Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
En, merk je grafisch veel verschil? Ik wil namelijk ook de overstap maken van mijn pc naar een playstation (speel met de settings op high). Vind het lastig te beoordelen via youtube aangezien het op een tv in het echt toch heel anders speeltDAMAGE schreef op maandag 01 september 2014 @ 16:03:
Zo! Ik had vrijdag al mijn BF4 versie van Battlefield binnen gekregen en vandaag dan ook eindelijk mijn PS4. Ik als hardcore PC gamer wilde toch wel eens proeven hoe BF4 op de console speelt. Heb even wat singleplayer gedaan. Moet zeggen dat het erg lekker weg speelt, maar toch een stuk lastiger dan op de PC. Puur omdat ik de controls dus totaal niet ben gewend. Komende weken dus veel dingen leren en proberen te wennen aan de controls dat ik ook maar iets in de buurt kan komen van hoe ik op de PC speel.
Straks na het werk even wat multiplayer proberen
Op de PS4 is het grafisch gewoon heel erg goed. Maar op de PC is het gewoon allemaal net wat scherper nog. De framedrops zijn wel tergend op de PS4 en ligt gewoon aan het feit dat BF4 gewoon een heel zwaar spel is wat op bepaalde plekken gewoon tergend slecht geoptimaliseerd is. Met name is Siege of Shanghai heb je framedrops. Hier en daar in Zavod, in Hainan Resort ook. En als het gebouw instort is het helemaal een stotterfest. Dit laatste heb je trouwens ook op een hele dikke game PC. Maar de framedrops heb ik niet zo erg op de PC. Maar dat mag ook wel met 2 GTX 780's.
Als je gewoon lekker casual en relaxed wil gamen is een PS4 prima! Maar voor shooters blijf ik altijd bij mijn main platform, de PC. Met als uitstapje naar de PS4 gewoon omdat ik eens wil weten hoe dat is. En het bevalt me best prima! Maar zo goed als op de PC ga ik op deze PS4 nooit worden ben ik bang.
[ Voor 14% gewijzigd door DAMAGE op 02-09-2014 17:22 ]
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Ik denk dat je als PC speler op de console vooral moet wennen aan de besturing van de tank/IFV, het draaien van je primary als driver en turret als gunner gaat tergend langzaam vergeleken met de PC versie, wat dan op zijn beurt weer erg nep oogt
Maar deze hebben overal dezelfde prijs, omdat ze uiteindelijk redeem codes van PSN zijn. Dus eigenlijk zijn het geen Keys.Jackal131 schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 16:22:
[...]
Is natuurlijk niet helemaal waar. Season passes e.d. kan toch ook gewoon via de redeem code functie?
Dat is ook een vorm van een key...
Na twee dagen een beetje lopen klooien en daarbij 0,0 shooter ervaring te hebben op consoles ben ik best trots op mezelf
PSN is trouwens Rice_NL (voor wie een keer een potje samen wil spelen voeg maar toe! roep wel even wie je bent op GoT zodat ik weet wie wie is
[ Voor 11% gewijzigd door DAMAGE op 03-09-2014 03:52 ]
Mijn maat, zonder premium, voordat hij een premium onderdeel wilt spelen met BF4, logt hij in op mijn account op zijn PS4. Start BF4 op (ik ben premium) en gaat even in game. Sluit daarna af en logt in op zijn account en kan premium gaan spelen. Omslachtig, maar als je toch een keer premium mee wilt doen is dit wel een oplossing. Zeker als je toch uren achter elkaar blijft spelen.DAMAGE schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 16:29:
Precies ik hoopte eigenlijk dat er ergens een goedkope code was om te redeemen. Was al even wezen zoeken maar kon niet veel soeps vinden. En om nu nóg een keer 50 euro uit te gaan geven voor Premium. Wil het wel graag, maar heb al ong 100 euro voor de PC versie uitgegeven, nu dan dus nog 50 euro extra voor een BF op de PS4 en dan zou je nog een keer 50 euro voor Premium moeten uitgeven. Vind dat een beetje te veel van het goede eigenlijk. Maar wel jammer, want een paar vrienden met een PS4 versie hebben natuurlijk wel weer premium en dan kunnen we alleen op de vanilla maps spelen als ik mee speel.
