PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V
Bedankt zeg!PsychoMantis_NL schreef op zondag 15 maart 2015 @ 12:07:
[...]
Ik heb even een PM naar de Associate Producer (wat klinkt dat deftig) gestuurd, die is actief @Reddit, dus even afwachten of het wat wordt.
Wilde er niet direct een topic voor aanmaken, dus ik heb even geen directe link voor je, maar ik hou je even op de hoogte
Nog ff en ik ben ook bijna zo oudMaj-Maj schreef op zondag 15 maart 2015 @ 12:36:
Wou deze nog even met jullie delen:
YouTube: Worlds Oldest Battlefield Bad Company Player Gamer Hates Sniper Crap
Seems legit.
leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0
Trouwens gixxer, jij weet de ucavs aardig te ontwijken ad en toe
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Hahaha wel humordvdkiwi schreef op zondag 15 maart 2015 @ 14:38:
Dat doet gixxer al genoeg
Trouwens gixxer, jij weet de ucavs aardig te ontwijken ad en toe
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=U6W1EeQR6_8]
Die eerste had een kill moeten zijn; knife animatie was klaar.
Raar spel af en toe...
En geen idee wat het betekent, maar L33T ace squad ribbons

BlaTieBla schreef op maandag 16 maart 2015 @ 09:02:
Blijkbaar heeft DICE tegenwoordige ook gepersonaliseerde dogtags. Ik kreeg naar aanleiding van mijn C4-run in Metro een master bomber dogtag (>100 C4 kills in 1 game).
Ik wil er ook 1, met Bullet Magnet
(Of Cannon Fodder, of Sitting Duck.. dat past wel bij mij..)
Episch potje was dat trouwens!
Nah, niet op CR. Wel nog wat potje rush met baas, beest en gerard maar dat ging nog dramatischer. Zaten tegen een erg goed team.poor Leno schreef op maandag 16 maart 2015 @ 12:56:
haha waddan? Nog lang doorgegaan?
Sja...rush op Golmund, aanvallen ging nog wel een beetje maar ook einde niet gehaald. Toen verdedigen. Continu bakken spawnbeacons dus ik ben maar in een MAV gestapt om die te slopen en mannetjes te spotten. Toen viel mij al op dat ze continu met rond de 10 man tegelijk een omtrekkende beweging maakten. Is gewoon niet tegen te verdedigen dan met 4 man en 12 blauwen die met hun eigen ding bezig zijn.poor Leno schreef op maandag 16 maart 2015 @ 13:07:
Vast niet zo erg als de a$$ rape van gister tegen de 385 clan
24 members, gemiddelde KD van 3,41
385 clan
Paar keer in een squad met ze samen gespeeld, maar ze maaien echt alles neer.
Daar doen wij als doorsnee spelertjes niks tegen hoor
UCAV FTW?Dersan schreef op maandag 16 maart 2015 @ 13:13:
[...]
Toen viel mij al op dat ze continu met rond de 10 man tegelijk een omtrekkende beweging maakten. Is gewoon niet tegen te verdedigen dan met 4 man en 12 blauwen die met hun eigen ding bezig zijn.
edit
Crap crap crap crapperdecrap!!!
Lees nu net dat de 385 clan zich opmaakt voor StarWars Battlefront dammit dammit dammit
[ Voor 77% gewijzigd door poor Leno op 16-03-2015 13:44 ]
Ik maak mij ook altijd druk dat ik de volgende wedstrijd tegen de nieuwe messi moet voetballen en dat we worden ingemaaktpoor Leno schreef op maandag 16 maart 2015 @ 13:18:
En toch zou ik ze een keer willen uitdagen! Tegen dat soort gasten vind ik t ook minder erg om te verliezen
[...]
UCAV FTW?
edit
Crap crap crap crapperdecrap!!!
Lees nu net dat de 385 clan zich opmaakt voor StarWars Battlefront dammit dammit dammit
poor Leno schreef op maandag 16 maart 2015 @ 10:11:
[...]
