• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:36

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

dvdkiwi schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 09:15:
[...]

Als ze nou eens gewoon geen vehicle en wapen tweaks gaan doen zou ik erg blij zijn.
In BF3 was het precies hetzelfde: de wat sterke wapens werden generfd, zwakkere wapens gebuffd.
Later waar andersom en uiteindelijk wéér andersom. Er zijn nu eenmaal sterke en zwakke wapens.
Voertuigen precies eender.
Ik vind de wapens/vehicles prima zo. Niks aan veranderen.
Eensch, maar komt door al die jankerds. Ik weet nog dat in BF3 alle chopper piloten liepen te janken dat ze zo snel werden neergehaald, dus werd de igla/stinger generfd. Daarna waren ze weer overpowerd en werd de flare optie bij de gunner weggehaald etc etc.

Die M26dart glitches mogen ze idd wel eruit halen, maar voor de rest is het idd zo dat je sterke wapens en zwakkere wapens hebt.

XBL: MRE Inc

• PsychoMantis_NL
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19:49

PsychoMantis_NL

PSN: PsychoMantis_NL

CynicRelief schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 09:21:
[...]

Had je voor de patch(es) last van freezes/crashes en is dat beter geworden?
Ik had alleen last van 1 consequente freeze wanneer ik Siege of Shanghai speelde op Conquest. Ergens tijdens het potje zou de game gegarandeerd vastlopen. Dit kon dan voor, tijdens of na het instorten van de toren zijn, of zelfs nog bij het laden van het scorebord, maar dat de game crashte was zeker.

Of dit na de patch nog steeds zo is durf ik niet te zeggen, aangezien ik de laatste tijd eigenlijk alleen nog maar TDM speel (juist vanwege het bovenstaande dus), maar dit zal ik vanavond eens testen :)

PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V

• CynicRelief
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-02 22:26
PsychoMantis_NL schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 09:39:
[...]

Ik had alleen last van 1 consequente freeze wanneer ik Siege of Shanghai speelde op Conquest. Ergens tijdens het potje zou de game gegarandeerd vastlopen. Dit kon dan voor, tijdens of na het instorten van de toren zijn, of zelfs nog bij het laden van het scorebord, maar dat de game crashte was zeker.

Of dit na de patch nog steeds zo is durf ik niet te zeggen, aangezien ik de laatste tijd eigenlijk alleen nog maar TDM speel (juist vanwege het bovenstaande dus), maar dit zal ik vanavond eens testen :)
aha, ik had regelmatig last van freezes, voornl. in conquest, maar de laatste tijd wat minder (maar dat komt waarschijnlijk omdat ik bepaalde maps (dawnbreaker, siege of sh o.a.) helemaal niet meer speel, en zoveel mogelijk popups/gadgets heb uitgezet; wel vrijwel altijd 3 beeps-of-death bij afsluiten van spel (en daaropvolgend fsck); vanavond ook maar es de nieuwe patch proberen

The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:44
Voor de geïnteresseerden, de trophies voor Second Assault:

Falling Down
Kill an enemy with a ceiling collapse in Operation Metro
Dirty Job
Find the hidden tunnel in Caspian Border
Torched
Ignite a brush fire using the repair tool in Operation Metro or Caspian Border
Risky Business
Kill an enemy flag carrier while carrying their flag in CTF
Blind Bomber
In a round get 5 kills with air vehicles in Gulf of Oman

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:54
Is al bekend wanneer second assault op de PS4 komt dan?

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:36

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

dvdkiwi schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 10:01:
Voor de geïnteresseerden, de trophies voor Second Assault:

Falling Down
Kill an enemy with a ceiling collapse in Operation Metro
Dirty Job
Find the hidden tunnel in Caspian Border
Torched
Ignite a brush fire using the repair tool in Operation Metro or Caspian Border
Risky Business
Kill an enemy flag carrier while carrying their flag in CTF
Blind Bomber
In a round get 5 kills with air vehicles in Gulf of Oman
Die Falling Down is op de X1 bugged. Die kreeg ik een keertje zonder dat ik ook maar iemand doodschoot.

Dirty Job, staat in bovenstaand filmpje aan het eind. Je moet volgens mij wel de eerste zijn tijdens de map. Als iemand je al voor is geweest, dan krijg je hem niet.

XBL: MRE Inc

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

CynicRelief schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 09:56:
[...]

aha, ik had regelmatig last van freezes, voornl. in conquest, maar de laatste tijd wat minder (maar dat komt waarschijnlijk omdat ik bepaalde maps (dawnbreaker, siege of sh o.a.) helemaal niet meer speel, en zoveel mogelijk popups/gadgets heb uitgezet; wel vrijwel altijd 3 beeps-of-death bij afsluiten van spel (en daaropvolgend fsck); vanavond ook maar es de nieuwe patch proberen
Die 3 piepjes heb ik hier ook altijd, maar daar stoor ik me al niet eens meer aan :+

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

dvdkiwi schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 09:15:
[...]

Als ze nou eens gewoon geen vehicle en wapen tweaks gaan doen zou ik erg blij zijn.
In BF3 was het precies hetzelfde: de wat sterke wapens werden generfd, zwakkere wapens gebuffd.
Later waar andersom en uiteindelijk wéér andersom. Er zijn nu eenmaal sterke en zwakke wapens.
Voertuigen precies eender.
Ik vind de wapens/vehicles prima zo. Niks aan veranderen.
Een goede pilot kan inderdaad nog best uit de voeten met een attack chopper maar ik vind de MAA wel echt veel te sterk. Dat ding hoeft z'n spawn niet uit en kan de chopper en scout heli van de tegenpartij neerhalen zodra ze opstijgen vanuit hun eigen spawn. Het bereik van de Active Radar missiles en de main guns moet echt een stuk minder.

Je ziet regelmatig na een potje precies wie er in de MAA heeft gezeten omdat die persoon een K/D heeft van 24-0 ofzo.

• Kjid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-09 08:51
kazuka schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 10:49:
[...]

Een goede pilot kan inderdaad nog best uit de voeten met een attack chopper maar ik vind de MAA wel echt veel te sterk. Dat ding hoeft z'n spawn niet uit en kan de chopper en scout heli van de tegenpartij neerhalen zodra ze opstijgen vanuit hun eigen spawn. Het bereik van de Active Radar missiles en de main guns moet echt een stuk minder.