Kan gebeuren dat je je maat dan niet meer ziet in het multiplayer scherm, om zo even makkelijk zijn game te joinen. Als je op touchpad drukt kan je wel gewoon op hem staan en zijn game joinen. Of je maakt f een squad aan
Heb je even op Origin toegevoegd
Inloggen op een account met premium en de premium onderdelen downloaden vanuit downloads is PS-Store, klinkt een stuk minder omslachtig..Streskip schreef op woensdag 03 september 2014 @ 05:53:
[...]
Mijn maat, zonder premium, voordat hij een premium onderdeel wilt spelen met BF4, logt hij in op mijn account op zijn PS4. Start BF4 op (ik ben premium) en gaat even in game. Sluit daarna af en logt in op zijn account en kan premium gaan spelen. Omslachtig, maar als je toch een keer premium mee wilt doen is dit wel een oplossing. Zeker als je toch uren achter elkaar blijft spelen.
PSN ID = steppa87
Net aan KZ Shadow Fall gezien met de intentie om deze te platten...
Zodra de multiplayer klaar is kom ik weer eens BF, maar dat duurt nog wel een maand.
Minstens
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Compilatie video van 2 potjes vorige week met wat Tweakers, o.a. kiwi en steppa. Conclusie: de SRAW is ook ideaal voor rooftop snipers
De SRAW is ideaal voor vrijwel alleskazuka schreef op woensdag 03 september 2014 @ 10:24:
Ook maar eens met ShareFactory aan de gang geweest, werkt best intiuitief!
Compilatie video van 2 potjes vorige week met wat Tweakers, o.a. kiwi en steppa. Conclusie: de SRAW is ook ideaal voor rooftop snipers![]()
[video]
Vooral het choppers/repairen was een mooi stuk! Lekker SRAWEEENN
PSN ID = steppa87
Dat werkte op de PS3 uitstekend maar niet op de PS4djmelvee schreef op woensdag 03 september 2014 @ 08:47:
[...]
Inloggen op een account met premium en de premium onderdelen downloaden vanuit downloads is PS-Store, klinkt een stuk minder omslachtig..
Ik zal binnenkort even een kleine compilatie maken van kills die ik gedaan heb op de PS4. Ik moet zeggen, sinds vandaag heb ik het eindelijk wat in de vingers. Hier en daar nog wel wat gekke dingen, maar na 3 dagen volop BF4 op de PS4 kan ik eindelijk zeggen dat ik mensen die ik zie neer kan knallen. Dat geeft een erg goed gevoel!
met freezes waarbij je je ps3 opnieuw moet starten, heb ik geen last meer van gehad.djmelvee schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 14:58:
Afgelopen dagen echt continue weer last van freezes op de PS3. Iemand ander nog meer? Dacht dat dit redelijk was verholpen, zeker anderhalve maand geen last van gehad. Maar nu is het dubbel zo hard terug heb ik het idee..
echter heb ik af en toe wel last van ernstige lag, zo erg dat het 10 seconden niet meer speelbaar is. (en je dus hoogstwaarschijnlijk dood gaat)
[ Voor 3% gewijzigd door zekerpixels op 05-09-2014 15:08 ]
Volgens "Customrider" (zie hier), maar ook volgens "armeennabavi" iets verderop in datzelfde topic (Klik), zou je met een grote bek tegen EA customer support overigens alsnog een eind moeten komen... But that’s not all—there are also more perks yet to be announced, so stay tuned. Content will only unlock after the release of Battlefield 4™. Owners of Battlefield 4™ Premium for Xbox 360 will also get Premium access on Xbox One, offer expires 7/31/2014.
Ik wens je er in ieder geval succes meeOk listen up guys,
If you purchased Premium membership before the 31st July 2014 for Xbox 360 you should be able to transfer your Premium to Xbox One.
Here's what you need to do.
After logging in to your Origin account here.I know this as an senior EA customer support delt with Microsoft on my behalf. But I had to re-purchace Premium before Xbox would refund me to my live account.
