Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-11 19:37

Tags NL

Harmful or Harmless?

GerardHenninger schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 13:12:
Als ik dit topic zo zie, kunnen we het dan niet renamen naar [PS4] Battlefield 4? :P

Amper XBone spelers te bekennen....
Kunnen we dit topic niet beter renamen naar PS4 Battlefield 4 huiskamer omdat het alleen maar om wie gaat er vanavond spelen en het was zo gezellig posts heeft 8)

https://powershellisfun.com

Leno is weer een treetje gestegen op mijn respectladder _/-\o_

You a funny man dude! oOo :Y

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• GerardHenninger
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:22
-={Fred_Perry}=- schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 15:59:
[...]

Kunnen we dit topic niet beter renamen naar PS4 Battlefield 4 huiskamer omdat het alleen maar om wie gaat er vanavond spelen en het was zo gezellig posts heeft 8)
Niet jaloers worden als die PS4 spelers gezelliger zijn dan XBone spelers, kan jij niets aan doen ;)

@Leno : HAHAHAHAHA EPIC! Maar euh, ga jij eens meer achter de vrouwen aan, jij hebt echt teveel tijd over ;)

• JeroenGans
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06:10
Heb me ook maar eens aangemeld voor de GoT platoon. Erg benieuwd hoe ik op dezelfde server als jullie terecht ga komen (voorheen altijd eigenlijk alleen gespeeld, maar mis een beetje het team gevoel!). Psn account: jgoose88

• Aramiss
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
Het gemakkelijkst is om de laatste paginas even terug te bladeren en iedereen zijn psn naam toe te voegen.
Er zijn elke middag en avond verschillende parties die je kan joinen waar battlefield 4 gespeeld wordt.

Mijn psn: dixeN1337
Ofwel: die kerel waar je een real name request van krijgt :P

• n8n
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-11 21:25

n8n

Waar is iedereen?😱

• Aramiss
  • Nu online
Het maakt het in ieder geval een stuk persoonlijker als ik met sommige 50 uur samen in squads heb gezeten.

Vreemd dat je dan elkaar aanspreekt met een voornaam
Aramiss schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 20:44:
Vreemd dat je dan elkaar aanspreekt met een voornaam
Precies. Vreemd.
Daarom gebruik ik jullie psn namen :P

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
wederom: _O-

• GerardHenninger
dvdkiwi schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 20:46:
[...]

Precies. Vreemd.
Daarom gebruik ik jullie psn namen :P
Wel vervelend dat je mij dan wel aanspreekt met m'n voornaam :P Waar is m'n privacy?!

Ik ga online... wachtend totdat SuperKomkommer klaar is met werken.

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:50

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

vanaaf in ut theater en ik mag van frau kaandorp geen PS4 aanzwengelen......

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

Verwijderd

Hoe kan ik een aanvraag indienen bij de ps4 platoon??
GerardHenninger schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 21:30:
[...]
Wel vervelend dat je mij dan wel aanspreekt met m'n voornaam :P Waar is m'n privacy?!
Delen van psn namen zijn wel geoorloofd (Leno, Loaded, Jetpac etc) :)

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16:21
Verwijderd schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 21:45:
Hoe kan ik een aanvraag indienen bij de ps4 platoon??
Hier kan je dat doen.

YouTube

Verwijderd

Mijn psn: boy98barca

Mijn battlfield 4 montage : ik heb sinds deze week een nieuwe youtube kanaal en ik zou het leuk vinden als jullie een kijkje kunnen nemen.

http://youtu.be/xPFNf_FhFac

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2015 22:27 ]

• PsychoMantis_NL
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14:10

PsychoMantis_NL

PSN: PsychoMantis_NL

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/197dxH1.jpg

Sterf :N

Sorry Bejaim, je invite voor best support moet even een paar uurtjes wachten :9

PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V

• bejaim
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 05-03 21:25
Geen probleem ;)

• Kampover
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-04 11:56
Haha Leno met photoshop skills. :D

't Wordt idd de laatste tijd steeds drukker in de party, mooi! Vooral dan kun je goed samenwerken en potjes winnen. Scheelt dat er ook echt goede spelers tussen zitten waar je ook wat van kan leren. Daar wordt je sws beter van. :p

iRacing Profiel | PSN: kampover91

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

Zavod nighttime CTE proposals: http://imgur.com/a/P7caz

Me gusta :Y

• n8n

n8n

Eindelijk een doel voor de flash-hider _O_

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

en de (tactical) flashlights. Alleen nog wachten op de night vision goggles :+

* BlaTieBla slaat alvast een container flashbangs in.

