4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
@Lupo: we gaan je binnenkort wel zien!!
Het gaat je zeker wel bevallen (als je een beetje tussen de lag en rubberbanding door kunt kijken).
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Verwijderd
Zal wel 1 star per zoveel flag caps/mcom arms zijn? weet het ook niet, viel me alleen op dat ik in BF4 opeens zoveel service starts ziedvdkiwi schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 13:23:
[...]
Waar gaan die dingen over?
Iedere poep die ik laat in rush of conquest krijg ik een service star voor...
Leuk voor de punten hoor, maar iemand een idee wat de gedachte erachter is?
Ik heb bv 112 rush potten gewonnen nu, en al 15 rush service stars.
En 32 potten conquest gewonnen en 7 conquest service stars.
Vanavond maar weer eens knallen.
Ik ben erachter dat mijn support wapens uit de heup sneller kills maken dan aim down sight, van dichtbij.
Alle échte LMGs trouwens. De U100 MK-5 valt daar niet echt onder dus die burst ik ads)
Verwijderd
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
To thank you for your dedication and support, I’d like to announce the Battlefield 4 Player Appreciation Month. Starting on Saturday, February 1, DICE is saying THANK YOU to all players by hosting a month filled with fun community missions and daily giveaways that you get just for jumping into a match.
We appreciate all of the great feedback you continue to provide about all aspects of Battlefield 4. We take this very seriously, and hearing directly from you has helped to make the experience better. The latest information on our game updates can always be found in the BF4 Control Room, including a few new additions that I’m pleased to say are coming soon. First, we are further improving a number of items commonly referred to as “netcode”. This will tighten the overall multiplayer experience, and we will be able to share these items with you in detail soon. In February, we’re also re-introducing the fan favorite feature Platoons in its first iteration. In this added social layer, you can team up with your friends to create your own social space and accumulate stats together. We’re also working on other feature additions that you’ve been asking for – stay tuned for more.
Now, let me walk you through some of the initiatives that we will be launching during Player Appreciation Month. We will have more announcements to make in the upcoming weeks, but below are some of the highlights.
A Battlepack a Day
Every day that you log into the game in February, you’ll receive a Bronze or Silver Battlepack. For those of you who haven’t started opening your earned packs yet, these Battlepacks contain bonuses like XP Boosts and soldier camos. Normally, it would take approximately 30 hours gameplay to earn that many packs. Every day that you log a multiplayer game during the month of February, you will receive a new Battlepack. During weekdays, these will be Bronze, and during Saturdays and Sundays we will give away Silver Battlepacks. Remember to activate your earned XP boosts in the in-game menu to accelerate your progress.
Shortcut Bundles
We are preparing two shortcut bundles for Battlefield 4 that we will make available for download at no cost during the Player Appreciation Month. These voluntary shortcut bundles will unlock all grenades and handguns for Battlefield 4 (the base game) so you can make up for lost time. Or if you’re new to the game, they will help you catch up with players who have been on the Battlefield since launch. We will get back to you with more details once we have set release dates for these items.
For all of our Battlefield 4 Premium users, we’re adding two additional weapon shortcuts, unlocking DMR’s and shotguns. That way, if you like, you can quickly get your hands on a large portion of the weapons available in Battlefield 4.
Double XP Weekend
During the Player Appreciation Month, we’ll be running a double XP weekend for all players. If you’re one of our many Battlefield 4 Premium members, you’ll also get an additional double XP weekend during the Player Appreciation Month as an added bonus.
Community Missions
You will be able to participate in global DICE Community Missions where you will work together to unlock Gold Battlepacks. During the first of these Community-wide challenges, we will ask you to grab a set number of dog tags during a specified time. More details on this first Community Mission in Battlefield 4 to follow.
DICE Developer Talks
Increased developer interaction and transparency on how we work is frequently requested from our fans. During Player Appreciation Month, we will host a number of interviews with some of the core developers of Battlefield 4. In these interviews, you can ask them about their line of work, the effort they’ve put into Battlefield 4, or in the case of our core gameplay designer, what the balancing process of Battlefield 4 looks like. We will announce the dates and channels for these developer interviews as the Player Appreciation Month kicks off.
We’re going to have more information available on each of the Battlefield 4 Player Appreciation Month activities throughout February. Check back here for those details.
If you are currently playing Battlefield 4, we hope you enjoy this month-long community appreciation. If you haven’t played in a little while, it’s a great time to get back in the game. Whoever you are, we appreciate the time you spend with Battlefield 4, we thank you for your support and we hope to keep hearing from you on the Battlefield 4 forums on Battlelog. Here’s to a great 2014!
Karl Magnus Troedsson, DICE VP & GM
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik weet wel, dit is het minste wat je mag verwachten van EA en DICE maar ze doen het tenminste wel. Ik hoop dat vooral EA beseft dat ze de fanatieke aanhang flink teleur gesteld hebben en dat de negatieve publiciteit die er nu is ze in de toekomst geen goed zal doen. Er moet binnen EA echt anders gewerkt gaan worden, hopelijk is dat besef er bij hun na deze fuck up.
Nou jullie kunnen ons helpen door BF4 stabiel te maken en second assault (voor gratis) uit te brengen, gratis battlepacks en double xp, alsof spelers daarop zitten te wachten
[ Voor 5% gewijzigd door iPodKiller op 28-01-2014 19:32 ]
Sarcasme mag ik hopen? Ze fixen wat minor gameplay issues, dat is het dan wel, maar de blocking bugs als crashes en freezes, save-file corruptions etc krijgen ze maar niet gefixed.kazuka schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 19:29:
Ondanks dat de launch van de game eigenlijk een half jaar te vroeg was, vind ik wel dat DICE hun best doet om de problemen op te lossen en vooral de community op de hoogte te houden.
Bovendien, de community op de hoogte houden doen ze veel te weinig, en dat is belangrijk, misschien wel meer nog dan direct alle fouten op te lossen, want dat is onmogelijk; maar klanten snappen het best als er bugs zijn, als ze maar het idee hebben dat eraan gewerkt wordt, middels frequente informatie/status updates. We krijgen nu enkel wat minor balance fixing issues voorgeschoteld, en vandaag, het is te gek voor woorden, Player Appreciation Month ...
En bij informatievoorziening heb ik het niet over obscure zijweggetjes als reddit, twitter en wat dies meer zij, maar via battlelog.
