Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:21
Prima! :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Hellmouth
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 29-10-2023
Probleem al opgelost

[ Voor 89% gewijzigd door Hellmouth op 12-03-2014 19:40 ]

• martijn-
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:16
Hellmouth schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 19:22:
Heb net Premium gekocht via de Store.
Netjes geinstalleerd en kreeg een melding : Thanks for buying Premium blabla.
Maar nu kan ik nog steeds geen server joinen als ik een SA of CR server wil joinen, er staat dan nog steeds onder ''buy dlc''.

Iemand enig idee wat ik verkeerd doe ?
Je moet de dlc ook nog downloaden.

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:34

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Op de Xbox One zie ik Carrier Assault staan bij Quick Match. Ook bij server browser zie ik de nieuwe maps staan. Helaas kan ik nog geen nieuw potje starten. You are missing one or more DLCs played on this server. Wanneer komen deze maps uit?

Verwijderd

De 18e voor premium :)

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
18e zeg je ? Heb je toevallig een bron die dat vermeld ? Ik zie zelf net plaatjes die zeggen 30ste ?

Verwijderd

http://mp1st.com/2014/02/...arch-18-according-amazon/ ;)

Ook op battlelog en reddit zag ik meerdere bevestigingen voor de 18e voorbij komen btw, en idd origin zegt de 18e voor pc, dus console wss ook..

[ Voor 109% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2014 21:39 ]

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:41
Zal wel 18e op Xbox One zijn en de rest een week later. Waarna de week daarop weer non-premium Xbox One en de week daarop non-premium overig.
Al zou het me niet verbazen als het toch later wordt ivm Titanfall launch.

[ Voor 21% gewijzigd door Martinspire op 12-03-2014 21:59 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Verwijderd

Alleen SA was eerst exclusive op Xbone toch?

• Martinspire
Verwijderd schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 23:26:
Alleen SA was eerst exclusive op Xbone toch?
Niet dat ik weet hoor? http://venturebeat.com/20...e-before-other-platforms/
In addition to the demo, EA games executive vice president Patrick Söderlund confirmed that Xbox One will get Battlefield 4 map packs before other platforms.
Was bij China Rising toch ook al zo?

[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 13-03-2014 03:43 ]

Verwijderd

Is het het waard dit spel nu te halen voor de PS4? Of is het nog steeds niet best?

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
De laatste keer dat ik het speelde (zondag ofzo) was het zwaar klote. Continue last van verbindingsproblemen. Zonde van je geld als je het mij vraagt.

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:13

Sandyman538

SandstorM [148839]

Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 08:04:
Is het het waard dit spel nu te halen voor de PS4? Of is het nog steeds niet best?
Fantastisch spel. Soms zul je wat lag ervaren vooral op de grote maps, maar de enorme klaagzangen die ik hier soms lees kan ik niet delen. Het klopt, soms heb je een wat minder potje, maar heb er nu zo'n 50 uur in zitten waarvan ik toch zo'n 45 uur als dikke pret weg kan schrijven en 5 uur met wat frustratie's.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

• Fatal Mind
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 21:36:
http://mp1st.com/2014/02/...arch-18-according-amazon/ ;)

Ook op battlelog en reddit zag ik meerdere bevestigingen voor de 18e voorbij komen btw, en idd origin zegt de 18e voor pc, dus console wss ook..
Hmm, dan zal het wel inderdaad, reden waarom ik vroeg aan je is omdat ik nog geen 10 minuten daarvoor plaatjes van battlelog zag waar op stond de 30ste.

Ik snap van mezelf eigenlijk ook niet waarom het me iets interesseert, met iedere map pack die ze releasen stoor ik me harder en harder aan de hoeveelheid domme fails die erin zitten. Maar toch, nieuwe maps :9~

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 08:04:
Ik speel op de 360 en heb inmiddels 190 uur erin zitten maar ik kan het je juist niet aanraden.
Het spel is nog steeds totaal niet goed, de laatste patch heeft niet veel goeds gebracht.
Momenteel heb je nog altijd:

Netregistratie problemen..
Onzichtbare enemies komen nog voor.
Het duurt tot 5 seconden na het spawnen voor je gun etc geladen is, niet alleen bij een nieuwe ronde maar elke x.
Killcams geven momenteel bijna constant de verkeerde personen weer, soms zie je een mbt aan de andere kant van de map terwijl e door de soldier achter je geknived wordt en andere keren zie je gewoon je teamgenoot naast je terwijl je gesniped werd etc.
Soms spawn je op de base en spawn je ergens waar je niet hoort en moet redeployen, heb dit op zowel oude en nieuwe maps al gehad.
Regelmatig laad de boel niet door, hierdoor ziet alles er vreemd uit zeg maar wat e normaal de eerste halve minuut hebt blijft constant, inc de guns die niet laden en geluid wat raar doet, als je dan de server probeert te verlaten crasht je game.
Ik heb zelf, en ook van anderen gehoord dat caspian border regelmatig in een "infinite load" blijft hangen.
Geluid valt nog altijd soms compleet weg.
Dan nog de vele random issues, zo werdt ik gisteren door een m2 slam in 1x neergehaald met een heli terwijl ik er 7 a 8 meter overheen vloog, er gebeurt constant te veel onzin waar je je aan ergert.

Het grootste probleem blijft overigens wel de ronduit belachelijke registratie, er komen elke dag vele clips bij van gasten die een complete clip legen op iemand binnen 2m en die gaan gewoon niet dood.