Je ziet regelmatig na een potje precies wie er in de MAA heeft gezeten omdat die persoon een K/D heeft van 24-0 ofzo.
Precies, die ground to air dingen kunnen ook veel te snel achter elkaar iets op mijn heli's schieten. Geen idee wat, ik weiger om in zo'n ding te gaan zitten :*)
Vooral op lancing dam hebben ze veel te veel overzicht & bereik. er zijn daar maar 4 gebouwtjes waar je je achter kan verstoppen.

• CynicRelief
PsychoMantis_NL schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 10:33:
[...]

Die 3 piepjes heb ik hier ook altijd, maar daar stoor ik me al niet eens meer aan :+
Dat betekent dat het filesystem corrupt raakt, of ieg in een ongedefinieerde toestand raakt, waarop fsck de boel moet repareren. Na wat grondig googlewerk blijkt dat het in 99 van de 100 gevallen meestal om BF4-files zelf zal gaan en niet om andere game-files, of erger, system-files.

The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.

Verwijderd

Gisteren voor de 2e keer BF4 op de PS4 gespeeld (speelde het voorheen op de PS3).
Wat een verschil zeg! Ik vergis me alleen nog regelmatig met de L1/L2 en R1/R2, waarom zijn die knoppen omgedraaid t.o.v. de besturing op de PS3? (vanwege de nieuwe triggers?)
Ziet er toch wel heel wat mooier uit dan op de PS3. Ik speelde alleen op de PS3 een stuk beter, ik moet nu iets omzichtiger te werk gaan i.v.m. het grotere aantal tegenstanders... ;)
Gisteren avonds een aantal keer merkwaardig neergeschoten a.g.v. lag, maar over het algemeen was het goed te spelen!

Vanavond maar weer eens proberen. :) .

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

CynicRelief schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 11:14:
[...]

Dat betekent dat het filesystem corrupt raakt, of ieg in een ongedefinieerde toestand raakt, waarop fsck de boel moet repareren. Na wat grondig googlewerk blijkt dat het in 99 van de 100 gevallen meestal om BF4-files zelf zal gaan en niet om andere game-files, of erger, system-files.
Zo'n vermoeden had ik al, aangezien BF4 de enige game is waarbij die piepjes komen, en er nooit wat wordt gevonden bij die schijfcontrole, dus die doe ik tegenwoordig al niet meer :p

Dat corrupt raken van BF4 files, dat zou wel kunnen kloppen, aangezien ik de helft van de tijd al m'n settings weer opnieuw in moet stellen :+

Verwijderd

MRELynx schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 09:28:
[...]
Eensch, maar komt door al die jankerds. Ik weet nog dat in BF3 alle chopper piloten liepen te janken dat ze zo snel werden neergehaald, dus werd de igla/stinger generfd. Daarna waren ze weer overpowerd en werd de flare optie bij de gunner weggehaald etc etc.

Die M26dart glitches mogen ze idd wel eruit halen, maar voor de rest is het idd zo dat je sterke wapens en zwakkere wapens hebt.
BF3: USAS-12+FRAGS anyone? :)

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:36
Kunnen jullie de nieuwe wapens van de 2e dlc al vrij spelen? Eis is de 2e dlc alleen staat er nog geen vinkje achter, raar?zie dat mensen op de PC de wapens al kunnen vrij spelen.

• PersianBoy
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-01-2022
Weet iemand toevallig of het save game probleem nu opgelost is met de nieuwe patch?

[ Voor 30% gewijzigd door PersianBoy op 31-01-2014 18:11 ]

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Versteegrob schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 16:41:
Kunnen jullie de nieuwe wapens van de 2e dlc al vrij spelen? Eis is de 2e dlc alleen staat er nog geen vinkje achter, raar?zie dat mensen op de PC de wapens al kunnen vrij spelen.
Omdat misschien op de PS4 de DLC nog niet uit is ?

• Mister_Slavko
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 03-11 17:54
Gasten, is het verstandig om Premium te kopen?

• ndonkersloot
  • Laatst online: 16:54
Mister_Slavko schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 20:06:
Als jij van plan bent een flink aantal uren in BF4 te stoppen en alle DLC wilt hebben wel ja.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

• Rowwan
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:04
heeft er al iemand gratis battlepacks? en weet er al iemand wat de vierkantjes betekenen die soms rechts in beeld komen?

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

Mister_Slavko schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 20:06:
Ik heb het wel gedaan. Ik speelde eigenlijk nooit shooters tot aan BF4, en heb toen maar besloten om meteen "all-in" te gaan... Nu heb ik, een maand later (gekocht rond de kerst), bijna 150 uur in de game zitten. Dus als ik dan de aanschafprijs van de game en de kosten voor premium bij elkaar optel zit ik nu al op minder als € 1,- per uur wat het me gekost heeft, en dan moeten alle expansions waar ik voor zou moeten betalen (China Rising kreeg ik gratis toen ik de game kocht) nog uitkomen...

Dus ondanks dat de game zijn fouten overduidelijk heeft zou ik het in ieder geval zo weer doen :Y

Edit:
Rowwan schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 10:51:
heeft er al iemand gratis battlepacks? en weet er al iemand wat de vierkantjes betekenen die soms rechts in beeld komen?
Ik heb vannacht tot kwart over 4 gespeeld met een vriend van me, en ik heb toen niks gezien... Nou kan ik me wel voorstellen dat het in de VS nog geen 1 februari was rond die tijd, maar nu zouden ze toch wel moeten komen denk ik.

En v.w.b. de vierkantjes, nog steeds geen idee

[ Voor 25% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 01-02-2014 11:06 ]

• Superkiwi
Zou ik alle battlepacks kunnen opsparen en eind van de maand 28 stuks kunnen openen of
moet je ze op de dag zelf openen?
Ik laat die van vandaag eens staan, kijken of die er morgen nog staat ;)
Dan krijg ik op mijn verjaardag de 28e ontzettend veel cadeautjes lol :P

[ Voor 15% gewijzigd door Superkiwi op 01-02-2014 11:06 ]

• Rowwan
ja, hij blijft gewoon staan.... als je ze al krijgt, ik zie niks komen

• Superkiwi
Het kan te maken hebben met het tijdsverschil met de US.
In het westen van Amerika is het nu net pas 1 feb ;)

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

Zojuist even gegoogled naar die vierkantjes, en dat schijnt volgens het battlefield forum een teken te zijn dat er pakketten tussen je systeem en de server verloren raken...

