https://powershellisfun.com
You a funny man dude!
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Niet jaloers worden als die PS4 spelers gezelliger zijn dan XBone spelers, kan jij niets aan doen-={Fred_Perry}=- schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 15:59:
[...]
Kunnen we dit topic niet beter renamen naar PS4 Battlefield 4 huiskamer omdat het alleen maar om wie gaat er vanavond spelen en het was zo gezellig posts heeft
@Leno : HAHAHAHAHA EPIC! Maar euh, ga jij eens meer achter de vrouwen aan, jij hebt echt teveel tijd over
Er zijn elke middag en avond verschillende parties die je kan joinen waar battlefield 4 gespeeld wordt.
Mijn psn: dixeN1337
Vreemd dat je dan elkaar aanspreekt met een voornaam
Precies. Vreemd.Aramiss schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 20:44:
Vreemd dat je dan elkaar aanspreekt met een voornaam
Daarom gebruik ik jullie psn namen
Wel vervelend dat je mij dan wel aanspreekt met m'n voornaamdvdkiwi schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 20:46:
[...]
Precies. Vreemd.
Daarom gebruik ik jullie psn namen
Ik ga online... wachtend totdat SuperKomkommer klaar is met werken.
leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0
Delen van psn namen zijn wel geoorloofd (Leno, Loaded, Jetpac etc)GerardHenninger schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 21:30:
[...]
Wel vervelend dat je mij dan wel aanspreekt met m'n voornaamWaar is m'n privacy?!
Hier kan je dat doen.Verwijderd schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 21:45:
Hoe kan ik een aanvraag indienen bij de ps4 platoon??
Verwijderd
Mijn battlfield 4 montage : ik heb sinds deze week een nieuwe youtube kanaal en ik zou het leuk vinden als jullie een kijkje kunnen nemen.
http://youtu.be/xPFNf_FhFac
[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2015 22:27 ]
Sterf
Sorry Bejaim, je invite voor best support moet even een paar uurtjes wachten
PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V
't Wordt idd de laatste tijd steeds drukker in de party, mooi! Vooral dan kun je goed samenwerken en potjes winnen. Scheelt dat er ook echt goede spelers tussen zitten waar je ook wat van kan leren. Daar wordt je sws beter van.
iRacing Profiel | PSN: kampover91
Eindelijk een doel voor de flash-hiderPsychoMantis_NL schreef op zondag 08 maart 2015 @ 08:21:
Zavod nighttime CTE proposals: http://imgur.com/a/P7caz
Me gusta
* BlaTieBla slaat alvast een container flashbangs in.
Ik denk dat ze gewoon bij de FLIR en IRNV blijven
Dat poppetjes "ahh waaauuwww" roepend naar boven kijken alvorens ze helemaal naar de tyfus geblazen worden
Met FLIR en IRNV scopes kan je niet rennen over een map, dus als er nachtmaps/modi komen is het wel prettig om met enig zicht nog wat rapper te kunnen lopen.poor Leno schreef op zondag 08 maart 2015 @ 13:00:
Hoewel het natuurlijk erg raar is dat er in een spel met zoveel bestaande wapens er geen nightvision goggles zijn (of een gewone verrekijker!), verwacht ik niet dat die er zullen komen, want dan ben je in 1x het idee achter een nighttime map kwijt.. dan loopt iedereen continu met die dingen
Ik denk dat ze gewoon bij de FLIR en IRNV blijven
Als ze dat goed doen met bijv. ruimtes waar je het licht aan kan doen, kan dat nog best uitdagend worden. Een paar wel geplaatste flashbangs in een groepje tegenstanders met goggles levert dan wel mooie massacres (Zavod NV Goggles Massacre - Part IV) op. Op het goede moment je NV goggles afzetten is dan wel een must. Alternatief is bijv. 5 seconden hartstikke blind zijn en 30 kogels door je kop heen krijgen (als de aanvallers ze tenminste ook op tijd af heeft gedaan
Ook het fenomeen als je van licht naar donker toe rent dat je ogen wat tijd nodig hebben om te wennen aan de duisternis is ook een leuke feature
* BlaTieBla wordt steeds enthousiaster over het idee
Beetje anders dan anders
Het grappige was dat Stensie net daarvoor nog werd gekickt omdat hij twee mensen killde met C4. Mij is hierna ook niets gebeurd.
