Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dvdkiwi schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 12:39:
[...]

Kan je in plaats van de game af te sluiten niet gewoon suspend/resume doen?
Als ik nu op campaign klik dan kan ik alleen kiezen uit easy, normal of hard... Ik heb het spel vorige keer ook gewoon goed afgesloten dus ik weet niet waar het aan ligt.

Als ik op battle log kijk zie ik nog wel dat ik de levels heb behaald, ik heb ook nog m'n dogtags en dingen van de campaign die unlocked zijn maar moet wel gewoon weer op nieuw beginnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:07
Dan zit er niks anders op dan de campaign in één ruk uit te spelen ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:27

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

poor Leno schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 10:09:
De nieuwe map :)

*veeuls te groot* :/

[video]
Is goed voor je conditie. Lopen kreng!! :+
Desalniettemin; ik vond het in BF2 best een goede map. Qua actie e.d. komt die in de richting van Golmud Railway.

Dit zijn wel de momenten dat ik het ruk vind dat de PS4 niet de oudere spelen kan afspelen (incl. PC-games :))

[ Voor 12% gewijzigd door BlaTieBla op 23-06-2015 20:00 ]

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19:38

PsychoMantis_NL

PSN: PsychoMantis_NL

poor Leno schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 11:15:
Dit is de classic map, niet de community map :)
Ah, die had ik helemaal nog niet voorbij zien komen. Misschien toch weer wat vaker BF aanslingeren als ik tijd heb :9

PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 23:40
BlaTieBla schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 19:04:
[...]

Is goed voor je conditie. Lopen kreng!! :+
Desalniettemin; ik vond het in BF2 best een goede map. Qua actie e.d. komt die in de richting van Golmud Railway.

Dit zijn wel de momenten dat ik het ruk vind dat de PS4 niet de oudere spelen kan afspelen (incl. PC-games :))
Ik zou durict €60 betalen voor een pack met BFBC2 en BF3 voor de PS4. <3

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SavageBrother
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-08 10:36
Mijn excuses voor de geweigerde uitnodigingen gisterenavond, was namelijk net gestopt met spelen en probeerde wat aan te kloten met een mediaserver.

It's dogged that does it

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsja Savage.. Achteraf, achteraf.. achteraf is mooi wonen en kun je een koe in de kont kiek'n :/

Hier gaan weldegelijk partyvragen over gesteld worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SavageBrother
_O-

Dan mogen Stensie en Sham zich ook wel even melden!

God wat een verschrikking was dat gisteren op metro.

It's dogged that does it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

poor Leno schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 09:20:
Tsja Savage.. Achteraf, achteraf.. achteraf is mooi wonen en kun je een koe in de kont kiek'n :/

Hier gaan weldegelijk partyvragen over gesteld worden..
Ik neem aan dat de enquête-commissie hiervoor weer in ere wordt hersteld. Een dergelijk incident hebben we niet meer meegemaakt sinds het illegaal meeliften op vliegtuigvleugels in BF1942 (wat het brandstofverbruik aanzienlijk deed stijgen).
SavageBrother schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 09:24:
_O-

Dan mogen Stensie en Sham zich ook wel even melden!

God wat een verschrikking was dat gisteren op metro.
Huh?, wat?

[ Voor 19% gewijzigd door BlaTieBla op 24-06-2015 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit is een serieus probleem, dat gelijk by the bud genipped moet worden.. Anders is het hek van de dam..

De tuchtcommissie en college van bestuur zal zich hier over moeten buigen.

Tot die tijd is Savage onvoorwaardelijk geschorst van alle werkzaamheden en is tijdelijk op nonactief gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SavageBrother
BlaTieBla schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 09:25:
[...]

Ik neem aan dat de enquête-commissie hiervoor weer in ere wordt hersteld. Een dergelijk incident hebben we niet meer meegemaakt sinds het illegaal meeliften op vliegtuigvleugels in BF1942 (wat het brandstofverbruik aanzienlijk deed stijgen).

[...]

Huh?, wat?
Jij was natuurlijk al eerder weg.
poor Leno schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 09:42:
Dit is een serieus probleem, dat gelijk by the bud genipped moet worden.. Anders is het hek van de dam..

De tuchtcommissie en college van bestuur zal zich hier over moeten buigen.

Tot die tijd is Savage onvoorwaardelijk geschorst van alle werkzaamheden en is tijdelijk op nonactief gezet.
Leno pls, y u do dis

It's dogged that does it

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik stel zoiets voor..

[ Voor 46% gewijzigd door poor Leno op 24-06-2015 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Als we nu custom skins hadden kunnen dat laatste stuk vanaf 3:07 doen..... Maar ja, dat mag weer niet van EA/Dice :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DICE heeft zelf toch maar een official flashbang thread gestart _O-

FLASHBANGGG!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nadat ik hier gisteren had geklaagd over het kwijtraken van mijn voortgang in de singleplayer zette ik gefrustreerd de PS4 's avonds weer aan. Ik wilde toch graag die laatste 5 beschikbare PS Trophies nog hebben. Ik had nog 1 idee en dat was om mijn online software update te downloaden en wonder boven wonder werkte dat... in de online opslag stond nog een save file van meer dan een maand geleden en nadat ik die had gebruikt om mijn systeem versie te overschrijven kon ik in de campaign ineens wel weer verder in de tashgar missie en hoefde ik niet helemaal opnieuw te beginnen. Wel jammer dat dit de versie was waarin ik niet alle collectibles had verzameld dus ik heb eeb stuk minder wapens tot mijn beschikking maar daarmee haal ik het ook vast wel. Gelijk even de infiltrator trophy gehaald en vanavond eens kijken of ik hem uit kan spelen.

toch erg blij dus maar de single player is wel echt een foutenfestival hoor. zo had ik:

-in de eerste missie waarbij je door de helicopter van de weg geschoten wordt wel 80 pogingen nodig om die helicopter neer te schieten tot ik op internet las hoe je dat moest doen en dat het een bekend probleem is.
-In tashgar missie blaast de AI een deel van de steiger op waardoor ik niet tot het laatste stukje kon lopen. Als ik mezelf dan dood laat gaan om het opnieuw te proberen gebeurt dit gewoon nog een paar keer.
-In tashgar missie op het allerlaatst moet je de dam opblazen met C4, die had ik wel maar kon ik niet selecteren. een reset naar het laatste checkpoint resulteerde gewoon in de hele missie weer van begin af aan moeten spelen.
-Mijn voortgang en savegames in de campaign ben ik nu al twee keer kwijtgeraakt waardor ik helemaal opnieuw moest gebinnen. (gelukkig heb ik daar nu een fix voor)
-Daarnaast nog tal van grafische fouten zoals gewoon dwars door burgers heenrijden in de cutscenes en dergelijke schoonheidsfoutjes.

Al met al wel erg veel bugs voor een spel zo populair als BF4. maargoed bijna klaar en dan weer lekker op multiplayer om daar de laatste trophies te gaan pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De CTE voor de Xbox komt 6 juli :)

Nu de PS nog..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
Not gonna happen. Volgens mij is Sony niet zo makkelijk met dat soort dingen. :-(

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aan de andere kant.. deze gast heeft ook wel een punt.. 1e comment _O-

Trixie_I:
Oh joy... more ways to let people who have no idea what a real Battlefield game is to fuck up battlefield with horrible suggestions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 20:37
Eindelijk wat meer een fly by door de nieuwe Dragon Valley.

Voordat men gaat roepen dat het veel te groot is; ik kan me van BF2, waar je ook met 64 man in de server zat, en er 8 vlaggen waren, er altijd voldoende actie was. De map is namelijk erg smal: dus je krijgtwat meer een soort metro of locker idee, maar dan ook voor voertuigen. En je kunt langs sneaken om de vlaggen achter de linies te pakken. Potjes duren wat langer dan normaal, maar echte vlaggendans kan ik me niet herinneren.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
Van mij mogen ze die hele map schrappen en de tijd die daardoor vrij komt besteden aan een betere netcode of een systeem dat spelers uit andere zones het joinen van Europese servers onmogelijk maakt.

