Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
san.okk schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 09:15:
[...]
Welke naam gebruik je? Dan kan ik even meekijken op Battlelog.
PSN naam zie je onder het bericht, maar om het makkelijk voor je te maken: Jackal131

We spelen voornamelijk Conquest. Wat wel belangrijk is, is het spelen met een goede squad. Dit levert je over het algemeen aardig wat punten op. De laatste tijd staan we met z'n 5'en vrijwel altijd bovenaan de lijst van 'onze kant'. Dit heeft voornamelijk te maken met het geven en uitvoeren van de squad-orders en het cappen van veel vlaggen!

Squad-orders ftw!!!
DGonlag2 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 09:22:
Levelen gaat gewoon redelijk snel in BF4 (al wordt het misschien een steeds stijlere curve?).

Ik zit ook al op 29...
Ik speel voornamelijk Domination en Team Deathmatch (jaja, lekker Battlefield :P), en dan kun je al snel 3k punten in 10 minuten krijgen (al heb ik dan vaak een 25% boost aan staan).
Ik denk dat de gemiddelde tijd voor een potje conquest ongeveer 20 tot 30 minuten duurt. Dit levert meestal tussen de 15k en 40k op. Dit is afhankelijk van de boost die gebruikt wordt.
Nogmaals: suad-orders ftw. Volgens mij wordt dit behoorlijk onderschat door veel mensen. Als je met z'n allen van vlag naar vlag trekt en de squadleader continue de orders geeft, welke vervolgens ook uitgevoerd worden, dan krijg je daar met de hele squad aardig wat punten voor. Ook je field-upgrades heb je dan vrij snel op max!!!

[ Voor 42% gewijzigd door Jackal131 op 12-11-2013 10:50 ]

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:46

The DenMan

PSN ID: Thedenman

Razenko schreef op maandag 11 november 2013 @ 18:26:
Zijn er nog tweakers die regelmatig online zijn, op de ps3 dan.
het groepje wat ik heb toegevoegd is meer met gta bezig :(
Voeg maar toe: TheDenman

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• san.okk
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
hoe is dit mogelijk??

sick 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• san.okk
  • Niet online
ik voeg je ook toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balboa
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-09 14:39
Begrijp dat de meesten de MP zullen spelen, maar ik ben begonnen met de campaign. Speel ik daarna ff de MP en wil vervolgens weer de campaign spelen moet ik weer helemaal over nieuw beginnen. Waardeloos!

Handtekening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Wat is het probleem? Ik zie het niet.
Die gast heeft 125+ uur gespeeld en heeft 2 wapens die hij veel heeft gebruikt en dus aardig onder de knie heeft. De ACW-R is echt een lekker wapen. Ik snap waarom hij daar al bijna 5000 kills mee heeft gemaakt.
Deze gast is gewoon een goede speler!

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• san.okk
  • Niet online
Jackal131 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 21:45:
[...]

Ja nogal.. Conquest gaat inderdaad hard als je kijkt naar de punten. Squad orders moet ik nog doorkrijgen. Sommige spelers reageren erop maar de meeste trekken hun eigen plan.

Ik kwam er gister achter hoe je de boosters moet activeren. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11:22
Gister kwam ik er dus achter dat mijn spel ALTIJD crashed als ik wil spawnen met de Support class... Lekker handig. Normaal gesproken gebruik ik die class toch niet, maar ik wilde even alle wapens unlocken, maar dat gaat dus even niet door.

Hoe krijgen jullie trouwens zoveel punten in Conquest dan? Ik kwam maar op 7k oid uit (zonder ribbons e.d. dan).

Ook iets raars gisteren: ik had een 25% boost geactiveerd en ik kreeg ergens in het spel een Medal van 10k XP.
Aan het einde van het level kreeg ik te zien dat ik een bonus van 22.5k XP had gekregen. Geen idee waar dat vandaan kwam. Was het soms dubbel XP dag? Ik heb het bij meerdere potjes achter elkaar gehad (hoewel niet zoveel als 22.5k).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jackal131 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 21:45:
[...]

Wat is het probleem? Ik zie het niet.
Die gast heeft 125+ uur gespeeld en heeft 2 wapens die hij veel heeft gebruikt en dus aardig onder de knie heeft. De ACW-R is echt een lekker wapen. Ik snap waarom hij daar al bijna 5000 kills mee heeft gemaakt.
5000 kills in 125 uur is 0.6 kill per minuut, da's niet zo heel vreemd als je b.v. alleen maar TDM doet ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
DGonlag2 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 09:26:
Gister kwam ik er dus achter dat mijn spel ALTIJD crashed als ik wil spawnen met de Support class... Lekker handig. Normaal gesproken gebruik ik die class toch niet, maar ik wilde even alle wapens unlocken, maar dat gaat dus even niet door.
Dit heeft te maken met één van de field-upgrades. Als je alleen de eerste 2 field-upgrades (offensive of defensive) gebruikt, dan heb je geen problemen. Ik weet dat in ieder geval de 4e field-upgrade een probleem geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
Verwijderd schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:26:
[...]

5000 kills in 125 uur is 0.6 kill per minuut, da's niet zo heel vreemd als je b.v. alleen maar TDM doet ofzo :)
Klopt, ik zit zelf op ongeveer 1 KPM, maar heb ook nog redelijk wat Rush en Conquest gedaan. Als je een beetje degelijk speelt en alleen Domination en Team/Quad Deathmatch doet dan moet je makkelijk over 1 KPM uit kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-09 06:36
nvm

[ Voor 96% gewijzigd door Vecodo op 13-11-2013 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-09 15:07
DGonlag2 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 12:06:
[...]

Klopt, ik zit zelf op ongeveer 1 KPM, maar heb ook nog redelijk wat Rush en Conquest gedaan. Als je een beetje degelijk speelt en alleen Domination en Team/Quad Deathmatch doet dan moet je makkelijk over 1 KPM uit kunnen komen.
1.46KPM overall, 1.76 KPM in tanks, #4 in de wereld op het moment. BF4 is wel een stap terug t.o.v. BF3 imo, veel lagere skill ceiling, aim assist is te sterk, guns hebben bijna geen recoil, maps zijn erg slecht voor infantry gameplay... Rush is het enige wat ik nu nog kan waarderen.

Maar ach, na 1100 uur BF3 is dit weer een leuke afwisseling. De veranderingen aan tanks maken nu wel veel duidelijker wie de goede tankers zijn en wie niet, dat kan ik wel waarderen.

Proof van #4 in de wereld zijn ;)

Ik heb geen leuke ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
Ik kan op het moment niet inloggen op Battlelog. 'Problem with contacting EA online' oid.

Iemand hier nog meer last van? Volgens mij vandaag wel een server update waardoor online niet beschikbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-09 15:07
DGonlag2 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:15:
Ik kan op het moment niet inloggen op Battlelog. 'Problem with contacting EA online' oid.

Iemand hier nog meer last van? Volgens mij vandaag wel een server update waardoor online niet beschikbaar is?
Er wordt een serverpatch uitgerold, zou weer speelbaar moeten zijn over ongeveer een uur.

edit: Of had je het over de site? Is voor mij gewoon bereikbaar.

edit2: Is een bekend probleem:
Afbeeldingslocatie: http://gyazo.com/79802869d95f2ec9cada942c64218c69.png

[ Voor 17% gewijzigd door thijsje66 op 13-11-2013 13:27 ]

Ik heb geen leuke ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:22
Ik zoek nog wat mensen om mee te gamen.
Ik speel meestel wat later op de avond als de kindjes naar bed zijn.

XBL: Yzf1kr

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

http://battlelog.battlefi...ander-mode-app-out-now-2/
You’ve been enjoying Commander Mode on your PC and console, deploying war assets and issuing commands to your Battlefield 4 team mates. Now, the power of command extends to tablets as we release the Battlefield 4 Commander app! Thanks to a slick interface and intuitive touch controls, the app will give you the full Commander experience on the go.

The Battlefield 4 Commander app is available now on iOS tablets (iPad 2 and up, aswell as iPad Mini, iOS 6.1 and up) and later this month on Android tablets.

Q: I play Battlefield 4 on Xbox 360 or Playstation 3. Can I still play Commander on tablet?
A: Absolutely! The Commander app works with any platform you can run Battlefield 4 on.

Q: How do I select a specific server to join?
A: You can select specific servers to join through the Battlelog app. Simply go into Multiplayer, select a server, and join using the “Commander” button. This will automatically launch the Commander app and join the server.

Q: Does the app work over 3G?
A: Yes.

We believe you will find the Battlefield 4 Commander app powerful and entertaining, but don’t take our word for it! Check out LevelCapGaming’s review.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
En wie mogen weer langer wachten? Juist ja, Windows Phone users...

Als dit kan, is er dan ook een programma waardoor ik op mijn PC commander mode in PS3 servers kan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
  • Laatst online: 12:27
Geen vriendin...

Dat terzijde, ik vind BF4 (PS3) echt heerlijk om te spelen, na een jaartje COD vind ik die grote maps wel fijn om te spelen, ook heft feit dat het het iets meer inzicht en skill vereist dan het random knallen in COD is ook wel weer eens een verademing.

Wat me wel irriteert is dat het wel aardig wat bugs in zitten, laden van een online game duurt soms (erg) lang. Verder zijn niet alle graphics geladen als de game start en klopt het geluid niet altijd met wat je ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
Inderdaad, maar die bugs worden er wel grotendeels uit gehaald. (al heb ik tot op heden altijd last gehad van een audio bug in BF3...).

Ben eigenlijk juist teleurgesteld in de grootte van de maps in BF4. Ik kan met een jet amper spelen omdat je binnen 10 seconde aan het einde van de map bent...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ben ik dat of is de recoil iets minder dan bij bf3? De ACW-R is echt opeens heerlijk om mee te knallen, terwijl ik er in BF3 soms nog wat moeite mee had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-09 10:03
Even twee vragen. Heb al even online gezocht, maar niks kunnen vinden.

Als ik nu BF4 tweedehands koop. Kan ik dan ook nog gewoon de MP spelen? En kan ik dan ook nog gebruik maken van de PS4 upgrade mogelijkheid?

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:00

-tom-562

Oliesjeik

Sinds 1,5 week ben ik ook in bezit van BF4, toen BF3 uitkwam ben ik 1,5 jaar vrij fanatiek geweest, maar na een tijdje is dat dood gebloed. BF4 leek me een mooi moment om weer actief te worden.
Tot nu toe vind ik BF4 tegenvallen, echt heel veel (grafische) bugs en aan de userinterface kan ik ook niet wennen. Hopelijk fixen ze die bugs gauw.
Ik heb trouwens BF4 geinstalleerd op de HDD van mijn xbox, maar maakt het kwa textures en geluiden inladen veel uit als ik het van de HDD speel of van de DVD (net zoals GTA:V, bij het spelen van DVD laden de textures sneller in). Want als ik nu in een nieuwe ronde kom, heb ik de eerste 10/15 seconden heel weinig geluid, plus de textures/modellen zien er uit alsof ze uit 1996 komen

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Michaelg schreef op maandag 18 november 2013 @ 09:15:
Even twee vragen. Heb al even online gezocht, maar niks kunnen vinden.

Als ik nu BF4 tweedehands koop. Kan ik dan ook nog gewoon de MP spelen? En kan ik dan ook nog gebruik maken van de PS4 upgrade mogelijkheid?
EA heeft de online passes afgeschaft, dus je kunt online zonder enige rare fratsen.

En de PS4 upgrade voucher.. dat spreekt voor zich. Als er een code op staat dan kan hij gebruikt zijn, zelfde met de china rising DLC code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:21
Hij is nu 34eu op Saturn.nl, mooie prijs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:45
Ik wil deze week BF4 voor de PS4 gaan bestellen.
Is er een reden waarom ik de China ising Edition zou moeten kopen in plaats van de normale editie?
Noot: Ik koop premium erbij. Dan mis ik toch geen enkele extra's?

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
jap85 schreef op maandag 18 november 2013 @ 13:30:
Hey tof! Ik heb hem net besteld voor een vriend van me, voor die prijs kun je het niet laten liggen.

[ Voor 9% gewijzigd door Verstekbakker op 18-11-2013 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Laatst online: 12-09 17:22
dvdkiwi schreef op maandag 18 november 2013 @ 14:00:
Ik wil deze week BF4 voor de PS4 gaan bestellen.
Is er een reden waarom ik de China ising Edition zou moeten kopen in plaats van de normale editie?
Noot: Ik koop premium erbij. Dan mis ik toch geen enkele extra's?
Als je premium koop, heb je geen China Rising nodig.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ja zag het ook al, + ook AC IV en etc. 33% korting daar op heel het assortiment van games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Thnx man. Gelijk besteld.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Wat is de Netcode op PS3 gaar zeg. Zelfs als je tegen tweakers speelt, waarvan je weet dat ze een goede verbinding hebben, ga je nog op de meest vreemde manieren dood. Hoop (tegen beter weten in) dat dit op de PS4 ietsjes beter is. Anders ben ik wel heel snel klaar met BF4 en ga ik de 500 uur niet halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Jackal131 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 22:39:
Wat is de Netcode op PS3 gaar zeg. Zelfs als je tegen tweakers speelt, waarvan je weet dat ze een goede verbinding hebben, ga je nog op de meest vreemde manieren dood. Hoop (tegen beter weten in) dat dit op de PS4 ietsjes beter is. Anders ben ik wel heel snel klaar met BF4 en ga ik de 500 uur niet halen.
Idd, dit hier heb ik ook in mindere mate:

edit:

Dit is ook interessant trouwens, misschien ligt het helemaal niet eens aan de netcode voor een groot deel. Maar goed, dit zou DICE al verholpen moeten hebben voor de release...

http://bf4central.com/2013/11/bf4-netcode-client-side/

[ Voor 19% gewijzigd door iPodKiller op 19-11-2013 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
iPodKiller schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 23:37:
[...]

Idd, dit hier heb ik ook in mindere mate:

[video]

edit:

Dit is ook interessant trouwens, misschien ligt het helemaal niet eens aan de netcode voor een groot deel. Maar goed, dit zou DICE al verholpen moeten hebben voor de release...

http://bf4central.com/2013/11/bf4-netcode-client-side/
Lol, dat heb ik ook al meerdere keren meegemaakt. Als ik dat dan zeg, dan gelooft niemand me (ik roep veel door de headset). Goed om te zien dat er ook mensen zijn die het daadwerkelijk hebben vastgelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:03
Jackal131 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 08:51:
[...]

(ik roep veel door de headset).
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 06:40
Ik was eerst sceptisch over BF4, maar ik moet zeggen dat ik toch weer een aantal zeer memorabele momenten heb mogen meemaken. Vanmiddag speelde ik als commander, zag ik dat een helicopter aan het landen was op een flatgebouw en schoot ik er een cruise missle op af. Schijnbaar zat er een man of 5 in de helicopter (of ze waren er net uit gesprongen): 5 kills!

In BF3 speelde ik voornamelijk hardcore, maar in BF4 vind ik het minder goed uit de verf komen.

Voor wie een keer wil ratelen op de Xbox: add me! Tag = TeddyDucktape

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Misha schreef op woensdag 20 november 2013 @ 21:19:
Ik was eerst sceptisch over BF4, maar ik moet zeggen dat ik toch weer een aantal zeer memorabele momenten heb mogen meemaken. Vanmiddag speelde ik als commander, zag ik dat een helicopter aan het landen was op een flatgebouw en schoot ik er een cruise missle op af. Schijnbaar zat er een man of 5 in de helicopter (of ze waren er net uit gesprongen): 5 kills!

In BF3 speelde ik voornamelijk hardcore, maar in BF4 vind ik het minder goed uit de verf komen.

Voor wie een keer wil ratelen op de Xbox: add me! Tag = TeddyDucktape
Zal je even toevoegen ;)

Ga je ook over naar de One???

Ik heb ook heerlijke potjes mee gemaakt.... BF4 is toch wel mijn ding ;)

• Goudstalen
Waar zit commander mode? Ik kan het maar niet vinden (PS3 versie).

Zoek ik op games met free commander slots dan zijn er geen. (wel een tijdje geleden, misschien is er sindsdien een update geweest?)

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

BF4 op de Xbox 360 en PS4 hebben vandaag een update gekregen

• Leader98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-09 16:34
De code van BF4 is wel een stuk beter dan die van BF3!
We zitten nu met 10 man op pc's via een brakke ADSL lijn en we kunnen nu zonder problemen allemaal tegelijk gamen terwijl we eerst met 3 aan de max zaten en daarna werd er voor een speler extra altijd een uitgegooid...

Kortom chapeau EA!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Euh een PC? Die heb je toch nodig om te kunnen werken? Daar game je toch niet op? ;)

Passaat......Dit is het Battlefield PS4/Xbox 360 topictopic ;)

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 06:40
Bullet NL schreef op donderdag 21 november 2013 @ 10:30:
[...]

Zal je even toevoegen ;)

Ga je ook over naar de One???

Ik heb ook heerlijke potjes mee gemaakt.... BF4 is toch wel mijn ding ;)
Zoals gebruikelijk skip ik de eerste generatie, en stap daarna over. :)

Maar gezien al mijn vrienden direct overstappen, stap ik waarschijnlijk dankzij peer pressure ook vlug over :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leader98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-09 16:34
Bullet NL schreef op donderdag 21 november 2013 @ 19:14:
Euh een PC? Die heb je toch nodig om te kunnen werken? Daar game je toch niet op? ;)

Passaat......Dit is het Battlefield PS4/Xbox 360 topictopic ;)
Excuus... Was murf door de explosies 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11:48
Voor de mensen die net zoals ik voor een prikkie BF4 gekocht dacht te hebben bij Saturn (online besteld);
Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw geduld.

Navraag bij onze leverancier over de lange levertijd heeft helaas opgeleverd dat het product niet meer te leveren is.

Helaas zijn wij hierdoor genoodzaakt de bestelling te annuleren.
Binnen 4 werkdagen zult u het aankoopbedrag op uw rekening gerestitueerd zien.

Onze excuses voor het ongemak. Mocht u vragen hebben dan verzoeken wij u contact op te nemen met ons via 0900-72887665.

Met vriendelijke groet,

Uw Saturn team
}:O

Maar staat wel gewoon op de website, nu wel 2 en een halve Euro duurder :+
http://www.saturn.nl/mcs/...5,1009624.html?langId=-11

[ Voor 11% gewijzigd door Streskip op 22-11-2013 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Die van 34 euro was waarschijnlijk de pre order editie (inc dlc). Die van 36 euro is waarschijnlijk de normale versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijs3315
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-09 19:08
Weet iemand of er bij de saturn webshop versie van battlefield 4 ps3 de voucher zit om te upgraden naar ps4 versie voor 10 euro? De klantenservice van Saturn kon mij dit niet vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

matthijs3315 schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 12:29:
Weet iemand of er bij de saturn webshop versie van battlefield 4 ps3 de voucher zit om te upgraden naar ps4 versie voor 10 euro? De klantenservice van Saturn kon mij dit niet vertellen.
Waarschijnlijk zit dit bij elke versie.

--

Smh..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Ja die voucher zit erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Michaelg schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 08:16:
Die van 34 euro was waarschijnlijk de pre order editie (inc dlc). Die van 36 euro is waarschijnlijk de normale versie.
Dat klopt wel, ik heb nu de second day edition. Nadat ik die email kreeg die van 36 euro besteld en die was er binnen 24 uur. Dalijk eens aan gaan beginnen :9

Neem aan dat, mocht ik daar uiteindelijk interesse in hebben, die dlc gewoon bij Premium zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Is er ergens een lijst met tweakers die straks BF4 op de PS4 gaan spelen?
Ik haal aanstaande vrijdag BF4 op en maandag 2 dec krijg ik de PS4 binnen.
Iedereen waarmee ik BF3 op de PS3 speelde speelt nu BF4 op de PS3, en het duurt wel
even voordat die luitjes een PS4 kopen ;)
Ik zoek dus nieuwe mensen om mee samen te spelen straks :)
1 eis: als het maar gezellig is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Heej kiwi, Jackal en ik hebben hem dan ook op de PS4, dus zie je dan wel online. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Coolio! :*)
Ik kan niet wachten...
Hoe meer ik er van zie (nextgen), hoe meer ik hem wil spelen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Kiwi, we misten je al op de PS3!!

Je weet toch dat je voor 9,99 kunt upgraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
True, maar ik wil BF4 op de next gen spelen ;)
Ik vind het zonde om 'm nog op de 3 te gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09 19:35
zeikert! ;)

nee je hebt groot gelijk Kiwi, ik hoop iig voor iedereen dat hij op de ps4 beter/stabieler draait dan op de PS3, manmanman :P af en toe vliegt de controller lekker in het rond bij vastloper 42

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
BF4 op de PS3 is inderdaad best frustrerend. Vel crashes, slechte hitreg en op verschillende maps enorme framedrops. Flood is wat dat laatste betreft de overtreffende trap. Soms heb ik het gevoel dat we dan niet meer de 5 fps hebben. Dit is voornamelijk op de Levolution momenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
dvdkiwi schreef op zondag 24 november 2013 @ 10:01:
Ik zoek dus nieuwe mensen om mee samen te spelen straks :)
Uit het oog, uit het hart. Gaat snel bij jou

:P

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Laatst online: 13:48
Wordt er nog een PS4/X1 topic geopend, of gaat dat hierin verder?

Een lijst van Tweakers die op de Playstation 4 gaan spelen zou handig zijn, me vrienden gaan voorlopig nog niet upgraden naar een Playstation 4 (ze zijn of te laat me t pre-orderen of gaan pas met FIFA 15 over).

.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:38
Ik heb het liever gewoon in dit topic. Deze is niet heel erg druk en vanaf het begin was het al de bedoeling dat de next-gen console versies van bf4 ook besproken gingen worden. Admins hebben er echter current-gen van gemaakt omdat de next-gen nog niet uit waren.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Heb de campaign uurtje of 2 gespeeld en iets over 3 uur online en moet zeggen dat ik me erg vermaak! Heel af en toe wel last van lage fps (Ps3) maar dat is maar heel eventjes. Verder geen last van lag of iets.

Kan je je load out ook in het gewone menu veranderen? Ik zie het nergens anders dan in een game zelf. En dat is eigenlijk zonde van de tijd :9 Heb ook de mobile app maar daar zie je niet of je wapen er beter of slechter op wordt..

Vind de iron sight aan de zijkant van je wapen ook wel handig. Heb die nu samen met een 4x zoom scope, die is precies goed. Alleen de besturing van de voertuigen echt dramatisch. Zag dat je die op veteran kon instellen dus dat nog maar eens bekijken.

Zag op YT wat mensen counter knifen, kan dat ook op de console versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

ja counter knifen kan als je op r3 drukt, al moet het wel van voren komen, als je van achter geknifed wordt dan kan dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
iPodKiller schreef op maandag 25 november 2013 @ 09:00:
ja counter knifen kan als je op r3 drukt, al moet het wel van voren komen, als je van achter geknifed wordt dan kan dat niet.
Hehe, zodra ik geknifed wordt begin ik meteen op R3 te rammen. Zo heb ik nog geen enkele counter gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
Jackal131 schreef op zondag 24 november 2013 @ 19:02:
BF4 op de PS3 is inderdaad best frustrerend. Vel crashes, slechte hitreg en op verschillende maps enorme framedrops. Flood is wat dat laatste betreft de overtreffende trap. Soms heb ik het gevoel dat we dan niet meer de 5 fps hebben. Dit is voornamelijk op de Levolution momenten.
Slechte hitreg, damagebugs en meer van die zooi zal er op de PS4 ook wel in zitten. Qua bugs zal het niet van de huidige versies afwijken en waarom zouden ze hun servers verbeteren? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
dvdkiwi schreef op zondag 24 november 2013 @ 16:34:
True, maar ik wil BF4 op de next gen spelen ;)
Ik vind het zonde om 'm nog op de 3 te gaan spelen.
En daarom moeten we de PS3 spelers dankbaar zijn dat ze zo goed beta testen :p Ik ben er ook weer bij op de PS4!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
Beta testen? Volgens mij hebben ze de pre-alpha op blu-ray gezet. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Martinspire schreef op maandag 25 november 2013 @ 00:32:
Ik heb het liever gewoon in dit topic. Deze is niet heel erg druk en vanaf het begin was het al de bedoeling dat de next-gen console versies van bf4 ook besproken gingen worden. Admins hebben er echter current-gen van gemaakt omdat de next-gen nog niet uit waren.
Kan er een lijst gemaakt worden met gamers op de PS4/X1? Gezien deze relatief sporadisch zijn vergeleken met het aantal huidige gamers op de PS3/X360 net na de release?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Laatst online: 14-09 22:45
Eindelijk vanmiddag een paar uur bf4 kunnen spelen op de xbox one. Eindelijk draaide het goed zonder dat de verbinding verbrak. De framerate is heel stabiel en grafische is het een prima game. Wel valt het geluid af en toe weg, net als bij de pc versie.
Hopelijk werkt het vanavond ook naar behoren :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Jumpman schreef op maandag 25 november 2013 @ 17:08:
[...]

Kan er een lijst gemaakt worden met gamers op de PS4/X1? Gezien deze relatief sporadisch zijn vergeleken met het aantal huidige gamers op de PS3/X360 net na de release?
Dat lijkt me wel een handige in de OP.
Zie je bij meer spellen wel terug in de startpost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
Waar is de groepschat op battlelog heen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
Voor dr xbox one gamers , kunnen jullie de nieuwe mappen spelen? Bij mij vraagt ie om premium terwijl ik wel de key voor de eerste mappack heb ingevoerd. Misschien dat dit door de regio settings komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
mobygo76 schreef op maandag 25 november 2013 @ 17:20:
Eindelijk vanmiddag een paar uur bf4 kunnen spelen op de xbox one. Eindelijk draaide het goed zonder dat de verbinding verbrak. De framerate is heel stabiel en grafische is het een prima game. Wel valt het geluid af en toe weg, net als bij de pc versie.
Hopelijk werkt het vanavond ook naar behoren :).
Het geluid laat zich bij mij af en toe ook afweten en dan voornamelijk met voortuigen. (Ps3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
pa4jv schreef op maandag 25 november 2013 @ 21:29:
Waar is de groepschat op battlelog heen? :P
Ik zie 'm ook niet meer! Dacht dat het aan mij lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
mobygo76 schreef op maandag 25 november 2013 @ 21:51:
Voor dr xbox one gamers , kunnen jullie de nieuwe mappen spelen? Bij mij vraagt ie om premium terwijl ik wel de key voor de eerste mappack heb ingevoerd. Misschien dat dit door de regio settings komt?
Heb je de Xbox one versie of een ge-upgrade 360 versie?
Ik las ergens dat de ge-upgrade versies de eerste (gratis) mappack niet kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-Opti
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 31-08 10:59
Kan nog wel wat mede tweakers gebruiken @ Xbox360 : Big-Opti
Speel af en aan, ene keer meer als andere keer.
Vooral als ik in een Heli probeer te vliegen kan ik wel een goede gunner gebruiken of juist een goede piloot :)

Had gisteravond toch een epic kill met de FGM-172 SRAW, Schoot van verre afstand op een heli die een vlag aan het capturen was. Ging die van hoover-mode naar landen en zag inmiddels niet meer goed waar mijn raket was, dus ik dacht laat maar, had ik hem alsnog geraakt :)
Heb daardoor ontdekt dat dit wapen ziek sterk is, omdat je hem ook kan gebruiken als fire-and-forget missle in combinatie met de snelle reload tijd. Als je bijvoorbeeld op een tank schiet die stil staat (altijd dom), kan je gewoon 1tje afvuren, en niet "begeleiden" en bijna instant gewoon een nieuwe afvuren. Werkt helemaal ideaal om die stomme Mobile Artillery Trucks uit te schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
dvdkiwi schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 10:49:
[...]

Ik las ergens dat de ge-upgrade versies de eerste (gratis) mappack niet kunnen spelen.
Geldt dit alleen voor Xbox of ook voor PS?
Als dit ook voor PS geldt, dan haal ik vrijdag gewoon de disc versie en lever de PS3 versie dan weer in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
het is mogelijk dat ik jullie vrijdag al join op de PS4...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Weet iemand of er bij de PS4 versie die nu al in de winkel te vinden is de DLC China Rising zit?

De verpakking heeft namelijk niet die band die de PS3 en X360 wel hebben bij de 'day one' editie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G4mert
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-04 19:52
De BF4 patch is uit voor de PS4. Hopelijk kunnen wij hem vrijdag zonder (grote) problemen spelen.

http://battlelog.battlefi...view/2955065219984044095/

UPDATE INCLUDES:
-Fixed common crashes that could occur when changing weapons or maps
-Reduced the probability of a corrupted save file in the single player campaign
-Fixed a crash occurring when resuming the single player campaign
-Fixed a bug where accessing PlayStation Plus subscription resulted in a connection error
-Improved performance when shooting at destroyed Levolution objects

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
dvdkiwi schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 10:49:
[...]

Alleen premium menbers kunnen de nieuwe mappen al spelen. Dus maar premium genomen, maar nu liggen de xbox one servers eruit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pateen75
  • Laatst online: 25-07 11:12
Ik heb even zitten googlen of premium me wat waard is (op PS3 nu nog).

China Rising krijg ik sowieso vanwege pre-order. Nu begrijp ik dat Second Assault ook zo ongeveer (voor de PS3 dan) tegelijk met China Rising uitkomt. En dat zijn wat maps uit BF3. Dus eigenlijk in december 2x dlc toch?

En kan je eigenlijk je premium meenemen naar PS4? Dacht dat ik dat ergens gelezen had eerder.

Vindt het toch wel weer een vermakelijk spelletje, en zonder erg goed te zijn in het killen haal ik altijd mn punten wel met engineer zijn. ;-)

PSN: xpock Live: xspock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
G4mert schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:03:
De BF4 patch is uit voor de PS4. Hopelijk kunnen wij hem vrijdag zonder (grote) problemen spelen.

http://battlelog.battlefi...view/2955065219984044095/

UPDATE INCLUDES:
-Fixed common crashes that could occur when changing weapons or maps
-Reduced the probability of a corrupted save file in the single player campaign
-Fixed a crash occurring when resuming the single player campaign
-Fixed a bug where accessing PlayStation Plus subscription resulted in a connection error
-Improved performance when shooting at destroyed Levolution objects
Ik lees in geen enkele regel dat client/server side crashes die ingame gebeuren opgelost/verbeterd zijn en daar heeft iedereen denk ik toch het meeste last van. Ik verwacht dus nog dezelfde problemen a.s. vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
Leuke commander score gehaald: :)

http://battlelog.battlefi...33309592454080/207136844/

(raar genoeg iemand boven me terwijl ik volgens de commander app MVP was)

Edit: nog een leuke op Flood Zone als commander. In het begin van de pot met de cruise missile 3x een triple kill gemaakt tijdens het vrijmaken van het sniperdak boven B. De rest van het potje er geen sniper meer gezien. :)

http://battlelog.battlefi...37523276095552/207136844/

[ Voor 44% gewijzigd door Unomomentodado op 26-11-2013 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:34
Goh ik krijg BF4 vrijdag bij mijn PS4. Nu las ik vanmorgen dingen als boosts etc en battle packs. Ik begrijp dat dat een premium feature is? En premium kost nog eens 50,- bovenop de 65,- van BF4 :? Zijn die DLC expansions dan inbegrepen, of zijn ze sowieso gratis of moet je die nog eens apart betalen?

Want ik denk dat ik dan toch maar ga overwegen BF4 te laten vallen. 115,- voor een spel vind ik wel erg bizar.

[ Voor 14% gewijzigd door JeroenNietDoen op 27-11-2013 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Boosts en battlepacks krijg je ook gewoon tijdens het normaal spelen (zonder premium). Enige voordeel van premium is dat je iedere maand (volgens mij) een extra battlepack krijgt.

Met alleen die 60 euro voor BF4 kun je je prima vermaken hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:34
Michaelg schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:41:
Boosts en battlepacks krijg je ook gewoon tijdens het normaal spelen (zonder premium). Enige voordeel van premium is dat je iedere maand (volgens mij) een extra battlepack krijgt.

Met alleen die 60 euro voor BF4 kun je je prima vermaken hoor :)
En alle DLC als in map packs zijn gewoon gratis, alleen 2 weken eerder beschikbaar voor premium gebruikers.

Nee, want dan hou ik het lekker bij BF4 standaard :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Nee, de DLC moet je betalen... 15 euro per pack. Daar betaal je die 50 euro van Premium voor, dan heb je een goede deal voor alle packs en je krijgt ze eerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Unomomentodado schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 19:23:
[...]

Ik lees in geen enkele regel dat client/server side crashes die ingame gebeuren opgelost/verbeterd zijn en daar heeft iedereen denk ik toch het meeste last van. Ik verwacht dus nog dezelfde problemen a.s. vrijdag.
Van wat ik begreep van een video van JackFrags is dat Dice server side patches nu on-the-fly kan doen en client patches voor de next-gen consoles sneller kan pushen door een vereenvoudigd certificeringsproces.

Ik hoop dus dat men snel de ergste bugs opgelost heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Nog een keer:

Weet iemand of er bij de PS4 versie die nu al in de winkel te vinden is de DLC China Rising zit?

De verpakking heeft namelijk niet die band die de PS3 en X360 wel hebben bij de 'day one' editie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07:31
Jumpman schreef op woensdag 27 november 2013 @ 13:47:
Nog een keer:

ik heb de BF4 ps4 versie hier liggen en daar zit NIET de DLC china rising bij. Je leest online wel dat ze allemaal die dlc bevatten maar dat is niet waar, er zit geen code bij in voor die dlc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Dit lees ik nu ook, terwijl bij de 'first day' release dit wel beloofd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
PS4 BF4 Premium Edition € 42,50 (€ 44,49 inclusief verzenden).

Link: http://www.12game.com/battlefield-4-premium-edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jantjeuh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-07-2024

Jantjeuh

zei iets zinnigs..

Jumpman schreef op woensdag 27 november 2013 @ 20:17:
PS4 BF4 Premium Edition € 42,50 (€ 44,49 inclusief verzenden).

Link: http://www.12game.com/battlefield-4-premium-edition
Is dit niet alleen het premium abonnement? Het plaatje lijkt een echt spel te suggereren, maar de URL zegt dat het alleen om de premium gaat. Informatie op die link lijkt dus ambigu.

BF4+LE voor de PS4 is bij 12game 55,99 => http://www.12game.com/battlefield-4-le

[ Voor 5% gewijzigd door Jantjeuh op 27-11-2013 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
Welke versie is dit dan?
EAN 5030948112195

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-08 02:56
Ik heb hem besteld want alle consoleversies zijn € 42,50.

Kan toch niet allen het pack zijn?

Is het spel! Ik zou maar bestellen voor het weer hoger wordt is de eerste budget PS4 game!

[ Voor 26% gewijzigd door Mouse_NL op 27-11-2013 21:14 ]

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jantjeuh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-07-2024

Jantjeuh

zei iets zinnigs..

Mouse_NL schreef op woensdag 27 november 2013 @ 21:12:
Ik heb hem besteld want alle consoleversies zijn € 42,50.

Kan toch niet allen het pack zijn?

Is het spel! Ik zou maar bestellen voor het weer hoger wordt is de eerste budget PS4 game!
Staat nu op 55,99.

EAN is overigens nog steeds incorrect. Het vermelde nummer (5030917103889 ) behoort toe aan Skylanders Spyro.

• Resinman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:40
Reactie van 12Game.Com op Budgetgaming.nl

Omdat ik de enthousiasme over 12Game.com en onze Battlefield 4 inclusief China Rising DLC voor €42.50 niet onopgemerkt voor bij kon laten en alle twijfel weg te werken over de actie, een korte update:

Alle Battlefield 4 PS4 bestellingen @ €42.50 worden gewoon geleverd. Een belofte is een belofte.
Veel plezier met de je PS4 en Battlefield 4!

Er hebben wel een aantal mensen doorbesteld toen de actie voorbij was en de game niet meer op voorraad was, de levertijd zal voor deze mensen ietsje langer bedragen dan de normale 1 werkdag. Deze worden volgende week verzonden.

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-09 12:22
Zojuist mijn exemplaar bij de GM opgehaald, alleen kreeg ik hier dus een los pre-order doosje bij met een code voor origin. Zou dit de expansion kunnen zijn voor BF4? Op het BF4 doosje staat namelijk niks over de expansion.

• sparrow86
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10-03-2024
Ben heel benieuwd naar deze game, ik switch niet alleen van X360 naar PS4, maar van COD naar Battlefield. Heb wel eens een keer Battlefield gespeeld maar kon er niet meteen aan wennen en was nog te gek op COD. Maar dat is met elke versie minder geworden en nu bij Ghost de actie nog sneller en tactieklozer is geworden heb ik besloten nu voor Battlefield te gaan want ik wil gewoon een leuke online shooter hebben. Ben heel benieuwd of ik er nu wel aan kan wennen. Denk dat het belangrijkst is om Battlefield leuk te kunnen spelen om met vrienden in een team te spelen en niet als lone wolf de multiplayer in te gaan. Mijn vrienden gamen niet of op de pc, dus als er nog mensen me willen toevoegen morgen ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Liep ik al te klagen over de controler layout op de PS3, op de PS4 is het nog erger. Ik zou toch verwachten dat dit gelijk zou zijn aan de PS3, maar dat is helaas niet het geval. Nu moet ik weer helemaal opnieuw gaan wennen aan de nieuwe layout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net mijn eerste 4 uur in het spel zitten, even wennen allemaal het is toch net weer allemaal anders, en tot nu toe ervaar ik het als meer omslachtig. De Maps die ik gespeeld had vind ik persoonlijk minder leuk dan de BF3 maps.

Ik speel alles op low me een GTX550TI dat was wel even schrikken want BF3 op low ziet er beter uit, hoewel je daar natuurlijk wel minder FX effecten hebt. Maargoed ik zie dat deze midrange kaart al weer bijna 3 jaar op de markt staat, dus word het volgend jaar weer eens tijd voor een nieuwe huidige generatie midkaart.

Maargoed ik heb nog maar 4 uur op de teller dus is het nog een beetje lastig een oordeel te vellen.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2013 02:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 02:32:
Net mijn eerste 4 uur in het spel zitten, even wennen allemaal het is toch net weer allemaal anders, en tot nu toe ervaar ik het als meer omslachtig. De Maps die ik gespeeld had vind ik persoonlijk minder leuk dan de BF3 maps.

Ik speel alles op low me een GTX550TI dat was wel even schrikken want BF3 op low ziet er beter uit, hoewel je daar natuurlijk wel minder FX effecten hebt. Maargoed ik zie dat deze midrange kaart al weer bijna 3 jaar op de markt staat, dus word het volgend jaar weer eens tijd voor een nieuwe huidige generatie midkaart.

Maargoed ik heb nog maar 4 uur op de teller dus is het nog een beetje lastig een oordeel te vellen.
Dit is het console topic....

Denk dat je beter hier je bevindingen kan posten ;) :
[PC] Battlefield 4 - deel 2
Pagina: 1 ... 4 ... 85 Laatste

Let op:
~~~[html]Op de man spelen doen we nergens op tweakers, dus ook niet hier

Er zijn voor de Xbox One en de PS4 platoons beschikbaar, die kun je joinen via de volgende links:
<a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/3571873308087887416/'>Xbox One</a> - <a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/9144291971211376657/'>PS4</a>
Melden dat je gejoined bent is niet nodig.~~~[/html]