Mensen betaalden in het verleden voor crappy producten van EA, en blijven betalen voor die rommel (en ja, ook ik), dus dat businessmodel werkt. Hoeveel mensen zworen na BF3 nooit meer een produkt van EA te kopen? Hoeveel mensen zijn dat vergeten toen BF4 werd aangekondigd?...
Ik weet wel, dit is het minste wat je mag verwachten van EA en DICE maar ze doen het tenminste wel. Ik hoop dat vooral EA beseft dat ze de fanatieke aanhang flink teleur gesteld hebben en dat de negatieve publiciteit die er nu is ze in de toekomst geen goed zal doen. Er moet binnen EA echt anders gewerkt gaan worden, hopelijk is dat besef er bij hun na deze fuck up.
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Zoals al eerder gemeld hier: ik snap het probleem niet. Heb ZELDEN last van lag. Vind de maps bijna stuk voor stuk leuk (en ze blijven leuk) en de gameplay is gewoon fantastisch. Na Unreal '99 heb IK me niet meer zo vermaakt met een shooter. En na 130 uur gameplay ga ik nu snel weer verder...Martinspire schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 19:32:
Ik kom alleen terug BF4 spelen als ze de tickrate verhogen. Gebeurt dat niet, dan blijf ik weg want ik heb geen zin meer in die laggy bullshit. De maps zelf zijn ook wat inspiratieloos, maar dat kan ik nog hebben als de gameplay me bevalt en de laatste tijd is dat dus totaal niet. Ik wacht nog even af.
Maar, ieder z'n ding denk ik. Hopelijk word ook JIJ ooit weer vrolijk.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Dit dus.Martinspire schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 19:32:
Ik kom alleen terug BF4 spelen als ze de tickrate verhogen. Gebeurt dat niet, dan blijf ik weg want ik heb geen zin meer in die laggy bullshit. De maps zelf zijn ook wat inspiratieloos, maar dat kan ik nog hebben als de gameplay me bevalt en de laatste tijd is dat dus totaal niet. Ik wacht nog even af.
Verder leuk verhaaltje van EA/ DICE maar laat ze de shit maar oplossen, al die bullshit battlepacks met troep waar ik niks aan heb doet me niet veel.
Als je serieus nog nooit wat gemerkt heb met de uren die je erin heb zitten is er eerder wat mis met jouw dan met Martinspire. Spel loopt over van de wazige bullshit die allemaal te wijten is aan netcode en tick rates.spaceboy schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 20:28:
[...]
Zoals al eerder gemeld hier: ik snap het probleem niet. Heb ZELDEN last van lag. Vind de maps bijna stuk voor stuk leuk (en ze blijven leuk) en de gameplay is gewoon fantastisch. Na Unreal '99 heb IK me niet meer zo vermaakt met een shooter. En na 130 uur gameplay ga ik nu snel weer verder...
Maar, ieder z'n ding denk ik. Hopelijk word ook JIJ ooit weer vrolijk.
[ Voor 38% gewijzigd door Fatal Mind op 28-01-2014 20:45 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Uiteindelijk werkte BF3 (op de PS3 iig) prima. De problemen in BF4 zijn echter van dusdanige grootte dat ze al een heleboel klanten kwijt zijn voordat ze die gefixt hebben, met BF3 hadden we meer geduld. Denk dat de pre orders van Titanfall ook tegen gaan vallen, en terecht.CynicRelief schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 19:50:
[...]
Sarcasme mag ik hopen? Ze fixen wat minor gameplay issues, dat is het dan wel, maar de blocking bugs als crashes en freezes, save-file corruptions etc krijgen ze maar niet gefixed.
Bovendien, de community op de hoogte houden doen ze veel te weinig, en dat is belangrijk, misschien wel meer nog dan direct alle fouten op te lossen, want dat is onmogelijk; maar klanten snappen het best als er bugs zijn, als ze maar het idee hebben dat eraan gewerkt wordt, middels frequente informatie/status updates. We krijgen nu enkel wat minor balance fixing issues voorgeschoteld, en vandaag, het is te gek voor woorden, Player Appreciation Month ...
En bij informatievoorziening heb ik het niet over obscure zijweggetjes als reddit, twitter en wat dies meer zij, maar via battlelog.
[...]
Mensen betaalden in het verleden voor crappy producten van EA, en blijven betalen voor die rommel (en ja, ook ik), dus dat businessmodel werkt. Hoeveel mensen zworen na BF3 nooit meer een produkt van EA te kopen? Hoeveel mensen zijn dat vergeten toen BF4 werd aangekondigd?
Mja als je TDM doet zul je er waarschijnlijk minder van merken, maar zodra je met objectives gaat werken of voertuigen erbij krijgt, is het gewoon helemaal prut. Verder heb ik ook gemerkt dat je vrijwel elke pot Amerikanen (of andere laggers) erbij hebt zitten, of het nou 12.00 of 0.00 is.Fatal Mind schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 20:43:
[...]
Dit dus.
Verder leuk verhaaltje van EA/ DICE maar laat ze de shit maar oplossen, al die bullshit battlepacks met troep waar ik niks aan heb doet me niet veel.
[...]
Als je serieus nog nooit wat gemerkt heb met de uren die je erin heb zitten is er eerder wat mis met jouw dan met Martinspire. Spel loopt over van de wazige bullshit die allemaal te wijten is aan netcode en tick rates.
Ik stoor me vooral aan het feit dat de helft van mn kogels gewoon niet aankomen, wat ervoor zorgt dat je niet meer uit kunt gaan van een x aantal kogels per mannetje. Ook haal ik geen fantastische k/d met de huidige netcode. Ik ben vaak wel sneller en gerichter, maar door al die lag heb je er gewoon geen jota aan. Dan sterf je beiden tegelijk ipv hij wel en ik heb nog wat health over. Ondanks alles haal ik nu bv nog wel een k/d van 2, maar dat zou echt zoveel hoger kunnen/moeten zijn.
Omdat ik echter al sinds BFBC2 me loop te storen aan de netcode is bij mij de maat wel vol. Bij elkaar nu iets van 1000 uur in 3 vrij gelijke BF games gestoken (BFBC2, BF3 en BF4), dus dan ga je je wel vervelen.
En ja, de maps vind ik vrij slecht. Vooral op current-gen zijn ze gewoon geen jota aan omdat ze voor Rush (de modus die normaal gesproken het leukst is als je max 12vs12 kunt doen) gewoon hele slechte maps hebben gemaakt. Ik hoop nog steeds dat ze die rush-maps gaan aanpassen en de meeste mcoms gewoon verplaatsen naar punten die én te verdedigen én aan te vallen zijn. Want op dit moment heb je óf clusterfuck alley óf steamroller 'merica mcom-plekken.
[ Voor 24% gewijzigd door Martinspire op 28-01-2014 23:02 ]
Die is ook meer dan zat bij mij, maar mijn k/d geeft vaak wel aan of ik lekker aan het spelen ben. Als ik een pot met 25-5 afsluit gaat dat nog altijd lekkerder dan 25-20. Helaas komt het eerste nu bar weinig voor, puur door die pleuris netcode.Jumpman schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 23:01:
K/D Ratio is geen maatstaaf in (de meeste modes van) Battlefield. In Battlefield praten we over SPM.
Ze kunnen wel lekker blijven beweren dat de netcode minstens net zo goed (of slecht) is als BF3. Maar intussen spelen er wel 2x zoveel mensen per server, dus die netcode moet natuurlijk ook beter worden.
Verder wel leuk dat je al die unlocks kan hebben voor handguns en grenades. Maar ik neem geen premium voor de unlock van DMRs en Shotguns. Mij krijgen ze dat premium niet aangesmeerd.
De rest zijn leuke extraatjes imo
Ik hoef de gratis shortcuts ook niet; speel ze liever zelf vrij.
Dus download ik ze niet
True, een aantal maps waren weer behoorlijk laggy. Normaal gesproken stoor ik me daar vreselijk aan, maar vanavond even niet (ben ook weer een jaartje ouder hè
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Ik hoef helemaal geen DLCs. Laat ze maar de game gewoon goed maken. Ervaring met BF3 was bij mij dat na 3 weken de DLC bijna niet meer werd gespeeld. Weggegooid geld dus.dvdkiwi schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 23:33:
Je neemt premium omdat je dan alle dlc goedkoper hebt dan losse koop.
De rest zijn leuke extraatjes imo
Ik hoef de gratis shortcuts ook niet; speel ze liever zelf vrij.
Dus download ik ze niet
Zelf speel ik bijna alleen TDM, en erg weinig last van issues...
Helemaal mee eens. Ik speel nu op de Xbox One, en het enige wat ik speel is TDM omdat Rush gewoon niet te doen is met de reden die Martinspire opnoemt, plus dat ze de tickets niet hebben aangepast aan het aantal spelers op Next-gen. Als je 16-16 rush doet moet je ook 20% meer tickets geven. Nu zijn de potjes echt binnen 5 minuten klaar en in 9 van de 10x wint de verdedigende partij het.Martinspire schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 22:57:
[...]
Mja als je TDM doet zul je er waarschijnlijk minder van merken, maar zodra je met objectives gaat werken of voertuigen erbij krijgt, is het gewoon helemaal prut. Verder heb ik ook gemerkt dat je vrijwel elke pot Amerikanen (of andere laggers) erbij hebt zitten, of het nou 12.00 of 0.00 is.
Ik stoor me vooral aan het feit dat de helft van mn kogels gewoon niet aankomen, wat ervoor zorgt dat je niet meer uit kunt gaan van een x aantal kogels per mannetje. Ook haal ik geen fantastische k/d met de huidige netcode. Ik ben vaak wel sneller en gerichter, maar door al die lag heb je er gewoon geen jota aan. Dan sterf je beiden tegelijk ipv hij wel en ik heb nog wat health over. Ondanks alles haal ik nu bv nog wel een k/d van 2, maar dat zou echt zoveel hoger kunnen/moeten zijn.
Omdat ik echter al sinds BFBC2 me loop te storen aan de netcode is bij mij de maat wel vol. Bij elkaar nu iets van 1000 uur in 3 vrij gelijke BF games gestoken (BFBC2, BF3 en BF4), dus dan ga je je wel vervelen.
En ja, de maps vind ik vrij slecht. Vooral op current-gen zijn ze gewoon geen jota aan omdat ze voor Rush (de modus die normaal gesproken het leukst is als je max 12vs12 kunt doen) gewoon hele slechte maps hebben gemaakt. Ik hoop nog steeds dat ze die rush-maps gaan aanpassen en de meeste mcoms gewoon verplaatsen naar punten die én te verdedigen én aan te vallen zijn. Want op dit moment heb je óf clusterfuck alley óf steamroller 'merica mcom-plekken.
Over de mappen wil ik al helemaal niet beginnen. Dat zijn gewoon COD mappen als je het mij vraagt. De Rush mappen hebben nauwelijks vliegtuigen. De levolution heb ik geen reet aan. Leuk dat je een stad onder water kunt zetten, maar met een rpg of m320 een gevel eruit schieten kan niet eens fatsoenlijk.
Toevallig heb ik het dit weekend eens getest. 4x een m320 op een gebouwtje (1 verdieping) bij de 4e m320 sloegen ineens alle muren eruit. Op Metro2104 moet je echt op een bepaald punt gaan richten wil je de gevels eruit schieten met een rpg terwijl dat in BF3 nooit een probleem was en je het gebouw overal kon raken.
BF4 is gewoon bar en bar slecht. Heeft ook niks meer met Battlefield te maken. Het is jammer dat BF3 niet voor de next-gen wordt uitgebracht, anders was ik geheid over gestapt naar BF3.
XBL: MRE Inc
De reden gaf ik eerder al aan: te grote mappen met te weinig (12vs12) spelers.dangerpaki schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 00:28:
[...]
Ik hoef helemaal geen DLCs. Laat ze maar de game gewoon goed maken. Ervaring met BF3 was bij mij dat na 3 weken de DLC bijna niet meer werd gespeeld. Weggegooid geld dus.
Ik wil de BF3 DLC best wel met 64 man spelen
*niet dat ik iemand premium probeer aan te smeren hoor, dat moet iedereen voor zichzelf weten
Ik vind het alleen jammer dat de meesten (zoals het op mij overkomt) echt alleen maar negatief zijn, over álles (premium, dlc, dice, mappen, spelmodi, battlepacks...)
