Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• n8n
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-11 21:25

n8n

GerardHenninger schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 23:08:
[...]

ga ik maar wat boobies Photoshoppen.
Afbeeldingslocatie: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/6a/22/ec/6a22ec1372350bb64757502d070d8492.jpg

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:20
ChrisLNFF schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 23:00:
[...]

Meh, elk jaar dezelfde saaie clubs die het uitvechten. Boring.
Zelfde dual als vorig jaar inderdaad, maar toch een beste wedstrijd gemist hoor :P

• PsychoMantis_NL
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14:10

PsychoMantis_NL

PSN: PsychoMantis_NL

Voor de liefhebbers:

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Dat gaat de goede kant op! :D

Ik had als eerste (geloof ik) dat idee over de Maya tempels in de jungle bij hun geopperd! (Zie ook eerdere posts hier) Bij de eerste poll heeft Jungle gewonnen, nu staat Ancient ruins erbij! *O*

Hoe vet zou dat zijn!?

Afbeeldingslocatie: http://static.trueachievements.com/customimages/007051.jpg

Afbeeldingslocatie: http://fc09.deviantart.net/fs71/i/2013/335/5/f/concept_art__maya_city_by_gycinn-d6wbykt.jpg

[ Voor 57% gewijzigd door poor Leno op 11-03-2015 11:14 ]

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:01
Meh...
Ik wil gewoon oorlog in steden... geen rare fratsen :P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Dat is een stad.. ;)

• Zalaroth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21-11 15:07
Geef mij ook maar normale realistische gebieden. Ik kan me een oorlog bij Maya Tempels niet echt plaatsen voor BF4..

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Iets anders!

Voor degenen die het leuk vinden: Nieuwe prototype Morpheus

Upgrades:
Van LCD naar OLED
60 naar 120 fps/hz
5" naar 5,7" scherm
HDMI out, zonder distortion voor meekijken op TV
90 graden kijkhoek naar 100
Extra hardware/gpu kastje!
+meer

Dit wordt echt de bom! Kan echt niet wachten! Dit is een van de dingen waar ik al 15+ jaar op aan het wachten ben!! EN tevens ook een van de redenen in mn achterhoofd voor de aanschaf van mn PS
*O*

• CrapperDeCrap
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-11 00:22
Ga maar vast in n hoekje zitten, dat inclu battlefront. U gonna be a stormtrooper boy, hoef je ook niet raak te schieten ;).

• Superkiwi
You know what I mean, mister "hoe vet zou het zijn als er nu opeens allemaal dino's zouden rondlopen hier en we die eerst af moeten maken voordat we verder kunnen met conquest" :+

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
_O-

Ok, you got me :)
Maar kom dat zou toch wel lachen zijn? EN niemand dwingt je om het te spelen ;)

• Superkiwi
Dat klopt, niemand dwingt me om te spelen.
Maar waarom denk je dat ik BF koop?
Omdat ik van moderne oorlogsvoering hou, zonder rare fratsen ;)
BF3 & 4 zijn wat dat betreft perfect.
Van mij hoeven ze geen rare out-pf-the-box dingen te verzinnen hoor; hou het maar gewoon bij de basics.

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Ik zie niet in waarom een spel niet van alles erin kan hebben, voor ieder wat wils.. Dino hunting zou gewoon een spelmodus zijn :)

En stukken makkelijker en goedkoper dan een nieuw spel moeten maken/kopen..

• Superkiwi
Ik snap je punt, maar dan is het toch geen Battlefield meer?

• Zalaroth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21-11 15:07
poor Leno schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 12:00:
Ik zie niet in waarom een spel niet van alles erin kan hebben, voor ieder wat wils.. Dino hunting zou gewoon een spelmodus zijn :)

En stukken makkelijker en goedkoper dan een nieuw spel moeten maken/kopen..
Volgens mij moet jij opzoek naar een ander spel. Jurassic park lijkt me meer jouw thema?

Goedkoper dan een nieuw spel.. ja.. laten we gelijk Monopoly invoegen als gamemode, hoef ik het traditionele bordspel ook niet meer te kopen. :o

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Nee hoor, ik hou gewoon van variatie..

Ik zou het bijvoorbeeld niet erg vinden als er een soort tijdreis map zou zijn waarbij je jezelf naar een WW2 of bijvoorbeeld Amerikaanse burgeroorlog (Noord/Zuid) setting zou transporteren.. En dan bijvoorbeeld met je squad van 5 man met moderne wapens tegen 50 ouderwetse knokken :)

Maar goed, kennelijk sta ik wat dat betreft misschien wat meer open voor veranderingen en alternatieve gameplays, en dat is weer voor iedereen anders natuurlijk :>

• Prozaq
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-08 09:47
Tempels en jungle setting zie ik ook wel zitten, urban setting maps zijn er inmiddels al genoeg. Dino als megalodon easter egg is prima

• n8n

n8n

In ieder geval geen research facility, dan krijg je rechtstreeks het gebouw dat ook in dawnbreaker en lancing dam zit :')

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-11 19:29

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

RbBdOs schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 22:10:
Aangezien GTA Online er ook zo goed als uit lag ben ik ook maar bij BF blijven hangen.

