"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Haha ja dat spotten dat doe ik altijd en overal. Dat is zo makkelijk en ik snap niet waarom niet iedereen dat doet. Als een heel team dat doet heb je gelijk zoveel voordeel.dvdkiwi schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:06:
Nope
Punt is: het wordt ook nergens even verteld.
Het is niet raar dat de meeste spelers het niet weten.
Daarom: verplicht een 10 uur durende tutorial voor alle nieuwe spelers.
100x ammo geven, 100x reviven waarvan alles boven de 80%, 1000 poppetjes spotten,
orders zetten, "thank you" zeggen na een revice etc.
Is er ook een speciale manier van ammo geven?
De ammo tas draag je links, dan reik je met de rechterhand in de tas en geef je het aan.
Ik zie sommigen het met links doen... dat pak ik dus niet aan.
Ik heb nog meer nieuws voor je: Van alle spelers die je in BF4 hebt gerevived zal ongeveer de helft je hebben vervloekt omdat je met zo'n 20%-revive kwam aanzetten.
Ik denk wel meer dan de helft.BUwe schreef op maandag 09 november 2015 @ 15:18:
Klopt, daar ging je direct naar 100 en kreeg je ook 100 punten.
Ik heb nog meer nieuws voor je: Van alle spelers die je in BF4 hebt gerevived zal ongeveer de helft je hebben vervloekt omdat je met zo'n 20%-revive kwam aanzetten.
Haha nou weer wat geleerd. Ik wil met terugwerkende kracht iedereen die mij een 20% revive geeft ook vervloeken. Eerst was ik ze nog bijzonder dankbaar maar nu begrijp ik dat ze dat niet verdienen!BUwe schreef op maandag 09 november 2015 @ 15:18:
Klopt, daar ging je direct naar 100 en kreeg je ook 100 punten.
Verwijderd
|| AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F | INNO3D RTX 4090 iCHILL X3 | Fractal Design Meshify 2 | 2x LG Ergo 32UN880 | Thermalright Peerless Assasin 120 SE | G.Skill Trident Z5 Neo 32GB DDR5 | BE QUIET! Pure Power 12 M 850W | WD Black SN850X 2TB ||
In de PS store:Verwijderd schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 17:51:
Bedankt voor de tip! Dan wacht ik rustig de volgende aanbieding af
Battlefield 4 – Premium (PS3 and PS4)
60% off original price
Was €49.99/£39.99/AU$75.95
Dat is dus 20 euro voor premium
PSN id: PENo1
Is er qua BF4 nog enig verschil tussen beide platforms? PS4 heeft volgens mij een hogere native resolutie, maar merk je dit ook? Of zijn er speltechnisch verschillen?
De PS4 versie loopt soepeler..greatgonzo schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 11:43:
kan het het beste hier vragen: ik wil een next-gen console aanschaffen, voornamelijk voor GTA en BF4. En ik twijfel tussen de PS4 en de XBOX one
Is er qua BF4 nog enig verschil tussen beide platforms? PS4 heeft volgens mij een hogere native resolutie, maar merk je dit ook? Of zijn er speltechnisch verschillen?
Zijn BF en GTA niet juist spellen die je voor de PC moet halen?greatgonzo schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 11:43:
kan het het beste hier vragen: ik wil een next-gen console aanschaffen, voornamelijk voor GTA en BF4. En ik twijfel tussen de PS4 en de XBOX one
Edit: Even voor de duidelijkheid, ik speel beide spellen op console (XB1) en dat werkt prima. Heb gewoon nog niet eerder gehoord dat iemand de keuze voor een console bepaalt door hoe deze twee games lopen. Aangezien het toch bij uitstek games zijn voor het PC masterrace.
[ Voor 21% gewijzigd door Beltoni op 21-11-2015 13:32 ]
Dat is inderdaad zo, en gelukkig maar. Het is enorm laf als je met drie man in een helikopter zit en dan ook nog eens met stiglas en repair tools rondvliegt.P.E.No.1 schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 10:11:
Heeft die laatste update er ook voor gezorgd dat je geen launchers meer kan gebruiken als je op een boot zit of in een chopper? Zo ja, vind ik dat echt belachelijk
De skillvolle launchers kan je wel gewoon gebruiken. (rpg / smaw etc.)
Ow ja dacht niet eens aan de stiglas en repair tools. Das wel een punt inderdaad. Ik dacht alleen aan mn eigen killsUffeltje schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 17:04:
[...]
Dat is inderdaad zo, en gelukkig maar. Het is enorm laf als je met drie man in een helikopter zit en dan ook nog eens met stiglas en repair tools rondvliegt.
De skillvolle launchers kan je wel gewoon gebruiken. (rpg / smaw etc.)
Is het nog interessant om deze aan te schaffen?
SP is aardig maar het gaat mij meer om de MP ervaring.
Enige spel wat ik met groep vrienden nog speel! Blijft goed!!!Ibin schreef op donderdag 26 november 2015 @ 13:59:
Hoe zit het op dit moment met het online gamen op de PS4?
De MP wordt inderdaad nog best veel gespeeld. DICE heeft zelfs een aantal maps gratis uitgebracht en er komt binnenkort nog een gratis map. Bovendien speelt BF4 na de patches heerlijkIbin schreef op donderdag 26 november 2015 @ 13:59:
Hoe zit het op dit moment met het online gamen op de PS4?
Ik heb echt praktisch nooit lag. Speel bedraad. Als mijn vrouw gaat downloaden overigens merkt ik af en toe wel wat maar goed dat is alleen dan.dangerpaki schreef op donderdag 03 december 2015 @ 13:40:
Speel het ook nog steeds. Al moet ik zeggen dat er in MP bij drukte toch echt duidelijk lag is. Binnenkort aan de kabel hangen ipv wifi maar dat lijkt mij niet zozeer het probleem.
Een mp shooter nooit via wifi spelen.dangerpaki schreef op donderdag 03 december 2015 @ 13:40:
Binnenkort aan de kabel hangen ipv wifi maar dat lijkt mij niet zozeer het probleem.
Het zou zo maar eens je probleem kunnen zijn
Ik speel al jaren via wifi shooters en ik heb enkel bij GTA V kleine problemen.dvdkiwi schreef op donderdag 03 december 2015 @ 15:58:
[...]
Een mp shooter nooit via wifi spelen.
Het zou zo maar eens je probleem kunnen zijn
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Ik ga mn kerst vieren in Dragon Valley :-)
Jij hebt wel goeie skills man, op welk platform speel je?
Sorry domme vraag, dit is het console topic, dacht wellicht op pc
[ Voor 11% gewijzigd door Tweakarim op 16-12-2015 08:39 ]
Verwijderd
Een remake van Bf2 zou ik trouwens wel echt te gek vinden. Sommige mappen vond ik echt geweldig
Dalian Plant
Daqing Oilfields
Mashtuur City
Zatar Wetlands
Ik zou ze graag nog eens spelen in een nieuw jasje
[ Voor 41% gewijzigd door mobygo76 op 16-12-2015 11:57 ]
Hij blijft na het "press options to begin" in het laadscherm hangen

We wachten af.
http://map.norsecorp.com/
Vorig jaar was het gericht op PSN/Xbox Live, nu dus specifiek EA?
leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0
Wat een verschil met Destiny zeg, qua besturing dan
Ik probeerde op rotsen te springen maar dat werkt helemaal niet
Ook het gooien van granaten is een stuk trager; heb mezelf al een paar keer doodgegooid doordat ik weer terug achter mijn muurtje dook terwijl de granaat nog gelost moest worden...
Maar wat blijft het tof! Deze blijft wel weer even in de PS4 zitten
Dan zien we je vanavond na het eten, tijdens het uitbuikendvdkiwi schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 08:24:
Zo, BF4 weer eens opgepakt
Wat een verschil met Destiny zeg, qua besturing dan
Ik probeerde op rotsen te springen maar dat werkt helemaal niet
Ook het gooien van granaten is een stuk trager; heb mezelf al een paar keer doodgegooid doordat ik weer terug achter mijn muurtje dook terwijl de granaat nog gelost moest worden...
Maar wat blijft het tof! Deze blijft wel weer even in de PS4 zitten
*afgekeken. Maakte de hype niet waar. Sandra Bullock is raar.
Maanden Bloodborne, Diablo en Destiny gedaan; doe ik weer 2 dagen BF4 en bam! Blue screen error

[ Voor 43% gewijzigd door Superkiwi op 29-12-2015 21:08 ]
Maar bij community (nog iets) kon die geen match vinden.
En bij dragon valley halve matches.
Word bf4 momenteel gewoon weinig gespeeld of heeft niemand die expansions geinstalleerd ? (Dat laatste lijkt me niet).
Wel jammer , want vooral bij community ziet de map er wel wreed uit.
Even in je server browser zoeken naar volle of bijna volle servers.
Je zoekt toch niet via quick match he
De ps4 heeft nog meer dan genoeg actieve spelers.
[ Voor 23% gewijzigd door Superkiwi op 03-01-2016 15:17 ]
BF4 wordt absoluut niet weinig gespeeld inderdaad. Ik heb nooit moeite om een goed bevolkte server te vinden. Mocht je specifiek de nieuwe maps willen proberen kan je ook in de serverbrowser op L3 (of R3 weet ff niet meerfevo-1190 schreef op zondag 03 januari 2016 @ 00:36:
Vandaag ook weer bf4 in ps4 gegooid en gelijk de nieuwe (gratis) expansions geïnstalleerd.
Maar bij community (nog iets) kon die geen match vinden.
En bij dragon valley halve matches.
Word bf4 momenteel gewoon weinig gespeeld of heeft niemand die expansions geinstalleerd ? (Dat laatste lijkt me niet).
Wel jammer , want vooral bij community ziet de map er wel wreed uit.
Speel nu een beetje met de campaign en daar gaat het met aim correction wel aardig, maar van dat ene potje online heb ik gezien dat het niet hetzelfde is in multiplayer. Of is dit een setting die op mijn server toevallig uitstond?
Heb mijn sensitivity niet veranderd en staat nu op 20%. Ben wel benieuwd wat de ervaren console gamers voor sensitivity hebben... volgens mij een stuk lager... wat jullie?
Ik gebruik zelf een sensitivity van 65%, maar dit is wel met Kontrolfreeks, voordat ik ze erop had, gebruikte ik een sensitivity van 40.yinx84 schreef op maandag 04 januari 2016 @ 12:20:
Oei oei, heb hem voor een tientje opgepikt. Op de PC kan ik me aardig redden, maar met de controller zwabber ik alle kanten op
Speel nu een beetje met de campaign en daar gaat het met aim correction wel aardig, maar van dat ene potje online heb ik gezien dat het niet hetzelfde is in multiplayer. Of is dit een setting die op mijn server toevallig uitstond?
Heb mijn sensitivity niet veranderd en staat nu op 20%. Ben wel benieuwd wat de ervaren console gamers voor sensitivity hebben... volgens mij een stuk lager... wat jullie?
Denk dat het er ook aan ligt wat voor speelstijl je hebt, ik ben echt idiote rusher en ren als een kip zonder kop overal recht in, dus is het voor mij belangrijk om snel te kunnen draaien close quarter.
Deze BF-veteraan heeft jullie hulp nodig. Ik ben op zoek naar een nieuwe TV, welke ik voornamelijk ga gebruiken om Battlefield op te spelen. Ik vroeg mij af welke TV's jullie gebruiken (vooral degenen die gevoelig zijn voor input lag en die recent een TV hebben gekocht). Ik heb in het CEA forum vorige week om advies gevraagd, zonder succes.
Alle tips zijn welkom!
Zonder gein, er staat hier een Samsung UE46D6750.
Nooit iets van inputlag gemerkt
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Klopt idd, dat kwam sterk naar voren toen ik research aan het doen was. Heb je de W705B? In dat geval ben ik zeker jaloers, dat type heeft een ongekend lage input lag en is helaas niet meer te krijgenjap85 schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 17:47:
Sony's staan wel bekend om lage input lag iig. Mijn ervaring met de 50W705 en BF is zeer goed [...]

Heb de W705B inderdaad, ook mede wegens de lage inputlag gekozen. Het gaat sinds ik die TV heb ook echt wel stukje beter met BF, maar dat kan ook ook andere redenen hebben natuurlijkCPJR schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 19:12:
Thanks voor jullie input (pun not intended)! Ik zal de type's eens naast elkaar leggen.
[...]
Klopt idd, dat kwam sterk naar voren toen ik research aan het doen was. Heb je de W705B? In dat geval ben ik zeker jaloers, dat type heeft een ongekend lage input lag en is helaas niet meer te krijgen
[ Voor 5% gewijzigd door jap85 op 05-01-2016 22:27 ]
Goede keuze dan geweest, inderdaad! De W705B heeft een input lag van 13,4 ms, de second best is de W805B (ook niet meer te krijgen) met 20,1 ms. De 2015 range van Sony heeft lags van 30-40ms, dan ga ik headshots missenjap85 schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 22:19:
[...]
Heb de W705B inderdaad, ook mede wegens de lage inputlag gekozen. Het gaat sinds ik die TV heb ook echt wel stukje beter met BF, maar dat kan ook ook andere redenen hebben natuurlijk. Ik kwam overigens van de Sony 40EX720, die ook niet slecht was maar deze is beter. Jammer dat ie niet meer te krijgen is maar neem aan dat de opvolgers weinig minder zullen zijn?
Ik heb nu een mooie aanbieding van Coolblue (mag 'm zelfs gratis uitproberen) gepakt voor een Samsung UE43J5500 (23ms). Hopelijk kan ik dan de TV niet meer de schuld geven voor m'n constante missers haha!
Sharefactory heeft nu ook een versnelfunctie sinds de laatste update. Dat scheelt wel iets. Tegelijk is de mogelijkheid om clips vrijelijk van volgorde te ruilen eruit gesloopt.

PS Als je geen headshots maakt zou ik de schuld niet gaan geven aan m'n TV die 0,03 seconden te laat weergeeft wat er is gebeurd.
Dat zag ik ook. Maar ik ben wel de "move video" knop kwijt, om videos op een andere volgorde te zettenBUwe schreef op maandag 18 januari 2016 @ 10:11:
Sharefactory heeft nu ook een versnelfunctie sinds de laatste update.

Je filmpje zal ik straks eens bekijken
1200u Battlefield, en nu kom ik erachter dat je bij "press options button to begin" ook gewoon kruisje kunt drukken 😂😂
[ Voor 53% gewijzigd door Superkiwi op 18-01-2016 19:25 ]
Iemand die samen wil spelen en me het een en ander wil uitleggen.
Voeg me toe op de ps4: Kraantjed
Hehe lekker filmpje weer hoor Buwe, al is de middelmatigheid deze keer wel wat hoger als wat ik van je gewend benBUwe schreef op maandag 18 januari 2016 @ 10:11:
Ik heb m'n avonturen ook maar weer eens bij elkaar geplakt. Met dubbele no-scope roadkill teabag combo op het eind.
Sharefactory heeft nu ook een versnelfunctie sinds de laatste update. Dat scheelt wel iets. Tegelijk is de mogelijkheid om clips vrijelijk van volgorde te ruilen eruit gesloopt.[video]
PS Als je geen headshots maakt zou ik de schuld niet gaan geven aan m'n TV die 0,03 seconden te laat weergeeft wat er is gebeurd.
Zal BF van het weekend ook maar weer eens aanslingeren, eens kijken of we er nog steeds niets van kunnen
dvdkiwi schreef op maandag 18 januari 2016 @ 13:29:
Hahaha, claymores in de planten..... niemand die dat verwacht
1200u Battlefield, en nu kom ik erachter dat je bij "press options button to begin" ook gewoon kruisje kunt drukken 😂😂

PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V
[ Voor 8% gewijzigd door Prozaq op 24-01-2016 14:59 ]
Lijkt Quiet wel uit MGSVProzaq schreef op zondag 24 januari 2016 @ 14:57:
Deze guy heeft me nu al drie keer op dergelijke vage manieren gekilled. De vorige heb ik helaas niet gecaptured omdat ik er nog vanuit ging dat het toevallig wat lag was ofzo.
[video]
[ Voor 18% gewijzigd door P.E.No.1 op 25-01-2016 14:10 ]
Zal vast wel wat fout doen, maar wat moet er veel gelopen worden zonder dat er wat om je heen gebeurd en wat zijn mensen egoïstisch!
Spawn, iedereen rent naar een voertuig en is er meteen vandoor zonder even op de anderen te wachten.
3 voertuigen met maar 1 inzittende (meestal ook gelijk engineers)..
Vervolgens ben je 10 minuten aan het wandelen om eindelijk bij de actie te komen om direct afgemaakt te worden waarbij hetzelfde verhaal gaat spelen...
Kon er nou niet echt warm van worden
It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku
Die iWon gast(jes) kloppen vaker voor geen meter lijkt het..Prozaq schreef op zondag 24 januari 2016 @ 14:57:
Deze guy heeft me nu al drie keer op dergelijke vage manieren gekilled. De vorige heb ik helaas niet gecaptured omdat ik er nog vanuit ging dat het toevallig wat lag was ofzo.
[video]
Riekt naar lagswitches
(Want hij heeft plotseling 'lag' op het moement dat ie in gevaar komt? uhuh.. in de killcam heeft ie nergens last van..)
Het klinkt alsof jij de perfecte Rush-modus speler bentRoRoo schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 16:32:
Gisteravond 2 uurtjes BF4 met de collega's online gespeeld..
Zal vast wel wat fout doen, maar wat moet er veel gelopen worden zonder dat er wat om je heen gebeurd en wat zijn mensen egoïstisch!
Spawn, iedereen rent naar een voertuig en is er meteen vandoor zonder even op de anderen te wachten.
Vervolgens ben je 10 minuten aan het wandelen om eindelijk bij de actie te komen om direct afgemaakt te worden waarbij hetzelfde verhaal gaat spelen...
Probeer dat eens.. kleiner, minder voertuigen en instant action!
(Meesten hier geven daar de voorkeur aan geloof ik..)
Ik hoor het graag!
Het helpt als je met bekenden speelt in een squadje, dan kun je op hen spawnenRoRoo schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 16:32:
Gisteravond 2 uurtjes BF4 met de collega's online gespeeld..
Probeer Rush anders eens inderdaad, maar dan zit je door de hoge(re) snelheid en actie weer op een steile leercurve
Battlefield vereist wel wat meer oefening en wenning dan CoD, zeker als je de vele facetten door wilt hebben (tanken en vliegen met heli's en jets is ook weer een kunst apart bijvoorbeeld).
Het helpt enorm om wat luitjes toe te voegen en samen te spelen, dat blijft het leukst, je kunt tactischer spelen en je hebt wat backup en behulpzame spelers om je heen. BF speelt ik zelden tot nooit in mn eentje met randoms. Ik heb mn controller-kunsten geleerd in BF3 op de PS3, nu gaat het allemaal een stuk beter af. Mijn sensitivity staat op 40% inmiddels, vehicles op 80%. Je kunt ervoor kiezen om hiermee vanaf het begin te leren spelen, of je bouwt het langzaam op (steeds wat opschroeven, maar moet je elke keer weer beetje aan wennen).
PS: die laatste Phantom assigment/easter egg lijkt me voor velen een stapje te ver om eens uit te zoeken? Ik wil die camo op zich wel hebben, als iemand zich geroepen voelt om hier wat uurtjes in te steken... let me know!
[ Voor 16% gewijzigd door Geronimous op 07-02-2016 19:56 ]
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Het verschil tussen CoD en BF is mij idd al opgevallen
Ik meld me weer zodra ik Rush gedaan heb.. waarschijnlijk de mening wel bijgesteld.
Je hoort wel vaker dat BF4 een running simulator is, maar dat is wel een keus. Als je aan het begin van de ronde even wacht kun je rechtstreeks in een vehicle spawnen. Je kunt ook even wachten met spawnen tot je team een paar vlaggen hebt. Bij sommige vlaggen spawnt nog een extra voertuig, of je kunt een vlag kiezen bij de frontlinie en die gaan verdedigen. Als infantry is er rond vlaggen genoeg te doen.
Heel soms kun je op een punt komen dat je moet gaan lopen, maar ook dan is het niet meer dan een half minuutje. En als je te snel doodgaat is het meestal een kwestie van niet tactisch aan komen lopen.
Ik krijg het niet voor elkaar. ik heb twee Xbox consoles en diegene die zijn Xbox het eerst op start kan in BF multiplayer spelen. De tweede Xbox krijgt de melding 'You Have lost connection to the EA servers. Online features will be unavailable'.
Beide consoles kunnen op Xbox Live en multiplayer in de spellen Halo, Modern Warfare: COD en GTA V gaat probleemloos.
Probleem speelt zich alleen af met Battlefield 3 en 4 en Bad Company. Dit speelt al vanaf begin 2014. Hiervoor kon ik wel met beide consoles tegelijk BF multiplayer spelen. Na een update van EA (denk ik) was het opeens afgelopen.
UPnP aan uit, dmz aan uit en poorten forwarden mocht niet baten. Router is de ZTE H220N van KPN.
[ Voor 10% gewijzigd door Mandrake466 op 09-02-2016 07:05 ]
Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent
Even opzoeken welke poorten BF4 gebruikt. En dan moet je je consoles een vast IP adres geven in je netwerk. uPNP uitzetten en zorgen dat je de interne poorten (dus met het vaste IP adres in je netwerk) van beiden consoles op verschillende externe poorten zet. Dan zou het niet moeten interfereren en moeten werken.
Even googlen denk ik dan kom je wel tegen hoe dit op jouw router moet.
Het werkt nu. Beetje omslachtig maar voorlopig even zo spelen..
Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent
Mijn ervaring qua tijd is dan toch iets andersBUwe schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 00:42:
Heel soms kun je op een punt komen dat je moet gaan lopen, maar ook dan is het niet meer dan een half minuutje. En als je te snel doodgaat is het meestal een kwestie van niet tactisch aan komen lopen.
En niet tactisch aan komen lopen.... Grote kans idd

Ben je support met LMG en ammo box?RoRoo schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 09:26:
[...]
Mijn ervaring qua tijd is dan toch iets anders
Die dingen wegen aardig door > de support is van all klasses wel de langzaamste.
Had Engineer, kan ik op z'n minst nog anderen helpen. Dacht ik...dvdkiwi schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 09:33:
[...]
Ben je support met LMG en ammo box?
Die dingen wegen aardig door > de support is van all klasses wel de langzaamste.
Maar toen ik al die Remi's in hun tanks zag...
[alleen wegrijden en zelf repareren indien nodig]
Een SRAW en 6 mijnen daarentegen... Even serieus: er is toch geen verschil tussen klassen? Alleen tussen spelers met sprint-perk geactiveerd en zonder?dvdkiwi schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 09:33:
[...]
Ben je support met LMG en ammo box?
BUwe schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 12:33:
[...]
Even serieus: er is toch geen verschil tussen klassen?

Natuurlijk niet
Wat laat, maar nog een tip: koop een Sony TVCPJR schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 16:03:
Battlefielders!
Deze BF-veteraan heeft jullie hulp nodig. Ik ben op zoek naar een nieuwe TV, welke ik voornamelijk ga gebruiken om Battlefield op te spelen. Ik vroeg mij af welke TV's jullie gebruiken (vooral degenen die gevoelig zijn voor input lag en die recent een TV hebben gekocht). Ik heb in het CEA forum vorige week om advies gevraagd, zonder succes.![]()
Alle tips zijn welkom!
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Profiel wissen en opnieuw downloaden helpt niet. Iemand nog suggesties?
Gezien je signature zit je misschien verkeerd?
Sorry, ik speel op een Xbox 360.dvdkiwi schreef op maandag 15 februari 2016 @ 00:33:
Je zit in het console topic he
Gezien je signature zit je misschien verkeerd?
Misschien zit de map in een rotatie met andere maps uit betaalde DLC. Als je nog geen Premium hebt verwijst hij je waarschijnlijk om die reden naar de Store.Mandrake466 schreef op zondag 14 februari 2016 @ 20:16:
Ik heb Night Operations Zavod Graveyard shift gedownload (337MB) maar kan het niet spelen. Elke keer als ik een multiplayer game wil joinen krijg ik de melding dat ik het moet downloaden en redirect naar Premium.
Profiel wissen en opnieuw downloaden helpt niet. Iemand nog suggesties?
Zou vreemd zijn, aangezien we ook wel eens mensen uit een server hebben zien flappen omdat we dan van vanilla naar een DLC gingen. Hij kijkt toch gewoon per map of je de DLC hebt en niet naar de hele rotatie op die server?Uffeltje schreef op maandag 15 februari 2016 @ 07:56:
[...]
Misschien zit de map in een rotatie met andere maps uit betaalde DLC. Als je nog geen Premium hebt verwijst hij je waarschijnlijk om die reden naar de Store.
Verder: nieuw filmpje! Met m'n Airburst-mastery dogtag (trots) dankzij Bejaim en Spooky en mijn eerste poging in drie maanden om met een TOW een chopper te pakken.
Hmm. Op console heb ik het nog niet meegemaakt, omdat ik vanaf het begin Premium had. Op mijn pc kon ik geen server joinen die op een normale map speelde, omdat er DLC in de rotatie zat. Zal dan wel verschillend zijn per platform.BUwe schreef op maandag 15 februari 2016 @ 13:36:
[...]
Zou vreemd zijn, aangezien we ook wel eens mensen uit een server hebben zien flappen omdat we dan van vanilla naar een DLC gingen. Hij kijkt toch gewoon per map of je de DLC hebt en niet naar de hele rotatie op die server?
Verder: nieuw filmpje! Met m'n Airburst-mastery dogtag (trots) dankzij Bejaim en Spooky en mijn eerste poging in drie maanden om met een TOW een chopper te pakken.
[video]
Leuke clips weer trouwens, maar die airburst master dog tag kan echt niet.
Met heel veel geluk heb ik een KDL-42W705b voor een zacht prijsje op de kop weten te tikken. Fantastisch toestel, en Sony is zeker een vooruitgang ten opzichte van Samsung als het om gaming gaat!Jeroenimoes schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 15:38:
[...]
Wat laat, maar nog een tip: koop een Sony TVIk ben van Samsung naar Sony gegaan, mede voor de lage inputlag. Ik heb deze KDL-55W805B
Klopt inderdaad, de 2015 lijn heeft een beduidend slechtere input lag. De w829b heb ik ook voorbij zien komen tijdens mijn zoektocht, maar ook die was helaas al niet meer verkrijgbaar.SmooK schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 17:32:
De sony's met lage reactietijd zijn toch allemaal van de 2014 lijn. Mijn w829b wel iig en de nieuwe hebben geloof ik allemaal een inputlag vergelijkbaar met samsung en lg(niet zo laag dus). Succes met zoeken!
Ik heb gelijk een Xbox One en Battlefield 4 Premium erbij genomen, waar ik gisteren mijn eerste meters in gemaakt heb. Wat een verschil met de X360 versie, de 64 player servers maken het een compleet ander spel.
Op mijn 2e Xbox 360 kan ik wel gewoon de map spelen maar de dlc had ik dan ook destijds toen het beschikbaar kwam gedownload. Operations Outbreak lukt weer wel op beide consoles.Uffeltje schreef op maandag 15 februari 2016 @ 07:56:
[...]
Misschien zit de map in een rotatie met andere maps uit betaalde DLC. Als je nog geen Premium hebt verwijst hij je waarschijnlijk om die reden naar de Store.
Op beide consoles heb ik geen Premium BF 4.
Lekker filmpje hoor, leuk muziekje ook
Jup, layout zit in de nieuwe map Dragon Valley... voor TDMdvdkiwi schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 19:09:
Zie ik nou Noshar Canals???
Lekker filmpje hoor, leuk muziekje ook
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Mensen die deze game nog spelen en nog iemand zoeken om online te game mogen me gerust toevoegen als ps4 vriend: Oxigeon.
Begin volgende week zal ik ook een fatsoenlijke headset hebben (Hyperx Cloud II)
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
ik doe ook wel meeOxigeon schreef op zondag 28 februari 2016 @ 08:53:
Toen battlefield uit kwam deze aangeschaft. Na de vele problemen die de game kende in het begin deze verkocht. Na een collega die de game nog veel speelt deze game nog maar eens geleend van mijn broertje. Nu kan de game me wel weer boeien.
Mensen die deze game nog spelen en nog iemand zoeken om online te game mogen me gerust toevoegen als ps4 vriend: Oxigeon.
Begin volgende week zal ik ook een fatsoenlijke headset hebben (Hyperx Cloud II)
psn: taker-mart
~~~[html]Op de man spelen doen we nergens op tweakers, dus ook niet hier
Er zijn voor de Xbox One en de PS4 platoons beschikbaar, die kun je joinen via de volgende links:
<a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/3571873308087887416/'>Xbox One</a> - <a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/9144291971211376657/'>PS4</a>
Melden dat je gejoined bent is niet nodig.~~~[/html]