Verdomme wat word ik na de patch weer vaak om hoekjes gekilled. Ook tradekills komen weer meer en meer voor. :(

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-04 19:12
Te vaak idd, en waarom de balancing van die wapens elke keer veranderd word is me ook een raadsel. Shotguns ook weer zwaar overpowered. Zelfde als anti air waar iedereen over klaagt maar waar niks aan gebeurt. Nerve dat ding eens. En dubbele hit heatseekers vanuit heli op jet mag van mij wel insta kill zijn. Of in ieder geval onherstelbaar beschadigd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prozaq
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-08 09:47
Ze kunnen heel simpel de netcode fixeen... gewoon deze patch terugdraaien. Maar ik kan me voorstellen dat goede netcode ook gewoon extra kosten zijn voor hun, bandbreedte, processing power etc. Ergens ben ik wel blij met deze patch, ik steek nu stukken minder uren in dit spel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:43
Quido schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 23:48:
Te vaak idd, en waarom de balancing van die wapens elke keer veranderd word is me ook een raadsel. Shotguns ook weer zwaar overpowered. Zelfde als anti air waar iedereen over klaagt maar waar niks aan gebeurt. Nerve dat ding eens. En dubbele hit heatseekers vanuit heli op jet mag van mij wel insta kill zijn. Of in ieder geval onherstelbaar beschadigd. :)
Shotguns zijn gewoon zoals ze waren in BF3. Ze vallen nu alleen op omdat ze te zwak waren in BF4 en nu na 1.5 jaar een boost krijgen. Maar ze zijn niet erger dan in het verleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
Zijn de shotguns in BF3 niet ook al een beetje generfd, op t eind? Kan me niet herinneren dat je op redelijke afstand iets kon doen met een shitgun, tenzij je een slug shell nam.

Vind nog altijd dat de vehicle gameplay uit BF3 terug moet...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
Shotgun is nogal sterk na de patch, zie onderstaande clips. :P :+ UTS-15 met buckshot en full choke.

[ Voor 13% gewijzigd door Uffeltje op 27-06-2015 20:45 ]

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quido
Gaat echt nergens over, afstanden ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-09 20:58

Grudgie

PSN: Grudgie7

Erg jammer dat ik mijn PC Soldier niet kan gebruiken voor de PS4 versie. Heb net sinds klein weekje een PS4 en wil misschien BF4 aanschaffen maar als ik helemaal opnieuw een soldier moet aanmaken wacht ik denk ik toch liever op de nieuwe BF5?, die er komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Uffeltje schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 20:45:
Shotgun is nogal sterk na de patch, zie onderstaande clips. :P :+ UTS-15 met buckshot en full choke.

[video]
Hij is sterk, maar niet te sterk. Ik ben het zoals BF3 gewend en daar was toen ook, over het algemeen, geen gezeik over.

Daarnaast speel je op Locker met clusterfuck gangen. Probeer deze setup maar eens Paracel Storm ;)
Grudgie schreef op zondag 28 juni 2015 @ 17:21:
Erg jammer dat ik mijn PC Soldier niet kan gebruiken voor de PS4 versie. Heb net sinds klein weekje een PS4 en wil misschien BF4 aanschaffen maar als ik helemaal opnieuw een soldier moet aanmaken wacht ik denk ik toch liever op de nieuwe BF5?, die er komt.
Als jij kan wachten tot eind 2016, dan prima. In die tussentijd had je al 10 soldiers aan kunnen maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
Ik zou het wel leuk vinden om opnieuw te beginnen, lekker alles opnieuw unlocken. Zelf heb ik alles unlocked en het grootste gedeelte van de assignments gehaald, er is geen uitdaging meer.

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteravond voor het eerst in maanden maar weer eens BF4 gedaan. Eigenlijk niets meer gedaan dan de hele avond in de MAV gezeten. Samen met een random squad mate een paar prima potjes kunnen doen; heerlijk spelen als de ander ook voice chat gebruikt. De combinatie van Recon+MAV en Assault op de grond is behoorlijk sterk, hij is eigenlijk voor geen enkele verassing komen te staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Laatst online: 22:44
Verwijderd schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 09:55:
Gisteravond voor het eerst in maanden maar weer eens BF4 gedaan. Eigenlijk niets meer gedaan dan de hele avond in de MAV gezeten. Samen met een random squad mate een paar prima potjes kunnen doen; heerlijk spelen als de ander ook voice chat gebruikt. De combinatie van Recon+MAV en Assault op de grond is behoorlijk sterk, hij is eigenlijk voor geen enkele verassing komen te staan :)
Ik vind mavven ook heel erg leuk om te doen. Wil dan echter wel squadleader zijn, dan is het nog een beetje leuk met de puntjes :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dersan schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 11:01:
[...]

Ik vind mavven ook heel erg leuk om te doen. Wil dan echter wel squadleader zijn, dan is het nog een beetje leuk met de puntjes :).
Squad spotting schiet inderdaad lekker op, als je dan ook nog een sqaud hebt die je orders netjes opvolgt dan kan je SPM nog aardig hoog zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Nieuwe maand, nieuwe clipjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAelon
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 28-07 15:08
Gisteren weer een paar leuke potjes gespeeld met Loaded, Shamino, Chris en Stensen. Vooral de afsluitende pot attacking op Locker was erg fijn, elke MCOM voor moeten knokken. Zoals 't heurt. En nog mogen levelen naar 120, ook lekker.

@Stensie, mans filmpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat met die jeep wegblazen was erg lachen! We zaten echt rond te tollen haha _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
poor Leno schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 11:13:
Dat met die jeep wegblazen was erg lachen! We zaten echt rond te tollen haha _O-
Ik was nog bang dat ik geraakt zou worden door die UAV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maj-Maj
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-09 20:58
Pfft, de servers zijn vandaag een drama op de PS3. Van de 6 potjes werd ik er ongeveer 4 keer uitgeschopt wegens connection error of bleef ik met een paar andere over op de server terwijl de rest eruit werd geknald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Ik had inmiddels al weer wat nieuwe defib-kills. Dus tijd voor een compilatie

Ik heb er op dit moment nog maar iets van 70, dus nog zo'n 430 te gaan :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hahahaha ouwe teabaggert _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
SavageBrother schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 08:57:
Ik heb me gisteren toch wel weer goed vermaakt, en niet alleen om Battlefield _O- .

*Jeroen gaat op een naar zijn mening op z'n minst twijfelachtige manier dood* -> KSSSHSHSHHSHS *geluid van een inéénstortende fabriek + een hoeveelheid vloeken waar Gordon Ramsay tranen van in z'n ogen zou krijgen*

*Wie nu lacht gaat op MUTE!!*

*7 overige party leden: Proesstttttttt _O- *
watching_meme

Infinite mute ? >:) :+

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

AAaaaaaahhhhh... FFS... een half uur te laat met het behalen van die community mission (ends at july 6th @ 2:00 PT). Heb ik ook eens een keer 11 boatkills... Helemaal voor jan-met-de-korte-achternaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BlaTieBla schreef op maandag 06 juli 2015 @ 12:30:
AAaaaaaahhhhh... FFS... een half uur te laat met het behalen van die community mission (ends at july 6th @ 2:00 PT). Heb ik ook eens een keer 11 boatkills... Helemaal voor jan-met-de-korte-achternaam.
Ja gvd daar kwam ik dus ook achter.. nu hoef ik de rest ook niet meer zo nodig :(

Quote zelf tijdje terug:
poor Leno schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 16:00:
[...]
...
Of dat je er maar 11 van de 12 hebt..
Dat zou me echt opvreten..
haha Sha-"for f*ck's sake"-mino _O-

[ Voor 73% gewijzigd door poor Leno op 06-07-2015 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

I blame dice. Moeten ze die mission maar niet tijdens een hittegolf laten lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
8)7 Balen. Wel een troost dat de dogtags verder niet veel aan de game toevoegen.

Mij leverde de missie in ieder geval een bijzonder moment op. :+

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

poor Leno schreef op maandag 06 juli 2015 @ 12:54:
[...]
haha Sha-"for f*ck's sake"-mino _O-
Not funny. Not funny at all :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BlaTieBla schreef op maandag 06 juli 2015 @ 13:08:
I blame dice. Moeten ze die mission maar niet tijdens een hittegolf laten lopen.
Ja dat sowieso, maar ik vind t gewoon ook dom dat je m moet claimen ipv dat je m automagisch krijgt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
poor Leno schreef op maandag 06 juli 2015 @ 13:31:
[...]

Ja dat sowieso, maar ik vind t gewoon ook dom dat je m moet claimen ipv dat je m automagisch krijgt 8)7
Dat claimen vind ik ook erg dubbelop.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

poor Leno schreef op maandag 06 juli 2015 @ 13:31:
[...]

Het garandeert wel interactie met de battlelog website (reclame inkomsten??), maar ik had begrepen dat BF4 de laatste game zou zijn die van battlelog gebruik zou gaan maken. Dus dat is ook aflopende zaak.
Zal ongetwijfeld een gedachtekronkel zijn van diezelfde gast die ook de netcode 'geoptimaliseerd' heeft :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razenko
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 17-09 18:02
Jeej gaan we weer.. EA heeft weer eens problemen. Shamino is op dit moment de enige die online komt

PSN: Europhea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
Voor diegene die erop zaten te wachten: Premium is weer ns met 50% korting in de Store:
https://store.playstation...01832_00-PREMIUM000000000

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremedch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-11-2022

Supremedch

PSN: supremedch

Jeroenimoes schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 13:55:
Voor diegene die erop zaten te wachten: Premium is weer ns met 50% korting in de Store:
https://store.playstation...01832_00-PREMIUM000000000
Alleen PS3
niks gezegd!!!

[ Voor 5% gewijzigd door Supremedch op 08-07-2015 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Razenko schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 21:18:
[...]
Shamino is op dit moment de enige die online komt
En dat dankzij pure 1337 skillz. Niets meer, niets minder :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razenko
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 17-09 18:02
BlaTieBla schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 20:08:
[...]

En dat dankzij pure 1337 skillz. Niets meer, niets minder :+
Do you feel lucky punk?

ik vond het op een gegeven moment wel best, heb maar een film opgezet en ben in slaap gevallen }:O

PSN: Europhea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Sja. Rocket league is ook best leuk =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SavageBrother
Via wie of wat kan ik de Telegram BF4 groep betreden :)?

It's dogged that does it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
SavageBrother schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 15:17:
Via wie of wat kan ik de Telegram BF4 groep betreden :)?
Wat is je username op Telegram? (@SavageBrother?).

Als ik die heb voeg ik je toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SavageBrother
Die username probeer ik aan te maken, maar volgens mij is er een storing bij Telegram, want hij blijft maar laden en de website doet het momenteel ook niet.

It's dogged that does it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Et mon nom de Telegram est @Sh4m1n0
(volledig in lijn met m'n PS4 handle/nick/whateveruwannacallit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Pfff, wat een teams weer vanmiddag...
De helft ligt in de bosjes te snipen, op rush :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:01
kiwi met hoeveel spelen jullie vaak? Allemaal van tweakers? Wil wel een keer meedoen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Soms met 2, soms met 10 ;)
Er zijn bijna altijd wel mensen online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SavageBrother
dvdkiwi schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 18:45:
Soms met 9 :( .
GerardHenninger schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 15:24:
[...]

Wat is je username op Telegram? (@SavageBrother?).

Als ik die heb voeg ik je toe.
Idd @SavageBrother, t zou nu moeten werken.

[ Voor 40% gewijzigd door SavageBrother op 15-07-2015 09:48 ]

It's dogged that does it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SavageBrother
- dubbel

[ Voor 95% gewijzigd door SavageBrother op 15-07-2015 09:48 ]

It's dogged that does it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAelon
dvdkiwi schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 18:45:
Speel jij ook alweer dan? :o En ik wil in jou team met Rocket League, dat moet jij toch goed kunnen met al je race-game ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Ik heb Bloodborne klaar, dus ik speel weer eens Battlefield ja :)
Rocket League heb ik niet ;)

Maar ik merk wel dat de randoms nog steeds niet beter geworden zijn; snipers en tdm spelers in rush/conquest all over the place :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAelon
dvdkiwi schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 12:47:

Maar ik merk wel dat de randoms nog steeds niet beter geworden zijn; snipers en tdm spelers in rush/conquest all over the place :F
Het lijkt alsof ze zich verzameld hebben in een clan met de tag [GoT]. Zijn ze makkelijker te herkennen. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
dvdkiwi schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 12:47:

Ik hoorde dat Leno vandaag de blauwen ook niet zo goed vond....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Kudos voor deze paradrop incoming Leno payback!!
Die is wel dood :P

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=62DHxUSTHEw]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 09:32:
Kudos voor deze paradrop incoming Leno payback!!
Die is wel dood :P

[video]
_O- _O- _O-

Don't touch my Kiwi! :(

Leno to the rescue! (alleen net paar seconden te laat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
oeh Aelon, Aelon, Aelon!!

Nieuwe nummers voor onze Jeep en Quad quests! *O*

_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon93
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-09 11:59
Ik krijg steeds "Connection Lost" bij het spelen van de campaign op de PS4... Iemand een idee?

Wou graag de campaign spelen :) Maar soms na 2 á 5 minuten word ik uit de campaign gekickt naar het menu met de melding dat de verbinding is verloren.

[ Voor 50% gewijzigd door Falcon93 op 16-07-2015 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAelon
poor Leno schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 10:26:
oeh Aelon, Aelon, Aelon!!

Nieuwe nummers voor onze Jeep en Quad quests! *O*

[video]

[video]

[video]

_O-
oOo oOo Ik neem aan dat wij dit weekend een date hebben? :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
razRDJ schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 15:01:
Ik krijg steeds "Connection Lost" bij het spelen van de campaign op de PS4... Iemand een idee?

Wou graag de campaign spelen :) Maar soms na 2 á 5 minuten word ik uit de campaign gekickt naar het menu met de melding dat de verbinding is verloren.
Geen idee of het ECHT moet om een verbinding tot stabd te brengen, maar soms helpt het dan om een game al offline te starten. Dus: verbinding verbreken, dan Battlefield opstarten. Geen idee of het werkt, maar misschien probeert de game dan al geen verbinding meer te maken en mislukt dat dus ook niet (offline modus ofzo). Worth trying :)

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
The heck?
Gewoon niemand online :/
*huilen doet*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
dvdkiwi schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 19:55:
The heck?
Gewoon niemand online :/
*huilen doet*
*kuch*Rocket League*kuch* ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
*kuch*GTAV*kuch
*kuch*Unity*kuch*
*kuch*Batman*kuch
*kuch*Bloodborne*kuch*
*kuch*Project Cars*kuch*

Inderdaad genoeg mensen online die andere games spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 10:35:
[...]

*kuch*GTAV*kuch
*kuch*Unity*kuch*
*kuch*Batman*kuch
*kuch*Bloodborne*kuch*
*kuch*Project Cars*kuch*

Inderdaad genoeg mensen online die andere games spelen :P
Dubbel geld en RP bij GTA5 dit weekend, vandaar :)

Kunnen zo wel Battlefielden? Kan tot 14.00 ongeveer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Ik ben er ergens in de loop van de middag/avond pas denk ik ;)
Dingen doen nog en zo :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
Het is weer tijd voor een nieuwe compilatie. :+

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-09 22:03
Uffeltje schreef op maandag 20 juli 2015 @ 09:32:
Het is weer tijd voor een nieuwe compilatie. :+

[video]
Die laatste, met de smaw. Die dacht zeker dat je dood was ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
Haha ik denk het, was aan het telefoneren en hij ging plots voor me liggen. :P

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BUwe
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 27-08 16:31
Pff, die attack chopper op 3:45:"Ik ga even iets naar links, anders mist die RPG me."

