PSN - ps4 : sir_kowlier
Hehedvdkiwi schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 01:15:
Vanavond wel wat lekkere potten rush gespeeld
Voor het eerst een MVP ribbon binnen gekregen, als defender bij rush
De medkit ribbons gaan echt belachelijk hard trouwens... lekker voor de punten, dat wel
Ook wat potjes met tweakers gedaan (Botbek, dixeN1337), maar die potten moeten we maar snel vergeten hahaha
dixeN1337 en ik hadden nadat jij ging nog een rondje op die server gespeeld en dat ging wel ietsje beter, we wonnen zelfs.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Als je het toch van plan bent te gaan kopen kan je het net zo goed nu meteen doen. Ondanks de foutjes is het toch een geweldig spel.LuPo schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 10:28:
Ga vandaag BF4 denk ik even kopen (PS4). Of moet ik nog even wachten tot de fouten verbeterd zijn in wat patches?
Persoonlijk heb ik bijna nooit lag of crashes. Er gebeurt soms wel eens wat raars maar meestal kan ik erom lachen
Ennnnnn gefeliciteerd met je verjaardag
[ Voor 8% gewijzigd door Kjid op 16-01-2014 11:28 ]
PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V
Verwijderd
Normaal gesproken lukt mij dat prima, gister was het na 3 pils echter nog steeds niet te doenPsychoMantis_NL schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 11:10:
Inderdaad, gewoon een potje pils erbij en je niet te druk maken om de gare netcode en dan is het prima te doen
Als je met een full-auto sproeigun rondloopt dan valt het nog wel mee. Persoonlijk ben ik een groot fan van bolt actions+straight pull met low powered scopes of HOLO/RDS; dat is echt niet te doen in de huidige staat van BF4 --> met gevolg dat mijn speelplezier ver beneden het vriespunt daalt...
eazy_emco_87 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 12:21:
Gisteren de update binnen gehaald (Xbox One). En zowaar HELEMAAL geen lag of rubberbanding gehad! En dat is echt de eerste keer sinds de 140 uur die ik in BF4 heb zitten.En ik heb het idee dat de graphics wat vloeiender en mooier zijn of had ik gisteren mijn roze bril op?
XBL: MRE Inc
Cogitationis poenam nemo patitur
Daarom zit ik vaak een hele avond op een zelfde server;Kjid schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 09:26:
[...]
Hehe
dixeN1337 en ik hadden nadat jij ging nog een rondje op die server gespeeld en dat ging wel ietsje beter, we wonnen zelfs.
Ook al verlies je een paar potten, even later kan het zomaar anders zijn.
Autobalance, paar nieuwe spelers misschien, minder snipers... helpt allemaal
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ik vind de negatieve reacties erg overtrokken over BF4. Ik speel het op de PS4 met een goede internetverbinding en het speelt gewoon prima. Ik heb BF3 niet gespeeld en heb dus geen vergelijkingsmateriaal. Ik kom eigenlijk van COD MW3 op de 360, wat dat betreft kan ik over BF4 eigenlijk alleen maarLuPo schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 10:28:
Ga vandaag BF4 denk ik even kopen (PS4). Of moet ik nog even wachten tot de fouten verbeterd zijn in wat patches?
Snap al het gedoe niet zo eigenlijk, ik heb zelf nog niets slechts meegemaakt en de PS4 nu een week in bezit. Gasten die met 0 health je doodschieten heb ik wel gezien, maar goed, als dat nou het enige is..
Verwijderd
Dat jij niets ervaart wil niet zeggen dat het erg overtrokken is allemaal.Tomas33 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 20:51:
[...]
Ik vind de negatieve reacties erg overtrokken over BF4. Ik speel het op de PS4 met een goede internetverbinding, maar het speelt gewoon prima. Ik heb BF3 niet gespeeld en dus geen vergelijkings materiaal. Ik kom eigenlijk van COD MW3 op de 360, over BF4 kan ik eigenlijk alleen maaren
![]()
Snap al het gedoe niet zo eigenlijk, ik heb zelf nog niets slechts meegemaakt en de PS4 nu een week in bezit. Gasten die met 0 health je doodschieten heb ik wel gezien, maar goed, als dat nou het enige is..
Ik heb elke BF tot nog toe gespeeld maar ik twijfel op dit moment of ik 4 nog blijf spelen daar het niets anders als ellende is.
Even een paar opsommingen:
Hitdetectie is een drama, OSK en ongeregistreerde hits.
Dingen als: http://www.youtube.com/watch?v=MUujyziBYWs
en http://www.youtube.com/watch?v=3hyi261U_bE
Zijn absoluut geen uitzondering, ik speel op de X360 en dawnbreaker laat 95% van de keren dat je er op speelt de console crashen, bij iedereen. Dit is nog niet eens erkend door DICE!
Laatste paar dagen met regelmaat dat ik spawn en mijn primary gun niet inlaad, ook niet na enkele minuten.
Af en toe zijn opeens alle enemies ontzichtbaar tot het eind van de game (!).
RPG is na te weaponswitchen totaal niet meer te gebruiken http://giant.gfycat.com/RipeFluidAntelopegroundsquirrel.gif
De SP data raakt met enige regelmaat corrupt.
Zomaar dingen wat me te binnen schiet, en ik ben absoluut niet de enige die dit meld.
De netcode is zn volle pracht:
http://www.youtube.com/watch?v=dOsHK009c2c
Wellicht ben je zelf te onervaren dat je de netcode issues niet merkt, maar het overtrokken noemen nou nee dat is absoluut niet het geval.
Niet constant maar wel regelmatig.
Ik laat daar echter mijn speelplezier niet door bederven.
Crashes, corrupte sp data en framedrops heb ik nog niet gezien.
Lag ook nauwelijks trouwens.
Het is inderdaad belachelijk dat ze die netcode niet fixen en hun prio's ergens anders leggen...
