Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• zekerpixels
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-11 20:11

zekerpixels

Victory Loves Preparation

Je heb dus ook last dit fenomeen
zekerpixels schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 09:55:
Gisteren bij een aantal rounds metro had ik vaak last van hetgeen in het onderstaande filmpje, dit komt de laatste tijd steeds vaker voor hebben jullie hier ook last van? (ps3)
[video]
Ik speel metro vooral in een xp weekend, want dat gaat mij wat beter af dan een death match of domination.

[ Voor 12% gewijzigd door zekerpixels op 10-08-2014 17:16 ]

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
zekerpixels schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 17:12:
Je heb dus ook last dit fenomeen

[...]

Ik speel metro vooral in een xp weekend, want dat gaat mij wat beter af dan een death match of domination.
Komt mij buitengewoon bekend voor ja.

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18-11 19:13
Gisteren weer een heerlijk BF4 dagje, inclusief de double XP weekend. Van level 44 naar 50 gegaan. Mijn K/D ratio wordt gelukkig steeds beter (0.87 atm). Vooral in de maps van Naval Strike was het gisteren feest met dat grote slagschip. Een maat van mij als repair achterin en gaan met die banaan. Ook blijft het lekker om met SRAW een chopper uit de lucht te knallen. Het lukt niet vaak maar als het lukt heb je wel een gevoel van BAM! :)

Ik ben trouwens wel benieuwd wanneer de patch live gaat. Er zitten toch nog wat foutjes in die er echt uit mogen en soms zijn de officiële servers zo laggy.

Wat betreft normal spelen, die discussie hebben wij ook in de club (mijn FIFA clubje speelt nu ook BF4). Er is 1 iemand die absoluut geen normal wilt spelen want "dat is niet realistisch en je moet iemand 20x raken voordat die dood is" en de rest vind juist normal geweldig. Toch denk ik dat dit vooral perceptie is. Persoonlijk vind ik normal fijn vanwege de UI. Het is zo irritant om de hele tijd in hardcore op de start button te moeten drukken om de map te zien. Dit moet je bij normal ook om het overzicht te krijgen maar voor dichtbij heb je de map op je UI.

Al met al weer een heerlijke zondag zitten knallen.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:23
Remmetje schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 09:04:
Er is 1 iemand die absoluut geen normal wilt spelen want "dat is niet realistisch en je moet iemand 20x raken voordat die dood is" en de rest vind juist normal geweldig. Toch denk ik dat dit vooral perceptie is.
Het is een spel... het is niet realistisch. Lekker spelen hoe je zelf wilt.
Anders moet je ook niet meer spawnen nadat je dood bent gegaan ;)
En niet met parachutes van het dak af springen.
En niet uit een disablede chopper springen.

Mijn visie: voor normal heb je meer skill nodig, juist omdat meer kogels raak moeten zijn.
Op HC hoef je maar te tuffen en iemand is dood.
*sarcasme he jongens, ga er niet te serieus op in*
Om over de snipers op hc nog maar te zwijgen...
Ik speel nooit hc, vind er serieus geen drol aan...
Ik wil een minimap (nu graag nog meer spottende teammates), ik wil graag zoen hoeveel kogels ik nog heb, ik wil niet ge-one-body-shot-killed worden door snipers. Ik wil normal mode.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

zekerpixels schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 13:24:

dit was het linkje http://www.battlefield.com/battlefield-4/rent-a-server, welke door een misverstand was gegeven. Het gaat natuurlijk op het plaatje van de kast rechtsboven.

Voor de geïnteresseerde voor rent a server even afwachten dus.

Echter denk ik doordat de optie niet is het menu aanwezig is dat het niet mogelijk zal zijn.
Ik snap dat er een moment kan zijn dat er geen servers meer beschikbaar zijn, maar het lijk me sterk dat dan de optie uit het menu verdwijnt. (wat ook op youtube te zien is want er is gewoon een melding bij het selecteren van een server, met dat deze op het moment niet beschikbaar zijn)
Zelfde euvel op de PS4. Ik denk dat er in de Europa regio gewoon geen server capaciteit beschikbaar is momenteel. Mijn verwachting is, dat zodra je vanuit het BF4 hoofdmenu 'Multiplayer' kiest, hij in de achtergrond checked of jouw regio enabled is voor server rental (het duurt altijd even voordat je het Multiplayer menu te zien krijgt). Indien ja, krijg je de optie Rent-a-Server, indien nee laten ze die optie weg.

• MercenaryAtWork
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-04 23:05
Ik heb ook een verzoekje gestuurd naar het platoon. Speel onder dezelfde naam op PSN: MercenaryAtWork.

• JJFS
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20-11 13:48
Dat heb ik van het weekend ook gedaan en zit nu ook in het GoT team voor de PS4.
Ik had nog wat mensen toegevoegd uit dit topic maar heb tot nu toe nog weinig mensen zien spelen.
Mochten er nog mensen samen willen spelen dan kan je me toevoegen op PSN: deviousDF2

Gisteren voor het eerst overigens kennis gemaakt met de mappen van Dragons Teeth en ben erg enthousiast over de mappen, zit echt sfeer in de mappen.

• steppa87
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 05-11 20:19
Zo gister weer is een keer een heerlijk avondje rush gespeeld!!
Ging best lekker moet ik zeggen!
Op t laatst met uno siege of shanghai in de chopper ff de boel kort en klein gemaaid ;)

PSN ID = steppa87

• Superkiwi
Sorry voor mijn frustraties gisteren Steppa :P
Maar ik heb er zo'n hekel aan als het team niet lijkt te snappen wat de bedoeling is van rush... :F
Daar kunnen wij als squadje ook weinig aan veranderen.
Heb mijn frustraties even geuit op Battlelog, hopelijk leren mensen het eens :+
http://battlelog.battlefi...view/2955064783023218572/

• steppa87
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 05-11 20:19
Frustratie zit heel diep lees ik en merkte ik gister al! Het is inderdaad irritant dat al die choppers mensen op daken droppen!!

PSN ID = steppa87

• Quido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:31
Als ze nou gewoon een modus verzinnen waarin iedereen lekker zn gang kan gaan op grote mappen, dan hebben de mensen die objective rush/CQ spelen ook eens wat minder frustraties. Hoe mooi zou het zijn als er 32 tegen 32 objective spelen! Zou een droom zijn die uitkomt.