Inmiddels heb ik ook mijn 2e compilatie gemaakt, enjoy. ;)

[video]
Altijd leuk die compilaties van mensen bekijken met leuke momenten! Heb je dit op de playstation zelf gemaakt? Is nog aardig gelukt :)

Valt me trouwens op dat je vaak al begint te schieten als je een enemy ziet, en dan pas naar het mannetje toe beweegt om hem neer te maaien.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:16
Als we dan toch filmpjes gaan posten:

Volgens mij heb ik 1 moment hier al eerder gepost maargoed, geen zin om eruit te halen ;). Zal vanaf nu weer nieuwe filmpjes sparen.

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

dvdkiwi schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 11:58:
Maar waarom denk je dat ik BF koop?
Omdat ik van moderne oorlogsvoering hou, zonder rare fratsen ;)
Nou ga ik even schelden :+

Volgens mij had je voor moderne oorlogsvoering een andere game moeten kopen :+

Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/5/5f/Call_of_Duty_4_Modern_Warfare.jpg

• Superkiwi
Lol, die heb ik inderdaad!!! :*)

De laatste goede CoD game... dat sniper level: episch!

• kidicoke
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09-2023
Zeker een goeie game, veel uren en lan partys in gestoken. Alleen CoD2 is nog beter imo, daar heb ik denk ik de meeste uren ooit in zitten :P . Maar goed dat is geschiedenis, dit is een BF4 topic :D

• Superkiwi
O ja :P
Wanneer gaan we weer knallen?

*Kiwi heeft ook Settlers 5 weer geinstalleerd op de pc, evenals Command&Conquer Tiberium Wars.
Daarnaast Settlers 6 & 7 besteld...
Dus of ik heel veel BF ga spelen de komende tijd? Ik denk het niet :P

• Kampover
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-04 11:56
DAMAGE schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 12:39:
[...]

Altijd leuk die compilaties van mensen bekijken met leuke momenten! Heb je dit op de playstation zelf gemaakt? Is nog aardig gelukt :)

Valt me trouwens op dat je vaak al begint te schieten als je een enemy ziet, en dan pas naar het mannetje toe beweegt om hem neer te maaien.
Thanks!

Ja dat gaat erg makkelijk met de Share Play app op de PS. Is ook al vaker hier langsgekomen. Daarmee kun je heel eenvoudig filmpjes maken, deze had ik in 10 min. wel klaar en het gaat steeds sneller naarmate je het vaker doet.

Klopt, ik ben vaak te ongeduldig als het daar om gaat, hopelijk kan ik daar nog wat in verbeteren. :p

iRacing Profiel | PSN: kampover91

• kidicoke
dvdkiwi schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 13:51:
O ja :P
Wanneer gaan we weer knallen?

*Kiwi heeft ook Settlers 5 weer geinstalleerd op de pc, evenals Command&Conquer Tiberium Wars.
Daarnaast Settlers 6 & 7 besteld...
Dus of ik heel veel BF ga spelen de komende tijd? Ik denk het niet :P
Heb C&C Generals en de uitbreiding Zero Hour nog wel liggen, als je die hebt doe ik mee :P

• Superkiwi
Ik heb ze allemaal, en sommige ook nog meerdere keren :P
Maar nog nooit online gespeeld, enkel single player...
In de volgende BF4 party chat gaan we het er wel eens over hebben ;)

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16:21
Dersan schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 13:14:

[video]

Volgens mij heb ik 1 moment hier al eerder gepost maargoed, geen zin om eruit te halen ;). Zal vanaf nu weer nieuwe filmpjes sparen.
Die teabag. :D Stomme snipers.

YouTube

• Aramiss
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:07
Dersan schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 13:14:

[video]

Toffe compilatie! Machtig gevoel om een chopper uit de lucht te schieten met een tank. Vooral die ucav kill met die snipers op het dak bij floodzone was erg grappig om te zien.

• Dersan
Danku :). Vooral die chopper die ik pakte met een tank op Golmund was echt mega ver weg lol.

[ Voor 84% gewijzigd door Dersan op 11-03-2015 16:15 ]

• Aramiss
Misschien een aparte vraag maar zou iemand mij kunnen helpen met het behalen van de ucav dan wel de suav?

