Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Assault1979
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-09-2021
Bullet NL schreef op woensdag 11 december 2013 @ 15:56:
[...]

Yup, even terug lezen, deze vraag is al aanbod gekomen.

Premium hangt aan je account vast, niet aan media. Je kan je premium dus gewoon mee nemen vanaf de 360 naar bijvoorbeeld een Duitse import Xbox One welke draait op de regio UK.
Dank u,

Goed om te weten! :)

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
Misschien moeten we een Noobclan oprichten?
Sluit ik me graag bij aan: PSN-naam = jagermeistertim (af en toe met headset).

Soms een aardig potje (qua punten) maar over het algemeen schiet ik nog geen deuk in een pakje boter :-) Zeker niet bij conquest. Domination gaat al een stukje beter.

Merk trouwens dat samenwerking vaak ver te zoeken is. Verreweg de meeste mensen gaan compleet Rambo. Blijven oefenen maar!

psn: jagermeistertim

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-11 22:28
De BF4 patch voor de PS4 zou ook de crashes moeten oplossen. Helaas....ze hebben het alleen maar erger gemaakt. Ik heb 1 map helemaal kunnen spelen. de andere 4 zijn allemaal gecrashed.

Erg slecht van DICE.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
TTHEEBO1 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 19:21:
[...]

Soms een aardig potje (qua punten) maar over het algemeen schiet ik nog geen deuk in een pakje boter :-) Zeker niet bij conquest. Domination gaat al een stukje beter.

Merk trouwens dat samenwerking vaak ver te zoeken is. Verreweg de meeste mensen gaan compleet Rambo. Blijven oefenen maar!
Komt bekend voor, ik heb het idee dat zo'n 50% van wat er rondloopt allemaal COD n00bs zijn die de knoppen niet weten te vinden, sta je voor ze en geef je via de commandrose door '' need health '' lopen ze weg, of schieten ze je dood...

Knap storend, wat dat aangaat speel ik meestal met maten, en dan word dat wel goed geregeld.
Jackal131 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 21:27:
De BF4 patch voor de PS4 zou ook de crashes moeten oplossen. Helaas....ze hebben het alleen maar erger gemaakt. Ik heb 1 map helemaal kunnen spelen. de andere 4 zijn allemaal gecrashed.

Erg slecht van DICE.
Vervelend, hier juist het omgekeerde, hele avond kunnen spelen zonder ook maar één crash.

[ Voor 20% gewijzigd door Fatal Mind op 11-12-2013 21:58 ]

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Jackal131 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 21:27:

Erg slecht van DICE.
Om de frustratie nog even compleet te maken: komende dagen kan je genieten van het veelvuldig doodgaan door de UCAV. Er schijnt een bug te zijn die ervoor zorgt dat je de UCAV onmiddelijk weer kan deployen nadat je er een kill me hebt gemaakt.

En om het af te maken: je kan ook een vlag pakken op Conquest m.b.v. je SOFLAM:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Mufcou7IUGU]

Edit: kan ook met de MAV en EOD Bot.

Zoals eerder gezegd, ik lees hier graag wanneer de beta voorbij is, dan kom ik weers eens kijken. ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Unomomentodado op 11-12-2013 22:56 ]

• Fatal Mind
  • Niet online
Ik snap et niet, serieus niemand te vinden online die hardcore Deathmatch speelt in heel europa niet ? Vind het knap wazig deze servers settings...

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Fatal Mind schreef op donderdag 12 december 2013 @ 09:53:
Ik snap et niet, serieus niemand te vinden online die hardcore Deathmatch speelt in heel europa niet ? Vind het knap wazig deze servers settings...
Bij mij werkt de ingame server browser op de PS4 totaal niet echter de app op mijn iPhone werkt wel prima, dus join vanuit daar mijn games. Vreemd, maar ja :)

Gisteren weer 2 uurtjes probleemloos en zonder lag de China Rising maps kunnen spelen. Ook het geluid was nu in orde.

Dit is overigens een erg handige link waarin de status van alle openstaande BF4 bugs vermeld staan:

http://battlelog.battlefi...view/2955065670203355766/

Wellicht iets voor in de SP of onderaan de pagina?

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-11 05:29

zAo

GPLv2 Fanboy

Sinds gisteren een PS4 met BF4, mijn bevindingen tot dusver. Gebaseerd op honderden uren BC2 en BF3:
- De nieuwe controls zijn een drama als je net begint, maar na een paar uur lijkt het vrij goed te werken (op Veteran dan);
- Geen pre-match squad creation meer: REALLY? 8)7 |:( :X
- BF4 is instabiel; 3 crashes op een avond is best veel;
- Het geluid valt weer vaak weg;
- De FPS is soms onder de 30 zonder dat er veel in je beeld gebeurd;
- De servers zijn extreem instabiel waardoor je vaak vage situaties krijgt of er een paar keer per avond uitgegooid wordt;
- Sommige levels zijn erg wennen en lijken alleen leuk als je een tank oid hebt, dit terijwijl er geen 32 voertuigen spawnen.

Concluderend: mooie beta, maar het is werkelijk belachelijk dat men dit durft te verkopen in dit stadium.

• Fatal Mind
  • Niet online
zAo schreef op donderdag 12 december 2013 @ 10:41:
Sinds gisteren een PS4 met BF4, mijn bevindingen tot dusver. Gebaseerd op honderden uren BC2 en BF3:
- De nieuwe controls zijn een drama als je net begint, maar na een paar uur lijkt het vrij goed te werken (op Veteran dan);
- Geen pre-match squad creation meer: REALLY? 8)7 |:( :X
- BF4 is instabiel; 3 crashes op een avond is best veel;
- Het geluid valt weer nog steeds vaak weg;
- De FPS is soms onder de 30 zonder dat er veel in je beeld gebeurd;
- De servers zijn extreem instabiel waardoor je vaak vage situaties krijgt of er een paar keer per avond uitgegooid wordt;
- Sommige levels zijn erg wennen en lijken alleen leuk als je een tank oid hebt, dit terijwijl er geen 32 voertuigen spawnen.

