Maarrrrr helaas kunnen (nu) Nederlanders geen server huren.. Waarom, geen idee
Zijn er omwegen?
Update: heb zitten zoeken waarom niet, maar zonder succes..
Misschien gek idee hoor, maar zou t kunnen komen dat we té snel internet hebben?
Of iets wetmatig?
Als we via via een Duitse server kunnen huren, lukt t wel.. (nl en be niet..)
[ Voor 52% gewijzigd door poor Leno op 20-02-2015 17:00 ]
Er staat me trouwens inderdaad wel iets van bij dat de optie om een server te huren regio afhankelijk is, dus met een BE/DE account zou het inderdaad wellicht wel gaan. Het zou ook kunnen dat er gewoon een max. per land zit en dat we die bereikt hebben, maar dat is speculatie van mijn kant uit en puur gebaseerd op het feit dat ik afgelopen weekend wel de optie had en nu niet meer.
V.w.b. de kosten, die zijn voor zover ik heb kunnen ontdekken - en wat ik dus afgelopen weekend zag - niet gedaald t.o.v. het moment dat ze beschikbaar kwamen:
Ik vind dat - ook al zou het hier mogelijk zijn - toch best aan de prijs...1 dag €1.49
7 dagen €6.99
30 dagen €24.99
90 dagen €59.99
PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V
Nou is dat allemaal wel te regelen, maar meer mensen geeft natuurlijk altijd meer organisatorische rompslomp
Kan zo'n server ook afwisselen met modes? Dus bijv rondje conquest, rondje rush etc
Indien ik met een klein bedrag meer plezier voor mijzelf kan realiseren is dat alleen maar toe te juichen.
Ik ben namelijk een aantal keer gekickt de afgelopen maand om onverklaarbare redenen en op een server van Tweakers loop ik in ieder geval niet tegen dit probleem aan. Daarbij kan je kiezen voor een mixed server waardoor er genoeg te spelen valt.
Het was een proefballon maar indien door onze regio het niet mogelijk is dan houdt het natuurlijk op.
Er was volgens mij laatst een filmpje van een serverpark uit Rotterdam die zorgde voor allen dice servers.
Vreemd dat wij dan worden buitengesloten
(maar wist dit niet zeker)
Als iemand iemand in DE kent? (BE is zelfde als NL)
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Thnx, wel zwaar lastig om er dus 1 te vinden.
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Je kunt dan beter zoals kiwi doen en op een normale server af en toe wat bekende plekken langslopen. Dat is en niet zo'n statskiller en een stuk minder saai
Als ik het goed begrijp moet je dus een duits ip adres hebben op je ps4 en dan kan je eindelijk een server afsluiten?poor Leno schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 20:51:
Volgens Jetpaction wordt er naar ip gekeken, niet naar het land van account..
(maar wist dit niet zeker)
Als iemand iemand in DE kent? (BE is zelfde als NL)
Want wat zijn onze opties op dit moment dan?
Edit: De chat met meneer/mevrouw Pawan van EA Support (a.k.a. callcenterinda.com) levert ook niet veel op
Pawan
Thanks for contacting EA Customer Experience, my name is Pawan. How may I assist you today?
you: Hi
you: I would like to know why the rent a server option is not available on my console
Pawan: Hello
Pawan: Sorry for delay.
Pawan: Please contact to your friends or you can contact to the admin to join a network.
...
Pawan: http://help.ea.com/en/art...eld-4-server-rental-info/
you: I've read that page, but that's not the answer i was looking for
Pawan: I have also checked your issue from my end. Unfortunately, there is no rental server option available in Netherlands recently.
Pawan We are working on it.
Pawan: I hope it will fix soon.
you: Do you have any idea when it will be availabe, or is there any other option how me and my friends can rent one (I.E.: create an american PSN account)
you: Or is the rent a server option IP bound
Pawan: I don't want to misguide you, but We don't have latest updates, please visit our twitter page fro more latest updates.
[ Voor 130% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 21-02-2015 07:54 ]
Dmr's zijn kak
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
[YouTube: http://youtu.be/LhFKzJNpLDQ]
Goeie poging Mantis
Heeft Tweakers niet een contactpersoon bij EA/Dice die ze t zouden kunnen vragen?
[ Voor 29% gewijzigd door poor Leno op 21-02-2015 10:44 ]
Cool&Nice!kazuka schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 11:10:
Ik kan een server huren door gebruik te maken van een UK proxy. We kunnen beginnen met een maand voor 25 EUR en kijken of het een beetje aan slaat?
Maar krijgen we dan een UK server ook? Of kun je kiezen waar ie staat..
Zou t nog uitmaken of t UK of DE is?
Ik doe in iig mee!
Ik zit even door de opties heen te lopen, wel jammer dat ik geen mixed rotatie kan doen van de verschillende DLC's. Maar ik kan in elk geval Flood Zone uit de classic rotatie halen
EDIT: GoT Server voor de PS4 is up and running
http://battlelog.battlefi...2-4540-8654-3a95c9cbcb78/
Met een mix van classic en DLC maps, de irritante maps zoals Flood Zone heb ik eruit gelaten.
[ Voor 30% gewijzigd door kazuka op 21-02-2015 13:06 ]
Jetpaction flikt het voor ons! Ik doe voor 5 euro mee. Kan je pm sturen maak ik het straks over.kazuka schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 11:10:
Ik kan een server huren door gebruik te maken van een UK proxy. We kunnen beginnen met een maand voor 25 EUR en kijken of het een beetje aan slaat?
Echt tof!
"Classic mode puts the server into ranked, thus no quick match. And if its ranked, you can mix dlc and change a lot of other things like no commander"
Dus ranked en niet official
Met een mix van classic en DLC maps, de irritante maps zoals Flood Zone heb ik eruit gelaten.
Maar dan wel Metro
Voor wie geen premium heeft, de game plus premium is nu 30euro, had een paar maanden terug ook premium in de aanbieding en de disk-versie kon ik nog kwijt voor 30,-
[ Voor 53% gewijzigd door n8n op 21-02-2015 12:57 ]
Zavod moet er wel even bij ja, Metro op verzoek van Leno
Ik kon ook geen andere reden bedenken
kazuka schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 12:41:
GoT Server voor de PS4 is up and running![]()
Top man. Stuur me een pm dan leg ik ook wat in.kazuka schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 12:41:
GoT Server voor de PS4 is up and running![]()
Hoe bevalt de server? Want ik kan vandaag er nog niet op spelen dus ben zeer benieuwd!
Server is top ! Eindelijk een SUAV unlocked !Aramiss schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 15:21:
Haha, Jetpaction heeft straks genoeg donaties voor nog een maand huren.
Hoe bevalt de server? Want ik kan vandaag er nog niet op spelen dus ben zeer benieuwd!
PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton PS4: BF1 + GT Sport Xbox One: Forza 7 + GoW4 - Steam: LoadedBaton - PUBG + Spintires
Alleen het is nu kiezen tussen ranked of official..
Bij ranked kun je maps mixen, bij official niet.. Maar krijg je wel veel quick match spelers
[ Voor 81% gewijzigd door poor Leno op 21-02-2015 16:36 ]
Het grote verschil tussen die twee? Beide tellen de stats neem ik aan?poor Leno schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 16:34:
Geen lag(nog)
Bij ranked kun je maps mixen, bij official niet.. Maar krijg je wel veel quick match spelers

Mêh, de moeite waard?
Kan je dat niet afwisselen, met een bericht dat er ook premium mixed gespeeld wordt? Dan bouw je een ‘fanbase’ met favorieten (hoop je dan).poor Leno schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 16:34:
Geen lag(nog)
[ Voor 75% gewijzigd door n8n op 21-02-2015 17:26 ]
Ja op die manier zou evt kunnen, vooral ook veel reclame maken
1. Aramiss
2. Mavado
3. Kazuka
4. Uffeltje
5. Bejaim
Als ik iemand vergeten ben mag je jezelf erbij zetten.
Edit: Misschien alle leden die bijdragen adminrechten geven om spelers uit Japan te kunnen kicken?
[ Voor 20% gewijzigd door Uffeltje op 21-02-2015 18:22 ]
Ik ben er natuurlijk bijUffeltje schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 18:21:
Als we een lijstje maken met wie er bereid zijn te betalen kunnen we het totaalbedrag eerlijk verdelen.