Ja klopt. Het is zoveel leuker om bijvoorbeeld Locker met 500% tickets te doen. Daarnaast is 100 tickets in Rush soms echt te weinig.Versteegrob schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 22:24:
Speel nu 64 man op operalion locker, tdm, net 10 kills, stond achter een groepje van 10 gasten en 400 tickets. Zulke epic momenten mis ik echt op de PS4 versie. Waarom maken ze TDM zo ontzettend saai met zo weinig spelers en maar 100 tickets.
LOL, overtrokken ? Blijkbaar is het met COD nog slechter gesteld dan qua bugs. Man gisteren was het nauwelijks te spelen. De ene keer stond ik met mn PKP 40 kogels op iemand te sproeien zonder ook maar 1 hitmarker, de andere keer had ik een halve kogel nodig terwijl zo'n gast gewoon voor me spawnt.Tomas33 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 20:51:
[...]
Ik vind de negatieve reacties erg overtrokken over BF4. Ik speel het op de PS4 met een goede internetverbinding en het speelt gewoon prima. Ik heb BF3 niet gespeeld en heb dus geen vergelijkingsmateriaal. Ik kom eigenlijk van COD MW3 op de 360, wat dat betreft kan ik over BF4 eigenlijk alleen maaren
![]()
Ook nog even gevlogen
Ik ben in ieder geval effe wat anders gaan doen tot ze met een nieuwe patch komen die de netcode aanpast. In feite is het niet anders dan een hogere tickrate instellen bij server en client. Zal niet voor veel verschil in performance zorgen, gezien hij ook minder hoeft te voorspellen qua handelingen van spelers. Al is het maar een verdubbeling van de packets dan zou ik al blij zijn. 100MS éxtra delay is gewoon teveel. Alsof de hele server via Wifi in Irak aan het spelen is.
Qua Xbox denk ik ook dat wij in NL dubbel worden getroffen.... Gezien het ontbreken van NL servers moeten wij ook nog eens naar een anders land. Hoop echt dat Dice haar servers in Rotterdam gaat gebruiken voor NL gamers. De eigen huurservers (zoals in BF3) zou ook een uitkomst zijn, maar ben bang dat dit er voorlopig niet in zit........Martinspire schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 08:17:
Vliegen vind ik ook een ramp inderdaad. Standaard loadout doet het voor mij ook niet, waardoor ik nog geen enkele kill met jet heb gemaakt buiten Air Superiority (en ook daar heb ik nog geen enkele ribbon voor jet of heli gehaald).
Ik ben in ieder geval effe wat anders gaan doen tot ze met een nieuwe patch komen die de netcode aanpast. In feite is het niet anders dan een hogere tickrate instellen bij server en client. Zal niet voor veel verschil in performance zorgen, gezien hij ook minder hoeft te voorspellen qua handelingen van spelers. Al is het maar een verdubbeling van de packets dan zou ik al blij zijn. 100MS éxtra delay is gewoon teveel. Alsof de hele server via Wifi in Irak aan het spelen is.
Cogitationis poenam nemo patitur
Mjah, heb al wel wat kills gemaakt met vliegen, iig alles unlocked qua wapens enzo. Controls om te vliegen zijn gewoon echt kut ingesteld door Dice alsof ze zoiets hadden van: Hoe kunnen we de vlieg controls zo kut mogelijk maken. De controles in BF3 voor vliegen waren tenmiste logisch en tegenovergesteld. Met tegenovergesteld bedoel ik dus, remmen met linker trigger, vuren met rechter bumper en gas geven met rechter trekker, zoals eigenlijk ook alle tanks, jeeps etc hadden in BF4. In BF4 zit vuur op rechter bumper maar remmen zit op rechter trekker als je het een klein beetje op BF3 controls wilt laten lijken. Het voelt gewoon heel onnatuurlijk aan.Martinspire schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 08:17:
Vliegen vind ik ook een ramp inderdaad. Standaard loadout doet het voor mij ook niet, waardoor ik nog geen enkele kill met jet heb gemaakt buiten Air Superiority (en ook daar heb ik nog geen enkele ribbon voor jet of heli gehaald).
Verder speel ik nog eigenlijk alleen maar TDM bij gebrek aan mede X1 spelers.
[ Voor 18% gewijzigd door MRE-Inc op 17-01-2014 09:12 ]
Nou ja goed, ik heb het niet goed verwoord. Nog een poging, op het forum zie je 80% negatieve reacties, terwijl de game misschien wel 80% goed doet.DGonlag2 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 22:46:
[...]
Ja klopt. Het is zoveel leuker om bijvoorbeeld Locker met 500% tickets te doen. Daarnaast is 100 tickets in Rush soms echt te weinig.
Op basis van al deze reacties had ik eigenlijk besloten de game niet te kopen, godzijdank heb ik dat wel gedaan want ik beleef er echt onwijs veel plezier mee. Ik bedoel alleen maar dat het wel een beetje afhangt van de situatie waar je in zit. Als diehard BF fan zul je wss teleurgesteld worden, als nieuwkomer in de serie, ben ik absoluut niet teleurgesteld.
Misschien speelt het ook gewoon beter op de nextgen consoles, maar dat weet ik niet. Dit laatste is geen trollpoging trouwens
Het ergste wat ik tot nu toe heb meegemaakt is dat ik gerevived werdt en toen opeens geen namen meer boven spelers zag, niet van mijn team en niet van de enemy. Ik wist dus niet op wie ik wel of niet hoefde te schieten. Dat heb ik 2x in 76 uur meegemaakt.
Jets op lancing dam lijkt altijd wel een beetje te stotteren, maar is nog best te doen. De andere jets hebben daar ook last van
Overige maps met jets en helis spelen lekker hoor. Enige jammere hier is dat die AA tank zo lomp snel heatseakers kan blijven schieten. Maar dan moet je maar wat tactischer vliegen
Verwijderd
Kijk nu terug, zijn de stats opeens helemaal gereset hiervoor, ook mijn service star is verdwenen. Zucht.