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

Daar zijn ook al suggesties voor geopperd :Y

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Hoewel het natuurlijk erg raar is dat er in een spel met zoveel bestaande wapens er geen nightvision goggles zijn (of een gewone verrekijker! 8)7 ), verwacht ik niet dat die er zullen komen, want dan ben je in 1x het idee achter een nighttime map kwijt.. dan loopt iedereen continu met die dingen :/

Ik denk dat ze gewoon bij de FLIR en IRNV blijven :)

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

Nja, meer dus dat je die dingen nodig hebt omdat je anders niks ziet. Er zijn al zaken mensen die zeggen dat je bijv. een gadget slot opoffert om night vision aan te kunnen zetten. Ik vind het idee wel cool :)

Dan hoop ik dat ik mijn UCAV met rood-blauw-groen-gele kerstverlichting kan behangen (incl geluidjes graag).
Dat poppetjes "ahh waaauuwww" roepend naar boven kijken alvorens ze helemaal naar de tyfus geblazen worden :P

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

xD

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

poor Leno schreef op zondag 08 maart 2015 @ 13:00:
Hoewel het natuurlijk erg raar is dat er in een spel met zoveel bestaande wapens er geen nightvision goggles zijn (of een gewone verrekijker! 8)7 ), verwacht ik niet dat die er zullen komen, want dan ben je in 1x het idee achter een nighttime map kwijt.. dan loopt iedereen continu met die dingen :/

Ik denk dat ze gewoon bij de FLIR en IRNV blijven :)
Met FLIR en IRNV scopes kan je niet rennen over een map, dus als er nachtmaps/modi komen is het wel prettig om met enig zicht nog wat rapper te kunnen lopen.
Als ze dat goed doen met bijv. ruimtes waar je het licht aan kan doen, kan dat nog best uitdagend worden. Een paar wel geplaatste flashbangs in een groepje tegenstanders met goggles levert dan wel mooie massacres (Zavod NV Goggles Massacre - Part IV) op. Op het goede moment je NV goggles afzetten is dan wel een must. Alternatief is bijv. 5 seconden hartstikke blind zijn en 30 kogels door je kop heen krijgen (als de aanvallers ze tenminste ook op tijd af heeft gedaan :+
Ook het fenomeen als je van licht naar donker toe rent dat je ogen wat tijd nodig hebben om te wennen aan de duisternis is ook een leuke feature :+. Op locker heb je dat al een beetje met die sneeuwstormen buiten.

* BlaTieBla wordt steeds enthousiaster over het idee

Nieuwe compilatie:

Beetje anders dan anders :P

• Uffeltje
En nog eentje, de maandagmorgen kan weer worden gevuld met het bekijken van filmpjes. :P

Het grappige was dat Stensie net daarvoor nog werd gekickt omdat hij twee mensen killde met C4. Mij is hierna ook niets gebeurd. 8)

Edit: lekkere compilatie weer kiwi, die reflex waarbij je die chopper op Sjanghai neerhaalt die tussen de gebouwen vliegt. :o

[ Voor 18% gewijzigd door Uffeltje op 09-03-2015 00:21 ]

YouTube

• GerardHenninger
Lekker bezig Uffeltje! Ik heb daar het geduld niet voor, ik was naar buiten gegaan :)

Zullen we morgen/straks (maandag) 5 tegen 5 doen met Rush, dat was vandaag best leuk ;) GoT vs GoT.

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

Kiwi goes pssjt psssjt pssjt :Y

En die Uffel, goed bezig hoor vieze camper _o- :+

Edit @BlaTieBla: Hier heb je een videootje van hoe het nu is in de CTE :Y

[ Voor 56% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 09-03-2015 06:41 ]

• Aramiss
  • Nu online
PsychoMantis_NL schreef op maandag 09 maart 2015 @ 06:28:
Kiwi goes pssjt psssjt pssjt :Y

En die Uffel, goed bezig hoor vieze camper _o- :+

Edit @BlaTieBla: Hier heb je een videootje van hoe het nu is in de CTE :Y

[video]
De vraag is of je de lampen bij zavod kapot kan schieten want binnen de gebouwen is het nogal licht. Het ziet er erg tof uit

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Dat ziet er wel vet uit. Ben het wel met HarriDoesGaming eens dat het hier en daar wel te licht is. Maar goed, het is nog een prototype.

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

Aramiss schreef op maandag 09 maart 2015 @ 09:20:
[...]

