En voor Stensie moet je oppassen, die doet graag aan Teamkills
[ Voor 3% gewijzigd door poor Leno op 05-03-2015 09:42 ]
[ Voor 3% gewijzigd door poor Leno op 05-03-2015 09:42 ]
[ Voor 68% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 05-03-2015 11:53 ]
PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V
https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/
Je gaat een weekje op wintersport en je wordt gelijk vergeten, uit het oog uit het hartpoor Leno schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 09:30:
[...]
Die het meest spelen, zijn:
Zuperkiwi
poorLeno_NL
Psychomantis_NL
GerardHenninger
Kampover91
Jetpaction
Stensie
Uffeltje
En nog een boel
Voeg wat mensen toe
Sorry sorry sorrykidicoke schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 10:10:
[...]
Je gaat een weekje op wintersport en je wordt gelijk vergeten, uit het oog uit het hart

[ Voor 104% gewijzigd door poor Leno op 05-03-2015 11:15 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ik ben op tijd weggegaan begrijp ik?dvdkiwi schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 11:14:
Gisteren op rush die Didde_Wan_Kenobi...
Ik zei toch dat als ik bij zijn zijn stats zou kijken ik minstens 10,000 mortar kills zou tegenkomen?
I was right..... http://battlelog.battlefi...nobi/stats/940294499/ps4/
![]()
Wow, wat wordt de pc kaktraag van die gif Psycho
Tsja het ziet er idd niet uit, maar als je videootjes kijkt, zie je dat het weldegelijk werkt.. FF oefenen, en daarna willen ze niets anders meer..kidicoke schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 11:21:
Haha leno, ik ben benieuwd, ziet er wel super onhandig uit imo
[ Voor 14% gewijzigd door poor Leno op 05-03-2015 11:25 ]
Hou me op de hoogte haha, als je het niets vind dan wil ik het wel eens voor je proberenpoor Leno schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 11:22:
[...]
Tsja het ziet er idd niet uit, maar als je videootjes kijkt, zie je dat het weldegelijk werkt.. FF oefenen, en daarna willen ze niets anders meer..
En dan kan ik eindelijk ook gewoon meedoen met controller zonder mn halve woonkamer te moeten verbouwen
Ja is goed, voor een zacht Tweaker prijsje mag je m dan overnemen als ie bevaltkidicoke schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 11:29:
[...]
Hou me op de hoogte haha, als je het niets vind dan wil ik het wel eens voor je proberen. Ziet er wel uit alsof dat nooit mijn rage zal overleven als het slecht gaat
Als dat ding bij je een KD geneert van 1.0+ weet ik dat die goud waard ispoor Leno schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 11:48:
[...]
Ja is goed, voor een zacht Tweaker prijsje mag je m dan overnemen als ie bevalt
Jij bent er inderdaad een tijdje uit geweest....kidicoke schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 11:49:
[...]
Als dat ding bij je een KD geneert van 1.0+ weet ik dat die goud waard is![]()
![]()
![]()
Ja hahaha, bij mij wordt het een hulpstukje.. Bij jou wordt het meteen dik cheaten hahahakidicoke schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 11:49:
[...]
Als dat ding bij je een KD geneert van 1.0+ weet ik dat die goud waard is![]()
![]()
![]()
dvdkiwi schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 11:50:
[...]
Jij bent er inderdaad een tijdje uit geweest....
Leno is tegenwoordig te vinden in de bovenste regionen van het scoreboard!
[ Voor 34% gewijzigd door poor Leno op 05-03-2015 11:54 ]
Done, maar je zou ook je prut pc c.q. prut browser kunnen upgraden natuurlijkdvdkiwi schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 11:22:
Psycho, wil je die gif achter een link gooien of zo?
Chrome en deze gif gaan niet samen...
Ik heb precies hetzelfde. Ik neem het niet persoonlijk opkidicoke schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 10:10:
[...]
Je gaat een weekje op wintersport en je wordt gelijk vergeten, uit het oog uit het hart
Ben jij nieuw hier op Tweakers?Aramiss schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 11:57:
[...]
Ik heb precies hetzelfde. Ik neem het niet persoonlijk op
ThanksPsychoMantis_NL schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 11:55:
[...]
Done, maar je zou ook je prut pc c.q. prut browser kunnen upgraden natuurlijk
[ Voor 42% gewijzigd door Superkiwi op 05-03-2015 12:11 ]
Kun je dan ajb ophouden met die dreigement whatsappjes en anzichtkaartjes met reminders?Aramiss schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 11:57:
[...]