Ik stel deze vraag omdat ik NIET kan vliegen. Een gemiddelde vlucht duurt nog geen 30 seconden voordat ik mijzelf doodvlieg.

• n8n

n8n

Aramiss schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 16:25:
Misschien een aparte vraag maar zou iemand mij kunnen helpen met het behalen van de ucav dan wel de suav?

Ik stel deze vraag omdat ik NIET kan vliegen. Een gemiddelde vlucht duurt nog geen 30 seconden voordat ik mijzelf doodvlieg.
Wat bij mij hielp was de y-as om te draaien (en alleen cockpit view te vliegen) al ben ik er ook geen ster in, kan wat manoeuvreren maar dogfights meh

• BUwe
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-11 10:16

Gewetensvraag: verdient iemand wel een UCAV als hij een kist niet langer dan een minuut in de lucht kan houden? ;) Praktische vraag: wat wil je met een UCAV als je een jet al niet kan besturen?

Jet vliegen is gewoon een kwestie van doen. Altijd erin spawnen als het kan, gevoel krijgen. Gewoon met heat seekers vliegen, hoog blijven, bochtjes oefenen, en dan pak je vanzelf met mazzel wel eens een helicopter of jet meer die net voor iemand anders zijn flares heeft gebruikt. Maar het grote probleem met jets is dat de leercurve zo steil is. Je zult vanzelf merken dat na tien vluchten van 20 seconden het steeds een beetje langer duurt en dat je steeds wat vaker je kills meepakt.

Eerstvolgende keer dat we CQ Zavod spelen wil ik onderstaande tactiek eens proberen in de toren van F:[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=uxyGeog3kKU]
Vooral als F aan onze kant van de map is, verdienen die irritante backrage-campers zoiets.

[ Voor 11% gewijzigd door BUwe op 11-03-2015 17:30 ]

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:08
Battlefield met Jurassic Park, Armageddon, The Day After Tommorrow, 2012, The Walking Dead maps. Halverwege de ronde: breken de dino's uit, slaan meteorieten in op random plaatsen, overstroomt/bevriest/scheurt of ontsnappen de zombies in de map. :)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Aramiss
BUwe schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 17:26:
[...]

Gewetensvraag: verdient iemand wel een UCAV als hij een kist niet langer dan een minuut in de lucht kan houden? ;) Praktische vraag: wat wil je met een UCAV als je een jet al niet kan besturen?

Jet vliegen is gewoon een kwestie van doen. Altijd erin spawnen als het kan, gevoel krijgen. Gewoon met heat seekers vliegen, hoog blijven, bochtjes oefenen, en dan pak je vanzelf met mazzel wel eens een helicopter of jet meer die net voor iemand anders zijn flares heeft gebruikt. Maar het grote probleem met jets is dat de leercurve zo steil is. Je zult vanzelf merken dat na tien vluchten van 20 seconden het steeds een beetje langer duurt en dat je steeds wat vaker je kills meepakt.

Eerstvolgende keer dat we CQ Zavod spelen wil ik onderstaande tactiek eens proberen in de toren van F:[video]
Vooral als F aan onze kant van de map is, verdienen die irritante backrage-campers zoiets.
Natuurlijk verdien ik dat, het komt ten goede voor mijn team en daarbij kan ik heel erg goed vliegen met als einddoel crashen zoals met een ucav :P
Ik heb dat vliegen al uren geprobeerd op de pc met een x360 controller maar ook met de ps3 controller zowel battlefield 3 als battlefield 4. Er zit voor mij niks anders op dan te concluderen dat ik vliegvoertuigen niet zal gaan beheersen. Ik probeer dat te compenseren door beter te aimen dan anderen om zo een toegevoegde waarde te zijn voor het team.

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Aramiss schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 18:47:
[...]

Natuurlijk verdien ik dat, het komt ten goede voor mijn team en daarbij kan ik heel erg goed vliegen met als einddoel crashen zoals met een ucav :P
_O-

-
Jumpman schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 18:17:
Battlefield met Jurassic Park, Armageddon, The Day After Tommorrow, 2012, The Walking Dead maps. Halverwege de ronde: breken de dino's uit, slaan meteorieten in op random plaatsen, overstroomt/bevriest/scheurt of ontsnappen de zombies in de map. :)
Afbeeldingslocatie: http://fc04.deviantart.net/fs70/f/2013/204/3/8/team_fortress_2____shut_up_and_take_my_money_by_tadeu_costa-d6er3bg.jpg

[ Voor 47% gewijzigd door poor Leno op 11-03-2015 19:04 ]

