"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Er is ook een Pino, das misschien z'n broerdvdkiwi schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 19:40:
Heb ik jou niet al eens in mijn lijst gehad?
Ik zal je opnieuw toevoegen Peno
Moet zeggen dat het sinds die server upgrades echt fijn speelt. Nog niet perfect maar in elk geval op BF3 niveau.
Net even ouderwets dom knallen op Metro met 2000 tickets
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
haters gonna hate, move on
psn: Dutch-President
Haha nee is maar verre familie hoor ;p Ben ooit met deze naam begonnen in de tijd dat ik nog veel counterstrike speelde. Mn naam heeft meer te maken met die hiphopgroep.kazuka schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 19:54:
[...]
Er is ook een Pino, das misschien z'n broer
Moet zeggen dat het sinds die server upgrades echt fijn speelt. Nog niet perfect maar in elk geval op BF3 niveau.
Net even ouderwets dom knallen op Metro met 2000 ticketseven wat wapens unlocken. Jeroenimoes deed gezellig mee.
[ Voor 4% gewijzigd door P.E.No.1 op 21-06-2014 14:01 ]
PSN id: PENo1
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
@jackal, hoe staat het met de huurserver?
[ Voor 31% gewijzigd door wimpie op 21-06-2014 21:25 ]
Divide and conquer.
YouTube: Battlefield Vietnam - Trailer
Dan worden goede herinneringen aan Vietnam geruïneerd door slechte netcode en whatsoever...Paulus07 schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 21:59:
als ze nou eens in plaats van de hardline moddit gemaakt hadden in de frostbite 3 engine:
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Huurservers is een tijdje mogelijk geweest (heel kort eigenlijk).wimpie schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 21:23:
Ook weer van de partij met BF4 op PS4: wimpie_ps
@jackal, hoe staat het met de huurserver?
Ik heb het in ieder geval niet meer als mogelijkheid in het menu staan.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Is rush Shanghai op de PS4 ook veranderd of alleen op de pc?
Wel beter zo; geen choppie meer, geen roofcampers, meer uit elkaar geplaatste mcoms...
Lekker ground warfare
*edit*
zie dat in een community test environment is.
Zal dus nog moeten komen
[ Voor 13% gewijzigd door Superkiwi op 25-06-2014 11:16 ]
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Gewoon met knallende speakers door de rijstvelden scheuren (Creedence, Jefferson AIrplane e.d.). En je reisgenoten maar schelden dat iederenn je aan hoort komen. F#CKING BRILLIANT!Paulus07 schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 21:59:
als ze nou eens in plaats van de hardline moddit gemaakt hadden in de frostbite 3 engine:
Jeugdsentiment....
leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0
PSN ID = steppa87
Zo spannend kom ik ze niet vaak tegen
Wat mij wel opvalt is dat het account van PSN een melding geeft dat het al gekoppeld is aan een ander Origin account, terwijl ik niet weet aan welke. Mijn eigen Origin account heeft namelijk geen koppeling. Kan dit een probleem geven?
Ben ook benieuwd naar de volgende uitbreiding Dragon's Teeth, lijkt een beetje op Aftermath qua setting. Als het goed is ergens begin juli.Rush Tweaks
The main focus of these changes has been to increase the balance and flow of the Rush round. Often, this means making it easier for the attackers to tackle certain MCOMs. Some general tweaks have also been made, such as:
Commander has been removed by default in Rush.
Radar sweep has been reduced around attackers base.
Many per map specific changes, MCOM placement and cover passes.
Ik hoorde dat er, voordat die uitkomt, nog een grote patch uitkomt.
Waar onder andere de veranderingen in rush in zitten, evenals wat andere fixes.
Als ze maar niet teveel met de wapens gaan zitten knoeien omdat de community zoveel zeurt...
Enige wat in mijn ogen aangepakt moet worden is de MAA; die range mogen ze wel halveren of zo.