Ik heb precies hetzelfde. Ik neem het niet persoonlijk op
Voor €45 koop ik liever Hardline...poor Leno schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 11:00:
Oh crap er staat zelfs nog een "K" tussen
Nou luitjes, ik heb net weer lekker (typisch dom) impulsief gedaan en dit besteld.. Ben echt super benieuwd!![]()
De Avenger Reflex en Pro Aim Resistance Uggly Orange
Voor geinteresseerden:
Reflex, enige plek in NL te koop, geloof ik...
[afbeelding]
[afbeelding]
En
[afbeelding]
En als ik dan nog steeds een retard ben met een controller, dan blijf ik bij mn muisje.. Anders gaat ie Marktplaats op
(En ja, ik ben ook zo'n sucker die TellSell reclames gelooft)
True, maar dat wil niet zeggen dat je op een 386 hoeft te internettendvdkiwi schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 11:58:
[...]
Thanks![]()
Hij werkt weer normaal
Pc upgraden??? Waarom denk je dat ik een console heb, om geen geld aan pc upgrades uit te geven
Nu met muisUffeltje schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 11:59:
[...]
Voor €45 koop ik liever Hardline...Ben benieuwd naar je ervaringen. Je speelt nu met muis of gewoon met controller?

Filmpje van de draaisnelheid van de LAV-turret op de pc gezien.... holy shitpoor Leno schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 12:10:
[...]
turret beweegt als dikke stront door een trechter etc..)
Ja klopt.. Maar dat heb ik dus niet..dvdkiwi schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 12:13:
[...]
Filmpje van de draaisnelheid van de LAV-turret op de pc gezien.... holy shit![]()
Niet echt realistisch meer; die draait sneller dan je poppetje zelf...
Oh dat is geen probleem hoor, ik probeer het al jaren, maar t lukt gewoon niet.. 3rd person spellen wel, 1st nietUffeltje schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 12:24:
Tja, een muis kan je nu eenmaal op verschillende snelheden over de mat bewegen, ben blij dat het op de PS4 niet zo snel beweegt.
Leno, eigenlijk moet je dan eerst eens enkel met de controller spelen, anders kan je niet direct de verbetering van je aankoop zien.
Wait wut? Durf jij nou op Tweakers te vragen wat een 386 is?!dvdkiwi schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 12:10:
What the heck is een 386???
[ Voor 3% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 05-03-2015 12:35 ]
een overclockte xbox 360 ... ???dvdkiwi schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 12:10:
What the heck is een 386???
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
[ Voor 48% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 05-03-2015 12:40 ]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Jezoes Leno, wat een hulpmiddelen allemaalpoor Leno schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 12:10:
[...]
Nu met muis
De Venom-X
[afbeelding]
[afbeelding]
De wand voor je linker hand gebruik ik niet, die is zwaar klote..
daar heb ik deze voor (gratis op marktplaats, geruild voor een gevulde koek
[afbeelding]
Maarrr zoals je ziet, heeft het voor mij niet veel extra cheat meerwaarde.. nog steeds middelmatig.. (Het is ook anders dan op PC en je mist een heleboel features.. zoals autoaim, en voertuigen kun je moeilijk mee overweg.. bijvoorbeeld op de plaats 360 maken met tank, turret beweegt als dikke stront door een trechter etc..)
EN je moet dus je halve woonkamer verbouwen.. Ik wil ook lekker met controller spelen!
Hopelijk kunnen deze dingen me helpen met met spastische bewegingen van mn rechterhand haha
Ja dat zou je denken he?Schimanski81 schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 12:57:
[...]
Jezoes Leno, wat een hulpmiddelen allemaal. Waarom kun je niet gewoon met controller spelen dan? Ik weet wel dat het enorm en lang wennen is als je van pc komt maar uiteindelijk moet je er toch mee om moeten kunnen gaan.
Nee die asymmetrische sticks kan ik helemaaaal niets mee
[ Voor 60% gewijzigd door poor Leno op 05-03-2015 13:14 ]
[ Voor 10% gewijzigd door kidicoke op 05-03-2015 13:15 ]
[ Voor 23% gewijzigd door poor Leno op 05-03-2015 13:21 ]
Nice!!
[ Voor 38% gewijzigd door Superkiwi op 05-03-2015 13:28 ]
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Ik kom ook van de PC. Ik kan je vertellen dat het de eerste paar dagen flink frustrerend was; je ziet 3 enemies en op de PC heb je ze allemaal dood terwijl je op de PS4 of Xbone geen een neer maait en daarna zelf dood bent
[ Voor 14% gewijzigd door DAMAGE op 05-03-2015 17:46 ]
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Euh... GerardH, Leno, Uffeltje....DAMAGE schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 17:30:
[...]
Puur om het feit dat ik weet dat er geen cheaters zijn op de PS4
[...]
leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0
Hey, niet zo doen heh! Door ons heb je net heel veel potjes achter elkaar gewonnen

[ Voor 41% gewijzigd door Superkiwi op 05-03-2015 19:06 ]
[ Voor 12% gewijzigd door poor Leno op 05-03-2015 19:09 ]
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 05-03-2015 19:19 ]
Aaaaand it's gone..poor Leno schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 19:07:
(Om het vervolgens vnvnd wss weer te verkloten)
Je te druk maken om je skill, dát doe je verkeerd.poor Leno schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 11:05:
En toch weer -70 skillAaaaargh wtf?? Hoe kan dat?? Wat doe ik verkeerd??
Ha ja dat is zonder meer waar!
[ Voor 34% gewijzigd door poor Leno op 06-03-2015 11:23 ]
Dit.poor Leno schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 11:05:
alles gewonnen, veel gedaan qua mcoms armen/disarmen, kills, bovenin t scorebord (vaak), ammo, beacons etc etc etc etc etc etc..
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Je raakte me wel, maar ik werd door Baas41 (of Beest41?) en een blauwe random repaired. Na elke hit van jou was ik binnen 4 secs weer op 100%.Uffeltje schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 12:02:
Ik vind het al goed als mijn team meewerkt en ik niet door de game wordt genaaid. (Bijvoorbeeld gisteren op Rush tien schoten tegen de tank van Gerard en alleen maar rookwolkjes zien.)
Al zal dat door mijn gescheld af en toe niet zo lijken, dat is meestal erg overdreven. Ik ga er wat meer op letten, ik wil niet als Jeroenimous eindigen.
[ Voor 48% gewijzigd door GerardHenninger op 06-03-2015 12:06 ]
Nee dat was Gerard die de Godmode aanzwengelde..Uffeltje schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 12:02:(Bijvoorbeeld gisteren op Rush tien schoten tegen de tank van Gerard en alleen maar rookwolkjes zien.)
Als d'r geen tieten opzitten dan snapt Leno het weer niet hoor....poor Leno schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 12:09:
ja nou dan snap ik t nog niet.. voor t zelfde geld had je nu durpy flurpy herpy derp geschreven
Het is geen waarde zoals Rank, het is gewoon een waarde van "zo goed ben ik de laatste tijd bezig". Je Skill kan 700 zijn, maar je KD ratio kan dan alsnog 0.15 zijn. Het is een getalletje dat aangeeft hoe lekker je RECENTELIJK bezig bent geweest. Oftewel, zoals hierboven gezegd; lekker boeiend!poor Leno schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 12:17:
hahaha
Maar ff serieus, ik wil toch ergens kunnen zien dat je progress aan t maken bent..
Haha, die gedachte heb ik de laatste tijd ookUffeltje schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 12:02:
Ik vind het al goed als mijn team meewerkt en ik niet door de game wordt genaaid. (Bijvoorbeeld gisteren op Rush tien schoten tegen de tank van Gerard en alleen maar rookwolkjes zien.)
Al zal dat door mijn gescheld af en toe niet zo lijken, dat is meestal erg overdreven. Ik ga er wat meer op letten, ik wil niet als Jeroenimous eindigen.
Ik heb er gelukkig geen last vandvdkiwi schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 12:29:
[...]
Haha, die gedachte heb ik de laatste tijd ook![]()
De frustratie niet de overhand laten krijgen, hoe lastig dat soms ook is
Mwah, dan mogen ze me alsnog wel wat hitmarkers laten zien.[b]GerardHenninger schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 12:03:
[...]
Je raakte me wel, maar ik werd door Baas41 (of Beest41?) en een blauwe random repaired. Na elke hit van jou was ik binnen 4 secs weer op 100%.
En eerlijk gezegd hoor ik jou amper schelden hoor.
PSN: Europhea
Dan mag jij je voorbereiden op een perma-muteRazenko schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 12:38:
Be prepared!
nog even en ik kom jullie joinen op de ps4
Bereid jullie dus maar voor op Jeroenimous praktijken
Haha het valt hartstikke mee,poor Leno schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 12:41:
[...]
Dan mag jij je voorbereiden op een perma-mute
PSN: Europhea

Jammer dat die niet liggend op de grond genomen is
Hahaha was ik maar zo'n hunk!kazuka schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 15:37:
Wel sportief dat je je eigen foto hebt gebruikt Leno.
En ik heb blijkbaar te lang onder de zonnebank gelegen
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq