"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
"MaroonKanoon" op PSN
Verwijderd
Op Golmud Railway vanaf de heuvel achter A een knakker afgeschoten die bij E achter de .50cal van een jeep zat (CS-LR4 met 40x scope en bipod, zonder rangefinder)
Volgens mij heb ik sinds Harvest Day in BFBC2 niet meer zo'n lange headshot gehaald!
Netjes!! Ik zit op 500 mtr met de CS-LR4, blijft toch mijn favo sniper wapen.Verwijderd schreef op zondag 27 juli 2014 @ 16:01:
Yay, gister mijn Longest Headshot gehaald: 851,47 meter
Op Golmud Railway vanaf de heuvel achter A een knakker afgeschoten die bij E achter de .50cal van een jeep zat (CS-LR4 met 40x scope en bipod, zonder rangefinder)
Volgens mij heb ik sinds Harvest Day in BFBC2 niet meer zo'n lange headshot gehaald!
In naval strike werd ik gesniped vanaf de enemy carrier, dat kon ik niet ongestraft laten en besloot hem terug te pakken vanaf onze carrier. Hierdoor zit ik nu op 1332 mtr, ook gedaan met de CS-LR4, met 40x scope en bipod (btw rangefinder werkt toch niet boven de 100mtr).Verwijderd schreef op zondag 27 juli 2014 @ 16:01:
Yay, gister mijn Longest Headshot gehaald: 851,47 meter
De CS-LR4 is toch wel een wapen dat ik nog regelmatig gebruikt, (is voor mijn de enige met 40x scope unlocked)Frank1973 schreef op zondag 27 juli 2014 @ 17:00:
Netjes!! Ik zit op 500 mtr met de CS-LR4, blijft toch mijn favo sniper wapen.
Overigens is de SR338 niet zo slecht als er vaak word gezegd, het is een goed bruikbaar wapen naar mijn mening op wat kortere afstanden erg goed.
Voor bijde mooie afstand, een headshot vraagt toch wel enige vaardigheid op dergelijke afstanden en is nog indrukwekkender op bewegende doelwitten.
Hoe denken julie er over, ik heb het gevoel als je als "long range" sniper speeld dat je dan weinig bijdraagd. Zoas in firestorm vaak te zien is/was, door elkaar van de bergen en toren af te snipen terwijl de andere moeite doen om naar punt te veroveren.
Ik zie hem onder mijn add on staan als installed, dus daar ligt het niet aan. In my store in het spel is het niet mogelijk om dlc te downloaden of te installeren.Jeroenimoes schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 19:19:
[...]
Heb je de DLC apart gedownload en geïnstalleerd? je kunt controleren of volgens je systeem de dlc is geinstalleerd door bij Battlefield naar Related Items te gaan en daar naar My Add-Ons (sorry, heb PS4 in het engels ingesteld). In die lijst moet China Rising staan als Installed. Zo niet, zou je hem daar meteen moeten kunnen downloaden (icoontje links ervan), of anders in de store. (Related Items > All Add-Ons > China Rising).
[afbeelding]
Ik heb sowieso een ontzettende pauperhekel aan snipers, de meest lamlendige kut klasse in het gehele spel.zekerpixels schreef op zondag 27 juli 2014 @ 17:57:
[...]
In naval strike werd ik gesniped vanaf de enemy carrier, dat kon ik niet ongestraft laten en besloot hem terug te pakken vanaf onze carrier. Hierdoor zit ik nu op 1332 mtr, ook gedaan met de CS-LR4, met 40x scope en bipod (btw rangefinder werkt toch niet boven de 100mtr).
[...]
Hoe denken julie er over, ik heb het gevoel als je als "long range" sniper speeld dat je dan weinig bijdraagd. Zoas in firestorm vaak te zien is/was, door elkaar van de bergen en toren af te snipen terwijl de andere moeite doen om naar punt te veroveren.
Beetje in een bosje liggen wachten tot er iets in je scope verschijnt en trekker over halen ( oke, wel beetje kunde nodig, maar toch ).
Ik vind doodgaan in BF niet erg, maar door snipers slaan alle stoppen door, stel lamlendige paupers.
Pak gewoon een machine geweer, en doe wat, voor mij part een DMR met een 4x scope en dan beetje meespelen.
Wat ik nog erger vind, mensen die met volwaardig sniper en holo of iets dergelijks gaan lopen, win je het nooit van tenzij ze toevallig iets minder magisch zijn als normaal en mis schieten.
[ Voor 7% gewijzigd door Fatal Mind op 27-07-2014 18:22 ]
Verwijderd
Ok primaFatal Mind schreef op zondag 27 juli 2014 @ 18:21:
[...]
Ik heb sowieso een ontzettende pauperhekel aan snipers, de meest lamlendige kut klasse in het gehele spel.
Beetje in een bosje liggen wachten tot er iets in je scope verschijnt en trekker over halen ( oke, wel beetje kunde nodig, maar toch ).
Ik vind doodgaan in BF niet erg, maar door snipers slaan alle stoppen door, stel lamlendige paupers.
