Er is nog geen datum bekend gemaaktVerwijderd schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 11:31:
Wie weet wanneer DLC Dragons Teeth uitkomt?
En ik ben trouwens BF Premium sinds gister.
Misschien dat we er bij de E3 presentatie van EA nog wat van gaan zien, maar er staat op Battlelog Zomer 2014 bij, net als Final Stand (de laatste DLC). Ook is er een beschrijving:
Het feit dat we er toch al aardig over weten, doet vermoeden dat het niet lang meer kan duren. Verder is het opvallend dat al deze zomer de laatste DLC komt, dat zou mogelijk wijzen op een nieuwe game eind dit jaar. Wat overigens niet heel raar is, gezien de brakke support van afgelopen jaar. Ze moeten van goede huize komen om me te gaan overtuigen dit jaar.BATTLEFIELD 4™ DRAGON'S TEETH
De actie verplaatst zich naar dichtbevolkte Aziatisch-Pacifische steden. Stort je in een totale stedelijke oorlog met spelbepalende destructie op vier gloednieuwe multiplayermaps.
In Battlefield 4™ Dragon's Teeth voer je stedelijke gevechten in Aziatische steden op vier gloednieuwe multiplayermaps. Zaai chaos in een drijvend restaurant of laat het meer leeglopen om ruimte te maken voor een frontale voertuigaanval, terwijl de strijd doorwoedt tussen de moderne hoge wolkenkrabbers van Sunken Dragon. Vecht tussen de enorme monumenten van despoten in het grijze betonnen Propaganda. Voer oorlog in de bedrijvige steegjes en op de daken van Pearl Market. Cruise met snelle PWC's over de kanalen in het smetteloze park om de overhand te krijgen in de hevige infanteriegevechten van Lumphini Garden. Battlefield 4 Dragon's Teeth bevat tevens vijf nieuwe wapens, het ballistische schild, het bestuurbare onbemande grondvoertuig R.A.W.R., tien assignments en de nieuwe spelmodus Chain Link, waarin je ketens creëert door veroveringspunten te verbinden.
BELANGRIJKSTE EIGENSCHAPPEN
4 gloednieuwe multiplayermaps in Aziatische steden5 gloednieuwe wapens in Battlefield 4
- Lumphini Garden
- Pearl Market
- Propaganda
- Sunken Dragon
- Speel de nieuwe gadget vrij: een ballistisch schild dat vijandelijke kogels blokkeert
- Een nieuwe Battle Pickup: de R.A.W.R., een zwaar gepantserd en vanaf afstand bediend grondvoertuig
- Verbind veroveringspunten om de strijd te winnen in de nieuwe spelmodus Chain Link
- 10 nieuwe assignments met unlocks voor elke assignment
Ik ben benieuwd of er weer flink gerubberd gaat worden de eerste twee weken. De volgende Battlefield koop ik in elk geval pas als hij voor een paar euro op Marktplaats staat ofzo.
Ik heb jou nog vrijwel niks positiefs horen zeggen, dus ik had ook niet anders verwacht 
Ik ben heel benieuwd naar de nieuwe DLC
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Dan lees je maar de helft.dvdkiwi schreef op maandag 26 mei 2014 @ 17:36:
Ik heb jou nog vrijwel niks positiefs horen zeggen, dus ik had ook niet anders verwacht
Ik heb nu sinds 3 dagen BF4 op de ps3 maar man man, kan hem beter weer inruilen die crashes zijn ook echt wel om te janken. Elke avond minstens 1 of 2 crashes. Verder vind ik het laden van geluid aan begin van de map ook super irritant, laat het spel dan maar 5 seconden langer normaal laden ofzo.
Dat met het geluid was in BF3 toch ook al? Ook wel storend dat er niets aan wordt gedaan...

Sterf?
PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V
Dat probleem dat geluid in het begin van een ronde wegvalt of alleen een deel van het geluid te horen is als je in een vehicle zit bestaat inderdaad al sinds BF3 en ook al een hele tijd in BF4. Ik snap ook echt niet dat ze dat niet opgelost krijgen.dutchgio schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 09:16:
Dat met het geluid was in BF3 toch ook al? Ook wel storend dat er niets aan wordt gedaan...
Vorige week maandag heeft Dice al aangegeven dat Battlelog er 4 uurtjes uit zal liggen i.v.m. onderhoud. Met precieze tijden en datum. Dus niet zeuren en wat beter opletten
Ik heb de afgelopen dagen toch weer BF4 op gepakt, conquest met 64 man.... Feiloos, erg blij met de performance hoe het nu is!
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Nog mensen die regelmatig spelen? Kom steeds in waardeloze squads, voor een beetje teamplay op de Ps4; Baas41. Voeg me maar toe.
PSN ID: Beest41
Ik blijf het zeggen: ruil je PS3 in dan.Dersan schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 08:50:
Ik heb nu sinds 3 dagen BF4 op de ps3 maar man man, kan hem beter weer inruilen ........
Op de PS4 loopt het erg lekker allemaal; PS3 is te oud voor dit spel
A New Way to Acquire Battlepacks
helemaal gek geworden die lui daar
Starting today, we are introducing a new way to acquire Battlepacks, the bundles of content that provide a mix of in-game items including accessories, emblem shapes, profile pictures, dog tags, XP boosts, knives, and paints. Battlepacks can still be earned through normal gameplay progressions, but we are now giving players the option to purchase Battlepacks as a shortcut to catch up with their friends on the Battlefield.
Bronze, Silver and Gold Battlepacks will be available for purchase at Origin.com, Battlelog.com, through the in-game store, at Xbox Live Marketplace and at the PlayStation Store. Pricing will be $1 for Bronze Battlepacks, $2 for Silver Battlepacks, and $3 for Gold Battlepacks.
If you have any questions or comments about Battlepacks, don’t hesitate to reach out to us.
Wel wat laat van EA, 1 april is al lang geweest
Ze zijn inderdaad het spoor bijster.
Eerst met een BF4 in cops and robbers skin, en nu ook nog met op de proppen komen.
Waar ging het mis?
Ze zijn inderdaad het spoor bijster.
Eerst met een BF4 in cops and robbers skin, en nu ook nog met op de proppen komen.
Waar ging het mis?
Haha idd, zeker dat ik € 2,50 ga betalen voor een Battlepack, vooral als je dan zulke zut krijgt:

Nee kiwi, gewoon nee.dvdkiwi schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 06:40:
[...]
Ik blijf het zeggen: ruil je PS3 in dan.
Op de PS4 loopt het erg lekker allemaal; PS3 is te oud voor dit spel
Gisteravond nog metro gedaan, kreeg pas problemen toen een clan uit Polen joinde, voor de rest heerlijk potje gespeeld
PSN: Europhea
Na lange tijd afwezig op bf3 (bijna een jaar) vandaag de stoute schoenen aangedaan en bf4 gekocht voor de ps3!
Wie speelt dit nog van de 'oude garde' of wie speelt er en wil me toevoegen
?
Wie speelt dit nog van de 'oude garde' of wie speelt er en wil me toevoegen
PSN ID = steppa87
lekker klagen vanuit ons pauperlandje, maar gezien de verkoopcijfers van BF4 gaan deze battlepackburgers natuurlijk als warme broodjes over de toonbank - geniale zet van EA, want het gros van de BF-markt is als makke schapenPsychoMantis_NL schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 18:31:
Haha idd, zeker dat ik € 2,50 ga betalen voor een Battlepack, vooral als je dan zulke zut krijgt:
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
En er zijn natuurlijk ook genoeg gasten die shortcuts voor alle wapens aanschaffen, ik zou dat nooit doen, maar al is er maar een groep van 5% die dit wel doet, dan is het hard pinda's verdienen natuurlijk.CynicRelief schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 01:43:
[...]
lekker klagen vanuit ons pauperlandje, maar gezien de verkoopcijfers van BF4 gaan deze battlepackburgers natuurlijk als warme broodjes over de toonbank - geniale zet van EA, want het gros van de BF-markt is als makke schapen
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Ze hebben een deel daarvan al gratis weggegeven dus zo hard zal dat ook niet zijn gaan lopen. Maar dit hebben ze duidelijk van alle Free2Play games overgenomen. Het kost geen drol om toe te voegen en je vangt er toch nog altijd meer mee dan je erin steekt om te maken.Sandyman538 schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 11:50:
[...]
En er zijn natuurlijk ook genoeg gasten die shortcuts voor alle wapens aanschaffen, ik zou dat nooit doen, maar al is er maar een groep van 5% die dit wel doet, dan is het hard pinda's verdienen natuurlijk.
Ik was even benieuwd of PS4 premium ook voor minder dan 50€ te koop is. Ik zie dat de PC premium al voor 35€ te koop is maar de PS4 premium is nergens anders te koop voor minder. Hoe hebben jullie dit gedaan?
PSN: bryanlost
50 euro betaald en geaccepteerd dat de ps4 versie nu eenmaal duurder is dan de pc versie,
ondanks dat beide versies identiek zijn.
Nog geen seconde spijt van gehad.
naval strike is zowiezo de 50 eurotjes meer dan waard vanzelf, die fast attack crafts, geweldig!dvdkiwi schreef op zondag 01 juni 2014 @ 00:11:
50 euro betaald en geaccepteerd dat de ps4 versie nu eenmaal duurder is dan de pc versie,
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Als er nou meer mensen waren die Naval Strike echt spelen op PS4
op PS3 is het vechten om die attack crafts, Naval Strike zit goed volpolopolo150 schreef op zondag 01 juni 2014 @ 00:54:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=i_GD1uhpO2g]
Lol, ze kunnen een heel seizoen vullen met de foutjes in BF4
Lol, ze kunnen een heel seizoen vullen met de foutjes in BF4
Heb je dit topic over het hoofd gezien ? BF4 squad up topic. Het topic om squads te vormen.polopolo150 schreef op zondag 01 juni 2014 @ 00:54:
PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton
Yes I did. Thank you 
Maar dat was niet wat ik er mee bedoelde. Ik heb heel vak dat ik met de Quick Join knop even iets anders wil spelen dan Second Assault en BF4 stock maps en dat ik nergens in een game kom tenzij het Conquest is.
Maar dat was niet wat ik er mee bedoelde. Ik heb heel vak dat ik met de Quick Join knop even iets anders wil spelen dan Second Assault en BF4 stock maps en dat ik nergens in een game kom tenzij het Conquest is.
[ Voor 82% gewijzigd door polopolo150 op 02-06-2014 11:59 ]
Hoe zit t met de crashes op de ps4,en t geluid laden??
Is het echt allemaal zo veel beter op de ps4? En is t die 400/500€ waard??
En kan je daar nou met grotere teams tegen elkaar spelen ?
Is het echt allemaal zo veel beter op de ps4? En is t die 400/500€ waard??
En kan je daar nou met grotere teams tegen elkaar spelen ?
PSN ID = steppa87
Conquest large, 64 spelers ja.
Qua crashes valt het mee, het welbekende geluid dst ontbreekt aan het begin zit er ook in.
