Haha, zat even op de bank half gezellig te doen en half te commanderen...gooi ik ineens n8n een bommetje op zijn kop 
Vandaag in korte tijd ff 8 UCAV kills gemaakt op [FS]Operation Whiteout. Easypeazy als de tegenstander (F) heeft (de sub, met de bomber optie). Ergens achter (of op) de ijsbergen gaan zitten en die UCAV op dat luik laten storten 
FILMPJE!:
Daarna op Altai Range de bomber een paar keer neer kunnen halen voor de Cruise Missile assignment. Laat de enemy (D) pakken en de bomber uit laten vliegen. Ga zelf in de AA in in de buurt van je eigen basis zitten en knal die bomber met kogels uit de lucht (burst fire, want afkoelen bij overheating duurt te lang). Stukken makkelijker dan met een jet.
FILMPJE!:
Daarna op Altai Range de bomber een paar keer neer kunnen halen voor de Cruise Missile assignment. Laat de enemy (D) pakken en de bomber uit laten vliegen. Ga zelf in de AA in in de buurt van je eigen basis zitten en knal die bomber met kogels uit de lucht (burst fire, want afkoelen bij overheating duurt te lang). Stukken makkelijker dan met een jet.
leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0
Mutlikills met de UCAV zijn altijd leuk 
Nieuwe compilatie gemaakt
2 langere filmpjes aan het einde, weet niet of het wat is?
Anders volgende keer gewoon weer korte filmpjes...
Nieuwe compilatie gemaakt
2 langere filmpjes aan het einde, weet niet of het wat is?
Anders volgende keer gewoon weer korte filmpjes...
Hahaha niceDersan schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 21:01:
Haha, zat even op de bank half gezellig te doen en half te commanderen...gooi ik ineens n8n een bommetje op zijn kop
[video]
[ Voor 39% gewijzigd door Superkiwi op 20-03-2015 08:00 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Lekker Kiwi. Die grotere stukken zou ik er persoonlijk uitlaten en uploaden als losse clips, haalt namelijk een beetje het tempo uit de compilatie.
Ik dacht het al 
Wist ook niet zeker of ze wel kijk-waardig genoeg zouden zijn...
Volgende keer gewoon weer korte stukjes
Wist ook niet zeker of ze wel kijk-waardig genoeg zouden zijn...
Volgende keer gewoon weer korte stukjes
Ik stapte net naar binnen omdat ik buite gecleared had. De anticlimax was grootDersan schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 21:01:
[video]
n8n schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 08:58:
[...]
Ik stapte net naar binnen omdat ik buiten gecleared had. De anticlimax was groot
Gisteren ook voor het eerst battlescreen gebruikt. Heb geen tablet, dus laptop op de salontafel. Werkt best grappig, makkelijk even de map checken.
Ik vind commanderen ook wel leuk, maar dat auto snappen is echt heel irritant. Al helemaal als je ergens een cruise bommetje op wil gooien.
Maar weet iemand hier hoe ik de server waar mensen uit mijn friendslist op spelen makkelijk kan joinen als commander? Of moet ik eerst de servernaam bekijken en die dan handmatig opzoeken?
Ik kon trouwens geen rush server vinden waar ik kon commanderen....staat dat uit ofzo?
Ik vind commanderen ook wel leuk, maar dat auto snappen is echt heel irritant. Al helemaal als je ergens een cruise bommetje op wil gooien.
Maar weet iemand hier hoe ik de server waar mensen uit mijn friendslist op spelen makkelijk kan joinen als commander? Of moet ik eerst de servernaam bekijken en die dan handmatig opzoeken?
Ik kon trouwens geen rush server vinden waar ik kon commanderen....staat dat uit ofzo?
Als je via de app op je telefoon naar de vriendenlijst gaat kan je zien op welke servers zij spelen. Vanuit daar kan je aangeven dat je op de PS4 wilt joinen als commander als het goed is.
Bij rush is het inderdaad uitgeschakeld, en dat is maar goed ook. Het bracht een grote onbalans met zich mee.
Bij rush is het inderdaad uitgeschakeld, en dat is maar goed ook. Het bracht een grote onbalans met zich mee.
n8n schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 08:58:
[...]
Ik stapte net naar binnen omdat ik buite gecleared had. De anticlimax was groot
Edit-knopje kapot?
PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V
Zo! Ps4 geïnstalleerd en bf4 is nu bezig met installatie. Zal straks maar eens aanmelden bij platoon en vanavond via kiwi jullie maar joinen
PSN: Europhea
Welkom Euro!!
Hoe staat het trouwens met de server? Hij zit nu op 400% silk road, wat natuurlijk een beetje jammer is. Met een goede rush map rotatie en wat volharding moet het toch wel t doen zijn de server te vullen? Als ik nu rush servers zoek kom ik ook 90% op dezelfde servers uit.
Er staat me iets van bij dat er van de week iemand nog 792 jet kills moest maken en dat de server daarom even daarop gezet was (* PsychoMantis_NL werpt een blik op Leno
)
Weet ook niet of het nog zin heeft, morgen verloopt hij volgens mij.
Al denk ik dat Jet genoeg donaties heeft gehad om hem te kunnen verlengen.
Ik wil ook nog wel een bijdrage doen
. Jet is alleen niet echt veel meer met bf bezig laatste tijd geloof ik.
Haha shutup, alsof ik de enige wasPsychoMantis_NL schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 16:03:
Er staat me iets van bij dat er van de week iemand nog 792 jet kills moest maken en dat de server daarom even daarop gezet was (* PsychoMantis_NL werpt een blik op Leno)
Trouwens, 400% Metro mappen zaten altijd vol.. De enige die nog over was, is nu aan Licker begonnen
[ Voor 13% gewijzigd door poor Leno op 20-03-2015 16:16 ]
Dat zeg ik niet
Ik zie hier regelmatig leuke filmpjes langskomen dus kon ik niet achter blijven. Ik hoop dat jullie het wat vinden.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=XK3_jzlno08]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=XK3_jzlno08]
[ Voor 38% gewijzigd door bejaim op 21-03-2015 01:29 ]
Goeie RPG skills hoor

En die Rorsch, dat ding blijft ook leuk
En die Rorsch, dat ding blijft ook leuk
Very nice bejaim!!!
Nice. Dat je die jet met een tank neerschoot, mooi hoor. (Volgens mij zat ik daarin
)
Netjes hoor! Prima filmpje, goed de momenten kort op elkaar gezet. Kijkt lekker weg.bejaim schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 01:11:
Ik zie hier regelmatig leuke filmpjes langskomen dus kon ik niet achter blijven. Ik hoop dat jullie het wat vinden.
[video]
Speel zelf nu even CoD, ben een beetje BF moe. Kom vanzelf wel weer terug.
Bedankt, ik heb alle filmpjes kort achter elkaar gezet op advies van aramiss.
Ik heb het nog een beetje gecensureerd
KloptUffeltje schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 09:47:
Nice. Dat je die jet met een tank neerschoot, mooi hoor. (Volgens mij zat ik daarin)
Die laatste kill was echt netjes vooral tof dat je ook maar 1 raket voor nodig had, geeft het nog meer glans aan de kill.bejaim schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 10:25:
Bedankt, ik heb alle filmpjes kort achter elkaar gezet op advies van aramiss.
[...]
KloptIk heb het nog een beetje gecensureerd
Erg leuk om naar te kijken, binnenkort maar eens meer samenspelen voor wat extra materiaal te verschaffen.
Wat me wel opvalt in dit filmpje, en andere, is dat t lijkt alsof de rpg/raket of shells, naast een voertuig gaan, en dan alsnog eraan 'snappen'..
Valt mij ook regelmatig op, het lijkt alsof je op de staart moet mikken of iets erachter om een hit te krijgen. En als je de cockpit lijkt te raken vliegt hij er dikwijls voorlangs.
Ik heb wel eens een filmpje gezien waarin werd gesuggereerd dat je de propellers moet zien te raken.
Mja, ik mik er ook altijd een flink eind voor met een rpg. Rpg is natuurlijk ook wel erg traag...
Maar uiteindelijk komt het er vaak op neer dat ik de helikopters waarvan ik denk dat ik ze mis de lucht uit knal, en waarbij ik bijna zeker ben van een hit er niks gebeurt.
Heb ook al wel gehad dat ik zeker raak, inclusief ontploffing, maar geen hit wordt geregistreerd.