Mja, moet zeggen dat de release zo tegen de feestdagen ook niet zo gelukkig waren wat mij betreft, want ik zou en moest BF4 hebben met de kerstvakantie; BF3 ben ik een pas half jaar na release mee begonnen en toen was dat produkt al grotendeels gefixed, en veel plezier mee en van gehad.pa4jv schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 22:22:
[...]
Uiteindelijk werkte BF3 (op de PS3 iig) prima. De problemen in BF4 zijn echter van dusdanige grootte dat ze al een heleboel klanten kwijt zijn voordat ze die gefixt hebben, met BF3 hadden we meer geduld. Denk dat de pre orders van Titanfall ook tegen gaan vallen, en terecht.
Note to self: geen EA-produkten meer kopen die tegen/rond de feestdagen worden uitgebracht!
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Ik vind de mappen ook niet denderend maar qua componenten (afstanden tussen gebouwen, gebouwen intern) lijken ze toch wel op de BF3 maps; maar ik vond de BF3 wat 'grittier', meer een oorlogs-gevoel, althans wat ik me daarbij voorstel dan. Dat BF4 meer een COD-spel is, heeft denk ik vooral te maken met dat de meerderheid van de spelers tegenwoordig lijkt te run en gunnen, en enkel op K/D geilt. Ik meet dat af aan het feit dat er zelden meer gerevived wordt, of nauwelijks medic kits/bags, supplies worden gedumpt, en niet wordt gewacht als een squad/team-mate in een vehicle stapt etc. Het gebeurt nog wel in een goeie match, maar minder dan in BF3.MRELynx schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 06:49:
[...]
Over de mappen wil ik al helemaal niet beginnen. Dat zijn gewoon COD mappen als je het mij vraagt. De Rush mappen hebben nauwelijks vliegtuigen. De levolution heb ik geen reet aan. Leuk dat je een stad onder water kunt zetten, maar met een rpg of m320 een gevel eruit schieten kan niet eens fatsoenlijk.
...
BF4 is gewoon bar en bar slecht. Heeft ook niks meer met Battlefield te maken. Het is jammer dat BF3 niet voor de next-gen wordt uitgebracht, anders was ik geheid over gestapt naar BF3.
Ik probeerde gisteren de "make a dent" assignment te halen.
Heel de ronde geprobeerd choppers neer te halen met de mobile AA, 3x gelukt.
Kom ik er nu achter dat het met een portable AA moet, een stinger dus
Net als dat ik een paar potten eerder kills maakte met pistool, defibrilator en granaat,
en er 3 potten later achter kwam dat het een 40mm granaat moest zijn
Goeiemorgen
[ Voor 26% gewijzigd door Superkiwi op 29-01-2014 09:41 ]
Dat mensen niet reviven komt omdat bijna niemand dat ding meer meeneemt. Ten eerste heb je een beperkt aantal revives (dus echt medic spelen zit er ook niet meer in) en je start met een M320 en van die vage bandages. Dat laatste helpt gewoon geen drol (vraag me echt af waarom die erin zitten), maar wordt ook niet ingewisseld. Ze hebben gewoon weer de fout gemaakt door die stomme M320 vanaf het begin te geven en een assault niet als medic aan te stippen bij de start van je unlocks.CynicRelief schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 09:23:
[...]
Ik vind de mappen ook niet denderend maar qua componenten (afstanden tussen gebouwen, gebouwen intern) lijken ze toch wel op de BF3 maps; maar ik vond de BF3 wat 'grittier', meer een oorlogs-gevoel, althans wat ik me daarbij voorstel dan. Dat BF4 meer een COD-spel is, heeft denk ik vooral te maken met dat de meerderheid van de spelers tegenwoordig lijkt te run en gunnen, en enkel op K/D geilt. Ik meet dat af aan het feit dat er zelden meer gerevived wordt, of nauwelijks medic kits/bags, supplies worden gedumpt, en niet wordt gewacht als een squad/team-mate in een vehicle stapt etc. Het gebeurt nog wel in een goeie match, maar minder dan in BF3.
Verder heb je ook erg vaak last van do-or-die acties van anderen waardoor jij net wordt neergelegd puur omdat iemand zichzelf op offert voor 1 kill.
Bij conquest of rush kun je het je overigens niet veroorloven om assault te spelen. Je kunt gewoon te weinig doen met de grote hoeveelheid armor die jouw kant op komt. Ik kan een vlag in ieder geval niet verdedigen op die manier. Wat er vervolgens voor zorgt dat je ook nooit revived wordt. Alleen als je het afspreekt in je squad heb je er wat aan.
Enige wat een verbetering is, is dat die stomme Amtrack er nu niet meer in zit, maar dat merk je gewoon minder omdat de maps al erg genoeg zijn.
In Flood zit volgens mij nog een amtrack, sowieso een klote map dus die amtrack maakt dan ook niet meer uit.Martinspire schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 10:03:
[...]Enige wat een verbetering is, is dat die stomme Amtrack er nu niet meer in zit, maar dat merk je gewoon minder omdat de maps al erg genoeg zijn.
Verwijderd
Toen maar BF3 er in gejast en als een mongool rond gaan rennen/sprayen op een 500% CQDOM server, heerlijk! (BF3 voelde opeens als een hele solide game aan..)
Whooo, heee, wait a minute.... De M320 is niet stom. Die roeleert de fucking pan uit....Als je er mee om kunt gaan tenminste zoals ik
Is ook heel moeilijk, richten, schieten, raak, doodMRELynx schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 10:39:
[...]
Whooo, heee, wait a minute.... De M320 is niet stom. Die roeleert de fucking pan uit....Als je er mee om kunt gaan tenminste zoals ik
Oh wacht, doelwit is wat verder, iets hoger richten, schieten, dood
In mijn ervaring, en vat het niet persoonlijk op, zeker in close combat maps een ontzettend noob wapen.
In grote buiten maps nog wel eens handig voor gebouwtjes enzo.
Verwijderd
Ik gebruik de M320 alleen maar voor Smoke, niet normaal hoe snel je een match om kunt gooien met een rookgordijntjeFatal Mind schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 10:43:
[...]
Is ook heel moeilijk, richten, schieten, raak, dood
In mijn ervaring, en vat het niet persoonlijk op, zeker in close combat maps een ontzettend noob wapen.
Zijn jammer genoeg maar weinig mensen die doorhebben dat Smoke dé oplossing is voor b.v. spawn rapes op Metro.. (naast de server verlaten en een andere game zoeken natuurlijk
Verwachte reactie. Dan vind jij de rpg zeker ook n00b, daar hoef je niet eens iets hoger te richten, want dat ding gaat rechtdoor.Fatal Mind schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 10:43:
[...]
Is ook heel moeilijk, richten, schieten, raak, dood
Sterker nog, in jouw redenatie is elke assault rifle ook noob want richten, schieten, raak dood en op korte afstand zonder silencer nauwelijks bullet drop. Bij de m320 moet je nog rekening houden met een curve (hyperbool), de langzame round die veel minder snel op bestemming komt dan de normale kogel uit een assault rifle.
Degenen die de m320 n00b vinden, kunnen er 9/10x zelf helemaal niks mee op de lange afstand. En daar gebruik ik hem juist voor, de lange afstand. Meestal nog 1 shot one kill ook. Probleem is dat de meesten de baan van de m320 niet kunnen inschatten.
Ja dichtbij is het idd geen kunst om iemand te raken, het gaat er juist om dat je zo'n ding goed kunt gebruiken op de middel tot lange afstanden.
[ Voor 14% gewijzigd door MRE-Inc op 29-01-2014 11:04 ]
Ik doelde dan ook puur op korte afstanden, of ze nu raak schieten of niet met dat ding, je sterft altijd. Middel tot lange stukken is het alweer een ander verhaal natuurlijk, daar komt meer kunde bij kijken.MRELynx schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 10:59:
[...]
Verwachte reactie. Dan vind jij de rpg zeker ook n00b, daar hoef je niet eens iets hoger te richten, want dat ding gaat rechtdoor.
Sterker nog, in jouw redenatie is elke assault rifle ook noob want richten, schieten, raak dood en op korte afstand zonder silencer nauwelijks bullet drop. Bij de m320 moet je nog rekening houden met een curve (hyperbool), de langzame round die veel minder snel op bestemming komt dan de normale kogel uit een assault rifle.
Degenen die de m320 n00b vinden, kunnen er 9/10x zelf helemaal niks mee op de lange afstand. En daar gebruik ik hem juist voor, de lange afstand. Meestal nog 1 shot one kill ook. Probleem is dat de meesten de baan van de m320 niet kunnen inschatten.
Ja dichtbij is het idd geen kunst om iemand te raken, het gaat er juist om dat je zo'n ding goed kunt gebruiken op de middel tot lange afstanden.
Mja, dat denk ik ook wel, plus dat de meerderheid van de spelers tegenwoordig de run&gun mentaliteit heeft, waar K/D op de 1e en teamplay op de 2e plaats komt. Want reviven en supplies droppen draagt niet bij aan K/D (als die K/Ders ueberhaupt al door hebben dat dat andere punten oplevert...).Martinspire schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 10:03:
[...]
Dat mensen niet reviven komt omdat bijna niemand dat ding meer meeneemt.
[...]
Zul je zien dat nu de DMRs (en gebuffed) en shotties worden vrijgegeven dat iedereen daar mee rond gaat lopen; dan vast weer een balance-slag van DICE?
Hehe, jammer is dat...dvdkiwi schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 09:38:
Wat een pannenkoek ben ik ook![]()
Ik probeerde gisteren de "make a dent" assignment te halen.
Heel de ronde geprobeerd choppers neer te halen met de mobile AA, 3x gelukt.
Kom ik er nu achter dat het met een portable AA moet, een stinger dus
Net als dat ik een paar potten eerder kills maakte met pistool, defibrilator en granaat,
en er 3 potten later achter kwam dat het een 40mm granaat moest zijn![]()
Goeiemorgen
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Wat bedoel je daarmee?Martinspire schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 10:03:
[...]
Ten eerste heb je een beperkt aantal revives
Ik heb nog geen potje gehad dat mijn defib het niet meer deed.
Ook kan ik nog redelijk snel achter elkaar reviven.
Die bandages zijn om 1 speler van (een beetje) health te voorzien. Helpt wel degelijk.Martinspire schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 10:03:
[...]
en je start met een M320 en van die vage bandages. Dat laatste helpt gewoon geen drol (vraag me echt af waarom die erin zitten), maar wordt ook niet ingewisseld.
Dat de meeste spelers weglopen van een healthpack, tja, dat snap ik niet... dan helpt het niet nee.
De grote medic bag speel je erg snel vrij, dus dan is ie zo ingewisseld natuurlijk.
[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 29-01-2014 12:45 ]
Nou ik heb toen geloof ik close quarters gekocht en kan je vertellen dat waren geen grote maps. Maar zeer weinig servers om in te spelen. En meestal half leeg.dvdkiwi schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 08:59:
[...]
De reden gaf ik eerder al aan: te grote mappen met te weinig (12vs12) spelers.
Ik wil de BF3 DLC best wel met 64 man spelen![]()
*niet dat ik iemand premium probeer aan te smeren hoor, dat moet iedereen voor zichzelf weten
Ik vind het alleen jammer dat de meesten (zoals het op mij overkomt) echt alleen maar negatief zijn, over álles (premium, dlc, dice, mappen, spelmodi, battlepacks...)
Verwijderd
Close Quarters weinig/half lege servers? Ik heb avonden achterelkaar op volle servers gezeten met die DLC. (en nu nog steeds kwam ik gister achter)dangerpaki schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 13:00:
[...]
Nou ik heb toen geloof ik close quarters gekocht en kan je vertellen dat waren geen grote maps. Maar zeer weinig servers om in te spelen. En meestal half leeg.
En wat betreft het formaat van de maps; de DLC heet Close Quarters.....
Je hebt nu ammo voor je paddles, dat was eerst niet. Die kun je wel resupplyen, maar je zit aan max 4 of 5 geloof ik. De cooldown op reviven is ook wat langer, plus je revived ze nu op max 25% (tenzij je hem langer inhoudt, maar dat risico kun je 9/10x niet nemen.dvdkiwi schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 12:45:
[...]
Wat bedoel je daarmee?
Ik heb nog geen potje gehad dat mijn defib het niet meer deed.
Ook kan ik nog redelijk snel achter elkaar reviven.
Ofwel, leuk die nerf, maar nu zie je dus weinig medics rondlopen. Desondanks heb ik een gelijke k/d als bij BF3 dus dat is niet echt dramatisch voor mijzelf maar mn team verliest gewoon veel sneller.
Ik weet wel hoe die dingen werken, maar veel mensen niet. Plus dat je maar 1 persoon kunt helpen. En je speelt die medicbag helemaal niet snel vrij. Dan ben je al wel level 7 ofzo, waardoor je vaak nog meer unlocks hebt en hij niet meer opvalt. Dan zijn ze al te gewend aan die m320.[...]
Die bandages zijn om 1 speler van (een beetje) health te voorzien. Helpt wel degelijk.
Dat de meeste spelers weglopen van een healthpack, tja, dat snap ik niet... dan helpt het niet nee.
De grote medic bag speel je erg snel vrij, dus dan is ie zo ingewisseld natuurlijk.
Volgens mij gaat de SMAW kaarsrecht en heeft de RPG wel een afbuigende trajectoryMRELynx schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 10:59:
[...]
Verwachte reactie. Dan vind jij de rpg zeker ook n00b, daar hoef je niet eens iets hoger te richten, want dat ding gaat rechtdoor.
Over M320's gesproken, de FB versie kan ook op andere manieren gebruikt worden. Ravic is er een meester in
Dan speel ik volgens mij regelmatig met mensen die het spel doorhebben;Martinspire schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 13:53:
[...]
Dan zijn ze al te gewend aan die m320.
Ik zie regelmatig grote medbags en ammopacks op de map liggen
Helaas zijn er ook nog teveel spelers die inderdaad geen clou hebben
ik heb persoonlijk niet zo'n band met de m320 en vooral die lvg grenades op metro. Metro vind ik eigenlijk een fundamenteel flawed map, en dat had zo makkelijk opgelost kunnen worden.. door de onderste laag niet te blokkeren met treinen tussen de gebouwtjes & vlag B, kan er veel meer door de map gelopen worden, en loop je niet automatisch vast op de 30 campende, m320 & grenade spammende enemies.
Ik vind het persoonlijk heel jammer dat ze de medic class zo onbruikbaar gemaakt hebben, in BF 3 werkte die erg goed, hoefde wat mij betreft niet aangepast te worden.
Verwijderd
als ik premium nu koop voor de PS3, neem ik die dan ook mee naar de PS4 of kan ik beter nog een maandje wachten?
Ben blij dat ik de tijd heb meegemaakt dat games het gewoon direct deden!
Ik zou voorlopig wachten.Verwijderd schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 18:33:
Hallo allemaal,
als ik premium nu koop voor de PS3, neem ik die dan ook mee naar de PS4 of kan ik beter nog een maandje wachten?
Goed dan zie in de tag Kor of KSA...., tja dan weet je al genoeg.
Laat ik het dan verder niet over de lag hebben...
Wat HEERLIJK !!!! Eerste pot was even wennen qua spotten, kniven etc, maar wel direct alweer 6 m320 rubble kills gehaald. Daarna kwamen nog 2 mede tweakers online die BF4 ook behoorlijk zat zijn en was het weer ouderwets ownen. Totaal geen last van lag, one hit kills, rubberbanding of wat dan ook.....
Verwijderd
Er wordt veel geklaagt over ghosts maar die speelt echt heerlijk.
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Verwijderd
Ik vindt ghosts heerlijk spelen.
Ik heb het black ops 1 gevoel daardoor terug.
Verwijderd
Same here op de PS3MRELynx schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 06:37:
Ik heb BF4 in de digitale kast gelegd en de good old Xbox360 weer opgestart om vervolgens BF3 te spelen.
Wat HEERLIJK !!!! Eerste pot was even wennen qua spotten, kniven etc, maar wel direct alweer 6 m320 rubble kills gehaald. Daarna kwamen nog 2 mede tweakers online die BF4 ook behoorlijk zat zijn en was het weer ouderwets ownen. Totaal geen last van lag, one hit kills, rubberbanding of wat dan ook.....
Gisteravond nog een kleine poging gedaan tot BF4, tweede avond op een rij dikke bagger
Ik vind BF4 behoorlijk zonde van die 36 euro die ik er voor heb betaald. Ik stond op dat moment letterlijk met BF4 en Ghosts in mijn handen, had ik maar de andere hand gekozen...
Haha, ik heb de hele avond weer lekker rush kunnen spelen. Mooie was nog dat we met 3 man in de party zaten. Toen kwamen er nog 5 gasten bij in de party die BF4 gingen spelen op de xbox360. De hele tijd een beetje ouwehoeren, maar op een gegeven moment was ik dat geouwehoer zat want ik kon mijn eigen squad niet meer verstaan.Verwijderd schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 09:14:
[...]
Same here op de PS3
Gisteravond nog een kleine poging gedaan tot BF4, tweede avond op een rij dikke baggerDaarna weer BF3 er in gestopt en genoten
Ik vind BF4 behoorlijk zonde van die 36 euro die ik er voor heb betaald. Ik stond op dat moment letterlijk met BF4 en Ghosts in mijn handen, had ik maar de andere hand gekozen...
Op een gegeven moment zie ik in beeld:
MaggiNL left the party
Buwe80 left the party
BambooGuerilla left the party
<Gamertag> left the party
Dat waren dus de BF4 spelers die weer eens een crash hadden. Toen was het ineens heerlijk rustig in de party chat en kon ik de aanwijzingen weer horen van mn squad maten
Tja, ik vind het ook zonde van geld, ter meer omdat ik BF4 voor de xbox 360 heb gekocht voor 45 euro, en daarna nog een keer voor 59$ voor de Xbox One en daarnaast nog eens Premium
[ Voor 7% gewijzigd door MRE-Inc op 30-01-2014 09:23 ]
Verwijderd
epicMRELynx schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 09:22:
Op een gegeven moment zie ik in beeld:
MaggiNL left the party
Buwe80 left the party
BambooGuerilla left the party
Dat waren dus de BF4 spelers die weer eens een crash hadden. Toen was het ineens heerlijk rustig in de party chat en kon ik de aanwijzingen weer horen van mn squad maten
Denk dat ik BF4 maar op marktplaats gooi voor 25 euro en dat geld bij een fatsoenlijke game leg, of gewoon 2 maanden sub voor WoW om weer bij te praten met mijn oude bekenden aldaar
Dat heeft andere redenen denk ikVerwijderd schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 07:06:
Bf4 speelt niet echt lekker op de ps4 inderdaad.
Er wordt veel geklaagt over ghosts maar die speelt echt heerlijk.
BF4 speelt wel lekker op PS4, maar niet constant, en dat is jammer.
Grootste probleem is dat als je in een party zit en een begint te klagen, de ander ook begint te klagen en dan de volgende en pfff.. De hele avond horen kut DICE/EA, alles lagt, gevloek en getier omdat je dood gaat door random dingen. Heb daar zelf minder last van en stoor mij er niet zoveel aan..
Dingen zijn niet perfect in BF4, maar onspeelbaar is het zeker niet. Iets van 215 uur later, bijna level 85, alle wapens behalve de F2000 geunlocked en lekker Recon aan het spelen met af en toe wat tank/LAV whoren..
BF4 heeft gewoon echt meer, niet alleen spelers en graphics, maar is gewoon echt een stap verder dan BF3. De volgende update heeft al wat weapon fixes zag ik al ergens op Youtube, komt vanzelf wel goed. Ben benieuwd naar de volgende DLC en hoop dat BF5 niet te snel gaat komen omdat het gewoon niet nodig/vernieuwend is
https://powershellisfun.com
Af en toe loopt het wat minder, maar vaak loopt het prima.
Maar ze blijven wel gewoon spelen-={Fred_Perry}=- schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 11:19:
..............De hele avond horen kut DICE/EA, alles lagt, gevloek en getier...............
Als ze het écht zo kut vonden legden ze het spel wel aan de kant.
Dat is het juist, alles is zo kut maar wel doorspelen. Ja, er is niets anders.. Dat klopt, je kan CoD doen of STFUdvdkiwi schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 11:24:
Maar ze blijven wel gewoon spelen
Als ze het écht zo kut vonden legden ze het spel wel aan de kant.
Het zal wel goed komen uiteindelijk, bij BF3 heeft het ook een half jaar geduurd, en dan hoop ik dat dezelfde verslaving als bij BF3 weer toeslaat, maar op dit moment ... ben zelfs weer BFBC2 aan het spelen ...
Maar jij speelt het op de ? Xbox360/PS3? Daar crashed hij inderdaad nog steeds veel als ik het zo lees allemaal.. En was klaar met BF3, na bijna 2000 uurCynicRelief schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 11:55:
Mja, ik speel daadwerkelijk minder, eigenlijk alleen nog nadat er een patch is geweest, om te kijken of 'the various fixes concerning stability' iets hebben uitgehaald, maar na de eerste crash/freeze heb ik het wel weer gezien. Komende dagen weer een patch, ben benieuwd.
Het zal wel goed komen uiteindelijk, bij BF3 heeft het ook een half jaar geduurd, en dan hoop ik dat dezelfde verslaving als bij BF3 weer toeslaat, maar op dit moment ... ben zelfs weer BFBC2 aan het spelen ...
Verwijderd
Van de andere kant waren de avonden dat de game wél fatsoenlijk functioneerde bijzonder leuk, er zit dus wel potentie in de game. Het is alleen zo jammer dat de game in alpha conditie is uitgebracht.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2014 13:14 ]
Heb de P11 geprobeerd maar geluid hiervan gaat niet echt hard.. (alles op max, zowel ps4 opties als volume regelaar P11)
Wellicht dat het met de PX22 beter is
En AC:BF ook al uitgespeeld...-={Fred_Perry}=- schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 11:34:
[...]
Dat is het juist, alles is zo kut maar wel doorspelen. Ja, er is niets anders.. Dat klopt, je kan CoD doen of STFU
Ach en wat zeiken en lopen schelden is ook best lekker
Beetje zeuren, ok.. Maar elke avond alleen maar steeds weer dezelfde dingen laat de lol van de andere mensen in de party wel een beetje verdwijnen, ze concentreren zichzelf op alle dingen die NIET goed gaan/leuk zijn ipv epische dingen (stunts/lol) of gewoon lekker kills maken.. Neerwaardse spiraal waar ze andere spelers in mee sleuren...Jackal131 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 13:46:
[...]
Ach en wat zeiken en lopen schelden is ook best lekker
(PS4).
Verwijderd
Ik hoop wel op een patch inderdaad.Jackal131 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 15:32:
Volgens mij liggen alle servers er nu uit. Zullen we vandaag de grote patch krijgen dan?
(PS4).
We zullen zien.
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
[ Voor 21% gewijzigd door Wackmack op 30-01-2014 16:03 ]
This update is mainly designed to prepare the game for the upcoming release of the expansion pack Battlefield 4 Second Assault. We will announce the release date for this expansion pack later.
Jan 30 PS4 Game Update Notes
DMR Balance Tweaks
-Increased the damage of all DMRs across all ranges. Specifically, damage has been increased at long ranges to allow three-hit kills against unarmored opponents. Additionally, reduced the penalty to accuracy for sustained DMR fire, allowing more rapid follow up shots in combat. The amount of the damage increase varies from weapon to weapon, according to its intended range, rate of fire, and damage. We will continue to monitor the effectiveness of DMRs in combat, and determine if additional action is needed to make DMRs a viable mid to long range weapon.
Other items
-Greatly reduced the risk of crosshairs disappearing, which would also result in hit markers disappearing
-Added a headshot icon on the killcard. This should help identify instances where players are correctly killed by one shot
-Fixed an issue in Squad Deathmatch where the “Win/Lose” text was overlapping
-Fixed an issue with players using an exploit for the SOFLAM
-Fixed an issue with players using an exploit for the MAV
-Fixed the gameplay code to properly track the FOV (Field of View) changes in the options menu
-Fixed an issue where chat would break when entering "false" or "true" in the chat window
-Fixed an out-of-helicopter glitch in Air Superiority where players could spawn on the ground and play as infantry
-Fixed the misaligned crosshairs on the T90 MBT
-Added setting to tweak joystick dead zone
-Various minor crash fixes
edit: Top, dat ze de lag en rubberbanding ook hebben aangepakt
leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0
Ik heb de code van china rising die ik kreeg bij mijn ps4 exemplaar van battlefield 4 gister ingevuld. Je kreeg de china rising dlc gratis als je de game op launch koopt. Ik had de game op launch gekocht, maar heb al die tijd de code nog niet ingevuld, tot gister..
De code werd geaccepteerd in de ps store, verder heb ik de dlc gedownload etc. Geen problemen!
Nu kreeg ik toen ik bf4 opstartte de melding dat ik de dlc had gedownload, maar deze nog niet actief was, kon deze activeren in de in-game store in december.
