Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

dvdkiwi schreef op donderdag 05 december 2013 @ 13:59:
[...]

Op de Next-gen denk ik het wel.
Bij BF3 waren de mappen vaak te groot voor 2x12 spelers.
Idd, BF3 premium was echt zonde. Nu wacht ik toch echt een beetje af. Als Second assault goed is (uiteraard), dan koop ik die alleen maar.

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Bullet NL schreef op donderdag 05 december 2013 @ 16:10:
[...]

Ben het totaal niet met je eens, ik vind ze geweldig!
Waarom vind jij ze waardeloos saai? Vraag me dan af wat jij wel leuke maps vind.
Ken de maps nog niet uit het hoofd maar heb al heerlijke potjes conquest gespeeld.
Aha, ik speel ze op de nextgen, dan zijn de maps ook veel groter, de conquest punten liggen bij de nextgen versies ook op andere plekken. Waar je bij de PS3/360 versie maximaal 5 stuks heb is dit bij de nextgen 8
Ik vind het zo'n gigantische stukken lopen tussen de vlaggen. Maakt het echt saai, en ik ben echt geen TDM-speed snuiver... Het zijn in mijn optiek twee Nebandan Flats kloons met veel te veel lopen en twee BF2BC grasparkiet maps die zo goed als hetzelfde zijn...

Van BF4 vind ik Operation Locker ontzettend goed. Veel gangetjes, vanalles te doen... En ook Shanghai Dinges speel ik graag. Eigenlijk vind ik alleen die Rogue Transmission vervelend.

Ze kunnen wel allemaal stoer doen met het "supergrote maps!" verhaal, maar met grote maps waar geen reet in te doen is, gaan ze mij niet pleasen.

En de hoeveelheid bugs en vastlopers begint ook uit de hand te lopen. Voor mij de volgende keer echt geen premium meer tot ik er zeker van ben dat je waar voor je geld krijgt, dus geen zooi van bugs meer voor mij...

• sparrow86
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 13-11 00:34
Verstekbakker schreef op donderdag 05 december 2013 @ 16:44:
[...]

Ik vind het zo'n gigantische stukken lopen tussen de vlaggen. Maakt het echt saai, en ik ben echt geen TDM-speed snuiver... Het zijn in mijn optiek twee Nebandan Flats kloons met veel te veel lopen en twee BF2BC grasparkiet maps die zo goed als hetzelfde zijn...

Van BF4 vind ik Operation Locker ontzettend goed. Veel gangetjes, vanalles te doen... En ook Shanghai Dinges speel ik graag. Eigenlijk vind ik alleen die Rogue Transmission vervelend.

Ze kunnen wel allemaal stoer doen met het "supergrote maps!" verhaal, maar met grote maps waar geen reet in te doen is, gaan ze mij niet pleasen.

En de hoeveelheid bugs en vastlopers begint ook uit de hand te lopen. Voor mij de volgende keer echt geen premium meer tot ik er zeker van ben dat je waar voor je geld krijgt, dus geen zooi van bugs meer voor mij...
Als je houdt van operation locker dan ben je idd van de kleine tdm maps. veel en snelle actie in klein gebied,chaos, respawnen en weer terug rushen.

Veel mensen die BF spelen houden van conquest op de grote maps. Ik kom zelf van cod maar vind de grote bf4 maps die bij de standaardversie zitten juist geweldig. Er zitten altijd tientallen mensen in de map en dan is de verdeling juist precies goed, zeker omdat er ook voertuigen rondrijden en vliegen moet de map lekker groot zijn voor het evenwicht.

En hoezo ver lopen? Je kan toch zelf kiezen waar je deployed, je pakt een voertuig, of je spawnt in een voertuig bij iemand. Hup parachute of uitstappen en je bent waar je wilt wezen. Geweldig juist dat je overal kan lopen en in struiken kan zitten, je tussen de rotsen kan verstoppen etc. Dat was in cod wel anders.

Ik ben nog steeds erg aan het wennen aan bf na alle cods, maar begin het steeds meer te waarderen en vond operation locker juist al weer teveel cod, dus dat zegt wel genoeg ;)

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07:49
@Verstekbakker:
Jij bent meer van de wat kleinere maps dus?
In BF3 vond ik de kleinere maps (Metro, Bazaar, Seine) ook veel toffer om te spelen dan de grote maps.
Had ook te maken met de slechts 12 spelers.
(In conquest mode dan; rush was 12vs12 op de grote mappen wel te doen)
Nu Caspian met 64 man..... stukken leuker denk ik :)

Maar gigantische stukken lopen tussen de vlaggen?
Welcome to Battlefield :P

[ Voor 5% gewijzigd door Superkiwi op 05-12-2013 16:57 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Droid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-11 19:30
Sinds wanneer kan je hoger dan level 100 worden?

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-11 19:37

Tags NL

Harmful or Harmless?

prodanie schreef op donderdag 05 december 2013 @ 16:19:
Ik heb battlefield premium maar kan china rising niet spelen op de Xbox One
alle servers zijn leeg, heb mijn locatie op US weet niet of dat iets uitmaakt.

iemand een oplossing?
In de store, of via Battlefield icoon op je desktop de properties knop doen, kun je kiezen voor add-ons. Deze wel allemaal toegevoegd?

https://powershellisfun.com

• prodanie
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10:26
-={Fred_Perry}=- schreef op donderdag 05 december 2013 @ 17:40:
[...]

In de store, of via Battlefield icoon op je desktop de properties knop doen, kun je kiezen voor add-ons. Deze wel allemaal toegevoegd?
ja, kom ook in de mappen alleen zijn ze allemaal leeg!

• MarcoPolo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 27-04 14:35
Ik heb bf4 voor de ps4 gekocht, waarbij op de bon staat dat het de limited edition is en op de voorkant staat dat er china rising dlc bij zit. Maar zit er geen code bij in. Dit is echt heel vaag, heeft iemand anders dit ook?

