Het voelt idd goed, itt. de beruchte @$#%@$#&@*@# Springpatch
Alleen de shotguns zijn nog steeds OP
Ik koos wel gelijk een server waar shotguns verboden waren maar vaak zie je dan toch dat er niemand is om dat te controleren.poor Leno schreef op woensdag 02 september 2015 @ 17:20:
Het voelt idd goed, itt. de beruchte @$#%@$#&@*@# Springpatch
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik snap alleen niet dat je met laser rondloopt in een donkere map. Al helemaal niet met de MTAR, dat ding heeft uit zichzelf al een hele goede hip fire accuracy dus ik zie alleen maar nadelen.Rivanov schreef op woensdag 02 september 2015 @ 21:21:
Leuke killstreak op Zavod Graveyard Shift.
[video]
leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0
Op de XB1 moest ik hem eerst even downloaden (gratis) uit de store.Nix_R schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 16:05:
Ik heb de nieuwste update gedownload maar ik kan niet spelen op die Zavod night map?
Hij komt voor de PS4 in Europa pas volgende week uit. Tot die tijd wordt je doorverwezen naar een PS Store pagina. Gewoon nog een paar dagen geduld hebben.Nix_R schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 16:05:
Ik heb de nieuwste update gedownload maar ik kan niet spelen op die Zavod night map?
Aha ok dacht dat het dit weekend al beschikbaar zou zijn!BlaTieBla schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 16:26:
[...]
Hij komt voor de PS4 in Europa pas volgende week uit. Tot die tijd wordt je doorverwezen naar een PS Store pagina. Gewoon nog een paar dagen geduld hebben.
"Dont believe everything you read on the Internet just because there's a picture with a quote next to it." - Abraham Licoln, 1904.
Jazeker, wil hem zelf ook héééél graag unlocken.jabberwock schreef op maandag 07 september 2015 @ 21:49:
Iemand zin om me even te helpen om die gol te unlocken? Ik ben die jetcraches op die toren zoooo kitsbeu..
|| AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F | INNO3D RTX 4090 iCHILL X3 | Fractal Design Meshify 2 | 2x LG Ergo 32UN880 | Thermalright Peerless Assasin 120 SE | G.Skill Trident Z5 Neo 32GB DDR5 | BE QUIET! Pure Power 12 M 850W | WD Black SN850X 2TB ||
Ik wil je best een privebericht sturen, maar je hebt volgens mij die optie uitstaan in je profiel.Kozzmozz schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 08:34:
[...]
Jazeker, wil hem zelf ook héééél graag unlocken.
Stuur maar privé-message om eens af te spreken op dedicated server.
Bedankt voor de update.jabberwock schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 09:09:
[...]Ik wil je best een privebericht sturen, maar je hebt volgens mij die optie uitstaan in je profiel.
PS: voor de duidelijkheid ik speel op Xbox one.
|| AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F | INNO3D RTX 4090 iCHILL X3 | Fractal Design Meshify 2 | 2x LG Ergo 32UN880 | Thermalright Peerless Assasin 120 SE | G.Skill Trident Z5 Neo 32GB DDR5 | BE QUIET! Pure Power 12 M 850W | WD Black SN850X 2TB ||
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Verwijderd
Toch moet ik toegeven dat ik dit weekend aardig wat potjes had waarbij de ticketcount aardig gelijk op ging..... maar misschien is de downside dan idd wel dat je het risico loopt dat je meerdere potjes achter elkaar loopt te verdedigen.Uffeltje schreef op donderdag 03 september 2015 @ 17:38:
Lolz, die auto balance werk nog niet echt lekker. Net zo'n 8 potten achter elkaar moeten verdedigen met rush omdat wij als beste squad steeds naar het andere team werden geplaatst.
Geen idee welk gol/goal je voor ogen hebt maar ik heb je toegevoegd!jabberwock schreef op maandag 07 september 2015 @ 21:49:
Iemand zin om me even te helpen om die gol te unlocken? Ik ben die jetcraches op die toren zoooo kitsbeu..
[ Voor 23% gewijzigd door Beltoni op 08-09-2015 17:22 ]
Elevation indicator, load-out presets, squad leader replacements.Jeroenimoes schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 13:46:
Nog even een recap van de veranderingen door de Summer Patch:
Er zitten veel meer (subtiele) veranderingen in dan ik dacht
(Animaties, Skill-based autobalance, audio soundscapes, tracers,
[video]
En alvast wat leuke nieuwe beelden & info over de aankomende Fall Patch (Herfst).
(minimap, Community map, smoke, )
[video]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ahww dat is echt sneu voor m, dat met zn familie..
Ja das echt he...poor Leno schreef op woensdag 09 september 2015 @ 07:47:
[...]
Ahww dat is echt sneu voor m, dat met zn familie..(ong op 14:00 in de Summerpatch video)
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
[ Voor 64% gewijzigd door Geronimous op 09-09-2015 19:38 ]
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
psn: jagermeistertim
Ik heb je toegevoegd. Psn: Selec1.TTHEEBO1 schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 18:57:
Als er mensen nog spelen op de ps4: psn: jagermeistertim
Ik ben vrij dramatisch kannonenvoer, maar heb goede intenties ;-)
Uhmmm..... Gewoon plezier hebben in het spel?Uffeltje schreef op woensdag 09 september 2015 @ 17:13:
Gewoon spelen, binnen een paar uur heb je al wat goede wapens vrijgespeeld. Wat is de uitdaging nog als er niets vrij te spelen is?
[ Voor 5% gewijzigd door Kozzmozz op 13-09-2015 17:44 ]
[ Voor 8% gewijzigd door Proqzor op 14-09-2015 12:30 ]
Hehe Shamino shotgun hoertjeBlaTieBla schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 21:39:
Geen fratsen, gewoon knallen met een shotgun en ander wapentuig
Let op: wel ~15 minuten van je leven die je niet meer terug krijg. De audio is wel een substantieel onderdeel van de film
[video]
Je zal een aantal bekende PSN accounts langs zien komen.
PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V
Wow, die Shotgun is wel heel sterk. Ik kies nooit een Shotgun, maar dit is wel erg sick. Overigens net pas (weer) begonnen.BlaTieBla schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 21:39:
Geen fratsen, gewoon knallen met een shotgun en ander wapentuig
Let op: wel ~15 minuten van je leven die je niet meer terug krijg. De audio is wel een substantieel onderdeel van de film
[video]
Je zal een aantal bekende PSN accounts langs zien komen.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Verwijderd
Ben zojuist begonnen met BF4 en zie door de bomen het bos niet meer. Is er een klein lijstje met wapens welke erge goed zijn om te gebruiken? Vooral assault rifles/carbines/.Uffeltje schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 20:32:
Vooral de semi-auto shotguns zijn erg sterk. De pump-actions natuurlijk ook, maar als je één keer mist ben je bijna gegarandeerd dood.
[ Voor 3% gewijzigd door poor Leno op 20-09-2015 14:33 ]
[ Voor 21% gewijzigd door Proqzor op 28-09-2015 14:04 ]
Als je de premium koopt heb je toch ook altijd de originele Battlefield 4 nodig? Die heb ik nu namelijk niet. Die wou ik aanschaffen.BUwe schreef op maandag 28 september 2015 @ 14:57:
Bij choppers schieten heb ik vaak (veel te vaak) dat een RPG er langs suist terwijl ik zou zweren dat hij raak moest zijn, en ook wel regelmatig dat een raak is terwijl ik zou zweren dat hij er langs vliegt. Heb wel het idee dat de hitbox wat achter de chopper zelf aan vliegt.
DLC zou ik los niet kopen. Het kost nog vrij veel per pack en met vanilla kun je 90% van de tijd meespelen met de rest. Als je persé wil moet je kijken of je infantry (Dragon's Teeth) of vehicle combat (de meeste anderen) prefereert. Maar nogmaal, ik zou het niet doen en even een aanbieding van Premium afwachten.
Bij elke mission kan je ook een aantal wapens vinden. Deze liggen verstopt. Zonder video guide zal je de meeste niet vinden.Proqzor schreef op woensdag 30 september 2015 @ 08:45:
Ik vroeg mij af. Tijdens de campaign kan je wapens unlocken. Dat staat ook bij de missie resultaten. Zijn dit wapens die je van badguys moet oppakken of zijn dit andere wapens? Kan ik die wapens tijdens de multiplayer ook unlocken?
Smerige SMAWs op Locker. Bah. Die splitscreen was wel cool gedaan!Uffeltje schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 14:45:
En nummer 14 alweer.Met onder andere veel SMAW, AS VAL OP en Teabaggen.
[video]
Heel smerig inderdaad. Maar ik moet toch wat meedragen als engineer zijnde. (Heb alle LMG's, Assault Rifles, Carbines en Shotguns al gemastered, nu met de laatste PDW en DRM bezig.BUwe schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 11:57:
[...]
Smerige SMAWs op Locker. Bah. Die splitscreen was wel cool gedaan!
[ Voor 28% gewijzigd door Uffeltje op 16-10-2015 17:27 ]
Ik ben op dit moment online met nog 3 TweakersMartinH86 schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 17:45:
Ik heb sinds een paar maanden BF aangeschaft voor de PS4 en speel soms samen met een vriend, maar meestal alleen. Dit is minder leuk dan in een groep. Zijn er mensen die ik zou kunnen toevoegen voor zo af en toe een potje?
[ Voor 14% gewijzigd door Razenko op 19-10-2015 08:55 ]
PSN: Europhea
Ps4? Voeg mij maar toe en daarna mensen waarmee je in de party komt. Spelen regelmatig bf4 :-)MartinH86 schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 17:45:
Ik heb sinds een paar maanden BF aangeschaft voor de PS4 en speel soms samen met een vriend, maar meestal alleen. Dit is minder leuk dan in een groep. Zijn er mensen die ik zou kunnen toevoegen voor zo af en toe een potje?
Inderdaad. Lekker ouderwets met spawn beacons en C4 rondgooien.Razenko schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 21:56:
[...]
Ik ben op dit moment online met nog 3 Tweakers![]()
Ign staat hier onder
Edit: neushaar canals komt weer terug! Levelcap doet er een rondje op, is nu in cte en moet zeggen dat het er best wel netjes uitziet
[ Voor 4% gewijzigd door Uffeltje op 19-10-2015 17:23 ]
Regelmatig!? Zag je gisteren anders nietSchimanski81 schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 17:05:
[...]
Ps4? Voeg mij maar toe en daarna mensen waarmee je in de party komt. Spelen regelmatig bf4 :-)
Shotgun met silencer? Lol nice. Welke classes gebruik je voor de sg?Uffeltje schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 14:45:
En nummer 14 alweer.Met onder andere veel SMAW, AS VAL OP en Teabaggen.
[video]
Wat is je psn? Of voeg me anders toe KillerOnTheTop.MartinH86 schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 17:45:
[ Voor 76% gewijzigd door Amsterdamn op 21-10-2015 23:04 ]
"Dont believe everything you read on the Internet just because there's a picture with a quote next to it." - Abraham Licoln, 1904.
Niku schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 12:37:
Vorige week begonnen met BF4, mp zoals altijd awesome, maar wat is de sp traag zeg. Niks aan (so far).
Voeg me toeUffeltje schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 23:25:
Nah, geen silencer. Dan kan volgens mij niet eens.Verder altijd cobra sight en full choke.
Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW
Verwijderd
TEAMPLAY & OBJECTIVE PLAY UPDATES With this release we've pinpointed some specific changes to help improve objective based and squad team play. Marksman bonus removed Marksman distance based points bonus removed as its existence promotes a less objective play style. Marksman bonus now gives a flat score of 25, shows distance within parenthesis
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2015 13:42 ]
[ Voor 12% gewijzigd door BlaTieBla op 27-10-2015 16:09 ]
Verwijderd
Je kunt altijd oefenen in de Test Range (de basics, in het echt is het anders omdat men ook terugvuurtHamzie schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 22:56:
[...]
Shotgun met silencer? Lol nice. Welke classes gebruik je voor de sg?
[...]
Wat is je psn? Of voeg me anders toe KillerOnTheTop.
Hoe krijg je het vliegen onder de knie? Ik probeer vaak zo'n attack heli te pakken maar ik kan totaal niet vliegen.
- ehhh...jaVerwijderd schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 09:37:
Nu heb ik twee kleine vragen:
- digital download heeft logischerwijs geen disc nodig? dus geen scratchconcerten meer van de PS3 (whoope-whoope-tsjk-tjik!!)
- kan ik in de digitale versie gewoon mijn EA account invoeren en met dezelfde stats verder gaan?
[ Voor 28% gewijzigd door Geronimous op 28-10-2015 11:48 ]
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Ja, als je hem hebt gedownload moet je naar een verkooppunt, en daar vragen naar een download release disc van BF4. Je krijgt hem dan gratis mee op vertoon van je downloadcode, tenzij ze moeilijk gaan doen: soms eist een winkel dat je je PS4 meeneemt en aansluit en dan laat zien dat je de digitale download hebt geïnstalleerd.Verwijderd schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 09:37:
Nu heb ik twee kleine vragen:
- digital download heeft logischerwijs geen disc nodig? dus geen scratchconcerten meer van de PS3 (whoope-whoope-tsjk-tjik!!)
Verwijderd
Jeroenimoes schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 11:45:
- ehhh...ja
- Zover ik weet log je idd gewoon op de PS4 automatisch in op battlelog (accounts zijn gelinkt), dus je zou gewoon met je stats verder kunnen...