Edit: lekkere compilatie weer kiwi, die reflex waarbij je die chopper op Sjanghai neerhaalt die tussen de gebouwen vliegt.
[ Voor 18% gewijzigd door Uffeltje op 09-03-2015 00:21 ]
Zullen we morgen/straks (maandag) 5 tegen 5 doen met Rush, dat was vandaag best leuk
En die Uffel, goed bezig hoor vieze camper
Edit @BlaTieBla: Hier heb je een videootje van hoe het nu is in de CTE
[ Voor 56% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 09-03-2015 06:41 ]
De vraag is of je de lampen bij zavod kapot kan schieten want binnen de gebouwen is het nogal licht. Het ziet er erg tof uitPsychoMantis_NL schreef op maandag 09 maart 2015 @ 06:28:
Kiwi goes pssjt psssjt pssjt![]()
En die Uffel, goed bezig hoor vieze camper![]()
Edit @BlaTieBla: Hier heb je een videootje van hoe het nu is in de CTE
[video]
Ja dat kanAramiss schreef op maandag 09 maart 2015 @ 09:20:
[...]
De vraag is of je de lampen bij zavod kapot kan schieten want binnen de gebouwen is het nogal licht. Het ziet er erg tof uit
En v.w.b. de lighting, die mening zijn meer mensen toegedaan
Ik snap ook niet zo goed waarom DICE die maps zo relatief licht houdt. Als je af en toe ziet wat mensen er van maken met die cinematic tools, dat is echt 10 keer toffer. En met die tools is het niet meer als een slider verplaatsen en klaar. Dus als dat met die tools al zo makkelijk gaat, dan moeten de devs het helemaal kunnen
Edit: Bijvoorbeeld: Golmud en Zavod
Volgens mij had ik deze gisteren ook al geplaatst maar dat weet ik niet meer 100% zeker
[ Voor 14% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 09-03-2015 09:36 ]
Hmm, ik zou dan eerder aan Squad Obliteration denken. Rush met tien man lijkt me een beetje aan de kleine kant. Heb ook geen ervaringen met Squad Obliteration, maar dat is juist voor tien man gemaakt.GerardHenninger schreef op maandag 09 maart 2015 @ 03:09:
Lekker bezig Uffeltje! Ik heb daar het geduld niet voor, ik was naar buiten gegaan
Zullen we morgen/straks (maandag) 5 tegen 5 doen met Rush, dat was vandaag best leukGoT vs GoT.
(Kill Leno = ban)
Domination misschien?Uffeltje schreef op maandag 09 maart 2015 @ 09:52:
[...]
Hmm, ik zou dan eerder aan Squad Obliteration denken. Rush met tien man lijkt me een beetje aan de kleine kant. Heb ook geen ervaringen met Squad Obliteration, maar dat is juist voor tien man gemaakt.
Leuke compilaties weer Kiwi en Uffeltje!
Zou ook kunnen, heb ik alleen niet heel veel ervaring mee qua grootte van de maps.
Ik snap je gevoel Jet, maar sinds ik met jullie speel heb ik dat eigenlijk niet meer. Aankomende week wel Heists in GTA V, dus als alle servers het houden ben ik even niet meer in BF4 te vinden. (Tenzij de verleiding toch te groot wordt xD)
Ik verwacht stiekum eigenlijk dat Dice vrijwel tegelijk met de PC release van GTA, de nieuwe DLC releasedUffeltje schreef op maandag 09 maart 2015 @ 12:43:
[...]
Zou ook kunnen, heb ik alleen niet heel veel ervaring mee qua grootte van de maps.
Ik snap je gevoel Jet, maar sinds ik met jullie speel heb ik dat eigenlijk niet meer. Aankomende week wel Heists in GTA V, dus als alle servers het houden ben ik even niet meer in BF4 te vinden. (Tenzij de verleiding toch te groot wordt xD)
Ik heb niet eens een (internet) abonnement op mijn telefoon, laat staan dat ik een ipad heb
Maar I like your idea
[ Voor 38% gewijzigd door Superkiwi op 09-03-2015 15:23 ]
Oh ja en ik heb nu ook Premium, assignments galore!
[ Voor 5% gewijzigd door Maj-Maj op 09-03-2015 15:38 ]

Anyway, Leno, Dixen en ik leek het wel een leuk idee om met wat BF4 spelers een drankje te doen, niets bijzonders, gewoon ergens in een gezellige kroegje/clubje.
Zijn d'r mensen die daar zin in hebben? Locatie wordt iets van Amsterdam of Utrecht, niet omdat ik van die steden hou, maar omdat het goed bereikbaar is voor de meeste. Daarnaast is Leno z'n GP-Ratio (Get-Pussy) in die maps het grootst
Dus.... wie van de Tweakers is buiten het ouwehoeren in een party ook sociaal in het echt?
Lijkt mij gezellig om jullie te ontmoeten
Goed bezigGerardHenninger schreef op maandag 09 maart 2015 @ 17:39:
Had het er net even met Dixen en poorLeno over, maar deze zaterdag "vier" ik m'n verjaardag. Ik word dan 21 en zoals ieder jaar is het dan de bedoeling dat ik lam word en ergens brak wakker word in een hotel :
Anyway, Leno, Dixen en ik leek het wel een leuk idee om met wat BF4 spelers een drankje te doen, niets bijzonders, gewoon ergens in een gezellige kroegje/clubje.
Zijn d'r mensen die daar zin in hebben? Locatie wordt iets van Amsterdam of Utrecht, niet omdat ik van die steden hou, maar omdat het goed bereikbaar is voor de meeste. Daarnaast is Leno z'n GP-Ratio (Get-Pussy) in die maps het grootst
Dus.... wie van de Tweakers is buiten het ouwehoeren in een party ook sociaal in het echt?
Edit: Ik heb voor m'n beurt gesproken, ik kan dan waarschijnlijk helemaal niet -_-'
[ Voor 4% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 09-03-2015 18:39 ]
Ik kwam er achter dat ik de cliplengte naar 5 minuten had bijgesteld op de PS4, dus ik miste nogal wat spectaculaire acties zoals de flikflak met dubbel salto en 5-voudige knifekill
Dat knutselen in Final Cut is nog wel ff wennen...... (babysteps)
Hahah well done, goed gelachen vandaag met die knives. Beest die je zo vaak counterde, wegrennen van hele squads hahaBlaTieBla schreef op maandag 09 maart 2015 @ 22:14:
Naar aanleiding van een rondje knifen BennyHillStyle op de GoT servert deze (korte) compilatie.
Ik kwam er achter dat ik de cliplengte naar 5 minuten had bijgesteld op de PS4, dus ik miste nogal wat spectaculaire acties zoals de flikflak met dubbel salto en 5-voudige knifekill.
[video]
Zie het al, kroegje is altijd goed
[ Voor 16% gewijzigd door n8n op 09-03-2015 22:27 ]
Mooi dat Gerard een rage quit had net, ging gelijk een stuk beter en alsnog dik gewonnen.
[ Voor 35% gewijzigd door ChrisLNFF op 10-03-2015 00:13 ]
Vanavond ook nog even Squad Obliteration gespeeld, dat is eigenlijk wel erg tof als je samenwerkt. Hieronder onze laatste ronde.
Edit: we produceren zo behoorlijk wat video's met zijn allen.
[ Voor 7% gewijzigd door Uffeltje op 10-03-2015 00:50 ]
Haha volgens mij niet zo een groot verschil, maar ik counterde je wel echt vaakBlaTieBla schreef op maandag 09 maart 2015 @ 22:28:
Beest was echt mijn nemesis.... Volgens mij was het iets van 4-25 of zo in zijn voordeel. Werd er helemaal gek van. Maar ik had poorLeno en Uffeltje wel een paar keer goed te pakken
Was wel lachen, ik zie mezelf daar wegrennen richting mn teammates en daarna ga je dood door een ander
PSN ID: Beest41
Zo hoort hetUffeltje schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 00:35:
Sorry ik kom niet in het buitenland, is te ver wegGerardHenninger schreef op maandag 09 maart 2015 @ 17:39:
Had het er net even met Dixen en poorLeno over, maar deze zaterdag "vier" ik m'n verjaardag. Ik word dan 21 en zoals ieder jaar is het dan de bedoeling dat ik lam word en ergens brak wakker word in een hotel :
En niemand lukte het om hem eerder uit de tank te blazen? In een heel potje?
