Idd, heb ik ook. Zal ze ook is ff mailenG4mert schreef op maandag 02 december 2013 @ 13:43:
Vraagje.
Ik heb het spel in juni bij bol.com besteld en destijds stond erbij dat ik de China rising DLC gratis kreeg.
Echter zie ik hier niets van terug op de hoes of foldertjes. Ik heb dus blijkbaar een 'normale' versie gekregen.
Heeft iemand hier een versie met China rising? en waar is dat aan te zien?
vanaf morgen (3 dec) is de DLC beschikbaar.
Ik heb bol.com inmiddels gebeld en ze gaan het nu uitzoeken... ik heb er een hard hoofd in.
Benieuwd hoe ze dit gaan goedmaken.
Er zou een voucher bij moeten zitten met een code waarmee je het gratis kunt downloaden (staat op amazon.com). Deze heb ik niet ontvangen.
Maar wellicht stuurt bol.com dit soort dingen via de mail op de dag van de DLC zelf? Iemand hier ervaring mee.
Benieuwd hoe ze dit gaan goedmaken.
Er zou een voucher bij moeten zitten met een code waarmee je het gratis kunt downloaden (staat op amazon.com). Deze heb ik niet ontvangen.
Maar wellicht stuurt bol.com dit soort dingen via de mail op de dag van de DLC zelf? Iemand hier ervaring mee.
[ Voor 17% gewijzigd door G4mert op 02-12-2013 14:22 ]
Voor de heli heb ik de buttons op Veteran en de sticks op Default. Heb wel eens wat how to filmpjes gekeken op Jijbuis en de "cracks" vliegen toevallig, of niet toevalligbaronruud schreef op maandag 02 december 2013 @ 13:19:
[...]
Ja, Test Range heb ik een hele tijd geprobeerd, maar heb het geduld niet.
Zal binnenkort maar is weer proberen.
Welke stick setup is het meest gebruikt? gewoon default?
In die filmpjes geven ze ook allemaal aan om te oefenen in de grootste heli, de Venom.
Heb hem via 12game gekregen. Op de buitenkant is het zichtbaar dat het incl. DLC is. Aan de binnenkant zit een voucher met de code! Mooi dat hij vanaf morgen beschikbaar is.G4mert schreef op maandag 02 december 2013 @ 13:43:
Vraagje.
Ik heb het spel in juni bij bol.com besteld en destijds stond erbij dat ik de China rising DLC gratis kreeg.
Echter zie ik hier niets van terug op de hoes of foldertjes. Ik heb dus blijkbaar een 'normale' versie gekregen.
Gister hier ook wat leuke potjes gehad, 3 achter elkaar waar we in onze "squad" lekker samen speelde.Streskip schreef op maandag 02 december 2013 @ 02:57:
[...]
Wat ik wel eens doe als ik het me niet lukt om zelfstandig kills te maken, achter m'n squad lopen. Laat hun de eerste kogels maar vangen, dan kill jij ze en met een beetje geluk kan je ze nog reviven ookEn wat helemaal ideaal is, als iemand in jou squad met een tank rijdt kan je die vanaf deploy scherm joinen en zo samen punten vergaren. Probeer je tank te beschermen voor mannetjes die C4 erop willen plakken, I get that a lot
Gewoon beetje rond blijven draaien, probeer zoveel mogelijk mensen te spotten (rechter trigger indrukken als iemand langs je crosshair komt) en als je de rechter trigger inhoudt kan je ook orders geven, heel handig als je squad leader bent. Ik probeer mijn squad altijd orders te geven, pak deze base, verdedig die, zelfs een thank you kan er af en toe wel af. Ik speel dan wel alleen maar conquest, de enige echte mode imo
![]()
En doe je vooral niet op 1 ding vastbijten, je kan vanuit verschillende kanten een base aanvallen. Of soms gewoon niet, ik had laatst op E een drietal heel vervelende snipers. Ik ben er zelf niet zo goed in, dus ik ga niet eens proberen om ze terug te pakken. Kost teveel tijd waarin je meer punten kan verdienen met het veroveren van bases![]()
Ik had vanmiddag zowaar me eerste counter knifeErg leuk dat dit nu kan, heb ook al paar leuke dogtags gepikt
Jammere is dat ik nog steeds voor geen meter vliegen kan
Was dat maar meer zoals in GTA....
Ik als "medic" , twee snipers en 2 aanvallers. Samen spel levert echt een enorme bak punten op.
Ik moet alleen nog even nagaan wat een balkje betekend rechts naast je map (boven de squad members). Dat liep wel op maar ik kon er niet echt regelmaat in ontdekken.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
wat is dat leuk zeg BF4, BF3 ook helemaal Suf gespeeld.
Echter heb ik wel een klein probleem, misschien hebben meer mensen hier last van? dat er soms vreemde kleuren over het beeld komt en soort van wazig word.. Dit is altijd maar een fractie van een seconde maar toch.
Speel op de PS4
Echter heb ik wel een klein probleem, misschien hebben meer mensen hier last van? dat er soms vreemde kleuren over het beeld komt en soort van wazig word.. Dit is altijd maar een fractie van een seconde maar toch.
Speel op de PS4
Ja heb ik ook, lijkt echter wel op een "effect" niet echt op een bug. Vind het persoonlijk niet zo fraai.Dewwie schreef op maandag 02 december 2013 @ 15:21:
Speel op de PS4
Dit is een grafische bug als de commander een emp inzet. Dice is hiervan op de hoogte en gaat het effect patchen.Dewwie schreef op maandag 02 december 2013 @ 15:21:
Speel op de PS4
Is dit spel de moeite waard voor de current gen? Wilde hem voor de next gen maar dat gaat nog even duren Denk.....
Verwijderd
Ik ben ook alweer twee dagen on the battlefield te vinden. BF4 op de ps4. Vind het echt een heerlijke game ondanks een aantal schoonheidsfoutjes. Die geluidsbug kom ik trouwens ook wel eens tegen, maar over het algemeen echt een hele dikke game vol chaos, zoals het hoort.
