• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:38

The_Worst

Unox

Helaas waarschijnlijk nog niet eens een fout van jou maar de save game kan corrupt raken. Ben hier al twee keer begonnen maar nu kan ik weer overnieuw beginnen. Tot ze deze fout geplet hebben begin ik niet nogmaals opnieuw.

Het aparte is dat mijn huisgenoot, die dus op dezelfde PS4 speelt maar onder zijn eigen account speelt, nergens last van heeft...

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:44
Wat is de assignment die jullie het lastigste vinden?
Voor mij is het "eyes in the sky".

Die vereist 3 jet ribbons maar die vind ik zo verschrikkelijk moeilijk om te halen ;(
De main gun van de Stealth jets doet amper damage, die van de Attack jets gelukkig heel wel wat meer.
Heatseakers doen nauwelijks damage. Was het in BF3 nog zo dat je met 2 heatseakers een jet kon neerhalen, die tijden zijn voorbij.
Ook al doe ik af en toe 80 damage tegen een vliegtuig, hij blijft vrolijk rondvliegen en health weer als een gek... daarna doen ze een of ander truucje, zitten binnen no time achter me en hebben me binnen een seconde neer :'(

Air Superiority leek mij een goede plek, maar daar zie ik zelden mensen meer dan 5 kills maken.
Dan conquest.... daar is de mobile AA echt belachelijk sterk, met een net zo belachelijke range.
Voorheen nooit door gehad, maar nu ik zelf in een jet zit merk ik hoe sterk dat ding is.
En dan het geluid... raketten slaan soms al in op het moment dat je de eerste "je-wordt-gelockt-piep" hoort.
Ook hoor je soms niet dat je geraakt wordt door een canon strafe, maar zie je plots je health rap omlaag gaan.
De laser guided missile besturing snap ik al helemaal niks van :/

Dit gaat nog wel even duren om een jet ribbon te halen, laat staan 3.

[ Voor 6% gewijzigd door Superkiwi op 04-02-2014 19:16 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Verwijderd

Ik heb gisteren ook aardig wat uurtjes geprobeert die assignment te halen, en het valt idd niet mee..

Het grootste probleem is simpel op de ps3/360 zijn er te weinig spelers+tickets.. In een stealth jet gaat het sowieso niet lukken, je moet echt met een attack jet proberen idd..

wat ik heb gelezen is doen ze op de PC op paracel storm vaak de boats etc neerhalen, maar op de 360/ps3 heb je geen jets op paracel.
Zoals gisteren dan heb ik eindelijk eens 4 kills met een jet, zijn de tickets op en is het afgelopen.
ik ben geen held met jets en heb heel mijn stats toch wel naar beneden gehaald en nog altijd niet een ribbon.
Gunships neerhalen scheint effectief te zijn, net als unarmored vehicles (quads, rhib hoats, etc)

MBT gaat niet lukken, die doe je niet genoeg dmg en tegen de tijd dat je weer kan vuren is hun health gerespawned.

AS is inmiddels wat beter nu ze de ticketcount hebben opgeschroeft maar bijna elke jet wat je neerhaald telt niet als kill omdat ze crashen en hun dus "killed in action" krijgen.

Zucht...

• Superkiwi
Ik speel op PS4, zelfs daar heb ik niet genoeg tickets :P
Gisteren begon ik in een pot met 2 jet kills binnen 3 minuten, maar toen kwam er een poppetje de server in die volgens mij niks anders doet dan jet vliegen... daar begin je helemaal niks tegen.
De rest van de ronde alleen maar deaths, door hem, en niks neer kunnen halen.
Dan zet ik mijn mic ook wel even op mute :P

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:36

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

dvdkiwi schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 19:12:

Die vereist 3 jet ribbons maar die vind ik zo verschrikkelijk moeilijk om te halen ;(
De main gun van de Stealth jets doet amper damage, die van de Attack jets gelukkig heel wel wat meer.
Heatseakers doen nauwelijks damage. Was het in BF3 nog zo dat je met 2 heatseakers een jet kon neerhalen, die tijden zijn voorbij.
Ook al doe ik af en toe 80 damage tegen een vliegtuig, hij blijft vrolijk rondvliegen en health weer als een gek... daarna doen ze een of ander truucje, zitten binnen no time achter me en hebben me binnen een seconde neer :'(

Air Superiority leek mij een goede plek, maar daar zie ik zelden mensen meer dan 5 kills maken.
Dan conquest.... daar is de mobile AA echt belachelijk sterk, met een net zo belachelijke range.
Voorheen nooit door gehad, maar nu ik zelf in een jet zit merk ik hoe sterk dat ding is.
En dan het geluid... raketten slaan soms al in op het moment dat je de eerste "je-wordt-gelockt-piep" hoort.
Ook hoor je soms niet dat je geraakt wordt door een canon strafe, maar zie je plots je health rap omlaag gaan.

Goh, ik herken het wat je zegt. Moet nog 2 jet ribbons maar het is lastig. Vergeet niet dat in CQ de guns veel minder damage doen dan in rush. Althans dat was in bf3 wel zo. Tanks ed had je in rush bij bfë in 1 run kapot.

Meeste kille heb ik nog gehaald met de guided air to ground missle en dan vooral de boten opblazen.

Grote probleem bij mij is dat ik niet kan wennen aan de controls in BF 4 voor de jets. Het voelt on natuurlijk aan in tegen stelling tot de controls in bf3. Lijkt wel of ze het met opzet hebben gedaan bij Dice.

XBL: MRE Inc

• Superkiwi
Ik heb er één binnen :)
De Attack jet heeft wel een goed kanon :p
Gelukkig was de tegenstander niet zo goed in zijn jet,
dus had een jet, een chopper en een boot kapot kunnen schieten :)

Op een na moeilijkste assignment voor mij: sniper rifle ribbons.
Daar bak ik echt niks van...

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 17-11 11:25
dvdkiwi schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 23:40:

Probeer punten met de jets te halen totdat je die missiles unlocked waarmee je op ground vehicles kan locken, dan is het niet zo moeilijk meer.

Verwijderd

Haha heeft mij ook wat tijd gekost maar momenteel kan ik aardig overweg met de jets. Om de ribbons binnen te halen zou ik het volgende adviseren:

Begin met air supriority met boosts, continu proberen vlaggen te veroveren door rondjes om de ballonnen te vliegen. Zodoende doorgaan tot je guided missile heb en 30mm kanon. En dan continu de mappen van paracel storm spelen en vooral de kleinere boten locken. Deze vernietig je direct met 2 raketten terwijl tanken en fast attack boats eigenlijk pas na 2x 2 raketten kapot gaan.

Eigenlijk is het continu hoppen naar andere servers en telkens opnieuw proberen, vooral jetski's zijn eenvoudig. Enige wat je kan tegenhouden is als er bij tegenstander een pro in de jets zit want dan kan je beter gelijk andere server weer zoeken.
Succes :) en ik kan je de ucav erg aanraden. Wat een geweldig wapen :D

• MRE-Inc

MRE-Inc

Gisteren eigenlijk alleen nog veel last van 0% gasten die je killen, voor de rest moet ik zeggen dat het redelijk gaat momenteel op de Xbox One.

