Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
dvdkiwi schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 10:35:
Als een baas! :P

Filmpje van de sniper kill op Rogue laat zien wat ik bedoelde met de niet meer kloppende zeroing afstand bij sommige sniper rifles;
Ingesteld op 300m, poppetje op de crosshair, 530m headshot.
Ja dat is t effect van aimbots helaas ;)

Nee maar ff serieus, daar was ik idd ook achter gekomen.. Wtf is dat??
Weet Dice dit? - Of althans gaan ze er iets aan doen?

[ Voor 4% gewijzigd door poor Leno op 30-01-2015 10:43 ]

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:04

spaceboy

Op grote hoogte

dvdkiwi schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 23:53:
[...]

nickdew ook zo te zien :P

Nieuwe compilatie gemaakt :*)

[video]
Jemig. Pretty nice wat je met die raketten uitvreet steeds. Ik heb BF4 alweer een jaar niet aangeraakt, maar als ik dit zie krijg ik er ook weer zin in. Na Grim Fandango ga ik 'm ook weer 's uit de kast trekken...

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20:14
Nice Kiwi! Vergt toch wat meer skill dan de SRAW. :P Zal binnenkort een compilatie maken waarin ik daarmee de nodige helikopters snipe.

YouTube

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:12
Can't wait Uffeltje! :)
poor Leno schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 10:38:
[...]
Nee maar ff serieus, daar was ik idd ook achter gekomen.. Wtf is dat??
Weet Dice dit? - Of althans gaan ze er iets aan doen?
Bij de laatste cte patch in december hebben ze de bullet speed van sommige sniper rifles aangepast.
Kogeltje gaat dus veel sneller door de lucht, en daardoor ook verder.
Of ze het patchen? Ik hoop het niet, want dan wordt het vast nóg erger.

Thanks all :) :>

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Komt er vandaag nou ook een nieuwe patch uit voor BF4 op de consoles? Ik lees dat de PC versie vandaag de laatste CTE update krijgt.

Overigens irriteer ik me wel aan de lag van de laatste weken op maps waar dat ook was de eerste maanden dat BF4 uit was, dus vooral Hainan en Lancang. Soms is het weer echt onspeelbaar. Apart dat zoiets er weer terug in sluipt, of zouden ze de capaciteit hebben teruggeschroefd omdat BF4 minder wordt gespeeld dan een half jaar geleden?

Edit: laat maar, ik lees het verkeerd. Het is een patch voor enkel CTE. Pas in Maart krijgen we de volgende patch voor consoles.

[ Voor 12% gewijzigd door kazuka op 30-01-2015 15:20 ]

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
laatste poging:

Iemand zin om vanavond op de PS4 wat te knallen?

the_8bit_hamster (zit in de platoon ja :p)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

lanerios schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 15:13:
laatste poging:

Iemand zin om vanavond op de PS4 wat te knallen?

the_8bit_hamster (zit in de platoon ja :p)
Check deze pagina vanavond om te zien wie er van de GoT platoon aan het spelen is: http://battlelog.battlefi...vers/9144291971211376657/

Bijna dagelijks is er wel een groepje actief, zeker de laatste weken spelen we veel met een aantal 'regulars'.
Soms zelfs met meer als 8 man waardoor niet iedereen in de party chat kan :P

• corset
Ik ga vanavond kijken of wat mensen kan pesten met m'n noobness :+

iemand een idee voor headset rond de 50 euro voor de PS4 met mic? of zit ik dan veels te laag voor wat mogelijk is

[ Voor 47% gewijzigd door corset op 30-01-2015 15:49 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• PsychoMantis_NL
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20:36

PsychoMantis_NL

PSN: PsychoMantis_NL

dvdkiwi schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 23:53:
[...]

nickdew ook zo te zien :P

Nieuwe compilatie gemaakt :*)

[video]
Haha lekker weer hoor Kiwi :Y

PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-11 08:18

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

oké, wanneer kan ik dit in headphones krijgen? Dan hoor ik tenminste of de tegenstander onder of boven achter me staat. Zeker in gebouwen zou dat een aanwinst zijn.
lanerios schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 15:48:
Ik ga vanavond kijken of wat mensen kan pesten met m'n noobness :+
[...]
Ik kreeg vanmiddag nog een aantal messages van een tegenstander die me onder andere voor n00b uitmaakte. typisch gevalletje van 'wat je zegt ben je zelf' :+

[ Voor 43% gewijzigd door BlaTieBla op 30-01-2015 18:20 ]

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

• Uffeltje
Hierbij dan mijn compilatie. Footage van woensdag t/m vandaag.

spoiler:
Inclusief Deagle killsteal. Poor Leno.... :+

YouTube

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
haha vet hoor :)

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Vanmiddag zitten prutsen met dat battlescreen, maar volgens mij is dat een server setting (wel of niet toestaan), want nu doet tie ut wel.

• Superkiwi
Nice Uffeltje!
Respect voor de Sraw handling _/-\o_

• kidicoke
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09-2023
Waar ik normaal soldier only speel heb ik de laatste twee dagen maar eens voertuigen gespeeld. Het is opzich wel geinig maar heb niet echt het idee dat ik het verschil kan maken in een rush potje, wat ik als soldier wel heb. Voel mezelf eigenlijk een beetje nutteloos :P . Dus voortaan maar wel lekker knallen, want van die voertuigen begin ik te ragen :D

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
En dan jat je mn tanks niet meer ;)

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

Vanaf 12:28, What. the. actual. fuck :o _o-

offtopic:
Edit: t.net is niet zo goed met de tijd indicator in Youtube filmpjes :(

[ Voor 42% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 31-01-2015 07:40 ]

• Uffeltje
Haha inderdaad. 8) Die twee die nog weg proberen te komen... :O

YouTube

• Superkiwi
Ik was al blij dat ik er eentje had met die engines :P

• chipzakje
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 02-12-2024
Hallo iedereen,

Ik heb Battlefield 4 op de PS3 gespeeld en heb pas BF4 voor de PS4 aangeschaft. Toen ik de cd in de PS4 plaatste werd er een update gedownload van 3GB, hierna heb ik install update geklikt. De update is al blijft op 35% al 12 uur lang (als het niet meer is).

Wat ik al heb geprobeert,
- PS4 herstarten
- CD schoonmaken
- Licenties herstellen
- 39BG bestand en andere data van BF4 verwijdert

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen

Alvast bedankt
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ZuTIFMe.jpg?1

[ Voor 5% gewijzigd door chipzakje op 31-01-2015 21:34 ]

• Superkiwi
Lol, vanmiddag iemand genemisised met de knife :P

@hierboven: raar...
Ik lees op battlelog dat er meerdere mensen last van hebben.
Al geprobeerd je router/modem te resetten tijdens het installeren?
Dan zou ie daarna weer enkele procenten erbij moeten laden.
Als dat zo is: weer resetten als het percentage stopt, enz enz.

[ Voor 64% gewijzigd door Superkiwi op 01-02-2015 03:39 ]

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Godgodgod.. De cheaters van gister op de pistol only server zijn nog grotere pussies dan gedacht.. Iemand heeft me gerapporteerd.. Hoe sneu is dat? Dan ben je dus niet alleen een cheater, maar ook nog een huilie-huilie baby als je wordt aangesproken?? _O-
Heel triest..

Mail:

Beste poorLeno_NL, bij dezen nemen we contact met je op betreffende je Sony Entertainment Network-account en je recente online activiteiten.

We hebben gemerkt dat je online activiteiten in Group Messaging op 31-01-2015 de algemene voorwaarden van PlayStation®Network hebben geschonden. De schendig betreft het volgende: Beledigende text .

We hebben besloten dat je activiteiten dit keer niet ernstig genoeg waren om tot schorsing over te gaan, maar hou er wel rekening mee dat enige andere schendingen van de algemene voorwaarden kunnen resulteren in een formele waarschuwing of een permanente schorsing van je PlayStation®Network-account.

We vragen je om goed na te denken over je online gedrag en je bedachtzamer tegenover andere Sony Entertainment Network-gebruikers op te stellen. We hopen op je begrip voor onze verplichting aan de gehele community en aan de rechten van andere gebruikers om niet aan storend of beledigend gedrag te worden onderworpen.

Yours Sincerely,

The community Team
Sony Computer Entertainment Europe
http://eu.playstation.com
m

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Uffeltje schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 17:23:
Hierbij dan mijn compilatie. Footage van woensdag t/m vandaag.

spoiler:
Inclusief Deagle killsteal. Poor Leno.... :+

[video]
Wat is die Sraw toch fijn he :-)

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

poor Leno schreef op zondag 01 februari 2015 @ 10:05:
Godgodgod.. De cheaters van gister op de pistol only server zijn nog grotere pussies dan gedacht.. Iemand heeft me gerapporteerd.. Hoe sneu is dat? Dan ben je dus niet alleen een cheater, maar ook nog een huilie-huilie baby als je wordt aangesproken?? _O-
Heel triest..

Mail:
Ik weet dat het soms moeilijk is om jezelf in te houden maar echt, het beste wat je kunt doen is dat soort figuren negeren en niet op reageren. Gewoon een andere server zoeken, liefst een officiële server zodat je geen sneue admins tegen kan komen. In de PC versie kunnen ze er ook wat van en krijg je er ook nog gratis een chat venster bij linksboven waar regelmatig hoogstaande en costructieve gesprekken langs komen...

• Uffeltje
Precies. Af en toe attendeer ik mensen in een pistol only erop dat ze geen primary mogen gebruiken, op een nette manier. Verder report ik ook iedereen die mij ergens voor uitmaakt, zal ze leren. :P

YouTube

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Ik moet ook maar eens een (BT) keyboard aan mijn PS4 hangen om snel teksten te kunnen faxen. Tekstinvoer met de controller is dermate k$t dat ik daar niet eens aan begin.

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

poor Leno schreef op zondag 01 februari 2015 @ 10:05:
Heel triest..

Mail:
...
Die mailtjes heb ik toen ik 24/7 Red Dead Redemption speelde gemiddeld toch wel 1 keer per week gekregen, en daar is verder nooit iets mee gebeurd, dus zou me niet zo druk maken. :+

• Mattor
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21-11 07:27
Zo, inmiddels al een aardig aantal potjes gespeeld en het is toch wel een enorm gave en verslavende game! Eindelijk ook een wapen ontdekt wat ik prettig vind (de eerste carbine, AK5C?) en de k/d ratio is de laatste paar potjes zowaar >1. :+

Het enige is dat ik sinds gisteravond een beetje lag, vooral tijdens het lopen/rennen wordt ik regelmatig een paar keer een klein stukje terug gezet zeg maar. Eigenlijk nooit last van gehad bij andere shooters en volgens mij is m'n verbinding ook gewoon goed atm. Gekke is dat schieten gewoon spot on is en ook andere niet lijken te laggen. Las wel dat er wat problemen waren gisteravond met BF, maar zou dit een nasleep kunnen zijn? En toevallig iemand anders last van gehad? (Xbox One, trouwens).

Kleine smet op het spelplezier, maar verder blijf ik hier nog wel even zoet mee. _/-\o_

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Mattor schreef op zondag 01 februari 2015 @ 17:20:
Zo, inmiddels al een aardig aantal potjes gespeeld en het is toch wel een enorm gave en verslavende game! Eindelijk ook een wapen ontdekt wat ik prettig vind (de eerste carbine, AK5C?) en de k/d ratio is de laatste paar potjes zowaar >1. :+

Het enige is dat ik sinds gisteravond een beetje lag, vooral tijdens het lopen/rennen wordt ik regelmatig een paar keer een klein stukje terug gezet zeg maar. Eigenlijk nooit last van gehad bij andere shooters en volgens mij is m'n verbinding ook gewoon goed atm. Gekke is dat schieten gewoon spot on is en ook andere niet lijken te laggen. Las wel dat er wat problemen waren gisteravond met BF, maar zou dit een nasleep kunnen zijn? En toevallig iemand anders last van gehad? (Xbox One, trouwens).

Kleine smet op het spelplezier, maar verder blijf ik hier nog wel even zoet mee. _/-\o_
Dit is iets van de laatste weken, ook op de PS4. Bij ons ging al de theorie dat DICE server capaciteit heeft verplaatst voor de Hardline beta komende week.

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/FE9MZN5.jpg

Nu nog 1 vehicle destroyen met de EOD bot :+

• Superkiwi
Ik snap 'm niet :P

• Uffeltje
kazuka schreef op zondag 01 februari 2015 @ 17:25:
[...]

Dit is iets van de laatste weken, ook op de PS4. Bij ons ging al de theorie dat DICE server capaciteit heeft verplaatst voor de Hardline beta komende week.
Ja, like WTF... Net ook weer, lekker aan het spelen op Zavod en ineens is daar de lag. Ondanks dat ik dan bovenaan het scorebord stond toch een klotepot door die lag. :( Ik weet nog dat ik ooit een periode elke dag een pot startte en direct de PS4 uitzette door die lag, ik hoop niet dat weer zover komt.

DICE is goed in dingen slopen, repareren en vervolgens weer slopen lijkt het. Net als de assignments die nu weer terugkomen.

/rant

YouTube

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Assignments die nu weer terugkomen? :?

• Uffeltje
Een hele tijd geleden zijn er een aantal assignments bijgekomen met China Rising en Second Assault. Er zitten er behoorlijk wat tussen waar je in één ronde meerdere dingen moet doen om een wapen vrij te spelen. Nu heb ik al die wapens al vrijgespeeld, maar na elke ronde blijven die assignments zichzelf resetten waardoor ze alsnog terugkomen. Dat was dus gefixt waardoor ik ze niet meer zag als ik de wapens had vrijgespeeld, maar de laatste patch heeft dat weer gesloopt.

YouTube

• Superkiwi
Multi talent!!
Ik heb al 367 M-tars undertussen :P

• Ktenolix
  • Laatst online: 19-11 13:49

Ktenolix

Pijlsnel

Mooi filmpje Uffeltje :) Merk wel dat er veel rocketsletjes hier zijn :9

Ik heb BF4 dit weekend op 100% gekregen. :D

Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Uffeltje schreef op zondag 01 februari 2015 @ 23:29:
Een hele tijd geleden zijn er een aantal assignments bijgekomen met China Rising en Second Assault. Er zitten er behoorlijk wat tussen waar je in één ronde meerdere dingen moet doen om een wapen vrij te spelen. Nu heb ik al die wapens al vrijgespeeld, maar na elke ronde blijven die assignments zichzelf resetten waardoor ze alsnog terugkomen. Dat was dus gefixt waardoor ik ze niet meer zag als ik de wapens had vrijgespeeld, maar de laatste patch heeft dat weer gesloopt.
Ah dat ja, daar hadden jullie t al over.. Die bug heb ik zelf niet.. :/

• Superkiwi
Heb je de Mtar al vrijgespeeld?
De F2000 assignment blijf ik ook maar zien aan het einde van het potje.
Net als de Perfect Landing assignment en Eagle's nest.

Vanavond en morgen weer avonddiensten, dus waarschijnlijk kom ik na 00.00 nog even wat mensen knifen :P

[ Voor 25% gewijzigd door Superkiwi op 02-02-2015 13:32 ]

• LoadedBaton
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 22-10 08:37
chipzakje schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 21:33:
Hallo iedereen,

Ik heb Battlefield 4 op de PS3 gespeeld en heb pas BF4 voor de PS4 aangeschaft. Toen ik de cd in de PS4 plaatste werd er een update gedownload van 3GB, hierna heb ik install update geklikt. De update is al blijft op 35% al 12 uur lang (als het niet meer is).

Wat ik al heb geprobeert,
- PS4 herstarten
- CD schoonmaken
- Licenties herstellen
- 39BG bestand en andere data van BF4 verwijdert

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen

Alvast bedankt
[afbeelding]
Hallo Chipzakje,

Een nieuwe router kopen of je PS4 direkt aan je modem / router hangen met een ethernet kabel die werkt zou mijn tip zijn.

Succes !

PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton PS4: BF1 + GT Sport Xbox One: Forza 7 + GoW4 - Steam: LoadedBaton - PUBG + Spintires

• VTB
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-04 10:24

VTB

Eindelijk ook die boog te pakken.

Dit was toch echt de domste assignment om te doen. Alleen al om 1 dogtag te vinden uren liggen kloten. Enige pluspunt is dat ik nu ook bijna al mijn sniperguns heb geunlockt.

En als je dan eindelijk na meer dan 15 uur zoeken een dogtag hebt, moet je nog via die lift naar beneden.
Daar ben je ook al een hele dag zoet mee, gezien men elkaar maar dood blijft knallen.
Uiteindelijk het geluk dat de admin van een zogenaamde no-kill server erin kwam.

• Superkiwi
Je kan die assignment zo "leuk" maken als je zelf wilt ;)
Gewoon op conquest af en toe wat locaties checken, scheelt je weer uren doelloos zoeken.
Kans dat je er een tegenkomt is wel kleiner, maar ooit zal je er toch wel een tegen komen.
Zelf 2 gevonden op die manier.

Succes met de Phantom Operative assignment dan :P

Verwijderd

Battlefield Hardline Beta is NU beschikbaar voor download.

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Hij staat te downloaden......
Toch wint mijn nieuwsgierigheid het :+

• Mattor
  • Laatst online: 21-11 07:27
Uffeltje schreef op zondag 01 februari 2015 @ 22:03:
[...]

Ja, like WTF... Net ook weer, lekker aan het spelen op Zavod en ineens is daar de lag. Ondanks dat ik dan bovenaan het scorebord stond toch een klotepot door die lag. :( Ik weet nog dat ik ooit een periode elke dag een pot startte en direct de PS4 uitzette door die lag, ik hoop niet dat weer zover komt.

DICE is goed in dingen slopen, repareren en vervolgens weer slopen lijkt het. Net als de assignments die nu weer terugkomen.

/rant
Na mijn eerste bericht nog potje gespeeld en geen last, ook gisteravond gelukkig geen last. Zal waarschijnlijk wel aan de belasting van de servers liggen, op zich ben ik daar wel blij mee, anders zit je weer naar spoken in je eigen netwerk te zoeken. :+

Wel m'n draai gevonden nu, engineer class met een AK5C speelt echt lekker en meestal blijft m'n k/d nu boven de >1. Gezien (veelal) negatief commentaar hier in het Hardline topic ben ik wel blij dat ik hem nu toch nog in de aanbieding heb gekocht, ben er nog wel ff zoet mee denk ik zo. :D

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

BlaTieBla schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 13:38:
Hij staat te downloaden......
Toch wint mijn nieuwsgierigheid het :+
* PsychoMantis_NL heeft hem vanmiddag remote gedownload :) Nu nog tijd zien te vinden om te spelen :')

• kidicoke
Ik voel me eenzaam savonds met BF4 :'(

• Kampover
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-04 11:56
Nee hoor, ik ben pas een maandje of 2 bezig omdat ik BF4 in de January sales heb opgepikt. :) Dus ik ben er nog lang niet klaar mee.

Laatst nog een filmpje gemaakt. Moet alleen nog zien hoe ik die mooie overgangen er in krijg.

Enjoy ;)

iRacing Profiel | PSN: kampover91

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Ik heb ook eens zitten spelen met de Share Factory, maar ik was al redelijk snel geirriteerd. Vond het niet logisch werken, dus toen de clips maar naar de iMac gefaxt en Final Cut er op los gelaten. Dat werkte een stuk intuitiever.

Ik had ook nog een stukje clip waarin ene N00b genaamd GerardHenninger op Paracel Storm C4 dropping paratrooper speelde, maar die ik heb uit respect voor de slachtoffers maar niet toegevoegd :+

Enige nadeel vind ik dat je via USB die video bestanden van de PS4 moet trekken. Het wordt tijd dat er een network-share constructie komt

• corset
gaaf filmpje Bla, maar je zet jezelf wel gigantisch open in die 2e scene aan het begin :p dekking was er niet, en iemand had je makkelijk kunnen afschieten :+

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Ach, op het moment dat je alleen een name-tag langs ziet komen vergeet je de rest ff :). Had het slechts 1 keer eerder gezien bij Uffeltje nadat ik hem op Golmut gerevived had.

• corset
Meh, ik kan niks zeggen. Ik ga nog veels te vaak dood. KDR is nog niet eens 1:1 vaak :p maar viel me op haha

• Kampover
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-04 11:56
BlaTieBla schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 11:05:
Ik heb ook eens zitten spelen met de Share Factory, maar ik was al redelijk snel geirriteerd. Vond het niet logisch werken, dus toen de clips maar naar de iMac gefaxt en Final Cut er op los gelaten. Dat werkte een stuk intuitiever.
Ik vond het na een tijdje juist wel fijn werken, geen gedoe met exporteren enzovoort. Alleen is het niet echt overzichtelijk, dat is wel jammer. Maar je kunt er wel veel leuke dingen mee doen. :)

iRacing Profiel | PSN: kampover91

• Superkiwi
Het voordeel van Share factory is dat je een thema kiest, je filmpjes selecteert en het programma maakt er een compilatie van. Je kan filmpjes nog van plek veranderen als je wilt.
Ik vind alleen de overgangen tussen de filmpjes een beetje "meh".
En ik ben er nog steeds niet achter of je nu text in je filmpjes (of in het introotje) kan zetten ja of nee.
Maar verder werkt het wel erg makkelijk.

• corset
Vraagje. Als ik 2 filmpjes hierboven kijk heb je dat conquest punt op die brug. Boven op dat dak staan mensen. Hoe kom je daar! Lijkt me de ideale plek om te defenden vanaf. Ik zie er wel vaak mensen zitten, kan er alleen nooit zelf komen.

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

kidicoke schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 08:53:
Ik voel me eenzaam savonds met BF4 :'(
Germ :P

Heb doordeweeks helaas vaak geen tijd maar vanavond ga ik wel weer even knallen. Hardline sla ik toch over, ik kijk meer uit naar Battlefront!
[b][message=43699391,noline]
En ik ben er nog steeds niet achter of je nu text in je filmpjes (of in het introotje) kan zetten ja of nee.
Maar verder werkt het wel erg makkelijk.
Dat kan! Althans het lukt mij wel bij een plaatje. Ik heb nu zo'n extern capture kastje dus kan in Final Cut of Premiere hobbyen met hogere kwaliteit. Moet alleen nog tijd vinden om weer eens een leuke compilatie te maken. Inclusief chat (met veel censuur piepjes overigens :P )

[ Voor 43% gewijzigd door kazuka op 05-02-2015 11:56 ]

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

kazuka schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 11:54:
[...]
Dat kan! Althans het lukt mij wel bij een plaatje. Ik heb nu zo'n extern capture kastje dus kan in Final Cut of Premiere hobbyen met hogere kwaliteit. Moet alleen nog tijd vinden om weer eens een leuke compilatie te maken. Inclusief chat (met veel censuur piepjes overigens :P )
Dan capture je toch real-time? Dan moet je toch van te voren de capture aanzetten? Met de share knop op de PS4 pak je de laatste 15 minuten (wel in lagere kwaliteit).
lanerios schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 11:45:
Vraagje. Als ik 2 filmpjes hierboven kijk heb je dat conquest punt op die brug. Boven op dat dak staan mensen. Hoe kom je daar! Lijkt me de ideale plek om te defenden vanaf. Ik zie er wel vaak mensen zitten, kan er alleen nooit zelf komen.
1) met de lift naar boven in de andere vleugel van het pand
2) bij Conquest via een parachute van af C of via de lift van dat andere hoge pand (tussen D en E in) naar beneden springen met parachute..

[ Voor 33% gewijzigd door BlaTieBla op 05-02-2015 12:07 ]

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

oops

[ Voor 98% gewijzigd door BlaTieBla op 05-02-2015 12:07 ]

• Superkiwi
Met een capture card kun je later op de pc nog heel wat editen inderdaad ;)
Ik ben een edit-nono dus wil het zo simpel mogelijk, share factory is dan perfect :P
Volgens mij kun je er heel wat mee, maar ik gebruik vaak enkel de compilatie-maak-functie.

• Uffeltje
Precies, ik heb simpelweg geen zin om te editen en ben er ook niet goed in. Sharefactory is daar de ideale oplossing voor.

Na een paar sessies knip ik alle gameplay die ik wil hebben binnen het PS-menu eruit (veel makkelijker dan via Sharefactory) en maak er vervolgens via Sharefoctory automatisch een compilatie van.

YouTube

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Uffeltje schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 12:53:
[...]
Na een paar sessies knip ik alle gameplay die ik wil hebben binnen het PS-menu eruit (veel makkelijker dan via Sharefactory)
[...]
:? :?

• Uffeltje
In de capturegalerij de clip selecteren die je wilt knippen, opties en dan bijsnijden. In te stellen per 10, 5 of 1 seconde. Je kan ook direct een voorbeeld bekijken.

Let er wel op dat je niet per ongeluk de oorspronkelijke clip overschrijft als je meerdere stukken wilt knippen.

YouTube

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Weer wat geleerd :)

• kidicoke
Uurtje aan hardline beta besteed, mij is het iig duidelijk dat ik die game absoluut niet ga aanschaffen. Had echt het idee dat ik cod aan het spelen was. Mooi BF4 blijven spelen :D

• Kjid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20-11 11:41
aaaaa fuck... Wil ik eindelijk eens de 'nieuwe' (inmiddels vast oude) mappack gaan spelen omdat gta v weer eens kut doet moet ik eerst nog heel die dlc downloaden :'(

Bf Hartpijn was 'm ook niet. Hoe durven ze het battlefield te noemen.

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-11 13:51
Vond toen met de gesloten beta BF:HL ook niets. Ik snap eigenlijk niet dat ze de moeite nemen.

• Uffeltje
Soms voelt die SRAW wel als cheaten aan, je moet alleen weten wat de mechanics erachter zijn. :*) Tijd voor een tweede compilatie.

YouTube

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Nice, maar stond er rond 2:10 nu 'Cheat' of 'Threat' in beeld? :+

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Nice! De SRAW maakt af en toe echt rare bochten zeg en uiteindelijk bereikt ie z'n doel toch nog :P Wel jammer dat ie generfed wordt in de volgende patch waardoor hij enkel nog maar flauwe bochtjes kan maken en niet meer van die extreme trajectories.

• kidicoke
Echt belachelijk dat die generfed gaat worden. Maar goed anders stoppen de chopper pilots natuurlijk niet met huilen dat hun killstreak steeds gestopt word

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Ik ga ook huilen omdat die choppers continu mijn knife-streaks onderbreken.....

Maar als de SRAW generft wordt, worden de AA missiles dan weer wat beter gemaakt? De kans is momenteel groter dat je met een 'land'-raket een chopper neerhaald dan met een raket die er voor gedoeld is (Stinger, IGLA).

* BlaTieBla gokt er niet op en zal dus ook maar een heli-boocamp gaan volgen.

• Superkiwi
Assignments: 108/108 oOo

Moeilijkste:
-Eagle's nest;
-Perfect Landing.

Tijdrovendste:
-Air Warrior;
-Melee expert.

• Uffeltje
Respect hoor, zoveel doorzettingsvermogen zou ik nooit hebben.

Nog een momentje van vanmiddag, als hij geen tijd had genomen om zijn defibs te laden zou ik eerder dood zijn geweest. :o

YouTube

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

dvdkiwi schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 14:42:
Assignments: 108/108 oOo

Moeilijkste:
-Eagle's nest;
-Perfect Landing.

Tijdrovendste:
-Air Warrior;
-Melee expert.
Lekker bezig hoor kiwi :o _O_

Ik dacht met m'n Platinum trophy ook wat bereikt te hebben vandaag, maar dat valt dus weer tegen :+

• Superkiwi
Platinum is zeker nice!
Congrats :*)

• Uffeltje
Ah, daarom was je dus veel in singleplayer te vinden de laatste tijd. Nice hoor, geen last gehad van resets zoals dat bij release gebeurde?

YouTube

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

Ghehe dat was inderdaad de reden dat ik even met de singleplayer aan de gang was :9

En v.w.b. resets, die heb ik eigenlijk nooit gehad, niet op de PS3 en niet op de PS4. Wel straks een keer gehad dat de boel vast liep, maar verder niks eigenlijk.

[ Voor 3% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 07-02-2015 22:31 ]

• Superkiwi
Als ik op battlelog naar de Leaderboards ga en bij "friends" kijk, zie ik maar 1 mannetje.
En die heb ik niet eens in mijn friend list :/
Hetzelfde bij missions; als ik friends wil inviten zie ik enkel hem.
Mochten er dus mensen zijn die graag missies willen starten (gewoon voor de lol),
invite me maar, daar ik jullie niet kan inviten.
Heb er net 5 gestart, dus over 47u50min ben ik weer beschikbaar :P

• Uffeltje
Via de App kan ik bij zowel de leaderboards als de missions vrienden zien. Ook meteen maar een aantal missions aangemaakt, had er hiervoor nog maar één gedaan. :P

YouTube

• Superkiwi
Ik zie het!
3 pogingen maar.... sneaky bastard :P

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-11 21:43

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Na aardig wat uren in BF3 gestopt te hebben ben ik eigenlijk nooit meer verder gegaan. BF4 zat vol met bugs, is dit nog steeds zo?

(En ik heb geen zin om de dure premium te kopen, heb ik echt een achterstand als ik voor de normale versie ga?)

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:04

spaceboy

Op grote hoogte

Mad-Matt schreef op maandag 09 februari 2015 @ 11:31:
Na aardig wat uren in BF3 gestopt te hebben ben ik eigenlijk nooit meer verder gegaan. BF4 zat vol met bugs, is dit nog steeds zo?

(En ik heb geen zin om de dure premium te kopen, heb ik echt een achterstand als ik voor de normale versie ga?)
Nee, valt reuze mee. Ik heb het na release gelijk gekocht (premium) en toen bijna een jaar laten liggen. Toen ik vorige week weer inlogde (nadat ik de laatste DLC: Final Stand) had gedownload zat ik er gelijk weer middenin. Ik heb geen lag meegemaakt en geen gekke crashed. Destijds was dat (veel) erger.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• BUwe
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-11 10:16
Uffeltje schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 10:49:
Soms voelt die SRAW wel als cheaten aan, je moet alleen weten wat de mechanics erachter zijn. :*) Tijd voor een tweede compilatie.
Mooie serie. Als ik het goed zie hou jij gewoon een handmatige lock op de choppers zelf. Ik zie op Youtube wel eens beelden van mensen die meer in de lucht bijsturen (zie onder), dat lijkt me al helemaal onmogelijk. Wat is het idee van die sniperkills, eerst in de lucht, dan tijdje wachten en dan locken op de rand waar ze staan?

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

ah top!

en premium vs normaal?

• Uffeltje
BUwe schreef op maandag 09 februari 2015 @ 11:55:
[...]

Mooie serie. Als ik het goed zie hou jij gewoon een handmatige lock op de choppers zelf. Ik zie op Youtube wel eens beelden van mensen die meer in de lucht bijsturen (zie onder), dat lijkt me al helemaal onmogelijk. Wat is het idee van die sniperkills, eerst in de lucht, dan tijdje wachten en dan locken op de rand waar ze staan?

[video]
Dat klopt inderdaad. De SRAW vliegt naar hetgeen je richt, dus zolang je op de helikopter blijft richten vliegt hij ertegenaan.

Dat is eigenlijk ook wat ik tegen snipers doe. Eerst de raket in de lucht schieten en dan wachten totdat hij lekker hoog is. Vervolgens op de sniper richten en dan richten zodat hij van boven komt. Dan kan je ze zelfs raken zonder dat je ze in beeld hebt. :P

YouTube

• Uffeltje
Uffeltje schreef op maandag 09 februari 2015 @ 12:06:
[...]

Dat klopt inderdaad. De SRAW vliegt naar hetgeen je richt, dus zolang je op de helikopter blijft richten vliegt hij ertegenaan.

Dat is eigenlijk ook wat ik tegen snipers doe. Eerst de raket in de lucht schieten en dan wachten totdat hij lekker hoog is. Vervolgens op de sniper richten en dan richten zodat hij van boven komt. Dan kan je ze zelfs raken zonder dat je ze in beeld hebt. :P
In de CTE is de draaicirkel helaas enorm verminderd, een rondje draaien gaat dus niet meer.

Edit: dat moest dus een edit zijn. :P

[ Voor 3% gewijzigd door Uffeltje op 09-02-2015 12:09 ]

YouTube

• Superkiwi
Ik kwam deze montages van HazardCinema tegen op youtube.
Zeker de moeite waard :)

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Druk aan het downloaden, best groot spel zeg maar :)

• Superkiwi
Best groot spel

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Uffeltje schreef op maandag 09 februari 2015 @ 12:06:
[...]

Ik wist niet eens dat een Sraw ook terug kwam als je de lock erop houd...goed om te weten -:)

Verwijderd

Hoe dood je een camper ;w

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-11 15:48
Uffeltje schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 20:14:
Respect hoor, zoveel doorzettingsvermogen zou ik nooit hebben.

Nog een momentje van vanmiddag, als hij geen tijd had genomen om zijn defibs te laden zou ik eerder dood zijn geweest. :o
Wat voor wapen is dat nou? Ik kan hem nergens vinden... 8)7

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

• Superkiwi
Lol :P
Knap dat je 'm nog zag. Wie weet hoe lang die daar al lag :D

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

kw_nl schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 11:08:
[...]

Wat voor wapen is dat nou? Ik kan hem nergens vinden... 8)7
Dat zal de UCAV zijn. Die moet je eerst unlocken door de "Eyes in the sky" assignment te halen:
Air Superiority Ribbon x 1
Jet Fighter ribbon x3

• Uffeltje
Klopt, en vervolgens nog de airburst unlocken om hem echt effectief te maken.

YouTube

• corset
gister even potje gespeeld, snel gestopt.. quick scoping verpest voor mij echt de fun ervan. Ik verwacht wat meer taktiek dan dat.

• Superkiwi
Wat bedoel je?
Zaten er zo veel quickscopende snipers in het andere team?

• corset
gewoon het hele quickscope gebeuren, en inderdaadl. Veel aan de andere kant. Ik speel het spel om een enigzins serieuze ervaring te hebben, en wat gebeurt er? Ze maken quickscoping zo achtelijk makkelijk dat er weinig aan te doen is.
misschien vanavond oid maar opnieuw proberen en hopen dat er wat meer lol aan te beleven is :p

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

Dan kom jij toch andere snipers tegen als ik. Degene die ik tegenkom eindigen een potje met 7 - 0 omdat ze de hele pot vanuit hun eigen spawn met een x40 scope liggen te campen :+

• Pctje91
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18-11 15:51
Ik kom inderdaad vaker het verhaal van psycho tegen dan van lanerios...
Toch moet ik zeggen dat ik het van hun eigen spawn toch niet na doe :)

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

Dat ik het ze niet nadoe is vers 2, maar veel last van no/quickscopers heb ik in ieder geval niet :9

Pagina: 1 ... 54 ... 85 Laatste

Let op:
~~~[html]Op de man spelen doen we nergens op tweakers, dus ook niet hier

Er zijn voor de Xbox One en de PS4 platoons beschikbaar, die kun je joinen via de volgende links:
<a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/3571873308087887416/'>Xbox One</a> - <a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/9144291971211376657/'>PS4</a>
Melden dat je gejoined bent is niet nodig.~~~[/html]