Concluderend: mooie beta, maar het is werkelijk belachelijk dat men dit durft te verkopen in dit stadium.
Fixed :+

Om dan ook maar even inhoudelijk te reageren,

- Ben het met je eens dat het lomp is dat de squad join eruit is gehaald, vond het persoonlijk op de xbox in BF3 ook wel goed werken, weet je tenminste zeker dat iedereen in dezelfde server / side zit. Echter je moet toch een server hebben met zoveel slots, dus als je gewoon naar multiplayer gaat, zie je gelijk waar je vrienden in zitten, klik je daarop, join je ook.
- Heb letterlijk uren zitten klootzakken met de controls, voor normaal rondlopen heb ik niks veranderd, echter voor alles wat vliegt heb ik bijvoorbeeld alles op Veteran en de knoppen op Legacy Southpaw staan. Inderdaad knap wennen.
- Sinds de nieuwe patch heb ik geen crash meer mogen zien, ( tot op heden ) vreemd dat het bij andere nog steeds rot is.
- Dat er bij jouw niks op je beeld gebeurd zegt niet dat de server het niet druk kan hebben, waardoor het als nog rot loopt. Als er bijvoorbeeld de Spawnpunt C bovenop het hotel ( ben map naam vergeten ) instort, maakt het niet uit waar ik op de map ben, ding heeft er gewoon moeilijk.
- Instabiele servers ben ik inderdaad ook tegen gekomen, sommige mag ik niet eens inkomen, terwijl een andere geen probleem is, buitengewoon typisch.
- Niet genoeg voertuigen ? Misschien is dat om teamplay te motiveren ? Ik zou et niet anders kunnen verklaren. Uiteraard wel een lastig punt, aangezien mij opvalt dat zo ongeveer alle teammates waar ik mee speel compleet incompetent zijn.

[ Voor 43% gewijzigd door Fatal Mind op 12-12-2013 10:49 ]

• CartmanMMA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-11 09:14

CartmanMMA

Fallus Giganticus

TTHEEBO1 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 19:21:
[...]

Same here, PSN-nam = CartmanMMA

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

:P
'Weer', omdat Peak in BF3 er ook een jaar last van gehad heeft. Die code bij Dice is echt een potje geloof ik.

• Fatal Mind
  • Niet online
zAo schreef op donderdag 12 december 2013 @ 10:48:
[...]

:P
'Weer', omdat Peak in BF3 er ook een jaar last van gehad heeft. Die code bij Dice is echt een potje geloof ik.
Oh , hebben ze dat uiteindelijk opgelost dan ? Ik heb denk ik al een jaar geen BF3 meer gespeelt omdat er niks meer te behalen viel en ik gestoord wel van alles wat niet klopte, iets met controller + muur = deuk in muur.

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

Fatal Mind schreef op donderdag 12 december 2013 @ 10:50:
[...]
Oh , hebben ze dat uiteindelijk opgelost dan ? Ik heb denk ik al een jaar geen BF3 meer gespeelt omdat er niks meer te behalen viel en ik gestoord wel van alles wat niet klopte, iets met controller + muur = deuk in muur.
Jep. Patch 1.07 zou het verholpen hebben, maar dat bleek niet zo te zijn :+ Patch 1.08 heeft het uiteindelijk wel opgelost.

Waarom hang je hier wel rond dan? BF4 is momenteel nog erger dan de BF3 Beta geloof ik.

• michaeltjeh1
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10:34
Ik heb nog helemaal geen problemen met de online multiplayer ervaren?.. 1x een lag stoot maar dat was echt alles.

• Fatal Mind
  • Niet online
zAo schreef op donderdag 12 december 2013 @ 10:52:
[...]

Jep. Patch 1.07 zou het verholpen hebben, maar dat bleek niet zo te zijn :+ Patch 1.08 heeft het uiteindelijk wel opgelost.

Waarom hang je hier wel rond dan? BF4 is momenteel nog erger dan de BF3 Beta geloof ik.
Met maten is het gewoon leuk spelen, ja et faalt bij tijd en wijlen knap, en ja en irriteert me af en toe mateloos, maar aan het einde van de avond, toch weer een hoop ventjes kapot gemaakt, en wat lol gehad met maten. Prima.

+ Waarom nog Battlefield 3 spelen als er boeiendere games zijn, na een tijdje is het gewoon niet intressant meer.

[ Voor 9% gewijzigd door Fatal Mind op 12-12-2013 10:57 ]

• michaeltjeh1
kazuka schreef op woensdag 11 december 2013 @ 16:20:
[...]

Ga naar de PSN Store > Battlefield 4 > Add Ons > download China Rising

Hierna krijg als je BF4 opstart de melding dat de DLC actief is.
Thx! :)

• frank131331
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-11 19:22
Multiplayer draait hier ook prima. Nauwelijks last van lag of het verbreken van de verbinding met de server.
Draait hier prima. Heb wel voor de zekerheid alle poorten op mijn router opengezet (volgens mij zijn deze hetzelfde als de PS3).

• michaeltjeh1
Ik heb gister ook even in de router gekeken om een aantal poorten open te zetten maar ik heb al NAT type 2 dus vraag me af waarom ik dat allemaal zou doen.. Draait opzich al prima..

• Fatal Mind
  • Niet online
michaeltjeh1 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 10:59:
Ik heb gister ook even in de router gekeken om een aantal poorten open te zetten maar ik heb al NAT type 2 dus vraag me af waarom ik dat allemaal zou doen.. Draait opzich al prima..
Je kan het proberen, misschien merk je verschil ?

Ik weet ook niet, ik bazel ook maar wat :P

• frank131331
michaeltjeh1 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 10:59:
Ik had ook meteen NAT type2 via UPNP. Maar de eerste paar servers die ik probeerde te joinen gaven connectie problemen. Na het openzetten van de PS3 poorten werkte het wel..

• michaeltjeh1
frank131331 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 11:02:
[...]

Ik had ook meteen NAT type2 via UPNP. Maar de eerste paar servers die ik probeerde te joinen gaven connectie problemen. Na het openzetten van de PS3 poorten werkte het wel..
Oke.. Maar zit je PS4 nu op NAT type 1 dan? Welke poorten heb je open gezet? :)

• Fatal Mind
  • Niet online
michaeltjeh1 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 11:04:
[...]

http://faq.nl.playstation...zijn-om-online-verbinding

• frank131331
michaeltjeh1 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 11:04:
[...]

Nee 1 is rechtstreeks achter de modem. 2 is NAT open. 3 is NAT strict.
En idd die poorten die Fatal Mind in zijn link heeft staan.

Van google:
NAT 1 is usually static IP addressing with PAT (Port Address Translation).

NAT 2 is Dynamic IP addressing with PAT

NAT 3 is Dynamic IP addressing with some PAT (firewall or router blocking some of the ports)

[ Voor 25% gewijzigd door frank131331 op 12-12-2013 11:20 ]

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-11 17:26

Mon0lith

Yes Herr Flick

Het enige wat ze nog niet gefixt hebben is dat je de save game van de campaign niet kan resumen
(niet dat de campaign super is maar wil gewoon de m249 unlocken :)) en de emblems doen
het nog steeds niet.

Verder hier geen last meer van crashes e.d. na de update op de PS4

PSN: Von_Smallhausn

• Jackal131
Sommige hier hebben dan extreem veel geluk of ik en mijn maten hebben extreem veel pech.

Ik heb werkelijk nog nooit zoveel crashes meegemaakt in zo'n korte periode als gisteravond (dus na de patch).

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-08 00:24
bah, sinds de update alleen maar last van lag op de PS4. Doe mij die sporadische crash maar terug.

• MarcoPolo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 27-04 14:35
Kan je china rising dlc op de ps4 al spelen als je die code hebt ingevuld? of moet je wachten tot 17 dec

• MarcoPolo
Er staat bij meldingen dat hij al gedownload is maar als ik naar bijv. server ga kan ik die niet joinen van de china rising dlc,er staat gewoon nog bij BUY DLC ofzo

• Jackal131
Als je de code hebt ingevuld, dan moet je nog steeds wel de DLC (China Rising) downloaden!!!

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

Kwam deze tegen... Toepasselijk voor de megalodon zoekactie :P

Afbeeldingslocatie: http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/ay5Nn38_460s.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Mon0lith op 12-12-2013 15:54 ]

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik heb de megalodon zoek actie een beetje gemist denk ik.
Waar gaat dat over?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Nu online
eerste indruk van de nieuwe patch op de ps4 is bij mij wel positief. De afgelopen tijd heb ik zeker zo'n 40 crashes gehad, maar gisteravond na de patch update heb ik bijna geen enkel probleem meer gezien. Dus geen crashes gehad en geen audio dropouts meer.

Wel had ik het eerste potje last van lag waardoor ik steeds stukken terug gezet werd, maar ben er toen uitgegaan en na het opnieuw starten was dat compleet weg. Misschien iets met de update die nog bezig was of zo.

Laten we hopen dat het zo blijft want dit begint er voor mij wel op te lijken kwa stabiliteit.

• MarcoPolo
Jackal131 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 15:42:
Als je de code hebt ingevuld, dan moet je nog steeds wel de DLC (China Rising) downloaden!!!
Er staat bij meldingen, onder het kopje gedownload, bf4 china rising 1.1 MB. Wat moet ik nu doen om de dlc te downloaden??

• Fatal Mind
  • Niet online
ownagekiller schreef op donderdag 12 december 2013 @ 17:09:
[...]

Er staat bij meldingen, onder het kopje gedownload, bf4 china rising 1.1 MB. Wat moet ik nu doen om de dlc te downloaden??
Je moet de store in, en een bestand van 3700 mb ongeveer downloaden, als dat klaar is installeren, en klaar ben je.

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-11 21:19
Donstil schreef op donderdag 12 december 2013 @ 16:32:
Ik heb de megalodon zoek actie een beetje gemist denk ik.
Waar gaat dat over?
Wil ik ook graag weten :).

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09:44
Ze denken dat er op Paracel Storm een Megalodon getriggerd kan worden. Waarom ze dat denken weet ik ook niet. Blijkt overigens dat er een sound file van een t-rex aanwezig is in Operation Locker.

Dus de secret waar iedereen naar op zoek is zou wel eens in Operation Locker kunnen zitten i.p.v. Paracel Storm.

Of DICE is keihard aan het trollen.

• Paulus07
  • Niet online

• MarcoPolo
Fatal Mind schreef op donderdag 12 december 2013 @ 17:18:
[...]

Je moet de store in, en een bestand van 3700 mb ongeveer downloaden, als dat klaar is installeren, en klaar ben je.
Hij staat bij add-ons alleen kan ik hem niet downloaden, misschien pas vanaf de releasedatum voor gewone spelers?

• oNNoZeLe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-11 08:10
voor de mensen die de megalodon pooha gemist hebben, hier begon het mee:
YouTube: Battlefield 4 Megalodon - Giant Shark Easter Egg? + Phantom Prospect

maar het gaat ook in op de anagrammen die gevonden zijn.. die uiteindelijk weer gebruikt moesten worden in "the phantom prospect"

dan hebben jullie ook de "hidden skull" link niet gezien?

--- edit ik zie dat het hetzelfde flimpje is als eerder..

[ Voor 12% gewijzigd door oNNoZeLe op 13-12-2013 09:12 ]

• michaeltjeh1
Oke gister gespeeld en merk toch ook problemen nu.. Wanneer ik een server join loopt deze gewoon vast bij het zwarte laadscherm waar rechts bovenin de streepjes 'laden' Komt gewoon echt niet verder.

• Aid
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-11 09:15

Aid

Ik had gisteren ook last van vastlopers bij het joinen van servers.

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

Gister de laaste unlock voor de AA gehaald.. Damn dat is echt een beest met active rader missles :P
Leuk om heli's uit de lucht te halen, minder leuk als je zelf met zo'n heli vliegt.

• oNNoZeLe
mbt verbinding, ik merk dat als ik ergens op een machine torrents aan heb staan, dus downen of uppen, dat mijn ps3 happert.. dat deed ie al bij bf3.

Het lijkt alsof er dan een max op connecties getrokken wordt (fritzbox 7340). beeld gaat dan "hakken" (2 stappen naar voren, 1tje terug.. ;-) ).

Als ik de torrent applicatie afsluit is alles veel vloeiender..

• Fatal Mind
  • Niet online
oNNoZeLe schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 10:24:
mbt verbinding, ik merk dat als ik ergens op een machine torrents aan heb staan, dus downen of uppen, dat mijn ps3 happert.. dat deed ie al bij bf3.

Het lijkt alsof er dan een max op connecties getrokken wordt (fritzbox 7340). beeld gaat dan "hakken" (2 stappen naar voren, 1tje terug.. ;-) ).

Als ik de torrent applicatie afsluit is alles veel vloeiender..
Lijkt me niet zo vreemd, als jij je gehele verbinding in gebruik heb met torrents of wat voor download dan ook, is het niet vreemd dat je immense lag heb natuurlijk. Misschien tijdens het gamen gewoon maar downloads uit, ook een stuk interessanter voor de mensen waarmee je speelt, anders ben je weer niet dood te krijgen terwijl je zelf wel erg veel kills maak, ik heb persoonlijk een diep gegronde haat aan mensen die hier misbruik van maken.

[ Voor 5% gewijzigd door Fatal Mind op 13-12-2013 11:05 ]

• oNNoZeLe
Fatal Mind schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 11:05:
[...]

Lijkt me niet zo vreemd, als jij je gehele verbinding in gebruik heb met torrents of wat voor download dan ook, is het niet vreemd dat je immense lag heb natuurlijk. Misschien tijdens het gamen gewoon maar downloads uit, ook een stuk interessanter voor de mensen waarmee je speelt, anders ben je weer niet dood te krijgen terwijl je zelf wel erg veel kills maak, ik heb persoonlijk een diep gegronde haat aan mensen die hier misbruik van maken.
Kleine rectificatie, het zat hem niet in het downloaden.. Want ook als ik geen downloads had happerde ie wel.

mju torrent uit gaf beter response..

• Fatal Mind
  • Niet online
oNNoZeLe schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 11:48:
[...]

Kleine rectificatie, het zat hem niet in het downloaden.. Want ook als ik geen downloads had happerde ie wel.

mju torrent uit gaf beter response..
Met torrents doe je ook uploaden ( tenzij uitgezet natuurlijk ), mocht je alsnog flink uploaden dan heeft je verbinding daar flink onder te lijden. En ervaar je dus lag tijdens het gamen.

[ Voor 4% gewijzigd door Fatal Mind op 13-12-2013 12:05 ]

• ndonkersloot
Ik heb sinds gisteren mijn PS4 en sinds vandaag Battlefield 4. Ik verwacht actief online te gaan gamen en ben op zoek naar wat mensen de ook actief online battlefield spelen met voice chat. Bevorderd de game toch flink om écht samen te werken :).

PSN: ndonkersloot

Laat me even weten als je me toevoegd.

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

Is het mogelijk om commander te spelen zonder dat je PS4 aanstaat?

Overigens is de stabiliteit sinds de laatste patch best goed!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-11 19:37

spaceboy

Op grote hoogte

Ik heb nu ook m'n PS4 binnen. Heb met de Playstation App een mogelijkheid tot "second screen" op m'n telefoon. Maar die werkt nooit. Weet iemand of daar Commander mode mee te spelen is oid?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

spaceboy schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 14:35:
Ik heb nu ook m'n PS4 binnen. Heb met de Playstation App een mogelijkheid tot "second screen" op m'n telefoon. Maar die werkt nooit. Weet iemand of daar Commander mode mee te spelen is oid?
Commander is een aparte app. Second screen is meer een fullsize map op je telefoon/tablet.

Overigens moet je level 10 zijn om commander te kunnen spelen.

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

zAo schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 14:37:
[...]

Commander is een aparte app. Second screen is meer een fullsize map op je telefoon/tablet.

Overigens moet je level 10 zijn om commander te kunnen spelen.
Ok, maar kun je die (map) aanzetten? Bij mij blijft het zwart...

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

spaceboy schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 14:41:
[...]

Ok, maar kun je die (map) aanzetten? Bij mij blijft het zwart...
Welk OS? Ik lees in de Play store dat de laatste update problemen veroorzaakt. De iPad versie werkt iig gewoon.

• Fatal Mind
  • Niet online
zAo schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 15:00:
[...]

Welk OS? Ik lees in de Play store dat de laatste update problemen veroorzaakt. De iPad versie werkt iig gewoon.
Die werkt hier ook niet, blijft staan op '' loading ''

• ndonkersloot
Ik heb vandaag de gehele avond gespeeld;
Matchmaking enorm snel, geen enkele crash. Wel last van rare textures zo nu en dan.

Morgen de gehele dag vrij dus dat wordt flink gamen, wie doet er mee :)?
PSN: ndonkersloot

• Paulus07
  • Niet online
moet zeggen dat ik in BF4 nog redelijk veel popup zie. Had wel verwacht dat dit op de nextgen stukken minder zou zijn. Of het is nog steeds gewoon buggy en mindere servers. Maar het valt wel op.