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-11 10:29
Ik zoek eigenlijk nog maatjes voor mijn nieuw aangeschafte ps4 + bf4, dus mensen twijfel niet om me toe te voegen.

psn: woutertjh

• Verstekbakker
  • Niet online
Ik haat TDM juist. Dat gaat me allemaal veel te snel. Ik denk dat het vooral komt door de 2x12 op de PS3... Als ik onderweg nou volk tegen zou komen was het al een stuk leuker, maar zo is het in elk geval geen doen. De PS4 komt er pas als hij in de winkel ligt, dat geklooi met die pre-orders en LEDs of death enzo schrikt toch wel wat af, dus het zal nog wel even duren voor ik CR ga spelen dan...

• sparrow86
Verstekbakker, geloof me, ik moet nog steeds wennen aan de overgang van jarenlang cod naar battlefield maar battlefield 4 op de ps4 is met conquest op grote maps echt perfect. gewoon 64 spelers en dan wil je die map echt niet kleiner. Cod voelt als een snel arcade actiespelletje en battlefield conquest met tientallen spelers op zo'n grote map voelt echt massive en realistisch, Veel meer vrijheid en afwisseling, vind dat aspect van battlefield echt geweldig en de balans tussen vliegtuigen, landvoertuigen, soldaten, de hoeveelheid spelers en de grootte van de maps is echt perfect. Met zoveel spelers is een map als operation locker weer veel te klein en gewoon cod-achtig. Maps zijn goed gevuld maar niet te vol. Je kan gewoon punten kiezen waar je wil spawnen, een voertuig nemen of meeliften en zelfs in een voertuig bij een ander spawnen dus ver lopen is er nooit bij als je dat niet wilt.

Nu ik bf4 steeds leuker ga vinden moet ik mss ook maar premium gaan halen. Vind alleen 50 euro wel erg veel geld. Is bijna een extra game.

[ Voor 11% gewijzigd door sparrow86 op 05-12-2013 23:13 ]

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:09
Met conquest op de PS4 heb ik af en toe een raar iets met het beeld. Om de paar seconden lijkt het beeld dan even dubbel. Met TDM heb ik nergens last van.

Is dat een fancy iets van BF4 of moet ik me zorgen gaan maken om mijn PS4 ?

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07:49
sparrow86 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 23:12:
Nu ik bf4 steeds leuker ga vinden moet ik mss ook maar premium gaan halen. Vind alleen 50 euro wel erg veel geld. Is bijna een extra game.
Als je over een jaar ziet hoeveel uur je in BF hebt gestoken zeg je "wat weinig geld voor zoveel uur plezier!" ;)

BF3 kostte me in november 2011 50 euro + 50 euro voor premium.
2 jaar en ruim 900 uur later is dat natuurlijk geen geld :)

[ Voor 14% gewijzigd door Superkiwi op 06-12-2013 00:58 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• sparrow86
Das waar, maar tis wel weer een aardig bedrag erbij waar je ook bijna een andere game van kan kopen. Ik heb COD al aardig losgelaten, waar ik eerst nog heimwee naar had, maar premium is nog ff een stap te ver ;)

BF4 draait niet lekker vanavond trouwens. Elke keer als ik naar de battlelog of naar iemands profile ga blijft t scherm in bf4 hangen en moet ik hem opnieuw opstarten. Achter dat scherm gaat de game gewoon verder en ik kan wel terug naar het ps menu.

• oNNoZeLe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-11 08:10
ik zag vanmorgen weer een kleine update van het spel op de ps3..

Gisteravond kreeg ik helemaal geen connecties meer. iedere join eindigde in een "session disconnected"

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Beakzz schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 00:42:
Met conquest op de PS4 heb ik af en toe een raar iets met het beeld. Om de paar seconden lijkt het beeld dan even dubbel. Met TDM heb ik nergens last van.

Is dat een fancy iets van BF4 of moet ik me zorgen gaan maken om mijn PS4 ?
Blijkbaar als de Commander een EMP afvuurt krijg je dat. Lijkt net of je dan je 3D-bril snel moet opzetten zeg maar :P
Wordt geloof ik wel gefixed door Dice, inderdaad irritant.

Gisteren de eerste potjes gespeeld op de PS4 en de volgende zaken zijn me opgevallen:

- Unlocks gaan wel erg snel heb ik het idee, met name bij de vehicles. Heb nu al reactive armor en thermal optics unlocked.
- Framerate kakt nog wel eens wat in bij 64 player Conquest maar helemaal als er iets van Levelution is. Die toren in Shangai zorgt voor een drop van 60 naar 20 fps ofzo.
- BF4 crashte bij mij gisteren 2x, dus valt nog mee en het gebeurde niet tijdens de potjes maar alleen tussen 2 potjes in tijdens het laden.
- De controller is super. Kom van de 360 af en wen er sneller aan dan ik had gedacht.

Het is wel echt een geweldige vooruitgang t.o.v. BF3 op de 360. Geweldig die grote maps en zoveel spelers :)

Verwijderd

oNNoZeLe schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 09:15:
ik zag vanmorgen weer een kleine update van het spel op de ps3..

Gisteravond kreeg ik helemaal geen connecties meer. iedere join eindigde in een "session disconnected"
Is het nu opgelost? Kreeg gisteren ook bij geen connectie en als ik in een map kwam had ik geen wapens. Er liepen wel anderen rond en werd ook neergeschoten, maar ik had zelf geen enkel wapen behalve mijn pistool.

• oNNoZeLe
Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 09:43:
[...]

Is het nu opgelost? Kreeg gisteren ook bij geen connectie en als ik in een map kwam had ik geen wapens. Er liepen wel anderen rond en werd ook neergeschoten, maar ik had zelf geen enkel wapen behalve mijn pistool.
nog geen tijd gehad om te checken, zodra ik het weet zal ik het posten..

• Nowa
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-02-2021
Vraag over BF4 PS3-PS4 upgrade. Weet iemand of de PS3 DLC china rising code ook voor de PS4 werkt? Heb deze verzilverd op Origin maar in PSN store geeft hij aan dat ik Premium moet hebben om te kunnen downloaden.

43% of all statistics are worthless.

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02:14
Ik had me nog niet echt verdiept in de BattleLog app. Die is best handig. Je kan daar dus load outs veranderen voor wapens en vehicles. Best handig omdat je dat anders niet kunt tenzij je online aan het gamen bent.