De vraag is of je de lampen bij zavod kapot kan schieten want binnen de gebouwen is het nogal licht. Het ziet er erg tof uit
Ja dat kan :Y

En v.w.b. de lighting, die mening zijn meer mensen toegedaan :p

Ik snap ook niet zo goed waarom DICE die maps zo relatief licht houdt. Als je af en toe ziet wat mensen er van maken met die cinematic tools, dat is echt 10 keer toffer. En met die tools is het niet meer als een slider verplaatsen en klaar. Dus als dat met die tools al zo makkelijk gaat, dan moeten de devs het helemaal kunnen :>

Edit: Bijvoorbeeld: Golmud en Zavod
offtopic:
Volgens mij had ik deze gisteren ook al geplaatst maar dat weet ik niet meer 100% zeker :+

[ Voor 14% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 09-03-2015 09:36 ]

• Uffeltje
GerardHenninger schreef op maandag 09 maart 2015 @ 03:09:
Lekker bezig Uffeltje! Ik heb daar het geduld niet voor, ik was naar buiten gegaan :)

Zullen we morgen/straks (maandag) 5 tegen 5 doen met Rush, dat was vandaag best leuk ;) GoT vs GoT.
Hmm, ik zou dan eerder aan Squad Obliteration denken. Rush met tien man lijkt me een beetje aan de kleine kant. Heb ook geen ervaringen met Squad Obliteration, maar dat is juist voor tien man gemaakt. :)

YouTube

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

Alleen jammer dat er een gigantische bug in squad oblitteration zit, en dat is dat er wel 64 man in die servers passen :+

• Uffeltje
Oh, echt? 7(8)7 Dan misschien onze eigen server even op private zetten, dan kan niemand meer joinen. Vanmiddag gaat hij sowieso even op knife only, zodat Loaded wat ribbons kan binnenharken. En omdat het leuk is natuurlijk, nu is de server toch altijd leeg.

YouTube

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

Dan kom ik misschien ook wel even knifen, ik moet nog steeds die eerste 5 ribbons halen :9

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Ah dan mag ie daarna wel op "Please get killed by Leno in a jet because he needs those goddamn jetribbons and can't do it on a regular map - only" :>

(Kill Leno = ban)

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

:+ _o-

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Uffeltje schreef op maandag 09 maart 2015 @ 09:52:
[...]

Hmm, ik zou dan eerder aan Squad Obliteration denken. Rush met tien man lijkt me een beetje aan de kleine kant. Heb ook geen ervaringen met Squad Obliteration, maar dat is juist voor tien man gemaakt. :)
Domination misschien? :)

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Zag dit weekend wel wat invites van Gerard voorbij komen maar was te druk met Helldivers :P Maar goed, was ook wel even BF moe eerlijk gezegd. Met tegenzin spelen is dan ook niet leuk.

Leuke compilaties weer Kiwi en Uffeltje!

• Uffeltje
Zou ook kunnen, heb ik alleen niet heel veel ervaring mee qua grootte van de maps.

Ik snap je gevoel Jet, maar sinds ik met jullie speel heb ik dat eigenlijk niet meer. Aankomende week wel Heists in GTA V, dus als alle servers het houden ben ik even niet meer in BF4 te vinden. (Tenzij de verleiding toch te groot wordt xD)

YouTube

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Uffeltje schreef op maandag 09 maart 2015 @ 12:43:
[...]

Zou ook kunnen, heb ik alleen niet heel veel ervaring mee qua grootte van de maps.

Ik snap je gevoel Jet, maar sinds ik met jullie speel heb ik dat eigenlijk niet meer. Aankomende week wel Heists in GTA V, dus als alle servers het houden ben ik even niet meer in BF4 te vinden. (Tenzij de verleiding toch te groot wordt xD)
Ik verwacht stiekum eigenlijk dat Dice vrijwel tegelijk met de PC release van GTA, de nieuwe DLC released :X

• Uffeltje
Server is nu Knife only. Heb Locker, Metro en Pearl Market erin gezet. Pearl Market is normaal grote ellende, maar met alleen knife leek het me wel interessant. :P

YouTube

Ik ben blij dat ik moet werken :P

• bejaim
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 05-03 21:25
Neem je ipad mee kiwi. Misschien hebben ze nog een commander nodig in de knive server ;)
Ipad?
Ik heb niet eens een (internet) abonnement op mijn telefoon, laat staan dat ik een ipad heb :P

Maar I like your idea :9

[ Voor 38% gewijzigd door Superkiwi op 09-03-2015 15:23 ]

• Maj-Maj
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-10 21:10
Even een vraagje: is het normaal dat als je bij een medkit ligt het even duurt voordat je daadwerkelijk heals krijgt? Meestal pas na 1 of 2 seconden zie ik mijn healthbar omhoog gaan. Is dat ook zo op de PS4? Ik vind het ook heel stom dat PDW's alleen beschikbaar zijn voor de engineer-class. Zeker in kleinere maps waar PDW's heel geschikt voor zijn (korte range, hip fire) is het heel nutteloos om als engineer rond te lopen. Zou liever (ook) voor de assault-class de PDW's willen in plaats van DMR's.

Oh ja en ik heb nu ook Premium, assignments galore!

[ Voor 5% gewijzigd door Maj-Maj op 09-03-2015 15:38 ]

• n8n

n8n

Ja dat is normaal, er zijn ook carbines met een behoorlijke hipfires al zijn de 2 pdws met 50 kogels in het magazijn wel relaxed

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

De Assault class FAMAS en AEK zijn ook erg goed op korte afstanden (alleen geen 50 kogels in het magazijn :()

• GerardHenninger
Had het er net even met Dixen en poorLeno over, maar deze zaterdag "vier" ik m'n verjaardag. Ik word dan 21 en zoals ieder jaar is het dan de bedoeling dat ik lam word en ergens brak wakker word in een hotel :

Afbeeldingslocatie: http://dump.gerardhenninger.com/forum/bf4_bday.jpg

Anyway, Leno, Dixen en ik leek het wel een leuk idee om met wat BF4 spelers een drankje te doen, niets bijzonders, gewoon ergens in een gezellige kroegje/clubje.

Zijn d'r mensen die daar zin in hebben? Locatie wordt iets van Amsterdam of Utrecht, niet omdat ik van die steden hou, maar omdat het goed bereikbaar is voor de meeste. Daarnaast is Leno z'n GP-Ratio (Get-Pussy) in die maps het grootst ;)

Dus.... wie van de Tweakers is buiten het ouwehoeren in een party ook sociaal in het echt? :P

• Aramiss
  • Nu online
Vanzelfsprekend ben ik erbij. Voorkeur voor stad is Utrecht omdat ik er woon maar als Amsterdam voor anderen beter uitkomt is het mij helemaal goed.

Lijkt mij gezellig om jullie te ontmoeten

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

GerardHenninger schreef op maandag 09 maart 2015 @ 17:39:
Had het er net even met Dixen en poorLeno over, maar deze zaterdag "vier" ik m'n verjaardag. Ik word dan 21 en zoals ieder jaar is het dan de bedoeling dat ik lam word en ergens brak wakker word in een hotel :

Anyway, Leno, Dixen en ik leek het wel een leuk idee om met wat BF4 spelers een drankje te doen, niets bijzonders, gewoon ergens in een gezellige kroegje/clubje.

Zijn d'r mensen die daar zin in hebben? Locatie wordt iets van Amsterdam of Utrecht, niet omdat ik van die steden hou, maar omdat het goed bereikbaar is voor de meeste. Daarnaast is Leno z'n GP-Ratio (Get-Pussy) in die maps het grootst ;)

Dus.... wie van de Tweakers is buiten het ouwehoeren in een party ook sociaal in het echt? :P
Goed bezig d:)b Als je me erbij wilt hebben kom ik misschien ook wel even een pilsje doen (8>

Edit: Ik heb voor m'n beurt gesproken, ik kan dan waarschijnlijk helemaal niet -_-'

[ Voor 4% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 09-03-2015 18:39 ]

• n8n

n8n

Amsterdam en Utrecht hebben ook fine-ass pussy

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Naar aanleiding van een rondje knifen BennyHillStyle op de GoT servert deze (korte) compilatie.
Ik kwam er achter dat ik de cliplengte naar 5 minuten had bijgesteld op de PS4, dus ik miste nogal wat spectaculaire acties zoals de flikflak met dubbel salto en 5-voudige knifekill :+.

Dat knutselen in Final Cut is nog wel ff wennen...... (babysteps)

• Baas41
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 01-11 19:46
BlaTieBla schreef op maandag 09 maart 2015 @ 22:14:
Naar aanleiding van een rondje knifen BennyHillStyle op de GoT servert deze (korte) compilatie.
Ik kwam er achter dat ik de cliplengte naar 5 minuten had bijgesteld op de PS4, dus ik miste nogal wat spectaculaire acties zoals de flikflak met dubbel salto en 5-voudige knifekill :+.

