Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Het is inderdaad de hele avond dikke Naval Strike geweest. China Rising heb ik twee potjes kunnen spelen, maar de lag was ook daar duidelijk aanwezig. Gelukkig heb ik deze keer niks stuk gebeten.

[ Voor 3% gewijzigd door BM op 28-04-2014 07:46 ]

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07:33

Bullet NL

Eigen Wijs

MyUtd4Life schreef op donderdag 03 april 2014 @ 00:38:
Net nog even Naval Strike geprobeerd op een aantal verschillende servers, maar de lag is echt niet te harden. Nog steeds niet te harden...
Wanneer ik een server join met lag/rubber banding ga ik er gewoon uit en zoek ik een andere op. Ik join dan meestal via battlelog.battlefield.com, daar kan je servers zoeken op basis van latency, wanneer deze onder de 30ms ligt heb ik geen last meer van slecht lopende servers.

Cogitationis poenam nemo patitur

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Gewoon conquest servers joinen met minder als 40 mensen erin, niks aan het handje en net zo leuke gameplay.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:35
Met 10,000+ punten mvp worden als commander, en dat tot 2x toe :P
Staat wel leuk in het battelreport die 0 om 0 ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-11 20:37
Eindelijk gisteren een aantal potjes gespeeld zonder dat ik last had van lag. Misschien zat ik net op een goede server. Had de netwerk smoothing op 0% staan maar kreeg toch last van lag als ik met iemand in een vehicle zat en een turret bestuurde.

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-11 23:08
dvdkiwi schreef op donderdag 03 april 2014 @ 09:35:
Met 10,000+ punten mvp worden als commander, en dat tot 2x toe :P
Staat wel leuk in het battelreport die 0 om 0 ;)
Zit er nog een echte strategie in commander mode? Ik speel het wel eens op de tablet als ik niet bij de Xbox kan, maar ik klik en spam alles wat ik maar kan activeren en kom vaak niet verder dan 3-4k punten. En dan probeer ik het wel op juiste plekken te dropen en juiste squads te promoten. Tips zijn welkom!

• Superkiwi
Ik geef non-stop squad orders, dan kijk ik ook even waar welke squad zich bevindt.
Niet alle squads op dezelfde vlag dus.
Zodra er een squad upgrade beschikbaar is deel ik 'm uit, vaak aan een squad die een vlag capt of onder vuur ligt (een snipersquad krijgt 'm van mij bijna nooit).
Zodra er een ammo pack beschikbaar is probeer ik die op een veilige plaats te droppen, maar wel waar mensen 'm nodig zouden kunnen hebben.
UAV's ook altijd non-stop deployen, op plaatsen waar mensen bezig zijn of op weg naartoe zijn.
Tip1: vijandelijke cruise missiles kan je destroyen met een UMP UAV ;) je ziet waar ie in gaat slaan
Gun ship altijd deployen wanneer beschikbaar, als de vijandelijke nog in de lucht hangt krijg jij de destroy en eventueel de kills.
Cruise missile duurt lang om de grond te raken, dus plan die wat vooruit.
Begint een vlag van jou net te knipperen, dan is dat een goede plek.
Als het goed is krijg je zo aardig wat resupply ribbons, surveillance ribbons en eventueel gunship ribbons.
De leadership ribbons zijn het lastigst, omdat jouw team de orders moet accepteren.
Gisteren had ik toevallig een goed team, harkte ik er 6 binnen in 1 potje.
Maar vaker heb ik er geen een.

Je ziet het, ik doe ook maar wat, maar het levert wel punten op ;)
En ik probeer het team te helpen als commander.

• To easy
  • Laatst online: 07-11 23:08
dvdkiwi schreef op donderdag 03 april 2014 @ 13:36:
Ik geef non-stop squad orders, dan kijk ik ook even waar welke squad zich bevindt.
Niet alle squads op dezelfde vlag dus.
Zodra er een squad upgrade beschikbaar is deel ik 'm uit, vaak aan een squad die een vlag capt of onder vuur ligt (een snipersquad krijgt 'm van mij bijna nooit).
Zodra er een ammo pack beschikbaar is probeer ik die op een veilige plaats te droppen, maar wel waar mensen 'm nodig zouden kunnen hebben.
UAV's ook altijd non-stop deployen, op plaatsen waar mensen bezig zijn of op weg naartoe zijn.
Tip1: vijandelijke cruise missiles kan je destroyen met een UMP UAV ;) je ziet waar ie in gaat slaan
Gun ship altijd deployen wanneer beschikbaar, als de vijandelijke nog in de lucht hangt krijg jij de destroy en eventueel de kills.
Cruise missile duurt lang om de grond te raken, dus plan die wat vooruit.
Begint een vlag van jou net te knipperen, dan is dat een goede plek.
Als het goed is krijg je zo aardig wat resupply ribbons, surveillance ribbons en eventueel gunship ribbons.
De leadership ribbons zijn het lastigst, omdat jouw team de orders moet accepteren.
Gisteren had ik toevallig een goed team, harkte ik er 6 binnen in 1 potje.
Maar vaker heb ik er geen een.

Je ziet het, ik doe ook maar wat, maar het levert wel punten op ;)
En ik probeer het team te helpen als commander.
Kijk ik heb het nog niet vaak genoeg gedaan zie ik. Heb nu idd de squads op een vlag gezet om ze zo beter te sturen, maar het accepeteren wil niet altijd (eigenwijze squads ik wil ze alleen maar helpen).
Ja verder is het dus een beetje actief alles deployen enzo dat gaat wel aardig. Ik moet het gwn wat vaker doen. Bedankt voor de reactie!

• Superkiwi
Coolio no problem ;)

Wat betreft die leadership ribbons:
Als ik zelf als soldaatje op het slagveld loopt en een commander zegt: "ga die vlag pakken!",
dan denk ik ook 9 van de 10 keer "bekijk het maar".
Lastige ribbons...
Als men nu eens gewoon "affermative" zegt en vervolgens hun eigen weg gaat ben ik ook blij hoor ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Superkiwi op 03-04-2014 13:46 ]

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:11
Als zoiets ook nog eens in de GUI zichtbaar blijft, zo van "commander needs you to attack B-flag" oid

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-11 19:37

Tags NL

Harmful or Harmless?

dvdkiwi schreef op donderdag 03 april 2014 @ 13:46:
Coolio no problem ;)

Wat betreft die leadership ribbons:
Als ik zelf als soldaatje op het slagveld loopt en een commander zegt: "ga die vlag pakken!",
dan denk ik ook 9 van de 10 keer "bekijk het maar".
Lastige ribbons...
Als men nu eens gewoon "affermative" zegt en vervolgens hun eigen weg gaat ben ik ook blij hoor ;)
Dacht dat alleen de squad commander affermative/roger kan zeggen en het dan een leadership point is? Duurde bij mij ook lang om hem te halen, gewoon in een party mensen dwingen steeds affermative te zeggen schiet dan wel ok :)

Het helpt ook om ze naar een objective te sturen waar ze al naar toe lopen/rijden/vliegen, ze krijgen er ook punten voor als zie dan ook pakken

https://powershellisfun.com

• Falastine
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18-11 10:30

Falastine

Think about my signature...