Ik wil er ook 1, met Bullet Magnet![]()
(Of Cannon Fodder, of Sitting Duck.. dat past wel bij mij..)
Episch potje was dat trouwens!
Want het ging weer lekker bij iedereen gisteren
Man man man
Nog ff 2 metro potjes gedaan om mezelf te troosten, en gelukkig 2x eerste, dus kon met gerust hart quitten..
Maar voor de rest leek t alsof iedereen gister een klotedag had
Ontzettend slecht team maar dat had de tegenstander ook, prima.
Wel een aantal potten gewonnen, een aantal spannende potjes erbij gehad, af en toe verloren.
Maar op het einde..... 3 potten achtereen kansloos overlopen
Soms heb je dat wel eens.
Soms zit je aan de ownende kant, soms is het redelijk gebalanceerd, soms wordt je keihard geownd.
En dan gaat iedereen ragen en gaat het alleen maar slechter
Is het toch het geweld/agressie van het spel zelf dat je 'on edge' maakt?
Ik raak er iig wel pissed off over
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2015 11:02 ]
Ik had t vroeger ook bij RTCW.. (Wolfenstein, redelijk hoog niveau)
Mijn raging ging nooit zo hard als daar; superduperultra frustrerend.
Maar acheraf: ultrasuperdupertrots en voldaan
BF valt wel mee.
Maar ik merk dat ik voor mij gevoel te vaak en te veel rage; afleren die handel!
Redelijk veel, maar niets super ingrijpends.. Bug fixes en nieuwe bugs, nerfs en boostsVerwijderd schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 11:01:
Zondagmiddag het briljante plan gehad om even BF4 te gaan spelen, blijkt het dat ik de laatste patch nog niet had. Eerst maar 1,5Gb downloaden met een snelheid uit 1993.... Toen de patch eenmaal binnen was moest ik alweer weg, hopen dus dat ik vanavond aan wat knallen toe kom! (is er voor de PS3 nog veel veranderd in de afgelopen 3-4 maanden?)
*Leno komt je zo helpen*
[ Voor 28% gewijzigd door poor Leno op 17-03-2015 11:44 ]
Wel best support though
Edit: er gaan 2 goede spelers uit het team van de tegenstander weg, en het wordt 582 - 0
[ Voor 53% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 17-03-2015 11:55 ]
Verwijderd
ok, the usual duspoor Leno schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 11:43:
[...]
Redelijk veel, maar niets super ingrijpends.. Bug fixes en nieuwe bugs, nerfs en boosts
Zijn er trouwens nog DLCs die de moeite waard zijn of die ik juist niet aan zou moeten raken. Wordt soms een beetje simple van alleen maar Shanghai, Zavod en Rogue Transmission... Om over Paracel Storm maar te zwijgen; die map krijg ik ALTIJD als ik een random server join en wanneer je een server joined die een andere map draait krijg je hem geheid in de rotation
Maar dat is mijn mening
Er zijn ook lui die Dragons Teeth, Naval Strike of China Rising leuk vinden.
Paar weken geleden best een lekkere server roulatie tegengekomen:
Shanghai - Locker - Zavod - Shanghai - Locker - Hainan - Shanghai -Golmud - Locker... of zoiets.
In ieder geval veel Shanghai en veel Lockert.
[ Voor 46% gewijzigd door Superkiwi op 17-03-2015 12:56 ]
Verwijderd
Heb van het weekend met het spelen van The last of us m'n tafel om geschoptpoor Leno schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 10:58:
Niet te geloven.. Sinds jaren weer eens perongeluk iets stuk gemaakt... m'n schelp van m'n koptelefoon afgebroken.. Grrr wat is dat toch met dat spel dat zo onder je huid gaat zitten??
Is het toch het geweld/agressie van het spel zelf dat je 'on edge' maakt?
Ik raak er iig wel pissed off over
Dus ligt zeker niet aan BF
De potjes metro hadden ook voor mij een kalmerend effect.. totdat mijn internet eruit vloog.. vervolgens was mijn bloeddruk weer op het nivo van ervoorpoor Leno schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 10:43:
Pff gister was t echt ruk
Nog ff 2 metro potjes gedaan om mezelf te troosten, en gelukkig 2x eerste, dus kon met gerust hart quitten..
Maar voor de rest leek t alsof iedereen gister een klotedag had
http://battlelog.battlefi...NDER/stats/209995795/ps4/
Of misschien het alterego van GerardH, Uffeltje, Kiwi?
Zelfs niet op een 400% server
Leno wel
GRRRRr
Ja zal wel een bug zijn, ik ook 3x vandaag.dvdkiwi schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 23:20:
Verdomme 3 keer een blue screen error vanavond
GRRRRr
Echt raar, ook dat we t soms tegelijk kregen
Viruspoor Leno schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 08:54:
^^ same
Echt raar, ook dat we t soms tegelijk kregen
Maar daar zal t niet aan liggen, aangezien heel veel mensen er gister plots last van hadden
Het gebeurt soms tijdens een potje, maar meestal tijdens map wissel op custom servers..
[ Voor 26% gewijzigd door poor Leno op 18-03-2015 10:30 ]
nothing stops this train
Je kunt kiezen tussen het hele spel incl premium, of alleen de premium addon voor je gekochte vanilla versie
Ik heb t volgende gedaan:
Ik had de gewone versie op disk, 20,- op Marktplaats. Toen kwam de (?) 50% off aanbieding.
Hele spel incl Premium = 26.99
Premium addon = 24,99
Toen heb ik mn disk weer verkocht voor 23,- op MP en het hele spel incl Premium voor 26,99 gekocht
Het enige vervelende vind ik dat ik nu de disk niet meer heb.. Alle spellen op disk hebben, heeft imo het voordeel dat je PS meer geld waard is mocht je besluiten om m weer te verkopen
nothing stops this train
Wat Leno al zei: gewoon aanbiedingen in de gaten houden.
Of 50-60 euro uitgeven, wat het imo meer dan waard is.
ik denk dat ik die versie koop en die speel, mocht het helemaal geweldig zijn kan ik alsnog premium aanschaffen, ik verwacht dat ze die wle in aanbieding doen paar weken nadat hardline uit is.
nothing stops this train
En als je sowieso het hele spel nog moet leren, is de gewone versie meer dan voldoende
Als je door de eerste frustraties/deaths/te snelle gameplay heen bent, en het in je vingers hebt, is het werkelijk fan-tas-tisch (en verslavend)Kol Nedra schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 11:28:
ik denk dat ik die versie koop en die speel, mocht het helemaal geweldig zijn...
[ Voor 58% gewijzigd door poor Leno op 18-03-2015 12:39 ]
Paar weken geleden al geopperd hier op het forum dat de kans groot is dat er minder servers beschikbaar zijnkazuka schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 10:49:
Ze zullen bij Dice wel aan het spelen zijn met capaciteit verplaatsen van BF4 servers naar BFH servers, of mag ik dat niet denken?
Straks met Battlefront zal t helemaal erg zijnAramiss schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 12:37:
[...]
Paar weken geleden al geopperd hier op het forum dat de kans groot is dat er minder servers beschikbaar zijn
(En iedereen moet Kiwi ff overhalen mee te gaan, want die is nu al principieel tegen
Zoek in de server browser maar eens naar empty servers... tadaa
Enkel [DICE] servers, meer dan genoeg, helaas leeg...
Zoek je op alles behalve lege servers dan krijg je bijna alleen maar custom servers.
Kiwi gaat niet naar Battlefront; ik heb echt helemaal niks met Starwars...