Als je op Lancang Dam opstijgt met de chopper krijg je de kogels al om de oren van de MAA die in de andere basis staat...
Zolang ze de UCAV maar niet nerfen... 761 kills and counting
[ Voor 19% gewijzigd door Superkiwi op 29-06-2014 12:00 ]
Ik zoek nog leuke mensen om mee te spelen! Voeg mij svp toe: xRunNGun81x
BF4 squad up topic. Het topic om squads te vormen.Menace_1981 schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 15:49:
Heb sinds vorige week een ps4 met battlefield :-)
Ik zoek nog leuke mensen om mee te spelen! Voeg mij svp toe: xRunNGun81x
PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton
Toevoegen kan altijd, wel even vermelden dat je van Tweakers bent en het komt vaak goed
http://www.ign.com/articl...th-dlc-release-date-leaks
Maar op alle vanilla maps begin je in de lucht inderdaad.
Niet vaak genoeg?
Maak ze niet kapot dan...
Ze moeten helemaal niet vaker spawnen.
[ Voor 25% gewijzigd door Superkiwi op 05-07-2014 11:36 ]
Wat me de laatste tijd wel stoort is dat Battlelog vreemd doet. Ingame werkt het echt voor geen meter en blijft ie hangen op loading of 'could not connect with Battlellog'. Het is log, het is traag, het werkt verre van soepel.
Zelfs Battlelog op de PC geeft vaak niet an dat er vrienden online zijn die WEL online zijn. Of ik kan niet joinen omdat ik niet online zou zijn met de PS4, maar nota bene wel die blauwe balk weergeeft dat ik in de menu's zit.
Verder merk ik toch wel dat die 'high-tickrate bubble' nog een boel vreemd registreerd. Ga nog achter hoekjes dood of ik incasseer drie, vier kogels in 1 keer.
Moet wel zeggen dat ik het nog altijd prima naar mn zin heb (meestal)
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Ik heb die high-tickrate setting een paar keer geprobeerd maar voor mijn gevoel kakt de framerate tijdens het spelen daarmee regelmatig in of het voelt in elk geval stukken minder vloeiend aan op de PS4. Vind het persoonlijk fijner spelen met de setting op off...Jeroenimoes schreef op zondag 06 juli 2014 @ 01:17:
Verder merk ik toch wel dat die 'high-tickrate bubble' nog een boel vreemd registreerd. Ga nog achter hoekjes dood of ik incasseer drie, vier kogels in 1 keer.
<Zinloze tekst hier>
Afgelopen dagen het weer geprobeerd, was al Lvl 120 en andere games aan het doen, maar als een trein nu juist.. Je gamed niet wireless mag ik hopen?gforcegti schreef op zondag 06 juli 2014 @ 22:19:
Hier sinds een paar dagen ook bf4 maar nadat ik de campaign beu was kwam ik tot de nare ontdekking dat ik vrij regelmatig last heb van rubberbanding op mn xbox one. Had express gewacht na de patch en hoorde dat de grootste problemen opgelost waren maar blijkbaar toch niet helemaal....
https://powershellisfun.com
Nee gewoonlijk niet wireless. Ben er inmiddels achter dat het waarschijnlijk aan mn internet verbinding of modem ligt. Heb gisteren via 4g hotspot van mn telefoon geprobeerd en daar werkt het ook als een "tiet" .-={Fred_Perry}=- schreef op maandag 07 juli 2014 @ 00:58:
[...]
Afgelopen dagen het weer geprobeerd, was al Lvl 120 en andere games aan het doen, maar als een trein nu juist.. Je gamed niet wireless mag ik hopen?
Vandaag UPC maar gaan stalken, hopelijk kunnen die uitsluitsel geven. Tot die tijd maar knallen via mn mobieltje...
<Zinloze tekst hier>
Nee het is juist dat ik niet echt vaak de kans krijg als ik gekilled ben om een vliegtuig te pakken. Ze zijn altijd al bezet of ik ben te langzaam om erin te gaan zittendvdkiwi schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 11:35:
Op mappen als bv Caspian en Firestorm stijg je wel zelf op.