En over die assignments, werken die wel ? Moest nog zo'n assignment om 1 kill met DMR, 1 kill met C4 en 1 kill met een shotgun. Gewoon tijdens een potje conquest gehaald, maar de assignment wordt niet bijgewerkt. Enige wat ik me nog kan bedenken is dat ik het met 2 classes heb gehaald, namelijk support en recon.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-11 21:27
Ingame geeft ie bij mij ook telkens aan dat ik die nog moet, maar heb de gun wel.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Superkiwi
@DGonlag2 & Den89:
Jullie hebben het allebei over de guided missile voor de jets.
Deze hebben de attack jets standaard, dus als ik in de frogfoot stap kan ik 'm gebruiken.
Ik snap echter niks van de besturing daarvan; zodra ik mijn raket naar beneden bijstuur stort mijn jet de grond in. Je moet een voertuig gelockt hebben voordat je 'm afvuurt?
Want omdat die besturing weer backwards en binnenstebuiten inverted is kan ik niet eens een voertuig vasthouden.
Is vuren gewoon met L1 dan?
Ik probeer inderdaad wel punten te pakken (liever niet in Air Sup want die mode vind ik echt niets aan) en wacht tot ik de hydra rockets unlock.
Ik denk dat ik die een stuk fijner vind dan de guided missile.

• Razenko
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18:12
dvdkiwi schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 09:51:
@DGonlag2 & Den89:
Jullie hebben het allebei over de guided missile voor de jets.
Deze hebben de attack jets standaard, dus als ik in de frogfoot stap kan ik 'm gebruiken.
Ik snap echter niks van de besturing daarvan; zodra ik mijn raket naar beneden bijstuur stort mijn jet de grond in. Je moet een voertuig gelockt hebben voordat je 'm afvuurt?
Want omdat die besturing weer backwards en binnenstebuiten inverted is kan ik niet eens een voertuig vasthouden.
Is vuren gewoon met L1 dan?
Ik probeer inderdaad wel punten te pakken (liever niet in Air Sup want die mode vind ik echt niets aan) en wacht tot ik de hydra rockets unlock.
Ik denk dat ik die een stuk fijner vind dan de guided missile.
hier had ik ook wat problemen mee,
maar de guided missile richt recht naar beneden, je stuurt bij door met je jet te sturen, daarom stort je telkens ook naar beneden toe, dus onthoud, je bestuurt je jet.

het is niet zoals de TV missile bij de attack heli :)

PSN: Europhea

• Superkiwi
Dus ik hoef niet een voertuig te volgen met met knuppeltjes,
misschien alleen enkele kleine correcties maken?
Gewoon guided selecteren, wachten op de lock en vuren?

[ Voor 17% gewijzigd door Superkiwi op 05-02-2014 09:59 ]

• MRE-Inc

MRE-Inc

Je moet de lock wel vasthouden totdat de raket het doel heeft bereikt. Als je geen lock meer hebt, dan is de kans groot dat de raket dus doel mist. Je kan nadat je geen lock meer hebt en toch de raket al hebt afgevuurd, toch nog een nieuwe lock krijgen.

• Razenko
dvdkiwi schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 09:58:
Dus ik hoef niet een voertuig te volgen met met knuppeltjes,
misschien alleen enkele kleine correcties maken?
Gewoon guided selecteren, wachten op de lock en vuren?
Yes!

misschien wat gas geven of afremmen, maar voor de rest is het gewoon wachten op de lock, zorg wel dat je hoog en recht vliegt.

• Superkiwi
Ik zal eens een poging wagen vandaag!
Thanks voor de tips :)

• MRE-Inc

MRE-Inc

Blijf het in BF4 toch slecht vinden. Net een filmpje gezien van een gast die best goed kon vliegen en de TV missle ook goed kon gebruiken. Gewoon op zo'n kannonneerboot 2 tv missles nodig om een kill te krijgen. Voor tanks en andere pantser voertuigen hetzelfde en dan ook nog eens zn main gun er overheen en nog geen kill krijgen.

Onderstaande video is ook vreemd. Er staat duidelijk HOLD boven het oranje vierkantje nadat hij 2 raketten heeft afgevuurd.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=-VKePR79CWQ]

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-11 22:28
Ik heb trouwens nog niet 1 keer meegemaakt dat iemand de UCAV gebruikte.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Razenko
Jackal131 schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 11:32:
lucky ...

ben er 1 keer door gekilled, natuurlijk niet tegen henkie en scobravs gezegd waar ik toen mee bezig was, anders waren die nog een half uur aan het lachen :(

Verwijderd

Ik vind ze erg vermakelijk tegen bijv snipers. Nu reloaden ze ook nog eens automatisch dus kan hem onbeperkt gebruiken met een wachttijd ertussen. Tevens de andere assignment vrijgespeeld dat ik een enemy bomber moest destroyen en nu kan ik de ucav met r2 laten ontploffen en hoef hij niet speciaal meer contact te maken met de grond of voertuig voordat die ontploft.
Ucav is ook ideaal voor die attact boats. Vlieg hem gewoon aan de achterkant in, aangezien er sowieso wel aantal achter de guns zitten. Je pakt 2 of soms zelfs 3 kills mee en schade aan voertuig. Wat een heerlijk wapen. Maar het klopt, hij is nog vrij zeldzaam aangezien de meeste mensen niet met een jet kunnen omgaan. Laten we dat zo maar houden ;)

• Superkiwi
Ik ben eens even wat Obliteration gaan doen.
In een potje 3 delivery ribbons, dus dat ging lekker.
Was ook maar 7 tegen 7 of zo dus niet te druk.
De potten daarna kwamen er steeds meer lui in die echt geen benul hadden wat voor game mode
we aan het spelen waren...
Ik zag EOD bots rondrijden, alle daken zaten vol met snipers, de choppers werden als persoonlijke taxi gebruikt, je kent het wel...
Als er een beetje wordt samengewerkt kan het een erg leuke modus zijn.
Waarbij de chopper (of een quad bv) een uitstekend middel is om de bomdrager naar de verste objective te brengen.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:21
Hmmm, ik vind Battlefield 4 erg leuk, maar in close combat verlies ik bijna alles. Als me voertuig ontploft en ik spring er net op tijd uit, ben ik vaak een soort prooidier, kortom ik houd geen stand. Ik merk ook dat ik al me kills maak door het vizier, hipfire gaat me niet goed af dus. Iemand tips?

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Jackal131
Jumpman schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 12:56:
Hmmm, ik vind Battlefield 4 erg leuk, maar in close combat verlies ik bijna alles. Als me voertuig ontploft en ik spring er net op tijd uit, ben ik vaak een soort prooidier, kortom ik houd geen stand. Ik merk ook dat ik al me kills maak door het vizier, hipfire gaat me niet goed af dus. Iemand tips?
Blijven oefenen.
>:)

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Verwijderd

Jumpman schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 12:56:
Ligt er mede aan welke wapens je gebruikt, welke accessoires en hoe je zelfs speelt. Bepaalde wapens zijn een stuk geschikter voor hipfire dan andere. Kortom het gaat erom om je wapens dusdanig in te stellen dat je ze goed kan gebruiken tijdens een bepaalde map die je speelt. Close combat weer een wapens met een hoge hipfire, 1x scope er max op, goede grip etc etc.

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Daar komt het idd wel op neer ja :P Uren maken, dan gaat het vanzelf beter.

