Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-11 09:11
Ben nog niet echt kapot van de maps. Kan komen omdat er weer aardig wat no-lifers online zijn of dat de helft weer bezig is met assignments. Verlies in ieder geval aardig wat potten weer.
De maps zijn weer erg gefocussed op infantry en ik vind de performance ook wat matig (sommige stukken erg laggy). Zeker voor 64 man vind ik ze te klein

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-11 22:28
De maps vallen me erg mee. Ik heb me erg vermaakt (al was dat af en toe misschien niet te horen, hihi).
Probleem is alleen als je Rush wilt spelen. De maps zijn daar absoluut niet geschikt voor. Het speelveld is veel te klein. Voor je het weet sta je out-of-bounds. Hierdoor is het voor de aanvallers erg lastig en wordt het simpel voor de verdedigers (nade-spam all over the place). Chain Link viel me ook best mee.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ligt het aan mij of lijkt een van die maps echt ontzettend op Grand Bazaar? En ik krijg een beetje het BF3 Aftermath idee (in mijn boekje een goed ding). Anyway, na een paar potjes had ik wel weer in de gaten waar al die knoppen voor dienden (toch erg lang niet meer gespeeld want rubberbanding en lag waren echt niet te harden). De maps zijn voor mij een reden om toch weer te gaan spelen in elk geval, maar nog niet om te gaan springen van enthousiasme.. Misschien als ik in de gaten krijg hoe de maps in elkaar zitten..

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-11 11:45
Zelf vind ik het wel hele leuke Team Deathmatch maps geworden. :) Sinds vanochtend weer wat uurtjes ingestoken. chainlink was wel geinig maar moet dat nog echt een kans geven en Rush lukte me vanochtend niet, waren nog geen servers bemand toen ik ging joinen.
De andere gamemodes probeer ik later vandaag wel, ook al vind ik het jammer dat de rest daar niet tevreden mee is.

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Martinspire schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 23:15:
Ben nog niet echt kapot van de maps. Kan komen omdat er weer aardig wat no-lifers online zijn of dat de helft weer bezig is met assignments. Verlies in ieder geval aardig wat potten weer.
De maps zijn weer erg gefocussed op infantry en ik vind de performance ook wat matig (sommige stukken erg laggy). Zeker voor 64 man vind ik ze te klein
Valt inderdaad wel op, zeker alle no lifers die alle assignments al hebben, ben gisteren meer dood gegaan dan dat ik uberhaupt kills kon maken maar dat kwam voornamelijk door campende pauper snipers en campers die inderdaad zoals je zegt, iets proberen te halen.

Map technisch, ik ben dr niet helemaal van overtuigd, zitten wel 1 of 2 leuke bij, maar dr zitten ook buitengewoon wazige dingen in, zo is de '' ceiling '' voor heli's wel erg laag, en is de '' out of bounds '' wel erg krap, ben de helft van de tijd bezig zorgen dat ik ingame blijf.

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:39
Gisteren ook wat potten gespeeld op de standaard maps (heb geen DLC's gekocht). Merkte op dat er behoorlijk wat lag was. Zal vast wel komen door de nieuwe DLC en de horden mensen online.

[ Voor 21% gewijzigd door dangerpaki op 16-07-2014 11:16 ]

• Jackal131
Zou zomaar kunnen. Ik heb maar 1 potje meegemaakt waar ik lag had op de nieuwe maps.
Dit was dus een betere release dan Naval Strike.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 00:26
Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 11:13:
Zijn de DLC's tot nu toe de moeite waard om aan te schaffen? (m.a.w. is Premium het geld waard of kan ik beter een losse DLC kopen)

Heb in BF3 B2K en End Game bijvoorbeeld ook nauwelijks gespeeld (Close Quarters en Aftermath waren echt het geld waard, Armored Kill was wel geinig)
Het mooie van de DLC packages is dat ze echt een eigen karakter hebben en ook wel een beetje een andere speelstijl. Naval Strike maps spelen echt compleet anders dan bijvoorbeeld dragon's teeth, dus je moet je speelstijl aanpassen op de mogelijkheden die een mappack aanbiedt, en dat is wel sterk als je alle mappacks hebt.

Dus het is maar waar je van houdt.

Mijn favoriete mappacks zijn China Rising en Dragon's Teeth op dit moment. Naval Strike vind ik zelf niet zoveel aan, maar dat komt omdat ik de punten te ver uit elkaar vindt liggen (te grote maps) en dat minder bij mijn speelstijl past.

De nieuwe mappack Dragon's Teeth vind ik de mooiste, zowel grafisch, als qua destruction mogelijkheden als qua continu actie doordat ze niet al te groot zijn. Het is inderdaad wel zo dat sommige dingen herkenbaar zijn, 1 map (pearl market) lijkt echt op sommige punten op floodzone bijvoorbeeld. Maar doordat er nieuwe looproutes, andere gebouwen zijn neergezet voelen ze toch wel fris aan vind ik.

Rush is inderdaad lastig in Dragons Teeth, door de choke points is er bijna geen doorkomen aan als je niet in een team speelt dat samenwerkt.
De conquest mode (64 man) vond ik met name later op de avond wat laggy, maar de conquest small (32 man) liep enorm soepel en aangezien de maps niet al te groot zijn was dat prima te doen.

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 31-10 14:00
robinez schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 12:02:
[...]

Het mooie van de DLC packages is dat ze echt een eigen karakter hebben en ook wel een beetje een andere speelstijl. Naval Strike maps spelen echt compleet anders dan bijvoorbeeld dragon's teeth, dus je moet je speelstijl aanpassen op de mogelijkheden die een mappack aanbiedt, en dat is wel sterk als je alle mappacks hebt.

Dus het is maar waar je van houdt.

Mijn favoriete mappacks zijn China Rising en Dragon's Teeth op dit moment. Naval Strike vind ik zelf niet zoveel aan, maar dat komt omdat ik de punten te ver uit elkaar vindt liggen (te grote maps) en dat minder bij mijn speelstijl past.

