mij lagt het op Lancang Dam nog altijd heel erg hard. Het lagt op alle maps, maar daar is het helemaal absurt.

Vandaag ook weer een aantal server disconnects gehad, waarbij ik ook mijn party werd uitgegooid maar wel gewoon online bleef op PSN en de EA servers.. Daarnaast ook een keer een complete crash van BF4. En dit terwijl ik sinds de patch op 17 december geen crash of disconnect gehad heb.

Deze patch is echt verschrikkelijk, ze hebben een paar domme dingen verbeterd, maar vooral de game nog veel erger kapot gemaakt dan dat het al was. Ik begin mijn hoop een beetje te verliezen.

Hoe is CoD Ghosts online op de PS4?

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Pagina: 1 ... 16 ... 85 Laatste

Let op:
~~~[html]Op de man spelen doen we nergens op tweakers, dus ook niet hier

Er zijn voor de Xbox One en de PS4 platoons beschikbaar, die kun je joinen via de volgende links:
<a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/3571873308087887416/'>Xbox One</a> - <a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/9144291971211376657/'>PS4</a>
Melden dat je gejoined bent is niet nodig.~~~[/html]