Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAelon
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 28-07 15:08
Afbeeldingslocatie: http://philadams.co/wp-content/uploads/2014/10/tumbleweed.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:09
Er is een nieuwe Battlefield aangekondigd... 2016 :) Maar ja, meer weten we ook niet :P

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:43
Slechter dan Battlefront zal het niet zijn, dus laat maar komen! :P
BFBC3 zou tof zijn. BF5 ook trouwens ;)

Whaddup Leno >:)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 23:02
BC3 zou gaaf zijn. Verder mogen ze binnen de game ook weleens een mix maken van 1e, 2e, moderne en 3e wereldoorlog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:01
Een mix?? Gewoon weer WO2! Zou geweldig zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
Ik heb vruger zoveel wo2 games gespeeld dat ik er nog steeds klaar mee ben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:43

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

kwil ww2, of vietnam :)

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Ik wil Midden Oosten; lekker bommetjes droppen met de F-16.
Handig om snel alles voor je jets te unlocken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Huey, B52's FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prozaq
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-08 09:47
Ja leuk Vietnam, met een keer een goede single player erin zoals Vietcong 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wohoooo GTA dubbel $ voor heists afgelopen!

Time to play BF4 and chew bubblegum! And I'm all out of gum >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Is er een mogelijkheid om mijn Savage (GTAV) te gebruiken in BF4? In GTAV gebruik ik hem niet zo vaak en ik heb er toch een bak met geld voor betaald. Als ik hem in BF4 kan gebruiken zou dat geweldig zijn.
Iemand een idee?

/troll

Vanaaf de BF4 disk maar weer eens afstoffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbravo2
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01-09 22:51
En echte Vietnam-style boobytraps. Zou cool zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
  • Laatst online: 09:01
Vietnam is ook leuk (sowieso qua wapens en sfeer) maar de setting biedt niet echt veel mogelijkheden voor afwisselende levels, bijna alle gevechten speelden zich af in de jungle). Misschien dat er nog wat in de stad mogelijk is maar that's it.

WOII kun je met bijna ieder denkbaar terrein wat doen. Heb zelf vroeger ook zo'n beetje elke WOII shooter gespeeld maar das alweer zo lang geleden dat ik er nu weer naar snak, zeker met de mogelijkheden van nu.

Maar goed BF4 ben ik nog niet uitgekeken gelukkig :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• densoN
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-09 13:34
Ik zou graag eens de phantom bow op willen halen, maar ken niemand die alle prerequisites heeft. Hebben jullie nog tips? Ben al geregeld op phantom bow servers ingelogd, maar niemand lijkt voice chat te gebruiken...

Betreft PS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoadedBaton
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 28-06 17:28
densoN schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 18:42:
Ik zou graag eens de phantom bow op willen halen, maar ken niemand die alle prerequisites heeft. Hebben jullie nog tips? Ben al geregeld op phantom bow servers ingelogd, maar niemand lijkt voice chat te gebruiken...

Betreft PS4
Gisteren met de hulp van wat Tweakers opgehaald, dus wil je graag helpen. Voeg me maar toe en wellicht kan het deze avond / week een keer.

[ Voor 16% gewijzigd door LoadedBaton op 12-08-2015 18:53 ]

PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton PS4: BF1 + GT Sport Xbox One: Forza 7 + GoW4 - Steam: LoadedBaton - PUBG + Spintires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• densoN
LoadedBaton schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 18:51:
[...]

Gisteren met de hulp van wat Tweakers opgehaald, dus wil je graag helpen. Voeg me maar toe en wellicht kan het deze avond / week een keer.
Sweet! heb je toegevoegd. Kan vanavond na 20.00 eventueel al en anders van de week een keer (geen haast). Bedankt alvast!

• MrAelon
densoN schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 18:59:
[...]

Sweet! heb je toegevoegd. Kan vanavond na 20.00 eventueel al en anders van de week een keer (geen haast). Bedankt alvast!
Ik wil ook wel helpen. Voeg me maar toe. Verwacht niet te veel van die boog trouwens. :O

• MrAelon
Waarschijnlijk vloeken in de kerk dit, maar toevallig iemand van de Battlefield groep die misschien CoD Black Ops 3 wil gaan kopen? Afgelopen jaren CoD wel eens 2e hands gekocht en nooit lang gehouden maar heb wel verdomd veel zin om zombies te knallen.