• n8n

n8n

Afbeeldingslocatie: http://i.ytimg.com/vi/FxDv6k3clV8/maxresdefault.jpg ❤️

• Superkiwi
Aramiss schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 18:47:
[...]Natuurlijk verdien ik dat, het komt ten goede voor mijn team en daarbij kan ik heel erg goed vliegen met als einddoel crashen zoals met een ucav :P
Dan ga je natuurlijk ook de airburst willen boosten, want zonder dat is de UCAV lang niet zo machtig als jij denkt ;)

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

True dat. Ik heb nu iets van 10 kills pas ofzo met die UCAV omdat dat ding geen splash damage doet :(

Toch nog even China Rising spelen van de week :N

• Superkiwi
Direct hits op choppers of rib bootjes Psycho. Guaranteed kill :P

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

Mja die choppers vliegen altijd weg als ik er aan kom, of ze zijn te ver weg. Dan klapt m'n UCAV 5 meter voordat ik bij die chopper ben uit elkaar :9

Daarnaast heeft dat ding de controls van een natte pollepel, en die heb ik ook nog niet helemaal onder controle :+

[ Voor 65% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 12-03-2015 07:44 ]

• Superkiwi
Dat lees ik vaker, ook op de battlelog fora.
Maar ik vind dat ding eigenlijk heel makkelijk om te besturen...

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

Ik heb zo'n gevoel dat dat komt omdat de UCAV en de SUAV vliegen alsof ze nog geen 500 gram wegen. De jetski heeft dat ook.

Voor mijn gevoel zijn die dingen iets "te licht" waardoor de sensitivity naar mijn mening iets te hoog staat. Daarentegen vind ik de sensitivity op bijvoorbeeld tanks en LAV's (de wapens) dan weer iets te laag. Het duurt wat mij betreft net iets té lang voordat je zo'n turret 180 graden gedraaid krijgt.

Edit: Met zo'n jetski is dat allemaal niet zo heel erg vind ik, dat geeft alleen maar grappige beelden. Iemand die ineens full throttle rondjes gaat draaien maakt omdat hij eigenlijk rechtdoor wilde gaan maar iets te veel compenseert en daardoor volledig de controle kwijt raakt, maar bij die UCAV's en SUAV's waar je maar een beperkte vliegtijd hebt (de UCAV natuurlijk al helemaal) vind ik dat iets minder :p

[ Voor 32% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 12-03-2015 07:59 ]

• Superkiwi
Een tank turret hoort ook langzaam te draaien ;)
Wat denk je dat zo'n ding weegt?
Niet om het een of ander, maar je hebt 2 (!) minuten in de jet gezeten.....
2 minuten..... :/
Wat nou "ik kan niet vliegen"? Je hebt nog niet gevlogen...

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

Mja ik zeg ook niet dat die turret binnen 2 seconden 180 graden moet kunnen draaien, maar iets sneller zou ik wel kunnen waarderen :p

Edit: ik zie nou net de real life SUAV op RTL nieuws, en dat ding vliegt ook als een natte krant :N

[ Voor 26% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 12-03-2015 08:05 ]

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
PsychoMantis_NL schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 07:43:
Daarnaast heeft dat ding de controls van een natte pollepel
_O-

• Aramiss
dvdkiwi schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 07:58:
Een tank turret hoort ook langzaam te draaien ;)
Wat denk je dat zo'n ding weegt?

[...]

Niet om het een of ander, maar je hebt 2 (!) minuten in de jet gezeten.....
2 minuten..... :/
Wat nou "ik kan niet vliegen"? Je hebt nog niet gevlogen...
Ik heb onder een andere accountnaam op de pc zowel battlefield 3 en 4 flink wat uren besteedt aan het aspect vliegen. Samen met een huisgenoot in co-op oefenen en oefenen nog speciale controller voor aangeschaft en ik kan niet vliegen is de conclusie.
Dus de 2 minuten die jij hier ziet is niet representatief zoals eerder aangehaald

• n8n

n8n

wellicht kan je oefenen in lege air superiority maps

• Dersan
UCAV is echt heel makkelijk te besturen hoor als je dat oefent. Gewoon even op de grote map kijken waar mensen zitten, daarheen richten en vuren. Onderweg hopen dat je mannetjes ziet, beetje bijsturen, klaar.

Het is alleen nog jammer dat de killfeed van dat ding buggy is als de pest. En op rush niet altijd te gebruiken aangezien de afstand vaak te klein is. Of nouja, je kan wel achterin spawnen maar dan moet je eerst weer zo'n eind lopen.

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
n8n schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 10:42:
wellicht kan je oefenen in lege air superiority maps
ja en met minimaal 4 man.. Al geprobeerd.. En dan is er altijd 1 of 2 die de boel verpesten :(

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-11 15:48
Volgens mij heb ik het eerder voorbij zien komen. Maar dit gebeurd me steeds vaker:

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

• Superkiwi
poor Leno schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 11:47:
[...]
ja en met minimaal 4 man.. Al geprobeerd.. En dan is er altijd 1 of 2 die de boel verpesten :(
Dan is er altijd nog de test range ;)

• n8n

n8n

poor Leno schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 11:47:
[...]

als de map helemaal leeg is kan je wel spawnen maar verder niks, na een tijdje reset de server maar dan kan je in ieder geval wat uurtjes maken om te oefenen.

