PSN: Von_Smallhausn
2 keer was er vrij veel lag maar geen rubberbanding.
2 keer was er amper lag en was het dus prima speelbaar.
Wat de maps betreft kan ik nog niet veel zeggen behalve dan dat Wave Breaker de minst leuke lijkt te zijn, daar zit weer een veel te groot gebouw in waardoor veel gevechten binnen zijn en daar hou ik niet zo van in BF.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Dan laad de map voor 10 seconden en dan pas kan ik spelen. Voor de rest nauwelijks problemen gehad met het spelen gisteren op de PlayStation 4.
[ Voor 4% gewijzigd door polopolo150 op 27-03-2014 08:56 ]
Yep, de textures laden nog en je mist vrijwel al het geluid bij het begin van een potje, maar daar stoor ik me allang niet meer aan eigenlijk.polopolo150 schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 08:55:
Vreemd, het enigste probleem dat ik heb is dat elke game begint zoals je hier ziet: https://www.facebook.com/...617&l=9184846443780254568
Dan laad de map voor 10 seconden en dan pas kan ik spelen. Voor de rest nauwelijks problemen gehad met het spelen gisteren op de PlayStation 4.
1. het product werkte vanaf het begin niet goed, dus als jij vind dat het niet goed was had je idd in die 24 uur prima kunnen annuleren. Dat jij ervoor kiest de boel te houden en af te wachten of het daarna werkt is je eigen keuze. Of was jij de enige in de hele wereld die bf4 perfect kon spelen in het begin?eazy_emco_87 schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 18:13:
[...]
Een totaal niet werkend product verkopen en dan maximaal 24 uur geven om je geld terug te vragen! Dat vind jij geen stelen? Dus jij koopt een nieuwe auto. Helemaal mooi is die en rijd perfect de eerste dag. En de volgende dag verrot. Jij naar de garage ben je net een uurtje te laat. Sorry we kunnen je niet helpen dus doei aaaand your money is goneee! En met 3e keer belazerd bedoel ik: Game op de markt brengen die totaal niet af is. DLC uit brengen die het alleen maar erger maakt. Updates uit brengen van meerdere Gb die het alleen maar erger maken. En mij voor premium laten betalen terwijl ik dus toch weer langer moet wachten.
2. het is niet te vergelijken met een auto, een auto is geen software en krijgt niet een software update als er een foutje in zit, een product met software vergelijken werkt vrijwel nooit 1 op 1.
3. Iedereen moet wachten, dus ook zonder premium, maar je behoudt je premium 2 weken early access? ik zie hier nul argumenten.
Dat het niet werkt en dat dice vooralsnog verzaakt het afdoende te verbeteren zal iedereen met je eens zijn verder.
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Ik ben bang dat het niet op te lossen is zonder een ander account aan te maken met een andere leeftijd; EA hanteert een wat stricter beleid. Onder de 13 mag je uberhaupt geen spellen online spelen van EA (zelfs geen FIFA...), daarboven gelden de leeftijdsbeperkingen.michealmcdermot schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 21:46:
Vraagje, mijn neefje heeft BF4 gekocht voor de xbox360 en hij heeft een abo aangeschaft voor €50 om online te kunnen spelen.
Nu kan hij blijkbaar niet online omdat hij ergens heeft aangegeven dat hij nog geen 18 is...
Zijn ouders bellen me nu op (en zijn dus akkoord dat hij het speelt) of dit op te lossen valt.
Nu ben ik meer van de pc's dus ik durf dit zo niet te zeggen.... Wellicht dat iemand mij hier kan vertellen of en hoe dit aan te passen valt?
Bedankt alvast.
Mike
Ik heb uiteindelijk battlefield bad company 2 destijds maar terug gebracht naar de winkel, ik vertik het om een extra live abonnement te kopen zodat mijn eigen account online kan daarop (xbox is van mijn zoontje, dus hij heeft live en diverse aankopen).
Overstappen naar Call of Duty tot ze 18 zijn..
Ik wil de problemen die anderen ervaren niet bagatelliseren. Maar er zit een enorm verschil aan je ergeren aan iets en het dan naast je neer leggen, of je hier elke paar posts komen beklagen hoe verschrikkelijk kut het allemaal het wel niet is. Dat 90% van de mensen hier last van moet hebben, dat het product niet af is, etc. etc. (ik zeg dus niet dat jij dit doet voor de duidelijkheidJackal131 schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 23:02:
[...]
Ik ben inderdaad 1 van de mensen die zich mateloos ergert aan de lag en de rubberbanding.
Iedereen heeft recht op een mening, maar het voegt echt niks meer toe om een mening elke paar posts te herhalen, en dat doen bepaalde personen hier (en dat zijn vooral de personen die nogal negatief zijn). Ik kan ook wel elke paar posts gaan zeggen dat ik me er prima mee vermaak, dat ik ook soms in onspeelbare rooms kom die ik verlaat, een andere join en het probleem is weg. Maar ik kom dat hier niet ohne ende verkondigen.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Normaal geef je de fabrikant de tijd om iets op te lossen, zo werkt dat in software wereld maar 6 maanden is toch wel heel erg lang.SouLLeSSportal schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 11:49:
[...]
1. het product werkte vanaf het begin niet goed, dus als jij vind dat het niet goed was had je idd in die 24 uur prima kunnen annuleren. Dat jij ervoor kiest de boel te houden en af te wachten of het daarna werkt is je eigen keuze. Of was jij de enige in de hele wereld die bf4 perfect kon spelen in het begin?![]()
2. het is niet te vergelijken met een auto, een auto is geen software en krijgt niet een software update als er een foutje in zit, een product met software vergelijken werkt vrijwel nooit 1 op 1.
