De standaard knop voor revive is nog steeds echt onhandig. Je moet je stick loslaten om die te gebruiken, dat kost echt tijd.
Good news everyone:
zijn voor ons van belang.
Mooie lijst aan veranderingen. Denk dat vooral de nieuwe controller-schema's voor de meesten wel een grote positieve verandering is. Verder nog wel wat andere zaken die ik prima vindt.
Zal vast nog wel meer bij komen, maar als ze dit al aanpassen krijgen we een mooie game bij launch
Items met eenThanks for the Battlefield 4 Beta Feedback!
We want to take this opportunity to thank everyone that has played the Battlefield 4 Beta! Your feedback has been crucial in testing the underlying infrastructure and reporting both bugs and balancing issues to ensure a smooth launch on October 29. In this blog post, we want to bring up some of the key findings and how we’re addressing these for the launch of Battlefield 4. Thanks again for playing and keep the feedback coming on the Battlelog Beta forums.
Low frame rate/stuttering
PC players may have experienced trouble in the Beta getting the game running at a good frame rate. Rest assured that we’re using the information we received to optimize the performance for the launch of the game. We also released three game client updates and a number of game server updates during the Beta to address some of these issues and to gather more information to ensure a smoother launch.
Stuck on loading screen
We have identified some of the reasons why players, mainly on PC, were getting stuck on the loading screen and are currently working around the clock to decrease the rate at which this occurs. The latest PC patch for the Beta helped for some players and we are confident we will be able to minimize this issue for launch.
High CPU usage during the Beta
CPU usage could sometimes skyrocket for dual, quad and six-core processors. We identified some of the reasons and released three patches with fixes that went live during the Beta, to address the problems. This was a true Beta, and as such all the crash reports that were generated during this period will actually help us make a better game.
Controller layouts (X360/PS3)![]()
We’ve increased the available controller options in Battlefield 4, including the new controller layout and multiple alternatives that we hope will make you feel right at home. If you’re more comfortable with the controls from Battlefield 3, we’ve got you covered. Just by bringing up the options menu, you can choose the “Legacy” layout, which is similar to that in Battlefield 3.
Empty server listings (X360/PS3)![]()
While in the Server Browser you may have seen lists of empty servers. By changing the filter options, you’ll be able to find populated servers that you can join. You can also use the “Quick Match” function to quickly get into the action.
The elevator catapult (All platforms)
Although an interesting concept, elevators were never designed to act as a catapult or teleporter. The bug where the elevator button would catapult you up into the air is fixed for the final game. But we did enjoy all the crazy videos you’ve posted. Thanks!
Gameplay balancing
We are still balancing gameplay, and in true DICE fashion will continue to do so well after the release of Battlefield 4. Below are just some of the gameplay changes based on your feedback that we’re making in time for the launch of the game.
Infantry Changes
-Fixed how the player only receives a single local damage sound effect if he or she was the victim of a quick, clean kill. The sound and camera impact effect had too long a cool down between hits. This should improve the responsiveness of being killed and taking damage.
-Reduced the fire rate of the AK12 in burst from 1000rpm to 750rpm. The rate of fire was too high when combined with the low recoil of the weapon, making it more powerful than intended in burst mode.
-Tweaked the compensator and muzzle brake so they’re properly less accurate in sustained automatic fire.
-Reduced and rebalanced full auto accuracy based on rate of fire for all automatic weapons to balance low ROF weapons. Low ROF weapons were remaining accurate long enough to get easy kills outside of their intended optimal range.
-Increased the default throw distance of the portable ammo and med packs. This makes it easier to throw these packs to teammates.
-Portable ammo packs now reload 2 magazines of bullets instantly and up a total of 4 magazines per pack over time. The player must stay on top of the ammo pack in order to benefit from all of the ammo reloading. Grenades, RPG’s, and other explosive launchers do not benefit from the instant reload function of the Ammo Pack.![]()
-Increased the muzzle flash of the 25mm and 40mm launchers to make their threat position more visible.
-Fixed an issue where the knife stab didn’t align with the kill event.
-The revive time has been increased from 7s to 10s.![]()
Vehicle Changes
-Fixed some descriptions of weapons for vehicles that incorrectly described the function of the weapon.
-Increased the damage of the Stinger and IGLA to 3 hits to kill attack choppers (was 25%, now 35%).
-Increased the speed of all TOW guided missiles to 75m/s from 50m/s so they can catch-up to fast vehicles like the Quad bike.
-Increased the sustained fire accuracy of the Coaxial LMG on armored vehicles because it was underpowered.
-Reduced the damage the 40mm and 25mm infantry weapons do to armored vehicles to highlight their anti-infantry role.
-Reduced the damage main gun on the IFVs against other armor to highlight their primarily anti-infantry role.
