PSN: MrHitman_nl / Discord: MrHitman_nl#9229
Die countdown hebben ze meer gemaakt, naar mijn idee, zodat iedereen tegelijkertijd kan beginnen ipv de een die nog aan het laden is en de andere die al in een chopper zit bv. Vind het wel handig, het zal ongetwijfeld het geluid/textures ding "maskeren" maar het is wel eerlijker zo. Je moet ook op Ready klikken met een aantal man wil het level beginnendutchgio schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 13:57:
Net als met het missende geluid/textures aan het begin. Dan bouwen ze gewoon een countdown tot het spel begint in met het loadout-scherm, en zo vind die bug niet meer plaats.
Het is meer vermijden door wat anders toe te voegen dan echt de fout eruit te halen..
https://powershellisfun.com
Even iets anders. Wisselen jullie ook steeds van wapen als je de laatste battlepack (rond de 510 kills) hebt vrijgespeeld? Zelf houd ik wel van een beetje afwisseling, dus inmiddels 20 wapens voltooid. Deed ik in BF3 ook, maar daar was het minder makkelijk, heb het gevoel dat de wapens in BF4 wat meer uitgebalanceerd zijn.
Equipment als pistol en grenade wissel ik niet, daar zijn geen goede alternatieven voor. Binnenkort staan de Deagle 44, C4 en SRAW bovenaan het lijstje. xD
[ Voor 11% gewijzigd door Uffeltje op 16-10-2014 18:42 ]
Klopt, het is ook functioneel en wel beter zo, maar toch vermijden ze zo de bug in plaats van m echt op te lossen.-={Fred_Perry}=- schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 17:42:
[...]
Die countdown hebben ze meer gemaakt, naar mijn idee, zodat iedereen tegelijkertijd kan beginnen ipv de een die nog aan het laden is en de andere die al in een chopper zit bv. Vind het wel handig, het zal ongetwijfeld het geluid/textures ding "maskeren" maar het is wel eerlijker zo. Je moet ook op Ready klikken met een aantal man wil het level beginnen
Met name op de PC zat er mogelijk nogal wat verschil in, dat wordt dan ook gelijkgetrokken.
Daar ben ik van de week mee begonnen (wat afwisseling na 2 wapens met 60+ en 1 met 50+ servicestars) maar het schiet nog niet echt opUffeltje schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 18:40:
...
Even iets anders. Wisselen jullie ook steeds van wapen als je de laatste battlepack (rond de 510 kills) hebt vrijgespeeld? Zelf houd ik wel van een beetje afwisseling, dus inmiddels 20 wapens voltooid. Deed ik in BF3 ook, maar daar was het minder makkelijk, heb het gevoel dat de wapens in BF4 wat meer uitgebalanceerd zijn.
Equipment als pistol en grenade wissel ik niet, daar zijn geen goede alternatieven voor. Binnenkort staan de Deagle 44, C4 en SRAW bovenaan het lijstje. xD
Op de PS3 haalde ik iedere pot over het algemeen wel 20 - 25 kills gemiddeld dus dan ging het wel redelijk vlot, maar dat krijg ik op de PS4 echt niet voor elkaar, al helemaal niet op conquest large
Eergister ofzo wel al de M4 op 510+ gekregen en nu ben ik een beetje aan het afwisselen tussen de AK12 en AK5C, maar voor ik voor alle wapens alles unlocked hebt is hardline al in de € 5,- bak te vinden verwacht ik, om maar helemaal niet over het unlocken van de sniper rifle extra's te beginnen
[ Voor 6% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 16-10-2014 22:08 ]
PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V
PsychoMantis_NL schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 22:06:
[...]
om maar helemaal niet over het unlocken van de sniper rifle extra's te beginnen
https://powershellisfun.com
Ik heb wel alle wapens - behalve de GOL Magnum en die SUAV + UCAV unlocked, maar nog lang niet alle unlocks, en dat zie ik ook niet zo snel gebeuren aangezien ik er op de PS4 nog steeds niet de helft van bak als wat ik op de PS3 deed (niet dat dat nou zo bijzonder was, maar toch).
Als ik daar dan ook nog eens bij optel dat ik de afgelopen 2, 3 dagen consequent van die complete bullshit heb zoals:
- Een QBB-95-1 die in close quarters vind van een Famas;
- One hit kill door een 870 MCS op zeker 60 - 70 meter afstand;
- Een compleet magazijn van een assault rifle in het hoofd van een tegenstander plempen om vervolgens door zijn pistol neergeschoten te worden en alleen een suppression assist te krijgen.
Hear hear!Uffeltje schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 18:40:
Even iets anders. Wisselen jullie ook steeds van wapen als je de laatste battlepack (rond de 510 kills) hebt vrijgespeeld?
Heb nu zo'n 38 wapens gemastered.
Aardig wat leuke wapens tegengekomen al.
De enige die ik niet wissel is mijn M67 Frag (ca 1300 kills nu), omdat ik die gewoon lekker vind.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Zijn er nou ook wapens die je echt prut vind? Ik heb met de meeste wapens wel een paar kills, maar heb ze lang niet allemaal zo veel gebruikt als jij
Maar als ik een wat slechter wapen zou moeten kiezen:
U-100 MK5; heel matig vergeleken bij de andere LMG's. Lijkt meer op een assault rifle maar dan met veel minder damage en een lage rate of fire.
De As Val heb ik slechts enkele kills mee, maar daar kon ik absoluut niet mee overweg.
De rest van de wapens, van pdw's tot assault rifles en lmg's vond ik allemaal wel leuk om mee te spelen.
Tuurlijk heb je in iedere klasse sterke en iets minder sterke wapens, maar iets voorzichtiger spelen en je kan een hoop gevechten winnen
En weet wat je wapen kan; met een pdw op afstand proberen iemand neer te halen, dat lukt vaak niet.
DMR's zijn dan weer een ander verhaal. Truuc daar is om een bepaald ritme te vinden in het fire tappen.
Te snel en de meeste kogels gaan gewoon mis, ook al staat je crosshair op de neus van je vijand.
[ Voor 9% gewijzigd door Superkiwi op 17-10-2014 12:14 ]
Slugs? Kan prima daarmeePsychoMantis_NL schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 22:26:
• One hit kill door een 870 MCS op zeker 60 - 70 meter afstand;

Bron: http://symthic.com/bf4-shotgun-stats?p=stats
[ Voor 16% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 17-10-2014 19:58 . Reden: Afbeelding verduidelijkt ]
Vraag me alleen af
-of Premium nu de moeite waard is qua content/DLC's;
-Ik dacht dat Premium inclusief battlepacks en unlocks/shortcuts komt. Neemt dit niet totaal de 'Fun' in het levelen/unlocken weg? Of blijft er met Premium nog genoeg om te unlocken?
[ Voor 12% gewijzigd door Thrace Grumble op 18-10-2014 10:06 ]
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
[ Voor 7% gewijzigd door Uffeltje op 18-10-2014 10:08 ]
Je krijgt 5 keer 4 mappacks, plus per uitbreiding een aantal nieuwe wapens.
Verder een hele hoop assignments om te doen om daarmee wapens/camo's/dogtags te unlocken.
Die shortcut bundels die je bedoelt zijn niet inbegrepen, dus je moet je attachements en derglijke gewoon zelf vrij spelen
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Nou.... Laatst opnieuw begonnen. Wilde toenet hervatten. 1 keer raden........Prozaq schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 13:46:
[...]
Die bug is op zijn Dice gefixed, je progressie blijft behouden maar ik had na het spelen van single player een reset van mijn loadouts op multi player. Kon dus weer alles op nieuw instellen qua wapens voertuigen.
Dit is toch echt te belachelijk voor woorden.
Edit: zat vanavond heel even bij Kiwi in de lobby, maar hoe join ik een tweakers platoon?ChrisLNFF schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 00:18:
Single player progressie kwijt. Fuck.

Via deze link even aanmelden en wachten totdat je geaccepteerd wordt
Edit @koenvdlinden:
Volgens deze pagina zou dat niet werken. Ik weet niet wat momenteel het verschil is tussen de PS3 en PS4 versie, maar ik zou voor de zekerheid lekker de versie kopen die bij je systeem hoort
EA_Bastian - Community Manager:
A PS4 Battlefield 4 Premium code will only work with a PS4 as it is a different entitlement. Same goes otherway round, you cannot use a PS3 Premium code on your PS4.
Cheers
Basti
[ Voor 71% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 19-10-2014 08:51 ]
32-4 op Paracel Storm, lekker potje!
Daarvoor 2x gekicked op Locker.
De admin zat blijkbaar in het verliezende team, en ging zoveel kicken en switchen dat zijn team uiteindelijk met 400 tickets won...
Daarom: Dice servers.
Wat is de leukste dlc om uit te proberen? Wil ze niet allemaal tegelijk kopen, kijk het even rustig aan.
Second Assault heeft erg toffe mappen uit BF, waarbij Operation Firestorm er voor mij wel uit springt.
Metro is nog steeds fantastisch, maar niet met 64 man.
China Rising zijn wat meer open mappen.
Dragons Teeth zijn de kleinste, over het algemeen combat mappen, met een
erg leuke verfrissende gamemode Chainlink.
Naval Strike zijn grote mappen, vergelijkbaar met Cina Rising, maar dan met veel eialndjes.
Ik zou eens wat youtube videos bekijken van alle DLC en op basis daarvan een keuze maken.
Maar je weet dat Premium in de uitverkoop is in de PS store?
Die maps uit BF3 waren toen wel tof, ik neig naar deze.
Geen haast verder, de korting op mappacks is nog geen euro.
Wat mij verder opvalt, zijn slams minder sterk geworden oid? Gooi ze op dezelfde plekken neer, maar continu alleen maar 84 damage oid en geen kill of disable..
Tegenwoordig geef ik mines ook een kans, maar vaak loop ik gewoon met SRAW + repair tool rond.
Dat verklaart het. Normale mijnen zijn wel even sterk? Wat ik ook een beetje vermoedde is dat ze langzamer ontploffen. Als een jeep een beetje hard rijdt is hij al 20 meter verder voordat ze boem doenUffeltje schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 16:48:
Ze zijn inderdaad zwakker geworden na de laatste update. Een set van drie slams kan geen voertuig meer slopen, zoals je al gemerkt had.Ze waren ook wel een beetje aan de sterke kant hoor. Ik gooide ze regelmatig in het water op plekken waar vaak boten doorheen gingen, dat was vaak een gegarandeerde kill. Verder kon je ze gewoon aan muren en dergelijke plakken, waardoor ze gewoon niet opvielen.
Tegenwoordig geef ik mines ook een kans, maar vaak loop ik gewoon met SRAW + repair tool rond.
Owja, nog iets anders, google helpt mij niet echt. Hoe kan je aan het begin van een ronde grootste kans maken om in een voertuig/chopper te komen. Er is nu iets met ready maar het is mij nog niet gelukt om in een van de populaire voertuigen te komen. Op de ps3 was ik daar wel erg vaardig in
[ Voor 15% gewijzigd door Dersan op 20-10-2014 17:29 ]
Gewoon het voertuig waar je in wilt selecteren en als een gek op kruisje blijven drukken.
En anders wachten tot het voertuig later weer spawnt; de meesten gaan er toch niet al te zuinig mee om
Het spawnen met een timer kwam bij diezelfde update. Als een gek op kruisje rammen werkt voor mij niet, dan druk ik altijd te lang door, waardoor ik al snel als passagier zit. Meestal wacht ik tot deploy verschijnt en dan druk ik gewoon een keer, vaak gaat het redelijk goed.
Volgens mij is de 49,95 variant het ps4 spel plus het Premium onderdeel.dangerpaki schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 22:04:
Zie ik het nou goed dat premium voor plus members 17,99 is nu? Of zit daar een addertje onder het gras. Ik zie namelijk premium ook voor 49,95 staan.
De 17,99 (of nog iets minder vanwege plus abo) is volgens mij alleen het Premium onderdeel, dus voor als je BF4 al hebt.
Ik weet het niet zeker.
Ik zit met dezelfde vraag en twijfel of ik dat geld er nu nog voor uit wil geven, ben pas net met PS4 begonnen en BF4 pas net begonnen. Kicke spel zeg, vooral grafisch weer een next level t.o.v. XBOX 360 die ik gewend was.
Ben vanavond online geweest en dacht precies hetzelfde...Thrace Grumble schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 23:07:
Zijn er zo weinig mensen elke keer online in de GoT Squad, of kijk ik verkeerd? Ik lijk telkens de enige te zijn, of ik kijk op de verkeerde plek. Had verwacht dat er toch meestal wel iemand online zou zijn..
Daarom vroeg ik of het klopte. Wel erg lage prij. Effe kopen van het weekend dan.PsychoMantis_NL schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 22:21:
Als je het spel al hebt zou ik voor € 17,- niet eens nadenken en meteen premium nemen. Normaal zijn die DLC's € 15,- per stuk, en nu krijg je ze allemaal, incl. Final Stand (die nog uit moet komen), en pak je nog een leuke zut aan battlepacks en premium events (a.k.a. dubbel XP weekend iedere maand) mee ook
Waar kijk je om te zien of er mensen online zijn? Ik heb de laatste weken weer behoorlijk wat requests ge-accept en er zitter er nu 114 in de platoon. Hier aan de linkerkant kun je zien welke members momenteel online zijn: http://battlelog.battlefi...view/9144291971211376657/Thrace Grumble schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 23:07:
Zijn er zo weinig mensen elke keer online in de GoT Squad, of kijk ik verkeerd? Ik lijk telkens de enige te zijn, of ik kijk op de verkeerde plek. Had verwacht dat er toch meestal wel iemand online zou zijn..
Nu is het wel zo dat het doordeweeks vaak minder druk is (werk, studie, sporten, etc) en na een jaar de animo ook wel is afgenomen. Heb zelf ook minder gespeeld door andere games die onlangs zijn uitgekomen, veel BF spelers zitten nu ook Destiny te spelen
Maar als Final Stand uit is ga ik het ook weer oppakken.
Bij het eerste multiplayer scherm waar je een Squad kunt joinen of aanmaken. Klopt het trouwens dat ik niet in game plattoon informatie kan opzoeken of bv memberlists kan bekijken?kazuka schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 06:45:
[...]
Waar kijk je om te zien of er mensen online zijn? Ik heb de laatste weken weer behoorlijk wat requests ge-accept en er zitter er nu 114 in de platoon. Hier aan de linkerkant kun je zien welke members momenteel online zijn: http://battlelog.battlefi...view/9144291971211376657/
Nu is het wel zo dat het doordeweeks vaak minder druk is (werk, studie, sporten, etc) en na een jaar de animo ook wel is afgenomen. Heb zelf ook minder gespeeld door andere games die onlangs zijn uitgekomen, veel BF spelers zitten nu ook Destiny te spelen![]()
Maar als Final Stand uit is ga ik het ook weer oppakken.
Voor zover ik heb kunnen ontdekken moet je of er echt op letten dat mensen de [GoT] tag hebben, of je moet weten dat ze in het platoon zitten.
Ik geloof als je met 3 of 4 man van GoT in hetzelfde team zit dat dit ook meetelt voor de platoon stats.
Heb je toegevoegd PsychoMantis
Heb zojuist even iedereen met de GoT tag en mensen waar ik van de week mee gespeeld heb toegevoegd, mensen die de tag niet hebben, of in meerdere platoons zitten (ook de HHH jongens
En v.w.b. het joinen via ingame/battlelog, ik gebruik ook altijd battlelog, maar ik heb nog niet kunnen ontdekken of je die meldingen rechtsboven op je tv ("... has joined server xxx") ook krijgt bij mensen die alleen in je vriendenlijst van Origin staan maar niet in je PS4 lijst.
Aangezien die sidebalk bij Origin volgens mij 9 van de 10 keer alleen ververst als je een nieuwe pagina opent, of een refresh/F5 van de pagina geeft vind ik dat ding niet echt een lekkere weergave van wat er gebeurt.
Wel handig om als je net je browser opstart te zien wie er op dat moment waar mee bezig is, maar ik heb al regelmatig gehad dat er maar 2 mensen in die balk staan, terwijl ik met 6 origin vrienden in een server zit
En v.w.b. die banaan kiwi, die vind zichzelf te goed voor ons platoon, en vind het T.net logo niet mooi
Edit: Die serverlijst van de platoonspelers gebruik ik eigenlijk nooit, werkt dat een beetje?
Edit 2: De platoonscore telt al vanaf 2 spelers:

[ Voor 7% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 21-10-2014 09:04 ]
Zelf vind ik het altijd wel mooi als iedereen dezelfde tag heeft. Als er meerdere mensen met GoT rondlopen ziet dat er al meteen wat intimiderender uit.
Mijn ervaring is dat veel mensen weg gaan als ze aan de overkant veel lui met dezelfde clantags zien.
Daarom heb ik gewoon [NL] voor mijn naam staan
Klopt, ik speel nog zeer regelmatig met verschillende Tweakers.kazuka schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 08:49:
Speel ook nog regelmatig met mede-tweaker dvdkiwi maar die zit niet meer in de GoT platoon.
Op een gegeven moment hadden we een redelijk vast clubje, nog uit de BC2 tijd, waar we veel mee speelden.
Laatste tijd wel wat Tweakers toegeoegd weer (gezellig
Ey niet zo hePsychoMantis_NL schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 08:58:
En v.w.b. die banaan kiwi, die vind zichzelf te goed voor ons platoon, en vind het T.net logo niet mooi
Logo niet mooi.... check dan eens wat ik als Driveclub clublogo heb gemaakt
[ Voor 9% gewijzigd door Superkiwi op 21-10-2014 14:31 ]
Maar goed, ik kan op dit moment haast geen DICE servers vinden, dus ik pak wat ik pakken kan nu :x
PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Ben nu bijna level 130, dus binnenkort geen gouden battlepacks meer. Heb alleen nog lang niet alle dogtags etc. vrijgespeeld. Ik dacht dat je een paar patches geleden battlepacks zou krijgen voor service stars? Daarna kwam de optie om ze te kopen dus dat zullen ze wel geschrapt hebben.
[ Voor 8% gewijzigd door Uffeltje op 21-10-2014 22:03 ]
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Rookgranaten en die XM-25 met rook ipv die airburst en lekker overal doorheen kijken met IR-visionUffeltje schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 22:02:
[...]
Locker is wel vermakelijk hoor, lekker met smoke en irnv/flir scope.
[...]
En de rest van de je squad helemaal door het lint gaan
leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0
Ik kan me herinneren dat ik dat inderdaad ook gelezen heb, maar of dat van EA/Dice zelf afkwam weet ik eigenlijk niet meer. Wat ik wel weet is dat ik nog nooit een battlepack ontvangen heb voor welke servicestar dan ookUffeltje schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 22:02:
Ik dacht dat je een paar patches geleden battlepacks zou krijgen voor service stars? Daarna kwam de optie om ze te kopen dus dat zullen ze wel geschrapt hebben.
PSN: Deltoidius
PSN: Deltoidius
Zelf heb ik maar de moeite genomen om één clip te maken, speciaal voor de Bonus Rounds van BigMooney, een tijdje terug was hij erin te zien. Echt één van die momenten waarop ik zin heb om ook mijn eigen teammaten dood te schieten.
Edit: waarom doet hij het niet? Hier dan maar een link.
[ Voor 12% gewijzigd door Uffeltje op 22-10-2014 18:25 ]
Had 'm inderdaad in de video voorbij zien komen.
Over het spawnrapen zeg ik maar niks
Eigen schuld dikke bult
Ik vind het trouwens jammer dat de PS4 niet altijd de laatste 15 minuten opneemt, het is eigenlijk altijd verschillend. Heb zo al meerdere leuke momenten moeten missen doordat hij 3-5 minuten opneemt.
Leuk, je bent wel een fan van de UCAV he?
Dit los ik op door aan het begin van mijn speelsessie even een keer op de share button te drukken en de video te saven. Vervolgens gaat het opnemen in alle volgende sessies wel altijd goedUffeltje schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 18:35:
Haha inderdaad, mee eens.
Ik vind het trouwens jammer dat de PS4 niet altijd de laatste 15 minuten opneemt, het is eigenlijk altijd verschillend. Heb zo al meerdere leuke momenten moeten missen doordat hij 3-5 minuten opneemt.
1918 kills nu dus fan indeed
Ik tik de share knop ontzettend kort in, hij pakt de laatste maanden altijd de laatste 15 minuten.
De clip exporteer ik naar de gallery, daarna inderdaad usb > pc > youtube
Ik ook niet maar vond het redelijk te doen met een jet op Paracel Storms en dan op boten, rhibs en andere heli's te schieten. Je moet alleen geluk hebben dat er geen pilot stud in het vijandige team zit, dan heb je redelijk vrij baanUffeltje schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 19:21:
Ik moet hem nog vrijspelen.Ben echt niet goed met jets.
Precies, dat is meestal ook het probleem, dan zit er zo'n extreme pro in de tegenpartij. Ik ga morgen maar eens proberen om een paracel only server te vinden en het dan te unlocken.kazuka schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 19:35:
[...]
Ik ook niet maar vond het redelijk te doen met een jet op Paracel Storms en dan op boten, rhibs en andere heli's te schieten. Je moet alleen geluk hebben dat er geen pilot stud in het vijandige team zit, dan heb je redelijk vrij baan
Met de attack jet is die in één strafe kapot, en 10 seconden later spawnt er weer een nieuwe
Waarom vraagt mijn ps4 om een facebook account als ik hem even indruk? Heb het al wel eens geprobeerd te googlen, maar nog geen succes. Had laatst binnen 5 seconden 2 heli's uit de lucht op golmund, was echt ongelooflijk. Zo jammer dat ik dat niet meer op beeld heb.dvdkiwi schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 19:13:
De clip exporteer ik naar de gallery, daarna inderdaad usb > pc > youtube
Bijv.: 748MB => 60 minuten resterend op een USB2.0-stick van 4GB geformateerd in FAT32.
Iemand tip om dit vlotter te laten gebeuren ajb?
|| AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F | INNO3D RTX 4090 iCHILL X3 | Fractal Design Meshify 2 | 2x LG Ergo 32UN880 | Thermalright Peerless Assasin 120 SE | G.Skill Trident Z5 Neo 32GB DDR5 | BE QUIET! Pure Power 12 M 850W | WD Black SN850X 2TB ||
USB 3.0 helpt maar bij mij scheelt het vooral veel als ik exFAT gebruik als filesystem. Over 800MB doet ie dan 6 minuten.Kozzmozz schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 17:03:
Het kopiëren naar USB-opslagapparaat van mijn BF4-films gaat tergend traag.
Bijv.: 748MB => 60 minuten resterend op een USB2.0-stick van 4GB geformateerd in FAT32.
Iemand tip om dit vlotter te laten gebeuren ajb?
[ Voor 3% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 23-10-2014 19:46 ]
Goed, nu maar even wachten dan.
Ook begrijp ik sommige dingen niet, zoals de moeite waarmee je over obstakels komt, zoals een kapot geschoten muurtje of een omgevallen bankje. Af en toe ontzettend irritant. Daarnaast vind ik t direct spawnen in voertuigen geen verbetering. Ik heb echt nog maar enkele keren in een tank gereden...
Ik vind het spel ook niet zo verslavend als ik gewend ben van fps multiplayer games. Ik ben benieuwd hoe het gaat opwegen tegen CoDAW.
Het blijven hangen achter obstakels is nieuw sinds de update. Ik kan tegenwoordig niet eens een stoep meer oplopen want ik blijf hangen achter treden. Wie verantwoordelijk is voor dat gedeelte van de update speelt zelf duidelijk geen bf4.SqueakyClean schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 00:00:
Inmiddels lvl. 25. Leuk spel. Ben blij dat ik pas ben ingestapt nu de problemen zijn opgelost. Maar begrijp wel waarom het BF 3.5 genoemd wordt. Het lijkt er wel heel erg op.
Ook begrijp ik sommige dingen niet, zoals de moeite waarmee je over obstakels komt, zoals een kapot geschoten muurtje of een omgevallen bankje. Af en toe ontzettend irritant. Daarnaast vind ik t direct spawnen in voertuigen geen verbetering. Ik heb echt nog maar enkele keren in een tank gereden...
Ik vind het spel ook niet zo verslavend als ik gewend ben van fps multiplayer games. Ik ben benieuwd hoe het gaat opwegen tegen CoDAW.
Voor de gene die nog een potje on line willen spelen op de ps4 voeg mij gerust toe: dixeN1337
De Ace 23 is een erg goede allrounder, de M416 ook wel. Ben zelf fan van de F2000.ChrisLNFF schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 14:12:
Wat zijn jullie favoriete wapens? Ik speel tot nu toe eigenlijk alleen met assault, en dan veel met de M416. Moet echt nog een beetje ontdekken wat prettig schiet en wat niet. Level 7 nu.
Qua carbines wissel ik vaak af tussen de Ace 52 (veel damage, long range maar lage rof) en de ACW-R (880 rof).
Support speel ik bijna nooit maar de MG4 schijnt erg goed te zijn en de AWS erg makkelijk vanwege de lage recoil.
Die vind je op Battlelog, of via het hoofdmenu bij Assignments.
Speel nu eigenlijk alleen maar TDM en domination, bij rush en conquest is chatten met je teamgenoten toch echt wel een vereiste imo.
Chatten? Leg mij dan maar eens uit hoe, aangezien je alleen maar standaard commands kan geven en VOIP met je squad kunt ouwehoeren.ChrisLNFF schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 23:21:
Heb een beetje het idee dat er bij BF4, en in het geheel op de PS, weinig tot niet gechat wordt. Heb BF3 op de 360 redelijk lang gespeeld, maar het sociale en teamwork was daar echt veel groter.
Speel nu eigenlijk alleen maar TDM en domination, bij rush en conquest is chatten met je teamgenoten toch echt wel een vereiste imo.
Volgens mij komt dat meer omdat je - zo lijkt het in ieder geval - verplicht in een party moet zitten om met elkaar te kunnen praten.ChrisLNFF schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 23:21:
Heb een beetje het idee dat er bij BF4, en in het geheel op de PS, weinig tot niet gechat wordt. Heb BF3 op de 360 redelijk lang gespeeld, maar het sociale en teamwork was daar echt veel groter.
Op de PS3 hoorde ik constant volk babbelen, en kon ik ook zo de mic aanzetten en meedoen in het gesprek, maar op de PS4 hoor je inderdaad niemand, totdat je een partychat joined.
Op zich geen vervelende feature, ik hoef niet zo nodig de hele tijd als ik BF aan het spelen ben Frans te horen van m'n medespelers (dat heb ik 15 jaar geleden niet voor niks laten vallen op de middelbare school
Edit: Ik zag trouwens dat we gisteravond even samen in een sessie zaten. Kon toen alleen de mic niet aanzetten omdat m'n zwagertje hier was, en dan klooien we met z'n tweeën altijd om en om wat aan
[ Voor 8% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 25-10-2014 07:27 ]
Aha, ok duidelijk, bedankt voor de uitleg.PsychoMantis_NL schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 07:26:
[...]
Volgens mij komt dat meer omdat je - zo lijkt het in ieder geval - verplicht in een party moet zitten om met elkaar te kunnen praten.
Op de PS3 hoorde ik constant volk babbelen, en kon ik ook zo de mic aanzetten en meedoen in het gesprek, maar op de PS4 hoor je inderdaad niemand, totdat je een partychat joined.
Op zich geen vervelende feature, ik hoef niet zo nodig de hele tijd als ik BF aan het spelen ben Frans te horen van m'n medespelers (dat heb ik 15 jaar geleden niet voor niks laten vallen op de middelbare school), maar aan de andere kant is het soms ook wel vervelend als je met een paar Nederlanders/Tweakers/what not in een server zit, en je weet dit niet doordat je ze niet hoort praten.
Edit: Ik zag trouwens dat we gisteravond even samen in een sessie zaten. Kon toen alleen de mic niet aanzetten omdat m'n zwagertje hier was, en dan klooien we met z'n tweeën altijd om en om wat aan
Ik nodigde jou nog voor een party uit idd, was al een soort van teleurgesteld dat je niet joinde
Verwijderd
Overigens heb ik de melding "No content is available" of iets in die richting altijd gehad wanneer ik op de PS3 naar de ingame store ging.
Ik heb toen alles maar rechtstreeks via de PSN store gedownload, want dat ging wel goed.
Of ik de melding ook op de PS4 krijg weet ik niet, want ik was de ingame store eigenlijk al vergeten, en heb ook toen alle content maar weer meteen via de PSN store gedownload
Edit: Linkje naar de PSN Store items: Klikkerdeklik
Edit 2:
Bedoel je daarmee dat je nog geen vanilla en DLC maps door elkaar gezien hebt? Dat kan wel kloppen, want op de meeste (sowieso alle -[DICE]-) servers speel je óf vanilla maps, óf maps uit één DLC.Ik ben bij normale mp ook nog geen map van één van de dlc's tegen gekomen
Voor zover ik het begrepen heb, verlies je de "official" status van je server als je gamemodes en/of maps door elkaar hutselt (bijv.: eerst Conquest op Siege of Shanghai, daarna Rush op Operation Locker, of Conquest op Siege of Shanghai en daarna Conquest op Operation Firestorm), en ik dacht dat de "quick match" optie uit het startmenu (geen idee wie dat gebruikt, maar dat terzijde) alleen kiest uit servers met een "official" status.
M.a.w., als je mixed maps wilt dan zul je even via Battlelog de juiste critera moeten opgeven.
Overigens kan ik bovenstaand verhaal zelf niet 100% bevestigen, aangezien je met Nederlandse accounts geen servers kunt huren op de PS3/4 -_-', maar dit is wat ik ervan begrepen heb.
[ Voor 60% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 26-10-2014 11:49 ]
Verwijderd
Bedankt voor de hulp ik heb de maps nu gedownload alleen kan ik de dlc final stand niet vinden. Bij de link die je stuurde stond die er ook niet bijPsychoMantis_NL schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 11:28:
DLC downloaden uit de store zal het inderdaad wel oplossen.
Overigens heb ik de melding "No content is available" of iets in die richting altijd gehad wanneer ik op de PS3 naar de ingame store ging.
Ik heb toen alles maar rechtstreeks via de PSN store gedownload, want dat ging wel goed.
Of ik de melding ook op de PS4 krijg weet ik niet, want ik was de ingame store eigenlijk al vergeten, en heb ook toen alle content maar weer meteen via de PSN store gedownload
Edit: Linkje naar de PSN Store items: Klikkerdeklik
Edit 2:
[...]
Bedoel je daarmee dat je nog geen vanilla en DLC maps door elkaar gezien hebt? Dat kan wel kloppen, want op de meeste (sowieso alle -[DICE]-) servers speel je óf vanilla maps, óf maps uit één DLC.
Voor zover ik het begrepen heb, verlies je de "official" status van je server als je gamemodes en/of maps door elkaar hutselt (bijv.: eerst Conquest op Siege of Shanghai, daarna Rush op Operation Locker, of Conquest op Siege of Shanghai en daarna Conquest op Operation Firestorm), en ik dacht dat de "quick match" optie uit het startmenu (geen idee wie dat gebruikt, maar dat terzijde) alleen kiest uit servers met een "official" status.
M.a.w., als je mixed maps wilt dan zul je even via Battlelog de juiste critera moeten opgeven.
Overigens kan ik bovenstaand verhaal zelf niet 100% bevestigen, aangezien je met Nederlandse accounts geen servers kunt huren op de PS3/4 -_-', maar dit is wat ik ervan begrepen heb.
Verwijderd
~~~[html]Op de man spelen doen we nergens op tweakers, dus ook niet hier
Er zijn voor de Xbox One en de PS4 platoons beschikbaar, die kun je joinen via de volgende links:
<a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/3571873308087887416/'>Xbox One</a> - <a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/9144291971211376657/'>PS4</a>
Melden dat je gejoined bent is niet nodig.~~~[/html]