Mja, ik mik er ook altijd een flink eind voor met een rpg. Rpg is natuurlijk ook wel erg traag...
Maar uiteindelijk komt het er vaak op neer dat ik de helikopters waarvan ik denk dat ik ze mis de lucht uit knal, en waarbij ik bijna zeker ben van een hit er niks gebeurt.
Heb ook al wel gehad dat ik zeker raak, inclusief ontploffing, maar geen hit wordt geregistreerd.
inderdaad. Vaak heb ik het idee dat een schot gewoon raak hoort te zijn en dat dan niet is en omgekeerd ook. Helaas zullen we de problemen met de netcode wel blijven houden met de frostbite 3 engine. Ik speel sinds gisteren ook hardline maar dat speelt slechter dan bf4. Ik hoop maar dat star wars battlefront beter speelt.
Ben ik nou zo'n appie
en raak ik gewoon niks... of wordt het niet geregistreerd?
Ben bezig de DMR vrij te spelen, moet nog erg wennen aan de manier van spelen...
Ben bezig de DMR vrij te spelen, moet nog erg wennen aan de manier van spelen...
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Het spammen met dmr's heeft geen zin; dan gaan de meeste kogels naast je doel.
(je suppressed de vijand dan wel: het hoogstens irritante pssssjt psssssjt pssssjt geluid. Daaraan kan je gelijk horen of mensen kunnen mikken cq met dmr's om kunnen gaan of niet)
Je moet een bepaald ritme in het tappen van R2 zien te vinden.
Welke dmr gebruk je nu?
Mijn ervaringen:
rfb, qbu: redelijk meh. Meer kogels mis dan raak.
svd, sks, m39: prima wapens.
scar sv, ace 53 sv: absoluut beesten met hoge damage en accuracy, vooral de scar.
(je suppressed de vijand dan wel: het hoogstens irritante pssssjt psssssjt pssssjt geluid. Daaraan kan je gelijk horen of mensen kunnen mikken cq met dmr's om kunnen gaan of niet)
Je moet een bepaald ritme in het tappen van R2 zien te vinden.
Welke dmr gebruk je nu?
Mijn ervaringen:
rfb, qbu: redelijk meh. Meer kogels mis dan raak.
svd, sks, m39: prima wapens.
scar sv, ace 53 sv: absoluut beesten met hoge damage en accuracy, vooral de scar.
Dit was met de SKS, inmiddels overgestapt op de SVD-12.
Blijven doorspelen\oefenen dan maar
Blijven doorspelen\oefenen dan maar
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Yes
Gewoon volhouden; de beste wapens komen aan het eind
Dingetje "ontdekt" op battlelog:
Als je met zeg 30 wapens,evenveel kills hebt, worden ze bij "weapons" weergegeven op volgorde van gebruikte tijd; die met de kortste tijd bovenaan, die met de langste tijd onderaan.
Viel me serieus net pas op
Gewoon volhouden; de beste wapens komen aan het eind
Dingetje "ontdekt" op battlelog:
Als je met zeg 30 wapens,evenveel kills hebt, worden ze bij "weapons" weergegeven op volgorde van gebruikte tijd; die met de kortste tijd bovenaan, die met de langste tijd onderaan.
Viel me serieus net pas op
Ook van mij eindelijk een compilatie. Wat een geklooi met editen. O.a. in deze clip het antwoord op de vraag waarom Gerard zo goed lijkt. Ik heb keihard bewijs dat hij twee cheats gebruikt. Op het einde een paar langere clips met backrages, voor de liefhebber.
Mooie clip buwe
. Jammer dat het potje op golmud net te vroeg afliep anders had je er nog wel een aantal tegenstanders kunnen hebben.
Hoeveel wordt BF4 nog gespeeld? Nu BF hardline er ook is..
Want bent van plan (nu alles wat goedkoper is
) om de prem editie binnen te halen, maar als het niet de moeite waard is, is het ook weer zo zonde ^^.
Edit:
Oops.. Console topic
Want bent van plan (nu alles wat goedkoper is
Edit:
Oops.. Console topic
[ Voor 7% gewijzigd door SerpentNL op 22-03-2015 17:34 ]
Leuke compilatie BUwe 
Morgen verloopt de GoT server zag ik. Ik zal hem met nog een maandje verlengen, heb nog 15 EUR aan subsidie over
En heb hem even op Metro only gezet, kijken of ie dan inderdaad snel vol loopt.