Alleen voor BF4 hoef je geen ps4 te kopen
Qua crashes valt het mee, het welbekende geluid dst ontbreekt aan het begin zit er ook in.
De reden om weer BF4 te gaan doen: http://blogs.battlefield....tcode-update-rolling-out/
Van de week (als ie er is) mn verslaving eindelijk maar weer eens oppakken. Werd wel tijd, maar beter laat dan nooit (al is het zeker niet erg om toch nog wat te doen hebben deze zomer)New Update Addressing “Netcode” Rolling Out
We’re happy to announce that we’ve released an update for PC, PS3, and X360 consoles today containing the new improved “Netcode” for Battlefield 4. The update will be released later this week on PS4 and Xbox One.
This update has been developed using the CTE (Community Test Environment) on PC (you can sign up if you haven’t done so already at http://cte.battlelog.com), and is the first update being deployed using your gameplay feedback.
The number of changes possible in this update would be difficult to pull off without the continued support from our community, both through direct constructive feedback and telemetry data gathered on the CTE.
High Frequency Network Update
For the PC, PS4, and Xbox One platforms, we are adding something we nicknamed the “High Frequency Bubble”.
Within a certain radius of the player, we add the possibility to update the clients at a higher rate from the server. What this essentially means is that the server will update the client on what is happening more often than before. This normally results in a smoother, more “correct” player experience.
The High Frequency Update is by default turned OFF in this release. You will have to enable this setting to take advantage of the improved networking. To support players with a limited bandwidth connection, we support three different levels: LOW, MEDIUM and HIGH. Most players with a connection faster than 1Mbit should be fine using the HIGH setting. If you experience any issues, lower or turn off the setting completely.
Playstation 4 & Xbox One Server Performance
The High Frequency Update will be rolled out to all 48 player servers and on a small set of 64 player servers immediately. We will then keep a close eye on the larger servers to make sure server performance stays good in the live environment. If all goes well, all servers will be supporting the high frequency update after 24 hours or rollout and testing.
PC Server Performance
On PC the RSPs are responsible for enabling the feature at their discretion, we expect most to do so as soon as possible.
Video Comparison
When testing our “High Frequency Bubble” changes to the network layer in Battlefield 4, we made sure to employ a measurable end-user experience metric. To do this, we have been using a 60fps video camera to capture two clients connected over the internet, and counting frames to get before and after results:
Future Plans
This is the first release to contain CTE-tested “Netcode” fixes and improvements. We are still hard at work with additional improvements and tweaks to better our network experience that did not make this release.
We hope to utilize the Community Test Environment for future release to ensure quality and stability across all platforms. If you wish to take part in this testing, the CTE still has slots open. The current requirement is to own a PC copy of Battlefield 4 with a Premium memebership to sign up at http://cte.battlelog.com
Update Details
PC
• Improved/reduced explosion induced camera shake
• Character collision improvements
• Fix to reduce object damage mismatch between client/server.
• Fix explosion packs not being able to be shot sometimes
• Improvements for client side packet loss
• Client crash fixes
• AMD Mantle multi-GPU improvements
• Carrier Assault game mode reports bug fix
• High Frequency Network update
- Added High frequency “bubble” updating player movement, stance, rotation, damage and projectiles at a separate rate on foot and in vehicles
- Added option to control client side update rate setting
PlayStation 3
• Rental server bug fixes
• Reduced object damage mismatch between client/server.
• Fix for explosion pack not being able to be shot sometimes
• Added controller option to swap functionality of the bumper and trigger buttons
• Carrier – Invisible walls stopping bullets fix
Xbox 360
• Rent A Server bug fixes
• Reduced object damage mismatch between client/server.
• Fix for explosion pack not being able to be shot sometimes
• Added controller option to swap functionality of the bumper and trigger buttons
• Physics optimization for Naval Strike Wave Breaker rocks
• Fix for issue where clients with low bandwidth would not be able to enter squad menu.
PlayStation 4
- Added High frequency “bubble” updating player movement, stance, rotation, damage and projectiles at a separate rate on foot and in vehicles
Xbox One
• Fixed issue when using standby in Campaign
• Fixed issue when using standby and reconnecting to game servers
• Fixed issue with snapped application and matchmaking
• Playgroup Matchmaking fix for Xbox One
• Fixed incorrect error message for lost Xbox Live connection
• Fixed issue for user name mismatch in rental server, ingame scoreboard and Squad Join menus
Erg fijne update, niet alleen vanwege de netcode verbeteringen maar ook zeker vanwege de reduced shaky cam bij explosies. Daar werd ik af en toe echt helemaal lijp van, hopelijk nu meer zoals in BF3.
Ik had overigens niet verwacht dat ze de tickrate verhoging op de consoles zouden doorvoeren vanwege wellicht minder krachtige hardware maar deze bubble oplossing werkt misschien net zo goed. Ben benieuwd
Ik had overigens niet verwacht dat ze de tickrate verhoging op de consoles zouden doorvoeren vanwege wellicht minder krachtige hardware maar deze bubble oplossing werkt misschien net zo goed. Ben benieuwd
Kijk! Dat is nog eens een update
. Ben enorm benieuwd hoe dit in de praktijk gaat uitpakken.
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
De praktijk is dat Dawnbreaker vanavond gewoon weer crashte..
Hier ook weer 2 crashes gehad op de ps3, belachelijk.
Heb ik wel gedaan. Nog steeds geen spijt vandutchgio schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 08:01:
Crashes heb ik er welgeteld 3 gehad (nou ja, je hoeft alleen BF af te sluiten, niet heel de PS4 opnieuw te starten), en dat was in het begin.
Het geluid wat in het begin mist stoor ik me niet eens aan, dat duurt slechts enkele seconden.
Als ik mijn spawn uitloop/uitrij is het er alweer.
Het grote voordeel is inderdaad 64 spelers, meer vlaggen, erg mooie graphics.
Ik vlieg graag rond met de Attack Helicopter, die ZW nog wat. Ik vind het vooral lastig om te bepalen waar een enemy Stinger vandaag komt. Soms kan ik het wel zien, maar alleen als ik iemand van voren zie. Meestal gebeurt het van achteren of van de zijkant en dan heb ik geen idee.
Ik merk dat er piloten zijn die dit wel goed aanvoelen (horen?)
Zijn er tips om te bepalen waar de vijand zich bevind?
Ik merk dat er piloten zijn die dit wel goed aanvoelen (horen?)
Zijn er tips om te bepalen waar de vijand zich bevind?
PSN ID Binloading_nl
Wij hebben een PS4 met BF4. Vooral mijn zoon speelt BF4, en af en toe probeer ik het ook. Nu loop ik tegen het probleem aan dat ik er hardhandig mee word gecontronteerd dat ik op mijn leeftijd de boel niet meer zo snel oppak. Tevens ben ik linkshandig, maar gebruik de controllerinstellingen voor rechtshandigen (die andere beviel me al helemaal niet). Derde puntje is dat ik niet zoveel tijd heb om te oefenen. Gevolg van dit alles is dat ik er niet aan te pas kom, met bv slechte K/D ratios als gevolg. Mijn vraag is: zijn er servers waar alleen spelers met "ratings" zoals ik terecht kunnen? Ik neem aan dat BF4 wel een beetje bepaalt van welk niveau een speler is...
Als je gelockt wordt krijg je een lichte halve cirkel met een pijltje in beeld, die wijst in de richting van de locker. Daar komt een rode halve cirkel bij als hij daadwerkelijk zijn stinger heeft afgeschoten. Als je slim bent gebruik je die eerste indicator om te kijken waar je achter dekking moet gaan vliegen, en niet om te kijken wie je dood moet schieten. Voor die tweede optie is het namelijk meestal te laat.steefje schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 12:21:
Ik vlieg graag rond met de Attack Helicopter,(...) Zijn er tips om te bepalen waar de vijand zich bevind?
Standaard niet, maar bij Rented Servers kan het zijn dat er een maximum wordt gesteld door de mods. Dat zou dan in de regels staan. Dat spelersniveau wordt volgens mij alleen gebruikt om teams na rondes te balancen.Zoufiax schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 13:42:
Mijn vraag is: zijn er servers waar alleen spelers met "ratings" zoals ik terecht kunnen? Ik neem aan dat BF4 wel een beetje bepaalt van welk niveau een speler is...
Begin anders eerst ff met team deathmath match. Is wat overzichtelijker en je weent wat sneller aan de controlesZoufiax schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 13:42:
Wij hebben een PS4 met BF4. Vooral mijn zoon speelt BF4, en af en toe probeer ik het ook. Nu loop ik tegen het probleem aan dat ik er hardhandig mee word gecontronteerd dat ik op mijn leeftijd de boel niet meer zo snel oppak. Tevens ben ik linkshandig, maar gebruik de controllerinstellingen voor rechtshandigen (die andere beviel me al helemaal niet). Derde puntje is dat ik niet zoveel tijd heb om te oefenen. Gevolg van dit alles is dat ik er niet aan te pas kom, met bv slechte K/D ratios als gevolg. Mijn vraag is: zijn er servers waar alleen spelers met "ratings" zoals ik terecht kunnen? Ik neem aan dat BF4 wel een beetje bepaalt van welk niveau een speler is...
PSN ID Binloading_nl
Op de DLC maps spelen naar mijn ervaring meestal de wat meer ervaren spelers. Ik zou inderdaad eens kijken naar wat vanilla maps en dan met name team deathmatch en obliteration. Verder, oefening baart kunst. Klinkt flauw maar hoe meer uren je maakt hoe beter het na verloop van tijd gaat, zeker als je de maps goed uit je hoofd kent straks.Zoufiax schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 13:42:
Andere tip: Kijk de "How to be a better noob" videos op Youtube van XFactor. Erg nuttige info voor de beginnende BF spelers
En domination, 10 vs 10 en zonder voertuigen, speelt ook wat rustiger.kazuka schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 19:38:
[...]
Op de DLC maps spelen naar mijn ervaring meestal de wat meer ervaren spelers. Ik zou inderdaad eens kijken naar wat vanilla maps en dan met name team deathmatch en obliteration.
Verwijderd
Beetje late reactie maar ik ben denk ik nog één van de laatste van de oude garde die nog op de PS3 zitsteppa87 schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 23:13:
Na lange tijd afwezig op bf3 (bijna een jaar) vandaag de stoute schoenen aangedaan en bf4 gekocht voor de ps3!
Wie speelt dit nog van de 'oude garde' of wie speelt er en wil me toevoegen?
Scobravs, kurd, Euro en Moulin spelen ook nog Steppa
Verwijderd
O die heb ik al een tijd niet meer online gezien, komt waarschijnlijk omdat ik op van die kansloze tijden speel (na 23:30dvdkiwi schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 15:03:
Scobravs, kurd, Euro en Moulin spelen ook nog Steppa
Binnenkort als de kleine geen fles meer hoeft om 23:00 kan ik weer normaal game-gedrag gaan vertonen.
Verwijderd
Zijn er bepaalde mensen die ik kan uitnodigen die op de ps3 spelen ? .
Ik heb de laatste maanden veel GTA 5 gespeeld en de jaren daarvoor veel Bad company 2 en COD dus ik weet wel een beetje wat ik doe
.
Ik heb ook een headset dus dat maakt het ook wel wat makkelijker .
Heb BF 4 net aangeschaft en wil het nu wel een keertje proberen
.
Eerste potje gedaan ..
TDM en geeindigt op 8/5 , dus ik ben tevreden voor de eerste game
Ik heb de laatste maanden veel GTA 5 gespeeld en de jaren daarvoor veel Bad company 2 en COD dus ik weet wel een beetje wat ik doe
Heb BF 4 net aangeschaft en wil het nu wel een keertje proberen
Eerste potje gedaan ..
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2014 19:21 ]
En wat zijn de bevindingen van de nieuwe High Frequency Network Update?
Voor mij werkte de optie op High zetten voor geen meter. (PS4)
Alle spelers zie ik dan schokkeriger bewegen. En er lijkt echt niets meer te kloppen van wat je ziet en wat wordt geregistreerd. Tank kogels zie je tegen/door voertuigen gaan maar geen hit.
Na 3 dramatische potjes maar weer op off gezet en toen ging alles weer goed.
Voor mij werkte de optie op High zetten voor geen meter. (PS4)
Alle spelers zie ik dan schokkeriger bewegen. En er lijkt echt niets meer te kloppen van wat je ziet en wat wordt geregistreerd. Tank kogels zie je tegen/door voertuigen gaan maar geen hit.
Na 3 dramatische potjes maar weer op off gezet en toen ging alles weer goed.
Op de Xbox One merk ik duidelijk verschil, het loopt veel soepeler...
Overigens, nog niet alle servers zijn over gezet, misschien dat dit je probleem was.
Overigens, nog niet alle servers zijn over gezet, misschien dat dit je probleem was.
Cogitationis poenam nemo patitur
Je kunt m ook iets lager zeggen?!
Ik heb het nog niet geprobeerd, maar las wel dat je een goede internetverbinding nodig hebt.
Zout zelf op wifi die hoop dat dat geen probleem gaat worden.
Ik heb het nog niet geprobeerd, maar las wel dat je een goede internetverbinding nodig hebt.
Zout zelf op wifi die hoop dat dat geen probleem gaat worden.
Waarschijnlijk heb je mij ook niet in je vriendenlijstVerwijderd schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 15:17:
[...]
O die heb ik al een tijd niet meer online gezien, komt waarschijnlijk omdat ik op van die kansloze tijden speel (na 23:30) En de mensen die online zijn doen alles behalve BF4 op de PS3
Binnenkort als de kleine geen fles meer hoeft om 23:00 kan ik weer normaal game-gedrag gaan vertonen.
voeg maar toe, Europhea, ben meestal met kurdminator savonds wel online.
Met Perfomance op high en Smoothing op 0 draait het bij mij op de PS4 eindelijk zoals het vanaf launch al had moeten draaien!
Verwijderd
Je mag mij wel toevoegen "Nathuran" maar zoals ik hierboven al aangaf ben ik tegenwoordig niet veel online op de normale urenVerwijderd schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 18:40:
Zijn er bepaalde mensen die ik kan uitnodigen die op de ps3 spelen ? .
Ik heb de laatste maanden veel GTA 5 gespeeld en de jaren daarvoor veel Bad company 2 en COD dus ik weet wel een beetje wat ik doe.
Heb BF 4 net aangeschaft en wil het nu wel een keertje proberen.
Eerste potje gedaan ..
Wel leuk om samen een keer BC2 te doen!
het zal wel bf4 wordenVerwijderd schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 12:09:
[...]
Je mag mij wel toevoegen "Nathuran" maar zoals ik hierboven al aangaf ben ik tegenwoordig niet veel online op de normale uren
Wel leuk om samen een keer BC2 te doen!
kurdminator is dagelijks online en ik ben er vooral savonds vanwege werk
Verwijderd
Damn wat moet ik hier aan wennen zeg , vooral hoe alle routes lopen want ik word ingemaakt momenteel.
Hebben jullie nog tips kwa wapens en attachments ?
Want vooral mijn accuracy is momenteel waardeloos
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2014 14:23 ]
Hier ook al enige tijd bezig met Battlefield 4 op de X360.
Is Battlefield 4 Premium het geld waard? Ik ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn met de DLC Naval Strike.
De titanmode is terug! Laat ik nou net groot fan zijn van Battlefield 2142 en deze gamemode!
Is Battlefield 4 Premium het geld waard? Ik ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn met de DLC Naval Strike.
De titanmode is terug! Laat ik nou net groot fan zijn van Battlefield 2142 en deze gamemode!
Ja, premium is het geld waard als je regelmatig BF speelt.
5x4 = 20 mappen extra.
De eerste 3 uitbreidingen zijn leuk, de volgende gaat leuk worden denk ik, de laatste geen idee.
5x4 = 20 mappen extra.
De eerste 3 uitbreidingen zijn leuk, de volgende gaat leuk worden denk ik, de laatste geen idee.
Ik vraag me alleen af of grote maps zoals van Naval Strike wel leuk zijn op de X360 met max. 24 players.
De Titan mode is bijna hetzelfde als in 2142, enkel kun je na het armen van de laatste mcom niet meer van het schip vluchten, het is dan meteen een ontploffing en einde game.
De volgende DLC is meer infantry en urban setting, lijkt mij erg leuk. Vond de Aftermath DLC van BF3 ook super.
De Titan mode is bijna hetzelfde als in 2142, enkel kun je na het armen van de laatste mcom niet meer van het schip vluchten, het is dan meteen een ontploffing en einde game.
De volgende DLC is meer infantry en urban setting, lijkt mij erg leuk. Vond de Aftermath DLC van BF3 ook super.
Ik zie op de PS3 alleen Naval assault small staan 24 map.
Heb de PS4 geupgrade naar Terabyte. En ben alle 3 de DLC aan binnen hengelen.
Dan ga naval assault big eens checken.
Heb de PS4 geupgrade naar Terabyte. En ben alle 3 de DLC aan binnen hengelen.
Dan ga naval assault big eens checken.
X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K
Als je mis schiet maakt het niet veel uit met welk wapen je dat doet, want dat werkt gewoon nietVerwijderd schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 14:09:
Damn wat moet ik hier aan wennen zeg , vooral hoe alle routes lopen want ik word ingemaakt momenteel.
Wat ik het voordeel van BF vindt (ten opzichte van bijvoorbeeld CoD) is dat je geen vaste looproutes hebt. Er zijn wel paden die meer gebruikt worden, maar niet zoals bij CoD dat je linksom, rechtsom en door het midden kunt.
Attachments voor wapens speel je vanzelf vrij. Je ziet meteen aan de statistieken van het wapen wat een bepaalde attachment doet (stability beter, hip fire beter etc. etc.). Dat kun je dan naar wens aanpassen. In het begin heb ik voornamelijk met assault wapens geschoten en LMG's, veel kogels, weinig herladen. Wel met burst schieten en niet volautomatisch, want dan kom je bij de wolken uit, niet de bedoeling.
En tsja, de basics natuurlijk, geen shotgun voor open velden, geen sniper voor close combat etc.
Ik kijk regelmatig tips & tricks op Youtube als ik me verveel of als ik gewoon eens wil zien hoe anderen spelen, en daar werd eens geopperd door iemand om, als je accuracy wat minder is, eens een half uurtje/uurtje alleen maar met een pistol te spelen.Verwijderd schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 14:09:
Omdat die dingen zo bar weinig damage doen (een enkele uitzondering daargelaten uiteraard) en kleine magazijnen hebben moet je er voor zorgen dat ieder shot raak is.
Of het echt werkt weet ik niet, maar je kunt het in ieder geval een keer proberen, zeker nu er custom servers zijn waar het ook de bedoeling is dat je alleen met een pistol rondloopt.
Ik heb van de week op deze server gezeten en ik moet toegeven dat daar (toen tenminste) 9 van de 10 spelers zich wel aan de regels hielden. Tuurlijk heb je altijd volk wat alsnog met een M416 of een Ace rondloopt, maar goed die moet je dan maar negeren
Nogmaals, ik kan niet echt zeggen of het nou écht effect heeft voor je accuracy maar goed, het is in ieder geval een leuke afwisseling, al helemaal als je dan ziet hoe vaak je 1 tegen 1 staat en beiden als een stel halve tamme staat te reloaden omdat je alle twee zojuist je hele magazijn in een muur gemikt hebt i.p.v. in je tegenstander
Edit:
Wat ik vind wat wel helpt, is om tegenstanders eerst te spotten voordat je begint met schieten. Er van uitgaande dat je aim assist aan hebt staan hoef je dan niet 100% op je target te mikken. Als je pakweg een centimeter of 1, misschien 1,5 van je tegenstander afzit en je gaat dan ADS'en, dan trekt je wapen automatisch naar je tegenstander toe. Als je dan vervolgens wat burst fired dan moet het goed komen.
Enige nadeel daarvan kan wel weer zijn dat je tegenstander iets eerder het vuur opent, wat dan vaak weer resulteert in een death maar goed, daar wordt je vanzelf wel handiger in (al helemaal als je bedenkt dat je kunt spotten en ADS'en/schieten tegelijk).
Qua attachements ben ik vooral van de muzzle break of de compensator, beiden zorgen ervoor dat je wapen wat minder alle kanten opvliegt, waarbij de muzzle break voor verticale recoil is, en de compensator voor de horizontale recoil.
Flash hiders gebruik ik eigenlijk nooit, omdat ze niet meer doen als wat de naam al zegt, namelijk de flash hiden wanneer je schiet. Je bent nog steeds zichtbaar op de minimap als je schiet, en je wapen wordt ook niet gedempt. Dus als je, wat je imo altijd zou moeten doen, minstens eens per 1, 1,5 seconde naar je minimap kijkt op zoek naar tegenstanders dan ben je nog steeds gewoon zichtbaar. Alleen in open ruimten zou je dan minder op kunnen vallen maar goed, aangezien de camo ook niet 100% camoufleert speel ik dan nog liever met een standaard barrel.
Suppressors kunnen wat mij betreft wel handig zijn, vooral als je tegenstanders hebt die in groepjes bij elkaar lopen. Voordat ze in de gaten hebben waar e.e.a. vandaan komt zijn ze al 3/4 keer geraakt. Uiteraard moet je dan wel van achter/opzij komen maar dat moge duidelijk zijn
Nadeel van een suppressor is dan wel weer dat de snelheid van je kogels (even uit mijn hoofd) zo'n 40% afneemt, waardoor je kogels minder ver komen en je dus op lange afstanden gegarandeerd verliest van iemand zonder suppressor. Niet alleen vliegen de kogels minder ver, maar ze zijn ook langzamer. Dit zou dus (in theorie althans) ervoor moeten zorgen dat je tegenstander meer tijd heeft om jouw kogels te ontwijken als vice versa, vandaar dat ik de suppressors eigenlijk alleen gebruik in maps waarbij de actie wat dichter opeen gepakt is zoals bijvoorbeeld Dawnbreaker (TDM), maar niet waarbij de actie zo chaotisch is dat je net zo goed met een hakbijl rond kan lopen (Operation Locker).
Qua grips heb ik niet echt een advies, volgens mij is dat echt waar je voorkeur naar uit gaat. Ben je meer een run-and-gun type, dan zou je een ergo/vertical grip kunnen overwegen aangezien deze je hip fire verbeteren, maar ben je meer iemand die constant in bursts van een paar schoten schiet i.c.m. een hoge (first shot) recoil, dan zou je wellicht beter een angled/folding grip kunnen nemen. Overigens vraag ik me ook af hoeveel effect de ene grip nou echt heeft t.o.v. een willekeurige andere grip maar goed, dit zou je eens kunnen proberen.
Dan v.w.b. de looproutes, ik probeer altijd zo dicht mogelijk bij cover te blijven (ook al vliegen de kogels hier 9 van de 10 keer op miraculeuze wijze doorheen
[ Voor 61% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 07-06-2014 08:22 ]
Als het goed is zijn de mappen wat aangepast naar de PS3, met minder vlaggen.kazuka schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 17:28:
Ik vraag me alleen af of grote maps zoals van Naval Strike wel leuk zijn op de X360 met max. 24 players.
Dat is ook het geval met de vanilla maps trouwens, maar dan nog zijn ze groot.
Ik vind NS met 64 man prima, met 40 man minder zou het wellicht te groot zijn ja.
Maar dat vond ik in BF3 ook al, dat de mappen te groot waren voor 24 man (behalve Metro, Seine, Bazaar).
64 man is zo veel leuker
Zojuist een ps4 besteld die morgen word bezorgd !!!:)
Iemand een tip waar ik goedkoop bf4 weg kan halen
PSN ID = steppa87
Marktplaats, maar ik mag hopen dat je dat zelf al verzonnen had?steppa87 schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 20:55:
En als je bang bent voor vlooitjes en snotvingers even op www.budgetgaming.nl kijken voor een nieuwe. En als je het morgen wil hebben zou ik even een Game Mania binnenlopen voor een tweedehandsje.
Sterkte! Hopelijk doet die van jou het langer dan die van mij.steppa87 schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 20:55:
Heb nu al twee keer dat de disc niet meer wordt gepakt door de PS4.
Gebeld met Sony, het is een ontwerpfout dus ze kunnen weinig doen
Eh? Dat apparaat is dan toch gewoon defect? Lijkt me dat je dan een nieuwe zou moeten krijgenVersteegrob schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 10:58:
[...]
Sterkte! Hopelijk doet die van jou het langer dan die van mij.
Heb nu al twee keer dat de disc niet meer wordt gepakt door de PS4.
Gebeld met Sony, het is een ontwerpfout dus ze kunnen weinig doen
Wat is dit gruwelijk op een ps4!!!!! Ben echt mega blij hahahah
Voeg me maar toe
Steppa87
Voeg me maar toe
Steppa87
PSN ID = steppa87
Verwijderd
Waar heb je je PS4 besteld? Zit het zelf ook sterk te overwegen aangezien BF4 op de PS3 niet heel denderend issteppa87 schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 20:40:
Voeg me maar toe
Steppa87
Merk dat ik liever BF3 in de PS3 slinger
Bart Smit had een link via ps4kopen.nl van mensen die op een lijst stonden had dus mazzel binnen een dag binnen 😁😁
PSN ID = steppa87
Uhg wat een buggy graf spel zeg, speel het niet vaak maar heb nu al weer last van het probleem dat ie op het laadscherm blijft hangen. Nooit geen Battlefield meer voor mij.......
http://answers.ea.com/t5/...n-PS4-at-all/td-p/1933349
http://answers.ea.com/t5/...n-PS4-at-all/td-p/1933349
[ Voor 39% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 15-06-2014 14:02 ]
Je gelooft het pas als je het zelf ziet he Steppasteppa87 schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 20:40:
Voeg me maar toe
Steppa87
Ik ga je binnenkort eens een invite sturen, kunnen we weer eens lekker knallen
Welcome back Steppa! eens kijken of je nog tussen de vriendenlijst staat, anders voeg ik je weer toesteppa87 schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 20:40:
Voeg me maar toe
Steppa87
En ik heb BF4 ook op de PS3 gespeeld, maar wat een verademing was de PS4 ook bij mij
[ Voor 12% gewijzigd door Geronimous op 15-06-2014 16:26 ]
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Hahaha jup. Ik zit nu weer aan de Ps3 versie maar die laat ik bijna elke dag al snel weer liggen... De graphics zijn 1 ding (slecht), maar die niet responsieve controls en framedropsJeroenimoes schreef op zondag 15 juni 2014 @ 16:25:
[...]
Welcome back Steppa! eens kijken of je nog tussen de vriendenlijst staat, anders voeg ik je weer toe
En ik heb BF4 ook op de PS3 gespeeld, maar wat een verademing was de PS4 ook bij mij
Misschien als ik straks toch weer een Ps4 scoor dat ik Bf4 ook weer ga spelen
Zijn er nog PS4 spelers die een beetje samenspelen af en toe ? Door de netcode problemen al even niet meer gespeeld en ik vind niet dat ik erg goed ben, maar nu wil ik het weer oppakken.
Een spel als deze vind ik alleen veel leuker met een "vast" groepje dan met random spelers. Hoeft zeker niet altijd serieus te zijn
Een spel als deze vind ik alleen veel leuker met een "vast" groepje dan met random spelers. Hoeft zeker niet altijd serieus te zijn
Verwijderd
Ik kan me nog avondjes BF3 EOD-bot races herinneren door het park in Metro met een groep GoT'ers, of het collectief behalen van de 'Rambo' assignment, of jeepsafari op Caspian Border.....Beakzz schreef op zondag 15 juni 2014 @ 16:58:
Zijn er nog PS4 spelers die een beetje samenspelen af en toe ? Door de netcode problemen al even niet meer gespeeld en ik vind niet dat ik erg goed ben, maar nu wil ik het weer oppakken.
Helaas is d'r geen vind ik leuk knop anders had ik die ingedrukt nathuran .
Of de groeps foto's op t dak ! En de zwembad duikjes
Of de groeps foto's op t dak ! En de zwembad duikjes
PSN ID = steppa87
Goed bezig, Steppa.steppa87 schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 20:55:
Ga je binnenkort wel weer zien dan
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Zeker Jackal heb jou en jeroen zn gevloek wel gemist
PSN ID = steppa87
Verwijderd schreef op maandag 16 juni 2014 @ 11:24:
[...]
Ik kan me nog avondjes BF3 EOD-bot races herinneren door het park in Metro met een groep GoT'ers, of het collectief behalen van de 'Rambo' assignment, of jeepsafari op Caspian Border.....
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=wnyEEx_m04o]
Wat houdt jullie tegen het weer te doen maar dan met BF4 dit keer?Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 16:53:
[...]
HEERLIJK! wat een tijden waren dat![]()
Toch heel wat anders dan met 1 of 2 man spelen...
Verwijderd
Het feit dat er tegenwoordig geen 10 man tegelijk online zijn (althans niet op de PS3Brutal1ty schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 19:12:
[...]
Wat houdt jullie tegen het weer te doen maar dan met BF4 dit keer?
Ik mis de MAV squads nog, tegen echte andere enemies. Heb me echt buikpijn gelachen toen. Twee squads met de MAV op Grand Bazaar de vijand belagen. Hi-la-risch !
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Het wordt flink tijd dat DICE de huge bugs in BF4 op de PS3 eens gaat fixen. Dan praat ik met name over het achterlijke percentage dat de game freezed. Vreselijk!
Voor het eerst zit ik China Rising TDM aan het spelen. Wauw, dit speelt wel heel goed weg. Waarom zijn alle China Rising normaal leeg?
Echt zonde dat je dit niet zo vaak kan spelen.
ligt bij iedereen battlelog eruit (PC) ik kan niet inloggen namelijk.
Waarom denk je dat dit topic [Console] Battlefield 4 heet?Nohands schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 21:28:
ligt bij iedereen battlelog eruit (PC) ik kan niet inloggen namelijk.
Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.
Bij mij ligt Battlelog er ook uit op de PC. Geen idee hoe het met Battlelog op de PS4 is, die heb ik nog niet aan staan (eerst ff voetbal kijken).
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Loop weer voor geen meter vandaag, alleen maar bagger gezeik, onzichtbare ventjes, tiefus snipertjes, statspadders en gewoon algehele low tick bullshit.
Spelen überhaupt nog mensen dit gedrocht? Ik heb het al een tijdje niet meer aangeraakt en vraag me heel eerlijk gezegd af wat ik er ooit in gezien heb...
Het gaat mij geen enkele moeite kosten om de volgende over te slaan.
Verwijderd
Ik ben weer terug bij BF3, al een paar avonden bezig om toch maar eens de assignments binnen te gaan halen. Gaf er destijds niets om maar ik vind het nu wel een leuk doel om voor te spelen; dwingt je toch om andere wapens/tactieken te gebruiken!Verstekbakker schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 00:57:
Spelen überhaupt nog mensen dit gedrocht? Ik heb het al een tijdje niet meer aangeraakt en vraag me heel eerlijk gezegd af wat ik er ooit in gezien heb...
Vooral het verzamelen van RPG kills levert leuke momenten op
Nu nog maar eens gaan kijken hoe ik die EOD bot-kill binnen ga halen....
Ja.Verstekbakker schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 00:57:
Spelen überhaupt nog mensen dit gedrocht?
Nog steeds non-stop.
Ik vind het een fantastische game
Ik ben sinds gister ook online met BF4. Ik vindt het echt tot nu toe een waanzinnige game. Ik begreep dat er voorheen veel lag was etc maar daar merkte ik nu niks meer van. BF3 heb ik ook heel veel gespeeld op PS3 maar dit is toch echt een stapje hoger. Dus als jullie je geroepen voelen. Mijn PSNid is PENo1
PSN id: PENo1
Let op:
~~~[html]Op de man spelen doen we nergens op tweakers, dus ook niet hier
Er zijn voor de Xbox One en de PS4 platoons beschikbaar, die kun je joinen via de volgende links:
<a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/3571873308087887416/'>Xbox One</a> - <a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/9144291971211376657/'>PS4</a>
Melden dat je gejoined bent is niet nodig.~~~[/html]
~~~[html]Op de man spelen doen we nergens op tweakers, dus ook niet hier
Er zijn voor de Xbox One en de PS4 platoons beschikbaar, die kun je joinen via de volgende links:
<a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/3571873308087887416/'>Xbox One</a> - <a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/9144291971211376657/'>PS4</a>
Melden dat je gejoined bent is niet nodig.~~~[/html]