Kortom, als je wilt stressen en veel frustratie aankan en denkt dat het spel binnekort gefixt wordt dan kan je hem idd halen.. Wanneer het werkt is het een prima spel.
Maar wanneer je lekker wilt ontspannen, raad ik je absoluut aan voor wat anders te gaan en wachten tot bf4 beter gepatched wordt!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-11 19:37

Tags NL

Harmful or Harmless?

Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 11:39:
[...]

Ik speel op de 360 en heb inmiddels 190 uur erin zitten maar ik kan het je juist niet aanraden.
Het spel is nog steeds totaal niet goed, de laatste patch heeft niet veel goeds gebracht.
De laatste patch heeft veel gefixed, maar.. Ik heb een Xbox One, BF4 is voor de 360 gewoon too much IMHO. Veel van de genoemde problemen herken ik niet of nauwelijks...

https://powershellisfun.com

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 11:39:
en heb inmiddels 190 uur erin zitten maar ik kan het je juist niet aanraden.
Maar wanneer je lekker wilt ontspannen, raad ik je absoluut aan voor wat anders te gaan en wachten tot bf4 beter gepatched wordt!
Dit begrijp ik dan totaal niet. Je vind het een slecht spel om alle redenen die je noemt en geeft aan als iemand lekker doelloos wil ontspannen die beter iets anders kan doen, maar je hebt er wel al lachend 190 uur inzitten! Dat is twee maanden lang elke avond van 20.00 tot 23.00 uur gamen, maar je vind het een slecht spel 8)7

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:33

zAo

GPLv2 Fanboy

Sandyman538 schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 14:22:
[...]

Dit begrijp ik dan totaal niet. Je vind het een slecht spel om alle redenen die je noemt en geeft aan als iemand lekker doelloos wil ontspannen die beter iets anders kan doen, maar je hebt er wel al lachend 190 uur inzitten! Dat is twee maanden lang elke avond van 20.00 tot 23.00 uur gamen, maar je vind het een slecht spel 8)7
Haha ^^ :)

Sinds de laatste patch zijn er weer wat irritante zaken geintroduceerd, maar ik vermaak me over het algemeen prima met deze game op de PS4. Eigenlijk zijn alleen de 'netcode' problemen de enige echte bron van ergenissen.

Wel is het triest dat de serie zo extreem als geldmachine wordt gebruikt en dat het ene issue wordt gefixt, maar domme nieuwe zaken worden geintroduceerd (of opgeloste bugs uit BF3!) die met 1 testrondje boven water hadden gekomen.

Verwijderd

Ja, maar ik speel voornamelijk s'avonds van 22 tot ergens in de nacht met clangenoten, dit deden we ook al op BF3 en is gewoon iets standaards geworden ;)
Echter zijn er van het groepje vaste spelers momenteel nog maar weinig over hoor, plus het feit dat ik momenteel alleen BF4 heb om te gamen zorgt er ook voor dat ik niet veel anders kan haha.

Overigens probeer ik je wel eerlijk advies te geven, ik zou als ik het van te voren had geweten absoluut BF4 nog niet gekocht hebben.

Dat mijn aangehaalde punten enkel voor X360 en PS3 gelden is eigenlijk niet waar, de killcam bug geldt voor alle platformen en is ook iets waar officieel al op gereageerd is door DICE.
Dat de hitregistratie, rubberbanding en lag er is op elk platform is ook bekend.
Random verkeerd spawnen wordt ook gewoon op elk platform gemeld, zowel op reddit als battlelog.
Onzichtbare soldiers, tsja, ook dit is gewoon voorbij gekomen op elk platform hoor..
Dat de textures niet doorladen, zal wellicht een X360/PS3 issue zijn dat weet ik niet helemaal.

Wel is het zo dat er vele random issues zijn, zoals op oman waar de eigen AA ai gewoon je kan neerschieten, rpg wat bijvoorbeeld nog altijd afwijkt, eigenlijk te veel om op te noemen haha..

Het blijft je eigen keuze, maar BF4 is absoluut een bron van frustratie en totaal niet af momenteel dus weet waar je aan begint.. ;)
Het enige waar ik het mee eens ben is de netcode, de lag en het rubberbanden.
Maar het is nu ook weer niet zo dat het daarom gelijk een kutspel is.
Niet op cq large spelen en de lag en rubberbanding zijn al weg.
De slechte netcode is af en toe kut, maar nu ook weer niet zó overmatig aanwezig.
Al met al blijft het een supervet spel met wat foutjes die ze hopelijk op gaan/kunnen lossen.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:01
Heb gister avond weer lekker rush gespeeld op second assault. Die maps spelen toch een stuk lekkerder.. Ook de jet gameplay lijkt een stuk beter te zijn..

Enige wat ze weg mogen laten is die zandstorm op Oman haha! Al is het als attacker met de choppie+infrarood gunner wel makkelijk.

En natuurlijk nog verliefd op mijn f2000 O-)

[ Voor 8% gewijzigd door Henkie op 14-03-2014 06:03 ]

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

• CreativeSkills
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17-11-2024
Dag allen,

Paar dagen geleden Battlefield 4 gekocht.
Na een paar dagen spelen tot de conclusie gekomen dat ik echt totaaaaaal geen idee heb waar ik mee bezig ben.. :)
Beetje ervaring met COD, maar meer ook echt niet met shooters.

Iemand tips voor beginners?
Misschien tutorials of wat dan ook?
Lijkt me zo een vet spel, maar met mijn achterstand ten opzichte van bestaande spelers lijkt er geen beginnen aan... :)

FFXIV: Brawny Brawler

• Kjid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-09 08:51
CreativeSkills schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 10:52:
Dag allen,

Paar dagen geleden Battlefield 4 gekocht.
Na een paar dagen spelen tot de conclusie gekomen dat ik echt totaaaaaal geen idee heb waar ik mee bezig ben.. :)
Beetje ervaring met COD, maar meer ook echt niet met shooters.

Iemand tips voor beginners?
Misschien tutorials of wat dan ook?
Lijkt me zo een vet spel, maar met mijn achterstand ten opzichte van bestaande spelers lijkt er geen beginnen aan... :)
Join altijd een squad die samen allemaal veel kills hebben en loop dan met hun mee, dan sta je er tenminste niet alleen voor :) Misschien kan je dan hier en daar wel een kill maken.
In het BF3 topic staat nog wel een lijstje handigheidjes.
Onder andere:

-Pas je klasse, wapen en perks aan per map. Op Locker bv hoef je geen engineer te spelen, daar is medic (met health packs) nuttiger.
-Gebruik je klasse waarvoor ie bedoeld is; ga niet als engineer op een afstandje liggen schieten maar probeer voertuigen uit te schakelen en hou team voertuigen rijdend.
-Werk als squad. Samenwerken is de sleutel tot succes in BF.
-Spotten. Als jij de vijand niet kan raken kunnen je teamgenoten hem op de map zien en actie ondernemen.
-Speel voor de objectives. Objectives leiden naar een overwinning.
-Speel met een headset. Dit speelt zo veel makkelijker vanwege communicatie.

Maar vooral: geniet van het spel!
Het is een groot spel wat voor beginners nogal intimiderend kan zijn.
Maar het komt wel goed ;)
Tip voor je audio settings: zet je geluid op war tapes.

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

Kjid schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 10:59:
[...]

Join altijd een squad die samen allemaal veel kills punten hebben en loop dan met hun mee, dan sta je er tenminste niet alleen voor :) Misschien kan je dan hier en daar wel een kill maken.

• Kapotlood
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16:28
@dvdkiwi; dat is goed dat je 't zegt! Weet iemand hoe je, voordat je een server/game in gaat, je characters kan customizen? Ik loop me werkelijk helemaal scheel te zoeken naar deze mogelijkheid, maar ik kan 't nergens vinden :)

Ik wil inderdaad alle 4 de classes zoveel mogelijk customizen, maar vooralsnog kan ik dat alleen als ik in een game zit. Vervelende daaraan is dat je soms minuten bezig bent om je class helemaal naar wens te krijgen… iets wat niet altijd (begrijpelijk) gewaardeerd wordt door de mensen in je team.
Ik had het ook wel fijn gevonden als er in het hoofdmenu een customize optie te vinden zou zijn...

• m-unit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:26

m-unit

PSN: sjaak99 //

Probeer het eens via deze link

http://battlelog.battlefield.com/bf4
joramoudenaarde schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 13:58:
@dvdkiwi; dat is goed dat je 't zegt! Weet iemand hoe je, voordat je een server/game in gaat, je characters kan customizen? Ik loop me werkelijk helemaal scheel te zoeken naar deze mogelijkheid, maar ik kan 't nergens vinden :)

Ik wil inderdaad alle 4 de classes zoveel mogelijk customizen, maar vooralsnog kan ik dat alleen als ik in een game zit. Vervelende daaraan is dat je soms minuten bezig bent om je class helemaal naar wens te krijgen… iets wat niet altijd (begrijpelijk) gewaardeerd wordt door de mensen in je team.

PSN: sjaak99 //

Voor het customizen van je soldier bedoel je?
Als ik zit te gamen staat mijn PS4 aan, niet mijn pc (staat aan de andere kant van de kamer ook) ;)
In BF3 kon het toch ook gewoon in het menu?

*Kiwi moet snel eens Black Flag uitspelen, dan kan BF4 er weer in!!*

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ik raad het iedere nieuwe BF speler aan om sowieso de "How to be a better noob" videos van XFactor op Youtube te kijken. Zijn grotendeels BF3 gebaseerd maar prima toepasbaar op BF4. Erg leerzame stof vind ik.

• Kapotlood
Je kan een hoop aan je avatar aanpassen buiten de game om (in de instellingen dus), maar zodra je de individuele classes (engineer, scout, e.d.) wil aanpassen, dan kan dat alleen in-game… als je dood bent gegaan of voordat je bent begonnen. Dat was een beetje m'n punt/probleem, omdat je dan soms minuten kan knutselen aan de uitrusting voordat je weer gaat spelen. Iets wat best vervelend voor je team kan zijn :)

• PsychoMantis_NL
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16:56

PsychoMantis_NL

PSN: PsychoMantis_NL

Dat is niet waar.

Via Battlelog -> Soldier -> Loadout kun je ook buiten de game om (zelfs als je offline bent) je loadout aanpassen. Deze wordt dan naar je console gepushed als je online komt.

Ook tijdens het spelen werkt dit prima, je krijgt dan rechts bovenin je scherm (op de TV dus) een popupje met "Your loadout has been updated". De volgende keer dat je dan dood gaat is de loadout aangepast en kun je direct weer verder :)

En omdat pics meer zeggen dan 1000 woorden :+

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/9KVD3sgl.jpg
Overzicht

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/rSokxV3l.jpg
Loadout aanpassen

P.s.: Battlelog lijkt wat kuren te hebben, waardoor al m'n stats op 0 staan en m'n wapens gereset zijn, maar het gaat om het idee :p

[ Voor 7% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 14-03-2014 18:26 ]

PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V

• Kapotlood
@PsychoMantis_NL; thanks! Dát is nog eens handig… ik zocht me een ongeluk in de game zelf, maar ik had geen idee dat dit via je Battlelog gedaan kon worden. 't Zou leuk/handig zijn als deze optie ook in-game zou zijn (zo te zien komen die plaatjes van de website en niet van de in-game Battlelog) :)

• PsychoMantis_NL
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16:56

PsychoMantis_NL

PSN: PsychoMantis_NL

Die plaatjes komen inderdaad van de website af ja.

