Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Jepp en vanwege die gedachtengang gaat het vaak mis... Neem dan in iig de defibs ipv de healthbag voor jezelf, die liggen er al genoeg :/

Een team staande houden door te reviven, is onmisbaar.. Je kan beter een teammate laten doodgaan en dan 100 reviven dan hem een healthbag toegooien..

[ Voor 44% gewijzigd door poor Leno op 24-03-2015 12:09 ]

Verwijderd

En dan mezelf gaan defibben? Ik zal zo eens opzoeken hoe dat werkt, of heb je een linkje?
m.i. Hadden ze de classes zo moeten laten als in BC2 en als ze dan toch bezig zijn hadden ze de hele unlock tree ook mogen behouden; gewoon meuk vrijspelen voor de hele class i.p.v. unlocks per gun.

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Je speelt niet voor jezelf, maar voor t team :/
En anders moet je misschien eens naar CoD klijken?

• kidicoke
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09-2023
Laat het lekker vliegen joh Leno, sommige spelen nou eenmaal anders en denken niet echt in teamverband. Bepaalde mappen (zoals metro) is het ook een beetje zinloos om defibs te runnen tbh net als conquest. Maar als je een goed spelende squad hebt zijn ze wel erg handig ja ;)

Verwijderd

Dus niet defibben betekent dan ook gelijk dat iemand geen flags capt, niet spot, geen dekking geeft etc..?
Lekker kortzichtig van je Leno

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 12:13:
Dus niet defibben betekent dan ook gelijk dat iemand geen flags capt, niet spot, geen dekking geeft etc..?
Lekker kortzichtig van je Leno
Vind je? Dat wat jij noemt kan iedereen.. Maar er is maar 1 class die uberhaupt de mogelijkheid heeft om het team op de been te houden.. Gebruik die kans dan.

Anders kun je net zo goed elke andere willekeurige class spelen. Dit is precies hetzelfde om als recon 500 km verdop te gaan zitten en het spawnbeacon of Tugs bij zich zelf neer te zetten :F

[ Voor 19% gewijzigd door poor Leno op 24-03-2015 12:33 ]

• GerardHenninger
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:23
BUwe schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 09:08:
Leuke compilatie, Gerard. Valt me op dat je heel twitchy beweegt. Wat heb je als sensitivity ingesteld? Ziet er een stukje hoger uit dan mijn 50...
Volgens mij ook iets van 50, zal vanavond even kijken. Heb wel van die opzetpookjes op m'n controller (van Hama ofzo, eigenlijk zodat m'n pookjes langer meegaan) en dat beweegt iets fijner/sneller dan normaal.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:59
BUwe schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 11:31:
[...]
Ho ho, ik heb jou de afgelopen weken één keer geteabagged en dat was omdat jij Gerard de hele tijd aan het baggen was.
Ik heb jouw harige harigheid wel wat vaker dan 1 keer van dichtbij gezien de afgelopen weken :Y
Maar geeft niet, zoals ik al zei vind ik het wel grappig.

De reden dat ik Gerard teabag is omdat ik blij ben als ik hem eens een keer heb... met die smerige tactieken van hem. Meestal leg ik het af tegen hem, dus als ik 'm dan pak, bag ik 'm ook maar gelijk :P
De reden dat ik jullie teabag is omdat... nou ja..... omdat jullie het zijn haha >:)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Verwijderd

poor Leno schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 12:31:
[...]
Vind je? Dat wat jij noemt kan iedereen.. Maar er is maar 1 class die uberhaupt de mogelijkheid heeft om het team op de been te houden.. Gebruik die kans dan.

Anders kun je net zo goed elke andere willekeurige class spelen. Dit is precies hetzelfde om als recon 500 km verdop te gaan zitten en het spawnbeacon of Tugs bij zich zelf neer te zetten :F
Waardeloze vergelijking die Recon. Assault kan op veel meer manieren effectief zijn dan de verkapte Medic willen spelen. Helemaal op de PS3 waar de doden aanzienlijk dungezaaider zijn dan op 24+ players servers op de next gens/PC.