Nu is december al om, en kan ik inderdaad niet op store klikken in het in-game menu.
klopt het nu serieus dat je die code alleen maar in de maand december kon gebruiken?!
Graag hoor ik van jullie nog reacties/tips die me kunnen helpen!
Alvast bedankt voor de moeite!
993 mb wel te verstaan
[ Voor 31% gewijzigd door Mon0lith op 30-01-2014 17:02 ]
PSN: Von_Smallhausn
Mijn idee:
EA zegt tegen Dice: "Op die datum MOET het spel gereleased worden".
Dat doet Dice. EA weet dat het nog niet klaar is maar denkt alleen "money money money".
Daarna kan Dice de boel gaan fixen.
[ Voor 68% gewijzigd door Superkiwi op 30-01-2014 17:44 ]
Iemand al wat ervaring opgedaan op de PS4? Tot nu toe vond ik het best lekker wegspelen, maar het kon uiteraard wel beter.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Probeer eens de DLC opnieuw te downloaden en installeren vanuit de PS store (in het PS menu, niet in het BF menu).N.Uckerman schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 17:01:
klopt het nu serieus dat je die code alleen maar in de maand december kon gebruiken?!
Graag hoor ik van jullie nog reacties/tips die me kunnen helpen!
Alvast bedankt voor de moeite!
Weet niet of het werkt, maar het is het proberen waard.
[ Voor 15% gewijzigd door Superkiwi op 30-01-2014 18:51 ]
En nog steeds vaak een zwart scherm na het laden...
[ Voor 42% gewijzigd door Rowwan op 30-01-2014 22:17 ]
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Laaaaaag. Echt enorm, zo erg heb ik het nog nooit meegemaakt.
Even van server geswitched en na een potje gespeeld te hebben weer terug. Vervolgens geen last meer gehad van lag, zelfs niet op Lagging Dam. Veder heb ik het gevoel dat de Mtar generved is, ook al staat dat niet in de patch notes.
Ik kan trouwens niet wachten op de vehicle patch. Stond er net weer een gast met een AA vanuit de spawn heel Lagging Dam te controleren...
Trouwens op Firestorm 2014 Conquest Large ligt op de hijskraan bij de D vlag een zooi explosieven op het achterste gedeelte, dus waar het contra gewicht hangt in de vorm van de beton blokken. Heb niet kunnen ontdekken waar de onsteker zat, maar ik heb er zelf wat C4 op gelegd en toen laten ontploffen. Krijg je een mooie grote explosie te zien, vallen de betonblokken naar beneden en stort de kraan in. Best leuk om te zien.
Edit: gevonden:
En spectator mode op de X1 en PS4
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=90ajpVyh0p8]
[ Voor 9% gewijzigd door MRE-Inc op 31-01-2014 07:17 ]
Als de eerste pot dan eenmaal is afgelopen werkt alles qua geluid weer prima
Ook heb ik het gevoel dat ik gisteren, ondanks dat ik niets anders heb gedaan als normaal (= Euro servers TDM), vaker last gehad heb van wtf momenten zoals het neergeschoten worden om een hoekje, tegenstanders die niet om willen vallen, of tegenstanders die je met 1 shot neerleggen.
Wat ik dan wel aardig gelukt vind zijn de DMR's. Ik heb ze nog niet heel uitgebreid getest, maar die paar keer dat ik de SKS gebruikte voelde het in ieder geval wel nét iets lekkerder aan. Ook de nieuwe headshot indicator vind ik wel aardig (nu zie ik pas hoe vaak ik wordt neergelegd met een headshot
Wat ik een vrij nutteloze - en buggy1 - feature vind is de komst van dat "chatvenster" links boven in het scherm. Deze laat mooi zien "Jantje needs ammo", maar dat is op je minimap (mits je geen hardcore speelt dacht ik) ook prima te zien. Bovendien kwamen mensen al niet rijen dik op je af als je op ammo vroeg, en dat zal nu - doordat je het op een extra plek ziet staan - naar mijn idee niet veel anders worden...
Ook zie ik regelmatig aan de rechterzijde (ongeveer op de helft van de hoogte van de TV) 3 of 4 witte "gestapelde" vierkantjes voorbij komen, maar de betekenis en de toegevoegde waarde daarvan heb ik nog niet ontcijfert
Al met al aan deze kant dus even wat gemixte gevoelens, en dat komt dan met name door de gigantische hoeveelheid wtf momenten die ik gisteren had. Nou kan dat ook zo maar komen doordat de servers overspoeld werden met non-EU spelers met hoge pings, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.
_____
1Met buggy bedoel ik hier dat er dus de helft van de tijd ook random commands tussen staan. Ik heb gisteren geprobeerd om alleen m'n spotknop in te drukken, en verder alle knoppen met rust te laten. Toen ik na een keer of 10 alleen op de spotknop te hebben gedrukt, vervolgens om ammo vroeg, stond ineens dat hele scherm vol met "PsychoMantis_NL needs a ride"
Edit: Het ontbrekende geluid is blijkbaar bekend bij EA.
[ Voor 3% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 31-01-2014 07:37 ]
PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V
Als ze nou eens gewoon geen vehicle en wapen tweaks gaan doen zou ik erg blij zijn.Jackal131 schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 01:29:
Ik kan trouwens niet wachten op de vehicle patch. Stond er net weer een gast met een AA vanuit de spawn heel Lagging Dam te controleren...
In BF3 was het precies hetzelfde: de wat sterke wapens werden generfd, zwakkere wapens gebuffd.
Later waar andersom en uiteindelijk wéér andersom. Er zijn nu eenmaal sterke en zwakke wapens.
Voertuigen precies eender.
Ik vind de wapens/vehicles prima zo. Niks aan veranderen.
[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 31-01-2014 09:16 ]
Had je voor de patch(es) last van freezes/crashes en is dat beter geworden?PsychoMantis_NL schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 07:28:
Mijn eerste indruk (PS3) is toch niet helemaal je van het...
~~~[html]Op de man spelen doen we nergens op tweakers, dus ook niet hier
Er zijn voor de Xbox One en de PS4 platoons beschikbaar, die kun je joinen via de volgende links:
<a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/3571873308087887416/'>Xbox One</a> - <a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/9144291971211376657/'>PS4</a>
Melden dat je gejoined bent is niet nodig.~~~[/html]