Ik heb de laatste tijd wat meer backlog weggewerkt en me minder met BF4 bezig gehouden, maar toch nog wat middelmatige momenten meegemaakt:

[ Voor 54% gewijzigd door BUwe op 22-07-2015 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-09 11:54

The DenMan

PSN ID: Thedenman

Heb gisteren sinds maanden ook weer is gespeeld. Heb me prima vermaakt(ondaks dat sommigen me wat stil vonden), alleen jammer dat er gespeeld werd op "oude" mappen. De reden daarachter was opzich wel logisch, want met de mappacks roteer je maar tussen 4 maps. Moet ik anders alleen maar is gaan kijken. Heb de maps van Dragon Teeth en Final Stand nog niet gezien verder.

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BUwe
Het is net wat er aan geschikte servers te vindenis. Meestal zoek je op game-mode en een stuk of 10-15 plekken vrij zodat je makkelijk bij elkaar in het team kan komen. De kans is groot dat je dan op een server met de vanilla maps komt, omdat die er nou eenmaal meer zijn. Maar ik vindt die Large Battles-servers met mixed maps ook prima te doen.

En het is niet erg als je stil bent, hoor, andersom is irritanter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
The DenMan schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 15:41:
..............alleen jammer dat er gespeeld werd op "oude" mappen. De reden daarachter was opzich wel logisch, want met de mappacks roteer je maar tussen 4 maps.
Er zijn ook mixed servers te vinden die alle maps door elkaar heen draaien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
BUwe schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 16:44:

En het is niet erg als je stil bent, hoor, andersom is irritanter.
Perfection geantwoord Buwe! ;)

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aramiss
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 00:59
Ricloo86 schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 08:43:
[...]

Perfection geantwoord Buwe! ;)
Oh dat ben ik geweest :P Je bent rustig dat is fijn. 8x kletskousen zoals ik zelf ben, schiet ook niet op.
We speelden lekker samen, toffe avond gehad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Aramiss schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 12:10:
[...]

Oh dat ben ik geweest :P Je bent rustig dat is fijn. 8x kletskousen zoals ik zelf ben, schiet ook niet op.
We speelden lekker samen, toffe avond gehad!
Haha doel hiermee niet op jou hoor hahaha ;)

Maar wel altijd gezellig, en dat ik rustig ben hoor ik niet vaak hahaha

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:30
Ook hier maanden niet gespeeld, even uitstapje gemaakt naar CodAW etc. Maar wat een fun weer zeg!
Spel loopt verrekte goed (op PS4) zolang je conquest large ontwijkt (loopt meer op 30fps dan 60fps qua feeling).

Heerlijke battles gehad met de AR160 (wat een gun) met de coyote RDS.

Komende tijd gaat het schijfje er niet meer uit.

Groot nadeel nog steeds, op de ps4, is dat BF4 nog steeds (te) vaak random crashed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maj-Maj
Beste mensen, heb sinds vandaag de draadloze headset van Sony voor de ps3, maar het valt mij erg op dat er een hele storende fluittoon zit in-game zit die ik ook al hoorde met de andere koptelefoon. Horen jullie dit ook en zo ja, weten jullie hier fix voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maj-Maj schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 16:42:
Beste mensen, heb sinds vandaag de draadloze headset van Sony voor de ps3, maar het valt mij erg op dat er een hele storende fluittoon zit in-game zit die ik ook al hoorde met de andere koptelefoon. Horen jullie dit ook en zo ja, weten jullie hier fix voor?
Geen idee, maar je kunt dit beter in het PS4 topic vragen :)

(Of als je de PS3 headset voor de PS3 hebt gekocht, dan het PS3 topic :D )

[ Voor 7% gewijzigd door poor Leno op 25-07-2015 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Eindelijk de filmpjes van Uffel en Buwe bekeken!
Lekker weer hoor :*)
Zitten hele mooie rpg/Smaw shots bij _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maj-Maj
poor Leno schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 11:07:
[...]