Morgen verloopt de GoT server zag ik. Ik zal hem met nog een maandje verlengen, heb nog 15 EUR aan subsidie over
Klopt, was wel jammer. Net als met die laatste clip, had ik toch bijna nog drie extra kills gepakt.bejaim schreef op zondag 22 maart 2015 @ 17:29:
Mooie clip buwe. Jammer dat het potje op golmud net te vroeg afliep anders had je er nog wel een aantal tegenstanders kunnen hebben.
Mooi dat je hem nog kan verlengen. Zou je de server van de week op rush willen zetten? Goeie rush servers zijn nogal schaars laatste tijd en misschien dat we de server daarmee vol krijgen.kazuka schreef op zondag 22 maart 2015 @ 17:44:
Leuke compilatie BUwe
Morgen verloopt de GoT server zag ik. Ik zal hem met nog een maandje verlengen, heb nog 15 EUR aan subsidie overEn heb hem even op Metro only gezet, kijken of ie dan inderdaad snel vol loopt.
Als andere mensen die ook hebben bijgedragen aan de server deze maand admin willen zijn vind ik het niet erg om mijn plek op te geven. Ik maak namelijk haast geen gebruik van de admin functie.
Leuke clip Buwe
Gebruik je altijd de RPG als rocket launcher?
Yep, in BF3 mee begonnen omdat ik de iron sights fijner vond en ze verder identiek waren. Nu schijnt de SMAW iets minder damage te doen maar wel minder drop-off te hebben, maar ik dacht dat je daarvoor wel kan corrigeren als het went. De laatste tijd ook wat geëxperimenteerd met LAWs, lekker snel schieten en minder hoeven mikken, maar dat ie altijd 21 damage doet is wel minder. En onder afdaken heb je er niks aan.Schimanski81 schreef op zondag 22 maart 2015 @ 19:30:
Leuke clip BuweGebruik je altijd de RPG als rocket launcher?
Hier is Sraw standaard in het pakket maar mss toch eens de rpg proberen
Die eerste "cheat" van mij snap ik ook niet, maar met die chopper was toch niets mis? Hoezo onzichtbaar?BUwe schreef op zondag 22 maart 2015 @ 14:54:
Ook van mij eindelijk een compilatie. Wat een geklooi met editen. O.a. in deze clip het antwoord op de vraag waarom Gerard zo goed lijkt. Ik heb keihard bewijs dat hij twee cheats gebruikt. Op het einde een paar langere clips met backrages, voor de liefhebber.
[video]
Altijd MBT Law hier, veel fijner op tanks/uit de lucht/spawn beacons/mortarsSchimanski81 schreef op zondag 22 maart 2015 @ 21:15:
Hier is Sraw standaard in het pakket maar mss toch eens de rpg proberen
Invincible, niet invisible. Als in een tank shell tegen je chopper krijgen en vrolijk doorvliegen (net als diegene in de volgende clip).GerardHenninger schreef op maandag 23 maart 2015 @ 01:20:
[...]
Die eerste "cheat" van mij snap ik ook niet, maar met die chopper was toch niets mis? Hoezo onzichtbaar?
[...]
Mooi bij die "invincible heli cheater" er gewoon 3 schoten vol naast gaan, en er niks wordt geraakt, voor zover ik weet, moet de projectile ook echt het doel raken.
die 2e is dan wel vaag. Maar denk ik gewoon lag, aka, volgens jou raakte je hem wel. Volgens de server niet.
Ik zie het een stuk meer als lag issues dan hacks.
Maar ik weet het "ik heb nooit lag" het is de grote boze wereld die gemeen is
die 2e is dan wel vaag. Maar denk ik gewoon lag, aka, volgens jou raakte je hem wel. Volgens de server niet.
Ik zie het een stuk meer als lag issues dan hacks.
