⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
BFBC3 zou tof zijn. BF5 ook trouwens
Whaddup Leno
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0
Handig om snel alles voor je jets te unlocken
Time to play BF4 and chew bubblegum! And I'm all out of gum
Iemand een idee?
/troll
Vanaaf de BF4 disk maar weer eens afstoffen.
WOII kun je met bijna ieder denkbaar terrein wat doen. Heb zelf vroeger ook zo'n beetje elke WOII shooter gespeeld maar das alweer zo lang geleden dat ik er nu weer naar snak, zeker met de mogelijkheden van nu.
Maar goed BF4 ben ik nog niet uitgekeken gelukkig :-)
Betreft PS4
Gisteren met de hulp van wat Tweakers opgehaald, dus wil je graag helpen. Voeg me maar toe en wellicht kan het deze avond / week een keer.densoN schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 18:42:
Ik zou graag eens de phantom bow op willen halen, maar ken niemand die alle prerequisites heeft. Hebben jullie nog tips? Ben al geregeld op phantom bow servers ingelogd, maar niemand lijkt voice chat te gebruiken...
Betreft PS4
[ Voor 16% gewijzigd door LoadedBaton op 12-08-2015 18:53 ]
PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton PS4: BF1 + GT Sport Xbox One: Forza 7 + GoW4 - Steam: LoadedBaton - PUBG + Spintires
Sweet! heb je toegevoegd. Kan vanavond na 20.00 eventueel al en anders van de week een keer (geen haast). Bedankt alvast!LoadedBaton schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 18:51:
[...]
Gisteren met de hulp van wat Tweakers opgehaald, dus wil je graag helpen. Voeg me maar toe en wellicht kan het deze avond / week een keer.
Ik wil ook wel helpen. Voeg me maar toe. Verwacht niet te veel van die boog trouwens.densoN schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 18:59:
[...]
Sweet! heb je toegevoegd. Kan vanavond na 20.00 eventueel al en anders van de week een keer (geen haast). Bedankt alvast!

Thanks, heb je ook even toegevoegd. Ach je moet wat om handen hebbenMrAelon schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 10:36:
[...]
Ik wil ook wel helpen. Voeg me maar toe. Verwacht niet te veel van die boog trouwens.
CoD? Ga je mond wassen!
Zoals gezegd gaat het me dus eigenlijk om de zombie modus.densoN schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 11:07:
[...]
Thanks, heb je ook even toegevoegd. Ach je moet wat om handen hebben![]()
CoD? Ga je mond wassen!
Ik heb wat filmpjes bekeken omdat ik ook wel wat interesse had (omdat: geen nieuwe BF dit jaar),MrAelon schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 10:39:
Waarschijnlijk vloeken in de kerk dit, maar toevallig iemand van de Battlefield groep die misschien CoD Black Ops 3 wil gaan kopen?
maar het ziet er nog steeds hetzelfde uit als MW1 en 2, maar dan met superjumps en weet ik veel wat.
Ik laat hem schieten
Ik hoor waarschijnlijk niet bij de "Battlefield groep", maar ik speel BF4 wel. Daarnaast ook CoD.MrAelon schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 10:39:
Waarschijnlijk vloeken in de kerk dit, maar toevallig iemand van de Battlefield groep die misschien CoD Black Ops 3 wil gaan kopen? Afgelopen jaren CoD wel eens 2e hands gekocht en nooit lang gehouden maar heb wel verdomd veel zin om zombies te knallen.
Je kan t spel makkelijk kopen voor zombies alleen. Black Ops 2 zombies wordt ook nog heel veel gespeeld.
Daarnaast de verschillen tussen CoD en BF:
CoD is een twitchshooter (à la Quake en Unreal Tournament) met korte en snelle potjes (<10min), waarbij de maps in het algemeen ontzettend uitgebalanceerd zijn.
BF is (veel) meer oorlog. Op grotere schaal gevechten waarbij alles mag. Dus rushen, kamperen, obj. spelen, killhoeren: allemaal geen probleem. Door de grotere schaal duren potjes ook veel langer. Zeker conquest kan hierdoor heel lang doorgaan (potjes van rond een uur), maar Rush spelen met teams die tegen elkaar opgewassen zijn, kan ook lekker lang doorgaan. Buiten dat is BF veel minder een twitch-shooter. De afstanden zijn groter, je sprint niet erg snel en je switcht niet snel naar je pistool. BF4 zit tussen twitch shooter (CoD) en sim (Arma) in.
Samengevat: CoD is een twitchshooter met korte potjes. BF4 is een semi oorlogsim met lange potjes.
Ik zou ff de Blops 3 betà proberen en je eigen mening vormen.
CoD was leuk tijdens de WW2 era: CoD 1 en 2 heb ik grijs gespeeld. Maar dat arena-shooter gedoe wat ze nu willen zijn... daar heb ik niets mee. Laat hem mooi schieten
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Maar... Zombies.....Jeroenimoes schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 14:58:
Ik ben niet van de twitchshooters.... ik kwam 10-15 jaar geleden nog mee met Unreal Tournament en Quake 3 Arena, maar daar was de lol ook snel vanaf.
CoD was leuk tijdens de WW2 era: CoD 1 en 2 heb ik grijs gespeeld. Maar dat arena-shooter gedoe wat ze nu willen zijn... daar heb ik niets mee. Laat hem mooi schieten
Hoog tijd dat je deel wordt van de "Battlefield groep" danSqueakyClean schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 14:16:
[...]
Ik hoor waarschijnlijk niet bij de "Battlefield groep", maar ik speel BF4 wel. Daarnaast ook CoD.
Je kan t spel makkelijk kopen voor zombies alleen. Black Ops 2 zombies wordt ook nog heel veel gespeeld.
Daarnaast de verschillen tussen CoD en BF:
CoD is een twitchshooter (à la Quake en Unreal Tournament) met korte en snelle potjes (<10min), waarbij de maps in het algemeen ontzettend uitgebalanceerd zijn.
BF is (veel) meer oorlog. Op grotere schaal gevechten waarbij alles mag. Dus rushen, kamperen, obj. spelen, killhoeren: allemaal geen probleem. Door de grotere schaal duren potjes ook veel langer. Zeker conquest kan hierdoor heel lang doorgaan (potjes van rond een uur), maar Rush spelen met teams die tegen elkaar opgewassen zijn, kan ook lekker lang doorgaan. Buiten dat is BF veel minder een twitch-shooter. De afstanden zijn groter, je sprint niet erg snel en je switcht niet snel naar je pistool. BF4 zit tussen twitch shooter (CoD) en sim (Arma) in.
Samengevat: CoD is een twitchshooter met korte potjes. BF4 is een semi oorlogsim met lange potjes.
Ik zou ff de Blops 3 betà proberen en je eigen mening vormen.
Ben bekend met beide games en Battlefield is veeel meer mijn ding. Toch kriebelt het wel met die zombie modus. Wel goed idee van die Beta, weet jij zo van wanneer tot wanneer die loopt?
Mocht je op PS4 spelen, voeg me maar toe (nick is gelijk aan hier). Misschien kunnen we een keertje samenspelen...MrAelon schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 15:04:
[...]
Hoog tijd dat je deel wordt van de "Battlefield groep" dan
Ben bekend met beide games en Battlefield is veeel meer mijn ding. Toch kriebelt het wel met die zombie modus. Wel goed idee van die Beta, weet jij zo van wanneer tot wanneer die loopt?
Verder loopt de Blops 3 beta van volgende week woensdag tot volgende week zondag, dus 19 augustus t/m 23 augustus. Ik heb m'n key via de pre-order bij Bol. Bevalt de beta je niet, dan kan je 'm altijd annuleren...
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Zit ook te twijfelen om hem aan te schaffen, Ben cod Nu wel een beetje zat!Kecin schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 19:17:
Zo, vandaag BF4 premium gekocht via PS+. Dus ook aangemeld voor het platoon! Lachen :-).
Is er veel te unlocken en levelen bij battlefield?
Verwijderd
Je moet ook geen Quick Match doen, gewoon zelf een server zoeken (EU, Rush of CQ etc etc).Verwijderd schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 16:07:
Ik heb bf4 nu een paar dagen geleend van een vriend maar telkens als ik een quick match join kom ik in alle maps behalve siege of shanghai,is dit normaal?
Was iig leuk en erg fijn eens wat meer fatsoendelijke teamm8's hebben. Want dat is bij mij vaak ergernis nr.1, debiele teamm8's.

Op een ragende Jeroenimous na ging het er vriendelijk aan toe inderdaad.poor Leno schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 11:29:
Wait.. dus je hebt met ons GoT meegespeeld.. En je vindt ons geen debielen?
Oohhwwww dan.. Hij heeft de Jolly Jeroenimous Rage Rampage doop al gehad?Uffeltje schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 11:42:
[...]
Op een ragende Jeroenimous na ging het er vriendelijk aan toe inderdaad.
Dan komt t wel goed
[ Voor 50% gewijzigd door poor Leno op 17-08-2015 11:45 ]
Vroeger was ik helemaal erg, heeft me af en toe wel een controller gekost, ik stop nu maar meestal voordat ik geheel gek wordt. (Ik sta bij andere online vrienden best bekent als Rage-quit-king)
Dus als ik wat meer kat uit boom heb gekeken, gaan jullie mij vast ook nog wel eens horen.
Vergis je niet, als het niet op een grappige manier is, dan levert het je een perma-mute opAlbinoraptor schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 13:35:
Nou ik kan er zelf ook nogal wat van.Dus ik vond Jeroenimous best meevallen.
Vroeger was ik helemaal erg, heeft me af en toe wel een controller gekost, ik stop nu maar meestal voordat ik geheel gek wordt. (Ik sta bij andere online vrienden best bekent als Rage-quit-king)
Dus als ik wat meer kat uit boom heb gekeken, gaan jullie mij vast ook nog wel eens horen.
Misschien dat Sony iets in kan bouwen dat wanneer spelers op genoeg van die mute-lijstjes staan gewoon van PSN afgeknikkerd worden

Ziet er vet uit!
Nais. Die gast op het eind had je moeten defibben of repair toolen voor de ultieme vernederingBUwe schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 11:00:
Filmpje! Sweet revenge op een airco camper in de laatste minuut.
[video]
Nog een vraagje , ik heb de "gewone" versie gekocht via PS4 network. Is die Update night operations ook gratis dan ? Of moet je daarvoor Premium hebben ?
*schol* :oD
Als het goed is wel, hij is gratis namelijk en er wordt niet gesproken over premium.Thommiie schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 13:50:
Nog een vraagje , ik heb de "gewone" versie gekocht via PS4 network. Is die Update night operations ook gratis dan ? Of moet je daarvoor Premium hebben ?
*schol* :oD
We're famous!

Dat was die Twitcher

Verder niet echt boeiend, en natuurlijk was het dat potje waar hij heel goed ging..
Liever gehad dat ie t laatste potje op Hammerhead had gedaan
Battlereport!
potje 3 heeft ie op Youtube staan...
potje 1: http://battlelog.battlefi...94238548088704/298370033/
potje 2: http://battlelog.battlefi...00436697601920/298370033/
potje 3: http://battlelog.battlefi...04438009091968/298370033/
potje 4: http://battlelog.battlefi...07100477773696/298370033/
potje 5: http://battlelog.battlefi...11785066551168/298370033/
Update:
Thanks to Bejaim, heeft de Youtube recording van alle potjes gevonden
http://www.twitch.tv/ekolimits/v/12025309
[ Voor 76% gewijzigd door Geronimous op 22-08-2015 17:28 ]
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Speel veel met mijn maatje, maar missen een beetje een nl squad om online te knallen.
Wij spelen vooral conquest (large/small) en hebben Premium.
Nou, prima dan speel ik de campaign wel eerst. Dus niet, na missie 1 zegt hij dat hij de full game moet installeren, maar dat duurt zo lang!
Iemand tips?
Inderdaad, ik dacht dat hij alles al had gedownload maar ik zie nu net dat hij 18/37 gb heeft binnengehaald. Maar even wachten dan!Uffeltje schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 00:40:
Wachten. Hij is de rest van de game aan het downloaden. Met het trage PSN kan dat wel even duren helaas.
@thechib12 downloading via psn blijft drama. Ik zou hem gewoon een nachtje aan laten staan dan zou hij morgenochtend wel klaar moeten zijn.
Nu wil ik graag Battlefield 4 op PSN kopen. Ik zie de normale voor € 12 en de Premium voor € 28. Nu twijfel ik welke ik moet kopen. Ik begrijp dat je met Premium alle beschikbare extra content krijgt. Ik heb echter geen idee hoeveel content je standaard al krijgt, hoe lang je daarmee doet, en hoeveel die extra content dan is. Durft iemand mij hierin te adviseren?
“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.
Echter, de hoeveelheid content met premium is dusdanig dat het zonde zou zijn om die niet te halen.
Veel extra mappen, veel extra wapens, assignments and so on.
Exact hetzelfde voorgehad... Heeft uiteindelijk meer dan 12 uur nodig gehadthechib12 schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 00:34:
Wat is dit voor een onzin, battlefield 4 vorige week gekocht via PSN. Na een tijdje gedownload en hij was aan het installeren. Installatie staat nu op 100% voor campaign, 45% voor fullgame. Het duurt heel erg lang, 1% per uur ongeveer.
Nou, prima dan speel ik de campaign wel eerst. Dus niet, na missie 1 zegt hij dat hij de full game moet installeren, maar dat duurt zo lang!
Iemand tips?

Als't ok is voeg ig wat mensen van hier toe...
Speel op de PS4.
Bij conquest, als ik zogoed als naast de vijandelijke vlag lig gebrurd het soms dat het "balkske" niet naar beneden gaat. Hoe komt dit ?
Pfoe geen idee, zelf nooit gehad. Kan er ook niets over vinden zo 123 op t interwebsrazRDJ schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 18:43:
Ik probeer nu verder te progressen in de campaign, dit is alleen niet mogelijk. Na een tijd krijg in in de missie te zien dat de verbinding is vebroken met de sessie. Ik speel toch singleplayer? Met multiplayer kan ik uren door gaan.
Speel op de PS4.

[ Voor 60% gewijzigd door poor Leno op 27-08-2015 10:35 ]
Ik heb dat ook gehad, maar bij mij was toen de volledige game nog niet gedownload ....razRDJ schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 18:43:
Ik probeer nu verder te progressen in de campaign, dit is alleen niet mogelijk. Na een tijd krijg in in de missie te zien dat de verbinding is vebroken met de sessie. Ik speel toch singleplayer? Met multiplayer kan ik uren door gaan.
Speel op de PS4.
Maar even verwijderen en reinstallen dus.Thommiie schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 10:45:
[...]
Ik heb dat ook gehad, maar bij mij was toen de volledige game nog niet gedownload ....
Als je voor een potje ingame een squad aanmaakt, kun je daar inderdaad niet uit. Daarom kun je beter iemand in een sessie joinen, dan balanceert de server je automatisch in een squad samen (mits er plek is in die squad, maar dat los je weer op door de eerste die een server joint een nieuwe squad aanmaakt. Let wel: als je op iemand joint en vervolgens zelf een andere squad joint, de autobalance wordt verbroken.Nix_R schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 15:53:
Kun je als je een ingame party hebt gemaakt ook nog andere squads joinen? of ben je verplicht om met ze tweeën in een squad te blijven?
Dus: met wie je speelt in een party gaan, 1 iemand zoekt een server en de rest joint op die persoon. (via Battlelog ingame / browser of via de Party)
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Thanks voor de info, ga het uitproberen!Jeroenimoes schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 18:25:
[...]
Als je voor een potje ingame een squad aanmaakt, kun je daar inderdaad niet uit. Daarom kun je beter iemand in een sessie joinen, dan balanceert de server je automatisch in een squad samen (mits er plek is in die squad, maar dat los je weer op door de eerste die een server joint een nieuwe squad aanmaakt. Let wel: als je op iemand joint en vervolgens zelf een andere squad joint, de autobalance wordt verbroken.
Dus: met wie je speelt in een party gaan, 1 iemand zoekt een server en de rest joint op die persoon. (via Battlelog ingame / browser of via de Party)

Nog iets meer dan een weekje wachten en dan Zavod in het donker.
Omdat het kan jeej!poor Leno schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 09:22:
Typisch, waarom moeten wij op PS4 nou weer een extra week wachten gvd?
Ik dacht eigenlijk altijd dat Sony Battlefield wel goed geregeld had.
Wat ik ook zo raar vind is dat de CoD beta nu alleen nog op PC en Xbox doorgaat en niet op de PS..
WIJ zijn tegen dergelijke verlakkerij binnen online gaming. Dus wat waarom maken we ons druk? WIJ doen BF en meer niet (oke, soms een beetje GTA)...
Dus

Ik ga hem maar eens halen denk ik:
YouTube: HOW TO UNLOCK THE PHANTOM BOW! - Battlefield 4
[ Voor 7% gewijzigd door ndonkersloot op 30-08-2015 23:09 ]
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Phantom Bow? Waar heb je t over?Tiwazz schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 23:08:
Misschien een beetje laat maar hebben hier mensen de phantom bow? Echt bizar de puzzel die eraan vooraf gaat..
Ik ga hem maar eens halen denk ik:
YouTube: HOW TO UNLOCK THE PHANTOM BOW! - Battlefield 4

Wow, nice!!!poor Leno schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 10:53:
[...]
Phantom Bow? Waar heb je t over?
[afbeelding]
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Nuttig voor het team? Nope
Heb ik zelfs nog een filmpje van
En je mag pas weer wat zeggen als je weer meespeelt..

Ook ik heb hem!

't Is inderdaad weer een tijdje geleden.poor Leno schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 22:04:
En je mag pas weer wat zeggen als je weer meespeelt..
[ Voor 60% gewijzigd door Uffeltje op 31-08-2015 22:17 ]
Man, ik heb nog steeds nachtmerries van de Leno-Gaat-Bow-Masteren tijd.poor Leno schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 11:09:
Ja, awesome factor = level 999,
Nuttig voor het team? Nope
Heb zelfs therapie gehad, maar daar ben ik mee opgehouden toen bleek dat het buiten mijn pakket viel. Iedere dag dat ik nu goed doorkom is weer een kleine overwinning. Dus ik hoop toch zo dat EA/DICE niet nog meer van dat soort fratsen uit gaan halen. Ik trek dat gewoon niet meer.Dersan schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 00:15:
[...]
Man, ik heb nog steeds nachtmerries van de Leno-Gaat-Bow-Masteren tijd.
Zo doken er gisteren geruchten op dat het riotshield aangepast gaat worden (Captain America-style). Ik moet er toch niet aan denken dat Leno los gaat wanneer hij die 500 headshots op 1000m wil gaan halen met dat ding.....

Nee maar ff serieus hoe vet zou dat zijn als de riotshield nu als sniper-boomerrang gebruikt kan worden!!BlaTieBla schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 08:10:
[...]
Heb zelfs therapie gehad, maar daar ben ik mee opgehouden toen bleek dat het buiten mijn pakket viel. Iedere dag dat ik nu goed doorkom is weer een kleine overwinning. Dus ik hoop toch zo dat EA/DICE niet nog meer van dat soort fratsen uit gaan halen. Ik trek dat gewoon niet meer.
Zo doken er gisteren geruchten op dat het riotshield aangepast gaat worden (Captain America-style). Ik moet er toch niet aan denken dat Leno los gaat wanneer hij die 500 headshots op 1000m wil gaan halen met dat ding.....![]()

(Handig tegen de dinosaurussen die ongetwijfeld in een DLC gaan komen)
Dersan schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 00:15:
[...]
Man, ik heb nog steeds nachtmerries van de Leno-Gaat-Bow-Masteren tijd.

---
Maar goed, vandaag 12:00 de nieuwe Patch dus.. Ik hou mn hart vast.. Welk 'verbeteringen' zullen we nu weer problemen mee hebben?
Ik hoop dat ze de Shotguns, Flashes, Incendiaries en Netcode goed hebben gefixed.. Maar het zal wel weer uitdraaien op 4 maanden wennen aan nieuwe TTK's, Hitboxjes, en wss dat heup-schieten nu accurater wordt dan ADSsen

[ Voor 15% gewijzigd door poor Leno op 01-09-2015 10:05 ]
Ja geen idee eigenlijk.. Ik ga gewoon af op wat iedereen op dat internets zegt..BlaTieBla schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 11:44:
Hoe komt het toch dat jouw vertrouwen in EA/BF patches zo laag is?
[ Voor 54% gewijzigd door poor Leno op 01-09-2015 11:50 ]
Zelf was ik eigenlijk het meest benieuwd naar Zavod in 't donker, maar dat duur helaas nog een weekje.
Het meest opvallende vond ik m15 AT mines met een rood knipperend lichtje?!?!Uffeltje schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 15:56:
De patch notes voor de summer patch zijn inmiddels online.
Zelf was ik eigenlijk het meest benieuwd naar Zavod in 't donker, maar dat duur helaas nog een weekje.
- No longer blinds dead people
• Increased SRAW range and top speed slightly
Hopelijk is deze nu weer te gebruiken om helikopters uit de lucht te snipen
PSN: Von_Smallhausn
De Netcode is wel aagepakt waarbij client to client damage niet meer op simulate (?) gedaan wordt maar op FPS.. dus daarmee zou het 'om de hoek doodgaan' opgelost zijn.. ben benieuwd..

Iemand al duidelijke veranderingen gemerkt? Post hier je ervaringen
Qua gameplay geen noemenswaardige veranderingen. De shotguns heerschen nog steeds. De bipod op de M67 FRAG is overpowered.poor Leno schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 19:57:
Zitten paar leuke dingen tussen, maar heb niets gelezen over dat Flashbangs korter worden oid, of dat shotguns weer generfed zijn.. Misschien heb ik eroverheen gelezen?
De Netcode is wel aagepakt waarbij client to client damage niet meer op simulate (?) gedaan wordt maar op FPS.. dus daarmee zou het 'om de hoek doodgaan' opgelost zijn.. ben benieuwd..
Iemand al duidelijke veranderingen gemerkt? Post hier je ervaringen
Hoezo? Die staat gewoon online.. of is de PS4 versie pas volgende week online?Uffeltje schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 15:56:
De patch notes voor de summer patch zijn inmiddels online.
[ Voor 5% gewijzigd door Rivanov op 01-09-2015 20:31 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Helaas op de PS4 pas over een week inderdaad.Rivanov schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 20:30:
[...]
Hoezo? Die staat gewoon online.. of is de PS4 versie pas volgende week online?
~~~[html]Op de man spelen doen we nergens op tweakers, dus ook niet hier
Er zijn voor de Xbox One en de PS4 platoons beschikbaar, die kun je joinen via de volgende links:
<a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/3571873308087887416/'>Xbox One</a> - <a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/9144291971211376657/'>PS4</a>
Melden dat je gejoined bent is niet nodig.~~~[/html]