Deze dude.. dit zaakje stinkt?
Ik snap dat iemand goed in een tank is, maar dit was niet normaal..
Ook heeft hij nu een KD van.. 33,4.. Nee niet 3,34... maar 33,4!!!
Rijdt zo te zien alleen in tanks, had een tank accuracy van over 90%.. Quitpercentage van 55%.. Is level 19..
Ik snap ook dat je stats kan resetten (lang niet alles) of dat je opnieuw kunt beginnen onder een nieuwe naam.. Maar toch, maar toch..
Dit klopt toch ergens niet?
Zeker als je ziet dat hij de helft van alle potten quit, en dus waarschijnlijk enkel potjes afmaakt waar iedereen zijn tank met rust laat.
Edit: Hij droeg overigens ook niets bij aan het team want we wonnen gewoon zonder al teveel moeite. Kerel maakte zich vast te druk om zijn tank
[ Voor 25% gewijzigd door kidicoke op 10-03-2015 09:49 ]
Je hoeft ook niet goed te zijn, als je maar samenwerkt/luistertUffeltje schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 00:35:
Volgens mij had Pieter vanmiddag ook een ragequit door Gerard.Ging niet zo goed en Gerard vond dat het beter moest. Ik zei nog dat niet iedereen zo goed is en dat het wel meeviel maar toen was hij al weg uit de party.
Waren zeker leuke potjes, maar ik denk dat Squad Obliteration alleen leuk is als je 5 bekende vs 5 bekende speelt. Tegen randoms vind ik het niet zo spannend.Vanavond ook nog even Squad Obliteration gespeeld, dat is eigenlijk wel erg tof als je samenwerkt. Hieronder onze laatste ronde.
[video]
Vanavond tussen 19:00 en 20:00 uur! Vergeet je zwemspullen nietkidicoke schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 11:15:
Avondje afspreken voor 5v5 SO in de tweaker server? Even twee gebalanceerde squads maken
Worden we wel thuis gebracht?GerardHenninger schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 11:18:
[...]
Vanavond tussen 19:00 en 20:00 uur! Vergeet je zwemspullen niet
Vanavond ben ik lekker werken, dus voor mij houdt het op. GTA Heists is trouwens uit, dus deze week zal ik daar te vinden zijn.
Het menneke heeft 4 BF4 soldiers, check z'n lvl 140 maar eens, ziet er een stuk normaler uitpoor Leno schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 09:26:
Gisteravond even een gastje tegengekomen.. Die ging 88-2 in een tank op Shaghai.. wtf?![]()
En niemand lukte het om hem eerder uit de tank te blazen? In een heel potje?
Deze dude.. dit zaakje stinkt?
Ik snap dat iemand goed in een tank is, maar dit was niet normaal..
Ook heeft hij nu een KD van.. 33,4.. Nee niet 3,34... maar 33,4!!!![]()
Rijdt zo te zien alleen in tanks, had een tank accuracy van over 90%.. Quitpercentage van 55%.. Is level 19..
Ik snap ook dat je stats kan resetten (lang niet alles) of dat je opnieuw kunt beginnen onder een nieuwe naam.. Maar toch, maar toch..
Dit klopt toch ergens niet?
http://battlelog.battlefield.com/bf4/user/ARO_i_random/
Heeft gewoon een aparte soldier aangemaakt enkel om in een tank te hoeren op servers zonder tegenstand. Is echt geen kunst aan.
Even hierop reagerend zonder ook maar een seconde meegespeeld te hebben:GerardHenninger schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 10:50:
Niet als assault spelen als we MAV's, mortars of spawn beacons nodig hebben
Jij vindt assault sowieso overbodig, ook zelfs in rush.
Daar hebben we het al eens over gehad meneer de ragequiter
Zeg ik gauw even zodat mensen mij niet als zinloos zien
Assault is onmisbaar in een pro team. Zijn wij een pro team? Juist. Onmisbaar dus. Daarom rol ik assault.kidicoke schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 13:03:
Als iets handig is met attack in rush is het assault wel, als mensen tenminste goed reviven etc.
Zeg ik gauw even zodat mensen mij niet als zinloos zien![]()
Enige verschil:
Gerard raget op zijn squadmembers, Kiwi raget op "de rest van het team", nooit op medeTweakers/partymembers/squadmembers.
Daarom zeg ik ook altijd: Als ik klaag over het team, heb ik het altijd over de blauwe poppetjes
Ik ga er vanuit dat de groene poppetjes wel weten hoe het spelletje werkt
Misschien nemen we het spelletje soms wat te serieus
Maar daaraan waren we aan het werken toch
[ Voor 13% gewijzigd door Superkiwi op 10-03-2015 13:14 ]
Nou, dat giert wel uit de bocht iedere keer ja. Beetje ragen is leuk, maar het moet niet te gek wordenChrisLNFF schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 13:34:
Jeroenimous raged al genoeg voor de hele squad.
De keren dat ik nog BF4 speel en zulke mannetjes tegenkom maak ik er echt mijn persoonlijke missie van om deze lui uit de server te krijgenkidicoke schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 09:48:
Idd wat kiwi zegt, beetje kansloos. Hij spawned alleen als er een tank vrij is, geen tanks of een team met teveel anti tank infantry en je ziet hem zo leaven. Kerel kan beter een tank game gaan spelen, beetje kansloos
Edit: Hij droeg overigens ook niets bij aan het team want we wonnen gewoon zonder al teveel moeite. Kerel maakte zich vast te druk om zijn tank
It's dogged that does it
Same here... vanavond gaat de Xbox One aan en Heist to the maxUffeltje schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 11:25:
Squad Obliteration is alleen leuk met tien man waarmee je vaker speelt.
Vanavond ben ik lekker werken, dus voor mij houdt het op. GTA Heists is trouwens uit, dus deze week zal ik daar te vinden zijn.
PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton PS4: BF1 + GT Sport Xbox One: Forza 7 + GoW4 - Steam: LoadedBaton - PUBG + Spintires
STEL je zou 1 klasse kunnen verwijderen uit het spel, dan ben ik van mening dat het Assault zou kunnen zijn idd. Om twee redenen :dvdkiwi schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 12:38:
[...]
Even hierop reagerend zonder ook maar een seconde meegespeeld te hebben:
Jij vindt assault sowieso overbodig, ook zelfs in rush.
Daar hebben we het al eens over gehad meneer de ragequiter
- Je health krijg je toch wel terug, met een beetje geduld en voorzichtig spelen
- 99 van de 100 revives die ik krijg zijn ruk, ja ook van GoT spelers, maar meestal van randoms; zodra ik weer leef ben ik meteen weer dood door een enemy. Ik maak hier zelf ook gebruik van als ik assault spelers tegen me heb, ik schiet er 1 dood, dan wacht ik even totdat die persoon een revive krijgt en dan pak ik ze beide nog een keer.
In het potje dat hierboven genoemd werd (defense, Golmud) hadden we last van aanvallers met spawn beacons, twee tanks en mortars. Leuk dat je dan assault wilt zijn, maar slimmer is het dan om :
- Support te zijn zodat engineers de tanks kunnen pakken.
- Support te zijn zodat je kan counter mortaren
- Recon te zijn zodat je spawn beacons kan neerzetten zodat je team vanuit de lucht (of vanachter de aanvallende linie) de tanks/spawn beacons/mortars kan slopen.
- Recon te zijn zodat je met een MAV alle mortars/spawn beacons kan verwijderen
- Engineer te zijn zodat je de tanks en spawn beacons kan pakken.
Oftewel, in dit potje was assault een slechte keuze geweest.
Ik zeg niet dat assault zijn slecht is, maar je moet kijken wat je team nodig heeft. Gisteren was ik met Squad Obliteration ook gewoon assault zodat ik m'n team kon reviven (je bent dan tenslotte maar met 5 spelers en spawnen gaat heel traag). Of aanvallend op Locker/Flood Zone/Metro is assault ook heel fijn. Maar assault zijn op de eerste sets (defense) MCOMS van bijvoorbeeld een Golmud of Hainan is zonde.
Daarnaast snap ik "ragequitter" niet in deze, ik heb na dit potje zeker nog 10 potjes tegen leno gespeeld en allemaal verloren. Dat is niet erg, daarvoor hoef ik niet te quitten. Ik stopte pas toen ik merkte dat ik geen peuken en boodschappen meer in huis had.
Ik "rage" op iedereen die het niet snapt of die lomp speelt. Ik maak geen verschil tussen een vijand of team-member. Als ik iets vind dan zeg ik het recht in je bek (voor zover dat gaat in een party). Boeit mij niet dat mensen me dan minder tof vinden, ik ben niet aan het gamen om alleen vrienden te maken; samenspelen en van elkaar leren (en dus commentaar geven/ontvangen) levert veel meer op.dvdkiwi schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 13:12:
Wat rush betreft ben ik hetzlefde als Gerard hoor: als het niet naar onze zin gaat gaan we ragen.
Enige verschil:
Gerard raget op zijn squadmembers, Kiwi raget op "de rest van het team", nooit op medeTweakers/partymembers/squadmembers.
Daarom zeg ik ook altijd: Als ik klaag over het team, heb ik het altijd over de blauwe poppetjes
Ik ga er vanuit dat de groene poppetjes wel weten hoe het spelletje werkt
Misschien nemen we het spelletje soms wat te serieus
Maar daaraan waren we aan het werken toch
Ik heb met n8n samen tegen 5 mensen van GoT gespeeld en dik gewonnen, puur en alleen omdat we elkaar hiepen, op elkaar inspeelde en keken naar wat onze andere teamleden deden. Leno bijvoorbeeld doet dat ook goed, die speelt voor het team, niet zichzelf (tenzij hij met z'n boog speelt). Als hij voor een goede pot moet switchen naar een spawn beacon of claymores dan doet hij dat. Niet omdat hij zelf zo graag wilt, maar omdat het beter past in die ronde.
[ Voor 25% gewijzigd door GerardHenninger op 10-03-2015 17:06 ]
Daar ben ik gestopt met lezenGerardHenninger schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 17:01:
[...]STEL je zou 1 klasse kunnen verwijderen uit het spel, dan ben ik van mening dat het Assault zou kunnen zijn idd.
*leest toch maar even verder... meh, niet met je eens.
Die was ook niet bedoeld in dezeGerardHenninger schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 17:01:
[...]
Daarnaast snap ik "ragequitter" niet in deze
[ Voor 33% gewijzigd door Superkiwi op 10-03-2015 17:04 ]
Hahaha, ook goed te zien dat ik een paar keer in de achtervolging was op o.a. Uffel.BlaTieBla schreef op maandag 09 maart 2015 @ 22:14:
Naar aanleiding van een rondje knifen BennyHillStyle op de GoT servert deze (korte) compilatie.
Ik kwam er achter dat ik de cliplengte naar 5 minuten had bijgesteld op de PS4, dus ik miste nogal wat spectaculaire acties zoals de flikflak met dubbel salto en 5-voudige knifekill.
[video]
kleurtjes kiezen voor je hit-marker, de waarden R, G, en B moet je hebben
En een ragequit is beter dan door blijven mopperen
PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton PS4: BF1 + GT Sport Xbox One: Forza 7 + GoW4 - Steam: LoadedBaton - PUBG + Spintires
Champions LeagueChrisLNFF schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 20:51:
Rustig vanavond, er is toch niks op tv?
Inmiddels heb ik ook mijn 2e compilatie gemaakt, enjoy.
Meh, elk jaar dezelfde saaie clubs die het uitvechten. Boring.
Dus dat!ChrisLNFF schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 23:00:
[...]
Meh, elk jaar dezelfde saaie clubs die het uitvechten. Boring.
Maar inderdaad weinig mensen online (en ook niet zoveel voor GTA V).
Als iemand een potje wilt doen, stuur maar een berichtje via PSN, tot die tussentijd ga ik maar wat boobies Photoshoppen.
Lekker bezig weer.RbBdOs schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 22:10:
Aangezien GTA Online er ook zo goed als uit lag ben ik ook maar bij BF blijven hangen.
Inmiddels heb ik ook mijn 2e compilatie gemaakt, enjoy.
[video]
~~~[html]Op de man spelen doen we nergens op tweakers, dus ook niet hier
Er zijn voor de Xbox One en de PS4 platoons beschikbaar, die kun je joinen via de volgende links:
<a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/3571873308087887416/'>Xbox One</a> - <a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/9144291971211376657/'>PS4</a>
Melden dat je gejoined bent is niet nodig.~~~[/html]