1. Aramiss
2. Mavado
3. Kazuka
4. Uffeltje
5. Bejaim
Als ik iemand vergeten ben mag je jezelf erbij zetten.
Edit: Misschien alle leden die bijdragen adminrechten geven om spelers uit Japan te kunnen kicken?
1. Aramiss (Dixen1337)
2. Mavado (Qoriox)
3. Kazuka (Jetpaction)
4. Uffeltje
5. Bejaim
6. poorLeno_NL
En Uffeltje en ik zijn naast Jet iig ook adminis
Count me in !poor Leno schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 18:53:
[...]
Ik ben er natuurlijk bij
1. Aramiss (Dixen1337)
2. Mavado (Qoriox)
3. Kazuka (Jetpaction)
4. Uffeltje
5. Bejaim
6. poorLeno_NL
7. LoadedBaton (LoadedBaton)
Doe maar een PB voor de betaling.
PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton PS4: BF1 + GT Sport Xbox One: Forza 7 + GoW4 - Steam: LoadedBaton - PUBG + Spintires
LoadedBaton schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 16:19:
[...]
Server is top ! Eindelijk een SUAV unlocked !
@leno: toch maar doorzetten dan, die unica vind ik maar niks (ben de rex gewend)
[ Voor 34% gewijzigd door n8n op 21-02-2015 19:21 ]
Ik kan er een aantal Admin maken maar geen idee wat die wel/niet kunnen ten opzichte van de server owner.
dixen1337, Leno en Uffeltje heb ik nu admin gemaakt. Wellicht kunnen we er nog een paar bij doen mocht dat gewenst zijn.
Indien ik iets wil managen op de server (map rotatie aanpassen etc.) moet ik wel een UK proxy instellen op mijn PS4, anders krijg ik het hele "My Rented Servers" menu niet te zien in het BF4 hoofdmenu
Tijdens een potje kunnen admins in elk geval wel (zonder proxy aanpassingen) mensen kicken of verplaatsen naar het andere team.
Nu maar eens kijken hoe we de server gevuld krijgen, we zijn nog niet verder dan 10 man gekomen (waarvan slechts 2 niet GoT-ers
[ Voor 9% gewijzigd door kazuka op 21-02-2015 19:30 ]
poor Leno schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 18:53:
[...]
Ik ben er natuurlijk bij
1. Aramiss (Dixen1337)
2. Mavado (Qoriox)
3. Kazuka (Jetpaction)
4. Uffeltje
5. Bejaim
6. poorLeno_NL
7. LoadedBatton
8. PsychoMantis_NL
Maar ehh, ik krijg een 404 op die server? (http://battlelog.battlefi...2-4540-8654-3a95c9cbcb78/)
iRacing Profiel | PSN: kampover91
GoT Server Announcement Topic
Anyhoe, we moeten echt bepalen hoe we het gaan aanpakken!
Iemand misschien andere ideeën?
A ) Ranked Server - Mixed maps (Classic en DLC)
of
B ) Official server, meer players ivm Quick Match
We zouden alsnog kunnen beginnen met Quick matchers en hopen op een fanbase, en dan switchen naar Ranked?
[ Voor 3% gewijzigd door poor Leno op 23-02-2015 10:55 ]
Kijken of dat helpt. Jammer dat je dan geen aanpassingen kan doen ( aantal tickets, DLC maps, etc).
Ja, hoe doe ik dat stats checken enzo? Of ben ik geen admin? Waaat? lijkt me niet toch
Nee sorry dat is alleen voor players met de Phantom bow Master Dog tagMavado schreef op maandag 23 februari 2015 @ 11:55:
[...]
Ja, hoe doe ik dat stats checken enzo? Of ben ik geen admin? Waaat? lijkt me niet toch
Uh. hmm. 230 kills. Don't.... tempt.... meee...poor Leno schreef op maandag 23 februari 2015 @ 11:59:
[...]
Nee sorry dat is alleen voor players met de Phantom bow Master Dog tag
Ah toe... Wat maakt KD nou uit? Zo'n mooie nice and shiny exclusive dogtag die je onderscheidt van het plebs met geweertjes..Mavado schreef op maandag 23 februari 2015 @ 12:02:
[...]