Wel staat er in de battlereport dat ik daadwerkelijk de service star heb gekregen, maar de unlocks waarmee ik heb gespeelt zijn allemaal weer "locked" tot een willekeurig punt.
Wat ook zo vervelend is, schiet een jet of heli down en het is bijna nooit een kill voor jou, de tegenstander raakt nooit kapot maar crasht en dat resulteerd in "killed in action" ipv dat je de kill toegewezen krijgt. Erg vervelend
Overigens ik kijk nu regelmatig eens naar alle spelers zn gamecard op de 360 en in de avond/nacht is het echt een drama.. Bijvoorbeeld een game gisteren, alleen ik, een Fransman en een Brit waren daadwerkelijk EU, de rest US en MEXICO en er zat er een van Japan bij maar sowieso ook vaak Brazilie, Peru, Afrikaanse landen, etc...
Verwijderd
Groeten
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Omdat, Conquest.Versteegrob schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 22:24:
Speel nu 64 man op operalion locker, tdm, net 10 kills, stond achter een groepje van 10 gasten en 400 tickets. Zulke epic momenten mis ik echt op de PS4 versie. Waarom maken ze TDM zo ontzettend saai met zo weinig spelers en maar 100 tickets.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Hier had ik eerder ook al last van, maar nu nog iets meerThe_Worst schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 12:20:
Sinds de laatste patch merk ik dat het spel met regelmaat blijft hangen op het zwarte scherm na het laadscherm. Voor de patch nooit last van gehad maar nu moet ik het spel geforceerd sluiten. Bummer
Als het goed is is dat geen probleem.FlasHie_FlaSh schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 13:18:
Zojuist BF4+CR gekocht voor 34 eu via duitsland. De voucher werkt gewoon in de NL PSN store toch?
Overdag gaat het goed, maar tegen de avond hoef ik me ps4 niet eens op te starten.
Snap er soms niks van, alle servers zitten vol ik kan toch niet de enige zijn die in dat potje last van lag heeft.
[ Voor 28% gewijzigd door harryvos op 18-01-2014 23:01 ]
Gisteren bij een aantal teamgenoten gekeken, en ze zijn zichtbaar.
Verwijderd
Daarbij alle eerdere delen van bf ook al uitgebreid gespeeld en bf4 valt zeker niet tegen.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2014 13:42 ]
Jieujjjjdvdkiwi schreef op zondag 19 januari 2014 @ 12:47:
De emblems op PS4 doen het
Gisteren bij een aantal teamgenoten gekeken, en ze zijn zichtbaar.
Maar crashes zijn weer terug. Niet zoveel als in het begin, maar toch weer een aantal crashes gehad.
Goed bezig, DICE. Gelukkig worden de juiste prioriteiten gesteld
Dan speel jij waarschijnlijk geen Conquest Large (64 man server).Verwijderd schreef op zondag 19 januari 2014 @ 13:40:
Snap niet dat iedereen zoveel problemen heeft? Ik heb sinds 2 weken een ps4. Vorig weekend op een zondag keer wat lag gehad maar voor de rest loopt die continu vloeiend bij mij. Heb ook al die fouten die hier aangegeven zijn nog niet meegemaakt.
Daarbij alle eerdere delen van bf ook al uitgebreid gespeeld en bf4 valt zeker niet tegen.
[ Voor 38% gewijzigd door Jackal131 op 19-01-2014 14:36 ]
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
ben er weer even klaar mee.. de tering.
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
Speel maar is met een DMR.Verwijderd schreef op zondag 19 januari 2014 @ 13:40:
Snap niet dat iedereen zoveel problemen heeft? Ik heb sinds 2 weken een ps4. Vorig weekend op een zondag keer wat lag gehad maar voor de rest loopt die continu vloeiend bij mij. Heb ook al die fouten die hier aangegeven zijn nog niet meegemaakt.
Verwijderd
Nou afgelopen week alleen maar conquest large gespeeld om zodoende een aantal assignments vrij te spelen voor ucav en met de bomber etc. Ik ga heus niet zoiets verkondigen voordat ik alles geprobeerd heb. Lijkt wel alsof er duidelijk twee groepen zijn. Ik hoor aantal mensen met nauwelijks klachten en aantal met bijna geen klachten. Ik heb vorige week een ruime 30 uur online gespeeld dus lijkt mij genoeg om te oordelen.Jackal131 schreef op zondag 19 januari 2014 @ 14:35:
[...]
Jieujjjj![]()
![]()
Maar crashes zijn weer terug. Niet zoveel als in het begin, maar toch weer een aantal crashes gehad.![]()
Goed bezig, DICE. Gelukkig worden de juiste prioriteiten gesteld
[...]
Dan speel jij waarschijnlijk geen Conquest Large (64 man server).
Wel was ik verbijsterd van de kwaliteit van het spel. Pfoeh hey, wat een pracht van een spel. Zowel Campaign als Mulitplayer.
Voor Multiplayer speel ik altijd Conquest Large, gefilterd op alleen de map Operation Locker/Lockdown? Ziek veel punten kan je daar verdienen als je health package doorgeeft, defibrillator gebruikt of ammo geeft.
Af en toe nog Domination om even het rush gevoel te krijgen. Ben er voorlopig wel even zoet mee.
Verder heb ik het vooral over de crashes.. We speelden met 2/3 man gisteren en om de 1 a 2 potjes was er wel weer iemand die een crash had, echt belachelijk.
Verder vermaak ik me natuurlijk grotendeels prima, soms kan ik er alleen maar om lachen!
Ik moet in 1 rondje een kill maken met C4, shotgun en een DMR.
