zAo schreef op donderdag 12 december 2013 @ 10:41:
Sinds gisteren een PS4 met BF4, mijn bevindingen tot dusver. Gebaseerd op honderden uren BC2 en BF3:
- De nieuwe controls zijn een drama als je net begint, maar na een paar uur lijkt het vrij goed te werken (op Veteran dan);
- Geen pre-match squad creation meer: REALLY?
- BF4 is instabiel; 3 crashes op een avond is best veel;
- Het geluid valt
weer nog steeds vaak weg;
- De FPS is soms onder de 30 zonder dat er veel in je beeld gebeurd;
- De servers zijn extreem instabiel waardoor je vaak vage situaties krijgt of er een paar keer per avond uitgegooid wordt;
- Sommige levels zijn erg wennen en lijken alleen leuk als je een tank oid hebt, dit terijwijl er geen 32 voertuigen spawnen.
Concluderend: mooie beta, maar het is werkelijk belachelijk dat men dit durft te verkopen in dit stadium.
Fixed
Om dan ook maar even inhoudelijk te reageren,
- Ben het met je eens dat het lomp is dat de squad join eruit is gehaald, vond het persoonlijk op de xbox in BF3 ook wel goed werken, weet je tenminste zeker dat iedereen in dezelfde server / side zit. Echter je moet toch een server hebben met zoveel slots, dus als je gewoon naar multiplayer gaat, zie je gelijk waar je vrienden in zitten, klik je daarop, join je ook.
- Heb letterlijk uren zitten klootzakken met de controls, voor normaal rondlopen heb ik niks veranderd, echter voor alles wat vliegt heb ik bijvoorbeeld alles op Veteran en de knoppen op Legacy Southpaw staan. Inderdaad knap wennen.
- Sinds de nieuwe patch heb ik geen crash meer mogen zien, ( tot op heden ) vreemd dat het bij andere nog steeds rot is.
- Dat er bij jouw niks op je beeld gebeurd zegt niet dat de server het niet druk kan hebben, waardoor het als nog rot loopt. Als er bijvoorbeeld de Spawnpunt C bovenop het hotel ( ben map naam vergeten ) instort, maakt het niet uit waar ik op de map ben, ding heeft er gewoon moeilijk.
- Instabiele servers ben ik inderdaad ook tegen gekomen, sommige mag ik niet eens inkomen, terwijl een andere geen probleem is, buitengewoon typisch.
- Niet genoeg voertuigen ? Misschien is dat om teamplay te motiveren ? Ik zou et niet anders kunnen verklaren. Uiteraard wel een lastig punt, aangezien mij opvalt dat zo ongeveer alle teammates waar ik mee speel compleet incompetent zijn.
[
Voor 43% gewijzigd door
Fatal Mind op 12-12-2013 10:49
]