Maar ik weet het "ik heb nooit lag" het is de grote boze wereld die gemeen is
[ Voor 20% gewijzigd door corset op 23-03-2015 08:49 ]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Het eerste schot op de heli is volgens mij gewoon raak. Zet hem maar eens stil op1:41 Je ziet de vonken van de helicopter komen. Dat komt niet van de boom die ervoor staat (wat ik eerst nog dacht). Normaal gesproken zou ik ook zeggen dat het met lag te maken heeft, maar met Gerard wéét je dat het hacks zijn.lanerios schreef op maandag 23 maart 2015 @ 08:45:
Mooi bij die "invincible heli cheater" er gewoon 3 schoten vol naast gaan, en er niks wordt geraakt, voor zover ik weet, moet de projectile ook echt het doel raken.
ik wéét niks. Ik ga uit van meerdere opties. of Gerard een hacker is, zonder duidelijk bewijs is dat niet te zeggen, en dit is nog te dubieus.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Jij trol Buwe.
Gerard heeft hier ook een account en speelt regelmatig mee, had je dat door Landerios?
jep, maar ben te gewend dat mensen met "hack" claims het serieus menen 
Misschien toch maar een keer de platoon gaan lastig vallen
Misschien toch maar een keer de platoon gaan lastig vallen
haha no worries hoor, Gerard is een goeie gamebuddy en tering goed.. daarom is het leuk om hem cheater te noemen 
Maar we zijn niet echt gemeen tegen hem hoor
Maar we zijn niet echt gemeen tegen hem hoor
Vraagje, hoe join ik trouwens een platoon groep? Ik wil vanavond oid wel even knallen, maar loop constant vast erop. Ik heb al 2 a 3 mensen als friends, moet ik die gewoon joinen?
Je wil de platoon joinen, als in: Je hoort bij de platoon? Of je wil de platoon joinen op de server, als in: Je speelt samen met ze?
Als je bij een platoon wil horen, apply je bij desbetrefende platoon op Battlelog.
En als je alleen met ze wil spelen, join je via battlelog als zij ook aan het spelen zijn. (En ze staan in je contactenlijst)
Als je bij een platoon wil horen, apply je bij desbetrefende platoon op Battlelog.
En als je alleen met ze wil spelen, join je via battlelog als zij ook aan het spelen zijn. (En ze staan in je contactenlijst)
[ Voor 6% gewijzigd door poor Leno op 23-03-2015 09:58 ]
*Snif* Leno kan zich nog goed herinneren dat hij vroegah nog als broekie slechts 3 uur gespeeld had *pinkt traantje weg*
haha, ik hoop er snel verandering in te brengen 
Wil een K/D van 0 halen, aka 1 kill per death, dan ben ik al heel blij. Maar dan moet ik wel mijn ideale setup vinden
Wil een K/D van 0 halen, aka 1 kill per death, dan ben ik al heel blij. Maar dan moet ik wel mijn ideale setup vinden
aah
dat dan xD, ik ben wakker!
Maar ik moet echt de ideale setup vinden
Maar ik moet echt de ideale setup vinden
Welke setup heb je het over?
De manier waarop je thuis voor de tv zit?
(Waarom zitten we eigenlijk voor de tv en achter de computer?
)
Of bedoel jeje controls? Hierbij is het belangrijk de juiste balans te vinden tussen sensitivity van je gewone bewegingen en de sensitivity van je ADS(aim down sight)/zoom.. deze laatste heb ik bij soldier overall zoom op 70% staan
De manier waarop je thuis voor de tv zit?
(Waarom zitten we eigenlijk voor de tv en achter de computer?
Of bedoel jeje controls? Hierbij is het belangrijk de juiste balans te vinden tussen sensitivity van je gewone bewegingen en de sensitivity van je ADS(aim down sight)/zoom.. deze laatste heb ik bij soldier overall zoom op 70% staan
Controls, thuis setup.
Even korte uitleg;
Ik heb nu sinds kort een 5.1 Denon systeem, werkt uiteraard heerlijk. Maar hij is qua volume wat iffy. Of hij blaast de kop van je romp, of hij staat redelijk zacht
Dus dat moet ik uitzoeken
Controls, dat wordt gewoon een zooi potjes aankloten wat ik het prettigst vindt.
En dan komen de perks, wapens, en class om te kiezen xD Zolang ik mensen met medpacks kan redden of met ammo packs vind ik het goed, ben in elke online game toch meer support geweest (tanks etc)
Even korte uitleg;
Ik heb nu sinds kort een 5.1 Denon systeem, werkt uiteraard heerlijk. Maar hij is qua volume wat iffy. Of hij blaast de kop van je romp, of hij staat redelijk zacht
Controls, dat wordt gewoon een zooi potjes aankloten wat ik het prettigst vindt.
