Hopen idd, alles >100 kick. Opdonderen, ga maar goeie verbinding verzorgen, dan mag je terugkomen.Martinspire schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 14:49:
Ik hoop alleen wel dat je dan ook pings e.d. kunt zien of dat ze het laten integreren met de vele RCON-tools die je voor PC hebt. Want dan kun je zo'n server ook fatsoenlijk beheren (iets wat bij BF3 ook bijna onmogelijk was)
Denk dat ze daarmee nog even wachten totdat eigenlijk niemand battlefield meer wil spelen omdat mensen het zat zijn, en het dan introduceren als revolutionaire nieuwe mogelijkheid ( wat natuurlijk bullshit is. )Schimanski81 schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 14:51:
Zou wel een leuke verassing zijn als vandaag de custom servers beschikbaar zijn ;-)
Rentservers zijn de oplossing wss, waar je tenminste non-EU mensen eraf kan gooien. Maar eigenlijk hadden ze de restricties voor het joinen van servers buiten je regio strenger moeten maken.
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Met max 48 of 32 players speel je gewoon lag en rubberbanding vrij, had een hoop ergernis gescheeld.
Rent-A-Server zou heel welkom zijn, eindelijk langere potten Conquest en vooral Rush met meer tickets, en EU-only spelers.
Let wel dat er ook een hoop lui zijn die dogtags uit rare windstreken equippen (Maleisie, Quatar, Chili etc) terwijl ze gewoon uit NL komenJeroenimoes schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 15:00:
elke server zit vol met mensen uit alle windrichtingen.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Dit blijft toch mijn multiplayer shooter totdat Planetside 2 naar de PS4 komt.
[ Voor 22% gewijzigd door Mr Ton op 25-03-2014 15:47 ]
Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55
Dat weet ik ook, maar ik kan die lag en rubberbanding op geen andere manier verklarendvdkiwi schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 15:08:
[...]
Let wel dat er ook een hoop lui zijn die dogtags uit rare windstreken equippen (Maleisie, Quatar, Chili etc) terwijl ze gewoon uit NL komen
Mijn NAT type is 2 (open via router) op een 150 Mbps Ziggo bekabelde verbinding... Aan mij zal het niet liggen
Ja leuk is die minigun boost op de transport heli. Nu kun je ook de al zo benadeelde attackheli met gemak de lucht uithalen. Op de NS maps is de attack heli helemaal waardeloos: veel attack-boten die al sterk zijn in luchtafweer; mobile AA, engineers met stingers, transport choppies, de AA mines. Ga d'r maar aan staan met die logge vliegende boten...Mr Ton schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 15:45:
Rent a Server zou inderdaad heel erg welkom zijn. Verder prima patch notes, straks eens kijken of de netcode ook wat is verbeterd. Alleen al de grenade nerfs, kill cam fix zijn ideaal! En ook de transport chopper minigun boost is leuk, hopelijk wordt de transport nog wat vaker gebruikt en zitten er meer mannetjes in wanneer ik hem met mn tank uit de lucht schiet.![]()
Dit blijft toch mijn multiplayer shooter totdat Planetside 2 naar de PS4 komt.
[ Voor 49% gewijzigd door Geronimous op 25-03-2014 16:20 ]
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Reduced the number of how many 40mm HE and LVG rounds players can carry, from 4 to 3.
-Increased the time it takes to get new 40mm round from ammo boxes. The time is longer for HE and LVG grenades and shorter for utility grenades like SMK and FLASH.
XBL: MRE Inc
Xbox Live: Miesjh NL
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dat wordt dus nog een avondje TitanfallRivanov schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 17:20:
Zal vast hier mee te maken hebben.
http://support.xbox.com/en-US/xbox-live-status
Verwijderd
Nja, ben al een week of 2 gestopt met spelen nu.
Wacht zelf al twee weken op een reactie van de "Support Experts" van EA/DICE.
Paar dagen terug nog contact opgenomen, omdat ik geen reactie had. Blijkt dat het tot 3 weken kan duren. :x
Iemand hier al ervaringen met de nieuwe patch?
Gaat specifiek over de patch en niet DLC denk ik.We have rescheduled the Xbox One March 25 game update, and will get back to you when we have more information. Thank you for your patience!
http://battlelog.battlefi...view/2979150493893418736/
/edit: Lees nu dat die patch vereist is om de DLC te downloaden. Dus no patch = no DLC.
[ Voor 14% gewijzigd door Rivanov op 25-03-2014 18:09 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Je kan het ook anders zien.Dynamix schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 18:12:
Het verbaast me dat zoveel spelers uitkijken naar custom servers zodat ze eindelijk de lag wat kunnen inperken... Omgekeerde wereld als je het mij vraagt! Geld toeleggen om een fatsoenlijke game te kunnen hebbenIk steek geen enkele euro meer in BF4!