• Fatal Mind
  • Niet online
Rowwan schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 10:51:
en weet er al iemand wat de vierkantjes betekenen die soms rechts in beeld komen?
Hier ben ik ook benieuwd naar ? Buitengewoon vreemd iets om dat opeens te zien.

• Tomas33
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19:35
Jongens ik heb sinds de patch vaan donderdag een dikke sound bug op MN ps4.. Ik hoor alleen nog maar de openingstune en geen enkel soundeffect, geen kogels, geen stappen niks.. Iemand tips?

• Rowwan
ja, ff doorbijten :). ik heb het ook, maar alleen bij de eerste ronde

• Tomas33
Jeuzus ik hoop het maar, ik kan een hoop hebben maar dit is gewoon een stap terug bij een patch..

• Fatal Mind
  • Niet online
Ik heb het idee dat die audio bug ook gerelateerd is aan de server.

Ik heb dit gisteren ook een paar keer gehad, en toen ben ik paar keer die server opnieuw gejoined. Maakt dus niet uit.

Zoek een andere server, en probleem is opgelost.

• Tomas33
Ok ik was het nog nooit tegen gekomen en toen plotseling constant, maar had net Godzijdank een potje met audio :D

• Wackmack
Gisteren en vandaag even op de pc gespeeld. Tering dat speelt wel heel relax hoor. Paar grote verschillen zijn de tig verschillende servers, je hebt gewoon zoveel keus, operation locker 10 x, sniper only, pistel only, enz, verder is rush 64man ipv 32 man, veel meer slots met TDM. Bij de PS4 ben je net lekker bezig en dan is het alweer einde potje, dikke fail naar mijn mening. Net even met de sniper en shotguns gespeeld, heel vet. PS4 is wel relaxer qua houding enzo en gezellig samen met vrienden. Wordt dit nog verandert?

• Superkiwi
Rush 64 man zou ik niet vrolijk van worden :D
Ik vind 16 man per zijde meer dan genoeg :)

• Fatal Mind
  • Niet online
dvdkiwi schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 12:32:
Rush 64 man zou ik niet vrolijk van worden :D
Ik vind 16 man per zijde meer dan genoeg :)
Ik word sowieso niet blij van Rush, zelden zo'n irriterende gamemodus gespeeld.

Tis allemaal zo makkelijk, oh nee, de vijand moet dit apparaatje vernietigen, wat zal ik eens gaan doen. ik ga in dit hoekje zitten, wachten tot ze komen. en dan schiet ik em lekker dood.

Compleet nutteloze gamemodus naar mijn mening.

• Superkiwi
Lol, Rush is een van de tofste game modi in BF imo.
In BC2 en BF3 echt ontiegelijk veel rush potjes gespeeld.
De "camper" die jij beschrijft kom je in elke modus tegen ;)
Daarnaast zie ik niet in wat er mis is met het verdedigen van een objective?
Dat is juist de bedoeling van het spelletje als je defender bent.

Maar iedereen zo zijn voorkeur, no hard feelings ;)
Zelf vind ik TDM een vrij nutteloze modus in een teamplay based game als BF.

[ Voor 32% gewijzigd door Superkiwi op 01-02-2014 13:16 ]

• benmoei
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-11 23:29
Lees net dat de battlepacks elke dag om 13.00 uur verschijnen na het spelen van een eerste ronde.. Opsparen kan niet want bij het verschijnen van de volgende verdwijnt de vorige..

• Superkiwi
Thanks, handig om te weten! :)

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

Ben al weer sinds kwart voor 1 online en heb nog niks gehad, dus ik neem maar weer aan dat ze dan 1 uur US tijd bedoelen? :+

Edit: Of moet ik nou serieus weer uitloggen, en opnieuw inloggen :')

[ Voor 22% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 01-02-2014 14:10 ]

• Fatal Mind
  • Niet online
dvdkiwi schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 13:10:
1.De "camper" die jij beschrijft kom je in elke modus tegen ;)
2.Daarnaast zie ik niet in wat er mis is met het verdedigen van een objective?
Dat is juist de bedoeling van het spelletje als je defender bent.

Maar iedereen zo zijn voorkeur, no hard feelings ;)
Zelf vind ik TDM een vrij nutteloze modus in een teamplay based game als BF.
1. Correct, alleen met rush is het wel erg makkelijk om te campen aangezien er maar 2 objectives per keer zijn.
2. Niets, dat is tenslotte doel van het spel, maar daarom kan het wel buitengewoon storend zijn als je weer door een of ander campertje vermoord word.

Maar inderdaad, ieder z'n ding, dat is 100% waar.

TDM is inderdaad ook niet heel nuttig, maar aangezien teamwork over het algemeen erg ver te zoeken is maakt het allemaal niet zoveel uit. + Ik speel nog wel een TDM om unlocks te halen voor wapens ,dat gaat wel een stuk sneller.

• Superkiwi
De uitdaging is dan ook om een manier te vinden om toch de objective (en eventueel die camper) uit te schakelen.
Ik blijf als rush defender ook altijd dicht in de buurt van onze mcom terwijl de rest van het team ver naar voren verdedigd.
Als er al verdedigd wordt, want de meesten lijken nog steeds iedere pot te denken dat ze in een tdm match zitten. Als verdediger niet heel erg want je snoept veel tickets weg, maar als aanvaller verwacht je toch iets meer objective based gameplay.

[ Voor 16% gewijzigd door Superkiwi op 01-02-2014 14:21 ]

Verwijderd

Ja dat irriteert mij ook mateloos.
Op rush merk je veel meer cod-switchers die totaal geen objectives doen.
TDM raak ik niet aan, een modus die ik BF3 al niet hoorde en in BF4 al helemaal niet.