Uh. hmm. 230 kills. Don't.... tempt.... meee...
Just do it man, just do it.. you know you want it..
Hahahahahapoor Leno schreef op maandag 23 februari 2015 @ 11:59:
[...]
Nee sorry dat is alleen voor players met de Phantom bow Master Dog tag
Ja jij moet niet lachen, ik pak die van jou ook nog wel
Jawel.. de mijnedvdkiwi schreef op maandag 23 februari 2015 @ 12:26:
Ik heb geen Phantom Dog tag.....
Zie ik nu op Battlelog dat je een mixed CQ en Rush server hebt? Zou ik niet doen, hierdoor haken velen af wanneer server switched naar een andere modus. En het is lastig om een volle server te krijgen inderdaad als je geen 400% metro / locker doet.poor Leno schreef op maandag 23 februari 2015 @ 10:52:
Ik heb een oproepje geplaatst op de forums van Battlelog
GoT Server Announcement Topic
Anyhoe, we moeten echt bepalen hoe we het gaan aanpakken!
Iemand misschien andere ideeën?
A ) Ranked Server - Mixed maps (Classic en DLC)
of
B ) Official server, meer players ivm Quick Match
We zouden alsnog kunnen beginnen met Quick matchers en hopen op een fanbase, en dan switchen naar Ranked?
We hadden vroegah op de 360 in BF3 ook een eigen server en 1 tip; ga geen mensen kicken als ze niet spelen zoals jij het graag ziet, dan loopt die server nooit vol. Hun maatjes gaan dan ook weg.
OK, behalve als er een verdwaalde jap in zit, dan moet er wel gekicked worden.
Ik zal de server in mn favorites zetten vanavond
Hij is nu enkel CQ met de standaard maps. Vroeger op de 360 had ik ook een paar maanden een server gehuurd, 200% Aftermath mappen en die zat vaak vol.Schimanski81 schreef op maandag 23 februari 2015 @ 12:44:
[...]
Zie ik nu op Battlelog dat je een mixed CQ en Rush server hebt? Zou ik niet doen, hierdoor haken velen af wanneer server switched naar een andere modus. En het is lastig om een volle server te krijgen inderdaad als je geen 400% metro / locker doet.
We hadden vroegah op de 360 in BF3 ook een eigen server en 1 tip; ga geen mensen kicken als ze niet spelen zoals jij het graag ziet, dan loopt die server nooit vol. Hun maatjes gaan dan ook weg.
OK, behalve als er een verdwaalde jap in zit, dan moet er wel gekicked worden.
Ik zal de server in mn favorites zetten vanavond
Op de PS4 valt het nog niet mee inderdaad.
Staat deze server ook op 200% ? Vind ik zelf het beste aantal tickets voor CQ large. Maar goed, ik bemoei me er verder niet mee, ik join wel gewoon
In BF3 was het eenvoudig: eerst alleen canals TDM en als die vol was gelopen (na 10 minuten ofzo) je eigen rotatie. Zo jammer dat dat niet meer werkt.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=CsrpmQXNy7M]
Zoals ie nu staat, Official, kun je dat niet aanpassenSchimanski81 schreef op maandag 23 februari 2015 @ 12:48:
ah 200% aftermathMooie tijden
![]()
Staat deze server ook op 200% ? Vind ik zelf het beste aantal tickets voor CQ large. Maar goed, ik bemoei me er verder niet mee, ik join wel gewoon
Haha, lekker hoorDersan schreef op maandag 23 februari 2015 @ 13:01:
Had gisteren even een ooooooooooooooo shit momentje, normaal lopen zulke dingen bij mij slecht af maar gisteren niet.
[video]
Dat soort dingen is inderdaad vaak maar 1 of 2 kills of zo...
Ligt dit probleem bij mij, of hebben de servers nog steeds problemen?
Geweldige maps waren dat he? 200% op de 360 was 800 of 1000 tickets geloof ik, op de PS4 zijn dat er 1600. Iets teveel van het goede denk ikSchimanski81 schreef op maandag 23 februari 2015 @ 12:48:
ah 200% aftermathMooie tijden
![]()
Geen idee hoe je die server dan in moet komen als je 'm niet kan vinden maar goed, dat mag Jetpaction mooi uitzoeken als admin
Heb je gedaan wat ik in t Battlelog topic heb geschreven?Mavado schreef op maandag 23 februari 2015 @ 19:50:
Hmm, ik kan onze server niet vinden. Zoek op Got , Tweakers maar no result. MIs ik iets ?
Het kan alleen via Battlefield zelf, niet op computer, telefoon of tablet om een of andere vage reden..
Misschien vanwege Jets proxy truc of mss is ie nog niet door Battlelog zelf geïndexeerd?
[ Voor 27% gewijzigd door poor Leno op 23-02-2015 21:35 ]
euwpoor Leno schreef op maandag 23 februari 2015 @ 21:33:
[...]
Heb je gedaan wat ik in t Battlelog topic heb geschreven?
Nu zat er net 1 iemand in die server en dan kan ik hem wel weer via de server browser vinden
GoT Server Announcement Topic ☺️PsychoMantis_NL schreef op maandag 23 februari 2015 @ 21:37:
Doe eens een linkje naar dat topic dan
offtopic:
Nu zat er net 1 iemand in die server en dan kan ik hem wel weer via de server browser vinden
Experienz is 5 of 6 keer op mijn claymore gestapt
7-7 tegen hem
Sniper ook een paar keer geclaymored/dmr'd; die was niet blij
Je moet alleen geluk hebben dat er mensen in zo'n server zitten die de regels volgen.ChrisLNFF schreef op maandag 23 februari 2015 @ 23:58:
Pistol/sniper only potjes op locker. Erg leuk, en je unlockt zo nog eens wat. Vaker doen!
Mijn ervaring is dat dat vaak 3 of 4 potjes goed gaat, dat er dan 1 iemand bijkomt die met een assault rifle rond gaat lopen en dat een half potje later niemand meer met een pistol rondloopt
Ja dat is echt iets vaags, als de server leeg is kun je hem niet terug vinden via Battlelog. In BF4 zelf op je PS4 moet je hem wel kunnen vinden en daarna aan je favorieten toevoegen.Prozaq schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 00:01:
ik kon hem ff terug vinden met "got" in de in-game search optie, maar er was niemand aan het spelen.
Daarover gesproken, vanavond weer een gun/sniper/dildo-only potje iemand?
Laten we eerst eens kijken of we de server gevuld krijgen deze maand, anders is het denk ik zonde om voor volgende maand weer een server te huren, niet?
Vanavond kan ik misschien wel weer meedoen. Jet, kan jij misschien de server instellen als Locker only (+ pistol en bow only) of iets in die richting en dat ook aangeven in de servertekst? Ben wel benieuwd hoe dat uitpakt met de vulling van de server.
[ Voor 3% gewijzigd door Uffeltje op 24-02-2015 17:36 ]
V.w.b. de admin tools, kan ik daar bij via m'n browser nee dus, of moet dat via de PS, en - aangezien wij Nederlanders geen servers mogen huren - heb ik daar een proxy voor nodig?
[ Voor 4% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 24-02-2015 20:39 ]
Ik had m al favoriet, moeten wel meer mensen in ja. Ik bedoelde de standaard roulatie waarmee quickmatch players erbij komen.PsychoMantis_NL schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 21:38:
Is publicje moet 'm ff joinen via de PS4 en dan zoeken op GOT, dat werkt wel
[ Voor 12% gewijzigd door n8n op 24-02-2015 22:36 ]
Iedereen die nu admin is kan zoals ik net uit de party begreep alleen maar de map rotation aanpassen (maar bijv. geen spelers kicken), en ik kan zelfs helemaal niets aanpassen, hoewel ik ook admin zou zijn... Beetje een gare bedoeling zo
~~~[html]Op de man spelen doen we nergens op tweakers, dus ook niet hier
Er zijn voor de Xbox One en de PS4 platoons beschikbaar, die kun je joinen via de volgende links:
<a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/3571873308087887416/'>Xbox One</a> - <a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/9144291971211376657/'>PS4</a>
Melden dat je gejoined bent is niet nodig.~~~[/html]