Ik vind het via battlelog ideaal werken omdat er nagenoeg geen vertraging in zit bij het wisselen, je alle statistieken lekker op je dooie gemak kunt bekijken en alle relevante data toch daar vandaan komt :)

Ik heb altijd als ik speel een aantal battlelog vensters open staan met loadout, statistieken, server browser (die ook perfect werkt) en reportages waar ik dan een beetje tussen switch om een beetje bij te blijven :p

Af en toe wat statistieken van Symthic erbij als ik helemaal wil klooien en ik vermaak me prima :+

PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V

Verwijderd

Ik heb zojuist BF4 voor de ps4 gekocht. Maar wat is hier next gen aan eigenlijk? Grafisch is het vergeleken met de pc zeer matig. Conquest mag je blij zijn als je op drukke stukken 30 fps haalt. Nu kan ik daar nog overheen kijken aangezien de console gewoon minder krachtig is. Maar die rubberbanding/lag maakt het spel echt onspeelbaar.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 14:36:
Ik heb zojuist BF4 voor de ps4 gekocht. Maar wat is hier next gen aan eigenlijk? Grafisch is het vergeleken met de pc zeer matig. Conquest mag je blij zijn als je op drukke stukken 30 fps haalt. Nu kan ik daar nog overheen kijken aangezien de console gewoon minder krachtig is. Maar die rubberbanding/lag maakt het spel echt onspeelbaar.
Dan breng je hem terug, of verkoop je hem....

• Lomp
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-07 20:02
Of je gaat hem nu op de ps3 spelen, als je hem daarna weer op de ps4 speelt dan voelt die wel aan als next gen.

• eazy_emco_87
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-03 10:31
gamepc punt nl

Verwijderd

gisteren premium aangeschaft, had wel iets raars op operation Metro. Ik werd opeens 'boven op' de map gespawnd. Heel raar, maat verder wel weer leuk nieuwe maps. Ik heb wel foto's van de rare spawngebeurtenis maar ik weet niet hoe ik ze hierop moet zetten.. 8)7

[ Voor 103% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2014 07:24 ]

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:59

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Gisteren maar eens Obliteration gespeeld. Ging verbazend goed, dat wil zeggen....zo goed als lag en rubberbanding vrij. Heel potje gevlogen en maar 1x gemerkt dat ik even werd teruggezet en zelfs dat was echt minimaal....

Heb echt het idee dat lag en rubberbanding minder voorkomt in de kleinere game modes. CQ Large is gewoon killing....

XBL: MRE Inc

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:12
Rubberbanding is ook het meeste aanwezig op CQ Large, bij 64 spelers.
Obliteration is met minder spelers, dus ook minder aanwezig. En ik vind het nog altijd een van de leukste spelmodi! Actionpacked, en je gaat snel dood, maar heb af en toe van de spanning wel mijn hart in mijn keel zitten, vooral als ik de bom heb en op een objective afraas :D

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-11 19:37

Tags NL

Harmful or Harmless?

MRELynx schreef op maandag 17 maart 2014 @ 09:33:
Gisteren maar eens Obliteration gespeeld. Ging verbazend goed, dat wil zeggen....zo goed als lag en rubberbanding vrij. Heel potje gevlogen en maar 1x gemerkt dat ik even werd teruggezet en zelfs dat was echt minimaal....

Heb echt het idee dat lag en rubberbanding minder voorkomt in de kleinere game modes. CQ Large is gewoon killing....
Was prima te doen inderdaad, maar merk hetzelfde bij Rush/Domination/Team Deathmatch en volgens mij ook CTF. Maar Conquest Large is gewoon leuk, veel spelers en vehicles en action.. Wou dat het gewoon lag-free kon zijn wat het af en toe wel is tot 22:00

https://powershellisfun.com

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-07 09:44
Beste mensen, wat is de beste manier om op de Xbox 360 up te graden naar BF 4 premium?

Ik heb nu de pre-order versie (China Rise heb ik dus al)

Met MS punten kan niet meer en ik ben een beetje huiverig om mijn Visa aan de Xbox te koppelen.

Edit: 'Microsoft Gift Cards' waren voorheen 'Microsoft Points' lees ik nu. Dus een gift card kopen van 50 balle en redeemen?

is alleen geldig voor Europese accounts en ik heb een US account aangemaakt destijds. :(

[ Voor 31% gewijzigd door Mandrake466 op 17-03-2014 12:34 ]

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

• eazy_emco_87
Mandrake466 schreef op maandag 17 maart 2014 @ 12:20:
Beste mensen, wat is de beste manier om op de Xbox 360 up te graden naar BF 4 premium?

Ik heb nu de pre-order versie (China Rise heb ik dus al)

Met MS punten kan niet meer en ik ben een beetje huiverig om mijn Visa aan de Xbox te koppelen.

