Volgens mij hebben ze een lange downtime aangekondigd; ze zullen dus de uitrol aan het starten zijn ja!djmelvee schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 10:13:
Battlelog is op het moment ook offline? Zijn ze die update nu al aan het doorvoeren?
Patch voor PC is net uitgerold, rond 11:30 zouden wij hem moeten krijgen.
Ik heb hem expres al een tijdje niet meer gespeeld, behalve afgelopen week nog eens geprobeerd. Ik hoop dat het dan eindelijk BF4 1.0 wordt.
Ik heb hem expres al een tijdje niet meer gespeeld, behalve afgelopen week nog eens geprobeerd. Ik hoop dat het dan eindelijk BF4 1.0 wordt.
Heel soms, als ik echt in een shitty team zit, ga ik ook wel eens snipen.zAo schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 08:08:
[...]
Tja bizar natuurlijk, maar hoelang lig je daarvoor te campen? En hopelijk niet op een hoog gebouw waar niemand je kan raken?
Dan blijf ik (bij rush) gewoon op de spawnboot liggen.
Basis of 3 verder en je zit in de buurt van lange headshots.
Zo heb ik op Hainan een 1225m headshot gemaakt, vanaf de boot tot aan het flatgebouw
Paracel lukt het ook, als er op de laatste basis een sniper in de toren gaat zitten
Op conquest is Silk Road weer ideaal.
Heb ondertussen ook al een week of 4 geen BF meer gespeeld.
Van het weekend weer eens aanslingeren
[ Voor 7% gewijzigd door Superkiwi op 30-09-2014 10:57 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ah heel fijn om dit te zien, zodra ik thuis ben is de patch dus door en kan ik meteen gaan spelen. Nice!
Ik snap dat je dit gaat doen in shitty teams, maar voor de hele groep waar ik mee speel is het een van de grootste ergenissen in BF. Zeker omdat ik nieteens bij je kan komen.dvdkiwi schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 10:56:
[...]
Heel soms, als ik echt in een shitty team zit, ga ik ook wel eens snipen.
Dan blijf ik (bij rush) gewoon op de spawnboot liggen.
Basis of 3 verder en je zit in de buurt van lange headshots.
Zo heb ik op Hainan een 1225m headshot gemaakt, vanaf de boot tot aan het flatgebouw
Paracel lukt het ook, als er op de laatste basis een sniper in de toren gaat zitten
Op conquest is Silk Road weer ideaal.
Heb ondertussen ook al een week of 4 geen BF meer gespeeld.
Van het weekend weer eens aanslingeren
Ik heb ook een hekel aan snipers, maar soms is het wel lekker om zelf te doen.
Maar dan liever agressive en gewoon meevechten om de objective
Op de spawnboot en aggressive meevechten zijn wel twee hele verschillende dingen.dvdkiwi schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 11:59:
Ik heb ook een hekel aan snipers, maar soms is het wel lekker om zelf te doen.
Weet iemand hoe/wanneer we als PS4 spelers weer servers kunnen huren? Zou dat stiekem in deze patch zitten?
Uh... dat kon toch alzAo schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 12:24:
[...]
Op de spawnboot en aggressive meevechten zijn wel twee hele verschillende dingen.
Weet iemand hoe/wanneer we als PS4 spelers weer servers kunnen huren? Zou dat stiekem in deze patch zitten?
PSN: Von_Smallhausn
Ja, dat dacht ik ook, maar ik zie niet hoe. Ik zie wel custom servers, maar nergens de optie om er zelf een te huren?
Verwijderd
Ik heb zelf BC3 en BF3 van begin tot eind gespeeld, maar BF4 kon me na een maand al niet echt meer boeien. Ben nu bezig met Skyrim en CoD Ghosts (al is dat ook niet een hele sterke shooter) maar misschien dat ik BF4 er nog wel een keer in stop binnenkort; Rush blijft toch wel een hele sterke kant van deze game!jap85 schreef op maandag 29 september 2014 @ 13:14:
[...]
Richting end of life gaat? Lijkt me wel erg vroeg na nog geen jaar, nog niet eens alle DLC is uit. Als je kijkt tot hoeveel jaar na release de meeste BF games nog gespeeld worden mag je toch aannemen dat dit nog laaang niet dood gaat (speel zelf af en toe nog 1943 en BC2 Vietnam).
Ook omdat de nieuwe BF een hele andere richting in gaat die lang niet iedereen aanspreekt zal dit echt nog wel lang populair blijven denk ik.
Volgens mij was dat afhankelijk of er servers beschikbaar zijn in je regio.zAo schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 13:45:
[...]
Ja, dat dacht ik ook, maar ik zie niet hoe. Ik zie wel custom servers, maar nergens de optie om er zelf een te huren?
De patch is inmiddels geïnstalleerd en ik ben benieuwd....
De airburst en granaten resupply is nu erg langzaam geworden. Mooi denk ik dan maar. Komt het weer aan op kunde in plaats van campen. Operation Locker is meteen weer een stuk aantrekkelijker
[ Voor 29% gewijzigd door BlaTieBla op 30-09-2014 16:12 ]
leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0
Klinkt goed! Merk je veel met lopen van de snelheidsverandering?BlaTieBla schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 15:53:
[...]
Volgens mij was dat afhankelijk of er servers beschikbaar zijn in je regio.
De patch is inmiddels geïnstalleerd en ik ben benieuwd....
De airburst en granaten resupply is nu erg langzaam geworden. Mooi denk ik dan maar. Komt het weer aan op kunde in plaats van campen. Operation Locker is meteen weer een stuk aantrekkelijker
Hoe groot is de patch eigenlijk voor de PS4?
2GB of zo. Lopen/rennen heb ik nog niet als anders ervaren.
Oeh nice eindelijk! Zo meteen de update er op zetten, ik ben benieuwd!
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Op PS3 ~1300 mb. Erg veel veranderingen, 3000 settings erbij gekregen. Verschil is wel goed te merken, vind ik persoonlijk.
Vind het lopen wel een stuk soepeler. Allemaal wat wendbaarder enzo.zAo schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 16:21:
[...]
Klinkt goed! Merk je veel met lopen van de snelheidsverandering?
Hoe groot is de patch eigenlijk voor de PS4?
Tot nu toe positief over de patch! (Xbox One)
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik vind datie op de PS4 ook beter loopt. Ook fijn dat je nu wel gewoon ziet uit welke richting je geraakt word en dat dat nu eens klopt. Ook fijn om te zien dat je red dot nu klopt met je recoil en je ziet als iemand defensive perk heeft. Ook de mogelijkheid om halle HUD dingen aan te passen kwa grote en transparantie.
Hoe hebben jullie de network smoothing factor staan? Ik heb die op 0 en high frequency staat aan.
Hoe hebben jullie de network smoothing factor staan? Ik heb die op 0 en high frequency staat aan.
Na een avondje spelen mag ik toch wel concluderen dat het er een stuk beter op geworden is; vooral de nieuwe hitmarkers, het feit dat je headshots kan maken zonder dat de enemy gaat bukken en de nieuwe settings! De bewegende crosshair was even wennen, maar is volgens mij wel een mooie toevoeging.
In tegenstelling tot de berichten hierboven, vonden wij dat het lopen juist wat slechter ging; het lijkt net of er frames worden gedropt ofzo (PS4, Zavod, Hainan).
In tegenstelling tot de berichten hierboven, vonden wij dat het lopen juist wat slechter ging; het lijkt net of er frames worden gedropt ofzo (PS4, Zavod, Hainan).
Weet iemand wat het schildsymbool is wat soms boven een tegenstander verschijnt?
Lijkt mij welllicht het "defensive perk" waar Tiwazz 2 reacties boven je het over heeft.
Dat een speler defense perk heeft (kan je 1 kogel meer vangen dacht ik)BlaTieBla schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 08:27:
Weet iemand wat het schildsymbool is wat soms boven een tegenstander verschijnt?
Viel mij ook op, vooral op Locker bij punt C.[b][message=42977164,noline]In tegenstelling tot de berichten hierboven, vonden wij dat het lopen juist wat slechter ging; het lijkt net of er frames worden gedropt ofzo (PS4, Zavod, Hainan).
Alsof ie het niet trekt terwijl de grenade spam met zo'n 50% is afgenomen
Shotguns lijken ook flink gefixt, hipfire werkt stuk beter
Gisteren nog een keer gezocht; ik heb de optie echt niet in mijn menu. Jullie wel?Mon0lith schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 12:37:
[...]Rented servers PS4[...]
Uh... dat kon toch al
En onder Multiplayer heb je ook geen My Rented Servers???zAo schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 08:48:
[...]
Gisteren nog een keer gezocht; ik heb de optie echt niet in mijn menu. Jullie wel?
Nope, alleen de bovenste 4.Mon0lith schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 08:56:
[...]
En onder Multiplayer heb je ook geen My Rented Servers???
[afbeelding]
Zou het kunnen komen omdat ik geen Credit Card aan mijn PSN heb (bedenk ik me nu)?
Nee, voor sommige is het gewoon niet zichtbaar, ik heb wel gewoon een beetje tegoed op me PSN, maar heb dat ook nog nooit gezien, hoe het nu is weet ik niet, BF is alweer een tijdje geleden.zAo schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 09:00:
[...]
Nope, alleen de bovenste 4.
Zou het kunnen komen omdat ik geen Credit Card aan mijn PSN heb (bedenk ik me nu)?
Met mijn NL PSN zie ik deze er ook niet bij staan, met mijn USA PSN wel. (op de ps3)Fatal Mind schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 09:02:
[...]
Nee, voor sommige is het gewoon niet zichtbaar, ik heb wel gewoon een beetje tegoed op me PSN, maar heb dat ook nog nooit gezien, hoe het nu is weet ik niet, BF is alweer een tijdje geleden.
Na een chat met hun zeiden ze erover, dat er niet genoeg servers zijn en dat het daarom in diverse regio's is uitgeschakeld.
Ik zie ook nergens Rented Servers staan. Heb het, toen het net nieuw was in BF4, een aantal dagen zien staan. Daarna verdwenen en nooit meer tevoorschijn gekomen.. Snap er niks van!
Op een paar pluspunten na lijkt het nu nog meer een COD-kloon.. Vooral de sprintsnelheid is te hoog... jammer
Battlefield vergelijken met COD....benmoei schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 11:48:
Op een paar pluspunten na lijkt het nu nog meer een COD-kloon.. Vooral de sprintsnelheid is te hoog... jammer
Iemand nog een tip waar ik ergens goedkoop de DLC's van Battlefield 4 vandaan kan halen? Of gewoon PSN store voor 14,99?
Verwijderd
BF3 - Close Quarters FTW!
(wel de beste DLC voor BF3 in mijn ogen, heul heul heul veel plezier aan gehad!)
Ik heb de DLC's van BF4 niet helemaal scherp voor ogen maar zit daar ook een CQ-achtig-iets bij?
Ja, TDMVerwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 15:34:
[...]
Ik heb de DLC's van BF4 niet helemaal scherp voor ogen maar zit daar ook een CQ-achtig-iets bij?
https://powershellisfun.com
Voor het eerst sinds een maand weer eens BF gespeeld.
Ik moet zeggen dat het allemaal lekker vloeiend loopt
Rush veranderingen zijn leuk gedaan (containers hier en daar, voertuigen verwijderd, mcoms op andere plaatsen). Wat ik dan wel weer raar vind is dat ze vaak de A en B omgedraaid hebben.
100 tickets per map? Lijkt me wat veel. 75 was prima.
Slechte uitwerking vind ik Flood zone.
Leuk dat je nu vanaf de andere kant komt, maar waarom stopt het spel midden op de map?
Daar hadden nog wel 1 of 2 sets mcoms bij gekund.
Ik had gehoopt dat de spelers die niks van rush snappen ook een tweak zouden hebben gehad,
maar dat is helaas niet zo
Ik moet zeggen dat het allemaal lekker vloeiend loopt
Rush veranderingen zijn leuk gedaan (containers hier en daar, voertuigen verwijderd, mcoms op andere plaatsen). Wat ik dan wel weer raar vind is dat ze vaak de A en B omgedraaid hebben.
100 tickets per map? Lijkt me wat veel. 75 was prima.
Leuk dat je nu vanaf de andere kant komt, maar waarom stopt het spel midden op de map?
Ik had gehoopt dat de spelers die niks van rush snappen ook een tweak zouden hebben gehad,
maar dat is helaas niet zo
De 3 rondes die wij gespeeld hebben met de nieuwe Rush werden we als attacker geraped.. Is het nog de moeite waard om opnieuw te proberen, of zijn de teams veelal uit ballans/zitten er teveel ***snipers in de teams?
Dat verschilt echt per potje.
Als je een team hebt wat wel weet wat de bedoeling is en een beetje samenspeelt zijn het leuke potjes.
Soms zijn de teams in balans, soms niet.
Als er in het andere team een 6-tal mensen zit met dezelfde clantag weet je vaak al hoe laat het is.
Zelfde als met de hoeveelheid snipers: soms veel, soms niet.
Don't blame the game, blame the players
Ik vind nog steeds dat er een uitgebreide tutorial in BF4 moet, en dat als je niet voor
de objectives speelt je niks op rush/cq maps te zoeken hebt.
Dus mijn tip: zoek squadmates om mee samen te spelen.
Vooral op rush levert dat voordeel op.
Als je een team hebt wat wel weet wat de bedoeling is en een beetje samenspeelt zijn het leuke potjes.
Soms zijn de teams in balans, soms niet.
Als er in het andere team een 6-tal mensen zit met dezelfde clantag weet je vaak al hoe laat het is.
Zelfde als met de hoeveelheid snipers: soms veel, soms niet.
Ik vind nog steeds dat er een uitgebreide tutorial in BF4 moet, en dat als je niet voor
Ik speel eigenlijk alleen maar met mensen waarmee ik in een party zit, zonder is Battlefield voor mij niet heel lang leuk. Probleem is die players; verbaasd me altijd hoe weinig mensen hier roepen dat ze als debielen op 1000m+ lopen te snipen, terwijl ik in een willekeurige match zeker 20% van zulke teammates heb.dvdkiwi schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 13:29:
[...]
met als gevolg dat je met 500+ tickets verschil verliest.
Ik ben denk ik de enige die BF nu echt niet lekkerder vind spelen
Dat gekut met die wapens was voor mij echt niet nodig. Die bloedeffecten passen ook niet. Nade spam was een non-existent probleem. Recoil dat opeens niet meer hoeft. De potjes die ik tot nu toe heb gespeeld waren super ongebalanceerd, maar dat kan toeval zijn. Quit je zo'n potje kom je vervolgens op dezelfde server terug in het andere team. Het lopen is iets soepeler, maar daar merk je nu niets meer van. Ik kan er om de een of andere reden nog niet inkomen.
[/Rant]
[/Rant]
Sinds vandaag een server gehuurd met ons platoon.djmelvee schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 11:42:
Ik zie ook nergens Rented Servers staan. Heb het, toen het net nieuw was in BF4, een aantal dagen zien staan. Daarna verdwenen en nooit meer tevoorschijn gekomen.. Snap er niks van!
Stond in eens een button dat we konden huren.
Gisteren na lange tijd weer wat potjes gespeeld op de PS4. Moet wel zeggen dat het echt een stuk soepeler draait na de update. Veel minder haperingen en frame drops. Mooie update. Nu maar weer wat meer inkomen in dat spelen.
Heb geapplyed op het platoon voor de PS4, maar nog niets gehoord! lijkt me tof om eens wat potjes samen met mensen te spelen.
Ik vond het al vreemd dat ik op de PS4 ineens in de parkeergarage begon i.p.v. op dat open grasveld zoals op de PS3. Ik dacht dat dat standaard zo was, maar dat is dus sinds de updatedvdkiwi schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 10:32:
..
...
PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V
Yep, dat is waar de CTE community al die tijd mee aan het testen is geweest: nieuwe postities van mcoms om het uitdagender (of juist makkelijker?) te maken.
Op bv Siege is het weghalen van de chopper een dikke plus, maar met rush Flood Zone vond ik persoonlijk weinig mis.
Op veel maps zijn nu extra zeecontainers geplaatst, dus je hebt weer wat extra dekking.
Mij bevalt het meeste wel
Op bv Siege is het weghalen van de chopper een dikke plus, maar met rush Flood Zone vond ik persoonlijk weinig mis.
Op veel maps zijn nu extra zeecontainers geplaatst, dus je hebt weer wat extra dekking.
Mij bevalt het meeste wel
Ik hoorde anders dat veel maps er nog niet beter op zijn geworden. Vooral ook omdat de teams nog steeds zo'n onbalans hebben. Wat mij betreft mag een server wel strenger zijn. Iemand die zwaar negatief staat of al vele minuten weinig heeft uitgevoerd, mag wat mij betreft wel naar de bootcamp (of hoe die tutorial-map heet) worden gestuurd.
Ik blijf het zeggen: het ligt echt aan de spelers, niet aan het spel.
Meerendeel heeft geen clou wat een objective is.
Test range bedoel je
Meerendeel heeft geen clou wat een objective is.
Test range bedoel je
Bij deze toegevoegd. Heb al een maand geen BF4 meer gespeeld, mede door Destiny. Als de laatste DLC uit is wil ik het wel weer gaan oppakken, ben ook wel benieuwd naar de grote patch wijzigingen.Victor.S schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 18:55:
Heb geapplyed op het platoon voor de PS4, maar nog niets gehoord! lijkt me tof om eens wat potjes samen met mensen te spelen.
De spelers zijn er in ieder geval niet beter op geworden.
Wat een dramapotten weer.
Beter maken ze de volgende BF 100 euro zodat er alleen BF spelers in de game zitten
Beter maken ze de volgende BF 100 euro zodat er alleen BF spelers in de game zitten
hear, hear!!dvdkiwi schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 15:06:
De spelers zijn er in ieder geval niet beter op geworden.
Echt iedereen speelt Destiny, dus als mensen willen spelen (ps4, headset en voornamelijk rush),
stuur maar een friend request
Zal ik vandaag doen! Drukke week achter de rug, dus vandaag weer even spelen.dvdkiwi schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 23:57:
Echt iedereen speelt Destiny, dus als mensen willen spelen (ps4, headset en voornamelijk rush),
Maar eerst:
Mis je ons kiwi 😁😁👍dvdkiwi schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 23:57:
PSN ID = steppa87
Jaaa
Heb gisteren maar wat lui van een Spaanse clan toegevoegd.
Waren de enige die het spelletje leken te snappen
Heb gisteren maar wat lui van een Spaanse clan toegevoegd.
Waren de enige die het spelletje leken te snappen
Het is inderdaad jammer dat PTFO niet heel veel gedaan wordt, denk dat toch die beloningen wat omhoog moeten. Beloningen voor het spelen mét je squad zijn al wel goed, merk ook echt dat het heerlijk speelt als je met zijn 4'en op 1 ding focust. Voor iedereen die eens samen wilt spelen, PSN: Radi4tion_94. Speel voornamlijk nog conquest en af en toe TDM, heb het spel ook pas een klein weekje, maar veel ervaring met deel 3 (op de pc).
Voor het eerst sinds Destiny Battlefield weer opgestart. Dat is wennen. Rambo weer afleren want je hebt geen super die je in kan zetten en de dubble jump werkt ook niet echt.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Spelen de laatste tijd teveel noobs, blij dat we nu eigen server hebben met simpele regels. PTFO! En geen gecamp op gebouwen en bergjes. Voor wie joinen wil, zoek maar op D3KS.
Mocht er nog iemand een gezellige platoon op PS3 zoeken, vanwege te weinig mensen in de Tweakers platoon, laat het me even weten! We zijn op zoek naar gezellige lui die, terwijl ze achterlijk doen, ook serieus kunnen spelen haha
Pfff, gisteren alleen maar slechte teams aan onze kant...
Rush maar even ingewisseld voor conquest large, verliezen we met 610 tickets.
We hadden af en toe 1 vlag
Wel gezellig om weer eens met wat mensen samen te spelen
We hadden af en toe 1 vlag
Was inderdaad niet altijd even makkelijk, ghehe. Maar wel leuk om met wat een vollere party te spelen :-)dvdkiwi schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 11:57:
Pfff, gisteren alleen maar slechte teams aan onze kant...
