Had je jezelf ff moeten opblazen paar keer
Het is gewoon een schijt assignment. Laatste paar potjes met overmacht gewonnen. Met geluk gaat het gelijk op, maar dan win je alsnog met 100 tickets over. Misschien ga ik deze maar boosten, wordt er chagrijnig van.
Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW
Er zijn speciale Killjoy servers met een langere tijdslimiet he
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Waar dan? Ik heb al een aantal keren gezocht op "killjoy" of enkel chainlink servers gezocht. Did not find.
Ow... wellicht dat ze uit de lucht zijn.
Toen DT net uit was waren er servers genoeg
Toen DT net uit was waren er servers genoeg
Ach ja, ik heb nog 5,5 uur DT te gaan dus hopelijk heb ik dan een keer geluk. 
Frostbite is trouwens ook wel tijdrovend. 10 uur is geen probleem, maar 10 winnende potjes is best zwaar met een team vol idioten (waardoor ik nog geen enkel potje whiteout gewonnen heb
)
Frostbite is trouwens ook wel tijdrovend. 10 uur is geen probleem, maar 10 winnende potjes is best zwaar met een team vol idioten (waardoor ik nog geen enkel potje whiteout gewonnen heb
* PsychoMantis_NL moet even geheel non-bf gerelateerd bashen 
Ik ben klaar met de McDrive... Bestel je een groot big tasty bacon menu met frietsaus en sinas, kom je thuis heb je een klein chicken sensation menu zonder fritsaus en met 7-up... You fucking shitting me -_-'
</rant>
Edit @Henk hierboven (
), dan join je gewoon wat dogtag hunt servers en ga je lam alle vlaggen cappen
Ik ben klaar met de McDrive... Bestel je een groot big tasty bacon menu met frietsaus en sinas, kom je thuis heb je een klein chicken sensation menu zonder fritsaus en met 7-up... You fucking shitting me -_-'
</rant>
Edit @Henk hierboven (
[ Voor 15% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 15-01-2015 20:23 ]
PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V
offtopic:
Lol, verkeerd zakje meegekregen?
daarom check ik op de parkeerplaats altijd ff de inhoud van de zak
Vanmiddag toevallig in de pauze van het werk een McChicken moeten halen, omnomnom!
Lol, verkeerd zakje meegekregen?
Vanmiddag toevallig in de pauze van het werk een McChicken moeten halen, omnomnom!
--
Haha, goed idee. En natuurlijk gewoon iedereen killen.
Mja die lui moeten gewoon maken wat ik zeg dat ze moeten maken, was verdomme de enige in de rij daar 
Maar anyhoe, killen mag alleen met de boog dan hè
Maar anyhoe, killen mag alleen met de boog dan hè
Oh die assignment moet ik toch nog
Gisteravond met Uffeltje en Jetpaction nog net een conquest pot gewonnen..
http://battlelog.battlefi...2706402159168/1289852014/
Met een squad is het toch wel veel leuker gamen moet ik zeggen, alleen ga ik mij al gauw aan anderen irriteren.
Met een squad is het toch wel veel leuker gamen moet ik zeggen, alleen ga ik mij al gauw aan anderen irriteren.
iRacing Profiel | PSN: kampover91
Ik kan niet online komen op de ps4, lost connection to ea servers. Meer mensen hier last van?
Op zoek naar een gezellige crew en wil je graag in goed teamverband gamen? Join dan nu Grand Theft Holland op social club! (PS4) http://youtu.be/5coAzmA-yws -------------------------------- http://socialclub.rockstargames.com/crew/grand_theft_holland
Aan het begin van de avond heb ik zonder problemen kunnen spelen.
Ik kom er nu ook niet in.
Onderhoud misschien?
Onderhoud misschien?
Er was toch geplande onderhoud aan PSN gisteravond?
Battlelog heeft hier de hele dag een melding gegeven dat er gepland onderhoud was aan het PSN, en volgens Insidegamer duurde dat van 18:00 tot 22:00, dus dat zou kunnen kloppen
Hoe hebben jullie die dogtags bemachtigd voor de laatste phantom assigment? Is dat echt wachten bij een bepaalde plek en hopen dat er een keer zo'n kistje verschijnt?
Nu speel ik al nooit Conquest Large mode. En ik heb niet echt zin om uren rondjes te lopen of ergens afgelegen te liggen. Naast dat het saai is help je niet echt je team met winnen.
Ik dacht al slim te zijn en een server te zoeken speciaal voor het vinden van de dogtags. Maar zelfs met "No shooting, kill = ban" in de titel, werd er nog vrolijk geschoten. En dogtags vinden ho maar.
Nu speel ik al nooit Conquest Large mode. En ik heb niet echt zin om uren rondjes te lopen of ergens afgelegen te liggen. Naast dat het saai is help je niet echt je team met winnen.
Ik dacht al slim te zijn en een server te zoeken speciaal voor het vinden van de dogtags. Maar zelfs met "No shooting, kill = ban" in de titel, werd er nog vrolijk geschoten. En dogtags vinden ho maar.