Edit: 'Microsoft Gift Cards' waren voorheen 'Microsoft Points' lees ik nu. Dus een gift card kopen van 50 balle en redeemen?

is alleen geldig voor Europese accounts en ik heb een US account aangemaakt destijds. :(
Hey,

Kijk even op deze website: http://www.xbox360gold.nl/xbox-gift-cards
Xbox Gift Cards voor Europa, Verenigd Koninkrijk en de Verenigde staten. Volgens mijhebben ze voor de VS alleen 20 Dollar cards en zal je er dus meerdere moeten bestellen. Betaling geschied via ideal en word omgerekend naar Euro's. Ikzelf heb ook een VS Acount. Zelf gebruik ik de * Windows Gift Cards* die je ook bij die site kan kopen. Die zijn volgens mij regiovrij want bij mij worden ze geactiveerd.

Succes ;)

• Miesjh

Miesjh

Is Naval Strike al te downloaden?

• eazy_emco_87
Miesjh schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 10:55:
Is Naval Strike al te downloaden?
Lees er jammer genoeg nog niks over ... :(

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19:53
Morgen komt de trailer van Naval Strike online. Gisteren alleen een teaser. Ik denk dat je de 25e kunt spelen met premium.

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-11 22:28
Ik meen me te herinneren dat Naval Strike vanaf vandaag beschikbaar zou komen.
Heeft zelfs een poosje op battlelog gestaan. Helaas kan ik hier op het werk niet bij battlelog, anders had ik het even opgezocht.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Martinspire
Jackal131 schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 11:46:
Ik meen me te herinneren dat Naval Strike vanaf vandaag beschikbaar zou komen.
Heeft zelfs een poosje op battlelog gestaan. Helaas kan ik hier op het werk niet bij battlelog, anders had ik het even opgezocht.
Nee dat waren geruchten. Blijkbaar doelde dat op de trailer en niet de release ;)

• eazy_emco_87
Martinspire schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 11:59:
[...]
Nee dat waren geruchten. Blijkbaar doelde dat op de trailer en niet de release ;)
Op het interweb wordt door verschillende mensen het volgende gezegd: Release op 25 maart confirmed!

• Geronimous
Lol, de killcards laten soms de meest vreemde dingen zien momenteel. Personen highlighten die niet eens bij je in de buurt zijn of je onmogelijk gedood kunnen hebben :P

Assignments hunten is trouwens wel echt funest voor je skill en spm lol :P Nog wat kills in tanks en Phantom Prospect is rond; kan ik met NS mooi meteen door met Phantom Trainee.

Ben wel benieuwd naar Naval Strike. Toch vermaak ik me ook nog wel met de huidiege expansions. Aan de ene kant vind ik het dus jammer dat ze zo relatief snel na elkaar uitkomen. Ze zouden wat mij betreft liever EERST eens goed kijken naar de zaken die nu veel ergernissen en problemen opleveren...

Maarja, het blijft EA.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Speelt het al iets lekkerder Jeroen?
Black Flag ben ik bijna klaar mee (enkel nog de multiplayer),
daarna wordt het weer BF wat de klok slaat :P

• b.o.n.s
  • Laatst online: 20:47
Ik moet wel zeggen dat het de laatste dagen beter lijkt te lopen.
Network smoothing op 0% + de juiste servers kiezen in de serverlijst (europa, 5 bars) speelt al behoorlijk.
Af en toe merk je dat het minder loopt (zeker tijdens levolution momenten) maar het voelt fijner aan.

• ndonkersloot
  • Laatst online: 14:56
b.o.n.s schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 17:59:
Ik moet wel zeggen dat het de laatste dagen beter lijkt te lopen.
Network smoothing op 0% + de juiste servers kiezen in de serverlijst (europa, 5 bars) speelt al behoorlijk.
Af en toe merk je dat het minder loopt (zeker tijdens levolution momenten) maar het voelt fijner aan.
Network smoothing op 0%? Waar kan je dat doen dan?

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

• Geronimous
Tiwazz schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 20:32:
[...]

Network smoothing op 0%? Waar kan je dat doen dan?
Gewoon bij je opties (ingame). Gameplay tab als ik me niet vergis.

Staat standaard meen ik op 50%. Heb hier zelf nog niet mee geexperimenteerd. Ga ik dan zeker eens proberen :) Kijken wat het fijnst speelt

-edit-

Ik vond dit in een post op reddit:
Network Smoothing Factor ELI5.

Far left - 0%:

Pros:
•Better hit registers at lower latencies (70 and below)
•Lower latency

Cons:
•Possible Choppiness with animations (even more pronounced during or right after death)

Far Right - 100%:

Pros:
•Smoother animations
•Better looking gameplay
•If local host (not server) has high latency, may actually help hit boxes since you are getting the actual information of where the hit box is vs. your local machine "estimating" where it is.

Cons:
•Worse hit registers
•Higher Latency
http://www.reddit.com/r/b...ing_to_0_or_10_to_reduce/

Als ik me nog meer inlees moet je deze instelling laten afhangen van de kwaliteit van je connectie. Als je een goede ping hebt met de server, kun je de network smoothing naar 0% of 10% terugzetten. Je kunt je ping naar de server zien als je met Battlelog op een PC inlogt en de naam van de server aanklikt die je wilt joinen of waar je al op speelt.

[ Voor 63% gewijzigd door Geronimous op 18-03-2014 23:09 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• dangerpaki
  • Laatst online: 20:37
Jeroenimoes schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 22:58:
[...]

Staat standaard meen ik op 50%. Heb hier zelf nog niet mee geexperimenteerd. Ga ik dan zeker eens proberen :) Kijken wat het fijnst speelt

-edit-

[...]