• sparrow86
kazuka schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 09:16:
[...]

- De controller is super. Kom van de 360 af en wen er sneller aan dan ik had gedacht.
Ja, dat vind ik ook! Echt geen moeite om aan te wennen, dat was met de vorige ps controller wel anders.

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
dangerpaki schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 12:24:
Ik had me nog niet echt verdiept in de BattleLog app. Die is best handig. Je kan daar dus load outs veranderen voor wapens en vehicles. Best handig omdat je dat anders niet kunt tenzij je online aan het gamen bent.
Inderdaad leuk bedacht, echter in de praktijk hier kan ik me kit aanpassen op de iPad wat ik wil, en dan druk ik netjes op '' save '' en dan zegt de PS4 opeens '' loadout changed '' en vervolgens doet ie er niks mee.

Compleet nutteloos dus,

Wat ook zo mooi nutteloos is, is dat de battlescreen niet werkt via de battlelog app. heel praktisch allemaal.

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20:09
ownagekiller schreef op donderdag 05 december 2013 @ 18:02:
Ik heb bf4 voor de ps4 gekocht, waarbij op de bon staat dat het de limited edition is en op de voorkant staat dat er china rising dlc bij zit. Maar zit er geen code bij in. Dit is echt heel vaag, heeft iemand anders dit ook?
het lijkt er meer op dat china rising gewoon helemaal gratis is. Sinds gisteren krijg je namelijk op de ps4 als je pijltje naar beneden doet op het BF4 icoontje een rechtstreekse verwijzing naar de China Rising DLC in de store, met de datum 18 december (voor niet premium members) en als prijs: Gratis.

Ik heb de bf4 versie zonder die oranje band (dus exclusief dlc) maar zo staat het wel aangegeven op mijn ps4, daardoor denk ik dat iedereen de eerste dlc gewoon gratis krijgt.

• oNNoZeLe
Fatal Mind schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 13:36:
[...]

Inderdaad leuk bedacht, echter in de praktijk hier kan ik me kit aanpassen op de iPad wat ik wil, en dan druk ik netjes op '' save '' en dan zegt de PS4 opeens '' loadout changed '' en vervolgens doet ie er niks mee.

Compleet nutteloos dus,

Wat ook zo mooi nutteloos is, is dat de battlescreen niet werkt via de battlelog app. heel praktisch allemaal.
bij mij werkt ie wel... alleen dan op de ps3..
alles wat ik inricht op de ipad/iphone of laptop werken door in de game..

Ik heb wel last van unlocks die ik ingame gekregen heb niet terug zie in battlelog en later ook niet in het menu van de game.. 8)7

Zo heb ik bij de boten bijna alle missile types unlocked maar in de battlelog zijn ze nog gelocked..

• Fatal Mind
  • Niet online
oNNoZeLe schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 14:11:
[...]

bij mij werkt ie wel... alleen dan op de ps3..
alles wat ik inricht op de ipad/iphone of laptop werken door in de game..

Ik heb wel last van unlocks die ik ingame gekregen heb niet terug zie in battlelog en later ook niet in het menu van de game.. 8)7

Zo heb ik bij de boten bijna alle missile types unlocked maar in de battlelog zijn ze nog gelocked..
Vreemd, wat ik persoonlijk ook zo vreemd vind, is dat je niet meer vanuit het hoofdmenu je kit kan aanpassen, ik vind dat battlelog maar een gedrocht van een systeem en gebruik het liever niet.

Ook storend is het feit dat je niet meer kan zien hoeveel kills je nog moet tot de volgende scope voor je wapen bijvoorbeeld.

Wat ik ook zo extreem vermoeiend vind is het feit dat het hapert als de neten bij tijd en wijlen ( en nee, mijn ping etc is laag ), dat de game crasht in z'n algemeenheid, en het feit dat ik meer word geteamkilled door wanstaltige COD kindertjes die niet weten wat ze doen, dan dat ik door de vijand vermoord word. Laatste zal ongetwijfel te maken hebben met het feit dat de friend / foe indicator het de halve tijd het niet doet.

[ Voor 21% gewijzigd door Fatal Mind op 06-12-2013 19:46 ]

• MarcoPolo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 27-04 14:35
robinez schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 13:36:
[...]

het lijkt er meer op dat china rising gewoon helemaal gratis is. Sinds gisteren krijg je namelijk op de ps4 als je pijltje naar beneden doet op het BF4 icoontje een rechtstreekse verwijzing naar de China Rising DLC in de store, met de datum 18 december (voor niet premium members) en als prijs: Gratis.

Ik heb de bf4 versie zonder die oranje band (dus exclusief dlc) maar zo staat het wel aangegeven op mijn ps4, daardoor denk ik dat iedereen de eerste dlc gewoon gratis krijgt.
Ja oke dat denk ik dan, oke bedankt voor je reactie.

• sparrow86
Ik ben een beetje aan het experimenteren met alle voertuigen.

Het is me gelukt om met een van de vliegtuigen in de test course een heat seeking missile af te vuren op een ander vliegtuig, maar zijn er nog meer land en luchtvoertuigen waarmee je op een ander voertuig kan "locken" en dan schieten? Of komt het altijd op je eigen aimskills aan? Want het valt me op als ik in conquest bij iemand in bijv. een AC130 ga zitten die vrij vaak en vrij snel door een pantservoertuig vanaf de grond geraakt wordt en het steeds sneller piepende geluid wat dan klinkt doet me vermoeden dat het vliegtuig dan gelockt is zodat het eigenlijk bijna altijd raak is en je niet echt hoeft te richten. Maar hoe doe je dat? En kan dat ook met andere lucht/landvoertuigen?

• Beakzz
Nog PS4 spelers die het leuk vinden om in squadverband te spelen ? Speel nu meestal met total strangers en kan maar weinig goed teamwerk vinden.

Ik ben geen hele goede speler , maar probeer (meestal als medic) wel een goede bijdrage te leveren.

Als je het niet eng vind om met een mic te spelen voeg me dan maar toe ;) ( Bambeakz)

• Fonzie27
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-09 14:16
Zal je straks toevoegen, teamwork is idd ver te zoeken weer helaas, psn jouk30 zie je straks verschijnen ;)

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02:14
ownagekiller schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 20:39:
[...]

Ja oke dat denk ik dan, oke bedankt voor je reactie.
Alleen als je erop klikt dan zegt ie dat je geen BF premium hebt. Dus of het helemaal gratis is vraag ik me af.

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

sparrow86 schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 23:45:
Ik ben een beetje aan het experimenteren met alle voertuigen.

Het is me gelukt om met een van de vliegtuigen in de test course een heat seeking missile af te vuren op een ander vliegtuig, maar zijn er nog meer land en luchtvoertuigen waarmee je op een ander voertuig kan "locken" en dan schieten? Of komt het altijd op je eigen aimskills aan? Want het valt me op als ik in conquest bij iemand in bijv. een AC130 ga zitten die vrij vaak en vrij snel door een pantservoertuig vanaf de grond geraakt wordt en het steeds sneller piepende geluid wat dan klinkt doet me vermoeden dat het vliegtuig dan gelockt is zodat het eigenlijk bijna altijd raak is en je niet echt hoeft te richten. Maar hoe doe je dat? En kan dat ook met andere lucht/landvoertuigen?
Jep, tanks en de AA (anti aircraft) vehicle kunnen ook laser guided rockets als secondary weapons gebruiken, moet je wel eerst unlocken door een tijdje met tanks te spelen. Daarnaast kunnen zowel vliegtuigen en tanks of IFV's (die snelle landvoertuigen) ook soflam's als add-on gebruiken. Hiermee kun je tegenstanders 'painten' waarna elk laserguided wapen (van een tank, vliegtuig of soldaat) hierop kan locken en schieten.

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:46
Iemand ervaring met het volgende:

Premium voor battlefield op een US account kopen en op een EU account spelen?

• sparrow86
kazuka schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 11:10:
[...]

Jep, tanks en de AA (anti aircraft) vehicle kunnen ook laser guided rockets als secondary weapons gebruiken, moet je wel eerst unlocken door een tijdje met tanks te spelen. Daarnaast kunnen zowel vliegtuigen en tanks of IFV's (die snelle landvoertuigen) ook soflam's als add-on gebruiken. Hiermee kun je tegenstanders 'painten' waarna elk laserguided wapen (van een tank, vliegtuig of soldaat) hierop kan locken en schieten.
Ok, dank je wel!

Ben op de test range aan het oefenen met het vliegen met helikopters, maar das nog niet makkelijk zeg! :P Heb de besturing op aanraden van Woutertjh op veteran gezet, das wel fijner, maar het is zo lastig dat je naar beneden moet hangen om vooruit te gaan en dat je kan draaien en kan rollen. Het vliegen gaat wel, maar als je dan erbij moet richten stort ik vaak neer.

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:12
xminator schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 12:47:

Ja. Ik. Werkt.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• xminator
Excuses had wat specifieker moeten zijn, gaat om de PS4.

• swoutr
sparrow86 schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 15:23:
[...]

Ok, dank je wel!

Ben op de test range aan het oefenen met het vliegen met helikopters, maar das nog niet makkelijk zeg! :P Heb de besturing op aanraden van Woutertjh op veteran gezet, das wel fijner, maar het is zo lastig dat je naar beneden moet hangen om vooruit te gaan en dat je kan draaien en kan rollen. Het vliegen gaat wel, maar als je dan erbij moet richten stort ik vaak neer.
Haha gisteren inderdaad wat leuke potjes met je gespeeld! Binnenkort eens met wat meer mensen een goede pot spelen!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:12
xminator schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 20:16:
[...]

Excuses had wat specifieker moeten zijn, gaat om de PS4.
Oké. Ik heb inderdaad de Xbox One. :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Verwijderd

xminator schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 12:47:

Ben ook benieuwd, iemand al "geprobeerd" ?? voor PS4 dan hé

• Beakzz
Zelfs als het kan is het risico on the long run dan niet te groot voor die paar euro ? Ik heb de verleiding ook met spellen op de amerikaanse PSN, maar zou gek worden als mij account geblokkeerd wordt.

Zou eerder een spel kopen en dan met dat account inloggen.( wat dus niet kan met Premium ;) )

• xminator
Beakzz schreef op zondag 08 december 2013 @ 00:13:
Zelfs als het kan is het risico on the long run dan niet te groot voor die paar euro ? Ik heb de verleiding ook met spellen op de amerikaanse PSN, maar zou gek worden als mij account geblokkeerd wordt.

Zou eerder een spel kopen en dan met dat account inloggen.( wat dus niet kan met Premium ;) )
Nja, heb zo bf4 voor een bedrag van 26 euro (ps4) gekocht. Premium kost via de VS ook maar iets van 33 euro, dus de besparing is wel iets meer dan een paar euro.

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-11 09:41

Bullet NL

Eigen Wijs

Beakzz schreef op zondag 08 december 2013 @ 00:13:

Op de Xbox kan het gewoon en MS doet er ook niet moeilijk over.
Je hebt alleen op papier een USA adres nodig waar je een creditcard of paypall account op kan installeren.

Battlefield 4 in de euro-store €64,99 via de USA store 44,- euro... Kassa ;) Blijft gewoon werken wanneer je van store wisselt, dit kan zo vaak als je wil, enige "probleem" is dat je het spel ook weer moet downloaden uit de store waar je hem gekocht hebt wanneer je hem van je schijf wist....

Dus dat kost je een boot van een Xbox One ;)

Cogitationis poenam nemo patitur

• sparrow86
swoutr schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 20:40:
[...]

Haha gisteren inderdaad wat leuke potjes met je gespeeld! Binnenkort eens met wat meer mensen een goede pot spelen!
Ja, was zeker leuk! Moeten we vaker doen en hoe meer zielen hoe meer vreugd ;) Jij weet die heli's mooi in de lucht te houden overigens! d:)b

Verwijderd

PS3 - Hoe kun je een map spelen van de uitbreding china crisis want bij BF3 kon je kiezen welke map je wilde spelen maar nu kies je gewoon en je komt nooit bij de nieuwe maps?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2013 16:11 ]

• fmb
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:45

fmb

Verwijderd schreef op zondag 08 december 2013 @ 16:09:
PS3 - Hoe kun je een map spelen van de uitbreding china crisis want bij BF3 kon je kiezen welke map je wilde spelen maar nu kies je gewoon en je komt nooit bij de nieuwe maps?
De filter functie werkt (bij mij althans) niet goed op de PS3; dus dan is het even zoeken naar een server die de nieuwe maps heeft. Als alternatief kun je op je smartphone Battlelog gebruiken; daar werkt het filter wel goed en vanaf je smartphone kun je dan inloggen op de betreffende server op je PS3 (als je op de PS3 BF4 hebt gestart).

WP: Remeha Elga Ace 6kW. PV: 14 x 310 wp Suntech + 10 x 380 wp Q-Cells, micro omvormers IQ7 & IQ7+ Enphase.

• Donstil
  • Niet online
God ik voel me soms net een beta tester op de PS4, game is er alleen vanmiddag al iets van 5x uitgeklapt.

Zit ik in een leuke pot, eindelijk werd er wat samen gespeeld door mijn team maten, derde plek, paar duizend punten. BAM terug op het start menu. Alles kwijt :(

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Fatal Mind
  • Niet online
Donstil schreef op zondag 08 december 2013 @ 18:56:
God ik voel me soms net een beta tester op de PS4, game is er alleen vanmiddag al iets van 5x uitgeklapt.

Zit ik in een leuke pot, eindelijk werd er wat samen gespeeld door mijn team maten, derde plek, paar duizend punten. BAM terug op het start menu. Alles kwijt :(
Klinkt bekend.. inderdaad knap storend.

Vind het server menu ook zo vreemd ,vind over het algemeen zo'n 10.000 servers, waarvan 4 vol en de rest leeg, en dan vaak eentje met 1 persoon erin die em probeert op te starten.

Kijk je via battlelog, 10.000 volle servers en eentje leeg.

[ Voor 22% gewijzigd door Fatal Mind op 08-12-2013 19:10 ]

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/89VvxLx.png

Zo, mijn level 100 shitbucket is letterlijk :X en figuurlijk ;) vol! Sturen jullie een berichtje als de beta voorbij is? :z Dan kom ik weer een potje knallen. Dit betekent dus het oplossen van:
1) Server crashes
2) Wegvallend geluid
3) Haperen door levelution
4) Vooruit warpen of warpende andere spelers
5) Rubberbanding
6) Ingame serverbrowser issues

Tevens de herintroductie van een aantal zaken die al in BF3 zaten:
*) Een server queue
*) Niet overreden kunnen worden door een voertuig waar niemand in zit (teammember stapt er achter je uit, voertuig rolt door over je heen, dood)
*) Eigen servers (niet in BF3 maar wel wenselijk: player ping en regio filter please!)

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-11 22:28
Unomomentodado schreef op maandag 09 december 2013 @ 00:51:
[afbeelding]

Zo, mijn level 100 shitbucket is letterlijk :X en figuurlijk ;) vol! Sturen jullie een berichtje als de beta voorbij is? :z Dan kom ik weer een potje knallen. Dit betekent dus het oplossen van:
1) Server crashes
2) Wegvallend geluid
3) Haperen door levelution
4) Vooruit warpen of warpende andere spelers
5) Rubberbanding
6) Ingame serverbrowser issues

Tevens de herintroductie van een aantal zaken die al in BF3 zaten:
*) Een server queue
*) Niet overreden kunnen worden door een voertuig waar niemand in zit (teammember stapt er achter je uit, voertuig rolt door over je heen, dood)
*) Eigen servers (niet in BF3 maar wel wenselijk: player ping en regio filter please!)
Netjes Rogier.

Ik denk dat ik de shitbucket voorlopig nog niet ga halen, om de redenen die jij hierboven aangeeft.
Gisteren was het echt een drama. Veel crashes, slechte hitreg, enz, enz.
Misschien had DICE BF4 toch nog een helf-jaartje moeten uitstellen, want nu hebben ze maar een gedeeltelijk werkend product opgeleverd.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-11 17:26

Mon0lith

Yes Herr Flick

Verwijderd schreef op zondag 08 december 2013 @ 16:09:
Hier op de PS4 werkt het ook niet goed, heb alleen maar air superiority kunnen spelen (via quickmatch) want heb nog geen andere server van china rising voorbij zien komen.

Werkt allemaal goed 8)7

PSN: Von_Smallhausn

• Fatal Mind
  • Niet online
Mon0lith schreef op maandag 09 december 2013 @ 08:55:
[...]

Hier op de PS4 werkt het ook niet goed, heb alleen maar air superiority kunnen spelen (via quickmatch) want heb nog geen andere server van china rising voorbij zien komen.

Werkt allemaal goed 8)7
Dan moet je even spelen met het zoals bekend slecht werkende filter systeem, ik heb ook China Rising en vind gewoon gewoon servers voor PS4,

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
Unomomentodado schreef op maandag 09 december 2013 @ 00:51:

Dit geldt overigens ook voor boten })

[ Voor 15% gewijzigd door Dynamix op 09-12-2013 10:04 ]

• Jackal131
Mon0lith schreef op maandag 09 december 2013 @ 08:55:
[...]

Werkt allemaal goed 8)7
Ik join eigenlijk nooit meer een server vanuit de serverbrowser op de PS4.
Als ik een server zoek en join, dan doe ik dat vanuit battlelog. Dit werkt perfect (en is een stuk sneller als dat je dit doet vanuit de serverbrowser op de console).

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

Fatal Mind schreef op maandag 09 december 2013 @ 09:20:
[...]

Dan moet je even spelen met het zoals bekend slecht werkende filter systeem, ik heb ook China Rising en vind gewoon gewoon servers voor PS4,
Vraag me af hoe... als ik desbetreffende mappen uit vink die ik niet wil spelen dan laat het filter systeem ze nog als nog zien in m'n server browser, laat staan de china rising maps als ik die wel wil spelen.

Zo goed werkt het dus 8)7
Jackal131 schreef op maandag 09 december 2013 @ 10:13:
[...]

Ik join eigenlijk nooit meer een server vanuit de serverbrowser op de PS4.
Als ik een server zoek en join, dan doe ik dat vanuit battlelog. Dit werkt perfect (en is een stuk sneller als dat je dit doet vanuit de serverbrowser op de console).
Oké bedankt voor de tip d:)b Dit doe je gewoon vanaf de app op je telefoon?

[ Voor 30% gewijzigd door Mon0lith op 09-12-2013 10:17 ]

• Fatal Mind
  • Niet online
Mon0lith schreef op maandag 09 december 2013 @ 10:15:
[...]

Vraag me af hoe... als ik desbetreffende mappen uit vink die ik niet wil spelen dan laat het filter systeem ze nog als nog zien in m'n server browser, laat staan de china rising maps als ik die wel wil spelen.

Zo goed werkt het dus 8)7
Ik heb de ps nu niet aan, maar volgens mij moet je aanklikken wat je wel wil zien.

• TradeMarkNL
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14:44

TradeMarkNL

Videoproducer
Weet iemand of die PS4 upgrade-code bij elke PS3-versie zit? Bij de Saturn is-ie nu nl. 30E dus dat zou een mooie deal zijn :) Maar er staat niet specifiek bij dat de PS4-code erbij zit.

Terwijl dat bij Directgame (ook geen slechte prijs) wel staat, en dat is dus een andere versie.

[ Voor 30% gewijzigd door TradeMarkNL op 09-12-2013 10:45 ]

• Paulus07
  • Niet online
Ik blijf de map locker toch het minste vinden van allemaal. Blijft gewoon een map met 32 vs 32 spelers in 1 gang. :S Leukste tot nu toe vind ik shanghai, en de map met die trein :)

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Paulus07 schreef op maandag 09 december 2013 @ 12:23:
Ik blijf de map locker toch het minste vinden van allemaal. Blijft gewoon een map met 32 vs 32 spelers in 1 gang. :S Leukste tot nu toe vind ik shanghai, en de map met die trein :)
Locker is inderdaad net Metro 2.0. ben er ook niet dol op.

Servers joinen via Battelog op je PC werkt inderdaad stukken beter. Op de PS4 werkt die filterlijst echt totaal niet bij mij, enkel lege servers en de China Rising DLC niet een keer kunnen joinen.

Verder valt me bij Conquest Large de rubber banding en lag wel op. Sommige potjes gaan redelijk, andere zijn bijna onspeelbaar.

Daarnaast zijn de Jet fanaten uit BF3 ook weer terug, die spelen enkel dat en halen telkens K/D's van 64-2 ofzo. Enige manier om daar wat tegen te doen is met een squad fulltime met Stingers rond te lopen maar dat kom je bijna niet tegen.

• Fatal Mind
  • Niet online
kazuka schreef op maandag 09 december 2013 @ 12:31:
[...]

Locker is inderdaad net Metro 2.0. ben er ook niet dol op.

Servers joinen via Battelog op je PC werkt inderdaad stukken beter. Op de PS4 werkt die filterlijst echt totaal niet bij mij, enkel lege servers en de China Rising DLC niet een keer kunnen joinen.

Verder valt me bij Conquest Large de rubber banding en lag wel op. Sommige potjes gaan redelijk, andere zijn bijna onspeelbaar.

Daarnaast zijn de Jet fanaten uit BF3 ook weer terug, die spelen enkel dat en halen telkens K/D's van 64-2 ofzo. Enige manier om daar wat tegen te doen is met een squad fulltime met Stingers rond te lopen maar dat kom je bijna niet tegen.
Locker kan wel heel leuk zijn zodra die bottleneck gepasseerd is in mijn mening, vind het dan ook een erg profitabele map voor ammo en health.

Jet fanaten ben ik nog niet tegen gekomen tbh, ik stoor me meer aan het achtelijk hoge niveau van al die sniper noobs, daar erger ik me blauw aan. pauper volk.

• Paulus07
  • Niet online
meeste erger ik me nog aan de gasten die in je team zitten en als kippen zonder kop rondrennen. Heel de functie van je team weg. Of medics die geen healthpack gooien etc, zelfde met ammo. Al huppel je om ze heen en roep je om ammo, health. Ga dan COD spelen ofzo :P

• Jackal131
Mon0lith schreef op maandag 09 december 2013 @ 10:15:
Oké bedankt voor de tip d:)b Dit doe je gewoon vanaf de app op je telefoon?
Ik heb zelf een notebook voor me staan, die ik ook gebruik voor het bekijken van de gehele map (battlescreen). Anderen doen het vanaf een tablet. Ik heb geen idee of het ook vanaf de telefoon kan, maar zou ook niet weten waarom dat niet zou kunnen. Misschien iemand anders die daar antwoord op kan geven?

[ Voor 3% gewijzigd door Jackal131 op 09-12-2013 13:18 ]

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

TradeMarkNL schreef op maandag 09 december 2013 @ 10:44:
Weet iemand of die PS4 upgrade-code bij elke PS3-versie zit? Bij de Saturn is-ie nu nl. 30E dus dat zou een mooie deal zijn :) Maar er staat niet specifiek bij dat de PS4-code erbij zit.

Terwijl dat bij Directgame (ook geen slechte prijs) wel staat, en dat is dus een andere versie.
Nu weer 43 euro zo te zien. Als het goed is krijg je de upgrade voucher bij elke versie, als het goed is he, weet het niet zeker.

Verwijderd

Ik kan sinds vrijdag niet meer online spelen op de ps3 . Alle servers zijn leeg bij mij. Ook via quick match lukt het niet. Hij blijf in het laadscherm hangen tot je een ons weegt. Ben ik de enige die hier last van heeft?

• TradeMarkNL
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14:44

TradeMarkNL

Videoproducer
iPodKiller schreef op maandag 09 december 2013 @ 13:24:
[...]

Nu weer 43 euro zo te zien. Als het goed is krijg je de upgrade voucher bij elke versie, als het goed is he, weet het niet zeker.
Lame, zal wel een weekendaanbieding zijn geweest dan. Misschien DirectGame dan maar...

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

TradeMarkNL schreef op maandag 09 december 2013 @ 13:35:
[...]

Lame, zal wel een weekendaanbieding zijn geweest dan. Misschien DirectGame dan maar...
Nee, was al een week zo, 33% korting, misschien was het een sinterklaas actie. Maar het rare is dat vele games nog steeds dezelfde prijzen hebben als vorige week.

• Fatal Mind
  • Niet online
Jackal131 schreef op maandag 09 december 2013 @ 13:15:
[...]

Ik heb zelf een notebook voor me staan, die ik ook gebruik voor het bekijken van de gehele map (battlescreen). Anderen doen het vanaf een tablet. Ik heb geen idee of het ook vanaf de telefoon kan, maar zou ook niet weten waarom dat niet zou kunnen. Misschien iemand anders die daar antwoord op kan geven?
Werkt dat bij jouw ? Battlescreen ? Op m'n iPad kan ik het niet werkende krijgen, ding blijft maar dom denken, maar er gebeurd niks...

• Jackal131
Op mijn notebook werkt het prima!

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

Zelfs via battlelog krijg ik alleen maar lege servers... Damn die server browser is buggy |:(

• FerdiV
  • Laatst online: 28-09 15:07
Server is offline?

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

Alles offline... Zels SP resume werkt niet meer meer

• Fatal Mind
  • Niet online
wat een kakzooi, net opgezet voor een lekker avondje knallen met maten... bedankt sony!

• Jackal131
Mon0lith schreef op maandag 09 december 2013 @ 15:20:
Zelfs via battlelog krijg ik alleen maar lege servers... Damn die server browser is buggy |:(
Heb net even gekeken via Battlelog, maar ik zie weldegelijk enkele servers. Niet zoveel als normaal, maar er zijn er wel een paar. Misschien dat je enkele settings moet veranderen...

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
hmm, Ik zie nu dat yourgamezone mij blijkbaar een Australische versie van Battlefield 4 geleverd heeft (PS4)
Iemand enig idee of die compatible is met de EU store om premium aan te schaffen?

distributie code is hetzelfde CUSA 00049.
Het verschil zie ik aan het leeftijdrating symbool. Dat is MA ipv pegi.
en op het doosje staat een link naar de *.com.au site.

[ Voor 31% gewijzigd door M a r c o op 09-12-2013 18:22 ]

• FerdiV
  • Laatst online: 28-09 15:07
Kan ik ergens op internet zien of de server online is?

• Jackal131
FerdiV schreef op maandag 09 december 2013 @ 18:48:
Kan ik ergens op internet zien of de server online is?
Kijk eens op battlelog onder het kopje Multiplayer!
Ik zie daar dat er mensen aan het spelen zijn (PS4).

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

M a r c o schreef op maandag 09 december 2013 @ 18:18:
hmm, Ik zie nu dat yourgamezone mij blijkbaar een Australische versie van Battlefield 4 geleverd heeft (PS4)
Iemand enig idee of die compatible is met de EU store om premium aan te schaffen?

distributie code is hetzelfde CUSA 00049.
Het verschil zie ik aan het leeftijdrating symbool. Dat is MA ipv pegi.
en op het doosje staat een link naar de *.com.au site.
Maakt niet uit, de disk is het zelfde, bovendien is Premium een extra download, hangt aan je profiel i.p.v. een datadisk.

Op de Xbox One en Xbox360 werkt alles wel naar behoren, de PS4 kan inderdaad slecht servers vinden...

• 1980Wouter
  • Registratie: Februari 2007
  • Nu online
Is het mogelijk om met je PS Vita remote play ook de multiplayer te spelen? of is dit alleen voor de singleplayer?

• Donstil
  • Niet online
Fatal Mind schreef op maandag 09 december 2013 @ 13:51:
[...]

Werkt dat bij jouw ? Battlescreen ? Op m'n iPad kan ik het niet werkende krijgen, ding blijft maar dom denken, maar er gebeurd niks...
Niet? Werkt hier best lekker, battlescreen is wat traag maar werkt wel en die commander app doet het gewoon goed zonder opmerkingen.

• Paulus07
  • Niet online
omdat PSN onderhoud heeft opnieuw begonnen met de SP (1e savegame is weg). Maar pfff zit echt geen 1 boejende missie bij die eruit springt. BF3 had dit soort levels wel. Tank level, vliegen etc etc. BF4 zit je 90% op een vliegdekschip of erin :(

• swoutr
Ik heb net de SP uitgespeeld, damn wat een slechte sp idd. Vond de sp van bf3 stukken vermakelijker.

Verwijderd

Heb de code van me bf4 ingewisseld in de store op me ps4, bij code inwissellen, ( dit moest je doen volgens de beschrijving ) . Echter nu zie ik niks? Kan bf4 kopen voor 69,95 en die andere is grijs ( die moet ik volgens mij hebben, want dat is die ene met korting? )..

Doe ik nu iets fouts? Of ligt het aan PSN dat die optie nog niet kan op dit moment?

• Fatal Mind
  • Niet online
Donstil schreef op maandag 09 december 2013 @ 22:51:
[...]

Niet? Werkt hier best lekker, battlescreen is wat traag maar werkt wel en die commander app doet het gewoon goed zonder opmerkingen.
De Commander app wel, dat werkt we ok, maar als je de battlelog app opent, en je wil tijdens een potje een map hebben moet je naar de battlescreen ( rechts onderin zit knopje als je game speelt ) en dat werkt niet.

• oNNoZeLe
ik heb gister echt vanalles gedaan maar krijg de battlescreen niet gevonden..

ik zal een schermprint maken, maar ik zie de blauwe balk, zie "loadout" rechts en de connected server links en dan nog een icoontje rechts onderin naast de loadout met 3 witten balkjes.. (naam kwijt)

maar ik zie nergens battlescreen of verwijzingen ernaar.