Alle bf4 noobs onder ons wees niet getreurd: deze bf3 vett bakt er ook nog even helemaal niets van. Dacht dat ik een aardig potje kon knallen maar mijn huidige score is gebaseerd op bf3 tactieken en niet de 1op1 kills. Ik merk dat door kleine verandering in de besturing, automatismen zijn verdwenen en dat het echt even hard nadenken is hoe je ook alweer iemand snel kan omleggen. Daarnaast is het herkennen van de vijand voor mij persoonlijk ook gewoon weer een kwestie van wennen.
Mijn tip aan startende bf4 broeders: eerst een tijdje assault spelen! Medic pack regelen en een beetje met je squad mee hobbelen en probeer te helpen door te reviven en medic doosjes uitdelen. Probeer ervaring op te doen en zoek een squad die op de grond actief is (geen piloten/snipers). Niet de held uit gaan hangen! Niet in de eerste beste game een jet/helicopter pakken en youtube filmpjes na gaan doen! Je eerste positieve ervaring op het slagveld zal niet je K/D ratio zijn. Geniet gewoon lekker van de graphics en de totale chaos van 64 malloten, de kills komen vanzelf.
Alle bf4 noobs onder ons wees niet getreurd: deze bf3 vett bakt er ook nog even helemaal niets van. Dacht dat ik een aardig potje kon knallen maar mijn huidige score is gebaseerd op bf3 tactieken en niet de 1op1 kills. Ik merk dat door kleine verandering in de besturing, automatismen zijn verdwenen en dat het echt even hard nadenken is hoe je ook alweer iemand snel kan omleggen. Daarnaast is het herkennen van de vijand voor mij persoonlijk ook gewoon weer een kwestie van wennen.
Mijn tip aan startende bf4 broeders: eerst een tijdje assault spelen! Medic pack regelen en een beetje met je squad mee hobbelen en probeer te helpen door te reviven en medic doosjes uitdelen. Probeer ervaring op te doen en zoek een squad die op de grond actief is (geen piloten/snipers). Niet de held uit gaan hangen! Niet in de eerste beste game een jet/helicopter pakken en youtube filmpjes na gaan doen! Je eerste positieve ervaring op het slagveld zal niet je K/D ratio zijn. Geniet gewoon lekker van de graphics en de totale chaos van 64 malloten, de kills komen vanzelf.
Ik heb ook al heel lang geleden PS4 BF4: China Rising Edition besteld, bij levering afgelopen vrijdag geen band over de verpakking met de DLC China Rising Expansion Included. Ik heb voor € 42,50 voor de zekerheid nog een PS4 BF4: China Rising Edition bij 12Game besteld, afgelopen donderdag. Deze is afgelopen zaterdag geleverd en had wel de band met China Rising Expansion Included, deze heb ik dus opengemaakt en de gewone verkocht voor € 50,00.G4mert schreef op maandag 02 december 2013 @ 13:43:
Vraagje.
Wat mij opviel toen ik beide doosjes in bezit had, dat de BF4: China Rising Edition helemaal in het Engels is, ook de achterkant. De normale heeft Nederlandse en Franse teksten. Ik denk dat dus dat er in NL en BE helemaal geen China Rising Editions zijn geleverd bij de groothandels, maar dat de China Rising Editions allemaal UK versies zijn. Maar dit kan ik niet bevestigen, omdat ik maar één verpakking heb gezien.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Verwijderd
ik heb mijn versie van BF4 gekocht bij Gamemania.
daar zit de China Rising DLC wel gewoon bij, op een aparte voucher in de verpakking.
de tekst op het doosje is gewoon nederlands.
daar zit de China Rising DLC wel gewoon bij, op een aparte voucher in de verpakking.
En hoe ziet de verpakking eruit, met of zonder zo'n oranje band?Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 17:22:
ik heb mijn versie van BF4 gekocht bij Gamemania.
Verwijderd
inderdaad met een oranje band.
echter had ik hem al gepreorderd in Juni.
echter had ik hem al gepreorderd in Juni.
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2013 17:26 . Reden: toevoeging ]
Okay, dan is deze dus ook gewoon aan de NL/BE distributeurs geleverd.
De complete eerste batch zou met de China Rising Expansion Pack geleverd worden, terwijl ik veel grote winkels alleen de standaard editie zag liggen afgelopen vrijdag.
De complete eerste batch zou met de China Rising Expansion Pack geleverd worden, terwijl ik veel grote winkels alleen de standaard editie zag liggen afgelopen vrijdag.
Binnenkort maar eens de Gamemania binnen lopen dan, wil die expansion best wel erbij zeg maar
.
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Vraag over de SP tijdens het spel restart die wel van de checkpoints.. Maar als ik bijvoorbeeld de ps4 uit heb gehad moet ik elke keer weer helemaal overnieuw beginnen met het verhaal.. iemand enig idee waar dit aan ligt??
Klopt, soms zijn andere tactieken beter voor punten halen, maar eigenlijk ben ik daar helemaal niet mee bezig, ik speel het zoals ik het leuk vindt, lekker veel dingen uitproberenStreskip schreef op maandag 02 december 2013 @ 02:57:
[...]
Wat ik wel eens doe als ik het me niet lukt om zelfstandig kills te maken, achter m'n squad lopen. Laat hun de eerste kogels maar vangen, dan kill jij ze en met een beetje geluk kan je ze nog reviven ookEn wat helemaal ideaal is, als iemand in jou squad met een tank rijdt kan je die vanaf deploy scherm joinen en zo samen punten vergaren. Probeer je tank te beschermen voor mannetjes die C4 erop willen plakken, I get that a lot
Gewoon beetje rond blijven draaien, probeer zoveel mogelijk mensen te spotten (rechter trigger indrukken als iemand langs je crosshair komt) en als je de rechter trigger inhoudt kan je ook orders geven, heel handig als je squad leader bent. Ik probeer mijn squad altijd orders te geven, pak deze base, verdedig die, zelfs een thank you kan er af en toe wel af. Ik speel dan wel alleen maar conquest, de enige echte mode imo
![]()
En doe je vooral niet op 1 ding vastbijten, je kan vanuit verschillende kanten een base aanvallen. Of soms gewoon niet, ik had laatst op E een drietal heel vervelende snipers. Ik ben er zelf niet zo goed in, dus ik ga niet eens proberen om ze terug te pakken. Kost teveel tijd waarin je meer punten kan verdienen met het veroveren van bases![]()
Ik had vanmiddag zowaar me eerste counter knifeErg leuk dat dit nu kan, heb ook al paar leuke dogtags gepikt
Jammere is dat ik nog steeds voor geen meter vliegen kan
Was dat maar meer zoals in GTA....
Van verschillende opties/functies in het spel weet ik nog hoe ze werken. Ik noem een paar voorbeelden:
- medespelers reviven/healen
- tegenstanders spotten
- orders geven, bijvoorbeeld dat je een lift wilt.
- wat kan je met dat spotding in de standaard assault class en hoe werkt t?
- alle bonussen en upgrades etc en het hele systeem daarvan en wat kan je met al die dingen en welke kun je met elkaar combineren.
- kun je de map bekijken terwijl je in het spel bent?
Voertuigen joinen is idd handig, alhoewel het wel jammer is dat je alleen mensen van je eigen squad kan joinen en soms kom je in een voertuig en dan kan je niet eens met iets schieten
Vliegen is idd moeilijk ja
Ja, dat heb ik ook! Hoort denk ik bij het spel, maar super irritant! Gaat je hele beeld ff seconde trillen en rare kleuren in je beeld, heel irritant maar is blijkbaar ook een bug lees ik netDewwie schreef op maandag 02 december 2013 @ 15:21:
Speel op de PS4
Controls zit ik altijd mee te worstelen als linkshandige, maar vind dit eigenlijk niet verkeerd. Zelfs als op X360 altijd was. Sticks omgedraaid met southpaw en melee en crouch/prone omgedraaid en thats it.
Als je trouwens in de map hainan resort oid in conquest deployde in het hotel of sowieso daar kwam dan zat je vast in de grond, heel raar
Verder begin ik de game wel iets meer te waarderen! Maar als ik dan lees dat Ghosts weer echt het COD-gevoel geeft heb ik nog wel klein beetje heimwee
Mijn game is ook van de GameMania (ps4) en had ook gewoon dat download pack erbij.
Wel was het doosje verder erg leeg, geen boekje oid. Terwijl de game toch wel in het plastic was.
Wel was het doosje verder erg leeg, geen boekje oid. Terwijl de game toch wel in het plastic was.
Iemand zin om op de PS4 is lekker de NOOB uit te hangen xD
ben vanaf nu online!
PSN: lekkerboeie86
ben vanaf nu online!
Hebben nog mensen korte haperingen wanneer je een multiplayer game speelt met 64 spelers op PS4??
Mijn PSN account: AirsoftVeteran
De meest evan mijn BF4 buddies spelen het nog op PS3 ...
Mijn PSN account: AirsoftVeteran
De meest evan mijn BF4 buddies spelen het nog op PS3 ...
MacBook Air 13" | Canon EOS Digital 400D | Canon EF-S 17-85 mm f4.0/5.6 IS USM + Zonnekap | Grip BG-E3
Ik wilde je net joinen maar zag dat je TeamDeath match zat te spelen. Daar ben ik zo beroerd inLekkerboeie86 schreef op maandag 02 december 2013 @ 19:50:
Iemand zin om op de PS4 is lekker de NOOB uit te hangen xD
ben vanaf nu online!
Ik heb BF4 de dag na de release van de PS4 los bij Gamemania gekocht en kreeg een extra doosje met pre-order bonus met oranje band erbij, zit geen disc in, maar wel een code. Neem aan dat dat die china rising bonus is.
Nog mensen zin om nu online te gaan? OspreyNL
Nog mensen zin om nu online te gaan? OspreyNL
iemand een idee hoe we aan de DLC China Rising komen op de PS3?
Nog een week of 2 geduldig wachten?oNNoZeLe schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:30:
Als het goed is komt hij vandaag voor de premium members uit. Dan over 2 weken voor iedereen beschikbaar.
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
In de PSN store kopen, of de DLC voucher inlossen, als je de BF4 versie met China Rising Expansion Included hebt.oNNoZeLe schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:30:
W8888888888 -> nee joh, ik heb de premium..Michaelg schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:33:
[...]
Nog een week of 2 geduldig wachten?
Als het goed is komt hij vandaag voor de premium members uit. Dan over 2 weken voor iedereen beschikbaar.
Maar ik zie nergens de optie voor DLC's ofzo..
dan ligt het aan mij denk ik.. ik zie hem echt (nog) nergens staan..Jumpman schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:34:
[...]
In de PSN store kopen, of de DLC voucher inlossen, als je de BF4 versie met China Rising Expansion Included hebt.

De PSN update is vaak pas rond 18:00 uur.oNNoZeLe schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:44:
[...]
dan ligt het aan mij denk ik.. ik zie hem echt (nog) nergens staan..
ok.. we wachten nog even, maar het is allemaal maar redelijk onduidelijk met de early access voor premium, locatiegebonden release (usa/eu/etc.) en dan ook nog de verschillende platformen..Jumpman schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:51:
[...]
De PSN update is vaak pas rond 18:00 uur.
het wordt er niet echt overzichtlijk van..
Echt een Super game op de PS4!
Helaas gister vaak vastgelopen (freeze) in het Main menu nog voor het starten van een potje...:( jullie hier ook last van?
Hopelijk lost de BF4 update later vandaag dit op.
Helaas gister vaak vastgelopen (freeze) in het Main menu nog voor het starten van een potje...:( jullie hier ook last van?
Hopelijk lost de BF4 update later vandaag dit op.
PS5
Weet iemand waardoor de emblems niet zichtbaar zijn in-game?
Vind de emblems juist wel lachen
en vind het jammer dat je ze nu niet ziet
Vind de emblems juist wel lachen
PSN: Von_Smallhausn
Heb hem toch maar voor de ps3 gekocht, voor 47 euro en dan kan ik hem voor 10 euro straks downloaden voor de PS4, dan kan ik toch al genieten en ben ik per saldo niet duurder uit. Misschien kan ik de PS3 versie daarna nog verkopen voor een paar tientjes.
EA servers offline op dit moment.. FYI
[ Voor 140% gewijzigd door oNNoZeLe op 03-12-2013 14:34 ]
Emblemen zijn dan weer wel en dan weer niet zichtbaar...
En als je de game op schijf koopt kun je hem voor 10 euro upgraden, maar je hebt de schijf nodig bij het spelen meen ik. Doorverkopen is er niet bij.
Zometeen zal China Rising dan wel te downloaden zijn... hoop ik...
En als je de game op schijf koopt kun je hem voor 10 euro upgraden, maar je hebt de schijf nodig bij het spelen meen ik. Doorverkopen is er niet bij.
Zometeen zal China Rising dan wel te downloaden zijn... hoop ik...
De PS3 versie moet in je PS4 zitten, als je gaat spelen. Als je op je PS4 wacht (niet te lang), zou ik de Saturn proberen, daar is BF4 nu € 42,67 (inclusief verzenden). Online alleen niet meer op voorraad op dit moment.Tweakarim schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 13:37:
Heb hem toch maar voor de ps3 gekocht, voor 47 euro en dan kan ik hem voor 10 euro straks downloaden voor de PS4, dan kan ik toch al genieten en ben ik per saldo niet duurder uit. Misschien kan ik de PS3 versie daarna nog verkopen voor een paar tientjes.
als je dat vreemde beeld bedoelt met die kleur verschuivingen, dat is geen bug, maar dat betekent dat een Commander een EMP bom heeft af laten gaan. Echter veel mensen worden er misselijk van, dus in de eerst volgende update schijnen ze dit kleur gedrag eruit te halen.sparrow86 schreef op maandag 02 december 2013 @ 18:40:
[...]
a, dat heb ik ook! Hoort denk ik bij het spel, maar super irritant! Gaat je hele beeld ff seconde trillen en rare kleuren in je beeld, heel irritant maar is blijkbaar ook een bug lees ik netSowieso wordt het beeld veel hinderlijk veranderd door explosies en zo in je buurt, maar is mss wel weer realistischer. Maar ben ik van COD niet gewend. Je weet soms echt niet waar je schiet.
http://battlelog.battlefi...view/2955064769617349290/
beetje jammer dat ze op het laatste moment ermee komen, maarja een patch die niet werkt hebben we ook weer niks aan...
beetje jammer dat ze op het laatste moment ermee komen, maarja een patch die niet werkt hebben we ook weer niks aan...
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Super toffe game maar het is me zojuist voor de derde keer overkomen dat hij vastliep en daardoor me save data beschadigd werd zodat ik de SP helemaal overnieuw kan beginnen. Zie er nu wel tegenop om de eerste 2-3 uur van de SP voor de 4e keer te doen en de kans lopen op weer een vastloper.
Zijn er nog meer mensen met dit probleem??
psn: Arco1981
Heb ik ook last van op sp en mp. Ik wacht tot er een patch uit is.
Super.. alle China Rising servers zijn leeg. Geeft bij alles 0/32 of 0/64 aan.
Op Xbox One.
Op Xbox One.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
kspeel geen SP..Karpertjuh schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 18:14:
Super toffe game maar het is me zojuist voor de derde keer overkomen dat hij vastliep en daardoor me save data beschadigd werd zodat ik de SP helemaal overnieuw kan beginnen. Zie er nu wel tegenop om de eerste 2-3 uur van de SP voor de 4e keer te doen en de kans lopen op weer een vastloper.
ik geniet meer van het "menselijke" in de MP - conquest..
bij de BF3 heb ik zelfs de Co-OP nooit gedaan.
Verwijderd
Heeft iemand een idee?Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 10:56:
Ff een paar vraagjes over battlelog, waar ik al een tijdje naar op zoek ben.
Hoe kun je het het scoreboard van de server waar je in speelt live bekijken?
Hoe kun je de map van de server waar je in speelt live bekijken?
Ik dacht tenminste dat dit mogelijk moest zijn, heb overigens een PS4.
Gaat om battlelog app op de iPad.
dacht ik vrolijk china rising te gaan downloaden maar kan hem nergens vinden op de PS4, iemand een idee, heb ook premium dus daar zou het niet aan mogen liggen....
Uitgesteld, de update met bug fixes ook. DICE wil verder testen...Fonzie27 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 20:27:
dacht ik vrolijk china rising te gaan downloaden maar kan hem nergens vinden op de PS4, iemand een idee, heb ook premium dus daar zou het niet aan mogen liggen....
Ik dacht ook lekker bezig te kunnen vandaag, maar nee. Snap echt niet wat ze aan het kloten zijn bij DICE, volgens mij beginnen ze echt veel fans te verliezen. Niet zo gek, want de spellen werken maar voor de helft, de service is slecht (als in hoe lang het duurt voordat er een keer bugfixes komen, als ze al komen) en dan nu dit weer.
F*ck, had al wel iets gelezen maar had even de illusie dat het alleen de update betrof voor wat betreft uitstel...., ook niet goed maar toch
Beter dat ze dit doen. Namelijk beter geen patch, dan een verrotte patch de wereld in slingeren.DGonlag2 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 20:33:
[...]
Uitgesteld, de update met bug fixes ook. DICE wil verder testen...
Ik dacht ook lekker bezig te kunnen vandaag, maar nee. Snap echt niet wat ze aan het kloten zijn bij DICE, volgens mij beginnen ze echt veel fans te verliezen. Niet zo gek, want de spellen werken maar voor de helft, de service is slecht (als in hoe lang het duurt voordat er een keer bugfixes komen, als ze al komen) en dan nu dit weer.
Yo ik heb bf4 gekocht bij de bart-smit, op de voorkant staat dat de dlc er bij zit maar ik kan geen blaadje met een code ofzo vinden. heeft iemand anders dit ook? of hoe het anders werkt ofzo
Op de ps4 moet je de options knop ingedrukt houden. Dan zie je score board. Met r1 kan je dan switchen naar de grote map.Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 19:07:
[...]
Heeft iemand een idee?
Gaat om battlelog app op de iPad.
Merk trouwens op de 64 players mal op servers toch wel lag. Best irritant. Langzaam aan wel iets beter aan het worden en aan het wennen aan de game. Gaat nog wel even duren.
Wat mij opvalt aan BF4 op de PS4 is dat de server filters zo vreemd in te stellen zijn.
Als je bijv. alleen Conquest aanvinkt, vind BF4 geen 1 server
Laat staan als je 1-15 empty slots wil je alleen maar volle servers krijgt
Als je bijv. alleen Conquest aanvinkt, vind BF4 geen 1 server

Is Battlefield 4 op dit moment off-line? (Xbox One)
Cogitationis poenam nemo patitur
Same here op mijn Xbox One.. Joinen gaat dan ook soms nog moeilijk, zegt hij weer dat ze vol zijn...Mon0lith schreef op woensdag 04 december 2013 @ 09:15:
Wat mij opvalt aan BF4 op de PS4 is dat de server filters zo vreemd in te stellen zijn.
Als je bijv. alleen Conquest aanvinkt, vind BF4 geen 1 server![]()
https://powershellisfun.com
Hahaha! En dan zijn er vrije slots, wil je joinen krijg je de melding dat je niet als commander kan joinen-={Fred_Perry}=- schreef op woensdag 04 december 2013 @ 09:56:
[...]
Same here op mijn Xbox One.. Joinen gaat dan ook soms nog moeilijk, zegt hij weer dat ze vol zijn...

Joinen via je battlelog op je smartphone werkt voor mij meestal het beste. Dan heb ik ook meerdere servers waaruit ik kan kiezen.(xbox one btw).
Ik heb Battlefield voor de Xbox360 iemand enig idee hoe ik die kan upgraden naar de Xbox One?
Een kleine glimlach kon ik toch niet onderdrukken:

Maar ik geloof best dat DICE hier zelf ook van baalt en niets lever heeft dan een stabiele game afleveren.
Ik ben bang dat het toch door (tijds)druk komt om de game met launch klaar te hebben voor de nieuwe consoles en een gelijktijdige release met COD.
Ik had het erg gewaardeerd als EA had besloten de game uit te stellen tot eind Q1 2104. Maar ja, die peseta's he?

Maar ik geloof best dat DICE hier zelf ook van baalt en niets lever heeft dan een stabiele game afleveren.
Ik ben bang dat het toch door (tijds)druk komt om de game met launch klaar te hebben voor de nieuwe consoles en een gelijktijdige release met COD.
Ik had het erg gewaardeerd als EA had besloten de game uit te stellen tot eind Q1 2104. Maar ja, die peseta's he?
Waarschijnlijk zie ik een bug bij controllerinstellingen van de ps4. De L1 en R1 button gebruikte ik bij het aimen en schieten op de ps3 versie. Nu is dat L2 en R2 geworden. BUG? kan iemand mij uitleggen hoe ik dit op R1 en L1 zet? of wanneer er een update komt? ik word hier niet goed van.. al mijn skills gaan omlaag vanwege de triggerknoppen!
Meer mensen met het probleem dat de laatste twee field upgrades van support nog locked zijn? Ik heb 110.000 van de 104.000 benodigde punten maar ik kan ze niet kiezen

Even de settings aanpassen!Canerooo schreef op woensdag 04 december 2013 @ 15:48:
Waarschijnlijk zie ik een bug bij controllerinstellingen van de ps4. De L1 en R1 button gebruikte ik bij het aimen en schieten op de ps3 versie. Nu is dat L2 en R2 geworden. BUG? kan iemand mij uitleggen hoe ik dit op R1 en L1 zet? of wanneer er een update komt? ik word hier niet goed van.. al mijn skills gaan omlaag vanwege de triggerknoppen!
Dit doe ik al urenlang maar kan het nergens vinden. Heb jij een ps4 en BF4 dan? waar in de settings moet ik het aanpassen? als je het weet stuur ik je een kerstkado.
Als ik je nou vertel dat je het nergens kunt aanpassen maar dat je er gewoon aan moet wennen, krijg ik dan een kerstkado? Je hoeft dan in ieder geval niet meer te zoeken...Canerooo schreef op woensdag 04 december 2013 @ 16:19:
[...]
Dit doe ik al urenlang maar kan het nergens vinden. Heb jij een ps4 en BF4 dan? waar in de settings moet ik het aanpassen? als je het weet stuur ik je een kerstkado.
Niet, laat maar zien hoe goed je bent en pas je aan!Canerooo schreef op woensdag 04 december 2013 @ 16:19:
[...]
haha. okepa4jv schreef op woensdag 04 december 2013 @ 16:50:
[...]
Niet, laat maar zien hoe goed je bent en pas je aan!
de xbox 360 had de settings ook zo staan, was voor mij een grote stap om over te gaan naar ps3 waar het op l1 en r1 stond ... lijkt mij niet aan te passen, wordt dus echt wennen, dus speel aantal uur en daarna wil je niet meer terug naar de ps3 settingsCanerooo schreef op woensdag 04 december 2013 @ 15:48:
PSN: Europhea
Ik ben een beetje aan het experimenteren met alle voertuigen.
Het is me gelukt om met een van de vliegtuigen in de test course een heat seeking missile af te vuren op een ander vliegtuig, maar zijn er nog meer land en luchtvoertuigen waarmee je op een ander voertuig kan "locken" en dan schieten? Of komt het altijd op je eigen aimskills aan? Want het valt me op als ik in conquest bij iemand in bijv. een AC130 ga zitten die vrij vaak en vrij snel door een pantservoertuig vanaf de grond geraakt wordt en het steeds sneller piepende geluid wat dan klinkt doet me vermoeden dat het vliegtuig dan gelockt is zodat het eigenlijk bijna altijd raak is en je niet echt hoeft te richten. Maar hoe doe je dat? En kan dat ook met andere lucht/landvoertuigen?
Het is me gelukt om met een van de vliegtuigen in de test course een heat seeking missile af te vuren op een ander vliegtuig, maar zijn er nog meer land en luchtvoertuigen waarmee je op een ander voertuig kan "locken" en dan schieten? Of komt het altijd op je eigen aimskills aan? Want het valt me op als ik in conquest bij iemand in bijv. een AC130 ga zitten die vrij vaak en vrij snel door een pantservoertuig vanaf de grond geraakt wordt en het steeds sneller piepende geluid wat dan klinkt doet me vermoeden dat het vliegtuig dan gelockt is zodat het eigenlijk bijna altijd raak is en je niet echt hoeft te richten. Maar hoe doe je dat? En kan dat ook met andere lucht/landvoertuigen?
Lijkt me balen als je andere controls moet aanwennen, maar verder snap ik het probleem niet. Het is superlogisch dat schieten en aimen met de triggers doet. Dat is op de Xbx360 altijd zo geweest, want die had een controller met goede triggers. Playstation heeft ook eindelijk een fatsoenlijke controller, met triggers, dus hup aanpassen. Zou debiel zijn als ze dat terugdraaien. Zou wel een goede optie zijn om het beiden mogelijk te maken voor de mensen die niet kunnen wennen. Maar triggers zijn gewoon veel beter geschikt voor schieten. Vind het sowieso een topcontroller met hele fijne sticks en triggers. Ik kom van de xbox 360 en heb geen moeite met deze controller. Ben gelukkig pas bf4 gaan spelen op de ps4 dus geen gewenningsfase, ja aan het hele spel, maar das een ander verhaal
[ Voor 24% gewijzigd door sparrow86 op 04-12-2013 17:37 ]
Heeft iémand al een China Rising map kunnen spelen op Xbox One? Ik nog totaal niet..
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik kreeg deze verpakking erbij:

Staat niks op over China Rising, maar bij invoeren van de code wel iets over een gold package, maar die kan ik ook nergens vinden. weet niet wat voor extra's je hiermee nou zou moeten krijgen?

Staat niks op over China Rising, maar bij invoeren van de code wel iets over een gold package, maar die kan ik ook nergens vinden. weet niet wat voor extra's je hiermee nou zou moeten krijgen?
[ Voor 23% gewijzigd door sparrow86 op 04-12-2013 19:51 ]
Met premium is China Rising te spelen op X360. Hoe het met de One zit weet ik niet.
Voor Rush zijn de mappen al wel wat beter, maar nog steeds niet zo gaaf als BF3 oid
Voor Rush zijn de mappen al wel wat beter, maar nog steeds niet zo gaaf als BF3 oid
[ Voor 34% gewijzigd door Martinspire op 04-12-2013 19:56 ]
Op de One ook. Net wat Conquest op China Rising mappen gedaan. Zien er wel erg cool uit!
Wanneer doet China Rising op de PS4 het dan?
Vandaag de m16 unlocked op de PS4, maar in burstmode schieten met de triggers wil voor mij nog niet wennen. Je moet de trigger helemaal terug laten veren, voordat een volgende burst wordt afgevuurd, maar dat voelt voor mij onnatuurlijk.
Sowieso vind ik het opdringen van het gebruik van de triggers onnodig. Nu moet ik schieten met de triggers en in een tank moet ik weer met L1 schieten, omdat ik het fijner vind om gas te geven met L2/R2.
De logica hiervan is wat mij betreft ver te zoeken.
Sowieso vind ik het opdringen van het gebruik van de triggers onnodig. Nu moet ik schieten met de triggers en in een tank moet ik weer met L1 schieten, omdat ik het fijner vind om gas te geven met L2/R2.
De logica hiervan is wat mij betreft ver te zoeken.
Ik snap echt t probleem niet. Ik heb alle controls van de voertuigen gelaten zoals t was. Dus besturen met de ene stick en richten en draaien met de andere stick.
alleen de sticks op southpaw gezet omdat ik links ben en mêlee en crouch omgedraaid. Zo had ik het ook altijd bij shooters op de X360. Schieten hoort gewoon met triggers. Waar zijn die dingen anders voor?
alleen de sticks op southpaw gezet omdat ik links ben en mêlee en crouch omgedraaid. Zo had ik het ook altijd bij shooters op de X360. Schieten hoort gewoon met triggers. Waar zijn die dingen anders voor?
Volgens mij zit er gewoon een week tussen, zoals dat met BF3 ook was (maar dan omgekeerd. Daar kregen de PS3 boys de DLC een week voor de 360 en PC)sparrow86 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 20:39:
Wanneer doet China Rising op de PS4 het dan?
En dan nog 2 weken wachten voor de niet premium leden.Martinspire schreef op woensdag 04 december 2013 @ 22:00:
[...]
Volgens mij zit er gewoon een week tussen, zoals dat met BF3 ook was (maar dan omgekeerd. Daar kregen de PS3 boys de DLC een week voor de 360 en PC)
Want als je een m16 op burst mode zet in het echt kan je ook schieten met een knopje?Melniek schreef op woensdag 04 december 2013 @ 21:27:
Vandaag de m16 unlocked op de PS4, maar in burstmode schieten met de triggers wil voor mij nog niet wennen. Je moet de trigger helemaal terug laten veren, voordat een volgende burst wordt afgevuurd, maar dat voelt voor mij onnatuurlijk.
Ik heb in de vs vaak met diverse wapens geschoten waaronder de m16 en kan je vertellen dat de Trigger terug laten veren nog best in de buurt komt van het echie. In ieder geval een stuk dichterbij dan R1
Precies, en t geldt voor iedereen, dus t is ook geen nadeel dat t langer zou duren.
Zo net een van de meest fantastische BF4 potjes ooit gespeeld....
De nieuwe maps zijn geweldig en t.o.v. van de PS3/360 generatie zijn de nextgen consoles niet een kleine stap vooruit.....
Geweldig!
)
De nieuwe maps zijn geweldig en t.o.v. van de PS3/360 generatie zijn de nextgen consoles niet een kleine stap vooruit.....
Geweldig!
De maps op de One zijn veel groter dan op de X360 (heb ze beide) Daarnaast veel meer voertuigen en mensen dus veel meer hectiek. Echt... Geweldig, ben helemaal blij op moment... in één potje conquest ben ik 1.5 rang omhoog gegaan (terwijl ik rang 70 wasMartinspire schreef op woensdag 04 december 2013 @ 19:56:
Met premium is China Rising te spelen op X360. Hoe het met de One zit weet ik niet.
[ Voor 57% gewijzigd door Bullet NL op 05-12-2013 01:33 ]
Dat kan niet voor Nederland en Belgie aangezien Dice/EA die actie niet in NL/BE heeft vrijgegeven. Je zult dus BF4 opnieuw moeten aanschaffen voor de XBO. Erg slecht. Waarschijnlijk tegen de tijd dat de xbo in NL te verkrijgen is, zal er wel een upgrade komen echter zullen ze die in NL wel naar 15 of 20 euro gooien omdat je al 3-4-5 maanden BF4 hebt kunnen spelen op de 360. Daar zie ik die ratten wel voor aan.... Ik ga er gemakshalve vanuit dat de X1 pas halverwege Q2 fatsoenlijk beschikbaar is in NL. Release staat volgens MS geplanned voor Q1, maar dat kan dus ook 31 maart zijn. Januari zal het wel niet worden en als ik het debacle met leveringen bekijk van de Nokia Lumia 920 in Nederland, dan houd ik mijn hart vast en houd ik er rekening mee dat het pas Q2 wordt.exCOESes schreef op woensdag 04 december 2013 @ 14:40:
Ik heb Battlefield voor de Xbox360 iemand enig idee hoe ik die kan upgraden naar de Xbox One?
Maar goed, blijkbaar denken ze bij MS, Dice en EA niet verder dan hun neus lang is. Ik bedoel, je brengt een console en game uit, dan kun je toch verwachten dat mensen deze gaan importeren uit een land als de console en game niet uitgebracht worden in het ene land ? Stel dan gewoon de upgrade wereldwijd in, dan kan iedereen er gebruik van maken. Maar nee, we moeten moeilijk gaan doen en stelen nog even het geld van de mensen die een import doen.
Het is dat ik me niet zo druk hoef te maken over geld, ik verdien goed en heb flink wat geld achter de hand, maar dat geldt niet voor iedereen en de doelgroep met games is toch wel de wat jongere garde tussen de 15 en 30 en daarvan heeft niet iedereen een baan.
Maar ontopic: wat is BF4 een slechte game in vergelijking met BF3 zeg. Vliegen hebben ze zo goed als onmogelijk gemaakt omdat er een control mist (up/down) in BF4. In BF3 kon ik best goed vliegen en haalde ik zonder veel moeite kills, zelfs headshots op foot mobiles waren geen uitzondering. Nu heb ik met de main gun nog geen enkele lopende tegenstander kunnen raken.
Tanks worden op de 360 pas op het allerlaatste moment gerenderred terwijl je ze in BF3 al vanaf ver zag staan. Nu kom je dus aanvliegen op een tank, ziet hem ineens opdoemen en dan blijkt dat je dus niet goed uitgelijnd bent en krijg je een schamele 15punten voor vehicle damage. Kun je nog een keer aanvliegen.
Eergister ook de jdam en tv missle unlocked. Beide compleet onbruikbaar. TV missle is zo goed als onbestuurbaar en de jdam vergt dermate veel skill dat het eigenlijk zonde is om op je jet die als keuze in te stellen. Je krijgt in cockpit view een klein mapje te zien met een + tekentje. Die moet je maar precies op een voertuig krijgen en op tijd vuren anders drop je een jdam die niks raakt.
Over de missende up/down control met vliegen; in BF3 kon je in de dogfight kleine tikjes tegen je rechterpookje geven om goed uit te lijnen, nu kan dat dus niet meer en als je maar even de stick aanraakt kijk je kilometers de verkeerde kant op. Heb nog geen dogfight kunnen winnen hoewel ik aardig wat tijd heb gespendeerd in de test range.
[ Voor 29% gewijzigd door MRE-Inc op 05-12-2013 07:11 ]
XBL: MRE Inc
Zou er in de winkels nog BF4+China Rising te koop zijn voor de PS4 of ben ik daarmee te laat?
online is ie zeker te krijgen, ik zie de premium nog gewoon in de PSN store store staan.Tiwazz schreef op donderdag 05 december 2013 @ 07:07:
Zou er in de winkels nog BF4+China Rising te koop zijn voor de PS4 of ben ik daarmee te laat?
Maar de combi is volgens mij nooit zo te koop, je kunt online de DLC kopen maar dan zul je nog even moeten wachten tot de release voor GP. Als premium is ie gewoon de downloaden. Even los van zaken als EA die patches niet verder uitrold op de ps4 en xbone vanwege problemen...
helder?
Maar je hebt toch ook de BF4 game met china rising, met zo'n oranje band op het hoesje?
Zoiets:

Zou die nog beschikbaar zijn bij retailers?
.
Zoiets:

Zou die nog beschikbaar zijn bij retailers?
kijk, nog nooit gezien, weer iets geleerd vandaag~!!Tiwazz schreef op donderdag 05 december 2013 @ 08:49:
Maar je hebt toch ook de BF4 game met china rising, met zo'n oranje band op het hoesje?
Zoiets:
[afbeelding]
Zou die nog beschikbaar zijn bij retailers?.
Inderdaad behoorlijk slecht, lijkt mij een mooie oplossing om op de XBO tegen een geringe vergoeding een download beschikbaar te maken die je alleen met een X360 disk in de la kunt spelen.MRELynx schreef op donderdag 05 december 2013 @ 07:01:
[...]
Dat kan niet voor Nederland en Belgie aangezien Dice/EA die actie niet in NL/BE heeft vrijgegeven. Je zult dus BF4 opnieuw moeten aanschaffen voor de XBO. Erg slecht.
Dan zou de X1 wel 360 discs moeten kunnen lezen, wat volgens mij niet het geval is.exCOESes schreef op donderdag 05 december 2013 @ 09:15:
[...]
Inderdaad behoorlijk slecht, lijkt mij een mooie oplossing om op de XBO tegen een geringe vergoeding een download beschikbaar te maken die je alleen met een X360 disk in de la kunt spelen.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ze hoeven in dat geval alleen maar een soort van 'disc-id' te kunnen lezen lijkt me, maar ik denk wel vaker te simpel
Ik heb zelf deze uitgave.. Maar als ik het goed begrijp kan ik deze activeren over 2 weken? want ben verder geen premium. Weet ook niet of ik dit ga worden. Eerst maar "leren" hoe te spelen.Tiwazz schreef op donderdag 05 december 2013 @ 08:49:
Zoiets:
[afbeelding]
Zou die nog beschikbaar zijn bij retailers?.
Zelf heb ik BF4 voor de pc, echt een gaaf spel. Alleen loopt wel soms vast..
Op de Next-gen denk ik het wel.k1978 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 13:45:
Ja twijfel ook is premium wel 50 euro waard ??
Bij BF3 waren de mappen vaak te groot voor 2x12 spelers.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Premium is top! Op de Xbox One zijn nu al 8 extra mappen beschikbaar. 18 ipv 10, vind ik de moeite, China Rising is echt even wat anders dan de andere mappen. Caspian Border 2014 vind ik zelf ook heel mooi.
oke ga ik hem ook maar even aanschaffen.. Via PS kost die 50 euro.. Neem niet aan dat die ergens anders veel goedkoper is ??mobygo76 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 14:36:
Premium is top! Op de Xbox One zijn nu al 8 extra mappen beschikbaar. 18 ipv 10, vind ik de moeite, China Rising is echt even wat anders dan de andere mappen. Caspian Border 2014 vind ik zelf ook heel mooi.
Nou ik heb een paar rondjes China Rising erop zitten... waardeloos saai... Ik denk niet dat ik ze ga spelen. Als er lui zijn die hem los willen kopen, doe geen moeite, ze zijn gratis nog niet eens de moeite van het downloaden waard.
-edit- Moet ik er wel bij zeggen dat ik de PS3 versie heb. Misschien dat het met meer spelers beter is, maar dan nog zijn het 4 haast dezelfde maps... Twee zelfs met dezelfde omgeving...
-edit- Moet ik er wel bij zeggen dat ik de PS3 versie heb. Misschien dat het met meer spelers beter is, maar dan nog zijn het 4 haast dezelfde maps... Twee zelfs met dezelfde omgeving...
[ Voor 29% gewijzigd door Verstekbakker op 05-12-2013 16:08 ]
Ben het totaal niet met je eens, ik vind ze geweldig!Verstekbakker schreef op donderdag 05 december 2013 @ 16:02:
Nou ik heb een paar rondjes China Rising erop zitten... waardeloos saai... Ik denk niet dat ik ze ga spelen. Als er lui zijn die hem los willen kopen, doe geen moeite, ze zijn gratis nog niet eens de moeite van het downloaden waard.
Waarom vind jij ze waardeloos saai? Vraag me dan af wat jij wel leuke maps vind.
Ken de maps nog niet uit het hoofd maar heb al heerlijke potjes conquest gespeeld.
Aha, ik speel ze op de nextgen, dan zijn de maps ook veel groter, de conquest punten liggen bij de nextgen versies ook op andere plekken. Waar je bij de PS3/360 versie maximaal 5 stuks heb is dit bij de nextgen 8
[ Voor 15% gewijzigd door Bullet NL op 05-12-2013 16:12 ]
Ik heb battlefield premium maar kan china rising niet spelen op de Xbox One
alle servers zijn leeg, heb mijn locatie op US weet niet of dat iets uitmaakt.
iemand een oplossing?
alle servers zijn leeg, heb mijn locatie op US weet niet of dat iets uitmaakt.
iemand een oplossing?
Let op:
~~~[html]Op de man spelen doen we nergens op tweakers, dus ook niet hier
Er zijn voor de Xbox One en de PS4 platoons beschikbaar, die kun je joinen via de volgende links:
<a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/3571873308087887416/'>Xbox One</a> - <a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/9144291971211376657/'>PS4</a>
Melden dat je gejoined bent is niet nodig.~~~[/html]
~~~[html]Op de man spelen doen we nergens op tweakers, dus ook niet hier
Er zijn voor de Xbox One en de PS4 platoons beschikbaar, die kun je joinen via de volgende links:
<a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/3571873308087887416/'>Xbox One</a> - <a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/9144291971211376657/'>PS4</a>
Melden dat je gejoined bent is niet nodig.~~~[/html]