Als ik me nog meer inlees moet je deze instelling laten afhangen van de kwaliteit van je connectie. Als je een goede ping hebt met de server, kun je de network smoothing naar 0% of 10% terugzetten. Je kunt je ping naar de server zien als je met Battlelog op een PC inlogt en de naam van de server aanklikt die je wilt joinen of waar je al op speelt.
In andere woorden: een instelling die je niet aan de eindgebruiker moet overlaten maar die je on the fly moet wijzigen op de achtergrond op basis van de connectie met de server. Ze mogen bij DICE eens echt normaal gaan doen en wat doen aan dat rubber banding en al dat lag.
In BF3 hadden ze het toch beter voor elkaar. En dat had niet zo zeer met hun kunsten te maken maar meer met de hoeveelheid spelers volgens mij. Nu is dat een stuk groter. Dus er zal toch serieus gesleuteld moeten worden aan de network code ipv elke keer maar met smoezen komen waarom het niet aan de game ligt.

[ Voor 10% gewijzigd door dangerpaki op 19-03-2014 09:34 ]

• Jackal131
Op dit moment is er een livestream aan de gang met gameplay van Naval Strike!!!

http://www.battlefield.co.../naval-strike-live-stream

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

En hier een 10 min. gameplay video van Naval Strike. Moet zeggen dat de maps er echt prachtig uit zien!

• Fatal Mind
  • Niet online
kazuka schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 21:14:
En hier een 10 min. gameplay video van Naval Strike. Moet zeggen dat de maps er echt prachtig uit zien!

[video]
Is dat niet altijd zo, ziet er altijd prachtig uit die Battlefield games en hun DLC, maar normaal fuctioneren, ho maar.

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Fatal Mind schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 21:29:
[...]

Is dat niet altijd zo, ziet er altijd prachtig uit die Battlefield games en hun DLC, maar normaal fuctioneren, ho maar.
Er is inderdaad nog genoeg mis met de core game maar maps als Paracel behoren wel tot mijn favorieten dus dit past wel in mijn straatje ;) Zolang de rubberbanding binnen de perken blijft op de nieuwe maps ga ik er weer genoeg plezier aan beleven.

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:21

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Fatal Mind
  • Niet online
kazuka schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 21:32:
[...]

Er is inderdaad nog genoeg mis met de core game maar maps als Paracel behoren wel tot mijn favorieten dus dit past wel in mijn straatje ;) Zolang de rubberbanding binnen de perken blijft op de nieuwe maps ga ik er weer genoeg plezier aan beleven.
Ook wel weer waar, zolang er geen rubberbanding etc is, is het prima te spelen.

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-11 21:26
Naval Strike maps zien er erg gaaf uit, hoewel ze ook wel weer veel op elkaar lijken. Ook de levolution lijkt niet heel erg spectaculair, maar dat hoeft wat mij betreft ook niet. Erg zin om deze DLC op te pakken!

FIFA Benelux Administrator

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
1 Pot zonder lag kunnen spelen, daarna meteen weer onspeelbaar. Wat een kutspel, echt.

• dangerpaki
  • Laatst online: 20:37
Verstekbakker schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 23:29:
1 Pot zonder lag kunnen spelen, daarna meteen weer onspeelbaar. Wat een kutspel, echt.
En maar DLC's uitbrengen. Echt triest dit. Voorlopig de laatste BF game voor mij. Laat ze het eerst maar eens goed krijgen.

• mobygo76
Ik heb relatief weinig last van de lag. Bepaalde mappen hebben het wel, maar niet overdreven.
Zelf ook erg onder de indruk van de nieuwe mappack. Die oude cannons zien er ook wel heel tof uit.
Tot die tijd nog even Titanfall spelen, maar volgende week wordt het toch gewoon weer bf4 ;)

• Kapotlood
Het wisselt bij mij heel sterk: de ene keer speel ik Conquest zonder problemen, en het volgende rondje loop ik alsof ik zo uit een slapstick film ben gerukt. Ik had het van de week zelfs zo erg dat ik op iemand schoot, een "hit" respons kreeg, en vervolgens werd ik door dezelfde speler neergeknald omdat hij achter me stond.

En dat terwijl m'n internet snel is, en 't maakt ook niet uit of ik via wifi of bekabeld speel… er lijkt een totale willekeur in te zitten.

Ik vind BF4 echt een heerlijk "SOCOM" gevoel hebben (SOCOM 1 voor de PS2), gewoon een stukje nostalisch heerlijk knallen. ('t is een totaal ander spel, maar 't gaat om 't gevoel). Maar het gebeurt in de 4-5 maanden dat het spel uit is nog véél te vaak dat je dit soort belachelijke lag voorgeschoteld krijgt. En om dan inderdaad wel met DLC's uit te komen lijkt me een beetje voorbarig en onterecht… werk eerst de lag weg voordat je weer nieuwe DLC's uit brengt.

Persoonlijk geloof ik niet zozeer dat het aan DICE ligt, maar meer aan het gepush van EA om geld te verdienen in zo'n kort mogelijke tijd (deadlines e.d.). Ik had met andere EA games (o.a. Simcity) precies hetzelfde gevoel, en 't is voor mij voorlopig ook de laatste keer dat ik een EA-gerelateerde game koop.

Een nogal negatief verhaal misschien, en als BF4 goed werkt is 't ook echt genieten, maar de slordigheidjes spatten er soms echt van af. 't Is gewoon te zien dat er qua deadline te hard gepushed is.

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-07 09:44
@eazy_emco_87 Thanks! :)

Sinds de laatste BF4 update heb ik weer last van vastlopers zowel op de Slim als Fat Xbox 360.

Anderen ook last?