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Update voor de PS4 van 13-dec (weet niet of deze al gepost is)
http://battlelog.battlefi...view/2955064770293888514/

[ Voor 4% gewijzigd door Unomomentodado op 14-12-2013 01:16 ]

• fmb
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-11 17:45

fmb

Die is voor de XBox One, deze is PS4 maar van 11dec: http://battlelog.battlefi...view/2955065221068877614/

WP: Remeha Elga Ace 6kW. PV: 14 x 310 wp Suntech + 10 x 380 wp Q-Cells, micro omvormers IQ7 & IQ7+ Enphase.

• MarcoPolo
Ik speel bf4 op ps4 voeg mij toe SHADOWGHOST112 , ik zoek andere goede spelers.

Verwijderd

ownagekiller schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 12:36:
Ik speel bf4 op ps4 voeg mij toe SHADOWGHOST112 , ik zoek andere goede spelers.
Hier nog eentje: Gamertag: RotterdamFC

• sjoerd94
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13-01-2023
Ik speel BF4 op de ps4 en zoek ook wat mensen om samen mee te spelen, id = shosyy

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11 07:49
Ik speel nog geen BF4 op de PS4 omdat ik nog op mijn PS4 wacht :P
Maar als die binnen is zal ik ook eens wat mensen toevoegen.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Paulus07
  • Niet online
gelukkig was het vandaag wel stukken stabieler na de patch.

• Donstil
  • Niet online
zAo schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 14:34:
Is het mogelijk om commander te spelen zonder dat je PS4 aanstaat?

Overigens is de stabiliteit sinds de laatste patch best goed!
Ja hoor. Doe het op de iPad en werkt uitstekend.
Er is ook een Android app.

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:51
Nog maar eens een kans gegeven maar wat vind ik dit toch een ontzettend crap spel. Dacht dat er weinig slechter was dan Ghosts maar dit...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:40

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Phusebox schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 20:44:
Nog maar eens een kans gegeven maar wat vind ik dit toch een ontzettend crap spel. Dacht dat er weinig slechter was dan Ghosts maar dit...
Lekker onderbouwd ook.

-= Very annoying forum person =-

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:51
Het voelt gewoon aan als een halfbakken game, vol bugs, vrijwel altijd lag, vreemde spawn momenten en unbalanced gameplay voor beginners.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Beakzz
  • Nu online
Gewoon ff rustig blijven ;) Je hebt altijd een heel uitgesproken mening , maar de makers hebben aangegeven flink te patchen tot het spel gefixt is. Tis geen COD waar elk jaar een nieuwe klaar moet zijn ( of ze moeten een nieuwe strategie hebben waar ik niks van weet) en hebben er groot belang bij dat de game een succes wordt / blijft.

• Jackal131
Phusebox schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 23:09:
[...]
Het voelt gewoon aan als een halfbakken game, vol bugs, vrijwel altijd lag, vreemde spawn momenten en unbalanced gameplay voor beginners.
Het is een halfbakken game.
Iedere match alleen maar last van rubberbanding en lag.
En nog steeds om de andere map een crash. Ik speel alleen maar op 64 man servers.
Heb wel het idee dat wanneer je op andere servers speelt, dat het dan een stuk beter is.

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-11 09:41

Bullet NL

Eigen Wijs

Vreemd, ik heb er totaal geen last van. Van welke console maak je gebruik?

Cogitationis poenam nemo patitur

• sjoerd94
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13-01-2023
Bullet NL schreef op zondag 15 december 2013 @ 13:56:
Vreemd, ik heb er totaal geen last van. Van welke console maak je gebruik?
Ik ook niet. Op mijn PS4 loopt alles zoals ik het zou verwachten :>

• Tweakarim
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15-11 17:18

Tweakarim

PSN: Karimineel3

Op mijn ps4 loopt battlefield 4 niet helemaal lekker. Ik word regelmatig een stukje terug geplaatst als ik ergens loop. Hebben meer mensen hier last van? Ik heb mijn ps4 draadloos verbonden net zoals mijn ps3, daar heb ik battlefield 4 ook op gespeeld maar er geen last van.

• Fatal Mind
  • Niet online
Tweakarim schreef op zondag 15 december 2013 @ 16:31:
Op mijn ps4 loopt battlefield 4 niet helemaal lekker. Ik word regelmatig een stukje terug geplaatst als ik ergens loop. Hebben meer mensen hier last van? Ik heb mijn ps4 draadloos verbonden net zoals mijn ps3, daar heb ik battlefield 4 ook op gespeeld maar er geen last van.
Dat heeft niks met de ps4 te maken, dat is gewoon een PING probleem, oftewel je heb een drukke verbinding ( downloads ? ) of de server lagged, Laatste kan jij niks aan doen, daar hebben we allemaal last van.

• Donstil
  • Niet online
Hier na de update ook nog wel wat problemen hoor. Net werd de app weer onverwacht gesloten en stond in in het PS4 menu terug.

Best frustrerend eigenlijk. Ik heb nog geen andere game bij de Ps4 dus de console stond nu al dagen uit, lekker zo twee weken na de release 8)7

(Ik verwacht nog Acbf, zodra die komt hopelijk wat meet plezier van de console.)

• Wingss
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09-02-2024
Ik heb ook nergens (meer) last van op de PS4 op het moment.
Als mensen nog willen samen spelen add me maar Sir_Royce. Verwacht geen al te hoog niveau :P

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Ik heb ook geen problemen op m'n PS4. Ik kan er geen reet van, maar ik vind het een heerlijk spel. Genieten. En het mooie is dat zelfs als je suckt (mijn KD-ratio is 0,4 ofzo) kun je je nog steeds nuttig voelen. Beetje spotten, beetje supporten, beetje meerijden/vliegen. Heerlijk. :)

Sir_Royce: ik zie dat jouw stats ook net zo beroerd zijn als die van mij, dus ik voeg je toe. Altijd leuk, meer cannonfodder. Weet niet of ik vanavond nog speel, maar voel je vrij mij alvast te connecten: erno1978 @PSN.

• Beakzz
  • Nu online
K/D moet je eigenlijk helemaal niet naar kijken in BF. Het gebeurt natuurlijk wel door spelers die uit COD komen , maar voor je eigen lol zou ik het loslaten. Iemand die goed in squadverband speelt , healt/repaired , de nodige boxjes neergooit en een k/d heeft van 0,4 is altijd nog een betere speler dan een sniper die constant op daken hangt of een runner met shotgun en 3.0 als k/d.

Speel de objective, help je team en als je toch iets wilt hebben om te checken of je vooruit gaat kijk dan naar het aantal punten per minuut die je scoort ;)

• Donstil
  • Niet online
Beakzz schreef op zondag 15 december 2013 @ 20:33:
K/D moet je eigenlijk helemaal niet naar kijken in BF. Het gebeurt natuurlijk wel door spelers die uit COD komen , maar voor je eigen lol zou ik het loslaten. Iemand die goed in squadverband speelt , healt/repaired , de nodige boxjes neergooit en een k/d heeft van 0,4 is altijd nog een betere speler dan een sniper die constant op daken hangt of een runner met shotgun en 3.0 als k/d.
Precies dit, mijn kd is met 0,6 ook behoorlijk beroerd maar toch eindig ik redelijk vaak als eerste in de Squad en in de top 10 van de pot.

Het geeft me ook een leuker gevoel andere te helpen, te rijden met de tanks enz.
In het "echte" leger zijn het ook vrijwel zelden 1:1 gevechten.

• Fatal Mind
  • Niet online
Donstil schreef op zondag 15 december 2013 @ 21:41:
[...]

Precies dit, mijn kd is met 0,6 ook behoorlijk beroerd maar toch eindig ik redelijk vaak als eerste in de Squad en in de top 10 van de pot.

Het geeft me ook een leuker gevoel andere te helpen, te rijden met de tanks enz.
In het "echte" leger zijn het ook vrijwel zelden 1:1 gevechten.
Mocht je je K/D wat hoger willen raad ik je aan team deathmatch te proberen, vind ik persoonlijk erg amusant. Haal je ook wat sneller unlocks voor je wapens.

• Jackal131
Ben toch wel benieuwd welke game modes er worden gespeeld door de mensen die geen last hebben van crashes en lag enzo. Heb wel gemerkt dat ander gamemodes dan Conquest large redelijk soepel draaien en weinig tot geen crashes kennen. Helaas speel ik het liefst op de grote conquest maps en dat is totaal verneukt na de patch.

• Dubbel Fristie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-11 22:44
Wingss schreef op zondag 15 december 2013 @ 19:12:
Ik heb ook nergens (meer) last van op de PS4 op het moment.
Als mensen nog willen samen spelen add me maar Sir_Royce. Verwacht geen al te hoog niveau :P
Ik heb je toegevoegd net als een paar andere PSN namen die hierboven staan.
Geen van mijn vrienden heeft nog een PS4, dus dan maar digitale vrienden maken ;)

Mochten mensen een potje willen knallen met mij. PSN: Dubbel_Fristie

• Fatal Mind
  • Niet online
Jackal131 schreef op zondag 15 december 2013 @ 21:49:
Ben toch wel benieuwd welke game modes er worden gespeeld door de mensen die geen last hebben van crashes en lag enzo. Heb wel gemerkt dat ander gamemodes dan Conquest large redelijk soepel draaien en weinig tot geen crashes kennen. Helaas speel ik het liefst op de grote conquest maps en dat is totaal verneukt na de patch.
Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar ik merk bij Conquest Large meer lag en wazige dingen, dan als ik Deathmatch speel, zou best kunnen omdat er minder map moet worden ingeladen, en er minder mensen zijn.

Crashes heb ik sinds de laatste update sowieso niet meer gehad. En ik vind eerder de hoeveelheid aan lag / rubberbanding ook heel erg meevallen, af en toe eens een hapertje.

Ik weet niet hoe je je server instellingen heb, maar probeer em eens op Europa te zetten. Dan hoef je niet die grote plas over, scheelt misschien weer met de verbinding.

• Paulus07
  • Niet online
nice. zit nu in server met leuke settings. minimap uit, health regenerate uit, etc etc, team kills aan.
Nu moet je echt als team werken :D

• Fatal Mind
  • Niet online
Paulus07 schreef op zondag 15 december 2013 @ 22:21:
nice. zit nu in server met leuke settings. minimap uit, health regenerate uit, etc etc, team kills aan.
Nu moet je echt als team werken :D
Oftewel: Hardcore mode, de enige echte modus, normal is voor mietjes :P

Ik snap sowieso niet waarom '' normal '' bestaat, en '' hardcore modus '' hardcore heet, naar mijn idee is dit de enige manier waarop je zou willen gamen.

En dat team werken kan je wel vergeten, iedereen doet over het algemeen z'n eigen ding.

Ik probeer zelf altijd zoveel mogelijk in een team te spelen, laatste tijd veel als Engineer, en wat ik constant mee maak, is dat ik een teammate probeer te repareren omdat ie damage heeft aan z'n tank, dus ik met m'n torch er op af, wat doet die pielemuis, hij paniekt omdat ie een tortch hoort, en rijd me kapot. Oftewel, faal.

[ Voor 47% gewijzigd door Fatal Mind op 15-12-2013 22:27 ]

• Paulus07
  • Niet online
Fatal Mind schreef op zondag 15 december 2013 @ 22:23:
[...]

Oftewel: Hardcore mode, de enige echte modus, normal is voor mietjes :P

Ik snap sowieso niet waarom '' normal '' bestaat, en '' hardcore modus '' hardcore heet, naar mijn idee is dit de enige manier waarop je zou willen gamen.

En dat team werken kan je wel vergeten, iedereen doet over het algemeen z'n eigen ding.