Als beginneling zou ik ook vooral proberen om een squad te joinen die aardig spelen en bij ze in de buurt te blijven. Niet voorop, maar vlak achter ze, zodat je ook je kills kunt maken en zij de eerste klappen opvangen. Zo leer je vanzelf hoe je jezelf het beste kan positioneren. In je eentje in een open veld gaan zwerven tussen de vijanden in BF is niet altijd de beste oplossing ;)

• Superkiwi
Testrange opgegaan met de Frogfoot en guided missiles.
Ik denk dat ik die nu wel doorheb ;)

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-11 17:26

Mon0lith

Yes Herr Flick

Same here! dacht dat ik de enige was die ze nog nooit gezien had :>

PSN: Von_Smallhausn

Verwijderd

dvdkiwi schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 23:40:

Mwa ik heb op dit moment 148 marksman ribbons, waar heb je precies moeite mee met de sniper assignment? 250m+ is toch niet zo heel lastig? :o

Die jets is nog altijd rampzalig bij mij :'(

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-11 13:52

spaceboy

Op grote hoogte

dvdkiwi schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 12:39:
Ik ben eens even wat Obliteration gaan doen.
In een potje 3 delivery ribbons, dus dat ging lekker.
Was ook maar 7 tegen 7 of zo dus niet te druk.
De potten daarna kwamen er steeds meer lui in die echt geen benul hadden wat voor game mode
we aan het spelen waren...
Ik zag EOD bots rondrijden, alle daken zaten vol met snipers, de choppers werden als persoonlijke taxi gebruikt, je kent het wel...
Als er een beetje wordt samengewerkt kan het een erg leuke modus zijn.
Waarbij de chopper (of een quad bv) een uitstekend middel is om de bomdrager naar de verste objective te brengen.
Ja inderdaad! Heb er net ook een paar potjes opzitten, maar ik bak er nog weinig van. Wil nu de trophy binnen halen dat je 5 bommen moet deliveren. Lijkt me niet al te moeilijk, maar tot nu toe haal ik alleen heel veel kills (dat is wel grappig: iedereen kijkt de andere kant op en is lekker roekeloos) :P

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Jumpman
Gisteravond een paar potten in het Tweakers team gespeeld, echter had ik wel verwacht hier in teamverband met chat te werk te gaan, maar ik heb de potten niets gehoord.

• Kjid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-09 08:51
Soms gaat het niet helemaal lekker met de party chat of ingame chat, nat types en andere euvels. Maar meestal als er een party tweakers is, is dat met chat.

Verwijderd

Ik heb de game nu een week of 2 in bezit op PS4 en het ziet er mooi uit (op AA na, maar dat geef ik maar op) en het speelt ook wel lekker. De game is nu al maanden uit en zoals de meeste wel weten, is er van alles met de game aan de hand waardoor uren spelen zonder errors/loading schermen die blijven hangen en dat soort dingen lastig word..
Iedere BF4 sessie (meerdere potjes) die ik nu gehad heb is er wel iets wat niet lekker ging, van een keiharde vastloper tot geluid dat gek gaat doen. Gelukkig ook potjes gehad die niets van dat soort dingen met zich mee brachten maar al bij al vind ik het toch wel onacceptabel.
Is er een mogelijkheid om de game te terug te brengen ivm de zojuist beschreven onzin waar de game mee kampt? kan me niet voor stellen dat dit maar geaccepteerd moet worden.
Vind het extra zuur, omdat het geen prettige eerste ervaring is als je je next gen console tijdperk hier mee begint.

• Superkiwi
Verwijderd schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 15:15:
[...]

Mwa ik heb op dit moment 148 marksman ribbons, waar heb je precies moeite mee met de sniper assignment? 250m+ is toch niet zo heel lastig? :o
Het snipen ben ik gewoon ontzettend slecht in, vooral met de 6x scope.
De tijd die mijn scope steady blijft heb ik nodig voor het mikken en aanleggen voor eén schot, en dan heb ik ook al de sniper upgrade dat ik langer de adem kan inhouden.
Ik probeer het ook regelmatig met de 4x scope, maar zelfs stilzittende vijanden mis ik op 50m soms compleet.
(en dat terwijl de accuracy van mijn andere wapens 15-16% is, dus daar ligt het niet aan).
Waarom ik met de sniperwapens geen pannenkoek raak? Ik weet het ook niet...
Dat er zo belachelijk veel (goede) snipers rondlopen werkt ook niet mee.
Tijd om een bipodje op te zetten heb ik wel, maar ben vaak al gesniped voordat ik het door heb :+

Verwijderd

Hmmh, hou er wel rekening mee als je de straight pull bolt gebruikt en je schiet na het rebolten kort na de animatie dat door de bug wat er nog altijd in zit je kogel compleet verkeerd beland! Wacht altijd een tijdje na het rebolten om zeker te zijn dat je raakt.
Er is wel wat over gepost op de blog van bf, maar dat is enkel dat het bij de volgende update wss gefixed gaat worden. :x

Probeer anders gewoon op rush met een bipod wat makkelijke kills te krijgen. Dan maar ff lame snipen, dan krijg je iig de ribbons.

Weet niet of je de rangefinder al hebt, anders PLD gebruiken om de afstand te bepalen (dit gaat maar tot 999m) en je "zeroing" instellen op de juiste afstand, en leer je scope dots/streepjes etc kennen.. ;)

Welke sniper gebruik je, SRR? En hoeveel kills moet je nog voor een 40x scope?

edit:
3) Synchronized the timing of the aim down the sights animation of sniper rifles with their ability to fire with full accuracy. Players no longer need to wait for additional time after the aiming animation plays to get accurate shots. There is still a delay to achieve full accuracy, so Quick Scoping is still not possible.
bron: http://blogs.battlefield.com/2014/01/balancing-bf4-weapons/ over de komende bf4 balance patch..

Zal ff kijken of ik de thread met filmpjes op symthic ook nog kan vinden..

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2014 18:56 ]

• GluonC
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 03-11 16:16
Ik wil Battlefield 4 Premium gaan halen maar ik kan niet betalen via internetbankieren, ik heb alleen €50 contant, is er een mogelijkheid om BF4 premium aan te schaffen?
Kan ik bijv. 4000 punten kopen in de winkel en die invoeren op de Xbox One? Ik heb ook nog een exemplaar van BF4 voor de Xbox 360, dus als dat niet gaat kan ik dan wel de punten invoeren op de Xbox360 en mezelf premium maken op de 360, en die dan omzetten naar de Xbox One versie? Heeft iemand hier een beetje verstand van? Ik wil namelijk niet €50 uitgeven voor punten in de winkel als ik ze misschien niet eens kan gebruiken zou héél erg graag premium willen worden dit weekend.
Ik zie ook geen optie staan bij de Xbox One dat ik met punten kan betalen, dus kan ik wel punten kopen voor de Xbox360 en dan BF4 Premium op de 360 kopen, en dan omzetten naar de Xbox One versie?

[ Voor 13% gewijzigd door GluonC op 05-02-2014 20:33 ]

Verwijderd

Bugs, Bugs everywhere. word knetter gek dat als iemand in de tank zit en je spawnt erop dat hij dan vastloopt.. en @gluonc je kan premium overzetten van 360 naar one. maar er moet toch ook een manier zijn om het gewoon via one te halen? lijkt mij tenminste..

BF4stats is ook nog steeds leuk om naar te kijken! bijna top 200 met mijn M16 :) ( nu 1500+ kills ermee )

• MRE-Inc

MRE-Inc

GluonC schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 20:08:
Ik wil Battlefield 4 Premium gaan halen maar ik kan niet betalen via internetbankieren, ik heb alleen €50 contant, is er een mogelijkheid om BF4 premium aan te schaffen?
Kan ik bijv. 4000 punten kopen in de winkel en die invoeren op de Xbox One? Ik heb ook nog een exemplaar van BF4 voor de Xbox 360, dus als dat niet gaat kan ik dan wel de punten invoeren op de Xbox360 en mezelf premium maken op de 360, en die dan omzetten naar de Xbox One versie? Heeft iemand hier een beetje verstand van? Ik wil namelijk niet €50 uitgeven voor punten in de winkel als ik ze misschien niet eens kan gebruiken zou héél erg graag premium willen worden dit weekend.
Ik zie ook geen optie staan bij de Xbox One dat ik met punten kan betalen, dus kan ik wel punten kopen voor de Xbox360 en dan BF4 Premium op de 360 kopen, en dan omzetten naar de Xbox One versie?
Op de One moet je eerste paypal koppelen met een US adres eraan, dan kun je dingen kopen omdat de NL store nog niet open is.

Een andere manier is om op de 360 met ms points Premium te kopen. Dan BF4 op de One starten en dan krijg je direct de vraag of je je BF4 account/stats wilt overzetten. Premium gaat dan automatisch mee dacht ik.

Gister overigens BF3 opgestart. Kom ik in een pot met een n0-lifer vlieger. Echt vanuit alle onmogelijke hoeken uit mn jet geschoten. Die gast draaide ook binnen 1 seconde zn jet. Uit frustratie mn controller tegen de grond gegooid. Toen deed mn rechter thumbstick het niet meer. Daar kwam ik iets later achter toen ik op iemand richtte maar dat dus niet lukte. Toen nog een keer de controller op de grond gegooid. Toen was die definitief stuk >:) Moet wel zeggen dat die 360 controllers behoorlijk stevig zijn gezien de kracht waarmee ik dat ding op de grond gooide. Gelukkig heb ik nog 3 controllers :D

• PsychoMantis_NL
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19:49

PsychoMantis_NL

PSN: PsychoMantis_NL

Heb je een mooi excuus om een andere kleur controller te proberen :+

edit: DICE Community Mission: 10 Million Dog Tags Whaha say wut :')

[ Voor 57% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 06-02-2014 08:49 ]

PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:24

Oxigeon

En zo is dat!

Ben misschien van plan om BF4 voor de PS4 te halen. Echter hoe zit het precies met de activatie van de game. Kan ik deze game bv via marktplaats aanschaffen? Of moet ik dan weer apart ergens een code vanaf halen om hem online te kunnen spelen?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• Superkiwi
Ik dacht het niet.
Volgens mij kan je gewoon online spelen.
Verwijderd schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 18:44:
Hmmh, hou er wel rekening mee als je de straight pull bolt gebruikt en je schiet na het rebolten kort na de animatie dat door de bug wat er nog altijd in zit je kogel compleet verkeerd beland! Wacht altijd een tijdje na het rebolten om zeker te zijn dat je raakt.
Gisteravond geprobeerd wat langer te wachten alvoor ik schoot; dat helpt :)
Ik had zowaar wat sniper rifle ribbons en marksman ribbons. Niet veel, maar dat maakt niet uit ;)
Wel alles zonder bipod, die vind ik toch net wat te onhandig.
Voor de CS-LR4 heb ik nu bijna alles unlocked, nog 2 kills voor de range finder.
Op zich kan ik afstanden wel goed inschatten omdat je toch altijd een objective oid in de buurt hebt.
Maar ik heb ook bijna de JNG-90 vrijgespeeld, ik denk dat die de CS-LR4 gaat vervangen.

Ik merk wel dat ik mijn sniper/marksman ribbons vooral in rush moet halen.
In conquest vind ik lastiger.

[ Voor 6% gewijzigd door Superkiwi op 06-02-2014 09:36 ]

• GluonC
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 03-11 16:16
MRELynx schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 06:39:
[...]

Op de One moet je eerste paypal koppelen met een US adres eraan, dan kun je dingen kopen omdat de NL store nog niet open is.

Een andere manier is om op de 360 met ms points Premium te kopen. Dan BF4 op de One starten en dan krijg je direct de vraag of je je BF4 account/stats wilt overzetten. Premium gaat dan automatisch mee dacht ik.

Gister overigens BF3 opgestart. Kom ik in een pot met een n0-lifer vlieger. Echt vanuit alle onmogelijke hoeken uit mn jet geschoten. Die gast draaide ook binnen 1 seconde zn jet. Uit frustratie mn controller tegen de grond gegooid. Toen deed mn rechter thumbstick het niet meer. Daar kwam ik iets later achter toen ik op iemand richtte maar dat dus niet lukte. Toen nog een keer de controller op de grond gegooid. Toen was die definitief stuk >:) Moet wel zeggen dat die 360 controllers behoorlijk stevig zijn gezien de kracht waarmee ik dat ding op de grond gooide. Gelukkig heb ik nog 3 controllers :D
Vrijdag maar even 5000punten kopen bij de lokale gameshop en BF4 premium halen op de 360 en omzetten naar de One:) dankjewel voor het antwoord (Y)

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-11 14:04
Ben sinds een weekje bezig met BF4, maar hoewel ik daar altijd tegen ben geweest in BF speel ik vooral Team Death Match. Ik kan me er mee vermaken omdat Rush en Conquest nogal overweldigend is. Heb ook nog niet echt de tijd gehad om er echt in te duiken.
Ik vermaak me nu prima met de eerste snipergun die je krijgt en probeer hier mijn wapens alvast te upgraden.
Wat is de beste snipergun in deze game?

PSN ID Binloading_nl

Verwijderd

dvdkiwi schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 09:27:
Ik dacht het niet.
Volgens mij kan je gewoon online spelen.

[...]

Gisteravond geprobeerd wat langer te wachten alvoor ik schoot; dat helpt :)
Ik had zowaar wat sniper rifle ribbons en marksman ribbons. Niet veel, maar dat maakt niet uit ;)
Wel alles zonder bipod, die vind ik toch net wat te onhandig.
Voor de CS-LR4 heb ik nu bijna alles unlocked, nog 2 kills voor de range finder.
Op zich kan ik afstanden wel goed inschatten omdat je toch altijd een objective oid in de buurt hebt.
Maar ik heb ook bijna de JNG-90 vrijgespeeld, ik denk dat die de CS-LR4 gaat vervangen.

Ik merk wel dat ik mijn sniper/marksman ribbons vooral in rush moet halen.
In conquest vind ik lastiger.
Hoeveel ribbons heb je al?
En ik heb vooral veel de L96 en SRR gebruikt, L96 heeft een heerlijke bullet snelheid maar SRR heeft aanzienlijk minder bullet drop.