• n8n

n8n

dvdkiwi schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 13:22:
[...]

Dan is er altijd nog de test range ;)
Dat kan ook maar ik dacht dat je daar geen jet kon kiezen.

• Superkiwi
Rara wat gebeurt hier??
Je ziet duidelijk mijn granaat de gang in vliegen, maar opeens ligt ie naast me (aan de andere kant van de muur) en ga ik dood...

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=L-kIHeOSwZA]

Dice logic :F

Lijkt wel een beetje op wat kw_nl hierboven postte.

[ Voor 13% gewijzigd door Superkiwi op 12-03-2015 18:14 ]

• Dersan
dvdkiwi schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 18:11:
Rara wat gebeurt hier??
Je ziet duidelijk mijn granaat de gang in vliegen, maar opeens ligt ie naast me (aan de andere kant van de muur) en ga ik dood...

[video]

Daar liep ook een poppetje ervoor, ik denk dat de animatie wel door gaat maar de granaat het poppetje ervoor raakt oid.

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:50

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

dvdkiwi schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 18:11:
Rara wat gebeurt hier??

[video]

Ik loop daar ook incidenteel tegen aan. Je ziet de granaat heul ver weg gaan en dan opeens ligt tie voor je neus *poef*,*die_horribly*.
Ik vermoed een wormhole-achtige constructie, of een 'off-the-books-samenwerking' met de maker van Portal. Kan niet anders.

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

• Superkiwi
Dat klinkt als een game mode verzonnen door Leno :P

Anyway, voetbal is saai. Ik ga knallen ;)

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Ja daar is EA al van op de hoogte.. Je granaat bounced op t poppetje voor je, maar de marker vliegt door :/
dvdkiwi schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 19:18:
Dat klinkt als een game mode verzonnen door Leno :P
Aahww dude.. That hurt.. That just hurt man :N

[ Voor 50% gewijzigd door poor Leno op 12-03-2015 19:22 ]

• Superkiwi
Ligt het aan mij of zijn er de laatste tijd belachelijk weinig Dice servers te vinden?
Gisteren in de eerste server die ik joinde al na 1 potje gebanned... daarom dus :F

• kidicoke
dvdkiwi schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 11:47:
Ligt het aan mij of zijn er de laatste tijd belachelijk weinig Dice servers te vinden?
Gisteren in de eerste server die ik joinde al na 1 potje gebanned... daarom dus :F
Yup heb ik ook last van, en als ik een officiele server vind is het vaak een newbie server only :/ . Zodra ik eindelijk een server vind waar ik wel in kan joinen voeg ik ze toe als favorite, maar helft van de tijd zijn ze de dagen erna leeg :') . Rare vind ik ook als ik een officiele server join dat er een costum emblem en tekst @ loadscreen word weergegeven.

• CynicRelief
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-02 22:26
mja, de laatste weken zijn bijv ook Naval Strike en Dragon's Teeth matches ook al moeilijk te vinden ... was te verwachten met Hardline in aantocht ... zal vanaf volgende week wel helemaal inkakken met BF4 (en da's jammer imho) - het wachten is op de 'nieuwe' oude maps!

The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.

• Razenko
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18:31
Het is bevestigd!
19 maart krijg ik mijn ps4 incl BF4 Premium Editie!

Zal eerst maar een week gaan oefenen in tdm, lang geleden dat ik bf4 heb gedaan en dat was dan nog op de ps3 ...

PSN: Europhea

• Superkiwi
Gezellig Euro!! :)

• Razenko
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18:31
dat zeg je nu ...

PSN: Europhea

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-11 20:00
O
Razenko schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 13:57:
Het is bevestigd!
19 maart krijg ik mijn ps4 incl BF4 Premium Editie!

Zal eerst maar een week gaan oefenen in tdm, lang geleden dat ik bf4 heb gedaan en dat was dan nog op de ps3 ...
Meldt je even aan voor het tweakers clubje, dat is goed voor je w/l ratio.

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Vooral voor de L ratio _O-

Dice developer
[video]https://youtu.be/vcONIb-Z5ZI[/video]

[ Voor 106% gewijzigd door poor Leno op 14-03-2015 13:32 ]

• Maj-Maj
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-10 21:10
Mensen, ik heb een probleem. Ik denk niet dat jullie de oplossing weten, maar ik probeer het toch.

Ik krijg via Battlelog constant battle reports (en boze berichten) binnen, terwijl ik helemaal niet online ben! PS3 en commander staan uit en in Battlelog heb ik ook geen blauwe balk dat ik online ben. Ik zie in de reports dat ik - althans mijn character - niks heeft gedaan. Nul kills, nul keer dood, etc. Ik heb mijn wachtwoorden als gereset en ook geprobeerd om via commander of de ps3 zelf een spel te spelen, maar dat helpt ook niks. Krijg constant 'lege' reports. Gelukkig doet het niets af aan mijn scores, maar wel aan mijn win/loss-statistiek. Weet iemand de oplossing? Kan EA ook niet contacten (moet constant wachten).

[ Voor 6% gewijzigd door Maj-Maj op 14-03-2015 20:47 ]

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Maj-Maj schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 20:46:
Mensen, ik heb een probleem. Ik denk niet dat jullie de oplossing weten, maar ik probeer het toch.

Ik krijg via Battlelog constant battle reports (en boze berichten) binnen, terwijl ik helemaal niet online ben! PS3 en commander staan uit en in Battlelog heb ik ook geen blauwe balk dat ik online ben. Ik zie in de reports dat ik - althans mijn character - niks heeft gedaan. Nul kills, nul keer dood, etc. Ik heb mijn wachtwoorden als gereset en ook geprobeerd om via commander of de ps3 zelf een spel te spelen, maar dat helpt ook niks. Krijg constant 'lege' reports. Gelukkig doet het niets af aan mijn scores, maar wel aan mijn win/loss-statistiek. Weet iemand de oplossing? Kan EA ook niet contacten (moet constant wachten).
Jeetje das vaag -O-

Probeer eens ook je wachtwoord van je PS account te veranderen, niet alleen Battlelog..

• Maj-Maj
poor Leno schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 21:49:
[...]

Jeetje das vaag -O-

Probeer eens ook je wachtwoord van je PS account te veranderen, niet alleen Battlelog..
Heb ik ook al gedaan...

• Maj-Maj
Het is eindelijk gestopt omdat de server vannacht leegraakte. Hoop niet dat het nog eens gebeurt...

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

Wazig inderdaad :s Als je me wat screenshots of links van die reports stuurt, dan kan ik het wel bij de CTE neerleggen voor je. Daar lopen devs rond die wél gewoon reageren :p

• n8n

n8n

Kunnen we stoppen met elkaar bij naam in de partychat voor rotte vis uit te maken met kanker-ditdat en alles? Oke top.

• ChrisLNFF
n8n schreef op zondag 15 maart 2015 @ 09:26:
Kunnen we stoppen met elkaar bij naam in de partychat voor rotte vis uit te maken met kanker-ditdat en alles? Oke top.
Was gisteren een andere game aan het spelen, maar heb nog nooit meegemaakt dat tweakers elkaar uitschelden?!

• Aramiss
ChrisLNFF schreef op zondag 15 maart 2015 @ 09:49:
[...]

Was gisteren een andere game aan het spelen, maar heb nog nooit meegemaakt dat tweakers elkaar uitschelden?!
Dit is ook voor mij nieuw. Misschien als je het vraagt ook meteen benoemen wie zich schuldig maakt want het heeft geen zin om in algemene zin iets te benoemen. Degene die zich schuldig maken moeten op hun gedrag worden aangesproken

• n8n

n8n

ChrisLNFF schreef op zondag 15 maart 2015 @ 09:49:
[...]

Het was naar mijn broertje gericht die pas net met Tweakers meespeelt, kan goed zijn dat het daarom mis ging (als in: niet weten dat de persoon waarop je scheldt in de chat zit). Kan gebeuren maar liever niet.
Aramiss schreef op zondag 15 maart 2015 @ 09:53:
[...]

Dit is ook voor mij nieuw. Misschien als je het vraagt ook meteen benoemen wie zich schuldig maakt want het heeft geen zin om in algemene zin iets te benoemen. Degene die zich schuldig maken moeten op hun gedrag worden aangesproken
Dit is algemene een vraag naar iedereen, het gebeurde 1 keer en ja: Battlefield haalt soms de diepste gronden van haat naar boven maar uiteindelijk is het een fucking spelletje. Vind dat er een verschil is tussen schelden op 'poppetjes' en iemand bij naam uitkafferen. Wie het verder is maakt niet uit, had in de chat al gezegd dat ik het te ver vond gaan, als iedereen er op let zou dat top zijn. Als je niet vloekt is het extra makkelijk.

[ Voor 21% gewijzigd door n8n op 15-03-2015 10:20 ]

• ChrisLNFF
Heb geen probleem met schelden, kan zelfs erg lachen om bijv. Jeroenimous. Teamgenoten uitschelden hoeft van mij niet, commentaar op elkaar mag zeker wel.

Zal wel een incidentje zijn joh. Hoop niet dat je broertje nu niet meer durft;)

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Schelden doet iedereen wel eens in the heat of the battle, en soms elkaar afzeiken als je elkaar afmaakt (wat gister gebeurde) maar dat hoort er dan een beetje bij.

Heb zelf ook wel eens een 'vloek-streak' van bijeengeraapte woorden dat vaak begint met "bitch-ass etc.." ;)

Maar inderdaad sommige woorden hoor ik liever ook niet voorbij komen, en die probeer ik zelf ook heel hard te vermijden.. :/

[ Voor 16% gewijzigd door poor Leno op 15-03-2015 10:36 ]

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

semi-
offtopic:
weet iemand uit welke conference van Freek de Jonge de 'het is maar een spelletje' deel zit (jaartal mag ook)? Ik ben nml nog steeds bezig mijn sound board uit te breiden en deze mag nu zeker niet meer ontbreken :)

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Nee geen idee, sorry.. wel grappig idee!

En nu we t toch over schelden hebben.. Klassiekertje, met een twist ;)

(Subs aanzetten)

_O-

[ Voor 13% gewijzigd door poor Leno op 15-03-2015 10:57 ]

• LoadedBaton
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 22-10 08:37
Yes ! 400% Silk Road ! FTW !!!

PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton PS4: BF1 + GT Sport Xbox One: Forza 7 + GoW4 - Steam: LoadedBaton - PUBG + Spintires

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Nu? Vanmiddag?

• Dersan
Compilatie beste momenten van gisteravond:

:+

• Maj-Maj
Oh fuck het is weer begonnen :'((((((

Members only: title

Als iemand dit kan doorspelen naar een dev, graag! Dit is echt zo irritant.

EDIT: als ik kijk in mijn geschiedenis lijken het vooral ranked-servers te zijn waar ik random op word geplaatst en geen officiële/normale servers.

[ Voor 15% gewijzigd door Maj-Maj op 15-03-2015 11:23 ]

• LoadedBaton
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 22-10 08:37
Nu. Niet veel tijd vanmiddag...

PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton PS4: BF1 + GT Sport Xbox One: Forza 7 + GoW4 - Steam: LoadedBaton - PUBG + Spintires

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Maj-Maj schreef op zondag 15 maart 2015 @ 11:21:

EDIT: als ik kijk in mijn geschiedenis lijken het vooral ranked-servers te zijn waar ik random op word geplaatst en geen officiële/normale servers.
Echt te vaag :? Geen idee..

Heb je al een berichtje gepost op battlelog forum? (Pas op voor friendrequests want = [Girl] ;) )

En als ik devs zou kennen, zouden er geen bugs meer in BF zitten.. ;)

---
Dersan schreef op zondag 15 maart 2015 @ 11:19:

[video]

hahahaha damn you douchebag, dat is geen compilatie! Dat is lachen om Leno -O-
I'll get you for that! *zwaait met gebalde vuist*

[ Voor 3% gewijzigd door poor Leno op 15-03-2015 11:29 ]

• Maj-Maj
^

Heb hier al een post geplaatst: http://answers.ea.com/t5/Battlefield-4/bd-p/battlefield-4. Geen antwoord. Overigens gaan bij mij lege friendrequests altijd de prullenbak in 8) (Denk trouwens dat ik die tag maar weghaal, krijg er zoveel commentaar op :/)

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Maj-Maj schreef op zondag 15 maart 2015 @ 11:31:
^

Heb hier al een post geplaatst: http://answers.ea.com/t5/Battlefield-4/bd-p/battlefield-4. Geen antwoord. Overigens gaan bij mij lege friendrequests altijd de prullenbak in 8) (Denk trouwens dat ik die tag maar weghaal, krijg er zoveel commentaar op :/)
En als je een moderator een bericht stuurt? Die hebben vaak wel wat contacten.. En anders op Reddit in bijv de CTE posts? (Die worden nu heel vaak gelezen..) is het sinds de Winterpatch?

Tsja als je bij de GIRL clan zit/ wil blijven, dan zou ik me daar niets van aantrekken en vooral veel kerels afmaken ;)

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:53
Ik heb zojuist voor Hardline een Battlelog forumtopic en AnswersHQ topic aangemaakt voor de laggy bullshit op consoles:
http://battlelog.battlefi...view/2955064790550884504/
http://answers.ea.com/t5/...r-on-consoles/m-p/4406386

Wat bijval (van console-eigenaren) zou fijn zijn.

Want ik gok dat de meesten straks ook wel in Hardline zijn te vinden

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Maj-Maj
poor Leno schreef op zondag 15 maart 2015 @ 11:34:
[...]