[ Voor 11% gewijzigd door Mandrake466 op 20-03-2014 12:51 ]

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

• mobygo76
kazuka schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 21:14:

[video]
Dit zijn wel hele gave mappen zeg. Echt zin in. China Rising vond ik een beetje tegenvallen.

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

joramoudenaarde schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 12:21:
Het wisselt bij mij heel sterk: de ene keer speel ik Conquest zonder problemen, en het volgende rondje loop ik alsof ik zo uit een slapstick film ben gerukt. Ik had het van de week zelfs zo erg dat ik op iemand schoot, een "hit" respons kreeg, en vervolgens werd ik door dezelfde speler neergeknald omdat hij achter me stond.

Persoonlijk geloof ik niet zozeer dat het aan DICE ligt, maar meer aan het gepush van EA om geld te verdienen in zo'n kort mogelijke tijd (deadlines e.d.). Ik had met andere EA games (o.a. Simcity) precies hetzelfde gevoel, en 't is voor mij voorlopig ook de laatste keer dat ik een EA-gerelateerde game koop.
Dat zeker, vooral het feit dat er op 5 (!) platforms tegelijk gereleased moest worden vorig jaar, waarvan 2 nieuwe consoles waar men de ins en outs nog niet van kent. Echter vind ik het Dice wel kwalijk te nemen dat er weer bugs in zitten die er in BF3 eerst ook in zaten. Je zou verwachten dat men geleerd heeft van het verleden en dat Frostbite 3 een verbeterde versie zou zijn van Frostbite 2.

• Martinspire
Netcode issues kun je de nieuwe consoles niet kwalijk nemen. Het zit zelfs in de pc-versie.
Verder doet COD en AC4 ook elk jaar gans alle consoles ondersteunen, dus wie zit er dan gewoon prutswerk af te leveren?

• frank131331
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-11 12:46
Hmm iemand nog meer problemen op de ps4? Kan geen connectie maken met de EA servers

• JEROENrgfgf
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-11 14:54
frank131331 schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 18:45:
Hmm iemand nog meer problemen op de ps4? Kan geen connectie maken met de EA servers
Kwam denk ik vooral dat PSN er gisteren even uit lag. Had namelijk hetzelfde probleem. Een kwartiertje later kon ik echter gewoon spelen. Denk dat het te maken had maken dat de store ge-update werd omdat inFAMOUS natuurlijk uitkwam, maar dat weet ik niet zeker.

• ndonkersloot
Jeroenimoes schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 22:58:
[...]

-edit-

[...]

Ik heb network smooting op 0% staan en het gaat merkbaar beter. Heb alle guns behalve de DMR reeks en ben dus bezig om die te unlocken. Waarbij ik voorheen met DMR's ALTIJD dood ging als iemand tegen kwam om een hoekje lijk ik nu een kans te hebben. Van net positieve KD naar scores van 30-5 (en uiteraard veel objective punten).

Moeilijk om zoiets te beoordelen maar ik hou hem zeker op 0%.

• JEROENrgfgf
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-11 14:54
Ik heb gisteren ook even gespeeld met network smoothing. Toen ik hem echter op 0% zette, leek het net alsof m'n soldaatje kauwgom onder z'n schoenen had, werd elke keer 30-40 cm terug geplaatst. Vandaag weer op 50% gezet alleen dat is hem ook niet helemaal. Halve magazijn van mijn LMG op iemand zijn hoofd geleegd en gewoon geen hitmarker, vervolgens merken ze je op en ben je met 3 kogels dood. Hatelijk.. Toch nog maar eens wat spelen dan met dat network smoothing.

• ndonkersloot
Nou als je hem op 0% zet merk je het ècht als je een slechte connectie met de server hebt. Network smoothing zorgt ervoor dat jou lokale client visueel compenseerd met de vertraging naar de server maar als je een goede connectie speelt het fijner. Dat wil dus zeggen dat je door de network smoothing op 50% of 100% te hebben geregeld dood gaat nadat je al in cover bent doordat je client compenseerd.

[ Voor 23% gewijzigd door ndonkersloot op 23-03-2014 22:40 ]

Gisteren voor het eerst sinds 3 weken weer een BF gespeeld.
Rush en CQ large gedaan. Geen problemen met lag, hitdetectie of iets dergelijks :)
Alleen 1 keer dat driekwart van de server tegelijk eruit geknikkerd werd,
op het moment dat de pot afgelopen was... weg punten :F

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Naval Strike is intussen te downloaden voor de PS4, 4,4GB. Vanavond maar eens wat potjes spelen :)

Verwijderd

kazuka schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 07:11:
Naval Strike is intussen te downloaden voor de PS4, 4,4GB. Vanavond maar eens wat potjes spelen :)
Ik ga em zo ook FF downloaden.

• ndonkersloot
Ohja die is natuurlijk uit vandaag! Awesome :-).

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:32
Nice....vanavond ff knallen :)

• Miesjh

Miesjh

Nog niet te downen op de Xbox One.

• Geronimous
Gister op zich wel wat prima potten gespeeld met Kiwi. Kwam later in Metro alleen zowat een half team boven de map... Je ziet dan wel hun voetjes en hun ammo- en healthpacks liggen. Je kunt overigens door de cracks in het plafond wel schieten en granaten gooien, zo heb ik er in ieder geval enkelen gedood.

Maar wel erg dat deze bugs weer in Metro zitten...
Even de capture van gisteravond bijgevoegd:

[ Voor 23% gewijzigd door Geronimous op 25-03-2014 11:46 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
kazuka schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 07:11:
Waar kun je deze vinden dan? Ik zie in de store en bij related items nog niets staan.