Ik heb een tijdje terug wel een chart gemaakt voor mijn clan, misschien heb je er wat aan.
http://www.void-gaming.com/bf4sniperdrop.png

en de excel sheet als je de gravity en snelheid wil weten haha.
http://www.void-gaming.com/bf4stats.xls

De JNG-90 is redelijk middelmatig en de starters 7x scope is ook niet ideaal.

Heb nu 55 sniper rifle ribbons, 154 marksman ribblns en "Longest Headshot 1,267.84" haha.

En ja, op rush lijkt het beter te gaan.. Overigens zodra je de sniper spots kent is het vaak simpel om ze uit te schakelen, er zijn altijd weer gasten die op de standaard plekken zitten.

En qua Bipod, tsja het is wel handiger voor long-range dingen.. :+

@Steefje ligt totaal aan de range, op afstand toch echt de SRR.. L96 is voor net wat minder ver een goede keuze, gezien de grotere clip size en snellere rebolt+reload.. M98B is de concurent van SRR maar geen echte keus, faalt..

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2014 17:05 ]

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-11 19:37

Tags NL

Harmful or Harmless?

Verwijderd schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 17:01:
[...]

Heb nu 55 sniper rifle ribbons, 154 marksman ribblns en "Longest Headshot 1,267.84" haha.
Ik inmiddels 174 sniper rifle ribbons, 116 marksman ribbons en longest headshot 660m. Speel niet echt voor marksman ribbons en longest headshots, meer up-close combat zeg maar. (2170 sniper rifle kills, handgun op 2e plaats met 1704 kills voornamelijk door Magnum en Compact 45 al is de M1911 ook top)

De SRR-61 is best lekker voor range, de M98B ook en die voelde soms toch wel lekkerder spelen. Maar de FY-JS is echt een accuracy beest voor close en medium range, heel snel gemasterd die... Nu bezig met de L96A1, valt mij niet tegen na 200+ kills nu. (Hij is beter dan ik hem vond in BF3) De GOL Magnum sniper schiet supersnel en heeft goede follow-up shots, blij dat ze de glitch hebben gefixed zodat je de 8x scope hebt ipv ironsights...

Maar recon spelen is wel mijn ding, helemaal nu ik ook C4 heb (717 kills :D ) , sta nu #101 van de ~250.000 spelers op de Xbox one :)

https://powershellisfun.com

Verwijderd

Ik speel nog altijd met de standaard handgun, heb me er nog niet echt in verdiept.
M98B is overal net iets lomper als de SRR lijkt het, vondt hem zelf iig niet fijn.

En het aantal kills op nextgen/pc is veel hoger dan op X360/PS3 ivm de 24p vs 64p :x
Heb in totaal nog maar 811 sniper kills, 339 pistol kills :(
Overigens, wel Recon Score en Sniper Rifle kills division 1 op 360 :)

Zal de GOL graag proberen maar SA is altijd nog exclusief op XONE.
Vondt hem altijd wel redelijk in BC2 :p

• Superkiwi
Ondertussen 8 sniper rifle ribbons, 13 marksman ribbons. Langste headshot nu 561mtr.
Nog 300 punten en de JNG-90 is unlocked.
Op de CS-LR4 heb ik nu de range finder zitten, maar de zeroing laat ik vaak op 0 staan;
gebruik 'm vooral om te leren hoe de streepjes op de scope werken.
Al met al is de recon expert assignment niet zo lastig als ik gedacht had.

Ik moet wel zeggen dat ik liever andere klasses speel dan sniper.
Ik haal 99 van de 100x een positieve k/d als sniper, maar ik draag naar mijn gevoel
helemaal niks bij aan een overwinning, of in ieder geval weinig.
Maar soms is het wel lekker om gewoon even te gaan zitten snipperen :*)

[ Voor 22% gewijzigd door Superkiwi op 06-02-2014 18:34 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 18:09:
Ik heb de game nu een week of 2 in bezit op PS4 en het ziet er mooi uit (op AA na, maar dat geef ik maar op) en het speelt ook wel lekker. De game is nu al maanden uit en zoals de meeste wel weten, is er van alles met de game aan de hand waardoor uren spelen zonder errors/loading schermen die blijven hangen en dat soort dingen lastig word..
Iedere BF4 sessie (meerdere potjes) die ik nu gehad heb is er wel iets wat niet lekker ging, van een keiharde vastloper tot geluid dat gek gaat doen. Gelukkig ook potjes gehad die niets van dat soort dingen met zich mee brachten maar al bij al vind ik het toch wel onacceptabel.
Is er een mogelijkheid om de game te terug te brengen ivm de zojuist beschreven onzin waar de game mee kampt? kan me niet voor stellen dat dit maar geaccepteerd moet worden.
Vind het extra zuur, omdat het geen prettige eerste ervaring is als je je next gen console tijdperk hier mee begint.
Niet dat mijn verhaal zo boeiend is hoor maar,
Niemand die heeft nagedacht over het terug brengen van de game? Ik zie juist mensen die alsnog een dik bedrag neer tellen voor de premium terwijl de basis game nog rammelt. :? zal wel aan mijn liggen... :P

• Superkiwi
Ik twijfel er niet aan om de game terug te brengen :P
Zoveel plezier tot nu toe al gehad.
Oke, paar kleine irritaties maar die mogen de pret niet drukken.
En terugkijkend naar BF3 zal het meeste uiteindelijk wel weer gefixt worden :)

[ Voor 20% gewijzigd door Superkiwi op 06-02-2014 18:45 ]

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-11 19:37

Tags NL

Harmful or Harmless?

dvdkiwi schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 18:43:
Ik twijfel er niet aan om de game terug te brengen :P
Zoveel plezier tot nu toe al gehad.
Oke, paar kleine irritaties maar die mogen de pret niet drukken.
En terugkijkend naar BF3 zal het meeste uiteindelijk wel weer gefixt worden :)
+1

https://powershellisfun.com

Verwijderd

Ik geniet ook van de game hoor, het is gewoon dat het accepteren van wat ze leveren me niet lekker zit. :p
Als het uiteindelijk (hopelijk) allemaal zo goed als opgelost/gepatcht is, hoor je me ook niet want het is een prima game. :)

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:39
Wat zijn er weinig servers online? Bekijk het via Server Browser op m'n computer.. en vind er maar 3 of 4. Bij zowel CQL als ook Domination of TDM... Heb wel Europe only aangezet..

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Superkiwi
Ik vind er ook maar erg weinig vanmiddag.
Vaak gewoon helemaal niks... dan maar via quick match.

• Jumpman
Verwijderd schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 18:37:
[...]

Niet dat mijn verhaal zo boeiend is hoor maar,
Niemand die heeft nagedacht over het terug brengen van de game? Ik zie juist mensen die alsnog een dik bedrag neer tellen voor de premium terwijl de basis game nog rammelt. :? zal wel aan mijn liggen... :P
Ik heb € 45,50 voor mijn PS4 versie betaald met China Rising, en dat is precies goed. Premium wacht ik mee, of koop ik helemaal niet uit principe. Beta kwaliteit releasen is gewoon niet fair.

• MRE-Inc

MRE-Inc

http://battlelog.battlefi...92669207933568/226915812/

Lol, als USA gewonnen op Operation Metro. Hebben B vlag uiteindelijk kunnen veroveren en de tegenstanders vast kunnen zetten. Voor het eerst dat ik US zie winnen.

• steefje
Operation Metro in BF4? Ik heb iets gemist kennelijk. Of is dat een Add On

PSN ID Binloading_nl

• Petaaaaah
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18:57
dat dacht ik dus ook :-)

PSN-ID: ThaDwizzle

• Superkiwi
Steefje en Petaaaah:
Second Assault anyone?
;)

• steefje
Ah ik zie nu dat het een Timed Exclusive is voor X1. Helemaal niets van meegekregen.
Release date voor PS4 helaas onbekend.
Wordt Instand buy. Golf of Oman helemaal grijs gespeeld in BF2 (vond hem toen qua mapdesign wel iets vetter dan de BF3 variant op de Xbox360)
Metro is altijd een leuke map. Lekker dynamisch

PSN ID Binloading_nl

• CynicRelief
  • Laatst online: 21-02 22:26
Iemand al gemerkt of PS3 patch 4.55 positieve effecten heeft op BF4 stabiliteit?

The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.

• Paulus07
  • Niet online
Gisteren weer een paar goede stabiele potjes gehad op de PS4 :)
Kon ik tenminste weer goed op mensen mikken met snipen :P wel jammer dat je niet de bipod en Straight Pull tegelijk kan gebruiken.

En nog beetje kijken welke gun nu het fijnste is met snipen :)

Ben er trouwens nog steeds niet achter hoe ik de battlelog kan koppelen.

Ik heb een origin account hiervoor, maar krijg het niet voor elkaar om mijn PSN eraan te koppelen etc. zie in battlelog ook nergens een optie om psn ID eraan te koppelen :?

[ Voor 32% gewijzigd door Paulus07 op 07-02-2014 12:28 ]

• Superkiwi
Ik ben gisteren begonnen met de JNG-90, maar die scope vind ik helemaal niet fijn.
Alle andere scopes zijn alleen via battlepacks te krijgen; snel maar weer aan de kant gelegd dus :P
Vanmiddag ga ik de L96A1 eens proberen.
Daarna is het wachten op de 338 en M98B, om te kijken of dat wat is.

Gisteren een tijd bezig geweest om een 990m headshot te maken, maar verder dan een hitmarker kwam ik niet. Mijn 6x scope was toch niet voldoende :P
Langste headshot nu 676 meter.
Ik begin het langzaam wel wat leuk te vinden, dat snipen :)

[ Voor 5% gewijzigd door Superkiwi op 07-02-2014 13:20 ]

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-11 21:14

Gister heb ik die gehaald.
Hier mijn tips:
Zoek een high ticket server met air superiority (met jets uiteraard), toevallig vond ik er gister 1 met 800 tickets, kijk daar heb je wat aan.

Is die er niet? dan optie 2: zoek een rustige server met air superiority, minimaal 3 man, jij wordt de 4e en de ronde begint. Meer dan 10 spelers is eigenlijk al de moeite niet meer.
Minder man is meer kills per speler, gemiddeld gezien dan, je kan ook kanonvoer zijn.

Vliegtips
optimale snelheid is +-300, 20mm canons (kan je lekker spammen), heatseakers OF als je die hebt dan zeker activ radar nemen.

snel bochten nemen
vol afremmen en de bocht nemen, als je snelheid lager is en je moet nog harder keren dan gebruik je boost, je zal zien dat je zo sneller door een bocht komt, totdat je weer op snelheid komt, dus je moet constant spelen met je gas en rem.

En verder, ja die ace piloten zijn echt om ramgek van te worden maar keep it cool, eet nog een gummibeertje en probeer het opnieuw.

Good luck.

[ Voor 41% gewijzigd door Gman op 07-02-2014 13:28 . Reden: Oops dit is het console topic, maar ik denk dat de tips toch bruikbaar zijn. ]

• Goudstalen
dvdkiwi schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 13:20:
Ik ben gisteren begonnen met de JNG-90, maar die scope vind ik helemaal niet fijn.
Alle andere scopes zijn alleen via battlepacks te krijgen; snel maar weer aan de kant gelegd dus :P
Vanmiddag ga ik de L96A1 eens proberen.
Daarna is het wachten op de 338 en M98B, om te kijken of dat wat is.

Gisteren een tijd bezig geweest om een 990m headshot te maken, maar verder dan een hitmarker kwam ik niet. Mijn 6x scope was toch niet voldoende :P
Langste headshot nu 676 meter.
Zelf gebruik ik de SSR met 6-14x (soms die hogere nog) scope voor long distance, en de M98B voor meer close range (zelfs in CQ: RDS/3.4x Scope met een straight pull).

Allebei erg fijne wapens, zie geen reden om een andere sniper te gebruiken.

• Superkiwi
Ik gebruik de eerste nog steeds, vind ik erg lekker.
6x scope, straight pull, range finder.
Ik stap denk ik wel over op de SSR zodra ik 'm unlocked heb.

@Gman:
Thanks voor je tips kerel, maar de jet kills lukken al wel aardig nu (lees de posts daarna maar eens) :)
Guided missiles zijn leuke speeltjes :P
En Air Superiority... daar blijf ik liever ver van weg ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Superkiwi op 07-02-2014 13:34 ]

Verwijderd

Hallo,
Wie speelt op ps3 en wilt een potje samen spelen?

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-11 17:26

Mon0lith

Yes Herr Flick

dvdkiwi schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 13:20:
Same here! Als je het eenmaal een beetje doorhebt!

Wat me trouwens ook opvalt is dat snipen makkelijker is in BF4 dan in 3.
Schiet nu veel makkelijker headshots van ongeveer 300 à 400 meter.

PSN: Von_Smallhausn

• Paulus07
  • Niet online
Mon0lith schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 15:12:
[...]

Same here! Als je het eenmaal een beetje doorhebt!

Wat me trouwens ook opvalt is dat snipen makkelijker is in BF4 dan in 3.
Schiet nu veel makkelijker headshots van ongeveer 300 à 400 meter.
Is in Bf4 inderdaad wat makkelijker/beter te doen.

Als dice nu ook nog een soort van unlock maakt voor dit:

Afbeeldingslocatie: http://www.outsidethebeltway.com/wp-content/uploads/2012/08/ghillie-suit.jpg

:P

• spaceboy
  • Laatst online: 18-11 13:52

spaceboy

Op grote hoogte

Paulus07 schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 15:15:
[...]

Is in Bf4 inderdaad wat makkelijker/beter te doen.

Als dice nu ook nog een soort van unlock maakt voor dit:

[afbeelding]

:P
Niks ervan. Snipers moeten ze gewoon opknopen. :P :P Dus ze moeten een permanente high-value target zijn met een knalrode overall aan met een laser lock op zich ofzo.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• CynicRelief
spaceboy schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 15:43:
[...]

Niks ervan. Snipers moeten ze gewoon opknopen. :P :P Dus ze moeten een permanente high-value target zijn met een knalrode overall aan met een laser lock op zich ofzo.
Dat zijn het al, het zijn die oranje symbooltjes op je minimap, die nooit bewegen :+

The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.

• The DenMan
  • Laatst online: 12-11 11:40

The DenMan

PSN ID: Thedenman

dvdkiwi schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 18:22:
[...]