En als je een moderator een bericht stuurt? Die hebben vaak wel wat contacten.. En anders op Reddit in bijv de CTE posts? (Die worden nu heel vaak gelezen..) is het sinds de Winterpatch?

Tsja als je bij de GIRL clan zit/ wil blijven, dan zou ik me daar niets van aantrekken en vooral veel kerels afmaken ;)
Zit niet op reddit en ik ken geen moderator. Kun je mij misschien een link sturen van iemand? Bij mijn weten is het inderdaad sinds de winterpatch. Heb overigens één post gezien van iemand die hetzelfde probleem heeft/had als ik: http://answers.ea.com/t5/...ying/m-p/4403993#U4403993

(Zit overigens niet bij een clan, dus kan net zo goed bij GoT :+ )

[ Voor 4% gewijzigd door Maj-Maj op 15-03-2015 11:39 ]

• Superkiwi
Martinspire schreef op zondag 15 maart 2015 @ 11:34:
Want ik gok dat de meesten straks ook wel in Hardline zijn te vinden
Ik hoop het ook.
En dan enkel nog maar spelers in BF4 die het spelletje snappen, dat zou top zijn d:)b

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16:21
Wel de slechtste map in de game, maar op verzoek van Leno de server daarop ingesteld. :) Wel handig voor de jet en bomber kills.

YouTube

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

Maj-Maj schreef op zondag 15 maart 2015 @ 11:21:

Ik zal het zo eens doorzetten op de cte, kijken of ze er wat mee kunnen :Y

• Maj-Maj
PsychoMantis_NL schreef op zondag 15 maart 2015 @ 11:48:
[...]

Ik zal het zo eens doorzetten op de cte, kijken of ze er wat mee kunnen :Y
Thanks! _/-\o_

• Superkiwi
Dersan schreef op zondag 15 maart 2015 @ 11:19:

[video]

Net vluchtje!
En hoe je daarna die auto instapt.... als een BAAS _/-\o_
Meer van dit aub d:)b

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

No problemo. Ik heb zo'n vermoeden dat ze er niet veel haast mee zullen maken maar goed, bij de cte lopen in ieder geval devs rond die ook topics lezen dus wie weet.

Edit: Ging om de PS3 toch?

[ Voor 8% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 15-03-2015 11:52 ]

• Maj-Maj
PsychoMantis_NL schreef op zondag 15 maart 2015 @ 11:50:
No problemo. Ik heb zo'n vermoeden dat ze er niet veel haast mee zullen maken maar goed, bij de cte lopen in ieder geval devs rond die ook topics lezen dus wie weet.
Geeft niet, heb al van alles geprobeerd van twitter tot aan chats maar kom met niemand in contact. Kan je een linkje geven als je het hebt geplaatst of kan ik dat niet zien? Ben niet zo bekend met CTE.

EDIT: ja, PS3

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
dvdkiwi schreef op zondag 15 maart 2015 @ 11:49:
[...]

Net vluchtje!
En hoe je daarna die auto instapt.... als een BAAS _/-\o_
Meer van dit aub d:)b
Guys.. wtf.. :N

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

Ik heb het filmpje nog niet gekeken, maar ik steun je Leno. Ouwe fighterpilotüberprof :+
Maj-Maj schreef op zondag 15 maart 2015 @ 11:52:
[...]

Geeft niet, heb al van alles geprobeerd van twitter tot aan chats maar kom met niemand in contact. Kan je een linkje geven als je het hebt geplaatst of kan ik dat niet zien? Ben niet zo bekend met CTE.

EDIT: ja, PS3
Als het goed is moet jij ook op die Reddit CTE kunnen ja (http://www.reddit.com/r/Battlefield_4_CTE/). Of je ook op Battlelog in de CTE kunt weet ik niet, maar als je premium bent kun je je daar gewoon voor aanmelden :)

• n8n

n8n

ChrisLNFF schreef op zondag 15 maart 2015 @ 10:31:
Heb geen probleem met schelden, kan zelfs erg lachen om bijv. Jeroenimous. Teamgenoten uitschelden hoeft van mij niet, commentaar op elkaar mag zeker wel.

Zal wel een incidentje zijn joh. Hoop niet dat je broertje nu niet meer durft;)
denk het wel, verder ook totaal geen problemen met vloeken en tieren.
Pagina: 1 ... 63 ... 85 Laatste

Let op:
~~~[html]Op de man spelen doen we nergens op tweakers, dus ook niet hier

Er zijn voor de Xbox One en de PS4 platoons beschikbaar, die kun je joinen via de volgende links:
<a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/3571873308087887416/'>Xbox One</a> - <a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/9144291971211376657/'>PS4</a>
Melden dat je gejoined bent is niet nodig.~~~[/html]