pistool schieten lukt me daarentegen op de xbox 360 en nu op de xbox one perfect. Ik ben dan ook het gebruik van de triggers daarvoor al "jaren" gewend, en ben alleen maar blij met de nieuwe triggers hiervoor. Overigens zitten er ook wat verschillen tussen de verschillende pistolen (of heb ik dat tussen mijn oren zitten). De M9 en p228 lijken sneller te schieten dan bijvoorbeeld de eerste pistol die je krijgt.
Wat ik overigens het meest vervelend vind aan de huidige staat van de game:
- last van rubberbanding, inderdaad zoals eerder opgemerkt, tot een speler of 50 gaat het prima, waarna het steeds slechter wordt naar mate de server richting vol loopt.
- second assault @ metro 2014, leuke toevoegingen, maar de levolution destruction is na ongeveer 30 seconden allemaal al kapot, en de klassieke choke points zijn nog vollop aanwezig, ondanks het nieuwe tunneltje en de liften die je kan gebruiken. Wat mij betreft zou deze map zoveel beter zijn, wanneer 1 van de metro tubes van C door naar A zou lopen, ipv geblokkeerd worden door de puinhopen van de kapotte metrostellen.
- crashes, sinds de laatste patch op de Xbox One eigenlijk niet meer gezien, op een rondje of 20 spelen. Wat wel opvalt, wanneer de game voorheen crashte bij het laden van maps, duurt het nu soms meerdere minuten met een zwart scherm en de loading indicator, waarna uiteindelijk de game toch verder start.
- soldaten lijken nog altijd enorme moeite te hebben met kleine obstakels. Een stoepje van amper 10 cm hoog betekent meerdere keren springen, om het over de meeste hekjes en dozen maar niet te hebben. Heel frustrerend, want ik heb vaak het idee om ergens overheen te springen, en zodoende achter, of naast een enemy terecht te komen die ik dan verras. Het tegendeel blijkt dan waar, mijn soldaat blijft weer eens ergens achter vast te zitten, en terwijl ik meerdere keren verwoed draai en spring om me daar uit los te krijgen, wordt ik hulpeloos kapot geschoten.
Tussen deze mindere momenten door, wanneer de game echt lekker werkt, vindt ik het toch wel een van de mooiste games tot nog toe. Af n toe echt geweldige "only in battlefield" momenten meegemaakt, om het over de soms verbluffend goede graphics maar niet te hebben.
Hopen dat de volgende patchrondes weer meer verbeteren wat mij betreft

Mochten er nog mensen willen samen spelen op de Xbox One, mn gamertag is DeejayBarney
[
Voor 4% gewijzigd door
djbarney op 16-12-2013 20:39
]