Mja helaas is het doelloos rondjes lopen langs de bekende spawnplekken wel de snelste manier om aan die dogtags te komen, hoewel je ook daar wat geluk mee moet hebben. Ik heb zelf 2 dogtags gevonden binnen 1,5 potje, maar daarna heb ik nog 1,5 dag gezocht naar de 2 andere tags maar ben ze nog niet tegengekomen...
Saai, true. Goed voor je skill/SPM, nope. Worth it? Mwah, die boog is een leuk hebbedingetje maar daar houdt het mee op
V.w.b. de "No kill" servers, daar moet je een beetje geluk mee hebben. Je hebt regelmatig servers waar iedereen zich netjes aan de regels houdt, maar ook vaak zat servers waarbij er een paar man alleen maar lopen te kloten en rond spawnplekken blijven hangen om daar alles af te schieten.
Saai, true. Goed voor je skill/SPM, nope. Worth it? Mwah, die boog is een leuk hebbedingetje maar daar houdt het mee op
V.w.b. de "No kill" servers, daar moet je een beetje geluk mee hebben. Je hebt regelmatig servers waar iedereen zich netjes aan de regels houdt, maar ook vaak zat servers waarbij er een paar man alleen maar lopen te kloten en rond spawnplekken blijven hangen om daar alles af te schieten.
Je kan ze in iedere game mode tegenkomen. Dus ook in rush.
Gisteren tijdens rush potten ook even enkele locaties gecheckt.
Beetje geduld, beetje geluk, meer heb je niet nodig
Gisteren tijdens rush potten ook even enkele locaties gecheckt.
Beetje geduld, beetje geluk, meer heb je niet nodig
Alleen zit je met iedere andere gamemode als Conquest Large met de kans dat die dingen buiten de map spawnen 
Maar het blijft sowieso een kwestie van geluk, dus als je niet doelloos wilt lopen zoeken kan je inderdaad beter een normaal potje spelen en als je er in de buurt bent even snel checken of er iets ligt.
Maar het blijft sowieso een kwestie van geluk, dus als je niet doelloos wilt lopen zoeken kan je inderdaad beter een normaal potje spelen en als je er in de buurt bent even snel checken of er iets ligt.
Hehe, dat was een mooie pot inderdaad. We stonden 30-130 ofzo en uiteindelijk toen we vlag E konden pakken doordat ik mezelf redeployde bij Jetpaction ging her nog een stukje harder. Wat moet de tegenstander hebben gebaald.RbBdOs schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 21:06:
Gisteravond met Uffeltje en Jetpaction nog net een conquest pot gewonnen..
Ik had ze alle vier vrij snel. Gewoon een map erbij houden en rondjes lopen. Op een gegeven moment ken je alle plekjes en loop je binnen 5 min alle plekjes langs.
Wat ook helpt (op maps met sneeuw) is om met een MAV rond te vliegen. De doosjes zijn makkelijk zichtbaar met de IR camera van de MAV.
dan gewoon je MAV erop zetten en gaan met die banaan
Wat ook helpt (op maps met sneeuw) is om met een MAV rond te vliegen. De doosjes zijn makkelijk zichtbaar met de IR camera van de MAV.
Mee eensRbBdOs schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 21:06:
Nou moet ik wel zeggen (kom me maar haten) dat het echt alleen lekker speelt als iedereen iets doet in een squad. Soms zit ik met een paar Tweakers in een squad en dan verliezen we alsnog omdat iedereen bijvoorbeeld ligt te sniperen. Of wat vaker voorkomt: iedereen is assault/medic in een map met alleen maar voertuigen. Of d'r staat een squad-order op MCOM B en vervolgens staat heel je squad overal behalve bij MCOM B.
Een goede skill of KD boeit me echt niet, heb liever een n00b Tweaker in de squad die samenwerkt (voertuigen pakt, ammo aan engineers geeft, spawnbeacons goed neerzet etc) dan een pro die alleen met assault speelt en een 50-1 KD ratio heeft.
[ Voor 5% gewijzigd door GerardHenninger op 16-01-2015 12:48 ]
Ben ik met je eens.
Maar soms ontkom je er niet aan.
Ik ben een assignment hoer, dat weet je
Een van de drie overgebeleven assignments is Ultimate Recon, dus ik zal ook wel eens als sniper te vinden zijn, terwijl ik dat echt niet goed kan.
Ik probeer als recon te ptfo'en, maar dan draag ik niet half zoveel bij aan het spel als normaal.
Spawn beacons en T-ugs probeer ik wel goed te zetten (maar dan wel onder een afdakje ipv een para beacon).
Maar soms ontkom je er niet aan.
Ik ben een assignment hoer, dat weet je
Een van de drie overgebeleven assignments is Ultimate Recon, dus ik zal ook wel eens als sniper te vinden zijn, terwijl ik dat echt niet goed kan.
Ik probeer als recon te ptfo'en, maar dan draag ik niet half zoveel bij aan het spel als normaal.
Spawn beacons en T-ugs probeer ik wel goed te zetten (maar dan wel onder een afdakje ipv een para beacon).
Als sniper kun je best nuttig zijn voor je team. Als je een goede positie kiest kun je veel overzien en vijanden spotten, voertuigen taggen etc.