Maar op alle vanilla maps begin je in de lucht inderdaad.
Niet vaak genoeg?
Maak ze niet kapot dan...
Ze moeten helemaal niet vaker spawnen.
Vliegen wil nog wel een beetje, maar dan ook nog kills maken is wel lastig
Niet je data-bundel er doorheen knallengforcegti schreef op maandag 07 juli 2014 @ 07:41:
[...]
Vandaag UPC maar gaan stalken, hopelijk kunnen die uitsluitsel geven. Tot die tijd maar knallen via mn mobieltje...
https://powershellisfun.com
In BF3 ging het aardig en vind het nu ook moeilijker maar oefening baart kunst denk ik. Als ik zie hoe sommige met die dingen overweg kunnen..dutchgio schreef op maandag 07 juli 2014 @ 09:39:
Dat je die dingen kunt besturen
Vliegen wil nog wel een beetje, maar dan ook nog kills maken is wel lastig
met 4gb moet ik het hopelijk wel vol kunnen houden tot eind vd week-={Fred_Perry}=- schreef op maandag 07 juli 2014 @ 11:21:
[...]
Niet je data-bundel er doorheen knallen
<Zinloze tekst hier>
Vooral als je een piloot tegenover je hebt die ontzettend goed is.
Wat ik vaak doe ik de jets uitrusten met guided missiles en kleine bootjes en jeeps uitschakelen.
Al merk ik dat de missiles vaak missen ook al blijf ik ze locken.
Op de stealth jet heb ik nu active radar zitten, beetje lame maar het helpt om andere jets een critical hit te bezorgen. Daarna oplijnen en proberen af te maken.
Op de stealth jets had ik 30mm canons zitten, maar nu ik overgeschakeld ben naar 25mm gaat het een stukje makkelijker.
Attack jets: Guideds & 30mm.
Stealth jets: Active radar & 25mm.
16 jet ribbons nu, vooral op Paracel storm gehaald en beetje op Golmud (maar daar staat vaak een AA met belachelijke range vanuit vijandelijke spawn te schieten).
[ Voor 9% gewijzigd door kazuka op 07-07-2014 20:24 ]
Scout heli's, attack heli's, rhibs en jetski's is instakill.
Transport chopper is immobility hit.
Thanks Poef
[ Voor 5% gewijzigd door Superkiwi op 08-07-2014 00:00 ]
Top ! Ik ben direkt lid geworden van je kanaaldvdkiwi schreef op zondag 06 juli 2014 @ 17:11:
Mijn eerste BF4 filmpje:
YouTube: Battlefield 4 zuperkiwi
PSN: LoadedBaton
PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton
Ik zal proberen wat vaker te recorden, maar de share knop werkt niet altijd...
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Inzoomen instelling is nu ineens standaard "press" in plaats van "hold" lijkt het.Erulezz schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 15:58:
Nieuwe update voor de PS4 van 1735MB. Kan nog nergens vinden wat er is veranderd.
Ik heb het weer teruggezet.
Verder gereedmaken van de nieuwe DLC vermoed ik aangezien de achtergrond daar ook op is aangepast.
- aiming down sights sensivity
- higher level cap(130?!)
[ Voor 6% gewijzigd door dutchgio op 08-07-2014 17:22 ]
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Verder lijken de iccontjes van op te pakken wapens wat aangepast.
Nieuwe ribbons & assignments (welke erg simpel lijken) staan er ook bij.
Ballistic Shield staat al bij de support equipment.
Of de rush aanpassingen al doorgevoerd zijn geen idee, heb enkel cq large gespeeld vanmiddag
COMMANDER APP:
-Various bug fixes
GENERAL:
-Fix for an issue where players were able to duplicate Battle Pickups by repeatedly picking up a kit
-Fix for an issue where field upgrades would stop working after one round when players had reached the max field upgrade level
-Fix for a crash that could occur when a player left a round
-Added a 15 seconds warm-up timer for all Official games
-Fix for an issue that prevented players to issue squad order around capture points during the sandstorm on Gulf of Oman
-Fix for an issue where a squad leader would kick a member from the squad, but the slot wouldn’t become available for others to join
-Option added for double tap forward to sprint (when on foot)
GRAPHICAL:
-Fix for an issue where the player would get a water splash effect on the screen after crashing an EOD/MAV/SUAV into the water
MODES:
-Added Conquest Small on PlayStation 4
-Added a competitive Obliteration game mode
SERVERS:
-Server Browser support added to Squad Join (Beta)
-Fix for an issue where server administrators couldn’t ban players that had clan tags
-Fix for an issue that could cause the game to freeze while in the My Rental Server menu
USER INTERFACE:
-Fix for an issue where the Squad Join (Beta) feature wouldn’t display squad members presence correctly
-Fix for an issue where the kill card wasn’t displayed in some cases in Hardcore mode
-Added total team experience points to the end of round screen for the Capture the Flag game mode
-Added user interface options for tweaking the ADS aiming sensitivity
-Dog tags are rearranged in the kill cards so the right one is not obstructed
VEHICLES:
-Fix for an issue where the flag would occasionally float in mid-air when players got out of vehicles while carrying the flag
-Removed the boost button press to turn off boost for vehicles, boost should be turned off by releasing the accelerator, this makes it consistent with soldier sprint and helps using vehicle boost easier
-Adjusted the PWC physics so it drives/controls more nicely in all water levels
-Option added for double tap forward to boost (when driving a vehicle)
WEAPONS:
-Fix for an issue where a weapon would flail wildly after a player would die
-Removed the 2nd set of shell that are visible in the speed loader when reloading the M412 revolver
-Fix for the Hawk Shotgun missing “pump action” animation in 3rd person while crouching
-Fix for RPG-7 rocket remaining visible in the launcher after the last shot is fired while zoomed in
-Fixed the bipod animations for MTAR-21
-Foregrip in 3rd person now has hand in the correct position on M416/M417
-Fix for a broken animation when switching to AWS as main weapon
http://battlelog.battlefi...view/2955065232186320694/
<Zinloze tekst hier>
Wat houdt dit in? Dat de map eerst geladen wordt en je pas na 15 seconde kunt beginnen met spelen? Lijkt me een workaround voor het missen van textures en geluid de eerste 15 seconde van een match.-Added a 15 seconds warm-up timer for all Official games
Na 8 maandenAdded Conquest Small on PlayStation 4
Overigens mis ik ook nog steeds de server rentals op de PS4. Hebben ze blijkbaar meer problemen mee dan vooraf verwacht.
Nope. Net even een uurtje BF4 gespeeld, heb er niks van gemerkt en toch blijven de textures en geluid veel later opduiken.kazuka schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 10:54:
[...]
Wat houdt dit in? Dat de map eerst geladen wordt en je pas na 15 seconde kunt beginnen met spelen? Lijkt me een workaround voor het missen van textures en geluid de eerste 15 seconde van een match.
Vet filmpje inderdaad! Heb me ook maar geabonneerddvdkiwi schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 12:55:
Lol, dat duurt nog wel even voordat de volgende komt hoor
Ik zal proberen wat vaker te recorden, maar de share knop werkt niet altijd...
-China rising
-3 jet ribbons
-Air superiority ribbon
Dan voor de airburst:
-20 Ucav kills
-3 bomber ribbons
-Multikill
Gisteren een scout heli piloot uit zijn chopper geschoten met mijn LMG, daarna zijn chopper overgenomen.
Shareknop gaf weer de save clip functie niet weer
Eerder op de avond choppers uit de lucht ge-rpg'd, maar toen ook al niet...
[ Voor 62% gewijzigd door Superkiwi op 11-07-2014 09:07 ]
Iemand tips ???
PSN ID = steppa87
Air superiority spelen, alleen maar vliegtuigen en geen gezeik zoals AA's en stingers.steppa87 schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 11:02:
Dat word morgen proberen die ucav vrij te spelen!! Kan niet eens een kill met een jet maken![]()
Iemand tips ???
Veel meer kansen, dan leer je vanzelf vliegen.
Wat je ook kan doen is Paracel Storm spelen, en dan je jet uitrusten met guided missiles, zodat je dus bootjes enzo kan beschieten, daar haal ik vaak jet ribbons.
5 keer de gunship uit de lucht geschoten, iedere keer 2-3 man erin.
2 missiles en 1 strafe van de attack jet en hij is kapot.
Maar inderdaad, Paracel storm met guided missiles. Of Golmud > jeeps.
Ze missen vaak doel, maar als ze raak zijn op rhibs en jetski's zijn het meteen kills.
Attack jet is ook sterk genoeg om heli's uit de lucht te halen.
Air Sup heb ik geprobeerd, maar dan moet je wel een beetje kunnen vliegen...
Heatseakers doen nauwelijks damage meer, dus ben je afhankelijk van je main canon.
Puur om toch een kans te maken tegen goede jetpiloten.
7-12, 7-15 enz. Vijanden schoten onze squad op de raarste manieren neer,
hadden veel meer kogels nodig dan gebruikelijk, spawnde op vlaggen die ze niet hadden...
Het is niet zo dat ik opeens niet meer kan schieten of zo..... raarrr.
Maar denk dat het ook aan de servers lag, was gister drama en laggie op een gegeven moment.
PSN is Bananenboot1
Ben binnen het uur online.
[ Voor 15% gewijzigd door Sluipneger op 12-07-2014 20:19 ]
PSN ID = steppa87
Hoe heb je het voor elkaar gekregen?
En dat tijdens de WK finale...
Verwijderd
Had er al direct de schurft in aangezien ik ALTIJD op Paracel Storm kom
Uiteindelijk is het toch een lekker potje geworden (meteen MVP1) en heeft BF4 zich weer een vaste plaats in mijn PS3 verschaft! http://battlelog.battlefi...99489065089280/347948678/
De game begint steeds beter te lopen waardoor het nu gewoon leuk is om te spelen, daarnaast probeer ik me ook gewoon minder te ergeren aan de shit die nog wel mis gaat (ben ik normaal gesproken nogal slecht in
Vanavond meer BF4! ik heb er weer zin an
PSN ID = steppa87
Nu de andere 2 nog
En daarna 3 bomber delivery ribbons
Ik heb de laatste tijd ontzettend veel geluk met enemy commanders die gunships spammen.
Dat zijn de makkelijkste targets voor jets
[ Voor 47% gewijzigd door Superkiwi op 14-07-2014 12:07 ]
ik zou zeggen, join Kurdminator en mij maarVerwijderd schreef op maandag 14 juli 2014 @ 09:41:
Gisteravond voor het eerst sinds een maand weer even BF4 gespeeld. Eerst een patch aan land getrokken voordat ik kon spelen en daarna via quick join in een server op Paracel Storm uitgekomen.
Had er al direct de schurft in aangezien ik ALTIJD op Paracel Storm kom
Uiteindelijk is het toch een lekker potje geworden (meteen MVP1) en heeft BF4 zich weer een vaste plaats in mijn PS3 verschaft! http://battlelog.battlefi...99489065089280/347948678/
De game begint steeds beter te lopen waardoor het nu gewoon leuk is om te spelen, daarnaast probeer ik me ook gewoon minder te ergeren aan de shit die nog wel mis gaat (ben ik normaal gesproken nogal slecht in
Vanavond meer BF4! ik heb er weer zin an
kurd is er bijna elke dag en ik probeer er zo veel mogelijk te zijn, we spelen voornamelijk domination, maar wat afwisseling is niet erg
PSN: Europhea
Verwijderd
Als ik er aan denk add ik je vanavond wel even op PSN! Kurd heb ik volgens mij nog in de lijst staan uit het BF3 tijdperkRazenko schreef op maandag 14 juli 2014 @ 12:12:
[...]
ik zou zeggen, join Kurdminator en mij maar
kurd is er bijna elke dag en ik probeer er zo veel mogelijk te zijn, we spelen voornamelijk domination, maar wat afwisseling is niet erg
(je kunt mij trouwens ook gewoon toevoegen als Nathuran, ik ben altijd heel slecht in dat soort dingen onthouden
dan moet je kurd maar joinen, zie je mij vanzelf welVerwijderd schreef op maandag 14 juli 2014 @ 12:16:
[...]
Als ik er aan denk add ik je vanavond wel even op PSN! Kurd heb ik volgens mij nog in de lijst staan uit het BF3 tijdperk![]()
(je kunt mij trouwens ook gewoon toevoegen als Nathuran, ik ben altijd heel slecht in dat soort dingen onthouden)
zal het proberen te onthouden haha
Ziet er goed uit, lekker infantry focused, geen jets zo te zien
Graag, kan je gezellig mee doenVerwijderd schreef op maandag 14 juli 2014 @ 22:24:
Sorry jongens! Zal binnenkort weer eens een headset fixen 😊
Het was leuk met je gespeeld te hebben en ik voel me vereerd dat ik je dogtags mag hebben
Verwijderd
ja dat was wel even genaaid zeg! Krijg op Operation Locker een freeze en kwam terug op het andere team. Wel mooi dat ik voordat ik mijn dogtags afstond jou nog wel even door je mooie hoofd mocht schieten 😉Razenko schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 00:12:
[...]
Graag, kan je gezellig mee doen![]()
Het was leuk met je gespeeld te hebben en ik voel me vereerd dat ik je dogtags mag hebben
Het was in ieder geval een leuke avond met de GoTers en zeker voor herhaling vatbaar! (Just like old times) Heb je trouwens net een friend request gestuurd
Moet zeggen dat ik BF4 nog niet helemaal beheers, voornamelijk de mapkennis laat me nog wel eens in de steek. Maar volgens mij kon ik aardig meekomen met de rest vanavond, dus dat komt ooit wel goed denk ik
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2014 00:41 ]
Aangezien afgelopen weekend Double XP weekend was, viel me op dat ik toen pas voor het eerst een verdubbeling van mijn punten zag. Kortom; het lijkt er op dat die 200% bonussen nooit eerder geactiveerd zijn.
Is er een andere manier hoe je die 200% moet activeren?
PSN ID Binloading_nl
Ze blijven een uur (speeltijd) actief.
Als je op de PS4 speelt:
Ingame > options > vierkantje > voila
PSN ID Binloading_nl
Ben benieuwd.
Verwijderd
Heb in BF3 B2K en End Game bijvoorbeeld ook nauwelijks gespeeld (Close Quarters en Aftermath waren echt het geld waard, Armored Kill was wel geinig)
PSN ID = steppa87
Dat is puur een kwestie wat je leuk vind...Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 11:13:
Zijn de DLC's tot nu toe de moeite waard om aan te schaffen? (m.a.w. is Premium het geld waard of kan ik beter een losse DLC kopen)
Ik vind China Rising niet zo veel aan, maar krijgt wel positieve reacties.
Naval Strike idem.
Second Assault (behalve metro) vind ik wel tof.
Dragons Teeth gaan we zo zien, ik verwacht dat dat de beste uitbreiding gaat worden.
Ik zou zeggen kijk wat gameplay filmpjes en maak aan de hand daarvan je keuze.
Niet te hopen dat je over een uur al thuis bentsteppa87 schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 11:20:
Heb net via m'n telefoon via de psn store de dragen teethe op downloaden gezet ! Ben benieuwd of het gelukt is als ik thuis kom!!