[ Voor 14% gewijzigd door Superkiwi op 18-03-2015 13:29 ]
-
*Gebruikt Jedi mind trick* jawel Kiwi, je hebt alles met StarWars.. En je wil mee met de rest.. *wuift hand* ..and you wanna make me a sandwich..dvdkiwi schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 13:29:
Kiwi gaat niet naar Battlefront; ik heb echt helemaal niks met Starwars...
[ Voor 68% gewijzigd door poor Leno op 18-03-2015 14:19 ]
Premium is best vaak in de aanbieding. Zou ik ook niet 2e hands kopen, code is vast gekoppeld aan account.Kol Nedra schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 11:28:
BF4 stock edition is te koop voor ~15 euro nu op marktplaats, aangezien hardline morgen uitkomt
ik denk dat ik die versie koop en die speel, mocht het helemaal geweldig zijn kan ik alsnog premium aanschaffen, ik verwacht dat ze die wle in aanbieding doen paar weken nadat hardline uit is.
En iedereen met premium speelt 90% van de tijd vanilla dus achja..
heb heb heel wat uren in BF3 zitten en ook in BFBC2 (geweldig spel)poor Leno schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 11:30:
Dat lijkt me de beste optie
En als je sowieso het hele spel nog moet leren, is de gewone versie meer dan voldoende
[...]
Als je door de eerste frustraties/deaths/te snelle gameplay heen bent, en het in je vingers hebt, is het werkelijk fan-tas-tisch (en verslavend)
kan hem kopen voor 17 euro incl verzenden via marktplaats, best goede deal ofniet?
nothing stops this train
Ja hoor dat is een goede deal
Verwijderd
En dan vervolgens een team moeten commanden dat bestaat uit 11 jarige jongetjes met het inzicht van een fluitketelpoor Leno schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 10:38:
Pfffff zo kun je ook commander zijn![]()
[afbeelding]
maarja stel, je zit als zo'n commander in een party met je andere teamleden, dan ben je echt supersterk
Je kan toch alleen niet kiezen welk team je gaat commanden of wel?poor Leno schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 15:44:
Haha ja
maarja stel, je zit als zo'n commander in een party met je andere teamleden, dan ben je echt supersterk
Wil het opzich wel eens uitproberen
Als ze nou die party's ook eens groter maken dan 8...
Jawel toch? Alleen wissel je telkens kant, zodat je niet de vaste commander wordt van je team.. Maarja dan kun je eigenlijk met opzet de boel verkloten als je aan de andere kant zitDersan schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 15:59:
[...]
Je kan toch alleen niet kiezen welk team je gaat commanden of wel?
Wil het opzich wel eens uitproberen.
Als ze nou die party's ook eens groter maken dan 8...
Je kan natuurlijk wel ammocrates op mensen droppen.
Ja maar ik kan toch niet op mijn laptop commander spelen op de ps4?PsychoMantis_NL schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 16:59:
Maar dat werkt dan weer alleen "echt" lekker als je op een tablet/PC speelt aangezien de consoles "auto-snappen" richting een objective of squad leader
Voor tablets is het wel super, die kan je even snel pakken als je niets te doen hebt. Op de Laptop zou ook een hele mooie mogelijkheid zijn geweest.
Dan moet je ff een Android emulator downloaden en daar de Battlelog app op installeren. Het werkt nog slechter als via de console, maar kan wel
Heb ik laatst zelf geprobeerd toen m'n vriendin TV aan 't kijken was, maar ik was er ook zo weer klaar mee
[ Voor 4% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 19-03-2015 17:31 ]
~~~[html]Op de man spelen doen we nergens op tweakers, dus ook niet hier
Er zijn voor de Xbox One en de PS4 platoons beschikbaar, die kun je joinen via de volgende links:
<a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/3571873308087887416/'>Xbox One</a> - <a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/9144291971211376657/'>PS4</a>
Melden dat je gejoined bent is niet nodig.~~~[/html]