De nieuwe mappack Dragon's Teeth vind ik de mooiste, zowel grafisch, als qua destruction mogelijkheden als qua continu actie doordat ze niet al te groot zijn. Het is inderdaad wel zo dat sommige dingen herkenbaar zijn, 1 map (pearl market) lijkt echt op sommige punten op floodzone bijvoorbeeld. Maar doordat er nieuwe looproutes, andere gebouwen zijn neergezet voelen ze toch wel fris aan vind ik.

Rush is inderdaad lastig in Dragons Teeth, door de choke points is er bijna geen doorkomen aan als je niet in een team speelt dat samenwerkt.
De conquest mode (64 man) vond ik met name later op de avond wat laggy, maar de conquest small (32 man) liep enorm soepel en aangezien de maps niet al te groot zijn was dat prima te doen.
Dit is ook mijn favoriete DLC tot nu toe. Iets minder voertuigen, iets compacter en meer infantry focused.

Welcome to the League of Draven

Verwijderd

Zat er aan te denken om Second Assault wel aan te schaffen maar af te zien van Premium. (Caspian Border was mijn favoriet in BF3 dus die wil ik in BF4 ook wel graag spelen)

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-11 11:45
Je moet je wel beseffen dat Caspian border heel anders speelt dan op bf3. De overige mappen zijn wel leuk.

• Jackal131
Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 13:04:
Zat er aan te denken om Second Assault wel aan te schaffen maar af te zien van Premium. (Caspian Border was mijn favoriet in BF3 dus die wil ik in BF4 ook wel graag spelen)
Persoonlijk vond ik Second Assault erg tegenvallen. Het heeft niet de sfeer van de BF3 versie en op de een of andere manier vind ik de maps niet lekker spelen. Ik denk dat ik er nog geen 20 uur op heb gespeeld. Ik heb ook het idee dat er nog maar weinig gespeeld wordt op deze maps (maar ik kan me natuurlijk vergissen).

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:25

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Als ik nu premium aanschaf, kan ik er dan ook iets mee met BF hardline?

• Jackal131
Frank1973 schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 17:40:
Als ik nu premium aanschaf, kan ik er dan ook iets mee met BF hardline?
Haha. Nee, dat gaat niet gebeuren. Hardline is een nieuwe game en zal een nieuwe vorm van Premium hebben. Voor BF4 moest je ook Premium opnieuw aanschaffen, ook al had je al premium voor BF3.

• Frank1973

Frank1973

Jackal131 schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 18:14:
[...]

Haha. Nee, dat gaat niet gebeuren. Hardline is een nieuwe game en zal een nieuwe vorm van Premium hebben. Voor BF4 moest je ook Premium opnieuw aanschaffen, ook al had je al premium voor BF3.
Da's jammer ik twijfel namelijk.. Ik heb al premium van BF4 voor mijn PC om nu alweer 50 euro uit te moeten geven.. :?

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-11 07:36
Ik vind de nieuwe mappack beter sinds ik conquest small mode speel. Large vind ik het bijna COD worden.
Vooral die Market, op de xbox one vind ik deze grafisch ook erg tegenvallen. Het kleurenpalet doet me erg denken aan de laatste medal of honor.
De andere mappen vind ik wel ok, maar bij mij is Naval Strike toch de favoriete mappack.

• Jackal131
Wel jammer trouwens dat met de komst van Dragon Teeth ook de crashes terug zijn. Vanavond 2 crashes op 1 server> Na re-joinen was het binnen 5 minuten weer raak.

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-11 19:37

Tags NL

Harmful or Harmless?

Jackal131 schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 22:20:
Wel jammer trouwens dat met de komst van Dragon Teeth ook de crashes terug zijn. Vanavond 2 crashes op 1 server> Na re-joinen was het binnen 5 minuten weer raak.
Heb het alleen aan het eind van een level, soms en vaak met custom servers naar mijn idee (Xbox One)

https://powershellisfun.com

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Verstekbakker schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 03:48:
Ligt het aan mij of lijkt een van die maps echt ontzettend op Grand Bazaar? En ik krijg een beetje het BF3 Aftermath idee (in mijn boekje een goed ding). Anyway, na een paar potjes had ik wel weer in de gaten waar al die knoppen voor dienden (toch erg lang niet meer gespeeld want rubberbanding en lag waren echt niet te harden). De maps zijn voor mij een reden om toch weer te gaan spelen in elk geval, maar nog niet om te gaan springen van enthousiasme.. Misschien als ik in de gaten krijg hoe de maps in elkaar zitten..
Grand Bazaar is nog altijd onovertroffen, en zo te zien zal dat ook nog lang zo blijven.

• PsychoMantis_NL
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20:23

PsychoMantis_NL

PSN: PsychoMantis_NL

Frank1973 schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 19:08:
[...]

Da's jammer ik twijfel namelijk.. Ik heb al premium van BF4 voor mijn PC om nu alweer 50 euro uit te moeten geven.. :?
Mja als je premium al hebt op de PC dan weet je toch welke maps en game modes je wel en welke niet leuk vind, dan kun je zelf de afweging wel maken of je het waard vindt om voor 99 dagen (volgens de PS store) die € 50,- uit te geven :9

PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:23
Hoe bedien je de RAWR?
Gisteren pakte ik hem op, plaatste hem, maar het apparaat om hem te besturen kreeg ik niet in mijn hand.
Hij stond daar maar, met zijn gezicht tegen de muur...

20 headshots met de Unica6 is nog een hele klus trouwens.
Wat een prutpistool.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Fatal Mind
  • Niet online
dvdkiwi schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 09:01:

20 headshots met de Unica6 is nog een hele klus trouwens.
Wat een prutpistool.
Eindelijk iemand die er hetzelfde over denk als ik, wat een ontzettend bagger ding, je kan eigenlijk maar 1 kogel per minuut lossen lijkt het want de recoil is zo immens dat je rapid fire wel kan vergeten, zeker in combinatie met het feit dat je maar 6 kogels heb. Zit nu na een dag op 13/20 headshots, en ik kan je vertellen, 10 daar van zijn puur geluk geweest.

Tis dat ik die Deagle wil ( wat gegarandeerd ook een kut pistool is ) maar toch.

• Prozaq
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-08 09:47
De Deagle heb ik gehaald door op locker in zo'n corridor op c te spammen met de unica, het is zeker te doen

• Martinspire
Veel assignments ben ik niet echt mee bezig. Pas als ze lang duren ga ik er echt mee werken. Die headshots bv (ik gebruik hem gewoon als sidearm, dan komt het vanzelf wel), maar ook die van suppression of bepaalde wapens gebruiken. Gewoon equippen en je ding doen. Dan gaat het veel makkelijker dan dat je het echt MOET halen.

Moet zeggen dat ik ze niet echt lastig vindt, je moet er wel wat geluk bij hebben maar echt onmogelijk zijn ze niet. Tenzij je het wilt forceren.

• Fatal Mind
  • Niet online
Martinspire schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 14:19:
Veel assignments ben ik niet echt mee bezig. Pas als ze lang duren ga ik er echt mee werken. Die headshots bv (ik gebruik hem gewoon als sidearm, dan komt het vanzelf wel), maar ook die van suppression of bepaalde wapens gebruiken. Gewoon equippen en je ding doen. Dan gaat het veel makkelijker dan dat je het echt MOET halen.

Moet zeggen dat ik ze niet echt lastig vindt, je moet er wel wat geluk bij hebben maar echt onmogelijk zijn ze niet. Tenzij je het wilt forceren.
Dit dus, merk het bij mezelf ook, wil perse iets halen, en dan blijven spelen met dat domme ding, terwijl als ik gewoon leuk mee speel met fijne wapens en dan die Unica bijvoorbeeld lekker secundair, komen ze inderdaad vanzelf.

Maar toch, moet heb !

• Superkiwi
De Unica is waar-de-loos.
Ook 25 shotgun kills met moeite gehaald, maar tegenover de bulldog is alles waardeloos :P

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-11 17:26

Mon0lith

Yes Herr Flick

dvdkiwi schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 15:03:
De Unica is waar-de-loos.
Ook 25 shotgun kills met moeite gehaald, maar tegenover de bulldog is alles waardeloos :P
Die Unica is beter de de swagnum, geen delay of wat dan ook.
Oke als je de deagle hebt ga je niet meer terug naar de Unica :P

PSN: Von_Smallhausn

• Superkiwi
40 kills nu, 2 headshot...
Denk dat ik 'm gemastered heb tegen de tijd dat ik 20 headshots heb.
Muzzle brake helpt wel een beetje.

• Kozzmozz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:44
Oei, een rondje CQ Large en dan blauw scherm? Na heropstart geen multiplayer-functie?

|| AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F | INNO3D RTX 4090 iCHILL X3 | Fractal Design Meshify 2 | 2x LG Ergo 32UN880 | Thermalright Peerless Assasin 120 SE | G.Skill Trident Z5 Neo 32GB DDR5 | BE QUIET! Pure Power 12 M 850W | WD Black SN850X 2TB ||

• Fatal Mind
  • Niet online
Kozzmozz schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 18:12:
Oei, een rondje CQ Large en dan blauw scherm? Na heropstart geen multiplayer-functie?
Hier lijkt het ook niet te werken, start op, gelijk melding '' could not retrieve battlepack '' al moet ik zeggen dat ik die laatste tijd vaak heb...

GVD, onderhoud lijkt et...

[ Voor 4% gewijzigd door Fatal Mind op 17-07-2014 20:26 ]

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-11 07:16

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Jackal131 schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 22:20:
Ik heb sinds het uitkomen al 6 in-game crashes gehad. Geen idee of het Dragon's Teeth is, de update eerder deze week, of de combinatie, maar het is knap ruk.
dvdkiwi schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 16:49:
Ik had em binnen anderhalf uur. Alleen maar domination Locker gespeeld. Close combat werkt het beste. Zaten wel rondjes tussen van 4/21 (K/D) -O-
Als het eerste schot geen headshot is, moet je rennen, want de schoten daarna zitten overal behalve in je opponent.

Wat ik wel grappig vind is dat men achter uit gaat op het moment dat je met het ballistic shield aan komt zetten. Lijkt erg afschrikwekkend :+

[ Voor 43% gewijzigd door BlaTieBla op 17-07-2014 21:25 ]

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

• frank131331
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:32
Zucht.. Wou vanavond maar is throphies gaan halen maar kan zelf de singleplayer niet opstarten:( op de PS4 blijft ie oneindig hangen op het laadscherm.

Verwijderd

frank131331 schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 21:31:
Zucht.. Wou vanavond maar is throphies gaan halen maar kan zelf de singleplayer niet opstarten:( op de PS4 blijft ie oneindig hangen op het laadscherm.
Netwerkverbinding uitschakelen?

• Superkiwi
BlaTieBla schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 21:20:
Ik had em binnen anderhalf uur. Alleen maar domination Locker gespeeld. Close combat werkt het beste. Zaten wel rondjes tussen van 4/21 (K/D) -O-
Beetje op rush geprobeerd vanavond.
Eerste service star is binnen voor de Unica, 17 headshots nu.
Komt goed dus :)
Inderdaad niet al te best voor je k/d :P

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-11 17:26

Mon0lith

Yes Herr Flick

dvdkiwi schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 16:49:
Pistol only server zoeken, heb je hem binnen paar potjes ;)

PSN: Von_Smallhausn

• Fatal Mind
  • Niet online
Heb de deagle in the pocket sinds gisteren avond, opeens zomaar 5 headshots op een rij.

Deagle is een leuk wapen lijkt et, compleet nutteloos in combat vermoed ik, maar toch, leuk.

Bulldog heb ik ook in de pocket.

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

Fatal Mind schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 09:42:

Deagle is een leuk wapen lijkt et, compleet nutteloos in combat vermoed ik, maar toch, leuk.
Hij is geweldig :) Loop er mee rond als primary weapon eigenlijk, mijn CS5 sniper als secondary ;) Two shots kill, best lekker :P (101 kills inmiddels)

• steppa87
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 05-11 20:19
Beetje off topic maar heeft er nog iemand een beta code voor destiny ?!

Edit
Voorzien ondertussen 😎

Kon gister avond btw helemaal niet online komen met de ps4 had wel internet verbinding zag iedereen online e kon de party joinen maar een game helemaal niet... Meer mensen last van ??

[ Voor 62% gewijzigd door steppa87 op 18-07-2014 23:39 ]

PSN ID = steppa87

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:59
dvdkiwi schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 00:41:
[...]

Beetje op rush geprobeerd vanavond.
Eerste service star is binnen voor de Unica, 17 headshots nu.
Komt goed dus :)
Inderdaad niet al te best voor je k/d :P
Gewoon equippen en als je een idle snipertje tegenkomt in het hoofd schieten? Das niet funest voor je K/d :P Duurt wel langer, dat wel...

Bulldog is close range ook bruut. Merk wel dat ie flinke recoil heeft, dus die moet je een beetje leren inschatten. Maar DICE kennende zal deze wel generfed worden.

Vraag me trouwens wel af wanneer de CTE uitvindingen worden doorgevoerd in de reguliere multiplayer. Nieuwe Rush layouts, minder scope-sway bij explosies (vet irritant), die revive-timer, de crosshair die op z'n plek blijft.

De laatste tijd vraag ik me ook af of die 'high-frequency update bubble' nog wel werkt. Ik ging weer veel dood achter muren en door 1 kogel (dat lijkt maar zo, I know). Heb het nu weer eens uitgezet.

[ Voor 41% gewijzigd door Geronimous op 18-07-2014 22:41 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• Superkiwi
De CTE doorvoeringen wacht ik ook op; die zullen vooral rush ten goede komen :)

De 20 headshots met de Unica vielen uiteindelijk wel mee.
129 kills voor nodig gehad.
Snel weer de compact45 ge-equipped.

Nu een beetje bezig met de EOD bot om een voertuig kapot te maken.
Is lastig. Onderweg wel wat snipers "gerepareerd" :P

Daarnaast wat Chainlink aan het doen (toffe gamemode!), voor de Killjoy assignment.
Een ronde winnen met minder dan 50 tickets over is bijna onmogelijk met de belachelijk korte timer van 10 minuten.
Van mij mogen ze Chainlink op iedere map introduceren :)

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

dvdkiwi schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 01:46:

Nu een beetje bezig met de EOD bot om een voertuig kapot te maken.
Is lastig. Onderweg wel wat snipers "gerepareerd" :P
Een spawn beacon met EOD bot is genoeg, een mortar telt ook

• Superkiwi
Thanks voor de tip :)
Gelijk maar de RAWR assignment en trophy gehaald.
Nu enkel de killjoy assignment nog + 4u DT spelen.
Maar ja, die 50 of minder tickets op 10 min is vrijwel onmogelijk...

[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 20-07-2014 19:52 ]

• CynicRelief
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-02 22:26
Battlelog lijkt down te zijn

The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.

• Superkiwi
Ik vlieg vrijwel elk potje uit.
Connection to EA lost.

• CynicRelief
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-02 22:26
sh*t, ik wilde net de bulldog gaan afticken, nog een camping recon te gaan, vrijwilligers? :+

lijkt om een ddos attack te gaan ...

ed.: coming back up: http://www.bf4status.com/

[ Voor 31% gewijzigd door CynicRelief op 20-07-2014 18:50 ]

The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.

• Superkiwi
Ik had even geen toegang meer tot het Battlefield menu, maar het doet het weer prima :)
Killjoy assignment ook klaar, enkel nog 2 uur DT spelen :P
Ben een server genaamd "killjoy" ingegaan.
Ene team pakt A, B en C, andere team pakt E, F en G.
D laten we met rust.
Aan het einde van het potje win je met <50 tickets.
Moet het andere team winnen: op het eind even D pakken.
Ik ben niet van het assignments boosten, maar deze was wel even nodig :9

[ Voor 51% gewijzigd door Superkiwi op 20-07-2014 19:53 ]

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-11 07:16

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Ik las dat er wat Battleshield bugs opgelost zouden gaan worden. Dat kan de disconnects verklaren.

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

• jordy89
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 20:53
Beste allemaal,

Ik speel bf4 op de PS4. Bij mijn versie van BF zat een code om china rising DLC te downloaden. Deze heb ik gedownload en geïnstalleerd, hierbij geeft hij ook op de PS4 aan dat hij geïnstalleerd is. Echter kan ik de DLC niet spelen. Als ik via browse CR levels zoek, is het niet mogelijk om deze levels te joinen. Heeft iemand hier een idee wat ik eventueel verkeerd heb gedaan?

Bedankt alvast!

Groeten,
Jordy

• Superkiwi
Ik had al een 2e video klaar kunnen hebben, maar de laaste weken krijg ik geen enkele keer de "save video" optie te zien :(
Zelfs als ik aan het begin van de game op de share knop druk laat ie 'm verder in de game ook vaak niet zien.
Schijnt alleen bij BF te zijn...

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

dvdkiwi schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 12:41:
Ik had al een 2e video klaar kunnen hebben, maar de laaste weken krijg ik geen enkele keer de "save video" optie te zien :(
Zelfs als ik aan het begin van de game op de share knop druk laat ie 'm verder in de game ook vaak niet zien.
Schijnt alleen bij BF te zijn...
Vaag dat dat zo verschilt per PS4, hier nergens last van. Heb je ook niet de optie "upload video" ?

• Superkiwi
Jawel, maar dan slaat ie de laatste 15 min niet op...

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

jordy89 schreef op maandag 21 juli 2014 @ 21:06:
Beste allemaal,

Ik speel bf4 op de PS4. Bij mijn versie van BF zat een code om china rising DLC te downloaden. Deze heb ik gedownload en geïnstalleerd, hierbij geeft hij ook op de PS4 aan dat hij geïnstalleerd is. Echter kan ik de DLC niet spelen. Als ik via browse CR levels zoek, is het niet mogelijk om deze levels te joinen. Heeft iemand hier een idee wat ik eventueel verkeerd heb gedaan?

Bedankt alvast!

Groeten,
Jordy
(Beste Allemaal en bedankt/groetjes hoeven niet)

Heb je hem ook in BF4 in de store optie gekozen?

• zekerpixels
  • Laatst online: 18-11 20:11

zekerpixels

Victory Loves Preparation

Het is al weer een tijd geleden dat ik er iets over rent a server heb kunnen vinden, voor de ps4 is het volgens mij al beschikbaar maar komt het ook nog naar de ps3? In andere landen schijnt het wel beschikbaar te zijn.

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

Die optie is - of was - er wel voor de PS3, gezien de hoeveelheid custom servers die er momenteel zijn, maar ik heb hier inderdaad ook verder niets kunnen vinden over nieuwe servers, en kan ook nergens een optie vinden in het menu om een server te huren. Dit schijnt via de ingame store te moeten maar die heeft hier nog nooit gewerkt, dus ook niet met de store. M.a.w., pin me er niet op vast :X

Dan wat anders, nog meer mensen met problemen met online gamen nu? Ik wil net een potje aanslingeren maar krijg consequent de melding dat EA login onbereikbaar is?

• Superkiwi
Battlelog op de pc ligt er ook (weer) uit...
Ik weet niet wat ze aan het doen zijn, maar sinds DT is het regelmatig pannenkoek :/

• zekerpixels

zekerpixels

@ PsychoMantis_NL
Ik heb het ook nog nergens kunnen vinden, als je op YouTube zoekt dan hoort er in het menu multiplayer (onder quick match en server browser) een optie rent a server te zijn, maar die heb ik nog nooit gezien.
Deze optie zou er gewoon bij moeten staan, in YouTube vids is te zien dat als er geen servers meer beschikbaar zijn deze optie er gewoon bij staat.

@ PsychoMantis_NL en dvdkiwi
Op battlelog waarin ook de stats niet meer te vinden, maar dat is nu opgelost.
Gisteren was het ookal niet mogelijk op een server te joinen via de ps3, dit moest je dan via battlelog (op de pc of mobiel) doen.

Nog wat anders je kon bf4 opgraden van je ps3 naar ps4 voor 10euro (was geldig tot 28 maart 2014), maar toen had ik natuurlijk nog geen ps4. Is er nu nog een manier om je account over te zetten? (incl. premium)
ik ben namelijk niet van plan weer zoveel uit te geven, dan speel ik nog wel even verder op de ps3.

• Razenko
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 00:28
zekerpixels schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 18:36:
Nog wat anders je kon bf4 opgraden van je ps3 naar ps4 voor 10euro (was geldig tot 28 maart 2014), maar toen had ik natuurlijk nog geen ps4. Is er nu nog een manier om je account over te zetten? (incl. premium)
ik ben namelijk niet van plan weer zoveel uit te geven, dan speel ik nog wel even verder op de ps3.
Volgens mij kan je premium niet meer mee nemen, maar al je stats wel als je inlogt met battlelog

PSN: Europhea

• Geronimous
jordy89 schreef op maandag 21 juli 2014 @ 21:06:
Heb je de DLC apart gedownload en geïnstalleerd? je kunt controleren of volgens je systeem de dlc is geinstalleerd door bij Battlefield naar Related Items te gaan en daar naar My Add-Ons (sorry, heb PS4 in het engels ingesteld). In die lijst moet China Rising staan als Installed. Zo niet, zou je hem daar meteen moeten kunnen downloaden (icoontje links ervan), of anders in de store. (Related Items > All Add-Ons > China Rising).

BF4 Addons

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• Geronimous
Razenko schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 18:43:
[...]

Volgens mij kan je premium niet meer mee nemen, maar al je stats wel als je inlogt met battlelog
Nee je kunt niets meer meenemen.

Ik lees ook dit net: http://answers.ea.com/t5/...-out-of-luck/td-p/2027409

Hopelijk ben je niet in de aap gelogeerd :(

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

@zekerpixels: V.w.b. de optie onder de store, die heb ik via battlelog inderdaad gevonden, maar bij mij geeft de game consequent aan "No content available at this time"... Geen DLC, geen battlepacks, geen updates, geen Custom servers, niks... Heb alles via m'n PC uit de store gehaald, dus vandaar dat ik zei "pin me er niet op vast" :+

Overigens lees ik nu hierboven dat je premium van de PS3 naar PS4 niet meer mee zou kunnen nemen? Als dat klopt dan wacht ik nog ff met de aanschaf van een PS4 totdat er wat meer games uit zijn (wellicht Hardline?), want ga niet voor 2 á 3 maanden nóg een keer premium aanschaffen om dan 2 maanden later nogmaals premium te moeten aanschaffen voor een nieuwe game -_-

• zekerpixels

zekerpixels

Klopt niet helemaal volgens die link, in het gespreken staan twee opties. Bij tweede moet je voor 3 gen al Premium hebben alvorens een upgrade naar 4 gen.
Razenko schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 18:43:
Dus het betekend hoe dan ook weer de volle prijs betalen, en afhankelijk of Premium daadwerkelijk meegaat kost het nog meer.

Ik denk dat ik dan maar op de ps3 blijf, dan investeer ik voor die prijs liever in een nieuwe game voor de ps4.

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

Zoals ik het de hele tijd begrepen heb, en ook uit bovenstaand gesprek opmaak, wordt premium wel meegenomen, maar had je tot begin dit jaar om je ps3 versie voor een paar euro te upgraden naar een digitale ps4 versie?

Ergo, daarom wilde ik nu nog ff een ps4 met bf4 halen... De game kost 2e hands nog maar een paar euro, en premium gaat gewoon mee naar de nieuwe console...

• zekerpixels

zekerpixels

PsychoMantis_NL schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 20:48:
Ergo, daarom wilde ik nu nog ff een ps4 met bf4 halen... De game kost 2e hands nog maar een paar euro, en premium gaat gewoon mee naar de nieuwe console...
2e hands is idd een optie (eens kijken of ik iets kan vinden), want ik vind nog eens 50 wel veel voor een game die ik al heb.(2e hands is misschien al aantrekkelijker)

Als je op de ps4 gaat dan word je account dan gekopieerd, waarna ze afzonderlijk worden, toch?

Editor: matchmaking werkt weer

excuses voor al die vragen, maar iedereen schijnt iets anders te beweeren, ik vind er nogal tegenstrijdige info over

[ Voor 17% gewijzigd door zekerpixels op 22-07-2014 22:05 ]

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

Zoals ik het de hele tijd begrepen heb - en ook uit bovenstaand gesprek haal met EA support - hoef je inderdaad alleen de game opnieuw te kopen, en wordt premium overgezet (waardoor je dus idd 2 aparte characters hebt).

Voorwaarde is dan wel dat je al premium hebt ofc...

2e hands kan trouwens prima via game mania, ebay, marktplaats of net welke used game boer bij jou om de hoek zit. Dat hoeft volgens mij niet meer als 2, misschien 3 tientjes te kosten :)

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Goede suggesties, lijkt me het proberen waard op een CTE server

• zekerpixels

zekerpixels

PsychoMantis_NL schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 22:12:
2e hands kan trouwens prima via game mania, ebay, marktplaats of net welke used game boer bij jou om de hoek zit. Dat hoeft volgens mij niet meer als 2, misschien 3 tientjes te kosten :)
http://www.gamemania.nl/D...px?tabid=304&gmgame=29726
Volgens mij zit je mis met de 2 a 3 tientjes.

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

Moet je wel een beetje zoeken hè :+ hier staat ie voor € 35,- :Y

• steppa87
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 05-11 20:19
Ik heb die van mij op Marktplaats gekocht voor 25 euro! goed zoeken! Maar 30/35 euro zou je zeker wel een exemplaar kunnen 'scoren' via marktplaats

PSN ID = steppa87

• Superkiwi
Unomomentodado schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 22:18:
Goede suggesties, lijkt me het proberen waard op een CTE server

[video]
Ik heb het 3 minuten gekeken maar nog niks concreets gehoord :+
Kan je een opsomming maken van wat ie wil?

Van mij hoeven ze qua klasses, wapens, voertuigen ed echt helemaal niks aan te passen.
Ik vind de balans prima zoals ie nu is.

• Stijnb_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-09 00:26
Heeft iemand ook problemen met het downloaden van de nieuwe dlc op ps3? Ben premium en elke keer ik op de battlefield store klik is ze niet beschikbaar.

• zekerpixels

zekerpixels

Stijnb_ schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 12:19:
Heeft iemand ook problemen met het downloaden van de nieuwe dlc op ps3? Ben premium en elke keer ik op de battlefield store klik is ze niet beschikbaar.
Doe je dat ingame? zoja, probeer het gewoon in de playstation store op de pc of ps3. (ingame onder store heb ik eigenlijk nog nooit iets zien staan)

• Superkiwi
Mmm, gisteren een mannetje tegengekomen die elke 5 seconden een UCAV afschoot...
Reload tijd is teruggebracht naar 90 seconden, dus er moet toch nog een soort van een glitch zijn.
Op battlelog lees ik het ook al.

1205 kills en counting :P

• Verstekbakker
  • Niet online
Ik heb de DT maps nu wat vaker gespeeld, maar het begint me toch wel erg op te vallen dat het eigenlijk maar wat copy/paste is uit andere maps en toch wel heel erg beperkt allemaal. Absoluut niet vernieuwend. Geen enkele lift? Dat was toch een van de key-features/nieuwigheidjes van BF4? Levolution ergens?

Dat winkelcentrum van Siege of Shanghai is gewoon in zijn geheel gekopieerd in die Sunken Dragon map (op de PS4 daar bij de A vlag geloof ik). En ook dat grote stuk water daar is wel heel makkelijk afgeraffeld, daar komt nooit iemand, daar is ook niks te doen. Volgens mij is die map bij het maken in tijdnood gekomen en hebben ze maar vlug vlug iets willen uitbrengen. De andere maps zijn in elk geval een heel stuk beter.

• Superkiwi
En dat was bij BF3/BC2 niet zo?
Huisjes/parkeergarages ed worden gewoon opnieuw gebruikt in andere mappen.
Waar wil je een lift?
Pearl Market zit vol met trappen; de andere mappen waar je omhoog kan heb je ook voldoende trappen.
Levolution is er zeer zeker wel... wacht maar tot je gekilled wordt door de modderstroom ;)

• Verstekbakker
  • Niet online
Even ongenuanceerd; Sunken Dragon vind ik gewoon een lege kutmap die niet af is en wat af is, hebben ze min of meer gekopieerd.

Die modderstroom, is dat bij dat treinstation? Dan is dat het enige wat ik tot nu toe ben tegengekomen aan levolution. En ook wel raar eigenlijk, want ik heb dus echt geen idee wat er gebeurt als de boel daar instort of als er ineens staat 'Killed in Action'. Maar dat is dus blijkbaar een modderstroom... Nogal magertjes, als je bedenkt dat ze bij de beta een hoop stampij maakten met die omvallende toren in Siege of Shanghai. Wat ik overigens met recht een echt mooie map vind waar ook een hoop te doen en te zien is. Overal liften om op de hoge gebouwen te komen en om dan de snipers niet teveel lange afstanden te gunnen is er na het instorten geen ver zicht meer door de stof. Dat is toch geweldig verzonnen? Dan zijn de nieuwe maps gewoon echt leeg als ik ze vergelijk.

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:46
Sorry maar moet het kwijt: Pearl Market is een fantastische map om te zien en om te spelen!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Van de DT maps vind ik Propaganda echt fantastisch. Lekker ruim van opzet, niet teveel hobbels en obstakels waar je achter blijft haken en een leuke layout (vlag B en D achter de heuvel en echt gescheiden van vlag A,C en E). Pearl Market vind ik de minste, iets teveel chaos doordat je bijna overal met een trap naar boven kan en daar op 2 etages en het dak kan rondsjouwen. Die andere 2 zijn wel aardig maar bij Aftermath vond ik alle maps eigenlijk wel leuk, dat heb ik bij DT wat minder.

Leuke aan de DLC's vind ik is dat ze zo divers zijn, er zit voor iedereen wel wat tussen.

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:46
Wat ik nu echt hoop is dat er een soort partymix van alle maps komt! fantastisch om een avondje te conquesten op random maps zonder elke keer de pot te verlaten. Ik hoop echt dat dit nog op de planning staat bij Dice/EA.

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

b.o.n.s schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 16:15:
Wat ik nu echt hoop is dat er een soort partymix van alle maps komt! fantastisch om een avondje te conquesten op random maps zonder elke keer de pot te verlaten. Ik hoop echt dat dit nog op de planning staat bij Dice/EA.
Ze willen liever dat je servers gaat huren en dat zelf gaat doen ;)

• Martinspire
Verstekbakker schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 14:27:
Even ongenuanceerd; Sunken Dragon vind ik gewoon een lege kutmap die niet af is en wat af is, hebben ze min of meer gekopieerd.

Die modderstroom, is dat bij dat treinstation? Dan is dat het enige wat ik tot nu toe ben tegengekomen aan levolution. En ook wel raar eigenlijk, want ik heb dus echt geen idee wat er gebeurt als de boel daar instort of als er ineens staat 'Killed in Action'. Maar dat is dus blijkbaar een modderstroom... Nogal magertjes, als je bedenkt dat ze bij de beta een hoop stampij maakten met die omvallende toren in Siege of Shanghai. Wat ik overigens met recht een echt mooie map vind waar ook een hoop te doen en te zien is. Overal liften om op de hoge gebouwen te komen en om dan de snipers niet teveel lange afstanden te gunnen is er na het instorten geen ver zicht meer door de stof. Dat is toch geweldig verzonnen? Dan zijn de nieuwe maps gewoon echt leeg als ik ze vergelijk.
Die modderstroom is deel 1. Het omvallen van een deel van het viaduct met de metro erop is deel 2. Niet heel bijzonder inderdaad, maar zijn meer maps die weinig hebben.Shanghai vind ik zelf een hele slechte map. Teveel mogelijkheden voor snipers om te gaan zitten campen en bovenop de gebouwen is ook helemaal geen kloot. Dat zorgt er dus voor dat er alleen campers bovenop zitten en dat zint mij niet. Ze doen dan gewoon geen kloot voor de objectives. En Shanghai is qua map kaler dan die nieuwe maps hoor?

• Superkiwi
Het viaduct kan je zelf laten ontploffen ;)
Verder heb je inderdaad enkel de modderstroom en op Sunken Dragon het water qua levolution...
Qua level ben ik het met je eens Verstekbakker;
Lumpini Garden is, binnen de muren, nogal een open veld...
Sunken Dragon vermijd ik altijd het hotel (?), ik ga de straatjes wel in.
Pearl Market is echt een COD map. Ik vind er niks aan.
Propaganda doet me denken aan BC2; leukste map van de uitbreiding.

• Stijnb_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-09 00:26
zekerpixels schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 12:27:
[...]

Doe je dat ingame? zoja, probeer het gewoon in de playstation store op de pc of ps3. (ingame onder store heb ik eigenlijk nog nooit iets zien staan)
De DLC staat niet bij mij in de playstation store.

• zekerpixels

zekerpixels

mijn mening
Lumpini Garden: op zich een leuke map alleen is er weinig in het garden deel, de bruggetjes zijn wel erg leuk en zijn door de boog een goede cover. Alleen jammer dat er zoveel op de metro baan gaan staan.
Sunken Dragon: vind ik apart verdeeld het ene team heeft de kant hotel/restaurant (welke goed te verdedigen is), het andere team heeft open gedeelte van de map. (btw is het zo dat bij conquest het ene team een helicopter heeft en het andere niet)
Pearl Market: doet me denken aan flood zone, maar ik verdwaal er of weet niet hoe ik boven moet komen maar dat komt vanzelf denk ik.
Propaganda: de beste map van deze dlc en perfect voor chainlink door de vele flankroutes.
Stijnb_ schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 21:44:
De DLC staat niet bij mij in de playstation store.
Staat er toevallig niet beschikbaar bij? De dlc staat er wel degelijk in, (met premium is die al te downloaden en anders volgende de week te kopen volgens mij.) log anders eens uit in de store (op de pc) en zoek deze dlc eens op. dan moet die er echt bij staan, en als het werkt hier
-={Fred_Perry}=- schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 16:30:
Ze willen liever dat je servers gaat huren en dat zelf gaat doen ;)
Alleen is dat voor in NL nog steeds niet mogelijk op ps3.

[ Voor 13% gewijzigd door zekerpixels op 23-07-2014 23:35 ]

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Ik heb via Amazon BF4 (PS3) besteld. Nu heb een 'niet Europese' PAL uitgave van het spel ontvangen.

Ik weet nu niet of deze uitgave compatible is met DLC uit de NL PSN Store.

BLES 01832

Zou iemand die het spel in de winkel (standaard editie) heeft gekocht zijn BLES code (staat op zijkant cover) willen posten.

[ Voor 5% gewijzigd door Ike. op 24-07-2014 16:38 ]

• zekerpixels

zekerpixels

Ike. schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 16:30:
Ik heb via Amazon BF4 (PS3) besteld. Nu heb een 'niet Europese' PAL uitgave van het spel ontvangen.
Ik weet nu niet of deze uitgave compatible is met DLC uit de NL PSN Store.
BLES 01832
Zou iemand die het spel in de winkel (standaard editie) heeft gekocht zijn BLES code (staat op zijkant cover) willen posten.
Tuurlijk, BLES 01832 staat op de mijne. (mocht je het willen weten de tekst op de cover is NL en FR)

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
zekerpixels schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 17:14:
[...]

Tuurlijk, BLES 01832 staat op de mijne. (mocht je het willen weten de tekst op de cover is NL en FR)
Bedankt voor je reactie. Dan heb ik de juiste uitgave van het spel B)

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-11 13:57
Is het dit weekend nou dubbel XP weekend of niet? Ik zie staan "Premium Event" maar kan ook wat anders zijn misschien? Aangezien de vorige nog vrij recent was lijkt het me gek als het nu weer is?

PSN: Maichel

• zekerpixels

zekerpixels

Maichel schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 09:53:
Is het dit weekend nou dubbel XP weekend of niet? Ik zie staan "Premium Event" maar kan ook wat anders zijn misschien? Aangezien de vorige nog vrij recent was lijkt het me gek als het nu weer is?
misschien bedoeld voor de Battlefest Community Mission 2

• Geronimous
Eind van de maand toch weer een dubbel XP? Deze 'feestmaand' (heb er nog niks van gemerkt) begint en eindigt met dubbel XP.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• Superkiwi
Je hebt toch camootjes gehad.
En er zijn community challenges geweest en nog actief ;)

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:39
Ik merk trouwens de laatste tijd dat ik toch wat framedrops heb ik BF4 op de PS4. Iemand anders hier last van? Gebeurt meestal bijvoorbeeld buiten in op 'Locker' als de sneeuwstorm opkomt en er heftig geschoten wordt. Zelfde gebeurt ook wel eens op 'Shanghai' als het gebouw is neergehaald en allemaal stofdelen rondwaaien. Best wel irritant eigenlijk. Ik heb het idee dat het iets van de laatste tijd is.

• Fatal Mind
  • Niet online
dangerpaki schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 01:03:
Ik merk trouwens de laatste tijd dat ik toch wat framedrops heb ik BF4 op de PS4. Iemand anders hier last van? Gebeurt meestal bijvoorbeeld buiten in op 'Locker' als de sneeuwstorm opkomt en er heftig geschoten wordt. Zelfde gebeurt ook wel eens op 'Shanghai' als het gebouw is neergehaald en allemaal stofdelen rondwaaien. Best wel irritant eigenlijk. Ik heb het idee dat het iets van de laatste tijd is.
Correct, heb dit ook gemerkt.

Zodra de levolution '' aan '' gaat om zo maar te zeggen dan begint het gezeik.

• Superkiwi
Mmm... hier niet.
Vind juist dat de levolution events erg lekker lopen de laatste tijd.

• Kozzmozz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:44
Ik heb vorige week enkele Battlepacks kunnen aankopen via de menu Multiplayer. Ook was er de keuze om een gameserver te huren. Maar nu zie ik deze opties niet meer. Iemand een tip? Gebruik uiteraard BF4 op PS4.

|| AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F | INNO3D RTX 4090 iCHILL X3 | Fractal Design Meshify 2 | 2x LG Ergo 32UN880 | Thermalright Peerless Assasin 120 SE | G.Skill Trident Z5 Neo 32GB DDR5 | BE QUIET! Pure Power 12 M 850W | WD Black SN850X 2TB ||

• zekerpixels

zekerpixels

Kozzmozz schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 13:28:
Ik heb vorige week enkele Battlepacks kunnen aankopen via de menu Multiplayer. Ook was er de keuze om een gameserver te huren. Maar nu zie ik deze opties niet meer. Iemand een tip? Gebruik uiteraard BF4 op PS4.
Raar, het lijkt me ook sterk dat die optie word verborgen als er geen servers beschikbaar zijn.
ik heb het op de ps3 nog nog nooit zien staan.

Verder een vraagje voor de mensen op de ps4, is het mogelijk om bijv. conquest met 64 spelers te doen?
ik heb kunnen vinden dat 64 spelers mogelijk is maar dan het beeld dan 720p word ipv 1080p.

• Superkiwi
Cq 64 is de meest gangbare cq op de ps4.
Of het dan 720 wordt? Ik zie geen verschil...

• Fatal Mind
  • Niet online
Kozzmozz schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 13:28:
Ik heb deze optie eenmalig gezien toen dit geïntroduceerd werd, daarna niet meer terug kunnen vinden.

• Frank1973

Frank1973

Hoe lang blijft dubbel XP actief??

• Fatal Mind
  • Niet online
Frank1973 schreef op zondag 27 juli 2014 @ 08:44:
Hoe lang blijft dubbel XP actief??
Staat er niet gewoon iets bij van weekend ? Over het algemeen is het altijd het weekend.

Edit: Staat inderdaad niks bij, maar ik zou gewoon uitgaan van het weekend, vandaag nog, en dan morgen niks.

[ Voor 19% gewijzigd door Fatal Mind op 27-07-2014 09:24 ]

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

zekerpixels schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 14:56:
[...]

Verder een vraagje voor de mensen op de ps4, is het mogelijk om bijv. conquest met 64 spelers te doen?
ik heb kunnen vinden dat 64 spelers mogelijk is maar dan het beeld dan 720p word ipv 1080p.
Zover ik weet blijft de resolutie altijd 900p. Wat me wel opvalt is dat de framerate lang niet altijd 60fps is, met name op Pearl Market kakt ie soms behoorlijk in. Ook het aanzetten van de high frequency bubble t.b.v de netcode heeft een behoorlijke impact op de framerate bij mij.

Gek genoeg lopen de grote Naval Strike maps bij mij het soepelst, misschien omdat de density daar gewoon een stuk lager is en er nauwelijks levolution events zijn.
Pagina: 1 ... 37 ... 85 Laatste

Let op:
~~~[html]Op de man spelen doen we nergens op tweakers, dus ook niet hier

Er zijn voor de Xbox One en de PS4 platoons beschikbaar, die kun je joinen via de volgende links:
<a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/3571873308087887416/'>Xbox One</a> - <a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/9144291971211376657/'>PS4</a>
Melden dat je gejoined bent is niet nodig.~~~[/html]