Hmmm, ik heb nu in de afgelopen week wat uren rond gekeken op de PS4 (en Tweakers toegevoegd), als ik een server toevoeg waar een aantal Tweakers of vrienden aan het spelen zijn, moet ik altijd tegen ze spelen.

Dan denk ik de eerste pot, okay, de volgende pot 'kijkt' de server wel wie op de Friendslist/Battlelog staan en voegt deze samen (tot zover de balans gelijk blijft natuurlijk) maar na drie potten zou ik toch graag met ze willen spelen. hoe kan ik er voor zorgen dat ik met Tweakers/vrienden speel in plaats van altijd maar tegen ze? Het frutrerende hier aan is, dat je met bekende veel meer kan samenwerken, ik kom vaak in teams/squads die op de COD manier te werk gaan (niet spotten, health en ammo hebben ze niet nodig, alles voor de kills).
Verder vind ik het vreemd dat je in de map Flood Line geen kaart ziet, niet de voertuigen in 'third person' kan besturen (dit gebruik ik altijd om aan het begin snel te rijden/vliegen/varen naar strategisch goede plaatsen), en wel kan spotten, maar dan komt er geen rood driehoekje boven de enemy, en heb ik geen crosshair in deze map op mijn geweer. Volgens de server info is dit geen hardcore server dan.
Vliegen gaat me aardig af, maar ik merk dat het behoorlijk lastig is met de wapens en anti-wapens die ik nu heb om goed in de lucht te blijven als er ook tegenstanders zijn die al +/- 120 uur erop hebben zitten. Het enige waardoor je het nog enigzins uithoudt is extreem laag vliegen en strafen, maar ik heb al een keer gehad dat ik toen uit een helicopter gesniperd werd, ook niet leuk.
[
Voor 10% gewijzigd door
Jumpman op 03-02-2014 15:43
]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.