Het gaat om BF4 voor de PS3BUwe schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 14:34:
Ja, als je hem hebt gedownload moet je naar een verkooppunt, en daar vragen naar een download release disc van BF4. Je krijgt hem dan gratis mee op vertoon van je downloadcode, tenzij ze moeilijk gaan doen: soms eist een winkel dat je je PS4 meeneemt en aansluit en dan laat zien dat je de digitale download hebt geïnstalleerd.
Of je scratchconcerten van je PS3 krijgt hangt af van of je tegelijk met je PS4 ook je PS3 aan zet. Ik zou niet weten waarom je dat zou doen, maar als je het doet zijn scratchconcerten niet uitgesloten.
Precies wat BUwe zegt! Het is echt zonde van je geld als je ergens de volle mep voor betaald als er om de zoveel tijd een aanbieding is van 23 euro en dan krijg bf4 + premium.BUwe schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 16:28:
Ok, mijn grap over de PS3 naast de PS4 trek ik dan in.
50 euro voor premium is wel echt de max prijs (lees standaardprijs) die je ervoor kan betalen. Om de 2-3 maand is er een aanbieding waarbij hij voor de helft te koop is. Volgens mij ook de game+premium voor 30 ofzo, dus dat zou je kunnen afwachten. 50 euro voor alleen de DLC zou ik het niet waard vinden, in de praktijk wordt daar niet zo veel op gespeeld als de vanilla maps.
Je speelt gewoon op je Origin-account, ongeacht of je disc of downloadversie hebt, dus dat moet geen probleem worden.
True, maar door vijandig vuur was een health pack neerleggen nog best lastig. Heb helaas helemaal niet zoveel BF4 gespeeld dus mis ook een beetje de ervaring. Zit nog niet eens aan de 30u, wat natuurlijk veel te laag is.BlaTieBla schreef op woensdag 04 november 2015 @ 19:03:
Mooie run, maar wel veel van die (laffe) 20% revives.
Ik vond in tegenstelling tot jouw het reviven niet laf eerder heldhaftig, maar ik vond eerder het 'campen' laf.BlaTieBla schreef op woensdag 04 november 2015 @ 19:03:
Mooie run, maar wel veel van die (laffe) 20% revives.
[ Voor 15% gewijzigd door Brambo1233 op 05-11-2015 13:55 ]
Lekker hoor. Vind het camper gehalte wel meevallen.Beltoni schreef op woensdag 04 november 2015 @ 12:25:
Zat net even een oud BF4 filmpje terug te kijken. Zie nu pas dat er iemand anders van Tweakers bij zat (Boomboom118).
[afbeelding]
[video]
Niets zo vervelend om als Assault zonder ammo te vallen en dan maar schreeuwen om AMMO en niemand die je roep hoort behalve de vijand.Beltoni schreef op donderdag 05 november 2015 @ 14:26:Op een gegeven moment kom ik zonder ammo te zitten en toen besteedde ik daar misschien teveel aandacht aan.
Nu was er ook geen ammo-knakker in de buurt volgens mij. Erger is het dat je voor iemand moet gaan staan springen en om ammo roepen. Om het vervolgens nog niet te krijgen.Kozzmozz schreef op donderdag 05 november 2015 @ 14:57:
[...]
Niets zo vervelend om als Assault zonder ammo te vallen en dan maar schreeuwen om AMMO en niemand die je roep hoort behalve de vijand.
Als ik jou zo lees, vraag ik me oprecht af of je wel weet dat je je defibrilators kunt opladen door de knop ingedrukt te houden, zodat je ineens meer health kunt geven in plaats van 20. Als je wacht tot je een dubbel piepje hoort, heal je ineens naar 100%. Dat heeft niets met medpacks te maken.Beltoni schreef op donderdag 05 november 2015 @ 14:26:Bij de eerste revive had ik misschien een health pack neer kunnen gooien maar daar nam ik al veel risico. Bij de dubbele revive lag er al een health pack, had ook niet het idee dat de mensen die gerevived werden lang op die plek wilde blijven. Bij de 4e revive stonden er 3/4 tegenstanders om me heen. Mijn eigen leven gaat altijd voor
Dat hoor ik nu voor het eerst. Heb BF4 misschien wat minder gespeeld maar dit zat toch niet in BF3?BUwe schreef op maandag 09 november 2015 @ 10:21:
[...]
Als ik jou zo lees, vraag ik me oprecht af of je wel weet dat je je defibrilators kunt opladen door de knop ingedrukt te houden, zodat je ineens meer health kunt geven in plaats van 20. Als je wacht tot je een dubbel piepje hoort, heal je ineens naar 100%. Dat heeft niets met medpacks te maken.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq