Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Paulus07 schreef op maandag 16 december 2013 @ 12:03:
Gister weer eindelijk vol gas kunnen spelen op de PS4. Vraagje ik zag dat de BF2/BF3 maps ook naar vieren kwamen. De bekende maps dus. Is dit een DLC straks voor iedereen of weer met aankoop/premium gedoe?
DLC moet je sowieso kopen, maar volgens mij kan je ze los kopen, of via premium verkrijgen.
zAo schreef op maandag 16 december 2013 @ 12:28:
[...]

Ik heb ook veel crashes gehad (en nog steeds weleens), maar dat was eigenlijk altijd in een 64 man Conquest Large game, en nooit op Shanghai of Paracel Storm.

Wellicht Rush 32man spelen om te kijken of dat stabieler is?
Kan je best proberen, maar dat is natuurlijk geen oplossing.

• Dolluf__NL
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 07-04 00:36
Goedemiddag, ik heb sinds vrijdag de Ps4, maar speelde al een week of 6 BF4 op de ps3 (level 50), dus meteen geupgrade en werkt prima (krijg wel af en toe foutcode's en dan ligt BF4 eruit, maar ok, alles wat nieuw is heeft zo z'n troubles.
maar waar ik mee groen en geel aan erger is dat de instellingen van de controller niet hetzelfde in te stellen zijn.
ik heb de controller op Veteran staan, uiteindelijk zelfs foto gemaakt van de instellingen op de ps3, om ze gelijk te kunnen zetten op de ps4 , je zou denken zelfde spel, dus zelfde instellingen, maar helaas.
de aim en de grenade button zijn omgedraaid........(L1 en L2)
echt om gek van te worden, heeft iemand een tip of verklaring hiervoor? (doe ik iets fout?)
of is het een kwestie jammer dan, niks aan te doen?
(en de Fire button is ook aangepast naar R2 ipv R1)

[ Voor 3% gewijzigd door Dolluf__NL op 16-12-2013 12:54 ]

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-11 05:29

zAo

GPLv2 Fanboy

Dolluf__NL schreef op maandag 16 december 2013 @ 12:43:
Goedemiddag, ik heb sinds vrijdag de Ps4, maar speelde al een week of 6 BF4 op de ps3 (level 50), dus meteen geupgrade en werkt prima (krijg wel af en toe foutcode's en dan ligt BF4 eruit, maar ok, alles wat nieuw is heeft zo z'n troubles.
maar waar ik mee groen en geel aan erger is dat de instellingen van de controller niet hetzelfde in te stellen zijn.
ik heb de controller op Veteran staan, uiteindelijk zelfs foto gemaakt van de instellingen op de ps3, om ze gelijk te kunnen zetten op de ps4 , je zou denken zelfde spel, dus zelfde instellingen, maar helaas.
de aim en de grenade button zijn omgedraaid........(L1 en L2)
echt om gek van te worden, heeft iemand een tip of verklaring hiervoor? (doe ik iets fout?)
of is het een kwestie jammer dan, niks aan te doen?
(en de Fire button is ook aangepast naar R2 ipv R1)
L2 is nu toch wat L1 in BF3 was en R2 wat R1 was?

Ik was in het begin ook helemaal ongelukkig met de controls, maar na wat spelen met de Veteran opties (vooral voor sticks), moet ik zeggen dat het nu wel lekker speelt. Wel blijf ik het gevoel hebben dat je reactie sneller is wanneer schieten met R1 en L1 gaat ipv R2 & L2.

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11:25
zAo schreef op maandag 16 december 2013 @ 13:39:
[...]

L2 is nu toch wat L1 in BF3 was en R2 wat R1 was?

Ik was in het begin ook helemaal ongelukkig met de controls, maar na wat spelen met de Veteran opties (vooral voor sticks), moet ik zeggen dat het nu wel lekker speelt. Wel blijf ik het gevoel hebben dat je reactie sneller is wanneer schieten met R1 en L1 gaat ipv R2 & L2.
Klopt, in het begin bleef ik grijpen naar L1/R1 als er iemand om de hoek kwam springen. Ben nu gelukkig helemaal gewend aan L/R 2.

Ik heb zelf nog geen spel gespeeld waar je L1/R1 in kan gebruiken om te schieten, maar ik heb ook het idee dat de DS4 veel zwaardere/stroevere L1/R1 heeft dan DS3, dus misschien is het ook maar beter om L2/R2 te gebruiken.

Tip: als je wil schieten, hou je vinger dan op het puntje van de trigger, heb je een veel snellere reactietijd.

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-11 22:28
zAo schreef op maandag 16 december 2013 @ 13:39:
[...]
Wel blijf ik het gevoel hebben dat je reactie sneller is wanneer schieten met R1 en L1 gaat ipv R2 & L2.
Vooral snel schieten met een pistool is een probleem met L2/R2, aangezien deze voor mijn gevoel minder accuraat reageren.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14-11 11:04
Jackal131 schreef op maandag 16 december 2013 @ 16:33:
[...]

Vooral snel schieten met een pistool is een probleem met L2/R2, aangezien deze voor mijn gevoel minder accuraat reageren.
+1. Is gewoon weg niet te doen!

Verwijderd

Op welke percentage hebben jullie de sensitivity staan.

• johan bos
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-04-2023
DGonlag2 schreef op maandag 16 december 2013 @ 15:11:
Tip: als je wil schieten, hou je vinger dan op het puntje van de trigger, heb je een veel snellere reactietijd.
Dan nog is het of de DS4 het niet helemaal volgt, Soms 3 snelle schoten, opeens een pauze en dan nog een schot. Als je nu je sidearm nodig bent weet eigenlijk al dat je het af gaat leggen.. :(

PSN: Deere6030

• ikookhier
  • Laatst online: 15-11 14:41

ikookhier

>hijdiehieris<

Verwijderd schreef op maandag 16 december 2013 @ 17:07:
100% heb ik m staan.

PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:21
johan bos schreef op maandag 16 december 2013 @ 17:22:
[...]

Dan nog is het of de DS4 het niet helemaal volgt, Soms 3 snelle schoten, opeens een pauze en dan nog een schot. Als je nu je sidearm nodig bent weet eigenlijk al dat je het af gaat leggen.. :(
Hmm vandaar dat mijn pistol zoveel lijkt te weigeren als ik snel moet schieten. Helaas heb ik nog vrienden die alleen een PS3 hebben en dan zit ik heel de tijd de verkeerde knoppen in te drukken op de DS3. Niet te doen :)

[ Voor 42% gewijzigd door Beakzz op 16-12-2013 17:44 ]

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-11 21:19
Verwijderd schreef op maandag 16 december 2013 @ 17:07:
35% :).

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

• djbarney
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12:37

djbarney

XBL: DeejayBarney

pistool schieten lukt me daarentegen op de xbox 360 en nu op de xbox one perfect. Ik ben dan ook het gebruik van de triggers daarvoor al "jaren" gewend, en ben alleen maar blij met de nieuwe triggers hiervoor. Overigens zitten er ook wat verschillen tussen de verschillende pistolen (of heb ik dat tussen mijn oren zitten). De M9 en p228 lijken sneller te schieten dan bijvoorbeeld de eerste pistol die je krijgt.

Wat ik overigens het meest vervelend vind aan de huidige staat van de game:

- last van rubberbanding, inderdaad zoals eerder opgemerkt, tot een speler of 50 gaat het prima, waarna het steeds slechter wordt naar mate de server richting vol loopt.
- second assault @ metro 2014, leuke toevoegingen, maar de levolution destruction is na ongeveer 30 seconden allemaal al kapot, en de klassieke choke points zijn nog vollop aanwezig, ondanks het nieuwe tunneltje en de liften die je kan gebruiken. Wat mij betreft zou deze map zoveel beter zijn, wanneer 1 van de metro tubes van C door naar A zou lopen, ipv geblokkeerd worden door de puinhopen van de kapotte metrostellen.
- crashes, sinds de laatste patch op de Xbox One eigenlijk niet meer gezien, op een rondje of 20 spelen. Wat wel opvalt, wanneer de game voorheen crashte bij het laden van maps, duurt het nu soms meerdere minuten met een zwart scherm en de loading indicator, waarna uiteindelijk de game toch verder start.
- soldaten lijken nog altijd enorme moeite te hebben met kleine obstakels. Een stoepje van amper 10 cm hoog betekent meerdere keren springen, om het over de meeste hekjes en dozen maar niet te hebben. Heel frustrerend, want ik heb vaak het idee om ergens overheen te springen, en zodoende achter, of naast een enemy terecht te komen die ik dan verras. Het tegendeel blijkt dan waar, mijn soldaat blijft weer eens ergens achter vast te zitten, en terwijl ik meerdere keren verwoed draai en spring om me daar uit los te krijgen, wordt ik hulpeloos kapot geschoten.

Tussen deze mindere momenten door, wanneer de game echt lekker werkt, vindt ik het toch wel een van de mooiste games tot nog toe. Af n toe echt geweldige "only in battlefield" momenten meegemaakt, om het over de soms verbluffend goede graphics maar niet te hebben.

Hopen dat de volgende patchrondes weer meer verbeteren wat mij betreft :) Mochten er nog mensen willen samen spelen op de Xbox One, mn gamertag is DeejayBarney :)

[ Voor 4% gewijzigd door djbarney op 16-12-2013 20:39 ]

• 50Miles
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-11-2021
Het zal aan mij liggen, maar ik zit met het volgende:

In multiplayer zie ik "blauwe" spelers rondhuppelen, "groene" en kleurloos/"rood". Wat zijn de verschillen? Die laatste is Enemy geloof ik, maar blauw en groen?

Edit: Klopt het dat blauw friendly is en groen je eigen squad?

[ Voor 13% gewijzigd door 50Miles op 16-12-2013 22:00 ]

Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.

• Fatal Mind
  • Niet online
50Miles schreef op maandag 16 december 2013 @ 21:59:
Het zal aan mij liggen, maar ik zit met het volgende:

In multiplayer zie ik "blauwe" spelers rondhuppelen, "groene" en kleurloos/"rood". Wat zijn de verschillen? Die laatste is Enemy geloof ik, maar blauw en groen?

Edit: Klopt het dat blauw friendly is en groen je eigen squad?
Blauw = teammates
Groen = squadmembers
Rood = Vijand

• 50Miles
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-11-2021
Fatal Mind schreef op maandag 16 december 2013 @ 22:05:
[...]

Blauw = teammates
Groen = squadmembers
Rood = Vijand
Thx! MP moet wennen, ben een CoD speler. BF is nieuw voor mij :)

Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
toch wel nice :)

• ndonkersloot
Is BF4 premiuim voor de PS4 ook ergens goedkoper verkrijgbaar dan €50,- in de PSN store?

• Beakzz
  • Laatst online: 12:21
In de Us store , maar ff wachten op iemand die het heeft geprobeerd. Zelf maar gewoon €50 betaald , want speel dit spel toch lang zat om het aan mijzelf te kunnen verantwoorden :+

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:55
Nadelen BF4 so far:
-Rubberbanding
-Kleine obstakels soms moeilijk te beklimmen
-Server browser werkt voor geen meter (zijn allemaal 'leeg' terwijl er wel degelijk mensen in zitten)
-Framedrops (zowel Xone als Ps4) in conquest 64

Voordelen:
-Unieke ervaring, eindelijk gelijk aan de PC versie
-Áls het spel rubberbanding-loos werkt en alles is het een zéér vloeiend en tof geheel.
-Nieuwe controller Ps4 beter voor shooters dan DS3.

Gemixte gevoelens, maar toch vind ik het een tof spel. Jammer dat er nog zoveel bugs in zitten...

• ndonkersloot
Beakzz schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 00:15:
In de Us store , maar ff wachten op iemand die het heeft geprobeerd. Zelf maar gewoon €50 betaald , want speel dit spel toch lang zat om het aan mijzelf te kunnen verantwoorden :+
Hmm, €50,- is toch best veel €110,- voor een game, maarja wel een hele toffe.
Stel dat ik wacht met het kopen van premium tot er al twee DLC pakketten bijv. uit zijn, als ik dan premium aanschaf krijg ik dan ook nog de DLC pakketten die al uit zijn?

• Sanny_83
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-08 12:57
Zijn er nog steeds veel problemen met de PS4 versie? Of is het gewoon goed online te spelen.
Zit er namelijk toch aan te denken om deze ook aan te schaffen voor de vakantiedagen :-)
Maar las dat er nogal wat problemen zijn met de stabiliteit (polygon.com). Al is die informatie niet meer aangevuld sinds 2 december.

• Fatal Mind
  • Niet online
Sanny_83 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 09:04:
Zijn er nog steeds veel problemen met de PS4 versie? Of is het gewoon goed online te spelen.
Zit er namelijk toch aan te denken om deze ook aan te schaffen voor de vakantiedagen :-)
Maar las dat er nogal wat problemen zijn met de stabiliteit (polygon.com). Al is die informatie niet meer aangevuld sinds 2 december.
Of je leest gewoon een paar pagina's van dit topic ? Dan weet je alles.

• Sanny_83
Fatal Mind schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 09:05:
[...]

Of je leest gewoon een paar pagina's van dit topic ? Dan weet je alles.
Als ik tijd had om het hele topic door te lezen zou ik de vraag niet stellen.

• Fatal Mind
  • Niet online
Sanny_83 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 09:15:
[...]

Dat is, met alle respect, niet ons probleem, dit hele topic staat vol met mensen te te lui/geen tijd/geen zin/etc om even wat pagina's te lezen. buiten dat, ik vraag je niet het hele topic te lezen, gewoon een paar pagina's, dan heb je in grote lijnen echt wel door wat de problemen zijn.

Om het samen te vatten voor je: BF4 = bugged als pest, vooral niet kopen.

[ Voor 22% gewijzigd door Fatal Mind op 17-12-2013 09:18 ]

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-11 19:37

Tags NL

Harmful or Harmless?

Sanny_83 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 09:15:
[...]

Maar iedereen moet dan wel tijd hebben om jouw vragen te beantwoorden zonder dat je zelf een search doet in het topic? :?

https://powershellisfun.com

• ndonkersloot
De Conquest large matches (64Man) zijn soms bugged. Al het overige is prima te doen.
Ik heb ook Killzone maar die is maar een half uurtje aangeweest en BF4 multiplayer heb ik nu sinds afgelopen vrijdag avond maar nu al 12 uur er in zitten :P.

• Sanny_83
Fatal Mind schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 09:17:
[...]

Dat is, met alle respect, niet ons probleem, dit hele topic staat vol met mensen te te lui/geen tijd/geen zin/etc om even wat pagina's te lezen. buiten dat, ik vraag je niet het hele topic te lezen, gewoon een paar pagina's, dan heb je in grote lijnen echt wel door wat de problemen zijn.

Om het samen te vatten voor je: BF4 = bugged als pest, vooral niet kopen.
Ja dit hele topic staat ook vol met mensen die het allemaal zo goed weten en reageren met opmerkingen waar niet eens om gevraagd wordt. Als je geen zin hebt om te reageren doe dat dan lekker niet. Maar ga ook niet bijdehand mensen vertellen wat ze wel en niet moeten doen.

Als ik de laatste paar posts op mijn huidige pagina lees gaat het voornamelijk over andere zaken dan de problemen waar ik over gelezen heb. Daarom stel ik gerichte vraag in de hoop dat er een normaal en kort antwoord op gegeven kan worden.

Je kan altijd wel roepen van lees eerst effe alle 33 pagina's door en dan pas mag je wat vragen.

• MarcoPolo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 27-04 14:35
Kan iemand op de ps4 de china rising dlc al downloaden? bij mij staat er nog dat dit nog niet mogelijk is. ofziets.

• Goudstalen
ownagekiller schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 09:33:
Kan iemand op de ps4 de china rising dlc al downloaden? bij mij staat er nog dat dit nog niet mogelijk is. ofziets.
Heb je Premium? Dan zou je hem al lang moeten kunnen downloaden (via de PS Store, ingame store werkt voor geen meter, kan ik niet eens bij).

Als je geen premium hebt dan weet ik niet precies wanneer die uitkomt, maar kan me niet voorstellen dat het nog lang duurt.

Verwijderd

Kan ik ook een UK import met CHINA RISING spelen op de NL versie PS4?

Dit ding dus:

http://www.bol.com/nl/p/b...-import/9200000022415365/

Ik lees iets over DLC en dat dit niet handig is..

• Goudstalen
Jackal131 schreef op maandag 16 december 2013 @ 16:33:
[...]

Klopt, sidearms zijn bijna niet meer te gebruiken.

Ik gebruikte op de PS3 altijd een 'normale' sidearm (MP 443, M93R, CZ etc), maar die zijn nu niet meer te doen. Als je die moet gebruiken omdat je ammo uit je primary leeg is dan leg je het in 7/10 gevallen af. Misschien nog wel meer.

Ik gebruik nu de REX en de MAGNUM. Die hebben hoge damage en ik lijk daardoor meer kans te maken wanneer ik mijn sidearm trek.

Al die reviewers en techsites waren allemaal laaiend over de Triggers, ze vonden de controller helemaal geweldig. Ik snap dat niet zo goed.
Ja hij ligt beter in de hand. Maar de thumbsticks zijn niet zo'n hele grote vooruitgang (misschien komt dat omdat ik ze niet op de bovenkant vast houdt maar aan de zijkant), en de triggers zijn een behoorlijke achteruitgang.
Je kunt L1/R1 niet eens gebruiken in Battlefield en hoewel ik ze dus weinig gebruik lijken ze ook nog eens erg stroef te zijn voor schieten in FPS.

Ook de bouwkwaliteit van de controller lijkt minder te zijn. Ik had tenminste het gevoel dat bij de DS3 de naden van verschillende stukken plastic veel beter aansloten en het ding zelf veel steviger was.

* Ook snipen is niet ideaal met die triggers. Je moet zo snel mogelijk dat schot kunnen lossen, en die tijd die het duurt om die trigger in te drukken is te lang om bewegende targets te raken. Ging voor mij op de PS3 altijd erg goed, maar sinds ik op de PS4 speel krijg ik het niet meer voor elkaar.
Verwijderd schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 09:58:
Kan ik ook een UK import met CHINA RISING spelen op de NL versie PS4?

Dit ding dus:

http://www.bol.com/nl/p/b...-import/9200000022415365/

Ik lees iets over DLC en dat dit niet handig is..
Ik denk dat je dan een UK account moet maken en daar de DLC op moet kopen, maar dat weet ik niet zeker.

[ Voor 11% gewijzigd door Goudstalen op 17-12-2013 10:05 ]

Verwijderd

DGonlag2 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 10:04:
[...]

Klopt, sidearms zijn bijna niet meer te gebruiken.

Ik gebruikte op de PS3 altijd een 'normale' sidearm (MP 443, M93R, CZ etc), maar die zijn nu niet meer te doen. Als je die moet gebruiken omdat je ammo uit je primary leeg is dan leg je het in 7/10 gevallen af. Misschien nog wel meer.

Ik gebruik nu de REX en de MAGNUM. Die hebben hoge damage en ik lijk daardoor meer kans te maken wanneer ik mijn sidearm trek.