Zeker, maar stug door blijven sniperen met z'n 5-en (het liefst naast elkaar
) terwijl je team ter plekke handjes nodig heeft, is ook weer zoiets..
Ik weet nog op RTCW, daar was van te voren op sommige servers bepaald hoeveel medics, bazooka gastjes enzo je max kon hebben in je team. Dat werkte wel goed
Ik weet nog op RTCW, daar was van te voren op sommige servers bepaald hoeveel medics, bazooka gastjes enzo je max kon hebben in je team. Dat werkte wel goed
Precies, dan nog liever met je riotshield midden in de actie ;-)poor Leno schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 15:19:
Zeker, maar stug door blijven sniperen met z'n 5-en (het liefst naast elkaar) terwijl je team ter plekke handjes nodig heeft, is ook weer zoiets..
PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton PS4: BF1 + GT Sport Xbox One: Forza 7 + GoW4 - Steam: LoadedBaton - PUBG + Spintires
toch heb ik met naast-elkaar liggende snipers m'n meest bevredigende kills gehaald, dat dan weer wel: van achteren knifen terwijl die andere sukkels niks in de gaten hebben en hun beurt afwachten, heerlijk!poor Leno schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 15:19:
Zeker, maar stug door blijven sniperen met z'n 5-en (het liefst naast elkaar) terwijl je team ter plekke handjes nodig heeft, is ook weer zoiets..
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
haha we zagen je ook op t nieuws vanochtendLoadedBaton schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 15:40:
[...]
Precies, dan nog liever met je riotshield midden in de actie ;-)
Kwamen gister niet meer bij trouwens, jij badass met dat ding sluipt een hoek om, horen een keiharde knal, dan heel droog over de speakers: "ok die Shield helpt niet tegen claymores.."
[ Voor 28% gewijzigd door poor Leno op 16-01-2015 16:23 ]
Even een vraagje: Weet iemand hoe de test range werkt qua loadout?? (Op de PS4)
Ik sta daar bij het parachute kratje en dan kan ik wel classes kiezen (L1 en R1), en daaronder het balkje met de wapens van die class (L2 en R2) Maar ik kan daar niet ter plekke mn attachments enzo wisselen of andere wapens kiezen.. Dan moet ik redeployen en dat kost me weer een death op mn stats
Iemand een idee hoe dit werkt?
Ik sta daar bij het parachute kratje en dan kan ik wel classes kiezen (L1 en R1), en daaronder het balkje met de wapens van die class (L2 en R2) Maar ik kan daar niet ter plekke mn attachments enzo wisselen of andere wapens kiezen.. Dan moet ik redeployen en dat kost me weer een death op mn stats
Je kan je klasse wisselen bij een commander supply drop, dat klopt.
Je krijgt de loadout die je op dat moment bij die klasse geslecteerd hebt (de loadout die je al hebt gemaakt voor het potje dus, of een potje daarvoor).
Ik heb als Assault de L85A2, als engineer de AS Val.
Mocht ik als engineer bij de krat naar Assault schakelen, krijg ik dus de L85A2, met de attachments die ik er eerder al op heb gezet.
Je krijgt de loadout die je op dat moment bij die klasse geslecteerd hebt (de loadout die je al hebt gemaakt voor het potje dus, of een potje daarvoor).
Ik heb als Assault de L85A2, als engineer de AS Val.
Mocht ik als engineer bij de krat naar Assault schakelen, krijg ik dus de L85A2, met de attachments die ik er eerder al op heb gezet.
Wat dvdkiwi zegt en je kan ook gewoon quit doet en dan weer opnieuw test rangepoor Leno schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 11:29:
Dan moet ik redeployen en dat kost me weer een death op mn stats
https://powershellisfun.com
OK, dus je kunt niet ter plekke het veranderen.. Ik zou dus via battlelog het moeten aanpassen, dan weer class wisselen en weer terug om het te laten ingaan?
Ja dan quiten deed ik al.. Maar dat duurt eventjes.. Ik wil gewoon snel achter elkaar mn attachments checken-={Fred_Perry}=- schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 12:13:
[...]
Wat dvdkiwi zegt en je kan ook gewoon quit doet en dan weer opnieuw test range
Heb je geen loadout scherm aan het begin van de testrange net als bij een normaal potje, voordat je deployed?
*Kiwi komt niet zo vaak op test range*
*Kiwi komt niet zo vaak op test range*
Jawel dan wel. Maar om daar weer te komen moet je redeployen (1 death stats) of herstarten.. Ontzettend omslachtig..
Maar ik ga dat zo proberen om via battlelog het aan te passen, class wisselen en weer terug naar de veranderde class
Maar ik ga dat zo proberen om via battlelog het aan te passen, class wisselen en weer terug naar de veranderde class
Ik niet dat de stats van de test range meetellen, of wel? Zou een mooie k/d-booster zijn.
Heb zelf al een hele tijd niet op ee test range gezeten, dus de kans is groot dat ik ernaast zit.
Heb zelf al een hele tijd niet op ee test range gezeten, dus de kans is groot dat ik ernaast zit.
Lijkt me niet dat de test range stats meetellen. Dan zou je daar ook je assignments kunnen halen.
Alweer aardig op weg met FS, moet nog 17 potjes winnen voor Frostbite. Dan nog 5 uur lang Killjoy proberen te halen.
Als het goed is heb ik begin volgende week Dragon Age Inquisition, dus zodra bf op 100% zit, word ik wat minder actief.
Alweer aardig op weg met FS, moet nog 17 potjes winnen voor Frostbite. Dan nog 5 uur lang Killjoy proberen te halen.
Als het goed is heb ik begin volgende week Dragon Age Inquisition, dus zodra bf op 100% zit, word ik wat minder actief.
Leg mij eens uit hoe je op de test range je K/D boost dan, aangezien je alleen dood kan gaan maar geen kills kan makenUffeltje schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 13:11:
Ik niet dat de stats van de test range meetellen, of wel? Zou een mooie k/d-booster zijn.
Hier, speciaal voor jou dan
Test Range @ wikia.com
Nieuw speeltje geunlocked
Geniaal droog commentaar:
Nu nog leren besturen
Geniaal droog commentaar:
Nu nog leren besturen
TheRussianBadger FTW
aaah crap, echt?-={Fred_Perry}=- schreef op zondag 18 januari 2015 @ 10:30:
[...]
TheRussianBadger FTWIn het filmpje is het nog zo dat je meerdere targets kan raken en doorvliegen, na een patch is het nog maar een en dan ontploft hij
Zat me al te verheugen
Hij is bijna gelijk helemaal kapot, je hebt echt geluk als je er twee ineens killed (die naast elkaar staan ofzo) Maar het is wel erg leuk om te doen, even wennen aan de controls en mensen zien een rood lampje op ze af vliegen en denken WTF en dan splat
Mja gelukkig hoor je dat ding vanaf de andere kant van de map al aankomen 
Edit: Zojuist de bomber ribbon gehaald, weer een "completion" die we weg kunnen strepen
Edit: Zojuist de bomber ribbon gehaald, weer een "completion" die we weg kunnen strepen
[ Voor 54% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 18-01-2015 18:01 ]
Als je er nu nog 2 haalt speel je de airburst voor de UCAV vrijPsychoMantis_NL schreef op zondag 18 januari 2015 @ 15:57:
Edit: Zojuist de bomber ribbon gehaald
Mja beetje jammer dat die medals zo veel werk zijn en dat ik veel van die dingen niet leuk vind om te doen... tig uur commander spelen voor 3 of 4 verschillende medals, 50 bomber ribbons (ik speel nooit China Rising of Final Stand) etc...
En @Kiwi, de bedoeling was dat ik in dat potje zo veel mogelijk kills met dat ding ging halen omdat de tegenstander er niet bijster veel van kon, maar toen ik die unlock zag was ik zo van de wap dat ik verder maar heb aan lopen klooien met een LAV
En @Kiwi, de bedoeling was dat ik in dat potje zo veel mogelijk kills met dat ding ging halen omdat de tegenstander er niet bijster veel van kon, maar toen ik die unlock zag was ik zo van de wap dat ik verder maar heb aan lopen klooien met een LAV
Ik zeg altijd in mezelf: 'Als iets niet leuk is, veel tijd kost en niet veel oplevert houd ik het voor gezien.'
Mja dat is ook een beetje mijn gedachte, totdat ik me dan bedenk dat ik toch wel graag alles op 100% wil halen 
M.a.w., ik ga ook wel de minder leuke assignments/medals halen maar dan wel wanneer ik daar zin in heb
M.a.w., ik ga ook wel de minder leuke assignments/medals halen maar dan wel wanneer ik daar zin in heb
[ Voor 3% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 18-01-2015 19:08 . Reden: Typetyfus :+ ]
Precies, heb ik ook. Maar die zin komt dan niet zo vaak.
Tsja alles op 100%..
Ik heb zelf die drive niet omdat heel veel idd niet leuk is.. Dat heb ik met dit maar bijv ook met GTA..
Dan doe ik liever gewoon de dingen die ik wel leuk vind
Ik heb zelf die drive niet omdat heel veel idd niet leuk is.. Dat heb ik met dit maar bijv ook met GTA..
Dan doe ik liever gewoon de dingen die ik wel leuk vind
Mwah normaal geef ik niet zoveel om games 100% uit te spelen, maar ik ken geen games - behalve Red Dead Redemption - waar ik zo veel tijd in heb zitten als BF4
Ik heb op zich altijd de neiging om voor de 100% completion te gaan. Sowieso doe ik dit altijd al met trophies (indien mogelijk). Het is dan toch een uitdaging om BF4 op een manier te spelen die je niet vaak doet. Ik speel eigenlijk vaak Recon in games, maar door enkele assignments/trophies ben ik toch meer andere classes gaan spelen en ben ik erachter gekomen dat ik deze ook erg leuk vind.
Je probeert zowat elk voertuig of battle pickup (FS) wel uit, en daar zouden trophies/assignments eigenlijk ook deels bedoeld voor moeten zijn.
Nou moet ik wel zeggen dat een aantal assignments zo ruk zijn dat je maar wat aan het kloten bent i.p.v. PTFO. Bijvoorbeeld: road kills, x aantal minuten in de launch pod, x air time met snowmobile.