Pak gewoon een machine geweer, en doe wat, voor mij part een DMR met een 4x scope en dan beetje meespelen.
Wat ik nog erger vind, mensen die met volwaardig sniper en holo of iets dergelijks gaan lopen, win je het nooit van tenzij ze toevallig iets minder magisch zijn als normaal en mis schieten.
Klopt, dat idee heb ik ook.zekerpixels schreef op zondag 27 juli 2014 @ 17:57:
[...]
Hoe denken julie er over, ik heb het gevoel als je als "long range" sniper speeld dat je dan weinig bijdraagd.Zoas in firestorm vaak te zien is/was, door elkaar van de bergen en toren af te snipen terwijl de andere moeite doen om naar punt te veroveren.
Maar dat maakt het long range snipen niet minder leuk
Sorry, nu ik het zo nog eens lees is wat een redelijke rant, maar toch, ik vind, het persoonlijk buitengewoon frustrerend als ik word gehinderd in mijn bezigheden door een of ander campertje.
Uiteraard ieder z'n eigen ding, maar ik zou een beperking op de hoeveelheid snipers geen slecht idee vinden. Zo niet op Dice servers, dan wel de custom servers.
Verwijderd
Die beperking zag je in BC2 regelmatig ja, niet meer dan 2-3 recons per team of iets dergelijks. In mijn ogen niet mis mee. Maar ik vind het wel kortzichtig om een hele class te discrimineren/ranten op basis van hun primary weapon, de recon class beidt namelijk best wel handige tools zoals het spawn beacon en motion detection. Ik ben (al drie battlefield games lang) van mening dat de recon class een hele nuttige class is en zeker de overhand kan bieden in deze game. Dat een enkele bush wookie de sfeer verpest is jammer, maar zo zijn er zoveel spelers die de game minder leuk maken (en dat is echt niet gerelateerd aan class)Fatal Mind schreef op zondag 27 juli 2014 @ 18:34:
[...]
Sorry, nu ik het zo nog eens lees is wat een redelijke rant, maar toch, ik vind, het persoonlijk buitengewoon frustrerend als ik word gehinderd in mijn bezigheden door een of ander campertje.
Uiteraard ieder z'n eigen ding, maar ik zou een beperking op de hoeveelheid snipers geen slecht idee vinden. Zo niet op Dice servers, dan wel de custom servers.
Inderdaad, ik speel zelf ook laatste tijd met recon omdat ik toevallig een DMR medal wil, maar heb dan C4 en Claymore bij me, maar vaak ook als ik geen zin heb om te spelen ga ik lekker met MAV rondvliegen, kan wat je zegt buitengewoon handig zijn.Verwijderd schreef op zondag 27 juli 2014 @ 18:42:
[...]
Die beperking zag je in BC2 regelmatig ja, niet meer dan 2-3 recons per team of iets dergelijks. In mijn ogen niet mis mee. Maar ik vind het wel kortzichtig om een hele class te discrimineren/ranten op basis van hun primary weapon, de recon class beidt namelijk best wel handige tools zoals het spawn beacon en motion detection. Ik ben (al drie battlefield games lang) van mening dat de recon class een hele nuttige class is en zeker de overhand kan bieden in deze game. Dat een enkele bush wookie de sfeer verpest is jammer, maar zo zijn er zoveel spelers die de game minder leuk maken (en dat is echt niet gerelateerd aan class)
Ging mij puur om de bushwookies, die zijn gewoon storend. En ik vind het van Dice jammer dat die optie niet te vinden is de server settings, ik zie een hoop servers voorbij komen met '' NO RECON '' en dat soort onzin.
Goed voorbeeld doet volgen.maruschiba schreef op zondag 27 juli 2014 @ 15:08:
Zoek wat mensen om mee te knallen op PS4, Interested?![]()
"MaroonKanoon" op PSN
Mijn beschamende psn: dixeN1337
Voeg mij toe als je een potje wil spelen want ik zou weleens deel willen uit maken van een fatsoenlijke squad!
Wat zou het trouwens tof zijn als we op psn eenmalig onze naam zouden kunnen aanpassen!
Verwijderd
Andersom kan welAramiss schreef op maandag 28 juli 2014 @ 01:38:
[...]
Goed voorbeeld doet volgen.
Mijn beschamende psn: dixeN1337
Voeg mij toe als je een potje wil spelen want ik zou weleens deel willen uit maken van een fatsoenlijke squad!
Wat zou het trouwens tof zijn als we op psn eenmalig onze naam zouden kunnen aanpassen!
ik word er wel vaak door gekild, maar ik weet niet of dat nu komt of die wapens zo goed zijn of dat iedereen de nieuwe wapens gebruikt. (de deagel heb ik nog niet maar de bulldog heeft toch wel een zwaardere recoil tov de scar-h)n8n schreef op maandag 28 juli 2014 @ 23:58:
Ligt het aan mij of zijn de nieuwe Deagle en Bulldog zwaar overpowered? Heb net leren een heli te besturen, eigenlijk best te doen, kwam er alleen na een uur pas achter dat ik al secundaire wapens had
gratz met je vliegbrevet, ik kan er nog steeds niet veel van
Heb zelf geen premium maar zie ze wel erg vaak bij TDM, hoorde dat de Bulldog een soort PDW was maar dan met range, wel een kleine clip maar dat is bij TDM juist niet echt een probleemzekerpixels schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 00:21:
[...]
ik word er wel vaak door gekild, maar ik weet niet of dat nu komt of die wapens zo goed zijn of dat iedereen de nieuwe wapens gebruikt. (de deagel heb ik nog niet maar de bulldog heeft toch wel een zwaardere recoil tov de scar-h)
gratz met je vliegbrevet, ik kan er nog steeds niet veel van.
Hij heeft inderdaad maar een kleine clip van 21 dacht ik maar zijn reload is echt mega snel. Ik gebruik zelf de Bulldog niet omdat ik de clip echt te klein vind maar online wordt er wel veel mee geschoten. Zal ook wel komen i.v.m. de verhoogde damage die hij heeft.n8n schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 01:10:
[...]
Heb zelf geen premium maar zie ze wel erg vaak bij TDM, hoorde dat de Bulldog een soort PDW was maar dan met range, wel een kleine clip maar dat is bij TDM juist niet echt een probleem
Ik gebruik het wapen sinds een paar dagen, reload is snel, heeft schietsnelheid van een famas en damage is groot. 1 nadeel het heeft een hele sterke recoil, ik switchte gisteren terug naar mijn ak en het leek wel een luchtdruk pistool.Remmetje schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 08:20:
[...]
Hij heeft inderdaad maar een kleine clip van 21 dacht ik maar zijn reload is echt mega snel. Ik gebruik zelf de Bulldog niet omdat ik de clip echt te klein vind maar online wordt er wel veel mee geschoten. Zal ook wel komen i.v.m. de verhoogde damage die hij heeft.
Recoil is flink aanwezig en daarvoor close combat bruikbaar. Totdat dice update doet blijf ik het wapen gebruiken.
Nog spelers geïnteresseerd om samen te gamen?
Psn= dixeN1337
De commander mode uit BF2 was heel anders. Daarbij moesten grondtroepen de commander-hulpmiddelen uitschakelen. Je kon de artilleriekanonnen, de satellietarray en de UAV-trailer vernietigen om deze perks ontoegankelijk te maken voor de commander. Eigen engineers konden deze dan weer repareren. Zo was dat ook voor de groendtroepen een fysieke objective. Nu geeft het hebben van een vlag een bepaalde perk mee, maar da tziet of merken de grondtroepen niet echt en daarom boeit het ze ook niet zoveel.
De commander was ook een ingame-poppetje en deze kon gewoon meespelen als dat nodig was of wilde (maakt het commanderen al een stuk interessanter). Hij kon dus ook dood gemaakt worden waardoor er even geen commander was.
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Wat is tot op heden echt de meest leuke DLC.
PSN ID Binloading_nl
Dragon's Teeth, de laatste nieuwe vind ik persoonlijk erg leuksteefje schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 16:34:
Ik zit te twijfelen om de nieuwe DLC te halen. Tot op heden heb ik alleen Second Assault gekocht en die valt me echt enorm tegen. Speciaal gehaald voor de mappen van BF3, maar die strom toevoeging in Gulf of Oman verpest het enorm.
Moet zeggen dat ik de voorgaande DLC's ook niet helemaal top vond.
China Rising: Behhhhhhh klote mappen behalve die in de woestijn
Second Assault: Die mappen zijn in de remake er niet beter op geworden
Naval Strike: Te groot, te weinig voertuigen.
Ik vind Dragons Teeth de leukste tot nu toe, maar dat hangt heel erg af van wat voor soort maps je houdt.steefje schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 16:34:
Ik zit te twijfelen om de nieuwe DLC te halen. Tot op heden heb ik alleen Second Assault gekocht en die valt me echt enorm tegen. Speciaal gehaald voor de mappen van BF3, maar die strom toevoeging in Gulf of Oman verpest het enorm.
DT is meer infantry focused met weinig voertuigen en kan soms wat chaotisch zijn met veel spelers.
Welcome to the League of Draven
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Gewoon veel filmpjes kijken steefje
Ik vind DT tof, maar Pearl Market heb ik nu al meer een hekel aan dan aan jeuk op een onbereikbare plaats
[ Voor 8% gewijzigd door Superkiwi op 30-07-2014 00:12 ]
Ik denk dat ik die DT ook maar eens geen checken.
PSN ID Binloading_nl
Dat hebben ze op de PS4 al een aantal maanden geleden opgelost.
Ik heb op geen enkele map meer een stotterend beeld of iets als ik vlieg/tank
Gaan ze de spawntijd van de gunship nu verlengen?
Dat ding is meestal goed gevuld en een lekkere target voor mijn jets;
daar haal ik de meeste jetribbons vandaan
Zal het kort en bondig houden: Nee.iPodKiller schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 19:44:
Zie nu dat Second Assault 9,99 is, is het wat die metro 2014? Want ik heb nog altijd geen premium gekocht (en zal het ook niet halen).
Zeker niet aanschaffen! Die zijn nog slechter dan China Rising... Als je er een moet kopen dan is Naval Strike of Dragons Teeth misschien een paar euro waard. Zeker niet de volle mep.iPodKiller schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 19:44:
Zie nu dat Second Assault 9,99 is, is het wat die metro 2014? Want ik heb nog altijd geen premium gekocht (en zal het ook niet halen).
Metro is mooi geworden, maar alleen leuk met 32 man.
Firestorm heeft een erg tof sfeertje nu, ik vind 'm cool.
Caspian is gewoon Caspian, maar dan met een muur en herfstkleurtjes.
En Oman, die is vet. Mooi die zandstorm, damt de snipers een beetje in
[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 31-07-2014 00:49 ]
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Iets irriteert je of je ergert je ergens aan. Het spel is bagger en ik heb niks anders op de PS4 om te doen dus blijf ik toch maar spelen. Ik heb er godverdomme een bom geld voor betaald, dus heb ik alle recht om te zeiken. Over alles. Ik speel het net zo lang tot het mij zo dik de strot uit komt dat ik nooit of te nimmer meer iets wil zien wat in de buurt komt van deze brol. Als je dit niet wil lezen, knijp dan je ogen dicht.Jeroenimoes schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 00:44:
Verstekbakker: als het spel je zo irriteert, speel het dan niet. Maar ga toch niet over alles lopen zeiken. Ja, soms irriteer ik me ook aan dat soort kleine dingetjes. Maar ik vind in essentie het spel nog altijd lekker.
Ik speel ook niks anders, maar puur omdat ik me zo vermaak met deze game.
Verwijderd
Internet heeft inderdaad ruimte om dit soort troep op te zetten, maar volgens mij is tweakers hier niet voor.Verstekbakker schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 01:05:
[...]
Iets irriteert je of je ergert je ergens aan. Het spel is bagger en ik heb niks anders op de PS4 om te doen dus blijf ik toch maar spelen. Ik heb er godverdomme een bom geld voor betaald, dus heb ik alle recht om te zeiken. Over alles. Ik speel het net zo lang tot het mij zo dik de strot uit komt dat ik nooit of te nimmer meer iets wil zien wat in de buurt komt van deze brol. Als je dit niet wil lezen, knijp dan je ogen dicht.
Mede door BF4 ga ik Destiny niet kopen. De PvP viel me daar erg tegen, weer die kleine mappen met slechts 12 man. Ik vind echt dat meer shooters de massive scale van BF4 moet gaan overnemen.
Zelf hoop ik ook dat COD nu ook met 32 man te spelen zal zijn, maar ik denk het niet. .
Precies ! Tweakers is meer voor nuttige reviewsVerwijderd schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 07:39:
[...]
Internet heeft inderdaad ruimte om dit soort troep op te zetten, maar volgens mij is tweakers hier niet voor.
PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton
Verwijderd
Potjes liepen allemaal wel prima (ondanks een paar losses) maar de game leek wel een input lag te hebben; geen enkele gun of class liep lekker
Hier moet ik je inderdaad gelijk geven...dat is geen bug meer dit is gewoon slecht ja.Verstekbakker schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 00:18:
Het is ook nog steeds haast onmogelijk om zo'n rondslingerend wapen op te rapen he... Wat is dat voor een teringzooi bij DICE?
PSN: Maichel
In de server browser kan je bij het server type zien wat de server met je stats doet.
Even gecheckt voor je:
Op "Official" en "ranked" servers worden je stats meegeteld;
op "unranked" en "private" servers niet.
[ Voor 33% gewijzigd door Superkiwi op 31-07-2014 17:49 ]
Zoiets las ik ook, maar niet gespeeld en ik heb hem ookdvdkiwi schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 23:43:
Geen bron voorhanden nu, maar ik weet zeker dat die bij de bf hardline beta hoort
https://powershellisfun.com
Ook last van. Ook van die speciale wapens die in het veld staan. Moet soms 10x oppakken voordat ik die heb. Om een of andere reden gooit ie die bijna elke keer weg als je die oppakt.Verstekbakker schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 00:18:
Het is ook nog steeds haast onmogelijk om zo'n rondslingerend wapen op te rapen he... Wat is dat voor een teringzooi bij DICE?
essentie?? volgens mij is de essentie van het spel dat je een wapen gebruikt om iemand af te knallen. Het is nogal een essentieel probleem als je een wapen niet kan oppakken. Vind je niet?Jeroenimoes schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 00:44:
Verstekbakker: als het spel je zo irriteert, speel het dan niet. Maar ga toch niet over alles lopen zeiken. Ja, soms irriteer ik me ook aan dat soort kleine dingetjes. Maar ik vind in essentie het spel nog altijd lekker.
Overigens toch steeds vaker last van de framedrops waar ik het over had laatst. Zelfs op kleine maps als Lockers. Dat is toch echt wel een kwalijke zaak vind ik.
Nou ja, je kan natuurlijk kiezen uit een kleine 100 wapens in je inventory.dangerpaki schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 10:15:
[...]
essentie?? volgens mij is de essentie van het spel dat je een wapen gebruikt om iemand af te knallen. Het is nogal een essentieel probleem als je een wapen niet kan oppakken. Vind je niet?
Om een pickup wapen dan essentieel te noemen?
Ik weet dat het oppakken van wapens niet lekker gaat. Dus dat doe ik niet. Game on!
Gisteren trouwens even de Stinger ge-equipped...
Tegenstanders waren echt flauw aan het spelen met hun choppies.
Het voelde heel vies, maar potver wat zijn die dingen effectief!
Raar... ook niet de beta gedownload of iets?-={Fred_Perry}=- schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 09:15:
[...]
Zoiets las ik ook, maar niet gespeeld en ik heb hem ook
Nu vind ik 'm toch ontzettend lelijk, lijkt meer een bankpasje dan een dogtag
[ Voor 18% gewijzigd door Superkiwi op 01-08-2014 10:22 ]
Kom je een hoek om, treft 4 man enemy, schuilt weer terug achter de hoek om 4 seconden later dood te gaan
Gelukkig is rubberbanding wel verminderd. Vastlopers zijn ook een stuk minder, al zijn ze helaas nog wel aanwezig. GTA V is hierin toch wel het ultieme voorbeeld: 0 vastlopers in 100+ speeluren.
PS3 is helemaal niet gemaakt voor BF4.
Heel herkenbaar. In het begin dacht ik dat het aan mij lag, maar het is wel leuk om te zien hoe anderen ook maar achter zo'n wapen aan blijven rennendangerpaki schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 10:15:
[...]
Ook last van. Ook van die speciale wapens die in het veld staan. Moet soms 10x oppakken voordat ik die heb. Om een of andere reden gooit ie die bijna elke keer weg als je die oppakt.
Wat wel frustrerend is dat wanneer het bij mij na 4 keer (proberen) oppakken niet lukt dat er dan iemand anders aankomt, dat wapen pakt en het dan wel in 1 keer werkt
Ben inmiddels wel erg gecharmeerd van de MXP (engineer class) in combi met de Unica of Desert Eagle. Zeker met de juiste attachments/accessoires zijn ze erg effectief en doeltreffend.
[ Voor 12% gewijzigd door BlaTieBla op 01-08-2014 11:04 ]
leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0
Dat is natuurlijk geen oplossing, het zit er in, dus het moet gewoon werken!dvdkiwi schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 10:21:
[...]
Ik weet dat het oppakken van wapens niet lekker gaat. Dus dat doe ik niet. Game on!
Inderdaad ubermachtig die krengen, als je in chopper kan je dan ook absoluut helemaal niks je heb zo 3 van die klote dingen in je aars.Gisteren trouwens even de Stinger ge-equipped...
Tegenstanders waren echt flauw aan het spelen met hun choppies.
Het voelde heel vies, maar potver wat zijn die dingen effectief!
Wat me trouwens ook opvalt is dat de Phantom Initiate nog niet '' gekraakt '' / bekend is geworden, normaliter was dit binnen de week gefixt door de community.
[ Voor 11% gewijzigd door Fatal Mind op 01-08-2014 19:52 ]
Zal dus niet lang meer duren
Is dus de meest recente Phantom assignment.
Waar invullen? Ga naar Leaderboards, scroll naar beneden en klik linksonder op de phantom logo. Voer vervolgens de cijfers in en je kunt verder. Voorwaarde is wel dat je moet voldoen aan de unlock van de assignment zelf voordat je de code kunt invoeren.
Wat moet je doen voor de assignment?
200 LMG kills
50 explosive kills (c4, n00btube, etc)
25 roadkills
Resultaat:
3 camo's
"the dream argument".
Voor die road kills pak ik mijn UCAV wel
Wellicht ook voor de explosive kills.
[ Voor 34% gewijzigd door Superkiwi op 02-08-2014 14:47 ]
Hmm inderdaad. Maar wat doet die dan? Want er komt geen assignment bij?dvdkiwi schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 14:39:
Je vergeet het 4e paswoord, welke je daarna moet invullen
"the dream argument".
Voor die road kills pak ik mijn UCAV wel
Wellicht ook voor de explosive kills.
Na invullen van de code krijg ik de assignment unlocked en ik zag inderdaad phase 4 ook staan, maar dacht dat het de volgende DLC assignment zou zijn dus had scherm afgesloten. Heb ook een melding bij starten BF4 gehad dat ik hem unlocked had.Martinspire schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 15:43:
[...]
Hmm inderdaad. Maar wat doet die dan? Want er komt geen assignment bij?
Kan de code nu nogmaals invullen, maar verder niets... Er komt geen prompt meer voor een volgend password
[ Voor 11% gewijzigd door Tags NL op 02-08-2014 15:51 ]
Even kijken hoe ik die roadkills voor elkaar ga krijgen, maar dat komt wel goed, verder redelijk simpele assignement.
[ Voor 80% gewijzigd door Fatal Mind op 02-08-2014 15:54 ]
Ik ben nu roadkills aan het maken met de Suav als Recon, elke keer als ik spawn probeer ik hem te vliegen en iemand te roadkillen. 5 so farFatal Mind schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 15:53:
Mooi zo, werkt!
Even kijken hoe ik die roadkills voor elkaar ga krijgen, maar dat komt wel goed, verder redelijk simpele assignement.
Wat ook vrij eenvoudig is, conquest large en dan op een quad de enemies vanaf een flank benaderen. Als ik zo'n bui heb, heb ik per run (voordat ik dood ga) vaak wel 2 of 3 roadkills.-={Fred_Perry}=- schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 01:38:
[...]
Ik ben nu roadkills aan het maken met de Suav als Recon, elke keer als ik spawn probeer ik hem te vliegen en iemand te roadkillen. 5 so far
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Viel mij laatst ook weer op.. 100x proberen om zo'n super weapon op te pakken maar zonder resultaat,Verstekbakker schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 00:18:
tot ik op reddit las dat je ze makkelijker kan oppakken als je eerst je secondary equipt en dat probeert het super weapon op te pakken.
En dat werkt inderdaad
PSN: Von_Smallhausn
Ook niet altijd, maar de pakkans wordt wel groter is ook mijn ervaring.Mon0lith schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 08:44:
[...]
Viel mij laatst ook weer op.. 100x proberen om zo'n super weapon op te pakken maar zonder resultaat,
tot ik op reddit las dat je ze makkelijker kan oppakken als je eerst je secondary equipt en dat probeert het super weapon op te pakken.
En dat werkt inderdaad
In druk bevochten gebieden blijf ik hoe dan ook van die wapens af. Een onnodige death heb je zo te pakken.
leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0
Werkt het best met je knive in je handen, je pakt hem dan zo opBlaTieBla schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 08:56:
[...]
Ook niet altijd, maar de pakkans wordt wel groter is ook mijn ervaring.
In druk bevochten gebieden blijf ik hoe dan ook van die wapens af. Een onnodige death heb je zo te pakken.
Ja, je betaalt de volle mep. Als ik jou was zou ik geen premium halen, het is het absoluut niet waard. De game zelf heeft genoeg toffe maps om je bezig mee te houden tot de premium in de uitverkoop gaat. Kijk even op Marktplaats voor een schijfje, dan ben je het goedkoopst uit.Mavado schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 15:14:
Vraagje tussendoor, als ik BF4 premium koop, dan moet ik ook los BF4 nog kopen toch? Op de PS4?
Thanks, ga voor de summersale dan. 35 euro digital download.Verstekbakker schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 15:28:
[...]
Ja, je betaalt de volle mep. Als ik jou was zou ik geen premium halen, het is het absoluut niet waard. De game zelf heeft genoeg toffe maps om je bezig mee te houden tot de premium in de uitverkoop gaat. Kijk even op Marktplaats voor een schijfje, dan ben je het goedkoopst uit.
Bij Bol.com kun je hem ook voor €39,99 kopen tot 12 uur, mocht je toch een schijf willen en niet tweedehands.Mavado schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 15:32:
[...]
Thanks, ga voor de summersale dan. 35 euro digital download.
Je kunt de PS4 Tweakers platoon joinen, intussen 84 leden dus er zijn er bijna dagelijks wel een aantal actief zodat je makkelijk kunt joinen en meeknallenMavado schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 20:16:
Aangeschaft. Wie wil er vanaaf lekker meeknallen? Ben rank 00 :-)
http://battlelog.battlefi...view/9144291971211376657/
Hmm, zit in de platoon, hoe zie ik dan op mn ps4 wie er online is en hoe join ik?kazuka schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 20:42:
[...]
Je kunt de PS4 Tweakers platoon joinen, intussen 84 leden dus er zijn er bijna dagelijks wel een aantal actief zodat je makkelijk kunt joinen en meeknallen
http://battlelog.battlefi...vers/9144291971211376657/
Hier zie je members die momenteel aan het spelen zijn met een Join knop ernaast, als je BF4 aan hebt staan op je PS4 zal ie automatisch joinen
Het klopt, gister weer keer geprobeerd om een super weapon op te pakken en dat lukte ook niet in een keer, ook als je secondary geselecteerd had.BlaTieBla schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 08:56:
[...]
Ook niet altijd, maar de pakkans wordt wel groter is ook mijn ervaring.
PSN: Von_Smallhausn
Zou ik kunnen joinen?kazuka schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 20:42:
[...]
Je kunt de PS4 Tweakers platoon joinen, intussen 84 leden dus er zijn er bijna dagelijks wel een aantal actief zodat je makkelijk kunt joinen en meeknallen
HertogJack is mn PSN
psn: HertogJack
Nice! Ook gejoined...lvl 100 eindelijkkazuka schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 20:42:
[...]
PSN: Maichel
Verwijderd
Heb in het verleden al met een boel tweakers samen gespeeld ( bad company 2 vooral) , heb hem nu ook eindelijk voor de ps4 aangeschaft dus ben benieuwd naar het spel en naar de gezelligheid..
Ben Premium dus heb alle maps
Mensen die mij willen joinen op psn om BF4 te spelen mogen dat uiteraard ook doen , alleen zet wel even in de vriendenverzoek dat je van tweakers komt..
Justt_jan is mijn psn.
Wel weer grappig.
Even een ronde conquest , ik eindig met 6490 punten bovenaan... de nummer 2 heeft 6310 punten...
Ik heb 9 kills , hij bijna 30
Goh wie zou er voor de objectives zijn gegaan haha
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2014 17:33 ]
ZekerPixels:
i have a question regarding "rent a server" on ps3, from what I understand, the ‘rent a server’ option is available for the ps3. This option seems to be in the ps3 menu, but this option isn't there. is it possible to rent a server in the Netherlands or would it be available in the future?
Kanishk:
For console's ,
Select Multiplayer from the in-game menu.
Select "My Rented Servers".
Choose to Rent a Server and select your option.
You will proceed to the console store to complete the purchase.
After you have completed the purchase, instructions on how to set up your server will be displayed.
Er werd gevraagd in de PSN store te kijken, in de PSN store zowel op PC en PS3, maar daar staat niks met rent of server.ZekerPixels:
if i go to multiplayer i have the options: quick match, squad join, server browser and test range. not a option to rent a server
Kanishk:
Is there any option in Multiplayer to go in My Rented Server?
ZekerPixels:
no, i now that the option must be there i found it on YouTube, but i don't have the option
also on forums I found some comments from people also from the Netherlands and also say they don't have this option.
Kanishk:
I'm with the Specialists on this issue.Thanks for waiting. I apologies that it is taking longer then expected.
Apparently the servers that were available at the launch were snapped up fast so there are none available at last time the Specialists checked. Please keep an eye out for more servers to be added soon
Also the Specialists informed that there are going to be new servers added to the region of Netherlands and you can keep a eye on this.
ZekerPixels:
oke, but does that mean the option to rent a server disappears from the menu when there aren’t any servers available, instead of a notification that there are no servers available.
Kanishk:
I think yes, as per the Specialists, if there is option for Rent a server and then they get the notification saying that the servers are not available, I guess that will will be more inconvenience.
ZekerPixels:
but what if some servers become available, without the option in the menu (which have never been seen on my ps3 in) I cannot see or rent one.
dit was het linkje http://www.battlefield.com/battlefield-4/rent-a-server, welke door een misverstand was gegeven. Het gaat natuurlijk op het plaatje van de kast rechtsboven.Kanishk:
As soon as the servers became available then you'll get the option like the one shown in the pictures over the link I gave you earlier and then you can purchase the server from the Store.
As it does for everyone else on consoles.
Voor de geïnteresseerde voor rent a server even afwachten dus.
Echter denk ik doordat de optie niet is het menu aanwezig is dat het niet mogelijk zal zijn.
Ik snap dat er een moment kan zijn dat er geen servers meer beschikbaar zijn, maar het lijk me sterk dat dan de optie uit het menu verdwijnt. (wat ook op youtube te zien is want er is gewoon een melding bij het selecteren van een server, met dat deze op het moment niet beschikbaar zijn)
[ Voor 7% gewijzigd door zekerpixels op 06-08-2014 13:38 ]
Nu nog een paar LMG kills halen en klaar is de spreekwoordelijke kees.
Zou die expansion graag los willen kopen namelijk.
Heb op de pc al premium en ben eigenlijk geswitched naar de ps4 qua gaming maar heb geen zin om weer premium aan te moeten schaffen.
EDIT: Laat maar, gevonden
[ Voor 12% gewijzigd door HertogJack op 08-08-2014 08:40 ]
psn: HertogJack
Ik had er gisteren ook 8 in 1 rondjeFatal Mind schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 21:20:
Daarnet eindelijk alle roadkills gehaald voor de Phantom Initiate assignement, net door wat geluk 8 roadkills in 1 ronde kunnen behalen,
Als defender rush...
Aanvallers lieten hun jeep tegen de mcom staan, dus die gepakt en "defensief"
rondjes gereden
Nog maar 2 assignments te gaan
Verwijderd
Maar ik ben nu een anderhalf uur de SP aan het spelen en zit nog steeds in de eerste missie ...
Waarom zo lang Jan ? , omdat je een chopper moet neerschieten die blijkbaar niet de memo heeft gehad om te ontploffen zodra ik er een granaat inschiet.
Mijn hemel zeg , dit verpest meteen de hele SP voor mij...
Jij doet wat fout, je moet een specifiek apparaat gebruiken zodat de computer er een granaat in kan schieten.Verwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 16:29:
Echt waar mensen , ik vind de mp best wel leuk..
Maar ik ben nu een anderhalf uur de SP aan het spelen en zit nog steeds in de eerste missie ...
Waarom zo lang Jan ? , omdat je een chopper moet neerschieten die blijkbaar niet de memo heeft gehad om te ontploffen zodra ik er een granaat inschiet.
Mijn hemel zeg , dit verpest meteen de hele SP voor mij...
Toegegeven, dat word ingame niet erg duidelijk uitgelegd.
Je krijgt van je buddy een M320 Grenade Launcher aangerijkt, dus je kán niks anders gebruiken.
Ik schiet in die missie ook nooit in eén keer die hoppie neer...
Aardig frustrerend stukje inderdaad.
Gelukkig is de sp wel tof, dus zodra je hier voorbij bent lekker verder knallen
Is dat niet het stuk met die laser designator ? Die moet je ook gebruiken voor een heli neer te halen.dvdkiwi schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 18:05:
Jan doet niks fout
Je krijgt van je buddy een M320 Grenade Launcher aangerijkt, dus je kán niks anders gebruiken.
Ik schiet in die missie ook nooit in eén keer die hoppie neer...
Aardig frustrerend stukje inderdaad.
Gelukkig is de sp wel tof, dus zodra je hier voorbij bent lekker verder knallen
nadat die Apache eerst jouw rescue heli kapot heeft geknald, inclusief het gebouw waar deze op stond
Daarna snij je van je maatje z'n been af, om in de auto te ontsnappen.
Maar helaas, Apache op je ass
Waar ik me echt aan erger ook omdat dit gisteren al na 5 minuten ofzo was.
Dit zie ik wel vaker gebeuren, na contacten met de admin worden deze gekickt of geband, maar de admin is natuurlijk niet altijd aanwezig.
Is dit evt op te lossen met een teamkil (zodat ze op het startscherm komen en alsnog automatische gekickt worden), en hoe zou ik dat doen op een (metro) normale server.
Mij ontgaat uberhaupt wat het nut is van in een server zitten zonder wat te doen. Ga dan niet in een server zitten.zekerpixels schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 13:29:
Zoals vaker speel ik in een conquest max ticket only metro (normale, niet hardcore) server, gisteren waren er twee idioten die waarschijnlijk hun controller hebben vastgetapet bij het spawnpoint (dus continu alleen maar rondjes draaien), waardoor deze niet gekickt worden doordat ze afwezig zijn.
Waar ik me echt aan erger ook omdat dit gisteren al na 5 minuten ofzo was.
Dit zie ik wel vaker gebeuren, na contacten met de admin worden deze gekickt of geband, maar de admin is natuurlijk niet altijd aanwezig.
Is dit evt op te lossen met een teamkil (zodat ze op het startscherm komen en alsnog automatische gekickt worden), en hoe zou ik dat doen op een (metro) normale server.
Wat mij ook ontgaat is waarom mensen normal spelen, speel gewoon hardcore, kan je tenminste irriterende teammates een kogel in z'n bakkes schieten.
Ik zou ook geen idee hebben waarom, maar laat dan een ander spelen die in de que staat.Fatal Mind schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 16:33:
[...]
Mij ontgaat uberhaupt wat het nut is van in een server zitten zonder wat te doen. Ga dan niet in een server zitten.
Wat mij ook ontgaat is waarom mensen normal spelen, speel gewoon hardcore, kan je tenminste irriterende teammates een kogel in z'n bakkes schieten.
Een hardcore max ticket server op metro doe ik ook wel eens, het grote nadeel zijn alle explosives. Een groot deel heeft gewoon niet door dat ook je teammates worden geraakt, een no explosive HC server heb ik nog niet gevonden.
Ik ontwijk heel metro, vind geen ruk aan die maps, zeker niet met al die plopper naabs die het constant verzieken.zekerpixels schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 16:57:
[...]
Ik zou ook geen idee hebben waarom, maar laat dan een ander spelen die in de que staat.
Een hardcore max ticket server op metro doe ik ook wel eens, het grote nadeel zijn alle explosives. Een groot deel heeft gewoon niet door dat ook je teammates worden geraakt, een no explosive HC server heb ik nog niet gevonden.
Sowieso vandaag is de game niet te spelen vandaag, waanzin ten top, bullshit ten top, werkelijk waar niet normaal.
Heel magazijn van een ak 5c in iemand z'n rug, draait zich rustig om, en headshot mij.
Krijg steeds meer de nijging om deze disk gewoon in stukken te breken en er klaar mee te zijn.
~~~[html]Op de man spelen doen we nergens op tweakers, dus ook niet hier
Er zijn voor de Xbox One en de PS4 platoons beschikbaar, die kun je joinen via de volgende links:
<a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/3571873308087887416/'>Xbox One</a> - <a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/9144291971211376657/'>PS4</a>
Melden dat je gejoined bent is niet nodig.~~~[/html]