En dan komen de perks, wapens, en class om te kiezen xD Zolang ik mensen met medpacks kan redden of met ammo packs vind ik het goed, ben in elke online game toch meer support geweest (tanks etc)
Audio settings: War tapes, altijd war tapeslanerios schreef op maandag 23 maart 2015 @ 10:24:
Controls, thuis setup.
Even korte uitleg;
Ik heb nu sinds kort een 5.1 Denon systeem, werkt uiteraard heerlijk. Maar hij is qua volume wat iffy. Of hij blaast de kop van je romp, of hij staat redelijk zachtDus dat moet ik uitzoeken
Ik speel inderdaad ook met wartape, en echt altijd met een 7.1 headset. Kan met mijn ogen dicht gewoon horen waar ze allemaal lopen echt ideaal! Of is het toch die wallhack
Gevalletje "typisch BF" gisteren...
That netcode
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=BzkFe08Rvi8]
*edit*
Clip van Buwe gezien
Lekkere video Buwe!! Paar hele mooie afstandsschoten
Ik krijg het de laatste tijd niet meer voor elkaar.... de rpg's zijn een beetje roestig aan het worden
That netcode
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=BzkFe08Rvi8]
*edit*
Clip van Buwe gezien
Ik krijg het de laatste tijd niet meer voor elkaar.... de rpg's zijn een beetje roestig aan het worden
[ Voor 46% gewijzigd door Superkiwi op 23-03-2015 12:09 ]
Euh kiwi, je hebt er wel een silencer opzitten, plus dat hij op een quad rijd. Betekent dat je er aardig voor moet mikken
. Vanavond ook weer eindelijk eens tijd voor beetje BF4, eens kijken of ik het nog kan
Duh, lekker blind, beter lezen. Maar dan nog, je raakte me niet hoor, waarschijnlijk een boom ofzo. Je krijgt namelijk ook geen "Vehicle Hit" . Daarnaast heb ik altijd Active Protection aanstaan in m'n chopperBUwe schreef op maandag 23 maart 2015 @ 08:38:
[...]
Invincible, niet invisible. Als in een tank shell tegen je chopper krijgen en vrolijk doorvliegen (net als diegene in de volgende clip).
Weet niet of het puur een netcode ding is, ik schiet altijd net voor buggy's en dan raak ik ze wel. Daarnaast schiet je met een supressor en daar worden je kogels "traag" vandvdkiwi schreef op maandag 23 maart 2015 @ 11:57:
Gevalletje "typisch BF" gisteren...
That netcode![]()
[video]
*edit*
Clip van Buwe gezien
Dat ik geen vehicle hit krijg is juist het probleem. Hij raakt je op mijn scherm, maar blijkbaar niet op de server. Precies hetzelfde gebeurt in het fragment daarna op Shanghai, alleen dan zonder boom ervoor (en bij een andere cheaterGerardHenninger schreef op maandag 23 maart 2015 @ 15:36:
[...]
Duh, lekker blind, beter lezen. Maar dan nog, je raakte me niet hoor, waarschijnlijk een boom ofzo. Je krijgt namelijk ook geen "Vehicle Hit" . Daarnaast heb ik altijd Active Protection aanstaan in m'n chopper
Ik loop al sinds begin van de game met supressor, dus weet wat de effecten ervan zijn.
Kogels worden wel trager ja, dat klopt, maar op deze afstand al voor de jeep mikken?
Dat heb ik nog nooit hoeven doen...
Ik vind raar
Kogels worden wel trager ja, dat klopt, maar op deze afstand al voor de jeep mikken?
Dat heb ik nog nooit hoeven doen...
Ik vind raar
Had een uurtje over, dus ook maar even een compilatie gemaakt. Geen toffe RPG kills, geen vette acties.. maar wel een berg dooie Tweakertjes 
Denk aan een poorleno, DwarvenKing, Uffeltje, poorleno, PsychoMantis, Shamino, poorleno....
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=8Z3Hbl32GK4]
Denk aan een poorleno, DwarvenKing, Uffeltje, poorleno, PsychoMantis, Shamino, poorleno....
