Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-11 17:26

Mon0lith

Yes Herr Flick

Jackfrags heeft de nieuwe wapens voor Navel Strike al :)
Die AA mine stelt niet zoveel voor vind ik.

[ Voor 16% gewijzigd door Mon0lith op 06-03-2014 15:49 ]

PSN: Von_Smallhausn

• Kjid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-09 08:51
Verstekbakker schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 15:47:
[...]

En ik hoor bij de top van de wereld qua snelle vingers, de dames zijn met een paar seconden klaar, totaal niet relevant. Flauwe zever hier man. Als jouw verhaal uberhaupt mogelijk zou zijn dan zouden ze in een F1 auto nog maar 1 pedaal monteren. Dikke zever, je bent veel sneller met twee vingers dan met maar een.
Jeetje, jij bent snel op de vingers getikt.

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Kjid schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 16:22:
[...]

Jeetje, jij bent snel op de vingers getikt.
Ja vind je het gek, m'n k/d gaat naar de kloten en zo'n piemel gaat hier zeveren dat je met 1 vinger snel zat kunt zijn.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:50

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verstekbakker schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 16:56:
Ja vind je het gek, m'n k/d gaat naar de kloten en zo'n piemel gaat hier zeveren dat je met 1 vinger snel zat kunt zijn.
Dan spot je toch gewoon niet? K/d ook weer saved :P

(heeft Kinect eigenlijk ook een spot command? Die 'pick me up/i need ammo' is leuk :D)

[ Voor 13% gewijzigd door SinergyX op 06-03-2014 17:04 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:25
Verstekbakker schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 16:56:
[...]

Relax ;)
Iedereen heeft moeten wennen aan de nieuwe controls.
Wellicht kan je de instellingen wat aanpassen zodat ze jou beter liggen? (100% PS3 controls even vergeten)
Ik schiet, net als de meesten, ook met de wijsvinger.
Ik spot niet als ik schiet want dan ben ik aan het schieten :P
Ik spot voordat ik ga schieten.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:13

Sandyman538

SandstorM [148839]

Precies, doe ik ook. Kost je soms je leven, maar in heel veel gevallen lukt dit prima.

Toevallig eergisteren wat GoT spelers gezien op een BF4 server, denman en volgens mij jou. Grappig.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

• Superkiwi
Dat zou best kunnen ja, ik heb wat potten met Denman gespeeld :)
Zat jij bij ons?
Nu 3 avonddiensten, dus even rustig... Zaterdag weer pieuw pieuw :)

Spotten tijdens het schieten, dat kost mij altijd mijn leven.
Want als ik spot kan ik niet ook schieten :P

[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 06-03-2014 18:18 ]

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

dvdkiwi schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 18:18:
Dat zou best kunnen ja, ik heb wat potten met Denman gespeeld :)
Zat jij bij ons?
Zat inderdaad aan jullie kant, maar kwam vrij tegen het einde pas erbij. En toen de ronde afgelopen was ben ik gestopt, maar toen zag ik een paar GoT clantags en wat bekende namen :)

• Superkiwi
Ik ga je morgen even toevoegen op psn dan ;)
Volgende keer gewoon de party joinen en via batllelog de game joinen, dan kom je bij ons in de squad.
Is zeker zo gezellig :)

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Waarom krijg ik bij CTF _altijd_ die flut map van een metro? Vind die map ronduit bagger, je staat doelloos 30 minuten granaten en M320's te gooien en klaar.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14:56
Ik gebruik over het algemeen ook alleen mijn wijsvingers en spot onder het schieten door. Er zijn maar weinig guns welke je vol auto perfect kan schieten en onder een burst kan je mooi spotten. Ook kan je als je je wijsvinger wat anders op de trigger legt de R1 indrukken terwijl je bezig bent met de R2 trigger.

Kwestie van wennen :).

Edit:

Wel vind ik de R2 trigger irritant bij een simi-auto gun zoals een pistol welke je wilt spammen. Je kan doordat de trigger ver ingedrukt kan worden moeilijk op een zelfde snelheid blijven schieten.

[ Voor 23% gewijzigd door ndonkersloot op 06-03-2014 19:57 ]

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:41
SinergyX schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 19:50:
Waarom krijg ik bij CTF _altijd_ die flut map van een metro? Vind die map ronduit bagger, je staat doelloos 30 minuten granaten en M320's te gooien en klaar.
Bij CTF ook? Ik had gehoopt dat het niet zo erg zou zijn omdat je geen vlag hebt om er dicht bij te spawnen, plus dat de game helemaal open zou moeten breken als er eenmaal iemand vandoor is met de vlag.

Nouja, 3/4 maps die wel werken is ook iets :P

Maar Metro is in geen enkele modus leuk met meer dan 24 man zo lijkt het. Op consoles was ie bij BF3 namelijk nog redelijk te doen omdat je niet met 20 man elke hoek kon gaan dichtcampen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Vibravis
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-11 02:52
Beste mensen,

Ik heb nu 200+ uur gespeeld en ik loop steeds tegen dezelfde problemen aan.

Voor mijn gevoel zien tegenstanders mij altijd eerder dan ik hun. Nu was in optie menu aan het kijken bij systeem test. Het viel mij op dat uitgaande packet loss rond de 13.00/23.00 zit. Nu heb ik via pingtest.net een test gedaan en daaruit blijkt dat ik 0% loss heb. Ongeacht welke server ik speel, de verloren pakketten blijven hoog.

Ik speel op een ps4 met een bekabelde kpn 500mb glasvezel verbinding. Nat type 2. Heeft iemand een idee of dit aan mijn verbinding kan liggen?

• Verstekbakker
  • Niet online
Vibravis schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 00:52:

Ik speel op een ps4 met een bekabelde kpn 500mb glasvezel verbinding. Nat type 2. Heeft iemand een idee of dit aan mijn verbinding kan liggen?
Ik wil alleen maar even zeggen: JALOERS!

Ik was aan het denken ook zo'n 500mb verbinding te nemen, maar als het zelfs daarmee belabberd is...

• Vibravis
Verstekbakker schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 00:55:
[...]

Ik was aan het denken ook zo'n 500mb verbinding te nemen, maar als het zelfs daarmee belabberd is...
Ik ben erg tevreden over de snelheid van de verbinding :)

Als je de mogelijkheid hebt dan moet je zeker 500mb nemen. Maar dan zeker niet van Kpn. :X

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:57
Niet? Heb net de aanvraag binnen gekregen, krijg het in de zomer... Ps4 werkt mu prima met UPC.

• Verstekbakker
  • Niet online
Hier in de buurt komt binnenkort 500mb van Vodafone voor 50 euro. Maar ik twijfel over Vodafone nog net zo veel als over KPN als ik eerlijk ben. Dan is er nog OnsBrabant geloof ik die 500mb voor 66 doet per maand, maar dan wordt het weer een beetje een dure hobby, vooral nu ik eigenlijk te weinig thuis ben...

Anyway, de komende tijd heb ik nog flinke ruzie met die PS4 controller. Ik heb al hele magazijnen leeggeschoten terwijl ik eigenlijk alleen wilde spotten.

• Vibravis
Versteegrob schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 01:03:
Niet? Heb net de aanvraag binnen gekregen, krijg het in de zomer... Ps4 werkt mu prima met UPC.
Kpn is een prima provider maar absoluut niet voor gamers. Brakke modems ( experia box V8 & V9) en trage tv ontvangers. Mijn contract loopt in juli af en dan ga ik ergens anders heen helaas.

• Vibravis
Verstekbakker schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 01:04:
Hier in de buurt komt binnenkort 500mb van Vodafone voor 50 euro. Maar ik twijfel over Vodafone nog net zo veel als over KPN als ik eerlijk ben.
Mijn overbuurman heeft vodafone glasvezel en die is erg te spreken over de verbinding. Die heeft ook wat bf4 betreft geen connectie problemen.

• Verstekbakker
  • Niet online
Vibravis schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 01:07:
[...]

Mijn overbuurman heeft vodafone glasvezel en die is erg te spreken over de verbinding. Die heeft ook wat bf4 betreft geen connectie problemen.
Het is voor mij ook heel belangrijk dat ik een modem krijg dat zoals bij Ziggo in bridge-mode kan. Geen routerfunctie of wifi erin dus. Gewoon een kale modem en verder niks. Ik zal dit off-topic geneuzel wel naar Google verplaatsen.

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:59

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Verstekbakker schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 15:40:
[...]

Probeer eens te schieten en te spotten tegelijk dan... Niet zo bijdehand doen vriend.