Ondertussen 8 sniper rifle ribbons, 13 marksman ribbons. Langste headshot nu 561mtr.
Nog 300 punten en de JNG-90 is unlocked.
Op de CS-LR4 heb ik nu de range finder zitten, maar de zeroing laat ik vaak op 0 staan;
gebruik 'm vooral om te leren hoe de streepjes op de scope werken.
Al met al is de recon expert assignment niet zo lastig als ik gedacht had.

Ik moet wel zeggen dat ik liever andere klasses speel dan sniper.
Ik haal 99 van de 100x een positieve k/d als sniper, maar ik draag naar mijn gevoel
helemaal niks bij aan een overwinning, of in ieder geval weinig.
Maar soms is het wel lekker om gewoon even te gaan zitten snipperen :*)
Welke modus speel je dan? Conquest, Rush of gewoon TDM?

Mijn iRacing Profiel

• Superkiwi
Ik speel het vaakst rush, dat vind ik de leukste game mode.
En omdat het redelijk compact is allemaal, en ik weet waar de vijand zich bevind, vind ik het daar het makkelijkst om sniper rifle ribbons te halen.
Dus dat komt helemaal goed, gaat lekker nu.
L96 is een fijn wapen :)

Wat is er zo "gewoon" aan TDM?
Ik vind dat, voor in een BF game, een niet passende mode :N
Heb nog niet een potje tdm gespeeld lol :P

[ Voor 19% gewijzigd door Superkiwi op 07-02-2014 17:02 ]

• Jumpman
dvdkiwi schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 17:01:
En omdat het redelijk compact is allemaal, en ik weet waar de vijand zich bevind, vind ik het daar het makkelijkst om sniper rifle ribbons te halen.

Ik heb vanmiddag TDM gedaan om me 'close combat' wat te trainen, maar wat een drama was deze mode in BF4. Ik heb niet het idee dat ik nu echt beter ben geworden. Er liepen veel lui met guns die een enorme 'fire rate' hadden dan kan je als niveau 8 nog wel je tegenstander eerder zien, maar dat heeft dan geen voordeel.

[ Voor 14% gewijzigd door Jumpman op 07-02-2014 17:22 ]

• CynicRelief
dvdkiwi schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 17:01:

TDM is er om weapons snel up te ranken, en voor de CODfans natuurlijk.

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17:48
TDM vind ik ook niks. Speel op moment veel DOM. Rush gaat te snel en Conquest is vaak brak.

• Superkiwi
Mijn mening:

-Rush: Veel compacte actie.
Als je een goed samenwerkend team hebt (of alleen maar 1 of 2 samenwerkende squads) wals je redelijk snel over de tegenstander heen. Als de tegenstander het spelletje echter ook doorheeft kan het erg spannend worden en leuke gevechten opleveren.
Er gaat niks boven de mcom toch nog pakken op het laatste ticket.
Helaas zijn er teveel lui die het spelletje niet begrijpen.
16 spelers is een prima aantal, maar de ticket count zou soms wat omhoog kunnen.

-Conquest: Overal wel wat te doen.
Vel voeruigen, grote mappen, veel vrijheid.
Als je als squad beweegt kan je iedere vlag die je wilt redelijk eenvoudig cappen.
Soms wel leuke (en langdurige) gevechten bij een vlag, maar vaak vlag-naar-vlag huppel.
64 spelers lijkt heel veel, maar als je er twee in een jet hebt vliegen, twee of drie in een chopper, drie in een tank, een in een lav, een in de AA, drie of vier in een boot en nog een paar ergens in de bergen liggen hou je toch niet zo heel veel tegenstanders op de grond over... Ik had me meer grote gevechten voorgesteld bij de vlaggen.
Niet dat het tegenvalt, want vrijwel overal op (en boven) de map valt nu wel iets te beleven :)

-Obliteration: Als bijen op honing.
Drie punten om op te balzen per team, een bom. Gegarandeerde chaos.
Met een volle server een gekkenhuis. Er moet imo goed gebruik worden gemaakt van transportmiddelen. Iedereen lijkt gefocust op de bom, terwijl men soms beter kan letten op tegenstanders die azen op de bomdrager.
Als jij zelf de bom hebt is het goed voor je hartslag, dat is zeker.

De andere modi nog niet gespeeld, die zal ik binnenkort een proberen.

• CynicRelief
dvdkiwi schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 00:39:
Mijn mening:

-Rush: Veel compacte actie.
Als je een goed samenwerkend team hebt (of alleen maar 1 of 2 samenwerkende squads) wals je redelijk snel over de tegenstander heen. Als de tegenstander het spelletje echter ook doorheeft kan het erg spannend worden en leuke gevechten opleveren.
Er gaat niks boven de mcom toch nog pakken op het laatste ticket.
Helaas zijn er teveel lui die het spelletje niet begrijpen.
16 spelers is een prima aantal, maar de ticket count zou soms wat omhoog kunnen.

-Conquest: Overal wel wat te doen.
Vel voeruigen, grote mappen, veel vrijheid.
Als je als squad beweegt kan je iedere vlag die je wilt redelijk eenvoudig cappen.
Soms wel leuke (en langdurige) gevechten bij een vlag, maar vaak vlag-naar-vlag huppel.
64 spelers lijkt heel veel, maar als je er twee in een jet hebt vliegen, twee of drie in een chopper, drie in een tank, een in een lav, een in de AA, drie of vier in een boot en nog een paar ergens in de bergen liggen hou je toch niet zo heel veel tegenstanders op de grond over... Ik had me meer grote gevechten voorgesteld bij de vlaggen.
Niet dat het tegenvalt, want vrijwel overal op (en boven) de map valt nu wel iets te beleven :)

-Obliteration: Als bijen op honing.
Drie punten om op te balzen per team, een bom. Gegarandeerde chaos.
Met een volle server een gekkenhuis. Er moet imo goed gebruik worden gemaakt van transportmiddelen. Iedereen lijkt gefocust op de bom, terwijl men soms beter kan letten op tegenstanders die azen op de bomdrager.
Als jij zelf de bom hebt is het goed voor je hartslag, dat is zeker.

De andere modi nog niet gespeeld, die zal ik binnenkort een proberen.
Rush was als werk, doelgericht, maar beetje te, moest er ook te vaak bij nadenken, welke rol ben ik nu?
Conquest, doelgericht, maar veel doelen, en meer vrijheid: perfect!
TDM, wapens uplevelen: verstand op nul, blik op <Inf>: grinding!

• Jackal131
Rush heb ik helemaal grijs gespeeld op BC2 al iets minder op BF3 en nu nog veel minder op BF4. De map design van de BF4 Rush mode is niet optimaal. De maps zijn gemaakt voor Conquest en Rush is daar bij ingepropt. Verder heeft Dice de Rush mode verneukt door een comander toe te laten. Hierdoor is tactische gameplay met flanken en stealth spelen helemaal weg.
De beste Rush games heb ik nu gespeeld as er geen commader aanwezig was.

• Paulus07
  • Niet online
huh, kan geen 1 server vinden :S

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:18

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Updaten?