Volgens mij is de wereld wakker geworden en massaal aan het downloaden geslagen.
Ik begon een uur geleden met '34 minutes left'. Nu, een uur later, '55 minutes left', maar ben inmiddels wel al over de helft.
Nu hopen dat de ps4 hem download 😁
PSN ID = steppa87
Daar twijfel ik ook nog tussen..Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 11:13:
Zijn de DLC's tot nu toe de moeite waard om aan te schaffen? (m.a.w. is Premium het geld waard of kan ik beter een losse DLC kopen)
Heb in BF3 B2K en End Game bijvoorbeeld ook nauwelijks gespeeld (Close Quarters en Aftermath waren echt het geld waard, Armored Kill was wel geinig)
Hardline belooft ook niet zo'n succes te worden, dus dan zou BF4 + DLC doorspelen ook een optie zijn.
voor de Xbox one staat ie er nog niet tussen...steppa87 schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 11:20:
Heb net via m'n telefoon via de psn store de dragen teethe op downloaden gezet ! Ben benieuwd of het gelukt is als ik thuis kom!!
http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg
Daar had ik nog niet aan gedacht. Dank voor de reminder dat dat ook mogelijk is, haha.steppa87 schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 11:20:
Heb nu de download ook aangezet en hoop dat als ik thuiskom, dat de handel binnen is.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Die unica is ook best een brute knaller overigens.
En die bulldog is mwhoa.....
21 kogels in een clip is zó jaren 40
[ Voor 30% gewijzigd door BlaTieBla op 15-07-2014 17:17 ]
Weet uberhaupt niet of het voor ons nederlanders al mogelijk is vandaag ?
Edit: Ik faal immens hard.
Ben nu pas de DLC uit de store aan het halen...
Snap niet waarom dat niet gewoon automatisch kan zoals de updates...
[ Voor 48% gewijzigd door Fatal Mind op 15-07-2014 15:40 ]
Dat had ik toen ik premium had aangeschaft.... wel gekocht, maar niets willen joinen... Tot ik wat downloads had opgestartFatal Mind schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 15:35:
Edit: Ik faal immens hard.
Ben nu pas de DLC uit de store aan het halen...
Snap niet waarom dat niet gewoon automatisch kan zoals de updates...
Maar de updates zijn mooi binnen gekomen toen ik het via m'n iPhone op afstand aan had gedaan :)!!
Straks Kids op bed en knallen :)!!
PSN ID = steppa87
Ook merkte ik heel ernstige frameratedrops op enkele maps, zeker als de actie intens was.
Lumphini Garden tot dusver mijn minst favooriete map. Vrij groot, je wordt toch wel heel beperkt in je routes (zo kun je op sommige punten alleen door gates in een grote rode muur, die ook nog verkleind is dmv drankhekken waar je niets door ziet). En snipers galore.
Propaganda de leukste map; je kunt er alle kanten op. Sunken dragon is wel grappig, maar eigenlijk speelt die boot in het midden als een parkeergarage: een paar etages.
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Ik stoor me er niet aan.
Toffe maps, helaas teveel niet-toffe spelers
Same here,BlaTieBla schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 15:41:
[...]
Dat had ik toen ik premium had aangeschaft.... wel gekocht, maar niets willen joinen... Tot ik wat downloads had opgestart
wat ik ook niet snap, ze hebben een ingame store, maar toch moet je uit de PSN store de DLC's downloaden.
in bf3 ging dit mooi via de ingame store.
~~~[html]Op de man spelen doen we nergens op tweakers, dus ook niet hier
Er zijn voor de Xbox One en de PS4 platoons beschikbaar, die kun je joinen via de volgende links:
<a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/3571873308087887416/'>Xbox One</a> - <a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/9144291971211376657/'>PS4</a>
Melden dat je gejoined bent is niet nodig.~~~[/html]