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

PBP

shoombak schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 12:05:
[...]

Waar kun je deze vinden dan? Ik zie in de store en bij related items nog niets staan.
Zoeken op Naval Strike

[ Voor 24% gewijzigd door PBP op 25-03-2014 12:16 ]

• Geronimous
Bij iedereen de stats engine down? Kan ook ingame niet met EA connecten...

-edit-

ah, nevermind: zie nu dit bericht verschijnen:
WE HAVE A PLANNED DOWNTIME ON PS4, MARCH 25 BETWEEN 3-4:30AM PDT / 10-11:30AM UTC. YOU MAY EXPERIENCE SOME DOWNTIME DURING THIS PERIOD.

[ Voor 60% gewijzigd door Geronimous op 25-03-2014 12:25 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• Miesjh

Miesjh

Ik zag op de XBO dat de servers tussen 13:00 en 14:30 offline gingen.

• benmoei
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-11 23:29
naval strike 4.4 gb en de update 1.3 gb... Het viel de laatste dagen best mee met de lag, op de dlc maps na dan, dus deze patch zal dat vast wel weer veranderen...

• Jackal131
Zo da's dan ff bijna 6 Gig binnen hengelen voor een patch en 4 maps....

Nu hopen dat de patch geen nieuwe problemen veroorzaakt en de meeste rubberbanding oplost. Zou toch fijn zijn als CQ64 eens normaal speelbaar is.

We gaan het zien.

Ik had de laatste dagen ook nergens last van.....
..... tot gisteren.
Lancang Dam was laggy as hell, Paracel storm was laggy toen de storm begon.
Dan heeft het ook geen enkel nut meer om in een voertuig te zitten.

Maar verder hele toffe potten gespeeld! (met The DenMan & Jeroeniemoes onder andere) :)

We kwamen wel een echte tank noob tegen:
30,000 tank kills, 7,000 IFV kills, 862h (!) gespeeld.
http://battlelog.battlefi...akoS/stats/386864584/ps4/
Die gast had ieder potje scores als 42/1, 34/1 etc...

[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 25-03-2014 13:24 ]

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:32
Iemand al de DLC voor de 360 gezien?

Verwijderd

Er is nu een patch voor de PS4.

• benmoei
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-11 23:29
dvdkiwi schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 13:21:
Ik had de laatste dagen ook nergens last van.....
..... tot gisteren.
Lancang Dam was laggy as hell, Paracel storm was laggy toen de storm begon.
Dan heeft het ook geen enkel nut meer om in een voertuig te zitten.

Maar verder hele toffe potten gespeeld! (met The DenMan & Jeroeniemoes onder andere) :)

We kwamen wel een echte tank noob tegen:
30,000 tank kills, 7,000 IFV kills, 862h (!) gespeeld.
http://battlelog.battlefi...akoS/stats/386864584/ps4/
Die gast had ieder potje scores als 42/1, 34/1 etc...
- Maar kennelijk geen tijd voor de campaign,,, en die is lagvrij... 8)7

• Geronimous
Eerste indruk van Carrier Assault: kan leuk zijn, maar de potjes zijn veel sneller voorbij dan ik had gedacht. in 12 minuten de enemy carrier opgeblazen. wtf? Dat mag wel veel langer en spannender van mij...

voetnoten:

- ik heb geen toegang tot mijn battlepacks, dus mijn hele loadout is kut; attachements etc zijn niet te selecteren.
- de maps zijn prachtig maar extreme rubberbanding en lag zijn vreselijk.
- ik denk dat de maps voor 64 spelers misschien zelfs ietsje te groot zijn. Ze zijn voor mij in ieder geval onoverzichtelijk...
- PATS BOEM ik word in de tweede game zo eruitgedonderd; connection met EA lost...

Het is weer erg rommelig deze launch.

[ Voor 55% gewijzigd door Geronimous op 25-03-2014 14:58 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

benmoei schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 13:29:
[...]
- Maar kennelijk geen tijd voor de campaign,,, en die is lagvrij... 8)7
Wat bedoel je hiermee?

[ Voor 86% gewijzigd door Superkiwi op 25-03-2014 13:35 ]

• Miesjh

Miesjh

Ook al beschikbaar op Xbox one?

• Martinspire

• mobygo76
Miesjh schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 14:14:
Ook al beschikbaar op Xbox one?
nee nog niet.

• Martinspire
Ah nice, Rent-a-Servers komen binnenkort naar consoles!
Te vinden in de changelog van Battlelog http://battlelog.battlefi...view/2979150493892798691/
- Console Rent-a-Server owners (once released for the respective platform) can now upload their server banner image on Battlelog

• Fatal Mind
  • Niet online
Martinspire schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 14:38:
Ah nice, Rent-a-Servers komen binnenkort naar consoles!
Te vinden in de changelog van Battlelog http://battlelog.battlefi...view/2979150493892798691/

[...]
Zeer interessant ! Nu even de prijzen afwachten, indien intressant huur ik voor mezelf en paar maten nog wel server, kan ik tenminste bullshit ventjes eraf schoppen, dat alleen is me al een paar knaken waard.
Pagina: 1 ... 28 ... 85 Laatste

Let op:
~~~[html]Op de man spelen doen we nergens op tweakers, dus ook niet hier

Er zijn voor de Xbox One en de PS4 platoons beschikbaar, die kun je joinen via de volgende links:
<a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/3571873308087887416/'>Xbox One</a> - <a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/9144291971211376657/'>PS4</a>
Melden dat je gejoined bent is niet nodig.~~~[/html]