Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-11 07:33

Bullet NL

Eigen Wijs

Niet, je koppelt je Origin account namelijk aan je PSN/Xbox Live account.
Wil je dit veranderen, dan zal je dus in je Origin account een koppeling moeten maken met een ander PSN/Xbox Live account.

Het gaat je op Xbox zelf dus niet lukken.

Cogitationis poenam nemo patitur

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Bullet NL schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 20:50:
Niet, je koppelt je Origin account namelijk aan je PSN/Xbox Live account.
Wil je dit veranderen, dan zal je dus in je Origin account een koppeling moeten maken met een ander PSN/Xbox Live account.

Het gaat je op Xbox zelf dus niet lukken.
He kak, bij EA online en via de Origins app ook niet toch?
(Ik kan alleen vinden waar je de koppeling kunt intrekken)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-11 01:51
Via je PC naar Origin toegaan en het gewoon in je browser doen ipv je console? Dat werkt sowieso 9 van de 10 keer vele malen beter. :)

• Quido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:31
dvdkiwi schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 14:56:
Als Quido de bluetooth headset van de PS3 bedoelt, welke overigens erg prima was, die wordt niet ondersteund door de PS4.
Erg jammer...
Ja die bedoel ik, zo oud is ie nog niet en stoort me dat ik die niet gebruiken kan. Dat ding met draadje werkt wel aardig maar vergeet em zo vaak als ik controller op tafel leg oid. Scheurt ie zo lekker uit je oor. Wil ook geen headset aanschaffen want heb anders niets voor niets een dolby surround set.

Snap gewoon niet dat als er Bluetooth op zit dat er dan niet even een patch oid gemaakt kan worden zodat ik deze headset wel gebruiken kan.

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Contact gehad met de EA klantenservice, prima geholpen en mijn probleem is opgelost.
Ze hebben mijn Xbox One Profiel en/of koppeling ober geslingerd naar mijn goeie Origin account en de One snapte het direct.

Het kan dus wel maar je kan het niet zelf.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:23
Mijn 2e montage: http://youtu.be/sqIj5bbvX0Q
Bevat weer een beetje van alles :P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:10
Zo ben eindelijk weer toegetreden tot divisie 1 qua skill _O_

psn: HertogJack

• HertogJack
Mooi filmpje 8)

• PsychoMantis_NL
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20:23

PsychoMantis_NL

PSN: PsychoMantis_NL

Die RPG kills zijn nice, net als die met de UCAV, maar het beste stukje uit die clip vind ik toch je epic fail bij het uit de helikopter springen _o- :9

PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V

• Superkiwi
Hahaha, ik rolde bijna van de bank toen dat gebeurde _O-
Thanks! :)

• djmelvee
Jammer dat er weer een paar kneusjes, genaamd Lizzard Squad, Sony en vele anderen moeten DDOS-en. Hele middag is PSN niet bereikbaar geweest. Ook andere games zoals LoL en WoW zijn de lul.

Waarom vinden die gasten dit altijd zo lollig? Teveel gepest vroeger?

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

Ah oke, bericht klopt dus wel... Heb hier ook geen toegang tot psn :(

Edit: terwijl ik op "plaats reactie" druk krijg ik uiteraard ineens wel verbinding :F

[ Voor 39% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 24-08-2014 19:26 ]

• Superkiwi
Ik wacht het maar even af, kom er nog steeds niet in.
Morgen ook nog gepland onderhoud dus maar wat anders doen ;)

• steppa87
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 05-11 20:19
Vandaag paar keer geprobeerd te commanderen maar niet gelukt zal door t zelfde komen denk ik

PSN ID = steppa87

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

dvdkiwi schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 10:58:
Hahaha, ik rolde bijna van de bank toen dat gebeurde _O-
Thanks! :)
Hehe dat gebeurt mij toch best regelmatig hoor, maar goed moeten ze maar niet van die Aldi parachutes gebruiken in battlefield... Als ik zo'n ding gebruik kost dat me echt 90% van de tijd alsnog minimaal 20% health :F

• djmelvee
PsychoMantis_NL schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 19:24:
Ah oke, bericht klopt dus wel... Heb hier ook geen toegang tot psn :(

Edit: terwijl ik op "plaats reactie" druk krijg ik uiteraard ineens wel verbinding :F
Kon ook af en toe aanmelden, maar werd dan na een tijdje weer gekickt. Iemand enig idee of het ondertussen weer werkend is?

edit: Volgens DownDetector zijn er nog steeds 'possible problems at Playstation Network' :(

[ Voor 16% gewijzigd door djmelvee op 25-08-2014 14:29 ]

• Superkiwi
Het is weer werkend ;)
Het gepland onderhoud wat voor vanavond gepland stond gaat ook niet door.