Ik probeer zelf altijd zoveel mogelijk in een team te spelen, laatste tijd veel als Engineer, en wat ik constant mee maak, is dat ik een teammate probeer te repareren omdat ie damage heeft aan z'n tank, dus ik met m'n torch er op af, wat doet die pielemuis, hij paniekt omdat ie een tortch hoort, en rijd me kapot. Oftewel, faal.
Ja ik had net ook een paar van dat soort acties. Steeds platgereden worden door een teammate. En dan liep ik niet eens midden op de weg maar netjes ernaast op de stoep 8)7

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-11 20:39
Mij begint Battlefield 4 steeds meer te bevallen op de PS4. Ja, er is zeker nog rubberbanding en lag, maar op de een of andere manier lijkt het toch minder dan op de Xbox 360. Het is nog altijd veel te veel, dat zeker.

Gamen met 64 man op conquest large is aan de ene kant heel vet, maar aan de andere kant wordt ik echt strond ziek van al die snipertjes die 3 hoog 2 achter op een steen liggen en daar gaan schieten. Het zijn er zo veel! En als je dan de eind scores ziet doen ze het niet eens goed, maar ik word echt gek van die lui. Daardoor gebruik ik op die servers wat meer voertuigen. Ook komt weer aan het licht dat BF4 nog wel wat mid-size maps mist, met niet teveel voertuigen, veel infantry en niet overal snipers (levoltion betekend volgens mij veel sniper spots op hoge plekken creëren). Tijd voor China Rising en Second Assault!

Desalniettemin is de game wel gewoon weer erg vet. Jammer dat ik weer overnieuw alles moet unlocken na mn overstap van 360 naar PS4, maar gaat goedkomen. En mijn K/D is 2.6, geen slecht begin. De stat zegt wel minder dan in pure TDM games, maar eigenlijk is bijna elke stat in Battlefield een beetje mwoa.

[ Voor 16% gewijzigd door Mr Ton op 16-12-2013 03:05 ]

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

• Fatal Mind
  • Niet online
Mr Ton schreef op maandag 16 december 2013 @ 03:01:

Gamen met 64 man op conquest large is aan de ene kant heel vet, maar aan de andere kant wordt ik echt strond ziek van al die snipertjes die 3 hoog 2 achter op een steen liggen en daar gaan schieten. Het zijn er zo veel! En als je dan de eind scores ziet doen ze het niet eens goed, maar ik word echt gek van die lui. Daardoor gebruik ik op die servers wat meer voertuigen. Ook komt weer aan het licht dat BF4 nog wel wat mid-size maps mist, met niet teveel voertuigen, veel infantry en niet overal snipers (levoltion betekend volgens mij veel sniper spots op hoge plekken creëren). Tijd voor China Rising en Second Assault!
Inderdaad, de snipers zijn voor mij ook een probleem, ik ben van mening als ze die sniper klasse er nou gewoon uitlaten, dat de game een stuk interessanter is. Die verlepte campers zitten namelijk overal, en bieden dus niks aan de game, ze doen niet '' collegiaal '' ze zitten alleen maar ergens in de verte op een heuveltje, pief paf poef te doen.

Ik had gisteren een potje deathmatch, waar ik niemand kon vinden, en jawel hoor, iedereen sniper.. trieste bende.

• ndonkersloot
Fatal Mind schreef op maandag 16 december 2013 @ 08:03:
[...]

Inderdaad, de snipers zijn voor mij ook een probleem, ik ben van mening als ze die sniper klasse er nou gewoon uitlaten, dat de game een stuk interessanter is. Die verlepte campers zitten namelijk overal, en bieden dus niks aan de game, ze doen niet '' collegiaal '' ze zitten alleen maar ergens in de verte op een heuveltje, pief paf poef te doen.

Ik had gisteren een potje deathmatch, waar ik niemand kon vinden, en jawel hoor, iedereen sniper.. trieste bende.
Ik speel zelf ook graag Recon class en die voegt zeker wat toe, het is maar net hoe de class gespeeld wordt.
Ik ren ook gewoon rond in een level en spot alles wat ik zie en tag alle voertuigen die ik zie. Daarnaast geef ik support als mijn teammates een vlag capturen en als ik de kans krijg blaas ik voertuigen op met C4 :).

Het is maar net hoe het gespeeld wordt, een support guy die voor een deur op de grond ligt en iedereen die voorbij komt neermaait is ook 'vervelend'. Zo is het nou eenmaal :P.

• Fatal Mind
  • Niet online
Tiwazz schreef op maandag 16 december 2013 @ 08:37:
[...]

Ik speel zelf ook graag Recon class en die voegt zeker wat toe, het is maar net hoe de class gespeeld wordt.
Ik ren ook gewoon rond in een level en spot alles wat ik zie en tag alle voertuigen die ik zie. Daarnaast geef ik support als mijn teammates een vlag capturen en als ik de kans krijg blaas ik voertuigen op met C4 :).

Het is maar net hoe het gespeeld wordt, een support guy die voor een deur op de grond ligt en iedereen die voorbij komt neermaait is ook 'vervelend'. Zo is het nou eenmaal :P.
Daar zit inderdaad wel waarheid in, kijk ik speel ook met recon, maar laatste tijd alleen maar met shotgun ( slugs :P ) en dan inderdaad wat jij zegt, rondrennen als een malloot, en spul opblazen. En die mensen zijn het probleem ook niet in mijn ogen, dat wat ver weg op een heuveltje zit, die zijn een probleem, en buitengewoon irriterend.

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Het valt mij op de PS4 op dat de lag en rubber banding alleen optreed bij volle Conquest games. Tot aan max 50 players loopt het allemaal gesmeerd, pas als de game helemaal vol zit gaat het regelmatig mis. Alsof de servers het niet trekken ofzo.

Ook vreemd dat er nog helemaal geen user servers zijn, ik zie enkel de standaard DICE servers? Ik speel dan liever op een 48 player server tot de bugs zijn opgelost.