-Fixed an issue where the tank main gun did not correctly hit the center of the crosshair at all times.![]()
-Multiple options are now available for controlling how your vehicles steer with a joystick on all platforms, as well as improved the responsiveness of steering while accelerating.![]()
Locking Weapon Changes![]()
-RPG7 and SMAW can no longer lock on to Laser Designated Targets. It was inauthentic and not balanced.
-Fixed some projectiles not warning vehicles when they were fired on a Laser Designated target. Reduced the lock on distance for RPGs, SMAW, and MBT LAW missiles to 350m from 500m. This gives the IGLA the clear long range AA role for soldiers, and keeps the team play element of Laser Designation.
-All Laser Designated missiles now do a maximum of 90% damage to Attack and Scout helicopters (down from 100%). This was done to give helicopters a chance to use their Fire Extinguisher countermeasure even against Laser Designated weapons.
General Changes
-The kill string in the score log now appears sooner, making the UI more responsive to a kill event.
-The aim assist on X360/PS3 has been tweaked to be more consistent at all ranges. The assist was over powerful at close range, and not powerful enough at medium range. Players should now find that close combat requires much more player input and the snap to a target is far less forgiving. At medium range the player should experience a bit more assistance tracking targets, but generally still reduced aim assist effectiveness.![]()
PC Specific Changes
-Fixed a string in On Foot PC key bindings that should have read “CROUCH (TOGGLE) / PRONE (HOLD)”.
-Removed an unused “Underslung” key binding on PC, the “Select Gadget 1″ key binding now controls both of these actions as expected.
Mooie lijst aan veranderingen. Denk dat vooral de nieuwe controller-schema's voor de meesten wel een grote positieve verandering is. Verder nog wel wat andere zaken die ik prima vindt.
Zal vast nog wel meer bij komen, maar als ze dit al aanpassen krijgen we een mooie game bij launch
Fucking awesome. Ik had niet anders verwacht ook, niet alleen die games zijn geweldig, de crew erachter zijn het ook. Wat wil je nog meer?
Controller vind ik trouwens nu ineens wel heel handig... Behalve opstaan/liggen knop, die is te ver reiken, net als de standaard plek van de revive... Ik vind het alleen klote om alles te customizen, dan heeft straks iedere speler zijn eigen indeling en is BF5 al helemaal niet meer speelbaar... Ik denk dat ik me maar gewoon aanpas dus.
Controller vind ik trouwens nu ineens wel heel handig... Behalve opstaan/liggen knop, die is te ver reiken, net als de standaard plek van de revive... Ik vind het alleen klote om alles te customizen, dan heeft straks iedere speler zijn eigen indeling en is BF5 al helemaal niet meer speelbaar... Ik denk dat ik me maar gewoon aanpas dus.
[ Voor 55% gewijzigd door Verstekbakker op 17-10-2013 00:12 ]
als de throttle voor het vliegen/rijden maar weer op L2/R2 komt, dan ben ik een gelukkig man!
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
Dat zou inderdaad fijn zijn. Ik had de layout al veranderd, waardoor het vliegen een stuk beter ging. Probleem was alleen dat het schieten dan een stuk lastiger werd. Ik zal in ieder geval een blij man zijn als we de BF3 layout weer terug krijgen.Henkie schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 07:11:
als de throttle voor het vliegen/rijden maar weer op L2/R2 komt, dan ben ik een gelukkig man!
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Dat kon al met de veteran instelling.Henkie schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 07:11:
Op verteran komt die op de PS3 op L1/R1.Martinspire schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 10:21:
[...]
Dat kon al met de veteran instelling.
Schieten is dan met L2
Niet handig!
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Ah op de 360 is dat dan wel de triggers, maar dat was met BF3 dus ookJackal131 schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 11:54:
[...]
Op verteran komt die op de PS3 op L1/R1.
Schieten is dan met L2
Niet handig!
Nee inderdaad. Met L1 en R1 is doseren moeilijker dan dat het met L2 en R2 het geval is zoals BF3 op de PS3. Kon niet eens door de flats heen vliegen terwijl ik toch wat vlieguren achter de rug heb in de little bird in BF3
. Ook dat naar achteren rijden met de tank met je pookje is alles behalve relaxed 
Jackal131 schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 11:54:
[...]
Op verteran komt die op de PS3 op L1/R1.
Schieten is dan met L2
Niet handig!
Als je nu bf4 deluxe edition voor de xbox360 via wehkamp koopt en de xbox one komt straks uit. Kun je dan ook voor bijvoorbeeld 10 euro upgraden naar de xbox one editie van bf4?
Ik vind het nogal vaag hoe de regeling in NL verloopt, voor de UK e.d. zijn er dit soort acties uitgezet maar hier in NL heb ik het nog niet gezien?
Hoe gaan jullie dit aanvliegen? Ik zie het zelf niet zitten om in Duitsland de xbox one te halen, zie ook deze link: http://www.pu.nl/artikele...importeren-hoe-werkt-het/
Thanx
Ik vind het nogal vaag hoe de regeling in NL verloopt, voor de UK e.d. zijn er dit soort acties uitgezet maar hier in NL heb ik het nog niet gezien?
Hoe gaan jullie dit aanvliegen? Ik zie het zelf niet zitten om in Duitsland de xbox one te halen, zie ook deze link: http://www.pu.nl/artikele...importeren-hoe-werkt-het/
Thanx
Die heb ik gezien, ik begrijp dat je alleen bij gamestop terecht kunt? Je kunt hem alleen in dollars kopen en dan sturen ze hem op? Ik zie in die online shop niks over tradein naar de xbox one ofzo
Ik zie nu ook pas dat Xbox een beetje moeilijk doet. Ik dacht dat het hetzelfde ging als bij PS3; een voucher in het doosje voor een download.
Mijn advies is altijd (niet alleen bij BF4): doe die Xbox weg en schaf een Playstation aan, maar dat gaat hem waarschijnlijk niet worden. Probeer eens via de twitter van Battlefield.
-edit- Wat ik mij nog afvroeg: is er bij 64 spelers op de PS4 dan ook sprake van grotere maps? Misschien een domme Google-bare vraag maar ik kom er even niks duidelijks over tegen. En anders kruip ik in de twitter.
Mijn advies is altijd (niet alleen bij BF4): doe die Xbox weg en schaf een Playstation aan, maar dat gaat hem waarschijnlijk niet worden. Probeer eens via de twitter van Battlefield.
-edit- Wat ik mij nog afvroeg: is er bij 64 spelers op de PS4 dan ook sprake van grotere maps? Misschien een domme Google-bare vraag maar ik kom er even niks duidelijks over tegen. En anders kruip ik in de twitter.
[ Voor 24% gewijzigd door Verstekbakker op 20-10-2013 20:09 ]
@Verstekbakker: de maps op de next-gen zullen gelijk zijn aan die van de PC (als je op 64 speler servers zit natuurlijk).
Toch wel vet:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=rR_BDFVxReg]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=rR_BDFVxReg]
Zijn de maps op de PC versie dan ook echt groter dan op de 360/PS3? Als ik de video's bekijk van LevelCap of XFactor had ik de indruk dat de maps exact even groot zijn qua oppervlakte maar dat de PC versie meerdere flags heeft bij Conquest.Jackal131 schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 11:09:
@Verstekbakker: de maps op de next-gen zullen gelijk zijn aan die van de PC (als je op 64 speler servers zit natuurlijk).
De mappen zelf worden niet echt groter, maar er zijn wat meer gedeelten unlocked. Firestorm of Caspian Border bij BF3 lijken even groot te zijn, maar bevat dus 2 vlaggen aan de zijkant die je op console niet hebt. Verder heb je bij andere maps dat er wel een heel stuk bij is getrokken.kazuka schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 16:48:
[...]
Zijn de maps op de PC versie dan ook echt groter dan op de 360/PS3? Als ik de video's bekijk van LevelCap of XFactor had ik de indruk dat de maps exact even groot zijn qua oppervlakte maar dat de PC versie meerdere flags heeft bij Conquest.
Het grote verschil is eerder het hogere aantal spelers wat rond een vlag rondloopt. Waar je op console nog wel eens hebt dat je 10 minuten niemand tegenkomt, is dat bij de pc veel minder.
Coowl!
Ik ben heel benieuwd naar de Sp, vind ik toch altijd wel leuk
Mooie mondanimaties ook
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Kan iemand uitleg geven over waarom er een tijdje geleden geen premium editie in de Playstation store te vinden was en nu ineens wel?
De BF4 was iets van €69,- en de BF4 premium is €49,-
Verder zie ik in mijn aankopen lijst 2x bf4 staan, met 3 v, terwijl de prijs nog niet van het tegoed afgeschreven is?
Als je BF3 premium was en je wilt BF4 Premium dan moet je toch gewoon de €120 ophoesten?
De BF4 was iets van €69,- en de BF4 premium is €49,-
Verder zie ik in mijn aankopen lijst 2x bf4 staan, met 3 v, terwijl de prijs nog niet van het tegoed afgeschreven is?
Als je BF3 premium was en je wilt BF4 Premium dan moet je toch gewoon de €120 ophoesten?
Ja. Maar je krijgt 20 euro gratis van Sony als je via ideal of paypal opwaardeert. Dus uiteindelijk betaal je 100.
Het is offtopic maar waar vind ik dat? Want ik heb de bf4 gewoon al gekocht met een €70 euro en hoef nu dus niet €100 op te waarderen om die €50 voor de premium te kopen.
Ps3 beelden van alle maps.
Hier zijn ze nog niet weg gehaald
http://www.liveleak.com/view?i=31a_1382722288
Hier zijn ze nog niet weg gehaald
http://www.liveleak.com/view?i=31a_1382722288
[ Voor 80% gewijzigd door beuker19 op 25-10-2013 20:19 ]
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
store.playstation.comoNNoZeLe schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 08:18:
Het is offtopic maar waar vind ik dat? Want ik heb de bf4 gewoon al gekocht met een €70 euro en hoef nu dus niet €100 op te waarderen om die €50 voor de premium te kopen.
Per 50 euro opwaarderen krijg je 10 euro. Even zoeken.
Ik ga zoeken... Bedankt voor de intel..Verstekbakker schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 22:54:
[...]
store.playstation.com
Niemand? Jullie kopen het spel voor de xbox 360 en xbox one ofzo?zenith schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 10:41:
Als je nu bf4 deluxe edition voor de xbox360 via wehkamp koopt en de xbox one komt straks uit. Kun je dan ook voor bijvoorbeeld 10 euro upgraden naar de xbox one editie van bf4?
Thanx
Het is onduidelijk. Vraag het ze op Twitter.zenith schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 13:30:
[...]
Niemand? Jullie kopen het spel voor de xbox 360 en xbox one ofzo?
Met een linkjeVerstekbakker schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 22:54:
[...]
store.playstation.com
FIFA Benelux Administrator
Thanx...
Heb ik toch flink de boot gemist door €70 op te waarden via een andere weg. ..
Gegroet.
Eens kijken wanneer de download op de ps3 start deze week...
Ik ben benieuwd naar de next gen beelden van battlefield 4. Want ik zit er aan te denken om een ps4 te kopen, welke ik al heb gepre-ordered, en ik zit ook bij de eerste batch. Maar kwa launchgames is bf4 eigenlijk de enige game die me interesseert. Maar wat ik verwacht is wel een next gen titel die het grafisch gewoon waard is. Ik heb geen zin in een bf3 1.5 die er ietsje beter uitziet dan op de huidige generatie.
Anoniem: 93248
Ik kijk de kat nog even uit de boom voor BF4.
de PS4 komt er voorlopig nog niet bij mij, dus dat wordt sowieso de PS3 versie.
Afhankelijk van de ervaringen hier van de PS3/X360 versie zal ik het verder gaan overwegen.
Denk dat ik eerst maar eens voor COD Ghosts ga, destijds ook veel BF3 en MW3 naast elkaar gespeeld, deze mix beviel me eigenlijk best prima
de PS4 komt er voorlopig nog niet bij mij, dus dat wordt sowieso de PS3 versie.
Afhankelijk van de ervaringen hier van de PS3/X360 versie zal ik het verder gaan overwegen.
Denk dat ik eerst maar eens voor COD Ghosts ga, destijds ook veel BF3 en MW3 naast elkaar gespeeld, deze mix beviel me eigenlijk best prima
Hier begint nu livestream van PS3 versie: http://www.twitch.tv/streamerhouse
Klik rechtsonder op Source, ziet er dan zeer scherp uit.
edit: multiplayer. Is wel PC: http://www.twitch.tv/nicz_dk
Klik rechtsonder op Source, ziet er dan zeer scherp uit.
edit: multiplayer. Is wel PC: http://www.twitch.tv/nicz_dk
[ Voor 18% gewijzigd door Asgaro op 28-10-2013 18:21 ]
Dus je hebt een pre-order geplaatst, maar weet niet of je de PS4 wel wil hebben? En dan te bedenken dat er lui zijn die staan te springen om zo'n ding, maar gewoon te laat waren met pre-orderen (waaronder ik!).swoutr schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 13:14:
Ik ben benieuwd naar de next gen beelden van battlefield 4. Want ik zit er aan te denken om een ps4 te kopen, welke ik al heb gepre-ordered, en ik zit ook bij de eerste batch. Maar kwa launchgames is bf4 eigenlijk de enige game die me interesseert. Maar wat ik verwacht is wel een next gen titel die het grafisch gewoon waard is. Ik heb geen zin in een bf3 1.5 die er ietsje beter uitziet dan op de huidige generatie.
Tja, sinds mijn pre-order tot nu tijd zat gehad om te bedenken of ik er wel of niet een wou, waar ik nu nog steeds niet uit ben. Maargoed naar de plaatselijke gameshop lopen en een pre-order plaatsen voor 25 euro is niet de grootste moeite. Als je er zo graag een wilt snap ik niet waarom je niet op tijd pre-ordered
Je weet pas wat je mist als je het niet meer kunt krijgen.
Ik zag de noodzaak nog niet zo van een pre-order, maar na de beta van BF4 begon ik toch echt wel in te zien dat ik een PS4 moest hebben. 64 Spelers op die maps is gewoon ontzettend tof. Overal hokjes en gaatjes... Maar goed, niks aan te doen, ik zal wel moeten wachten tot 2014, het zij zo. Denk je even aan me als je de pre-order laat schieten...
Ik zag de noodzaak nog niet zo van een pre-order, maar na de beta van BF4 begon ik toch echt wel in te zien dat ik een PS4 moest hebben. 64 Spelers op die maps is gewoon ontzettend tof. Overal hokjes en gaatjes... Maar goed, niks aan te doen, ik zal wel moeten wachten tot 2014, het zij zo. Denk je even aan me als je de pre-order laat schieten...
Mooi hoor van DICE!Controller layouts (X360/PS3)![]()
We’ve increased the available controller options in Battlefield 4, including the new controller layout and multiple alternatives that we hope will make you feel right at home. If you’re more comfortable with the controls from Battlefield 3, we’ve got you covered. Just by bringing up the options menu, you can choose the “Legacy” layout, which is similar to that in Battlefield 3.
Dice geeft aan dat je voor 9,95 je BF4 Xbox360 exemplaar kan omruilen voor een Xbox One versie, geld deze actie ook in Nederland?
Cogitationis poenam nemo patitur
Kan de actie nog niet vinde in Nederland, komt waarschijnlijk ook omdat de Xbox One release datum in Nederland nog niet bekend isBullet NL schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 10:11:
Dice geeft aan dat je voor 9,95 je BF4 Xbox360 exemplaar kan omruilen voor een Xbox One versie, geld deze actie ook in Nederland?
https://powershellisfun.com
Sorry verkeerde topic
[ Voor 83% gewijzigd door Flamax op 29-10-2013 10:22 ]
Hele shitload aan nieuwe ps4 gameplay! YouTube: JackFrags - Epic Gaming!
Voor mij toch echtwel een reden om te upgraden zodra de ps4 uitkomt! Eindelijk de volledige battlefield experience!
Voor mij toch echtwel een reden om te upgraden zodra de ps4 uitkomt! Eindelijk de volledige battlefield experience!
BF4 Multiplayer trailer:
@ lift-actie + gevolg
Edit: en DLC info:
Edit: en DLC info:
Nieuwe releasedatum voor DLC Battlefield 4
Enkele weken geleden meldden wij al dat de eerste DLC voor Battlefield 4, China Rising, een releasedatum had gekregen. Deze release is nu twee dagen vervroegd en moet op 17 december beschikbaar zijn voor de shooterliefhebbers.
De release van 17 december is echter voor iedereen. Gamers die een Premium Battlefield abonnee zijn kunnen al twee weken eerder aan de slag met de downloadable content. Vanaf 3 december mogen zij al aan de slag in het Aziatische land.
Volgens de officiele beschrijving van de DLC moet je vechten voor dominantie in vier grote mappen, die zich allemaal afspelen in China. Verwacht nieuwe voertuigen en militaire equipement.
Bovendien krijgen Battlefield Premium leden ook nog andere exclusieve items en evenementen:
4 november: Gold Battlepack.
11 november: Premium Emblems en Soldier Portraits.
18 november: Premium Camo Paints.
Weekend van 30 november & 1 december: Double XP weekend.
9 december: Gold Battlepack.
16 december: Premium Dog Tags.
23 december: Premium Knife.
Battlefield 4 ligt vanaf donderdag, 31 oktober, in de winkels voor de PC, Xbox 360 en PlayStation 3. De shooter van DICE is tevens een launchtitel voor de next-gen consoles.
[ Voor 85% gewijzigd door Martinspire op 29-10-2013 16:09 ]
Handige info Martin! 
Ik wilde net vragen of het zin heeft om de Limited Edition aan te schaffen als ik toch Premium neem.
Bij de Limited Edition krijg je namelijk ook die Gold Packs.
Dat wordt dus de normale versie + premium
Al is de Limited Edition wel goedkoper lol
Ik wilde net vragen of het zin heeft om de Limited Edition aan te schaffen als ik toch Premium neem.
Bij de Limited Edition krijg je namelijk ook die Gold Packs.
Dat wordt dus de normale versie + premium
Al is de Limited Edition wel goedkoper lol
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Nog steeds nergens te vinden of die opwaardeercode voor elke versie is. Zie dat ie wel voor de digitale versie geldt, maar vind een hoesje leuker.
http://blogs.battlefield.com/2013/09/upgrade-to-nextgen/pa4jv schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 17:54:
Nog steeds nergens te vinden of die opwaardeercode voor elke versie is. Zie dat ie wel voor de digitale versie geldt, maar vind een hoesje leuker.
Geldt toch gewoon voor zowel de bluray als digitale versie?
Hij is bij mij inmiddels gedownload op de PS3. Speelbaar op 31/10/2013 om 0:01.
ik zie net in de battlelog app op m'n ipad dat de battlescreen niet op de "oude" consoles gaat werken..
erg jammer..
erg jammer..
Zit er een steelcase bij de preorder editie (deluxe edition)? Staat namelijk nergens bij vermeld.
Vind ik nergens terug...oNNoZeLe schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 08:54:
ik zie net in de battlelog app op m'n ipad dat de battlescreen niet op de "oude" consoles gaat werken..
erg jammer..
als je de app op je ipad opstart komt het voorbij.. "pc/PS4/xboxone"
ik meende eerder gezien te hebben dat het juist wel op alle platformen zou komen.. beetje balen
Ik heb geen ipad, wel de Android app. Volgens mij heb je je vergist...
kijk maarVerstekbakker schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 09:32:
Ik heb geen ipad, wel de Android app. Volgens mij heb je je vergist...

[ Voor 12% gewijzigd door oNNoZeLe op 30-10-2013 10:02 ]
Ah, op een tablet komt die melding, ik zat op mn telefoon te kijken. Geeft niks, dan hebben we iets om naar uit te kijken als volgend jaar de PS4 leverbaar is!
Verstekbakker schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 10:18:
Ah, op een tablet komt die melding, ik zat op mn telefoon te kijken. Geeft niks, dan hebben we iets om naar uit te kijken als volgend jaar de PS4 leverbaar is!
Dit jaar nog héVerstekbakker schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 10:18:
29 november speel ik BF4 op de PS4
Iemand hier die al een Xbox 360 exemplaar gekocht heeft en weet of er een upgrade code in zit? Ga de game niet twee keer kopen
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
ik heb geen xbox maar in de ps3 play store zie ik een item in mijn aankoop lijst die verwijst naar een met korting aankopen voor de ps4..Phusebox schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 11:23:
Iemand hier die al een Xbox 360 exemplaar gekocht heeft en weet of er een upgrade code in zit? Ga de game niet twee keer kopen
misschien heb je dit ook voor de xbox?
In deze link staat van wel inderdaad, maar had een aantal winkels gemaild en die wisten het allemaal niet zeker. Wacht wel tot de eersten hier hem hebben.Dynamix schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 08:22:
[...]
http://blogs.battlefield.com/2013/09/upgrade-to-nextgen/
Geldt toch gewoon voor zowel de bluray als digitale versie?
Jij wel he wijsneus... Ik ben veeeeel te laat...Jackal131 schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 10:51:
[...]
Dit jaar nog hé![]()
29 november speel ik BF4 op de PS4
Ik kan het je in ieder geval niet vertellen eind van de week, want ik skip de PS3 versie en ga voor de real deal op de PS4pa4jv schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 11:47:
[...]
In deze link staat van wel inderdaad, maar had een aantal winkels gemaild en die wisten het allemaal niet zeker. Wacht wel tot de eersten hier hem hebben.
Schijnt geen code in te zitten, maar er komt wel een 10 euro upgrade.Phusebox schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 11:23:
En voor de liefhebbers, alle BF4 maps:
En hier een youtube-versie van een mogelijke ringtone: YouTube: Battlefield 4 - Main Theme Ringtone
Gooi gewoon even in youtube-mp3.org en je hebt er een mooie ringtone bij
En hier een youtube-versie van een mogelijke ringtone: YouTube: Battlefield 4 - Main Theme Ringtone
Gooi gewoon even in youtube-mp3.org en je hebt er een mooie ringtone bij
[ Voor 53% gewijzigd door Martinspire op 30-10-2013 12:34 ]
Beetje een grote gok als het nergens bevestigd wordt.Bullet NL schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 12:19:
[...]
Schijnt geen code in te zitten, maar er komt wel een 10 euro upgrade.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Zojuist AC4 opgehaald en daar zit wel een vouchercode bij. Ach, heb nu genoeg te doen tot er hier een PS4 staat.
Bel maar eens een gameshop opPhusebox schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 12:33:
[...]
Beetje een grote gok als het nergens bevestigd wordt.
Neen, ze geven aan dat de Xbox 360 versie na het uitkomen van de Xbox One recht geeft op een 10 euro upgrade. Misschien dat het iets met je Battlefield account te maken heeft.Verstekbakker schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 13:12:
En dan moet je de X360 versie inleveren?
Ik zou me kunnen voorstellen dat je een eenmalige upgrade krijgt per account/disk. Of te wel, Xbox360 BF4 disk in je Xbox One stoppen, hij vraag dan als je wil upgraden en vervolgens zal je de volgende keer dat je BF4 op je Xbox One wil spelen je BF4 360 disk in je console moeten stoppen.
[ Voor 30% gewijzigd door Bullet NL op 30-10-2013 13:19 ]
Niet gewoon een digitale download natuurlijk, anders kan iedereen hem voor een tientje spelen... Je hebt gelijk.
[ Voor 7% gewijzigd door Verstekbakker op 30-10-2013 13:33 ]
Zoals ik ook al aangaf in het andere topic: ga nog even wat kleinere gameshops vragen. Grote kans dat mensen een pre-order hebben gecanceld. Heb een medetweaker vandaag nog aan een PS4 kunnen helpen. Als je opzoek gaat, vind je er vast nog wel één.Verstekbakker schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 11:52:
[...]
Jij wel he wijsneus... Ik ben veeeeel te laat...
Ik had eigenlijk de hoop al opgegeven, maar ik woon in een klein klotedorp, dus het is een kleine moeite om morgen eens binnen te lopen bij de lokale intertoys voor een pre order... Wie weet...Jackal131 schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 20:22:
[...]
Zoals ik ook al aangaf in het andere topic: ga nog even wat kleinere gameshops vragen. Grote kans dat mensen een pre-order hebben gecanceld. Heb een medetweaker vandaag nog aan een PS4 kunnen helpen. Als je opzoek gaat, vind je er vast nog wel één.
Ik heb hem vandaag gespeeld op de X360 en het zier er vrij slecht uit moet ik eerlijk zeggen.
Net of je een PSP spel op een groot scherm speelt. Wel is het echt super om te spelen! Genoeg om je mee te vermaken in ieder geval.
Net of je een PSP spel op een groot scherm speelt. Wel is het echt super om te spelen! Genoeg om je mee te vermaken in ieder geval.
Ѫа$тёя чѳця аят
Inderdaad , ik wacht de posts hier ook even afPhusebox schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 12:33:
[...]
Beetje een grote gok als het nergens bevestigd wordt.
Zit hier niet iedereen al in de startblokken? Of moeten jullie wachten op de postbode? Mijn digitale versie gaat om 0:01 namelijk "open"...
zijn er mensen hier die de premium op ps3 online gekocht hebben?
hij is al een tijdje bezig me het downloaden van de "premium unlock" maar die loopt iedere keer stuk terwijl de 12gb bf4 er wel al staat..
iemand?
hij is al een tijdje bezig me het downloaden van de "premium unlock" maar die loopt iedere keer stuk terwijl de 12gb bf4 er wel al staat..
iemand?
Ja vreemd, dacht dat het forum al wel vol zou staan met posts. De PC versie wel! Ik ga zo naar de lokale gamesboer om mijn kopie van de PS3 op te halen.Verstekbakker schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 23:38:
Zit hier niet iedereen al in de startblokken? Of moeten jullie wachten op de postbode? Mijn digitale versie gaat om 0:01 namelijk "open"...
Het is inderdaad niet zo'n zenuwachtige heisa als toen met BF3, kan me nog herinneren dat we met een aantal stamgasten een paar dagen bijna non-stop als een stel neuroten zaten te posten
Ik had wel verwacht ook gister al wat mensen online te zien met de game maar dat was toch vooral GTA. Daardoor is er gewoon minder aandacht voor. Ik hoorde ook al een paar mensen van "Wanneer komt BF4 nou eigenlijk?" afgelopen week 
Zelf kan ik waarschijnlijk pas vrijdag aan de slag, maar voorlopig ook nog wel genoeg te doen met GTA e.d.
Zelf kan ik waarschijnlijk pas vrijdag aan de slag, maar voorlopig ook nog wel genoeg te doen met GTA e.d.
Same here, nog volop met GTAV bezig. Daarnaast ook nog met de derde playthrough bezig van The Last of Us en een beetje mijn FPS skills aan het oppoetsen in MW3.Martinspire schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 10:06:
Ik had wel verwacht ook gister al wat mensen online te zien met de game maar dat was toch vooral GTA. Daardoor is er gewoon minder aandacht voor. Ik hoorde ook al een paar mensen van "Wanneer komt BF4 nou eigenlijk?" afgelopen week
BF3 al een tijd niet meer gespeeld, laatste keer dat ik het speelde begon ik me op de een of andere manier opeens gruwelijk te ergeren aan het vele lopen en leek teamplay slechter dan ooit
Daarnaast kan ik via de server browser bijna geen Close Quarters/Armored Kill servers meer vinden, dat waren juist de DLCs die ik nog wat verder wou uitdiepen. Aftermath en B2K heb ik kapot gespeeld en End Game viel me zwaar tegen (zowel de game modes als de maps)
Ik ben van plan om BF4 te kopen voor mijn Xbox 360, maar ik had via verschillende bronnen ondernomen dat ik deze later voor E10 kan upgraden naar een Xbox One versie. Is dit zeker? En hoe gaat dit precies in werking? Kan nergens duidelijke informatie vinden mbt Nederland.
Volgens mij heeft niemand duidelijkheid. Ik denk dat het handig is als men even aangeeft of het bij hun versie wel mogelijk is. Van de PS3/4 schijnt er wel een flyer bij de game te zitten, maar hoe het met de Xbox zit is vooralsnog niet bekend. Ken momenteel ook niemand die de game al heeft.
Bij de PS3 zit een flyer met code waar op staat:
"Met deze code kun je de digitale PS4 versie van BF4 voor €10,- kopen!"
"Met deze code kun je de digitale PS4 versie van BF4 voor €10,- kopen!"
Oke dank! Wel irritant dat dit nog niet duidelijk is, ik heb namelijk geen zin om straks weer E50/60 te gaan betalen.Martinspire schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 11:02:
Volgens mij heeft niemand duidelijkheid. Ik denk dat het handig is als men even aangeeft of het bij hun versie wel mogelijk is. Van de PS3/4 schijnt er wel een flyer bij de game te zitten, maar hoe het met de Xbox zit is vooralsnog niet bekend. Ken momenteel ook niemand die de game al heeft.
Net een smsje gekregen van Gamemania, ligt klaar om opgehaald te worden 
jammer genoeg werk ik tot 18:00 en morgen wee rom 8:00 ...
jammer genoeg werk ik tot 18:00 en morgen wee rom 8:00 ...
PSN: Europhea
Vanmiddag maar eens een beginnetje maken met BF4. GTA ben ik eigenlijk allang klaar mee. Not my cup of tea...
Even een maandje volspelen en dan over naar de next-gen!!!
Even een maandje volspelen en dan over naar de next-gen!!!
Die van mij wil ook niet. Ik hoop dat het tijdelijk is...oNNoZeLe schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 07:40:
zijn er mensen hier die de premium op ps3 online gekocht hebben?
iemand?
Voor de rest, super spel!
Nee, zit geen flyer bij, maar heb wel begrepen dat je hem later kan upgraden.Martinspire schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 11:02:
Ik ben het hele spel binnste buiten aan het keren, maar kan nergens vinden hoe ik een server kan huren.
Servers huren is ook nog niet mogelijk volgens mij. Dat was bij BF3 ook pas een tijd later.
Battlelog geeft bij mij maar 18 spelers aan in Nederland..Booth schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 09:52:
[...]
Ja vreemd, dacht dat het forum al wel vol zou staan met posts. De PC versie wel! Ik ga zo naar de lokale gamesboer om mijn kopie van de PS3 op te halen.
Ik vind het opmerkelijk..
Hier ook problemen met premium,
Gekocht via psn store echter, fout bij downloaden grrrrrr
Gekocht via psn store echter, fout bij downloaden grrrrrr
PSN-ID: ThaDwizzle
Anoniem: 64307
Je kunt hier alle info vinden over het upgraden voor PS4 en Xbox One:
https://help.ea.com/nl/ar...ld-4-for-ps4-and-xbox-one
Bij mijn PS3 versie zit een stickertje 'Koop nu de digitale PS4-versie van BATTLEFIELD 4 voor slechts € 9,99', dus upgraden is geen probleem.
https://help.ea.com/nl/ar...ld-4-for-ps4-and-xbox-one
Bij mijn PS3 versie zit een stickertje 'Koop nu de digitale PS4-versie van BATTLEFIELD 4 voor slechts € 9,99', dus upgraden is geen probleem.
Zit dit er standaard bij? Ook als je het " doosje" haalt bij de MediaMarkt? Staat dit dan op de buitenkant van het hoesje? Zou je er anders een foto van willen maken?Anoniem: 64307 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 13:14:
[ Voor 14% gewijzigd door The DenMan op 31-10-2013 14:03 ]
Let op:
~~~[html]Op de man spelen doen we nergens op tweakers, dus ook niet hier
Er zijn voor de Xbox One en de PS4 platoons beschikbaar, die kun je joinen via de volgende links:
<a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/3571873308087887416/'>Xbox One</a> - <a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/9144291971211376657/'>PS4</a>
Melden dat je gejoined bent is niet nodig.~~~[/html]
~~~[html]Op de man spelen doen we nergens op tweakers, dus ook niet hier
Er zijn voor de Xbox One en de PS4 platoons beschikbaar, die kun je joinen via de volgende links:
<a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/3571873308087887416/'>Xbox One</a> - <a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/9144291971211376657/'>PS4</a>
Melden dat je gejoined bent is niet nodig.~~~[/html]