Een paar knaken uitgeven zodat je gewoon gezellig met je maten kan spelen ipv dat de groep uit een valt door de waanzin die heerst qua servers. + een server waar ik de baas ben, dat scheelt alweer een hoop frustratie, gelijk bullshit ventjes eruit knikkeren.
Verwijderd
[ Voor 36% gewijzigd door Martinspire op 25-03-2014 18:29 ]
Je weet dat je de DLC uit de ingame store moet halen he..Martinspire schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 18:28:
Net even gekeken en de DLC is ook niet te vinden in de Xbox One game/store. Helaas pindakaas dus. Zou overigens de eerste keer zijn dat ze een serieuze bug er nog uit willen halen voordat ze hem uitrollen.
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
http://battlelog.battlefi...view/2979150493893624293/
Als jij graag geniet van de rubberbanding met je vrienden op een betaalde server, dan hou ik je vooral niet tegenFatal Mind schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 18:17:
[...]
Je kan het ook anders zien.
Een paar knaken uitgeven zodat je gewoon gezellig met je maten kan spelen ipv dat de groep uit een valt door de waanzin die heerst qua servers. + een server waar ik de baas ben, dat scheelt alweer een hoop frustratie, gelijk bullshit ventjes eruit knikkeren.
Net op een Euro server Lagging Dam en een Naval Strike map geprobeerd met 64 man CQ, maar nog steeds om te janken... maximaal elastieken. De East US server waar ik nu op zit draait redelijk
/edit: Gast zit Naval Strike te spelen op de PS4?! http://www.twitch.tv/se1pher
[ Voor 35% gewijzigd door Rivanov op 25-03-2014 18:51 ]
Das het mooie van rental servers: Zet de max op 48 players en je hebt nergens last van (behalve de mooie chaos die je hebt met 64 players). Als admin kun je bovendien non-Eu spelers of gasten met een belachelijk hoge ping weigeren.Dynamix schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 18:47:
[...]
Als jij graag geniet van de rubberbanding met je vrienden op een betaalde server, dan hou ik je vooral niet tegen
Net op een Euro server Lagging Dam en een Naval Strike map geprobeerd met 64 man CQ, maar nog steeds om te janken... maximaal elastieken. De East US server waar ik nu op zit draait redelijk
Ik ben trouwens benieuwd of de gun van de rhib boat ook een nerf heeft gekregen. Dat ding is echt OP
Alleen de patch is nog maar verschenen op PS4 volgens mij.
[ Voor 17% gewijzigd door Rivanov op 25-03-2014 19:12 ]
Ja daar staat ie ook niet. Het lijkt me dan ook een DirectX probleempje (bv van 11, die zit dacht ik niet in de 360) waardoor de dlc wat later komtRevoNL schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 18:31:
[...]
Je weet dat je de DLC uit de ingame store moet halen he..
Ik heb vanmiddag om 14u al een paar potjes Naval Strike gespeeld op m'n PS4. Mooie maps wel, maar nog niet genoeg kunnen spelen voor een goed oordeel.Rivanov schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 19:12:
Waarom lees ik op het forum van Battlelog dan alleen maar mensen met PS3 en Xbox360 die NS kunnen downloaden? PS4 en Xbox One is er nog niet..
Alleen de patch is nog maar verschenen op PS4 volgens mij.
Waarom nog niet genoeg gespeeld? Nog steeds volop lag. Waardeloos klotespel, wat mij betreft geen BF5 en al zeker geen premium meer vanaf het begin.
Verwijderd
1 CQ Large: niet te spelen door lag en rubberbanding. Goed oordeel geven over de maps is dan ook niet te doen.
2. Rush: EINDELIJK weer echte Rush maps. Veel flanking mogelijkheden met goede hoogte verschillen. Hier ga ik nog veel plezier aan beleven.
3. Carrier Assault: zie CQ Large.
4. Andere speelmodi speel ik eigenlijk nooit. Geen oordeel dus.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Amitesh
Hello, how are you today ?
you
When can i expect Naval Strike DLC for Xbox One to be released?
you
It should go live today..
Amitesh
I'm sorry to hear this from you, I'll do my best to fix this for you.
Amitesh
We have receive few contacts regarding the issue and DICE is already aware of the issue and working on this to fix this as soon as possible.
Amitesh
Please accept 1 silver battlepack for this inconvenience.
Lekker gefixed dus, die netcodeJackal131 schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 21:27:
Mijn eerste bevindingen van Naval Strike in a nuttshell:
1 CQ Large: niet te spelen door lag en rubberbanding. Goed oordeel geven over de maps is dan ook niet te doen.
2. Rush: EINDELIJK weer echte Rush maps. Veel flanking mogelijkheden met goede hoogte verschillen. Hier ga ik nog veel plezier aan beleven.
Bij alle DLC is het (bij CQL sowieso) onspeelbaar. Ik vraag me dus af waar we op zouden moeten wachten. Als ik een apparaat gekocht zou hebben dat zo waardeloos werkte dan had ik al lang m'n geld terug kunnen hebben. Als het bij BF4 mogelijk zou zijn dan deed ik het meteen, troep is het.Rivanov schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 21:49:
Geef het paar dagen. DLC maps hebben in het begin altijd wat moeite door de vele users. Was met CR en SA ook.
Inderdaad...niet dus.
Ook tijdens Rush nog wel een enorme lagspike meegemaakt, toen een gebouw instortte. Maar af en toe een lagspike (eens per potje), kan ik nog wel mee leven. Klinkt misschien vreemd, maar gezien de situatie met BF4...
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Bv Express Train:
Assault Rifle Ribbon x1 1/1
Kill Assist Ribbon x2 0/2
In a round
Get 10 kills inside the Metro 0/10
In a round
Moet je in een potje 2 kill assist ribbons halen, en kan je in een ander potje de 10 kills in de metro halen?
Zo ook de Perfect Landing assignment:
Moet je eerst 10 uur SA spelen alvoor je de killstreak van 10 moet halen?
[ Voor 37% gewijzigd door Superkiwi op 26-03-2014 07:27 ]
straks de ps3 maar eens aanzetten..
http://blogs.battlefield....ttlefield-4-naval-strike/
/edit:
Volgende week (op z'n vroegst) pas voor PC en Xbox One..
http://battlelog.battlefi...ttlefield-4-naval-strike/We are trying to resolve these problems as quickly as possible and hope to release the update in early April for Xbox One and PC. We also want to remind Xbox One and PC owners of Battlefield 4 Premium that they will have two weeks early access for Naval Strike once it’s released. Thanks for your continued patience and passion for our games.
[ Voor 89% gewijzigd door Rivanov op 26-03-2014 07:41 ]
En wat is dit nou weer voor rare bug dan?
Volgens mij is daar toch niets nieuws aan? Gewoon uitgeven en die patch desnoods later doen. Heel zwak excuus dit.Additionally, we have decided to delay the Xbox One version of Naval Strike because we want to address issues in the animation system that hinder players from engaging targets in set circumstances using popular weapon configurations.
[ Voor 12% gewijzigd door Martinspire op 26-03-2014 08:10 ]
Hahahaha ook precies mijn bevindingen! Wat een dramaJackal131 schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 21:27:
Mijn eerste bevindingen van Naval Strike in a nuttshell:
PSN: Von_Smallhausn
Het lijkt wel dat het qua lag dan veel beter is op de X360 omdat je daar met minder spelers zit. Ik heb nl nog nooit last gehad van lag in conquest.Mon0lith schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 08:35:
[...]
Hahahaha ook precies mijn bevindingen! Wat een drama
Voor mij is ook een vervelende bug van update 8 opgelost....het crashen na ieder potje...gisteren nog niet gebeurd met update 9.
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Verwijderd
Voor de F2000 moet je indd 2 assist Ribbons + 10 kills in een ronde halen.dvdkiwi schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 07:21:
Hoe zit het nou precies met sommige assignments?
Bv Express Train:
Assault Rifle Ribbon x1 1/1
Kill Assist Ribbon x2 0/2
In a round
Get 10 kills inside the Metro 0/10
In a round
Moet je in een potje 2 kill assist ribbons halen, en kan je in een ander potje de 10 kills in de metro halen?
Zo ook de Perfect Landing assignment:
Moet je eerst 10 uur SA spelen alvoor je de killstreak van 10 moet halen?
tip: zorgen dat je in team Rusland komt en dan vanaf een afstandje spammen met airburst op de trappen waar de tegenstanders opkomen. De assists heb je dan al in een minuutje of 5/10 binnen.
moet ik ze gaan unlocken met poep-assignments...
Zelfde als de GOL.
Thanks voor de duidelijkheid in ieder geval
Ik heb dit gisteravond al gedaan. Ik ben na een half uur gelijk maar weer "oude" maps gaan spelen. Hoe ze dit ooit door een test hebben gekregen is mij echt een raadsel.Jeroenimoes schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 08:54:
64 man op de NS maps is inderdaad een drama weer. Begin de hoop langzaam op te geven...
Zo gek is het toch niet? Ieder Premium lid gaat NS spelen zodra beschikbaar.The DenMan schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 09:41:
[...]
Ik heb dit gisteravond al gedaan. Ik ben na een half uur gelijk maar weer "oude" maps gaan spelen. Hoe ze dit ooit door een test hebben gekregen is mij echt een raadsel.
Dat de servers het dan niet aan kunnen vind ik geen verrassing iig.
De andere maps waren prima te spelen gisteravond, sterker nog, ik heb het idee dat het allemaal beter werkt dan voor de update.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Ik weet et niet, zeker gisteravond was et niet te doen ivm lag enzo. Maar ik heb weer m'n twijfels.
Als ze nu gewoon eens zorgen dat er 48 player servers komen, scheelt weer hoop gezeik.
Verwijderd
Vanavond maar BF3 opstarten
[ Voor 8% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 26-03-2014 13:26 ]
November/december,toen was het praktisch onspeelbaar, sinds de update rond kerst gaat het al stukken beter. Natuurlijk heb je nog bugs, glitches en lag, maar zelf merk ik daar lang niet altijd wat van eigenlijk.
Daarbij is het spel als het werkt echt supertof imo.
http://www.reddit.com/r/battlefield_4/On_E schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 13:13:
Ik vind het gezeik over de PS4 versie nogal overdreven, maar goed.
November/december,toen was het praktisch onspeelbaar, sinds de update rond kerst gaat het al stukken beter. Natuurlijk heb je nog bugs, glitches en lag, maar zelf merk ik daar lang niet altijd wat van eigenlijk.
Daarbij is het spel als het werkt echt supertof imo.
Nou als je dit mag geloven is 64p conquest uberhaubt niet te spelen zonder rubberbanding.
Verwijderd
Moet ik hem nou halen ja of nee? Kan ik het gewoon goed spelen of is het zo dat als ik hem nu koop dat ik hem gelijk weer in de kast zet omdat het onspeelbaar is?
En als je vandaag de dag geen last van lag of rubberbanding hebt, dan is er iets mis met je verbinding of je skills want dat is echt wel te merken.
Dit is wel erg overtreden. Ja het begin was dramatisch echter sinds de laatste DLC, viel het reuze mee. Ja af en toe waren er rare kills maar genoeg avonden gehad waar ik nergens last van heb gehad. Zowel rush of conquest. Dit topic bevat veel mensen met klachten, de goede mensen hoor je niet zo erg. Verder zijn de Tweakers wel erg kritisch. Soms worden er punten aangehaald die ik nog nooit ben tegen gekomen.Martinspire schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 13:34:
Het is op beide platformen praktisch onspeelbaar. Verschil is dat ze bij de PC-versie wel meer beheer-tools voor servers hebben en daar dus kicken op hoge ping. Maar dat haalt toch weinig uit met al die bugs die erin zitten.
En als je vandaag de dag geen last van lag of rubberbanding hebt, dan is er iets mis met je verbinding of je skills want dat is echt wel te merken.
+10Martinspire schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 13:34:
Doe het niet! Echt, als je het per se wil hebben, doe het dan pas als je het spel en premium bij elkaar kan kopen in de winkel voor een euro of 35, want meer is het echt niet waard. Het spel is echt niet te spelen.Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 13:21:
God god god, wat is dit lastig.. al weken twijfelen of ik hem nou moet kopen voor de PS4. Heb werkelijk alle BF's thuis liggen, maar dan voor de PC. Omdat mijn PC BF4 niet 100% goed kan draaien en ik een PS4 heb gekocht laatst wou ik eigenlijk BF4 voor de PS4 gaan halen. Maar om de dag lees ik andere berichten, de ene dag dat het fantastisch is en dat er geen problemen zijn, de andere dag dat het onspeelbaar is...
Moet ik hem nou halen ja of nee? Kan ik het gewoon goed spelen of is het zo dat als ik hem nu koop dat ik hem gelijk weer in de kast zet omdat het onspeelbaar is?
Ik had gisteravond m'n 2 potjes Conquest Large op Naval Assault eigenlijk even moeten opnemen en naar ze opsturen, sinds de launch heeft het niet zo erg gestotterd. Compleet onspeelbaar. Zitten de problemen dan echt in de code van het spel of zijn ze te zuinig met server capaciteit?
Dat is dus echt onzin.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 13:15:
[...]
http://www.reddit.com/r/battlefield_4/
Nou als je dit mag geloven is 64p conquest uberhaubt niet te spelen zonder rubberbanding.
Mijn ''skills'' zijn zeker niet goed te noemen, maar je overdrijft echt als je zegt dat ie praktisch onspeelbaar is op de PS4....Martinspire schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 13:34:
Het is op beide platformen praktisch onspeelbaar. Verschil is dat ze bij de PC-versie wel meer beheer-tools voor servers hebben en daar dus kicken op hoge ping. Maar dat haalt toch weinig uit met al die bugs die erin zitten.
[ Voor 52% gewijzigd door On_E op 26-03-2014 14:17 ]
Jij speelt het zonder problemen? Ik heb het nog niet voor mekaar gekregen in elk geval. Geen enkele pot gaat voorbij zonder bullshit glitches/rubber.
Dat zei ik niet, er zit een wereld van verschil tussen 'praktisch onspeelbaar' en 'zonder problemen speelbaar'Verstekbakker schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 14:18:
[...]
Jij speelt het zonder problemen? Ik heb het nog niet voor mekaar gekregen in elk geval. Geen enkele pot gaat voorbij zonder bullshit glitches/rubber.
Ook ik heb last van bugs, glitches, lag en heeeeeel soms nog een crash.
Maar, ik speel ook genoeg potjes waarbij er geen lag/rubberbanding is, gisteravond ook nog bijvoorbeeld, China Rising maps.
Wat ik al eerder zei, in november en december was het inderdaad praktisch onspeelbaar, rond kerst is er een update geweest die veel grote problemen heeft verholpen.
Natuurlijk is het niet helemaal probleemloos maar zeggen dat het onspeelbaar is vind ik gewoon echt zwaar overdreven, en met mij velen anderen want anders zou ik altijd in mijn eentje rondwandelen online toch?
[ Voor 24% gewijzigd door On_E op 26-03-2014 14:23 ]
Als je er geen last van hebt, dan heb je óf veel mazzel (erg onwaarschijnlijk, iedereen die ik ken heeft er last van) óf een kutverbinding en ben jij juist 1 van de redenen dat het bij de rest niet gaat óf heel tolerant/slecht jegens de game. Echt serieus, speel 1 pot conquest online met een server die helemaal vol zit en je zit te laggen waar je bij staat. Ook met 100% network smoothing. Sure, het zal niet élke pot zijn die je online speelt, maar wel de meesten.Versteegrob schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 13:53:
[...]
Dit is wel erg overtreden. Ja het begin was dramatisch echter sinds de laatste DLC, viel het reuze mee. Ja af en toe waren er rare kills maar genoeg avonden gehad waar ik nergens last van heb gehad. Zowel rush of conquest. Dit topic bevat veel mensen met klachten, de goede mensen hoor je niet zo erg. Verder zijn de Tweakers wel erg kritisch. Soms worden er punten aangehaald die ik nog nooit ben tegen gekomen.
Dan ben je niet goed genoeg of niet actief genoeg bezig. Als je de hele tijd zit te campen op een riggeltje aan de buitenkant van de map zul je het misschien niet ervaren, maar dan mag je wat mij betreft sowieso camping simulator 2002 gaan doen.On_E schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 14:16:
[...]
Dat is dus echt onzin.
[...]
Mijn ''skills'' zijn zeker niet goed te noemen, maar je overdrijft echt als je zegt dat ie praktisch onspeelbaar is op de PS4....
Niet goed genoeg?Martinspire schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 14:22:
Dan ben je niet goed genoeg of niet actief genoeg bezig. Als je de hele tijd zit te campen op een riggeltje aan de buitenkant van de map zul je het misschien niet ervaren, maar dan mag je wat mij betreft sowieso camping simulator 2002 gaan doen.
Lekker argument! Snap niet zo goed wat mijn 'skills' te maken hebben met rubberbanding.
Ik camp nooit, altijd onderweg, lopend of in een voertuig.
Omdat je dan gewoon niet door hebt wat er precies mis gaat. Jij zal dan het verschil tussen "hey hij is beter" en "hey de game doet raar" of "hey de server doet raar" niet herkennen.On_E schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 14:24:
[...]
Niet goed genoeg?![]()
Lekker argument! Snap niet zo goed wat mijn 'skills' te maken hebben met rubberbanding.
Ik camp nooit, altijd onderweg, lopend of in een voertuig.
Verder accepteer ik het niet dat er anno 2014 nog games zijn die de netcode niet goed in elkaar hebben zitten.
[ Voor 10% gewijzigd door Martinspire op 26-03-2014 14:26 ]
Oh ja je hebt gelijk, als ik mijn tank om de paar seconden een meter of 5 achteruit zie ''springen'' dan denk ik dat het aan mijn tegenstander ligt.Martinspire schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 14:25:
[...]
Omdat je dan gewoon niet door hebt wat er precies mis gaat. Jij zal dan het verschil tussen "hey hij is beter" en "hey de game doet raar" of "hey de server doet raar" niet herkennen.
Voor degenen die twijfelen over de PS4 versie, er zijn dagelijks honderden zoniet duizenden 64-man Conquest Large potjes bezig, dat kan niet als niemand het speelt omdat het niet werkt.
Wil je een 100% lag/bug/glitch vrije ervaring, dan moet je m niet halen, maar dan kan ik nog tig shooters opnoemen geloof ik.
Kan prima gamen, setup is goed, verbinding ook. Moet wel zeggen dat ik twee weken niet heb kunnen gamen maar de ene laatste DLC was prima qua verbinding. Sommige levels hadden wel is last van rubber banding maar niet heel erg hinderlijk. De laatste DLC speel ik vanavond voor het eerst.Martinspire schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 14:22:
[...]
Als je er geen last van hebt, dan heb je óf veel mazzel (erg onwaarschijnlijk, iedereen die ik ken heeft er last van) óf een kutverbinding en ben jij juist 1 van de redenen dat het bij de rest niet gaat óf heel tolerant/slecht jegens de game. Echt serieus, speel 1 pot conquest online met een server die helemaal vol zit en je zit te laggen waar je bij staat. Ook met 100% network smoothing. Sure, het zal niet élke pot zijn die je online speelt, maar wel de meesten.
[...]
Dan ben je niet goed genoeg of niet actief genoeg bezig. Als je de hele tijd zit te campen op een riggeltje aan de buitenkant van de map zul je het misschien niet ervaren, maar dan mag je wat mij betreft sowieso camping simulator 2002 gaan doen.
Nouja onspeelbaar is voor iedereen anders natuurlijk. Mijn eigen situatie: de PC versie werkt, crasht nooit, en geen rubberbanding. Toch is het spel voor mij onspeelbaar omdat er een belachelijke desync zit tussen wat spelers zien en dat de 'netcode/hitreg/whatever' in minimaal 50% van de gevallen uitmaakt wie een vuurgevecht wint in plaats van de spelers, dat maakt het voor mij onspeelbaar en heb het spel moeten verwijderen.On_E schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 14:20:
[...]
Dat zei ik niet, er zit een wereld van verschil tussen 'praktisch onspeelbaar' en 'zonder problemen speelbaar'
Ook ik heb last van bugs, glitches, lag en heeeeeel soms nog een crash.
Maar, ik speel ook genoeg potjes waarbij er geen lag/rubberbanding is, gisteravond ook nog bijvoorbeeld, China Rising maps.
Wat ik al eerder zei, in november en december was het inderdaad praktisch onspeelbaar, rond kerst is er een update geweest die veel grote problemen heeft verholpen.
Natuurlijk is het niet helemaal probleemloos maar zeggen dat het onspeelbaar is vind ik gewoon echt zwaar overdreven, en met mij velen anderen want anders zou ik altijd in mijn eentje rondwandelen online toch?
Maar als ik dan zie hoe CQ 64p het doet op Lancan Dam of op de nieuwe Naval Strike maps op de PS4 dan verbaast het me echt dat er uberhaubt nog mensen op de server zitten, want dat lijkt in mijn ogen echt onspeelbaar.
Ik wou er ook geen discussie mee uitlokken, alleen uit solidariteit de PS4 bezitters een hart onder de riem steken omdat die nóg harder genaaid lijken door DICE dan ik en m'n pre-order.
Tsja, laten we het daarop houden dan, dat ''onspeelbaar'' voor iedereen anders is.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 14:38:
[...]
Nouja onspeelbaar is voor iedereen anders natuurlijk. Mijn eigen situatie: de PC versie werkt, crasht nooit, en geen rubberbanding. Toch is het spel voor mij onspeelbaar omdat er een belachelijke desync zit tussen wat spelers zien en dat de 'netcode/hitreg/whatever' in minimaal 50% van de gevallen uitmaakt wie een vuurgevecht wint in plaats van de spelers, dat maakt het voor mij onspeelbaar en heb het spel moeten verwijderen.
Maar als ik dan zie hoe CQ 64p het doet op Lancan Dam of op de nieuwe Naval Strike maps op de PS4 dan verbaast het me echt dat er uberhaubt nog mensen op de server zitten, want dat lijkt in mijn ogen echt onspeelbaar.
Ik wou er ook geen discussie mee uitlokken, alleen uit solidariteit de PS4 bezitters een hart onder de riem steken omdat die nóg harder genaaid lijken door DICE dan ik en m'n pre-order.
Zelf vermaak ik mij prima met de game, zeker als ik op een server terecht ben gekomen die goed lijkt te werken.
Klopt.Verstekbakker schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 14:43:
Iedere 3 seconden een meter worden teruggetrokken als een elastiekje noem ik gewoon onspeelbaare alpha-status crap. Iets anders is het niet.
Maar dit heb ik hooguit 1 keer in de 10 potjes, en dan wissel ik van server, opgelost.
Dan wrijf maar in je handjes, want ik heb het andersom; 1 op 10 heeft het niet of een enkele keer...On_E schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 14:46:
[...]
Klopt.
Maar dit heb ik hooguit 1 keer in de 10 potjes, en dan wissel ik van server, opgelost.
Dat zal ik dan maar doen!Verstekbakker schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 14:54:
[...]
Dan wrijf maar in je handjes, want ik heb het andersom; 1 op 10 heeft het niet of een enkele keer...
Heb er *even afkloppen* ook sporadisch last van momenteelOn_E schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 14:46:
[...]
Een maand geleden was het nog 50% van de potjes, ik denk dat ik nu onder de 10% last van heb.
Speel ook vaak op dezelfde servers, zo gauw er 1 bevalt gaat ie in de favorietenlijst
Dat doe ik dus ook!frank131331 schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 15:00:
[...]
Heb er *even afkloppen* ook sporadisch last van momenteel![]()
Een maand geleden was het nog 50% van de potjes, ik denk dat ik nu onder de 10% last van heb.
Speel ook vaak op dezelfde servers, zo gauw er 1 bevalt gaat ie in de favorietenlijst
Verwijderd
Het is niet echt goed speelbaar nee.Vibravis schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 15:29:
Ik heb zojuist mijn bf4 disc uit de ps4 gehaald. Ik ben er klaar mee. Wat een waardeloos spel is dat zeg. Ik vind het een schande met hoofdletters. Het is niet speelbaar. Dice en EA moeten zich diep en diep schamen voor zo'n slecht product.
Ghosts is wel heerlijk speelbaar.
Verwijderd
Tja dat vroeg ik me dus af, als BF4 dus echt onspeelbaar is,... wat is dan het alternatief? Cod is na Cod4 op de PC alleen maar berg afwaarts gegaan...Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 15:36:
[...]
Het is niet echt goed speelbaar nee.
Awesomenauts Assemble, NOG leuker dan Battlefield.Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 15:49:
[...]
Tja dat vroeg ik me dus af, als BF4 dus echt onspeelbaar is,... wat is dan het alternatief? Cod is na Cod4 op de PC alleen maar berg afwaarts gegaan...
Edit: Ik lees net een info venster in BF4. Naval Strike Delayed tot minimaal begin April. Dan maar weer een potje FIFA. Dice go fuck yourself!
[ Voor 66% gewijzigd door eazy_emco_87 op 26-03-2014 17:30 ]
Je kan kuchen wat je wilt. Dit is toch weer de derde keer dat ik word belazerd door EA en DICE. Ze hebben doodleuk meer dan 100,- euro van me gestolen met de verkoop van dit wanproduct. FUCK YOU EA & DICE!
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
iets met ezel en stoten aan een steen.... Je hebt zelf de keuze gemaakt te betalen voor bf4 en premium, dus stelen kan dan niet, hoogstens een niet goed werkend product geleverd tov van wat ze doen voorkomen dus komt dat neer op dwaling.eazy_emco_87 schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 17:32:
[...]
Je kan kuchen wat je wilt. Dit is toch weer de derde keer dat ik word belazerd door EA en DICE. Ze hebben doodleuk meer dan 100,- euro van me gestolen met de verkoop van dit wanproduct. FUCK YOU EA & DICE!
daarbij wat heeft dice nog meer verkloot dan? bf3, tja was idd in begin niet zo goed maar is verder nu prima game, daarvoor was bad company 2, en dat was een top game.
Daarbij zullen ze dit hier waarschijnlijk niet lezen.
[ Voor 14% gewijzigd door SouLLeSSportal op 26-03-2014 17:40 ]
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Leuke mappen, ze doen me denken aan Paracel en Kargh:
Je hebt echt een goed team nodig anders kom je er niet doorheen.
Verder een paar SA assignments gehaald; uren cq large gespeeld zonder problemen
Een totaal niet werkend product verkopen en dan maximaal 24 uur geven om je geld terug te vragen! Dat vind jij geen stelen? Dus jij koopt een nieuwe auto. Helemaal mooi is die en rijd perfect de eerste dag. En de volgende dag verrot. Jij naar de garage ben je net een uurtje te laat. Sorry we kunnen je niet helpen dus doei aaaand your money is goneee! En met 3e keer belazerd bedoel ik: Game op de markt brengen die totaal niet af is. DLC uit brengen die het alleen maar erger maakt. Updates uit brengen van meerdere Gb die het alleen maar erger maken. En mij voor premium laten betalen terwijl ik dus toch weer langer moet wachten.SouLLeSSportal schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 17:37:
[...]
iets met ezel en stoten aan een steen.... Je hebt zelf de keuze gemaakt te betalen voor bf4 en premium, dus stelen kan dan niet, hoogstens een niet goed werkend product geleverd tov van wat ze doen voorkomen dus komt dat neer op dwaling.
daarbij wat heeft dice nog meer verkloot dan? bf3, tja was idd in begin niet zo goed maar is verder nu prima game, daarvoor was bad company 2, en dat was een top game.
Daarbij zullen ze dit hier waarschijnlijk niet lezen.
[ Voor 18% gewijzigd door eazy_emco_87 op 26-03-2014 18:29 ]
Nu we toch bezig zijn de foutjes van het spel aan te geven
Ze moeten ook maar eens fixen dat de assignments die al behaald zijn steeds maar weer als
onvoltooid te zien zijn, na ieder potje (voornamelijk Multi Talent, Need only One en Express Train).
[ Voor 16% gewijzigd door Superkiwi op 26-03-2014 18:31 ]
Agree, Ghosts op de PS4 is top.Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 15:36:
[...]
Het is niet echt goed speelbaar nee.
Twijfelde nog om BF4 te halen maar ik merk gewoon dat teveel mensen klagen over het feit dat ''het spel nog niet af is''
Nu kan hij blijkbaar niet online omdat hij ergens heeft aangegeven dat hij nog geen 18 is...
Zijn ouders bellen me nu op (en zijn dus akkoord dat hij het speelt) of dit op te lossen valt.
Nu ben ik meer van de pc's dus ik durf dit zo niet te zeggen.... Wellicht dat iemand mij hier kan vertellen of en hoe dit aan te passen valt?
Bedankt alvast.
Mike
Listen, here's the thing. If you can't spot the sucker in the first half hour at the table, then you ARE the sucker.
Maar.. leveldesign is wel echt goed! VOor wat ik vanavond gezien heb.. damn! Ga ik wel me wel uren in vermaken!
Dus hop hop! Fix de rubberbanding/lag DICE zodat de echte fun (QC) kan beginnen!
Mag ik vragen wat dat boeit ? Alle servers volgen dezelfde maprotatie en hebben dezelfde bullshit ?benmoei schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 15:45:
Mijn favoriete serverlijst is dus na de update ineens leeg... handig
Het is inmiddels bekend dat jij het een kutspel vindt. Misschien dan een ander topic opzoeken oid? Het voegt namelijk vrij weinig toe om dit om de 10 posts te zeggen. Ik vermaak me prima met het spel, neem zo nu en dan wat lag voor lief. Misschien dat ik al wat langer online speel om me niet meer zo te ergeren aan zulke zaken (denk aan socom 2 op de PS2). Maar als ik me zo zou ergeren zoals jij (en meerdere mensen in dit topic) is het misschien handiger de disc in de fik te steken en door te lopen.Fatal Mind schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 22:11:
[...]
Mag ik vragen wat dat boeit ? Alle servers volgen dezelfde maprotatie en hebben dezelfde bullshit ?
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Ik ben inderdaad 1 van de mensen die zich mateloos ergert aan de lag en de rubberbanding. De reden dat ik wel speel en het slechte dan maar op de koop toe neem is dat we vaak met een erg gezellige groep spelen. We hoppen van de ene server naar de andere in de hoop een server te vinden waar de lag en rubberbanding dusdanig is, dat er mee te leven valt. Heel af en toe maken we het mee dat we een potje spelen wat wel soepel loopt, maar dat is maar zelden.Sandyman538 schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 22:23:
[...]
Maar als ik me zo zou ergeren zoals jij (en meerdere mensen in dit topic) is het misschien handiger de disc in de fik te steken en door te lopen.
Dit heeft waarschijnlijk met zijn Xboxlive gamertag te maken. Of de family settings van de Xbox zelf. Het eerst is op te lossen door een andere email te linken (nu van de ouders) aan de gamertag en opnieuwe aangeven wie je bent en hoe oud je bent. Het 2e punt is op te lossen door op de xbox naar settings te gaan en de family settings aan te passen. Weet niet precies wat er staat, maar daar is het wel simpel op te lossen.michealmcdermot schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 21:46:
Vraagje, mijn neefje heeft BF4 gekocht voor de xbox360 en hij heeft een abo aangeschaft voor €50 om online te kunnen spelen.
Nu kan hij blijkbaar niet online omdat hij ergens heeft aangegeven dat hij nog geen 18 is...
Zijn ouders bellen me nu op (en zijn dus akkoord dat hij het speelt) of dit op te lossen valt.
Nu ben ik meer van de pc's dus ik durf dit zo niet te zeggen.... Wellicht dat iemand mij hier kan vertellen of en hoe dit aan te passen valt?
Bedankt alvast.
Mike
Succes!
~~~[html]Op de man spelen doen we nergens op tweakers, dus ook niet hier
Er zijn voor de Xbox One en de PS4 platoons beschikbaar, die kun je joinen via de volgende links:
<a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/3571873308087887416/'>Xbox One</a> - <a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/9144291971211376657/'>PS4</a>
Melden dat je gejoined bent is niet nodig.~~~[/html]