Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Mijn aller-aller-eerste reactie na het opstarten van BF4:

Waarom? ....... Heeft DICE de R1/L1 voor Fire/Aim down sight verwisselt met R2/L2? Heb je zo'n heerlijke controller met de PS4 en dan verneuk je de controls zo erg.

Edit: 2e Reactie na opstarten eerste potje: OMFG, so many FPS :)

[ Voor 13% gewijzigd door Unomomentodado op 29-11-2013 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Unomomentodado schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 08:56:
Mijn aller-aller-eerste reactie na het opstarten van BF4:

Waarom? ....... Heeft DICE de R1/L1 voor Fire/Aim down sight verwisselt met R2/L2? Heb je zo'n heerlijke controller met de PS4 en dan verneuk je de controls zo erg.

Edit: 2e Reactie na opstarten eerste potje: OMFG, so many FPS :)
Ik meen dat er een classic/veteran controller layout was om het weer hetzelfde als BF3 te krijgen?

Ben benieuwd of Conquest Large stabiel loopt op de PS4, dat schijnt nogal een zorgenkindje te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
Ik heb het idee dat Sony graag de nieuwe trigger buttons promoot... Maar goed, mijn PS4 staat al thuis, alleen ik ben nog op het werk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:08
Toen ik gisteren de DS4 in mijn hand had snapte ik wel waarom schieten/aimen naar beneden is verplaatst; ik vond het comfortabeler om mijn vingers op l2/r2 te leggen, bij de DS3 was dit duidelijk l1/r1. Als ie er vanavond is, gaan we dat maar even uitvoerig testen!

ik huil met je mee ramon ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
Mee eens, Tom. De triggers op de DS4 voelen echt heel goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
Beetje gejat van de xbox maar hey, als we daardoor RSI kunnen voorkomen!
Wat ik alleen wel gek vind, je kunt schieten of niet schieten. Ben benieuwd hoe dat dan uitpakt met een trigger. Of krijgen we dynamische fire rates? :+

[ Voor 51% gewijzigd door pa4jv op 29-11-2013 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
Ik vind L2/R2 helemaal niks...ik wil weer terug naar de vertrouwde mapping!

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-09 12:22
Game lagged behoorlijk op de PS4, ook enorm veel bugs zoals textures die spontaan inladen, animations die missen en geluid wat kompleet weg valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:58
Moet wel wennen weer aan de controller.. Welke sensitivity spelen jullie ? Vind het wat stroperig aanvoelen.. Maar ben pc gewend dus niet zo gek dat ik moet wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:05

spaceboy

Op grote hoogte

Als ik nu de BF4 bij de Intertoys koop voor de PS3, zit daar dan sowieso een PS4 voucher bij? Of kan ik beter wachten? Ik heb geen zin om tot 2014 te wachten als ik straks een week vrij heb met kerst... :)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-09 10:03
Gewoon op de ps3 kopen en upgraden. Je hebt tot eind maart de tijd om up te graden.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Michaelg schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 17:54:
Gewoon op de ps3 kopen en upgraden. Je hebt tot eind maart de tijd om up te graden.
Maar mocht je van die disc afwillen, je hebt de disc nodig om hem te kunnen spelen op de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

iPodKiller schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 18:14:
[...]

Maar mocht je van die disc afwillen, je hebt de disc nodig om hem te kunnen spelen op de PS4.
Ok, maaruh... dat is toch ook zo als ik een PS4 zou hebben en het spel voor de PS4 zou kopen?

In dat geval: als je een PS4 hebt, kun je dan niet goedkoper een PS3-versie kopen en voor een tientje die voucher incasseren?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razenko
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:26
k1978 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 17:22:
Moet wel wennen weer aan de controller.. Welke sensitivity spelen jullie ? Vind het wat stroperig aanvoelen.. Maar ben pc gewend dus niet zo gek dat ik moet wennen.
dat is echt persoonsgebonden, ik heb het zeer laag staan maar heb ook mensen gehoord die het juist heel hoog hebben, gewoon uit proberen, dan merk je vanzelf wat beste werkt.

en ja de overgang van pc naar console is belangrijk, dit is stukke langzamer namelijk

PSN: Europhea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

spaceboy schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 18:18:
[...]

Ok, maaruh... dat is toch ook zo als ik een PS4 zou hebben en het spel voor de PS4 zou kopen?

In dat geval: als je een PS4 hebt, kun je dan niet goedkoper een PS3-versie kopen en voor een tientje die voucher incasseren?
Ja dat bedoel ik, als je de voucher gaat redeemen die je bij de ps3 versie krijgt, dan moet je de PS3 disc in de PS4 houden als je gaat spelen. Je kunt de PS3 versie gewoon halen voor goedkoper en voor die tientje upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
Razenko schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 18:36:
[...]

dat is echt persoonsgebonden, ik heb het zeer laag staan maar heb ook mensen gehoord die het juist heel hoog hebben, gewoon uit proberen, dan merk je vanzelf wat beste werkt.

en ja de overgang van pc naar console is belangrijk, dit is stukke langzamer namelijk
Heb hem nu op 20 staan lijkt het beste voor mij.. eerst maar is single player spelen beetje oefenen.

Speel trouwens ook draadloos is dit een no go? Of zijn er wel meer die via Wi-Fi spelen. Wel glasvezel netwerk trouwens.

[ Voor 11% gewijzigd door k1978 op 29-11-2013 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razenko
k1978 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 21:00:
[...]

Heb hem nu op 20 staan lijkt het beste voor mij.. eerst maar is single player spelen beetje oefenen.

Speel trouwens ook draadloos is dit een no go? Of zijn er wel meer die via Wi-Fi spelen. Wel glasvezel netwerk trouwens.
met wifi maakt het niet uit of je glasvezel hebt of niet, uiteindelijk gaat het over dezelfde ferquentie over de lucht :)

enige verschil is dat het anders binnen komt op je modem.

voor mij is gamen via wifi een no go, zit 2 verdiepingen hoger, bereik is hier niet optimaal. 2de reden dat ik kabel heb is de snelheid, deze is stukke hoger dan via wifi + het feit dat het geen interferentie heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
Maar maakt toch wel uit of je wifi trekt van 500Mbit of een veel langzamere verbinding ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razenko
k1978 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 21:29:
Maar maakt toch wel uit of je wifi trekt van 500Mbit of een veel langzamere verbinding ??
Nee, wifi op de meeste modems is beperk tot N, dit is beperkt tot 90 mbps, in theorie te minste, daarom garandeerd geen enkele provider de wifi snelheid, omdat die gewoon niet te halen is, maar we gaan nu te ver of topic, dus back to bf4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CousinBoneless
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-09 16:27
Ps4 ondersteund muis en toetsenbord. Weet iemand of BF4 hiervoor geschikt is? Dit zou voor mij een systemseller zijn:)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centropy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

Centropy

Let there be light.

Redeem code werkt wel online via hun website en dan shop, net bf4 update van 10€ kunnen inwisselen!

Beter 1 hand in de lucht, dan geen hand!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmmm na een jaar geen battlefield 3 meer te hebben gespeeld op ps ben ik nu tot de conclusie gekomen dat ik flink zuig in bf4 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Zo mijn eerste potje zit erop, DualShock4 is toch wel een hele verbetering maar ik moet nog wel behoorlijk inkomen.

Bf3 heb ik niet gespeeld maar BC2 wel, daar was ik altijd de medic van het Team. Zit dat niet meer in BF4? Kan het niet vinden en als ik opnieuw spawn kan ik het niet kiezen ook.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olivinio
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 18:26
Vandaag de trotse eigenaar geworden van een ps4.

Even een vraag:

Ik heb de ps3 versie inclusief de vouchercode om te upgraden naar de ps4 versie. Als ik de code invoer dan schiet ik terug naar het hoofdmenu. Als ik dan in de ps store kijk naar de discount versie van bf4 dan staat deze op niet beschikbaar. Iemand enig idee wat hiervan de oorzaak is?

Update:
Probleem zit hem in dat Sony de functionaliteit tijdelijk heeft uitgeschakeld. Ik zal dus nog even geduld moeten hebben

[ Voor 15% gewijzigd door Olivinio op 30-11-2013 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 00:16:
Zo mijn eerste potje zit erop, DualShock4 is toch wel een hele verbetering maar ik moet nog wel behoorlijk inkomen.

Bf3 heb ik niet gespeeld maar BC2 wel, daar was ik altijd de medic van het Team. Zit dat niet meer in BF4? Kan het niet vinden en als ik opnieuw spawn kan ik het niet kiezen ook.
Ik kan nog niet online :? Kan wel online maar hij laat me geen ps plus code inlossen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:27
Echt balen dat het upgraden van ps3 naar ps4 nog niet mogelijk is :s
Wat ik ook probeer, het blijft unavailable.

Gelukkig wel Ghosts kunnen omzetten zodat ik toch nog 'iets' heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
Pff frustrerend!! Als ik 2 a 3 kills haal in een potje deathmatch is het veel.. Blijven oefenen : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
b.o.n.s schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 01:41:
Echt balen dat het upgraden van ps3 naar ps4 nog niet mogelijk is :s
Wat ik ook probeer, het blijft unavailable.

Gelukkig wel Ghosts kunnen omzetten zodat ik toch nog 'iets' heb.
Je kunt via de website van SEN je code invoeren en dan kun op de PS4 in de store BF4 met discount kopen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masioni
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-09 09:28
Weet iemand hoe de China Rising pack in zijn werk gaat? Heb een pre order edition besteld, maar krijg er geen code oid bij? Zou dat wel moeten of staat het op de schijf zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Ik heb sinds gisteren BF4 voor de PS3. Ik heb 4 problemen:

1. De bijgeleverde code waarmee ik t.z.t. voor 9,99 euro de PS4 versie digitaal kan kopen werkt niet ("Error occurred" als ik de code in de Playstation Store intyp).
2. De bijgeleverde code waarmee ik China Rising kan activeren geeft hetzelfde probleem.
3. Ik heb gisteren een uurtje campaign gespeeld. Daar wilde ik net mee verder. Maar als ik op Campaign klik mag ik gewoon weer lekker opnieuw beginnen (er is geen Resume optie).
4. Als ik in de game ben is de optie "STORE" grijs. Ook kan ik niet het Premium Pack "kopen" vanuit de game (als dat al zou moeten kunnen...).

Weet iemand voor 1 of meerdere problemen een oplossing?

[ Voor 11% gewijzigd door spaceboy op 30-11-2013 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masioni
5. Ik word er regelmatig uitgegooid tijdens een online potje met error code CE 34878-0.

@spaceboy, punt 1 klopt. Dit is tijdelijk uitgeschakeld om de servers te ontlasten. Misschien geldt dit ook voor punt 2.

[ Voor 41% gewijzigd door Masioni op 30-11-2013 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:27
Ik vind dat de PS3 heel vaak crashed als ik BF4 speel. Meer mensen met dat probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razenko
Noxa schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 14:34:
Ik vind dat de PS3 heel vaak crashed als ik BF4 speel. Meer mensen met dat probleem?
bijna iedereen, de ps3 kan het gewoon niet meer aan.
merk het vooral bij operation locker, als iedereen met granaten begint te gooien.
laatste tijd heb ik het soms ook bij scoreboard aan het einde van een pot, dan loopt het ook vast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Net wat potjes gedaan dus ik heb een nieuw vraagje.

Bij je basis staat een lucht afweer geschut ding.
Hoe kom ik daar in? Vierkantje ingedrukt houden (zoals bij voertuigen) lijkt niet te lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
Zo die SP is mega-kort! Zag er heel goed uit op de ps4, maar had er toch wel meer van verwacht. Van de SP bedoel ik dan.

[ Voor 13% gewijzigd door DeBaroN op 30-11-2013 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-09 15:07
Donstil schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 15:03:
Net wat potjes gedaan dus ik heb een nieuw vraagje.

Bij je basis staat een lucht afweer geschut ding.
Hoe kom ik daar in? Vierkantje ingedrukt houden (zoals bij voertuigen) lijkt niet te lukken.
Schiet automatisch op heli's/jets die te dichtbij komen, is om het bekende heli-baserapen uit BF3 te voorkomen.

Ik heb geen leuke ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/mEATNTD.png

[ Voor 6% gewijzigd door Unomomentodado op 30-11-2013 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
Blij dat ik nog geen premium heb! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
of 2 keer het spel gekocht heb..

Afbeeldingslocatie: http://farm6.staticflickr.com/5471/9062800860_57068b621b.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
:)

Mooie tip om snel te levelen tijdens deze double XP week i.c.m. je boosts:
1) Bewaar je beste boost (100%, 200%)
2) Speel iedere class zover dat je net niet een service star ervoor hebt
3) Zet je XP boost aan en speel in dat uur alle classes naar je service star

Voor een service star pak je 40.000 punten. x2 x 200% = 160.000 puntjes. ;)

Edit: de servers zijn vandaag nog slechter dan gisteren.

[ Voor 7% gewijzigd door Unomomentodado op 30-11-2013 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Unomomentodado schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 18:09:
:)

Mooie tip om snel te levelen tijdens deze double XP week i.c.m. je boosts:
1) Bewaar je beste boost (100%, 200%)
2) Speel iedere class zover dat je net niet een service star ervoor hebt
3) Zet je XP boost aan en speel in dat uur alle classes naar je service star

Voor een service star pak je 40.000 punten. x2 x 200% = 160.000 puntjes. ;)

Edit: de servers zijn vandaag nog slechter dan gisteren.
Ik ben nieuw in BF4, dus help me. Hoe "zet je XP boost aan"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
spaceboy schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 18:30:
[...]

Ik ben nieuw in BF4, dus help me. Hoe "zet je XP boost aan"?
hehe ja ik zit ook al te denken wtf hoe doe je dat??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestra
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-08 11:17
Echt onspeelbaar vandaag op de ps4 , kan geen match afmaken zonder een error melding te krijgen en dan klapt het spel eruit...jammer dit

[ Voor 5% gewijzigd door Terrestra op 30-11-2013 19:16 ]

Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Thanks. Weer wat geleerd.
En ook weer eens met de neus op de feiten gedrukt dat ik echt SUPER-kut-slecht ben in het spel. Als ik die gast zie spelen denk ik "wow, die is echt goed, ik zou al 4x dood zijn gegaan en geen 1 kill hebben gemaakt" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Terrestra schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 19:15:
Echt onspeelbaar vandaag op de ps4 , kan geen match afmaken zonder een error melding te krijgen en dan klapt het spel eruit...jammer dit
PS3 ruilen tegen jouw PS4? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Laatst online: 17:08
Kwam er nu eigenlijk nog een graphics patch uit voor Xbox One? Iets dat de aliasing wat meer tegen gaat.. Of is daar niets over bekend gemaakt?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Hebben jullie ook grafix problemen op de ps4? Vooral als ik een snipper gebruik met een flinke scoop is het bijna niet te doen. Ik zie de opbouw van de grafix lijnen enz, doorzichtige tanks enz.
thijsje66 schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 16:05:
[...]

Schiet automatisch op heli's/jets die te dichtbij komen, is om het bekende heli-baserapen uit BF3 te voorkomen.
Ooh dat verklaard het :)

Kan je nergens in? Bij Battlefield Bad company2 (de laatste die ik speelde) kon dat wel dacht ik.

[ Voor 21% gewijzigd door Donstil op 30-11-2013 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Laatst online: 17:08
Damn! Wat zijn de Second Assault maps toch heerlijk in BF4!!
Speel nu Conquest op Operation Metro en het is complete chaos. Alles kan kapot. Geweldig. Veel gavere versie dan in BF3!

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22:35
Gister PS4 binnen gekregen en toen PSN het weer deed ben ik meteen BF4 gaan downloaden.

Eerste impressies zijn vrij goed. Graphics zijn mooi, hoewel de motion blur naar mijn mening soms wat hoog is.

Wat ik wel echt kut vind: schieten met L2/R2. Waarom is er geen optie om L/R1 te gebruiken?
Na 5 jaar met L1/R1 gespeeld te hebben blijf ik uit gewoonte naar de L/R1 te grijpen als een enemy om de hoek komt.

Het zal vast wel wennen, maar gaat een tijdje duren. Had liever een optie gezien om te kiezen voor je button lay out. Maar in dat opzicht stelt BF4 toch wel teleur (BF3 keys kun je niet helemaal terug krijgen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
Heb nu een paar uur gespeeld en ben wel gewend aan l2/r2. Enige vervelende is dat je voor een pistool je vinger op het randje van de trigger moet leggen, anders schiet je niet snel genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sparrow86
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10-03-2024
AAARGHH, wie helpt deze enorme BattlefieldNoob! :P Allereerste potje begon nog lekker, meteen 3 headshots, maar daarna....:P

de overgang van X360 naar PS4 is niet zo groot, controller is prima, maar na jaren trouw COD online te hebben gespeeld (als gemiddelde speler hoor, maar toch, ik had er lol aan) nu geswitched naar battlefield. Ik heb battlefield 3 wel eens online geprobeerd, maar toen was ik nog niet klaar met COD. Nu eigenlijk wel. Ik heb Ghosts bewust niet meer geprobeerd. De snelle actie, tactiekloosheid en killstreaks overal gingen me tegenstaan, en toen ik las dat het bij Ghosts allemaal nog korter en snellere actie is, dacht ik, tijd om over te stappen, want ik wil wel een leuke online shooter.

Maar man, wat een overgang. Los van dat ik de specifieke onderdelen van de gameplay niet begrijp voelt het ook zo totaal anders aan. Je geweer gaat alle kanten op met schieten, ik heb totaal geen controle. gevechten zijn eigenlijk minstens zo chaotisch, je beeld trilt en doet als je geraakt wordt of door de actie om je heen. Als je BF speelt zoals je Cod speelt is het eigenlijk net zo kut. Maar ik heb het gevoel dat de meeste mensen zo BF spelen. Ik heb altijd gehoord dat bij BF mensen in teams spelen, samen werken, tactiek hanteren. Ik speel overigens nog zonder headset, die moet ik nog aansluiten. Wordt er door onbekende teamgenoten van elkaar ook veel gecommuniceerd? Of net zo weinig als in COD? Helaas zijn mijn vrienden niet zulke gamers, en als ze dat al doen doen ze dat op de PC, dus dat schiet niet op. En met een Xboxverleden is mijn PS4 vriendenlijst ook nog leeg :P Dus als team spelen zit er nog niet in.

Ik geloof best dat BF een hele goede game is, maar ik ervaar het nu in het begin iig nog niet zo. Wie helpt me deze game beter waarderen? ;) Of kan ik beter alsnog voor Ghosts gaan. Ik vind de hele COD-feel altijd wel fijn, maar de snelle actie, chaos, en rushende spelers vind ik niet leuk, maar dat is in BF zo niet anders eigenlijk. Iig niet als je gewoon alleen de lobbies ingaat. Op dit moment vind ik het vooral heel frustrerend om te spelen, en heb de neiging de game in te ruilen, maar mss is het aan het begin even doorbijten?

[ Voor 9% gewijzigd door sparrow86 op 01-12-2013 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:34
Wat voor modus doe je?
Domination + TDM = COD
Rush = Clusterfucks (echt heel slecht in de nieuwe maps)
Obbliteration = Oude rush (qua gevoel)
Conquest = Originele Battlefield gevoel met meer teamplay dan bovenstaande modi bij elkaar.

Maar juist door al die cod-spelers, zie je veel minder teamplay online. Men gaat nu veel vaker voor eigen gewin of nog net voor die laatste kill (ook al gaan ze er dan dood door). Gewoon wat gasten zoeken om online mee te gaan, dan komt die teamplay wel weer terug. Met randoms is het echter niet zo heel top meer helaas.

[ Voor 40% gewijzigd door Martinspire op 01-12-2013 01:14 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sparrow86
Eerste paar potjes heb ik TDM gespeeld, idd cod-achtig maar maakte ik tenminste nog kills. Nu conquest. Datis wel leuk, maar ik loop wat verloren rond. Doe nu met sniper, maar ja, 1x raken is al heel wat en dan moet je nog herladen en nog een keer raken, das bijna niet te doen. Zijn er geen one-shot kill snipers in bf?

Met randoms is idd net cod en dan is bf niet zo leuk. Dus of voor dit soort actie terug naar COD, of idd met anderen in team spelen, dat lijkt me wel leuk. Als er nog meer Noobs of anderen zijn die mensen zoeken voor bf online, voeg me maar toe, OspreyNL ;)

Qua gameplay, er gebeurt van alles, een boel op je scherm, veel opties, maar t zegt me allemaal weinig. drempel is hoger dan bij cod.

[ Voor 23% gewijzigd door sparrow86 op 01-12-2013 01:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:27
De ps3 to ps4 upgrade is inmiddels te activeren: gelukkig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Laatst online: 21:59
Gisteren een hele dag BF4 gespeeld. Eigenlijk voor het eerst. Vorig jaar bijna geen shooters gespeeld. Dus eerst maar eens singleplayer. Erna multiplayer gespeeld. De wapens zonder opties schieten niet zo best. Kogels vliegen alle kanten op haha. Maar gelukkig kon ik later wat dingen upgraden. Ben begonnen met conquest. Omdat ik het battlefield gevoel is goed wilde ervaren. Vond het super! Maar snapte er weinig van. Probeerde een beetje achter wat team maatjes te lopen. Wat health packs gooien enzo xD

Omdat ik eerst wat wilde levelen maar terug naar domination. Maar ga vandaag zeker ook conquest weer proberen. Is er al een tweakers server? Of zijn er meerdere (noobs) die samen willen spelen?

Tussen half 3 en half 5 ben ik ff eruit. maar verders veel online vandaag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Martinspire schreef op zondag 01 december 2013 @ 01:13:
Wat voor modus doe je?
Domination + TDM = COD
Rush = Clusterfucks (echt heel slecht in de nieuwe maps)
Obbliteration = Oude rush (qua gevoel)
Conquest = Originele Battlefield gevoel met meer teamplay dan bovenstaande modi bij elkaar.

Maar juist door al die cod-spelers, zie je veel minder teamplay online. Men gaat nu veel vaker voor eigen gewin of nog net voor die laatste kill (ook al gaan ze er dan dood door). Gewoon wat gasten zoeken om online mee te gaan, dan komt die teamplay wel weer terug. Met randoms is het echter niet zo heel top meer helaas.
Wat zeg je nou, zijn er ook andere modus dan Conquest :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

sparrow86 schreef op zondag 01 december 2013 @ 00:46:
AAARGHH, wie helpt deze enorme BattlefieldNoob! :P Allereerste potje begon nog lekker, meteen 3 headshots, maar daarna....:P

de overgang van X360 naar PS4 is niet zo groot, controller is prima, maar na jaren trouw COD online te hebben gespeeld (als gemiddelde speler hoor, maar toch, ik had er lol aan) nu geswitched naar battlefield. Ik heb battlefield 3 wel eens online geprobeerd, maar toen was ik nog niet klaar met COD. Nu eigenlijk wel. Ik heb Ghosts bewust niet meer geprobeerd. De snelle actie, tactiekloosheid en killstreaks overal gingen me tegenstaan, en toen ik las dat het bij Ghosts allemaal nog korter en snellere actie is, dacht ik, tijd om over te stappen, want ik wil wel een leuke online shooter.

Maar man, wat een overgang. Los van dat ik de specifieke onderdelen van de gameplay niet begrijp voelt het ook zo totaal anders aan. Je geweer gaat alle kanten op met schieten, ik heb totaal geen controle. gevechten zijn eigenlijk minstens zo chaotisch, je beeld trilt en doet als je geraakt wordt of door de actie om je heen. Als je BF speelt zoals je Cod speelt is het eigenlijk net zo kut. Maar ik heb het gevoel dat de meeste mensen zo BF spelen. Ik heb altijd gehoord dat bij BF mensen in teams spelen, samen werken, tactiek hanteren. Ik speel overigens nog zonder headset, die moet ik nog aansluiten. Wordt er door onbekende teamgenoten van elkaar ook veel gecommuniceerd? Of net zo weinig als in COD? Helaas zijn mijn vrienden niet zulke gamers, en als ze dat al doen doen ze dat op de PC, dus dat schiet niet op. En met een Xboxverleden is mijn PS4 vriendenlijst ook nog leeg :P Dus als team spelen zit er nog niet in.

Ik geloof best dat BF een hele goede game is, maar ik ervaar het nu in het begin iig nog niet zo. Wie helpt me deze game beter waarderen? ;) Of kan ik beter alsnog voor Ghosts gaan. Ik vind de hele COD-feel altijd wel fijn, maar de snelle actie, chaos, en rushende spelers vind ik niet leuk, maar dat is in BF zo niet anders eigenlijk. Iig niet als je gewoon alleen de lobbies ingaat. Op dit moment vind ik het vooral heel frustrerend om te spelen, en heb de neiging de game in te ruilen, maar mss is het aan het begin even doorbijten?
Wat enorm herkenbaar is dit. Zou hetzelfde kunnen schrijven. Met als verschil dat ik geen Xbox-verleden heb. Ik ben ondertussen 3 uur online gameplay verder, maar ik kan er vrij weinig van. Het is best chaotisch, eerst ben ik ook begonnen met Team Death Match, dat is wel grappig. Daarna ben ik een paar potjes Conquest gaan spelen. Een grote chaos. Ik snap er niets van. Dus ik race/vlieg/ren maar zo snel mogelijk naar de actie en ga daar zoveel mogelijk "helpen".

Ik heb het idee dat je zonder head-set en zonder team en een "deathmatch voorkeur" je inderdaad net zo goed naar Ghosts kan. Ik twijfel ook. Zogauw ze in de winkel liggen ga ik een PS4 halen en dan kan ik voor 10 euro upgraden voor BF4 of voor 65 euro Ghosts kopen... Tough choice...

Wel balen, had gehoopt dat BF4 me "zou grijpen", maar dat is (nog) niet gelukt. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

spaceboy schreef op zondag 01 december 2013 @ 12:42:
[...]

Wat enorm herkenbaar is dit. Zou hetzelfde kunnen schrijven. Met als verschil dat ik geen Xbox-verleden heb. Ik ben ondertussen 3 uur online gameplay verder, maar ik kan er vrij weinig van. Het is best chaotisch, eerst ben ik ook begonnen met Team Death Match, dat is wel grappig. Daarna ben ik een paar potjes Conquest gaan spelen. Een grote chaos. Ik snap er niets van. Dus ik race/vlieg/ren maar zo snel mogelijk naar de actie en ga daar zoveel mogelijk "helpen".

Ik heb het idee dat je zonder head-set en zonder team en een "deathmatch voorkeur" je inderdaad net zo goed naar Ghosts kan. Ik twijfel ook. Zogauw ze in de winkel liggen ga ik een PS4 halen en dan kan ik voor 10 euro upgraden voor BF4 of voor 65 euro Ghosts kopen... Tough choice...

Wel balen, had gehoopt dat BF4 me "zou grijpen", maar dat is (nog) niet gelukt. Iemand tips?
Blijven spelen, komt het vanzelf goed ;) Als je nog zonder vaste teammates speelt, kijk goed op de map voor je spawnt wat er gebeurd. Probeer vlaggen die knipperen te defenden in plaats van blind ergens spawnen. Kijk ook waar je squad en teammates spawnen zodat je niet in je eentje een vlag gaat verdedigen. Als Assault ben je al snel goed bezig als je medpacks voor je teammates neer gooit en als engineer kun je altijd nuttig zijn met het repareren van vehicles of rpg's richting tanks te schieten.

Probeer als je in een voertuig springt niet te veel in the heat of the moment terecht te komen maar blijf vlak achter/bij je teammates.

Daarnaast is het voor elke beginnende BF'er erg aan te raden de "How to be a better noob" videos van XFactor op Youtube te bekijken. Is wel BF3 maar grotendeels hetzelfde als BF4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:53
Verdiep je meer in conquest en wat de bedoeling is. De makkelijkste manier is om als Medic te spelen. Verdien je lekker punten, en hopelijk wordt het dan leuker.

Ik vind de chaos groter op de xbox one, dan op de pc. Zelf vind ik het juist heel tof ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Is Second Assault al te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:26

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

b.o.n.s schreef op zondag 01 december 2013 @ 02:40:
De ps3 to ps4 upgrade is inmiddels te activeren: gelukkig!
Hoe doe je dat op de ps4? Is dat een ingame upgrade in bf4 zelf als je de ps3 disc dus in de ps4 stopt?

Heb zelf de xbox360 versie en wil een Xbox one, maar wil wel bf4 kunnen upgraden voor 9,99 euro. Of moet het via de ps4 store?

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
mobygo76 schreef op zondag 01 december 2013 @ 13:19:
Verdiep je meer in conquest en wat de bedoeling is. De makkelijkste manier is om als Medic te spelen. Verdien je lekker punten, en hopelijk wordt het dan leuker.

Ik vind de chaos groter op de xbox one, dan op de pc. Zelf vind ik het juist heel tof ;).
,maar een echte medic is er niet meer toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bryanvan
  • Laatst online: 07-09 12:01
Ik speel eigenlijk altijd shooters op de PC omdat ik dan een muis en toetsenbord heb. Ik heb het idee voor mezelf dat ik dan veel beter ben als op de console...

Bijv. met Killzone 3 op de PS3 is dat richten echt kut:P, vraag me af hoe zoiets met BF4 is op een console, aangezien het richten op de PC soms al lastig is... Any feedback hierop?

PSN: bryanlost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonzie27
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 02-07 11:03
bryanvan schreef op zondag 01 december 2013 @ 13:34:
Ik speel eigenlijk altijd shooters op de PC omdat ik dan een muis en toetsenbord heb. Ik heb het idee voor mezelf dat ik dan veel beter ben als op de console...

Bijv. met Killzone 3 op de PS3 is dat richten echt kut:P, vraag me af hoe zoiets met BF4 is op een console, aangezien het richten op de PC soms al lastig is... Any feedback hierop?
Been there, done that, ik deed vroeger niks anders, shooters op de pc. Op een blauwe maandag toch maar eens een shooter op de ps3 geprobeerd en na wat klungelen komt dat gevoel vanzelf goed. het is echt wennen en nu is het weer andersom, op de PC ruk maar op de console no problem. Om je feedback te geven, bij BF4 (en zijn voorgangers) is het prima te doen na wat oefening maar vooral gewenning :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sparrow86
spaceboy schreef op zondag 01 december 2013 @ 12:42:
[...]

Lekkerboeie86 schreef op zondag 01 december 2013 @ 09:52:
Gisteren een hele dag BF4 gespeeld. Eigenlijk voor het eerst. Vorig jaar bijna geen shooters gespeeld. Dus eerst maar eens singleplayer. Erna multiplayer gespeeld. De wapens zonder opties schieten niet zo best. Kogels vliegen alle kanten op haha. Maar gelukkig kon ik later wat dingen upgraden. Ben begonnen met conquest. Omdat ik het battlefield gevoel is goed wilde ervaren. Vond het super! Maar snapte er weinig van. Probeerde een beetje achter wat team maatjes te lopen. Wat health packs gooien enzo xD

Omdat ik eerst wat wilde levelen maar terug naar domination. Maar ga vandaag zeker ook conquest weer proberen. Is er al een tweakers server? Of zijn er meerdere (noobs) die samen willen spelen?

Tussen half 3 en half 5 ben ik ff eruit. maar verders veel online vandaag :)
Misschien moeten we een Noobclan oprichten? :P Lijkt of we alle drie precies hetzelfde in de game staan, mss is het samen leuker :P Ik vind zelf de ondersteunende sniper stijl leuk en dat gaat tot nu toe ook het beste, gister nog een paar mooie sniperduels gehad. Gewoon met AR rondlopen is ook wel leuk.

Ik dacht trouwens ook dat mn wapen, die AK12, slecht was omdat je ermee begint, maar er zitten al wel allerlei upgrades op, dat viel me tegen, ik dacht dat ik zo'n wapen nog flink beter kon maken dan hij nu presteert.

Ik zal ook eens die videos kijken, bedankt voor de tip.

Mensen die me willen toevoegen, mag altijd: OspreyNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 12:01

greatgonzo

schit-te-rend!

ben benieuwd of er hier iemand is die de xbox one versie heeft gedownload via US marketplace.
Ik zit er namelijk sterk over te denken een xbox one aan te schaffen, op dit moment voornamelijk om BF4.
En om mezelf centjes te besparen wil ik hem dan downloaden.

Heeft iemand dit proces al doorlopen? Ging dit goed, of liep je tegen iets aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:53
Donstil schreef op zondag 01 december 2013 @ 13:29:
[...]

,maar een echte medic is er niet meer toch?
Met Medic kits en defibrillator ben je toch echt een Medic ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
greatgonzo schreef op zondag 01 december 2013 @ 14:29:
ben benieuwd of er hier iemand is die de xbox one versie heeft gedownload via US marketplace.
Ik zit er namelijk sterk over te denken een xbox one aan te schaffen, op dit moment voornamelijk om BF4.
En om mezelf centjes te besparen wil ik hem dan downloaden.

Heeft iemand dit proces al doorlopen? Ging dit goed, of liep je tegen iets aan?
Bespaar jezelf een hoop geld en koop een PS4... Meer voor minder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
mobygo76 schreef op zondag 01 december 2013 @ 15:03:
[...]

Met Medic kits en defibrillator ben je toch echt een Medic ;).
Ik speelde hem net vrij toevallig.

In Badcompany2 heb ik daar echt een enorme hoeveelheid punten mee kunnen scoren. Leuk om even snel de eerste rangen door te levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jnk1986
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-10-2023
Nog nooit shooters op console gespeeld, maar moet zeggen ben positief verrast.. na paar uurtjes campaign spelen begin ik erin te komen, maar online zal het wel een andere zaak zijn! ;)

Leuk spel en ziet er verdomd goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sparrow86
Is er iets van een tweakers server dan waar je met andere mensen hier op t forum kan gamen?

Als er nog mensen zijn die het leuk vinden om samen online te gaan kan je het ook hier melden.

Ik ben er wel achter dat BF echt een game is die je niet met randoms moet spelen.

OspreyNL

[ Voor 20% gewijzigd door sparrow86 op 01-12-2013 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masioni
sparrow86 schreef op zondag 01 december 2013 @ 14:29:
[...]

[...]

Misschien moeten we een Noobclan oprichten? :P Lijkt of we alle drie precies hetzelfde in de game staan, mss is het samen leuker :P Ik vind zelf de ondersteunende sniper stijl leuk en dat gaat tot nu toe ook het beste, gister nog een paar mooie sniperduels gehad. Gewoon met AR rondlopen is ook wel leuk.

Ik dacht trouwens ook dat mn wapen, die AK12, slecht was omdat je ermee begint, maar er zitten al wel allerlei upgrades op, dat viel me tegen, ik dacht dat ik zo'n wapen nog flink beter kon maken dan hij nu presteert.

Ik zal ook eens die videos kijken, bedankt voor de tip.

Mensen die me willen toevoegen, mag altijd: OspreyNL
Haha, hier pas ik ook wel bij! K/D ratio is echt om te janken op het moment. Punten gaat soms wel aardig door goed bij de actie mee te blijven doen, maar duels leg ik nog erg vaak af.

Overigens heb ik een stuk minder last van errors in maps met 32 man. Bij 64 gaat het te vaak fout, dus daar speel ik voorlopig niet in totdat er een fatsoenlijke fix voor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Masioni schreef op zondag 01 december 2013 @ 23:18:
[...]

Haha, hier pas ik ook wel bij! K/D ratio is echt om te janken op het moment. Punten gaat soms wel aardig door goed bij de actie mee te blijven doen, maar duels leg ik nog erg vaak af.

Overigens heb ik een stuk minder last van errors in maps met 32 man. Bij 64 gaat het te vaak fout, dus daar speel ik voorlopig niet in totdat er een fatsoenlijke fix voor is.
Hier nog een. Ik moet het echt hebben van het veroveren van punten, rijden in jeepjes en tanks en het genezen van team leden. 1:1 combat verlies ik het bijna altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sparrow86
Ja, dat ken ik ook ja, als je ze van achter of zijkant ziet lukt het wel, maar 1 op 1 tegelijk elkaar in beeld hebben is lastig. Bursts schieten is iig handig. Wel paar directe sniperduels gehad en gewonnen, dat was wel leuk.

Volgens mij moeten we echt een pooltje maken met BF4 noobs :D Kunnen we niet ergens de gamertags verzamelen zodat we elkaar online kunne uitnodigen voor een potje?

Ik heb iig alle requests geaccepteerd ;)

[ Voor 5% gewijzigd door sparrow86 op 02-12-2013 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masioni
Heb jou zojuist uitgenodigd, ik ben Masioni op PSN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sparrow86
ja, ik zag t, heb je geaccepteerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sparrow86
Ik begin er wel een klein beetje meer in te komen. Vanavond paar leuke potjes Conquest gespeeld. Meer idee dat ik part of a team ben, ondanks met randoms en zonder mic spelen (moet nieuw snoertje halen). Ook wat meer in de battlefield tactiek gekomen. Snipen om objectives aan te vallen of verdedigen vanaf een afstandje en team ondersteunen, tanks en vliegtuigen uitschakelen, even stukje meerijden in een pantservoertuig als je health laag is, met je teammates objectives veroveren, kills maken. Was ook voor t eerst dat ik in de middenmoot eindige ipv ergens onderaan.

[ Voor 3% gewijzigd door sparrow86 op 02-12-2013 02:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20:38
sparrow86 schreef op maandag 02 december 2013 @ 02:07:
Ik begin er wel een klein beetje meer in te komen. Vanavond paar leuke potjes Conquest gespeeld. Meer idee dat ik part of a team ben, ondanks met randoms en zonder mic spelen (moet nieuw snoertje halen). Ook wat meer in de battlefield tactiek gekomen. Snipen om objectives aan te vallen of verdedigen vanaf een afstandje en team ondersteunen, tanks en vliegtuigen uitschakelen, even stukje meerijden in een pantservoertuig als je health laag is, met je teammates objectives veroveren, kills maken. Was ook voor t eerst dat ik in de middenmoot eindige ipv ergens onderaan.
Wat ik wel eens doe als ik het me niet lukt om zelfstandig kills te maken, achter m'n squad lopen. Laat hun de eerste kogels maar vangen, dan kill jij ze en met een beetje geluk kan je ze nog reviven ook :9 En wat helemaal ideaal is, als iemand in jou squad met een tank rijdt kan je die vanaf deploy scherm joinen en zo samen punten vergaren. Probeer je tank te beschermen voor mannetjes die C4 erop willen plakken, I get that a lot ;) Gewoon beetje rond blijven draaien, probeer zoveel mogelijk mensen te spotten (rechter trigger indrukken als iemand langs je crosshair komt) en als je de rechter trigger inhoudt kan je ook orders geven, heel handig als je squad leader bent. Ik probeer mijn squad altijd orders te geven, pak deze base, verdedig die, zelfs een thank you kan er af en toe wel af. Ik speel dan wel alleen maar conquest, de enige echte mode imo 8)

En doe je vooral niet op 1 ding vastbijten, je kan vanuit verschillende kanten een base aanvallen. Of soms gewoon niet, ik had laatst op E een drietal heel vervelende snipers. Ik ben er zelf niet zo goed in, dus ik ga niet eens proberen om ze terug te pakken. Kost teveel tijd waarin je meer punten kan verdienen met het veroveren van bases :P

Ik had vanmiddag zowaar me eerste counter knife :o Erg leuk dat dit nu kan, heb ook al paar leuke dogtags gepikt >:) Jammere is dat ik nog steeds voor geen meter vliegen kan :+ Was dat maar meer zoals in GTA....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNNoZeLe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:43
Volgens mij had bf4 mp gisteravond last van een glitch ofzo.

iedere keer als ik quick match/conquest game wilde joinen kwam ik op een Domination sessie terecht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Laatst online: 21:59
@streskip het lijkt erop dat je al aardig weet wat je aan het doen bent :p gisteren wat mensen gejoined. Gaat steeds iets beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:13
Ik ben JSCaninhas op PSN, voeg me toe! Hoe is Battlefield 4 online? Beter dan Ghosts? Schokkerig of lekker vol en het speelt lekker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cai
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-04 09:13

Cai

sparrow86 schreef op zondag 01 december 2013 @ 22:48:
Is er iets van een tweakers server dan waar je met andere mensen hier op t forum kan gamen?

Als er nog mensen zijn die het leuk vinden om samen online te gaan kan je het ook hier melden.

Ik ben er wel achter dat BF echt een game is die je niet met randoms moet spelen.

OspreyNL
Hier nog 1. Ik zuig @p*nballen in het spel. Verlies gemakkelijk een potje met 1/18. Maar flink vlaggen veroveren dan doe ik nog "iets" goed..

Psn naam: danipaan.

Ps. Alleen na 8en online, geen shooters in de woonkamer voor kinderbedtijd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ff een paar vraagjes over battlelog, waar ik al een tijdje naar op zoek ben.

Hoe kun je het het scoreboard van de server waar je in speelt live bekijken?
Hoe kun je de map van de server waar je in speelt live bekijken?

Ik dacht tenminste dat dit mogelijk moest zijn, heb overigens een PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Ter voorbereiding als ik mijn PS4 krijg: is het nu al mogelijk om tanks te besturen zoals bij BF3? Dus rijden met R2/L2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

zAo schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:08:
Ter voorbereiding als ik mijn PS4 krijg: is het nu al mogelijk om tanks te besturen zoals bij BF3? Dus rijden met R2/L2?
Nope!
Het is zelfs zo dat het vroegere schieten en aimen (R1 en L1) niet meer kunt instellen en
dat je zal moeten leren leven om te schieten met R2 en L2. Laat staan dat je de controls voor
het besturen van tanks kan veranderen :/

[ Voor 11% gewijzigd door Mon0lith op 02-12-2013 11:19 ]

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkin-Pin
  • Laatst online: 20-09-2024
Mon0lith schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:17:
[...]

Nope!
Het is zelfs zo dat het vroegere schieten en aimen (R1 en L1) niet meer kunt instellen en
dat je zal moeten leren leven om te schieten met R2 en L2. Laat staan dat je de controls voor
het besturen van tanks kan veranderen :/
Is wel mogelijk. Je kunt voor de optie Veteran kiezen bij Contols en dan heb je instellingen van BF3.
Het richten/schieten als soldaat gaat met L2/R2 en kun je niet veranderen. Maar begin er aan te wennen en met de vorm van de nieuwe triggers kan ik me voorstellen dat ze hier voor hebben gekozen. Door de vorm blijven je vingers er goed op "rusten".
Heb BF4 niet op de PS3 gespeeld maar damn wat ziet het er mooi uit op de PS4. :9~
Eerste keer dat het weer veranderde op Paracel Storm was echt epic :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Hier ook een BF-noob! Kom ook van Cod af een aagezien ik de PS4 heb en ook next-gen games wil spelen heb ik BF4 gekocht. SP stelde geen zak voor. Maar nu de MP, tering dat viel tegen in het begin, gaat nu steeds minder slecht. Speel alleen maar Conquest en laatste paar potjes gister was ik ook in het bovenste deel van de ranglijst te vinden! Alle rijden en varende voertuigen zijn wel te besturen, alleen alles wat vliegt.... wat een bagger controls, heb alle standen geprobeerd, maar het is constant mayday mayday....dood!
Voor de rest een top spel waar ik nog een hele tijd van kan genieten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masioni
Op hoeveel procent hebben jullie de Net smoothing factor staan? Is het beter om dat op 0 of maakt het weinig uit qua prestaties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:00
Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 10:56:
Ff een paar vraagjes over battlelog, waar ik al een tijdje naar op zoek ben.

Hoe kun je het het scoreboard van de server waar je in speelt live bekijken?
Hoe kun je de map van de server waar je in speelt live bekijken?

Ik dacht tenminste dat dit mogelijk moest zijn, heb overigens een PS4.
de options knop ingedrukt houden, dan krijg je het scoreboard in beeld.
zAo schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:08:
ja dat kan, kun je instellen in het menu, ik heb het ook zo ingesteld op de ps4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

Linkin-Pin schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:47:Is wel mogelijk. Je kunt voor de optie Veteran kiezen bij Contols en dan heb je instellingen van BF3.
Voor soldier controls is het alleen dat de crouch/prone is gewisseld met knife.
baronruud schreef op maandag 02 december 2013 @ 12:01:
Hier ook een BF-noob! Kom ook van Cod af een aagezien ik de PS4 heb en ook next-gen games wil spelen heb ik BF4 gekocht. SP stelde geen zak voor. Maar nu de MP, tering dat viel tegen in het begin, gaat nu steeds minder slecht. Speel alleen maar Conquest en laatste paar potjes gister was ik ook in het bovenste deel van de ranglijst te vinden! Alle rijden en varende voertuigen zijn wel te besturen, alleen alles wat vliegt.... wat een bagger controls, heb alle standen geprobeerd, maar het is constant mayday mayday....dood!
Je kan ook oefenen met voertuigen in de Test Range.
Is best handig om de voertuigen onder controle te krijgen (doe het zelf ook of de nieuwe controls aan te wennen) d:)b

[ Voor 60% gewijzigd door Mon0lith op 02-12-2013 12:17 ]

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Linkin-Pin schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:47:
[...]

Is wel mogelijk. Je kunt voor de optie Veteran kiezen bij Contols en dan heb je instellingen van BF3.
Het richten/schieten als soldaat gaat met L2/R2 en kun je niet veranderen. Maar begin er aan te wennen en met de vorm van de nieuwe triggers kan ik me voorstellen dat ze hier voor hebben gekozen. Door de vorm blijven je vingers er goed op "rusten".
Heb BF4 niet op de PS3 gespeeld maar damn wat ziet het er mooi uit op de PS4. :9~
Eerste keer dat het weer veranderde op Paracel Storm was echt epic :Y
Als veteran nog zo is als in de Beta (op de PS3), dan is dat niet het zelfde: rijden was met R1/L1 ipv R2/L2.

Kan iemand uitsluitsel geven? Ik kon er echt totaal niet aan wennen in de beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]robinez schreef op maandag 02 december 2013 @ 12:08:
[...]

de options knop ingedrukt houden, dan krijg je het scoreboard in beeld.

Ik bedoel battlelog op ipad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lux
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-11-2024

lux

Mijn ervaringen tot nu toe met BF4 op PS4:
- Veel minder server disconnects dan op BF3
- Playstation loop wel nog steeds vast
- In mappen met 64 spelers zijn er soms schokken (weet niet of het ligt aan het feit dat ik de digitale versie gebruik en niet de disc -> harde schijf kan misschien bottleneck zijn)
- PS4 is veel stiller dan PS3 ook tijdens multiplayer.
- De omgevingen zien er gewoon fantastisch uit en 64 spelers is echt top maar dan moet het wel vlot werken.
- Geluid valt nog steeds weg op sommige momenten geweldig irritant 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door lux op 02-12-2013 12:45 ]

 MacBook Air 13" | Canon EOS Digital 400D | Canon EF-S 17-85 mm f4.0/5.6 IS USM + Zonnekap | Grip BG-E3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:21
Tweakers! Ook ik ben sinds 2 dagen begonnen aan BF4 op de PS4. Single player inmiddels al uitgespeeld. Ziet erg mooi uit, maar toch aan de korte kan. Maar goed daar staat BF wel om bekend.

Gisteren voor het eerst de MP gespeeld. Was weer erg wennen na lange tijd niet gegamed te hebben en nu toch iets verder van de TV te zitten. Een aantal dingen die mij opvielen:
  • Zoals velen hier, wat een bagger controls, ook na het wijzigen krijg ik mijn settings niet helemaal zoal in BF3
  • Ligt het aan mij of zie ik tegenstanders veel slechter als in BF3, word vaak afgeknald voor ik het door heb
  • Dat nieuwe spotten is niet helemaal mijn ding, in BF3 drukte in contant op spotten om mensen te vinden
  • Nog steeds soms wegvallen van geluid in Buggy zoals in BF3 ook was
Mijn suggesties:
  • In ieder geval opties om te controllen zoals in BF3
  • Misschien om die tactical biconculars ook toe voegen door R1 ingedrukt te houden om verder weg en meerder tegenstanders te spotten
  • Geluidsproblemen mogen nu wel gefixed zijn zeg
Vooralsnog verder te weinig gespeeld om wat op te merken.

[ Voor 8% gewijzigd door dangerpaki op 02-12-2013 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkin-Pin
zAo schreef op maandag 02 december 2013 @ 12:17:
[...]

Als veteran nog zo is als in de Beta (op de PS3), dan is dat niet het zelfde: rijden was met R1/L1 ipv R2/L2.

Kan iemand uitsluitsel geven? Ik kon er echt totaal niet aan wennen in de beta.
Kan het niet checken aangezien ik op mijn werk zit, maar weet bijna zeker dat gas geven R2/L2 is en schieten doe je met R1/L1 (is afhankelijk of je Lefty kiest)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkin-Pin
baronruud schreef op maandag 02 december 2013 @ 12:01:
Test Range _/-\o_
Gewoon volhouden Ruud! Toen ik destijds overstapte naar console kon ik nog geen step besturen, vreselijk. En alhoewel ik absoluut geen Rode Baron ( _O- ;) ) ben kan ik inmiddels toch redelijk een chopper of jet over de map heen krijgen zonder neer te storten. Wist gisteren zelfs een vlag te veroveren in conquest door er vlak, al corrigerend boven te blijven hangen 8)

[ Voor 34% gewijzigd door Linkin-Pin op 02-12-2013 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Linkin-Pin schreef op maandag 02 december 2013 @ 13:05:
[...]

Test Range _/-\o_
Gewoon volhouden Ruud! Toen ik destijds overstapte naar console kon ik nog geen step besturen, vreselijk. En alhoewel ik absoluut geen Rode Baron ( _O- ;) ) ben kan ik inmiddels toch redelijk een chopper of jet over de map heen krijgen zonder neer te storten. Wist gisteren zelfs een vlag te veroveren in conquest door er vlak, al corrigerend boven te blijven hangen 8)
Ja, Test Range heb ik een hele tijd geprobeerd, maar heb het geduld niet.
Zal binnenkort maar is weer proberen.
Welke stick setup is het meest gebruikt? gewoon default?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G4mert
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-04 19:52
Vraagje.

Ik heb het spel in juni bij bol.com besteld en destijds stond erbij dat ik de China rising DLC gratis kreeg.
Echter zie ik hier niets van terug op de hoes of foldertjes. Ik heb dus blijkbaar een 'normale' versie gekregen.

Heeft iemand hier een versie met China rising? en waar is dat aan te zien?

vanaf morgen (3 dec) is de DLC beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masioni
G4mert schreef op maandag 02 december 2013 @ 13:43:
Vraagje.

Ik heb het spel in juni bij bol.com besteld en destijds stond erbij dat ik de China rising DLC gratis kreeg.
Echter zie ik hier niets van terug op de hoes of foldertjes. Ik heb dus blijkbaar een 'normale' versie gekregen.

Heeft iemand hier een versie met China rising? en waar is dat aan te zien?

vanaf morgen (3 dec) is de DLC beschikbaar.
Heb hetzelfde. Besteld bij billgames.nl, special opgelet dat het de pre-order edition was, maar lijkt de normale versie te zijn. Heb iig ook geen code of iets dergelijks. Heb ze een mail gestuurd maar nog niet van gehoord.
Pagina: 1 ... 5 ... 85 Laatste

Let op:
~~~[html]Op de man spelen doen we nergens op tweakers, dus ook niet hier

Er zijn voor de Xbox One en de PS4 platoons beschikbaar, die kun je joinen via de volgende links:
<a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/3571873308087887416/'>Xbox One</a> - <a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/9144291971211376657/'>PS4</a>
Melden dat je gejoined bent is niet nodig.~~~[/html]