• Superkiwi
Be nice :>
Er valt voor beiden wat te zeggen ;)

Verwijderd

dvdkiwi schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 13:10:
Be nice :>
Er valt voor beiden wat te zeggen ;)
Sorry Ome Kiwi :>

• kdeboois
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:48
Defib : K/D down
M320 : K/D up

Mijn inziens is het team altijd beter af met revives, echter kan een Assignment de M320 dicteren :)

PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton

Verwijderd

kdeboois schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 13:42:
Defib : K/D down
M320 : K/D up

Mijn inziens is het team altijd beter af met revives, echter kan een Assignment de M320 dicteren :)
K/D is een leuk neveneffect. Flags cappen-defenden/MCOMs is mijn main objective en dat gaat met een assault rifle+M320 verdomde makkelijk (helemaal als je van een bolt action komt zoals ik ;) )

Mijn drang naar het spelen met een bolt action stamt nog uit de tijd dat ik CoD2 en BC2 speelde op de PC, daar ging het aimen mij toch een stuk beter af... Ik heb gouden tijden beleefd met de M24+RDS in BC2 helemaal om dat Recon toen ook C4 had en je nog wat kon betekenen tegen tanks e.d. Dat heb ik in BF3 toch wel echt gemist hoor.

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20:46
In BF4 heeft recon ook weer C4. :) Je kan het alleen niet meer zo belachelijk ver gooien als in BC2. :)

Zelf gebruik ik geen recon, tenzij er ergens een spawn beacon nodig is. Heb nu bijna 700 uur gespeeld en nog niet eens de laatste sniperrifle (SSR) vrijgespeeld. :P

YouTube

Verwijderd

Uffeltje schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 13:51:
In BF4 heeft recon ook weer C4. :) Je kan het alleen niet meer zo belachelijk ver gooien als in BC2. :)

Zelf gebruik ik geen recon, tenzij er ergens een spawn beacon nodig is. Heb nu bijna 700 uur gespeeld en nog niet eens de laatste sniperrifle (SSR) vrijgespeeld. :P
Ja klopt, daar was ik wel heel blij mee. Jammer inderdaad dat je er geen trefbal meer mee kunt spelen :+

• Uffeltje
Eerder gelukkig. Al kan je nog een mooie worp maken als je springt en tegelijkertijd een zwiep aan het pookje geeft. Wel goed timen.

YouTube

Verwijderd

Uffeltje schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 13:54:
Eerder gelukkig. Al kan je nog een mooie worp maken als je springt en tegelijkertijd een zwiep aan het pookje geeft. Wel goed timen.
Ik gebruik het meestal om te ambushen, ik heb de indruk dat t.o.v. BF3 op veel BF4 maps de routes die voertuigen kunnen nemen wat beperkter of smaller zijn waardoor het makkelijker wordt om met C4/AT mines te werken.

• Superkiwi
Leno had vanmiddag een aardige rage :D
Soms zit het mee, soms zit het tegen...

• Uffeltje
Shotgun + full choke + flechette + 3x hitmarker op close range = 11 damage? WTF. Na dat zo'n tien keer gehad te hebben instant ragequit. :(

YouTube

• Uffeltje
.

[ Voor 100% gewijzigd door Uffeltje op 24-03-2015 16:48 ]

YouTube

• Superkiwi
Vanmiddag een medic-blast meegemaakt:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Hgy14PEELKo]

Dus ja, defibs zijn overpowered :P

• Dersan
dvdkiwi schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 17:08:

[video]

Wat gebeurde daar nou?

Vandaag ook een UCAV bombardement meegemaakt

• kdeboois
  • Registratie: Oktober 2007
dvdkiwi schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 17:08:

[video]

Lijkt wel of ze de defib hits alleen 2D evalueren...Dat biedt mogelijkheden voor Metro :P

PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton

• Superkiwi
Hahaha die UCAv regen was tof d:)b
Ik wilde hem knifen. Hij wilde zijn teammate reviven.
Op het moment dat ik de knife animatie inzet, is zijn defib opgeladen.... en toen ontplofte ik :P

• Dersan
dvdkiwi schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 17:54:

Op het moment dat ik de knife animatie inzet, is zijn defib opgeladen.... en toen ontplofte ik :P
Letterlijk of figuurlijk?

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

GoT server verlengen zit er even niet in, zowel niet via UK, US of DE proxy :/

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/HqtPMH8vksVDaHIGAXYB7mX8/full.jpg

Kan ook geen nieuwe server kiezen, dan krijg ik dezelfde melding. Ik zou bijna denken dat enkel Hardline spelers een nieuwe server kunnen huren...