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=8Z3Hbl32GK4]
1080p overigens, niet van die crappy 720p kwaliteit 
Aangezien ik samen met vrienden alleen Rush speel op Vanilla en we wel eens wat nieuws willen spelen: op welke mappack is Rush het beste geimplementeerd volgens jullie?
Ligt niet alleen aan de supressor kiwi, je word zelf ook ouder en trager. Geeft allemaal niet, overkomt iedereen!
Wacht maar..... je krijgt binnenkort wel weer een t-bag 
@Buwe: jij kan er ook wat van
@Buwe: jij kan er ook wat van
Verwijderd
Als ik jullie vloeiende gameplay en frame rates zie dan vraag ik me af waarom ik nog BF4 op de PS3 speel
Ik denk dat een deel van de winstdeling dit jaar gaat sneuvelen i.p.v. naar de spaarrekening....
Ik denk dat een deel van de winstdeling dit jaar gaat sneuvelen i.p.v. naar de spaarrekening....
Geen.zAo schreef op maandag 23 maart 2015 @ 16:15:
Aangezien ik samen met vrienden alleen Rush speel op Vanilla en we wel eens wat nieuws willen spelen: op welke mappack is Rush het beste geimplementeerd volgens jullie?
Ik vind dat voor rush alleen de vanilla maps goed geïmplementeerd zijn.
PSN: Von_Smallhausn
Damn, lekker ge-edit.GerardHenninger schreef op maandag 23 maart 2015 @ 16:14:
Had een uurtje over, dus ook maar even een compilatie gemaakt. Geen toffe RPG kills, geen vette acties.. maar wel een berg dooie Tweakertjes
Denk aan een poorleno, DwarvenKing, Uffeltje, poorleno, PsychoMantis, Shamino, poorleno....![]()
[video]
Nais. Gebruik jij een capture kaart / kastje of is dit via PS4 record functie?GerardHenninger schreef op maandag 23 maart 2015 @ 16:14:
Ik gebruik deze (d'r is een nieuwe versie met 60fps ondersteuning) : Elgato Game Capture HD.kazuka schreef op maandag 23 maart 2015 @ 16:47:
[...]
Nais. Gebruik jij een capture kaart / kastje of is dit via PS4 record functie?
Die is aangesloten op m'n Mac Pro, die het HDMI kanaal (inclusief party chat) opneemt. M'n eigen stem neem ik op met een aparte mic, ook aangesloten op m'n Mac Pro, aangezien de PS4 niet mijn eigen stem meeneemt in het HDMI signaal, alleen die van de rest van de party.
GerardHenninger schreef op maandag 23 maart 2015 @ 16:14:
Denk aan een poorleno, DwarvenKing, Uffeltje, poorleno, PsychoMantis, Shamino, poorleno....![]()
[video]
@ iedereen:
Via het options menu kan je bij gameplay een item van "yes" naar "no" zetten,
bij de optie om automatisch een private squad aan te maken zodra je een friend joined via Battlelog.
Als iedereen dit zou willen doen, graag!
Dan wordt er in de toekomst niemand meer ongevraagd uit zijn of haar squad getrokken
Want: =BF3.
En rush in BF3 was nu eenmaal erg goed
Cool om jouw speeltijl eens door jouw ogen te zien
Via het options menu kan je bij gameplay een item van "yes" naar "no" zetten,
bij de optie om automatisch een private squad aan te maken zodra je een friend joined via Battlelog.
Als iedereen dit zou willen doen, graag!
Dan wordt er in de toekomst niemand meer ongevraagd uit zijn of haar squad getrokken
Second Assault.zAo schreef op maandag 23 maart 2015 @ 16:15:
Want: =BF3.
En rush in BF3 was nu eenmaal erg goed
Nais!
Cool om jouw speeltijl eens door jouw ogen te zien
[ Voor 49% gewijzigd door Superkiwi op 23-03-2015 19:05 ]
GerardHenninger schreef op maandag 23 maart 2015 @ 16:14:
[video]
Spierpijn in de beentjes vandaag Gixxer?
Leuke compilatie, Gerard. Valt me op dat je heel twitchy beweegt. Wat heb je als sensitivity ingesteld? Ziet er een stukje hoger uit dan mijn 50...
Valt mee, het probleem zit hem meer in dat ik eelt plekken op mijn tas begin te krijgen
Ah, vandaar die krassen op mijn wang, ik dacht al....
Nee, ik heb slechts enkele keren boven Gixxer zijn gezichtje door mijn knietjes hoeven zakken.
Ehm, ook een keer bij mij..
Jammer dat het in de laatste ronde was die ik nog meespeelde, ben je daarna niet meer tegengekomen.
O ja... jij.....
Toen ik jullie joinde op Caspian begin van de avond kwam ik tegen jullie....
Ons team werd bij de uitgang van de basis al tegengehouden; heerlijk gebalanceerd.
En wie knalt mij overhoop vanuit de gunship?
Uffeltje
Dat is alles wat ik nog weet
Jij, Gixxer, Buwe... één grote teabag-battle met jullie altijd
Ik vind het wel grappig
Gisteren 4-7 tegen Gixxer op Lockert, dat ging wel lekker.
Eén van die kills spawnde ie gewoon letterlijk voor mijn poppetje, terwijl ik op 2 anderen aan het schieten was..
.
Toen ik jullie joinde op Caspian begin van de avond kwam ik tegen jullie....
Ons team werd bij de uitgang van de basis al tegengehouden; heerlijk gebalanceerd.
En wie knalt mij overhoop vanuit de gunship?
Uffeltje
Dat is alles wat ik nog weet
Ik vind het wel grappig
Gisteren 4-7 tegen Gixxer op Lockert, dat ging wel lekker.
Eén van die kills spawnde ie gewoon letterlijk voor mijn poppetje, terwijl ik op 2 anderen aan het schieten was..
[ Voor 32% gewijzigd door Superkiwi op 24-03-2015 10:06 ]
Ja de verhoudingen waren beetje ruk 
Op een gegeven moment was het iets van Kiwi, Jeroenimous, Bejaim, Kamp en ik + low level crappy blauwe, tegen Uffelt, Gixxer, Experienz, Jetpaction, Gerard, Mr Aelon en op t einde Rawlander + kneitergoeie rooie..
Dat was echt geen doen
Gister gewoon alles (7!) verloren, behalve eerste potje Dawnbreaker
Op een gegeven moment was het iets van Kiwi, Jeroenimous, Bejaim, Kamp en ik + low level crappy blauwe, tegen Uffelt, Gixxer, Experienz, Jetpaction, Gerard, Mr Aelon en op t einde Rawlander + kneitergoeie rooie..
Dat was echt geen doen
Gister gewoon alles (7!) verloren, behalve eerste potje Dawnbreaker
[ Voor 12% gewijzigd door poor Leno op 24-03-2015 10:58 ]
Ho ho, ik heb jou de afgelopen weken één keer geteabagged en dat was omdat jij Gerard de hele tijd aan het baggen was.dvdkiwi schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 10:00:
Verwijderd
Ik heb mijn easy-mode schoenen maar eens aangetrokken en ben van Recon+CSLR4+Straight Pull Bolt maar eens overgestapt naar Assault+AK12+Silencer+M320 en voor de gelegendheid ook de M412REX van stal gehaald; wat een heerlijke setup zeg! K/D stijgt zienderogen en met zo'n first aid pack ben je haast niet te stoppen.
Tsja.. als je nou defibs had gekozen ipv je 320.. dan was je een 'nuttige' medic geweest
Verwijderd
Vandaar dat de class ook 'Assault' heet en niet 'Medic', die hebben we sinds BC2 al niet meerpoor Leno schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 12:01:
Tsja.. als je nou defibs had gekozen ipv je 320.. dan was je een 'nuttige' medic geweest
Let op:
~~~[html]Op de man spelen doen we nergens op tweakers, dus ook niet hier
Er zijn voor de Xbox One en de PS4 platoons beschikbaar, die kun je joinen via de volgende links:
<a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/3571873308087887416/'>Xbox One</a> - <a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/9144291971211376657/'>PS4</a>
Melden dat je gejoined bent is niet nodig.~~~[/html]
~~~[html]Op de man spelen doen we nergens op tweakers, dus ook niet hier
Er zijn voor de Xbox One en de PS4 platoons beschikbaar, die kun je joinen via de volgende links:
<a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/3571873308087887416/'>Xbox One</a> - <a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/9144291971211376657/'>PS4</a>
Melden dat je gejoined bent is niet nodig.~~~[/html]