En dat er "gecampt" wordt tsja wat wordt er dan verwacht, dat ze de MCOMs onbeschermd laten zodat de attackers vrij spel hebben?
Het is een beetje als een keeper bij voetbal beschuldigen van spelbederf ;)

Overigens wat mij ook irriteert is wanneer je als attacker naar de volgende MCOM sets moet, de defenders soms bewust helemaal tot achter je nieuwe spawnpoint gaan campen om je van achteren als je spawnt te killen :x

• Superkiwi
Daar heeft de commander met zijn UAV een meerwaarde :)
Ik moet zeggen dat ik in BF3 ook wel eens omsloop om zo de attackers van achteren te pakken.
Mind your surroundings, zou Ra's al Ghul zeggen :P

[ Voor 8% gewijzigd door Superkiwi op 01-02-2014 14:31 ]

• Wackmack
PsychoMantis_NL schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 14:09:
Ben al weer sinds kwart voor 1 online en heb nog niks gehad, dus ik neem maar weer aan dat ze dan 1 uur US tijd bedoelen? :+

Edit: Of moet ik nou serieus weer uitloggen, en opnieuw inloggen :')
Hoe krijg je het te zien? Je krijgt toch wel een melding als je een battlepack krijgt?

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

Geen idee, maar ik ben dus alweer 1,5 uur online en heb geen unopened battlepacks.. Dus of het geldt voor 1 uur VS tijd, of ik moet opnieuw inloggen en dus weer 1 partij zonder geluid spelen... Althans, dat is mijn voorlopige conclusie :p

• Wackmack
dvdkiwi schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 14:18:
De uitdaging is dan ook om een manier te vinden om toch de objective (en eventueel die camper) uit te schakelen.
Ik blijf als rush defender ook altijd dicht in de buurt van onze mcom terwijl de rest van het team ver naar voren verdedigd.
Als er al verdedigd wordt, want de meesten lijken nog steeds iedere pot te denken dat ze in een tdm match zitten. Als verdediger niet heel erg want je snoept veel tickets weg, maar als aanvaller verwacht je toch iets meer objective based gameplay.
Rush is heel vet juist door het aanvallen en verdedigen. Speel vaak als engineer en schakel de tanks uit. Gaat over het algemeen best prima alleen zovaak zoveel domme mensen. Dan moet je de MCOM defusen en dan rennen ze er juist van weg :?

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

Oké, zojuist voor de tweede keer mid-session uit een match gegooid... mooi moment om even te testen of het 1 uur VS tijd is of niet :+

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-11 17:26

Mon0lith

Yes Herr Flick

PsychoMantis_NL schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 14:33:
Geen idee, maar ik ben dus alweer 1,5 uur online en heb geen unopened battlepacks.. Dus of het geldt voor 1 uur VS tijd, of ik moet opnieuw inloggen en dus weer 1 partij zonder geluid spelen... Althans, dat is mijn voorlopige conclusie :p
Dit staat op battlelog:
Every day that you log into the game in February, you will receive a new Battlepack. During weekdays, these will be Bronze, and during Saturdays and Sundays we will give away Silver Battlepacks. Make sure to play this weekend to receive your first Silver Battlepack!

Each daily Battlepack will be handed out from 4AM PST/12PM UTC (hit the link to find your specific time zone) on the day in question, cutting off 24 hours later, when a new Battlepack will become available. Note that you need to login each day to get that day’s specific Battlepack.
En dit staat in de link
Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/34tai6u.png

[ Voor 20% gewijzigd door Mon0lith op 01-02-2014 14:41 ]

PSN: Von_Smallhausn

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

Ik moest waarschijnlijk opnieuw inloggen. Heb nu een bronze battlepack staan van iets (geen idee wat) en een silver van de appreciation month :)

Ik heb 1 zilveren voor de appreciation, en 1 zilveren voor de "calendar" ? :+

[ Voor 23% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 01-02-2014 14:46 ]

Verwijderd

ik heb voor het laatst afgelopen nacht/ochtend gespeeld en ben pas weer online vanavond, betekent dit nu dat ik deze battlepack mis ben gelopen? Snap er niks van, ze geven hem elke dag om 13.00uur en ik zie nu niks op battlelog.

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

Volgens mij moet je inloggen na 1 uur. Ik heb er geen melding of niks van gehad, maar toen ik m'n battlepack menu opende had ik er in eens 1 staan...

• Fonzie27
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-09 14:16
pffft, voorheen weinig gekke dingen met het spel op de PS4 maar vandaag na de laatste patch tot 6x toe een vastloper. Geluid na de crash stotteren en opnieuw opstarten is de enige remedie. Beetje jammer...:(

• CynicRelief
Gisteravond/vannacht na installatie patch 1.07 de eerste probleemloze sessie; geen freezes en geen beeps-of-death bij quit-game. Zelfs Quickmatch werkte prima. Er is een issue met sound, soms hoor je alleen omgevings-geluid en geen wapens, ik quitte dan direct, en dat werkte ook goed (waar prematuur quiten in het verleden de game nog wel eens wilde freezen). Heb nog steeds wel alle popups etc uit/hidden staan. Als vanavond weer zo goed gaat, begin ik weer een beetje hoop en speelplezier te krijgen! :Y

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Weer een leuke avond met wat tweakers en de HHH club gehad :) Vraag mij alleen af of meer mensen problemen hebben met voicechat in parties? Ik kon er maar 1 of 2 horen en sommigen horen mij ook blijkbaar niet.

Ik merk daarnaast dat er iets minder lag is na de laatste patch en server updates, Lancang Dam is echter nog wel steeds een drama.

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-11 22:28
kazuka schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 23:37:
Ik merk daarnaast dat er iets minder lag is na de laatste patch en server updates, Lancang Dam is echter nog wel steeds een drama.
Net als Hainan Resort overigens.

Dat netcode. Zojuist een rondje Rush op Hainan. SG553 met supressor. Ik schiet 1 clip op een gastje leeg, zonder ook maar 1 hitmarker te krijgen. Vervolgens de 2e clip en misschien 1 of 2 hitmarkers, maar inmiddels kreeg hij mij in de gaten. Vervolgens ben ik met 1 schot neer door een PKP 8)7. Ik was trouwens niet de enige die daar last van had. Wat me trouwens opviel...het waren voornamelijk engelsen bij wie ik dit constateerde.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Verwijderd

Weet iemand of na de laatste patch het corrupt savefile probleem opgelost is? Thnx

• CynicRelief
Verwijderd schreef op zondag 02 februari 2014 @ 02:49:
Weet iemand of na de laatste patch het corrupt savefile probleem opgelost is? Thnx
bedoel je na reguliere game-quit? dat ging bij mij tot 1.07 altijd fout; maar na 1.07 gaat het, bij mij dan, goed, zonder 3 beeps-of-death.

als je campaign-save bedoelt, weet ik 't niet; ik wacht met campaign tot ik in de patch-notes iets van "campaign save issues fixed" zie ...

