Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07:33

Bullet NL

Eigen Wijs

Sorry, ben totaal niet onder de indruk je manier van spelen, dit is gewoon hangen, niet van je plek komen en vermoedelijk erg veel voldoening halen van makkelijke kils. Echt je laat helemaal niets zien, ik heb persoonlijk erg veel respect voor mensen die lekker vol mee doen in een conquest maps waarbij ze echt hun best doen om in squad of zelfs platoon verband vlagen proberen te pakken.

Je laat precies zien waarom ik Metro en Locker het liefst met een naald van mijn harddisk zou willen krassen. Ontzettende simplistische manier van gamen, hangen, wachten, schieten en weer in je kampeer plekje verdwijnen.

Cogitationis poenam nemo patitur

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:01
Wat een onzin. Als er iemand nooit campt ben ik het wel. We worden daar onder vuur genomen.. zoals altijd op Metro. Moet ik dan als een idioot enemy fire in rennen? 8)7

Maar ben blij dat jij precies weet hoe ik speel, afgaande op een filmpje van 28 seconden.

[ Voor 21% gewijzigd door Rivanov op 06-05-2014 18:52 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
Eens met Rivanov;
je gaat daar niet als een gek de hoek om rennen.
benmoei schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 14:41:
Was zo klaar.. ucav herlaadt zeker niet bij een ammopack?
Nope, die herlaadt vanzelf weer, na 90 seconden.
Bullet NL schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 15:53:
[...]
Op Xbox One heb ik nul coma nul last van lag, het spel draait nu een dikke week hoe het hoort te draaien......
Hier op de PS4 ook. Prima te spelen.
@Jackal: Speel je nog via wifi? ga eens bedraad spelen en zeg of je verschil merkt.

[ Voor 38% gewijzigd door Superkiwi op 06-05-2014 18:53 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Rivanov schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 18:49:
Wat een onzin. Als er iemand nooit campt ben ik het wel. We worden daar onder vuur genomen.. zoals altijd op Metro. Moet ik dan als een idioot enemy fire in rennen? 8)7

Maar ben blij dat jij precies weet hoe ik speel, afgaande op een filmpje van 28 seconden.
Ik oordeel alleen op het gene wat ik in je filmpje zie, meer kan ik ook niet. Daarbij geef ik aan dat ik Metro en Locker waardeloze maps vindt omdat daar veel gekampeerd wordt. ;(

Ik pretendeer ook zeker niet te weten hoe jij verder speelt, ik trek alleen een conclusie op basis van wat ik zie en wat ik van de betreffende map vind. :Y)

Kijk, jij profileert je zelf als "AWS Beast 8) " Met het gene wat je nu hebt laten zien is het in mijn ogen niet verwonderlijke dat je kritiek kan/mag verwachten..... ;)

Wil graag geloven dat jij verder nooit kampeert hoor, daar niet van ;)

• Rivanov
Ik profileer mezelf niet als AWS Beast. Ik profileer de AWS als een beast. ;)
En ik heb een K/D van 0.88 .. die heb ik juist omdat ik nooit camp maar altijd de aanval kies en mezelf dus wel vaak in enemy fire werp om objectives te halen...

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:11
Just FYI: als je met 5 man daar keihard de hoek om komt, kun je aardig wat mensen neermaaien. En als je team dan ook nog eens op zit te letten, kun je (in theorie) die vlag overnemen.

Ik hou ook niet van de techniek uit het filmpje, maar ik speel dan ook geen Metro en Locker maps meer. Ze staan ook niet op de GoTLive server-rotatie.

Maar je krijgt kritiek omdat de clip zich profileert als "awesomeness" maar dat dus totaal niet toont. Ik zal eens kijken in mn archief of ik nog wat leukers kan laten zien, al wil ik vanavond liever een potje gaan knallen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Verwijderd

Ik heb al een paar keer gehad dat het beeld gewoon zwart wordt midden in een pot en ik er dan uitgeknikkerd word. En als ik in een pot kom dan kom ik bij de grootste stumpers die er zijn, gasten met 2k en 50d. Ik ben gewoon 150-200 skillpoints achteruit gegaan in een uur. Waarom spelen mensen een team spel als ze niet willen samenwerken?

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

Sandyman538

SandstorM [148839]

Hahahaa, geniaal. Dat juist jij met die opmerking komt. _O- Ik ken van jou alleen maar filmpjes dat je minuten lang om een hoekje zit te wachten totdat er tegenstanders voorbij komen lopen :X

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Verwijderd

Ik heb liever een camper in mijn team die nog een beetje kills maakt, dan een idioot die 50 keer gekillt word.
Als je er daar een paar van heb dan verlies je elke pot...

• Rivanov
Martinspire schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 19:17:
Just FYI: als je met 5 man daar keihard de hoek om komt, kun je aardig wat mensen neermaaien. En als je team dan ook nog eens op zit te letten, kun je (in theorie) die vlag overnemen.

Ik hou ook niet van de techniek uit het filmpje, maar ik speel dan ook geen Metro en Locker maps meer. Ze staan ook niet op de GoTLive server-rotatie.

Maar je krijgt kritiek omdat de clip zich profileert als "awesomeness" maar dat dus totaal niet toont. Ik zal eens kijken in mn archief of ik nog wat leukers kan laten zien, al wil ik vanavond liever een potje gaan knallen.
Wilde alleen de kracht van de AWS laten zien. Nothing more, nothing less. Ben normaal gesproken degene die voorop in de strijd gaat..

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-11 22:28
Dat uitgerekend jij dat moet zeggen, lol. Ik ben jou CoD filmpjes echt nog niet vergeten!!

Wat Rivanov doet is prima. Hij staat op een punt waar hij de vlag kan pakken, alleen heeft de tegenstander meer mensen op 'de burn'. Heeft helemaal niets met campen te maken.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11:51
Zijn er voor de PS4 al custom servers? Zoja is er een GoT server :)?

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Nope en .... nope :)

Edit: er zijn wel een aantal custom servers, maar vanwege problemen is er geen nieuw aanbod.

[ Voor 70% gewijzigd door Unomomentodado op 06-05-2014 21:06 ]

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:03

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

benmoei schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 14:41:
BF3 had toch amper destruction? Heb de ucav nu ook door een paar gunships ui t de lucht te halen met de attack jet... Was zo klaar.. ucav herlaadt zeker niet bij een ammopack?
Ik vind bf3 betere destruction hebben dan bf4. Ga maar eens naast een gebouw staan in bf4 en laat de tegenstander een rpg of m320 boven op de gevel knallen. In BF3 kwamen de blokken beton naar beneden vallen met als resultaat dat je dood was. In BF4, tja.....niks eigenlijk, je ziet wat blokjes wegspatten, meer ook niet....En ja gebouwen kunnen instorten, maar dat is dan ook alles, geen rubble kills, tenzij je in Siege of Shanghai de wolkenkrabber naar beneden laat donderen, maar dat is ook gewoon scripted als de pest.
Bullet NL schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 18:48:
[...]

Sorry, ben totaal niet onder de indruk je manier van spelen, dit is gewoon hangen, niet van je plek komen en vermoedelijk erg veel voldoening halen van makkelijke kils. Echt je laat helemaal niets zien, ik heb persoonlijk erg veel respect voor mensen die lekker vol mee doen in een conquest maps waarbij ze echt hun best doen om in squad of zelfs platoon verband vlagen proberen te pakken.

Je laat precies zien waarom ik Metro en Locker het liefst met een naald van mijn harddisk zou willen krassen. Ontzettende simplistische manier van gamen, hangen, wachten, schieten en weer in je kampeer plekje verdwijnen.
Lol, je snapt het niet man.... Hij bedoelt dat de AWS een beast is en niet dat hij zo awesome staat te spelen....Overigens is hij daar gewoon een vlag aan het verdedigen op de enige plek die een beetje cover biedt. Tevens dient hij als spawn beacon. Hij kan wel als een malle de hoek om rennen met de 100% death garantie, maar dat kost je gewoon tickets. Verder kijken dan je neus lang is, heet dat....
Bullet NL schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 19:01:
[...]

Ik oordeel alleen op het gene wat ik in je filmpje zie, meer kan ik ook niet. Daarbij geef ik aan dat ik Metro en Locker waardeloze maps vindt omdat daar veel gekampeerd wordt. ;(

Ik pretendeer ook zeker niet te weten hoe jij verder speelt, ik trek alleen een conclusie op basis van wat ik zie en wat ik van de betreffende map vind. :Y)

Kijk, jij profileert je zelf als "AWS Beast 8) " Met het gene wat je nu hebt laten zien is het in mijn ogen niet verwonderlijke dat je kritiek kan/mag verwachten..... ;)

Wil graag geloven dat jij verder nooit kampeert hoor, daar niet van ;)
Snap je het spelletje uberhaupt wel ? In Metro en Locker wordt niet gekampeerd. De map opbouw in Metro is zo dat het team welke in de metro begint, zich naar boven moet werken en vaak niet verder komt dat de trap waar Rivanov zit. De andere partij welke van buiten komt, komt niet verder dan de tolpoortjes / B vlag. Als ze de roltrappen naar beneden nemen, worden ze ook stuk voor stuk afgeschoten. Dus het grootste gedeelte van de actie speelt zich af rond de B vlag. Dat is niet campen, dat is gewoon slecht map design van Dice. Het enige wat ze moeten doen, is een extra vlag daar neer zetten zodat de gevechten zich niet concentreren rond de B vlag.

Voor Op. Locker geldt een beetje het zelfde alleen heb je daar wat meer flank routes, maar het gros van de gevechten concentreert zich rond de C vlag in het midden. Rucksichtloos maar naar voren rushen heeft geen zin, dan verlies je tickets.

En er is een verschil tussen een vlag vasthouden door op de grond te gaan liggen met een LMG en ergens op een nietszeggende plek gaan liggen en wachten totdat er iemand langs komt. Zoals de filmpjes van Dennis585 destijds in COD.

Kortom, ook op basis van wat je hierboven schrijft, is je kritiek op Rivanov dus gewoon niet terecht.

XBL: MRE Inc

• Henkie
  • Laatst online: 19-11 23:13
Heb de laatste dagen ook vet veel lol met de MG4! Beestending is dat zeg..

Gister op een EU SA rush server wel echt laagggggg. Paar jets en choppies vol raken met tank en dan gebeurd er niets. Was niet de enige die er last van had..

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:13

On_E

Housemusic

MRELynx schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 06:34:
.En ja gebouwen kunnen instorten, maar dat is dan ook alles, geen rubble kills, tenzij je in Siege of Shanghai de wolkenkrabber naar beneden laat donderen, maar dat is ook gewoon scripted als de pest.
Onzin, ik heb al zovaak een KIA gehad omdat een gebouw op mij instortte, en dat was echt niet die Shanghai tower.

De AWS is wel echt een beest trouwens, beste wapen tot nu toe, voor mij.

[ Voor 8% gewijzigd door On_E op 07-05-2014 10:01 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• MRE-Inc

MRE-Inc

On_E schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 10:00:
[...]

Onzin, ik heb al zovaak een KIA gehad omdat een gebouw op mij instortte, en dat was echt niet die Shanghai tower.

De AWS is wel echt een beest trouwens, beste wapen tot nu toe, voor mij.
Ja, als je IN een gebouw zit ja, dan ga je dood als iemand alle muren eruit blaast en het stort in. Dat bedoel ik ook niet.

Ga naast een gebouw staan van 2 of 3 verdiepingen in bv Gulf of Oman (huizen rond C en D vlag) en laat iemand anders een rpg op de gevel schieten...

Je hebt dus 2 soorten destruction:

1. Een gebouw wat compleet instort en jij zit nog binnen. Resultaat: KIA
2. Je staat naast een gebouw en iemand schiet op de gevel waardoor er brokstukken naar beneden vallen die op jou vallen: Resultaat: KIA

En punt 2 ontbreekt nou in BF4.....en dat is zoooo jammer. Want Dice vind het natuurlijk leuker om een zandstorm in te bouwen, of een oorlogsschip welke op het strand strandt. Veel belangrijker dan destruction. Wat heb ik er nou aan die levelution.....die leveren mij geen kills op hoor. Destruction daarentegen wel...

Dit dus.....

[ Voor 30% gewijzigd door MRE-Inc op 07-05-2014 10:13 ]

• On_E

On_E

Housemusic

Ik ben er heilig van overtuigd dat punt 2 mij ook is overkomen in BF4. :)

• Jackal131
On_E schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 10:30:
Ik ben er heilig van overtuigd dat punt 2 mij ook is overkomen in BF4. :)
Ik ben dan wel erg benieuwd waar dat dan is gebeurd. Ik heb nog niet de mogelijkheid ontdekt (na bijna 500 uur spelen).

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• On_E

On_E

Housemusic

Jackal131 schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 11:19:
[...]

Ik ben dan wel erg benieuwd waar dat dan is gebeurd. Ik heb nog niet de mogelijkheid ontdekt (na bijna 500 uur spelen).
Ik zal er eens extra op letten, kan mij natuurlijk ook vergissen!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Jackal131 schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 11:19:
[...]

Bijna 400 uur hier... Maar zal het vanavond eens testen op onze eigen GoTLive server....

• Martinspire
Maar MRE dat is alleen een issue voor jou omdat je altijd met die M320 rondloopt. Misschien tijd voor een andere gadget?

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:53
MRELynx schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 10:09:
[...]
En punt 2 ontbreekt nou in BF4.....en dat is zoooo jammer. Want Dice vind het natuurlijk leuker om een zandstorm in te bouwen, of een oorlogsschip welke op het strand strandt. Veel belangrijker dan destruction. Wat heb ik er nou aan die levelution.....die leveren mij geen kills op hoor. Destruction daarentegen wel...

Dit dus.....

[video]
DAT is wat ik nou ook zo mis in BF4. Die alleyway in Grand Bazaar was ook zo heerlijk met al die geveltjes :)

Wat dat betreft zijn de verkeerde maps teruggekeerd in Second Assault. Ik had veel liever Seine Crossing, Grand Bazaar gezien ipv Metro. Ze hebben het wel geprobeerd met al die plafondstutting, maar om daar een kill mee te krijgen is geluk hebben. Dat is het eerste dat word neergeschoten...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• Razenko
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19:07
Jeroenimoes schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 19:10:
[...]

DAT is wat ik nou ook zo mis in BF4. Die alleyway in Grand Bazaar was ook zo heerlijk met al die geveltjes :)

Wat dat betreft zijn de verkeerde maps teruggekeerd in Second Assault. Ik had veel liever Seine Crossing, Grand Bazaar gezien ipv Metro. Ze hebben het wel geprobeerd met al die plafondstutting, maar om daar een kill mee te krijgen is geluk hebben. Dat is het eerste dat word neergeschoten...
heb hiermee meer (perongeluk) teamkills gekregen dan gewone kills.
tenzij ik met wat tweakers speel, zoals henkie en scobravs, dan is het niet meer perongeluk >:)

PSN: Europhea

• MRE-Inc

MRE-Inc

Jeroenimoes schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 19:10:
[...]

Seine Crossing <3 Heerlijke map om flink te trollen. Eerste set mcoms als verdediger. Snel de trap oplopen en C4 naar beneden strooien. Bam, multi kill....Weer een of andere medic die iedereen gaat reviven....Weer C4 naar beneden strooien....BAM weer 4 kills erbij.... Daarna met de M320 de gevels eruit knallen als je als verdediger aan de andere kant van de Seine stond om snipertjes onder puin te begraven....

Idd, Seine Crossing mag wel terug komen. Bazaar ook wel....Eigenlijk alle BF3 vanilla maps wel...

Ook zo'n heerlijke rubble plek op Grand Bazar.... Heb echt nooit iemand daar rubble kills zien maken, behalve ikzelf. Het steegje achter mcom B.

[ Voor 9% gewijzigd door MRE-Inc op 08-05-2014 09:52 ]

• Geronimous
Ja precies. Ik had eigenlijk wel verwacht dat destructie in BF4 nog een stap verder zou gaan, dat je bijvoorbeeld met genoeg tankshells, explosieven en rockets zowat alle gebouwen kon neerhalen of zwaar beschadigen. Ik vind het leuk om te spelen, daar niet van, Maar trollen is zo heerlijk, en de huidige 'levelution' is daarin wel teleurstellend. Had er bij gemogen, is ene leuke gimick op de maps, maar ik mis de mogelijkheid om de maps echt ingrijpend te veranderen.

Zou leuk zijn in BF5: Destructability 3.0

PS: Ik heb daar bij MCOM A leuke multikills behaald :D Die gevel boven de MCOM geeft ook mee :D

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Verwijderd

De laatste dagen als ik mijn PS4 opstart en bij de notofications onder uploads kijk, dan zie ik elke keer, bij de save data van BF4, cannot upload online storage. Hebben anderen hier ook last van?

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 17:55:
De laatste dagen als ik mijn PS4 opstart en bij de notofications onder uploads kijk, dan zie ik elke keer, bij de save data van BF4, cannot upload online storage. Hebben anderen hier ook last van?
Ja, dit is volgens mij met alle spellen, in het algemene PS4 topic is er ook al een en ander over gemeld. Geen oplossingen als goed is aangezien het aan patch 1.70 schijnt te liggen..

• benmoei
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-11 23:29
gewoon aanklikken en handmatig uploaden... gaat zeer binnenkort gepatched worden.. het komt ook voor dat het trillen automatisch uitgezet word.. moet je dan ook weer handmatig aanzetten als je dit prettig vindt..

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
YouTube: Battlefield 4 on PS4: Battlefail/frustration/fun compilation

Wat een kutspel is het ook... Maar toch blijven spelen he!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Waarom allemaal die hoge zoom op de het versier? Duurt langer met inzoomen en maakt het schieten alleen maar onnauwkeuriger.... Gewoon een HD-33 pakken en gaan met die banaan.

• Verstekbakker
  • Niet online
Geen idee. Ik vond het eerst ook maar irritant en gebruikte het liefst de Holo ofzo. Maar als er dan iets verderop iemand staat te schieten heb je daar geen moer aan. Dus toen ging ik over op een RDS. Zomaar ineens vond ik de Holo niet meer prettig en moest het alleen maar RDS zijn. Maar dan nog zat ik steeds te klooien met lui die verderop zaten, dus die magnifier eens geprobeerd en nu kan ik haast niet meer zonder... Zoiets groeit denk ik langzaam in je systeem, zonder spelen voelt nu onprettig, zelfs als ze kortbij staan.

Verwijderd

Ik wil BF4 premium kopen als ik het koop krijg ik dan alle dlc die eerder zijn verschenen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 18:17:
Ik wil BF4 premium kopen als ik het koop krijg ik dan alle dlc die eerder zijn verschenen?
Yep en allen die nog gaan komen...

• Sandyman538
  • Nu online

Sandyman538

SandstorM [148839]

Bullet NL schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 17:20:
[...]

Waarom allemaal die hoge zoom op de het versier?
Misschien omdat de slingers op waren?

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Sandyman538 schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 20:08:
[...]

Misschien omdat de slingers op waren?
Lol, de autocorrect maakt er weer iets moois van

• Quido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-04 19:12
Woehoe, hebben onze eerste ban ook binnen. Lekker aan het spelen met 5 clanleden, waarna je allemaal gebanned word en gerapporteerd als cheater. Omdat we te goed zijn oid? Zo sneu...

Word tijd voor eigen servers hier in nl. Is er al meer over bekend wanneer dat word?

• Unomomentodado
Speel je ook Call of Duty toevallig? Ik zie meerdere malen in het filmpje dat je een panic knife beweging maakt en dat werkt niet (en terecht!). :) Mijn tip: ga nooit voor de knife in BF4. Enige uitzondering is een sniper die volledig clueless stil op zijn buik ligt. De rest altijd afknallen. Dat had je in het filmpje al 3/4 extra kills opgeleverd en 3 minder deaths. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Unomomentodado op 10-05-2014 13:02 ]

• Verstekbakker
  • Niet online
Unomomentodado schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 13:01:
[...]

Speel je ook Call of Duty toevallig? Ik zie meerdere malen in het filmpje dat je een panic knife beweging maakt en dat werkt niet (en terecht!). :) Mijn tip: ga nooit voor de knife in BF4. Enige uitzondering is een sniper die volledig clueless stil op zijn buik ligt. De rest altijd afknallen. Dat had je in het filmpje al 3/4 extra kills opgeleverd en 3 minder deaths. :)
Het filmpje zijn fails van de afgelopen vier maanden, dus je krijgt een vertekend beeld. Ik sta nu op meer dan 1200 knifekills, dus ik knife lekker verder. Panic knife m'n kloten.

• pa4jv
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:28
Niet meteen zo op je pikkie getrapt joh

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:53
pa4jv schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 13:45:
Niet meteen zo op je pikkie getrapt joh
Volgens mij valt dat wel mee hoor? Ik lees anders enkel een verduidelijking en een beetje humor.

• Verstekbakker
  • Niet online
Ja op m'n pik getrapt viel wel mee, hij is best lang, maar te dik om op te trappen. Het was een vriendelijk advies, alleen een beetje aan het verkeerde adres, kon hij ook niet weten.

• Unomomentodado
Verstekbakker schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 13:55:
Ja op m'n pik getrapt viel wel mee, hij is best lang, maar te dik om op te trappen. [...]
Het niveau.... ;w

[ Voor 38% gewijzigd door Unomomentodado op 10-05-2014 14:13 ]

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
Mmm, gisteren bij 21 om 10, halverwege een lekker potje Naval Strike, een connection lost met de server.
Misschien omdat ze met de servers bezig zijn?

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:39
Verstekbakker schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 13:55:
Ja op m'n pik getrapt viel wel mee, hij is best lang, maar te dik om op te trappen.
Vandaar misschien dat ze je zo makkelijk afschieten in BF4. Makkelijk mikken zo'n dik lang aanhangsel wat er steeds zit. :P

[ Voor 3% gewijzigd door dangerpaki op 10-05-2014 16:02 ]

• Verstekbakker
  • Niet online
Voeg me toe op PSN, dan gaan we een potje knallen en zijn we weer op gelijke hoogte.
dangerpaki schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 16:01:
[...]

Vandaar misschien dat ze je zo makkelijk afschieten in BF4. Makkelijk mikken zo'n dik lang aanhangsel wat er steeds zit. :P
Mijn internet-penis is nog veeeeeeel groter, dus dat is iedere keer een gigantisch bloedbad.

-edit-

Omdat jullie er zo graag naar kijken hoe ik faal: YouTube: Battlefield 4 on PS4: Knifekills made easy :9

[ Voor 13% gewijzigd door Verstekbakker op 10-05-2014 18:04 ]

• pa4jv
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:28
Aan je reports te zien zorgt die lul van je er alleen maar voor dat jij vaker geraakt wordt, maar ik kan het mis hebben. ;)

• Verstekbakker
  • Niet online
pa4jv schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 18:48:
Aan je reports te zien zorgt die lul van je er alleen maar voor dat jij vaker geraakt wordt, maar ik kan het mis hebben. ;)
Dan kijk je bij het verkeerde. Om daar iets over te kunnen zeggen moet je naar de k/d ratio kijken. Kan gebeuren.

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-11 12:47
Kijk, een schild http://m.imgur.com/a/q6HVo

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:16

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Cool. Straks allemaal in testudo formatie de metro in :+

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

• Martinspire
Haha daar zat ik ook al aan te denken. Of in ieder geval naast elkaar. Maar ik verwacht dat granaat-inslagen (bv van frag-rounds) gewoon een hit zullen zijn. Of ze moeten de engine op dat gebied hebben aangepast.

• prutser001
  • Laatst online: 18-11 10:27

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

(Ik ben geen console speler maar even een vraag).

Laatst was ik bij een vriend en die heeft een PS4 en BF4, hij vroeg of ik ook een potje wilde spelen... na +/- 15 minuten was ik gewoon misselijk.... Ook als ik hem zie spelen heb ik hetzelfde probleem. Ik heb hetzelfde als ik videos kijk van shooters op consoles zoals deze : YouTube: Battlefield 4 on PS4: Battlefail/frustration/fun compilation

Is dit gewenning? Of zit dit tussen m'n oren? Als ik op PC speel heb ik nergens last van ik krijg het vermoeden dat het aan de manier van bewegen ligt.

Videos gemaakt op PC kan ik gewoon kijken zonder problemen.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Verwijderd

prutser001 schreef op zondag 11 mei 2014 @ 13:25:

Laatst was ik bij een vriend en die heeft een PS4 en BF4, hij vroeg of ik ook een potje wilde spelen... na +/- 15 minuten was ik gewoon misselijk.... Ook als ik hem zie spelen heb ik hetzelfde probleem. Ik heb hetzelfde als ik videos kijk van shooters op consoles zoals deze : YouTube: Battlefield 4 on PS4: Battlefail/frustration/fun compilation

Is dit gewenning? Of zit dit tussen m'n oren? Als ik op PC speel heb ik nergens last van ik krijg het vermoeden dat het aan de manier van bewegen ligt.

Misschien ben je allergisch....

• Verstekbakker
  • Niet online

Een vriend van mij heeft hetzelfde, hij wordt zelfs echt ziek. Maar hij heeft het dan wel ook op de pc volgens mij. Is best balen, zo ver ik weet niks aan te doen.

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Misschien iets met afstand tot het scherm en de grootte er van?
Ik merk zelf duidelijk verschil of ik op een (27") monitor speel of op een (44") TV. Bij de TV zit ik wel verder weg en de beeldhoek komt ongeveer overeen. De TV speelt een stuk minder prettig.

• prutser001
  • Laatst online: 18-11 10:27

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

BlaTieBla schreef op zondag 11 mei 2014 @ 17:49:
[...]

Misschien iets met afstand tot het scherm en de grootte er van?
Ik merk zelf duidelijk verschil of ik op een (27") monitor speel of op een (44") TV. Bij de TV zit ik wel verder weg en de beeldhoek komt ongeveer overeen. De TV speelt een stuk minder prettig.
Ik heb het ook als ik op mijn pc waar ik zelf BF4 op speel de filmpjes afspeel die gemaakt zijn op consoles.
Mijn pc heeft 3 x 24" aangesloten zitten. Dus grote van het scherm lijkt me niet uit te maken.

Zelf vermoed ik dat het door de beweging komt van het beeld, waar ik op de pc anders beweeg dan op b.v. de PS4 (consoles). Met platform games (Trine2 - WiiU) of race games heb ik nergens last van het zijn dus puur Shooters (FPS).

Een tijd terug mijn PC nog aan mijn pc aangesloten gehad maar speelde irritant omdat je je toetsenbord/muis ergens moet laten ondanks dat het een korte tijd was (2 dagen max) geen problemen ondervonden.

Ik had het al eens eerder gehad maar dacht toen dat het door medicijnen kwam.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• Jackal131

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18:52

Oxigeon

En zo is dat!

Afgelopen weekend weer lekker willen spelen. Helaas kwam ik nog niet in het menu terecht, Enig wat ik zag wat een vliegdekschip wat in de fik staat en een golvende zee. Het menu kwam maar niet tevoorschijn. Daarna de ps4 maar eens opnieuw opgestart maar helaas nog niets beters.

Daarna de PS4 maar opnieuw opgestart en FIFA erin gedaan. Waarom kan deze game niet eens gewoon werken zoals hij zou moeten werken. Trouwens meerdere die dit probleem al hebben gehad?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Verwijderd

Oxigeon schreef op maandag 12 mei 2014 @ 09:36:
Afgelopen weekend weer lekker willen spelen. Helaas kwam ik nog niet in het menu terecht, Enig wat ik zag wat een vliegdekschip wat in de fik staat en een golvende zee. Het menu kwam maar niet tevoorschijn. Daarna de ps4 maar eens opnieuw opgestart maar helaas nog niets beters.

Daarna de PS4 maar opnieuw opgestart en FIFA erin gedaan. Waarom kan deze game niet eens gewoon werken zoals hij zou moeten werken. Trouwens meerdere die dit probleem al hebben gehad?
Ik had precies hetzelfde, maar toen ik bf opnieuw opstartte, deed hij het weer. Ik heb nu wel vaker dat als ik een server opstart, hij eerst gaat laden en dat ik dan een zwart scherm krijg. Dat had ik in het begin ook vaak. Maar de laatste tijd had ik hier geen last meer van. Het is sinds dat ze die servers gereset hebben.
Best wel triest voor een spel dat al meer als een half jaar uit is....

• On_E

On_E

Housemusic

Afgelopen weekend een aantal keren ''lost connection to server'' gehad.

• VTB
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-04 10:24

VTB

Oxigeon schreef op maandag 12 mei 2014 @ 09:36:

Daar heb ik voorheen ook wel eens last van gehad. Bij mij was het voldoende om de applicatie gewoon te sluiten (psknop - start - close application) en dan BF4 opnieuw op te starten.

Dit weekend ook weer wat kunnen spelen. Nergens last van gehad.

• Sandyman538
  • Nu online

Sandyman538

SandstorM [148839]

Verwijderd schreef op maandag 12 mei 2014 @ 09:41:
[...]

Ik had precies hetzelfde, maar toen ik bf opnieuw opstartte, deed hij het weer. Ik heb nu wel vaker dat als ik een server opstart, hij eerst gaat laden en dat ik dan een zwart scherm krijg. Dat had ik in het begin ook vaak. Maar de laatste tijd had ik hier geen last meer van. Het is sinds dat ze die servers gereset hebben.
Best wel triest voor een spel dat al meer als een half jaar uit is....
Mensen die zich door 1x niet juist opstarten van het spel zich uit het veld laten slaan zijn zeker nooit met deze apparatuur in de weer geweest.. :+ Hiervan leer je wel geduld hebben.
Afbeeldingslocatie: http://oi59.tinypic.com/2564h1d.jpg

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18:52

Oxigeon

En zo is dat!

Sandyman538 schreef op maandag 12 mei 2014 @ 11:08:
[...]

Mensen die zich door 1x niet juist opstarten van het spel zich uit het veld laten slaan zijn zeker nooit met deze apparatuur in de weer geweest.. :+ Hiervan leer je wel geduld hebben.
[afbeelding]
1x niet juist? Heb verschillende malen geprobeerd. En telkons ook een minuut of 10 gewacht. Na +/- 20 minuten is mijn geduld wel op.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Verwijderd

[...]

[afbeelding]
Daar gaat het niet om. Als het 1 keer was geweest maakt het niet zoveel uit. Sinds dat het spel uit is, is het al ontelbare keren gebeurd. Voor het geld dat je betaald voor het spel plus premium mag je, vind ik, wel verwachten dat ze na zes maanden hun zooitje op orde hebben. En maar dlc uitbrengen.
Het is niet zo dat je je geld terug kan krijgen, anders had ik dat wel gedaan.
Als je een nieuwe tv koopt wil je toch ook dat hij het gelijk doet.

• Sandyman538
  • Nu online

Sandyman538

SandstorM [148839]

Verwijderd schreef op maandag 12 mei 2014 @ 12:20:
[...]

Daar gaat het niet om. Als het 1 keer was geweest maakt het niet zoveel uit. Sinds dat het spel uit is, is het al ontelbare keren gebeurd. Voor het geld dat je betaald voor het spel plus premium mag je, vind ik, wel verwachten dat ze na zes maanden hun zooitje op orde hebben. En maar dlc uitbrengen.
Het is niet zo dat je je geld terug kan krijgen, anders had ik dat wel gedaan.
Als je een nieuwe tv koopt wil je toch ook dat hij het gelijk doet.
Dat is juist mijn punt. Vroeger was je ook tijden bezig om zaken aan de praat te krijgen wat de ene keer beter werkte dan de andere keer. Dus ik maak me totaal niet druk als BF4 een keer vastloopt of niet doorstart, dan sluit ik de applicatie, start opnieuw op en het 'probleem' is verholpen. Tegenwoordig moet alles vlekkeloos lopen, anders begint iedereen enorm moeilijk te doen over 'dat ze het toch gekocht hebben' en 'ze brengen wel dlc uit' en 'dit is nog maar een beta' en ga zo maar door. Daar heb ik een andere kijk op, ik ben gewoon wat minder moeilijk, vandaar.

Verwijderd

Sandyman538 schreef op maandag 12 mei 2014 @ 12:31:
[...]

Dat is juist mijn punt. Vroeger was je ook tijden bezig om zaken aan de praat te krijgen wat de ene keer beter werkte dan de andere keer. Dus ik maak me totaal niet druk als BF4 een keer vastloopt of niet doorstart, dan sluit ik de applicatie, start opnieuw op en het 'probleem' is verholpen. Tegenwoordig moet alles vlekkeloos lopen, anders begint iedereen enorm moeilijk te doen over 'dat ze het toch gekocht hebben' en 'ze brengen wel dlc uit' en 'dit is nog maar een beta' en ga zo maar door. Daar heb ik een andere kijk op, ik ben gewoon wat minder moeilijk, vandaar.
We leven nu en niet vroeger....

Verwijderd

Wie heeft nu zin om lekker lang BF4 te spelen. Zeg het dan, dan stuur ik je een bericht met me gamerstag. (Het spijt me als ik zoiets hier niet mag vragen, weet het namelijk niet)

En nog iets als ik de battlelog app wil downloaden lukt alles tot dat je de app opent dan komt het in een andere taal ik denk zelf braziliaans

• Verstekbakker
  • Niet online
Omdat anders geen hond naar m'n filmpjes kijkt: YouTube: Battlefield 4 on PS4: How to become an HVT

Wat een uitkomst die share functie (als hij werkt!)
Verwijderd schreef op maandag 12 mei 2014 @ 13:22:
Wie heeft nu zin om lekker lang BF4 te spelen. Zeg het dan, dan stuur ik je een bericht met me gamerstag. (Het spijt me als ik zoiets hier niet mag vragen, weet het namelijk niet)

En nog iets als ik de battlelog app wil downloaden lukt alles tot dat je de app opent dan komt het in een andere taal ik denk zelf braziliaans
Volgens mij kijkt de app naar je systeemtaal op je telefoon/tablet. Al eens geprobeerd daarmee te pielen? Het enige wat ik kan vinden via Google is http://answers.ea.com/t5/...-IOS-Android/td-p/2666472

Brazilie spreekt officieel Portugees, dus iets creatiever Google gebruiken dan ik net gedaan heb, dan vind je misschien meer.

[ Voor 10% gewijzigd door Verstekbakker op 12-05-2014 13:54 ]

Verwijderd

Verstekbakker, bedankt voor je hulp ik wijzigde even me taal naar het Engels toen downloade ik de app en het werkte. Ben ook meteen een sub van je channel. Heb je ook is zin om samen te spelen?

• Verstekbakker
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 12 mei 2014 @ 14:11:
Verstekbakker, bedankt voor je hulp ik wijzigde even me taal naar het Engels toen downloade ik de app en het werkte. Ben ook meteen een sub van je channel. Heb je ook is zin om samen te spelen?
Voeg me toe op je PS4, dan kun je me joinen als ik weer online ben. En ook gewoon die zure users die hier posten toevoegen, die zijn soms best aardig en dan heb je altijd wel iemand online.

http://battlelog.battlefi...view/9144291971211376657/

In deze platoon zitten ze ook, misschien tot straks!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:35
Na die melding van een high-speed server update leken de 'rubberbanding' problemen over, maar zojuist gespeeld en toch weer last van op enkele servers...

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-11 23:13

The_Worst

Unox

Ik dacht dat ik het mis had vanmiddag maar vanmiddag toch ook ff een hickup gehad. Gelukkig bleef het hierbij dus ik hou hoop.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

dutchgio schreef op maandag 12 mei 2014 @ 21:08:
Na die melding van een high-speed server update leken de 'rubberbanding' problemen over, maar zojuist gespeeld en toch weer last van op enkele servers...
Het is stukken minder en prima speelbaar nu. Maar inderdaad, als er een paar tussen zitten met hoge ping (west coast US spelers bijv.) is er nog wel eens wat rubberbanding. Echter dit was bij BF3 ook al. Niet dat ik het goed praat maar ik denk niet dat dit in BF4 helemaal 100% gaat verdwijnen.

Vanmiddag eens een (geheel lag-vrij :P ) potje naar USB gekopieerd vanaf de PS4. Je krijgt dan een 1GB file van 15 min. in best aardige kwaliteit, wel 720p. Heb hem naar Youtube geupload en dan is de kwaliteit toch wel een stuk minder door de vrij agressieve compressie die YT toepast.

• dutchgio
Mooi stuk, ziet er inderdaad goed uit!
Kun je een 1gb groot bestand gewoon uploaden naar Youtube?
Ik heb het zelf wel via de sharefactory > instellen dat je op Facebook de enige bent die PSN berichten ziet > delen op facebook > downloaden in HD > Youtube gedaan, dan krijg je dit:

http://youtu.be/eDZNSGeIYNc

Welke DLC is dat trouwens? Wel apart om een keer een andere dan de reguliere maps te zien :+
BF4 is nu eindelijk redelijk speelbaar, dat ik nu pas die DLC ga overwegen :P

[ Voor 100% gewijzigd door dutchgio op 12-05-2014 22:59 ]

• Verstekbakker
  • Niet online
Flinke streak ja! Ging erg goed in die boot. Die figuur die erachteraan ging zwemmen zal zich wel geergerd hebben haha.

• Sandyman538
  • Nu online

Sandyman538

SandstorM [148839]

Verwijderd schreef op maandag 12 mei 2014 @ 12:37:
[...]

We leven nu en niet vroeger....
Je bent nogal een selectieve lezer of niet. Ik zeg gewoon dat mensen tegenwoordig enorm moeilijk doen omdat ze eens een keer een spel opnieuw opstarten. Maak je daar toch niet zo druk over (dat is de essentie van mijn verhaal).

Verwijderd

Dutchgio dlc heet naval strike en neem beter premium krijg je alle dlc die uit zijn,

Verwijderd

Sandyman538 schreef op maandag 12 mei 2014 @ 23:30:
[...]

Je bent nogal een selectieve lezer of niet. Ik zeg gewoon dat mensen tegenwoordig enorm moeilijk doen omdat ze eens een keer een spel opnieuw opstarten. Maak je daar toch niet zo druk over (dat is de essentie van mijn verhaal).
De enige die selectief leest en naar mijn mening een beetje simpel is ben jij.
Als het ging om 1 keer opnieuw opstarten had ik mezelf ook niet druk gemaakt.
Als ik een product koop wil ik dat het werkt. Of het nou een spel is, of een telefoon of televisie, dat maakt niet uit.

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

dutchgio schreef op maandag 12 mei 2014 @ 22:55:
Mooi stuk, ziet er inderdaad goed uit!
Kun je een 1gb groot bestand gewoon uploaden naar Youtube?
Ik heb het zelf wel via de sharefactory > instellen dat je op Facebook de enige bent die PSN berichten ziet > delen op facebook > downloaden in HD > Youtube gedaan, dan krijg je dit:

http://youtu.be/eDZNSGeIYNc

Welke DLC is dat trouwens? Wel apart om een keer een andere dan de reguliere maps te zien :+
BF4 is nu eindelijk redelijk speelbaar, dat ik nu pas die DLC ga overwegen :P
Ja, je kunt de 1GB file (MP4 in h264 format) direct uploaden naar Youtube. Ik weet het niet zeker maar de methode die jij gebruikt levert denk ik een mindere kwaliteit op, zowel Facebook als Youtube past dan namelijk compressie toe op de video.

DLC is inderdaad Naval Strike. Als het allemaal soepel loopt echt hele leuke maps om op te spelen, zowel infantry als met vehicles.

• Geronimous
Levelcap's laatste video waarin hij de patches en probeerseltjes binnen de CTE omgeving van BF4 uitlegt, geeft me hoop voor BF4 en mogelijk ook BF5 en SW Battlefront.

Ze zijn aan het spelen met veel tweaks, waaronder de tickrate. Deze is voor de groep testers op te schalen naar 30 Hz (ipv 10 Hz). Wat dat voor de consoles gaat betekenen weet ik niet, dat is nog maar de vraag. Als de consoles dit niet kunnen bijbenen zal BF4 de laatste BF game zijn die ik koop voor een console. De DLC voor BF3 waren ook totaal niet geoptimaliseerd voor de consoles (PS3/X360), en daar heb ik me ook wel wat aan geërgerd.

Wat wel positief is, is dat ze de problemen eindelijk eens echt serieus nemen. Ea heeft natuurlijk veel geld zitten in de Frostbite engine door toekomstige games als Star Wars Battlefront en Battlefield titels. Mooi ook dat ze snel zaken kunnen testen nu - alleen weer niet op consoles, terwijl naar mijn idee de grootste problemen op de consoles naar voren komen.

Ik ben dus benieuwd. Ik hoop heel erg dat de console een tickrate van 30 aankunnen,,,

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ik heb ook het idee dat DICE zo actief is met bugs oplossen en de netcode onder handen te nemen omdat ze (EA en DICE) dit zal helpen in toekomstige FB3 games. Op zich mooi dat wij als BF4 spelers daar van profiteren en ze pakken de zaken zo te zoen goed aan in die CTE omgeving (minder screen shake en hogere tickrate). Voor de consoles zou ik al blij zijn als ze de tickrate kunnen verdubbelen naar 20hz. Als het moet desnoods met minder spelers, max 50. bijvoorbeeld.

• Unomomentodado

ps: check ook de prank-call filmpjes van deze knakker, erg vermakelijk. :)

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Briljant

• kdeboois
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19:29
[...]

[afbeelding]
Juist ! _/-\o_

Ik stuur je zo een Friend Request op PSN :-)

PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
Weet iemand of en waar je premium kunt krijgen onder de 50 euro ?
Heb de europese versie dus kan helaas geen US premium nemen.

[ Voor 33% gewijzigd door Theo27 op 18-05-2014 18:06 ]

Scrooge NL

• Quido
Is er al nieuws wanneer we de servers huren kunnen? Duurt wel erg lang.

• Martinspire
Quido schreef op maandag 19 mei 2014 @ 19:06:
Is er al nieuws wanneer we de servers huren kunnen? Duurt wel erg lang.
Dat kan nu toch al gewoon?

• Jackal131
Martinspire schreef op maandag 19 mei 2014 @ 19:45:
[...]
Op de PS4 heeft het even gekund inderdaad. Ik heb de optie zelf nog nooit gezien...

• Quido
[...]
PS4 in ieder geval nog niet. Heeft wel even online gestaan maar er ook weer afgehaald.

• ndonkersloot
  • Laatst online: 11:51
Maar ik zie wel custom servers in de server browser staan?

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

• dutchgio
Tiwazz schreef op maandag 19 mei 2014 @ 20:14:
Maar ik zie wel custom servers in de server browser staan?
En als je filtert op "official" servers zijn ze ook niet weg |:(

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

[...]
Is stop gezet omdat ze te weinig servers hadden...

http://battlelog.battlefi...nt-a-server-program-live/

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:39
dutchgio schreef op maandag 19 mei 2014 @ 20:17:
[...]

En als je filtert op "official" servers zijn ze ook niet weg |:(
Ja, en ik merk dat net als met BF3 nu met die custom servers en opeens bijna geen officiele servers meer te vinden zijn. Dat was met BF3 ook zo.

Lekker makkelijk. Nogmaals geld verdienen door servers te laten huren maar vervolgens de eigen servers ook nog eens eruit gooien om te bezuinigen.

[ Voor 18% gewijzigd door dangerpaki op 19-05-2014 21:56 ]

Verwijderd

Ik wil premium kopen voor battlefield (playstation) maar hoe doe ik dat moet dat via playstation cards?

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-11 11:45
50 euro kaartje kopen in de winkel, activeren op de PlayStation Store en dan premium kopen via de store. :)

Verwijderd

Ow bedankt!!

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2014 00:24 ]

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19:31
Of gewoon via IDeal credit card. Hoef je niet naar de winkel :)

http://faq.nl.playstation...rtemonnee%3F#Instructions

https://store.sonyentertainmentnetwork.com

[ Voor 66% gewijzigd door Falcon Heavy op 23-05-2014 07:37 ]

• PsychoMantis_NL
  • Registratie: Juli 2011

PsychoMantis_NL

PSN: PsychoMantis_NL

Als we dan toch lui gaan doen :+ bespaar dan ook een cent door het via (bijv) psncode.nl te doen. Krijg je binnen een paar tellen een mail of sms met je code :)

PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V

Verwijderd

Wie weet wanneer DLC Dragons Teeth uitkomt?

En ik ben trouwens BF Premium sinds gister.
Pagina: 1 ... 34 ... 85 Laatste

Let op:
~~~[html]Op de man spelen doen we nergens op tweakers, dus ook niet hier

Er zijn voor de Xbox One en de PS4 platoons beschikbaar, die kun je joinen via de volgende links:
<a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/3571873308087887416/'>Xbox One</a> - <a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/9144291971211376657/'>PS4</a>
Melden dat je gejoined bent is niet nodig.~~~[/html]