Roelos schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 13:26:
[...]
Dat dacht ik ook, maar het is alleen bij BF4. Daarbij komt dat de HUD wel steeds ok is en ook de Objectives worden in de juiste kleuren aangegeven.
Inmiddels lees ik dat ik toch niet The One ben en dat meer mensen er last van hebben. Oudere updates verwijderen en je schijf cache legen schijnt te helpen. Vanavond maar eens proberen....
Inderdaad, je moet alle updates deleten en cache legen.
De LSD textures en het vastlopen na elke ronde (of tweede ronde) is hiermee op te lossen, dit geldt voor zowel PS3 als X360!!
Overigens is de laatste patch echt een drama, ik vraag me echt af of ze daar uberhaupt patches testen zeg!
Momenteel zijn de killcams 75% van de tijd in de war en tonen ze compleet iemand anders.
Zo werd ik vandaag scheinbaar gesniped terwijl ik in een MBT zat

waar het eigenlijk anders was; ik werd kapot geschoten door de MBT tegenover mij in een duel.
Heb genoeg andere voorbeelden, zelfs al plaatjes hiervan gepost! :x
Daarbij ook nog eens dat ook al crasht mijn console niet meer na een ronde, toch vele mensen nog niet hebben gezien dat ze opeens alle oude patches moeten deleten en nadat de nieuwe map is ingeladen ipv een volle server er opeens nog maar 6 tot 8 mensen over zijn.
Ook valt het geluid soms nog weg voor een complete ronde, wanneer de ronde over is hoor ik alle geluiden in 1x afspelen van de hele ronde

(ik heb nog nooit TDM gespeelt, dus dat TDM dat triggert is onzin!)
Ik heb nu ook al een paar x weer meegemaakt dat enemies onzichtbaar zijn, dit heb ik sinds een paar patches terug niet meer gehad.
Heb ook al gehad dat ik op de base spawnde en ik opeens ingesloten was door onzichtbare muren.
ik kan er gewoon doorheen kijken, maar niet lopen. En andere delen waren onzichtbaar tot ik dichterbij kwam die werden toen opeens ingeladen.
Overigens zijn er ook vele maps waar het landschap raar geplaatste ontzichtbare ondoorschietbare muren heeft, ik kan bijv. op rogue transmission er echt veel opnoemen, wat het snipen op die spots onmogelijk maakt.
Obliberation is momenteel helemaal niet te spelen, enemies boven 20m kunnen niet dood, bommen kunnen niet geplant worden. (of enkel sommige, t scheint dat DICE de verkeerde layers in de maps gebruikt opeens..)
Guns inladen duurt met de laatste patch ook weer standaard 3 tot 5 seconden, op een squadmember spawnen staat garant voor suicide.
De hitregistratie is voor mijn gevoel nog slechter momenteel, zucht.
Het is toch diep en diep triest dat dit inmiddels al zo 5 a 6 maanden duurt en alle "fixes" maken meer kapot als goed!
Owja, DICE gaat zich ook nog eens leuk bezig houden met het nerfen van de MTAR en L85 bij, terwijl de MAA nog altijd hetzelfde is.
En dan zijn er nog ontelbaar veel kleinere issues die nog altijd niet gepatched zijn, ik ben er zo langzamerhand echt klaar mee!
"All DLC is on hold till we fix core BF4" en inmiddels druk bezig met het adverteren voor Naval Strike.