Al die reviewers en techsites waren allemaal laaiend over de Triggers, ze vonden de controller helemaal geweldig. Ik snap dat niet zo goed.
Ja hij ligt beter in de hand. Maar de thumbsticks zijn niet zo'n hele grote vooruitgang (misschien komt dat omdat ik ze niet op de bovenkant vast houdt maar aan de zijkant), en de triggers zijn een behoorlijke achteruitgang.
Je kunt L1/R1 niet eens gebruiken in Battlefield en hoewel ik ze dus weinig gebruik lijken ze ook nog eens erg stroef te zijn voor schieten in FPS.

Ook de bouwkwaliteit van de controller lijkt minder te zijn. Ik had tenminste het gevoel dat bij de DS3 de naden van verschillende stukken plastic veel beter aansloten en het ding zelf veel steviger was.

* Ook snipen is niet ideaal met die triggers. Je moet zo snel mogelijk dat schot kunnen lossen, en die tijd die het duurt om die trigger in te drukken is te lang om bewegende targets te raken. Ging voor mij op de PS3 altijd erg goed, maar sinds ik op de PS4 speel krijg ik het niet meer voor elkaar.

[...]

Ik denk dat je dan een UK account moet maken en daar de DLC op moet kopen, maar dat weet ik niet zeker.
Maar er staat juist: INCLUDES CHINA RISING MAP PACK dus waarom zou je een UK account moeten aanmaken en waarom zou je dit moeten downloaden? Ik ga er vanuit dat het op je disc staat.

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-11 19:37

Tags NL

Harmful or Harmless?

Verwijderd schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 10:36:
[...]

Maar er staat juist: INCLUDES CHINA RISING MAP PACK dus waarom zou je een UK account moeten aanmaken en waarom zou je dit moeten downloaden? Ik ga er vanuit dat het op je disc staat.
Je krijgt er een key bij waardoor je hem mag downloaden als Add-On op BF4

https://powershellisfun.com

• Goudstalen
-={Fred_Perry}=- schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 11:13:
[...]

Je krijgt er een key bij waardoor je hem mag downloaden als Add-On op BF4
Precies, en zover ik weet kun je UK codes alleen gebruiken op een UK account. Het staat zover ik weet niet op de disc, moest hem namelijk nog downloaden. (een aantal GB)

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12:55
ownagekiller schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 09:33:
als je bij related information (BF4) op je ps4 kijkt zie je dat die gratis vanaf 18 december in de store gedownload kan worden. Dus morgen zou die vrij gegeven moeten worden voor niet premium members als die informatie van hunzelf klopt.
Wat betreft de ps4 bugs, er is geen peil op te trekken, na de update heb ik twee dagen zonder ook maar een enkel probleem kunnen spelen, het leek helemaal opgelost. Na die 2 dagen werd het weer 1 en al drama. Praktisch elk potje een bluescreen crash. Ik moet wel zeggen dat dit voornamelijk voorkomt in Conquest large mode (64 man). In de andere modes gebeurd dit veel minder. Ik krijg de indruk dat het met name met de servers te maken heeft. Als ik crash hoor ik andere mensen in mijn party vaak ook zeggen dat ze een crash hebben (niet altijd overigens). 1 ding is zeker, dat spel is bepaald nog niet af.

Echt jammer, want ik vind het wel de beste shooter op de ps4 op dit moment om te spelen. Maar die blue screens wordt je doodmoe van :(

[ Voor 15% gewijzigd door robinez op 17-12-2013 11:47 ]

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-11 22:50
Iemand dit al gehad?

https://skydrive.live.com...6LjL0&ithint=video%2c.mp4

Dit had ik gisteren een paar keer, heel vervelend. Nadat je gekilled word, werkt het weer goed.

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
Gisteren de singleplayer uitgespeeld! Best wel vermakelijk. Omdat de vorige keer mn savegame verloren was gegaan, nu in 1 keer door gespeeld. Deed er 6 uur over op normal. Vond het toch wel erg leuk om te doen :) multiplayer ga ik later nog een kans geven. Ben nieuw met bf, maar kan moeilijk wennen. Daarnaast vind ik battlelog echt heel onduidelijk en vervelend.

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-11 17:26

Mon0lith

Yes Herr Flick

Zijn er meer mensen waar na de update van battlelog deze ochtend hun stats weer op nul staan?

PS4 trouwens.

PSN: Von_Smallhausn

• MarcoPolo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 27-04 14:35
Hij is NIET gratis vanaf 18 december te downloaden, dat is alleen gratis voor PREMIUM!!!!

• ndonkersloot
Mon0lith schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 15:00:
Zijn er meer mensen waar na de update van battlelog deze ochtend hun stats weer op nul staan?

PS4 trouwens.
Wát?!
Alle stats op 0......

Dan wacht ik toch met updaten als meerdere dit gehad hebben, Is dit een bekende bug?

• jnk1986
  • Laatst online: 05-10-2023
Mon0lith schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 15:00:

PS4 trouwens.
Net even gechecked, nee mijn stats zijn er nog en battlelog schijnt weer online te zijn.

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

jnk1986 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 15:15:
[...]

Net even gechecked, nee mijn stats zijn er nog en battlelog schijnt weer online te zijn.
Klopt! Lijkt weer verholpen te zijn... Gelukkig! :) Zag me alweer zitten alles opnieuw te unlocken :X

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Heeft iemand een changelog kunnen vinden van de nieuwe update?

• Tweakarim
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15-11 17:18

Tweakarim

PSN: Karimineel3

Heb nu mijn PS4 met een kabel met het internet verbonden en sindsdien geen enkel probleem meer. Met een draadloze verbinding werd ik steeds een stukje teruggezet in het spel wat erg irritant was. Nu speelt het prima. De nieuwe PS4 controller is wel wennen. Waar ik op de PS3 nog in de middenmoot en soms bovenaan eindigde, sta ik nu steevast onder aan de ranglijsten. Dat zal wel een kwestie van wennen zijn

• Fatal Mind
  • Niet online
Sanny_83 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 09:22:
[...]

Ja dit hele topic staat ook vol met mensen die het allemaal zo goed weten en reageren met opmerkingen waar niet eens om gevraagd wordt. Als je geen zin hebt om te reageren doe dat dan lekker niet. Maar ga ook niet bijdehand mensen vertellen wat ze wel en niet moeten doen.

Als ik de laatste paar posts op mijn huidige pagina lees gaat het voornamelijk over andere zaken dan de problemen waar ik over gelezen heb. Daarom stel ik gerichte vraag in de hoop dat er een normaal en kort antwoord op gegeven kan worden.

Je kan altijd wel roepen van lees eerst effe alle 33 pagina's door en dan pas mag je wat vragen.
Ondanks dat je een valide punt maakt, gaat het niet specifiek om jouw, dit topic staat werkelijk vol met mensen die te lui zijn zelf moeite ergens in te steken ( beschuldig je nergens van ! ). En dat word gewoon irriterend, hoop dat je het op die manier kan zien. En ja, misschien is maak ik bijdehante opmerkingen, dat maakt ze echter niet minder waar.

Affijn, back to business. Update lees ik * flikkert ps4 aan.

• oNNoZeLe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-11 08:10
Fatal Mind schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 16:32:
[...]

Ondanks dat je een valide punt maakt, gaat het niet specifiek om jouw, dit topic staat werkelijk vol met mensen die te lui zijn zelf moeite ergens in te steken ( beschuldig je nergens van ! ). En dat word gewoon irriterend, hoop dat je het op die manier kan zien. En ja, misschien is maak ik bijdehante opmerkingen, dat maakt ze echter niet minder waar.

Affijn, back to business. Update lees ik * flikkert ps4 aan.
ik had de update meteen binnengetrokken voordat de ea server weer online waren.. 260meg voor de ps3..

@Sanny_83, je kunt ook altijd hier: http://battlelog.battlefi...view/2955065217324596048/
terecht voor actuele status's .

Mocht je nog helemaal geen battlefield gespeeld hebben dat gaat er op het forum een wereld voor je open, en als je een account aanmaakt/hebt kun je ook al kennis maken met battlelog. (alhoewel ik niet weet of dit wel kan zonder een battlefield kopie)

• Quido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-04 19:12
Sinds update al 4 X vastloper gehad in een uur. @ ps3.

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-11 09:41

Bullet NL

Eigen Wijs

Quido schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 16:55:
Sinds update al 4 X vastloper gehad in een uur. @ ps3.
Zowel op de Xbox One als op de 360 heb ik nog geen enkele vastloper van het spel gehad. En geloof me, ik ben veel online in BF4 ;)

Ik weet dat het spel extreem gevoelig is voor een "open" verbinding naar de BF4 servers, heb jij je console wel in de DMZ van je router staan?

Cogitationis poenam nemo patitur

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
Na al het negatieve iets positiefs (voor mij dan), ik vond de singleplayer verassend leuk. Kreeg een beetje een BFBC gevoel De opening vond ik erg geestig en met name Irish (wel redelijk stereotypisch) en Kovic (helaas kort) vond ik (voor game begrippen) interessante personages. Die Hannah hadden ze van mij thuis mogen laten, vond Pac eigenlijk veel beter.

Vanavond maar eens kijken of ik weer zoveel blue screens krijg in de MP, in ieder geval maar weer eens de netwerkkabel aansluiten om te kijken of dat helpt.

psn: jagermeistertim

• sjoerd94
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13-01-2023
DGonlag2 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 11:32:
[...]

Precies, en zover ik weet kun je UK codes alleen gebruiken op een UK account. Het staat zover ik weet niet op de disc, moest hem namelijk nog downloaden. (een aantal GB)
Maakt niet uit, heb zelf Nederlands account en twee dagen geleden mijn China Rising code van mijn Amerikaans geimporteerde BF4 ingevoerd zonder problemen :)

• Lunaticc
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-11 21:29
Is het ook mogelijk om voor 32 players te kiezen op de PS4? Op de PS3 lukte het nog wel en vond ik het nog leuk, maar 64 players is veel te chaotisch. Je wordt van alle kanten neergemaaid en voertuigen worden binnen 3 seconden uit de lucht gehaald met 5 rockets.

[ Voor 6% gewijzigd door Lunaticc op 17-12-2013 17:35 ]

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-11 22:28
Ja, gewoon door in server browser geen conquest large te kiezen maar gewone conquest of andere gamemode.

FIFA Benelux Administrator

• Lunaticc
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-11 21:29
MyUtd4Life schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 19:14:
Ja, gewoon door in server browser geen conquest large te kiezen maar gewone conquest of andere gamemode.
Dan krijg ik no servers found.

• RemyWD
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 29-11-2023
Wat mij op dit moment meer stoort is het feit dat ik Battlefield 4 heb gepreorderd (dus inclusief China Rising).
Battlefield geïnstalleerd, code ingewisseld via PS menu gedoe.
China Rising gedownload, geïnstalleerd etc.

Nu heb ik wel de China Rising content en op servers spelen met die content is geen probleem, zolang ik al in een server zit.
Als ik een server wil joinen die op China Rising content runt (een map dus) dan staat erbij "Buy DLC" en is de content niet beschikbaar.

Erg irritant aangezien er maar weinig beschikbare Conquest Large Hardcore mode servers zijn.
Iemand anders ook dit gezeik?

• VetCool
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-11 21:39
Misschien is deze vraag al een keer voorbij gekomen maar ik heb nergens een juist antwoord weten te vinden. Wij speelden altijd COD en dan had je een ingame lobby zodat je met je party kon joinen en bij elkaar in het team zat.

Wij kunnen dit nergens in battlefield vinden maar het lijkt ons niet dat het er niet inzit ? Iemand die mij op weg kan helpen hiermee ?

oi :P

• Fatal Mind
  • Niet online
VetCool schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 21:25:
Misschien is deze vraag al een keer voorbij gekomen maar ik heb nergens een juist antwoord weten te vinden. Wij speelden altijd COD en dan had je een ingame lobby zodat je met je party kon joinen en bij elkaar in het team zat.

Wij kunnen dit nergens in battlefield vinden maar het lijkt ons niet dat het er niet inzit ? Iemand die mij op weg kan helpen hiermee ?
Dan kan je stoppen met zoeken, want het zit er storend genoeg niet in, vreemd genoeg wel in Battlefield 3 (xbox360) maar niet in 4, mis het persoonlijk ook wel.

• VetCool
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-11 21:39
Bedankt. Wel handig een team spel zo maken dat het niet kan. :-) laten we dan maar hopen dat ze het met een update erin maken.

oi :P

• Henkie
  • Laatst online: 14-11 08:15
laten we dat hopen ja. kut dice.

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-11 21:27
Bullet NL schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 16:57:
[...]

Zowel op de Xbox One als op de 360 heb ik nog geen enkele vastloper van het spel gehad. En geloof me, ik ben veel online in BF4 ;)

Ik weet dat het spel extreem gevoelig is voor een "open" verbinding naar de BF4 servers, heb jij je console wel in de DMZ van je router staan?
Speel je wel eens Conquest, Rush of Obliteration? Bij TDM, SQDM of Domination heb je inderdaad een stuk minder last van crashes (heb met Domination al menig keer een volledige serverrotatie gespeeld), maar juist met de grotere modi heb je er wel veel last van. Al heb ik er zelf ook minder last van dan de rest heb ik het idee. Bij mij is het iets van 1 a 2x per dag en bij sommigen zeker 4 of 5. Je ziet vaak een man of 6 ineens eruit knallen, maar de rest zit er dan nog wel in. Blijft erg vaag dit.

Sinds patch overigens geen crash gehad met Obliteration, dus ik heb hoop dat het bij de overige modussen nu ook wel meevalt (al is het nog niet helemaal uitgesloten natuurlijk)

Martinspire - PC, PS5, XSX

• ikookhier

ikookhier

>hijdiehieris<

Hier de hele avond zonder crash conquest gespeeld! Hopelijk door de update :9

• Quido
ikookhier schreef op woensdag 18 december 2013 @ 00:04:
Loopt hier constant vast op ps3, moet daarna ook bestandssysteem controleren en herstellen. Heb tot de update een aantal keer op die 100 uur dat ik gespeeld heb een crash gehad en nu bijna elk potje. Toeval of?

• sjoerd94
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13-01-2023
ikookhier schreef op woensdag 18 december 2013 @ 00:04:
Vandaag ook geen enkele crash gehad :) zelfs naar division 1 gegaan mbt kills en skill, denk echter niet dat deze nummers representatief zijn :+

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:33
Vandaag de update binnen gehaald (PS4) en toen ik de campaign mode wilde vervolgen kon ik de laatste missie helemaal opnieuw spelen ... Alsof hij de laatste save game niet had opgeslagen ofzoiets dergelijks. Vervelend ...

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

Yonix schreef op woensdag 18 december 2013 @ 00:23:
Vandaag de update binnen gehaald (PS4) en toen ik de campaign mode wilde vervolgen kon ik de laatste missie helemaal opnieuw spelen ... Alsof hij de laatste save game niet had opgeslagen ofzoiets dergelijks. Vervelend ...
Dan heb jij nog geluk... Als ik de campaign wil vervolgen moet ik helemaal opnieuw beginnen
(en zo zijn er nog velen) |:(

• frank131331
  • Laatst online: 16-11 19:22
Mon0lith schreef op woensdag 18 december 2013 @ 08:49:
[...]
Dan heb jij nog geluk... Als ik de campaign wil vervolgen moet ik helemaal opnieuw beginnen
Jup.. Ik wacht er nog ff mee. Vermaak me prima met MP, pas als ik zeker weer dat de singleplayer helemaal gefixt is ga ik weer een poging wagen :P

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-11 05:29

zAo

GPLv2 Fanboy

Meer mensen problemen nadat je gerevived bent? De balk met "Accept/decline" blijft in beeld hangen na de revive waardoor je precies geen hol meer ziet :+

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-11 12:35
Zo, sinds gisteren BF4 op de PS4 na volgens mij BF1942 ofzo voor het laatst gespeeld te hebben op de PC.
Man.. nu snap ik niet waarom ik ooit COD op de PS3 en PS4 ben gaan spelen, wat een ervaring dit :> .
Nog wel even wennen aan de maps en alle mods, maar dat is slechts een kwestie van tijd.

@hierboven, daar heb ik ook last van!

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

ownagekiller schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 15:05:
Hij is NIET gratis vanaf 18 december te downloaden, dat is alleen gratis voor PREMIUM!!!!
Voor premium leden is hij toch al 2 weken beschikbaar? Ga er vanuit dat ik het vanmiddag kan downloaden.

PSN: fonsmeister

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-11 19:37

spaceboy

Op grote hoogte

zAo schreef op woensdag 18 december 2013 @ 09:28:
Meer mensen problemen nadat je gerevived bent? De balk met "Accept/decline" blijft in beeld hangen na de revive waardoor je precies geen hol meer ziet :+
Sowieso heb ik slechte ervaringen met Revive. Ik kan er ook (nog steeds) vrij weinig van (maar ik vind het nog steeds een sublieme game-ervaring!) maar als ik me laat reviven wordt ik bijna altijd gelijk weer neergeknald. Dus ik doe er niet aan mee, dat soort gekkigheid. :P

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Quido
Mon0lith schreef op woensdag 18 december 2013 @ 08:49:
[...]

Dat geluk heb ik ook niet... :'( Wacht op een ps4, ga de singleplayer dan opnieuw spelen.

• 1980Wouter
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-11 22:10
Ik heb even een vraagje over het commander gedeelte.
Ik speel hem regelmatig op mijn tablet, maar ik heb het idee dat het beter kan.
Op plekken waar ik denk dat het nodig is gooi ik zo vaak als kan de UAV en als een EMP beschikbaar is die ook.
Ik zie regelmatig dat de andere commander meer punten heeft, terwijl ik niet echt het idee heb dat die persoon beter zijn UAV's plaatst ofzo.
De Learn to play in de app heb ik ook al bekeken, maar krijg het niet echt onder de knie lijkt wel.
Iemand die tips heeft hoe ik mijn teams beter kan supporten van bovenaf?

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Op de PS3 is het nu echt rampzalig geworden. Vrijwel ieder uur een crash. Nu ook al zo erg dat m'n PS3 iedere keer het bestandssysteem moet controleren... En dat duurt natuurlijk nooit maar even, nee dat duurt dan ook een uur...

Ik heb het gehad met deze reeks. BF5 sla ik over. Zo'n beta uitbrengen als volle versie is echt debiel.

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
Ik heb sinds de update nergens meer last van op de PS4. Ik speel met name domination (en bak er nog steeds vrij weinig van, maar heb wel veel plezier).

psn: jagermeistertim

• Fatal Mind
  • Niet online
Verstekbakker schreef op woensdag 18 december 2013 @ 12:49:
Op de PS3 is het nu echt rampzalig geworden. Vrijwel ieder uur een crash. Nu ook al zo erg dat m'n PS3 iedere keer het bestandssysteem moet controleren... En dat duurt natuurlijk nooit maar even, nee dat duurt dan ook een uur...

Ik heb het gehad met deze reeks. BF5 sla ik over. Zo'n beta uitbrengen als volle versie is echt debiel.
Is er niet gewoon wat mis de de hdd in je ps3 ? een uur bestandsysteem controleren lijkt me niet normaal.

• Quido
Verstekbakker schreef op woensdag 18 december 2013 @ 12:49:

Had hetzelfde en op aanraden van iemand hierboven het ip adres van ps3 in dmz van modem gezet. Werkt nu weer perfect!

• Hapkoek
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-10 20:25
Ik heb een stukje de SP gespeeld, vind het leuk dat ze het een beetje MP maken door je punten te geven per kill en headshot etc. Maakt het net iets leuker. Al merk ik wel soms dat ik iets te snel ben, dan schiet je wat vijanden omver en kijk je eens op de map, zie je dat je squad 100m terug staat te roepen: "Come on Recker!' "Come on!'. :') Achja, maakt me ook niet zoveel uit. Voor de rest vind ik het wel leuk. :)

Hoop alleen niet dat ik problemen van hierboven ga ervaren. :X

Edit: oops, dit hoort in het Bf4 PC topic. 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Hapkoek op 18-12-2013 14:03 ]

• Sanny_83
Heb hem toch maar besteld, neem aan dat alle problemen vast wel een keer opgelost gaan worden :-)
Vond BF3 (PC) namelijk echt heel vet. Maar wil het nu toch eens op de PS4 gaan proberen.
Moet toch alvast wat gaan oefenen met die controllers voor als Destiny gereleased wordt.

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

In de BF4 menu (PS3) staat er dat de china rising dlc tussen 4pm en 6pm beschikbaar is, nog steeds niet gezien, het store gedeelte in de menu is ook grijs, en de pack kost nog steeds 15 euro in de store. Dan maar die extra uur wachten..

edit: Is inmiddels te downloaden in de ps store.

[ Voor 9% gewijzigd door iPodKiller op 18-12-2013 18:37 ]

• ikookhier

ikookhier

>hijdiehieris<

Toch maar even premium gehaald,Kan ik weer een vol jaar knallen!
China rising lijkt me weer een leuke uitbreiding.

• Fatal Mind
  • Niet online
ikookhier schreef op woensdag 18 december 2013 @ 21:05:
Toch maar even premium gehaald,Kan ik weer een vol jaar knallen!
China rising lijkt me weer een leuke uitbreiding.
Vind er persoonlijk maar weinig aan. Zit meer te wachten op de volgende DLC waarin we weer BF2/3 maps krijgen.

• ikookhier

ikookhier

>hijdiehieris<

Vooral de jungle maps geven me een BC2 gevoel,Vanavond maar even kijken of het ook echt tof is ;)

• Tayfunc
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 31-10 07:51
Vind het zelf erg slechte maps. Misschien ligt het aan mij, maar ik vind ze onoverzichtelijk.

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:51
Pff hele avond geprobeerd op de XBO maar echt een ramp. Disconnects, crashes, lag.

Tijd dat die update eens gaat komen maar eerlijk gezegd voel ik er meer voor eens uit te zoeken of ik mijn geld terug kan eisen wegens een ondeugdelijk product.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• ikookhier

ikookhier

>hijdiehieris<

Ik heb me echt uitstekend vermaakt met de nieuwe maps! Geen lag of disconnects gehad op de PS4 :)

• Phusebox
Snap ook niet waarom ik de update niet krijg, hij zou er al bijna een week moeten zijn volgens in game bericht.

Ben zelfs geneigd om toch maar Ghosts te kopen. Dat werkt tenminste.

• oNNoZeLe
Phusebox schreef op donderdag 19 december 2013 @ 07:20:
Snap ook niet waarom ik de update niet krijg, hij zou er al bijna een week moeten zijn volgens in game bericht.

Ben zelfs geneigd om toch maar Ghosts te kopen. Dat werkt tenminste.
no flamed intended maar heb je al op battlelogforum gekeken?

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:04

BM

Moderator Spielerij
Phusebox schreef op donderdag 19 december 2013 @ 07:20:
Weet je zeker dat je dat je die update nog niet hebt? Lijkt me namelijk dat als jij met een andere versie probeert de connecten de server je niet toelaat. Althans, dat is vrij gebruikelijk met MP games (sterker nog, op de 360 kon je nieteens online met een game als je een patch niet had) :)

[ Voor 9% gewijzigd door BM op 19-12-2013 08:31 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Phusebox
BM schreef op donderdag 19 december 2013 @ 08:30:
[...]

Weet je zeker dat je dat je die update nog niet hebt? Lijkt me namelijk dat als jij met een andere versie probeert de connecten de server je niet toelaat. Althans, dat is vrij gebruikelijk met MP games (sterker nog, op de 360 kon je nieteens online met een game als je een patch niet had) :)
Zou wellicht verklaren waarom ik gisteren op 3 uur tijd maximaal een half uur heb kunnen spelen. De rest was disconnected etc.

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

Welk platform? Is die update niet automatisch binnengehaald?

PSN: fonsmeister

• robinez
  • Laatst online: 12:55
ikookhier schreef op woensdag 18 december 2013 @ 23:59:
Ik heb me echt uitstekend vermaakt met de nieuwe maps! Geen lag of disconnects gehad op de PS4 :)
ik heb wel 1 keer een blue screen crash weer op de ps4 met bf4, dit gebeurde in het resultaat scherm nadat hij naar een nieuwe map wilde gaan. Tijdens de game heb ik het niet gehad. Lag of disconnects heb ik ook niet gehad.

Wel bijzonder overigens, in mijn lijst onder BF4 stond dat china rising gratis te downloaden was uit de store, dus ik druk daar op en poef, ik zie magisch de prijs gratis verdwijnen en veranderd worden in 14,95. Het was ook te mooi om waar te zijn natuurlijk :D. Dus toen maar Premium aangeschaft en de China Maps gedownload. Echt hele mooie maps, die jungle map is de mooiste maar die in de woestijn is ook wel tof als je op een motor rond crossed over die heuvels en zo vette jumps maakt. Na de crash ben ik maar domination gaan spelen aangezien ik nog nooit een crash heb gehad in de game modes met minder dan 64 man. Die heb ik de hele avond gespeeld zonder ook maar 1 probleem gehad te hebben. Dit begint er op te lijken alhoewel we er nog steeds niet helemaal zijn (die 64 conquest crashes moeten echt nog opgelost worden).

• ndonkersloot
Ik heb ook besloten om maar premium te gaan kopen :).
Ben benieuwd hoe de nieuwe maps zijn, die cross bike motor ding lijkt me wel tof om mee te rijden. Helemaal met een buddy achterop met C4 :D.

Verwijderd

Zijn er nog mensen die BF4 op de PS3 spelen, zo ja wat zijn de ervaringen na de eerste paar weken?
Zit er nog steeds over te twijfelen om BF4 te halen voor de PS3 maar ben een beetje bang dat het tegen gaat vallen. (beperkte meerwaarde t.o.v. BF3) Ik ben in ieder geval (nog) niet van plan om een PS4 aan te schaffen het komende jaar.

Ik vermaak me nog steeds best prima met BF3; heb nog wat assignments en unlocks te halen (nooit echt mee bezig geweest) en nog niet alle maps kapot gespeeld.

Ik mis wel het spelen met bekende, heb toch wel een aantal epische avondjes gehad met de 'harde kern' van GoT destijds :) (alhoewel ik verwacht dat de meeste GoTters toch op de PS4 zitten ondertussen)

• riotrick
  • Laatst online: 16-11 21:22
zAo schreef op woensdag 18 december 2013 @ 09:28:
Is een bug sinds de laatste patch. Als je niet direct de accept button spamt, maar even wacht voor de revive accepteert lijkt het niet te gebeuren.
Verwijderd schreef op donderdag 19 december 2013 @ 11:11:
Zijn er nog mensen die BF4 op de PS3 spelen, zo ja wat zijn de ervaringen na de eerste paar weken?
Zit er nog steeds over te twijfelen om BF4 te halen voor de PS3 maar ben een beetje bang dat het tegen gaat vallen. (beperkte meerwaarde t.o.v. BF3) Ik ben in ieder geval (nog) niet van plan om een PS4 aan te schaffen het komende jaar.

Ik vermaak me nog steeds best prima met BF3; heb nog wat assignments en unlocks te halen (nooit echt mee bezig geweest) en nog niet alle maps kapot gespeeld.
Ik heb de beta op de 360 gespeeld. Vond dat toen leuk, maar niet heel veel toevoegen tov bf3.
Sinds de release van bf4 is het aantal servers / spelers in bf3 wel enorm afgenomen. Overigens gaan je stats / unlock van de ps3 versie van bf4 wel mee naar de ps4 versie als je later toch zou upgrade.

Facebook :: Twitter :: PSN

• oNNoZeLe
Verwijderd schreef op donderdag 19 december 2013 @ 11:11:

Ik mis wel het spelen met bekende, heb toch wel een aantal epische avondjes gehad met de 'harde kern' van GoT destijds :) (alhoewel ik verwacht dat de meeste GoTters toch op de PS4 zitten ondertussen)
ik speel hem op de ps3..

ben er blij mee. ik had bf3 ook nog niet uitgespeeld maar ben toch met de preorder en premium meegegaan en bevalt me goed.

Ik stoor mij niet zo aan de bugs en het hangen van een spel.
Gewoon reboot en door, en OKE een tank zie je soms voorbijkomen alsof ie een wheelie maakt, so what.
het is een leuk spel klaar.

ALs je merkt dat er veel mensen op een server zitten die de bugs misbruiken stap ik gewoon over naar een andere.

• ndonkersloot
Ik zit blijkbaar in Division 1 met Fighter Jets. Komt dit nou omdat ik daar blijkbaar goed mee ben, of dat er gewoon weinig spelers zijn op de PS4 die Fighter Jets gebruiken :P.

Wat zijn jullie bijv.?

• Fatal Mind
  • Niet online
Tiwazz schreef op donderdag 19 december 2013 @ 12:26:
Ik zit blijkbaar in Division 1 met Fighter Jets. Komt dit nou omdat ik daar blijkbaar goed mee ben, of dat er gewoon weinig spelers zijn op de PS4 die Fighter Jets gebruiken :P.

Wat zijn jullie bijv.?
Ik snap eerlijk gezegd sowieso niks van die divisies, heb ook niet het idee dat het wat toevoegt, zitten toch allemaal statspadders in ( ook als je kijkt naar leaderboards )

Verwijderd

riotrick schreef op donderdag 19 december 2013 @ 11:52:
Ik heb de beta op de 360 gespeeld. Vond dat toen leuk, maar niet heel veel toevoegen tov bf3.
Sinds de release van bf4 is het aantal servers / spelers in bf3 wel enorm afgenomen. Overigens gaan je stats / unlock van de ps3 versie van bf4 wel mee naar de ps4 versie als je later toch zou upgrade.
oNNoZeLe schreef op donderdag 19 december 2013 @ 12:06:
ik speel hem op de ps3..

ben er blij mee. ik had bf3 ook nog niet uitgespeeld maar ben toch met de preorder en premium meegegaan en bevalt me goed.

Ik stoor mij niet zo aan de bugs en het hangen van een spel.
Gewoon reboot en door, en OKE een tank zie je soms voorbijkomen alsof ie een wheelie maakt, so what.
het is een leuk spel klaar.

ALs je merkt dat er veel mensen op een server zitten die de bugs misbruiken stap ik gewoon over naar een andere.
OK thanks, ik twijfel nog even verder :)
Sowieso dus wel de moeite waard begrijp ik. Later een keer upgraden naar PS4 is inderdaad een goede optie. (b.v. meer dan 24 spelers is dan wel het grote pluspunt, graphics doen mij niet zo heel veel)
Bugs maak ik me niet zo heel erg druk over, de grootste patchen ze er wel uit. BF3 is uiteindelijk ook een goed speelbaar spel geworden ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2013 14:24 ]

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-11 09:41

Bullet NL

Eigen Wijs

Vandaag is er een nieuwe patch voor de Xbox One versie verschenen, lijkt de matchmaking problemen te hebben verholpen.

Cogitationis poenam nemo patitur

• Aid
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-11 09:15

Aid

Ik zat net even het internet af te speuren maar kon niet echt een antwoord vinden. Hoe unlock je de wapen camouflages in bf4?

• oNNoZeLe
Aid schreef op donderdag 19 december 2013 @ 15:14:
Ik zat net even het internet af te speuren maar kon niet echt een antwoord vinden. Hoe unlock je de wapen camouflages in bf4?
hoe unlock je die?

poeh goede vraag.. ik zie ze soms in battlepacks zitten enzo..
Pagina: 1 ... 9 ... 85 Laatste

Let op:
~~~[html]Op de man spelen doen we nergens op tweakers, dus ook niet hier

Er zijn voor de Xbox One en de PS4 platoons beschikbaar, die kun je joinen via de volgende links:
<a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/3571873308087887416/'>Xbox One</a> - <a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/9144291971211376657/'>PS4</a>
Melden dat je gejoined bent is niet nodig.~~~[/html]