• Superkiwi
Zo, mijn master dogtag quest zit erop :P
-Assault rifles
-alle LMG's
-alle PDW's
-alle DMR's
-alle Carbines
En nog wat los spul:
-2 pistols, 2 rocket launchers, 2 knives, 2 sniper rifles, grenade, slams.

En dan kom je op het volgende lijstje van 70 wapens:

AK-5C, M4, AKU-12, ACW-R, CJB-MS, M416, F2000, PP-2000, A-91, AK-12, SCAR-H, SG553,
TYPE 88 LMG, U-100 MK5, MX4, LSAT, UMP-45, AEK-971, MACHETE, SSR-61, PKP PECHENEG,
PDW-R, QBB-95, FAMAS, M240B, RPG-7, CZ-3A1, MK 11 MOD, M39 EMR, QBS-09, MG4, ACE 52 CQB, AUG A3, M16A4, M249, JS2, CZ-805, RPK-12, P90,M60-E4, M67 FRAG, QBZ-95-1, UMP-9, ACE-23,
RPK-74M, MK153-SMAW, AS-VAL, L85A2, CS-LR4, SAR-21, MP7, M2 SLAM, COMPACT 45, AR160, SR-2, BAYONET, AWS, MPX, BULLDOG, G36C, RFB, SKS, P226, SVD12, QBU-88, ACE 53 SV, SCAR-H SV, ACE 21 CQB, MTAR-21, TYPE-95B-1.

Nu wapens kiezen om mee verder te gaan.
Mijn idee:
-Assault: M416;
-Engi/Support: Ace 52 CQB;
-Recon: Ace 52 CQB/Gol Magnum.

Verwijderd

Grats! :)
Om verder te gaan kun je beginnen met de Gol Magnum; ACOG of RDS erop en een HC TDM server joinen :+

Gisteravond een paar potjes gespeeld op de PS4 van een maat van me, wat een wereld van verschil zeg! Was wel even huilen toen ik thuis de PS3 aanslingerde :'(
Weet iemand of die PS3-->PS4 stats transfer nog mogelijk is? Volgens mij is die upgrade voor 10 euro al lang voorbij maar ik hoop dat stats/unlocks nog wel mee kunnen.

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2015 10:36 ]

• kidicoke
Gisteren toen ik wilde stoppen i.p.v. applicatie stoppen heb ik perongeluk verwijderen gedaan :+ . Lekker dan!!! Nu mag ik alles opnieuw downloaden en installeren :')

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Nou Gixx, misschien moet je het gewoon zo laten, en BF4 weer aan het gewone plebs overlaten.. :+

• Superkiwi
Hahaha Gixxer _O-
Zuur, maar toch grappig :P
Verwijderd schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 10:32:
Om verder te gaan kun je beginnen met de Gol Magnum; ACOG of RDS erop en een HC TDM server joinen
Hardcore? Please no...
Dat is voor mensen die niet kunnen mikken > een schot in iemands teen is al een kill...
TDM? Please no...
:+

Wat de statstransfer betreft: ja, dat kan nog d:)b

[ Voor 6% gewijzigd door Superkiwi op 25-03-2015 12:54 ]

• kidicoke
Lach maar dikke kut zooi haha :P , hoop wel dat die mijn instellingen op de een of andere manier onthoud. Zou echt niet meer weten hoe ik al mijn sensetivity heb ingesteld, heb namelijk niet 1 sensetivity maar had alles apart ingesteld 8)7

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

dvdkiwi schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 09:29:

Nu wapens kiezen om mee verder te gaan.
Mijn idee:
-Assault: M416;
-Engi/Support: Ace 52 CQB;
-Recon: Ace 52 CQB/Gol Magnum.
Goeie keus :) Toevallig mijn 2 meest gebruikte wapens. Wissel ook wel veel af met de AK5C en soms F2000.

• Dersan
Shamino, heb je toevallig filmpje van die vliegende jeep? ;)

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
De UCAV-rain was real *O*

• Kampover
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-04 11:56
Pff het joinen gaat heel moeizaam nu. Niet via battlefield en ook niet via de applicatie op het moment. :(

iRacing Profiel | PSN: kampover91

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Zucht, 3.65gb update file. Wilde even spelen :(

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Superkiwi
Update van vandaag?
Of de PS4 al een tijd niet aan gehad?
Hier download ie altijd vanzelf updates voor elk willekeurig spel, of ik het nu speel of niet :)

• Conundrum51
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:48
meer mensen moeite met PSN en EA online? Ik krijg allerlei foutmeldingen

Verwijderd

Kom er ook niet in.

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-11 15:48
Op de Xbox One kom ik er ook niet in...

FIFA 15 doet het ook niet... EA heeft dus een probleem.

[ Voor 43% gewijzigd door kw_nl op 25-03-2015 21:16 ]

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-11 20:00
Toevallig, ik kom niet online met CoD AW. Server not available.

• Falcon93
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-11 22:14
Heb de Xbox One platoon gejoint :). Mijn gamertag: rzRDJ

• Dersan
Kijk maar Leno, ik kwam van rechts:

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
_O-

Maar ik had m nog wel! :D

• corset
God.. gister dus uiteindelijk een patch van 3,3GB gedownload (tijdje niet gespeeld). Wat gebeurt er? Besluit KPN kuren te krijgen en kan ik PSN, en andere online diensten niet meer in >_>

Yaaay! Vanavond, Poging #2

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Dersan
Ik zat nog te denken, waarom kon ik vroeger wel goed little bird vliegen op Zavod? Maar toen bedacht ik mij dat toen nog niet elke pannenkoek met Active Radar in hun eigen spawn stond.

Heb dat zelf ook nog even getest en je kunt de chopper bij hun eigen spawn al raken :')

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Ja dat is echt k#t :/

Gelukkig was ik op een personal mission om die AA's op te blazen met jeep-stuff :7

Ik denk dat dat ook de taktiek is.. een kleine gedeelte van het team moet zorgen dat de eigen choppers vrij kunnen vliegen, of dat nou met infantry is of met andere tanks..
lanerios schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 09:01:
God.. gister dus uiteindelijk een patch van 3,3GB gedownload (tijdje niet gespeeld). Wat gebeurt er? Besluit KPN kuren te krijgen en kan ik PSN, en andere online diensten niet meer in >_>

Yaaay! Vanavond, Poging #2
Dat lag niet aan KPN.. er was gister een wereldwijde(?) storing.. heel veel mensen konden niet gamen.. Anderen wel weer..
Ik weet niet of het beperkt was tot NL. Het lag iig bij Sony.

[ Voor 48% gewijzigd door poor Leno op 26-03-2015 09:31 ]

• Superkiwi
poor Leno schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 09:27:
Ik denk dat dat ook de taktiek is.. een kleine gedeelte van het team moet zorgen dat de eigen choppers vrij kunnen vliegen, of dat nou met infantry is of met andere tanks..
Klinkt als een goede tactiek, maar je vergeet dat een minuut later die MAA weer op precies dezelfde plek staat... en daar ben je dan weer een aantal man aan kwijt.
Spawntijd van die dingen (van alle voertuigen) moet omhoog.

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Bij een eigen server en server settings kun je dat zelf instellen toch? Of is dat alleen de respawn van poppetjes?

• Superkiwi
Nee, ook vehicle spawn indeed ;)

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Even voor de goeie orde (en degene die alleen dit topic leest) als je vandaag de PS aanzet moet je eerst de nieuwe PS software (2,50) updaten :)

Misschien was de voorbereiding gisteravond het probleem..

edit:

Ow goddd, als je een hele lange lijst van berichten en uitnodigingen hebt staan.. Dan komen die nu in 1 keer allemaal weer voorbij -O-

[ Voor 43% gewijzigd door poor Leno op 26-03-2015 10:23 ]

• GerardHenninger
poor Leno schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 10:18:
Ow goddd, als je een hele lange lijst van berichten en uitnodigingen hebt staan.. Dan komen die nu in 1 keer allemaal weer voorbij -O-
Doe niet zo populair joh........

• corset
poor Leno schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 09:27:
Ja dat is echt k#t :/

Gelukkig was ik op een personal mission om die AA's op te blazen met jeep-stuff :7

[...]

Dat lag niet aan KPN.. er was gister een wereldwijde(?) storing.. heel veel mensen konden niet gamen.. Anderen wel weer..
Ik weet niet of het beperkt was tot NL. Het lag iig bij Sony.
Guild Wars 2 had er ook last van o.a. en wat andere online games. Heel irritant :(

Vanavond nieuwe poging!