• djmelvee
dvdkiwi schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 14:30:
Het is weer werkend ;)
Het gepland onderhoud wat voor vanavond gepland stond gaat ook niet door.
Vrij logisch. Lijkt mij dat ze dit onderhoud, inclusief extra beveiligingsmaatregelen, gisteren meteen hebben getroffen toen SEN/PSN offline was. Heeft Sony/PlayStation hier zelf als een nieuwsbericht over naar buiten gebracht? Ben benieuwd of Battlefield zelf zijn Double XP weekend gaat verlengen, aangezien wij (premium members) vrij weinig aan hebben gehad dit keer..

edit: Ziet eruit alsof vooral Engeland op het moment last heeft van outage op PSN. Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/w20q4y.png

Edit #2: Playstation heeft inderdaad een bericht naar buiten gedaan. Zie hier.

Ik zie ook dat LizzardSquad een probleempje gaat krijgen waarschijnlijk, hoop dat ze goede voorzorgsmaatregelen hebben genomen. FBI is een onderzoek gestart.

[ Voor 31% gewijzigd door djmelvee op 25-08-2014 14:41 ]

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:59
Downdetector is maar een vreemde site. Als je de kaartjes van YouTube en Facebook bekijkt, zien die er ook flink geel gekleurd uit.

Op dit moment ziet heel europa flink geel gekleurd uit terwijl PSN al weer online is...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• djmelvee
Jeroenimoes schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 23:11:
Downdetector is maar een vreemde site. Als je de kaartjes van YouTube en Facebook bekijkt, zien die er ook flink geel gekleurd uit.

Op dit moment ziet heel europa flink geel gekleurd uit terwijl PSN al weer online is...
Er zit ook enigszins vertraging in die site, maar over het algemeen werkt het heel goed. Zolang je maar niet teveel op de Outage map let. :)

• steppa87
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 05-11 20:19
Net samen met jetpaction op conquest large een metro pot gespeeld. Binnen gestart en langzaam maar beetje B overgenomen . En hun helemaal terug gedrongen tot A ! Fantastisch potje !

PSN ID = steppa87

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:40

The_Worst

Unox

Metro of Locker verschrikkelijk met 64 man. Laatst een potje met 32 man gedaan met een paar mensen van hier en dat was goed te doen maar 64? Niet te doen, wel handig om je assault en support klas te boosten.

Mijn persoonlijke favoriet is Zavod en Goldmush Railway, twee erg leuke maps. Daarnaast is Parcel Storm ook erg leuk.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• Superkiwi
Ik denk dat ik binnenkort eens Killzone Shadow Fall ga oppikken.
De laatste tijd merk ik dat het plezier in BF een beetje minder wordt.
Dat ligt absoluut niet aan de squadmates, want we hebben altijd gezellige lui in de chat :)
Het meerendeel van de random (ex-CoD) spelers maakt het spel kapot imo;
niemand weet wat een objective is, het halve team zit op dakjes/randjes te snipen,
er wordt bijna niet gespot, gerevived of ammo gegeven....
Juist de teamplay die BF zo geweldig maakt onbreekt zo vaak in BF4, en dat is jammer.
Het spel zelf, ik zeg het nog maar eens, is niks mis mee. Het zijn de spelers ;(

• djmelvee
dvdkiwi schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 13:30:
Dat ligt absoluut niet aan de squadmates, want we hebben altijd gezellige lui in de chat :)
niemand weet wat een objective is, het halve team zit op dakjes/randjes te snipen,
Juist de teamplay die BF zo geweldig maakt onbreekt zo vaak in BF4, en dat is jammer.
Het spel zelf, ik zeg het nog maar eens, is niks mis mee. Het zijn de spelers ;(
Ging laatst voor de gein eens Bad Company 2 en Battlefield 3 spelen, maar man oh man wat een verschil! In Battlefield 3 is de teamgeest zo verschrikkelijk veel duidelijker (nog steeds) aanwezig!

• Superkiwi
BC2 heb ik al in geen tijden een volle server meer gevonden.
En BF3 op PS3... niet echt zin in als je eenmaal BF4/PS4 gewend bent 8)

Hopelijk gaan al die no-no's straks lekker Destiny spelen of zo :P

• The_Worst

The_Worst

Unox

Het wisselt bij mij van server tot server. Af en toe zijn we als team niet in staat om ook maar 1 objective vast te houden en af en toe is de teamspirit zo goed dat we 4 punten van de 6 weten te houden.