Tot zover geen probleem, ik heb het in 3 potjes al voor elkaar gekregen.
Na de ronde blader ik even naar mijn assignments en zie dat ie voltooid is.
Echter, kijk ik daarna in het menu bij mijn assignments, is ie weer niet voltooid...
Snap er niks van.
En weet iemand hoe het komt dat als ik als sniper speel en ik wordt beschoten,
mijn scope door de suppression begint te waggelen als een gek (zelfs op bipod)
en absoluut niet meer kan mikken,
maar als ik een sniper beschiet en suppress hij mij wel met 1 headshot kan neerschieten?
Dit is naar mijn weten een bekende bug, zowel ik als een paar maten hebben hier last van.dvdkiwi schreef op maandag 20 januari 2014 @ 09:37:
Heeft iemand tips voor de "Need only one" assignment?
Echter, kijk ik daarna in het menu bij mijn assignments, is ie weer niet voltooid...
Snap er niks van.
Ik heb namelijk de MTAR en nog een paar van die wapens unlocked door middel van assignments, en ik speel er dan ook mee, maar iedere ronde die ik speel staat ze nog steeds in m'n te halen assignment lijst.
Edit:
Ik kom net deze link tegen, misschien leuk voor Premium members:
http://mp1st.com/2013/12/...covered-phantom-prospect/
[ Voor 10% gewijzigd door Fatal Mind op 20-01-2014 10:05 ]
Ja heb ik ook. Ik ga deze week nog mijn laatste China Rising 'achievement' halen (10 uur CR spelen), dus dan kan ik kijken of de bug invloed heeft op de trophy. Denk het zelf niet.Fatal Mind schreef op maandag 20 januari 2014 @ 09:51:
[...]
Dit is naar mijn weten een bekende bug, zowel ik als een paar maten hebben hier last van.
Ik heb namelijk de MTAR en nog een paar van die wapens unlocked door middel van assignments, en ik speel er dan ook mee, maar iedere ronde die ik speel staat ze nog steeds in m'n te halen assignment lijst.
MTAR is trouwens wel een beest in close quarters.
Ik ben sinds dit weekend weer LMG's gaan gebruiken. Eerst vond ik ze helemaal niets, echt verschrikkelijk om mee te spelen. Maar nu heb ik ze nog een kans gegeven en blijken ze toch ziek goed te zijn. Ze spelen echt compleet anders dan andere wapens: je moet echt tap-firing gebruiken. Als je dat doet worden ze erg accuraat (even goed als Assault Rifles), maar heb je wel 10x zoveel kogels.
Zo heb ik laatst de MG4 unlocked en ermee in Domination gespeeld. Met een clean MG4 (geen attachments) haalde ik al een K/D van 30/6. Dat is toch wel netjes. De firing rate en accuracy is even hoog als menig Assault Rifle, maar je komt bijna nooit zonder kogels te zitten (tegen die tijd ben je toch dood).
Je hoeft alleen een beetje voorzichtiger te spelen: stop met rennen als je de hoek om gaat, dan kun je sneller aiming down sight. Als je er goed mee om gaat zijn het dodelijke wapens. Als er een hele squad de hoek om komt dan kun je ze geregeld allemaal neerknallen (200 kogels
Toch vreemd de eén heeft geen last van lag en de ander kan amper gamen. Waaronder ik dus....dangerpaki schreef op zondag 19 januari 2014 @ 22:50:
Ik lijk na de updat ook juist meer last te hebben van de lag.
Man man wat haat ik deze game, graphics top, netwerkcode echt bagger. (En dan druk ik mezelf nog netjes uit.)
[ Voor 17% gewijzigd door harryvos op 20-01-2014 23:51 ]
Heb hetzelfde, maar dan met de MTAR. 1 kill met een sniper rifle, 1 kill met een granaat, 1 kill met een carabine en 1 kill met een assault rifle. Heb deze volgens mij al wel 20x gehaald, maar na de ronde zie ik dat de assignment is voltooid en heb nog steeds de mtar niet.dvdkiwi schreef op maandag 20 januari 2014 @ 09:37:
Heeft iemand tips voor de "Need only one" assignment?
Snap er niks van.
En weet iemand hoe het komt dat als ik als sniper speel en ik wordt beschoten,
mijn scope door de suppression begint te waggelen als een gek (zelfs op bipod)
en absoluut niet meer kan mikken,
maar als ik een sniper beschiet en suppress hij mij wel met 1 headshot kan neerschieten?
Hier (PS3) is het me misschien 5 keer gelukt om de game te beëindigen zonder dat de Playstation hem flipt (beep, beep, beep, uit i.pv. "gewoon" uit). Start ik dan (na het "foutief afsluiten") de game opnieuw op, zijn al m'n assignments gereset (de daaraan gekoppelde dingen heb ik wel nog gewoon), en zijn op de een of andere manier alle ingame tips/hints ook weer gereset.
M.a.w., als ik de PS3 aanzet en ik kom online, dan krijg ik alle tips over "Change fire rate", "Press for boosts", "Hold and release R1 to use defibs" en "Change zeroing distance" alsof ik ze nog nooit gezien heb... Heel af en toe zijn dan zelfs mijn persoonlijke instellingen (brightness, inverted flight controls etc.) weer gereset.
Geen idee of die dingen met elkaar te maken hebben, of dat het niet gewoon écht een bug is, maar ik was de tips zo zat dat ik ze maar uit heb gezet. V.w.b. de assignments, daar kan ik me niet aan storen aangezien ik de wapens/unlocks niet lijk te verliezen. Volgens Battlelog heb ik de assignment gehaald, en ook bij Unlocks wordt het wapen als vrijgespeeld getoond. Alleen ingame staat de assignment dus nog open
Heb ondertussen een pot of 150 gespeeld en nog geen crash, freeze, beep-beep-moment of iets dergelijks meegemaakt
*edit* Kiwi speelt PS4
Ik wacht wel even met die assignments tot ze de boel gefixt hebben.
Of ik haal nog 1 benodigde sniper ribbon en kijk of het wapen unlocked...
[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 21-01-2014 09:39 ]
Verwijderd
Ik heb exact hetzelfde op de PS3.PsychoMantis_NL schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 08:02:
Ik heb daar wel een theorie over
Hier (PS3) is het me misschien 5 keer gelukt om de game te beëindigen zonder dat de Playstation hem flipt (beep, beep, beep, uit i.pv. "gewoon" uit). Start ik dan (na het "foutief afsluiten") de game opnieuw op, zijn al m'n assignments gereset (de daaraan gekoppelde dingen heb ik wel nog gewoon), en zijn op de een of andere manier alle ingame tips/hints ook weer gereset.
M.a.w., als ik de PS3 aanzet en ik kom online, dan krijg ik alle tips over "Change fire rate", "Press for boosts", "Hold and release R1 to use defibs" en "Change zeroing distance" alsof ik ze nog nooit gezien heb... Heel af en toe zijn dan zelfs mijn persoonlijke instellingen (brightness, inverted flight controls etc.) weer gereset.
Geen idee of die dingen met elkaar te maken hebben, of dat het niet gewoon écht een bug is, maar ik was de tips zo zat dat ik ze maar uit heb gezet. V.w.b. de assignments, daar kan ik me niet aan storen aangezien ik de wapens/unlocks niet lijk te verliezen. Volgens Battlelog heb ik de assignment gehaald, en ook bij Unlocks wordt het wapen als vrijgespeeld getoond. Alleen ingame staat de assignment dus nog open
Bij mij start de PS3 ook elke keer in een soort recovery mode op en ingame zijn er allerlei settings weer ongedaan (waaronder die waardeloze tooltips
Ondertussen de game trouwens al een week niet meer aangeraakt omdat ik helemaal schijtziek wordt van BF4.
Haha die recovery mode stoor ik me niet aan, ik denk alleen dat Sony onderhand gek wordt van mijn rapportjes die ik iedere keer indien
@Caneezy
Speel je PS3 of PS4? Ik vind conquest namelijk wel een aardige modus, maar op de PS3 heb ik toch bij vlagen het gevoel dat het té makkelijk is omdat je te weinig mensen tegen komt op de grote maps. Uiteraard zijn er wel hotspots, maar als je die enigszins vermijdt dan kun je prima dik positief eindigen...
V.w.b. de Aug, ik vind dat wel een lekker wapen omdat hij super stabiel is, maar de RPM valt me tegen. Vooral CQC leg (ik althans) het 9/10 keer af tegen iemand met een iets sneller wapen.
Voor de Famas heb ik alle unlocks inmiddels vrijgespeeld, en sindsdien gebruik ik hem eigenlijk niet meer, en als ik hem wel gebruik is het bij Operation Locker, omdat dit wel erg veel CQC is. Hét grote nadeel aan de Famas vind ik zijn beperkte clipgrootte voor de hoge RPM. Zelfs wanneer ik iets te uitgebreid burst fire mik ik er meestal al een kogel of 10 - 15 doorheen. Dit i.c.m. mijn accuracy (+/- 13% 12,29% op de famas) en de (op zijn zachtst gezegd) rare hit detection zorgt er bij mij voor dat ik bijna altijd na iedere kill moet herladen.
Vandaar dat ik eigenlijk alleen nog maar met de M416 speel. Deze doet net zo veel damage als de famas, maar vuurt langzamer en heeft een groter magazijn.
Mijn beste accuracy is met de M416 inderdaad, vind de Famas tot nu toe wel fijn met close range, moest gewoon heel erg wennen met de Dualshock 4, want heb de PS4 al een tijd maar amper tijd gehad om te spelen. Ik zie wel dat qua stats de Aug A3 beter is, denk dat ik die vanavond maar even probeer.PsychoMantis_NL schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 10:02:
@Nathuran
Haha die recovery mode stoor ik me niet aan, ik denk alleen dat Sony onderhand gek wordt van mijn rapportjes die ik iedere keer indien
@Caneezy
Speel je PS3 of PS4? Ik vind conquest namelijk wel een aardige modus, maar op de PS3 heb ik toch bij vlagen het gevoel dat het té makkelijk is omdat je te weinig mensen tegen komt op de grote maps. Uiteraard zijn er wel hotspots, maar als je die enigszins vermijdt dan kun je prima dik positief eindigen...
V.w.b. de Aug, ik vind dat wel een lekker wapen omdat hij super stabiel is, maar de RPM valt me tegen. Vooral CQC leg (ik althans) het 9/10 keer af tegen iemand met een iets sneller wapen.
Voor de Famas heb ik alle unlocks inmiddels vrijgespeeld, en sindsdien gebruik ik hem eigenlijk niet meer, en als ik hem wel gebruik is het bij Operation Locker, omdat dit wel erg veel CQC is. Hét grote nadeel aan de Famas vind ik zijn beperkte clipgrootte voor de hoge RPM. Zelfs wanneer ik iets te uitgebreid burst fire mik ik er meestal al een kogel of 10 - 15 doorheen. Dit i.c.m. mijn accuracy (+/- 13% op de famas) en de (op zijn zachtst gezegd) rare hit detection zorgt er bij mij voor dat ik bijna altijd na iedere kill moet herladen.
Vandaar dat ik eigenlijk alleen nog maar met de M416 speel. Deze doet net zo veel damage als de famas, maar vuurt langzamer en heeft een groter magazijn.
