Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW
PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V
Ik heb 1x de test range gebruikt trouwens, om beetje te oefenen met de heli. Handig.
Ik zeg toch ook; Skyrim Online. Geen elders scrolls. Skyrim. Die komt eraan. 9 juli.ChrisLNFF schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 13:43:
[...]
Nee gewoon The Elder Scrolls 5, Skyrim. TeS online heb ik nooit gespeeld, ben geen pc gamer. Hoor er ook weinig goeds over.
Skyrim online, een mod?
Ik wacht ook wanhopig op een volgende ES game (geen mmorpg shit als ESO).
Mwah ik heb die test range wel vaker als 1 keer gebruikt, maar inderdaad alleen voor het uitvogelen en doorlopen van helicopter/jet tutorials. Verder vind ik die test range niet echt interactief genoeg.Ktenolix schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 23:19:
![]()
Ik heb 1x de test range gebruikt trouwens, om beetje te oefenen met de heli. Handig.
Die poppetjes helemaal achterin op de shooting range en die 2 UAV's zijn de enige bewegende doelen en dat hadden er van mij wat meer mogen zijn. Ik had ook liever gehad dat ze - vooral voor choppers/jets - wat meer tegenstanders op die test range gezet hadden, en helemaal ideaal zou zijn als er ook nog dingen waren die terug schoten.
Wat ik ook mis is iets van een damage indicator op de stationairy targets. Leuk dat zo'n stalen poppetje met 1 schot van m'n M4 gaat liggen, maar ik had liever een damage model gezien zodat je iets meer je best moet doen.
Allemaal niet helemaal onoverkomelijk, maar zo makkelijk als ik op de test range rondvlieg met choppers/jets en tanks vanaf de andere kant van de map neersnipe met een staff shell dan strookt dat toch nét niet helemaal met de werkelijkheid
Edit: GOD. ZIJ. DANK.
Killjoy is binnen.
Gelukkig. Ik speel nu NOOIT meer Chainlink. M'n resterende Dragon's Teeth uren ga ik wel spenderen aan CQL
Fuck yeah. Ik geloof weer heilig in de BF4 goden.
[ Voor 89% gewijzigd door Gropah op 25-01-2015 10:55 . Reden: taalgebruik ]
Zijn er geen custom chainlink servers met een langere tijdslimiet meer?
Als je al een potje met 11-0 verloren hebt is het dus wel mogelijk; alleen een beetje heel veel superveel megaveel geduld hebben
[ Voor 12% gewijzigd door Superkiwi op 23-01-2015 19:34 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
terwijl het reloaden van flares/ecm een eeuwigheid duurt.
Als je zelf wat meer gaat vliegen begrijp je het wel
Het argument van Kiwi vind ik persoonlijk wat zwak. Ik kan me voorstellen dat het vervelend is dat je uit de lucht wordt gehaald. Maar de stinger en IGLA hebben een beperkt bereik, en een beperkte damage. Plus dat je kwetsbaar bent als je staat te aimen. De kans dat je drie hits maakt is vrij klein (bij mij tenminste), Meestal is de chopper allang weer naar de andere kant van de map gevlogen.
Dus ik dacht ik zet eens wat dingen naast elkaar.
BF3____________________ BF4
39,471 kills______________ 38,560 kills
30,245 deaths____________ 27,352 deaths
K/D 1.31________________ K/D 1.41
896 knife kills____________ 868 knife kills
1,710 M67 grenade kills____ 1,740 M67 grenade kills (bij beide games nr 1 weapon)
20,811 resupplies_________ 18,386 resupplies
178x mvp________________ 178x mvp
1,763x rush win___________ 1,324x rush win
802 conquest win__________836x conquest win
45 weapons mastered______ 50 weapons mastered
4,291 ronden gespeeld______3,771 ronden gespeeld
Ligt allemaal vrij dicht bij elkaar, grappig
Nu leg ik de game maar eens aan de kant.... genoeg gespeeld.
Nee, dat is een grapje
Wat doe ik trouwens hier fout?
[ Voor 59% gewijzigd door kw_nl op 24-01-2015 13:05 ]
Je moet de embed link kopiërenkw_nl schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 12:53:
Wat doe ik trouwens hier fout?
Ah, in je filmpje
Je moet de defibs opladen tot je het "100% charged" piepje hoort
(ook als je teammates revived altijd proberen te doen!)
[ Voor 29% gewijzigd door Superkiwi op 24-01-2015 12:56 ]
Oke, de oplaadtijd dus. En bij teammates, wat maakt het verschil? Komen ze dan met 100% health terug?
Echt heel oplettend was hij trouwens niet, drie keer een defi horen en nog niet bedenken, hé, waar is dat...
[ Voor 27% gewijzigd door kw_nl op 24-01-2015 13:09 ]
In plaats van 20
En jij krijgt meer punten.
Daarom: er moet verplichte een tutorial in BF.
Lol, waarom kan dit?Uffeltje schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 13:35:
Nog een tip voor de defib kills: wanneer je bovenop een tank of iets dergelijks staat kan je bovenkant van het draaiende gedeelte defibben en zo de inzittende killen.Gisteren nog eens uitgeprobeerd en het werkt nog steeds.
Nu nog 3 jet ribbons en 7 attack heli ribbons voor de respectievelijke medals en deze lastige assignment is klaar
Mede mogelijk gemaakt dankzij In-flight Repair Services van Jetpaction Engineeringdvdkiwi schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 18:28:
Het lastigste van de Air Warrior assignment is gedaan: 5 jets kapot maken met heli's.
Nu nog 3 jet ribbons en 7 attack heli ribbons voor de respectievelijke medals en deze lastige assignment is klaar
En ook voor die Attack heli ribbons op Oman paar potjes daarvoor
De reden dat ik enkel op Dice servers speel.
Opgegeven reden: "kicked for friends", terwijl jij wel beter weet.
Dice kan daar niks aan doen, ze vinden altijd wel een manier
Trouwens epische pot rush gisteren met Jetpaction, Leno, Loaded en Dwarfking:
http://battlelog.battlefi...30237492219648/184351504/
Eerste paar bases werden we overlopen, letterlijk van alle kanten.
Maar die laatste B mcom... ze hebben 'm 3 keer gearmd, ons team heeft 'm 3x gedefused
[ Voor 51% gewijzigd door Superkiwi op 25-01-2015 11:36 ]
Ik speel al een hele tijd BF en voorheen GOD maar ben meer een BF liefhebber.
Ik lees al geruime tijd mee in dit forum, veel goede tips en leuke weetjes, filmpjes
Nu zoek ik online via 'zoeken, naar Nederlandse clans (type b.v dutch in) maar vind niets.
Wie ?
En welke maps en soort zijn favoriet bij jullie ?
[ Voor 8% gewijzigd door Voetbalpomp57 op 25-01-2015 11:49 ]
Nu nog 6u Dragon's Teeth spelen en dan is die ook op 100%
Verwijderd
Iemand DE ultieme tip om die F2000 te bemachtigen?
Wat kan ik nou echt het beste gebruiken?
M320 lvg of airburst voor de kill assists.
Haha jaja maar natuurlijk xD... 100% dat ik iedere keer die choppers vol zou plakken met C4kw_nl schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 21:34:
Nog zo'n mooie... De chopper is alleen voor de admins:
[afbeelding]
En nog twee random momenten.
* BlaTieBla is not complaining
leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0
Ik loop wel eens de bergen in bij Hainan Resort, tussen de spawn en de A-vlag zeg maar,
niemand heeft iets in de gaten, dus heerlijk knife kills maken.
Ik ga de komende tijd eens op jacht naar die laatste 24 knife ribbons.
Edit: Ik zie net dat ik mijn eerste wapen heb ge-aced
[ Voor 15% gewijzigd door Ktenolix op 26-01-2015 07:20 ]

Haha, wel een grappig gezicht, kiwi die steeds achter de tegenstander aanrent en iemand anders die ze neerschiet.
iRacing Profiel | PSN: kampover91
Resultaat: 1 knife ribbon en 1 attack heli ribbon.
Om gek van te worden...
Knife ribbon lijkt me dan wel lastig.
En moet je dan gelijk de premium hebben met uitbreidingen of kan je ook wel vooruit met de normale versie? De normale is wel voor een leuke prijs te koop terwijl de premium natuurlijk wat duurder is.
Twijfel erg, het spreekt mij erg aan, maar vraag me af of het nog de moeite is hem aan te schaffen aangezien je toch afhankelijk bent van de hoeveelheid spelers, die wellicht allemaal doorstromen naar Hardline... Ik zou hem voor de Xbox One halen overigens, als dat nog uitmaakt.
Hoor graag hoe jullie hierover denken. Alvast bedankt!
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
[ Voor 5% gewijzigd door Pctje91 op 27-01-2015 11:36 ]
http://www.windowscentral...isition-and-more-xbox-one
Normale versie is $13.20 ofwel €28,00 en inclusief premium is ie $24 (en ergens tussen 20 en 30 euro).
Same herePctje91 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 11:35:
Ik ben inderdaad ook premium. Wat ik van hardline moet vinden ben ik nog niet helemaal uit. Tis niet een standaard BF game. Ben benieuwd hoe de rest daarover denkt
Volgens mij maak je ergens een rekenfoutje, $13,20 is € 11,70. Je 2e berekening klopt wel $ 24,00 is € 21,28Martinspire schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 11:40:
BF4 is trouwens in de aanbieding bij Xbox One:
http://www.windowscentral...isition-and-more-xbox-one
Normale versie is $13.20 ofwel €28,00 en inclusief premium is ie $24 (en ergens tussen 20 en 30 euro).
Overigens kom ik wanneer ik je link aanklik hier uit, en daar vragen ze $ 39,99 (€ 35,47) voor de normale versie...
Hmm... Na het inloggen blijkbaar nog maar $ 16,- (€ 14,19)
Nederlandse prijzen krijg ik overigens niet te zien, ondanks dat ik een NL account heb op de Xbox
Edit: Ik bedenk me nu net dat jouw € 28,- wellicht een wel Nederlandse Xbox store prijs is?
[ Voor 3% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 27-01-2015 12:30 ]
Verwijderd
Vind het wel leuk om samen te spelen
Ja dat is het. Leek me handiger dan een getal omrekenen welke toch niet kloptPsychoMantis_NL schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 12:29:
[...]
Edit: Ik bedenk me nu net dat jouw € 28,- wellicht een wel Nederlandse Xbox store prijs is?
En je moet inderdaad inloggen. Je kunt wel van regio-wisselen onderin de pagina, forceren via URL lukt namelijk niet. En omdat je ingelogd moet zijn weet ik niet wat de prijs is van de non-premium versie want die heb ik al.
Zo thuis in de Xbox store ben ik niet meer, mijn 360 staat al een jaar of 5/6 bij mijn ouders te verstoffen thuis
Je rekent even buiten de dik overpowerde MAA... op iedere map (behalve Shanghai) staat dat ding vanuit zijn homebase je ass te rapen, bij voorkeur met active radarKtenolix schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 07:01:
Attack heli is nog wel te doen lijkt me, tenzij er allemaal engi's rondlopen
Gisteren zelf even in gezeten; het is belachelijk hoe snel je daar choppies mee neerhaalt.
Daarnaast heb je inderdaad ook nog -halve seconde reload- stinger gebruikers.
@kw_nl: air superiority wordt 'm niet. Ik raad ook niemand aan om AS te gaan spelen voor jet ribbons. Het klinkt zo makkelijk, maar is het absoluut niet.
Dat zal wel loslopen hoor...Mattor schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 11:29:
aangezien je toch afhankelijk bent van de hoeveelheid spelers, die wellicht allemaal doorstromen naar Hardline
Genoeg BF spelers die bij BF blijven
[ Voor 17% gewijzigd door Superkiwi op 27-01-2015 15:05 ]
Air Superiority spelen, zit ook Attack heli in en als gunner erin spawnendvdkiwi schreef op maandag 26 januari 2015 @ 23:35:
Pfff, de hele avond attack heli ribbons en knife ribbons proberen te halen.
Resultaat: 1 knife ribbon en 1 attack heli ribbon.
Om gek van te worden...![]()
https://powershellisfun.com
Daarnaast, iedereen die op een knife server om elkaar heen aan het bunnyhoppen is lijkt me nou ook weer niet super...
Tot nu toe alles op normale servers gehaald, dus gewoon even doorbijten en hopen op wat geluk
Ik speel BF nog zeker een jaar, dus dat moet goed komen
[ Voor 9% gewijzigd door Superkiwi op 27-01-2015 15:47 ]
Maar zonder gein, geen probleem hoor. Ik ben alleen deze week en wellicht volgende week iets minder online omdat ik na mijn werk nu 7 dagen per week bij mijn ouders thuis aan het klussen of aan het werk ben, maar als dat achter de rug is ben ik er weer bij
Edit: Wtf is 134 members voor een raar maximaal aantal dan
[ Voor 10% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 27-01-2015 18:07 ]
Ik heb er 700+ BF4 uren opzitten op die lompe Xbox en had altijd een hekel aan Air Superiority; altijd maar max 2 a 3 kills.dvdkiwi schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 15:04:
@kw_nl: air superiority wordt 'm niet. Ik raad ook niemand aan om AS te gaan spelen voor jet ribbons. Het klinkt zo makkelijk, maar is het absoluut niet.
Totdat ik op de PS4 met Raysmook (zit hij ook hier?) ging spelen en ineens rondjes had met 6 tot 12 kills; de ribbons en UCAV vlogen binnen (pun intended).
Volgens mij is het een kwestie van wennen, iets zwaardere canons gebruiken en je raketten gewoon negeren, die halen toch amper iets neer.
Mocht het nodig zijn dan sta ik graag mijn plaats in GoT platoon af voor een nieuwe Tweaker, aangezien ik, na het 100% behalen, waarschijnlijk te druk ben met Dragon Age: Inquisition.
Gisteren trouwens een paar heerlijke sniper potjes gehad. In het begin zat ik vrij veel op afstand te schieten, maar gisteren wat offensiever gespeeld.
Iemand nog tips waar juist wel (of niet) te beginnen? Laatste Battlefield die ik gespeeld heb is Vietnam (
Ik zou gewoon beginnen, kijken wat voor game mode het beste bij je paste, welke class, wapen, etc.
Waarom zit er dan op 510 kills nog 1, weer met enkel boosts?
Wie heeft dat verzonnen
Waar?Mattor schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 07:40:
Zo, voor omgerekend €24,- Battlefield 4 premium binnengehaald met de aanbieding nu!
Gisteren nog tegen Moulin gezegd dat ie beter premium kan kopen dan enkele DLC's los,
maar ik wist niet waar want in de PS store is het nog steeds duur.
@Gerard: de jet medal heb ik ondertussen al, ik hoef enkel nog 6 attack heli ribbons.
Maar het is lastig een goede piloot te krijgen... (als ik zelf piloot ben maak ik veel moeilijker kills dan als gunner)
En buiten Shanghai is het ook niet echt makkelijk (want: MAA).
Loadout nu: Pilot: Zuni's en heatseakers; Gunner: Guided en thermal optics.
[ Voor 42% gewijzigd door Superkiwi op 28-01-2015 08:54 ]
Tuurlijk heb je altijd volk wat er wel wat van kan op een server, maar mijn jet ribbons voor de phantom assignments en de laatste paar unlocks voor de attack jet heb ik ook daar gehaald, en nagenoeg uitsluitend met m'n laser guided missiles, dus die paar ribbons moet wel te doen zijn op zo'n server
Xbox Live store. Nu de standaard en premium voor mooie prijzen in de aanbieding.dvdkiwi schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 08:33:
Mmm, mijn laatste 2 Sar-21 battlepacks waren al gevuld met enkel boosts...
Waarom zit er dan op 510 kills nog 1, weer met enkel boosts?
Wie heeft dat verzonnen![]()
[...]
Waar?
Gisteren nog tegen Moulin gezegd dat ie beter premium kan kopen dan enkele DLC's los,
maar ik wist niet waar want in de PS store is het nog steeds duur
Van de week uit frustratie ook eens in mijn eigen basis blijven staan op Golmud met dat ding.PsychoMantis_NL schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 09:07:
die MAA staat 9 van de 10 keer aan een kant van de map te campen.
Choppers die net de enemy spawn uitkomen haal je zonder problemen neer (burst fire, zoom optics en active radar).
Ik ga het maar eens een kans geven dan; komende dagen ga ik veel choppie proberen
(op 100% servers, dat wel)
Verwijderd
Hehe eindelijk, ik kreeg altijd veel te veel kills waardoor ik dan net geen 2e kill assist ribbon kreeg. Maar na je tip om een 400% server te gebruiken is het alsnog in 1 potje gelukt.dvdkiwi schreef op zondag 25 januari 2015 @ 17:40:
400% metro
M320 lvg of airburst voor de kill assists.
Thanks!
In alle andere BF uitvoeringen mis ik nog steeds die radio die je bij BF:V aan kon zetten en dan lekker bléren over de wegenMattor schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 07:40:
[...]
Laatste Battlefield die ik gespeeld heb is Vietnam ()...
[...]
Die had sowieso de beste soundtrack ooit voor een game.
Inderdaad, geweldige game, heel wat uurtjes aan kwijt geweest.BlaTieBla schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 10:37:
[...]
In alle andere BF uitvoeringen mis ik nog steeds die radio die je bij BF:V aan kon zetten en dan lekker bléren over de wegen
Die had sowieso de beste soundtrack ooit voor een game.
Gister dus voor het eerst 4 gespeeld. Erg wennen, uitzoeken hoe het werkt en met name qua wapens en kit wat prettig is. Speel meestal met AR in shooters, maar kon er hier nog niet echt aan wennen, mis toch een beetje stabiliteit om op afstand nog wat aan te kunnen richten. LMG ging voor het gevoel wel wat beter, maar misschien begon ik toen net te wennen aan het spel in het algemeen. Waarschijnlijk ga ik hiermee wel verder spelen omdat je met die kit de CQB vrij gaat spelen die qua dmg/range/stabiliteit denk ik het beste aansluiten bij mijn speelstijl.
Al met al toch een aantal uurtjes gespeeld, na een potje had ik steeds zoiets van: volgende kan ook nog wel. Best verslavend.
Mcom was gearmd door de attackers maar we konden niet meer disarmen....
Maar voordat ie ontplofte was de tijd om lol
http://battlelog.battlefi...67470396981504/184351504/
Iemand deze al gezien:
BigMooney is funny
[ Voor 13% gewijzigd door Superkiwi op 29-01-2015 13:51 ]
Zelfs met de perk geselecteerd (breathe control oid) blijft m'n scope nog 'swayen'..
Is er een knoppen combo ofzo om die ademhaling te controleren?
Of is het per geweer verschillend?
[ Voor 4% gewijzigd door poor Leno op 29-01-2015 18:34 ]
Yup, BigMooney is leuk inderdaad.dvdkiwi schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 13:10:
Gisteren met Gerard, Raysmook, Jeroeniemous en Loaded een pot gehad op rush
Mcom was gearmd door de attackers maar we konden niet meer disarmen....
Maar voordat ie ontplofte was de tijd om lolNog nooit meegemaakt.
http://battlelog.battlefi...67470396981504/184351504/
Iemand deze al gezien:
[video]
BigMooney is funny
Dat méén je?? Crap nooit gewetenbejaim schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 18:42:
Ik hou altijd L3 ingedrukt zodat hij z'n adem inhoud tijdens het aimen.
Geen wonder dat m'n sniperskills totaal ruk zijn.. Straks meteen ff proberen!
(Niet dat m'n andere skills wel fantastisch zijn
Dat meen je niet toch?
Zorg dan gelijk dat je de "sniper" perk selecteerd, zodat je 6 sec je adem inhoudt ipv 2-3.
[ Voor 46% gewijzigd door Superkiwi op 29-01-2015 18:55 ]
Ok jullie mogen me straks weer lol lol trollen in de party
Maar aan de andere kant, zijn al m'n sniper kills/headshots die ik tot nu heb, dan natuurlijk wel extra epic awesome dan
nickdew ook zo te zienSmooK schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 22:38:
Mooi om te zien hoe Leno steeds weer wat ontdekt over de game
Nieuwe compilatie gemaakt
[ Voor 16% gewijzigd door Superkiwi op 30-01-2015 09:37 ]
Dat is al bijna!CrapperDeCrap schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 22:00:
Tegen die tijd is battlefront al uit.
(en wss tegen de tijd dat ik een keer die takke boog heb, speel ik een paar keer ermee, vind ik er geen ruk aan
Haha rocketsletje
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Hee maar Kiwi, de aimbot werkt goed dus?
Filmpje van de sniper kill op Rogue laat zien wat ik bedoelde met de niet meer kloppende zeroing afstand bij sommige sniper rifles;
Ingesteld op 300m, poppetje op de crosshair, 530m headshot.
~~~[html]Op de man spelen doen we nergens op tweakers, dus ook niet hier
Er zijn voor de Xbox One en de PS4 platoons beschikbaar, die kun je joinen via de volgende links:
<a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/3571873308087887416/'>Xbox One</a> - <a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/9144291971211376657/'>PS4</a>
Melden dat je gejoined bent is niet nodig.~~~[/html]