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-11 21:27
Jackal131 schreef op zondag 02 februari 2014 @ 02:15:
[...]

Net als Hainan Resort overigens.

Dat netcode. Zojuist een rondje Rush op Hainan. SG553 met supressor. Ik schiet 1 clip op een gastje leeg, zonder ook maar 1 hitmarker te krijgen. Vervolgens de 2e clip en misschien 1 of 2 hitmarkers, maar inmiddels kreeg hij mij in de gaten. Vervolgens ben ik met 1 schot neer door een PKP 8)7. Ik was trouwens niet de enige die daar last van had. Wat me trouwens opviel...het waren voornamelijk engelsen bij wie ik dit constateerde.
Doet me denken aan BF3, daar waren het ook vaak Engelsen (als het niet Amerikanen of andere non-Europesen waren) die heftige lag hadden.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Superkiwi
Leuke avond gisteren gehad :)
Lekker gespeeld, veel gewonnen en niet eens zo heel vaak op bizarre wijze doodgegaan :P
Wel weer redelijk vaak dood door iemand met 0 health...

Heeft iemand tips voor jets?
Ik speelde een rondje op Rogue en zat achter een jet aan,
2 van mijn heatseakers raakten hem plus en strafe van mijn main cannon.
Hij draait zich om, zit binnen no time achter mij en heeft mijn jet in een fractie van een seconde kapot, zonder dat ik ook maar iets van kogels of iets dereglijks hoor...

• Wackmack
Netcode, kan niet anders. Jij ownt the sky:)

• Superkiwi
Dat klopt.
Maar om anderen toch het gevoel te geven dat ze ook een beetje goed zijn doe ik vaak of ik er helemaal niks van bak :P
Een beetje net als Immers bij Feyenoord; die geeft ons het gevoel dat we allemaal profvoetballer hadden kunnen worden _O-

• ikookhier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 00:06

ikookhier

>hijdiehieris<

Gast :') _O-

Gisteren mn battlepack gemist, Ik ben wel op battlelog geweest maar niks gekregen.

Net vier potjes vastgelopen op de PS4 de update doet zn werk |:(

[ Voor 26% gewijzigd door ikookhier op 02-02-2014 12:49 ]

PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch

Verwijderd

CynicRelief schreef op zondag 02 februari 2014 @ 04:03:
[...]

bedoel je na reguliere game-quit? dat ging bij mij tot 1.07 altijd fout; maar na 1.07 gaat het, bij mij dan, goed, zonder 3 beeps-of-death.

als je campaign-save bedoelt, weet ik 't niet; ik wacht met campaign tot ik in de patch-notes iets van "campaign save issues fixed" zie ...
Ik bedoelde idd campaign mode ja, daar heb ik alleen problemen gehad met mijn opgeslagen data. Ik heb ook dat ik iedere keer opnieuw word lastig gevallen door die hints of how to's.. maar die zijn uit te zetten toch..

• Paulus07
  • Niet online
vandaag paar potjes geprobeerd maar was niet te doen met al dat geschok etc :S. PS4 maar weer uitgezet en nu maar een film kijken

• Nowa
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-02-2021
Double xp werkt ook niet of wel? Of alleen voor niet premium members?

43% of all statistics are worthless.

Verwijderd

Nee werkt niet, viel mij gisteren al op..

edit:
https://twitter.com/Battlefield/status/429937591019114496

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2014 20:57 ]

• Paulus07
  • Niet online
zijn de dino's trouwens al gevonden of andere easter eggs? :P

• frank131331
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-11 12:46
Pff veel last van crashes de laatste tijd. Kan +- 1,5 uur spelen dan krijg ik deze melding :/
https://dl.dropboxusercon...97688/20140201_152213.jpg

Hele tijd niet gezien sinds de laatste firmware update maar sinds eergisteren in 1 keer weer elke dag pff :(
Heb nog niet gekeken of ik progressie van AC/Killzone/Fifa kwijt ben, mag toch hopen van niet :(

• spaceboy
  • Laatst online: 18-11 13:52

spaceboy

Op grote hoogte

frank131331 schreef op zondag 02 februari 2014 @ 21:30:
Pff veel last van crashes de laatste tijd. Kan +- 1,5 uur spelen dan krijg ik deze melding :/
https://dl.dropboxusercon...97688/20140201_152213.jpg

Hele tijd niet gezien sinds de laatste firmware update maar sinds eergisteren in 1 keer weer elke dag pff :(
Heb nog niet gekeken of ik progressie van AC/Killzone/Fifa kwijt ben, mag toch hopen van niet :(
Same here. Valt me wel op dat het in het eerste potje vaak misgaat. Als het eenmaal loopt gaat het wel goed. Ik gok dus dat het aan de server ligt?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Fonzie27
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-09 14:16
spaceboy schreef op zondag 02 februari 2014 @ 21:45:
[...]

Same here. Valt me wel op dat het in het eerste potje vaak misgaat. Als het eenmaal loopt gaat het wel goed. Ik gok dus dat het aan de server ligt?
Zou kunnen maar gister verschillende servers en om het potje dezelfde crash, nu net 3 kwartier goed door kunnen knallen. Blijft apart (maar vooral frustrerend :()

Verwijderd

Zucht, het is weer overduidelijk dat de yankees op hun console spelen atm.. De lag issues maken het voor mij op de 360 onspeelbaar atm..

Echt elke avond weer hetzelfde, en vooral in het weekend is het extreem.. :(
Heb het nog niet zo erg meegemaakt als nu, maybe toch ook door de nieuwe patch?

Nu anderhalf uur lang geprobeerd een enigzins normale game te doen maar ik geef het maar op voor vandaag, zucht..

• Superkiwi
3 om 12, omdat ik probeer een jet fighter ribbon te halen...
Heatseakers doen amper damage, en andere jets doen even prrrrt en ik ben kapot.
Ik snap er niks van.
Om dan over die guided missile van de frogfoot maar te zwijgen.
Wat een pokkeding.