We hadden af en toe 1 vlag![]()
Ben in twijfel. Laatste tijd echt veel battlefield gedaan maar twijfel om premium te kopen! Krijg ik alle battlepacks die tot nu toe uitgekomen zijn allemaal? Of alleen die nu nog uit gaan komen? En zijn de mappacks de moeite waard!?
Toen ik in december premium aanschafte kreeg ik in een keer alle battlepacks die tot dan toe waren uitgekomen, dus ik neem aan dat dat nog steeds zo is.
V.w.b. de mappacks, daar moet je wat mij betreft van houden. Ik vind Naval Strike en Second Assault wel de leukste, dan Dragon's Teeth, en als laatste staat bij mij China Rising.
Ik heb op de mappacks overigens wel nagenoeg alleen conquest gespeeld, en niet de nieuwe modi die in die packs geïntroduceerd zijn zoals Carrier Assault of Air Superiority.
Uiteraard heb ik deze gamemodi wel een aantal keer geprobeerd, maar om nou te zeggen dat ik ze allemaal even geslaagd vind, mwah...
Carrier Assault is in mijn optiek niet meer als een half potje conquest om daarna als een stel malloten 2 objectives op te blazen, waar je overigens - zo is mij in die paar potjes duidelijk geworden - totaal 0 kans op maakt indien je niet al onderweg bent naar die carrier als hij bijna open gaat omdat je anders gewoon te laat bent.
Ook Air Superiority heb ik een paar keer gedaan (lees: maximaal 5 keer), maar ten eerste daar bak ik gewoon echt he-le-maal niks van, en ten tweede kwam ik daar op de PS3 zelden volle servers tegen, dus die modus heb ik links laten liggen.
Idem met Capture the Flag eigenlijk, die modus vind ik wel aardig, heeft wel wat weg van Obliteration, maar de hoeveelheid volle servers die ik vond toen ik het wilde spelen waren ook hier beperkt, en als ik er een gevonden had, dan werd er voornamelijk ergens met een vlaggetje gecampt door 1 of 2 personen, waardoor de rest eigenlijk een grote pot TDM werd
Overigens zijn er een aantal dingen veranderd te zijn in de "Fall patch", waaronder de spawnplekken in de Carrier Assault nadat de carrier open is/gaat, dus wellicht dat je nu wat meer kans hebt om die objectives op te blazen als je nog aan de andere kant van de map bent, maar dat heb ik nog niet kunnen testen.
Klinkt allemaal niet echt heel overtuigend wellicht, maar als ik het nu nogmaals zou moeten kopen, zou ik het meteen weer doen. Uiteindelijk scheelt het geloof ik een tientje tussen alle packs los kopen, of premium worden, dus daarvoor hoef je het niet te doen, maar de early access, battlepacks, en het dubbel XP weekend iedere maand zijn wel leuke extra's.
Heb je het nodig? Nee, maar als je het geld er hebt liggen, en je verwacht nog veel te gaan spelen, dan zou ik het in ieder geval wel doen.
Als ik bijvoorbeeld naar mezelf kijk, ik heb nu 678 uur gespeeld volgens Battlelog, dus als ik de prijs van de game en premium bij elkaar optel, en dat deel door het aantal gespeelde uren (€ 110,- / 678 uur) kom ik uit op ongeveer € 0,16 per gespeeld uur wat ik nu aan de game kwijt ben, dus tja, daar kan je het wel voor doen wat mij betreft
V.w.b. de mappacks, daar moet je wat mij betreft van houden. Ik vind Naval Strike en Second Assault wel de leukste, dan Dragon's Teeth, en als laatste staat bij mij China Rising.
Ik heb op de mappacks overigens wel nagenoeg alleen conquest gespeeld, en niet de nieuwe modi die in die packs geïntroduceerd zijn zoals Carrier Assault of Air Superiority.
Uiteraard heb ik deze gamemodi wel een aantal keer geprobeerd, maar om nou te zeggen dat ik ze allemaal even geslaagd vind, mwah...
Carrier Assault is in mijn optiek niet meer als een half potje conquest om daarna als een stel malloten 2 objectives op te blazen, waar je overigens - zo is mij in die paar potjes duidelijk geworden - totaal 0 kans op maakt indien je niet al onderweg bent naar die carrier als hij bijna open gaat omdat je anders gewoon te laat bent.
Ook Air Superiority heb ik een paar keer gedaan (lees: maximaal 5 keer), maar ten eerste daar bak ik gewoon echt he-le-maal niks van, en ten tweede kwam ik daar op de PS3 zelden volle servers tegen, dus die modus heb ik links laten liggen.
Idem met Capture the Flag eigenlijk, die modus vind ik wel aardig, heeft wel wat weg van Obliteration, maar de hoeveelheid volle servers die ik vond toen ik het wilde spelen waren ook hier beperkt, en als ik er een gevonden had, dan werd er voornamelijk ergens met een vlaggetje gecampt door 1 of 2 personen, waardoor de rest eigenlijk een grote pot TDM werd
Overigens zijn er een aantal dingen veranderd te zijn in de "Fall patch", waaronder de spawnplekken in de Carrier Assault nadat de carrier open is/gaat, dus wellicht dat je nu wat meer kans hebt om die objectives op te blazen als je nog aan de andere kant van de map bent, maar dat heb ik nog niet kunnen testen.
Klinkt allemaal niet echt heel overtuigend wellicht, maar als ik het nu nogmaals zou moeten kopen, zou ik het meteen weer doen. Uiteindelijk scheelt het geloof ik een tientje tussen alle packs los kopen, of premium worden, dus daarvoor hoef je het niet te doen, maar de early access, battlepacks, en het dubbel XP weekend iedere maand zijn wel leuke extra's.
Heb je het nodig? Nee, maar als je het geld er hebt liggen, en je verwacht nog veel te gaan spelen, dan zou ik het in ieder geval wel doen.
Als ik bijvoorbeeld naar mezelf kijk, ik heb nu 678 uur gespeeld volgens Battlelog, dus als ik de prijs van de game en premium bij elkaar optel, en dat deel door het aantal gespeelde uren (€ 110,- / 678 uur) kom ik uit op ongeveer € 0,16 per gespeeld uur wat ik nu aan de game kwijt ben, dus tja, daar kan je het wel voor doen wat mij betreft
Gisteren na een paar weken weer Bf geprobeerd, nog steeds wazige bullshit, lopen is fucked up, en lag is nog steeds hier en daar aanwezig. Buiten deze factoren om irriteren en de mensen me gewoon. Klaar met deze game.
Ligt het aan mij of vliegt de attack heli nu iets beter?
Ik kon 'm gisteren aardig in de lucht houden op Dawnbreaker.
Later erin gespawned als gunner, vliegt de piloot tegen een gebouw aan... 25% damage.
Springt ie eruit...
Ejecten uit een chopper zou verboden moeten worden.
Het overschot aan snipers heeft ook zo zijn voordelen; nog 1 knife ribbon voor de medal
Later erin gespawned als gunner, vliegt de piloot tegen een gebouw aan... 25% damage.
Springt ie eruit...
Het overschot aan snipers heeft ook zo zijn voordelen; nog 1 knife ribbon voor de medal
Een voertuig verlaten waar je wat aan hebt moet sowieso verboden worden, tenzij je 100% zeker bent dat je het loodje legt als je blijft zitten
Super chill dat je op de PS4 het dubbele aantal voertuigen hebt als op de PS3, maar dat wil niet zeggen dat je dan ook dubbel zo hard die dingen als taxi moet gebruiken
Een quad of dirtbike oké, maar ga geen tanks, attack boats of anti air als taxi gebruiken
Super chill dat je op de PS4 het dubbele aantal voertuigen hebt als op de PS3, maar dat wil niet zeggen dat je dan ook dubbel zo hard die dingen als taxi moet gebruiken
Een quad of dirtbike oké, maar ga geen tanks, attack boats of anti air als taxi gebruiken
De piloot kan alleen ejecten als de copter leeg isdvdkiwi schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 02:20:
Ligt het aan mij of vliegt de attack heli nu iets beter?
Springt ie eruit...![]()
Dat soort spelers blijf je altijd houden denk ik. Om die reden speel ik 99% van de tijd Conquest, daar kan je zelf nog rechtzetten als de rest het niet goed doet.
Op de PS3 met BF3 ging dat overigens een stuk makkelijker dan nu, want daar had je maar 12 tegenstanders. Als ik nu een game join en ik zie dat we 300+ tickets achterstaan probeer ik altijd team te switchen en anders leave ik gewoon.
Op de PS3 met BF3 ging dat overigens een stuk makkelijker dan nu, want daar had je maar 12 tegenstanders. Als ik nu een game join en ik zie dat we 300+ tickets achterstaan probeer ik altijd team te switchen en anders leave ik gewoon.
Lol
Damavand Peak basejump
I don't always play support, but when I do 
Sinds de laatste patch kan je je eigen HUD helemaal aanpassen. Nu zie ik regelmatig filmpjes (o.a. Xfactor) waarbij het HUD systeem voor laser toggle, medkit etc e.d. uitgezet is.

Kan dit met de laatste patch nu ook voor console of niet?
Zou wel mooi zijn, hoe minder onnodige info op je scherm hoe beter

Kan dit met de laatste patch nu ook voor console of niet?
Zou wel mooi zijn, hoe minder onnodige info op je scherm hoe beter
Volgens mij kan je dat aanpassen inderdaad, van 0-100%. Ik zag de optie voorbijkomen, maar heb hem aan laten staan. Vooral bij recon, die ik niet zo vaak gebruik, weet ik nooit welke gadget waar zit.
Welke setting is dat dan?Uffeltje schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 10:20:
Volgens mij kan je dat aanpassen inderdaad, van 0-100%. Ik zag de optie voorbijkomen, maar heb hem aan laten staan. Vooral bij recon, die ik niet zo vaak gebruik, weet ik nooit welke gadget waar zit.
Options -> gameplay -> inventory hud visibility
ThanksUffeltje schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 10:32:
Options -> gameplay -> inventory hud visibility
Ik heb mijn map op 150% gezet en de opacity van een hele hoop dingen lager gezet
. Echt fijn dat ze dit hebben toegevoegd.
Nu nog de slechte niet-objective spelende spelers kunnen verwijderen en het is helemaal mooi.
Wat een drama weer; Locker rush, veel medics, niemand revived.
Het lijkt wel of iedereen voor zichzelf speelt tegenwoordig...
Bah.
Bah.
Niet 'tegenwoordig'. Dit is helaas al héél lang zo. Je komt écht teamplay alleen tegen bij óf mensen die hardcore gamen óf bij 'kleinere' games. Zo was bv RTCW: ET vroeger een énorm succes op het gebied van teamplay omdat je anders gewoonweg de matches absoluut niet kon winnen. Individuele skill maakte alles wél veel makkelijker. En het was zéér community gericht (clan servers etc). Eigenlijk moeten we dat gewoon weer terug hebben in BF of CoD format. Hell ik zou zelfs een RTCW multiplayer remake kapot spelen op zowel PC als Consoledvdkiwi schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 22:12:
Nu nog de slechte niet-objective spelende spelers kunnen verwijderen en het is helemaal mooi.
Bah.
Punt is eigenlijk dat de 7-10 man waar ik altijd Battlefield mee speelde, en dus wel weten hoe het spelletje werkt, allemaal Destiny spelen...
Als die weer mee gaan spelen wordt het al een stuk leuker
Ik speel nog wel regelmatig BF4. Ik zal de platoon eens joinen, dan kunnen we eens met zijn allen spelen. Sinds Destiny speel ik ook bijna alleen maar alleen. 
Als iemand mij wil bevestigen voor de platoon zou ik dat fijn vinden. Spelen jullie trouwens met headset of ook zonder? Zelf heb ik hem nooit aangekoppeld, totdat ik hoor dat er anderen zijn die hem hebben aangesloten.
Als iemand mij wil bevestigen voor de platoon zou ik dat fijn vinden. Spelen jullie trouwens met headset of ook zonder? Zelf heb ik hem nooit aangekoppeld, totdat ik hoor dat er anderen zijn die hem hebben aangesloten.
[ Voor 40% gewijzigd door Uffeltje op 14-10-2014 11:13 ]
Ging wel aardig toch gisteren!dvdkiwi schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 09:55:
Punt is eigenlijk dat de 7-10 man waar ik altijd Battlefield mee speelde, en dus wel weten hoe het spelletje werkt, allemaal Destiny spelen...
Destiny ? Wat is datdvdkiwi schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 09:55:
PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton
Zeker weten!
Lekkere potten gespeeld
@Uffeltje:
Mensen waarmee ik samen speel heb ik gewoon toegevoegd via PSN.
Ik zie de meerwaarde niet echt van een platoon.
Verwijderd
Wil ik na weken weer eens BF4 spelen op de ps3, ligt PSN er uit.....
Iemand een idee hoe lang die onzin gaat duren?
Iemand een idee hoe lang die onzin gaat duren?
dvdkiwi schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 13:12:
[...]
...
Lol 
Ik heb mijn NL embleem, is mooi zat
*Kiwi vind het tweakers logo niet zo mooi*
Als ik op Metro 64 1/3e van alle revives voor mijn rekening neem en zelf geen enkele revive ontvangen heb is er toch iets mis: http://battlelog.battlefi...66427303762560/184351504/
Terwijl er medics genoeg in ons team zitten. Maar iedereen heeft een M320 bij ipv een defib.
Daarnaast ook nog een sloot aan engineers (wraaom neem je engineer op Locker of Metro?).
Zelfde verhaal later op 3200 tickets Locker: http://battlelog.battlefi...08947094737984/184351504/
Sta ik daar met met 57 kills tussen lui die een shitload aan kills meer gemaakt hebben.
Enige revives die ik daar kreeg waren van mijn squadgenoten die toevallig bekenden zijn.
Ik heb mijn NL embleem, is mooi zat
*Kiwi vind het tweakers logo niet zo mooi*
Als ik op Metro 64 1/3e van alle revives voor mijn rekening neem en zelf geen enkele revive ontvangen heb is er toch iets mis: http://battlelog.battlefi...66427303762560/184351504/
Terwijl er medics genoeg in ons team zitten. Maar iedereen heeft een M320 bij ipv een defib.
Daarnaast ook nog een sloot aan engineers (wraaom neem je engineer op Locker of Metro?).
Zelfde verhaal later op 3200 tickets Locker: http://battlelog.battlefi...08947094737984/184351504/
Sta ik daar met met 57 kills tussen lui die een shitload aan kills meer gemaakt hebben.
Enige revives die ik daar kreeg waren van mijn squadgenoten die toevallig bekenden zijn.
PS Store discounts:
http://blog.eu.playstatio...savings-fresh-deals-week/
oa:
China Rising – Was £11.99/€14.99/$22.95, now £4.99/€5.99/$8.95
Second Assault – Was £11.99/€14.99/$22.95, now £4.99/€5.99/$8.95
Naval Strike – Was £11.99/€14.99/$22.95, now £4.99/€5.99/$8.95
Dragon’s Teeth – Was £11.99/€14.99/$22.95, now £4.99/€5.99/$8.95
All Battlefield discounts end on 29th October 2014 and have an additional 10% discount for PS Plus members.
http://blog.eu.playstatio...savings-fresh-deals-week/
oa:
China Rising – Was £11.99/€14.99/$22.95, now £4.99/€5.99/$8.95
Second Assault – Was £11.99/€14.99/$22.95, now £4.99/€5.99/$8.95
Naval Strike – Was £11.99/€14.99/$22.95, now £4.99/€5.99/$8.95
Dragon’s Teeth – Was £11.99/€14.99/$22.95, now £4.99/€5.99/$8.95
All Battlefield discounts end on 29th October 2014 and have an additional 10% discount for PS Plus members.
Mwah Locker vind ik wel leuk1, en de laatste paar keer dat ik die speelde werd er ook nog wel wat gerevived. True, niet veel aangezien ik meestal de "Master healer" ben en 90% volgens mij als support speelt, maar bij Metro vind ik het helemaal geen doen. Daar is het over het algemeen echter ieder voor zichMartinspire schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 15:21:
Tjah, je moet Metro en Locker ook gewoon niet spelen (als je teamplay zoekt). Het is gewoon een schiettent en een hele saaie ook nog.
Wat ik dan wel weer leuk vind, is om Metro op hardcore te spelen als recon, dat is goed voor de spawn beacon bonussen
1Qua gameplay an sich, niet voor het hoge gevoel van teamplay ofc.
[ Voor 6% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 15-10-2014 17:50 ]
Mensen toevoegen is altijd handig inderdaad. Via het platoon kan ik met Battlelog meteen zien wie er online zijn en op welke servers ze spelen. Met één muisklik kan ik dan joinen, zonder dat ik dan iedereen moet toevoegen.dvdkiwi schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 13:12:
[...]
Zeker weten!
Lekkere potten gespeeld
@Uffeltje:
Mensen waarmee ik samen speel heb ik gewoon toegevoegd via PSN.
Ik vind het emblem wel tof, alleen vond ik mijn eigen emblem nog wat beter. Gelukkig kan ik wisselen tussen de twee wanneer ik wil.
[ Voor 11% gewijzigd door Uffeltje op 15-10-2014 18:51 ]
Is de single player bug waarbij je alle progressie verliest eigenlijk gefixt?
Hoe kan ik als lid van Tweakers-platoon snel andere Tweakers joinen in een game via PS4?
|| AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F | INNO3D RTX 4090 iCHILL X3 | Fractal Design Meshify 2 | 2x LG Ergo 32UN880 | Thermalright Peerless Assasin 120 SE | G.Skill Trident Z5 Neo 32GB DDR5 | BE QUIET! Pure Power 12 M 850W | WD Black SN850X 2TB ||
Mooie korting, ga 'm eens downloaden. Heb het gevoel dat CoD toch weer niks wordt, dus.....
Edit: wat zijn de goede dlc's en welke kan ik beter vermijden? Zal zo eens wat spelers toevoegen, wel leuk om met een clubje te spelen.
Edit: wat zijn de goede dlc's en welke kan ik beter vermijden? Zal zo eens wat spelers toevoegen, wel leuk om met een clubje te spelen.
[ Voor 43% gewijzigd door ChrisLNFF op 15-10-2014 20:56 ]
4X de single player doorlopen, nooit problemen gehad...PsychoBoyJack schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 19:38:
Geen idee dus
Is het niet te doen om 'm in 1 keer te doorlopen?
Nou.... ik ga het maar eens proberen. Word de zoveelste keer dat ik Bonnie Tyler moet aanhoren...dvdkiwi schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 21:25:
[...]
4X de single player doorlopen, nooit problemen gehad...
Geen idee dus
Is het niet te doen om 'm in 1 keer te doorlopen?
Als de freezes zijn verholpen, is dat probleem ook verholpen. Daar lag het namelijk aan.PsychoBoyJack schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 19:38:
Gisteren gekocht, vandaag de mp ingestapt. Heerlijk spel, maar waarom zo omslachtig je vrijgespeelde attachments op je wapens zetten? Heb ff moeten googlen hoe en wat....
Kwestie van wennen 
Straks weet je niet beter...
Straks weet je niet beter...
Ter info, in de PSN store is BF4 premium (met PLUS) nu maar 17,99!
Die bug is op zijn Dice gefixed, je progressie blijft behouden maar ik had na het spelen van single player een reset van mijn loadouts op multi player. Kon dus weer alles op nieuw instellen qua wapens voertuigen.PsychoBoyJack schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 19:38:
Net als met het missende geluid/textures aan het begin. Dan bouwen ze gewoon een countdown tot het spel begint in met het loadout-scherm, en zo vind die bug niet meer plaats.
Het is meer vermijden door wat anders toe te voegen dan echt de fout eruit te halen..
Het is meer vermijden door wat anders toe te voegen dan echt de fout eruit te halen..
Let op:
~~~[html]Op de man spelen doen we nergens op tweakers, dus ook niet hier
Er zijn voor de Xbox One en de PS4 platoons beschikbaar, die kun je joinen via de volgende links:
<a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/3571873308087887416/'>Xbox One</a> - <a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/9144291971211376657/'>PS4</a>
Melden dat je gejoined bent is niet nodig.~~~[/html]
~~~[html]Op de man spelen doen we nergens op tweakers, dus ook niet hier
Er zijn voor de Xbox One en de PS4 platoons beschikbaar, die kun je joinen via de volgende links:
<a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/3571873308087887416/'>Xbox One</a> - <a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/9144291971211376657/'>PS4</a>
Melden dat je gejoined bent is niet nodig.~~~[/html]