Je bent een uur te laat met schieten als je ook meteen iemand wil spotten voor je team. Of ben jij er zo een die nooit spot?

Dat ze dan op zijn minst een optie geven dat ik de knoppen kan terugzetten, want dit is echt knap waardeloos.
Haha, mooie reactie :) Maar ik geef je volkomen gelijk. En ik weet niet of je een beetje kon vliegen in BF3, maar in BF4 is dat helemaal kut geworden. Ook van die controls waar van je zegt: Wie heeft dat in vredesnaam bedacht....Werkelijk waar compleet alles omdraaien en onlogisch in elkaar zetten. Vliegen is totaal niet meer leuk in BF4.

En over die nieuwe wapens van Naval Strike: Mijn god, om te huilen die AA Mine.... Vliegen is namelijk nog niet moeilijk genoeg. Echt in BF3 werd ik toch best wel vaak afgeschoten door choppers. In BF4 nauwelijks....goh hoe zou dat komen. Ik zie werkelijk waar elke chopper binnen 10 seconden uit de lucht geschoten worden.

Tevens kwam ik er eigenlijk van de week pas achter dat wanneer je met een jet in CQ over de enemy spawn vliegt, je door een automatische AA gun binnen 3 seconden uit de lucht wordt geschoten. Bij mij iig op Rogue Transmission. Waarschijnlijk om spawn rapen tegen te gaan. Leuk bedacht, maar de uitwerking werkt totaal niet als je dus in een jet zit. Nou is het al moeilijker om foot soldiers te raken in BF4 met een jet, dus ik snap niet waarom ze dit niet alleen voor choppers hebben ingesteld....

Die AWS is gewoon de MG36 uit BF3. Die was in BF3 best goed echter een te klein magazijn.

[ Voor 36% gewijzigd door MRE-Inc op 07-03-2014 07:04 ]

XBL: MRE Inc

• Martinspire
MRELynx schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 06:48:
[...]

Haha, mooie reactie :) Maar ik geef je volkomen gelijk. En ik weet niet of je een beetje kon vliegen in BF3, maar in BF4 is dat helemaal kut geworden. Ook van die controls waar van je zegt: Wie heeft dat in vredesnaam bedacht....Werkelijk waar compleet alles omdraaien en onlogisch in elkaar zetten. Vliegen is totaal niet meer leuk in BF4.

En over die nieuwe wapens van Naval Strike: Mijn god, om te huilen die AA Mine.... Vliegen is namelijk nog niet moeilijk genoeg. Echt in BF3 werd ik toch best wel vaak afgeschoten door choppers. In BF4 nauwelijks....goh hoe zou dat komen. Ik zie werkelijk waar elke chopper binnen 10 seconden uit de lucht geschoten worden.

Tevens kwam ik er eigenlijk van de week pas achter dat wanneer je met een jet in CQ over de enemy spawn vliegt, je door een automatische AA gun binnen 3 seconden uit de lucht wordt geschoten. Bij mij iig op Rogue Transmission. Waarschijnlijk om spawn rapen tegen te gaan. Leuk bedacht, maar de uitwerking werkt totaal niet als je dus in een jet zit. Nou is het al moeilijker om foot soldiers te raken in BF4 met een jet, dus ik snap niet waarom ze dit niet alleen voor choppers hebben ingesteld....

Die AWS is gewoon de MG36 uit BF3. Die was in BF3 best goed echter een te klein magazijn.
Hij bedoelde dat ze op de PS4 nu de (even uitleggen mbv x1 controls) de RT en LT gebruiken voor schieten en aimen ipv de RB en LB die het eerst was. En ja, dan is het lastiger om te spotten, maar ik gebruik zelf ook alleen mn wijsvingers en dat gaat eigenlijk in 1 vloeiende beweging. Ik heb ondertussen al 5x de spotting medal gehaald ondertussen :+ (naast dat ik ook zelf veel voor mezelf spot en afknal)

• Boldarak
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 14:00
Eerst spotten en dan pas knallen, tenzij je vijand dichtbij is, dan moet je gewoon zorgen dat je hem neerlegt*

*Sun Tzu 512 BC

En ik schijn ergens gelezen te hebben dat wanneer je je wapen afvuurt je automatisch zichtbaar wordt (gespot zeg maar) op de map. Als dat zo is kan je beter enemies spotten die aan het lopen zijn of positie aan het kiezen zijn ipv altijd spotten. Helemaal zeker ben ik er niet van hoor

PSN ID = OTL002

• pa4jv
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12:59
Gewoon meteen schieten, niets spotten en dan schieten. Die gast gaat toch wel dood. :+

• Martinspire
Boldarak schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 07:58:
Eerst spotten en dan pas knallen, tenzij je vijand dichtbij is, dan moet je gewoon zorgen dat je hem neerlegt*

*Sun Tzu 512 BC

En ik schijn ergens gelezen te hebben dat wanneer je je wapen afvuurt je automatisch zichtbaar wordt (gespot zeg maar) op de map. Als dat zo is kan je beter enemies spotten die aan het lopen zijn of positie aan het kiezen zijn ipv altijd spotten. Helemaal zeker ben ik er niet van hoor
Alleen als je geen silencer op je wapen hebt zitten. 1 van de redenen dat ik op dit moment overal een silencer op heb geschroeft. Zelfs de M60 die ik als support draag :z
pa4jv schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 08:22:
Gewoon meteen schieten, niets spotten en dan schieten. Die gast gaat toch wel dood. :+
Als ik geen support ben spaar ik liever mijn ammo voor mensen die daadwerkelijk af te schieten zijn. Verder kun je nooit altijd meteen die gast afschieten in elke situatie waardoor je dan al snel een enemy vrij rond laat lopen.

• MRE-Inc

MRE-Inc

Martinspire schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 08:37:
[...]

Alleen als je geen silencer op je wapen hebt zitten. 1 van de redenen dat ik op dit moment overal een silencer op heb geschroeft. Zelfs de M60 die ik als support draag :z

[...]
Als ik geen support ben spaar ik liever mijn ammo voor mensen die daadwerkelijk af te schieten zijn. Verder kun je nooit altijd meteen die gast afschieten in elke situatie waardoor je dan al snel een enemy vrij rond laat lopen.
Heb ook altijd een silencer erop zitten. Niet gespot worden zorgt voor veel minder deaths lijkt het. Heb de laatste tijd zowieso al dat ik steeds vaker door mn ammo heen ben en dat ik kitjes van anderen op moet pakken om verder te kunnen als ik als medic speel. Word ik nou beter of de rest nou slechter ? :) Ik ben al spaarzaam met ammo. Geregeld dat ik enemies laat lopen omdat ze net iets te ver zijn waardoor ik er bijna een heel magazijn aan kwijt zou zijn...

• Mr Ton
  • Laatst online: 18-11 22:17
Silencer is niet altijd handig, met name op de grote CQ Large maps is het vaak alleen maar een nadeel. De veel lagere muzzle velocity zorgt er in de praktijk voor dat je veel meer kogels nodig hebt om iemand te doden, soms inderdaad bijna een heel magazijn. Daarnaast is op de map verschijnen in die situaties geen heel groot nadeel. En je kunt wel met een silencer rondlopen, maar dan spawnt er een squadmate naast je zonder silencer en dan is je voordeel weer weg.

Pak maar eens een AK5C met en daarna zonder silencer en kijk hoeveel kogels je nodig hebt om een lopende tegenstander op mid-long range te doden, echt een enorm verschil.

Je kan dan ook de spec-ops perk gebruiken om minder lang gespot te zijn.

Ik gebruik hem ook vaak, daar niet van, maar hij is zeker niet standaard. Je gaat gewoon zo snel door je kogels heen, dat vind ik echt een nadeel.

[ Voor 11% gewijzigd door Mr Ton op 07-03-2014 11:11 ]

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

• Kjid
Ik snipe altijd met een suppressor erop. Schiet liever twee keer dan dat iedereen meteen weet waar ik zit. Niet dat ik constant op een plek zit, maar als ik een squad zie wil ik die allemaal snipen i.p.v. eentje en dan 3 man op me af.

• Martinspire
Mr Ton schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 11:10:
Silencer is niet altijd handig, met name op de grote CQ Large maps is het vaak alleen maar een nadeel. De veel lagere muzzle velocity zorgt er in de praktijk voor dat je veel meer kogels nodig hebt om iemand te doden, soms inderdaad bijna een heel magazijn. Daarnaast is op de map verschijnen in die situaties geen heel groot nadeel. En je kunt wel met een silencer rondlopen, maar dan spawnt er een squadmate naast je zonder silencer en dan is je voordeel weer weg.

Pak maar eens een AK5C met en daarna zonder silencer en kijk hoeveel kogels je nodig hebt om een lopende tegenstander op mid-long range te doden, echt een enorm verschil.

Je kan dan ook de spec-ops perk gebruiken om minder lang gespot te zijn.

Ik gebruik hem ook vaak, daar niet van, maar hij is zeker niet standaard. Je gaat gewoon zo snel door je kogels heen, dat vind ik echt een nadeel.
Met silencer spelen vraagt dan ook een iets andere taktiek. Spelers op 200 meter afstand spot ik meestal ook alleen, die ga ik ik niet aanvallen met mijn assault rifle of carbine. Plus dat ik meestal wel bij de drukke vlaggen rondhang, niet ertussen of ver buiten de battle. Dan kom je ook heel weinig mensen in grote open vlaktes tegen.

En ja, ik weet dat je meer kogels nodig hebt, maar dat heb je bij laggers ook al, dus in die zin mis je er weinig aan (of letterlijk gezien eigenlijk best veel :P ). Als ik echter hele potten in voertuigen zit, dan is een gun voor mij ook minder ernstig, dus dan maakt het weinig uit. En met een M60 heb je toch genoeg kogels bij, dus dan is wat meer moeten sproeien ook niet zo'n punt.

[ Voor 6% gewijzigd door Martinspire op 07-03-2014 11:24 ]

• Mr Ton
  • Laatst online: 18-11 22:17
Kjid schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 11:20:
Ik snipe altijd met een suppressor erop. Schiet liever twee keer dan dat iedereen meteen weet waar ik zit. Niet dat ik constant op een plek zit, maar als ik een squad zie wil ik die allemaal snipen i.p.v. eentje en dan 3 man op me af.
Dat gebruik ik dus echt nooit, ik vind het al lastig genoeg om mensen te snipen met de standaard bullet drop en velocity, als ik dan ook nog eens een silencer erop schroef dan wordt het helemaal een loterij. :9

Sowieso is de scope glare iets waaraan je snipers heel snel ziet, je ziet ze zitten als ze helemaal aan de andere kant van de map zitten! Vaak tag ik ze alleen maar, dan gaan de choppers en tanks die snipers wel vervelen en bunny hop ik weg.

[ Voor 18% gewijzigd door Mr Ton op 07-03-2014 11:28 ]

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

• Roelos
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Sinds de laatste Battlefield update (xbox 360) zit ik regelmatig 'in de Matrix'.
Ben ik 'The One' of hebben meer mensen hier last van.
Ik heb er even een filmpie van gemaakt.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=DTZO_FlyGLs]

[ Voor 7% gewijzigd door Roelos op 07-03-2014 11:44 ]

• Kjid
Roelos schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 11:37:
Sinds de laatste Battlefield update (xbox 360) zit ik regelmatig 'in de Matrix'.

[video]
Beetje far cry blood dragon zo :) Ziet er wel leuk uit. You're the chosen one.

[ Voor 0% gewijzigd door Kjid op 07-03-2014 13:55 . Reden: fout terecht opgemerkt door oplettende grammartweaker ]

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Lijkt meer op Neo met LSD :P Maar is dit niet bij de xbox360 het probleem dat de GPU dan te warm is?

• Superkiwi
Kjid schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 12:17:
[...]
Beetje far cry blood dragon zo :) Ziet er wel leuk uit. Your the chosen one.
You're
;)

Ik vind het er ook wel tof uitzien :P
Even een paar klappen op mijn HD tv geven, misschien lukt het wel.

[ Voor 14% gewijzigd door Superkiwi op 07-03-2014 12:36 ]

• CynicRelief
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-02 22:26
Martinspire schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 08:37:
[...]
Zelfs de M60 die ik als support draag :z
Een M60 die psss psss psss doet ipv chugga chugga chugga ? ... zonde ! :+

Al klonk M60 in BF3 nog wat vetter, daar klonk ie echt als een op hol geslagen heimachine

The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik gebruik nu alleen op een DMR de silencer, hoofdzakelijk omdat ik hem nog niet heb vrijgespeeld op andere wapens :P

• MRE-Inc

MRE-Inc

Mr Ton schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 11:26:
[...]

Dat gebruik ik dus echt nooit, ik vind het al lastig genoeg om mensen te snipen met de standaard bullet drop en velocity, als ik dan ook nog eens een silencer erop schroef dan wordt het helemaal een loterij. :9

Sowieso is de scope glare iets waaraan je snipers heel snel ziet, je ziet ze zitten als ze helemaal aan de andere kant van de map zitten! Vaak tag ik ze alleen maar, dan gaan de choppers en tanks die snipers wel vervelen en bunny hop ik weg.
Daar heb je dus de test range voor om te testen. Overigens heb ik totaal geen problemen met die bullet drop ook niet op long range met een assault rifle. Je moet er gewoon rekening mee houden en iets hoger mikken.

• Roelos
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
SinergyX schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 12:19:
Lijkt meer op Neo met LSD :P Maar is dit niet bij de xbox360 het probleem dat de GPU dan te warm is?
Dat dacht ik ook, maar het is alleen bij BF4. Daarbij komt dat de HUD wel steeds ok is en ook de Objectives worden in de juiste kleuren aangegeven.

Inmiddels lees ik dat ik toch niet The One ben en dat meer mensen er last van hebben. Oudere updates verwijderen en je schijf cache legen schijnt te helpen. Vanavond maar eens proberen....

• Kjid
MRELynx schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 13:18:
[...]

Daar heb je dus de test range voor om te testen. Overigens heb ik totaal geen problemen met die bullet drop ook niet op long range met een assault rifle. Je moet er gewoon rekening mee houden en iets hoger mikken.
Ik ben zelfs zo gewend aan de bullet drop vanaf bfbc2 dat ik me niet aan kan passen aan de instelbare scopes in bf4. Ik aim liever hoger :)

Verwijderd

Roelos schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 13:26:
[...]

Dat dacht ik ook, maar het is alleen bij BF4. Daarbij komt dat de HUD wel steeds ok is en ook de Objectives worden in de juiste kleuren aangegeven.

Inmiddels lees ik dat ik toch niet The One ben en dat meer mensen er last van hebben. Oudere updates verwijderen en je schijf cache legen schijnt te helpen. Vanavond maar eens proberen....
Inderdaad, je moet alle updates deleten en cache legen.

De LSD textures en het vastlopen na elke ronde (of tweede ronde) is hiermee op te lossen, dit geldt voor zowel PS3 als X360!!

Overigens is de laatste patch echt een drama, ik vraag me echt af of ze daar uberhaupt patches testen zeg!

Momenteel zijn de killcams 75% van de tijd in de war en tonen ze compleet iemand anders.
Zo werd ik vandaag scheinbaar gesniped terwijl ik in een MBT zat 8)7 waar het eigenlijk anders was; ik werd kapot geschoten door de MBT tegenover mij in een duel.
Heb genoeg andere voorbeelden, zelfs al plaatjes hiervan gepost! :x
Daarbij ook nog eens dat ook al crasht mijn console niet meer na een ronde, toch vele mensen nog niet hebben gezien dat ze opeens alle oude patches moeten deleten en nadat de nieuwe map is ingeladen ipv een volle server er opeens nog maar 6 tot 8 mensen over zijn.

Ook valt het geluid soms nog weg voor een complete ronde, wanneer de ronde over is hoor ik alle geluiden in 1x afspelen van de hele ronde 8)7 (ik heb nog nooit TDM gespeelt, dus dat TDM dat triggert is onzin!)

Ik heb nu ook al een paar x weer meegemaakt dat enemies onzichtbaar zijn, dit heb ik sinds een paar patches terug niet meer gehad.
Heb ook al gehad dat ik op de base spawnde en ik opeens ingesloten was door onzichtbare muren.
ik kan er gewoon doorheen kijken, maar niet lopen. En andere delen waren onzichtbaar tot ik dichterbij kwam die werden toen opeens ingeladen.
Overigens zijn er ook vele maps waar het landschap raar geplaatste ontzichtbare ondoorschietbare muren heeft, ik kan bijv. op rogue transmission er echt veel opnoemen, wat het snipen op die spots onmogelijk maakt.

Obliberation is momenteel helemaal niet te spelen, enemies boven 20m kunnen niet dood, bommen kunnen niet geplant worden. (of enkel sommige, t scheint dat DICE de verkeerde layers in de maps gebruikt opeens..)

Guns inladen duurt met de laatste patch ook weer standaard 3 tot 5 seconden, op een squadmember spawnen staat garant voor suicide.

De hitregistratie is voor mijn gevoel nog slechter momenteel, zucht.

Het is toch diep en diep triest dat dit inmiddels al zo 5 a 6 maanden duurt en alle "fixes" maken meer kapot als goed! :(

Owja, DICE gaat zich ook nog eens leuk bezig houden met het nerfen van de MTAR en L85 bij, terwijl de MAA nog altijd hetzelfde is.
En dan zijn er nog ontelbaar veel kleinere issues die nog altijd niet gepatched zijn, ik ben er zo langzamerhand echt klaar mee!

"All DLC is on hold till we fix core BF4" en inmiddels druk bezig met het adverteren voor Naval Strike.

• Verstekbakker
  • Niet online
De rubberbanding is verdomme niet te harden op PS4!

Verwijderd

Ik kom net een potje in... Na 30 sec afgelopen... Verloren... skill -45.... 0 kills... 0 deaths...
Dat gaat helemaal nergens over...

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2014 19:02 ]

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online

[video]
Komt idd door die 110 patches...ik had sinds de laatste patch ook alleen maar drama op de x360. Je moet alle updates verwijderen behalve de title update van 6 mb en de laatste update van, ik meen, 686mb. De game liep daarna eigenlijk best wel goed, leek ook wel soepeler als voor de laatste patch.

Verwijderd

Schimanski81 schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 19:18:
[...]

Komt idd door die 110 patches...ik had sinds de laatste patch ook alleen maar drama op de x360. Je moet alle updates verwijderen behalve de title update van 6 mb en de laatste update van, ik meen, 686mb. De game liep daarna eigenlijk best wel goed, leek ook wel soepeler als voor de laatste patch.
Behavle de nieuwe bugs ;) Zal eens wat filmpjes (bagger kwaliteit) posten;

Onzichtbare vijanden:
YouTube: BF4 - Invisible Enemies begin en op t eind rond 50 sec duidelijk te zien :+
Hier wou mijn gun + equipment btw helemaal niet spawnen!!

Spawn op main base:
YouTube: BF4 - Bad Spawn / Invisible Walls

Pfft, hebben jullie al gemerkt dat de killcards helemaal in de war zijn? 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2014 20:43 ]

• Verstekbakker
  • Niet online
Even serieus. Ik heb vanmiddag 3 potjes gespeeld op PS4 zonder lag en rubber, de rest van de dag ALLEEN MAAR last van kutverbinding. Ziggo geeft me een 150mb verbinding met een ping van 12-14ms, dus aan mij ligt het niet... Wat een domper weer.
Ik heb normaal altijd m'n Xbox One region op UK staan. Sinds enkele dagen heb ik 'm op USA staan.. en merk wat meer rubberbanding in BF4. Is dat puur toeval? Is het gewoon de game zelf.. of ligt het aan de regio. Ik zoek een server altijd via Server Browser en heb alleen Europese servers geselecteerd.

Ben er nog steeds niet uit of het qua verbinding iets uitmaakt of je als regio USA of UK hebt..

[ Voor 12% gewijzigd door Rivanov op 08-03-2014 08:38 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Verwijderd

Rivanov schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 08:37:
Ik heb normaal altijd m'n Xbox One region op UK staan. Sinds enkele dagen heb ik 'm op USA staan.. en merk wat meer rubberbanding in BF4. Is dat puur toeval? Is het gewoon de game zelf.. of ligt het aan de regio. Ik zoek een server altijd via Server Browser en heb alleen Europese servers geselecteerd.

Ben er nog steeds niet uit of het qua verbinding iets uitmaakt of je als regio USA of UK hebt..
Waar kan je dat instellen dan?
Wat bedoel je?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Verwijderd

Het is puur toeval hoor.. BF4 maakt verbinding met eigen DICE servers, zover ik weet :)

Verwijderd

Of je europese of usa servers wil...
Kun je in de Server Browser en dan Filter instellen.

• eazy_emco_87
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-03 10:31

[video]
Ligt aan BF denk ik. Heb zelf namelijk ook weleens dat ik de halve map stukje voor stukje pikzwart zie worden.Even de andere kant opkijken. Als ik weer terug kijk is de map weer normaal gerenderd. Speel op de XB1.

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Vandaag voor het eerst zo goed als lag en rubberbanding vrij kunnen spelen op de PS4, ook op de maps Lancang en Hainan. Weet niet of ze iets hebben gedaan aan de servers maar van mij mag het graag zo blijven :)

• fmb
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-11 17:45

fmb

Tijd om de startpost bij te werken mbt het platoon gedeelte. ;)

Wat is de makkelijkste manier om bij andere platoonleden een game te joinen?
Ik heb hier in battlelog geen optie voor gevonden, of kijk ik ergens overheen?

WP: Remeha Elga Ace 6kW. PV: 14 x 310 wp Suntech + 10 x 380 wp Q-Cells, micro omvormers IQ7 & IQ7+ Enphase.

Die is er ook niet. Platoons stellen totaal niets voor.

• JEROENrgfgf
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-11 14:54
Verwijderd schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 20:40:
[...]

Behavle de nieuwe bugs ;) Zal eens wat filmpjes (bagger kwaliteit) posten;

Onzichtbare vijanden:
YouTube: BF4 - Invisible Enemies begin en op t eind rond 50 sec duidelijk te zien :+
Hier wou mijn gun + equipment btw helemaal niet spawnen!!

Spawn op main base:
YouTube: BF4 - Bad Spawn / Invisible Walls

Pfft, hebben jullie al gemerkt dat de killcards helemaal in de war zijn? 8)7
Ja heb ik ook gemerkt inderdaad. Toen ik overreden werd door een tank (iets met slams :P) stond er dat ik gekilld werd door een AR aan de andere kant van de map die totaal iets anders het doen was.

Maar op de PS4 ook veel last van rubberbanding. In ieder geval ben ik niet de enige dus..

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:06
fmb schreef op zondag 09 maart 2014 @ 10:03:
[...]

Tijd om de startpost bij te werken mbt het platoon gedeelte. ;)

Wat is de makkelijkste manier om bij andere platoonleden een game te joinen?
Ik heb hier in battlelog geen optie voor gevonden, of kijk ik ergens overheen?
Lid worden van een platoon en platoon leden toevoegen aan je friendslist op Orgin. Je ziet dan op je Battlelog welke platoon leden online zijn en kan via Battlelog direct joinen. Werkt prima ;)

• fmb
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-11 17:45

fmb

Nol_NL schreef op zondag 09 maart 2014 @ 17:52:
[...]
Lid worden van een platoon en platoon leden toevoegen aan je friendslist op Orgin. Je ziet dan op je Battlelog welke platoon leden online zijn en kan via Battlelog direct joinen. Werkt prima ;)
Was blijkbaar niet met origin ingelogd, zie nu inderdaad de optie "als vriend toevoegen" staan. Thnx voor de tip!

WP: Remeha Elga Ace 6kW. PV: 14 x 310 wp Suntech + 10 x 380 wp Q-Cells, micro omvormers IQ7 & IQ7+ Enphase.

Verwijderd

heb zojuist mijn playstation 4 opgehaald,
wat een verschil zeg!! eerste drie potjes met open mond gespeeld hahah, wel even wennen hoor.
Verder heb ik het platoon gejoined. Waar staat GoT trouwens voor?

PSN: J-THAN97

Verwijderd

Ik heb nu al een paar keer gezien dat er bij de tegenpartij tanks enzo buiten de map staan....???

• JEROENrgfgf
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-11 14:54
Verwijderd schreef op zondag 09 maart 2014 @ 19:31:
Ik heb nu al een paar keer gezien dat er bij de tegenpartij tanks enzo buiten de map staan....???
Speel je dan rush? Want dan hebben de verdedigers een ander stuk gebied beschikbaar dan de aanvallers. Zou dus best kunnen dat er daar een tank staat op bepaalde maps (als ik me niet vergis).

Verwijderd

Conquest large, maar als ik dat doe ga ik binnen 10 sec dood...

• xAnarchyBaS
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-10 08:36

xAnarchyBaS

Urist

Ik heb even een vraagje, ik heb de commander app geïnstalleerd, als ik hem open krijg ik alleen loading te zien. Is dit omdat ik nog geen lvl 10 ben, of omdat er iets mis is met de app/iPad

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Vandaag weer buitengewoon magische shit mee gemaakt.

Druk ik op vierkantje om te herladen, pakt ie z'n shockpads, me maat ook al een paar keer. