Dramatische en uitstekende potjes wisselden elkaar in rap tempo af. En als klap op de vuurpijl Jeroenimous die tussen zijn scheldkannonades door nog even aangaf ongelukkig in de liefde te zijn. Mooi joh.
Edit: Battlelog lijkt weer wat minder kuren te hebben, dus ik heb de 2 openstaande platoon invites zojuist geaccepteerd
[ Voor 42% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 11-02-2015 07:37 ]
PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V
Na het zien van verschillende filmpjes heb ik geprobeerd ook iets te maken via sharefactory.
De gameplay zijn van de afgelopen twee weken want daarvoor heb ik nog nooit iets opgenomen.
Na wat gepiel van mijn kant is dit het uiteindelijke resultaat geworden:
De gameplay zijn van de afgelopen twee weken want daarvoor heb ik nog nooit iets opgenomen.
[ Voor 8% gewijzigd door Aramiss op 11-02-2015 15:54 ]
De tranen liepen over mijn ogen in de party, haha!ChrisLNFF schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 23:16:
Dramatische en uitstekende potjes wisselden elkaar in rap tempo af. En als klap op de vuurpijl Jeroenimous die tussen zijn scheldkannonades door nog even aangaf ongelukkig in de liefde te zijn. Mooi joh.
Wat een dramatische rondes gisteren.
Na het zien van die video weer zin om te knallen maar eerst nog naar een paar dagen in het echt rondlopen in lumphini garden ;-)
Very nice Dixen 
Lekker agressieve speelstijl en heerlijke sniper skills!
Lekker agressieve speelstijl en heerlijke sniper skills!
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ik ben niet zo'n fan van die oempa loempa muziek aan het begin, maar wel een lekkere compilatie hoor. Them sniper killsAramiss schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 15:53:
Na het zien van verschillende filmpjes heb ik geprobeerd ook iets te maken via sharefactory.
[video]
Foutje van de muziek, zat naar muziek te luisteren die je erbij kon stoppen en blijkbaar heb ik iets verkeerds aangeklikt want toen het op youtube stond hoorde ik pas de muziek.PsychoMantis_NL schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 18:14:
[...]
Ik ben niet zo'n fan van die oempa loempa muziek aan het begin, maar wel een lekkere compilatie hoor. Them sniper kills
Dankjewel voor de complimenten
Ghehe het zij je vergeven
Speel binnenkort weer eens mee want ik heb je in mijn psn lijst maar vrijwel nooit meegespeeld samen.
Mja ben momenteel full time of aan het werk, of bij mijn ouders de hut aan het verbouwen, dus nu is het even wat minder, maar met een beetje geluk is zaterdag alles klaar en dan moet ik weer een beetje kunnen prutsen met BF
Gisteren nog ff commander gespeelt op de ipad van mijn vriendin, wat een stom en saai iets is dat eigenlijk. Maar mijn avond kwam helemaal goed toen ik poorleno kilde met een cruise missle, dat stond nog op mijn to do lijstje
Poeh, gisteren mezelf helemaal kapot geërgerd zeg. Heb van 2100 tot 2330 misschien één fatsoenlijk potje (lees KD +1.5) kunnen spelen. Man, wat een ellende. 'T zat continu tegen. Meerdere malen op een verdwaalde mijn gereden, spawnen in voertuigen/vliegtuigen die binnen een tel worden neergehaald.
De rage is real.
De rage is real.
It's dogged that does it
Niet alleen Leno...kidicoke schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 08:47:
toen ik poorleno kilde met een cruise missle
Het doet nog steeds pijn
Hier druk bezig voor 'The Phantom Bow'
PSN: Bellerophon-
dvdkiwi schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 12:08:
[...]
Niet alleen Leno...
Het doet nog steeds pijn![]()
Was ook best geniaal, zat op de bank, dacht van goh misschien kan ik wat tweakers helpen als commander. Kwam ik in het andere team, teamswitchen was niet mogelijk en de eerste beste cruise missle die ik gooide was vol op een squad vol tweakers, 5 kills
[ Voor 42% gewijzigd door kidicoke op 12-02-2015 12:30 ]
Ik heb gisteren een request of 15 gestuurd maar ik denk dat het geluid bij jou uit stond?kidicoke schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 12:21:
[...]
Was ook best geniaal, zat op de bank, dacht van goh misschien kan ik wat tweakers helpen als commander. Kwam ik in het andere team, teamswitchen was niet mogelijk en de eerste beste cruise missle die ik gooide was vol op een squad vol tweakers, 5 kills
Voor de mensen die vanavond nog willen gamen:
er is onderhoud op psn, dus zorg dat je voor 18.00 online bent,
dan zou je er geen last van moeten hebben
er is onderhoud op psn, dus zorg dat je voor 18.00 online bent,
dan zou je er geen last van moeten hebben
Lukt het me eindelijk weer eens te joinen bij andere GoT-ers; zit het Squad vol ;-)
WP: Remeha Elga Ace 6kW. PV: 14 x 310 wp Suntech + 10 x 380 wp Q-Cells, micro omvormers IQ7 & IQ7+ Enphase.
Ja, het is druk de laatste tijd. Gisteren hadden we zelfs twee parties omdat er ook voor één party teveel mensen waren. 
Edit: dat commander spelen is toch wel vele malen saaier dan spelen als soldier heb ik vanavond gemerkt. Vooral jammer dat je niet steeds in hetzelfde team (bij de Tweakers) kan zitten.
Edit: dat commander spelen is toch wel vele malen saaier dan spelen als soldier heb ik vanavond gemerkt. Vooral jammer dat je niet steeds in hetzelfde team (bij de Tweakers) kan zitten.
[ Voor 49% gewijzigd door Uffeltje op 12-02-2015 23:17 ]
Maar wel bedankt voor je hulp ;-)
En na vanavond zal ik ook anders naar paspoppen kijken
WP: Remeha Elga Ace 6kW. PV: 14 x 310 wp Suntech + 10 x 380 wp Q-Cells, micro omvormers IQ7 & IQ7+ Enphase.
Na alle PDW's, LMG's en Assault rifles te hebben gemastered ben ik aan de laatste 4 carbines begonnen.
Dat zijn toch wel heerlijke allround wapentjes hoor!
Close combat, veraf combat, alles werkt
Nu twijfel ik of ik daarna de resterende 5 dmr's nog ga doen (waarvan 2 al op 250 kills), maar ik denk het wel.
Nu twijfel ik of ik daarna de resterende 5 dmr's nog ga doen (waarvan 2 al op 250 kills), maar ik denk het wel.
Gewoon doen als je al zover bent. De shotguns en de sniper rifles zou ik wel laten zitten. 
Zelf ben ik op het punt aangekomen waar ik niet heel veel zin meer heb om door te blijven gaan met masteren. De beste wapens heb ik al gehad en wanneer ik bijvoorbeeld een M416 of een AK5C van de grond oppik merk ik pas wat voor een handicap ik mijzelf af en toe bezorg. Aan de andere kant wil ik het nu eigenlijk wel afmaken, ik ben al over de 40.
Zelf ben ik op het punt aangekomen waar ik niet heel veel zin meer heb om door te blijven gaan met masteren. De beste wapens heb ik al gehad en wanneer ik bijvoorbeeld een M416 of een AK5C van de grond oppik merk ik pas wat voor een handicap ik mijzelf af en toe bezorg. Aan de andere kant wil ik het nu eigenlijk wel afmaken, ik ben al over de 40.
[ Voor 9% gewijzigd door Uffeltje op 13-02-2015 07:31 ]
Dan heb je nog even 
Ik zit nu op 58 gemasterede wapens en heb nog 4 carbines, 5 dmr's en de Bulldog (o chips, toch nog een assault rifle) te gaan.
68 in totaal dus.
Ondertussen hoop ik ergens ook nog de C4 en claymores mee te pakken.
Hoe zit het bij jullie met mastered vehicles?
Ik heb, buiten de UCAV (26 ss), enkel de Type 99 MBT op 500+ kills.
Ik zit nu op 58 gemasterede wapens en heb nog 4 carbines, 5 dmr's en de Bulldog (o chips, toch nog een assault rifle) te gaan.
68 in totaal dus.
Ondertussen hoop ik ergens ook nog de C4 en claymores mee te pakken.
Hoe zit het bij jullie met mastered vehicles?
Ik heb, buiten de UCAV (26 ss), enkel de Type 99 MBT op 500+ kills.
Ik heb alle tanks (behalve dat zweefding uit Final Stand) en de RCB gemasterd. Alle LAV's zitten ruim over de 300 en verrassend genoeg ook al meer dan 130 met de rhib boat.
Een wapen/voertuig masteren is 500 kills?
Respect dat jullie zo ver gaan. Met sommige wapens krijg je zelfs van 1 meter afstand nog amper iets geraakt.
Ik heb gewoon 1 wapen per klasse waar ik eigenlijk altijd mee speel. Famas - A-91 - Pecheneg - Saiga
Respect dat jullie zo ver gaan. Met sommige wapens krijg je zelfs van 1 meter afstand nog amper iets geraakt.
Ik heb gewoon 1 wapen per klasse waar ik eigenlijk altijd mee speel. Famas - A-91 - Pecheneg - Saiga
Yes, een mastery dog tag is 500 kills.
Hoe bedoel je amper iets geraakt op een meter afstand?
Dat is enkel bij de dmr's het geval, de andere wapens doen schieten waar jij aimt.
Netjes Uffeltje!
Ik maak nooit erg veel kills in voertuigen, dus dat duurt wel even
Zag trouwens dat je bij de Road King missie 42 kills gemaakt had (met de LAV op Zavod).
Netjes!
Hoe bedoel je amper iets geraakt op een meter afstand?
Dat is enkel bij de dmr's het geval, de andere wapens doen schieten waar jij aimt.
Netjes Uffeltje!
Ik maak nooit erg veel kills in voertuigen, dus dat duurt wel even
Zag trouwens dat je bij de Road King missie 42 kills gemaakt had (met de LAV op Zavod).
Netjes!
[ Voor 32% gewijzigd door Superkiwi op 13-02-2015 08:48 ]
Ok, 1 meter is natuurlijk weer overdreven.
Maar bijvoorbeeld de bulldog of ace. Daar raar ik echt niets mee.
Dan kan ik een heel magazijn op iemand leeg schieten en dan leven ze nog.
Moet er niet aan denken om daar 500 kills mee halen. Dan ben ik nog wel een half jaar zoet.
Vandaar knap dat jullie toch doorzetten om alles te masteren.
Maar bijvoorbeeld de bulldog of ace. Daar raar ik echt niets mee.
Dan kan ik een heel magazijn op iemand leeg schieten en dan leven ze nog.
Moet er niet aan denken om daar 500 kills mee halen. Dan ben ik nog wel een half jaar zoet.
Vandaar knap dat jullie toch doorzetten om alles te masteren.
De ace (23) wordt over het algemeen toch wel als een van de betere assault rifles gezien. Vaak is het ook zo dat je eerst moet wennen en de juiste attachments moet hebben.
Die 42 kills was echt veel inderdaad. Ik had het geluk dat de tegenstander tot tweemaal toe hun LAV achterliet.
Die 42 kills was echt veel inderdaad. Ik had het geluk dat de tegenstander tot tweemaal toe hun LAV achterliet.
Leuke potten gisteravond. De Conquest potten die we telkens met maar 50 punten verschil wonnen zijn echt de leukste en spannendste; vechten voor elke vlag en twee teams die ptfo-en. Zo hoort BF gespeeld te worden! Jammer alleen dat dat zo weinig gebeurd...
Ook nog een keer team-killed door een ammo crate van Uffeltje en nog een tweede keer echt bijna. Ging bijna denken dat het bewust was
Ook nog een keer team-killed door een ammo crate van Uffeltje en nog een tweede keer echt bijna. Ging bijna denken dat het bewust was
Ja lachen mankidicoke schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 08:47:
Gisteren nog ff commander gespeelt op de ipad van mijn vriendin, wat een stom en saai iets is dat eigenlijk. Maar mijn avond kwam helemaal goed toen ik poorleno kilde met een cruise missle, dat stond nog op mijn to do lijstje
Je weet btw dat ik een pijl in mn pijlenkoker gereserveerd heb met jouw naam erop he? You'll never know when, you'll never hear it coming.. Ssshh.. sleep my friend, just sleep..No more pain, only dreams now..
Voor degenen die deze grap niet snappen: Ik had weer eens een retard actie waarbij ik op Shanghai beneden in het winkelcentrum, verblind door rook en flasbangs, 4 paspoppen te lijf ben gegaan hahahafmb schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 23:29:
Maar in my defence, ze waren erg gevaarlijk!
Bespaar jezelf de moeite.. Zodra je rondloopt met je boog is de constante stroom van opmerkingen vanuit het GoT platoon niet bij te houden
Ik zit ondertussen al aan 426 kills! Ik ga voor de 1000! Dus jongens, ik ben voorlopig nog wel ff onafscheidelijk met mn boogje
En toch ga ik ervoorpoor Leno schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 11:24:
[...]
Ja lachen man![]()
Je weet btw dat ik een pijl in mn pijlenkoker gereserveerd heb met jouw naam erop he? You'll never know when, you'll never hear it coming.. Ssshh.. sleep my friend, just sleep..No more pain, only dreams now..
[...]
Voor degenen die deze grap niet snappen: Ik had weer eens een retard actie waarbij ik op Shanghai beneden in het winkelcentrum, verblind door rook en flasbangs, 4 paspoppen te lijf ben gegaan hahaha![]()
Maar in my defence, ze waren erg gevaarlijk!
[...]
Bespaar jezelf de moeite.. Zodra je rondloopt met je boog is de constante stroom van opmerkingen vanuit het GoT platoon niet bij te houden
Ik zit ondertussen al aan 426 kills! Ik ga voor de 1000! Dus jongens, ik ben voorlopig nog wel ff onafscheidelijk met mn boogje
Zat jij trouwens ook op de 'War' server?
Moet je vooral doenBellerophon schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 11:28:
[...]
En toch ga ik ervoor![]()
Zat jij trouwens ook op de 'War' server?
War server? Wanneer? Ik snap je niet..
Is een server waar je non stop - Operation Metro 2014 kan doenpoor Leno schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 11:32:
[...]
Moet je vooral doenKunnen we een Bow Squad beginnen, voor de echte Masters in the Art of War
War server? Wanneer? Ik snap je niet..
Ah ja daar ben ik regelmatig te vinden als niemand online is, lekker raggen op 400%Bellerophon schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 11:34:
[...]
Is een server waar je non stop - Operation Metro 2014 kan doen![]()
Volgens mij ben ik je daar regelmatig tegengekomenpoor Leno schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 11:38:
[...]
Ah ja daar ben ik regelmatig te vinden als niemand online is, lekker raggen op 400%
True that v.w.b. de allroundheid (dat is bij dezen een woord gewordendvdkiwi schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 07:26:
Na alle PDW's, LMG's en Assault rifles te hebben gemastered ben ik aan de laatste 4 carbines begonnen.
Inderdaad erg jammer, je kan wel winnen met 400 tickets verschil, maar degenen met minder dan 100 tickets verschil blijven altijd de leukste.kazuka schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 11:02:
Leuke potten gisteravond. De Conquest potten die we telkens met maar 50 punten verschil wonnen zijn echt de leukste en spannendste; vechten voor elke vlag en twee teams die ptfo-en. Zo hoort BF gespeeld te worden! Jammer alleen dat dat zo weinig gebeurd...
De ammocrates dropte ik bewust bovenop jou.
spoiler:
Haha nee. Wel probeerde ik ze te droppen op plekken met veel spelers en vooral bij jullie in de buurt.
Jij kan beter altijd met de bow blijven spelen, haal je hogere KD's mee dan met normale gunspoor Leno schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 11:24:
[...]
Hahaha maakte je nou serieus die inkopper? Komop dat kan beter!kidicoke schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 12:05:
[...]
Jij kan beter altijd met de bow blijven spelen, haal je hogere KD's mee dan met normale guns. Weet alleen niet of dat nou wat zegt over de bow of over jou hehe
Maar KD's? oh sorry [Mi6] Sn1p3r, ik wist niet dat ik in t CoD topic zat?
Ik ben jarenlang professioneel voetballer geweest, altijd klaar om te scoren hepoor Leno schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 12:12:
[...]
Hahaha maakte je nou serieus die inkopper? Komop dat kan beter!
Haha mij moet je niet vergelijken met die kiddo, dan had je mij continu wel over skill gehoord
hahaha dit was trouwens ongeveer mijn en Kiwi's reactie op die f*cking cruisemissile
En deze misschien nog meer
Lyrics zijn eeeerg toepasselijk 
En deze misschien nog meer
[ Voor 31% gewijzigd door poor Leno op 13-02-2015 13:20 ]
Holy shit... zit iedereen al aan het carnavalsbier of zo?
Even gaan liften, terug komen en een pagina dwaze posts aantreffen

Ik vind 'm wel lekker
Maar als dat een slechte carbine is dan heb ik nog wat Uberwapens te gaan dus?
Toevallig mee bezig nu.PsychoMantis_NL schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 11:46:
[...]
behalve dan de G36C. Man, man, man wat een but wapen is dat zeg.
Ik vind 'm wel lekker
Maar als dat een slechte carbine is dan heb ik nog wat Uberwapens te gaan dus?
[ Voor 55% gewijzigd door Superkiwi op 13-02-2015 14:21 ]
Zaterdag pas!dvdkiwi schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 14:16:
Holy shit... zit iedereen al aan het carnavalsbier of zo?
Toch wel een beetje relevant, want elke keer dat je dood gaat verliest je team een ticket. Objective spelen >>>>> kd, dat wel natuurlijk. Dat zie ik vele male liever dan de snipers die ergens vanaf een torentje zitten te schieten terwijl hun team aan het verliezen is.poor Leno schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 12:12:
[...]
Hahaha maakte je nou serieus die inkopper? Komop dat kan beter!
Zelf zit ik nu precies op 2 en dat vind ik wel prima, ga ook geen moeite meer doen om het hoger te krijgen. Toen ik op 1,9 zat wilde ik het alleen wel wat verhogen om toch dat mooie cijfer te krijgen.
Sodeknetter, net een potje in Dawnbreaker, bijna exclusief neergemaaid door [GoT]
Met name DixeN1337 had me elke keer te pakken 
Edit: even terug gelezen, voel me iets beter na de compilatie op de vorige pagina. Lekkere speelstijl, ook spotten, 100% reviven en alles
Edit: even terug gelezen, voel me iets beter na de compilatie op de vorige pagina. Lekkere speelstijl, ook spotten, 100% reviven en alles
[ Voor 57% gewijzigd door n8n op 13-02-2015 14:40 ]
Fixed that for youUffeltje schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 14:28:
[...]
Naarmate je meer met bekenden en headset speelt gaat dat eigenlijk ook wel vanzelf heb ik gemerkt.
Al doe ik het in mijn uppie, als er geen Tweakers online zijn, ook niet heel slecht vind ik.
Kwestie van je speelstijl wat aanpassen.
Ik zit pas op 0,9 omdat ik met name in de eerste 100 uur alleen maar als schietschijf diende (k/d's van 0,4 en zulks). Heb er tientallen potjes over gedaan om van 0,75 weer een beetje omhoog te klimmenUffeltje schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 14:28:
[...]
Toch wel een beetje relevant, want elke keer dat je dood gaat verliest je team een ticket. Objective spelen >>>>> kd, dat wel natuurlijk. Dat zie ik vele male liever dan de snipers die ergens vanaf een torentje zitten te schieten terwijl hun team aan het verliezen is.
Zelf zit ik nu precies op 2 en dat vind ik wel prima, ga ook geen moeite meer doen om het hoger te krijgen. Toen ik op 1,9 zat wilde ik het alleen wel wat verhogen om toch dat mooie cijfer te krijgen.Naarmate je meer speelt gaat dat eigenlijk ook wel vanzelf heb ik gemerkt.
[ Voor 5% gewijzigd door n8n op 13-02-2015 14:50 ]
Ik had ooit 1,35 maar zit op 0,75, vind het wel best zo... Fun > K/DUffeltje schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 14:28:
[...]
Zelf zit ik nu precies op 2 en dat vind ik wel prima, ga ook geen moeite meer doen om het hoger te krijgen. Toen ik op 1,9 zat wilde ik het alleen wel wat verhogen om toch dat mooie cijfer te krijgen.Naarmate je meer speelt gaat dat eigenlijk ook wel vanzelf heb ik gemerkt.
Maar goede k/d = meer fun
Ik wordt er niet vrolijk van als ik 6 om 18 speel bijvoorbeeld
Fun hoeft je niet te beletten gewoon fatsoenlijke scores te halen. Ik troll ook een end in de rondte maar heb nog gewoon een k/d van 1.8 en een SPM van bijna 1000 (963). Het merendeel van mijn punten komt uit conquest, maar toch heb ik ook 1.08 Kills per minute (wat in die grote mappen ook best knap is). En ik heb meer vlaggen verdedigd dan captured.
Wel vind ik het vreemd dat mijn streak maar op 17 staat. Voor mijn gevoel moet dat veel hoger zijn. Al kan ik ook niet echt een epische streak herinneren. Maar volgens mij komt dat ook omdat je nu veel sneller dood bent in voertuigen en je ook wat kwetsbaarder bent op de voet. Plus dat ik nooit zit te campen dus 17 kills als rambo vind ik nog best knap
Wel vind ik het vreemd dat mijn streak maar op 17 staat. Voor mijn gevoel moet dat veel hoger zijn. Al kan ik ook niet echt een epische streak herinneren. Maar volgens mij komt dat ook omdat je nu veel sneller dood bent in voertuigen en je ook wat kwetsbaarder bent op de voet. Plus dat ik nooit zit te campen dus 17 kills als rambo vind ik nog best knap
Ik ben het wel met PsychoMantis eens.. Rondsjezen in een c4 jeep, kloten met de boog, proberen zo (te) laat mogelijk je parachute openen, proberen rondes alleen met pistool te doen etc etc leveren veel deaths op.. Zelfde geldt voor mn Phantom assignment.. Die jet en tankkills hebben me 10x zoveel deaths gekost..
Maar ook relatief nuttige dingen kosten me vaak het leven: op een M-com storten terwijl er een granaat ligt om toch maar dat ding te disarmen op de laaste seconde, opofferen om een claymore te triggeren als er haast is, als decoy fungeren zodat een teamgenoot de tank kan c4-en.. Ook dit soort dingen ben ik niet vies van.
Nou tel dit op bij het feit dat ik redelijk (te) 'rambo' speel, en daar gaat je KD..
Ik weet wel dat op het moment dat ik "Fuck it" tegen mn KD en Skill zei, dat ik sindsdien relaxer speel en meer lol heb
Maar ook relatief nuttige dingen kosten me vaak het leven: op een M-com storten terwijl er een granaat ligt om toch maar dat ding te disarmen op de laaste seconde, opofferen om een claymore te triggeren als er haast is, als decoy fungeren zodat een teamgenoot de tank kan c4-en.. Ook dit soort dingen ben ik niet vies van.
Nou tel dit op bij het feit dat ik redelijk (te) 'rambo' speel, en daar gaat je KD..
Ik weet wel dat op het moment dat ik "Fuck it" tegen mn KD en Skill zei, dat ik sindsdien relaxer speel en meer lol heb
Dit kan me niet echt meer (heel erg) boeien, moet je eens proberendvdkiwi schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 16:55:
Maar goede k/d = meer fun![]()
[ Voor 14% gewijzigd door poor Leno op 13-02-2015 17:30 ]
Dit dus... Ik speel het liefst 18 - 3, maar als ik 3 - 18 speel maar daarmee wel een M-COM arm, een poos in een transport chopper mensen blijf dumpen boven een nieuwe M-COM of net die gast neerleg die onze laatste M-COM armed dan vind ik het prima...poor Leno schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 17:26:
Ik ben het wel met PsychoMantis eens.. Rondsjezen in een c4 jeep, kloten met de boog, proberen zo (te) laat mogelijk je parachute openen, proberen rondes alleen met pistool te doen etc etc leveren veel deaths op.. Zelfde geldt voor mn Phantom assignment.. Die jet en tankkills hebben me 10x zoveel deaths gekost..
[...]
Dit kan me niet echt meer (heel erg) boeien, moet je eens proberen
Nou telt het voor zowel m'n K/D als m'n "fun level" waarschijnlijk ook wel redelijk mee dat ik 's avonds meestal wel een potje pils pak als ik game maar goed
Haha, dat ben ik geweest. Sorry man.n8n schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 14:28:
Sodeknetter, net een potje in Dawnbreaker, bijna exclusief neergemaaid door [GoT]Met name DixeN1337 had me elke keer te pakken
Als je samenspeelt in GoT squads dan is het veel gemakkelijker spelen al wil ik dat potje van vanmiddag op rush graag snel vergeten.
We werden een beetje ingemaakt.
Ja maar ik bedoel dus dat mijn score verder prima genoeg is om dat makkelijk op te vangen. Dus misschien is ie al gewoon te laag om nog op iets fatsoenlijks qua statistieken uit te komen.poor Leno schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 17:26:
[...]
Dit kan me niet echt meer (heel erg) boeien, moet je eens proberen
Ik heb ook wel eens een "mortal enemy" in een game zitten. Zo'n gozer die je gewoon 3 keer pakt en zelf niet dood gaat. Ja dan wordt dat een persoonlijke missie en dat kost wel wat. Maar als je vervolgens gewoon lekker doorgaat met de game, dan haal je dat wel weer op. Ik kan mijn laatste pot niet meer herinneren waar ik onbewust negatief ben geëindigd. Zelfs bij Hardline waar ik vooral in de auto zat, had ik altijd wel een paar roadkills die mn k/d positief hielden.
Blijft toch het mooie en redelijk unieke van BF, dat je toch nuttig kunt zijn en bovenin het scoreboard meedraait met een negatieve K/D. Een flag afpakken en capueren levert je al 350 punten op. Van mij mogen ze de punten voor kills zelfs wel halveren naar 50 punten.
Een hoge K/D zegt lang niet altijd wat; ga continue in een jet of tank zitten en je kunt een K/D halen van 11.0 als je daar echt om geeft. Ik hoer ook wel eens in een LAV of tank en dan zet ik ook wel eens scores van 47-2 neer ofzo maar primaire gedachte blijft wel om vlaggen te verdedigen of cappen (behalve op Flood zone, kut map
).
Een hoge K/D zegt lang niet altijd wat; ga continue in een jet of tank zitten en je kunt een K/D halen van 11.0 als je daar echt om geeft. Ik hoer ook wel eens in een LAV of tank en dan zet ik ook wel eens scores van 47-2 neer ofzo maar primaire gedachte blijft wel om vlaggen te verdedigen of cappen (behalve op Flood zone, kut map
Ben de laatste paar dagen wat aan het samplen van geluid geslagen (*HEADSHOT!!!*). Nu nog een paar goede video captures maken voor een fatsoenlijke 'film'.
Dat wordt wel lastig, want niet alle tegenstanders zullen mee willen werken
leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0
Niet mee eens. Je kunt ook teveel tickets kosten. In principe gaat het erom dat je een positieve bijdrage moet hebben voor je team. Dit hoeft niet direct op je K/D te reflecteren, maar het helpt wel. Als jij vaak dood gaat, kost jij meer tickets. Plus er zijn meer mensen nodig om een vlag te behouden/aan te vallen die dus elders niet ingezet kunnen worden. Dus nee, negatieve k/d is maar in een paar gevallen daadwerkelijk nuttig.kazuka schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 19:27:
Blijft toch het mooie en redelijk unieke van BF, dat je toch nuttig kunt zijn en bovenin het scoreboard meedraait met een negatieve K/D. Een flag afpakken en capueren levert je al 350 punten op. Van mij mogen ze de punten voor kills zelfs wel halveren naar 50 punten.
Een hoge K/D zegt lang niet altijd wat; ga continue in een jet of tank zitten en je kunt een K/D halen van 11.0 als je daar echt om geeft. Ik hoer ook wel eens in een LAV of tank en dan zet ik ook wel eens scores van 47-2 neer ofzo maar primaire gedachte blijft wel om vlaggen te verdedigen of cappen (behalve op Flood zone, kut map).
0 kills, 12 deaths en 50+ revives noem ik erg nuttig.
[ Voor 10% gewijzigd door BlaTieBla op 13-02-2015 21:17 ]
waarom beginnen de meeste mensen die je zojuist in je tank hebt uitgenodigd, per direct, en in het wilde weg te schieten???
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
No worries, samen spelen maakt het er wel een stuk beter op ja. Die server had hier wel enorm last van rubber banding, kon op het eind niet eens meer normaal een deur door, zo irritant is dat. Soms heb je een random encounter met iemand in je squad waar je echt magisch op 1 lijn mee zit, dat zijn de beste momenten.Aramiss schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 18:42:
[...]
Haha, dat ben ik geweest. Sorry man.
Als je samenspeelt in GoT squads dan is het veel gemakkelijker spelen al wil ik dat potje van vanmiddag op rush graag snel vergeten.
Sowieso snap ik nooit dat men in zo’n buggy altijd random overal heen schiet, ben je meteen je tactische voordeel kwijtCynicRelief schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 22:53:
waarom beginnen de meeste mensen die je zojuist in je tank hebt uitgenodigd, per direct, en in het wilde weg te schieten???
[ Voor 22% gewijzigd door n8n op 13-02-2015 22:58 ]
nja, ik denk dat 75% noobs zijn, dat is ok, we moesten allen ergens beginnen, en/maar, erger, want nergens voor nodig, 75+% zijn lafaards zo lijkt hetn8n schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 22:56:
[...]
No worries, samen spelen maakt het er wel een stuk beter op ja. Die server had hier wel enorm last van rubber banding, kon op het eind niet eens meer normaal een deur door, zo irritant is dat. Soms heb je een random encounter met iemand in je squad waar je echt magisch op 1 lijn mee zit, dat zijn de beste momenten.
[...]
Sowieso snap ik nooit dat men in zo’n buggy altijd random overal heen schiet, ben je meteen je tactische voordeel kwijt
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Hihi thnx voor het stiekeme compliment DixxAramiss schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 18:42:
[...]
Pff is wel lastig in je eentje tegen 7 andere GoTters.. Het voelde als een stoomwals
[ Voor 4% gewijzigd door poor Leno op 13-02-2015 23:55 ]
Rete irritant inderdaad. Ook als jij ergens met een supressor staat te flanken dat er een idioot op je spawnt en meteen met zn machinegeweer in het wild begint te schieten. Meteen je voordeel kwijt.CynicRelief schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 22:53:
Overigens als je in de GOT platoon wikt spelen moet je dan iedereen als vriend gaan toevoegen in je PSN lijst? Of kan je je ook alleen aanmelden voor de platoon voor BF4 en dan met iedereen spelen?
EDIT: heb me aangemeld voor de PS4 platoon. Iets met Farid in de naam. Zou iemand mij kunnen toevoegen? Thanks! Ben al die slechte potten zat met mensen die niet op de objectives spelen.
[ Voor 13% gewijzigd door dangerpaki op 14-02-2015 07:16 ]
Donedangerpaki schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 07:04:
...
EDIT: heb me aangemeld voor de PS4 platoon. Iets met Farid in de naam. Zou iemand mij kunnen toevoegen? Thanks! Ben al die slechte potten zat met mensen die niet op de objectives spelen.
Edit 1:
Dat hoort zo man. Het is de bedoeling dat je gunner het jouw zo moeilijk mogelijk maakt, en als ze niet meteen @random begin te schieten dan weet de tegenstander natuurlijk niet waar je vandaan komt, dat is dezelfde reden dat mensen niet spotten en geen ammo of health weggooien... ben je n00b ofzoCynicRelief schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 22:53:
Edit 2:
Ik heb dan de afgelopen weken wel bijna niet gespeeld, maar dat heeft me wel mooi de tijd gegeven om weer wat in elkaar te draaien dus bij dezen, mijn 2e compilatie
En oh ja, vanmiddag ben ik er, dus wie wil keten kan zich melden
[ Voor 62% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 14-02-2015 10:13 ]
Mits de persoon tot 100 revived, of in ieder geval meer dan 20 waarna je slechts 1 lukraak rondvliegende kogel nodig hebt.BlaTieBla schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 21:16:
0 kills, 12 deaths en 50+ revives noem ik erg nuttig.
Je hebt ze zelfs die je tot 20 reviven en dan geen healthpack droppen waarna je met geluk 1 af kan persen door ze met r1 te spammen.
[ Voor 18% gewijzigd door n8n op 14-02-2015 10:35 ]
@ Psycho
hahahaha die 'lucky' handgrenade op die tank liggend vanachter t heuveltje
hahahaha die 'lucky' handgrenade op die tank liggend vanachter t heuveltje
Hehe die kon ik ook niet helemaal volgen inderdaad dus ik dacht ik plak 'm er maar in xD
Qua maps, favorieten/nachtmerries? Ik vind dawnbreaker superchill, veel compacte actie en veel quads waarmee je overal heen crost. Nadeel vind ik wel wanneer meerdere tanks achter A gaan lopen spammen buiten het speelgebied. Snipers heb ik niet zo'n last van. Verder hou ik wel van maps met leuke abc-tjes. Zavoc (bcde), Railroad (abc), en die map met die big ass schotel (bcde) zijn wel chill.
Paracel storm vind ik echt irritant. Grote afstanden, veel water en weinig voertuigen waardoor je te veel bezig bent met zwemmen en heen en weer rennen. In flood zone is vooral met TDM irritant dat je vet vaak ergens achter blijft hangen.
Paracel storm vind ik echt irritant. Grote afstanden, veel water en weinig voertuigen waardoor je te veel bezig bent met zwemmen en heen en weer rennen. In flood zone is vooral met TDM irritant dat je vet vaak ergens achter blijft hangen.
Welke rocket launcher is dat? Gebruik zelf de rpg maar die herlaadt zoooooo langzaam.PsychoMantis_NL schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 10:42:
Hehe die kon ik ook niet helemaal volgen inderdaad dus ik dacht ik plak 'm er maar in xD
De SMAW was dat. Doet geloof ik wel wat minder damage dan de RPG maar heeft een vlakkere lijn en minder drop. Maar goed, ik gebruik vaak alles door elkaar, je kan tanks en andere zware voertuigen toch niet one shotten dus zo veel maakt t volgens mij ook niet uit.
Caspian border 2014 + SRR-61 + C4 =n8n schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 10:50:
Qua maps, favorieten/nachtmerries? Ik vind dawnbreaker superchill, veel compacte actie en veel quads waarmee je overal heen crost. Nadeel vind ik wel wanneer meerdere tanks achter A gaan lopen spammen buiten het speelgebied. Snipers heb ik niet zo'n last van. Verder hou ik wel van maps met leuke abc-tjes. Zavoc (bcde), Railroad (abc), en die map met die big ass schotel (bcde) zijn wel chill.
Nu een 20 tal uur alleen die map gespeeld in een week van 200 kills met de SRR-61 naar bijna 1000
[ Voor 9% gewijzigd door spartacusNLD op 14-02-2015 13:22 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Flood zone vind ik echt vreselijk, Zavod is dan weer prima. Haal ook bijna altijd goede resultaten op die map.
Thanks @PsychoMantis_NL voor het toevoegen aan de platoon. Ik zal kijken of ik vanavond kan gamen. Doordeweeks lukt vaak niet omdat ik met werk zit. Ik neem aan dat er wel gecommuniceerd wordt via een microfoon toch. Anders is het ook een nutteloze bezigheid.
Ik waarschuw alvast, ben een beetje Rambo type, in andere woorden in ren gewoon naar binnen en probeer wat te raken :-), dus misschien dat ik af en toe afgeremd moet worden hahaha.
Ik waarschuw alvast, ben een beetje Rambo type, in andere woorden in ren gewoon naar binnen en probeer wat te raken :-), dus misschien dat ik af en toe afgeremd moet worden hahaha.
Ik speel eigenlijk nooit assault, maar hoe/wat is tot 20 reviven en wat tot 100? Ik snap dat je health bedoelt maar waar zit het verschil dan in. Ik dacht altijd reviven=revivenn8n schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 10:34:
[...]
Mits de persoon tot 100 revived, of in ieder geval meer dan 20 waarna je slechts 1 lukraak rondvliegende kogel nodig hebt.
Je hebt ze zelfs die je tot 20 reviven en dan geen healthpack droppen waarna je met geluk 1 af kan persen door ze met r1 te spammen.
Problemen met servers? Ik kan niet online spelen.
Als je dit topic een beetje gevolgd hebt dan heb je gezien wie hier actief reageert/deelneemt. Zo snel even uit de kop zijn dat mensen die sowieso met headset spelen inderdaad. Het overgrote deel van de mensen die hier niet actief reageren (140 members in het platoon maar misschien een stuk of 20/30 ook hier wat melden?) ben ik zelfs nog nooit tegengekomen, in een potje 

*Snip* zie PsychoMantis_NL in "[Console] Battlefield 4"
Als je de reviveknop langer ingedrukt houdt (totdat je 2 piepjes hoort) dan revive je een teammate met 100 health. Als je alleen snel tapt dan krijgt hij/zij maar 20 health en dat is dus nutteloosDersan schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 12:46:
[...]
Ik speel eigenlijk nooit assault, maar hoe/wat is tot 20 reviven en wat tot 100? Ik snap dat je health bedoelt maar waar zit het verschil dan in. Ik dacht altijd reviven=reviven
*Snip* zie PsychoMantis_NL in "[Console] Battlefield 4"
[ Voor 29% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 14-02-2015 13:09 ]
Je kan de defibrillators laden, bij max (100) hoor je een piepje, dus 1 tel indrukken en het heeft veel meer zin. Alleen wanneer er 3 kameraden liggen te creperen doe ik alledrie 20 en dan gooi ik een health-pack in cover. Je kan met geladen defibrillators trouwens ook een kill makenDersan schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 12:46:
[...]
Ik speel eigenlijk nooit assault, maar hoe/wat is tot 20 reviven en wat tot 100? Ik snap dat je health bedoelt maar waar zit het verschil dan in. Ik dacht altijd reviven=reviven
Jepp nieuws: Servers EA en Origin kampen met storing in multiplayerChrisLNFF schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 12:49:
Problemen met servers? Ik kan niet online spelen.
Lijkt toch beperkt c.q. opgelost, wat ik ben nu online.
zijn er squads bezig? m'n PSN is n8n-up, ik ben een objective minded conquest large player met premium
Ik slinger net een potje 400% locker aan. Ik moet echt even die G36C masteren... Kutwapen
Pearl Market.n8n schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 10:50:
Qua maps, favorieten/nachtmerries?
Wat een verschrikkelijke cod-like kutmap.
De rest is prima, zelfs Flood Zone.
Niet zozeer een hekel aan maps, meer aan de spelers.
En dan vooral de grote groepen nutteloze maar mateloos irritante (roof)campers met hun SSR of dmr.
Zo ook gistereavond: potten gewonnen met 400 tot 600 tickets verschil, omdat hun team de hele pot op een dakje zit... pot na pot
@Psycho: Lekker filmpje dude!!
[ Voor 18% gewijzigd door Superkiwi op 14-02-2015 14:54 ]
Was er altijd wel, zelf ook deel van uitgemaakt. Moet je anders Martinspire ff vragen, die runt dat soort dingen.Hexyl schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 17:06:
Geen GoT platoon voor de xbox 360?
gister maar weer eens wat gaan spelen, ben voornamelijk recon inc. het spotten voor het team ;-) zal eens contact opnemen
Mijn nieuwe compilatie 
Veel rpg's op choppers
Veel rpg's op choppers
Een mooie weer, Psychomantis ook trouwens. Die random grenade kill.
Haha kiwi viezerik 
Lekkere compilatie weer hoor
Lekkere compilatie weer hoor
Lekker weer! Erg leuk om te zien. Hij houdt wel een beetje abrupt op.dvdkiwi schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 19:21:
Mijn nieuwe compilatie
Veel rpg's op choppers
[video]
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Kan je nou serieus in de battlelog app niet zien op welke servers je platoon aan het spelen is?!
Kon het op de PS4 ook niet vinden. Wat een onzin.
EDIT: overigens (nu in een zeikbui) is het wel triest dat ze na al die updates nog steeds niet voor elkaar kunnen krijgen dat het lagvrij loopt op de PS4. Soms met veel explosies op Locker is het niet normaal.
Kon het op de PS4 ook niet vinden. Wat een onzin.
EDIT: overigens (nu in een zeikbui) is het wel triest dat ze na al die updates nog steeds niet voor elkaar kunnen krijgen dat het lagvrij loopt op de PS4. Soms met veel explosies op Locker is het niet normaal.
[ Voor 42% gewijzigd door dangerpaki op 15-02-2015 09:51 ]
Af en toe is de link tussen PSN en Battlelog (in BF4 indrukken van je pad op de controller) om zeep. lastig, irritant e.d., maar vaak wil een refresh van de browser (of opnieuw opstarten van de browser) wel helpen.
Afgelopen week was het wel vaker fout dan dat ik ook gewend was. Kan te maken hebben gehad met de updates die gedraaid zijn.
Afgelopen week was het wel vaker fout dan dat ik ook gewend was. Kan te maken hebben gehad met de updates die gedraaid zijn.
Wow Kiwi, serieuze RPG skills!dvdkiwi schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 19:21:
Mijn nieuwe compilatie
Veel rpg's op choppers
[video]
Thank you
Maar er zijn voor deze paar kills heel wat rpg's verloren gegaan hoor
Tussen de filmpjes door is het helaas onmogelijk om weg te halen...
Ik heb het PS4 introotje/outrootje er eens uitgelaten.spaceboy schreef op zondag 15 februari 2015 @ 09:01:
[...]
Lekker weer! Erg leuk om te zien. Hij houdt wel een beetje abrupt op.
[ Voor 64% gewijzigd door Superkiwi op 15-02-2015 10:37 ]
Goed anticiperend vermogen met die rpg
Maar ik bedoel uberhaupt kan je op de iOS app van BattleLog je platoon niet zien (ten minste in kon het nergens vinden), dus elke keer als je wilt kijken of iemand van de GOT platoon aan het spelen is en op welke server (zodat je ze kan joinen) moet je dus je laptop aan hebben. Dat kan dus niet via de app op iOS.BlaTieBla schreef op zondag 15 februari 2015 @ 10:19:
Af en toe is de link tussen PSN en Battlelog (in BF4 indrukken van je pad op de controller) om zeep. lastig, irritant e.d., maar vaak wil een refresh van de browser (of opnieuw opstarten van de browser) wel helpen.
Dit klopt niet, ik gebruik Battlelog gewoon op iOS.. Als je rechts bovenin kijkt zie je een lijstje met wie online/aan t gamen zijn, en je kunt ze via de app joinendangerpaki schreef op zondag 15 februari 2015 @ 10:55:
[...]
Maar ik bedoel uberhaupt kan je op de iOS app van BattleLog je platoon niet zien (ten minste in kon het nergens vinden), dus elke keer als je wilt kijken of iemand van de GOT platoon aan het spelen is en op welke server (zodat je ze kan joinen) moet je dus je laptop aan hebben. Dat kan dus niet via de app op iOS.
(Je moet ze dan wel als friend op Origin hebben dacht ik)
De overgangen bedoel je? Dat is eenvoudig weg te halen en te vervangen door andere overgangen. Zodra je in de editor op de overgang gaat staan kan je hem met vierkantje (volgens mij) verwijderen en eventueel een andere plaatsen. Heb ik in mijn tweede compilatie ook gedaan.dvdkiwi schreef op zondag 15 februari 2015 @ 10:32:
Thank you![]()
[...]
Ik heb het PS4 introotje/outrootje er eens uitgelaten.
Mmm, toch eens kijken dan.
Thanks!
Thanks!
Let op:
~~~[html]Op de man spelen doen we nergens op tweakers, dus ook niet hier
Er zijn voor de Xbox One en de PS4 platoons beschikbaar, die kun je joinen via de volgende links:
<a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/3571873308087887416/'>Xbox One</a> - <a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/9144291971211376657/'>PS4</a>
Melden dat je gejoined bent is niet nodig.~~~[/html]
~~~[html]Op de man spelen doen we nergens op tweakers, dus ook niet hier
Er zijn voor de Xbox One en de PS4 platoons beschikbaar, die kun je joinen via de volgende links:
<a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/3571873308087887416/'>Xbox One</a> - <a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/9144291971211376657/'>PS4</a>
Melden dat je gejoined bent is niet nodig.~~~[/html]