Mocht iemand me willen toevoegen (graag zelfs, firendlist is zo leeg :( )

the_8bit_hamster

En maar op zoek naar een goede headset van +-30-40 euro

• Razenko
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:09
poor Leno schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 10:18:

Misschien moet je daar ook maar eens wat mensen van accepteren ...
vooral friend requesten van tweakers

zoals die van mij als voorbeeld

just sayin

Ontopic:

sinds kort over naar de ps4, tot nu toe bevalt het hartstikke goed.
al 2 choppers met rpg neergehaald en gisteren een multikill van 5 met c4, komt dus zeer snel een complicatie op tweakers :)

PSN: Europhea

• Superkiwi
Je hebt de share functie (om videos op te slaan) ook al gevonden dus?
Ik ben benieuwd!
Gerucht gaat dat jij een van de beste PS3 spelers was (niet tegen Scobravs vertellen), dus dat gaat wat worden :P

• Razenko
het gerucht gaat?

ik denk dat je dan op zoek moet gaan naar nieuwe rodelaars hahaha.

Share knop is gevonden! wel iets te laat waardoor ik alleen de c4 kills van gisteren heb.. maar zal wel even wat nieuwe content gaan verzamelen.

• GerardHenninger
Razenko schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 13:27:
het gerucht gaat?

ik denk dat je dan op zoek moet gaan naar nieuwe rodelaars hahaha.

Share knop is gevonden! wel iets te laat waardoor ik alleen de c4 kills van gisteren heb.. maar zal wel even wat nieuwe content gaan verzamelen.
Ben benieuwd :)

Even voor de vaste spelers hier.....
Bij je "Share Settings" kan je aangeven dat je party-chat-stem opgenomen mag worden. Dat is misschien leuker voor de mensen die de share-knop gebruiken om video's mee op te slaan (voor een eventuele compilatie).

ZuperKiwi killed Leno met een UCAV... -> Leno krijgt weer een rage-bui, Kiwi light in een deuk met de rest van het team.... dat soort audio is leuk voor in een video.

Moet wel iedereen even toestaan dat hun stem opgenomen mag worden met de share-knop.

• Razenko
Gerard ...

jij zorgt anders ook voor behoorlijke rage buien..
wat heb ik een moeite gehad om jou bij lockers Rush buiten weg te krijgen toen je stond te headglitchen... hopelijk kon je het wel hebben dat ik je toen even theabagde, vond dat ik dat wel had verdiend

• Superkiwi
Ik hoef mijn eigen stem niet terug te horen in videos, maar ieder zijn ding ;)
Misschien werkt het wel therapeutisch om de rages wat in te dammen...

• GerardHenninger
Razenko schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 13:33:
Gerard ...

jij zorgt anders ook voor behoorlijke rage buien..
wat heb ik een moeite gehad om jou bij lockers Rush buiten weg te krijgen toen je stond te headglitchen... hopelijk kon je het wel hebben dat ik je toen even theabagde, vond dat ik dat wel had verdiend
Ik weet van niets.... Ik probeer alleen alles te killen dat op een dorito lijkt. Mijn excuses, zal de volgende keer m'n kogels afvuren op Leno.
dvdkiwi schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 13:34:
Ik hoef mijn eigen stem niet terug te horen in videos, maar ieder zijn ding ;)
Misschien werkt het wel therapeutisch om de rages wat in te dammen...
Gaat maar om het commentaar rondom een leuke actie :)

• Razenko
GerardHenninger schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 13:41:
[...]

Ik weet van niets.... Ik probeer alleen alles te killen dat op een dorito lijkt. Mijn excuses, zal de volgende keer m'n kogels afvuren op Leno.

[...]

Gaat maar om het commentaar rondom een leuke actie :)
weet je zeker dat je dit van iedereen wilt horen?
*cough*Jeroenimous*cough*

• Superkiwi
Een leuke actie voor de één is vaak een rage voor een ander ;)

Maar geef het een kans; ik ben benieuwd wat eruit komt rollen :)

[ Voor 35% gewijzigd door Superkiwi op 26-03-2015 13:45 ]

• GerardHenninger
Razenko schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 13:44:
[...]

weet je zeker dat je dit van iedereen wilt horen?
*cough*Jeroenimous*cough*
Ja die juist!! :9

• Razenko
Dan hoop ik dat hij de complicatie maakt ipv neergeschoten wordt ...

Hopelijk komt er nog een dag dat Jeroen weer met een vrouwtje thuis zit, dan ga je pas lachen!

• n8n
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-11 21:25

n8n

Do it like they do it on Discovery channel

• n8n

n8n

Ging echt als een malle net on locker rush

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/K84Jgho.png
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/NdwgRvC.png

Shoutout naar dixen die meesterlijke revives verzorgde.

• corset
Vraagje, wat is aan te raden qua weapon/class etc voor echt een beginner. Zie in de platoon 8 bit hamster voor stats.

Grootste noob ooit :p

Vind zelf meestal iets als een SMG wel lekker werken met een sight erop.
LMG's vind ik cool, maar ik herlaad op de verkeerde momenten, en dus dood.
Snipen kan ik totaal niet >< ben daar echt te blond voor denk ik :+

• n8n

n8n

lanerios schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 14:47:
Vraagje, wat is aan te raden qua weapon/class etc voor echt een beginner. Zie in de platoon 8 bit hamster voor stats.

Assault als medic. Dan zie je waar lijken opstapelen en je leert de maps kennen terwijl je met revives en medpacks nog punten binnenharkt ook.

• GerardHenninger
lanerios schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 14:47:

Mwah, dat is er niet echt. Je moet ieder wapen leren kennen en dat duurt even.

Maar mijn voorkeur : AK-5C, AWS, MPX, M416.

• corset
n8n schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 14:50:
[...]

Assault als medic. Dan zie je waar lijken opstapelen en je leert de maps kennen terwijl je met revives en medpacks nog punten binnenharkt ook.
Nadeel is dat in mijn ervaring de medpack users een beetje voor lul staan. Of niet serieus worden genomen :(

• n8n

n8n

De tweede carbine is al heel goed trouwens

• n8n

n8n

lanerios schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 14:53:
[...]

Nadeel is dat in mijn ervaring de medpack users een beetje voor lul staan. Of niet serieus worden genomen :(
Nee totaal niet, ik zeg altijd 'thank you'

• corset
Grappig, ik probeer altijd mensen medpacks te geven, en niemand wacht er op.

Misschien omdat ik het op tactische locaties leg? Als in, plekken waar je niet snel wordt afgeschoten.

Misschien dat ze ze daardoor niet zien oid?

• Superkiwi
Gixxer was het bijna vergeten.....

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=UUSBij8ztPw]

:P

• corset
en zo ga ik dus ook altijd dood. Blij om te zien dat ik dus niet de enige ben. Voel me dan zo dom, dat ik beter had moeten opletten oid ><

• kidicoke
dvdkiwi schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 15:20:
Gixxer was het bijna vergeten.....

[video]

:P
8)

p.s. ik stem voor een t-bag emoticon *O*

• Superkiwi
+1! :Y

Afbeeldingslocatie: http://www.pixeljoint.com/files/icons/mcheif.gif
lanerios schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 15:36:
en zo ga ik dus ook altijd dood. Blij om te zien dat ik dus niet de enige ben. Voel me dan zo dom, dat ik beter had moeten opletten oid ><
Ach, er lopen -bij rush- 16 man bij de tegenstander, je zal er vast wel een aantal over het hoofd zien.
Trek het je niet te zwaar aan ;)

[ Voor 30% gewijzigd door Superkiwi op 26-03-2015 17:20 ]

• Aramiss
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:07
n8n schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 14:45:
Ging echt als een malle net on locker rush

[afbeelding]
[afbeelding]

Shoutout naar dixen die meesterlijke revives verzorgde.
Graag gedaan, ik haal plezier uit het reviven omdat ik daar mijn team mee help. Graag bij rush meer assault die achter mij aan wil lopen ;). Dezelfde potjes +39 en +28 skill

• Uffeltje
Excuses voor mijn rages van de afgelopen week nog. Vanmorgen een familielid begraven en de afgelopen week was ik best chagrijnig en emotioneel om die reden. :|

Vanaf nu zal ik weer vrolijk doen. :)

YouTube

• GerardHenninger
Uffeltje schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 21:32:
Excuses voor mijn rages van de afgelopen week nog. Vanmorgen een familielid begraven en de afgelopen week was ik best chagrijnig en emotioneel om die reden. :|

Excuses zijn nergens voor nodig, iedereen raged en dat is (vaak) prima.
Maar euh, gecondoleerd.... :(

• Dersan
Uffeltje schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 21:32:

Np, viel mij wel op dat je een heeeeeeeeeel stuk meer aan het schelden was dan normaal. Al is dat nog niets vergeleken bij sommigen hier.

Gecondoleerd iig.

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-11 20:00
Bijna prestige met CoD, dan kom ik weer BF spelen.

• Dersan
Stensie, kan jij mij reviven? Prima joh!

Afbeeldingslocatie: http://www.dvdactive.com/images/news/screenshot/2011/3/127hours2d.jpg

[ Voor 28% gewijzigd door Dersan op 27-03-2015 00:52 ]

• corset
Gister potje gespeeld..

Final Stand map gedaan, met 3 points. Ik ging uiteindelijk:

Dawnbreaker (Conquest Large): 2-9 (K-D)
Lancang Dam (TDM): 3-6
Zavod 311 (TDM): 5-13

Alle 3 maps die ik niet ken, tijd niet gespeeld, en ik ben echt zwaar geirriteerd met mezelf ><

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
lanerios schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 10:33:
Gister potje gespeeld..

Final Stand map gedaan, met 3 points. Ik ging uiteindelijk:

Dawnbreaker (Conquest Large): 2-9 (K-D)
Lancang Dam (TDM): 3-6
Zavod 311 (TDM): 5-13

Alle 3 maps die ik niet ken, tijd niet gespeeld, en ik ben echt zwaar geirriteerd met mezelf ><
Wacht maar totdat je de Phantom Bow wil unlocken en ermee gaat spelen _O- :+

****Belangrijk nieuws!****

Op het moment van schrijven sta ik nog slechts 1028 Deaths achter op mn Kills..
Dan is het weer 1,0 KD *O*
(24091 K -25119 D)

(Heb heeeeel veel verloren om de boog uberhaupt te unlocken, ja ik kijk naar jou Tank-kills en vooral jou Jet-kills :( en eenmaal met de boog is ie nog verder gekelderd..)

Maar goed ik ben er weer bijna!

Ik zit er aan te denken mn stats te resetten als het eenmaal zover is.. Iemand die dit geen goed idee vindt, of cheaten? ;)

Verder heb ik met Gixxer, Uffel en Buwe de weddenschap lopen dat ik voor volgende week vrijdag avond op minimaal 1,0 sta..
Als ik het haal zal Buwe een avond mijn personal bodyguard zijn, waarbij hij als medic alleen achter mij aan rent om me te healen en reviven :D

Gixxer durfde zelfs zn Playstation op t spel te zetten dat ik het NIET zou halen.. Nou dat hoeft van mij ook weer niet.. Maar iemand een idee wat wel leuk is voor Uffel en Gixxer om in te zetten?

EN wat gebeurt er met mij als ik het NIET haal?

(Even ter verduidelijking: gisteren voor de weddenschap stond ik nog 1161 achter op mn Kills.. en na een aantal potjes dus nog maar 1028 ;) )

Als je leuke ideeen hebt, lama weten! *O*

[ Voor 5% gewijzigd door poor Leno op 27-03-2015 10:52 ]

• corset
Ik voel me echt gewoon een waste in een match op het moment.. zulke slechte scores gaan nergens over :(

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Dat ligt er aan, als je veel PTFO hebt gedaan en veel voor het team, dan boeit de KD stukken minder.. Hoewel je dan idd geen TDM moet spelen :F

• kidicoke
Hopelijk woon je in het westen leno, hoorde dat daar de stroom eruit lag haha! Geen playstation voor jou dan! >:) >:)

• Uffeltje
Weddenschap? Ik weet van niets, haha. Maar goed. Als je het redt mag je me zonder reden teabaggen.

YouTube

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Nope, in het Oosten.. Dus helaaaaaasch :>

*Hm ik denk dat ik zo maar even de PS aanzwengel voor een heerlijk rustgevend en ontspannend potje Metro of Locker >:) *
Uffeltje schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 10:58:
Weddenschap? Ik weet van niets, haha. Maar goed. Als je het redt mag je me zonder reden teabaggen.
Huh wie was er nog meer bij? Sorry dacht dat jij het t was :)
(of ben jeje nu al aan het terugtrekken? ;) )

[ Voor 49% gewijzigd door poor Leno op 27-03-2015 11:00 ]

• kidicoke
Fu woon je dicht bij mij? *Gixxer had het nooit gedacht maar gaat verhuizen naar het westen :P .

Haha jij gaat gewoon 24/7 metro doen met je smoke in FLIR scope, hele team naar de haaien maar als leno maar een goed k/d heeft _O-

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
kidicoke schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 11:00:.

Haha jij gaat gewoon 24/7 metro doen met je smoke in FLIR scope, hele team naar de haaien maar als leno maar een goed k/d heeft _O-
Afbeeldingslocatie: http://www.quickmeme.com/img/42/4266c634657917c478869b4ad421c378b91162ac16d15aaa901621f201692a7d.jpg

• corset
vanavond maar Conquest Large gaan spelen, en gewoon verschillende setups testen. Vooral snipen ben ik zelf nog te langzaam mee merk ik. Is denk ik gewenning :p

Iemand goede test maps?

• Superkiwi
poor Leno schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 10:44:
[...]
Ik zit er aan te denken mn stats te resetten als het eenmaal zover is.. Iemand die dit geen goed idee vindt, of cheaten? ;)
Je weet: ik ben van principes. Dus mijn antwoord weet je ;)
Maar het is jouw keuze. Net als het boosten van dingen :+

Ik vind het hele "o, ik heb een tijdje slecht gespeeld, laat ik snel de boel resetten zodat mensen kunnen zien hoe goed ik wel niet ben" een beetje apart... wie hou je dan voor de gek?
Maar ik bemoei niet :P

• Uffeltje
Totaal onverwacht zojuist onderstaande optie in het multiplayermenu tegengekomen. :) Heb geen proxy aanstaan.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/RYG7gWW.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/t1HAKVd.jpg

Jetpaction, probeer zo snel mogelijk de server te verlengen. Misschien is het straks weer verdwenen, je weet maar nooit met EA/DICE. :P

YouTube

Verwijderd

Gisteravond maar eens die 200% XP boost aangezet (weet niet meer hoe ik er aan kom) maar dat gaat wel lekker met de puntjes! SPM van rond de 900-1000 (ik neem aan dat de 200% hier in verwerkt is) en een win-streak van 7 rondes op Conquest nu. Jammer dat er maar weinig GoTters BF4 spelen op de PS3 (helemaal op mijn tijden, vaak pas na 23:00), mis de avondjes ouwehoeren in BF3 wel ;)
lanerios schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 11:07:
vanavond maar Conquest Large gaan spelen, en gewoon verschillende setups testen. Vooral snipen ben ik zelf nog te langzaam mee merk ik. Is denk ik gewenning :p

Iemand goede test maps?
Ik heb mijn langste head shot (iets van 850m) gehaald op Golmud Railway, prima map om te leren snipen doet me altijd denken aan Harvest Day uit BC2

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2015 11:57 ]

• Razenko
Zo, ook maar even aangemeld voor de tweakers platoon, kunnen we vanavond weer wat puntjes verzamelen :)

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
dvdkiwi schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 11:34:
[...]

Je weet: ik ben van principes. Dus mijn antwoord weet je ;)
Maar het is jouw keuze. Net als het boosten van dingen :+

Ik vind het hele "o, ik heb een tijdje slecht gespeeld, laat ik snel de boel resetten zodat mensen kunnen zien hoe goed ik wel niet ben" een beetje apart... wie hou je dan voor de gek?
Maar ik bemoei niet :P
Van het hele verhaal hierboven vind jij het natuurlijk weer nodig om alleen daarop te reageren -O-

• Razenko
poor Leno schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 12:13:
[...]

Van het hele verhaal hierboven vind jij het natuurlijk weer nodig om alleen daarop te reageren -O-
Once a kiwi always a kiwi ...

Pagina: 1 ... 66 ... 85 Laatste

Let op:
~~~[html]Op de man spelen doen we nergens op tweakers, dus ook niet hier

Er zijn voor de Xbox One en de PS4 platoons beschikbaar, die kun je joinen via de volgende links:
<a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/3571873308087887416/'>Xbox One</a> - <a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/9144291971211376657/'>PS4</a>
Melden dat je gejoined bent is niet nodig.~~~[/html]