3. Iedereen moet wachten, dus ook zonder premium, maar je behoudt je premium 2 weken early access? ik zie hier nul argumenten.
Dat het niet werkt en dat dice vooralsnog verzaakt het afdoende te verbeteren zal iedereen met je eens zijn verder.
Ik heb hier nu wel van geleerd, EA krijgt voorlopig geen rooie cent meer van mij en pre orderen is helemaal
geen optie meer.
Helaas zijn de meesten te zwak, allemaal grote mond over EA maar wel weer titanfall kopen en weer EA belonen.
het enigste waar EA gevoelig voor is zijn hun inkomsten en dalende waarde van hun aandelen.
Allemaal gaan kijken!!!
*Kiwi gaat eens proberen de GOL te unlocken*
Waarom kunnen ze verdomme niet eens duidelijk aangeven wat de bedoeling is van een assignment???
5 kills vanaf de Firestorm toren: check.
Pot later sniperrifle ribbon: check.
Maar geen assignment.
Mijn 5 toren kills waren weg.
Pot Firestorm daarna: sniper rifle ribbon ook weg.
Grrrrrr
[ Voor 44% gewijzigd door Superkiwi op 27-03-2014 17:54 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik snap van de assignment omschrijvingen ook de ballen soms...dvdkiwi schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 14:07:
Mocht iemand niks te doen hebben vanmiddag, er schijnt iets te doen te zijn bij vlag C op Firestorm.
Allemaal gaan kijken!!!
![]()
Waarom kunnen ze verdomme niet eens duidelijk aangeven wat de bedoeling is van een assignment???
Maar geen assignment.
Grrrrrr
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Ik zit van het begin in de Q5-Fantan jet op Golmud Railway. Ons team is hard aan het winnen. Ook ik maak 12 kills door wat tanks uit te schakelen.
Het potje is afgelopen en ik ben niet één keer doodgegaan want ik zat de hele tijd in de jet en mijn team genoten schoten de vijandelijke jets uit de lucht. In het eind scherm zie ik de randen ineens rood worden....Het zal toch niet hè.... Ja hoor, het score bord komt in beeld en mijn score is 12-1. Gewoon extra gratis 1 death erbij van Dice omdat aan het eind van de pot je jet blijkbaar crasht als je niet hoog genoeg vliegt. Ik zat inderdaad op het einde in een duikvlucht.....
Bedankt Dice, zelfs zoiets hebben jullie nog niet voor elkaar....Stelletje kneuzen....
XBL: MRE Inc
MAAR je moet daarvoor wel even een omweg gebruiken. (Tenzij je mazzel hebt en je hem al in de ingame store ziet zonder verdere actie te ondernemen).
-Sluit de game als ie toevallig nog open is (naar dashboard, highlight de game, druk op de menu-knop en selecteer quit game)
-Selecteer "Manage game" bij het menu (highlight de game in je dashboard, druk op de menuknop en kies voor Manage)
-Verwijder alle content behalve de game zelf. Dus de 2 DLC mappacks en overige shortcut kits als je ze hebt geinstalleerd. Ook premium verwijderen
-Start de game op en installeer Premium
-Quit de game en start hem opnieuw op
-Premium is unlocked en ga dus naar de Store toe (ingame).
-Installeer Carrier Assault
-(optioneel) Installeer ook alle andere content weer
-Quit en start de game nogmaals zodat je het scherm krijgt dat je hem unlocked hebt.
Indien nodig moet je even je console helemaal uit zetten (power er even afhalen ofzo) als het even niet lukt met downloaden van premium of mappack. Ik had zelf problemen met het verkrijgen van premium, iemand anders met het downloaden. Gewoon wat rebooten, quitten, of iets dergelijks tot het wel lukt en anders balen dat Dice het niet gewoon vrijgeeft. Grote kans dat ie morgen gewoon aangekondigd wordt.
Voortgang van je download is indien nodig te bekijken in je My Apps & Games. Het is verder verstandig om de game af te sluiten tijdens het downloaden omdat het dan gewoon sneller gaat.
Bewijs: http://battlelog.battlefi...11344146689216/173743702/ of http://battlelog.battlefield.com/bf4/user/Martinspire/
Have fun!
[ Voor 26% gewijzigd door Martinspire op 27-03-2014 23:43 ]
Hier werkt hetMartinspire schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 23:35:
Naval Strike is te spelen op Xbox One.
MAAR je moet daarvoor wel even een omweg gebruiken. (Tenzij je mazzel hebt en je hem al in de ingame store ziet zonder verdere actie te ondernemen).Indien nodig moet je even je console helemaal uit zetten (power er even afhalen ofzo) als het even niet lukt met downloaden van premium of mappack. Ik had zelf problemen met het verkrijgen van premium, iemand anders met het downloaden. Gewoon wat rebooten, quitten, of iets dergelijks tot het wel lukt en anders balen dat Dice het niet gewoon vrijgeeft. Grote kans dat ie morgen gewoon aangekondigd wordt.
- Sluit de game als ie toevallig nog open is (naar dashboard, highlight de game, druk op de menu-knop en selecteer quit game)
- Selecteer "Manage game" bij het menu (highlight de game in je dashboard, druk op de menuknop en kies voor Manage)
- Verwijder alle content behalve de game zelf. Dus de 2 DLC mappacks en overige shortcut kits als je ze hebt geinstalleerd. Ook premium verwijderen
- Start de game op en installeer Premium
- Quit de game en start hem opnieuw op
- Premium is unlocked en ga dus naar de Store toe (ingame).
- Installeer Carrier Assault
- (optioneel) Installeer ook alle andere content weer
- Quit en start de game nogmaals zodat je het scherm krijgt dat je hem unlocked hebt.
Voortgang van je download is indien nodig te bekijken in je My Apps & Games. Het is verder verstandig om de game af te sluiten tijdens het downloaden omdat het dan gewoon sneller gaat.
Bewijs: http://battlelog.battlefi...11344146689216/173743702/ of http://battlelog.battlefield.com/bf4/user/Martinspire/
Have fun!
Cogitationis poenam nemo patitur
Ik zat de hele tijd te kloten om Naval Strike geforceerd te laten downloaden, en toen kwam ik op het idee van die Premium + DLC's deleten, en hoppa het werkte daarna meteen, in een tijdspanne van 1 minuut dus.
Of het is puur toeval, of het is een fout van Dice en toen ze zagen dan meerdere mensen hem gingen downloaden hebben ze m maar online gegooid...
Hij was namelijk ook eerder te downloaden dan dat het nieuwsbericht er was... erg verdacht...
Maar goed, nu kan Dice zich dus weer helemaal richten op het fixen van de netcode...
Dat gaat gewoon binnen een week helemaal goed komen, maar niet heus!
Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL
Jippie!!!!Battlefield 4 Naval Strike is starting to roll out for Premium members on Xbox One today.
We look forward to seeing you on the Battlefield!
Read more on http://blogs.battlefield....ttlefield-4-naval-strike/ [blogs.battlefield.com]
http://battlelog.battlefi...view/2979150493897513317/
Xbox Live: Miesjh NL
Blijkbaar is DICE de screw up en niet EA. Titanfall werkt gewoon goed, de communicatie vanuit de ontwikkelaar is goed en de betrokkenheid met de community is ook top. De versie voor de XBox 360 is uitgesteld zodat je altijd nog kan beslissen dat je daar niet op wil wachten met een pre order. Je kan EA de schuld geven van het willen van te veel games van DICE in een te kort tijdsbestek, maar als een spel na 5 maanden nog niet goed functioneert dan loopt de ontwikkelaar gewoon te kloten.NLsandman schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 12:26:
[...]
Normaal geef je de fabrikant de tijd om iets op te lossen, zo werkt dat in software wereld maar 6 maanden is toch wel heel erg lang.
Ik heb hier nu wel van geleerd, EA krijgt voorlopig geen rooie cent meer van mij en pre orderen is helemaal
geen optie meer.
Helaas zijn de meesten te zwak, allemaal grote mond over EA maar wel weer titanfall kopen en weer EA belonen.
het enigste waar EA gevoelig voor is zijn hun inkomsten en dalende waarde van hun aandelen.
vind ik ook, wat me met name opvalt (ik speel op de ps4) is dat de problemen verschillen per update. Sinds de laatste update is het spel compleet onspeelbaar geworden en zijn de rubberbanding en lag dermate hoog dat het spel niet meer speelbaar is. Elke 4 stappen sta je een halve tot 1 seconde stil en schieten vanuit stilstand is een soort van Lucky roulette of je wel of niet iemand raakt. Dit is niet alleen in de naval strike mappen maar ook in eerdere updates wel werkende mappen.reemprive schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 10:42:
[...]
Blijkbaar is DICE de screw up en niet EA. Titanfall werkt gewoon goed, de communicatie vanuit de ontwikkelaar is goed en de betrokkenheid met de community is ook top. De versie voor de XBox 360 is uitgesteld zodat je altijd nog kan beslissen dat je daar niet op wil wachten met een pre order. Je kan EA de schuld geven van het willen van te veel games van DICE in een te kort tijdsbestek, maar als een spel na 5 maanden nog niet goed functioneert dan loopt de ontwikkelaar gewoon te kloten.
Absoluut prutswerk is het geworden, het is belachelijk dat ik het spel nu aan de kant moet gaan leggen omdat het nu echt niet meer speelbaar is. Het wordt tijd dat die mappacks opgeschoven gaan worden en dat ze nu echt die server problemen eens serieus gaan aanpakken. Ik hoop dat het op de xbox One en pc een stuk beter werkt voor die gamers, maar op de ps4 is het spel nu sinds de laatste update verschrikkelijk (en er zijn echt updates geweest in het verleden dat het spel wel goed werkte kwa lag, dus het kan wel goed werken)
Verwijderd
De GOL en F2000 assignments moeten beide in een ronde gehaald worden, je moet dus ook een sniper ribbon halen en de 5 kills vanuit de tower. Zelfde geld voor de F2000, heb aardig lopen vloeken een tijdje terug maar heb ze nu wel.dvdkiwi schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 14:07:
Mocht iemand niks te doen hebben vanmiddag, er schijnt iets te doen te zijn bij vlag C op Firestorm.
Allemaal gaan kijken!!!
![]()
Maar geen assignment.
Grrrrrr
Op de x360 met de 12v12 games en default server settings bijna niet te doen maar goed.
Je kan ook gewoon een vriend vragen en samen boosten, die assignments zijn toch belachelijk
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Nou, zo grijs als op de PS4 gaat het nog niet, maar het is zonder oogkleppen, een gokverslaving en een enorm incasseringsvermogen ook niet te spelen op de andere platformen.robinez schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 10:50:
[...]
vind ik ook, wat me met name opvalt (ik speel op de ps4) is dat de problemen verschillen per update. Sinds de laatste update is het spel compleet onspeelbaar geworden en zijn de rubberbanding en lag dermate hoog dat het spel niet meer speelbaar is. Elke 4 stappen sta je een halve tot 1 seconde stil en schieten vanuit stilstand is een soort van Lucky roulette of je wel of niet iemand raakt. Dit is niet alleen in de naval strike mappen maar ook in eerdere updates wel werkende mappen.
Absoluut prutswerk is het geworden, het is belachelijk dat ik het spel nu aan de kant moet gaan leggen omdat het nu echt niet meer speelbaar is. Het wordt tijd dat die mappacks opgeschoven gaan worden en dat ze nu echt die server problemen eens serieus gaan aanpakken. Ik hoop dat het op de xbox One en pc een stuk beter werkt voor die gamers, maar op de ps4 is het spel nu sinds de laatste update verschrikkelijk (en er zijn echt updates geweest in het verleden dat het spel wel goed werkte kwa lag, dus het kan wel goed werken)
Ik leg ook 100% de schuld bij DICE. Iedereen heeft het er altijd maar over dat EA onmogelijke deadlines stelt maar niemand noemt dat DICE wellicht beloftes of claims gemaakt heeft richting EA die ze niet waar hebben kunnen maken. Voor een product waar ze 100 miljoen dollar voor gebruikt hebben is het een absoluut wanproduct.
Daarnaast, ik ken Zweden. Ik heb er gewerkt en met Zweden samen gewerkt, laat ik het zo zeggen, de productiviteit is niet al te best en ze zijn heel slecht in het uitspreken van eigen meningen/stellingen. De bedrijfscultuurclash tussen de VS (EA) en Zweden (DICE) is dan ook gigantisch zo stel ik mij voor.
Ik moet zeggen dat er bij elke patch wel 1 of 2 bugs inzitten die me extreem storen (0 HP bug, nu de killcam bijv), maar verder heb ik ook erg veel plezier in BF4
Wat mij betreft moeten ze de netwerk issues fixen (zie filmpje Jackfrags) en private servers vrijgeven op de console. Verder vermaak ik me prima
[ Voor 99% gewijzigd door eazy_emco_87 op 28-03-2014 14:34 ]
na installatie moet je bf4 opnieuw starten, dan ga je naar het multiplayer menu, en dan krijg je als het goed is automatisch een venster met de melding Naval Strike Map Pack activated. Pas daarna kun je ze spelen. Ik denk dat je dat venster niet hebt gehad. Dat duurt overigens wel even, bij mij was het gisteren na ongeveer 1 minuut voordat dat venster pas verscheen in het multiplayer menu.mjkmobI schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 13:58:
Ik heb een probleem met het installeren van NS. Ik heb een premium BF4 account op de PS4. Ik heb Naval Strike gedownload, vervolgens geeft hij aan dat NS is geïnstalleerd (in de add-ons sectie en PS4 downloads menu. Ik kan NS echter niet spelen. Hij geeft aan dat ik de maps moet downloaden... Als ik een vriend will joinen via Battlelog krijg ik de melding ''the server is now running content I don't have''. Alle andere maps doen het gewoon. China Rising, normale en Second Assault. Heb NS al een keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar zonder succes.
Maar goed, die hele game is een puinzooi op het moment op de ps4, dus zou me ook niet verbazen als die activatie van je mappack niet goed werkt. (dat gevoel wordt bij mij nog eens versterkt doordat het bij mij ook een minuut duurde voordat die doorhad dat ik de mappack geinstalleerd had.)
Ik speel op de XB1 dus is het misschien iets anders op de PS4. Maar ik moet mijn console helemaal opnieuw starten na de installatie van de mappacks. Maar dan pakt hij hem wel gelijk.mjkmobI schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 13:58:
Ik heb een probleem met het installeren van NS. Ik heb een premium BF4 account op de PS4. Ik heb Naval Strike gedownload, vervolgens geeft hij aan dat NS is geïnstalleerd (in de add-ons sectie en PS4 downloads menu. Ik kan NS echter niet spelen. Hij geeft aan dat ik de maps moet downloaden... Als ik een vriend will joinen via Battlelog krijg ik de melding ''the server is now running content I don't have''. Alle andere maps doen het gewoon. China Rising, normale en Second Assault. Heb NS al een keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar zonder succes.
Ik kon hem gisteren avond rond half 7 downloaden. Dus dat jij hem hebt geunlocked lijkt me erg sterk. Maar bedankt voor het geval je wel gelijk hebtFiRePaTH schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 04:04:
Volgens mij heb ik Naval Strike geunlocked voor de hele wereld (of Nederland?) oid, of het is gewoon PUUR toeval... Iig heb ik Martin moeten informeren over deze Dice "hack"
Ik zat de hele tijd te kloten om Naval Strike geforceerd te laten downloaden, en toen kwam ik op het idee van die Premium + DLC's deleten, en hoppa het werkte daarna meteen, in een tijdspanne van 1 minuut dus.
Of het is puur toeval, of het is een fout van Dice en toen ze zagen dan meerdere mensen hem gingen downloaden hebben ze m maar online gegooid...
Hij was namelijk ook eerder te downloaden dan dat het nieuwsbericht er was... erg verdacht...
Maar goed, nu kan Dice zich dus weer helemaal richten op het fixen van de netcode...
Dat gaat gewoon binnen een week helemaal goed komen, maar niet heus!
Op de X1 is het precies hetzelfde en bij de 360 was dat ook al zo. Daarom zeg ik al een lange tijd dat het gewoon puur bij Dice zit. MOH 2012 had ook de Frostbyte engine maar was lang niet zo brak qua netcode als BF3 destijds en die was ook al weer beter dan het wanproduct van nu.robinez schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 10:50:
[...]
vind ik ook, wat me met name opvalt (ik speel op de ps4) is dat de problemen verschillen per update. Sinds de laatste update is het spel compleet onspeelbaar geworden en zijn de rubberbanding en lag dermate hoog dat het spel niet meer speelbaar is. Elke 4 stappen sta je een halve tot 1 seconde stil en schieten vanuit stilstand is een soort van Lucky roulette of je wel of niet iemand raakt. Dit is niet alleen in de naval strike mappen maar ook in eerdere updates wel werkende mappen.
En dat je de deadline niet kon halen vanwege problemen ok, maar dit is nu al hetzelfde sinds BF1942 (1942, Vietnam, BF2, BFBC1, BFBC2, BF3, BF4). Sindsdien heeft elke game 1 of meerdere grote patches nodig gehad voordat het wat beter ging en geen enkele game heeft eigenlijk top gewerkt. Zelfs 1943 had problemen, al is dat volgens mij van alle games de meest stabiele game van allemaal geweest.
Dice heeft gewoon last van de volgende problemen:
1) Onkunde van de ontwikkelaar
2) Wurgcontracten waardoor ze spellen al half opleveren. Respawn toont echter aan dat dit helemaal niet het geval hoeft te zijn, dus dit zit ook grotendeels in punt 1
3) Gebrek in communicatie en verwerken van feedback. Momenteel hebben ze eigenlijk alleen aandacht voor de pc en omdat je daar auto-kick hebt, zit je daar minder snel te laggen. Maar ook daar komt het gewoon voor
4) Voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten. Je gaat me niet verkopen dat ze de tickrate op de server zo laag hebben staan vanwege het verwerken van de hoeveelheid data en de diverse diensten die gekoppeld zijn. Ik lever graag Battlelog of Smartscreen in als ik daardoor een dubbele tickrate krijg. Maar nee, dit is gewoon krenterigheid op de kosten van de servers. Verder kost het je volgens mij veel meer moeite om dingen als Network Smoothing Factors toe te voegen dan de tickrate te verhogen. Ik betaal note bene al voor Xbox Live, betaal daar die servers dan desnoods van!
5) Halfbakken testproces. Momenteel weet ik niet hoe ze testen, maar langer dan 10 minuten per build kan het volgens mij niet zijn. Als je ziet hoe enorm veel bugs er meegescheept worden, dan is dat gewoon belachelijk. Tel daar punt 1 bij op en je hebt gewoon elke patch een verassings-factor wat er nú weer stuk is. Verder wordt er ook totaal niet getest van regio naar regio toe of met een wat hogere ping, anders hadden ze al lang de bugs gevonden die laggers voordeel op lijken te leveren (meer kogels kunnen opvangen, hitboxes die niet overeen komen, eerder zicht op iemand hebben ipv later, etc)
Kortom: hier ga ik pas een server aanschaffen (en ja dat ben ik anders serieus van plan zoals ik ook bij BF3 en BF2 heb gedaan) als ze die fucking rubberbanding hebben gefixed en ook pingtijden op de scoreboard laten zien (bij het beheren van de server). Je kunt nu onmogelijk te weten komen wie er aan het laggen zijn, dus beheren van de spelers in de server gaat hem nu ook niet worden. Wat voor mij (op een alternatieve maprotatie na) de enige reden is om een server aan te schaffen.
Dus kom op Ubisoft/Microsoft/Sony/Activision/etc laat eens zien hoe je een dergelijke game als BF hoort te maken. En kom op Microsoft/Sony, leg een sancties op aan EA/DICE voor de wanprestatie. Ik zou als hardwarefabrikant niet tevreden zijn met de wanprestatie en slechte indruk die BF4 nu achterlaat bij potentiële klanten.
[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 28-03-2014 17:31 ]
Ik speel ( net zoals jackal ) omdat het met maten gewoon lachen is, beetje klootviolen en dan maken we er wel wat van.Sandyman538 schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 22:23:
[...]
Het is inmiddels bekend dat jij het een kutspel vindt. Misschien dan een ander topic opzoeken oid? Het voegt namelijk vrij weinig toe om dit om de 10 posts te zeggen. Ik vermaak me prima met het spel, neem zo nu en dan wat lag voor lief. Misschien dat ik al wat langer online speel om me niet meer zo te ergeren aan zulke zaken (denk aan socom 2 op de PS2). Maar als ik me zo zou ergeren zoals jij (en meerdere mensen in dit topic) is het misschien handiger de disc in de fik te steken en door te lopen.
Echter snap ik het nut niet van '' favoriete '' servers in een game waarbij alle servers hetzelfde zijn. Daar ging de vraag over, niet mijn mening betreffende deze game.
De F2000 leek mij onmogelijk, vooral omdat Metro een patstelling is:Verwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 10:57:
[...]
De GOL en F2000 assignments moeten beide in een ronde gehaald worden, je moet dus ook een sniper ribbon halen en de 5 kills vanuit de tower. Zelfde geld voor de F2000, heb aardig lopen vloeken een tijdje terug maar heb ze nu wel.
Op de x360 met de 12v12 games en default server settings bijna niet te doen maar goed.
Je kan ook gewoon een vriend vragen en samen boosten, die assignments zijn toch belachelijk
Het ene team onderaan de trap, het andere team bovenaan de trap bij vlag B.
Bizar genoeg haalde ik daar wel de 10 kills en 2 kill assist ribbons (Heel veel Airburst gespam).
Die laatste assist ribbon kwam echt 3 tickets voor het einde pas oppoppen
De GOL ging me een stuk moeilijker af.
Iedereen weet dat er mensen vanwege die assignment in de toren gaan zitten.
Je wordt echt van alle kanten beschoten.
De ene keer wel een ribbon, maar een torenkill te weinig, de andere keer wel 5 torenkills, maar net geen ribbon...
Dus die maar geboost inderdaad. Op CTF, lekker rustig.
De enige die nu nog lastig wordt is die waar je een kill met de burnoff moet maken of Firestorm.
Dat wordt ook een boostje denk ik.
dat was voor mij de makkelijkste van die 3.. gewoon elke keer als je langs die toren rent een keer die knop indrukken, je haalt m vanzelf. ik heb m ondertussen al 4 of 5 x gehaald, de eerste was overigens een double killdvdkiwi schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 19:29:
[...]
De enige die nu nog lastig wordt is die waar je een kill met de burnoff moet maken of Firestorm.
Dat wordt ook een boostje denk ik.
Verder merk je duidelijk dat je veel sneller kunt spawnen. Mogelijk om de cod-noobs over te halen, maar ik vind het kut. Daardoor kom je zo vaak 5 man of meer tegen als je ook maar 1 iemand neerschiet. Dan red je het gewoon niet meer om een redelijke killstreak te krijgen. Je wordt gewoon overlopen.
Gemiddeld potje rush duurt nu (minder dan) 5 minuten. Dat was eerst toch echt anders
[ Voor 6% gewijzigd door Martinspire op 29-03-2014 01:19 ]
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
Mja en volgens mij komt dat voornamelijk door de veel snellere spawns. Er staat binnen notime iemand om je heen en als je daarbij gekoppeld wordt (vanwege je eigen hoge skill) met wat nutteloos voetvolk, dan is zo'n pot snel afgelopen.Henkie schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 10:07:
Ze hebben rush echt afgemaakt in BF4. in bf3 waren er nog wel een aantal hele gave maps (damavand, metro etc) maar in bf4 is het soms om te huilen..
Alleen ben ik volgens mij een van de weinigen, er zijn maar weinig bekenden die het willen spelen.
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Of moet ik echt in 1 rondje op de toren landen (lastig!) en een killstreak van 10 maken (nog lastiger)?
Echt, sommige assignments...
Gister avond was prima spelen, alle '' bekende '' problemen ga je vanzelf tegen komen.Tweakarim schreef op zondag 30 maart 2014 @ 09:34:
Gisteren onverwacht mijn ps4 binnen gekregen van wehkamp en gelijk bf4 gekocht. Wat potjes conquest gespeeld maar ik herken me niet in alle problemen die hier worden genoemd. Zeg niet dat het niet zo is maar persoonlijk had ik er geen last van. Met een bekabelde verbinding loopt het spel als een tierelier. Matchmaking binnen fractie van seconde en geen last van lag of rubberbanding. Maar goed, een paar potjes is misschien niet genoeg om een objectief beeld te krijgen.
Wij hebben gisteren een paar uur rush gespeeld, liep lekker.
Daarna cq large gaan doen, liep ook verassend soepel.
Zelfs op Paracel Storm, waar ik 29 Fast Attack boat kills maakte
Iemand tips voor een goed secondary wapen voor op de boot?
Ik heb nu Zuni rockets, maar die doen niet zo heel veel damage.
Ik zie veel boten rondvaren met TOW missiles/TV missiles.
[ Voor 28% gewijzigd door Superkiwi op 30-03-2014 10:28 ]
TV doet de meeste damage, vergt wel ff wat oefenen met sturen. Je kunt er vijandige boten aan de andere kant van de map 80% damage mee doen als je ze alle 2 raakt.dvdkiwi schreef op zondag 30 maart 2014 @ 10:22:
Laat me raden djbarney, je speelde enkel cq large?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Speel het zelf op de 360 voornamelijk, echter op de ps4 ken ik nog maar weinig mensen die het spelen.. toevallig gisteren met jullie mee gedaan, maar dan ontbreekt nog het stukje communicatiedvdkiwi schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 11:51:
Het kan aan mij liggen, maar ik vind rush nog steeds leuk
Alleen ben ik volgens mij een van de weinigen, er zijn maar weinig bekenden die het willen spelen.
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Ligt toch echt aan jezelf... als jij nu aangeeft dat je met een "redelijke" party rush speelt, dan speel je gewoon niet goed genoeg samen. Ik speel ook zo vaak nog met maximaal 6 a 7 man rush op de 360 op de naval strike mappen, 9 van de 10 keer kan je gewoon winnen, mits je goed samenspeelt.Martinspire schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 01:19:
Ik weet effe niet wie zei dat de Naval Strike mappen wel leuke Rush mappen leken, maar dat is dus totaal niet het geval. Ik heb met een redelijke party een paar rondes gedaan maar we hebben volgens mij vrijwel alles verloren. Grote kans dat het komt door de skill-balancing ofzo want we kregen alleen maar retards in het team die niet veel uitvoerden en alleen maar tickets kostten.
daarnaast haal je nu 3 zaken door elkaar. 1) JIJ vind de maps niet leuk 2) omdat je alleen maar verliest 3) en je krijgt alleen maar "retards" in je team.
My lucky day
PSN ID Binloading_nl
Ik heb geen DLC's gedownload, ook niets anders gedaan of geïnstalleerd sinds dat ik het spel gekocht heb, maar toch kan ik maar niet online spelen
[ Voor 19% gewijzigd door Kapotlood op 30-03-2014 17:08 ]
't Was in ieder geval knap lastig om een potje Deathmatch te spelen zonder lag. Ben blij dat dat double point-weekend weer voorbij is
conquest large is inderdaad het enige dat ik speel, en dan het liefst nog hardcore mode. Ik zal het van de week eens gaan proberen op een legere map, of domination iets dergelijks, waar de servers minder hoeven te doen. Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat Dice hun games & dlc alleen intern op hun eigen lan testen, en laat daar nou dan lag inderdaad geen enkel probleem zijndvdkiwi schreef op zondag 30 maart 2014 @ 10:22:
Laat me raden djbarney, je speelde enkel cq large?
Eind van een potje conquest in een jet gaan zitten, dan krijg je de winner ribbon punten bij je jet erbij
Die bomber op China Rising is best leuk, gisteren 6 kills in 1 potje.
Lekker als er goed gespot wordt
[ Voor 4% gewijzigd door Miesjh op 31-03-2014 09:53 ]
Xbox Live: Miesjh NL
Ga in je PS4 menu naar je BF applicatie, klik naar onder > "additional content".
Daar zou ie bij moeten staan.
Je moet niet zoeken op Carrier Assault maar op Naval Strike
Vandaag nog steeds dubbel xp?
[ Voor 20% gewijzigd door Superkiwi op 31-03-2014 10:18 ]
In de server browser naar ''test'' zoeken.
Je hebt nu alleen Operation Mortar beschikbaar maar als het goed is dus zonder lag/rubberbanding.
http://www.reddit.com/r/b..._ps4_test_servers/cggb6cy
Glad to hear its working out, we have now identified the core issue with the Gen4 64-player CQL servers and are working hard to get this fixed across all Gen4 servers. Stay tuned for more info.
Dat zou echt geweldig zijn. Eindelijk spelen zonder dat gerubber!On_E schreef op maandag 31 maart 2014 @ 13:06:
Ik las dat de test servers geen rubberbanding hebben bij 64 man Conquest Large. (PS4)
Je hebt nu alleen Operation Mortar beschikbaar maar als het goed is dus zonder lag/rubberbanding.
[...]
Ga vanavond gelijk even zelf op die server kijken en mocht het idd werken dan hoop ik dat het ZSM op alle servers zo is.Verstekbakker schreef op maandag 31 maart 2014 @ 14:41:
[...]
Dat zou echt geweldig zijn. Eindelijk spelen zonder dat gerubber!
Als je het niet merkt dan is het ook niet meer laggy...Martinspire schreef op maandag 31 maart 2014 @ 15:22:
Enige verschil is dat je dan niet meer merkt dat alles zo laggy is natuurlijk
Ik kan beamen dat dat inderdaad het geval is. Het enige nadeel is dat het maar om 1 map gaat en dat gaat na een poosje vervelen.On_E schreef op maandag 31 maart 2014 @ 13:06:
Ik las dat de test servers geen rubberbanding hebben bij 64 man Conquest Large. (PS4)
[...]
Wel erg lekker om potjes lagvrij te spelen!!!
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Zo erg is het nu ook weer niet
Van de week zelfs een potje Paracel Storm zonder lag gespeeld.
Daarnaast blijf ik het zeggen: als je niet wilt dat het zo lagt, blijf dan ook geen cq64 spelen.
BF = CQ64dvdkiwi schreef op maandag 31 maart 2014 @ 16:38:
Daarnaast blijf ik het zeggen: als je niet wilt dat het zo lagt, blijf dan ook geen cq64 spelen.
Ik speel geen andere gamemodes.
Daar mag ik gvd wel om zeuren. Ik betaal premium en zou 2 weken early access krijgen, maar heb hier al 3 dlc's geen kloten aan gehad omdat het spel niet speelbaar is met die lag.dvdkiwi schreef op maandag 31 maart 2014 @ 16:59:
Maar zolang je weet dat die modus niet lekker draait moet je ook niet gaan zeuren als je het toch gaat spelen.
Zeuren lost het probleem niet op.. het is vervelend, en je bent niet de enige, maar je kan je ook richten op de positieve punten van het spelVerstekbakker schreef op maandag 31 maart 2014 @ 18:24:
[...]
Daar mag ik gvd wel om zeuren. Ik betaal premium en zou 2 weken early access krijgen, maar heb hier al 3 dlc's geen kloten aan gehad omdat het spel niet speelbaar is met die lag.
Ik heb al vaak zat gezegd dat het een prachtspel is. En ook al andere lui afgezeikt dat ze niet zo moesten zeiken (waarna er een opmerking boven de quick reply kwam over 'op de man'), maar dit is gewoon niet speelbaar. Je kunt niet de focus leggen op hoe mooi het spel is als het simpelweg niet te spelen is.RevoNL schreef op maandag 31 maart 2014 @ 18:34:
[...]
Zeuren lost het probleem niet op.. het is vervelend, en je bent niet de enige, maar je kan je ook richten op de positieve punten van het spel
Zeiken helpt mij prima, zo blijven een hoop mensen uit het ziekenhuis.
Onderhoud op het playstation netwerk:frank131331 schreef op maandag 31 maart 2014 @ 18:55:
Hmm servers offline? Kan niet connecten naar de EA Servers
http://community.us.plays...-2014/m-p/43260156#M66862
Ah ok.. blijkbaar zijn er meer mensen met problemen, je zou, als je na 26 maart nog ingelogd bent geweest, gewoon online kunnen.. Lekker geregeld weerRevoNL schreef op maandag 31 maart 2014 @ 19:14:
[...]
Onderhoud op het playstation netwerk:
http://community.us.plays...-2014/m-p/43260156#M66862
-edit- Sterker nog, ik heb evenveel lag als voorheen na mijn eerste pot. Helaas.
[ Voor 34% gewijzigd door Verstekbakker op 31-03-2014 20:54 ]
maak ik plots een 7-voudige cruise missile kill
Niet al te moeilijk die assignments, alleen 100 cruise missiles is een beetje veel._.
Gehaald hoordvdkiwi schreef op maandag 31 maart 2014 @ 23:09:
Ik was vanavond een beetje bezig met de commander assignments,
maak ik plots een 7-voudige cruise missile kill
Niet al te moeilijk die assignments, alleen 100 cruise missiles is een beetje veel._.
Kreeg op een gegeven moment wel lol in Commander zijn, ammo-boxen op snipers droppen, rockets blocken net voordat ze target gingen raken (Andere commander frustreren) en een beetje tactisch spelen
https://powershellisfun.com
Ik speel commander op mijn PS4 en tv
Ben een van de weinigen zonder tablet of app denk ik...
Laptop naast mij staan vaak of gewoon telefoon, is te doen... Maar Commander doe ik liever gewoon op mijn X1, groter scherm en duidelijkerdvdkiwi schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 13:02:
Ik kan niet tv kijken of internetten tijdens het commanderen...
Ik speel commander op mijn PS4 en tv
Ben een van de weinigen zonder tablet of app denk ik...
https://powershellisfun.com
Commander kan je volgens mij ook alleen maar op of je console of je tablet, niet je laptop/pc of telefoon...-={Fred_Perry}=- schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 13:22:
[...]
Laptop naast mij staan vaak of gewoon telefoon, is te doen... Maar Commander doe ik liever gewoon op mijn X1, groter scherm en duidelijker
Als je PC windows 8 heeft, dan kan dat wel hoor? Gewoon de app uit de store halen (welliswaar je regio even op US zetten, maar het kan wel) als je Xbox One speelt. PS4 + Windows 8 gaat helaas niet lukken nee, al weet ik niet of daarbij Battlelog (site) wel werkt als commander-mode.RevoNL schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 14:40:
[...]
Commander kan je volgens mij ook alleen maar op of je console of je tablet, niet je laptop/pc of telefoon...
Bewijs dat het werkt? want zo'n beetje alle zoekresultaten in google geven aan dat je commander alleen op de tablets en de console kan spelen... (en natuurlijk pc als je op de pc bf4 speelt)Martinspire schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 15:22:
[...]
Als je PC windows 8 heeft, dan kan dat wel hoor? Gewoon de app uit de store halen (welliswaar je regio even op US zetten, maar het kan wel) als je Xbox One speelt. PS4 + Windows 8 gaat helaas niet lukken nee, al weet ik niet of daarbij Battlelog (site) wel werkt als commander-mode.
[ Voor 4% gewijzigd door NLRev0lution op 01-04-2014 16:29 ]
PSN: Von_Smallhausn
Ik heb net een paar uurtjes Naval Strike gespeeld, zolang je servers ontwijkt die >40 mensen bevatten is er niks aan de hand. Net heerlijke kills kunnen maken zonder al te veel gezeik.Mon0lith schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 20:59:
Heb al paar dagen geen Naval Strike meer gespeeld op de PS4, is het extreme rubber banding/ lag nog steeds?
Vanavond een paar potjes conquest large gespeeld op server met 64 man met heel zelden een hikje. Verder nergens last van.Mon0lith schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 20:59:
Heb al paar dagen geen Naval Strike meer gespeeld op de PS4, is het extreme rubber banding/ lag nog steeds?
Had op battlelog er nog een bericht over gemaakt maar nog geen zinvolle reactie http://battlelog.battlefi...ew/2979150493903423981/1/
Eergister had ik zelf nog wel wat issues op de test-servers, maar mogelijk was dat om iets anders te testen. In ieder geval progressie.
[ Voor 12% gewijzigd door Martinspire op 02-04-2014 06:57 ]
[ Voor 14% gewijzigd door Martinspire op 02-04-2014 09:57 ]
Lol was er weer snel af
edit:
Hmmm doen ze snel
[ Voor 34% gewijzigd door Paulus07 op 02-04-2014 10:55 ]
Lol
Iedere keer als ik een actie opneem en ik kijk het later terug blijkt de PS4 een filmpje van een heel andere tijd te hebben opgenomen...
Dat denk ik ook steeds, maar hij neemt 15 minuten lang op. Dus de actie die je zoekt, stel hij duurt 20 seconden, dan moet je aan het eind naar de laatste 20 seconden van het filmpje kijken natuurlijk.dvdkiwi schreef op woensdag 02 april 2014 @ 11:41:
[...]
Lol
Iedere keer als ik een actie opneem en ik kijk het later terug blijkt de PS4 een filmpje van een heel andere tijd te hebben opgenomen...
Heel soms doet ie dat ook wel, maar vaak is het einde van mijn filmpje nog een potje geleden ergens,
en niet de pot waar ik op dat moment in zit...
Het klopt vaker niet dan wel.
Verwijderd
Ze erkennen de problemen op de 64man servers, dat het met 24 man ook bagger kan lopen hebben ze dus nog niet helemaal door....
Vanavond denk ik toch maar weer eens een potje wagen, heb wel weer even zin om wat doelloos te knallen na twee maanden alleen maar EVE online te hebben gespeeld. Komt de PS3 ook nog eens aan zijn trekken
Mocht BF4 niets worden dan toch maar weer terug naar BF3/BC2!
FIFA Benelux Administrator
~~~[html]Op de man spelen doen we nergens op tweakers, dus ook niet hier
Er zijn voor de Xbox One en de PS4 platoons beschikbaar, die kun je joinen via de volgende links:
<a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/3571873308087887416/'>Xbox One</a> - <a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/9144291971211376657/'>PS4</a>
Melden dat je gejoined bent is niet nodig.~~~[/html]