Haha dat is zo, voorheen op de Xbox 360 speelde ik Conquest alleen maar met vrienden, maakt het wat leuker. Merk bij conquest dat er nog steeds veel campers zijn of die niks met objectives doen, vreselijk irritant. Ik ging gister maar aanvallen heletijd en kreeg zelfs berichten van mensen je speelt goed objectives, je kampt niet zoals andere en weet ik tdvdkiwi schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 09:59:
BF4 kopen om alleen TDM te spelen is als een Ferrari kopen om alleen in zń 1 rondjes op de parkerplaats te rijden...
Heb zo vaak dat ik letterlijk al op spawn word gekilt, of dat ze liggen op die hoekjes en niet bewegen tot de potje over is, zo verschrikkelijk. Denk dat het van die CoD spelers zijnPsychoMantis_NL schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 10:07:
Wat ik nog veel erger vind, is campers bij TDM (ondanks dat je dan BF4 niet moet kopen voor TDM)... Nou heb je maar 1 doel en dat is tegenstanders neermaaien, en dan ga je ergens op een dakje liggen snipen
![]()
Snipers in TDM maken bij mij nauwelijks tot geen kans als ik met een M320 rondloop. Die knal ik zelfs vanaf de andere kant van de map van het dak af.PsychoMantis_NL schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 10:07:
Wat ik nog veel erger vind, is campers bij TDM (ondanks dat je dan BF4 niet moet kopen voor TDM)... Nou heb je maar 1 doel en dat is tegenstanders neermaaien, en dan ga je ergens op een dakje liggen snipen
![]()
Denk dat ik binnenkort maar eens de M320 Smoke ga gebruiken in TDM icm IRNV scope. Beetje trollen kan geen kwaad zolang BF4 niet optimaal te spelen is.
Die M320 heb ik niet equiped aangezien ik full medic speel, maar op de een of andere manier ben ik met die M320 sowieso niet zo'n ster in het mikken (ondanks dat volgens battlelog m'n accuracy wel 20% is
Tijdens multiplayer zijn er zoveel mensen die Medic zijn maar je niet reviven en gewoon doorlopen... Vreselijk irritant.... Terwijl ik probeer iedereen te reviven mits iemand op me schiet ;pPsychoMantis_NL schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 10:20:
Enige voordeel van een sniper als tegenstander vind ik dat als zijn eerste shot niet raak is, je (= ik) 9/10 keer winnaar bent omdat die dingen na ieder shot moeten herladen.
Die M320 heb ik niet equiped aangezien ik full medic speel, maar op de een of andere manier ben ik met die M320 sowieso niet zo'n ster in het mikken (ondanks dat volgens battlelog m'n accuracy wel 20% is). Ik vind het wel lachen om af en toe met zo'n ding rond te lopen als ze ergens als pickup op de map liggen maar verder gebruik ik eigenlijk alleen m'n M416 en de Rex ^^
Idd, alleen moeten ze dan wel een defibrillator in hun equipment hebbenCaneezy schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 10:26:
[...]
Tijdens multiplayer zijn er zoveel mensen die Medic zijn maar je niet reviven en gewoon doorlopen... Vreselijk irritant.... Terwijl ik probeer iedereen te reviven mits iemand op me schiet ;p
Volgens mij kiezen er heel veel ook voor een medic-bag en een granaatwerper oid ipv een defibrillator
Idem dito trouwens met die apen die als support spelen maar geen ammo weggooien. Ik ben wel (vind ik zelf) aardig in Rogue Transmission, en hoe vaak ik daar al wel niet rondgelopen heb met m'n mes omdat ik 0 kogels op m'n M416 over heb, en nog 3 op m'n rex
Edit @Hierboven: True, maar gooi die dingen dan op z'n minst even weg als je ziet dat je teamgenoten in moeilijkheden zijn.
Aan de andere kant, hoe vaak ik volk al wel niet gerevived heb, ze een medpack toestop en ze vervolgens met 20% health alsnog weer vol in de aanval zie gaan (en dus 20 meter verder weer naar een killcam liggen te kijken), daar word ik ook een beetje simpel van
[ Voor 22% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 21-01-2014 10:33 ]
Soms reviveven ze alleen mensen die ze kennen in de team of game en hebben ze schijt aan jou, vraag me dan wel af of ze snappen wat een medic inhoud in game. Ga dan lekker een andere game doen. Heb hetzelfde met ammo. Vraag ik ammo, komen ze langs maar droppen ze niks.baronruud schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 10:31:
[...]
Idd, alleen moeten ze dan wel een defibrillator in hun equipment hebben![]()
Volgens mij kiezen er heel veel ook voor een medic-bag en een granaatwerper oid ipv een defibrillator
Dat heb ik nog niet gezien, maar als ik dat meemaak dan pis ik in mijn broek...PsychoMantis_NL schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 10:36:
Nog beter, een support class die om ammo staat te vragen
Speel semi-medic met een M416 met silencer, rex, M320 en Defib.PsychoMantis_NL schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 10:20:
Enige voordeel van een sniper als tegenstander vind ik dat als zijn eerste shot niet raak is, je (= ik) 9/10 keer winnaar bent omdat die dingen na ieder shot moeten herladen.
Die M320 heb ik niet equiped aangezien ik full medic speel, maar op de een of andere manier ben ik met die M320 sowieso niet zo'n ster in het mikken (ondanks dat volgens battlelog m'n accuracy wel 20% is). Ik vind het wel lachen om af en toe met zo'n ding rond te lopen als ze ergens als pickup op de map liggen maar verder gebruik ik eigenlijk alleen m'n M416 en de Rex ^^
Ik revive alleen als het ook kan en probeer meestal eerst de tegenstander neer te schieten alvorens te reviven. Je hebt zat van die sjappies die meteen gaan reviven zodra je ligt zonder te kijken of het kan. Vaak knalt de tegenstander die gast ook nog af en mij dan ook nog een keer.
Ach, moet nog wennen welke knop me defib is en welke me med pack. Gisteren wou ik iemand reviven gooide ik een med pack, en toen werd ik neergeknald.PsychoMantis_NL schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 10:42:
Mja daar valt ook wel iets voor te zeggen, maar wat ik dan nog veel vervelender vind, is als ik 1 of 2 poppetjes afknal, vervolgens m'n teamgenoot revive, en hij niet accepteert. Vaak probeer ik het dan snel nog een keer omdat ik er af en toe de 1e keer nog wel eens naast zit met mikken, maar dan komt op zo'n moment tegenstander nummer 3 om de hoek kijken. Sta je daar met je defibs in je hand
Hier ook, heb totaal geen motivatie meer om BF4 op te starten, ik ga wel lekker andere games spelen. Ben pas lvl 29 en vind het allesbehalve leuk.Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 09:53:
[...]
Ondertussen de game trouwens al een week niet meer aangeraakt omdat ik helemaal schijtziek wordt van BF4.
Haha dat wil bij mij ook nog wel eens fout gaan. Gooi ik een medpack neer i.p.v. de defibs, wil ik op R1 drukken om te reviven, schiet ik die medpack kapotCaneezy schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 10:44:
[...]
Ach, moet nog wennen welke knop me defib is en welke me med pack. Gisteren wou ik iemand reviven gooide ik een med pack, en toen werd ik neergeknald.
Dat heb ik vaak als support met ammo kit en c4. Sta je naast een vijandelijke tank die je met c4 wilt opblazen, gooi je een ammo packCaneezy schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 10:44:
[...]
Ach, moet nog wennen welke knop me defib is en welke me med pack. Gisteren wou ik iemand reviven gooide ik een med pack, en toen werd ik neergeknald.
Ik vind het knap lastig om tegelijk te schieten en spotten, en daarnaast als ik met rechts de trekker overhaal wil ik ook graag met rechts granaten gooien.
Haha ja, is en blijft geinig maar ook irritant zulke momenten.MRELynx schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 10:51:
[...]
Dat heb ik vaak als support met ammo kit en c4. Sta je naast een vijandelijke tank die je met c4 wilt opblazen, gooi je een ammo packHeb je eindelijk geswitched naar c4, rijd die tank weg en kun je er weer achter aan rennen.
Heb de laatste dagen is getelt en ik krijg gemiddeld 8 x deze melding, you have lost the connection tot the session. Begin er nu redelijk ziek van te worden
Nog nooit die melding gehad, direct een game in. (PS4)Versteegrob schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 13:34:
Als jullie via quick match bv conquest willen spelen kunnen jullie dan direct beginnen?
Heb de laatste dagen is getelt en ik krijg gemiddeld 8 x deze melding, you have lost the connection tot the session. Begin er nu redelijk ziek van te worden
Dawnbreaker zit er ook zoiets bij een raam, als je dat kapot schiet, is de map daarachter verdwenen oid..Aid schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 14:15:
Hebben jullie ook last van de volgende bug bij Lancing Dam (TDM). Linksboven op de map ligt er een vrachtwagen op z'n zij. En als je dan tussen de vrachtwagen en de aanhangwagen staat dan zit er zo een gat waar je doorheen kan kijken. Als je dan door dat gat kijkt dan verdwijnt de map en zie je alleen maar mannetjes lopen verder niks.
Is wel een filmpje van voorbij gekomen in dit topic samen met die lag.
soort van wallhack?Aid schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 14:15:
Hebben jullie ook last van de volgende bug bij Lancing Dam (TDM). Linksboven op de map ligt er een vrachtwagen op z'n zij. En als je dan tussen de vrachtwagen en de aanhangwagen staat dan zit er zo een gat waar je doorheen kan kijken. Als je dan door dat gat kijkt dan verdwijnt de map en zie je alleen maar mannetjes lopen verder niks.
net zoals bij bf3 met de MAV naar de randje van de kaart vliegen en daar rondlopen of snipen, of zelfs onder de kaart en dan zoals in metro de mensen van onderaf beschieten, en onzichtbaar waypoints stelen..
[ Voor 5% gewijzigd door oNNoZeLe op 21-01-2014 17:36 ]
Draai de gadgets dan om? Probleem solved.Caneezy schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 10:44:
[...]
Dat ze achter bergen staan en je van onder de map beschieten gebeurt nu nog steeds op Altai Range en Guilllin Peak.oNNoZeLe schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 17:35:
[...]
net zoals bij bf3 met de MAV naar de randje van de kaart vliegen en daar rondlopen of snipen, of zelfs onder de kaart en dan zoals in metro de mensen van onderaf beschieten, en onzichtbaar waypoints stelen..
Vandaag trouwens leuk met de motorbike gespeeld. Ik zag ze eerst als vervoer, maar je kunt er toch wel veel meer mee. C4 er op en tegen tanks aanrijden, dat werkt erg lekker. In Demolition (of hoe dat heet met die bommen) kun je er zo meer naar de enemy spawn. Wacht je tot iemand een tank in stapt en dan rij je er tegen aan. Geweldig
Wel erg veel last gehad van netcode laatste tijd, maar ach. En nog steeds jammer dat er zo weinig China Rising is. Ik zoek op:
- Rush + TDM + Demolition + Domination
- Official + Ranked
- Europe
En je vindt gewoon 2 matches! Wat is dat...
Deze avond flink wat potjes rush gedaan met dvdkiwi, ging perfect :)!
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Met Botbek nog verder gegaan, maar het leek wel of ons team er steeds meer pannenkoeken bij kreeg.
Niks meer gewonnen denk ik._.
Precies op tijd weg gegaan dusdvdkiwi schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 22:29:
Eentje verloren maar
Met Botbek nog verder gegaan, maar het leek wel of ons team er steeds meer pannenkoeken bij kreeg.
Niks meer gewonnen denk ik._.
Dit is trouwens die mono chat headset:
http://www.turtlebeach.co...eadsets/ear-force-p4c/415
Die 200% en 100% bewaar ik mooi tot het volgende dubble XP event. Dan zet ik die aan en ga ik non-stop in MBT's en IFV's zitten. Je hebt binnen no-time een service star (die dan ongeveer 40 tot 60k XP geeft).Tiwazz schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 22:59:
[...]
Precies op tijd weg gegaan dushad zonde geweest van m'n 200%XP.
Thanks voor de link, ik zal eens kijkenTiwazz schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 22:59:
[...]
Je klinkt in ieder geval lekker duidelijk
Die valt ook helemaal over je oor heen? Geen enkel probleem mee, ook niet na 4 uur gamen?Tiwazz schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 22:59:
[...]
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Die valt inderdaad helemaal over je oor heen, gisteren 3,5uur ge-gamed en merkte niet meer dat ik hem op had. Enigst nadeel wat ik kan bedenken is datie wel erg plastic aanvoelt.spaceboy schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 09:42:
[...]
Die valt ook helemaal over je oor heen? Geen enkel probleem mee, ook niet na 4 uur gamen?
Dit is natuurlijk wel een chat headset en niet bedoelt om game sound over af te spelen, echt bedoel voor voice chat voor je buddy's in je party
[ Voor 92% gewijzigd door spaceboy op 22-01-2014 09:51 ]
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Verwijderd
Vroegah..... Toen mensen zich nog zonder XP konden vermakenDGonlag2 schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 00:35:
[...]
Die 200% en 100% bewaar ik mooi tot het volgende dubble XP event. Dan zet ik die aan en ga ik non-stop in MBT's en IFV's zitten. Je hebt binnen no-time een service star (die dan ongeveer 40 tot 60k XP geeft).
m.i. Allemaal overbodige troep die double XP events en XP boosters. Zonder jou te veroordelen of in een hokje te plaatsen DGonlag2 zou ik liever zien dat mensen zich druk maken over hoe ze zo goed mogelijk PTFO of teamplay kunnen spelen i.p.v. hoe ze maximale XP/uur proberen te behalen.
Eventjes een kort vraagje: Ik heb zelf Battlefield 4 op de PC met premium.
Nu heb ik onlangs een XB1 gekocht en een maat van me wil graag aan de slag op BF4, dus hij vraagt of ik 'm ook wil kopen.
Nu vind ik dat zelf niet zo erg, maar voor dat ik begin wil ik graag weten hoe het op het moment is gesteld met bugs en crashes in BF4 op Xbox one... weet iemand van jullie dit?
Alvast bedankt!
Xbox Live Gamertag: Greyfox1987
Helemaal mee eens. Dat blijft soms jammer, dat je van die gasten hebt die echt niet samen werken. Om te beginnen: WAAROM SPOT NIET IEDEREEN!??Verwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 13:32:
[...]
Vroegah..... Toen mensen zich nog zonder XP konden vermaken
m.i. Allemaal overbodige troep die double XP events en XP boosters. Zonder jou te veroordelen of in een hokje te plaatsen DGonlag2 zou ik liever zien dat mensen zich druk maken over hoe ze zo goed mogelijk PTFO of teamplay kunnen spelen i.p.v. hoe ze maximale XP/uur proberen te behalen.
Goeie, heb ook nog een 200% boost liggen. Handig voor rush of conquest, Als je een beetje je best doen zit je zo op 200K per match.DGonlag2 schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 00:35:
[...]
Die 200% en 100% bewaar ik mooi tot het volgende dubble XP event. Dan zet ik die aan en ga ik non-stop in MBT's en IFV's zitten. Je hebt binnen no-time een service star (die dan ongeveer 40 tot 60k XP geeft).
ja idd,spaceboy schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 13:43:
[...]
Helemaal mee eens. Dat blijft soms jammer, dat je van die gasten hebt die echt niet samen werken. Om te beginnen: WAAROM SPOT NIET IEDEREEN!??
Ik ga er vanuit dat het op de Xbox One net zo soepel draait als op de PS4.greyfox1987 schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 13:41:
Nu vind ik dat zelf niet zo erg, maar voor dat ik begin wil ik graag weten hoe het op het moment is gesteld met bugs en crashes in BF4 op Xbox one... weet iemand van jullie dit?
Alvast bedankt!
Dat wil zeggen: Lekker vloeiend draaiend met geen crashes en freezes.
Bugs zitten er wel in, maar diezelfde zullen op de pc ook te vinden zijn.
Het enige nadeel, zowel op pc als console: die netcode en hitreg
Dat laatste is ook het enige waardoor ik af en toe denk: ik laat de game maar eens een half jaar liggen...
Omdat een hoop (ex)COD-ers spelen (iha te herkennen aan dat ze in een rechte lijn naar tegenstanders lopen ipv naar objectives). En, zelf gelezen op andere fora, omdat ze geen kill willen weggeven (snappen kennelijk niet dat spotten ook punten oplevert). Ofwel, diegene die voor K/D gaan ipv PTFO.spaceboy schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 13:43:
[...]
Helemaal mee eens. Dat blijft soms jammer, dat je van die gasten hebt die echt niet samen werken. Om te beginnen: WAAROM SPOT NIET IEDEREEN!??
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Hoe kom je aan die boost?Versteegrob schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 13:47:
[...]
Goeie, heb ook nog een 200% boost liggen. Handig voor rush of conquest, Als je een beetje je best doen zit je zo op 200K per match.
Battlepacks
Zeker niet in de bronze battlepacks die je soms unlocked
~~~[html]Op de man spelen doen we nergens op tweakers, dus ook niet hier
Er zijn voor de Xbox One en de PS4 platoons beschikbaar, die kun je joinen via de volgende links:
<a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/3571873308087887416/'>Xbox One</a> - <a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/9144291971211376657/'>PS4</a>
Melden dat je gejoined bent is niet nodig.~~~[/html]