• Fatal Mind
  • Niet online
dvdkiwi schreef op maandag 03 februari 2014 @ 00:34:
3 om 12, omdat ik probeer een jet fighter ribbon te halen...
Heatseakers doen amper damage, en andere jets doen even prrrrt en ik ben kapot.
Ik snap er niks van.
Om dan over die guided missile van de frogfoot maar te zwijgen.
Wat een pokkeding.
Guided missiles op alle twee je vliegtuigen zetten, en paracel storm spelen, hoop bootjes die wel gewoon kapot zijn met 2 raketten.

• Kjid
Je kan het best eerst een jet goed raken met je canons en dan finishen met je heatseekers. Of als je toch lekker bezig bent met de canons moet je hem flink in zn motor raken, gaat ie snel stuk.

• frank131331
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-11 12:46
spaceboy schreef op zondag 02 februari 2014 @ 21:45:
[...]

Hmm dit was het 2e potje op dezelfde server. Ik begon iets lag te krijgen en bam error :(

• Razenko
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18:12
Onlangs weer een potje gedaan met HenkiePenkie en Scobravs, was dezelfde avond als update, na 5 minuten gelijk een vastloper op de ps3, konden ook niet spawnen op iemand in een tank, liep het gelijk vast ... uit wanhoop maar weer terug naar bf3 gegaan.

PSN: Europhea

• Wackmack
Is er al iets bekend over meer tickets per server? Zit hier echt op te wachten bij alle speltypes. Conquest naar 1600, TDM naar 400 zou het spel plezier een stuk omhoog gooien en wat meer spelers bij TDM... maar dat zal wel niet kunnen.

• Paulus07
  • Niet online
Was gisteravond weer een drama. Beetje lopen snipen maar kon niemand raken :S in een heel potje maar 2 kills :S de rest ging door gasten heen etc. Terwijl ze mij wel kunnen raken terwijl ik achter een container, berg etc stond. Stomme netcode weer -_-

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Versteegrob schreef op maandag 03 februari 2014 @ 09:42:
Is er al iets bekend over meer tickets per server? Zit hier echt op te wachten bij alle speltypes. Conquest naar 1600, TDM naar 400 zou het spel plezier een stuk omhoog gooien en wat meer spelers bij TDM... maar dat zal wel niet kunnen.
Dan zullen er eerst custom servers toegevoegd moeten worden zodat users deze zelf kunnen huren. Ik weet niet hoe lang het duurde bij BF3 op de consoles voordat dit werd toegevoegd maar iets zegt me dat dit nog wel een maand of wat gaat duren, helaas...

Ik zou bijvoorbeeld graag Conquest servers met max 48 spelers willen zien, zodat Lancang en Hainan tenminste lag-vrij gespeeld kunnen worden.

• Henkie
  • Laatst online: 18-11 13:35
Razenko schreef op maandag 03 februari 2014 @ 09:26:
Onlangs weer een potje gedaan met HenkiePenkie en Scobravs, was dezelfde avond als update, na 5 minuten gelijk een vastloper op de ps3, konden ook niet spawnen op iemand in een tank, liep het gelijk vast ... uit wanhoop maar weer terug naar bf3 gegaan.
gisteren weer hoor.. gewoon BF3 erin en een bazenavond gehad. enige was kut is en blijft is die suppression..

voorlopig gooi ik BF4 er in ieder geval niet in, die avond met jouw en scobravs.. manmanman..!!

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

• koffieboontje
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-06 11:00
Ik ben nog verre van tevreden over BF4 op de PS4.
Afgelopen vrijdag een update binnen gehaald van 995 MB maar ik vraag me af wat er is aangepast....?

Ik heb nog steeds last van:
1. Foutmelding (blue screen) dat BF4 er helemaal mee stopt
2. 0% health bug wat ik per potje gemiddeld 2x meemaak. Zoals gister nog schoot ik een vol magazijn leeg op 1 gastje, moest reloaden en een teammaat maakt hem af, kreeg ik een assist count as kill van 100
3. Lancing Dam en Hainan Resort zijn 9 van de 10 keer zo laggy dat het bijna niet te spelen is
4. China Rising maps zitten nog steeds niet in de default map rotatie. Hierdoor nog steeds geen CR mappen gespeeld. Ik kan ze wel spelen maar dan heb ik CR only dus steeds om de 4 mappen dezelfde

Het heeft zoveel potentie om top te zijn maar door deze bugs maakt het wel minder leuk om te spelen. Onbegrijpelijk dat dit anno 2014 nog mogelijk is terwijl het spel al sinds 29 november uit is. Dat dit soort zaken nog niet gefixt zijn vind ik schande. Shame on you Dice!

• Razenko
Henkie schreef op maandag 03 februari 2014 @ 10:43:
[...]

gisteren weer hoor.. gewoon BF3 erin en een bazenavond gehad. enige was kut is en blijft is die suppression..

voorlopig gooi ik BF4 er in ieder geval niet in, die avond met jouw en scobravs.. manmanman..!!
eerst zeg je op vrijdag dat je in weekend niet online komt, dus ik maar braaf wat anders gaan doen (zoals naar buiten ... ) kom je opeens op zondag wel online :(

vanavond zal ik er ook zijn rond 19:00 :)

• Henkie
  • Laatst online: 18-11 13:35
Razenko schreef op maandag 03 februari 2014 @ 11:11:
[...]

eerst zeg je op vrijdag dat je in weekend niet online komt, dus ik maar braaf wat anders gaan doen (zoals naar buiten ... ) kom je opeens op zondag wel online :(

vanavond zal ik er ook zijn rond 19:00 :)
jaa lang verhaal.. ik ben er mss vanmiddag, maar vanavond sowieso niet.. morgen wel weer denk ik.

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

• Razenko
Henkie schreef op maandag 03 februari 2014 @ 11:38:
[...]

jaa lang verhaal.. ik ben er mss vanmiddag, maar vanavond sowieso niet.. morgen wel weer denk ik.
ik ben benieuwd naar je uitleg jongeman!

morgenavond ben ik aan het werk ... dat is het nadeel van een callcenter ...

ben er deze week maandag en woensdag avond :)

Eerst maar eens bf4 proberen, kijken of er al wat verbetering in zit, anders maar bf3

Verwijderd

Zucht na de frustratie van gisteravond, zojuist weer eens BF4 gestart en wat een frustratie weer.