[video]
Hahah well done, goed gelachen vandaag met die knives. Beest die je zo vaak counterde, wegrennen van hele squads haha _/-\o_

• n8n

n8n

Godver dat knifen ziet er echt niet uit :') wat is de deal met die party? Party hard toch wel?

Zie het al, kroegje is altijd goed

[ Voor 16% gewijzigd door n8n op 09-03-2015 22:27 ]

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Beest was echt mijn nemesis.... Volgens mij was het iets van 4-25 of zo in zijn voordeel. Werd er helemaal gek van. Maar ik had poorLeno en Uffeltje wel een paar keer goed te pakken :)

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

Misschien iets minder vaak van de voorkant knifen dan :+ _o-

• n8n

n8n

Zijkant knifen for the win

• Uffeltje
_O- Wat was dat toch een leuke chaos. Rondjes rennen als een malle.

YouTube

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-11 20:00
Dat vingertje als je achter iemand aan zit....' HurrrrDurrr get that summumabitch!!!'

Mooi dat Gerard een rage quit had net, ging gelijk een stuk beter en alsnog dik gewonnen.

[ Voor 35% gewijzigd door ChrisLNFF op 10-03-2015 00:13 ]

• Uffeltje
Volgens mij had Pieter vanmiddag ook een ragequit door Gerard. :P Ging niet zo goed en Gerard vond dat het beter moest. Ik zei nog dat niet iedereen zo goed is en dat het wel meeviel maar toen was hij al weg uit de party. :-(

Vanavond ook nog even Squad Obliteration gespeeld, dat is eigenlijk wel erg tof als je samenwerkt. Hieronder onze laatste ronde.

Edit: we produceren zo behoorlijk wat video's met zijn allen.

[ Voor 7% gewijzigd door Uffeltje op 10-03-2015 00:50 ]

YouTube

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-11 00:27
BlaTieBla schreef op maandag 09 maart 2015 @ 22:28:
Beest was echt mijn nemesis.... Volgens mij was het iets van 4-25 of zo in zijn voordeel. Werd er helemaal gek van. Maar ik had poorLeno en Uffeltje wel een paar keer goed te pakken :)
Haha volgens mij niet zo een groot verschil, maar ik counterde je wel echt vaak :+.

Was wel lachen, ik zie mezelf daar wegrennen richting mn teammates en daarna ga je dood door een ander }).

PSN ID: Beest41

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

Uffeltje schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 00:35:
Zo hoort het :Y d:)b

• kidicoke
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09-2023
GerardHenninger schreef op maandag 09 maart 2015 @ 17:39:

Sorry ik kom niet in het buitenland, is te ver weg :P

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Gisteravond even een gastje tegengekomen.. Die ging 88-2 in een tank op Shaghai.. wtf? 8)7
En niemand lukte het om hem eerder uit de tank te blazen? In een heel potje?

Deze dude.. dit zaakje stinkt?

Ik snap dat iemand goed in een tank is, maar dit was niet normaal..

Ook heeft hij nu een KD van.. 33,4.. Nee niet 3,34... maar 33,4!!! 8)7

Rijdt zo te zien alleen in tanks, had een tank accuracy van over 90%.. Quitpercentage van 55%.. Is level 19..

Ik snap ook dat je stats kan resetten (lang niet alles) of dat je opnieuw kunt beginnen onder een nieuwe naam.. Maar toch, maar toch..

Dit klopt toch ergens niet? :N
Na slechts 8 uur en ultiem vehicle whoren zijn zulke stats zeker wel mogelijk.
Zeker als je ziet dat hij de helft van alle potten quit, en dus waarschijnlijk enkel potjes afmaakt waar iedereen zijn tank met rust laat.

• kidicoke
Idd wat kiwi zegt, beetje kansloos. Hij spawned alleen als er een tank vrij is, geen tanks of een team met teveel anti tank infantry en je ziet hem zo leaven. Kerel kan beter een tank game gaan spelen, beetje kansloos

Edit: Hij droeg overigens ook niets bij aan het team want we wonnen gewoon zonder al teveel moeite. Kerel maakte zich vast te druk om zijn tank :')

[ Voor 25% gewijzigd door kidicoke op 10-03-2015 09:49 ]

• GerardHenninger
Uffeltje schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 00:35:
Volgens mij had Pieter vanmiddag ook een ragequit door Gerard. :P Ging niet zo goed en Gerard vond dat het beter moest. Ik zei nog dat niet iedereen zo goed is en dat het wel meeviel maar toen was hij al weg uit de party. :-(
Je hoeft ook niet goed te zijn, als je maar samenwerkt/luistert :) Niet als assault spelen als we MAV's, mortars of spawn beacons nodig hebben :)
Vanavond ook nog even Squad Obliteration gespeeld, dat is eigenlijk wel erg tof als je samenwerkt. Hieronder onze laatste ronde.

[video]

Waren zeker leuke potjes, maar ik denk dat Squad Obliteration alleen leuk is als je 5 bekende vs 5 bekende speelt. Tegen randoms vind ik het niet zo spannend.

• kidicoke
Avondje afspreken voor 5v5 SO in de tweaker server? Even twee gebalanceerde squads maken :P

• GerardHenninger
kidicoke schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 11:15:
Avondje afspreken voor 5v5 SO in de tweaker server? Even twee gebalanceerde squads maken :P
Vanavond tussen 19:00 en 20:00 uur! Vergeet je zwemspullen niet ;)

• kidicoke
GerardHenninger schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 11:18:
[...]

Vanavond tussen 19:00 en 20:00 uur! Vergeet je zwemspullen niet ;)
Worden we wel thuis gebracht?

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
ja, maar wat we gaan doen is een verrassing *O*

• Uffeltje
Squad Obliteration is alleen leuk met tien man waarmee je vaker speelt.

Vanavond ben ik lekker werken, dus voor mij houdt het op. GTA Heists is trouwens uit, dus deze week zal ik daar te vinden zijn.

YouTube

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

poor Leno schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 09:26:
Gisteravond even een gastje tegengekomen.. Die ging 88-2 in een tank op Shaghai.. wtf? 8)7
En niemand lukte het om hem eerder uit de tank te blazen? In een heel potje?

Deze dude.. dit zaakje stinkt?

Ik snap dat iemand goed in een tank is, maar dit was niet normaal..

Ook heeft hij nu een KD van.. 33,4.. Nee niet 3,34... maar 33,4!!! 8)7

Rijdt zo te zien alleen in tanks, had een tank accuracy van over 90%.. Quitpercentage van 55%.. Is level 19..

Ik snap ook dat je stats kan resetten (lang niet alles) of dat je opnieuw kunt beginnen onder een nieuwe naam.. Maar toch, maar toch..

Dit klopt toch ergens niet? :N
Het menneke heeft 4 BF4 soldiers, check z'n lvl 140 maar eens, ziet er een stuk normaler uit ;)

http://battlelog.battlefield.com/bf4/user/ARO_i_random/

Heeft gewoon een aparte soldier aangemaakt enkel om in een tank te hoeren op servers zonder tegenstand. Is echt geen kunst aan.
GerardHenninger schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 10:50:
Niet als assault spelen als we MAV's, mortars of spawn beacons nodig hebben :)
Even hierop reagerend zonder ook maar een seconde meegespeeld te hebben:
Jij vindt assault sowieso overbodig, ook zelfs in rush.
Daar hebben we het al eens over gehad meneer de ragequiter :+

• kidicoke
Als iets handig is met attack in rush is het assault wel, als mensen tenminste goed reviven etc.

Zeg ik gauw even zodat mensen mij niet als zinloos zien :+ :P

• M617573
  • Laatst online: 10:38
kidicoke schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 13:03:
Als iets handig is met attack in rush is het assault wel, als mensen tenminste goed reviven etc.

Zeg ik gauw even zodat mensen mij niet als zinloos zien :+ :P
Assault is onmisbaar in een pro team. Zijn wij een pro team? Juist. Onmisbaar dus. Daarom rol ik assault.
Wat rush betreft ben ik hetzlefde als Gerard hoor: als het niet naar onze zin gaat gaan we ragen.
Enige verschil:
Gerard raget op zijn squadmembers, Kiwi raget op "de rest van het team", nooit op medeTweakers/partymembers/squadmembers.
Daarom zeg ik ook altijd: Als ik klaag over het team, heb ik het altijd over de blauwe poppetjes ;)
Ik ga er vanuit dat de groene poppetjes wel weten hoe het spelletje werkt :)

Misschien nemen we het spelletje soms wat te serieus O-)
Maar daaraan waren we aan het werken toch ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Superkiwi op 10-03-2015 13:14 ]

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Ik rage alleen op mezelf :p

• ChrisLNFF
Jeroenimous raged al genoeg voor de hele squad.

• M617573
  • Laatst online: 10:38
ChrisLNFF schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 13:34:
Jeroenimous raged al genoeg voor de hele squad.
Nou, dat giert wel uit de bocht iedere keer ja. Beetje ragen is leuk, maar het moet niet te gek worden :-(

• SavageBrother
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-10 20:52
kidicoke schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 09:48:
Idd wat kiwi zegt, beetje kansloos. Hij spawned alleen als er een tank vrij is, geen tanks of een team met teveel anti tank infantry en je ziet hem zo leaven. Kerel kan beter een tank game gaan spelen, beetje kansloos

Edit: Hij droeg overigens ook niets bij aan het team want we wonnen gewoon zonder al teveel moeite. Kerel maakte zich vast te druk om zijn tank :')
De keren dat ik nog BF4 speel en zulke mannetjes tegenkom maak ik er echt mijn persoonlijke missie van om deze lui uit de server te krijgen ;w.

It's dogged that does it

• LoadedBaton
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 22-10 08:37
Uffeltje schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 11:25:
Squad Obliteration is alleen leuk met tien man waarmee je vaker speelt.

Vanavond ben ik lekker werken, dus voor mij houdt het op. GTA Heists is trouwens uit, dus deze week zal ik daar te vinden zijn.
Same here... vanavond gaat de Xbox One aan en Heist to the max :P

PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton PS4: BF1 + GT Sport Xbox One: Forza 7 + GoW4 - Steam: LoadedBaton - PUBG + Spintires

• GerardHenninger
dvdkiwi schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 12:38:
[...]

Even hierop reagerend zonder ook maar een seconde meegespeeld te hebben:
Jij vindt assault sowieso overbodig, ook zelfs in rush.
Daar hebben we het al eens over gehad meneer de ragequiter :+
STEL je zou 1 klasse kunnen verwijderen uit het spel, dan ben ik van mening dat het Assault zou kunnen zijn idd. Om twee redenen :
- Je health krijg je toch wel terug, met een beetje geduld en voorzichtig spelen
- 99 van de 100 revives die ik krijg zijn ruk, ja ook van GoT spelers, maar meestal van randoms; zodra ik weer leef ben ik meteen weer dood door een enemy. Ik maak hier zelf ook gebruik van als ik assault spelers tegen me heb, ik schiet er 1 dood, dan wacht ik even totdat die persoon een revive krijgt en dan pak ik ze beide nog een keer.

In het potje dat hierboven genoemd werd (defense, Golmud) hadden we last van aanvallers met spawn beacons, twee tanks en mortars. Leuk dat je dan assault wilt zijn, maar slimmer is het dan om :
- Support te zijn zodat engineers de tanks kunnen pakken.
- Support te zijn zodat je kan counter mortaren
- Recon te zijn zodat je spawn beacons kan neerzetten zodat je team vanuit de lucht (of vanachter de aanvallende linie) de tanks/spawn beacons/mortars kan slopen.
- Recon te zijn zodat je met een MAV alle mortars/spawn beacons kan verwijderen
- Engineer te zijn zodat je de tanks en spawn beacons kan pakken.

Oftewel, in dit potje was assault een slechte keuze geweest.

Ik zeg niet dat assault zijn slecht is, maar je moet kijken wat je team nodig heeft. Gisteren was ik met Squad Obliteration ook gewoon assault zodat ik m'n team kon reviven (je bent dan tenslotte maar met 5 spelers en spawnen gaat heel traag). Of aanvallend op Locker/Flood Zone/Metro is assault ook heel fijn. Maar assault zijn op de eerste sets (defense) MCOMS van bijvoorbeeld een Golmud of Hainan is zonde.

Daarnaast snap ik "ragequitter" niet in deze, ik heb na dit potje zeker nog 10 potjes tegen leno gespeeld en allemaal verloren. Dat is niet erg, daarvoor hoef ik niet te quitten. Ik stopte pas toen ik merkte dat ik geen peuken en boodschappen meer in huis had.
dvdkiwi schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 13:12:

Wat rush betreft ben ik hetzlefde als Gerard hoor: als het niet naar onze zin gaat gaan we ragen.
Enige verschil:
Gerard raget op zijn squadmembers, Kiwi raget op "de rest van het team", nooit op medeTweakers/partymembers/squadmembers.
Daarom zeg ik ook altijd: Als ik klaag over het team, heb ik het altijd over de blauwe poppetjes ;)
Ik ga er vanuit dat de groene poppetjes wel weten hoe het spelletje werkt :)

Misschien nemen we het spelletje soms wat te serieus O-)
Maar daaraan waren we aan het werken toch ;)
Ik "rage" op iedereen die het niet snapt of die lomp speelt. Ik maak geen verschil tussen een vijand of team-member. Als ik iets vind dan zeg ik het recht in je bek (voor zover dat gaat in een party). Boeit mij niet dat mensen me dan minder tof vinden, ik ben niet aan het gamen om alleen vrienden te maken; samenspelen en van elkaar leren (en dus commentaar geven/ontvangen) levert veel meer op.

Ik heb met n8n samen tegen 5 mensen van GoT gespeeld en dik gewonnen, puur en alleen omdat we elkaar hiepen, op elkaar inspeelde en keken naar wat onze andere teamleden deden. Leno bijvoorbeeld doet dat ook goed, die speelt voor het team, niet zichzelf (tenzij hij met z'n boog speelt). Als hij voor een goede pot moet switchen naar een spawn beacon of claymores dan doet hij dat. Niet omdat hij zelf zo graag wilt, maar omdat het beter past in die ronde.

[ Voor 25% gewijzigd door GerardHenninger op 10-03-2015 17:06 ]

GerardHenninger schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 17:01:
[...]STEL je zou 1 klasse kunnen verwijderen uit het spel, dan ben ik van mening dat het Assault zou kunnen zijn idd.
Daar ben ik gestopt met lezen :+

*leest toch maar even verder... meh, niet met je eens.
GerardHenninger schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 17:01:
[...]
Daarnaast snap ik "ragequitter" niet in deze
Die was ook niet bedoeld in deze ;)

[ Voor 33% gewijzigd door Superkiwi op 10-03-2015 17:04 ]

• Kampover
BlaTieBla schreef op maandag 09 maart 2015 @ 22:14:

[video]
Hahaha, ook goed te zien dat ik een paar keer in de achtervolging was op o.a. Uffel. :D

• n8n

n8n

http://www.colorpicker.com

kleurtjes kiezen voor je hit-marker, de waarden R, G, en B moet je hebben

• LoadedBaton
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 22-10 08:37
@Gerard & DVDKiwi - Gewoon zeggen als je mij iets stoms ziet doen en als je assistentie nodig hebt ! Erg leerzaam en leuk en ik ben helemaal niet in mijn K/D geïnteresseerd, maar meer in een leuke coop...

En een ragequit is beter dan door blijven mopperen :)

PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton PS4: BF1 + GT Sport Xbox One: Forza 7 + GoW4 - Steam: LoadedBaton - PUBG + Spintires

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
*Leno voelt een grouphug aankomen* *;

Afbeeldingslocatie: http://www.fairfaxunderground.com/forum/file.php?40,file=7233,filename=group-hug.jpg

[ Voor 58% gewijzigd door poor Leno op 10-03-2015 20:20 ]

• ChrisLNFF
Rustig vanavond, er is toch niks op tv?

• Baas41
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 01-11 19:46
ChrisLNFF schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 20:51:
Rustig vanavond, er is toch niks op tv?
Champions League

• Kampover
Aangezien GTA Online er ook zo goed als uit lag ben ik ook maar bij BF blijven hangen.

Inmiddels heb ik ook mijn 2e compilatie gemaakt, enjoy. ;)

• ChrisLNFF
Meh, elk jaar dezelfde saaie clubs die het uitvechten. Boring.

• GerardHenninger
ChrisLNFF schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 23:00:
[...]

Meh, elk jaar dezelfde saaie clubs die het uitvechten. Boring.
Dus dat!

Maar inderdaad weinig mensen online (en ook niet zoveel voor GTA V).
Als iemand een potje wilt doen, stuur maar een berichtje via PSN, tot die tussentijd ga ik maar wat boobies Photoshoppen.

• Uffeltje
RbBdOs schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 22:10:
Aangezien GTA Online er ook zo goed als uit lag ben ik ook maar bij BF blijven hangen.

Inmiddels heb ik ook mijn 2e compilatie gemaakt, enjoy. ;)

[video]
Lekker bezig weer. :9

YouTube

Pagina: 1 ... 62 ... 85 Laatste

Let op:
~~~[html]Op de man spelen doen we nergens op tweakers, dus ook niet hier

Er zijn voor de Xbox One en de PS4 platoons beschikbaar, die kun je joinen via de volgende links:
<a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/3571873308087887416/'>Xbox One</a> - <a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/9144291971211376657/'>PS4</a>
Melden dat je gejoined bent is niet nodig.~~~[/html]