• densoN
MrAelon schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 10:36:
[...]

Ik wil ook wel helpen. Voeg me maar toe. Verwacht niet te veel van die boog trouwens. :O
Thanks, heb je ook even toegevoegd. Ach je moet wat om handen hebben :D

CoD? Ga je mond wassen! :9

• MrAelon
densoN schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 11:07:
[...]

Thanks, heb je ook even toegevoegd. Ach je moet wat om handen hebben :D

CoD? Ga je mond wassen! :9
Zoals gezegd gaat het me dus eigenlijk om de zombie modus. :9

• Superkiwi
MrAelon schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 10:39:
Waarschijnlijk vloeken in de kerk dit, maar toevallig iemand van de Battlefield groep die misschien CoD Black Ops 3 wil gaan kopen?
Ik heb wat filmpjes bekeken omdat ik ook wel wat interesse had (omdat: geen nieuwe BF dit jaar),
maar het ziet er nog steeds hetzelfde uit als MW1 en 2, maar dan met superjumps en weet ik veel wat.
Ik laat hem schieten ;)

• SqueakyClean
  • Laatst online: 14-09 12:28

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

MrAelon schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 10:39:
Waarschijnlijk vloeken in de kerk dit, maar toevallig iemand van de Battlefield groep die misschien CoD Black Ops 3 wil gaan kopen? Afgelopen jaren CoD wel eens 2e hands gekocht en nooit lang gehouden maar heb wel verdomd veel zin om zombies te knallen.
Ik hoor waarschijnlijk niet bij de "Battlefield groep", maar ik speel BF4 wel. Daarnaast ook CoD.

Je kan t spel makkelijk kopen voor zombies alleen. Black Ops 2 zombies wordt ook nog heel veel gespeeld.

Daarnaast de verschillen tussen CoD en BF:

CoD is een twitchshooter (à la Quake en Unreal Tournament) met korte en snelle potjes (<10min), waarbij de maps in het algemeen ontzettend uitgebalanceerd zijn.

BF is (veel) meer oorlog. Op grotere schaal gevechten waarbij alles mag. Dus rushen, kamperen, obj. spelen, killhoeren: allemaal geen probleem. Door de grotere schaal duren potjes ook veel langer. Zeker conquest kan hierdoor heel lang doorgaan (potjes van rond een uur), maar Rush spelen met teams die tegen elkaar opgewassen zijn, kan ook lekker lang doorgaan. Buiten dat is BF veel minder een twitch-shooter. De afstanden zijn groter, je sprint niet erg snel en je switcht niet snel naar je pistool. BF4 zit tussen twitch shooter (CoD) en sim (Arma) in.

Samengevat: CoD is een twitchshooter met korte potjes. BF4 is een semi oorlogsim met lange potjes.

Ik zou ff de Blops 3 betà proberen en je eigen mening vormen. :)

• Geronimous
Ik ben niet van de twitchshooters.... ik kwam 10-15 jaar geleden nog mee met Unreal Tournament en Quake 3 Arena, maar daar was de lol ook snel vanaf.

CoD was leuk tijdens de WW2 era: CoD 1 en 2 heb ik grijs gespeeld. Maar dat arena-shooter gedoe wat ze nu willen zijn... daar heb ik niets mee. Laat hem mooi schieten :)

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• MrAelon
Jeroenimoes schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 14:58:
Ik ben niet van de twitchshooters.... ik kwam 10-15 jaar geleden nog mee met Unreal Tournament en Quake 3 Arena, maar daar was de lol ook snel vanaf.

CoD was leuk tijdens de WW2 era: CoD 1 en 2 heb ik grijs gespeeld. Maar dat arena-shooter gedoe wat ze nu willen zijn... daar heb ik niets mee. Laat hem mooi schieten :)
Maar... Zombies.....

• MrAelon
SqueakyClean schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 14:16:
[...]

Ik hoor waarschijnlijk niet bij de "Battlefield groep", maar ik speel BF4 wel. Daarnaast ook CoD.

Je kan t spel makkelijk kopen voor zombies alleen. Black Ops 2 zombies wordt ook nog heel veel gespeeld.

Daarnaast de verschillen tussen CoD en BF:

CoD is een twitchshooter (à la Quake en Unreal Tournament) met korte en snelle potjes (<10min), waarbij de maps in het algemeen ontzettend uitgebalanceerd zijn.

BF is (veel) meer oorlog. Op grotere schaal gevechten waarbij alles mag. Dus rushen, kamperen, obj. spelen, killhoeren: allemaal geen probleem. Door de grotere schaal duren potjes ook veel langer. Zeker conquest kan hierdoor heel lang doorgaan (potjes van rond een uur), maar Rush spelen met teams die tegen elkaar opgewassen zijn, kan ook lekker lang doorgaan. Buiten dat is BF veel minder een twitch-shooter. De afstanden zijn groter, je sprint niet erg snel en je switcht niet snel naar je pistool. BF4 zit tussen twitch shooter (CoD) en sim (Arma) in.

Samengevat: CoD is een twitchshooter met korte potjes. BF4 is een semi oorlogsim met lange potjes.

Ik zou ff de Blops 3 betà proberen en je eigen mening vormen. :)
Hoog tijd dat je deel wordt van de "Battlefield groep" dan ;)

Ben bekend met beide games en Battlefield is veeel meer mijn ding. Toch kriebelt het wel met die zombie modus. Wel goed idee van die Beta, weet jij zo van wanneer tot wanneer die loopt?

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

MrAelon schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 15:04:
[...]

Hoog tijd dat je deel wordt van de "Battlefield groep" dan ;)

Ben bekend met beide games en Battlefield is veeel meer mijn ding. Toch kriebelt het wel met die zombie modus. Wel goed idee van die Beta, weet jij zo van wanneer tot wanneer die loopt?
Mocht je op PS4 spelen, voeg me maar toe (nick is gelijk aan hier). Misschien kunnen we een keertje samenspelen... :D

Verder loopt de Blops 3 beta van volgende week woensdag tot volgende week zondag, dus 19 augustus t/m 23 augustus. Ik heb m'n key via de pre-order bij Bol. Bevalt de beta je niet, dan kan je 'm altijd annuleren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Zo, vandaag BF4 premium gekocht via PS+. Dus ook aangemeld voor het platoon! Lachen :-).

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10:12
Kecin schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 19:17:
Zo, vandaag BF4 premium gekocht via PS+. Dus ook aangemeld voor het platoon! Lachen :-).
Zit ook te twijfelen om hem aan te schaffen, Ben cod Nu wel een beetje zat!

Is er veel te unlocken en levelen bij battlefield?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 11:23
140 levels, 120+ wapens en gadgets. Ook zijn er nog scopes, camos etc. Genoeg te doen dus.

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb bf4 nu een paar dagen geleend van een vriend maar telkens als ik een quick match join kom ik in alle maps behalve siege of shanghai,is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:32
Verwijderd schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 16:07:
Ik heb bf4 nu een paar dagen geleend van een vriend maar telkens als ik een quick match join kom ik in alle maps behalve siege of shanghai,is dit normaal?
Je moet ook geen Quick Match doen, gewoon zelf een server zoeken (EU, Rush of CQ etc etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Gister maar eens voor eerst mee gespeeld (FINLUX ;)) Zavod ging nog lekker, maar Siege met zo weinig man was echt drama. :P

Was iig leuk en erg fijn eens wat meer fatsoendelijke teamm8's hebben. Want dat is bij mij vaak ergernis nr.1, debiele teamm8's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wait.. dus je hebt met ons GoT meegespeeld.. En je vindt ons geen debielen? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
poor Leno schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 11:29:
Wait.. dus je hebt met ons GoT meegespeeld.. En je vindt ons geen debielen? 8)7
Op een ragende Jeroenimous na ging het er vriendelijk aan toe inderdaad. :P

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uffeltje schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 11:42:
[...]

Op een ragende Jeroenimous na ging het er vriendelijk aan toe inderdaad. :P
Oohhwwww dan.. Hij heeft de Jolly Jeroenimous Rage Rampage doop al gehad?

Dan komt t wel goed :D

[ Voor 50% gewijzigd door poor Leno op 17-08-2015 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Nou ik kan er zelf ook nogal wat van. :P Dus ik vond Jeroenimous best meevallen. :D

Vroeger was ik helemaal erg, heeft me af en toe wel een controller gekost, ik stop nu maar meestal voordat ik geheel gek wordt. (Ik sta bij andere online vrienden best bekent als Rage-quit-king) :D

Dus als ik wat meer kat uit boom heb gekeken, gaan jullie mij vast ook nog wel eens horen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Albinoraptor schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 13:35:
Nou ik kan er zelf ook nogal wat van. :P Dus ik vond Jeroenimous best meevallen. :D

Vroeger was ik helemaal erg, heeft me af en toe wel een controller gekost, ik stop nu maar meestal voordat ik geheel gek wordt. (Ik sta bij andere online vrienden best bekent als Rage-quit-king) :D

Dus als ik wat meer kat uit boom heb gekeken, gaan jullie mij vast ook nog wel eens horen. :+
Vergis je niet, als het niet op een grappige manier is, dan levert het je een perma-mute op :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Hoe lang kan een perma-mute list eigenlijk zijn op de PS4? Zit er een limiet op?.
Misschien dat Sony iets in kan bouwen dat wanneer spelers op genoeg van die mute-lijstjes staan gewoon van PSN afgeknikkerd worden :P

• BUwe
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 27-08 16:31
Filmpje! Sweet revenge op een airco camper in de laatste minuut.
hahhaa eerst er naast schieten, die gast: huh?? en dan bam _O-

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Battlefield Night Operations

Ziet er vet uit! :9~

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

BUwe schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 11:00:
Filmpje! Sweet revenge op een airco camper in de laatste minuut.
[video]
Nais. Die gast op het eind had je moeten defibben of repair toolen voor de ultieme vernedering :P

• RaijRaij
Speelde bf maar echt zoals in die trailer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyPhanTomMind
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 03-04-2020

MyPhanTomMind

Just call me "SiR"

Hoi, Battlefield Newbie hier. Ergens een leuke groep Got groep waar ik terecht kan ?

Nog een vraagje , ik heb de "gewone" versie gekocht via PS4 network. Is die Update night operations ook gratis dan ? Of moet je daarvoor Premium hebben ? :p

*schol* :oD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaseBoyNL
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:58
Thommiie schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 13:50:
Nog een vraagje , ik heb de "gewone" versie gekocht via PS4 network. Is die Update night operations ook gratis dan ? Of moet je daarvoor Premium hebben ? :p

*schol* :oD
Als het goed is wel, hij is gratis namelijk en er wordt niet gesproken over premium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
Voeg een van ons (iedereen die veel in dit topic post) toe als vriend en binnen no time speel je met een groep Tweakers. Elke avond wordt er wel Battlefield gespeeld.

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shamino! Jeroenimous!

We're famous! *O*

Dat was die Twitcher _O-

Verder niet echt boeiend, en natuurlijk was het dat potje waar hij heel goed ging..

Liever gehad dat ie t laatste potje op Hammerhead had gedaan >:)

Battlereport!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
Grappig, alle andere potjes ging ie ook wel goed maar eindigden we vaker boven hem. En uitgerekend dat potje deed ik het het slechts :P Maar wel grappig om te spelen als je je opeens realiseert dat je een streamer in je squad hebt. (ik en shamino konden hem horen praten, terwijl we in een party zaten).

potje 3 heeft ie op Youtube staan...

potje 1: http://battlelog.battlefi...94238548088704/298370033/
potje 2: http://battlelog.battlefi...00436697601920/298370033/
potje 3: http://battlelog.battlefi...04438009091968/298370033/
potje 4: http://battlelog.battlefi...07100477773696/298370033/
potje 5: http://battlelog.battlefi...11785066551168/298370033/

Update:
Thanks to Bejaim, heeft de Youtube recording van alle potjes gevonden :P

http://www.twitch.tv/ekolimits/v/12025309

[ Voor 76% gewijzigd door Geronimous op 22-08-2015 17:28 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12:31
Wie zou ik mogen toevoegen op PS4 voor wat BF4 potjes s'avonds?
Speel veel met mijn maatje, maar missen een beetje een nl squad om online te knallen.
Wij spelen vooral conquest (large/small) en hebben Premium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
Voeg mij maar toe. Join eens een party en dan heb je snel een lijst met spelers. :D

Psn is hetzelfde als mijn nickname hier.

[ Voor 20% gewijzigd door Uffeltje op 23-08-2015 21:51 ]

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thechib12
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12:04
Wat is dit voor een onzin, battlefield 4 vorige week gekocht via PSN. Na een tijdje gedownload en hij was aan het installeren. Installatie staat nu op 100% voor campaign, 45% voor fullgame. Het duurt heel erg lang, 1% per uur ongeveer.

Nou, prima dan speel ik de campaign wel eerst. Dus niet, na missie 1 zegt hij dat hij de full game moet installeren, maar dat duurt zo lang!

Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
Wachten. Hij is de rest van de game aan het downloaden. Met het trage PSN kan dat wel even duren helaas.

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thechib12
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12:04
Uffeltje schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 00:40:
Wachten. Hij is de rest van de game aan het downloaden. Met het trage PSN kan dat wel even duren helaas.
Inderdaad, ik dacht dat hij alles al had gedownload maar ik zie nu net dat hij 18/37 gb heeft binnengehaald. Maar even wachten dan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bejaim
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 05-03 21:25
Ik vind het jammer dat er nu weer van die incendairy en poisen bolts in de game komen. Maar wat word dit een mooie map. Jammer dat hij nog niet in de summer patch zit :-(

@thechib12 downloading via psn blijft drama. Ik zou hem gewoon een nachtje aan laten staan dan zou hij morgenochtend wel klaar moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulster Seedling
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15-09 01:15

Ulster Seedling

“Middelgrote appel”

Een vraagje: ik heb kortgeleden een PS4 gekocht. Hiervoor heel weinig gegamed en ik wil nu eens gaan kijken hoe het me bevalt. Ik verwacht af en toe wat te spelen, maar zeker niet dagelijks of erg lang. Omdat ik niet zo veel verwacht te spelen hoop ik dat de spellen die ik koop langere tijd mee kunnen gaan.

Nu wil ik graag Battlefield 4 op PSN kopen. Ik zie de normale voor € 12 en de Premium voor € 28. Nu twijfel ik welke ik moet kopen. Ik begrijp dat je met Premium alle beschikbare extra content krijgt. Ik heb echter geen idee hoeveel content je standaard al krijgt, hoe lang je daarmee doet, en hoeveel die extra content dan is. Durft iemand mij hierin te adviseren?

“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
De standaard content kan je de tijd prima mee doorkomen.
Echter, de hoeveelheid content met premium is dusdanig dat het zonde zou zijn om die niet te halen.
Veel extra mappen, veel extra wapens, assignments and so on.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MyPhanTomMind

MyPhanTomMind

Just call me "SiR"

thechib12 schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 00:34:
Wat is dit voor een onzin, battlefield 4 vorige week gekocht via PSN. Na een tijdje gedownload en hij was aan het installeren. Installatie staat nu op 100% voor campaign, 45% voor fullgame. Het duurt heel erg lang, 1% per uur ongeveer.

Nou, prima dan speel ik de campaign wel eerst. Dus niet, na missie 1 zegt hij dat hij de full game moet installeren, maar dat duurt zo lang!

Iemand tips?
Exact hetzelfde voorgehad... Heeft uiteindelijk meer dan 12 uur nodig gehad :/

Als't ok is voeg ig wat mensen van hier toe... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRXNSJE
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11:25
PSN: Ruud91NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon93
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15-09 12:18
Ik probeer nu verder te progressen in de campaign, dit is alleen niet mogelijk :S. Na een tijd krijg in in de missie te zien dat de verbinding is vebroken met de sessie. Ik speel toch singleplayer? Met multiplayer kan ik uren door gaan.

Speel op de PS4.

• MyPhanTomMind

MyPhanTomMind

Just call me "SiR"

Newbie question Alert :)

Bij conquest, als ik zogoed als naast de vijandelijke vlag lig gebrurd het soms dat het "balkske" niet naar beneden gaat. Hoe komt dit ? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uffeltje
Dan is er een tegenstander in de buurt.

YouTube

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Als ie stil blijft staan, en je bent in je eentje van jouw team, dan is er 1 tegenstander. Als ie weer terugloopt richting het rood, zijn er 2 of meer :)
razRDJ schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 18:43:
Ik probeer nu verder te progressen in de campaign, dit is alleen niet mogelijk :S. Na een tijd krijg in in de missie te zien dat de verbinding is vebroken met de sessie. Ik speel toch singleplayer? Met multiplayer kan ik uren door gaan.

Speel op de PS4.
Pfoe geen idee, zelf nooit gehad. Kan er ook niets over vinden zo 123 op t interwebs :/

[ Voor 60% gewijzigd door poor Leno op 27-08-2015 10:35 ]

• MyPhanTomMind

MyPhanTomMind

Just call me "SiR"

razRDJ schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 18:43:

Speel op de PS4.
Ik heb dat ook gehad, maar bij mij was toen de volledige game nog niet gedownload .... :)

• Falcon93
Thommiie schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 10:45:
[...]

Ik heb dat ook gehad, maar bij mij was toen de volledige game nog niet gedownload .... :)
Maar even verwijderen en reinstallen dus.

• Nix_R
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-05 14:56
Kun je als je een ingame party hebt gemaakt ook nog andere squads joinen? of ben je verplicht om met ze tweeën in een squad te blijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon93
Heb op de PS4 Battlefield 4 geherinstalleerd. Krijg nog steeds de melding dat de verbinding met de sessie is verbroken in campaign :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
Nix_R schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 15:53:
Kun je als je een ingame party hebt gemaakt ook nog andere squads joinen? of ben je verplicht om met ze tweeën in een squad te blijven?
Als je voor een potje ingame een squad aanmaakt, kun je daar inderdaad niet uit. Daarom kun je beter iemand in een sessie joinen, dan balanceert de server je automatisch in een squad samen (mits er plek is in die squad, maar dat los je weer op door de eerste die een server joint een nieuwe squad aanmaakt. Let wel: als je op iemand joint en vervolgens zelf een andere squad joint, de autobalance wordt verbroken.

Dus: met wie je speelt in een party gaan, 1 iemand zoekt een server en de rest joint op die persoon. (via Battlelog ingame / browser of via de Party)

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nix_R
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-05 14:56
Jeroenimoes schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 18:25:
[...]

Als je voor een potje ingame een squad aanmaakt, kun je daar inderdaad niet uit. Daarom kun je beter iemand in een sessie joinen, dan balanceert de server je automatisch in een squad samen (mits er plek is in die squad, maar dat los je weer op door de eerste die een server joint een nieuwe squad aanmaakt. Let wel: als je op iemand joint en vervolgens zelf een andere squad joint, de autobalance wordt verbroken.

Dus: met wie je speelt in een party gaan, 1 iemand zoekt een server en de rest joint op die persoon. (via Battlelog ingame / browser of via de Party)
Thanks voor de info, ga het uitproberen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uffeltje
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/M8ekvoN.jpg

Nog iets meer dan een weekje wachten en dan Zavod in het donker.

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Typisch, waarom moeten wij op PS4 nou weer een extra week wachten gvd? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
Because Sony...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 11-09 10:24
poor Leno schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 09:22:
Typisch, waarom moeten wij op PS4 nou weer een extra week wachten gvd? :(
Omdat het kan jeej!

Ik dacht eigenlijk altijd dat Sony Battlefield wel goed geregeld had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja ik ook.. Maar ja ik weet niet wat Sony aan t doen is op t ogenblik..

Wat ik ook zo raar vind is dat de CoD beta nu alleen nog op PC en Xbox doorgaat en niet op de PS.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
De CoD beta op PC en Xbox begon pas toen die op de PS was afgelopen.

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh ok, dat is dan logisch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Logisch? Wat maakt het uit. WIJ spelen geen CoD. Toch?
WIJ zijn tegen dergelijke verlakkerij binnen online gaming. Dus wat waarom maken we ons druk? WIJ doen BF en meer niet (oke, soms een beetje GTA)...

Dus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
Ach. Wij spelen al bijna twee jaar een game die nog nooit af is geweest. _O-

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Laatst online: 15-09 13:55
Misschien een beetje laat maar hebben hier mensen de phantom bow? Echt bizar de puzzel die eraan vooraf gaat..
Ik ga hem maar eens halen denk ik:

YouTube: HOW TO UNLOCK THE PHANTOM BOW! - Battlefield 4

[ Voor 7% gewijzigd door ndonkersloot op 30-08-2015 23:09 ]

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tiwazz schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 23:08:
Misschien een beetje laat maar hebben hier mensen de phantom bow? Echt bizar de puzzel die eraan vooraf gaat..
Ik ga hem maar eens halen denk ik:

YouTube: HOW TO UNLOCK THE PHANTOM BOW! - Battlefield 4
Phantom Bow? Waar heb je t over?

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/akbvqb.png

>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Laatst online: 15-09 13:55
poor Leno schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 10:53:
[...]

Phantom Bow? Waar heb je t over?

[afbeelding]

>:)
Wow, nice!!!

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, awesome factor = level 999,

Nuttig voor het team? Nope :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
He! Die dogtag heb ik ook :P
Heb ik zelfs nog een filmpje van :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Damn you Kiwi!! *balt vuist*

En je mag pas weer wat zeggen als je weer meespeelt.. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/UDy2gm1.png

Ook ik heb hem! O-)
poor Leno schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 22:04:
En je mag pas weer wat zeggen als je weer meespeelt.. -O-
't Is inderdaad weer een tijdje geleden.

[ Voor 60% gewijzigd door Uffeltje op 31-08-2015 22:17 ]

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Laatst online: 11:29
poor Leno schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 11:09:
Ja, awesome factor = level 999,

Nuttig voor het team? Nope :D
Man, ik heb nog steeds nachtmerries van de Leno-Gaat-Bow-Masteren tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Dersan schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 00:15:
[...]

Heb zelfs therapie gehad, maar daar ben ik mee opgehouden toen bleek dat het buiten mijn pakket viel. Iedere dag dat ik nu goed doorkom is weer een kleine overwinning. Dus ik hoop toch zo dat EA/DICE niet nog meer van dat soort fratsen uit gaan halen. Ik trek dat gewoon niet meer.

Zo doken er gisteren geruchten op dat het riotshield aangepast gaat worden (Captain America-style). Ik moet er toch niet aan denken dat Leno los gaat wanneer hij die 500 headshots op 1000m wil gaan halen met dat ding..... ;w ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BlaTieBla schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 08:10:
[...]

Heb zelfs therapie gehad, maar daar ben ik mee opgehouden toen bleek dat het buiten mijn pakket viel. Iedere dag dat ik nu goed doorkom is weer een kleine overwinning. Dus ik hoop toch zo dat EA/DICE niet nog meer van dat soort fratsen uit gaan halen. Ik trek dat gewoon niet meer.

Zo doken er gisteren geruchten op dat het riotshield aangepast gaat worden (Captain America-style). Ik moet er toch niet aan denken dat Leno los gaat wanneer hij die 500 headshots op 1000m wil gaan halen met dat ding..... ;w ;w
Nee maar ff serieus hoe vet zou dat zijn als de riotshield nu als sniper-boomerrang gebruikt kan worden!! *O*
(Handig tegen de dinosaurussen die ongetwijfeld in een DLC gaan komen)
Dersan schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 00:15:
[...]

_O- :>

---

Maar goed, vandaag 12:00 de nieuwe Patch dus.. Ik hou mn hart vast.. Welk 'verbeteringen' zullen we nu weer problemen mee hebben?

Ik hoop dat ze de Shotguns, Flashes, Incendiaries en Netcode goed hebben gefixed.. Maar het zal wel weer uitdraaien op 4 maanden wennen aan nieuwe TTK's, Hitboxjes, en wss dat heup-schieten nu accurater wordt dan ADSsen 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door poor Leno op 01-09-2015 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Hoe komt het toch dat jouw vertrouwen in EA/BF patches zo laag is? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BlaTieBla schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 11:44:
Hoe komt het toch dat jouw vertrouwen in EA/BF patches zo laag is? :+
Ja geen idee eigenlijk.. Ik ga gewoon af op wat iedereen op dat internets zegt..

[ Voor 54% gewijzigd door poor Leno op 01-09-2015 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
De patch notes voor de summer patch zijn inmiddels online.

Zelf was ik eigenlijk het meest benieuwd naar Zavod in 't donker, maar dat duur helaas nog een weekje. :|

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Laatst online: 11:29
Uffeltje schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 15:56:

Zelf was ik eigenlijk het meest benieuwd naar Zavod in 't donker, maar dat duur helaas nog een weekje. :|
Het meest opvallende vond ik m15 AT mines met een rood knipperend lichtje?!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Flashbangs:
- No longer blinds dead people

:P godzijdank is dat ding behoorlijk generfd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

SRAW
• Increased SRAW range and top speed slightly

Hopelijk is deze nu weer te gebruiken om helikopters uit de lucht te snipen :)

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zitten paar leuke dingen tussen, maar heb niets gelezen over dat Flashbangs korter worden oid, of dat shotguns weer generfed zijn.. Misschien heb ik eroverheen gelezen?

De Netcode is wel aagepakt waarbij client to client damage niet meer op simulate (?) gedaan wordt maar op FPS.. dus daarmee zou het 'om de hoek doodgaan' opgelost zijn.. ben benieuwd.. :/

Iemand al duidelijke veranderingen gemerkt? Post hier je ervaringen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

poor Leno schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 19:57:
Zitten paar leuke dingen tussen, maar heb niets gelezen over dat Flashbangs korter worden oid, of dat shotguns weer generfed zijn.. Misschien heb ik eroverheen gelezen?

De Netcode is wel aagepakt waarbij client to client damage niet meer op simulate (?) gedaan wordt maar op FPS.. dus daarmee zou het 'om de hoek doodgaan' opgelost zijn.. ben benieuwd.. :/

Iemand al duidelijke veranderingen gemerkt? Post hier je ervaringen :)
Qua gameplay geen noemenswaardige veranderingen. De shotguns heerschen nog steeds. De bipod op de M67 FRAG is overpowered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:30
Uffeltje schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 15:56:

Hoezo? Die staat gewoon online.. of is de PS4 versie pas volgende week online?

[ Voor 5% gewijzigd door Rivanov op 01-09-2015 20:31 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Spawnen lijkt consequenter te zijn. Ik kom bijna altijd op dezelfde plek (zolang het een beetje rustig is op die plek). In plaats van all-over-the-map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
Rivanov schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 20:30:
[...]

Hoezo? Die staat gewoon online.. of is de PS4 versie pas volgende week online?
Helaas op de PS4 pas over een week inderdaad.

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 11:18
Zijn er grote verschillen merkbaar met de zomer patch? Gisteren voor het eerst in maanden weer BF4 opgestart (helaas zonder uitbreidingen) maar wat speelt het toch heerlijk zeg!
Pagina: 1 ... 81 ... 85 Laatste

Let op:
~~~[html]Op de man spelen doen we nergens op tweakers, dus ook niet hier

Er zijn voor de Xbox One en de PS4 platoons beschikbaar, die kun je joinen via de volgende links:
<a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/3571873308087887416/'>Xbox One</a> - <a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/9144291971211376657/'>PS4</a>
Melden dat je gejoined bent is niet nodig.~~~[/html]