Sinds de laatste patch;

Regelmatig wanneer ik een server join blijft het zwarte scherm hangen.. 3x de 360 opnieuw op moeten starten om een potje te spelen..
Opeens sinds vandaag de "Packet Loss" icons wat constant knipperen, anderen hier ook last van?

Zit op een 100/100 en heb absoluut geen netwerk problemen..

• Kjid
Dat packet loss staat bij mij vrijwel altijd in beeld. Ook als ik nergens last van lijk te hebben.

• Fatal Mind
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 03 februari 2014 @ 12:44:
Zucht na de frustratie van gisteravond, zojuist weer eens BF4 gestart en wat een frustratie weer.

Sinds de laatste patch;

Regelmatig wanneer ik een server join blijft het zwarte scherm hangen.. 3x de 360 opnieuw op moeten starten om een potje te spelen..
Opeens sinds vandaag de "Packet Loss" icons wat constant knipperen, anderen hier ook last van?

Zit op een 100/100 en heb absoluut geen netwerk problemen..
Oh, is dat het wat rechts boven in m'n beeld knippert ? Ook nutteloos.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:21
Hmmm, ik heb nu in de afgelopen week wat uren rond gekeken op de PS4 (en Tweakers toegevoegd), als ik een server toevoeg waar een aantal Tweakers of vrienden aan het spelen zijn, moet ik altijd tegen ze spelen. :( Dan denk ik de eerste pot, okay, de volgende pot 'kijkt' de server wel wie op de Friendslist/Battlelog staan en voegt deze samen (tot zover de balans gelijk blijft natuurlijk) maar na drie potten zou ik toch graag met ze willen spelen. hoe kan ik er voor zorgen dat ik met Tweakers/vrienden speel in plaats van altijd maar tegen ze? Het frutrerende hier aan is, dat je met bekende veel meer kan samenwerken, ik kom vaak in teams/squads die op de COD manier te werk gaan (niet spotten, health en ammo hebben ze niet nodig, alles voor de kills).

Verder vind ik het vreemd dat je in de map Flood Line geen kaart ziet, niet de voertuigen in 'third person' kan besturen (dit gebruik ik altijd om aan het begin snel te rijden/vliegen/varen naar strategisch goede plaatsen), en wel kan spotten, maar dan komt er geen rood driehoekje boven de enemy, en heb ik geen crosshair in deze map op mijn geweer. Volgens de server info is dit geen hardcore server dan.

Vliegen gaat me aardig af, maar ik merk dat het behoorlijk lastig is met de wapens en anti-wapens die ik nu heb om goed in de lucht te blijven als er ook tegenstanders zijn die al +/- 120 uur erop hebben zitten. Het enige waardoor je het nog enigzins uithoudt is extreem laag vliegen en strafen, maar ik heb al een keer gehad dat ik toen uit een helicopter gesniperd werd, ook niet leuk. ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Jumpman op 03-02-2014 15:43 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Jumpman schreef op maandag 03 februari 2014 @ 15:40:
Hmmm, ik heb nu in de afgelopen week wat uren rond gekeken op de PS4 (en Tweakers toegevoegd), als ik een server toevoeg waar een aantal Tweakers of vrienden aan het spelen zijn, moet ik altijd tegen ze spelen. :( Dan denk ik de eerste pot, okay, de volgende pot 'kijkt' de server wel wie op de Friendslist/Battlelog staan en voegt deze samen (tot zover de balans gelijk blijft natuurlijk) maar na drie potten zou ik toch graag met ze willen spelen. hoe kan ik er voor zorgen dat ik met Tweakers/vrienden speel in plaats van altijd maar tegen ze? Het frutrerende hier aan is, dat je met bekende veel meer kan samenwerken, ik kom vaak in teams/squads die op de COD manier te werk gaan (niet spotten, health en ammo hebben ze niet nodig, alles voor de kills).

Verder vind ik het vreemd dat je in de map Flood Line geen kaart ziet, niet de voertuigen in 'third person' kan besturen (dit gebruik ik altijd om aan het begin snel te rijden/vliegen/varen naar strategisch goede plaatsen), en wel kan spotten, maar dan komt er geen rood driehoekje boven de enemy, en heb ik geen crosshair in deze map op mijn geweer. Volgens de server info is dit geen hardcore server dan.

Vliegen gaat me aardig af, maar ik merk dat het behoorlijk lastig is met de wapens en anti-wapens die ik nu heb om goed in de lucht te blijven als er ook tegenstanders zijn die al +/- 120 uur erop hebben zitten. Het enige waardoor je het nog enigzins uithoudt is extreem laag vliegen en strafen, maar ik heb al een keer gehad dat ik toen uit een helicopter gesniperd werd, ook niet leuk. ;)
Je kunt aan het begin van of tijdens een match bij Team Options kiezen om van team te switchen. Dit lukt uiteraard alleen als het andere team nog niet vol zit.

V.w.b. je Flood Zone euvel; het lijkt er op dat het wel een HC server is, je noemt wel alle kenmerken er van op. De server browser laat niet altijd de werkelijkheid zien heb ik al gemerkt. Hoewel de laatste week het wel een stuk beter lijkt te zijn geworden.

• Jack V
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-10 19:36

Jack V

Snappie?

(niet spotten, health en ammo hebben ze niet nodig, alles voor de kills).
Zwaar irritant idd. Ik spot bijna alles (spot en schieten tegelijk als t mogelijk is: kill je hem niet dan kan je i.i.g. nog spot/assist krijgen).

Iedereen is lief, ik leef in een wereld van bloemetjes.

• Kjid
Jack V schreef op maandag 03 februari 2014 @ 16:05:
[...]

Zwaar irritant idd. Ik spot bijna alles (spot en schieten tegelijk als t mogelijk is: kill je hem niet dan kan je i.i.g. nog spot/assist krijgen).
En je ziet precies waar je enemy in cover gaat zitten }:O

• Jackal131
  • Laatst online: 12-11 22:28
Hmmm, ik heb nu in de afgelopen week wat uren rond gekeken op de PS4 (en Tweakers toegevoegd), als ik een server toevoeg waar een aantal Tweakers of vrienden aan het spelen zijn, moet ik altijd tegen ze spelen. :( Dan denk ik de eerste pot, okay, de volgende pot 'kijkt' de server wel wie op de Friendslist/Battlelog staan en voegt deze samen (tot zover de balans gelijk blijft natuurlijk) maar na drie potten zou ik toch graag met ze willen spelen. hoe kan ik er voor zorgen dat ik met Tweakers/vrienden speel in plaats van altijd maar tegen ze?
Pak je notebook, tablet of smartphone en join dan op je vrienden via battlelog (niet de ingame battlelog). Mocht het zo zijn dat je niet bij je vrienden komt, maar aan de andere kant, Blijf dan zitten waar je zit en ga niet van squad wisselen. Hoe ruk deze gasten ook spelen. De server zal jou dan bij de eerst volgende gelegenheid overplaatsen naar jou vriend op wie jij de server gejoined bent (als de balans het toelaat natuurlijk!)

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Fatal Mind
  • Niet online
Je heb een potje Hardcore gedaan, de enige echte modus wat mij betreft.

Kan me niet voorstellen wat het anders is geweest.

• Jumpman
Jackal131 schreef op maandag 03 februari 2014 @ 16:41:
[...]

Pak je notebook, tablet of smartphone en join dan op je vrienden via battlelog (niet de ingame battlelog). Mocht het zo zijn dat je niet bij je vrienden komt, maar aan de andere kant, Blijf dan zitten waar je zit en ga niet van squad wisselen. Hoe ruk deze gasten ook spelen. De server zal jou dan bij de eerst volgende gelegenheid overplaatsen naar jou vriend op wie jij de server gejoined bent (als de balans het toelaat natuurlijk!)
Thnx! Ik heb mijn PSN Friends ook bij Battlelog toegevoegd (Mijn PSN: Oo_Morris_oO).

Morgen een mooie update voor Sony Pulse en Sony 7.1 Headset bezitters: http://blog.eu.playstatio...tem-update-1-60-detailed/.

[ Voor 66% gewijzigd door Jumpman op 03-02-2014 17:31 ]

• Fatal Mind
  • Niet online
Hmm, vreemd vandaag, tot 2x toe gecrasht en een paar keer geen geluid tijdens spelen.

Verder ging het wel.

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-11 07:33
Gister op de ps3 5 vastlopers gehad binnen 1,5 uur.. Super irritant maar wilde graag spelen dus hoopte dat t beter zou worden. Toen ik ipv Rush naar Conquest ging, liep t niet meer vast. Zaterdagmiddag (zelfde tijd als gister) wel gewoon 2uur Rush gespeeld zonder problemen, lijkt geen pijl op te trekken te zijn.

• 50Miles
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-11-2021
Fatal Mind schreef op maandag 03 februari 2014 @ 20:48:
Hmm, vreemd vandaag, tot 2x toe gecrasht en een paar keer geen geluid tijdens spelen.

Verder ging het wel.
Ik heb net een update gedaan maar krijg nu maar geen geluid tijdens de games. Echt vervelend :( .

Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.

• Jumpman
Twee crashes vanavond, beide toen ik ergens halverwege in een tank bij iemand wilde stappen, verder een paar keer een tegenstander doorzeefd met een 20mm kanon, en hij ging maar niet dood en lag kun je ook goed zien als je aan het repairen bent, als je ergens in the middle of nowhere uitstapt en je voertuig gaat repairen (er wordt dus niet op geschoten), schokt het rondje van de repair status.

• BlaTieBla
  • Laatst online: 16:18

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Gisteren kapte het geluid op mijn headset (Tritton) ermee en happerde het systeem ook (lag-achtig), maar het geluid via HDMI deed het gewoon nog goed. Door de audio settings even te wijzigen in het audio menu van de PS4 werkte alles weer goed (Dolby -> DTS -> Dolby). Vervolgens liep het spel ook weer prima.
Geen idee of het PS4 of een BF4 dingetje is.

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

• koffieboontje
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-06 11:00
BlaTieBla schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 10:21:
Gisteren kapte het geluid op mijn headset (Tritton) ermee en happerde het systeem ook (lag-achtig), maar het geluid via HDMI deed het gewoon nog goed. Door de audio settings even te wijzigen in het audio menu van de PS4 werkte alles weer goed (Dolby -> DTS -> Dolby). Vervolgens liep het spel ook weer prima.
Geen idee of het PS4 of een BF4 dingetje is.
Heb ik ook regelmatig als ik van spel wissel. Dan kapt ineens mijn audio output ermee. Mijn versterker op ander kanaal zetten en weer terug heeft dan geen nut.

Dan moet ik idd op de instellingen van de PS4 weer even optical output aan en uit vinken en dan werkt hij weer. Lijkt een bug in het PS4 systeem.

• QRiUZ
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 05-03-2022
Help!!

Zondag begonnen aan de campaign van BF4 op de PS4. Ben ongeveer halverwege gekomen, tot in Singapore. Nu wilde ik gisteravond verdergaan, heb ik (denk ik) per ongeluk op New Campaign gedrukt ipv Resume. Ik kan nu met geen mogelijkheid mijn progress terugzien in de game, wel bij Soldier en op mijn Origin account, maar ik kan nu dus niet alsnog verder met missie 4. Ellende!

Iemand een tip voor me? Alvast bedankt!

Paradigm Monitor 7 - Marantz PM6010OSE - LG 55LM671s - Netgear ReadyNas Dual Bay - AC Ryan Playon!HD Mini 2 - Netgear ethernet switch - Playstation 4 - Logitech Harmony 1000 - Pioneer PD-S605 - Humax 5300C

• Superkiwi
Als je "new campaign" hebt gekozen is het jammer maar helaas ;w

[ Voor 178% gewijzigd door Superkiwi op 04-02-2014 19:09 ]

Pagina: 1 ... 20 ... 85 Laatste

Let op:
~~~[html]Op de man spelen doen we nergens op tweakers, dus ook niet hier

Er zijn voor de Xbox One en de PS4 platoons beschikbaar, die kun je joinen via de volgende links:
<a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/3571873308087887416/'>Xbox One</a> - <a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/9144291971211376657/'>PS4</a>
Melden dat je gejoined bent is niet nodig.~~~[/html]