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:40

The_Worst

Unox

Gisteren meegemaakt op conquest: Kerel pakt vanaf de spawn een tank om deze bij een vijandelijke objective achter te laten en daar dan te gaan campen. Auto tot daaraan toe, maar een tank? :'(

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• Fatal Mind
  • Niet online
The_Worst schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 22:56:
Gisteren meegemaakt op conquest: Kerel pakt vanaf de spawn een tank om deze bij een vijandelijke objective achter te laten en daar dan te gaan campen. Auto tot daaraan toe, maar een tank? :'(
Dit zie je bijvoorbeeld ook met heli's en vliegtuigen, buitengewoon handige transport middelen om dus bij een vijandelijke vlag eruit te springen, en dus een perfect vliegtuig te vernielen, zit je dan weer op te wachten...

Och, dit houd je toch vermoed ik.

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-11 13:57
dvdkiwi schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 10:03:
Sorry voor mijn frustraties gisteren Steppa :P
Maar ik heb er zo'n hekel aan als het team niet lijkt te snappen wat de bedoeling is van rush... :F
Daar kunnen wij als squadje ook weinig aan veranderen.
Heb mijn frustraties even geuit op Battlelog, hopelijk leren mensen het eens :+
http://battlelog.battlefi...view/2955064783023218572/
75% van de spelers ziet iedere game-mode gewoon als TDM ;)

PSN: Maichel

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-11 17:26

Mon0lith

Yes Herr Flick

Wat is die Phantom Initiate brok frustratie zeg :P
vooral die 25 roadkills... Lijkt zo makkelijk, even op silk road met je motortje iedereen om ver rijden.

Niet dus (in mijn geval). Kan rijden wat ik wil maar mis altijd iedereen waarna ik zo van de dirt bike
af geschoten word |:(

Gelukkig lukte het me wel met de jeeps op Goldmund Railway (en dit is de tip voor de mensen die ook niet met die dirt bikes kunnen rijden) en levert die 25e kill een voldaan gevoel op!

PSN: Von_Smallhausn

• Superkiwi
Probeer eens met een jet snipers van de daken af te vliegen dan :P

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-11 17:26

Mon0lith

Yes Herr Flick

dvdkiwi schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 12:50:
Probeer eens met een jet snipers van de daken af te vliegen dan :P
Heb al 25 kills anders zou ik het doen ;)

PSN: Von_Smallhausn

• Superkiwi
Ik heb het geprobeerd, maar ik vlieg mezelf iedere keer knetterhard kapot _O-

• zekerpixels

zekerpixels

(road)kills met een SUAV tellen ook me. (wat waarschijnlijk makkelijker is dan met een jet)

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-11 19:37

Tags NL

Harmful or Harmless?

zekerpixels schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 14:59:
(road)kills met een SUAV tellen ook me. (wat waarschijnlijk makkelijker is dan met een jet)
Zo heb ik er ook veel gehaald, bij elke Spawn eerst iemand dood proberen te vliegen en dan weer verder :P

https://powershellisfun.com

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19:22
Zijn er nog mensen die BF4 spelen zonder al die addons?

Net een PS4 gekocht en heb weinig zin om BF4+PSN+Premium in een keer te kopen voor een spel....

• zekerpixels

zekerpixels

rejer schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 17:32:
Net een PS4 gekocht en heb weinig zin om BF4+PSN+Premium in een keer te kopen voor een spel....
Ik ben hier eerder begonnen over de upgrade van ps3 naar ps4, premium zou hierbij mee moeten gaan (als je maar hetzelfde PSN account gebruikt). (zelf heb ik dit nog niet gedaan)

edit: of bedoel je dat je alleen de vanilla versie op de ps4 heb

[ Voor 7% gewijzigd door zekerpixels op 14-08-2014 18:01 ]

• Superkiwi
Wij spelen eigenlijk het meeste de vanilla maps.
Een roulatie met 4 dlc maps heb je snel gezien...
zekerpixels schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 14:59:
Ik weet het, maar heb die assignment al een tijdje in de pocket ;)
Roadkills met jets proberen blijft gewoon leuk :P

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-11 07:33

Bullet NL

Eigen Wijs

EA Access was voor jou ideaal geweest...

Op de Xbox One had je EA Access kunnen kopen, via de USA store had je dit voor een heel jaar 23 euro gekost! Dan had je BF4 dus gekregen, samen met nog wat andere games.

Het geld wat je nu in BF4 voor je PS4 hebt gestoken had je dan kunnen gebruiken om goedkoop aan Premium te komen (Tevens met korting via EA Access)

Was dus geen gekke deal geweest!

Cogitationis poenam nemo patitur

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:40

Ik speel ook alleen de originele maps. 50 euro is echt teveel geld voor premium.. Vooral als je nagaat dat de volledige game nu voor geloof ik 34 euro te koop is op PSN.

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

• rejer
zekerpixels schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 17:50:
[...]

Ik ben hier eerder begonnen over de upgrade van ps3 naar ps4, premium zou hierbij mee moeten gaan (als je maar hetzelfde PSN account gebruikt). (zelf heb ik dit nog niet gedaan)

edit: of bedoel je dat je alleen de vanilla versie op de ps4 heb
Ja ik bedoel gewoon starten op de ps4 met enkel bf4
Bullet NL schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 18:44:
[...]

EA Access was voor jou ideaal geweest...

Op de Xbox One had je EA Access kunnen kopen, via de USA store had je dit voor een heel jaar 23 euro gekost! Dan had je BF4 dus gekregen, samen met nog wat andere games.

Het geld wat je nu in BF4 voor je PS4 hebt gestoken had je dan kunnen gebruiken om goedkoop aan Premium te komen (Tevens met korting via EA Access)

Was dus geen gekke deal geweest!
nee idd. Vind het ook jammer anders had ik ook fifa enzo gehad. Maar ik wil samen met spelen met iemand die ook een ps4 heeft.
Erulezz schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 21:26:
[...]

Ik speel ook alleen de originele maps. 50 euro is echt teveel geld voor premium.. Vooral als je nagaat dat de volledige game nu voor geloof ik 34 euro te koop is op PSN.
Ja true. Maar spelen er nog genoeg basic bf4?

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
rejer schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 22:21:

[...]

Ja true. Maar spelen er nog genoeg basic bf4?
Meer dan genoeg. Premium is weggegooid geld.

• The_Worst

The_Worst

Unox

Ik speel hier ook alleen 'vanilla', heb geen premium of uitbreiding gekocht. Momenteel kost het teveel wellicht dat ik later een uitbreiding erbij haal.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-11 01:51
Ik heb hier premium samen met een maatje van me. Hij heeft premium gekocht, ik download de mappacks van zijn account. Ideaal. Kost me niks, hooguit een biertje in het weekend haha. Zelf zou ik inderdaad ook nooit Premium kopen, zo spannend is het niet en meestal zit het (zeker in het begin) nog helemaal vol met bugs.

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 03:23
djmelvee schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 09:23:
Ik heb hier premium samen met een maatje van me. Hij heeft premium gekocht, ik download de mappacks van zijn account. Ideaal. Kost me niks, hooguit een biertje in het weekend haha. Zelf zou ik inderdaad ook nooit Premium kopen, zo spannend is het niet en meestal zit het (zeker in het begin) nog helemaal vol met bugs.
Of hij geeft jou gewoon zijn code, jij hem 20 euro, en jullie zijn allebei officieel Premium. Je kunt één Premium code verdelen over twee consoles :)

Overigens vind ik het het wel waard om Premium te nemen, niet dat ik het 40 euro waard vind, maar als je richting 100 uur speeltijd gaat en je bent nog van plan het door te spelen mag het toch wel hoor :9

[ Voor 15% gewijzigd door Streskip op 15-08-2014 09:46 ]

• djmelvee
Streskip schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 09:39:
[...]

Of hij geeft jou gewoon zijn code, jij hem 20 euro, en jullie zijn allebei officieel Premium. Je kunt één Premium code verdelen over twee consoles :)

Overigens vind ik het het wel waard om Premium te nemen, niet dat ik het 40 euro waard vind, maar als je richting 100 uur speeltijd gaat en je bent nog van plan het door te spelen mag het toch wel hoor :9
Heb meer dan 200 uur haha, dus dan is een beetje verandering inderdaad wel leuk zo af en toe :p

Klopt wat je zegt, premium heb ik ook op mijn console. Premium op m'n Battlelog account alleen weer niet, daar trappen ze helaas niet in :p

• rejer
Streskip schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 09:39:
[...]

Hoe bedoel je ? Kun je premium kado geven aan nog iemand?
Dus als mijn broer ook BF4 koopt. Kan ik premium verdelen of mijn en zijn console?

Denk dat ik in ieder geval vanilla maar alvast koop dan.

• Streskip
djmelvee schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 10:32:
[...]

Heb meer dan 200 uur haha, dus dan is een beetje verandering inderdaad wel leuk zo af en toe :p

Klopt wat je zegt, premium heb ik ook op mijn console. Premium op m'n Battlelog account alleen weer niet, daar trappen ze helaas niet in :p
Kijk aan, 200 is best wat! Ik vermaak me wel met die extra maps, vooral Naval Strike ligt me erg lekker _/-\o_ Moet alleen die hoovercraft nog eens uit proberen :9
rejer schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 11:21:
[...]

Hoe bedoel je ? Kun je premium kado geven aan nog iemand?
Dus als mijn broer ook BF4 koopt. Kan ik premium verdelen of mijn en zijn console?

Denk dat ik in ieder geval vanilla maar alvast koop dan.
Ik had BF4 normaal gekocht, toen na zo'n 50 uur spelen dacht ik ach koop gewoon even Premium. Toen zat ik de voorwaarden te lezen en zag ik dat je maximaal twee verschillende accounts kan registreren. Mijn maatje toen die zelfde key gegeven als ik en hij kan toen zo de DLC enzo binnenhalen.

Wat djmelvee zegt, dat zijn Battlelog het niet doet, daar hoorde ik volgens mij mijn maat ook over dus hou daar rekening mee.

• djmelvee
Streskip schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 11:56:
[...]

Kijk aan, 200 is best wat! Ik vermaak me wel met die extra maps, vooral Naval Strike ligt me erg lekker _/-\o_ Moet alleen die hoovercraft nog eens uit proberen :9

[...]

Ik had BF4 normaal gekocht, toen na zo'n 50 uur spelen dacht ik ach koop gewoon even Premium. Toen zat ik de voorwaarden te lezen en zag ik dat je maximaal twee verschillende accounts kan registreren. Mijn maatje toen die zelfde key gegeven als ik en hij kan toen zo de DLC enzo binnenhalen.

Wat djmelvee zegt, dat zijn Battlelog het niet doet, daar hoorde ik volgens mij mijn maat ook over dus hou daar rekening mee.
Zie hier mijn Battelog :)

Je PSN account kun je sharen op 2 consoles. Deze moet je, op je PlayStation zelf, activeren. Zie hier hoe je dat doet. Deze manual is wel wat verouderd, want tegenwoordig kun je nog maar 2 PlayStations sharen in plaats van 5.. :(

[ Voor 4% gewijzigd door djmelvee op 15-08-2014 12:28 . Reden: Battlelog linkje aangepast ]

• rejer
dat maakt me niet zo veel uit die b.log , gaat me meer om zijn alle maps en wapens autos etc unlocked ? dat zou wel handig zijn dan...

Ik en mijn broer hebben nu een ps4 dus is 2x BF4 kopen en daarna 1x premium en het bedrag delen door 2 wat beter :)

[ Voor 30% gewijzigd door rejer op 15-08-2014 12:32 ]

• djmelvee
rejer schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 12:31:
dat maakt me niet zo veel uit die b.log , gaat me meer om zijn alle maps en wapens autos etc unlocked ? dat zou wel handig zijn dan...

Ik en mijn broer hebben nu een ps4 dus is 2x BF4 kopen en daarna 1x premium en het bedrag delen door 2 wat beter :)
Zie mijn reactie hierboven. :)

• Streskip
djmelvee schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 12:21:
[...]

Zie hier mijn Battelog :)

Je PSN account kun je sharen op 2 consoles. Deze moet je, op je PlayStation zelf, activeren. Zie hier hoe je dat doet. Deze manual is wel wat verouderd, want tegenwoordig kun je nog maar 2 PlayStations sharen in plaats van 5.. :(
Ik bedoelde niet je PSN sharen maar alleen het Premium of bedoel je wat anders?
rejer schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 12:31:

Jullie spelen op twee verschillende PS4 systemen neem ik aan?

• djmelvee
Streskip schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 12:43:
[...]

Gaat via PSN, moet je via account van degene die shared downloaden. ;)

[ Voor 24% gewijzigd door djmelvee op 15-08-2014 12:46 ]

• Streskip
djmelvee schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 12:45:
[...]

Gaat via PSN, moet je via account van degene die shared downloaden. ;)
Ow ja inderdaad, je moet dan wel in de Store dat bestand downloaden :Y

• djmelvee
Streskip schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 12:48:
[...]

Ow ja inderdaad, je moet dan wel in de Store dat bestand downloaden :Y
Precies! 'Vroeger', jeetje wat voel ik me nu oud, kon je nog 5 consoles activeren. Tegenwoordig nog maar 2.. Erg jammer, maar toch fijn dat het überhaupt nog kan. _/-\o_

• rejer
Streskip schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 12:43:
[...]

[...]

Jullie spelen op twee verschillende PS4 systemen neem ik aan?
Ja idd
Ik en mijn broer hebben samen alle 2 een PS4 nu.
We willen alle 2 BF3 kopen. Maar niet premium alle twee te duur vind ik. Maar als je het maar een keer hoeft te kopen lijkt het me wel wat.

Maar als ik het dus koop BF4 -> premium kopen -> ik naar 2e PS4 daar inloggen op mijn account die premium heeft -> BF spelen op 2e PS4 -> dan inloggen op de account zonder premium -> BF4 starten en dan zou het werken op alle 2 ? klopt dit ?

• Streskip
djmelvee schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 13:52:
[...]

Precies! 'Vroeger', jeetje wat voel ik me nu oud, kon je nog 5 consoles activeren. Tegenwoordig nog maar 2.. Erg jammer, maar toch fijn dat het überhaupt nog kan. _/-\o_
Nou inderdaad, zo hadden m'n vrienden en ik bijvoorbeeld alle DLC voor Assassin's Creed en praktisch nooit wat voor betaald :D
rejer schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 13:52:
[...]

Ja idd
Ik en mijn broer hebben samen alle 2 een PS4 nu.
We willen alle 2 BF3 kopen. Maar niet premium alle twee te duur vind ik. Maar als je het maar een keer hoeft te kopen lijkt het me wel wat.

Maar als ik het dus koop BF4 -> premium kopen -> ik naar 2e PS4 daar inloggen op mijn account die premium heeft -> BF spelen op 2e PS4 -> dan inloggen op de account zonder premium -> BF4 starten en dan zou het werken op alle 2 ? klopt dit ?
Bijna, als je Premium hebt gekocht moet jij die code verzilveren in de Store. Dan download je een klein bestandje, daarin staat dat je daarmee Premium verzilverd. Dan ga je naar de andere PS4 met inderdaad jouw account, inloggen, download je het bestand opnieuw. Log dan in met het account van je broer en open de Premium download. Deze installeer je en hij heeft dan ook toegang tot Premium/DLC.

edit;
Maar ik was er stiekem van overtuigd dat je die code die je krijgt, ook 2 keer kan gebruiken.. Misschien even die code invoeren ook op je broer zijn account nadat jij bent geregistreerd en kijken wat er gebeurt.

[ Voor 7% gewijzigd door Streskip op 15-08-2014 14:32 ]

• The_Worst

The_Worst

Unox

Het viel mij al vaker op maar ik denk laat ik het nu eens vragen aan de veteranen. Altijd vrij snel na het begin van het potje dan zijn de twee objectives die het dichtst bij je basis liggen in handen van de vijand. De objectives die het verst van je af liggen, en dus het dichtst bij de vijandelijke basis, zijn altijd in 'ons' bezit. Where's the logic? Is dit nu ook strategisch voordeliger? Het is ook geen toeval van met 2 van de 3 potjes is dit het geval.

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-11 13:57
The_Worst schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 14:36:
Het viel mij al vaker op maar ik denk laat ik het nu eens vragen aan de veteranen. Altijd vrij snel na het begin van het potje dan zijn de twee objectives die het dichtst bij je basis liggen in handen van de vijand. De objectives die het verst van je af liggen, en dus het dichtst bij de vijandelijke basis, zijn altijd in 'ons' bezit. Where's the logic? Is dit nu ook strategisch voordeliger? Het is ook geen toeval van met 2 van de 3 potjes is dit het geval.
Ik speel voornamelijk de China maps, en daar gaan beide teams altijd als eerste voor "D" wat het middelste punt is. Waarschijnlijk omdat hier die bomber staat ofzo...geen idee :)

PSN: Maichel

• djmelvee
The_Worst schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 14:36:
Zie je vaker als je tegen een groep speelt. Eerst de vlag dichtste bij de enemy pakken, zodat ze de meeste kans hebben om te baserapen.. Beetje jammer.

• Streskip
djmelvee schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 15:43:
[...]

Zie je vaker als je tegen een groep speelt. Eerst de vlag dichtste bij de enemy pakken, zodat ze de meeste kans hebben om te baserapen.. Beetje jammer.
Moet gelijk aan Operation Locker denken.

• djmelvee
Streskip schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 15:48:
[...]

Moet gelijk aan Operation Locker denken.
Ik nog meer aan Operation Metro.. Nachtmerries heb ik er van, al sinds Battefield 3. :')

• Streskip
djmelvee schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 16:05:
[...]

Ik nog meer aan Operation Metro.. Nachtmerries heb ik er van, al sinds Battefield 3. :')
Die is net zo dan al niet erger inderdaad :+ Wel handig om je ammo en medic ribbons te halen, gaat soms erg hard in die smalle gangetjes.

• djmelvee
Streskip schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 16:50:
[...]

Die is net zo dan al niet erger inderdaad :+ Wel handig om je ammo en medic ribbons te halen, gaat soms erg hard in die smalle gangetjes.
Correct haha, ideaal voor de assignments (:

• rejer
Streskip schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 14:29:
[...]

Nou inderdaad, zo hadden m'n vrienden en ik bijvoorbeeld alle DLC voor Assassin's Creed en praktisch nooit wat voor betaald :D

[...]

Bijna, als je Premium hebt gekocht moet jij die code verzilveren in de Store. Dan download je een klein bestandje, daarin staat dat je daarmee Premium verzilverd. Dan ga je naar de andere PS4 met inderdaad jouw account, inloggen, download je het bestand opnieuw. Log dan in met het account van je broer en open de Premium download. Deze installeer je en hij heeft dan ook toegang tot Premium/DLC.

edit;
Maar ik was er stiekem van overtuigd dat je die code die je krijgt, ook 2 keer kan gebruiken.. Misschien even die code invoeren ook op je broer zijn account nadat jij bent geregistreerd en kijken wat er gebeurt.
Oke, bedankt :) zal het proberen als ik m binnen heb.

• Wesleyyyy
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 03-02-2022
Heb het spel nog niet zo lang en net weer een paar potjes gespeeld, maar ik heb veel meer (rake) kogels nodig om iemand te killen dan zij op mij. Hierdoor worden of mijn kills gestolen of ik word door iemand anders doodgeschoten, wel jammer want hierdoor gaat de lol er voor mij een beetje vanaf.

• Fatal Mind
  • Niet online
Wesleyyyy schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 22:45:
Heb het spel nog niet zo lang en net weer een paar potjes gespeeld, maar ik heb veel meer (rake) kogels nodig om iemand te killen dan zij op mij. Hierdoor worden of mijn kills gestolen of ik word door iemand anders doodgeschoten, wel jammer want hierdoor gaat de lol er voor mij een beetje vanaf.
Hardcore mode is voor jouw misschien de oplossing.

Buiten dat, probeer eens een paar andere wapens mocht je dit nog niet geprobeerd hebben, met sommige kan ik ook gewoon niet overweg.

[ Voor 12% gewijzigd door Fatal Mind op 15-08-2014 23:05 ]

• Wesleyyyy
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 03-02-2022
Fatal Mind schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 23:02:
[...]

Hardcore mode is voor jouw misschien de oplossing.

Buiten dat, probeer eens een paar andere wapens mocht je dit nog niet geprobeerd hebben, met sommige kan ik ook gewoon niet overweg.
Hardcore mode heb ik nog niet geprobeerd, kan ik wel een keer proberen. Maar ik ben level 5 en heb geen ander wapen, heb andere classes geprobeerd maar van afstand heb ik echt veel meer kogels nodig dan de tegenstander wat frustrerend is.

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:39
Ik merk dat ook vaak hoor ondanks dat ik met redelijk goede wapens met damage loop. Af en toe lopen er gasten rond die een hoekje om komen en nog voor ik ingezoomd heb vuren ze twee kogels op me af en ben ik weg. Het lijkt wel alsof zij me veel sneller zien. Kijk met een shotgun of sniper rifle twee shots dood begrijp ik wel. Maar dit zijn vaak gewoon assault rifles.

• Fatal Mind
  • Niet online
Wesleyyyy schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 23:15:
[...]

Hardcore mode heb ik nog niet geprobeerd, kan ik wel een keer proberen. Maar ik ben level 5 en heb geen ander wapen, heb andere classes geprobeerd maar van afstand heb ik echt veel meer kogels nodig dan de tegenstander wat frustrerend is.
Met 1 wapen blijven spelen dan unlock je er betere scopes voor, misschien dat dat helpt ? Buiten dat, je zegt level 5 dus je ben net begonnen, gewoon bezig blijven je went vanzelf en je word ook vanzelf beter.

• zekerpixels

zekerpixels

dangerpaki schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 09:12:
Ik merk dat ook vaak hoor ondanks dat ik met redelijk goede wapens met damage loop. Af en toe lopen er gasten rond die een hoekje om komen en nog voor ik ingezoomd heb vuren ze twee kogels op me af en ben ik weg. Het lijkt wel alsof zij me veel sneller zien. Kijk met een shotgun of sniper rifle twee shots dood begrijp ik wel. Maar dit zijn vaak gewoon assault rifles.
Met een AS zoals een FAMAS met een rate van 1000, ben je in theorie als alle kogels raak zijn in 0,02 seconden dood.25 damage per kogel, dus 4 bodyshots zonder defensieve perk. 1/(1000/4)=0,02s
Ook is het wel mogelijk dat de tegenstander misschien iets meer oefening heeft met aimen voor headshots, en/of over een snellere verbinding beschikt.
Fatal Mind schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 09:18:
Met 1 wapen blijven spelen dan unlock je er betere scopes voor, misschien dat dat helpt ? Buiten dat, je zegt level 5 dus je ben net begonnen, gewoon bezig blijven je went vanzelf en je word ook vanzelf beter.
Probeer ook eens de ak12 in burstfire te zetten, dat gaat mij inidergeval beter af.

[ Voor 4% gewijzigd door zekerpixels op 16-08-2014 10:43 ]

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:10
Gebruiken jullie eigenlijk vaak een scope op een assault rifle? Heb eigenlijk altijd alleen red dot sight.

En gebruiken jullie verder een heavy barrel ofzoiets?

Zit in div1 wat accuracy betreft dus dat vind ik dan weer best netjes van mezelf :)

psn: HertogJack

• The_Worst

The_Worst

Unox

Gebruik nooit een scope. Ik gebruik alleen de red dot sight of de reflex. Ik heb alle assault rifles vrijgespeeld met de scar-h, met dus de reflex, laser sight, heavy barrel en angled grip. Volgens mij zijn dat, op de angled grip na, geen bijzondere attachments.

Nu met de carbines ben ik bezig met de AK5c, het standaard wapen maar enorm fijn.

Nu zegt het misschien weinig want ik ben maar een enorme middenmotor qua kills: 0.6 - 1.2 per potje maar dit komt omdat ik rush naar de vlaggen.

Wat mij de laatste tijd wel enorm heeft geholpen is om de high frequency updates aan te zetten in de instellingen. Hierdoor krijg je vaker informatie van de server en win ik veel vaker 1op1 gevechten. Gameplay > high frequency op high zetten. Daarnaast de 'Network smoothing factor' op 0 zetten wil ook wel eens helpen.

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:10
Thanks, dat van high freq. updates wist ik niet.

Maar eens proberen, ookal win ik 1 op 1 best vaak, op afstand word ik vaak geklopt :(

psn: HertogJack

• zekerpixels

zekerpixels

HertogJack schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 11:49:
Gebruiken jullie eigenlijk vaak een scope op een assault rifle? Heb eigenlijk altijd alleen red dot sight.
En gebruiken jullie verder een heavy barrel ofzoiets?
Zit in div1 wat accuracy betreft dus dat vind ik dan weer best netjes van mezelf :)
Afhankelijk van het level gebruik ik wel eens een 3,4 scope op een M16A4 of M4, verder gaat de voor 1x de voorkeur naar de cobra en coyote.
Heavy barrel gebruik ik alleen op de high damage wapens bijv. scar-h of de E60-E4 en M240B en dan vaak icm angled grip. Ik heb er ook een op de deagle zitten, daar maak ik nu veel meer headshots mee.
The_Worst schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 13:04:
Wat mij de laatste tijd wel enorm heeft geholpen is om de high frequency updates aan te zetten in de instellingen. Hierdoor krijg je vaker informatie van de server en win ik veel vaker 1op1 gevechten. Gameplay > high frequency op high zetten. Daarnaast de 'Network smoothing factor' op 0 zetten wil ook wel eens helpen.
Ik wist niet eens dat die optie er was, ik zak het proberen.

• The_Worst

The_Worst

Unox

[b]zekerpixels schreef op zaterdag 16 augustus 2014
[...]

Ik wist niet eens dat die optie er was, ik zak het proberen.
Sinds de laatste update is dit beschikbaar. In de volgende update, september, dan wordt dit standaard voor iedereen ingeschakeld. Indien het systeem en de internetverbinding dit toestaan.

• kidicoke
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09-2023
Heb bf4 ook aangeschaft voor de PS4 sinds gisteren, bevalt goed ook al moet ik zeggen dat ik alles al uit me hoofd ken van de PC versie, maar vermaak me nog prima! Zoek alleen nog wat mensen om squad te maken om objective te spelen, want dat tdm gevoel in rush en conquest verveeld gauw. Voeg me maar toe als iemand wil, PSN NLgixxerk9

• Prozaq
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-08 09:47
Ik word de laatste paar dagen erg vaak gebanned, een keer of 5 al deze week. Erg irritant omdat ik gewoon ptfo en niet loop te trollen ofzo. Ben ik de enige die dit overkomt? Ik zie geen melding waarom ik werd gebanned

• zekerpixels

zekerpixels

Prozaq schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 15:32:
Ik word de laatste paar dagen erg vaak gebanned, een keer of 5 al deze week. Erg irritant omdat ik gewoon ptfo en niet loop te trollen ofzo. Ben ik de enige die dit overkomt? Ik zie geen melding waarom ik werd gebanned
Op de ps3 staat bij veel servers inidergeval, we "kick/ban for friends". Misschien staat dat er op de ps4 ook bij of word er op eenzelfde manier gehandeld, anders maar official servers

• Prozaq
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-08 09:47
zekerpixels schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 15:46:
[...]

Op de ps3 staat bij veel servers inidergeval, we "kick/ban for friends". Misschien staat dat er op de ps4 ook bij of word er op eenzelfde manier gehandeld, anders maar official servers
Ja ik zie dat wel eens staan, wat houdt dat in? Dat ze kicken om plaats te maken?

• Superkiwi
Yes.
En mede saarom speel ik enkel op Dice servers ;)

• Fatal Mind
  • Niet online
Viel mij laatste tijd ook al veel op dat ik veel gekicked werd. Altijd in custom servers.

Maar ik heb ook vaak zoiets van, donder op met je regels, zeker regels zoals niet baserapen enzo, nu snap ik dat wel, en is het ook knap storend als het je overkomt. Maar wat moet ik er mee dan, moet ik in een hoekje gaan zitten mezelf overhoop laten schieten en dan weer terug gaan vechten, slaat gewoon nergens op. En dan kom je dus een of ander pauperkindje tegen met een adminconsole voor zich, en daar ga je weer.

En daarom zoals dvdkiwi zegt: Dice Servers.

• zekerpixels

zekerpixels

Fatal Mind schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 21:00:
Maar ik heb ook vaak zoiets van, donder op met je regels, zeker regels zoals niet baserapen enzo, nu snap ik dat wel, en is het ook knap storend als het je overkomt. Maar wat moet ik er mee dan, moet ik in een hoekje gaan zitten mezelf overhoop laten schieten en dan weer terug gaan vechten, slaat gewoon nergens op.
De regel niet baserapen vind ik op zich wel goed, ik speel wel eens max ticket metro en als je vrij snel op een baserape zit is het voor iedereen minder kills/punten
.

• kidicoke
Ik heb trouwens battlefield 4 premium voor de PC ooit aangeschaft, is het dan voor mijn ps4 ook geldig? Aangezien battlelog ook aan elkaar gekoppeld is vroeg ik me dat eigenlijk af.

• Fatal Mind
  • Niet online
zekerpixels schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 11:51:
[...]

De regel niet baserapen vind ik op zich wel goed, ik speel wel eens max ticket metro en als je vrij snel op een baserape zit is het voor iedereen minder kills/punten
.
Zeker waar, maar dan kan ik wel in een hoekje gaan zitten wachten tot ze eens actie ondernemen, maar dat doen mijn teammates ook niet, het heeft dus zo weinig nut.

• djmelvee
Fatal Mind schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 13:16:
[...]

Zeker waar, maar dan kan ik wel in een hoekje gaan zitten wachten tot ze eens actie ondernemen, maar dat doen mijn teammates ook niet, het heeft dus zo weinig nut.
Die regel 'niet baserapen' slaat nergens op. Je kunt er vrij weinig aandoen als het andere team gewoon ruk is. Moet je dan inderdaad wat Fatal Mind zegt op je eigen base gaan zitten wachten totdat ze alle vlaggen weer hebben overgenomen? :9

• Fatal Mind
  • Niet online
djmelvee schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 16:45:
[...]

Die regel 'niet baserapen' slaat nergens op. Je kunt er vrij weinig aandoen als het andere team gewoon ruk is. Moet je dan inderdaad wat Fatal Mind zegt op je eigen base gaan zitten wachten totdat ze alle vlaggen weer hebben overgenomen? :9
Zelfde als met die regels als '' no sniper / no dmr '' nu ben ik daar ansich al groot voorstander van gezien mijn haat aan snipers. Maar waarom is dat niet gewoon een server setting zodat je zo ook werkelijk niet kan selecteren ofzo.

Kan de klok erop gelijk zetten als er staat '' no rpg / no m320 / no sniper / no dmr '' dat ik door een van voorgaande wapens direct op spawn zo ongeveer word neergemaaid

• djmelvee
Fatal Mind schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 16:57:
[...]

Zelfde als met die regels als '' no sniper / no dmr '' nu ben ik daar ansich al groot voorstander van gezien mijn haat aan snipers. Maar waarom is dat niet gewoon een server setting zodat je zo ook werkelijk niet kan selecteren ofzo.

Kan de klok erop gelijk zetten als er staat '' no rpg / no m320 / no sniper / no dmr '' dat ik door een van voorgaande wapens direct op spawn zo ongeveer word neergemaaid
Dat gaat met baserapen niet op uiteraard. Wordt wel een heel lastig verhaal dan haha.

Meh, zelf heb ik er geen problemen mee. Snipe zelf best veel, maar ik vind het altijd erg jammer dat mensen zich inderdaad er niet aan houden als het duidelijk staat aangegeven. Toch, als er actieve Admins zijn, wordt dit wel redelijk nageleefd zijn mijn ervaringen, op Playstation 3 & 4.

• Stancke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-11 18:02
Iemand die mij kan helpen?

Heb in de Campaign modus alle Dog tags én alle Weapons verzameld. Zoals je ook kan zien heb ik alle andere trophies ook gehaald maar blijkbaar mis ik dan nog enkele Assignments? Waar dan? :s Heb ook alle Single Player Assignments van de Campaign...

Iemand zin om het uit te dokteren?

Stancke's Battlefield 4 Trophies - PSNProfiles.com
http://battlelog.battlefi...ncke/stats/209002667/ps4/

• zekerpixels

zekerpixels

kijk hier ook eens (staan wat meer reacties over die trophies)
http://www.playstationtro...e/battlefield-4/trophies/

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:40
Stancke schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 17:32:
Iemand die mij kan helpen?

Heb in de Campaign modus alle Dog tags én alle Weapons verzameld. Zoals je ook kan zien heb ik alle andere trophies ook gehaald maar blijkbaar mis ik dan nog enkele Assignments? Waar dan? :s Heb ook alle Single Player Assignments van de Campaign...

Iemand zin om het uit te dokteren?

Stancke's Battlefield 4 Trophies - PSNProfiles.com
http://battlelog.battlefi...ncke/stats/209002667/ps4/
Start de missie Kunlun mountains of Tashgar en hij unlocked meteen. Ik had hetzelfde probleem met de trophy Full Arsenal.

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-11 23:49
ik speel al een tijdje bf4 op de ps4 en ben nu eigenlijk op zoek naar actieve spelers om samen mee te spelen ... ben level 28 en heb er 51 uur op zitten :P

psn: taker-mart

• The_Worst

The_Worst

Unox

Voeg mij gerust toe (zie sig), heb helaas geen vaste tijden waarop ik speel. Level 25, headset, geen uitbreidingen en speel voornamelijk conquest, obliteration en af en toe domination.

[ Voor 5% gewijzigd door The_Worst op 20-08-2014 00:20 ]

• zekerpixels

zekerpixels

Ahh dat meen je niet.
Ben ik bezig om die trophy te halen waarvoor je 10 multi-kills moet halen in Shanghai.
Heb ik er 8 wanneer ik bij de tanks kom, nou dat is mooi 2 tanks 2 multi-kills is 10.
Blaas ik de eerste op kijk in de scores 9 multi-kills, de tweede ziet mij op onmogelijke wijze en dood.
Dus opnieuw, kijk bij de scores 8 multi-kills. Oke dus bijde tanks weer, dus niet maar 1.
En nu krijg ik het natuurlijk niet meer van elkaar, heb ik weer.

• kidicoke
taker1987 schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 22:28:
ik speel al een tijdje bf4 op de ps4 en ben nu eigenlijk op zoek naar actieve spelers om samen mee te spelen ... ben level 28 en heb er 51 uur op zitten :P
Voeg mij ook maar toe, http://battlelog.battlefield.com/bf4/user/suzgixxerk9/ (of PSN NLgixxerk9)
Lijkt me wel leuk om met een squad + chat te spelen. Ben ook nog maar level 22 en 17 uur gespeeld maar heb het op de PC wel veel gespeeld, dus weet wel hoe het werkt :P .
The_Worst schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 00:17:
Voeg mij gerust toe (zie sig), heb helaas geen vaste tijden waarop ik speel. Level 25, headset, geen uitbreidingen en speel voornamelijk conquest, obliteration en af en toe domination.
Mmm kan jouw psn TheWorstNL niet vinden via de app op me telefoon? Valt me trouwens op dat er vanuit het GoT platoon niet bepaald veel samen word gespeeld? Of ligt dat aan mij?

Edit: laat maar, moest nog _ tussen :+

[ Voor 5% gewijzigd door kidicoke op 20-08-2014 08:40 ]

• taker1987
kidicoke schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 08:16:
[...]

Voeg mij ook maar toe, http://battlelog.battlefield.com/bf4/user/suzgixxerk9/ (of PSN NLgixxerk9)
Lijkt me wel leuk om met een squad + chat te spelen. Ben ook nog maar level 22 en 17 uur gespeeld maar heb het op de PC wel veel gespeeld, dus weet wel hoe het werkt :P .

[...]

Mmm kan jouw psn TheWorstNL niet vinden via de app op me telefoon? Valt me trouwens op dat er vanuit het GoT platoon niet bepaald veel samen word gespeeld? Of ligt dat aan mij?

Edit: laat maar, moest nog _ tussen :+
ik heb je op battlelog toegevoegd ... mijn psn is takermart ,

ik moet nog wat dingen leren over het samenspelen in bf4 , heb veel bf3 voorheen gespeeld en daar was ik goed in , na een tijdje geen bf gedaan meer te hebben heb ik ook geen clan meer :+ uitgegaan ivm gebrek aan tijd ... nu weer meer tijd , dus zou tof zijn om weer te kunnen leren samenwerken en om meer punten te halen dan 8000 per match :P ik ben bijna de hele dag wel online op psn , dus zodra er iemand is die zin heeft in bf4 , stuur me maar een psn invite >:)

http://battlelog.battlefi...MART/stats/257608841/ps4/

btw .. er zijn heel veel online mensen die inderdaad nooit samenwerken , die een heli pakken , stukje gaan vliegen , en er dan op hun punt weer er uit gaan .. als ik gefocust ben op het schieten in de heli dan schrik ik me altijd rot als we bijna de grond raken , en dan BAM !!! dood :'( enorm hinderlijk ....

gister avond ook zo iets raars ... ik ben lekker aan het sneaken en goed rond aan het kijken of ik iets of iemand zie ... zie ik een vijand en daarnaast een team maat van mij , die gast doet letterlijk niks en loopt langs hem heen alsof zijn vijand lucht is geworden ofzo ... even later weer .. lopen 3 vijanden op de map , en die zagen me niet eens lopen toen ik dwars langs hun heen liep ... dus zo kon ik ze alle 3 killen :P soms zo vaag }:O

[ Voor 26% gewijzigd door taker1987 op 20-08-2014 10:03 ]

• kidicoke
Ja klopt, komt vaak omdat mensen nooit spotten (bang dat de kill gestolen word ofzo?) en weinig op de radar kijken als je het mij vraagt. Ik kijk zelf zeker 50-60% van de tijd naar mijn radar, dat helpt enorm. En tjah spotten dat is enorm belangrijk, ik zelf spot elke enemy voordat ik schiet die iets verder weg is dan close range, vooral als ik burst fire moet i.p.v. spray. Overigens als ik rond loop/sprint dan zit ik ook random op de R1 knop te rammen, hoevaak ik mensen dan wel niet spot terwijl ik ze niet eens zag haha, erg handig. Maar Iemand trouwens enig idee hoe ik de minimap kan inzoomen? Op PC was dit altijd mogelijk maar op de PS4 niet? Heb al van alles geprobeerd.

• taker1987
kidicoke schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 10:18:
Ja klopt, komt vaak omdat mensen nooit spotten (bang dat de kill gestolen word ofzo?) en weinig op de radar kijken als je het mij vraagt. Ik kijk zelf zeker 50-60% van de tijd naar mijn radar, dat helpt enorm. En tjah spotten dat is enorm belangrijk, ik zelf spot elke enemy voordat ik schiet die iets verder weg is dan close range, vooral als ik burst fire moet i.p.v. spray. Overigens als ik rond loop/sprint dan zit ik ook random op de R1 knop te rammen, hoevaak ik mensen dan wel niet spot terwijl ik ze niet eens zag haha, erg handig. Maar Iemand trouwens enig idee hoe ik de minimap kan inzoomen? Op PC was dit altijd mogelijk maar op de PS4 niet? Heb al van alles geprobeerd.
ik snap wat je bedoeld .. maar volgens mij is op de ps4 de enige mogelijkheid de option button ...

spotten doe ik zelf ook zoveel mogelijk , en inderdaad zoveel mogelijk op de map kijken helpt al een stuk 8)

• The_Worst

The_Worst

Unox

kidicoke schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 10:18:
Nee, dit is niet mogelijk. Options en dan r1 maar dat is tijdens het spelen niet te doen.

• kidicoke
Ik bedoel niet de hele map tevoorschijn halen, maar echt de minimap inzoomen of uitzoomen, volgens mij deed je dat op de PC met de 'N'? Vind het namelijk als ik in het rond loop het soms lastig te zien op de minimap, omdat alles zo op elkaar is gedrukt. Op de PC kon je dan je minimap inzoomen zodat je een gedetailleerde plattegrond had van wat er om je heen gebeurd.

• frank131331
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:32
EA servers offline? (PS4?)

• taker1987
kreeg hier ook de melding inderdaad

• kidicoke
Onderhoud, staat op battlelog

STARTING AT 08:00 (UTC) AND ROLLING OUT DURING THE DAY, BF4 MULTIPLAYER WILL BE UNAVAILABLE FOR A FEW HOURS DUE TO MAINTENANCE.

[ Voor 69% gewijzigd door kidicoke op 20-08-2014 13:41 ]

• Fatal Mind
  • Niet online
Vraag me dan weer af op wat voor magische manier ze het nu weer gaan verzieken. Over het algemeen als er iets aangepast word word het er niet beter op naar mijn ervaring.

We gaan het zien.

• djmelvee
Fatal Mind schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 13:49:
Vraag me dan weer af op wat voor magische manier ze het nu weer gaan verzieken. Over het algemeen als er iets aangepast word word het er niet beter op naar mijn ervaring.

We gaan het zien.
Dit is waarschijnlijk die grote update tweaks die laats als Newspost op Battlelog is verschenen. Zal eens een linkje tevoorschijn toveren. :)

Updates from the Battlefield - Core gameplay improvements

Volgens mij is dit namelijk nog niet gebeurd, of denk ik nu extreem verkeerd? :9

[ Voor 75% gewijzigd door djmelvee op 20-08-2014 15:59 . Reden: Attached link + quote ]

• Fatal Mind
  • Niet online
djmelvee schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 15:57:
[...]

Dit is waarschijnlijk die grote update tweaks die laats als Newspost op Battlelog is verschenen. Zal eens een linkje tevoorschijn toveren. :)

Updates from the Battlefield - Core gameplay improvements

Volgens mij is dit namelijk nog niet gebeurd, of denk ik nu extreem verkeerd? :9
Naar mijn weten is daar nog niks van gebeurd, dus inderdaad wat je zegt best kans dat dit dat is ( :P ? )

Echter ga ik persoonlijk eens mooi afwachten hoe snel de klachten komen, ik zie weer een hoop dingen waarvan ik denk, FAIL!

• kidicoke
De update voor de recoil lijkt mij echt een dikke fail, lijkt mij erg nep worden en noob vriendelijk. Tenminste ik heb een tijdje terug een filmpje gezien m.b.t. de reddot, en dat zag er lelijk uit.

• taker1987
servers doen t weer.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:18
Die veranderingen zouden toch pas met en update in september komen?
Moet niet gekker worden. Gaan ze nog eens iets eerder dan gezegd uitbrengen? :+

• Quido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:31
Heb liever dat ze even een fix maken voor mijn Bluetooth headset! Zo'n onzin dat ik die niet gebruiken kan.

• Razenko
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 00:28
Quido schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 11:53:
Heb liever dat ze even een fix maken voor mijn Bluetooth headset! Zo'n onzin dat ik die niet gebruiken kan.
ligt dat aan battlefield of aan je console??

PSN: Europhea

• Superkiwi
Als Quido de bluetooth headset van de PS3 bedoelt, welke overigens erg prima was, die wordt niet ondersteund door de PS4.
Erg jammer...

• Razenko
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 00:28
dvdkiwi schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 14:56:
Als Quido de bluetooth headset van de PS3 bedoelt, welke overigens erg prima was, die wordt niet ondersteund door de PS4.
Erg jammer...
Kiwi knows all :+

PSN: Europhea

• Superkiwi
Dat krijg je als je vaak met Henkiepenkie gespeeld hebt.
Daar wordt je wijzer van :P

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Weet iemand hier hoe je binnen de Console versie van Battlefield4 van Origin account kunt veranderen?
Ik kan dit helemaal nergens vinden namelijk.

Ik heb twee Origin Accounts, 1 met SimCity en 1 met de rest van mijn Games en die heeft ook mijn PSN koppeling.

Nu ik een Xbox One bezit moest ik daar tijdens de eerste start van Battlefield inloggen met Origin, ik heb hierbij dus de verkeerde Origin email gekozen (die met SimCity) en probeer dat nu ongedaan te maken.

Als ik de machtiging voor Xbox One intrek geeft Battlefield hier direct een melding over, ik kan daar echter op de One niets mee, het enige wat ik kan kiezen is "retry" en dan logt hij direct weer in (en is de koppeling online bij origin weer opnieuw te verwijderen). Zelfs nadat ik het wachtwoord en de geheime vraag van dat account aanpas kan de game er gek genoeg nog gewoon op inloggen.

[ Voor 4% gewijzigd door Donstil op 21-08-2014 20:48 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Pagina: 1 ... 39 ... 85 Laatste

Let op:
~~~[html]Op de man spelen doen we nergens op tweakers, dus ook niet hier

Er zijn voor de Xbox One en de PS4 platoons beschikbaar, die kun je joinen via de volgende links:
<a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/3571873308087887416/'>Xbox One</a> - <a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/9144291971211376657/'>PS4</a>
Melden dat je gejoined bent is niet nodig.~~~[/html]