Laatst was het zelfs zo ver dat 4 vreemden de squad orders volgenden en we gezamenlijk diverse punten konden overnemen. Dit waren een paar zeer aangename potjes. Daarom probeer ik altijd squad orders te geven danwel daarom re vragen. Wonderen zijn de wereld nog niet uit soms.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-11 13:57
Dat niet meer spotten is echt extreem de laatste tijd, het lijkt wel of helemaal niemand dat meer doet :/

PSN: Maichel

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-11 22:28
dvdkiwi schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 14:11:
Jieuj!! ;)

Nah, ik denk dat de ex-CoD spelers gewoon BF4 blijven spelen en dat de mensen die deze spelers beu zijn naar Destiny verhuizen! }) Misschien moet je dan toch ook maar over naar Destiny, Kiwi :9

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Superkiwi
Nope :P
Heb het gezien... not impressed.
Ik blijf bij BF :)

• djmelvee
dvdkiwi schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 14:11:
BC2 heb ik al in geen tijden een volle server meer gevonden.
En BF3 op PS3... niet echt zin in als je eenmaal BF4/PS4 gewend bent 8)

Feit is dat ik dat in ieder geval niet ga doen haha. Trekt me niet aan.. BC2 zijn ook amper volle servers voor te vinden, is voor mij ook al even geleden inderdaad. :p

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:40
The_Worst schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 12:43:
Metro of Locker verschrikkelijk met 64 man. Laatst een potje met 32 man gedaan met een paar mensen van hier en dat was goed te doen maar 64? Niet te doen, wel handig om je assault en support klas te boosten.

Mijn persoonlijke favoriet is Zavod en Goldmush Railway, twee erg leuke maps. Daarnaast is Parcel Storm ook erg leuk.
Je gaat er wel lekker hard op vooruit ja, vooral met 50 of 100% boost. Af en toe zoek ik die servers wel op, soms wel hilarisch. Lekker met C4's gooien :+

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

...
imo;
...
Ik heb straks een potje Rush op Zavod gespeeld, waarbij ik binnenkwam als defender. Alles ging lekker, mensen reviven af en toe, gooien soms een ammopack en ook medpacks worden wel eens weggegooid (al dan niet voor zichzelf maar goed), ons team wint met nog een aantal objectives te gaan door de tickets van de tegenstander terug te brengen naar 0.

Ik denk "oké, lekker potje, we zien wel wat het wordt"... Vervolgens worden wij dus attacker en - zonder gein - íedereen op 2 man na loopt als recon rond en ligt te campen buiten bereik van de tegenstander... na 20 minuten ben ik maar gestopt, en nog steeds hadden we - bij de eerste 2 objectives - 30 tickets over... Nog geen enkele objective ook maar 1 keer ge-armed (?), niemand met meer als 3 kills...

Als je niet weet hoe het werkt (of geen zin hebt) dan is dat prima, maar kom op zeg...

Dat is net als (wat ik ook een paar keer meegemaakt heb vandaag) bij Rogue Transmisson/Lancang Dam massaal in de bergen gaan liggen snipen terwijl de tegenstander alle objectives heeft... Wat denk je in godsnaam te bereiken :N

[ Voor 3% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 26-08-2014 17:22 ]

• Quido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:31
Daarom vind ik dat ze gewoon grote mappen en team deathmatch moeten toevoegen aan gamemodes. Kijken of het dan minder word. Spel word inderdaad verpest.

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

Wat ik wel gemerkt heb is dat bij TDM het aantal snipers minder is, maar het teamwork is nog steeds 100% kut :p

Eigen K/D eerst jwz :')

Edit: Nog een reden waarom ik af en toe die jongens bij EA niet snap :F
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/BWX8tU0.jpg

[ Voor 31% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 26-08-2014 19:30 ]

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
Iemand online voor eenpotje knallen? Psn = qoriox

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

Zet 'm net uit, de grote baas is terug van fitnessen :+

Maar voeg me maar toe als je wilt (PS3) :Y

Verwijderd

Ik heb sinds vandaag de gamemode Air Superiority. Erg leume gamemode alleen als ik in een jet ga word ik steeds uit de lucht geschoten. Ik kan gewoon vliegen zonder neer te storten. Als een jet achter mij vliegt lukt het me niet om van hem af te komen. Iemand tips om beter te worden in een jet?

• djmelvee
Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 22:46:
Ik heb sinds vandaag de gamemode Air Superiority. Erg leume gamemode alleen als ik in een jet ga word ik steeds uit de lucht geschoten. Ik kan gewoon vliegen zonder neer te storten. Als een jet achter mij vliegt lukt het me niet om van hem af te komen. Iemand tips om beter te worden in een jet?
Extreem veel 'vlieguren' maken en gewoon heel erg veel oefenen. Dan wordt je vanzelf beter.

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-11 07:16

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Schietstoel en een paar stingers naar achteren knallen? >:)

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

• zekerpixels
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-11 20:11

zekerpixels

Victory Loves Preparation

btw ik heb heftzelfde probleem, stukje vliegen luk me wel maar wegkomen of kills maken niet.
Ik probeer nog steeds die 3 jet ribbons te halen voor de ucav assignement, maar dat lijkt me voor mij niet echt mogelijk. (0 van de 3 behaald natuurlijk) in air superiority lukt het echt niet de kills te halen want de andere piloten zijn gewoon veeel beter, in conquest ofzo krijg ik wel eens een kill maar niet genoeg voor een ribbon (het gaat meestal fout als ik voor een tweede run moet gaan)
BlaTieBla schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 23:29:
Schietstoel en een paar stingers naar achteren knallen? >:)
Probeer dat maar eens te doen in air superiority, :)

• Superkiwi
Ik heb sinds vandaag de gamemode Air Superiority.
Iemand tips om beter te worden in een jet?
Geen air superiority spelen ;)
Teveel jets om je op te moeten concentreren en enkel je main cannon is effectief.

Beter ga je op een map als Golmud of Paracel spelen en probeer je wat runs met de attack jet te maken op alles wat mechanisch is (tanks, jeeps, bootjes, jetski's, jets, choppers).
Je hebt standaard guided missiles, dus daar kan je ook even mee oefenen op jeeps en tanks.
Zo unlock je ook weer snel wat nieuwe items voor de jet.
Voor de stealth jet precies hetzelfde, maar je zal merken dat die main cannon lang niet zo sterk is als die van de attack jet.

Tip: zorg dat je als het potje afgelopen is (en je wint) in de jet zit.
De 1,500 ptn voor het winnen van het rondje komen dan bij je jet punten ;)

Als je echt geluk hebt en de enemy heeft en de vlag waar de gunship op zit en een commander:
feeding time! :P

[ Voor 6% gewijzigd door Superkiwi op 27-08-2014 05:22 ]

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

Ik kan dus ook echt werkelijk helemaal niks met die jets.. Een rondje vliegen en een leuke kurkentrekker maken gaat prima maar op de een of andere manier zie ik gewoon mijn tegenstanders niet, of pas als ik er zo dicht op zit dat ik niet meer kan corrigeren.

Ook die scherpe bochten die je tegenstanders soms ziet maken door de snelheid terug te schroeven krijg ik maar zelden voor elkaar, en als het dan lukt, dan zit ik niet meer boven mn target :')

Ik heb geaccepteerd dat in BF4 de jets niet voor mij zijn weggelegd :(

Helikopters gaan niet veel beter, maar dat terzijde :+

• Superkiwi
Heli's gaan mij ook niet goed af, maar dat komt voornamelijk door de anti-air wapens in het spel:
-De MAA met zijn belachelijke range (ca 1,000mtr), om nog maar te zwijgen over passive radar :')
-Stingers met een reloadtijd van een halve seconde.

En als countermeasure kan je 1x per (halve?) minuut je flares of ecm gebruiken...

Daarnaast heb ik als piloot vaak een gunner die lekker kills maakt, maar als piloot zelf is het lastig kills maken.
Zit ik een keer als gunner heb ik een piloot die niet kan vliegen ;(

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

Haha ik ben in een helikopter meestal de beperkende factor. Behalve het repareren van dat ding hoop ik meestal dat er ergens een stuk aangeschoten wild loopt wat ik dan vervolgens met 37 rounds uit mn minigun precies 1 keer raak zodat ik een ribbon krijg :+

Net als bij jets, het vliegen gaat me redelijk goed af, maar of ik zie de targets te laat, of ik heb te veel tijd nodig om de crosshair op de juiste plek te krijgen. Stilstaande dingen zoals op de testrange gaan aardig, maar bewegende dingen krijg ik gewoon niet voor elkaar.

En inderdaad, het feit dat 1 of 2 stingers op je donder redelijk vlot een einde maken aan je avontuur werkt ook niet echt mee :9

• Superkiwi
Wat ik de laatste tijd merk is dat ik met de scout heli sneller kills maak als ik burst met de main cannon.
Scheelt dus ook weer kogels en dus kan je meerdere poppetjes met een magazijn neermaaien.
Of het aan mijn non-skills ligt of dat het echt zo is geen idee, maar voor mij werkt het :P

• HertogJack
Hehe ja ik bak er ook helemaal geen klote van in een heli of jet.

Mijn voorkeur gaat eigenlijk altijd uit naar infantry maps, liefst zo min mogelijk vehicles :)

• kidicoke
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09-2023
HertogJack schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 08:31:
Hehe ja ik bak er ook helemaal geen klote van in een heli of jet.

Mijn voorkeur gaat eigenlijk altijd uit naar infantry maps, liefst zo min mogelijk vehicles :)
Ik ben dus niet de enige haha, op de PC was ik best een goeie pilot, redelijk wat vliegtijd en kills ermee. Maar nu in de PS4??? Pffff, het vliegen met speedcontrol voor bochten etc lukt me nog wel met een controller, maar dat aimen gaat echt verschrikkelijk, elke keer als ik terug ga in cockpit view en wil aimen gaat alles fout. Het aimen en vliegen tegelijk met twee sticks brengt me gewoon in de war :'( . Dus ik heb het allang opgegeven, voor mij infantry en objective play, zavod is voor mij veruit de heerlijkste map om te spelen.

• HertogJack
kidicoke schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 08:50:
[...]

Ik ben dus niet de enige haha, op de PC was ik best een goeie pilot, redelijk wat vliegtijd en kills ermee. Maar nu in de PS4??? Pffff, het vliegen met speedcontrol voor bochten etc lukt me nog wel met een controller, maar dat aimen gaat echt verschrikkelijk, elke keer als ik terug ga in cockpit view en wil aimen gaat alles fout. Het aimen en vliegen tegelijk met twee sticks brengt me gewoon in de war :'( . Dus ik heb het allang opgegeven, voor mij infantry en objective play, zavod is voor mij veruit de heerlijkste map om te spelen.
Zavod _O_

Verwijderd

Mijn favoriet is Golmud Railway , lekker veel tanks !

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

Ik ben sinds vorige week maar eens aan de non-infantery dingen begonnen... 30 kills met de bomber als #1 vehicle is ook niet om over naar huis te schrijven :+

• The_Worst

The_Worst

Unox

Haha, ik sluit mij aan bij de rest. Ik mijd vliegtuigen en helikopters ook. Zelf kan ik niet vliegen en als ik bij iemand instap dan maken wij kennis met een boom of een gebouw.

Gisteravond echter bij een Tweaker ingezeten en die had indrukwekkende vliegkunsten. Op Shanghai moeiteloos manoeuvrerend tussen (!) de smalle straatjes en flatgebouwen.

• djmelvee
PsychoMantis_NL schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 10:28:
Ik ben sinds vorige week maar eens aan de non-infantery dingen begonnen... 30 kills met de bomber als #1 vehicle is ook niet om over naar huis te schrijven :+
Daar krijg ik dan weer amper kills mee :')

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

Ik heb het dan wel over de bomber die de commander in kan zetten hè, niet dat ding wat alleen in China Rising beschikbaar is... Daarmee moet ik ook nog eens een kill regelen, ik wil die UCAV nog wel eens proberen :')

• djmelvee
PsychoMantis_NL schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 13:59:
Ik heb het dan wel over de bomber die de commander in kan zetten hè, niet dat ding wat alleen in China Rising beschikbaar is... Daarmee moet ik ook nog eens een kill regelen, ik wil die UCAV nog wel eens proberen :')
Cruise Missile of AC-130? :P

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

Die AC-130, of heb jij wel eens bovenop zo'n cruise missile gezeten? Yipakajeeh mofo :')

• djmelvee
PsychoMantis_NL schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 15:28:
Die AC-130, of heb jij wel eens bovenop zo'n cruise missile gezeten? Yipakajeeh mofo :')
Kamikaze, alles.

• Superkiwi
Lol, gisteren op vlag D op Rogue slams neergelegd.
Komt er een jet laag aangevlogen die een strafe op onze tank doet,
vliegt ie over mijn slams... Bam! Kapot :P

• Ansjo
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-10 12:59
Zal vanavond mij weer eens wagen op het slagveld ;-) ben benieuwd naar de 64 man ervaring.

• djmelvee
Ansjo schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 14:04:
Zal vanavond mij weer eens wagen op het slagveld ;-) ben benieuwd naar de 64 man ervaring.
Beware, cluster fuck incoming. :+

• Superkiwi
Als je het over Locker hebt wel ja.
Op de andere maps is van enige clusterfuck geen sprake.

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Heb een PS4 aangeschaft, vandaag komt BF4 binnen (niks beters te doen op PS4), dus als jullie weer Kalax in jullie squad willen voeg maar toe: Kalax3 (Ik zal met mijn Mtar-21 sprayen >:) ) (Plus, Premium heb ik niet)

[ Voor 6% gewijzigd door iPodKiller op 28-08-2014 14:16 ]

• Superkiwi
Let wel, tussen 16.00 vanavond en 05.00 morgenochtend vind het onderhoud aan psn plaats welke eigenlijk voor afgelopen maandag gepland stond.

@Kalax: eerst die M-tar unlocken dan :P

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

dvdkiwi schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 14:23:
Let wel, tussen 16.00 vanavond en 05.00 morgenochtend vind het onderhoud aan psn plaats welke eigenlijk voor afgelopen maandag gepland stond.

@Kalax: eerst die M-tar unlocken dan :P
Je kon volgens mij online blijven als je maar online blijft las ik, kan het ook mis hebben.

Je had toch zo'n one time transfer optie (op PS3 heb ik gewoon BF4 gespeeld)? Of kan dat niet meer? :?

• Superkiwi
Ow je hebt 'm al op PS3 gespeeld...
Dan zouden je stats zo overgezet moeten worden :)
Behalve je single player progressie.
Het hangt samen met je origin stats ;)

• Aramiss
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:37
Wat grappig om mijn eigen nickname een aantal keer terug te zien.
zuper ik wist niet dat je zulke leuke kills maakte als we samen in een squad zitten, je mag wel iets enthousiaster zijn ;).
Goed voorbeeld doet volgen en ik ga ook de share knop eens indrukken als ik iets tofs doe ;).

• Superkiwi
Aan mijn volgende montage wordt alweer hard gewerkt :P

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Afgelopen dagen behoorlijk wat potjes gespeeld met wat Tweakers; kiwi, Jeroenimous, Macblade, steppa, LoadedBaton en Experienz. Zal ook eens wat videomateriaal uploaden, altijd grappig om terug te zien :)

Oh ja, hoe sommige mensen hun tank kunnen parkeren blijft me verbazen 8)7

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/PAPdAFm8tGtFvLccoWBoNg0O/full.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door kazuka op 29-08-2014 09:04 ]

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

dvdkiwi schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 06:39:
Aan mijn volgende montage wordt alweer hard gewerkt :P
Met een beetje echte editing (hoeft niet eens zozeer als je een normale BF4 kanaal wilt starten), en opgenomen via capture card, kan het best een succes worden op YT. Open gewoon een BF kanaal op youtube en doe wekelijks commentary's over je gameplay, de skills heb je iig. En wie weet, word je misschien de nieuwe Nederlandse frankieonpcin1080p ;)

• Superkiwi
Mweh, daarvoor maak ik veel te weinig filmpjes ;)
Editen en commentaren heb ik niet echt zin in,
ik vind dat Share Factory het prima kan :)
By the way, ik heb al 10 abonnees. Eat that! >:)

@Jatpaction:
Hoe de fak doen ze dat???

[ Voor 10% gewijzigd door Superkiwi op 29-08-2014 09:29 ]

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

dvdkiwi schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 09:28:
Mweh, daarvoor maak ik veel te weinig filmpjes ;)
Editen en commentaren heb ik niet echt zin in,
ik vind dat Share Factory het prima kan :)
By the way, ik heb al 10 abonnees. Eat that! >:)
Ik heb dat 800x, en ik post niet eens zo heel veel gameplay , Eat THAT! })

YouTube: Kalax03 | FIFA 15 Entertainment!

Nee ff serieus, als jij je beste shots eruit kunt knippen en aan mij kunt sturen, dan wil ik hem best wel meer 'epic' maken met muziek en etc. BF4 banner en avatar maken even snel, zo gepiept.

• Superkiwi
Thanks voor het aanbod d:)b
Maar ik hou het wel bij mijn eigen kanaaltje :P

• kdeboois
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19:29
kazuka schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 09:03:
Afgelopen dagen behoorlijk wat potjes gespeeld met wat Tweakers; kiwi, Jeroenimous, Macblade, steppa, LoadedBaton en Experienz. Zal ook eens wat videomateriaal uploaden, altijd grappig om terug te zien :)
*Bio & Signature aanpassen doet* 8)

PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-11 15:47
Never mind

[ Voor 91% gewijzigd door Wackmack op 30-08-2014 17:18 ]

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Vanavond een potje op de PS4 samengespeeld met JackFrags en een van de DICE medewerkers Dan Mitre 8)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6zq8EqSQh6N1weuuet2Tn2oA/full.png

Je kunt wel zien dat ie nooit op z'n PS4 speelt met z'n level 9 maar het ging hem best aardig af :P

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-11 09:11
Iemand wel eens zoiets meegemaakt:

Dat er dus meerdere mensen met 1 magazijn sprayed of dat ze op elkaar spawnen maar je ze wel dood krijgt?

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Superkiwi
Jazeker, maar zo raar is dat niet toch?
Volgens mij wilde je gewoon laten zien dat je HVT was :P

• Martinspire
dvdkiwi schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 11:27:
Jazeker, maar zo raar is dat niet toch?
Volgens mij wilde je gewoon laten zien dat je HVT was :P
Lol, nee niet eens gezien. Maar zoveel man inclusief respawns afmaken en het dan na kunnen vertellen is me nog niet gelukt nee.

• Superkiwi
Meestal is je magazijn op als er nog vijanden spawnen ja ;)

• Martinspire
Zozo, die levelcap:

Helemaal mee eens trouwens. Enige wat ik nog zou toevoegen: minder maps met clusterfucks en lineaire indeling. Metro is leuk in Rush maar ook alleen daar en Mortar zou verboden moeten worden. BF4 is meer dan dat. Ga dan gewoon COD doen.

[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 31-08-2014 14:39 ]

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-11 17:26

Mon0lith

Yes Herr Flick

In de "vakantie" ook maar één en ander aan beeld materiaal verwerkt in kleine montage :)
Niet echt bijzonder, vond het gebruik van SHAREfactory voor de eerste keer gewoon wel leuk.

[ Voor 25% gewijzigd door Mon0lith op 01-09-2014 09:51 ]

PSN: Von_Smallhausn

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-11 18:39
Martinspire schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 14:39:
Zozo, die levelcap:
[video]

Helemaal mee eens trouwens. Enige wat ik nog zou toevoegen: minder maps met clusterfucks en lineaire indeling. Metro is leuk in Rush maar ook alleen daar en Mortar zou verboden moeten worden. BF4 is meer dan dat. Ga dan gewoon COD doen.
Als het aan die kerel ligt is er niets meer over van BF4.

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-11 08:59
Ik speel laatste tijd BF4 op PS4. Favoriete wapens is de PP2000. Ik heb al een paar upgrades van dit wapen oa een suppressor....Bij de lijst met attachments staan er echter 3 suppressors..Zijn deze alle 3 beschikbaar na verloop van tijd ? Of staan deze telkens voor elk wapen in de lijst maar daarom niet altijd allemaal selecteerbaar ?

• RadiQal
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22-05-2024
Vind het heerlijk om lekker te attackchopperen, maar er komt echt bloed uit mń ogen wanneer ik iemand die chopper kaapt om vervolgens te ejecten om een lekkere campspot te vinden :F . Als iemand zin heeft in een leuk potje teamplay (conquest, CL): PSN = RadiQal

• RadiQal
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22-05-2024
Rebbelx schreef op maandag 01 september 2014 @ 11:51:
Ik speel laatste tijd BF4 op PS4. Favoriete wapens is de PP2000. Ik heb al een paar upgrades van dit wapen oa een suppressor....Bij de lijst met attachments staan er echter 3 suppressors..Zijn deze alle 3 beschikbaar na verloop van tijd ? Of staan deze telkens voor elk wapen in de lijst maar daarom niet altijd allemaal selecteerbaar ?
Die andere surpressors kan je unlocken dmv PP2000 Battlepacks... kills maken dus :P

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
dangerpaki schreef op maandag 01 september 2014 @ 11:40:
[...]

Als het aan die kerel ligt is er niets meer over van BF4.
Dat kan jij nu zo wel zeggen, maar ik moet zeggen dat ik het met een hoop dingen toch wel eens ben. Bedoel je kan moeilijk alles veranderen / verwijderen / whatever, maar ik vind sommige dingen die hij zegt wel erg logisch klinken en ben het er dan ook wel mee eens.

• Prozaq
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-08 09:47
Ben het ook wel eens met de meeste punten. De cruise misile, ac130, active radar en lock-on-anti-tank mogen wat mij betreft meteen verdwijnen die zijn gewoon echt irritant. Jets er gewoon lekker inhouden, heb ik nooit last van en maken BF veelzijdig, zelfde geldt voor de weinig gebruikte gadgets.

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Die Fire-and-forget wapens mogen inderdaad een stuk minder, ik zie het echter niet snel gebeuren omdat EA ook de minder goede gamers wil aanspreken met zoveel mogelijk eenvoudig te gebruiken gadgets. Alles voor de verkoopcijfers.

De AC130 kan wel nuttig zijn als spawn en spotting voertuig maar die kanonnen zijn echt veel te overpowered. De Commander mag van mij best blijven maar dan zonder Cruise Missile. Dan desnoods de mogelijkheid om een tank ergens te laten spawnen of een single use wapen.

Wat dat betreft vond ik het in BF3 een stuk fijner gebalanced.

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-11 19:29

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Zo! Ik had vrijdag al mijn BF4 versie van Battlefield binnen gekregen en vandaag dan ook eindelijk mijn PS4. Ik als hardcore PC gamer wilde toch wel eens proeven hoe BF4 op de console speelt. Heb even wat singleplayer gedaan. Moet zeggen dat het erg lekker weg speelt, maar toch een stuk lastiger dan op de PC. Puur omdat ik de controls dus totaal niet ben gewend. Komende weken dus veel dingen leren en proberen te wennen aan de controls dat ik ook maar iets in de buurt kan komen van hoe ik op de PC speel.

Straks na het werk even wat multiplayer proberen :)

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• Superkiwi
Mon0lith schreef op maandag 01 september 2014 @ 09:50:
In de "vakantie" ook maar één en ander aan beeld materiaal verwerkt in kleine montage :)
Niet echt bijzonder, vond het gebruik van SHAREfactory voor de eerste keer gewoon wel leuk.
[video]
Lekker compootje hoor d:)b
Die Sraw kills worden bijna net zo vervelend als Stinger kills :P

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Meer van deze compilaties graag! Die double kill met de shotgun is naar mijn idee wel een typisch geval van slechte netcode.

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Poeh welke sensitivity en ADS sensitivity spelen jullie allemaal mee op de PS4? Ik moest eerst mijn sens naar beneden zetten maar nu heb ik hem weer verder op geschroefd. Moest steeds wennen maar gaat nu wel stukken beter al. Kan soms met moeite een 1.0 KD halen. Maar ben toch wel onder de indruk van mijn skills als PC gamer. Het is echt een kwestie van wennen denk ik en over 2 weken zal ik al een stuk beter kunnen mikken. Hoop ik :)

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• Martinspire
DAMAGE schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 02:32:
Poeh welke sensitivity en ADS sensitivity spelen jullie allemaal mee op de PS4? Ik moest eerst mijn sens naar beneden zetten maar nu heb ik hem weer verder op geschroefd. Moest steeds wennen maar gaat nu wel stukken beter al. Kan soms met moeite een 1.0 KD halen. Maar ben toch wel onder de indruk van mijn skills als PC gamer. Het is echt een kwestie van wennen denk ik en over 2 weken zal ik al een stuk beter kunnen mikken. Hoop ik :)
Volgens mij zit mijn sensitivity vrij dicht bij de standaard. Ik weet alleen niet meer of ik hem nou sneller of langzamer had gezet. Een tip die ik je kan geven: als je maar net naast een tegenstander mikt: gebruik je linker-stick om bij te sturen, dat werkt beter dan de rechter omdat je er daarbij vaak naast zult gaan. Als je niet te grote hengst aan die joystick geeft, zul je ook niet veel accuracy verliezen.
En je moet een stuk beter nadenken over cover, omdat je nooit 100% garantie hebt dat je meer kogels raak schiet als je gun begint te bewegen. Dat controleren is een stuk lastiger, daarom altijd kijken waar je ergens heen kan om weer te healen.

Fijn om te zien dat een pc-gamer onder de indruk kan zijn van console-mechanics :P

• djmelvee
DAMAGE schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 02:32:
Die van mij staat ingesteld op 49%. Weet niet of je dit op dezelfde manier instelt qua marge op PC though.. :+

• Prozaq
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-08 09:47
Is er al iets bekend wanneer die patch uitkomt met CTE dingen? Zou toch een dezer dagen zijn?

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-11 15:03

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Mon0lith schreef op maandag 01 september 2014 @ 09:50:

[video]
Geniaal om die mijnen kapot te schieten en zo die enemy die erbij stond op te blazen. Dat is mij ooit in BF3 2x gelukt in die aftermath mappen. Boven op een van de hoogste flats zag ik iemand mijnen leggen op de weg waar onze tanks spawnden. Met de M320 die mijnen opgeblazen terwijl hij nog in de buurt liep. BAM !!! dood jonguh !! Tot 2x toe zelfs....

XBL: MRE Inc

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-11 17:26

Mon0lith

Yes Herr Flick

[b]dvdkiwi schreef op maandag 01 september 2014 @ 19:02:Lekker compootje hoor d:)b
Die Sraw kills worden bijna net zo vervelend als Stinger kills :P
Hahaha thanks ;)
Vind het nog steeds skill en respect als iemand me daarmee uit een chopper of jet schiet!

PSN: Von_Smallhausn

• djmelvee
Prozaq schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 10:15:
Is er al iets bekend wanneer die patch uitkomt met CTE dingen? Zou toch een dezer dagen zijn?
Ik dacht over een weekje?

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Martinspire Thanks! En @djmelvee: nee dit is totaal niet gelijk. Maar dat is ook niet erg. Je bestuurt het natuurlijk ook totaal anders.

Ik gebruik nu als Sensitivity 40% en bij die soldier sensitivity 52%. Dit was in het begin echt veeeeel te snel. Maar toch besloten om maar aan deze snellere sensitivity te wennen, omdat je anders niet snelgenoeg kunt omdraaien. Het lastigste is de nuances in je controls leggen maar dat is gewoon puur gewenning. Toen ik een uurtje bezig was begon ik er al meer aan te wennen. En ik denk met een paar weken dan zal het me toch wel meer eigen moeten zijn geworden.

Bedankt ook voor de tip om als je net naast een poppetje mikt (wat dus nogal eens gebeurt, tot mijn grote ergernis) om dan met links te corrigeren. Ik zal daar eens op gaan letten en proberen uit te voeren! Want met de rechter stick heb ik dan soms het idee alsof er niets gebeurt of te weinig. Of inderdaad dat je een te grote zwaai er aan geeft en dan zit je tegen het dak te schieten.

Edit: Is er trouwens nog ergens een goedekope BF4 Premium key te koop voor de PS4?

[ Voor 4% gewijzigd door DAMAGE op 02-09-2014 16:26 ]

• Superkiwi
De console doet niet aan keys ;)
Ik denk dat de prijs in de store de gangbare prijs voor premium is.

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-11 22:28
dvdkiwi schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 16:02:
De console doet niet aan keys ;)
Ik denk dat de prijs in de store de gangbare prijs voor premium is.
Is natuurlijk niet helemaal waar. Season passes e.d. kan toch ook gewoon via de redeem code functie?
Dat is ook een vorm van een key...

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Pagina: 1 ... 40 ... 85 Laatste

Let op:
~~~[html]Op de man spelen doen we nergens op tweakers, dus ook niet hier

Er zijn voor de Xbox One en de PS4 platoons beschikbaar, die kun je joinen via de volgende links:
<a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/3571873308087887416/'>Xbox One</a> - <a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/9144291971211376657/'>PS4</a>
Melden dat je gejoined bent is niet nodig.~~~[/html]