Yep waarschijnlijk werkt het als je ze als vriend op origin hebt. Maar in de gewone browser versie hoef je al die mensen niet een voor een als vriend toe te voegen maar kan je gewoon onder je platoon zien wie op welke server aan het spelen is en dus die server joinen. Dat kan in de iOS app niet.poor Leno schreef op zondag 15 februari 2015 @ 10:58:
[...]
Dit klopt niet, ik gebruik Battlelog gewoon op iOS.. Als je rechts bovenin kijkt zie je een lijstje met wie online/aan t gamen zijn, en je kunt ze via de app joinen
(Je moet ze dan wel als friend op Origin hebben dacht ik)
Door die filmpjes krijg ik altijd zin om met een RPG te gaan raggen. Alleen na 10 minuten moet ik altijd weer toegeven dat het me voor geen meter lukt 
Bij mij draait de heli altijd net de andere kant op. Of ik knal hem veel te ver weg.
Bij mij draait de heli altijd net de andere kant op. Of ik knal hem veel te ver weg.
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Je moet inderdaad binnen de Origin battlelog (ook) bevriend zijn. Blijkbaar zijn PSN Friends != Origin Friends.poor Leno schreef op zondag 15 februari 2015 @ 10:58:
[...]
Dit klopt niet, ik gebruik Battlelog gewoon op iOS.. Als je rechts bovenin kijkt zie je een lijstje met wie online/aan t gamen zijn, en je kunt ze via de app joinen
(Je moet ze dan wel als friend op Origin hebben dacht ik)
Wel irritant, want dan denk je dus al vriend met iemand te zijn en dat is dat op het 'andere' platfrom.
leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0
Ja en daar komt dus bij dat je gewoon in de browser op je Mac/PC op Battlelog kunt zien of er iemand van je platoon wel of niet online is en waar die speelt (ook als die niet Origin of PSN vrienden met je is) maar dat je dat niet op de app van Battlelog kunt zien.
Weinig tegenstand vanavond, alles dik gewonnen.
Hm jammer gemistChrisLNFF schreef op maandag 16 februari 2015 @ 00:00:
Ik heb 's middags een paar potjes rush verloren met Gixxer, omdat we in een pannenkoekenteam zaten.ChrisLNFF schreef op maandag 16 februari 2015 @ 00:00:
's Avonds ging het meer dan prima!
Ace 52 CQB is lekker
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Vraagje: tijd terug BF4 geruild tegen een andere game, maar vroeg me af of de originele maps nog steeds veel gespeeld worden of zit nu het grotendeel in de dlc maps etc?
Toen ik het nog speelde merkte ik dat de standaard maps al redelijk leeg begonnen te lopen.
Toen ik het nog speelde merkte ik dat de standaard maps al redelijk leeg begonnen te lopen.
Heb het laatst nog gespeeld en toen waren er nog veel spelers in de basis mappen.Paulus07 schreef op maandag 16 februari 2015 @ 12:21:
Vraagje: tijd terug BF4 geruild tegen een andere game, maar vroeg me af of de originele maps nog steeds veel gespeeld worden of zit nu het grotendeel in de dlc maps etc?
Mijn ervaring is ook dat de echte fanaten en pro's in de DLC mappen spelen.
Het is maar net wat je zelf leuk vind, ik ben meer van de classic maps. De DLC mappen vind ik wat betreft de opbouw gewoon ruk. Classic maps worden veel gespeeld, door de rest van de tweakers hier volgens mij ook. Af en toe voor het gevoel een DLC map als er animo voor isPaulus07 schreef op maandag 16 februari 2015 @ 12:21:
Uffeltje schreef op maandag 16 februari 2015 @ 12:18:
'Uffeltje voelde zich te goed voor Rush' (aldus Gixxer)
Gisteren heerlijk een dagje BF4 gedaan, savonds ging het inderdaad wel goed, maar wat wil je dan ook met 8-10 tweakers in een team
[ Voor 14% gewijzigd door kidicoke op 16-02-2015 12:41 ]
Wat ik gisteren deed was spwanen als Recon (met een carbine, ik kan helemaal niks als sniper), dan strategisch een spawn point droppen en de volgende spawn weer als assault/engineer/supportkidicoke schreef op maandag 16 februari 2015 @ 12:28:
[...]
Gisteren heerlijk een dagje BF4 gedaan, savonds ging het inderdaad wel goed, maar wat wil je dan ook met 8-10 tweakers in een team. Heb gistermiddag ook nog ff met kiwi rush gedaan en ik moet eerlijk zeggen dat ik de recon class altijd wel een beetje onderschat heb. Spawn beacon + tugs + carbine is echt wel een goeie combo in rush, ga deze zeker vaker gebruiken. Alleen het nadeel is dan weer dat je niet kan reviven, wat echt wel zwaar weegt in een Rush gamemode.
Als je vervolgens spawned als assault/engi/support dan destroyed toch automatisch je spawnbeacon neem ik aan?? Of is dit in battlefield 4 niet meer?
Nee, alleen als de tegenpartij de beacon sloopt zet ik weer ergens anders een nieuwe neer.kidicoke schreef op maandag 16 februari 2015 @ 13:37:
Als je vervolgens spawned als assault/engi/support dan destroyed toch automatisch je spawnbeacon neem ik aan?? Of is dit in battlefield 4 niet meer?
Oh nice, nooit geweten! Thanks voor de tip, werkt dit ook voor de T-ugs?n8n schreef op maandag 16 februari 2015 @ 13:42:
[...]
Nee, alleen als de tegenpartij de beacon sloopt zet ik weer ergens anders een nieuwe neer.
Ik heb even geen idee wat dat iskidicoke schreef op maandag 16 februari 2015 @ 14:50:
[...]
Oh nice, nooit geweten! Thanks voor de tip, werkt dit ook voor de T-ugs?
De bewegingssensorn8n schreef op maandag 16 februari 2015 @ 14:54:
[...]
Ik heb even geen idee wat dat isspeel vrijwel nooit met recon.
Ja dat is ook voor de T-ugs (= poppetjesspotterstaafding) 

Lekker ding hoor. Het zou zo maar eens mijn nieuwe wapen kunnen worden na het masteren van de rest
Ja die bedoel ik!!
Lekker ding hoor. Het zou zo maar eens mijn nieuwe wapen kunnen worden na het masteren van de rest
[ Voor 70% gewijzigd door Superkiwi op 16-02-2015 14:59 ]
Doe mij de ACE 52 CQB maar. Dat is pas een powerhouse. Vanavond ga ik op zoek naar een dogtag in Final Stand, als ik er eentje heb zouden er wat tweakers willen helpen om de boog te halen?
Ja hoor
wat spelen jullie met GoT BF4 ps4 veel? Wil wel meedoen! Speel zelf rush op oude maps en veel conquest large dragon teeth
Dat scheelt per dag 
Er wordt zowel conquest als rush gedaan. Ligt er een een beetje aan wie, en vooral ook hoevéél mensen er online zijn.
Wel veelal Vanilla maps.
Dragons Teeth is tof, maar Pearl Market zuigt grote tijd.
Nadeel van alle DLC is dat ja een uur alle maps alweer gehad hebt.
Er moeten gemengde servers komen ;P
Er wordt zowel conquest als rush gedaan. Ligt er een een beetje aan wie, en vooral ook hoevéél mensen er online zijn.
Wel veelal Vanilla maps.
Dragons Teeth is tof, maar Pearl Market zuigt grote tijd.
Nadeel van alle DLC is dat ja een uur alle maps alweer gehad hebt.
Er moeten gemengde servers komen ;P
[ Voor 18% gewijzigd door Superkiwi op 16-02-2015 17:51 ]
Elke dag wordt er wel met een groepje gespeeld geloof ik. Zelf ben ik meer van Conquest (voertuigen, grote flanks, minder snipers en geen C4 op m-coms etc.), maar af en toe doe ik een paar potten rush mee.
Als het goed is komen er gemengde servers aan, ik weet alleen niet hoe lang dat nog zal duren.
En dat is compilatie nummer drie.
Als het goed is komen er gemengde servers aan, ik weet alleen niet hoe lang dat nog zal duren.
En dat is compilatie nummer drie.
Hahaha die roadkill op Chris
Lekker filmpje!
Alles met sharefactory gedaan?
Lekker filmpje!
Alles met sharefactory gedaan?
Pff, even een avondje doorbijten, maar heb er een, een phantom dogtag :-)
http://youtu.be/oneswBIKqJg
Wie wil er morgenavond even helpen om de bow te pakken?
Als het voor of na de Champions League is, prima 
Hoe laat denk je online te zijn?
Wellicht dat Uffeltje, Psycho en Leno ook tijd hebben? Die hebben allen dogtags.
Hoe laat denk je online te zijn?
Wellicht dat Uffeltje, Psycho en Leno ook tijd hebben? Die hebben allen dogtags.
Als m'n vriendin het toelaat kan ik wel even helpen 
En @Uffel: Lekkere compilatie weer hoor ouwe SRAW slet
* PsychoMantis_NL mompelt ook nog iets over ene Chris en een roadkill om wat extra zout te strooien

Editje nog @ de Ace discussie, het maakt volgens mij geen drol uit welke van die wapens je kiest, die Ace's zijn allemaal bakbeesten (5k+ kills met die dingen
)
En @Uffel: Lekkere compilatie weer hoor ouwe SRAW slet
* PsychoMantis_NL mompelt ook nog iets over ene Chris en een roadkill om wat extra zout te strooien
Editje nog @ de Ace discussie, het maakt volgens mij geen drol uit welke van die wapens je kiest, die Ace's zijn allemaal bakbeesten (5k+ kills met die dingen
[ Voor 21% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 17-02-2015 07:40 ]
PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V
Mooi filmpje. Die bow kill op het eind is nice!
Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW
Gefeelie Qoriox!Mavado schreef op maandag 16 februari 2015 @ 23:19:
Pff, even een avondje doorbijten, maar heb er een, een phantom dogtag :-)
Zelf gister de Phantom Master Dogtag gehaald

Ik help je de bow halen hoor
Als je met mensen gaat die de zwarte assignment dogtag hebben, hoef je niet met 4 mensen te zijn!

Leuk weetje!:
Als ik bijvoorbeeld de Final stand dogtag EN de zwarte assignment dogtag equip, tellen die als 2! En ik hoef dan niet eens de camo enzo te equippen
Als ik allebei de zwarte zou equippen, tellen die als 1 (willekeurige Final Stand tag). We kunnen dus met 3 man zijn
In ons geval moeten we even kijken, want ik zie nu dat je dezelfde tag als ik heb.. (Ik heb helaas ook alleen die met de onderzeeer..) Maar als Kiwi bijvoorbeeld een FS tag (die wij niet hebben) EN de zwarte doet, ik twee zwarte, dan zijn we klaar
Top! Gaan we vanavond even regelen! En grats met je master tag :-)
Ik heb alles behalve Hammerhead, dus laat maar weten welke ik om moet hangen
20.40 Leno 
En wel op tijd klaar zijn, want ik ga niet quitten
Dank u! Jij ook Psycho.Ktenolix schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 07:58:
[...]
Mooi filmpje. Die bow kill op het eind is nice!
Vanavond ben ik werken, maar zo te lezen hebben jullie genoeg man om de boog op te halen.
Ah geen voorbeschouwing dus?dvdkiwi schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 08:22:
20.40 Leno
Voorbeschouwing/nabescouwing is altijd meh.
Het is een spelletje, maar ze praten erover alsof het wetenschap is...
Het is een spelletje, maar ze praten erover alsof het wetenschap is...
Ik zit wel (tot ergenis van mijn vriendin) af en toe te vloeken als een voetbalsupporter terwijl ik BF4 speel. Ze snapt me niet.
En daarom game ik dus niet als m'n vriendin thuis is 
offtopic:
Oké, eigenlijk word ik gewoon in elkaar getrimd als ik de PS4 aan durf te zetten terwijl ze thuis is, maar dat kan ik natuurlijk niet zeggen op internet
Oké, eigenlijk word ik gewoon in elkaar getrimd als ik de PS4 aan durf te zetten terwijl ze thuis is, maar dat kan ik natuurlijk niet zeggen op internet
Ik heb RayMan gekocht want dat speelde ze vroeger, hopelijk ziet ze nog een keer het licht door met iets nostalgische te beginnenPsychoMantis_NL schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 11:23:
En daarom game ik dus niet als m'n vriendin thuis is
offtopic:
Mja ik de sims maar dat wil ook niet echt
LittleBigPlanet Psycho 
Of Flower.
Lol, 1e potje rush: 52-17 en mvp met 10,000 punten op de nr2.
En ik kwam pas op de 2e basis binnen
Nieuwe carbine record: 50 kills.
Of Flower.
En ik kwam pas op de 2e basis binnen
[ Voor 65% gewijzigd door Superkiwi op 17-02-2015 17:12 ]
Mja als ik me niet vergis is die (Little big Planet) er alleen op de console en dat zou betekenen dat ik dan niet kan gamendvdkiwi schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 14:16:
LittleBigPlanet Psycho
Of Flower.
En ik kwam pas op de 2e basis binnen![]()
Anyhoe, lekker potje
Nee, Assault.
Dit was 'm: http://battlelog.battlefi...12628012026816/184351504/
Let vooral op het gele revive balkje; dat hoort blauw te zijn met een klein stukje geel haha
Ik denk dat mijn team mates 1 keer gerevived hebben
Mijn beste rush pot tot zover (vorige record was 40 kills), maar tegelijkertijd twee van de meest slechte teams ooit. Aan beide kanten.
Dit was 'm: http://battlelog.battlefi...12628012026816/184351504/
Let vooral op het gele revive balkje; dat hoort blauw te zijn met een klein stukje geel haha
Ik denk dat mijn team mates 1 keer gerevived hebben
Mijn beste rush pot tot zover (vorige record was 40 kills), maar tegelijkertijd twee van de meest slechte teams ooit. Aan beide kanten.
Jammer van die matige accuracy en die slechte K/D, maar verder snap ik dat je trots bent
Dank voor de hulp mannen :-) Op naar de 200 kills als Robin Hood!
Welke DLC mappack wordt er nog volop Conquest gespeeld? Ik wil er eigenlijk maar 1 kopen maar het is misschien wel handig om te weten welke er nog veel gespeeld wordt:p
Final Stand wordt nog wel veel gespeeld.
Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW
Weet niet welke console je hebt, maar op de Playstation Store is BF4 Premium edition nu 27 euro (PS3 zelfs maar 18), dus voor de prijs van twee map packs heb je ze dan alle vijf.hotymoty schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 01:52:
Welke DLC mappack wordt er nog volop Conquest gespeeld? Ik wil er eigenlijk maar 1 kopen maar het is misschien wel handig om te weten welke er nog veel gespeeld wordt:p
Misschien wordt Final Stand nog veel gespeeld maar ik vind het zelf de minste van de vijf. Voor elke map pack geldt dat je na een uurtje weer rond bent, dus lijkt mij vrij saai worden als je er slechts één hebt.
Volgens mij spelen de bekende PS4 gebruikers maar amper Final Stand; enige dat ik iedereen zie doen zijn de standaard BF4 maps. Gisteren wel toevallig Rush gespeeld met de China Rising DLC, dat was wel weer eens leuk voor de afwisseling.BUwe schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 10:00:
[...]
Weet niet welke console je hebt, maar op de Playstation Store is BF4 Premium edition nu 27 euro (PS3 zelfs maar 18), dus voor de prijs van twee map packs heb je ze dan alle vijf.
Misschien wordt Final Stand nog veel gespeeld maar ik vind het zelf de minste van de vijf. Voor elke map pack geldt dat je na een uurtje weer rond bent, dus lijkt mij vrij saai worden als je er slechts één hebt.
Helaas heeft elke DLC zn leuke en kl*te maps 
Het wordt tijd dat er servers komen waarbij de classics en dlc mappen gemixed kunnen worden, zodat je niet vast zit aan een bepaalde roulatie
Het wordt tijd dat er servers komen waarbij de classics en dlc mappen gemixed kunnen worden, zodat je niet vast zit aan een bepaalde roulatie
Bazaar, Epicenter, Seine en Noshar graag!
Geen Bazaar > 64 man clusterfuck bij de B vlag...
Geen Noshar > Enkel nono's bij de containers...
Seine kan wel leuk zijn.
Seine en Noshar zijn ook nog eens erg baserape gevoelig.
Liever Arica Harbor of een andere BFBC2 map
Geen Noshar > Enkel nono's bij de containers...
Seine kan wel leuk zijn.
Seine en Noshar zijn ook nog eens erg baserape gevoelig.
Liever Arica Harbor of een andere BFBC2 map
Armored Shield, Operation Riverside, Arica Harbor zijn ook prima maar we hebben al zoveel grote maps met teveel voertuigen. Wil wel wat meer infantry focussed maps erbij.
Conuest Small heeft daar niet zo'n last vankazuka schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 11:59:
Armored Shield, Operation Riverside, Arica Harbor zijn ook prima maar we hebben al zoveel grote maps met teveel voertuigen. Wil wel wat meer infantry focussed maps erbij.
Ik heb het op de PS4, maar ik bedoelde eigenlijk meer of ze echt gespeeld worden. Straks koop ik ze allemaal maar worden ze niet meer gespeeldBUwe schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 10:00:
[...]
Weet niet welke console je hebt, maar op de Playstation Store is BF4 Premium edition nu 27 euro (PS3 zelfs maar 18), dus voor de prijs van twee map packs heb je ze dan alle vijf.
En ik heb BF4 al op CD, is het dan uberhaupt handig om Premium te kopen? Nu ook Hardline uit gaat komen wordt het misschien NOG rustiger op de servers..
Conquest Small op de PS4?poor Leno schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 12:01:
[...]
Conuest Small heeft daar niet zo'n last van
Ik ben eigenlijk niet zo bang voor het baserapen op de kleinere maps. We hebben al wat kleinere maps en baserapen komt niet zo vaak voor. In BF3 was dat in 50% van de gevallen zo, ik denk omdat de teams te klein waren waardoor een paar goede spelers de hele tegenpartij klem konden zetten.
Een Bazaar of Canals met vijf vlaggen (zoals dat destijds op de PC was) zie ik eigenlijk prima werken. Misschien zullen de explosives een probleem worden, maar als de airburst generft wordt zou alleen dat al een hoop oplossen.
Ja waarom niet? Wat is dat toch met "Het is een ps4 het moet met 64 man!"
Ik heb persoonlijk net zoveel lol op kleinere maps met minder spelers dan die enorme mappen met te veel voertuigen of gigantische loopafstanden..
En, daarbij, is de lag minder en de hit accuracy is veel beter
En, ook de kleine mappen kan je met een boog domineren. Just sayin'....poor Leno schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 12:41:
[...]
Ik heb persoonlijk net zoveel lol op kleinere maps met minder spelers dan die enorme mappen met te veel voertuigen of gigantische loopafstanden..
En, daarbij, is de lag minder en de hit accuracy is veel beter(dus minder last van "huh ik was de hoek toch al om??)
Dat is zo alleen met BF3 op de vorige generatie consoles had je enkel Conquest Small en max. 24 spelers. Dan wil je op de PS4 juist gebruik maken van de zelfde perks als de PC versiepoor Leno schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 12:41:
[...]
En, daarbij, is de lag minder en de hit accuracy is veel beter(dus minder last van "huh ik was de hoek toch al om??)
Maar met 32 man vind ik af en toe inderdaad ook wel leuk, jammer dat er niet zoveel gevulde servers van zijn op de PS4.
Met 64 man ervaar ik veel meer actie, dat vind ik eigenlijk wel belangrijk. Altijd meerdere vijanden om je heen en daarnaast ook nog wat voertuigen.poor Leno schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 12:41:
[...]
BF3 heb ik heel lang gespeeld op de PS3, maar nu ik 64 man gewend ben weet ik wat ik mis als ik terug zou gaan. Er is gewoon veel meer variatie.
Geen reden om jouw eerste zin te noemen natuurlijk, want dat is ook niet zo. Ieder heeft zo zijn voorkeuren.
De lag is eigenlijk op elke gamemodus te vinden en is vooral afhankelijk van de locatie van de spelers. Wanneer je tegen spelers met een slechte verbinding (Amerikanen, Japanners, Spanjaarden) speelt zit er gewoon een vertraging in die tot doodgaan achter muurtjes leidt.
De lag die ik merk in grote maps zit hem eerder in de framerate. Die is eigenlijk nooit 60 op Conquest Large.
Ik zie dat het een tweet van gisteren is en dat er niets wordt gezegd over een 6e DLC. Nu moeten we morgen niet teleurgesteld zijn en boos worden als dat ook niet zo is. Gebeurt namelijk te vaak dat er iets randoms wordt verteld en dat iedereen gaat ragen wanneer dat niet zo is.
Gegroet mede tweakers!
Ik speel sinds kort BF4 en ben op zoek naar andere mensen om samen mee te gamen en deze BF noob te adopteren.
Voeg me toe op Xbox Live (Xbox One) als je interesse hebt. Gamertag is CNile31.
Ik speel sinds kort BF4 en ben op zoek naar andere mensen om samen mee te gamen en deze BF noob te adopteren.
Voeg me toe op Xbox Live (Xbox One) als je interesse hebt. Gamertag is CNile31.
Yo mama is so fat, I can't write more than 4GB on her at once.
Ga dan domination doen...
Tsja ik vind beide ook ok hoor, maar het een sluit het ander niet uit.. Technisch gezien blijft het gevoel van drukte hetzelfde als je met de helft van de mensen op de helft van mapsize zitUffeltje schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 12:56:
[...]
Met 64 man ervaar ik veel meer actie, dat vind ik eigenlijk wel belangrijk. Altijd meerdere vijanden om je heen en daarnaast ook nog wat voertuigen.
BF3 heb ik heel lang gespeeld op de PS3, maar nu ik 64 man gewend ben weet ik wat ik mis als ik terug zou gaan. Er is gewoon veel meer variatie.
Geen reden om jouw eerste zin te noemen natuurlijk, want dat is ook niet zo. Ieder heeft zo zijn voorkeuren.
De lag is eigenlijk op elke gamemodus te vinden en is vooral afhankelijk van de locatie van de spelers. Wanneer je tegen spelers met een slechte verbinding (Amerikanen, Japanners, Spanjaarden) speelt zit er gewoon een vertraging in die tot doodgaan achter muurtjes leidt.
De lag die ik merk in grote maps zit hem eerder in de framerate. Die is eigenlijk nooit 60 op Conquest Large.
[...]
Ik zie dat het een tweet van gisteren is en dat er niets wordt gezegd over een 6e DLC. Nu moeten we morgen niet teleurgesteld zijn en boos worden als dat ook niet zo is. Gebeurt namelijk te vaak dat er iets randoms wordt verteld en dat iedereen gaat ragen wanneer dat niet zo is.
Maar ik denk niet dat je het alleen op locatie kan afschuiven.. De PS heeft gewoon moeite met 64 man, dat merk je..
-
Wat de tweet betreft, Tiggr is van DICE zelf, dus ik neem aan dat het wel goed zit..
Oneens.poor Leno schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 13:06:
[...] Technisch gezien blijft het gevoel van drukte hetzelfde als je met de helft van de mensen op de helft van mapsize zit
Het is niet zo dat de map gehalveerd wordt namelijk.
Je komt in verhouding zeker minder mensen tegen.
Sorry, weer oneenspoor Leno schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 13:06:
[...]
De PS heeft gewoon moeite met 64 man, dat merk je..
Als dat zo zou zijn zou je er ieder potje wel wat van merken.
Ik denk niet dat het aan de PS4 ligt, maar aan de servers en de OOR players.
Maar verder ben je heel lief hoor Leno
[ Voor 35% gewijzigd door Superkiwi op 19-02-2015 13:10 ]
Heb vooral Shanghai en Locker gespeeld op small, daar heb ik het verschil niet echt gemerkt..dvdkiwi schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 13:08:
[...]
Oneens.
Het is niet zo dat de map gehalveerd wordt namelijk.
Je komt in verhouding zeker minder mensen tegen.
Gister op Dawnbreaker met een aantal GoTers, en ik kreeg niet de indruk dat het rustig was, integendeel..
edit
Haha jij ook hoor Kiwi!
Ben alleen benieuwd of t aan de netcode oid ligt of de beperkingen van de PS4.. We zullen het de komende tijd wel zien als ze beter voor de PS leren programmeren
[ Voor 19% gewijzigd door poor Leno op 19-02-2015 13:16 ]
Tiggr is van Dice zelf inderdaad, maar hij zegt ook niets over een zesde DLC, alleen dat er een video komt.
Sjanghai, Locker en Dawnbreaker zijn dan ook de kleinere maps. Zodra je op Golmud komt zal dat wel anders zijn. Scheelt al wel dat het 16 vs 16 is, dat is al wat meer dan de PS3 destijds.
Sjanghai, Locker en Dawnbreaker zijn dan ook de kleinere maps. Zodra je op Golmud komt zal dat wel anders zijn. Scheelt al wel dat het 16 vs 16 is, dat is al wat meer dan de PS3 destijds.
Hopelijk komt deze fix erdoor, naast de Headglitch fix 
Misschien wordt vliegen een stuk leuker
Prototype 4: Core Air Gameplay
GOAL: Increase skill depth to all flying mechanics while still maintaining an approachable flight model for all air vehicles. Includes re-tuning air and anti air weapons to accommodate the new flying mechanics, and also more clearly define roles of different aircraft types.
THIS RELEASE: Stealth Jets now fly based on new flight model. The intent behind the removal of “313″ (optimal speed for best turning possible) is to make jets more approachable and be in line with expected behavior for new players.
In general we think “313″ is too powerful as it would trump any other skill if the opponent did not know about the optimal turn speed. “313″ has also led to the development of “speedhacks” to automatically maintain perfect speed, which we obviously don’t like.
With these changes to the model we hope to make the jets feel more dynamic and less floaty\feathery while reducing the advantages of auto-throttle off or speed hacks.
Misschien wordt vliegen een stuk leuker
Prototype 4: Core Air Gameplay
GOAL: Increase skill depth to all flying mechanics while still maintaining an approachable flight model for all air vehicles. Includes re-tuning air and anti air weapons to accommodate the new flying mechanics, and also more clearly define roles of different aircraft types.
THIS RELEASE: Stealth Jets now fly based on new flight model. The intent behind the removal of “313″ (optimal speed for best turning possible) is to make jets more approachable and be in line with expected behavior for new players.
In general we think “313″ is too powerful as it would trump any other skill if the opponent did not know about the optimal turn speed. “313″ has also led to the development of “speedhacks” to automatically maintain perfect speed, which we obviously don’t like.
With these changes to the model we hope to make the jets feel more dynamic and less floaty\feathery while reducing the advantages of auto-throttle off or speed hacks.
Dice toch
Er wordt weer vanalles makkelijker gemaakt omdat mensen slecht zijn en niet willen oefenen...
Ze patchen de hele game langzaam naar een instapshooter.
Er wordt weer vanalles makkelijker gemaakt omdat mensen slecht zijn en niet willen oefenen...
Ze patchen de hele game langzaam naar een instapshooter.
Heeft niets met oefenen te maken.. Je kunt macro's op pc zetten die er voor zorgt dat je altijd die snelheid vliegt zowel horizontale en verticale bochten/loopings.. Dan remt de computer automatisch af of verhoogt je snelheid zodat je altijd 313 hebt 
Gewoon cheaten dus.
Kan zijn dat ze t alleen voor de pc doen hoor
Gewoon cheaten dus.
Kan zijn dat ze t alleen voor de pc doen hoor
Pak dan de hacks aan ipv de jet speed. Een optimale jet speed is er niet voor niks.
Straks gaan ze de C4 uit het spel halen omdat er mensen in het plafond zitten op metro met C4...
"to make jets more approachable and be in line with expected behavior for new players".
Het wordt makkelijker gemaakt dus.
Mensen klagen echt over vanalles, en uiteindelijk wordt alles generfd en gepatched.
Gamers van tegenwoordig zijn niks meer gewend. Ze willen alles zonder ergens moeite voor te hoeven doen.
Bah.
Straks gaan ze de C4 uit het spel halen omdat er mensen in het plafond zitten op metro met C4...
"to make jets more approachable and be in line with expected behavior for new players".
Het wordt makkelijker gemaakt dus.
Mensen klagen echt over vanalles, en uiteindelijk wordt alles generfd en gepatched.
Gamers van tegenwoordig zijn niks meer gewend. Ze willen alles zonder ergens moeite voor te hoeven doen.
Bah.
Macro's kun je volgens mij niet tegenhouden omdat het via de input (keyboard/muis) gaat.. De 'anticheat' kan niet zien of jij gewoon goed bent met je keyboard of dat het voor je wordt gedaan 
correct me if Im wrong
correct me if Im wrong
[ Voor 6% gewijzigd door poor Leno op 19-02-2015 14:02 ]
Ik heb geen idee 
Maar hackers zal je toch altijd blijven houden op de pc...
Maar hackers zal je toch altijd blijven houden op de pc...
Jets zijn op dit moment alleen maar aan te pakken door jets. Gevolg: als je een superieure jet-pilot hebt, dan heeft die een buitenproportioneel grote invloed op het verloop van een pot. Hij schiet de andere jets uit de lucht, vervolgens de helicopters, en zorgt er daarna voor dat de helft van de armor aan gort wordt geschoten. Hierdoor heeft zijn bevriende armor vrij spel, is de vijandelijke infantry aan de beurt en is de strijd volledig uit evenwicht.
Elke poging om het dergelijke piloten moeilijker te maken is wat mij betreft dan ook positief. In dit geval wordt het redelijke piloten dan mogelijk gemaakt om qua maneuvres iets beter opgewassen te zijn tegen uitstekende, en dat is een verbetering, al is het maar omdat ze minder snel uit de lucht worden gehaald en die no-lifers wat langer bezighouden.
Elke poging om het dergelijke piloten moeilijker te maken is wat mij betreft dan ook positief. In dit geval wordt het redelijke piloten dan mogelijk gemaakt om qua maneuvres iets beter opgewassen te zijn tegen uitstekende, en dat is een verbetering, al is het maar omdat ze minder snel uit de lucht worden gehaald en die no-lifers wat langer bezighouden.
Dat zeg ik: het wordt meer een instapshooter 
Ik vind dat als je een skilled piloot bent je daar wel wat van mag merken. Je bent immers beter dan de rest.
Dan hoor je gewoon overwicht te hebben.
En zelfs skilled piloten zijn uit de lucht te halen. Probleem is alleen dat mensen dat vaak in hun eentje proberen, en vaak met de verkeerde middelen.
Ik vind dat als je een skilled piloot bent je daar wel wat van mag merken. Je bent immers beter dan de rest.
Dan hoor je gewoon overwicht te hebben.
En zelfs skilled piloten zijn uit de lucht te halen. Probleem is alleen dat mensen dat vaak in hun eentje proberen, en vaak met de verkeerde middelen.
