Ja duidelijk, maar voor de Xbox 360 in Nederland staat er niks op die site.Anoniem: 64307 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 13:14:
Je kunt hier alle info vinden over het upgraden voor PS4 en Xbox One:
https://help.ea.com/nl/ar...ld-4-for-ps4-and-xbox-one
Bij mijn PS3 versie zit een stickertje 'Koop nu de digitale PS4-versie van BATTLEFIELD 4 voor slechts € 9,99', dus upgraden is geen probleem.
Anoniem: 64307
Ja ik heb het normale doosje gehaald bij de Mediamarkt, en dit staat dan gewoon aan de buitenkant van het doosje. (1x sticker in nederlands, 1x in het frans). Ik heb er even twee foto's van gemaakt.The DenMan schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 14:03:
[...]
Zit dit er standaard bij? Ook als je het " doosje" haalt bij de MediaMarkt? Staat dit dan op de buitenkant van het hoesje? Zou je er anders een foto van willen maken?

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 64307 op 31-10-2013 14:23 ]
Anoniem: 64307
Xbox heb ik niet dus daar heb ik helaas niks van gezien. Heb hem overigens gekocht bij de Mediamarkt in Eindhoven.
YouTube: Battlefield 4 - Operation Locker - Brought a knife to a gunfight! (PS3)
Dit spel is wel echt geweldig! 7 Knifekills in een leven!
Dit spel is wel echt geweldig! 7 Knifekills in een leven!
[ Voor 38% gewijzigd door Verstekbakker op 31-10-2013 14:49 ]
Iemand de Xbox360 versie van Dixons binnen? Ik heb hem net gekregen, en dat is een leeg pre-order doosje dat in de winkel hoort te liggen. Zit wel 1 of andere code in voor Origin, maar daar heb ik als Xbox360-gebruiker bar weinig aan.
Net gebeld, en het schijnt dat er een fout is gemaakt door EA (en vervolgens door Dixons om deze doosjes naar de klanten te sturen..) en ze nemen contact op met iedereen waarbij deze fout is gemaakt. Wordt vervolgd dus.
Lekker dan, zo'n pre-order. Doe ik dus ook niet meer.
Net gebeld, en het schijnt dat er een fout is gemaakt door EA (en vervolgens door Dixons om deze doosjes naar de klanten te sturen..) en ze nemen contact op met iedereen waarbij deze fout is gemaakt. Wordt vervolgd dus.
Lekker dan, zo'n pre-order. Doe ik dus ook niet meer.
gaan mensen naar de EU vs US showdown kijken?
http://bit.ly/HrteTD
[ Voor 28% gewijzigd door oNNoZeLe op 31-10-2013 15:06 ]
Gewoon lekker zelf spelen jonge!!!oNNoZeLe schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 15:05:
gaan mensen naar de EU vs US showdown kijken?
Bij de bartsmit kreeg ik deze versie(frans/NL) ook.Anoniem: 64307 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 14:23:
[...]
Ja ik heb het normale doosje gehaald bij de Mediamarkt, en dit staat dan gewoon aan de buitenkant van het doosje. (1x sticker in nederlands, 1x in het frans). Ik heb er even twee foto's van gemaakt.
[afbeelding]
Voor de lui met last van de Premium die niet wil: http://answers.ea.com/t5/...4-premium-from-PSN-store/
Even melden, hoe meer hoe beter.
Als ik een potje als favoriet wil opslaan krijg ik ook de melding dat ik eerst de Premium moet kopen... Terwijl ik al €50 betaald heb... Hopelijk snel een fix dus...
Als ik een potje als favoriet wil opslaan krijg ik ook de melding dat ik eerst de Premium moet kopen... Terwijl ik al €50 betaald heb... Hopelijk snel een fix dus...
je link werkt bij mij niet.. -- ignore YOU MUST SIGN IN..Verstekbakker schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 15:34:
Voor de lui met last van de Premium die niet wil: http://answers.ea.com/t5/...4-premium-from-PSN-store/

nee toch niet helemaal:
http://answers.ea.com/t5/...rom-PSN-store/m-p/1741965
dit is de lnk die werkt bij mij..
[ Voor 16% gewijzigd door oNNoZeLe op 31-10-2013 15:38 ]
Ik ben echt zo klaar met de current gen, geef mij maar un ps4! En dat zeker met bf4 dat is gewoon de moeite niet meer waard op de huidige generatie.
nou ik las net nog een stukje dat de nieuwe ps4 geen lokale content meer afspeelt..swoutr schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 15:39:
Ik ben echt zo klaar met de current gen, geef mij maar un ps4! En dat zeker met bf4 dat is gewoon de moeite niet meer waard op de huidige generatie.
maar mijn ps3 is toch echt een onderdeel van mijn streaming media setup hier thuis..
even los van een cinavia "bug" werkt dit perfect..
maar dat zal bij de ps4 verleden tijd zijn dan.. begrijp ik.
maar dit is offtopic.. sorry
Dat heb ik dus ook ja, erg vervelend. Las ook ergens dat de datum in de PS3 store misschien niet klopt en dat Premium morgen pas beschikbaar komt?Verstekbakker schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 15:34:
Laten we het hopen, heb die 50 euro niet voor niets betaald...
Afgezien van Premium perikelen moet ik zeggen dat het spel wel erg lekker loopt, de menu's gaan naar mijn ervaring ook een stukje vlotter dan BF3 (al kun je in het basismenu je wapen niet meer snel switchen?).
Als je de actie voor de xbox360 goed leest (bij amazon bijvoorbeeld), krijg je volgens mij een 10$ giftcard en geen 10$ upgrade naar next-gen. Je kan hem dus 2x kopen als je de xbox one op het hoog hebt?Bullet NL schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 12:19:
[...]
Schijnt geen code in te zitten, maar er komt wel een 10 euro upgrade.
Op bol.com
--
Gaat bol.com meewerken aan de Microsoft battlefield4 omruil actie; voor 10,- van xbox360 versie naar xbox-one versie??1 antwoord
19 september 2013 | Door: andrewvanbeek
Beantwoord deze vraag
Antwoord: Goedemorgen, Bedankt voor je vraag. Deze vraag hebben wij neergelegd bij EA. Aangezien het overal op internet staat gaan wij hier wel vanuit. Zodra wij de informatie in ons bezit hebben voegen wij dit toe aan de productomschrijving. Wij hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet,
--
ongelooflijk hoe onduidelijk ze zijn bij EA
[ Voor 45% gewijzigd door zenith op 31-10-2013 18:31 ]
Vanmiddag bf4 voor ps3 opgehaald maar valt me stiekem toch wat tegen. Speelde bf3 redelijk veel op de pc dus dit is me eerste shooter op de console maar het voelt erg als bf3 2.0. Heb het dan over de multiplayer.
Misschien dat het aan mij ligt omdat ik shooters niet gewend ben. Vanavond weer wat potjes doen
Misschien dat het aan mij ligt omdat ik shooters niet gewend ben. Vanavond weer wat potjes doen

Anoniem: 93248
Precies de reden waarom ik nog wat afwachtend ben met BF4, dat 'BF3 2.0' gevoel had ik met de beta heel erg.R0y. schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 19:00:
Vanmiddag bf4 voor ps3 opgehaald maar valt me stiekem toch wat tegen. Speelde bf3 redelijk veel op de pc dus dit is me eerste shooter op de console maar het voelt erg als bf3 2.0. Heb het dan over de multiplayer.
Had het er met een collega vanmiddag nog over dat zodra ze Harvest Day en Valparaiso uit BC2 naar BF4 brengen het een insta-buy wordt
Heb t daar nu ook gemeld, ook op Twitter bij EA en Playstation nederland, die hebben het doorgezet naar Londen, hopen dat ze het snel fixxen :-)Verstekbakker schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 15:34:
PSN-ID: ThaDwizzle
Ik meen me te herinneren dat DICE de controls had aangepast, zodat je de oude BF3 settings kon gebruiken. Blijkt niet het geval. Voertuigen vallen niet te besturen zo, aangezien Look en Steer op dezelfde knuppel zitten...k.zooi
Btw: iemand enig idee hoe je een squad aanmaakt in het menu? Of moet je elkaar nog steeds ingame joinen?
Btw: iemand enig idee hoe je een squad aanmaakt in het menu? Of moet je elkaar nog steeds ingame joinen?
[ Voor 19% gewijzigd door Jackal131 op 31-10-2013 19:37 ]
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Veteran controls is dat, maar de spot button en de vehicle besturing blijft ongewijzigd helaas....
Kvind Operation Locker echt vet
[ Voor 23% gewijzigd door iPodKiller op 31-10-2013 20:09 ]
Het antwoord van EA op het probleem met de Premium: https://twitter.com/AskEASupport/status/396034928653389824
Weer met de hele kermis naar Sony dus.
Weer met de hele kermis naar Sony dus.
De game en Premium stonden al een maand, misschien zelfs twee in de store. Premium iets minder lang trouwens, maar toch zeker sinds 10 oktober, toen heb ik hem betaald.
Is dat zo? Wel nice, bij MS duurt het wat langer helaas. Ik zou alles al digitaal hebben aangeschaft als dat kon maar een plusje voor PSN dus
.
Mijn kopie gaat morgen in mn 360 worden gestopt. Heb de SP al wel gezien dus ga gewoon lekker meteen aan de MP beginnen.
Wat zijn zoal de reacties? Nog grote wijzigingen sinds de beta??
Mijn kopie gaat morgen in mn 360 worden gestopt. Heb de SP al wel gezien dus ga gewoon lekker meteen aan de MP beginnen.
Ja als de Premium niet stuk zou zijn dan was het hartstikke leuk van PSN...
SP heb ik niet eens aangeklikt. De MP is gewoon echt geweldig. Iedereen die zeikt over graphics of teleurstelling is een idioot. Echt, de graphics zijn ook helemaal niet zo belangrijk, vroeger moesten we onze eigen tekenfilms maken zo armoedig was het, dit is pure luxe.
De maps zijn gewoon zo vol dingen om te doen, check m'n filmpje voor Operation Locker, hoeveel verdiepingen en gangetjes en hokjes... Zelfs met het beperkte aantal spelers is het druk genoeg. Ik heb nog niet echt goed met vrienden kunnen spelen (headset enzo), maar ik ben tot nu toe echt alleen maar bezig geweest met het bewonderen van de maps. En ik heb ze volgens mij nog niet eens allemaal gehad...
10/10 Spel als je het mij vraagt.
SP heb ik niet eens aangeklikt. De MP is gewoon echt geweldig. Iedereen die zeikt over graphics of teleurstelling is een idioot. Echt, de graphics zijn ook helemaal niet zo belangrijk, vroeger moesten we onze eigen tekenfilms maken zo armoedig was het, dit is pure luxe.
De maps zijn gewoon zo vol dingen om te doen, check m'n filmpje voor Operation Locker, hoeveel verdiepingen en gangetjes en hokjes... Zelfs met het beperkte aantal spelers is het druk genoeg. Ik heb nog niet echt goed met vrienden kunnen spelen (headset enzo), maar ik ben tot nu toe echt alleen maar bezig geweest met het bewonderen van de maps. En ik heb ze volgens mij nog niet eens allemaal gehad...
10/10 Spel als je het mij vraagt.
Jah!Martinspire schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 23:35:
Is dat zo? Wel nice, bij MS duurt het wat langer helaas. Ik zou alles al digitaal hebben aangeschaft als dat kon maar een plusje voor PSN dus.
Beeld kwaliteit is veel beter, spel loopt echt heel soepel!
Alleen jammer dat bepaalde online functies nog niet werken, zoeken op server, eigen servers, maken van squad en dan samen joinen.
Wat wel werkt is dat wanneer je met vrienden in een server zit (zeg 4 a 6 man) dan kom je na het eerst volgende potje bij elkaar.
Premium kan je gewoon aanschaffen, map pak komt pas eind dit jaar, maar de extra goodies in het spel heb je wel
ps. de Beeld kwaliteit is zeker beter dan BF3, maar je kan natuurlijk geen Nextgen verwachten, Tip, zet de contrast in het spel iets hoger, spel is soms erg donker (ik speel op een Xbox)
[ Voor 9% gewijzigd door Bullet NL op 31-10-2013 23:50 ]
Cogitationis poenam nemo patitur
Eens hoor... Ik sta er van te kijken wat mijn PS3 er nog uit weet te persen. Loopt ook bijzonder smooth allemaal 
Lekker opwarmertje voor eind november, dan wordt het nog mooier, maar dit speelt al prima.
Lekker opwarmertje voor eind november, dan wordt het nog mooier, maar dit speelt al prima.
Heren lid van de Bf3 GNL crew, check de FB pagina ivm meeting op 15 nov. aanstaande! PM voor meer info
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
Anoniem: 498856
Henkie schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 00:45:
Heren lid van de Bf3 GNL crew, check de FB pagina ivm meeting op 15 nov. aanstaande! PM voor meer info
Maar er zit dus geen voucher bij de xbox versie voor een upgrade?
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Lees ff terug, geen voucher, wel een upgradePhusebox schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 07:13:
Maar er zit dus geen voucher bij de xbox versie voor een upgrade?
Je bedoelt de vage belofte dat je kunt upgraden zodra de Xbox One er is? Zonder dat dit ergens vermeld wordt op internet of een sticker op het doosje?Bullet NL schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 07:18:
[...]
Lees ff terug, geen voucher, wel een upgrade
Aangezien het wel op het doosje van de PS3 staat zou ik er gewoon van uit gaan dat het voor de xbox ook zo is!Phusebox schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 08:30:
[...]
Je bedoelt de vage belofte dat je kunt upgraden zodra de Xbox One er is? Zonder dat dit ergens vermeld wordt op internet of een sticker op het doosje?
Inmiddels heeft EA zelf het probleem bij Sony neergelegd, in plaats van dat wij het bij Sony moeten gaan uitzoeken. Jammer dat het zo lang moet duren allemaal, 120 euro voor een game is niet niks. Vroeger was dat 250 gulden... Dat was het mooiste briefje.
EA heeft het zelf op de Battlefield site staan. Niet zo negatiefPhusebox schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 08:30:
[...]
Je bedoelt de vage belofte dat je kunt upgraden zodra de Xbox One er is? Zonder dat dit ergens vermeld wordt op internet of een sticker op het doosje?
Wacht niet om Battlefield 4 op de Xbox One te spelen. Speel vanaf dag 1 op de Xbox 360 en upgrade naar de Xbox One voor slechts €9,99. Later vind je hier meer informatie. Hieronder staat hoe je nu kunt kopen en later eenvoudig kunt upgraden.Bullet NL schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 11:07:
[...]
EA heeft het zelf op de Battlefield site staan. Niet zo negatief
En daaronder staat dus geen enkele winkel waar de bovengenoemde actie geldt.
[ Voor 40% gewijzigd door Phusebox op 01-11-2013 11:10 ]
Probleem met premium heeft Sony zojuist opgelost!
Even opnieuw downloaden in de store en je kan los :-) :-)
PSN-ID: ThaDwizzle
idd.Petaaaaah schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 11:30:
Probleem met premium heeft Sony zojuist opgelost!
done!
Ja dus dat. Maar hoe zijn trouwens de grafics op de 360? Beetje vergelijkbaar met BF3?Phusebox schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 11:08:
[...]
Wacht niet om Battlefield 4 op de Xbox One te spelen. Speel vanaf dag 1 op de Xbox 360 en upgrade naar de Xbox One voor slechts €9,99. Later vind je hier meer informatie. Hieronder staat hoe je nu kunt kopen en later eenvoudig kunt upgraden.
Ik las het net op de EA forums. Gelukkig 
Graphics, tja, de PS3 en X360 zitten echt aan het einde van hun leven. Het ziet er niet beter uit dan BF3, maar loopt wel soepeler en laden e.d. lijkt ook allemaal sneller te gaan.
ik heb de X360 versie niet gespeeld, maar heb wel de PS3 versie hier, en neem aan dat die niet veel verschillen.Peterrtt schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 12:16:
[...]
Ja dus dat. Maar hoe zijn trouwens de grafics op de 360? Beetje vergelijkbaar met BF3?
Graphics, tja, de PS3 en X360 zitten echt aan het einde van hun leven. Het ziet er niet beter uit dan BF3, maar loopt wel soepeler en laden e.d. lijkt ook allemaal sneller te gaan.
[ Voor 85% gewijzigd door Goudstalen op 01-11-2013 12:18 ]
Ik heb zelf problemen met het spotten van vijanden op de PS3.. raden jullie me nog bepaalde instellingen aan op de playstation zelf oid? De ps3 staat zelf ingesteld op 1080, las al op internet dat ik het beste 720p kon instellen..
Maargoed, ik dacht ik vraag het hier even!
Precies, ik wacht wel op de xbox onePhusebox schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 11:08:
[...]
Wacht niet om Battlefield 4 op de Xbox One te spelen. Speel vanaf dag 1 op de Xbox 360 en upgrade naar de Xbox One voor slechts €9,99. Later vind je hier meer informatie. Hieronder staat hoe je nu kunt kopen en later eenvoudig kunt upgraden.
---
Antwoord: Goedemorgen, Bedankt voor je vraag. Bij ons kun je de xbox 360 versie niet inwisselen voor de one versie. Wij hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Emma van bol.com
--
[ Voor 18% gewijzigd door zenith op 01-11-2013 13:18 ]
Ik kon niet wachten tot de X1 dus gister toch maar de game voor de xbox gehaald. Ik ben toch wel positief verrast moet ik zeggen. Qua graphics ongeveer wel gelijk aan het vorige deel maar het speelt een stuk soepeler weg. Bewegingen zijn soepeler en over obstakels lopen/rijden gaat ook beter.
Ergens anders op de site staan de Retail kanalen voor Battlefield in Nederland die EA ondersteuning hebben. Komt echt wel goed..... Zoals je wellicht al ergens heb kunnen lezen heb ik toegang tot de EA distributie, daar is me dat mondeling bevestigd. Dat het nog niet concreet op de website staat heeft met andere dingen te maken.Phusebox schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 11:08:
[...]
O.a. het feit dat ze nog geen releasedate van de Xbox One versie kunnen geven
Klopt helemaal, spel loopt een stuk vlotter dan BF3, grafisch zie je ook verbeteringen tussen BF4 t,o,v, BF3, niet heel schokkend, maar toch....Schimanski81 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 12:59:
Ik kon niet wachten tot de X1 dus gister toch maar de game voor de xbox gehaald. Ik ben toch wel positief verrast moet ik zeggen. Qua graphics ongeveer wel gelijk aan het vorige deel maar het speelt een stuk soepeler weg. Bewegingen zijn soepeler en over obstakels lopen/rijden gaat ook beter.
Nu alleen nog ff snel dingen als "eigen" servers en squad's (aanmaken voor je een game betreed) e.d. toevoegen.
[ Voor 28% gewijzigd door Bullet NL op 01-11-2013 13:10 ]
.
[ Voor 99% gewijzigd door Bullet NL op 01-11-2013 13:10 ]
Een beetje onzin, xmb van de ps3 zit op 1080p, maar hij schakelt vanzelf naar 720p. Spotten gaat gewoon niet altijd goed, oefenen is het enige wat ik je nog kan aanbevelen.R0y. schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 12:23:
Ik heb zelf problemen met het spotten van vijanden op de PS3.. raden jullie me nog bepaalde instellingen aan op de playstation zelf oid? De ps3 staat zelf ingesteld op 1080, las al op internet dat ik het beste 720p kon instellen..
Verdomme, 4 crashes achter elkaar!!! Iedere keer als ik spawn crashed de PS3.
Maar even laten afkoelen en zien of het vanavond beter gaat.
Maar even laten afkoelen en zien of het vanavond beter gaat.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Hier een link van de live steam met de reveal van Second Assault 64 p madness
op de X1
http://www.battlefield.co...-socom-yt-showdown-103113
om 19.00 gaat het beginnen
op de X1
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Het is niet het spotten, ben het zelf die het moeilijk vind om vijanden te zien ver weg bijvoorbeeld.Verstekbakker schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 13:19:
[...]
Een beetje onzin, xmb van de ps3 zit op 1080p, maar hij schakelt vanzelf naar 720p. Spotten gaat gewoon niet altijd goed, oefenen is het enige wat ik je nog kan aanbevelen.

Edit: bij andere games niet zo last van.. Ook mijn ogen als eens op laten meten dus dat is het ook niet
[ Voor 11% gewijzigd door R0y. op 01-11-2013 18:52 ]
De beelden die ze lieten zien van de oude maps, zagen wel goed uit!beuker19 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 17:44:
Hier een link van de live steam met de reveal van Second Assault 64 p madness
![]()
op de X1![]()
Metro hebben ze behoorlijk aangepakt met liften, plafonds die neerkomen en verlichting die je uit kunt schieten. Was geen fan van Metro, maar deze wil ik graag uitproberen!
Tijd voor een echte consolenodig schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 16:23:
Beta is leuk maar freezed te vaak op mijn ps3.
Ligt het aan mij of zijn de weapon packs gewoon idioot? Sniper die rondloopt met een granaat launcher? (me38 nog wat??) Een engineer of support die rondloopt met een MK11 mod??? Heb ik iets gemist ofzo dat Dice dit zou doen? Want dit is echt overdreven. In je engineer heb je ook een sraw tot je beschikking en daar blaas je gewoon alles mee weg. Gekke ding is zwaar overpowered en locked alles zonder het aan te geven en achtermekaar kun je blijven knallen. Ik hoop serieus dat er een mega patch komt voor de classes. Spijt me als ik er naast zit maar dan hoor ik het graag.
Als DICE een spel uitgeeft dan gaat dat altijd gepaard met zware bugs/problemen en meestal zitten er ook heel wat ongebalanceerde elementen in. Meestal wordt dat er naar verloop van tijd wel uitgehaald (al willen ze daar wel een goed de tijd voor nemen).Beatz schreef op zondag 03 november 2013 @ 03:48:
Ligt het aan mij of zijn de weapon packs gewoon idioot? Sniper die rondloopt met een granaat launcher? (me38 nog wat??) Een engineer of support die rondloopt met een MK11 mod??? Heb ik iets gemist ofzo dat Dice dit zou doen? Want dit is echt overdreven. In je engineer heb je ook een sraw tot je beschikking en daar blaas je gewoon alles mee weg. Gekke ding is zwaar overpowered en locked alles zonder het aan te geven en achtermekaar kun je blijven knallen. Ik hoop serieus dat er een mega patch komt voor de classes. Spijt me als ik er naast zit maar dan hoor ik het graag.
Die wapens die je kunt oprapen (ME38 etc), dat had van mij ook niet gehoeven.
En ook dat je nu niet meer die gewone squad bonussen hebt maar een soort killstreak? Dat is zwaar klote, als je geen geweldig team hebt dan haal je nooit die hogere bonussen. En ik zit nu erg vaak zonder ammo (terwijl ik erg zuinig doe en in bursts schiet voor extra precisie).
Vroeger kon ik gewoon een bonus selecteren (+ squad ammo), hadden ze beter zo kunnen houden.
Voor de rest een erg goed spel. Naar mijn mening een goede vooruitgang op BF3, hoewel er op sommige vlakken ook achteruitgang is geboekt...
Klopt. Er zijn in het begin altijd (zware) bugs alleen dit vind ik echt wel heftig. In BF3 had je misschien een USAS die idioot overpowered was maar niet dat je een granaat launcher bij je recon kan hebben. Dat is echt overkill.DGonlag2 schreef op zondag 03 november 2013 @ 11:28:
[...]
Als DICE een spel uitgeeft dan gaat dat altijd gepaard met zware bugs/problemen en meestal zitten er ook heel wat ongebalanceerde elementen in. Meestal wordt dat er naar verloop van tijd wel uitgehaald (al willen ze daar wel een goed de tijd voor nemen).
Die wapens die je kunt oprapen (ME38 etc), dat had van mij ook niet gehoeven.
En ook dat je nu niet meer die gewone squad bonussen hebt maar een soort killstreak? Dat is zwaar klote, als je geen geweldig team hebt dan haal je nooit die hogere bonussen. En ik zit nu erg vaak zonder ammo (terwijl ik erg zuinig doe en in bursts schiet voor extra precisie).
Vroeger kon ik gewoon een bonus selecteren (+ squad ammo), hadden ze beter zo kunnen houden.
Voor de rest een erg goed spel. Naar mijn mening een goede vooruitgang op BF3, hoewel er op sommige vlakken ook achteruitgang is geboekt...
En jij had het over killstreak dat was mij nog niet opgevallen aangezien ik mij al dood ergerde aan dit soort praktijken. Hierdoor word in mijn ogen het weer meer richting COD gedraait dan BF zou moeten zijn. Teamplay en (voor zover mogelijk) realistisch. Spanning en drama. En dat is wat ik nu mis.
Het klopt dat het spel een goede vooruitgang heeft op BF3 (grafisch - vloeiender - mooie omgevingen in sommige mappen) maar zijn ze ergens de balans kwijtgeraakt. Hoop dat ze toch snel wakker worden daar want hier valt simpelweg niet iets leuks aan te vinden. Ondertussen maar eens kijken of ik wat potjes kan doen en maar wat kan levellen. Anders maar wachten op een super patch en misschien The Last of Us oppikken. Deze had ik nog niet kunnen spelen.
wie kan mij vertellen wat je met de supply drops kan?
Ben nog niet in de buurt gekomen van deze drops
Realiteit is een hallucinatie die optreedt bij gebrek aan alcohol.
Anoniem: 93248
In BF2 kon je hier gewoon reloaden. Volgens mij waren dat (samen met de ammo packs) een beetje de vervangers voor ammo boxes die in BF:1942/Vietnam overal op de maps waren geplaatst.tabee schreef op maandag 04 november 2013 @ 14:10:
wie kan mij vertellen wat je met de supply drops kan?Ben nog niet in de buurt gekomen van deze drops
Bij een supply drop kun je van kit wisselen in-game. Je hoeft dus niet eerst dood te gaan.tabee schreef op maandag 04 november 2013 @ 14:10:
wie kan mij vertellen wat je met de supply drops kan?Ben nog niet in de buurt gekomen van deze drops
Je hoeft natuurlijk niet te wisselen van kit, je kunt ook gewoon ammo halen.
Heb hem nu +-24u gespeeld op de Xbox360. Vermaak me er wel mee. Maps zijn iets leuker met de extra effecten. Lijkt alleen wel of ik een betagame speel zoveel bugs er nog in.
- om de zoveel tijd freezed de game. Als je geluk hebt kun je nog naar je homescreen om het spel te herstarten. Heb je pech, dan moet je van de bank om de Xbox te herstarten.
- druk je op A(deploy) tijdens de schakeling van killcam naar deployscherm, dan word deze zwart. Je kunt dan wel deployen, maar je ziet dus niet waar je kiest.
- na herstart game ,volgende ronde soms of nadat je een nieuwe battlepack hebt unlocked, krijg je de battlepacks opnieuw die je hebt vrijgespeeld. Zit nu op 23 gouden packs als lvl18. Bij dat lvl hoor ik er max 3 te hebben ofzo.
- elke start van de match heb je de eerste 30 seconden geen geluid
- om de zoveel tijd freezed de game. Als je geluk hebt kun je nog naar je homescreen om het spel te herstarten. Heb je pech, dan moet je van de bank om de Xbox te herstarten.
- druk je op A(deploy) tijdens de schakeling van killcam naar deployscherm, dan word deze zwart. Je kunt dan wel deployen, maar je ziet dus niet waar je kiest.
- na herstart game ,volgende ronde soms of nadat je een nieuwe battlepack hebt unlocked, krijg je de battlepacks opnieuw die je hebt vrijgespeeld. Zit nu op 23 gouden packs als lvl18. Bij dat lvl hoor ik er max 3 te hebben ofzo.
- elke start van de match heb je de eerste 30 seconden geen geluid
[ Voor 33% gewijzigd door TPA80 op 05-11-2013 05:32 ]
10k punten halen als commander is ook goed mogelijk. Erg leuk om te doen.Vooral supply drops gooien naar teamleden die een punt overnemen en het overleven. Vaak hebben ze wel ammo nodig. Ook een groepje snipers voorzien van wat extra ammo levert al snel extra punten op.
Anoniem: 545790
Hallo allemaal
Ik heb een probleem met mijn Battlefield 4 voor Xbox 360.
Ik probeer de multiplayer de spelen via disc 1 nu doe ik dus de disc erin en start ik het spel
So far so good. Maar vervolgens na het slecteren van mijn''Visual HUD'' kom ik terecht in een ''eternal loading screen'' (de regenachtige achtergrond)
Long story short + info
2GB geinstaleerd
Disc 1 geinstaleerd
Eternal loading screen hoe los ik dit op?
Ik heb een probleem met mijn Battlefield 4 voor Xbox 360.
Ik probeer de multiplayer de spelen via disc 1 nu doe ik dus de disc erin en start ik het spel
So far so good. Maar vervolgens na het slecteren van mijn''Visual HUD'' kom ik terecht in een ''eternal loading screen'' (de regenachtige achtergrond)
Long story short + info
2GB geinstaleerd
Disc 1 geinstaleerd
Eternal loading screen hoe los ik dit op?
Ah, kijk! Super handig dus!Jackal131 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 00:15:
[...]
Bij een supply drop kun je van kit wisselen in-game. Je hoeft dus niet eerst dood te gaan.
Je hoeft natuurlijk niet te wisselen van kit, je kunt ook gewoon ammo halen.
Ik heb zojuist de ''forced'' update van BF4 xbox360 verwijdert en nu doet het spel het wel alleen kan ik niet online
Is er ergens al een lijst met PSN namen die BF4 spelen op de ps3?
Heb dit nog niet in het topic kunnen vinden. Zou namelijk graag eens samen spelen met wat GoT-ers.
Voel je vrij om mij toe te voegen om wat te schieten
PSN: TheDenMan
Heb dit nog niet in het topic kunnen vinden. Zou namelijk graag eens samen spelen met wat GoT-ers.
Misschien even opnieuw op de hdd installeren? Ik heb zelf geen xbox360 maar volgens mij omdat jij nu die "forced update" eraf hebt gehaald is deze denk ik niet meer online speelbaar? Beter is denk ik dan even schone installatie erop doen en update. Bij mij (ps3) deed ik de disc erin en kreeg voordat deze installeerde gelijk de update binnen en daarna ging deze pas installeren. Weet niet of dit bij jouw ook zo is gegaan?Anoniem: 545790 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 14:45:
Ik heb zojuist de ''forced'' update van BF4 xbox360 verwijdert en nu doet het spel het wel alleen kan ik niet online
Ik had gisteren een paar keer (ps3) na het starten van een nieuwe game dat ik van mezelf (schieten,varen rijden of vliegen) geen geluid hoor. Maar van andere spelers weer wel.
Irritant!
Irritant!
Sorry forumadmin ik heb het gezien van ''ergens anders posten'' maar even een snelle reactie.Beatz schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 18:15:
[...]
Misschien even opnieuw op de hdd installeren? Ik heb zelf geen xbox360 maar volgens mij omdat jij nu die "forced update" eraf hebt gehaald is deze denk ik niet meer online speelbaar? Beter is denk ik dan even schone installatie erop doen en update. Bij mij (ps3) deed ik de disc erin en kreeg voordat deze installeerde gelijk de update binnen en daarna ging deze pas installeren. Weet niet of dit bij jouw ook zo is gegaan?
De ''forced update'' van de xbox werkt niet goed als ik deze update weghaal dan heb ik geen last van de eternal loading screen. Ik heb een bericht gestuurd naar de o zo.. geweldige EA support en hoop dat ze dit snel fixen.
''99 little bugs in the code 99 little bugs in the code Take one down, patch it around 117 little bugs in the code''
Voeg je later deze avond wel even toe. Meestal speel ik met mijn maatje maar die kan niet zo vaak als ik spelen. Ik moet levelen aangezien ik op 2 sta ofzo. En even kijken of ik het plezier weer kan terug vinden en teamplay.The DenMan schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 14:52:
Is er ergens al een lijst met PSN namen die BF4 spelen op de ps3?
Ok ben benieuwd naar hun reactie en hoe snel je antwoord krijgt. Let me knowAnoniem: 545790 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 19:46:
[...]
Sorry forumadmin ik heb het gezien van ''ergens anders posten'' maar even een snelle reactie.
De ''forced update'' van de xbox werkt niet goed als ik deze update weghaal dan heb ik geen last van de eternal loading screen. Ik heb een bericht gestuurd naar de o zo.. geweldige EA support en hoop dat ze dit snel fixen.
''99 little bugs in the code 99 little bugs in the code Take one down, patch it around 117 little bugs in the code''
Vreemde bug net
Ik ging dood, even naar het menu voor de scoreboard te checken. Ik krijg een revive, ik x rammen om te accepteren maar er gebeurde niks. Terug naar het menu en weer in game. Vervolgens me hud weg. En het spawn en accept revive dingetje ook.
Moest uiteindelijk de game leaven...
Ik ging dood, even naar het menu voor de scoreboard te checken. Ik krijg een revive, ik x rammen om te accepteren maar er gebeurde niks. Terug naar het menu en weer in game. Vervolgens me hud weg. En het spawn en accept revive dingetje ook.
Moest uiteindelijk de game leaven...
Gisteravond een heerlijk potje conquest gedaan op Siege of Shanghai, heerlijk gevecht om punt C (de wolkenkrabber). Leuk om zo met de liften te kunnen spelen 
Wel heb ik een vreemde bug, en dat is elke keer wanneer een map start dat ik geen geluid heb. Pas als ik 1 x doodga dan heb ik weer geluid. (is op PS3). Zijn er meer mensen met dit probleem?
Wel heb ik een vreemde bug, en dat is elke keer wanneer een map start dat ik geen geluid heb. Pas als ik 1 x doodga dan heb ik weer geluid. (is op PS3). Zijn er meer mensen met dit probleem?
Heb ik ook, soms. Meestal heb ik wel geluid van de omgeving, maar geen geluid dat ik genereer (lopen/springen/schieten). Na 30 seconden meestal weer hersteld. Ik hoef er niet voor dood te gaan.Ansjo schreef op donderdag 07 november 2013 @ 09:15:
Gisteravond een heerlijk potje conquest gedaan op Siege of Shanghai, heerlijk gevecht om punt C (de wolkenkrabber). Leuk om zo met de liften te kunnen spelen
Ik heb het idee dat bij een nieuwe ronde het even duurt voordat het level, geluid etc. geladen is. Zie dan ook veel popping textures.
PS3 overigens
[ Voor 1% gewijzigd door Ruvetuve op 07-11-2013 09:24 . Reden: platform added ]
Apart, bij mij gebeurd het juist vice verca, gegeneerd geluid, maar niet die van de omgeving.. ook PS3Ruvetuve schreef op donderdag 07 november 2013 @ 09:23:
[...]
Heb ik ook, soms. Meestal heb ik wel geluid van de omgeving, maar geen geluid dat ik genereer (lopen/springen/schieten). Na 30 seconden meestal weer hersteld. Ik hoef er niet voor dood te gaan.
Ik heb het idee dat bij een nieuwe ronde het even duurt voordat het level, geluid etc. geladen is. Zie dan ook veel popping textures.
PS3 overigens
Ja bij mij is idd het omgevingsgeluid wat ik hoor, jammer genoeg moet ik er alleen wel voor doodgaan om te herstellen en stopt t niet na 30 sec.
Officiële Facebook pagina van Battefield:
Q: Kan ik mijn game van Xbox 360 upgraden naar Xbox One voor €9,99?
A: Nee, helaas is deze actie niet geldig in Nederland en België. Wel kun je van Playstation 3 naar Playstation 4 upgraden voor €9,99 via PSN.
Wat is dit voor onzin!
Q: Kan ik mijn game van Xbox 360 upgraden naar Xbox One voor €9,99?
A: Nee, helaas is deze actie niet geldig in Nederland en België. Wel kun je van Playstation 3 naar Playstation 4 upgraden voor €9,99 via PSN.
Wat is dit voor onzin!
Lol, dat is de reden dat ik hem nog gekocht heb voor de 360..
Het systeem van levelen in BF4 vind ik wel enigszins vreemd. In BC2 heb ik er bijna 2 jaar over gedaan om level 50 te worden. In BF3 heeft het me bijna 1,5 jaar gekost om colonel 100 te worden. We zijn nu 8 of 9 dagen onderweg en ik ben al level 36. Als het zo door gaat, ben ik al klaar met levelen voor ik op de PS4 ga spelen...
Ook het unlocken van de vehicle upgrades gaat wat mij betreft veel te snel. Eergisteren heb ik in 1 ronde bijna alles unlocked voor de attack boat
. En ik had nog geen 10 kills gemaakt. Vreemd.
Maar goed, ik vermaak me prima met BF4. Hoop echter wel dat ze nog wat dingen gaan wijzigen mbt de Rush maps. Bij een aantal maps kom je vrijwel niet bij de eerste set Mcoms, tenzij je tegen zeer slecht georganiseerde tegenstanders speelt.
Ook het unlocken van de vehicle upgrades gaat wat mij betreft veel te snel. Eergisteren heb ik in 1 ronde bijna alles unlocked voor de attack boat

Maar goed, ik vermaak me prima met BF4. Hoop echter wel dat ze nog wat dingen gaan wijzigen mbt de Rush maps. Bij een aantal maps kom je vrijwel niet bij de eerste set Mcoms, tenzij je tegen zeer slecht georganiseerde tegenstanders speelt.
Bij mij is het geluid na zo'n 30 a 40 seconden terug (PS3).Ansjo schreef op donderdag 07 november 2013 @ 09:15:
Als ik bijvoorbeeld in een tank start, hoor ik wel het geluid als ik schiet maar niet als ik rij.

Ik hoef er gelukkig niet dood voor te gaan!
COD Ghosts valt mij toch behoorlijk tegen. BF3 ligt ook stof te happen, maar toch overweeg ik om BF4 aan te schaffen.
Ik speel bij COD alleen maar de Hardcore-modus. Kent BF eigenlijk een vergelijkbare modus?
Ik speel bij COD alleen maar de Hardcore-modus. Kent BF eigenlijk een vergelijkbare modus?
BF kent ook Hardcore!
Heb nu een aantal Singleplay levels gespeeld maar de AI is wel erg slecht!
Soms denk ik waarom gaan mijn eenheden niet verder? Blijkt er nog één tegenstander verstopt te zitten.
Of een tegenstander loopt maar op mij te schieten terwijl de rest van mijn eenheid gewoon naast deze tegenstander staat te wachten totdat ik ook kom.
Het eerste level op die grote bouwplaats ziet er grafisch mooi uit. Maar de levels daarna zijn grafisch weer gen hoogstandje.
Ik heb nu gezien met GTA5 hoe mooi het grafisch kan zijn, ook met de xbox dat valt hier erg tegen.
Soms denk ik waarom gaan mijn eenheden niet verder? Blijkt er nog één tegenstander verstopt te zitten.
Of een tegenstander loopt maar op mij te schieten terwijl de rest van mijn eenheid gewoon naast deze tegenstander staat te wachten totdat ik ook kom.
Het eerste level op die grote bouwplaats ziet er grafisch mooi uit. Maar de levels daarna zijn grafisch weer gen hoogstandje.
Ik heb nu gezien met GTA5 hoe mooi het grafisch kan zijn, ook met de xbox dat valt hier erg tegen.
Denk dat ik deze ook nog maar voor de PS3 ga halen ipv een PS4 aan te schaffen. Er zijn verder totaal geen andere spellen die ik op de PS4 zou willen spelen voorlopig en daarnaast heb ik tot volgend jaar zomer ook niet zoveel tijd om te gamen aangezien ik doordeweeks veel weg ben voor m'n werk. Die paar keer dat ik dan in het weekend een potje wil knallen voldoet de PS3 versie dan wel denk ik, vind BF3 grafisch ook nog steeds goed genoeg namelijk. Wat ook mee speelt is dat ik nog een paar andere PS3 games heb liggen die ik nog wil spelen en dat de Pulse headset die ik gebruik niet direct op de PS4 ondersteund wordt.
Ik begrijp uit de gemiddelde reacties hier dat het spel nog best wel de moeite waard is op de current gen en wel een verbetering tov BF3, dus dat is mooi :-). Weet iemand of de maps op de current gen eigenlijk even groot zijn als op de next gen consoles en dat het dus gewoon rustiger is vanwege het lagere aantal spelers, of zijn de maps wat aangepast?
Ik begrijp uit de gemiddelde reacties hier dat het spel nog best wel de moeite waard is op de current gen en wel een verbetering tov BF3, dus dat is mooi :-). Weet iemand of de maps op de current gen eigenlijk even groot zijn als op de next gen consoles en dat het dus gewoon rustiger is vanwege het lagere aantal spelers, of zijn de maps wat aangepast?
Bf4 aan mijn buurjongen verkocht. Ongeloofelijk hoe slecht dit spel is zeg. Weet niet meer waar ik moet beginnen. Vond het spel al verdacht lijken op een ander spel en toen wist ik het Medal of honor. Daar lijkt het op. Van de models, de claymores en de killcam aan toe 1 op 1 copy/paste/.
Op wiki staat aangegeven dat DANGER CLOSE aan bf4 heeft gewerkt. Dit waren ook de gasten die MOH hadden gemaakt op de FB engine. Lijkt mij toch wel erg duidelijk dat bf4 een soort van moh 2.0 is.
Alles wat uiteindelijk goed is terecht gekomen in bf3 is gewoon niet mee genomen in bf4. Alles is nu gericht op de speler die 3-4 maanden gaat spelen. Ik bedoel maar, het levelen... binnen 3 dagen liepen er al spelers rond die op de max van hun rang zaten. Wtf 3 dagen ??
Battlepacks...wtf dit is toch geen cod ?
Ook alles qua voertuigen is zo aangepast dat het gewoon niet meer leuk is.
Sorry ik ben gewoon fanatiek. Ik had zoveel goede hoop maar ik zie het triest in met bf4.
Op wiki staat aangegeven dat DANGER CLOSE aan bf4 heeft gewerkt. Dit waren ook de gasten die MOH hadden gemaakt op de FB engine. Lijkt mij toch wel erg duidelijk dat bf4 een soort van moh 2.0 is.
Alles wat uiteindelijk goed is terecht gekomen in bf3 is gewoon niet mee genomen in bf4. Alles is nu gericht op de speler die 3-4 maanden gaat spelen. Ik bedoel maar, het levelen... binnen 3 dagen liepen er al spelers rond die op de max van hun rang zaten. Wtf 3 dagen ??
Battlepacks...wtf dit is toch geen cod ?
Ook alles qua voertuigen is zo aangepast dat het gewoon niet meer leuk is.
Sorry ik ben gewoon fanatiek. Ik had zoveel goede hoop maar ik zie het triest in met bf4.
Het punt is juist dat we Battlefield willen en niet iedereen vindt dat het een (volledig) geslaagd deel is in de BF serie.
Ik persoonlijk vind het een vrij goed spel, maar komt niet tot zijn recht op de huidige consoles (sterker nog, op de huidige consoles is het helemaal niet zo'n geweldig spel, zowel in graphics als in gameplay lijkt het achteruit gegaan te zijn, simpelweg omdat de huidige consoles het niet meer bij kunnen benen).
Ik vermaak me in ieder geval nog lang met BF4 en Premium, maar toch hoop ik dat ze snel Bad Company uit de vrieskast halen, en met mij denk ik nog vele anderen.
Ik weet niet wat anderen er van vinden, maar met Bad Company 2 zaten ze qua 'fun/leukigheid om te spelen' op hun hoogtepunt.
Sindsdien zijn gameplay en graphics erg verbeterd, maar zijn ze hun fun factor kwijt geraakt lijkt het wel.
Ik persoonlijk vind het een vrij goed spel, maar komt niet tot zijn recht op de huidige consoles (sterker nog, op de huidige consoles is het helemaal niet zo'n geweldig spel, zowel in graphics als in gameplay lijkt het achteruit gegaan te zijn, simpelweg omdat de huidige consoles het niet meer bij kunnen benen).
Ik vermaak me in ieder geval nog lang met BF4 en Premium, maar toch hoop ik dat ze snel Bad Company uit de vrieskast halen, en met mij denk ik nog vele anderen.
Ik weet niet wat anderen er van vinden, maar met Bad Company 2 zaten ze qua 'fun/leukigheid om te spelen' op hun hoogtepunt.
Sindsdien zijn gameplay en graphics erg verbeterd, maar zijn ze hun fun factor kwijt geraakt lijkt het wel.
[ Voor 4% gewijzigd door Gropah op 11-11-2013 13:18 ]
Ik vraag me ook af wat ze met de voertuigen hebben gedaan, dit was in Battlefield 2 en 3 en de Bad Companies gewoon goed. Maar als ik nu een buggy pak dan moet ik uitkijken dat ik niet teveel stuur want dan knal ik zo tegen een boom of rij ik het water in. De waterscooters sturen ook al zo scherp.
Ik vind de nieuwe mode Obliteration wel erg leuk, vooral als je teammates weten dat het geen team deathmatch is en niet van je wegrijden of varen als je met de bom komt aanlopen...
Die freezes op de PS3 lijken gerelateerd aan de support klasse, als ik die niet selecteer dan loopt mijn PS3 een stuk minder vaak vast. Volgens mij is een serverpatch de oorzaak en ik hoop dat ze dit snel fiksen. Het is zo frustrerend als je lekker bezig bent dat je PS3 vastloopt en de enige oplossing is uit en aan doen en weer de game opstarten. Ik snap niet dat ze de (server)patches beter testen, zodat deze ellende eerder naar voren komt.
Ik hoop dat de PS4 versie wel soepel loopt, als dat maar geen wishfull thinking blijkt te zijn...
Ik vind de nieuwe mode Obliteration wel erg leuk, vooral als je teammates weten dat het geen team deathmatch is en niet van je wegrijden of varen als je met de bom komt aanlopen...
Die freezes op de PS3 lijken gerelateerd aan de support klasse, als ik die niet selecteer dan loopt mijn PS3 een stuk minder vaak vast. Volgens mij is een serverpatch de oorzaak en ik hoop dat ze dit snel fiksen. Het is zo frustrerend als je lekker bezig bent dat je PS3 vastloopt en de enige oplossing is uit en aan doen en weer de game opstarten. Ik snap niet dat ze de (server)patches beter testen, zodat deze ellende eerder naar voren komt.
Ik hoop dat de PS4 versie wel soepel loopt, als dat maar geen wishfull thinking blijkt te zijn...
Zijn er nog meer mensen die last hebben van freezes, ik heb het soms een aantal keer per dag. Midden in een potje, hoppa loopt het vast. kan ook niet meer in het PS3 menu, niks meer.. Begint nogal vervelend te worden!
Heb wel soms freezes ja, en soms heb ik echte zware framedrops in een battle, echt irritant.tabee schreef op maandag 11 november 2013 @ 10:04:
Zijn er nog meer mensen die last hebben van freezes, ik heb het soms een aantal keer per dag. Midden in een potje, hoppa loopt het vast. kan ook niet meer in het PS3 menu, niks meer.. Begint nogal vervelend te worden!
Jep, ik heb zowel de freezes als de framedrops...iPodKiller schreef op maandag 11 november 2013 @ 10:53:
[...]
Heb wel soms freezes ja, en soms heb ik echte zware framedrops in een battle, echt irritant.
Wat nog het vervelenste is aan de freeze is dat mijn gegevens gereset worden. Dus moet ik mijn intellingen weer veranderen (soldier buttons naar veteran etc).
Ook ben ik daardoor mijn hele campaign kwijt. Nu moet ik alles weer opnieuw doen. Op zich niet erg (ik wilde het toch opnieuw doen voor de platinum troffee), maar als het dadelijk weer gebeurt bij het laatste level....
Zijn er nog tweakers die regelmatig online zijn, op de ps3 dan.
het groepje wat ik heb toegevoegd is meer met gta bezig
PSN: Europhea
Anoniem: 554586
Hallo,
Ik heb vandaag Battlefield 4 voor de PS3 gekocht en helaas ervaar ik ook problemen met de game. Na het installeren (en updaten van version 1.02) start het spel op en geeft bij het openen van het hoofdmenu de volgende fout aan:
'Error - The connection with EA Online was lost'
En als ik dan doorga en Multiplayer, Premium of My Soldier aanklik (store is helemaal niet mogelijk), dan komt de volgende fout:
'Connection - You have lost the connection to the EA Servers. Online features will be unavailable.'
Heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb de game al opnieuw geistalleerd, m'n router rechtstreeks op de PS3 aangesloten met utp kabel (normaal gebruik ik altijd wireless), firewall uitgeschakeld.. maar niets helpt. Ik heb wel gewoon verbinding met het Playstation Network en kan ook andere games online spelen (Battlefield Bad Company doet het online wel..).
Alvast bedankt!
Ik heb vandaag Battlefield 4 voor de PS3 gekocht en helaas ervaar ik ook problemen met de game. Na het installeren (en updaten van version 1.02) start het spel op en geeft bij het openen van het hoofdmenu de volgende fout aan:
'Error - The connection with EA Online was lost'
En als ik dan doorga en Multiplayer, Premium of My Soldier aanklik (store is helemaal niet mogelijk), dan komt de volgende fout:
'Connection - You have lost the connection to the EA Servers. Online features will be unavailable.'
Heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb de game al opnieuw geistalleerd, m'n router rechtstreeks op de PS3 aangesloten met utp kabel (normaal gebruik ik altijd wireless), firewall uitgeschakeld.. maar niets helpt. Ik heb wel gewoon verbinding met het Playstation Network en kan ook andere games online spelen (Battlefield Bad Company doet het online wel..).
Alvast bedankt!
Heb je je ook geregistreerd bij Origen?? Zo niet, dan is dat het euvel.
Current gen versus Next gen:
http://www.ign.com/videos...4-next-gen-vs-current-gen
http://www.ign.com/videos...4-next-gen-vs-current-gen
Probeer het wel maar het ontbreekt me aan tijd op het moment, voeg me anders toe psn: jouk30Razenko schreef op maandag 11 november 2013 @ 18:26:
Zijn er nog tweakers die regelmatig online zijn, op de ps3 dan.
Mag ik je vragen of je een bepaalde tactiek gebruik om zo snel te levelen? Ik ben bij BF3 tot 31 gekomen. Welke gameplay speel je gemiddeld? Ik ben nog zoekende naar de ultieme loadout. Vooralsnog speel ik vooral assault.Jackal131 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 13:47:
Het systeem van levelen in BF4 vind ik wel enigszins vreemd. In BC2 heb ik er bijna 2 jaar over gedaan om level 50 te worden. In BF3 heeft het me bijna 1,5 jaar gekost om colonel 100 te worden. We zijn nu 8 of 9 dagen onderweg en ik ben al level 36. Als het zo door gaat, ben ik al klaar met levelen voor ik op de PS4 ga spelen...
Welke naam gebruik je? Dan kan ik even meekijken op Battlelog.
SAND3R-83.. headset heb ik niet consequent aan staan. Zorgt bij mij (soms) voor delay van de controller..Fonzie27 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 09:02:
[...]
Probeer het wel maar het ontbreekt me aan tijd op het moment, voeg me anders toe psn: jouk30
[ Voor 0% gewijzigd door san.okk op 12-11-2013 09:22 . Reden: typo.. ]
Levelen gaat gewoon redelijk snel in BF4 (al wordt het misschien een steeds stijlere curve?).
Ik zit ook al op 29...
Ik speel voornamelijk Domination en Team Deathmatch (jaja, lekker Battlefield
), en dan kun je al snel 3k punten in 10 minuten krijgen (al heb ik dan vaak een 25% boost aan staan).
Domination kun je ook extreem goed punten krijgen, zeker als squad leader. Blijf mensen killen en nieuwe objectives marken voor je squad en spot zoveel mogelijk mensen (schieten en spotten tegelijk is redelijk goed te doen, zo ben je altijd verzekerd van punten). Als je dan ook een 50% boost hebt dan heb je makkelijk 5k punten in een match (ik zat zelfs op 8k een keer, en dat in een tijdsbestek van ongeveer 10 minuten). Stel je voor dat je dit in een dubbel XP weekend doet (30 November?).
EDIT: de battle report: http://battlelog.battlefi...83703115597888/200281162/
Domination is misschien wel de snelste manier om XP te krijgen. Maar ik las ook dat conquest erg goed is?
Ik zit ook al op 29...
Ik speel voornamelijk Domination en Team Deathmatch (jaja, lekker Battlefield
Domination kun je ook extreem goed punten krijgen, zeker als squad leader. Blijf mensen killen en nieuwe objectives marken voor je squad en spot zoveel mogelijk mensen (schieten en spotten tegelijk is redelijk goed te doen, zo ben je altijd verzekerd van punten). Als je dan ook een 50% boost hebt dan heb je makkelijk 5k punten in een match (ik zat zelfs op 8k een keer, en dat in een tijdsbestek van ongeveer 10 minuten). Stel je voor dat je dit in een dubbel XP weekend doet (30 November?).
EDIT: de battle report: http://battlelog.battlefi...83703115597888/200281162/
Domination is misschien wel de snelste manier om XP te krijgen. Maar ik las ook dat conquest erg goed is?
[ Voor 12% gewijzigd door Goudstalen op 12-11-2013 09:25 ]
Let op:
~~~[html]Op de man spelen doen we nergens op tweakers, dus ook niet hier
Er zijn voor de Xbox One en de PS4 platoons beschikbaar, die kun je joinen via de volgende links:
<a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/3571873308087887416/'>Xbox One</a> - <a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/9144291971211376657/'>PS4</a>
Melden dat je gejoined bent is niet nodig.~~~[/html]
~~~[html]Op de man spelen doen we nergens op tweakers, dus ook niet hier
Er zijn voor de Xbox One en de PS4 platoons beschikbaar, die kun je joinen via de volgende links:
<a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/3571873308087887416/'>Xbox One</a> - <a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/9144291971211376657/'>PS4</a>
Melden dat je gejoined bent is niet nodig.~~~[/html]