Vraagje ben sinds gisteren begonnen met bf4 nooit nooit bf gespeeld. Ik zit nog in de campagne. Maar telkens hoor ik die vrouw zeggen dat we moeten aanwijzen waar de helicopter moet aanvallen...

Hoe doe ik dit? Speel op ps4

Experience is what you get when you don't get what you want.....

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:48

On_E

Housemusic

Falastine schreef op donderdag 03 april 2014 @ 14:24:
Vraagje ben sinds gisteren begonnen met bf4 nooit nooit bf gespeeld. Ik zit nog in de campagne. Maar telkens hoor ik die vrouw zeggen dat we moeten aanwijzen waar de helicopter moet aanvallen...

R1

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• djbarney
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 04:02

djbarney

XBL: DeejayBarney

Fatal Mind schreef op donderdag 03 april 2014 @ 09:31:
Gewoon conquest servers joinen met minder als 40 mensen erin, niks aan het handje en net zo leuke gameplay.
ja dat is een goede optie, totdat die server verder volloopt en daarmee dus steeds slechter gaat draaien :)

• Superkiwi
Volgens mij kan alleen de squad leader inderdaad orders accepteren.
Vanmiddag schoot dat echt niet op ...

Wel een cruise missile service star gehaald voor 100 cruise missile kills :)
Jammer dat je nergens het aantal kan zien.

[ Voor 10% gewijzigd door Superkiwi op 03-04-2014 18:03 ]

• Fatal Mind
  • Niet online
djbarney schreef op donderdag 03 april 2014 @ 17:28:
[...]

ja dat is een goede optie, totdat die server verder volloopt en daarmee dus steeds slechter gaat draaien :)
Uiteraard de waarheid, zelf join ik vaak servers met 2 a 3 maten die net starten, vaak erg leuk spelen ( sowieso leuk om 10x zelfde ventje te doden ) en ze lopen vanzelf wel wat voller. Lopen ze te vol, begin ik het riedeltje gewoon overnieuw.

• Superkiwi
Zo, klaar met commanderen :)
Alle comm. assignments en comm. medals zijn binnen.

Nu probeer ik een kill met de AA mine te maken, maar ik krijg alleen immobility hits.
Iemand tips?

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-11 19:37

Tags NL

Harmful or Harmless?

dvdkiwi schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 08:29:
Zo, klaar met commanderen :)
Alle comm. assignments en comm. medals zijn binnen.

Nu probeer ik een kill met de AA mine te maken, maar ik krijg alleen immobility hits.
Iemand tips?
Twee naast elkaar zetten op een chopper-rape-plek of gewoon vlak bij hun basis als ze laag overvliegen, ik had een Havoc in een keer helemaal stuk :) (Zag een schaduw op de grond van de chopper, gelijk twee AA's neersmijten en kaboem!) :P

https://powershellisfun.com

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:55
Falastine schreef op donderdag 03 april 2014 @ 14:24:

Je kunt met R1 enemies aanwijzen voor je squad maten en/of de helicopter (als ie er is). Dan schieten zij daar ook gericht op.

Zelf aanvallen levert je wel veel meer punten op (mocht je voor de trophies willen gaan)

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• innerchild
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-01-2023
Wahaha lol leuke easteregg in bf4.

MEGALODON FOUND! Battlefield 4 Giant Shark Easter Egg!

YouTube: MEGALODON FOUND! Battlefield 4 Giant Shark Easter Egg!

• Kapotlood
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-11 16:28
Goeiedag dat ding is groot!! Wel té gaaf zeg :D

• benmoei
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-11 23:29
wordt ie ook door de rubberbanding weer teruggetrokken?

Zelfs de testservers zijn nu een ramp; had net een redelijke uit noord amerika....

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
innerchild schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 16:55:
Wahaha lol leuke easteregg in bf4.

MEGALODON FOUND! Battlefield 4 Giant Shark Easter Egg!

YouTube: MEGALODON FOUND! Battlefield 4 Giant Shark Easter Egg!
Haha, ongelooflijk hoe ze er achter komen

• djbarney

djbarney

men heeft overigens het password voor "Phantom Trainee" (fase 2 van het phantom program) achterhaald: "epic dream worlds", kan je invoeren via de zelfde console als voor "Phantom Prospect". Deze is te vinden door in te loggen op battlelog, naar leadersboards te gaan en helemaal onderaan de pagina de schedel te klikken. Hiermee kan je de requirements voor de phantom trainee assignment unlocken :)

• Fatal Mind
  • Niet online
djbarney schreef op zondag 06 april 2014 @ 12:30:
men heeft overigens het password voor "Phantom Trainee" (fase 2 van het phantom program) achterhaald: "epic dream worlds", kan je invoeren via de zelfde console als voor "Phantom Prospect". Deze is te vinden door in te loggen op battlelog, naar leadersboards te gaan en helemaal onderaan de pagina de schedel te klikken. Hiermee kan je de requirements voor de phantom trainee assignment unlocken :)
Whehe, thx gelijk even proberen.

Edit: Werkt als een beer !

Verwijderd

Had laatst zulke erge rubber banding dat wij gewoon 5 sec terug in de tijd gingen, zo ineens was ik bij de enemy spawn en het andere moment was ik weer bij de rest van het team :P

echt heel raar soms.

• Superkiwi
Thanks voor het Trainee assignment paswoord :)
Minder leuk dat ik nu weer opnieuw kan beginnen met mijn jet kills...

[ Voor 43% gewijzigd door Superkiwi op 07-04-2014 06:19 ]

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

dvdkiwi schreef op maandag 07 april 2014 @ 06:18:
Thanks voor het Trainee assignment paswoord :)
Minder leuk dat ik nu weer opnieuw kan beginnen met mijn jet kills...
Gisteravond op de X1 een paar potjes gespeeld. Was om te janken. Nog slechter dan anders. Kan 2 oorzaken hebben:

1. Dice/EA
2. Het vervangen van mijn Linksys E4200 router door de standaard Ziggo Cisco3925 Router. Alle poorten op de Ziggo router tbv Xbox Live staan open. Ook geeft de X1 zelf aan dat het NAT Type op OPEN staan. Dat was Moderate voordat ik de poorten geopend had.

Dus zeg het maar, ligt DICE of is die Ziggo router compleet brak. Alles overigens bedraad aangesloten....

XBL: MRE Inc

• Martinspire
Welke modus en welke mappen heb je gedaan? Want ik heb alles behalve Second Assault en Naval Strike gedaan de laatste paar dagen en dat ging prima. Zowel China Rising als Vanilla liep bij mij vlekkeloos. Meteen k/ds van 4 of 5 gemiddeld. Mn totale k/d is dan ook al een paar tikken omhoog gegaan in slechts een week.

• On_E

On_E

Housemusic

De testservers van de PS4 spelen echt vlekkeloos, laat ze gauw de rest van de servers ook upgraden!

• djbarney

djbarney

ik moet inderdaad zeggen dat ik dit weekend lekker heb kunnen spelen op 1 enkele xbox one testserver die in de US stond. Geen of weinig lag gehad, maar nog wel een duidelijk verschil te merken tussen 2x 20 man of 2x 32 man op die server. Het rubberbanden was op die testserver wel zo goed als verdwenen en dat was voor mij de meest belangrijke reden om niet meer te willen spelen. Ben benieuwd of alle servers zo gaan worden. Heb inderdaad enkele games lekker met mn scout helicopter kunnen rondhangen en had er een rondje 51 kills bij zitten en een zooitje mvp medals.. doet me dan wel goed om te zien dat als de servers een keer wel goed mee werken, ik toch niet zo slecht ben als de game me 90% van de tijd probeert te laten geloven :)

Verwijderd

De drie servers die ik afgelopen weekend heb geprobeerd waren weer dikke stront, BF4 gaat hier weer een maand de kast in.
Wel prima af kunnen reageren in BC2 daarna :)
Lekkere FPS was wel weer een prima afwisseling na een maand of twee alleen maar EVE Online te hebben gespeeld, niets leuker dan een paar goed potten CQ op Harvest Day

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

On_E schreef op maandag 07 april 2014 @ 13:27:
De testservers van de PS4 spelen echt vlekkeloos, laat ze gauw de rest van de servers ook upgraden!
Inderdaag zeg. Net een paar potjes gedaan op zo'n test server (zoek in de serverbrowser naar 'test' en je ziet er een paar), Kiwi en Pino zaten er ook bij. Ik heb nog niet eerder zo lag en rubberbanding vrij kunnen spelen met 64 man :P Op Naval Strike zelfs.

• On_E

On_E

Housemusic

kazuka schreef op maandag 07 april 2014 @ 15:52:
[...]

Inderdaag zeg. Net een paar potjes gedaan op zo'n test server (zoek in de serverbrowser naar 'test' en je ziet er een paar), Kiwi en Pino zaten er ook bij. Ik heb nog niet eerder zo lag en rubberbanding vrij kunnen spelen met 64 man :P Op Naval Strike zelfs.
Zelfde hier, nog nooit zo lekker kunnen spelen.

• innerchild
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-01-2023
Komt dat rubberbanding gewoon niet omdat 64 man met zoveel online geweld gewoon teveel is voor de servers die EA aanbied ?

Ik heb zeer lang counterstrike servers gehost en ook bf2 servers en voor een 64 man server voor bf2 had je toch echt wel een dikke dedicated server nodig met veel cpu om 64 man volledig te kunnen hosten zonder problemen. Op een server met weinig cpu en geheugen kreeg je al snel te maken met rubberbanding.

Weet je hoeveel geld dit EA zou kosten als men nu idd per server een dedicated server zou neer zetten.
Aangezien ik weet dat bij Bf3 de servers die je huurt virtual servers zijn ga ik hier ook maar vanuit dat de bf4 servers ook virtueel zijn.

De servers draaien ook niet voor niets op tickrate 10 als ik het zo mag geloven. Clients kunnen nu ook hun netwerkinstellingen aanpassen al hoewel ik niet weet of dit ook effect heeft voor de server.

Server beheer is een vak apart en zeker voor games als deze. Aangezien bf3 sinds de lancering alle grote server bugs nog steeds niet heeft opgelost ga ik hier ook niet vanuit dat ze uiteindelijk de problemen ook gaan oplossen.

De server kan het gewoon niet aan daarom zie je al die rubberbanding issues voorbij komen.

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

innerchild schreef op maandag 07 april 2014 @ 16:10:
Komt dat rubberbanding gewoon niet omdat 64 man met zoveel online geweld gewoon teveel is voor de servers die EA aanbied ?

Ik heb zeer lang counterstrike servers gehost en ook bf2 servers en voor een 64 man server voor bf2 had je toch echt wel een dikke dedicated server nodig met veel cpu om 64 man volledig te kunnen hosten zonder problemen. Op een server met weinig cpu en geheugen kreeg je al snel te maken met rubberbanding.

Weet je hoeveel geld dit EA zou kosten als men nu idd per server een dedicated server zou neer zetten.
Aangezien ik weet dat bij Bf3 de servers die je huurt virtual servers zijn ga ik hier ook maar vanuit dat de bf4 servers ook virtueel zijn.

De servers draaien ook niet voor niets op tickrate 10 als ik het zo mag geloven. Clients kunnen nu ook hun netwerkinstellingen aanpassen al hoewel ik niet weet of dit ook effect heeft voor de server.

Server beheer is een vak apart en zeker voor games als deze. Aangezien bf3 sinds de lancering alle grote server bugs nog steeds niet heeft opgelost ga ik hier ook niet vanuit dat ze uiteindelijk de problemen ook gaan oplossen.

De server kan het gewoon niet aan daarom zie je al die rubberbanding issues voorbij komen.
De PC versie heeft er veel minder last van, op de ps4 is het sinds launch al extreem. Ik denk wel dat men gewoon te weinig tijd heeft gehad vanwege de gehaaste launch om goed met 64 spelers te kunnen stresstesten voor de nextgen consoles. BF3 op de PS3 en 360 was max 24 spelers, dat liep prima.

De sweetspot op de PS4/XB1 zit op 48 players, dan loopt het allemaal nog prima. Daarboven gaat het snel fout. Het feit dat die test servers het nu prima aankunnen bewijst dat men gewoon te weinig capaciteit op de bestaande servers heeft. Of dat een kosten kwestie is, geen idee. Dan moet men simpelweg geen 64 spelers supporten op de nieuwe consoles, beetje mosterd na de maaltijd zo. Ik snap ook totaal niet waarom na 6 maanden de Conquest small optie nog steeds niet te gebruiken is, er bestaan simpelweg nog altijd geen servers voor. Ik speel liever lagvrij met 32 man dan hoe het nu gaat met 64 man.

• Geronimous
Als de tesstservers goed draaien, ligt het dus overduidelijk aan de servers en is het een kostenplaatje voor EA en DICE. Maar ze hebben genoeg verdient aan ons allen dat het upgraden van de servers wel te rechtvaardigen is. Ze moeten wel, willen ze het vertrouwen van de consument houden...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Verwijderd

Jeroenimoes schreef op maandag 07 april 2014 @ 16:27:
Als de tesstservers goed draaien, ligt het dus overduidelijk aan de servers en is het een kostenplaatje voor EA en DICE. Maar ze hebben genoeg verdient aan ons allen dat het upgraden van de servers wel te rechtvaardigen is. Ze moeten wel, willen ze het vertrouwen van de consument houden...
Bij BF5 staat gewoon de volgende lading malloten klaar om de game+premium voor veelteveel geld te pre-orderen :+

Heeft bij BF4 ook gewerkt, tenminste ik ga er van uit dat iedereen die BF4 heeft gekocht van tevoren wist dat ze minimaal het eerste half jaar op onspeelbare schijtbagger konden rekenen. (beetje lering uit BF3 trekken)

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-11 23:33
Verwijderd schreef op maandag 07 april 2014 @ 16:57:
[...]

Bij BF5 staat gewoon de volgende lading malloten klaar om de game+premium voor veelteveel geld te pre-orderen :+

Heeft bij BF4 ook gewerkt, tenminste ik ga er van uit dat iedereen die BF4 heeft gekocht van tevoren wist dat ze minimaal het eerste half jaar op onspeelbare schijtbagger konden rekenen. (beetje lering uit BF3 trekken)
heb eerst goedkoop een BF4 + China rising gekocht voor 35 euro ofzo
uiteindelijk na 300+ uur level 112 geworden en daarna maar premium gekocht (33,-)omdat second assault en naval strike al uit waren.
daarna spel niet meer aangeraakt :P

Hoewel second assault nog best wel te behappen is. , maar goed misschien moet ik toch maar een keertje lvl 120 gaan halen dan. Heb ik tenminste 33 euro aan iets uitgegeven 8)

in totaal 68 euro kwijt, (wel al die premium double xp weekenden gemist ) hoeveel kost premium bij launch eigenlijk?

/woops zie net dat ik in console heb gepost :+

[ Voor 8% gewijzigd door SonyEricsson op 07-04-2014 17:27 ]

• Superkiwi
Is het vandaag noob dag of zo?
Niemand snapt verdomme wat de bedoeling is!
10 keer liever lag dan zoveel nutteloze nono's.

Verwijderd

zegt meneer met de kd van 1,0 ;P

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

Sandyman538

SandstorM [148839]

Verwijderd schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 20:05:
zegt meneer met de kd van 1,0 ;P
Liever iemand met een kd van 1 die voor de objectives gaat dan een camp sniper met een kd van 3 waar je als team echt niks aan hebt...

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

• Martinspire
kazuka schreef op maandag 07 april 2014 @ 16:19:
[...]

De PC versie heeft er veel minder last van, op de ps4 is het sinds launch al extreem. Ik denk wel dat men gewoon te weinig tijd heeft gehad vanwege de gehaaste launch om goed met 64 spelers te kunnen stresstesten voor de nextgen consoles. BF3 op de PS3 en 360 was max 24 spelers, dat liep prima.

De sweetspot op de PS4/XB1 zit op 48 players, dan loopt het allemaal nog prima. Daarboven gaat het snel fout. Het feit dat die test servers het nu prima aankunnen bewijst dat men gewoon te weinig capaciteit op de bestaande servers heeft. Of dat een kosten kwestie is, geen idee. Dan moet men simpelweg geen 64 spelers supporten op de nieuwe consoles, beetje mosterd na de maaltijd zo. Ik snap ook totaal niet waarom na 6 maanden de Conquest small optie nog steeds niet te gebruiken is, er bestaan simpelweg nog altijd geen servers voor. Ik speel liever lagvrij met 32 man dan hoe het nu gaat met 64 man.
De reden dat de PC er geen last van is, is omdat er ongelofelijk veel 3rd party server-management tools uit zijn. Die hebben alles volledig geautomatiseerd waarbij spelers stats kunnen opvragen, maps kunnen voten en gekicked kunnen worden vanwege hoge ping, abuse of anders. En juist omdat je niemand met een hoge ping hebt, is het ook veel minder problemen om een stabiele game te hebben, er hoeft niets lang bewaard of verwerkt/voorspelt te worden.

Anyways, de next-gen consoles kunnen 64 spelers prima aan. En hoe weet ik dat? Omdat ik al enkele malen in potten heb gezeten waarbij het gewoon vloeiend gaat. Tot nu toe 3 China Rising Conquest servers, 1 Vanilla server en 1 Second Assault. Bij Naval Strike is het rubberbanden met de pet op, maar TDM e.d gaan wel vloeiend dus het ligt op zich gewoon niet aan de map maar aan de netcode (anders zou 64 spelers op een andere map ook problemen moeten hebben). En ja de servers zaten bij tijd en wijlen gewoon vol en ik had nergens last van. Daarom is mijn k/d ook in een week 0,1 omhoog gegaan. Puur en alleen omdat die servers gewoon prima werkten.

Dus het is gewoon simpelweg een kosten en bug-probleem. Misschien een design-flaw maar ik ga eerder uit van kosten. Mogelijk dat het met custom servers wel een stuk beter zal gaan, want dan kun je het al veel sneller kostendekkend maken.

En nee, ik heb niet op test-servers gespeeld, de genoemde servers waren gewoon normaal te vinden in de serverbrowser. Sterker, ik heb 1x op een test-server Naval Strike zitten doen en was na een minuut of 2 al weg vanwege de gigantische lag die de server bracht (waarbij sommigen weer nergens last van leken te hebben ;( )

Er zal dus nog wel wat verbeteren de komende weken, zodat 64 spelers voor iedereen een keer lagvrij te doen is. Zelf heb ik nu 2 servers in mn favorieten staan (kan zo effe niet zien welke) waarbij ik keer op keer een heerlijke game heb. Mn plezier is weer terug _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 08-04-2014 22:20 ]

• Superkiwi
Wat een kutavond zeg...
Dood, dood, dood, hitmarker, dood, dood, dood, jeuj kill, dood, dood, dood, dood...
En dat pot na pot na pot.
Ik heb wel eens leukere avonden gehad.

• Quido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-04 19:12
Sandyman538 schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 20:38:
[...]

Liever iemand met een kd van 1 die voor de objectives gaat dan een camp sniper met een kd van 3 waar je als team echt niks aan hebt...
Amen! Speel zelf erg objective, kan me soms echt ergeren aan eigen team. Mogen van mij ook wel grote maps en dan zonder objective oid invoeren. Kunnen ze daar lekker lopen kutten.

• MRE-Inc
  • Nu online

MRE-Inc

Gister op die test server van Dice gespeeld. Op zich zo goed als lag en rubberbanding vrij, maar omdat die server in de US staat merk ik dat ik van alle kanten toch wel met 1hit kills wordt afgeschoten. Ook merk je dat er op die server van alles speelt. Gister zat ik in een squad met een Braziliaan. Het portugees was duidelijk te horen. Nadeel van die test server is dus echt dat je altijd net een stap te laat bent. Echt tig x door US spelers afgeschoten achter muurtjes en dat soort dingen.

Wel mooi die achievement gehaald dat je met die big cannon een kill moet maken. En niet geheel onbelangrijk op een speler die waar ik 0-6 tegen stond..... :)

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-11 14:56
Nou ik heb nog maar 1 keer naval strike gedaan en dat was om te janken. Ik ga eerst wel tomb raider uit spelen en dan kijk ik wel of EA de servers al ge-upgrade heeft.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

• djbarney

djbarney

MRELynx schreef op woensdag 09 april 2014 @ 06:48:
Gister op die test server van Dice gespeeld. Op zich zo goed als lag en rubberbanding vrij, maar omdat die server in de US staat merk ik dat ik van alle kanten toch wel met 1hit kills wordt afgeschoten. Ook merk je dat er op die server van alles speelt. Gister zat ik in een squad met een Braziliaan. Het portugees was duidelijk te horen. Nadeel van die test server is dus echt dat je altijd net een stap te laat bent. Echt tig x door US spelers afgeschoten achter muurtjes en dat soort dingen.

Wel mooi die achievement gehaald dat je met die big cannon een kill moet maken. En niet geheel onbelangrijk op een speler die waar ik 0-6 tegen stond..... :)
ik zat volgens mij gisteren bij jou in de server inderdaad, had dezelfde ervaring. Ik merk nog steeds wel een aanzienlijk verschil tussen hoe de server speelt met 40 spelers of hoe deze werkt met 64 spelers (vol). Daarnaast inderdaad een nadeel ten opzichte van de trage landen zoals brazilie, colombia en rusland, en dan blijf je toch rommelen. Het rubberbanden heb ik gelukkig niet meer gezien, in die server..

Ik denk dat wanneer dice deze testservers ook in europa neerzet en daadwerkelijk een "ping protector" of iets dergelijks implementeert waarbij iedereen met een te hoge ping naar een andere server die dichter bij hen in de buurt staat verwezen wordt, de game echt een heel stuk beter gaat draaien.

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-11 22:28
Zijn europese testservers er dan niet meer? Ik weet toch zeker dat ik op een europese testserver heb gespeeld en ik had keuze uit 6 servers (ongeveer 2 weken geleden). Dit was op de PS4.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Martinspire
Je hebt helemaal geen EU test-servers nodig. Je moet gewoon even geen Naval Strike doen en even je server uitkiezen op connectie (misschien dat je via Battlelog betere resultaten krijgt, dat weet ik niet). Ik zal anders vanavond wel even een filmpje maken dat een 64 speler server op non-Naval Strike prima draait als ik er weer 1 heb gevonden.

• Superkiwi
Alsjeblieft zeg, niet wéér zo'n dag...
Squadmates waar je geen flikker aan hebt, niemand die spot, ammo of health gooit.
Ongebalanceerde potten...

Hoe moeilijk kan het zijn om eens een gebalanceerde pot te spelen met mensen die weten hoe het werkt???
Ik erger me driedubbel kapot weer :(

• Martinspire
Hier even een demonstratie, voor degenen die het niet geloven, dat volle conquest large servers met dus 64 spelers vanuit eigen regio helemaal niet laggy hoeven te zijn:

offtopic:
En nee het ging effe niet zo heel geweldig want de game stond niet fullscreen dus zag veel minder

Gewoon even via internet naar Battlelog toe en daar een server selecteren met een ping van in de 20. Alles behalve de Naval Strike mappen of modussen zijn gewoon effe niet aan te raden. De rest gaat eigenlijk wel prima.

[ Voor 28% gewijzigd door Martinspire op 10-04-2014 00:34 ]

Verwijderd

dvdkiwi schreef op woensdag 09 april 2014 @ 18:29:
Squadmates waar je geen flikker aan hebt, niemand die spot, ammo of health gooit.

Hoe moeilijk kan het zijn om eens een gebalanceerde pot te spelen met mensen die weten hoe het werkt???
Probeer eens een HC server.
Martinspire schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 22:19:
[...]

De reden dat de PC er geen last van is, is omdat er ongelofelijk veel 3rd party server-management tools uit zijn. Die hebben alles volledig geautomatiseerd waarbij spelers stats kunnen opvragen, maps kunnen voten en gekicked kunnen worden vanwege hoge ping, abuse of anders. En juist omdat je niemand met een hoge ping hebt, is het ook veel minder problemen om een stabiele game te hebben, er hoeft niets lang bewaard of verwerkt/voorspelt te worden.

Anyways, de next-gen consoles kunnen 64 spelers prima aan. En hoe weet ik dat? Omdat ik al enkele malen in potten heb gezeten waarbij het gewoon vloeiend gaat. Tot nu toe 3 China Rising Conquest servers, 1 Vanilla server en 1 Second Assault. Bij Naval Strike is het rubberbanden met de pet op, maar TDM e.d gaan wel vloeiend dus het ligt op zich gewoon niet aan de map maar aan de netcode (anders zou 64 spelers op een andere map ook problemen moeten hebben). En ja de servers zaten bij tijd en wijlen gewoon vol en ik had nergens last van. Daarom is mijn k/d ook in een week 0,1 omhoog gegaan. Puur en alleen omdat die servers gewoon prima werkten.

Dus het is gewoon simpelweg een kosten en bug-probleem. Misschien een design-flaw maar ik ga eerder uit van kosten. Mogelijk dat het met custom servers wel een stuk beter zal gaan, want dan kun je het al veel sneller kostendekkend maken.

En nee, ik heb niet op test-servers gespeeld, de genoemde servers waren gewoon normaal te vinden in de serverbrowser. Sterker, ik heb 1x op een test-server Naval Strike zitten doen en was na een minuut of 2 al weg vanwege de gigantische lag die de server bracht (waarbij sommigen weer nergens last van leken te hebben ;( )

Er zal dus nog wel wat verbeteren de komende weken, zodat 64 spelers voor iedereen een keer lagvrij te doen is. Zelf heb ik nu 2 servers in mn favorieten staan (kan zo effe niet zien welke) waarbij ik keer op keer een heerlijke game heb. Mn plezier is weer terug _/-\o_
PC?

Geen idee waarom ik in een console topic zit. Snel weg hier. Ik moet leren lezen.

• Quido

Waar speel je op? Ps4? Ik speel vaak met een paar man savonds en af en toe in middag. Zijn erg objectief ingesteld. Misschien leuk om een keer mee te spelen!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Martinspire schreef op donderdag 10 april 2014 @ 00:30:
Hier even een demonstratie, voor degenen die het niet geloven, dat volle conquest large servers met dus 64 spelers vanuit eigen regio helemaal niet laggy hoeven te zijn:
[video]
offtopic:
En nee het ging effe niet zo heel geweldig want de game stond niet fullscreen dus zag veel minder

Gewoon even via internet naar Battlelog toe en daar een server selecteren met een ping van in de 20. Alles behalve de Naval Strike mappen of modussen zijn gewoon effe niet aan te raden. De rest gaat eigenlijk wel prima.
Op de XB1 misschien, op de PS4 zijn dat soort servers eerder een uitzondering. In 6 maanden heb ik denk ik 3 potjes lag vrij kunnen spelen op Lancang Dam en Hainan Resort, de rest is een groot stotter festijn. Of ik nu op EU servers speel of niet. Het feit dat men Naval Strike uitbrengt en eigenlijk niet fatsoenlijk te spelen is in Conquest Large is toch te zot voor woorden? Het kan blijkbaar wel, want die EU test server loopt gesmeerd op Naval Strike. Dan hebben ze daar iets anders mee gedaan dan op de rest van de servers, lijkt me?

• Martinspire
kazuka schreef op donderdag 10 april 2014 @ 07:08:
[...]

Op de XB1 misschien, op de PS4 zijn dat soort servers eerder een uitzondering. In 6 maanden heb ik denk ik 3 potjes lag vrij kunnen spelen op Lancang Dam en Hainan Resort, de rest is een groot stotter festijn. Of ik nu op EU servers speel of niet. Het feit dat men Naval Strike uitbrengt en eigenlijk niet fatsoenlijk te spelen is in Conquest Large is toch te zot voor woorden? Het kan blijkbaar wel, want die EU test server loopt gesmeerd op Naval Strike. Dan hebben ze daar iets anders mee gedaan dan op de rest van de servers, lijkt me?
Dat was geen Naval Strike, dat is nog van de originele mappen, namelijk Parcel Storm. Verder is dit niet iets van de laatste maanden, maar wel van de laatste twee weken.
Ik weet niet wat ze dan hebben gedaan waar het verschil door ontstaat, maar misschien moet je toch echt eens je server via Battlelog en niet ingame gaan selecteren. Verder is Naval Strike inderdaad te laggy voor woorden, die vermijd ik nog wel effe.
Als ik eerlijk moet zijn vind ik die mappen ook niet lekker in balans. De boten zijn daar weer te dominant (als je ze vergelijkt met choppers doen die miniguns van de boten echt teveel damage). Verder kun je vanaf het land ook veel te weinig doen tegen die boten omdat ze die tow-launchers ook veel te ver weg hebben gezet en je 4 raketten raak moet schieten voor ie een keer dood wil.

Ik hoop trouwens dat ze ook snel aanpassen dat een afgeschoten S-RAW (die rocketlauncher waarbij je de raket kunt bijsturen, weet effe niet of ik nu de juiste benoem) de richting volgt die je op stuurt en niet letterlijk het punt gaat aanvallen. Vele malen al een rocket verneukt omdat er net een stukje rots tussen mij en de raket komt waardoor ie vrolijk in zee gaat storten (ipv dat ie gewoon door vliegt).

In ieder geval toont het filmpje mooi aan dat het dus zeker niet in next-gen hardware zit, maar gewoon keihard in de servers.

Gister zat ik nog eventjes in een East-US server (ping 88 had ie trouwens tegen 27 van EU bij mij) en dat liep ook vloeiend te lopen. Helaas heb je dus niet door dat je buiten je regio aan het spelen te zijn tenzij je de server settings opzoekt, waardoor ik wel snap dat ik zoveel Amerikanen tegen kom de laatste tijd. Je hebt het gewoon echt niet door. Waarom maken ze daar niet een icoontje voor bij je beeld?

[ Voor 24% gewijzigd door Martinspire op 10-04-2014 09:10 ]

• Superkiwi
Quido schreef op donderdag 10 april 2014 @ 02:03:
[...]

Waar speel je op? Ps4? Ik speel vaak met een paar man savonds en af en toe in middag. Zijn erg objectief ingesteld. Misschien leuk om een keer mee te spelen!
Ik speel PS4 inderdaad :)
's Avonds zijn er vaak wel meer bekenden online, maar als ik in de middag speel valt dat vaak vies tegen. (niet dat ik iedere middag speel, zo erg is het nu ook weer niet)
En ik heb niet de skills om in mijn uppie een mcom op te blazen (nou ja, soms wel, maar niet altijd).
Als je je PSN ID even laat weten zal ik je toevoegen; hoe meer objective based spelers hoe leuker :)

De autobalance is ook ver te zoeken altijd...

[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 10-04-2014 10:58 ]

• Geronimous

Had ik ook Kiwi, zeker als je overdag speelt zijnde randoms echt te erg voor woorden. Heb nu echt een hele reeks verloren potten streak... :(

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• Quido
dvdkiwi schreef op donderdag 10 april 2014 @ 10:56:
[...]

Ik speel PS4 inderdaad :)
's Avonds zijn er vaak wel meer bekenden online, maar als ik in de middag speel valt dat vaak vies tegen. (niet dat ik iedere middag speel, zo erg is het nu ook weer niet)
En ik heb niet de skills om in mijn uppie een mcom op te blazen (nou ja, soms wel, maar niet altijd).
Als je je PSN ID even laat weten zal ik je toevoegen; hoe meer objective based spelers hoe leuker :)

De autobalance is ook ver te zoeken altijd...
PSN id is : Quido-25

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:16

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Het blijft wel een spelletje met ups&downs.
Net 2 squads om zeep geholpen binnen 5 seconden met alleen een LMG (Locker:Domination). Staan twee opponents waar ik mijn magazijn op leeg. Plots spawnen op allebei 3 man... Die hebben niet heel lang kunnen genieten van hun korte leven :)
Het volgende moment ga je zelf er 30 keer aan zonder enige support.....

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Martinspire schreef op donderdag 10 april 2014 @ 00:30:
[video]
offtopic:

Of ik ben scheel, of via de PS4 Battlelog zie je geen ping info van een server, enkel een - teken. Geen idee hoe ik dus kan sorteren op servers met lage ping :?

Dit zie ik bij elke server:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/JCPIo7uC8YRE6dZVhK0HPHAY/full.png

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/uUwx402urqly03NyJZ28SUYC/full.png

edit: Laat maar, Battlelog plugin wordt niet ondersteund op OSX :/

[ Voor 8% gewijzigd door kazuka op 10-04-2014 21:08 ]

• Henkie
  • Laatst online: 23:13
In plaats van "Liefde is..." nu de speciale versie: "Lag is..."

Lag is... R1 ingedrukt houden met een mg4 maar toch een soort van Burst schieten?

Lag is... Op Oman rush lekker vliegen in de chopper en ineens weer op het vliegdekschip staan

Lag is... 3 man in de bosjes zien liggen, compleet magazijn er op los en geen hitmarkers, vervolgens zelf geïnstakilled worden door de persoon die met zijn rug naar je toe ligt.

Was weer een leuke avond!

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Gisteren nog speciaal even Windows via Bootcamp op m'n Mac gezet zodat ik die Battlelog plug-in kan gebruiken :P

Server met laagste ping die ik kon vinden was 33ms maar op Lancang Dam was het weer het hele potje 2 steps forward, 1 step back.

En toch blijven spelen he, als het soepel loopt blijft het gewoon een ontzettend toffe game.

• Superkiwi
Henkie schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 07:30:
Lag is... R1 ingedrukt houden met een mg4 maar toch een soort van Burst schieten?
R1?
O ja, jij speelt PS3 :+
Lag komt op de PS4 niet voor gelukkig *O*

Gisteren zowaar op Paracel Storm in een jet gezeten zonder gestotter :D
Leverde mij 5 jetkills op lol :P

• Fatal Mind
  • Niet online
dvdkiwi schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 09:38:
[...]

R1?
O ja, jij speelt PS3 :+
Lag komt op de PS4 niet voor gelukkig *O*

Gisteren zowaar op Paracel Storm in een jet gezeten zonder gestotter :D
Leverde mij 5 jetkills op lol :P
Geen gekke dingen zeggen jij, met je op de PS4 komt lag niet voor, wahhaha

• Superkiwi
Hahaha ik dacht dat de zin die daarop volgde wel duidelijk maakte dat het een dikke dosis sarcasme was :P

Het scheelt echt per avond.
Gisteren op China Rising geen lagvrije pot gespeeld, terwijl dievaak toch soepel lopen.
Second Assault liep wel lekker, maar ja, daar zit metro 64p tussen... snel gezien ;)
De vanilla maps liepen best oke.

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18-11 19:13
Fatal Mind schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 10:49:
[...]

Geen gekke dingen zeggen jij, met je op de PS4 komt lag niet voor, wahhaha
Ik speel nu een week BF4 op de PS4 en de lag is minimaal, zelfs op servers waar in totaal 64 man aan het spelen zijn. De ervaring is beperkt maar de drama die hier geopperd wordt heb ik de afgelopen week in ieder geval (nog) niet meegemaakt.

• Superkiwi
Het zijn ook maar bepaalde mappen.
Het merendeel van de maps loopt gewoon goed.

Maar als ik Dice zou zijn zou ik die lagmappen even uit de roulatie halen tot ze gefixt zijn.

[ Voor 37% gewijzigd door Superkiwi op 11-04-2014 13:13 ]

• MRE-Inc
  • Nu online

MRE-Inc

Laatste week op de X1 weinig lag op de niet-NS mappen.... Lekker kunnen vliegen en in 1,2 potje de 20 jet kills kunnen halen voor de Phantom Trainee assignment...

[ Voor 15% gewijzigd door MRE-Inc op 11-04-2014 13:37 ]

• Fatal Mind
  • Niet online
dvdkiwi schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 13:07:
Hahaha ik dacht dat de zin die daarop volgde wel duidelijk maakte dat het een dikke dosis sarcasme was :P

Het scheelt echt per avond.
:9 :9

Maar inderdaad, het scheelt echt per avond, ik speel nog wel eens overdag, dat is helemaal goddelijk, dan is het zoals het hoort te zijn.
Remmetje schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 13:08:
[...]

Ik speel nu een week BF4 op de PS4 en de lag is minimaal, zelfs op servers waar in totaal 64 man aan het spelen zijn. De ervaring is beperkt maar de drama die hier geopperd wordt heb ik de afgelopen week in ieder geval (nog) niet meegemaakt.
Alles boven de 48 players is nu eenmaal instant Lag, is niet veel aan te doen, gewoon hoe het is. Dat jij het nog niet meegemaakt heb is natuurlijk erg mooi. Maar die ervaring gaat niet lang duren zal ik je vertellen.

Zeker DLC maps zijn erg. Normale maps lijken laatste tijd steeds beter te gaan lopen.

• eazy_emco_87
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-03 10:31
Moet eerlijk zeggen dat ik de laatste week totaal geen lag heb gehad. Speelt super (XB1)! Alleen Naval Strike is voor mij dan weer helemaal niet te spelen... Word meer dan 3 seconden nadat ik achter dekking ben gaan liggen gesniperd. En waar ligt mijn lichaam... waar ik dus paar seconden geleden was, oftewel 20 meter verder. Maar de oude maps zijn goed te spelen moet ik zeggen. Mischien dat Naval Strike nog beetje zonder lag te spelen is voordat BF5 uitkomt p

• djbarney

djbarney

die test servers zijn erg prettig, staan wel in de US maar geen rubberbanding op te merken. Kon daar heerlijk in mn scout chopper 15 tot 20 kills per ronde halen op de Naval DLC (xbox one) zonder enig probleem, op een 64 player server

• Superkiwi
Naval strike geprobeerd, onspeelbaar.
Wel een objective in Carrier Assault kunnen opblazen, dus wel weer een assignment weg kunnen strepen.
En het hoogste punt op Wave Breaker beklommen voor de trophy.
Nu nog wachten op de unlock van de m1911; 45 kills daarmee is, incl dlc, de enige trophy die ik nog moet :)

[ Voor 38% gewijzigd door Superkiwi op 11-04-2014 16:06 ]

Verwijderd

Henkie schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 07:30:

Lag is... Op Oman rush lekker vliegen in de chopper en ineens weer op het vliegdekschip staan

Lag is... 3 man in de bosjes zien liggen, compleet magazijn er op los en geen hitmarkers, vervolgens zelf geïnstakilled worden door de persoon die met zijn rug naar je toe ligt.

Was weer een leuke avond!
laatst vroeg @Battlefield op Twitter om je ultieme 'Battlefeel' te beschrijven, hier kwam behoorlijke wat hilarisch sarcasme voorbij 😊

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ik heb de indruk dat die gigantische lag problemen heel stilletjes worden dood gezwegen door iedereen... Ik hoor er niemand over, behalve de lui die (grof) hebben betaald voor dat stuk ongeluk.

• Fatal Mind
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 13 april 2014 @ 06:49:
[...]

Sinds dag 2 nergens last van.. Hooguit een lagg stoot soms op een verre server.. Sterker nog, met iedere DLC zie ik de performance boosts en op de plekken waar het nodig is.

Maar als k al dat gezeik lees en hoor begin steeds vaker af te vragen als het überhaupt aan de game ligt...

Mensen missen of raken niet genoeg: netcode
Doen ze iets doms met jets of door de sight; lagg, dat alleen door EA of Dice kan veroorzaakt zijn.
En het lijstje gaat verder met die onzin. 8)7
Overduidelijk dat je niet weet wat je aan het doen ben, vandaag ook, weer, prima potjes kunnen spelen, totdat er meer als 48 players in de map zitten. Dan is de lol er direct vanaf.

Netcode en lagg zijn gewoon extreem storend en ze moeten dr snel wat aan gaan doen. Toegegeven sommige mensen zijn gewoon scheel en schieten mis en geven dan netcode de schuld, dat slaat natuurlijk nergens op.

Je praat onzin.

[ Voor 11% gewijzigd door Fatal Mind op 13-04-2014 11:18 ]

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-11 20:37
Beetje jammer dat ze adverteren met 64 players, maar dus niets doen aan de netcode en die gewoon domweg kopieren van het oude spel en nu ook persisterend hier niets aan willen doen. Jammer dat je zoals bij normale producten geen claim kan doen op een niet deugelijk product en je geld terug krijgt en de game terugsmijt richting de makers. Dat zou ze namelijk opeens wel motiveren om problemen op te lossen.

• Superkiwi
Die verrekte Perfect Landing assignment...

Landen op de toren op Firestorm: check.
Killstreak: Ik had er 8, in de AA, toen ik werd opgeblazen met C4.
Hoe die kerel daar kwam zonder gezien te worden,ik weet het niet.
Dat potje had ik de 10 killstreak makkelijk kunnen halen...
Caspian lijkt me redelijk onmogelijk.

O, en dit is waarom ik revive:
http://battlelog.battlefi...85902125516352/184351504/
Iedere medic (nou ja, je kan ze geen medics noemen eigenlijk) neemt tegenwoordig M320's mee.
Met 6 kills zover bovenaan staan is eigenlijk beschamend.
1/3e van alle revives (bijna allemaal 100% revives) komen van mijn hand.

[ Voor 8% gewijzigd door Superkiwi op 13-04-2014 18:41 ]

• PersianBoy
  • Laatst online: 10-01-2022
Weet iemand of het save game probleem al is opgelost na de update?

Want ik heb al sinds de release geen campaign kunnen spelen omdat hij ze telkens vergeet wanneer ik naar multiplayer ga :(

• ndonkersloot
  • Laatst online: 19-11 14:56
PersianBoy schreef op zondag 13 april 2014 @ 14:36:

Want ik heb al sinds de release geen campaign kunnen spelen omdat hij ze telkens vergeet wanneer ik naar multiplayer gaat :(
Save game uploaden naar PS+ als je klaar bent, en downloaden als je een andere keer weer begint :).

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

• Remmetje
  • Laatst online: 18-11 19:13
PersianBoy schreef op zondag 13 april 2014 @ 14:36:

Want ik heb al sinds de release geen campaign kunnen spelen omdat hij ze telkens vergeet wanneer ik naar multiplayer gaat :(
Of je doet hetzelfde als wat ik dit weekend gedaan heb :) Zondagochtend begonnen aan de singleplayer en zondagmiddag de game uitgespeeld.

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-11 19:02
Wow deze bug: Deathshield 8)7

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Slecht :P Is me eigenlijk nooit opgevallen, misschien is het een bug die bij de laatste patch erin is geslopen.

Iemand anders trouwens op Gulf of Oman al in de AC130 gezeten? Ding is daar volgens mij stuk, wat je ook schiet en raakt ik krijg geen hitmarkers en doe 0 damage.

Gisteren overigens bijna de gehele dag lag-vrij kunnen spelen, viel niks tegen.

• Fatal Mind
  • Niet online
De fuck .....

Verklaard wel een en ander af en toe... Hoevaak ik mezelf ook wel niet vermoord heb met een shotgun ( frag ) terwijl ik op ventje 50 meter verderop schiet..

• Superkiwi
@Kazuka:
De gunship op Oman doet geen damage, klopt ;)

Gisteren was lekker spelen inderdaad.
Zowaar 17 jetkills gemaakt op Paracel :P
Alleen denken de meesten volgens mij dat de rode pijltjes op de map die windrichting is of zo...
Het was weer drama met het team.
En een pot Dawnbreaker gedaan waar ik nog nooit zo veel snipers heb gezien... allemachies! :F
Maar de laatste paar potten, ik weet niet wat het was, die eindigden allemaal in 10 om 19, 8 om 18, 10 om 22, dat soort k/d's. Nu is k/d niet belangrijk, maar een k/d van 1 is toch wel een stuk fijner spelen ;)

[ Voor 38% gewijzigd door Superkiwi op 14-04-2014 10:20 ]

• Jackal131
Inderdaad, Kiwi. Waar was jij mee bezig? Ik had nergens last van. Had nog wel aardige scores.

Nadat jullie weggingen heb ik nog een aantal potjes Rush gespeeld met de 385 clan. Ook daar weer enorme framedrops tijdens de levolution momenten. Iets waar ik de laatste tijd weinig last van heb gehad...

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• pa4jv
  • Laatst online: 08:28
Ik moet eerlijk bekennen dat ik het wel knap vind dat jullie nog steeds vol overgave dit spel spelen. d:)b

• Jackal131
pa4jv schreef op maandag 14 april 2014 @ 13:29:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik het wel knap vind dat jullie nog steeds vol overgave dit spel spelen. d:)b
Ach, Rush is prima te doen hoor.

Maar ik moet toegeven dat ik ook niet meer zovaak speel als dat men van mij gewend was (BC2 en BF3 vrijwel iedere avond).

• Superkiwi
pa4jv schreef op maandag 14 april 2014 @ 13:29:
Het is niet zo erg gesteld als sommigen doen voorkomen ;)
Het zijn slechts bepaalde mappen die wat laggy kunnen zijn, en zelfs die lijken de laatste tijd steeds beter te lopen.
Gisteren Lancang Dam zelfs soepeltjes in een tank gezeten :)
Het blijft een ontzettend tof spel, dat zeker.

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19-11 07:22
Jackal131 schreef op maandag 14 april 2014 @ 14:10:
[...]

Ach, Rush is prima te doen hoor.

Maar ik moet toegeven dat ik ook niet meer zovaak speel als dat men van mij gewend was (BC2 en BF3 vrijwel iedere avond).
Het is minder gezellig zonder walletje-w :+

• Superkiwi
Heel de middag geprobeerd weer; een killstreak van 10 op Firestorm is vrijwel onmogelijk hier.
Altijd een irritante jet piloot of c4 mannetje die het moet verpesten...

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

dvdkiwi schreef op maandag 14 april 2014 @ 19:19:
Heel de middag geprobeerd weer; een killstreak van 10 op Firestorm is vrijwel onmogelijk hier.
Altijd een irritante jet piloot of c4 mannetje die het moet verpesten...
Ik dacht al wat zit je toch telkens vaak op Firestorm te spelen :P Werkt het ook als er iemand naast je staat die je revived of niet? Anders dan help ik wel ff als dokter Jetpaction met een defib :+

• Superkiwi
Randoms en reviven? :P

Ik probeer het constant in een tank of mobile AA.
Smoke als countermeasure, maar die is erg vaak bugged; Javs komen er zo doorheen.

Heb 'm eindelijk gehaald!
Heb 2 tanks nodig gehad om een streak van 10 te maken (de eerste kon ik de ontploffing net ontwijken).
Toen het landen op de toren...
Bij 45 tickets resterend deployde ik mijn MAV, maar die vliegt niet zo snel....
Bij 2 tickets resterend landde ie op de toren.
Potver wat spannend was dat :D

• Fatal Mind
  • Niet online
dvdkiwi schreef op maandag 14 april 2014 @ 20:37:
Randoms en reviven? :P

Ik probeer het constant in een tank of mobile AA.
Smoke als countermeasure, maar die is erg vaak bugged; Javs komen er zo doorheen.

Heb 'm eindelijk gehaald!
Heb 2 tanks nodig gehad om een streak van 10 te maken (de eerste kon ik de ontploffing net ontwijken).
Toen het landen op de toren...
Bij 45 tickets resterend deployde ik mijn MAV, maar die vliegt niet zo snel....
Bij 2 tickets resterend landde ie op de toren.
Potver wat spannend was dat :D
Dus, als ik je verhaal goed lees, als je met de MAV op de toren land terwijl je er bijvoorbeeld gewoon onder / naast staat. dan telt dit voor de assignement als zijnde geland op de toren ?

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-11 07:33
Speel sinds vorige week op de PS4, afgelopen weekend redelijk wat uurtjes bezig geweest, louter op China Rising en Naval Strike maar eigenlijk geen problemen gehad.Daarvoor op de PS3 gespeeld, daar in het begin wel problemen (vooral vastlopers) maar ging later ook wel beter. Je merkt wel dat het een stukje soepeler gaat op de PS4, snellere laadtijden etc. Nog wel soms dat je in het begin van het potje geen geluid hebt in voertuigen maar dat is niet echt storend. Ik vermaak me prima met deze game!

• Superkiwi
Fatal Mind schreef op maandag 14 april 2014 @ 20:54:
[...]

Dus, als ik je verhaal goed lees, als je met de MAV op de toren land terwijl je er bijvoorbeeld gewoon onder / naast staat. dan telt dit voor de assignement als zijnde geland op de toren ?
Ik stond niet eens dichtbij C. Ik stond bij de bergen naar de spawn toe.
Je MAV op de toren parkeren telt inderdaad als "de" landing ;)

Hier mijn complete run voor de assignment:
https://www.facebook.com/...3821105484&type=2&theater

[ Voor 16% gewijzigd door Superkiwi op 15-04-2014 10:33 ]

• Geronimous
Netjes kiwi, ook gaaf dat je met je MAV daar kunt landen voor de assignment, dat maakt het weer een klein beetje makkelijker... maja, die killstreak is kut, want er hoeft idd maar 1 gastje met C4 je te trollen...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• Superkiwi
C4 gastjes kan je aan zien komen..... mits er gespot wordt, maar dat wordt er nooit ;)
Ik ben mezelf aan aan het leren om, als ik niet schiet, naar 3rd person over te schakelen.

• Geronimous
Ben deze middag nog ff bezig met de laatste campaign trophies, dan haal ik je misschien nog wel in met de platinum :D

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• Superkiwi
Heb je ook alle DLC trophies al?
*bomberkills hehe* *O*

Die platinum heeft geen haast.
De M1911 kont wel als ie komt :P

Pagina: 1 ... 31 ... 85 Laatste

Let op:
~~~[html]Op de man spelen doen we nergens op tweakers, dus ook niet hier

Er zijn voor de Xbox One en de PS4 platoons beschikbaar, die kun je joinen via de volgende links:
<a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/3571873308087887416/'>Xbox One</a> - <a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/9144291971211376657/'>PS4</a>
Melden dat je gejoined bent is niet nodig.~~~[/html]