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-11 09:41

Bullet NL

Eigen Wijs

Ik heb een hekel aan campers, ik ben zelf altijd van het rennen, hollen, en aanvallen.... Ik wil niet bevatten dat iemand voldoening kan krijgen in het liggen, liggen, wachten wachten om vervolgens misschien een kill te maken. Ik sta bijna altijd boven in de scorelijst, zal wel te maken hebben met het gegeven dat ik gewoon weg niet geduldig genoeg ben om mezelf met tentharingen en scheerlijntjes vast te zetten op een plek in de bergen...

Cogitationis poenam nemo patitur

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:26

BM

Moderator Spielerij
Bullet NL schreef op maandag 16 december 2013 @ 08:55:
Ik heb een hekel aan campers, ik ben zelf altijd van het rennen, hollen, en aanvallen.... Ik wil niet bevatten dat iemand voldoening kan krijgen in het liggen, liggen, wachten wachten om vervolgens misschien een kill te maken. Ik sta bijna altijd boven in de scorelijst, zal wel te maken hebben met het gegeven dat ik gewoon weg niet geduldig genoeg ben om mezelf met tentharingen en scheerlijntjes vast te zetten op een plek in de bergen...
Heel herkenbaar (op dat hoog in de scorelijsten staan na dan ;)). Speel BF4 (nog) niet, maar in elke andere shooter heb ik al een grafhekel aan snipers gehad. Imho zijn die mensen te laf om het gevecht echt aan te gaan. Mede om die reden vond ik de MP van de laatste MoH echt vreselijk (gemaakt door Dice notabene). Sniper galore, en geen kans om d'r op een andere manier doorheen te komen. Verschrikkelijk.

En ja, ik snap dat dat statement veel te kort door de bocht is, en dat góed snipen een skill op zich is, maar volgens mij is het gros van de snipers gewoon te laf.

Nog even aankijken hoe de stabiliteit van de game op de X1 is na de patch, en dan zal BF4 er op korte termijn ook wel komen :)

[ Voor 8% gewijzigd door BM op 16-12-2013 09:41 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-11 20:39
Tiwazz schreef op maandag 16 december 2013 @ 08:37:
[...]

Recon class is een hele leuke class om te spelen. Ik speel liever als recon als ik carbines gebruik dan als engineer of support. De combinatie van C4 en motion sensors, of het nu tugs of motion balls zijn, is echt ideaal wanneer er geen commander in je game zit. Suppressor op je carbine, juiste camo kiezen, en je kan echt als een soort spec ops spelen. De bolt action of DMRs gebruik ik maar zelden, binnenkort weer eens oppakken want de SKS was een van mn favoriete guns in BF3.

Maar wat irritanter is zijn inderdaad die recon's die op een heuveltje gaan liggen of veel erger nog, op een gebouw gaan staan. Heb je helemaal niks aan. Gelukkig heb je bijna altijd wel twee helicopters, die vermaken zich altijd wel met die snipers.

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Wat ook helpt is een IFV of MBT pakken met thermal optics en de bergen/heuvels in; gratis prijs schieten :P
Doe dat een paar keer en de bush wookies zoeken snel een andere server op.

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-10 09:56

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Bullet NL schreef op maandag 16 december 2013 @ 08:55:
kills tellen gewoon niet zo zwaar in bf4 , vandaar dat campers altijd kut score hebben.
gewoon flagjes veroveren en verdedigen en je verdient veel meer punten. ik gebruik recon ook niet om te campen, loop gewoon rond. gebruik me scope om een vlag eerst te onderzoeken en eventuele vijanden te verwijderen :D dan loop iik er heen om hem over te nemen , dump bij het weglopen wat c4 en houd hem dan 2 of 3 minute in de gaten om eventuele voertuigen of personen naar wallhalla te blazen en ik ga weer verder .

YO! fucknuts! It's Probing time!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
kut verkeerd topic :X

[ Voor 152% gewijzigd door LosGieros op 16-12-2013 10:39 ]

Rapapa...

Verwijderd

Meer mensen last van de CE error wanneer je conquest speelt op de PS4?

• ikookhier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 15-11 14:41

ikookhier

>hijdiehieris<

Gisteren 8 potjes op de PS4 gedaan waarvan er 3 eindigen met een blauw scherm,Erg jammer!
Moet wel zeggen dat ik me uitstekend vermaakt heb met de overige potjes :9
Liefhebbers mogen me toevoegen.

PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch

• Fatal Mind
  • Niet online
Misschien is het handig voor de mensen onder ons die veel crashes hebben gewoon eens de game te verwijderen, opnieuw te installeren en dus ook opnieuw te updaten enzo ? Misschien scheelt dat.

• Paulus07
  • Niet online
Gister weer eindelijk vol gas kunnen spelen op de PS4. Vraagje ik zag dat de BF2/BF3 maps ook naar vieren kwamen. De bekende maps dus. Is dit een DLC straks voor iedereen of weer met aankoop/premium gedoe?

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

Fatal Mind schreef op maandag 16 december 2013 @ 11:45:
Misschien is het handig voor de mensen onder ons die veel crashes hebben gewoon eens de game te verwijderen, opnieuw te installeren en dus ook opnieuw te updaten enzo ? Misschien scheelt dat.
Ik heb ook veel crashes gehad (en nog steeds weleens), maar dat was eigenlijk altijd in een 64 man Conquest Large game, en nooit op Shanghai of Paracel Storm.

Wellicht Rush 32man spelen om te kijken of dat stabieler is?
Pagina: 1 ... 8 ... 85 Laatste

Let op:
~~~[html]Op de man spelen doen we nergens op tweakers, dus ook niet hier

Er zijn voor de Xbox One en de PS4 platoons beschikbaar, die kun je joinen via de volgende links:
<a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/3571873308087887416/'>Xbox One</a> - <a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/9144291971211376657/'>PS4</a>
Melden dat je gejoined bent is niet nodig.~~~[/html]