[ Voor 5% gewijzigd door Superkiwi op 19-02-2015 14:26 ]
Pas dan de damage van de main cannons aan zou ik zeggen. Het is nu zo dat een attack jet elke vorm van armor binnen 2 tellen kapot heeft gemaakt met alleen de main cannons. Dat zou dus niet mogen en het is totaal niet gebalanceerd aangezien je zelf niets terug kan doen. Je kan wel uitstappen en een Stinger tevoorschijn halen, maar dan ben je te laat en is je voertuig kapot zonder dat je een kans hebt om te repareren. De wapens die ervoor bedoeld zijn om voertuigen neer te halen (guided Rockets) worden op deze manier niet gebruikt door de pro piloten.
[ Voor 4% gewijzigd door Uffeltje op 19-02-2015 14:56 ]
Het probleem is dat skilled pilots 99 van de 100 keer zich niet druk hoeven te maken om infantry, die hebben het namelijk al druk genoeg met tanks, LAV's, heli's en infantry van de tegenpartij. Daardoor hoeft die skilled piloot zich alleen maar druk te maken om een eventuele skilled pilot bij de tegenpartij. Is die er niet, heeft die vrij baan zoals BUwe al zegt.
Ja, je kunt met 4 a 5 man een stinger pakken en je focussen op de Jets maar in de praktijk werkt dat niet: Een goede jet pilot kan deze makkelijk ontvluchten door op full speed de wolken in te duiken en de stinger mannetjes pakken ondertussen geen vlaggen of worden lastig gevallen door infantry en armor van de tegenpartij.
Ja, je kunt met 4 a 5 man een stinger pakken en je focussen op de Jets maar in de praktijk werkt dat niet: Een goede jet pilot kan deze makkelijk ontvluchten door op full speed de wolken in te duiken en de stinger mannetjes pakken ondertussen geen vlaggen of worden lastig gevallen door infantry en armor van de tegenpartij.
Je weet waar de A10 Thunderbolt de naam tank killer vandaan heeft?Uffeltje schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 14:55:
Pas dan de damage van de main cannons aan zou ik zeggen. Het is nu zo dat een attack jet elke vorm van armor binnen 2 tellen kapot heeft gemaakt met alleen de main cannons. Dat zou dus niet mogen en het is totaal niet gebalanceerd
Die dingen zijn gemaakt tegen Armor. De main cannons that is
Ik ben het met jullie eens dat ze moeilijk uit de lucht te halen zijn, zeker als er een goede piloot in zit, maar so be it, ze zijn gewoon sterk.
Geef de main cannons dan bv een reloadtijd, net als bij LAV shells/zuni's.
FYI:
30mm cannons, 3900 round per minute.
De A10 that is. De Q5 heeft wat kleiner geschut.
[ Voor 10% gewijzigd door Superkiwi op 19-02-2015 15:37 ]
Ehh correctie, dat zijn 3900 freedoms per minutedvdkiwi schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 15:03:
[...]
FYI:
30mm cannons, 3900 round per minute.
De A10 that is. De Q5 heeft wat kleiner geschut.
Dan had ie wel de "Braveheart" geheten
Edit: Jij dacht ik wacht mooi tot de rust met reageren of wat
[ Voor 91% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 19-02-2015 21:54 ]
Ik ben het met Leno eens, ik kom zelf van de PC af en heb heel veel gespeeld op 64 man servers maar ik ben niet de beste tankbestuurder en iets wat in de lucht moet daar zit ik nooit in want het ligt mij totaal niet. Waardoor ik de kleinere conquest graag speel omdat ik dan minder last heb van de vele voertuigen.poor Leno schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 13:06:
[...]
Tsja ik vind beide ook ok hoor, maar het een sluit het ander niet uit.. Technisch gezien blijft het gevoel van drukte hetzelfde als je met de helft van de mensen op de helft van mapsize zit
Maar ik denk niet dat je het alleen op locatie kan afschuiven.. De PS heeft gewoon moeite met 64 man, dat merk je..
-
Wat de tweet betreft, Tiggr is van DICE zelf, dus ik neem aan dat het wel goed zit..
Daarnaast merk ik dat als wij met 6 man in een server zitten alsnog er niet voor kunnen zorgen dat we als team winnen. Omdat van de 32 teamgenoten er 20 het spel amper begrijpen. Als een goede squad heb je meer invloed op een kleine conquest, dat spreekt mij enorm aan. Niks is tergender om een grote hoeveelheid kills te maken, punten te veroveren en erachter te komen dat de rest van je team aan het lanterfanten is.
Daarbij merk ik dat de ps4 een leuk apparaat is maar geen PC waardoor ik na 1,5 jaar nog steeds flinke framedrops heb bij een 64 man server met het fantastische levelation die zijn intrede doet.
Ik zou graag zien dat we in de vaste samenstelling wat meer conquest 32 man zouden spelen.
Oh ja even voor de duidelijkheid natuurlijk blijf ik 64 man leuk vinden alleen irriteer ik mij aan de vele noobs in mijn eigen team.
Edit: mijn psnnaam is dixeN1337 voor als je het afvraagt
Das een heel goed punt!Aramiss schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 22:14:
[...]
Daarnaast merk ik dat als wij met 6 man in een server zitten alsnog er niet voor kunnen zorgen dat we als team winnen. Omdat van de 32 teamgenoten er 20 het spel amper begrijpen. Als een goede squad heb je meer invloed op een kleine conquest, dat spreekt mij enorm aan.
[ Voor 27% gewijzigd door poor Leno op 20-02-2015 00:32 ]
Zeker waar, maar als je team domineert loopt het andere team leeg. Dat zie ik nu ook erg vaak met Rush. Zodra we twee squads hebben is het niet leuk meer doordat iedereen ermee stopt.
Zojuist op Zavod hadden we een pot waarbij beide teams een aantal mensen met dezelfde clantag hadden. Leverde een hele mooie pot op met 15 tickets verschil aan het einde. Dat is eigenlijk de meest ideale situatie.
Zojuist op Zavod hadden we een pot waarbij beide teams een aantal mensen met dezelfde clantag hadden. Leverde een hele mooie pot op met 15 tickets verschil aan het einde. Dat is eigenlijk de meest ideale situatie.
[ Voor 37% gewijzigd door Uffeltje op 20-02-2015 00:52 ]
Een groot nadeel is dat we inderdaad met allemaal dezelfde clantag spelen. Ziet er tof uit voor ons zelf maar schrikt inderdaad heel veel spelers af. Laten we het binnenkort eerst maar eens proberen om een kleine conquest te doen.Uffeltje schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 00:49:
Zeker waar, maar als je team domineert loopt het andere team leeg. Dat zie ik nu ook erg vaak met Rush. Zodra we twee squads hebben is het niet leuk meer doordat iedereen ermee stopt.
Rush is namelijk een ander speltype en vaak andere type spelers dan conquest, althans dat is mijn ervaring.
[ Voor 6% gewijzigd door Aramiss op 20-02-2015 01:56 ]
Als we jullie dan toch een kleinere modus gaan proberen, waarom dan niet gewoon Domination?
Is net wat sneller dan cq small, zonder het idee te hebben dat je cq small speelt
Is wel zonder voertuigen dacht ik...
Is net wat sneller dan cq small, zonder het idee te hebben dat je cq small speelt
Is wel zonder voertuigen dacht ik...
[ Voor 14% gewijzigd door Superkiwi op 20-02-2015 10:05 ]
Zo die laatste phantom assignment binnen. Die laatste headshots met de boog waren wel verschrikkelijk. Boog opgeborgen nu weer echt aan de slag 😉
Ja das wel waar..Aramiss schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 01:25:
[...]
Een groot nadeel is dat we inderdaad met allemaal dezelfde clantag spelen. Ziet er tof uit voor ons zelf maar schrikt inderdaad heel veel spelers af.
Nou dan doen we toch voor de ene helft een andere clantag + emblem? Zoiets?
[GoS]
Nice.Mavado schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 12:12:
Zo die laatste phantom assignment binnen. Die laatste headshots met de boog waren wel verschrikkelijk. Boog opgeborgen nu weer echt aan de slag 😉
Met de clantag worden de letters GoT voor je PSN-naam bedoeld.poor Leno schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 12:13:
[...]
Ja das wel waar..
Nou dan doen we toch voor de ene helft een andere clantag? Zoiets?
[afbeelding]
jajajaUffeltje schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 12:22:
Met de clantag worden de letters GoT voor je PSN-naam bedoeld.Ik heb sowieso al een andere emblem trouwens.
hahahaha nee, je proeft je eigen mieren die aan t n**ken zijn
Ik dacht meer aan een clantag als:
[RSS]
Rennen Schieten Sterven
Ik denk dat het de voornaamste zaak is waarom er veel gamers de servers verlaten omdat er teveel mensen van 1 clan inzitten. Een oplossing zou kunnen zijn om een server van tweakers te hebben met de door Leno voorgestelde mixed dlc mappen
.
Maar ik denk nu heel erg out of the box
[RSS]
Rennen Schieten Sterven
Ik denk dat het de voornaamste zaak is waarom er veel gamers de servers verlaten omdat er teveel mensen van 1 clan inzitten. Een oplossing zou kunnen zijn om een server van tweakers te hebben met de door Leno voorgestelde mixed dlc mappen
Maar ik denk nu heel erg out of the box
Lol, ben ik met je eens.poor Leno schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 12:56:
hahahaha nee, je proeft je eigen mieren die aan t n**ken zijn
Ik hou het lekker bij mijn NL tag en mijn embleempje 
Netjes gedaan met de boog Qoriox
Netjes gedaan met de boog Qoriox
Let op:
~~~[html]Op de man spelen doen we nergens op tweakers, dus ook niet hier
Er zijn voor de Xbox One en de PS4 platoons beschikbaar, die kun je joinen via de volgende links:
<a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/3571873308087887416/'>Xbox One</a> - <a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/9144291971211376657/'>PS4</a>
Melden dat je gejoined bent is niet nodig.~~~[/html]
~~~[html]Op de man spelen doen we nergens op tweakers, dus ook niet hier
Er zijn voor de Xbox One en de PS4 platoons beschikbaar, die kun je joinen via de volgende links:
<a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/3571873308087887416/'>Xbox One</a> - <a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/9144291971211376657/'>PS4</a>
Melden dat je gejoined bent is niet nodig.~~~[/html]