PSN naam zie je onder het bericht, maar om het makkelijk voor je te maken: Jackal131san.okk schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 09:15:
[...]
Welke naam gebruik je? Dan kan ik even meekijken op Battlelog.
We spelen voornamelijk Conquest. Wat wel belangrijk is, is het spelen met een goede squad. Dit levert je over het algemeen aardig wat punten op. De laatste tijd staan we met z'n 5'en vrijwel altijd bovenaan de lijst van 'onze kant'. Dit heeft voornamelijk te maken met het geven en uitvoeren van de squad-orders en het cappen van veel vlaggen!
Squad-orders ftw!!!
Ik denk dat de gemiddelde tijd voor een potje conquest ongeveer 20 tot 30 minuten duurt. Dit levert meestal tussen de 15k en 40k op. Dit is afhankelijk van de boost die gebruikt wordt.DGonlag2 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 09:22:
Levelen gaat gewoon redelijk snel in BF4 (al wordt het misschien een steeds stijlere curve?).
Ik zit ook al op 29...
Ik speel voornamelijk Domination en Team Deathmatch (jaja, lekker Battlefield), en dan kun je al snel 3k punten in 10 minuten krijgen (al heb ik dan vaak een 25% boost aan staan).
Nogmaals: suad-orders ftw. Volgens mij wordt dit behoorlijk onderschat door veel mensen. Als je met z'n allen van vlag naar vlag trekt en de squadleader continue de orders geeft, welke vervolgens ook uitgevoerd worden, dan krijg je daar met de hele squad aardig wat punten voor. Ook je field-upgrades heb je dan vrij snel op max!!!
[ Voor 42% gewijzigd door Jackal131 op 12-11-2013 10:50 ]
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"