Een chainlink ronde halen met 50 tickets of minder over.
-- Wel PTFO - maar vies luck-based.
Nou moet ik wel zeggen dat een aantal assignments zo ruk zijn dat je maar wat aan het kloten bent i.p.v. PTFO. Bijvoorbeeld: road kills, x aantal minuten in de launch pod, x air time met snowmobile.
Een chainlink ronde halen met 50 tickets of minder over.
HahaKtenolix schreef op maandag 19 januari 2015 @ 07:39:
Een chainlink ronde halen met 50 tickets of minder over.-- Wel PTFO - maar vies luck-based.
Maar zonder gein, dat is wel vaak een van de redenen waarom ik niet zo veel geef om games platinum te halen. Ik heb dat destijds bij RDR wel gedaan omdat ik daar nog maar 3 of 4 trophies moest halen (SP en MP), maar normaliter speel ik geen dingen die ik niet leuk vind (vreemd hè
Als ik een gamemode of assignment te lam voor woorden vind, tja dan haal ik die game maar niet op platinum. Als de assignment echter, zoals bij die chainlink assignment, gewoon lastig te halen is dan wil ik het wel proberen, maar assignments zoals het zoeken naar dogtags of een half uur op een toren gaan lopen snipen voor een nieuw wapen zijn dingen die ik normaliter niet zou doen, en die ik nu wel gedaan heb omdat ik het een toffe game vind.
Edit: Ik bedenk me nu net dat volledig 100% halen bij BF4 volgens mij niet eens kan, aangezien je de exclusive dog tags (DICE/ESN etc.) niet kunt halen maar deze wel meetellen voor je totaal
[ Voor 9% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 19-01-2015 07:53 ]
Gelukkig zijn de meeste assignments te doen door normaal te spelen.
Ik heb dit weekend mijn skill lekker opgekrikt. Een aantal goede Final Stand potjes gehad met k/d van 2-4+
Nog 14 potjes winnen en dan kut chainlink maar weer proberen. We komen er wel.
Ik heb dit weekend mijn skill lekker opgekrikt. Een aantal goede Final Stand potjes gehad met k/d van 2-4+
Haha ik probeerde gisteren wat aan m'n boog kills te werken maar dat was niet veel 
Gelukkig wel m'n laatste ontbrekende ribbon gehaald, anders was de dag helemaal gefaald... Daarna helaas moeten stoppen omdat er in het appartementencomplex van een vriendin van me een woning was geëxplodeerd en ze de halve avond hier gezeten heeft, maar ach, deze week maar weer eens kijken of we er nog wat van kunnen maken
Gelukkig wel m'n laatste ontbrekende ribbon gehaald, anders was de dag helemaal gefaald... Daarna helaas moeten stoppen omdat er in het appartementencomplex van een vriendin van me een woning was geëxplodeerd en ze de halve avond hier gezeten heeft, maar ach, deze week maar weer eens kijken of we er nog wat van kunnen maken
Die chainlink trophy is lastig inderdaad. Ik heb het weken geprobeerd, zonder succes. Toen per ongeluk een keer chainlink gedaan (schoot door bij selecteren van quick game) en won ineens 12-0 ;-)
Met andere woorden, gewoon laten gaan, komt vanzelf wel een keertje;-)
Met andere woorden, gewoon laten gaan, komt vanzelf wel een keertje;-)
Mja het is jammer dat chainlink verder niet zo'n heel interessante game mode is om lang achter elkaar te spelen
Op zich is het wel leuk hoor. Snelle actie, veel rennen en schieten.
Ach ja, ik heb nog 5 uur om het geluk aan mijn zijde te krijgen.
Ach ja, ik heb nog 5 uur om het geluk aan mijn zijde te krijgen.
RDR rulez !!!PsychoMantis_NL schreef op maandag 19 januari 2015 @ 07:23:
Mwah normaal geef ik niet zoveel om games 100% uit te spelen, maar ik ken geen games - behalve Red Dead Redemption - waar ik zo veel tijd in heb zitten als BF4
PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton PS4: BF1 + GT Sport Xbox One: Forza 7 + GoW4 - Steam: LoadedBaton - PUBG + Spintires
offtopic:
Een RDR2 of zelfs een PS4 remake zou ik zo weer aanschaffen. Eén van de beste Rockstar games evah.
Een RDR2 of zelfs een PS4 remake zou ik zo weer aanschaffen. Eén van de beste Rockstar games evah.
leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0
Ik zou er nog geen minuut over na hoeven denken, als ik een PS4 versie hoor gaat die 100% direct in de preorder, al moet ik er een lening of doorlopend krediet voor afsluiten. Wat mij betreft niet alleen de beste R* game, maar samen met de MGS reeks een van de beste games ooit gemaakt
Ik heb dat ook met skyrim, had nog even de hoop dat het geport zou worden naar de ps4 maar helaas.
Skyrim Online? Weliswaar geen port, maar komt er volgens mij nog steeds aan toch.ChrisLNFF schreef op maandag 19 januari 2015 @ 20:00:
Ik heb dat ook met skyrim, had nog even de hoop dat het geport zou worden naar de ps4 maar helaas.
Nee gewoon The Elder Scrolls 5, Skyrim. TeS online heb ik nooit gespeeld, ben geen pc gamer. Hoor er ook weinig goeds over.djmelvee schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 11:09:
[...]
Skyrim Online? Weliswaar geen port, maar komt er volgens mij nog steeds aan toch.
Smaw & RPG gemastered, dus ik zocht wat nieuws...
MBT Law: leuk dat ie van boven raakt, maar 21 damage uit iedere hoek doe ik het niet voor.
Sraw: leuk dingetje, maar ik wil niet "in de open" staan om dat ding op doel af te sturen.
Javelin: wellicht een optie. Wat doet die voor damage?
Dus maar weer de RPG opgepakt. Naar mijn mening de beste anti-tank launcher.
MBT Law: leuk dat ie van boven raakt, maar 21 damage uit iedere hoek doe ik het niet voor.
Sraw: leuk dingetje, maar ik wil niet "in de open" staan om dat ding op doel af te sturen.
Javelin: wellicht een optie. Wat doet die voor damage?
Dus maar weer de RPG opgepakt. Naar mijn mening de beste anti-tank launcher.
Toch de SRAW maar eens proberen Kiwi, zodra je doorhebt hoe die werkt is het echt een prima ding. Daarnaast natuurlijk altijd leuk om infantry mee te snipen of om helikopters uit de lucht te halen.
Ik zal 'm nog eens een kans geven dan
Javelin moet je toch gelocked houden? Best poep is dat, de dmg is dan wel weer lekker... Ik vind SRAW ook wel fijn (gebruik hem zelf bijna altijd), vooral voor het longe range gedeelte tegen tanks erg handig. En ofcourse de domme choppers neerhalen blijft ook lachen
.
Edit: Schoot me opeens binnen waarom ik een SRAW sowieso op 1 heb staan. Geen reload die eeuwen duurt! SRAW is weggooien en nieuwe pakken, gaat volgens mij sneller dan een reload van een RPG? Maar goed zoveel speel ik engineer niet dus kan zomaar zijn dat ik het fout heb
Edit: Schoot me opeens binnen waarom ik een SRAW sowieso op 1 heb staan. Geen reload die eeuwen duurt! SRAW is weggooien en nieuwe pakken, gaat volgens mij sneller dan een reload van een RPG? Maar goed zoveel speel ik engineer niet dus kan zomaar zijn dat ik het fout heb
[ Voor 40% gewijzigd door kidicoke op 20-01-2015 16:14 ]
De RPG ziet er wel het best uit en klinkt ook het lekkerst, dat dan weer wel.
Javelin is sowieso lachen als defender op Hainan Resort rush bij de eerste 2 m-coms... Gegarandeerd dat je altijd prijs hebt aangezien de helft van het volk altijd standaard een rhib boat neemt
Meh, net weer een potje aan t doen. Wat blijkt halve team geleaved omdat t slecht gaat. 16 - 7 man.
Grootste nadeel aan BF4 de leavers...
Grootste nadeel aan BF4 de leavers...
Je kunt de SRAW ook schieten en daarna aim down sight loslaten. Dan gaat ie daarheen waar je hem op gemikt had en kun jij dekking zoeken. Ding is echt ideaal voor zowel vehicles als irritante roofcampers en snipers.
[ Voor 3% gewijzigd door kazuka op 20-01-2015 20:20 ]
Ik zag vandaag veel tweakers rushen, normaliter zou ik joinen, maar ik focus me nu op het halen van m'n laatste assignments en daarvoor moet ik FS / DT maps spelen.
Nog 5x hangar21 en 7x whiteout
Nog 5x hangar21 en 7x whiteout
Laatste tijd heel druk met tweakers, goede zaak!
Ik wil ook wel weer een potje met tweakers doen.
Mocht je er nog zin in hebben vanavond of binnenkort, voeg pieter91 even toe!
Ik joinde jou gisteren op Zavod, maar at was conquest small...
Ben ik dus maar weer uitgegaan
Nog 2 assignments te gaan!
Ben ik dus maar weer uitgegaan
Nog 2 assignments te gaan!
[ Voor 14% gewijzigd door Superkiwi op 21-01-2015 09:47 ]
Om Kiwi z'n favo uitspraak te quoten: "we gaan toch gvd geen conquest small op de PS4 spelen als je met 64 man kunt spelen??!! Grumpy grumpy mompel mompel!!"Pctje91 schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 09:14:
Ik wil ook wel weer een potje met tweakers doen.
Dus gewoon joinen
Weet iemand trouwens of je als BF4 speler "voordelen" kan meenemen naar Hardline als die uitkomt? Zullen ongetwijfeld dog-tags enzo zijn die je krijgt als je ook BF4 gespeeld hebt, maar meer niet denk ik?
PSN: Maichel
Nou zoiets had ik tijdje terug gelezen, effe opzoeken!poor Leno schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 10:39:
Voordelen zoals?
PSN: Maichel
Het voordeel is dat je je kan voorbereiden op een eerste jaar met bugs en patches wlke nieuwe bugs introduceren
En ik kom toch maar weer eens een keer terug. Toch maar kijken of de PS4 platoon nog druk is met wat groepjes. Wil wel een keer in een squad wat dingen gaan afschieten
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Mmm, ik denk het niet. Er zijn nauwelijks nog Tweakers online in BF4.
such sarcasm, very wow. Much surprise 
Vind het nog steeds een awesome spel, moet er alleen de tijd voor vinden. Wat wordt in de platoon het meest gemist qua role eigenlijk?
Vind het nog steeds een awesome spel, moet er alleen de tijd voor vinden. Wat wordt in de platoon het meest gemist qua role eigenlijk?
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Hahahahapoor Leno schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 10:31:
[...]
Om Kiwi z'n favo uitspraak te quoten: "we gaan toch gvd geen conquest small op de PS4 spelen als je met 64 man kunt spelen??!! Grumpy grumpy mompel mompel!!"
Dus gewoon joinen
Om te joinen moeten we wel vriendjes zijn
Assault. Denk ik.lanerios schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 12:57:
Engi's altijd genoeg, maar assault met defibs én med bags (ipv M320) zijn er altijd te weinig.
Vooral op rush.
Support zijn er altijd teveel, terwijl je er daar maar 2 of 3 van nodig hebt in je team.
[ Voor 35% gewijzigd door Superkiwi op 21-01-2015 13:01 ]
Ik vind juist dat er overvloed is aan Assaults maar juist niet aan Supports, die zie je heel weinig. En als je er 1 ziet dan moet ik 10000201002 keer ammo request spammen, en dan vervolgens alsnog recht voor hem gaan staan om zijn view te blokken om aandacht te krijgen. Hoe vaak ik wel niet zonder ammo zijn tijdens een rush gamedvdkiwi schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 12:59:
[...]
Assault. Denk ik.
Engi's altijd genoeg, maar assault met defibs én med bags (ipv M320) zijn er altijd te weinig.
Vooral op rush.
Support zijn er altijd teveel, terwijl je er daar maar 2 of 3 van nodig hebt in je team.
[ Voor 4% gewijzigd door kidicoke op 21-01-2015 13:54 ]
Ach genoeg mensen die midden op een open veld een ammo/health pack droppen. Gaat ook nergens over. Denk na.
Je moet een X aantal seconden in de zeer close proximity van dat ding blijven. Dus wat wil je? De meest beschutte plek. Wat doen we? OPEN TERREIN!
Ben ik dan de enige tegenwoordig die echt gewoon nadenkt waar dit soort dingen te droppen? Mijn favoriet is de map met die wolkenkrabber. Je hebt daar 1 punt met een brug in een winkelcentrumpje. Vlag staat op de brug. Ideale plek? Of onder de roltrappen, of achter kassa in een winkel.
Waar wordt het neer gegooid? Ach ja, vol op de brug of er pal onder
Je moet een X aantal seconden in de zeer close proximity van dat ding blijven. Dus wat wil je? De meest beschutte plek. Wat doen we? OPEN TERREIN!
Ben ik dan de enige tegenwoordig die echt gewoon nadenkt waar dit soort dingen te droppen? Mijn favoriet is de map met die wolkenkrabber. Je hebt daar 1 punt met een brug in een winkelcentrumpje. Vlag staat op de brug. Ideale plek? Of onder de roltrappen, of achter kassa in een winkel.
Waar wordt het neer gegooid? Ach ja, vol op de brug of er pal onder
Mensen gooien hun med bags en ammo bags altijd maar ergens neer... er wordt vaak niet over nagedacht inderdaad.
Wat je ook vaak ziet is dat supports enkel zichzelf bevoorraden. Ben je net aan het reloaden (support dude krijgt dus punten), gooit meneer support ergens anders op de map zijn ammo bag neer.
Als je ziet dat je resupply punten krijgt, wat dus betekent dat iemand aan het reloaden is, wacht je toch even met een nieuwe deployen???
Ook leuk: snipers die een tugs en spawn beacon enkel plaatsen om zichzelf in stand te houden
Een tugs en spawnbeacon kunnen zoveel waarde hebben, vooral in een rush pot.
Zojuist mijn 50e wapen gemastered, de CS-LR4
Een 4x scope is zoveel lekkerder (en nuttiger als je wilt ptfo'en) dan een sniper scope.
Wat je ook vaak ziet is dat supports enkel zichzelf bevoorraden. Ben je net aan het reloaden (support dude krijgt dus punten), gooit meneer support ergens anders op de map zijn ammo bag neer.
Als je ziet dat je resupply punten krijgt, wat dus betekent dat iemand aan het reloaden is, wacht je toch even met een nieuwe deployen???
Ook leuk: snipers die een tugs en spawn beacon enkel plaatsen om zichzelf in stand te houden
Een tugs en spawnbeacon kunnen zoveel waarde hebben, vooral in een rush pot.
Zojuist mijn 50e wapen gemastered, de CS-LR4
Een 4x scope is zoveel lekkerder (en nuttiger als je wilt ptfo'en) dan een sniper scope.