- Click on "Help Center" next to your login
- Select the correct country from top left hand corner.
- Select "Games" tag top left.
- Select "Battlefield 4".
- Scroll to bottom of the page and click on "Contact Us" tab.
- Chose contact option you wish to use.
- Follow given instructions.
- Once in chat explain your problem. You may be asked to verify your Origin account and the support operative has been authorized to give you a Premium code. This should sort you out. After applying your code to the XB1 you will need to re-download the DLC from the Xboxlive marketplace.
- Don't take "NO we can't help any further is there any thing else sir" as final.
- If at first you don't get the answer you want, return again until you do. Thats what I did.
- Also give Xbox support a go.
Please spread the word as it is only when asked does support seem to be giving this information up.
PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V
Zwevende tanks, schietende raketten, met twee kogels een heli uit de lucht schieten. Nee, dit spel heeft werkelijk de bodem bereikt. Waardeloos, echt een aanfluiting. Voor mij is het helemaal afgelopen met dat hele Battlefield, het is hetzelfde als CoD geworden.
Overigens vind ik die Railgun niet echt bijzonder, beetje zoals de .50's die je nu al op kunt pakken (M82A3). Het grote voordeel is dat je met dat ding ook armor kan uitschakelen en dat dat een instant hit is doordat dat ding met 8 km/s de map over schiet.. Leek me nogal overdreven, maar volgens Wikipedia klopt dat wel aardig met het type wat het Amerikaanse leger ooit getest heeft. Bovendien is het een battle pickup, dus het zal met dat ding allemaal wel niet zo'n vaart lopen.
Die tanks lijken me dan wel cool, al helemaal in het thema van de futuristische wapens. Verder zag ik daar overigens geen verschil tussen de tanks die je nu al hebt, behalve dat je deze dus kunt laten driften
Waar ik wel m'n twijfels over had in dit filmpje is die vliegende XD-1-accipiter, en die stationary SC-42, waarbij die XD-1 100% het nieuwe rooftop campen wordt, en die SC-42 wat mij betreft lichtelijk overpowered is, a.k.a. in dat filmpje schiet die gast een enemy met 1 shot neer die hij niet eens kan zien, om vervolgens 2 tellen later een chopper met 3 schoten uit de lucht te knallen
Maar goed, dit is een alpha, dus ik wil het allemaal nog wel eens zien, hoewel ik wel zeer benieuwd ben naar die "nepsoldaten" die op de map van de tegenstander zouden moeten verschijnen, vooral hoe ze dat uit gaan werken, en hoe en vooral hoe vaak je deze gadget dan in kunt zetten.
Ik kreeg wel een beetje een 'kijk, wij hebben ook een Advanced Warfare variant!' met al dat futuristische spul.
DICE heeft ook al uitgebreid uitgelegd dat de console versies ook extreem rushed waren en dat dat de inconsistente performance uitlegt. Zo voelt het ook. Prima spel, maar het had eigenlijk nog wel een paar maandjes optimalisatie kunnen gebruiken.DAMAGE schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 17:20:
Op de PS4 is het grafisch gewoon heel erg goed. Maar op de PC is het gewoon allemaal net wat scherper nog. De framedrops zijn wel tergend op de PS4 en ligt gewoon aan het feit dat BF4 gewoon een heel zwaar spel is wat op bepaalde plekken gewoon tergend slecht geoptimaliseerd is. Met name is Siege of Shanghai heb je framedrops. Hier en daar in Zavod, in Hainan Resort ook. En als het gebouw instort is het helemaal een stotterfest. Dit laatste heb je trouwens ook op een hele dikke game PC. Maar de framedrops heb ik niet zo erg op de PC. Maar dat mag ook wel met 2 GTX 780's.
Zeker waar, maar er gaan zeker net zoveel mensen zijn die ergens net niet out of bounds, of lekker binnen de eigen basis in een gebouw gaan staan om vanaf daar dat ding te besturenkazuka schreef op woensdag 10 september 2014 @ 08:47:
Die XD-1 lijkt me juist ideaal tegen rooftop campers. Weet niet of het een battle pickup is maar als je dat ding ook in Shanghai kan gebruiken kun je aardig huishouden op de daken van gebouwen
...