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:58

Sandyman538

SandstorM [148839]

Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 02:06:
Heb de code van me bf4 ingewisseld in de store op me ps4, bij code inwissellen, ( dit moest je doen volgens de beschrijving ) . Echter nu zie ik niks? Kan bf4 kopen voor 69,95 en die andere is grijs ( die moet ik volgens mij hebben, want dat is die ene met korting? )..

Doe ik nu iets fouts? Of ligt het aan PSN dat die optie nog niet kan op dit moment?
Ergens aan de linkerkant in de store (het menu zeg maar) staat iets als PS3 inwissel games of iets dergelijks, volgens mij de 3e optie van boven. Daar staat dan de inwisselcoupon van 9,99.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

• swoutr
Iemand geïnteresseerd in een bf4 ps4 exemplaar? PM me!

• Donstil
  • Niet online
Weet iemand of ik Online kan Gamen op de PS4 en tegelijkertijd commander kan zijn (mag in een andere map) op de iPad?

Een collega heeft de game niet maar vind commander'en wel leuk namelijk.

• Jackal131
oNNoZeLe schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:45:
ik heb gister echt vanalles gedaan maar krijg de battlescreen niet gevonden..

ik zal een schermprint maken, maar ik zie de blauwe balk, zie "loadout" rechts en de connected server links en dan nog een icoontje rechts onderin naast de loadout met 3 witten balkjes.. (naam kwijt)

maar ik zie nergens battlescreen of verwijzingen ernaar.
Next-gen of current gen? Battlescreen werkt namelijk alleen maar voor de next-gen consoles!

Verwijderd

Hey mensen,

Een kleine vraag en wellicht al langs gekomen. Maar ik wil een PlayStation 4 kopen, ik zie bijv. Op Amazon een PS4 + BF4 voor £439, ik zie hier op tweakers alleen een bundel van de PS4 + Killzone voor €439. Is er dus nog een PS4 + BF4 bundel hier te krijgen in Nederland?

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 21:03:
Hey mensen,

Een kleine vraag en wellicht al langs gekomen. Maar ik wil een PlayStation 4 kopen, ik zie bijv. Op Amazon een PS4 + BF4 voor £439, ik zie hier op tweakers alleen een bundel van de PS4 + Killzone voor €439. Is er dus nog een PS4 + BF4 bundel hier te krijgen in Nederland?
Dan zou je bijna €130,- betalen voor BF4. Of zit er nog meer bij?

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Vandaag wat potjes China Rising op de PS4 gedaan en wat me daar opvalt is dat ik er totaal geen lag en rubberbanding heb, loopt erg soepel. Daarentegen hoor ik de voetstappen van mijzelf helemaal niet, en dus gewoon continue niet...heel apart.

Het speel verder wel heerlijk weg, mooie grote open maps.

Verwijderd

Donstil schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 21:15:
[...]

Dan zou je bijna €130,- betalen voor BF4. Of zit er nog meer bij?
Waarom 130? De PS4 kost 400 euro.

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 21:49:
[...]

Waarom 130? De PS4 kost 400 euro.
£439,- = €524,-
Ps4 met bf4 los is 450,-

• oNNoZeLe
Jackal131 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:45:
[...]

Next-gen of current gen? Battlescreen werkt namelijk alleen maar voor de next-gen consoles!
solved,, current gen.. :>

• oNNoZeLe
iemand mee aan het zoeken naar Megalodon ?

http://battlelog.battlefi...w/2955064770147372311/34/

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

Ik zoek niet mee maar volg het wel op de voet ;)

• oNNoZeLe
Mon0lith schreef op woensdag 11 december 2013 @ 14:04:
[...]

Ik zoek niet mee maar volg het wel op de voet ;)
ik lees ook mee, begint wel intens te worden.. ;)

• G4mert
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-04 19:52
Kunnen jullie wel naar de 'Store' in Battlefield 4? (PS4) Bij mij is dit niet klikbaar in het hoofdmenu. ik wil nl premium aanschaffen maar dat lukt me niet in het spel.

Edit: inmiddels gedaan via de PS store zelf. Nu china rising aan het binnenhalen. :)

[ Voor 39% gewijzigd door G4mert op 11-12-2013 15:08 ]

• Assault1979
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-09-2021
Ga jouw bf 4premium mee van 360 naar xbox one,als je hem geïmporteerd hebt?

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Assault1979 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 15:21:
Ga jouw bf 4premium mee van 360 naar xbox one,als je hem geïmporteerd hebt?
Yup, even terug lezen, deze vraag is al aanbod gekomen.

Premium hangt aan je account vast, niet aan media. Je kan je premium dus gewoon mee nemen vanaf de 360 naar bijvoorbeeld een Duitse import Xbox One welke draait op de regio UK.

• michaeltjeh1
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20:27
Ik heb de DLC van China Rising al tijdje geleden geactiveerd toen werd er iets gedownload van 1.1 MB vervolgens dacht ik oke prima wachten tot China Rising uit is vervolgens is er laatst nog iets gedownload (Waarschijnlijk China Rising?) Maar hoe kan ik nu simpel zien dat ik China Rising actief heb?

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

michaeltjeh1 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 16:18:
Ik heb de DLC van China Rising al tijdje geleden geactiveerd toen werd er iets gedownload van 1.1 MB vervolgens dacht ik oke prima wachten tot China Rising uit is vervolgens is er laatst nog iets gedownload (Waarschijnlijk China Rising?) Maar hoe kan ik nu simpel zien dat ik China Rising actief heb?
Ga naar de PSN Store > Battlefield 4 > Add Ons > download China Rising

Hierna krijg als je BF4 opstart de melding dat de DLC actief is.
Pagina: 1 ... 7 ... 85 Laatste

Let op:
~~~[html]Op de man spelen doen we nergens op tweakers, dus ook niet hier

Er zijn voor de Xbox One en de PS4 platoons beschikbaar, die kun je joinen via de volgende links:
<a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/3571873308087887416/'>Xbox One</a> - <a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/9144291971211376657/'>PS4</a>
Melden dat je gejoined bent is niet nodig.~~~[/html]