Met medbags is het inderdaad niet handig om die dingen overal maar neer te mikken aangezien je health niet meer oploopt als je gesuppressed wordt 
Met ammo maakt het imo minder uit, daar kun je gewoon overheen wandelen en dan heb je al meteen 1 clip ammo erbij. Als ik ergens een zooi medespelers zie mik ik altijd een pakketje neer, maar net zo makkelijk gooi ik het ergens op een open plek neer als ik daar loop en het nodig heb, maar goed, ik spam dan ook wel consequent m'n ammobags
En @Kiwi, lekker bezig hoor
Met ammo maakt het imo minder uit, daar kun je gewoon overheen wandelen en dan heb je al meteen 1 clip ammo erbij. Als ik ergens een zooi medespelers zie mik ik altijd een pakketje neer, maar net zo makkelijk gooi ik het ergens op een open plek neer als ik daar loop en het nodig heb, maar goed, ik spam dan ook wel consequent m'n ammobags
En @Kiwi, lekker bezig hoor
Ik begin me ook steeds meer te ergeren aan gasten die niet weten wat ze doen. Bijvoorbeeld op Hangar21: mijn team heeft vlag A en B (dus de hangar zelf), maar een poging doen om andere vlaggen te pakken ho maar. In plaats daarvan zit iedereen de hangar te verdedigen (dikke deur dicht en maar campen) of gezellig in de bergen te sniperen.
Of mensen die absoluut geen helikopters zouden mogen besturen. Vanavond al een paar keer gehad dat de piloot de neus van de helikopter de grond in boort.
Of mensen die absoluut geen helikopters zouden mogen besturen. Vanavond al een paar keer gehad dat de piloot de neus van de helikopter de grond in boort.
Haha daar ben ik ook zo nu en dan schuldig aan... Nog niet helemaal onder controleKtenolix schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 19:21:
Iedereen moet de vrijheid hebben om te leren toch?
Maar weet wel wat je doet...
Met een attack heli op 10km hoogte gaan vliegen helpt niet... daar ben je voer voor jets/stingers/MAA alles.
Met een LAV/tank een gebouw inrijden helpt niet. Je hebt geen overzicht meer en je wordt al snel gerpg'd of gec4'd.
Je kan agressief spelen met voertuigen, maar beter is het om wat afstand te houden en de situatie en omgeving te overzien. Je ziet gevaarlijke poppetjes ook beter aan komen lopen/rennen.
Met choppers laag blijven zodat stingers/MAA moeite hebben met locken.
En gebruik je countermeasures (Flares, ECM, active protection), ze zijn gratis.
Als je chopper wilt leren vliegen, zoek dan bijvoorbeeld eens een (bijna) lege server of ga eens op de test range kijken.
Maar weet wel wat je doet...
Met een attack heli op 10km hoogte gaan vliegen helpt niet... daar ben je voer voor jets/stingers/MAA alles.
Met een LAV/tank een gebouw inrijden helpt niet. Je hebt geen overzicht meer en je wordt al snel gerpg'd of gec4'd.
Je kan agressief spelen met voertuigen, maar beter is het om wat afstand te houden en de situatie en omgeving te overzien. Je ziet gevaarlijke poppetjes ook beter aan komen lopen/rennen.
Met choppers laag blijven zodat stingers/MAA moeite hebben met locken.
En gebruik je countermeasures (Flares, ECM, active protection), ze zijn gratis.
Als je chopper wilt leren vliegen, zoek dan bijvoorbeeld eens een (bijna) lege server of ga eens op de test range kijken.
Natuurlijk moet iedereen de gelegenheid krijgen om dat te leren, maar bij sommige manoeuvres op lage hoogte kun je nagaan dat dat slecht afloopt. 
Ik weet niet of iedereen beseft dat er een test range is. Ikzelf wist er ook niet van voordat ik met m'n jet ging vliegen.
Ik weet niet of iedereen beseft dat er een test range is. Ikzelf wist er ook niet van voordat ik met m'n jet ging vliegen.
Ktenolix schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 19:44:
...Ikzelf wist er ook niet van voordat ik met m'n jet ging vliegen.

Speciaal voor Henk dan
Euh... en ik maar denken dat DICE daar nieuwe wapens en voertuigen testte.Ktenolix schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 19:44:
[...]
leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0
Dice test helemaal niks.
Ze stoppen iets in de game en gaan dan pas kijken of het werkt
Als het niet werkt: patchen tot het nog kapotter is.
Ze stoppen iets in de game en gaan dan pas kijken of het werkt
Als het niet werkt: patchen tot het nog kapotter is.
Let op:
~~~[html]Op de man spelen doen we nergens op tweakers, dus ook niet hier
Er zijn voor de Xbox One en de PS4 platoons beschikbaar, die kun je joinen via de volgende links:
<a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/3571873308087887416/'>Xbox One</a> - <a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/9144291971211376657/'>PS4</a>
Melden dat je gejoined bent is niet nodig.~~~[/html]
~~~[html]Op de man spelen doen we nergens op tweakers, dus ook niet hier
Er zijn voor de Xbox One en de PS4 platoons beschikbaar, die kun je joinen via de volgende links:
<a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/3571873308087887416/'>Xbox One</a> - <a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/9144291971211376657/'>PS4</a>
Melden dat je gejoined bent is niet nodig.~~~[/html]