Geen idee, maar je kunt dit beter in het PS4 topic vragen :)

(Of als je de PS3 headset voor de PS3 hebt gekocht, dan het PS3 topic :D )
Nou ja, ik merk het alleen bij bf4 en niet bij andere spellen en het piepen begint zodra ik een server heb gejoind. Lijkt me dus meer een Bf4-gerelateerd probleem. Heb idd een ps3 trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maj-Maj schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 13:07:
[...]

Nou ja, ik merk het alleen bij bf4 en niet bij andere spellen en het piepen begint zodra ik een server heb gejoind. Lijkt me dus meer een Bf4-gerelateerd probleem. Heb idd een ps3 trouwens.
Ah ik had niet begrepen dat het alleen bij BF4 is.. Tsja dan heb ik al helemaal geen idee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BUwe
Weet je zeker dat het niet lockende noobs zijn die niet met een RPG durven te spelen? Of heb je het ook als je infantry speelt? :)
Maj-Maj schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 13:07:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb net china rising gedownload en geinstalleerd, alleen zijn er alleen maar lege servers! wat kan ik hier aan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 12:23:
ik heb net china rising gedownload en geinstalleerd, alleen zijn er alleen maar lege servers! wat kan ik hier aan doen?
Waar zoek je op? Conquest Large of Rush? Laatstgenoemde zal niet veel gespeeld worden vrees ik op CR. Je kunt een aantal filters uitzetten en bijvoorbeeld ook zoeken in de US East regio. Daarnaast is mijn ervaring dat je meer servers vindt via Battlelog op je PC dan de ingame Battlelog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zowel bij Rush als Team Deathmatch geprobeerd maar zonder resultaat. zou je me kunnen uitleggen hoe ik bij die US East regio kom? ben namelijk niet zn techneut :D
kazuka schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 13:02:
[...]

Waar zoek je op? Conquest Large of Rush? Laatstgenoemde zal niet veel gespeeld worden vrees ik op CR. Je kunt een aantal filters uitzetten en bijvoorbeeld ook zoeken in de US East regio. Daarnaast is mijn ervaring dat je meer servers vindt via Battlelog op je PC dan de ingame Battlelog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quido
Als ik een compilatie zou willen maken over aantal keer dat ik om de hoek doodgeschoten word dan word het een compilatie met de lengte van een speelfilm. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BUwe
Onder Multiplayer, Find Server, dan change filter (rechter of linker stickje indrukken), en dan naar rechts scrollen. Daar zie je op een gegeven moment de regio's staan. Rush is wel legendarisch slecht in China Rising, dus goede kans dat die servers inderdaad leeg zijn. Je hebt 's avonds of 's nachts iets meer kans dat er gevulde servers zijn. Je kunt trouwens ook in de filter settings kijken en Full servers zoeken. Misschien moet je dan even in de queue, maar dan heb je wel gelijk tegenstanders.

Overigens ook rekening houden met vage netcode-momenten als je op US servers speelt.
Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 14:09:
Ik heb zowel bij Rush als Team Deathmatch geprobeerd maar zonder resultaat. zou je me kunnen uitleggen hoe ik bij die US East regio kom? ben namelijk niet zn techneut :D
[...]
Pagina: 1 ... 80 ... 85 Laatste

Let op:
~~~[html]Op de man spelen doen we nergens op tweakers, dus ook niet hier

Er zijn voor de Xbox One en de PS4 platoons beschikbaar, die kun je joinen via de volgende links:
<a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/3571873308087887416/'>Xbox One</a> - <a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/9144291971211376657/'>PS4</a>
Melden dat je gejoined bent is niet nodig.~~~[/html]