Nou ja, negeren valt niet mee als er een amerikaan camping cod faggit eat dig e.d. aan het gillen is met de tv op standje hard (hoogstwaarschijnlijk fox news), omdat je zijn orders negeert.PsychoMantis_NL schreef op woensdag 10 september 2014 @ 17:46:
Negeren kan altijdMuten voor zover ik heb kunnen vinden niet...
N.B. mijn squad bestaande uit maar liefst 3 personen was druk a+b van de vijand vrijwel continue bezet te houden op Zavod. Hij wilde ons liever in de middelste farmfest hebben.
Maar voor zover ik weet kun je de commander niet muten zoals je bij squadmates wel kunt.
Mocht je het toch gevonden hebben dan hou ik me in ieder geval aanbevolen
leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0
Offtopic @ BlaTieBla, mooie foto's
[ Voor 11% gewijzigd door zekerpixels op 11-09-2014 20:34 ]
haha dat is inderdaad knap lomp, en het storende is, die commander bedoeld het goed, aangezien hij gewoon een crate dropt op jouw exacte lokatie. Heb ook al een paar kills gemaakt op die manier.zekerpixels schreef op donderdag 11 september 2014 @ 19:25:
Die keren dat er een commander is, heb ik het eigenlijk niet echt door/stoor me er niet aan. wat wel vreselijk is dat die commander crates je kunnen killen, dat is me al een aantal keer overkomen.
Offtopic @ BlaTieBla, mooie foto's
Vervelend is ook dat je gewoon '' killed '' ben en dat er geen uitleg beschikbaar is.
Zou toch wel een partij mooi zijn, mocht dit wel werken.PsychoMantis_NL schreef op maandag 08 september 2014 @ 12:41:
Kan me voorstellen dat een grote bek opzetten ook wel voor de ps3/ps4 werkt, hoewel ik in de PlayStation store niet de notitie kon vinden dat de gratis transfer na 31 juli verlopen zou zijn.
Is er ondertussen trouwens al bekend wanneer de grote september update gaat komen...?
[ Voor 10% gewijzigd door djmelvee op 12-09-2014 10:48 ]
V.w.b. de september patch, daar heb ik nog niets over gehoord, ik zag alleen dat ze vanmiddag de boel weer een keer resetten, maar dit is volgens mij niet de patch maar puur de servers, aangezien dit maar weer een kwartiertje zou moeten gaan duren.
Meestal komt dan binnen een week de nieuwe uitbreiding.
Heb even deze video zitten bekijken, doet me denken aan Armored Kill:
http://youtu.be/7AwxPpJfkl4
(maker van de Battlefield top plays videos)
Hilarisch!!
Al sinds de BF3 top playsdvdkiwi schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 11:40:
Kijkt iemand wel eens de Battlefield bonus rounds van Bigmooney?
Hilarisch!!
[video]
https://powershellisfun.com
PS3 is verkocht, dus het is even wachten op m'n gratis cadeaukaarten van de mediamarkt en dan heb ik voor € 100,- een nieuwe PS4 incl. 2e controller, 1 jaar PS Plus en een game
[ Voor 3% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 13-09-2014 08:03 ]
Als dat zo zou zijn baal ik daar flink van, wat is nou een nieuwe dlc zonder nieuwe wapen
(nee niet die schrale railgun en sc-42 metal storm tellen niet mee)
PSN: Von_Smallhausn
Gratis cadeaukaarten??PsychoMantis_NL schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 08:02:
* PsychoMantis_NL gaat zich binnen nu en 14 dagen bij de PS4 spelers voegen
PS3 is verkocht, dus het is even wachten op m'n gratis cadeaukaarten van de mediamarkt en dan heb ik voor € 100,- een nieuwe PS4 incl. 2e controller, 1 jaar PS Plus en een game
Een tijdje terug is er hier in de regio (Arnhem/Nijmegen) een spitsmijden project geweest. Je kreeg toen geld voor iedere dag dat je buiten de spits naar je werk ging of de auto thuis liet, waarbij e.e.a. werd gebaseerd op waarnemingen door camera's boven de weg.
