Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Geef me liever upgrades voor wapens die het normale publiek niet heeft. Stuk boeiender.
Verwijderd
speel dan een pay 2 win spelFatal Mind schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 15:12:
Moet trouwens ondertussen wel concluderen dat ik de content die je af en toe van Premium krijgt ontiegelijk ruk is. Wat moet ik nou met een ander kleurtje voor op m'n tank.
Geef me liever upgrades voor wapens die het normale publiek niet heeft. Stuk boeiender.
Verwijderd
Ik vind Premium vooral een truc van EA om je makkelijk geld uit de zak te kloppen. Vooraf betalen voor DLCs die achteraf tegenvallen. Als compensatie krijg je nu ook leuke koffertjes en extra dingetjes om op te klikken in Battlelog! WOOHOOO!Fatal Mind schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 15:51:
[...]
Ben ik dan de enige die et wat karig vind ?
Nadat EA mij in de * heeft genomen met BF3 Premium schaf ik die meuk nooit meer aan
Dus ja, het is karig... maar wat verwacht je? Als ze ook maar iets leveren in Premium wat de game balance echt kan beïnvloeden dan gaan ze nat. (met het gevolg dat er dus weinig value add in premium zit)
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2014 16:51 ]
Ik heb premium genomen omdat ik die DLC toch wel wil, dan is dit goedkoper als ze los kopen.Verwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 16:49:
[...]
Ik vind Premium vooral een truc van EA om je makkelijk geld uit de zak te kloppen. Vooraf betalen voor DLCs die achteraf tegenvallen. Als compensatie krijg je nu ook leuke koffertjes en extra dingetjes om op te klikken in Battlelog! WOOHOOO!
Nadat EA mij in de * heeft genomen met BF3 Premium schaf ik die meuk nooit meer aan
Dus ja, het is karig... maar wat verwacht je?
Maar ze mogen het aanbod wel wat aankleden, zeker als de 2e DLC voor de PS4 nog op zich laat wachten tot ze wat bugs geplet hebben ( oftewel nooit )
Verwijderd
dan ben je in dezelfde valkuil getrapt als ik destijds, de helft van de BF3 DLC had ik prima kunnen missen.Fatal Mind schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 16:51:
[...]
Ik heb premium genomen omdat ik die DLC toch wel wil, dan is dit goedkoper als ze los kopen.
Maar ze mogen het aanbod wel wat aankleden, zeker als de 2e DLC voor de PS4 nog op zich laat wachten tot ze wat bugs geplet hebben ( oftewel nooit )
Liggen je verwachtingen niet te hoog??
Cogitationis poenam nemo patitur
Ik heb zelf ook 1 DLC gekocht voor BF3 op de PS3. Nou ik heb die maps misschien een paar keer kunnen spelen, want die werden gewoon niet gespeeld op servers. Gewoon ruk. Daarom voor mij ook geen DLCs meer en ook geen premium.Verwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 16:53:
[...]
dan ben je in dezelfde valkuil getrapt als ik destijds, de helft van de BF3 DLC had ik prima kunnen missen.
Precies, ik vond eigenlijk alle DLC erg goed. Ook China Rising is een stuk leuker dan de standaard BF4, jammer alleen dat er veel en veel te weinig servers zijn en dat het niet in een normale roulette langskomt.Bullet NL schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 17:25:
Ik vind het hele tegen vallende DLC verhaal wel meevallen met BF3, heb me namelijk prima vermaakt in de DLC maps.
Liggen je verwachtingen niet te hoog??
De DLC van BF3 was prima, maar het aantal spelers was veeeeel te laag, ook op de meeste vanilla maps overigens.
Stel je eens voor dat je Back to Karkand (die sowieso leuk was) Armored Kill, Aftermath of Endgame met 64 man kon spelen; stuk beter denk ik!
Ik denk dat de DLC voor BF4 daarom op de PS4 wél de moeite waard zal zijn.
Premium was hier al gekocht voordat ik Bf4 gespeeld had
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Precies dit: de grote maps in BF3 waren niet geoptimaliseerd voor de spelersaantallen op de PS3 waardoor deze totaal niet uit de verf kwamen. Alleen close quarters (waar ik persoonlijk een hekel aan had) en Aftermath waren prima. Dus heb Premium maar al aangeschaft voor de PS4, waar dit euvel niet zal bestaan. CHina Rising is ook een erg nette DLC, maar heb heel erg het gevoel dat dit al bij de standaard BF4 zou moeten zitten.dvdkiwi schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 19:52:
Er is 1 groot verschil tussen BF3 (ps3) en BF4 (ps4): het spelersaantal.
De DLC van BF3 was prima, maar het aantal spelers was veeeeel te laag, ook op de meeste vanilla maps overigens.
Stel je eens voor dat je Back to Karkand (die sowieso leuk was) Armored Kill, Aftermath of Endgame met 64 man kon spelen; stuk beter denk ik!
Ik denk dat de DLC voor BF4 daarom op de PS4 wél de moeite waard zal zijn.
Premium was hier al gekocht voordat ik Bf4 gespeeld had
Verder is het aantal bugs in de PS3 versie echt extreem hoog, zelfs in de SP Campaign. Letterlijk iedere speelsessie heb ik wel te maken met een bug of vastloper. In de campaign al meerdere malen bugs tegengekomen die ervoor zorgde dat ik niet verder kon waardoor ik hele missies opnieuw moest starten. Multiplayer hangt op de meest random momenten vast en ook regelmatig kom ik het zwarte laadscherm tegen waar ik maar niet uitkom na het laden van een map. Lijkt wel totaal niet te zijn getest op de PS3.
Kan niet wachten tot ik mn PS4 heb
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Verwijderd
tja wat verwacht je dan? mensen moeten is stoppen met pre orders plaatsen ze schieten alleen in hun eigen voet.Fatal Mind schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 15:51:
[...]
Ben ik dan de enige die et wat karig vind ?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2014 22:55 ]
Whut?! Nee gelukkig niet. Als je teruggezet was naar Level1 blijft dat dan ook zo of als je een andere server pakt heb je dan je rank weer terug?Xenophoben schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 08:47:
Hebben meer mensen problemen met hun ranking?!?! ik ben de afgelopen 2 dagen al 3x naar level 1 terug gezet... erg frustrerend..
nee... helemaal reset.... niet meer terug te krijgen zucht... gistere de maat waar ik mee speelde idem na paar uur... Echt NIET CHILLTiwazz schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 09:04:
[...]
Whut?! Nee gelukkig niet. Als je teruggezet was naar Level1 blijft dat dan ook zo of als je een andere server pakt heb je dan je rank weer terug?
Ik zie ineens dat ik dan wapens unlocked heb ( de eerste van de class) en hoppaa alles weg
[ Voor 10% gewijzigd door Xenophoben op 23-01-2014 09:08 ]
Heb je al contact gehad met de Origin support? Dit is wel erg karig namelijk!Xenophoben schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 09:07:
[...]
nee... helemaal reset.... niet meer terug te krijgen zucht... gistere de maat waar ik mee speelde idem na paar uur... Echt NIET CHILL
Ik zie ineens dat ik dan wapens unlocked heb ( de eerste van de class) en hoppaa alles weg
Het gaat over premium content, niet over pre-ordersVerwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 22:55:
[...]
tja wat verwacht je dan? mensen moeten is stoppen met pre orders plaatsen ze schieten alleen in hun eigen voet.
Niks mis met pre-orders.
Ten tweede: het is "eens", niet "is"
Gelukkig, ben niet de enige die zich hier mateloos aan stoort
Is er trouwens al een GoT clubje op de PS4 die regelmatig samen spelen? Deed dat vroeger nog wel eens op de X360 versie maar lijkt me wel grappig om met een paar vaste squads los te gaan. Speel zelf overigens enkel Conquest, zelden Rush.
Er zijn wel wat Tweakers aktief. Voeg me maar toe PSN - LoadedBatonkazuka schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 10:19:
Is er trouwens al een GoT clubje op de PS4 die regelmatig samen spelen? Deed dat vroeger nog wel eens op de X360 versie maar lijkt me wel grappig om met een paar vaste squads los te gaan. Speel zelf overigens enkel Conquest, zelden Rush.
PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton
PSN: ndonkersloot
Verwijderd
Dat zegt de beste man schaamteloos terwijl hij de persoonsvorm vergeet en de helft van de interpunctie weglaat.kazuka schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 10:19:
[...]
Gelukkig, ben niet de enige die zich hier mateloos aan stoortAparte vorm van taalgebruik maar het zal mijn leeftijd wel zijn
Verwijderd
dvdkiwi schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 09:49:
[...]
Het gaat over premium content, niet over pre-orders
Niks mis met pre-orders.
Ten tweede: het is "eens", niet "is"
Je geeft geld aan een bedrijf als EA met de belofte daar er allemaal leuke dingetjes komt en alles op orde is.
strategie is het zelfde.
Dat denk ik dus niet he.
Een pre-order plaats je als de game op release wilt hebben.
In het geval van BF4 kreeg je daar China Rising bij. Mooi meegenomen.
Premium koop je als je alle extra's wilt hebben en minder wilt betalen dan wanneer je alles los koopt.
[ Voor 64% gewijzigd door Superkiwi op 23-01-2014 14:22 ]
Hij bedoelt ermee dat je in beiden gevallen al betaalt voor iets ver voordat de content klaar is. Dan is de motivatie om het nog goed af te maken misschien kleiner want je geld hebben ze dan al.dvdkiwi schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 13:53:
Een pre-order is hetzelfde als premium?
Dat denk ik dus niet he.
Premium koop je als je alle extra's wilt hebben en minder wilt betalen dan wanneer je alles los koopt.
Haha, en inmiddels dus maar een nieuw bericht erop gezet...Fatal Mind schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 16:09:
http://battlelog.battlefi...iew/master-paracel-storm/
Fantastisch, een grote rant![]()
![]()
Verwijderd
Wil je aub nadenken.dvdkiwi schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 13:53:
Een pre-order is hetzelfde als premium?
Dat denk ik dus niet he.
Voor wat is het gevolg om voor een product te betalen wat nog niet af is.
Als je nu eens duidelijk opschrijft wat je bedoelt..... aub
Dus ik mag geen pre-orders meer plaatsen? Omdat een product nog niet af is?
Dan zou soweiso niemand bij de release meer een BF game kopen; nooit af die spellen
Het betalen voor iets zonder dat je het gespeeld hebt is inderdaad tricky, maar het heeft in mijn geval nog nooit negatief uitgepakt. Ook niet in het geval van BF4.
Maar je moet niet de schuld bij de pre-orders leggen. Eerder bij de ontwikkelaar/uitgever (ik denk dat EA hier een hele dikke pushende vinger in de pap heeft).
Een goed voorbeeld van dat het wel kan is Driveclub: veel pre-orders geplaatst, maar ze kiezen voor uitstel omdat de game in hun ogen nog niet goed genoeg was.
Dat zijn early acces of kickstarter projecten. Echter zie je met veel (bekende) projecten dat ze het wel netjes afmaken en dat je met je investering echt hebt bijgedragen aan de realisatie van de game.dangerpaki schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 17:35:
[...]
Hij bedoelt ermee dat je in beiden gevallen al betaalt voor iets ver voordat de content klaar is. Dan is de motivatie om het nog goed af te maken misschien kleiner want je geld hebben ze dan al.
Met pre-orders (zeker voor franchise games zoals BF) betaal je voor iets wat er sowieso komt en ze je geld niet meer nodig hebben om de game af te maken. Premium is ongeveer hetzelfde: de content komt er toch wel. Het risico is vaak dat je niet weet of het uiteindelijke product ook daadwerkelijk goed is of dat je het wel leuk gaat vinden (dit is ook wel met kickstarter zo, maar daar hebben ze dus nog wel je investering nodig en heb je soms wel iets meer invloed op het ontwikkelingsproces). Daarom: beter niet pre-orderen en zelf bepalen of je het risico aandurft met early acces of kickstarter (meestal zijn de interessante opties daar ook wat duurder dan de uiteindelijke game).
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
We zijn met z'n allen aan het haten op een game waar we hal tientallen uren in hebben zitten. Voor de 34 euro die ik ervoor heb betaald kan het nooit een miskoop zijn!
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
Ik probeer altijd zoveel als mogelijk in dienst van me squad te spelen
PSN: IXI_BUDDHA_IXI
Precies. Ja het spel heeft wat problemen, maar geen ander spel geeft mij evenveel plezier. Ik heb BF4 op de PS3 gekocht, geupgrade naar de PS4, Premium gekocht, PC versie aangeschaft (met cadeaubonnen) en nogmaals Premium gekocht voor PC.Henkie schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 08:10:
Daarom: mensen zelf laten bepalen of ze pre-orderen of niet. Lekker boeiend.
We zijn met z'n allen aan het haten op een game waar we hal tientallen uren in hebben zitten. Voor de 34 euro die ik ervoor heb betaald kan het nooit een miskoop zijn!
In totaal ben ik ongeveer 160 Euro kwijt geweest aan BF4. Ik heb nu wel in totaal 170 uur in het spel zitten. Ik vergelijk het ook altijd met euro/uur. Bij BF4 is dat nu al minder dan 1 euro/uur, erg netjes. Neem een Assassins Creed of andere actiegame, die speel je in 20 uur uit. Dan betaal je dus makkelijk 5x tot 10x zoveel per uur voor een spel.
Verwijderd
Persoonlijk was Premium voor BF3 bij mij gewoon een miskoop; alleen Close Quarters en Armored Kill vond ik de moeite waard. B2K was alleen Gulf of Oman leuk, AM waren niet mijn maps, EG nooit gedaan.
Verwijderd
Volgens mij is er een 14 dagen trial.Verwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 19:44:
Beetje off-topic vraagje aan mensen met PS4: Krijg je ook iets van een korte periode PS+ trial, of moet je eerst online zo'n PS+ abbo bestellen, voordat je mooi online kan knallen?
PS4 geen enkele vastloper gehad nog na 54u spelen.
Alle klachten die ik lees gaan voornamelijk over de PS3 versie.
Ik snap dat ze het spel nog voor PS3 uitgebracht hebben (money money), maar eigenlijk is het een schande.
PS4 is nog nergens te krijgen, dus helaas voor mij moet ik volhouden.
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
De PS4 poep heeft niets te maken met de hardware die het niet aankan, zoals op de PS3 het geval is.
Maar dan nog is het op PS4 wel een beetje poep ja. En dat speelt niet altijd lekker.
Ben blij dat ik Flower weer heb gedownload om even tot rust te komen
Kutspel en deze keer niet omdat ik er slecht in ben.
Stop maar met zoeken... Deze functie is waarschijnlijk vanwege tijdgebrek niet geïmplementeerd. Je vrienden joinen via Battlelog werkt trouwens wel goeddangerpaki schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 09:06:
Wat ik echt mis. Of niet kan vinden in ieder geval is het volgende. Ik bf3 kon je een Squad maken in het menu scherm al en als Squad een server Joinen. Maar dat lijkt helemaal niet te kunnen met bf4
Je moet een psn party maken. Alle spelers die in battlefield menus zijn en in je party zitten joinen het spel wat jij kiest.dangerpaki schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 09:06:
Wat ik echt mis. Of niet kan vinden in ieder geval is het volgende. Ik bf3 kon je een Squad maken in het menu scherm al en als Squad een server Joinen. Maar dat lijkt helemaal niet te kunnen met bf4
Hij controleert niet voor niks.Henkie schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 06:55:
Gewoon op rondje drukken. Dan slaat ie dat bestand gezeur over.
En die 30 seconden controle overslaan kost evenveel energie als het moeten wegklikken. Het spel is gewoon kut.
Ok dat is dan wel handig. Kende ik nog niet. Voortaan maar eerst een Party maken.Kjid schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 13:51:
[...]
Je moet een psn party maken. Alle spelers die in battlefield menus zijn en in je party zitten joinen het spel wat jij kiest.
Verwijderd
Iedereen die een beetje youtube volgt wist dit allang. JackFrags bleef maar door praten over hoe geweldig het wel niet was en hoe soepel alles werkte. JackFrags is overigens iemand die dat vele malen vaker heeft gedaan. TotalBiscuit (ik raad overigens aan om deze te kijken, hij heeft er zelf ook enigszins mee te maken gehad) maakt er een aantal video's over hoe mensen overgekocht worden en hij heeft hier ook weer een video over gemaakt. Je moet gewoon een beetje met je gezond verstand naar video's kijken. Natuurlijk kan iemand heel veel lof hebben over een spel. Maar om geen enkel negatief puntje aan te duiden in een video over Battlefield 4.. verbaasd me dat mensen er nog over verrast zijn eerlijk gezegd. Het beste is toch om streams te kijken van mensen die het spel doen. Er word niet geëdit, je ziet voor jezelf hoe het spel is. Sommige van de bekende reviewers betekenen niet heel veel, maar dit is al veel langer aan de gang.
In hoeverre zijn die filesystem-corrupts schadelijk?, want het systeem doet feitelijk een fsck; het zal daarbij meestal gaan om bf4-files, maar je zal een keer aan de beurt zijn dat de crash andere game-files of erger nog, system-files beschadigt.Verstekbakker schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 14:18:
[...]
Hij controleert niet voor niks.
En die 30 seconden controle overslaan kost evenveel energie als het moeten wegklikken. Het spel is gewoon kut.
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Grappig hoe xfactor er niet bij betrokken lijkt te zijn, is ook de enige met een fatsoenlijke baan. Van levelcap/frags/frankie/badger/ al die cod overlopers was al langer duidelijk dat ze niet helemaal onpartijdig waren. Ben benieuwd wat ze voor hun kiezen krijgen.Verwijderd schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 17:46:
[...]
Iedereen die een beetje youtube volgt wist dit allang. JackFrags bleef maar door praten over hoe geweldig het wel niet was en hoe soepel alles werkte. JackFrags is overigens iemand die dat vele malen vaker heeft gedaan. TotalBiscuit (ik raad overigens aan om deze te kijken, hij heeft er zelf ook enigszins mee te maken gehad) maakt er een aantal video's over hoe mensen overgekocht worden en hij heeft hier ook weer een video over gemaakt. Je moet gewoon een beetje met je gezond verstand naar video's kijken. Natuurlijk kan iemand heel veel lof hebben over een spel. Maar om geen enkel negatief puntje aan te duiden in een video over Battlefield 4.. verbaasd me dat mensen er nog over verrast zijn eerlijk gezegd. Het beste is toch om streams te kijken van mensen die het spel doen. Er word niet geëdit, je ziet voor jezelf hoe het spel is. Sommige van de bekende reviewers betekenen niet heel veel, maar dit is al veel langer aan de gang.
Het heeft in elk geval al een SSD gesloopt. Het was dan wel een SSD die bekend stond om zijn brakheid (Crucial v4), maar zonder dat gezeik van BF3 had die schijf gewoon nog geleefd.CynicRelief schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 18:44:
[...]
In hoeverre zijn die filesystem-corrupts schadelijk?, want het systeem doet feitelijk een fsck; het zal daarbij meestal gaan om bf4-files, maar je zal een keer aan de beurt zijn dat de crash andere game-files of erger nog, system-files beschadigt.
Ik ben dus al aan de beurt geweest, gelukkig had ik nog garantie op die schijf en werden ze niet meer gemaakt, waardoor ik een gloednieuwe M500 mocht hebben.
[ Voor 90% gewijzigd door suikerberg op 26-01-2014 00:42 ]
Toevallig vrijdag wat van de livestream van XFactor gekeken en daar ging hij er ook nog even wat dieper op in.pa4jv schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 23:17:
[...]
Grappig hoe xfactor er niet bij betrokken lijkt te zijn, is ook de enige met een fatsoenlijke baan. Van levelcap/frags/frankie/badger/ al die cod overlopers was al langer duidelijk dat ze niet helemaal onpartijdig waren. Ben benieuwd wat ze voor hun kiezen krijgen.
Xfactor heeft ook geld gekregen van EA/DICE. Net als Levelcap, JF en Frankie kregen zij geld om Levolution te laten zien. Daarnaast is wat zij lieten zien voor het grootste gedeelte uit niet final code nog voor de release van BF4 en werkte het daar ook allemaal prima, daar waren ze zich nog niet bewust van de shitstorm aan ellende die BF4 na release zou krijgen. JackFrags was de enige die voor de release PS4 gameplay in goede kwaliteit van alle maps op zijn channel liet zien, waarin goed te zien is dat alles op en top draait.
De meesten hebben zich na release ook kritisch uitgelaten over BF4, Levelcap wat later omdat zijn kanaal de enige vorm van inkomen is (wat mij sowieso een onverstandig iets lijkt maar dat is een ander verhaal). En zover ik weet heeft Frankie ook een prima baan naast zijn Youtube kanaal (iets met rechten meen ik).Hij maakt gewoon erg leuke videos (DayZ bijvoorbeeld) en dat is terug te zien in het aantal views. Ik vind het allemaal erg overtrokken.
Die Frankie is ook niet helemaal zuiver hoor, heeft al vaker lopen hacken om leukere video's te maken. Ben benieuwd of dit tot een shitstorm leidt of dat er niets aan de hand is.
PSN ID Binloading_nl
Weinig denk ik. Persoonlijk vind ik dat ze leuke footage tonen. Dat ze betaald worden voor een beetje reclame heb ik geen problemen mee. Zoals al eerder gezegd hebben ze niet op de final build gespeeld en niet op de servers waar wij nu op spelen. Van de huidige problemen zijn zij zich waarschijnlijk niet geheel van bewust geweest (de glitches mochten ze niets over zeggen).pa4jv schreef op zondag 26 januari 2014 @ 13:02:
Ah ok, kwam xfactor niet tegen toen ik wat zocht op youtube dus vandaar.
Die Frankie is ook niet helemaal zuiver hoor, heeft al vaker lopen hacken om leukere video's te maken. Ben benieuwd of dit tot een shitstorm leidt of dat er niets aan de hand is.
Op dit moment hebben alle genoemde youtubers genoeg kritiek op DICE/EA.
Misschien wordt het dan toch eindelijk tijd voor een full HD tv?steefje schreef op zondag 26 januari 2014 @ 14:59:
Heb BF4 net even aangezet op de PS4, maar moet zeggen dat ik hem grafisch wat vind tegenvallen....werd niet direct enthousiast..of moet je nog een patch instaleren...
[ Voor 17% gewijzigd door Jackal131 op 26-01-2014 15:10 ]
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Verwijderd
Zo ziet het er bij mij eruit :steefje schreef op zondag 26 januari 2014 @ 14:59:
Heb BF4 net even aangezet op de PS4, maar moet zeggen dat ik hem grafisch wat vind tegenvallen....werd niet direct enthousiast..of moet je nog een patch instaleren...
Nog iets mooier is het in het echt.
Dat vanwege de opname op PS4 in 720P.
Dat ligt niet aan dit weekend, dat is altijd het geval..Sanny_83 schreef op zondag 26 januari 2014 @ 16:25:
Dit weekend zijn de PS4 servers niet echt stabiel. Iedere game heb ik last van lag. Is heel irritant spelen op het moment. Lijkt ook alleen maar erger te worden.
Probeer een wat lege server te joinen, bijvoorbeeld eentje die net start, dan heb je het langste een goeie server die niet hapert of wat dan ook.
Ook zeer relext dat dit weekend '' ongoing double xp '' is.
Ondertussen van rank 87 ofzoiets naar 93 gegaan in een paar uurtjes.
Ik snap dat dus echt niet he, waarom doen ze stress testen op '' online '' servers, doe dat lekker op ontwikkel servers ofzoiets,pa4jv schreef op zondag 26 januari 2014 @ 17:17:
Schijnt dat ze dit weekend ook bezig zijn met wat stresstests op diverse servers, zal wel weer doorwerken op alle servers.
Waarom moet het publiek last hebben van het feit dat DICE / EA aan het klootzakken is.
Gisteren (in ieder geval) waren er minimaal 2 testservers in de lucht waarop ook een aantal ontwikkelaars aanwezig waren. Hierop werd alleen Lancang Dam gespeeld. Gelukkig hebben ze nu ook zelf kunnen ervaren wat een lag map dat is!!Fatal Mind schreef op zondag 26 januari 2014 @ 18:07:
[...]
Ik snap dat dus echt niet he, waarom doen ze stress testen op '' online '' servers, doe dat lekker op ontwikkel servers ofzoiets,
Waarom moet het publiek last hebben van het feit dat DICE / EA aan het klootzakken is.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
mmm dat zie er een stuk strakker uit dan bij mij...ga hem eens opnieuw instalerenVerwijderd schreef op zondag 26 januari 2014 @ 15:10:
[...]
Zo ziet het er bij mij eruit :
[video]
Nog iets mooier is het in het echt.
Dat vanwege de opname op PS4 in 720P.
PSN ID Binloading_nl
Er waren vandaag idd wat potten tussen die echt abnormaal veel lag en rubberbanding hadden, echt om de seconde een stotter. Om gek van te worden. Vooral op Lancang kan het gewoon onspeelbaar worden.
HHH is trouwens een 'clan', waarbij de gemiddelde leeftijd rond de 40 jaar ligt (of hoog in de 30). Ik voel me daar dus prima thuis, haha.
Hahaha dát weet ik ook nog wel jakazuka schreef op maandag 27 januari 2014 @ 10:16:
Ik herinner me dat kiwi een tank in zo'n verlaging/kuil in de weg parkeerde
Kiwi en tanks, dat is in BF4 nog geen lekkere combinatie
Na die pot zijn we wel in dezelfde server zijn blijven zitten, tot ie op Paracel Storm (6 tegen 5) helemaal leeggelopen was...
Volgende keer gewoon headsetje aan en de party joinen
Dit was de pot op Dawnbreaker:
http://battlelog.battlefi...52852395218112/184351504/
Ik zie je niet staan?
[ Voor 21% gewijzigd door Superkiwi op 27-01-2014 11:14 ]
Maar goed, we doen het binnenkort weer eens over.
Verwijderd
Het stukje als je op rush speelt, na de eerste MCOM sets links na het spoor omhoog.. Richting de nieuwe MCOMs. :x
Soms rijdt ik opeens weer de map in, maar tank blijft dan constant bouncen. Erg hinderlijk :x
Gisteren weer iemand gezien die onder de map zat... erg raar.
Is een party de enige manier om met squad/team members te communiceren?
[ Voor 21% gewijzigd door Superkiwi op 27-01-2014 16:55 ]
Vandaag belachelijk veel lag zeg, op meerdere servers
Heb wel premium aangeschaft, aangezien ik er bij bf3 ook baat bij had.
psn: Dutch-President
[ Voor 100% gewijzigd door Superkiwi op 27-01-2014 17:22 ]
Filter EU aan.
Zet ik hem uit, krijg ik er wat met 4 balkjes. WTF
En maar denken dat Cod K*T was....
Edit: lees net dat er Psn onderhoud is.....
Dan nog, op maandagavond vanaf 18:30...
[ Voor 83% gewijzigd door DeBaroN op 27-01-2014 20:37 ]
Wat een fucking onzin, ook vandaag weer
M249 in m'n hand, close combat, 100 kogels in ventje, ventje denkt, wtf gebeurt er, draait zich om, ik met 1 kogel dood.
Heel de avond door, bekijk et maar.
Ik ga denk ik de Killzone singleplayer uitspelen en die dan verkopen voor een andere game zoals tomb raider die binnenkort uitkomt. Hopelijk is het beter als ik daarmee klaar ben.
Komt een tegenstander echt recht op me af lopen op Gulf of Oman, tijdens de zandstorm, dus hij zag me niet tussen de rotsen zitten. Ik wacht tot hij echt op 30meter is en vuur. Niks, ik buur nog 2x, weer niks, geen hitmarker of wat dan ook. Ik schiet voor de 4e keer nog maar eens 3x achter elkaar en raakte hem toen eindelijk.
Met die DMR's kun je echt goed zien hoe slecht de net code is. Had dit echt de hele avond. Ook nog eens getest wat de bullet drop was op medium range, maar dat viel te verwaarlozen. Het ligt dus echt aan die net code.
Blij dat Tomb Raider morgen uit komt. Bf4 gaat de digitale kast in. Wat een kut spel zeg. Bf3 had echt veeeeeeeeel minder problemen. Sterker nog, eigenlijk heeft bf3 het bij mij vanaf het begin goed gedaan.
XBL: MRE Inc
Obliteration is echt kansloze cluster fuck trouwens
Ja, natuurlijkVerstekbakker schreef op maandag 27 januari 2014 @ 23:38:
Richt je dan wel met je vizier? Want als ik ermee schiet is het alsof ik een shotgun heb. Drie keer schieten en ze zijn neer...
XBL: MRE Inc
Weet niet wat ze gedaan hebben na de double xp-weekend-stresstest op de ps4 maar het werkt!
[ Voor 48% gewijzigd door Mon0lith op 28-01-2014 09:28 ]
PSN: Von_Smallhausn
Al heb ik ze een week of 2 geleden ook al heel even gezien op de wapens en pakken op PS4.
Gefeliciteerd Jackal!
PSN: Europhea
Verwijderd
11 potten rush achter elkaar gewonnen, 3 Rush Service Stars en een flinke vooruitgang op SPM/Skill.
Echt een avond vol teamplay gehad met randoms, heerlijk! Bijna elke pot MVP1/2 geworden dus kennelijk krijg ik de smeack weer te pakken
Als kit maar overgegaan op overwegend Support (soms Engineer indien nodig), shotgun in de hand en knallen maar! Bolt action rifles heb ik maar even aan de kant gezet totdat de game een beetje solide is; hoe graag ik het ook wil is er met de bolt actions amper te spelen momenteel.
Gelukkig gister mijn geliefde 870MCS vrijgespeeld, deze was na de M40A5 mijn meest gebruikte gun in BF3. Voelt als thuiskomen....
Avondje afgesloten met een pot CQ op Zavod311, gewonnen met 5 punten verschil
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2014 09:30 ]
Heb ze gisteren niet gezien op de PS4.Mon0lith schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 08:27:
Sinds gister doen de emblems het ook op de ps4
Weet niet wat ze gedaan hebben na de double xp-weekend-stresstest op de ps4 maar het werkt!
Ik wel namelijk, maar het aanbod in Nederlandse menschen is karig.
Wie op de Xbox One knalt, voeg mij toe als je wilt.
Kunnen we even die Amerikanen de poets bakken.
Xblive Gamertag: Bral unit
"That's how we roll in the Shire!" | XBL: Bral unit | PSN: Bral_unit
Waar gaan die dingen over?Verwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 09:29:
..............3 Rush Service Stars.........
Iedere poep die ik laat in rush of conquest krijg ik een service star voor...
Leuk voor de punten hoor, maar iemand een idee wat de gedachte erachter is?
Ik heb bv 112 rush potten gewonnen nu, en al 15 rush service stars.
En 32 potten conquest gewonnen en 7 conquest service stars.
Vanavond maar weer eens knallen.
Ik ben erachter dat mijn support wapens uit de heup sneller kills maken dan aim down sight, van dichtbij.
Alle échte LMGs trouwens. De U100 MK-5 valt daar niet echt onder dus die burst ik ads)
Nice, thanks.Xenophoben schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 12:53:
Ik heb je toegevoegd:)
"That's how we roll in the Shire!" | XBL: Bral unit | PSN: Bral_unit
~~~[html]Op de man spelen doen we nergens op tweakers, dus ook niet hier
Er zijn voor de Xbox One en de PS4 platoons beschikbaar, die kun je joinen via de volgende links:
<a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/3571873308087887416/'>Xbox One</a> - <a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/9144291971211376657/'>PS4</a>
Melden dat je gejoined bent is niet nodig.~~~[/html]