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

• Goudstalen
Jackal131 schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 10:35:
Rush heb ik helemaal grijs gespeeld op BC2 al iets minder op BF3 en nu nog veel minder op BF4. De map design van de BF4 Rush mode is niet optimaal. De maps zijn gemaakt voor Conquest en Rush is daar bij ingepropt. Verder heeft Dice de Rush mode verneukt door een comander toe te laten. Hierdoor is tactische gameplay met flanken en stealth spelen helemaal weg.
De beste Rush games heb ik nu gespeeld as er geen commader aanwezig was.
+1. Toch hebben de meeste potjes geen commander (misschien mijn geluk?), dus is Rush wel leuk om te doen. Maar we hebben inderdaad weer gametype specifieke maps nodig als BC2.

Laatst wilde ik inderdaad even rond enemy camp heenlopen om ze van achter neer te knallen, wordt ik HVT... 'Ah Fuck'.

• Paulus07
  • Niet online
al gedaan. Maar kwam niks in de lijst voor. via quick connect wel gewoon kunnen knallen :)

• Superkiwi
Jackal131 schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 10:35:
Verder heeft Dice de Rush mode verneukt door een comander toe te laten. Hierdoor is tactische gameplay met flanken en stealth spelen helemaal weg.
Juist!
Hoe moet ik nu mijn melee ribbons voor de assignments halen?
In BF3 liep ik als defender na de eerste basis soms even om de aanvallers heen, gegarandereerde melee ribbon :P Vooral op Gran Bazaar en Metro werkte dat als een tiet.
Nu heb ik na 80u spelen nog geen enkele melee ribbon; ze zijn lastig om te halen.
De assignment dat je 10 melee ribbons moet halen had van mij wel een zilveren mogen zijn.

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
dvdkiwi schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 15:55:
[...]

Juist!
Hoe moet ik nu mijn melee ribbons voor de assignments halen?
In BF3 liep ik als defender na de eerste basis soms even om de aanvallers heen, gegarandereerde melee ribbon :P Vooral op Gran Bazaar en Metro werkte dat als een tiet.
Nu heb ik na 80u spelen nog geen enkele melee ribbon; ze zijn lastig om te halen.
De assignment dat je 10 melee ribbons moet halen had van mij wel een zilveren mogen zijn.
Ik heb er nu denk ik 200 uur in zitten, en ook nog geen één melee ribbon, ga dr dan ook geen moeite voor doen, dat brengt alleen maar meer stoornissen met zich mee. En met battlefield heb ik die dan ook al genoeg.

• Superkiwi
Dat is waar :)
Ik heb op verschillende mappen al wat geprobeerd, maar echt makkelijk zijn ze niet nee.
Ik zal er eens wat beter voor gaan zitten; vind het toch wel leuk om die assignments te halen.

• MRE-Inc

MRE-Inc

Melee ribbon haal je op cq Hainan resort. In de heuvels bij A en B ligt het vol met snipers. Had er laatst een stuk of 10 in 1 potje geknived.

• Superkiwi
Ik ga eens kijken als ik daar weer in de buurt ben :P

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Op de PS3 zit Second Assault in de filter, maar geen server gevonden... Nog niet helemaal geregeld dus?

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Verstekbakker schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 23:13:
Op de PS3 zit Second Assault in de filter, maar geen server gevonden... Nog niet helemaal geregeld dus?
Op de PS4 ook niet, de laatste patch was o.a. ter voorbereiding op SA, zal ergens deze maand wel gereleased worden denk ik.

Ben wel weer toe aan wat nieuwe maps. Ik heb duidelijk een paar favorieten; Paracel, Dawnbreaker, Shanghai en Rogue Transmission. Tegenvallers vind ik vooral Lancang Dam en Hainan Resort, vooral vanwege de extreme lag/rubber banding op die 2 maps. Van de CR mappen vind ik alleen Guilin Peaks echt de moeite waard.

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
18 November komt hij uit blijkbaar.

• N.Uckerman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-04-2024
Mensen kan iemand mij uitleggen hoe je aardig wat punten kan scoren bij domination als recon? Met assault reeg ik best veel revive en heal punten, maar met reacon krijg ik soms 25 punten voor de spaan bacon maar meer ook niet..

• Superkiwi
Zet een Tugs neer voor de spot assists.
Vooral in cqb zouden de punten binnen moeten stromen als ie op de juiste plek staat.
En rondrennen met een shotgun/carbine ipv sniper rifle ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Superkiwi op 09-02-2014 10:08 ]

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11 15:05
spaceboy schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 15:43:
[...]

Zoals je in BF3 kon doen met de tracer dart? Zoo grappig om dat ding op een friendly sniper's (die weinig bijdroeg) hoofd te mikken. Succes in de bosjes he enneh,,, GEORGE CLOONEY IS INSIDE!!

[ Voor 3% gewijzigd door JohnnyV76 op 09-02-2014 11:08 ]

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

• Goudstalen
Wat is er mis met Snipers? Extreem handig.

Nee die Assault noobs die naar voren rennen en vervolgens een K/D van 15/5 halen, daar heb je wat aan 8)7

Ja er zijn sniper noobs, net als in elke classe, maar een sniper kan extreem handig zijn. Geregeld speel ik een sniper op Rush en dan ben ik degene die de MCOMs armed en de meeste gastjes neerknalt...

Verwijderd

Wie speelt op ps3 en heeft zin om een potje battlefield 4 samen te spelen?
Gamemode maakt niet uit.

• Rowwan
  • Laatst online: 22:04
grrr. vandaag al twee keer van de server gegooit omdat ik te lang "idle" ben. Al die tijd zit ik echter naar een zwart schetm met knipperend blokje te kijken

• Paulus07
  • Niet online
soms zie ik tijdens een potje rechts in het scherm 4 blokjes staan. Wat zijn dat? zijn vaak 3 witte en 1 transparante.

• Rowwan
  • Laatst online: 22:04
Dat krijg je als je data pakketten mist, maar volgens mij ligt het aan BF. Zie het ook vaker..

• Superkiwi
Woepie!
881,54m :*)
Ik aas nog op die 1000+m headshot.
vanmiddag wel een hitmarker rond die afstand, maar dat was het dan ook :P
De 338-Recon is een baas!

*ik heb nu een filmpje geupload naar facebook vanaf de PS4.
Kan ik 'm ook hier plaatsen en zo ja, hoe dan?

[ Voor 35% gewijzigd door Superkiwi op 09-02-2014 18:54 ]

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Daarnet in een ronde level 100 geworden na een ronde waarin ik zo'n 240k aan punten gehaald heb.

Today was a good day.

• Goudstalen
Fatal Mind schreef op zondag 09 februari 2014 @ 21:09:
Daarnet in een ronde level 100 geworden na een ronde waarin ik zo'n 240k aan punten gehaald heb.

Today was a good day.
Lekker he, dubbel XP?

Dubbel XP, 200% boost (of 100%) en lekker service stars farmen. Ik zit nu op 110, kan helaas niet meer levelen dus :(

Stel, ik haal nu dus XP (terwijl ik max rang ben), en de update komt uit, schiet ik dan meteen een aantal rangen omhoog?
Pagina: 1 ... 21 ... 85 Laatste

Let op:
~~~[html]Op de man spelen doen we nergens op tweakers, dus ook niet hier

Er zijn voor de Xbox One en de PS4 platoons beschikbaar, die kun je joinen via de volgende links:
<a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/3571873308087887416/'>Xbox One</a> - <a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/9144291971211376657/'>PS4</a>
Melden dat je gejoined bent is niet nodig.~~~[/html]