Ik heb toen besloten hier aan mee te doen, en af te wachten of het me wat op zou leveren. Ik heb namelijk gewoon een 9 tot 5 kantoorbaan, en wanneer ik met het OV ga dan ben ik minimaal een half uur extra onderweg omdat er geen bus vanaf station Elst naar mijn werk rijdt (a.k.a. ik moet lopen/fietsen), en tot mijn verbazing kreeg ik toch iedere maand een paar eurootjes bijgeschreven
Vervolgens kreeg ik halverwege vorig jaar een briefje dat ze gingen stoppen met het uitkeren van geld, en dat je daarvoor in de plaats punten ging sparen (Yay! -_-').
Toen ik voor een paar weken terug dacht "laat ik eens inloggen om te kijken wat ik nou met die punten kan", zag ik dat ik in een jaar tijd bijna 300,- aan punten had gespaard (puur op basis van het feit dat die camera's me op de heen én terugweg blijkbaar niet gezien hebben
Dus vandaar dat ik gratis cadeaukaarten heb
Het enige nadeel is dat ik afhankelijk ben met de aanschaf van m'n spullen (of in ieder geval tot aan het bedrag van de cadeaukaarten) van de door dat project ondersteunde winkels (in dit geval Mediamarkt en Bart Smit v.w.b. de PS4 + toebehoren).
Hierdoor zal ik een paar tientjes meer moeten betalen voor m'n PS4 als waar hij voor te vinden is op internet maar dat moet dan maar.
[ Voor 13% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 13-09-2014 10:58 ]
Maatje van me heeft zijn intro gemaakt. Goeie commentator, geinige dude haha!dvdkiwi schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 11:40:
Kijkt iemand wel eens de Battlefield bonus rounds van Bigmooney?
Hilarisch!!
[video]
Voor consoles ga je geen goedekopere versie vinden dan die in de Store, aangezien deze altijd via de store gedownload wordt. Op PC is het een ander verhaal, daar kun je op verschillende sites een key vinden.nickdew schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 08:53:
Waar kan je premium het goedkoopst krijgen?

The things you do for a PS4
Waarom factory reset dan? Duurt wel echt heeul lang. Geen standaard HDD?PsychoMantis_NL schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 15:17:
Hmmmmm... Die dude op Youtube loog dus niet toen hij zei dat het volledig factory resetten van je PS3 zo maar 6 uur in beslag kan nemen
[afbeelding]
The things you do for a PS4
Maar de HDD is wel gewoon de reguliere HDD die er bij aanschaf in zat. Ik las al dat het lang ging duren, maar (uiteindelijk) ruim 8,5 uur om een 120 GB HDD te formateren vind ik inderdaad ook wel wat overdreven, dat is geen al te hoge read/write volgens mij
Edit:
* PsychoMantis_NL is nu even Koos PlayStation loos
Iemand nog tips om de komende week door te komen?
[ Voor 13% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 17-09-2014 21:11 ]
ik speel op de ps4
PSN en BF4 naam is Angerblub
Dat is redelijk bizar inderdaad haha, maar liever langzamere read/write dan een HDD die het na 5 maanden begeeft though.PsychoMantis_NL schreef op woensdag 17 september 2014 @ 11:57:
Factory reset omdat ik hem verkocht heb i.v.m. de aanschaf van een PS4, en ik vind het niet echt nodig dat de nieuwe eigenaar mijn trophies/savegames/PSN zooi heeft
Maar de HDD is wel gewoon de reguliere HDD die er bij aanschaf in zat. Ik las al dat het lang ging duren, maar (uiteindelijk) ruim 8,5 uur om een 120 GB HDD te formateren vind ik inderdaad ook wel wat overdreven, dat is geen al te hoge read/write volgens mij
Edit:
* PsychoMantis_NL is nu even Koos PlayStation loos
Iemand nog tips om de komende week door te komen?
Netflix!?
En netflix doe ik niet aan, ik doe nog oldskool usenet'en
Ik ook. En Popcorn Time. En de rest.PsychoMantis_NL schreef op donderdag 18 september 2014 @ 15:55:
Haha inderdaad, maar dit was wel heul extreem
En netflix doe ik niet aan, ik doe nog oldskool usenet'en
Daarnaast schrok ik me ook nog een keer het apelazerus. Opeens werd gepromote naar level 01.... WTF!?
Dit gebeurde na een vage disconnect/reconnect. Na een herstart van BF4 was het weer normaal.
[ Voor 50% gewijzigd door BlaTieBla op 22-09-2014 11:36 ]
leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0
Nu speelt sinds een paar dagen het probleem dat wij niet tegelijk mulitplayer kunnen spelen. Een van ons krijgt dan de melding dat er geen verbinding met ea servers gemaakt kan worden. Diegene die het eerst inlogt kan dus wel de multi spelen en de andere niet. We kunnen beide gewoon inloggen op Xbox Live Gold.
Ik heb niks aan de instellingen van de xbox of router verandert. Router uit- en aanzetten helpt ook niet.
Dit speelt zich af sinds 2 dagen. Het ging jaren goed (BF 3) ook al staat de Connectivity op Moderate.
Iemand suggesties? Ik las wel op het beginscherm van BF4 dat EA bezig is met server migratie. Zou het daarmee te maken hebben?
Edit: zelfde probleem op dit forum maar geen oplossing: http://battlelog.battlefi...view/2955064784676746133/
[ Voor 26% gewijzigd door Mandrake466 op 24-09-2014 16:04 ]
Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent
Xbox Live: Miesjh NL
Ja, maar mocht niet baten!djmelvee schreef op woensdag 24 september 2014 @ 16:33:
Al een andere (vrije of eentje waarin al een apparaat, die werkt, zit aangesloten) port op je switch geprobeerd?
Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent
Compleet nieuwe switch proberen, maybe is 'ie overleden..
PSN: BlackthunderAwf
Ligt niet aan de switch aangezien andere apparatuur wel goed werkt. Beide Xboxen kunnen ook tegelijk inloggen op Gold Live. Ik heb de switch er tussenuit gehaald. Zelfde probleem!djmelvee schreef op donderdag 25 september 2014 @ 17:16:
[...]
Compleet nieuwe switch proberen, maybe is 'ie overleden..
Na de migratie/update van EA op 23-9 is het begonnen.
Ik lees hier en daar dat anderen er ook last van hebben. EA is weer lekker bezig.
They say that EA door ddos aanvallen meerdere ip vanuit 1 router tegenhoudt (zeg ik het goed?
[ Voor 9% gewijzigd door Mandrake466 op 26-09-2014 08:20 ]
Dat ging redelijk soepel ;-)BlackthunderAwf schreef op donderdag 25 september 2014 @ 19:05:
Vanavond mensen die willen spelen vanaf 21:30/22:00 op de PS4? Headset beschikbaar.
PSN: BlackthunderAwf
Gezocht: Nog 2-4 Squad leden !
PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton
Hmm.. Dan zou ik als ik jou was contact opnemen met EA Support. Misschien dat zij je meer kunnen vertellen of een trucje weten waardoor het wel werkt.Mandrake466 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 08:17:
[...]
Ligt niet aan de switch aangezien andere apparatuur wel goed werkt. Beide Xboxen kunnen ook tegelijk inloggen op Gold Live. Ik heb de switch er tussenuit gehaald. Zelfde probleem!
Na de migratie/update van EA op 23-9 is het begonnen.
Ik lees hier en daar dat anderen er ook last van hebben. EA is weer lekker bezig.
They say that EA door ddos aanvallen meerdere ip vanuit 1 router tegenhoudt (zeg ik het goed?). Dat zou dan verklaren waarom maar een van de xboxen wel mulitplayer kan spelen via dezelfde router.
Inderdaad. Veel leuker dan alleen spelen. Wellicht dat er vanavond nog meer willen aanschuiven?kdeboois schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 09:07:
[...]
Dat ging redelijk soepel ;-)
Gezocht: Nog 2-4 Squad leden !
Welke gamemodes spelen jullie?BlackthunderAwf schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 10:38:
[...]
Inderdaad. Veel leuker dan alleen spelen. Wellicht dat er vanavond nog meer willen aanschuiven?
Voeg me anders maar toe op psn/battlelog: Angerblub
zoek namelijk aantal actieve spelers waar ik leuk mee kan spelen
We deden iig Conquest. Eerst in hardcore mode, daarna wat softer. We hadden om 22:00 weer afgesproken. Komt dat jou ook wat uit?angerblub schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 13:38:
[...]
Welke gamemodes spelen jullie?
Voeg me anders maar toe op psn/battlelog: Angerblub
zoek namelijk aantal actieve spelers waar ik leuk mee kan spelen
tijdje geleden dat ik met voertuigen gespeeld heb maar is altijd leukBlackthunderAwf schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 13:57:
[...]
We deden iig Conquest. Eerst in hardcore mode, daarna wat softer. We hadden om 22:00 weer afgesproken. Komt dat jou ook wat uit?
Ik weet niet zeker of dat vanavond lukt maar anders lukt het zeker van het weekend of volgende week savonds wel
We zitten zelf ook niet veel in voertuigen hoor. Meer de punten pakken :-)angerblub schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 14:39:
[...]
tijdje geleden dat ik met voertuigen gespeeld heb maar is altijd leuk![]()
Ik weet niet zeker of dat vanavond lukt maar anders lukt het zeker van het weekend of volgende week savonds wel
Als je eerder online komt, laat maar weten. Ik ben, zoals het nu staat, de hele avond wel beschikbaar.
Yeps, al alle Commander-assignments 'completed'benmoei schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 17:53:
Iemand hier die de commandermode met een tablet speelt? Ik heb t opgepakt en ontdek steeds meer handige dingetjes... vooral met de emp drone..
Enkele tips: val met Cruise Missile de campers in Siege of Sanghai of Dawnbreaker aan = MultiKills
[ Voor 13% gewijzigd door Kozzmozz op 26-09-2014 19:06 ]
|| AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F | INNO3D RTX 4090 iCHILL X3 | Fractal Design Meshify 2 | 2x LG Ergo 32UN880 | Thermalright Peerless Assasin 120 SE | G.Skill Trident Z5 Neo 32GB DDR5 | BE QUIET! Pure Power 12 M 850W | WD Black SN850X 2TB ||
was ik op floodzone al volop mee bezig..Kozzmozz schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 19:05:
[...]
Yeps, al alle Commander-assignments 'completed'
Enkele tips: val met Cruise Missile de campers in Siege of Sanghai of Dawnbreaker aan = MultiKills
Niet op mijn tablet, die heb ik namelijk niet. Wel de Play Store laten denken dat mijn Nexus 4 een tablet is waardoor ik het daar dus wel op kan spelen.benmoei schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 17:53:
Iemand hier die de commandermode met een tablet speelt? Ik heb t opgepakt en ontdek steeds meer handige dingetjes... vooral met de emp drone..
Welkom terugPsychoMantis_NL schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 08:31:
Vanmiddag even langs de Mediamarkt om m'n PS4 op te halen, dus vanaf vanavond ben ik er weer bij![]()
Ik heb trouwens geen Premium/mappacks gekocht. Ik hoop niet dat dit hinderlijk is.
Op Battlelog zie ik maar weinig over de laatste DLC...
Beetje late reactie, maar nee, vanaf een uur of 8, en natuurlijk is dat geen probleemBlackthunderAwf schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 16:25:
Cool! Vanavond dus even een potje? Van hoe laat tot hoe laat ben je aanwezig?
Ik heb trouwens geen Premium/mappacks gekocht. Ik hoop niet dat dit hinderlijk is.
Maar damn wat speelt dat op de PS4 anders als op de PS3.. Ik heb serieus niet 1 potje gehad (m.u.v. TDM), waarin ik niet met een K/D van -15 ben geëindigd. Misschien eerst even bekijken hoe alles ook al weer ging voor ik naar een 64 man locker server spring
Anyhoe, na het transferren van PS3 naar PS4 heb ik nog wat lopen klooien op Battlelog, en daarbij viel me op dat ik nog wel bij het platoon zit, maar dat zowel het embleem als mijn tag weg zijn. Ik heb daarom zojuist even het platoon verlaten en opnieuw toegang aangevraagd, dus als een van de hoge omes mij weer even wil accepteren
Edit:
Djetpaction accepted your request to join Tweakers.
20 seconds ago
[ Voor 5% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 28-09-2014 09:03 ]
DonePsychoMantis_NL schreef op zondag 28 september 2014 @ 08:59:
[...]
Ik heb daarom zojuist even het platoon verlaten en opnieuw toegang aangevraagd, dus als een van de hoge omes mij weer even wil accepteren
En inderdaad is het heel erg wennen in het begin als je van 24p naar 64p gaat, je moet echt anders gaan spelen en denken merkte ik.
Wat me trouwens als eerste opviel is dat gigantische verschil in speelsnelheid. Goeie genade wat speelt dat op de PS4 soepel, en wat was de PS3 dan eigenlijk een oude troep
Edit: En natuurlijk, niet geheel onbelangrijk, netjes naast de steigers op Flood Zone. Goodbye Killed in Action omdat ik weer eens van die dingen af donder
[ Voor 30% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 28-09-2014 09:30 ]
Ik ben vanmiddag en vanavond wel beschikbaar. Vanmiddag rond 16:00 wat schieten?PsychoMantis_NL schreef op zondag 28 september 2014 @ 08:59:
[...]
Beetje late reactie, maar nee, vanaf een uur of 8, en natuurlijk is dat geen probleemM'n zwagertje was gisteren hier, dus ik heb samen met hem de hele avond een beetje lopen keten
(wellicht vanmiddag/vanavond een idee?)
Wat mij opviel in mijn battlelog dat hij alleen mijn pc account laat zien. Ik heb een ander email adres gebruikt voor Origin dan PSN. Dus ben ik nu verplicht dat ik een ander account op Battlelog moet gebruiken?
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Hoofdreden lijkt mij de hype rond Destiny.Prozaq schreef op maandag 29 september 2014 @ 11:38:
Tja jammer dat het zo lang duurt met die patch, de wat serieuzere spelers zijn wel een beetje klaar met bf4 heb ik het idee. Niet omdat het spel slecht is maar omdat het richting end of life gaat
PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton
Richting end of life gaat? Lijkt me wel erg vroeg na nog geen jaar, nog niet eens alle DLC is uit. Als je kijkt tot hoeveel jaar na release de meeste BF games nog gespeeld worden mag je toch aannemen dat dit nog laaang niet dood gaat (speel zelf af en toe nog 1943 en BC2 Vietnam).Prozaq schreef op maandag 29 september 2014 @ 11:38:
Tja jammer dat het zo lang duurt met die patch, de wat serieuzere spelers zijn wel een beetje klaar met bf4 heb ik het idee. Niet omdat het spel slecht is maar omdat het richting end of life gaat
Ook omdat de nieuwe BF een hele andere richting in gaat die lang niet iedereen aanspreekt zal dit echt nog wel lang populair blijven denk ik.
Tja bizar natuurlijk, maar hoelang lig je daarvoor te campen? En hopelijk niet op een hoog gebouw waar niemand je kan raken?Bobo221 schreef op zondag 28 september 2014 @ 19:52:
Ik heb vandaag een persoonlijk record verbroken met recon, een headshot van bijna 1400 meter.
Ik ben erg benieuwd naar de patch vanavond! Vooral de snelheid waarmee je kunt bewegen zie ik wel zitten. Weet iemand hoelaat hij beschikbaar komt?
~~~[html]Op de man spelen doen we nergens op tweakers, dus ook niet hier
Er zijn voor de Xbox One en de PS4 platoons beschikbaar, die kun je joinen via de volgende links:
<a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/3571873308087887416/'>Xbox One</a> - <a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/9144291971211376657/'>PS4</a>
Melden dat je gejoined bent is niet nodig.~~~[/html]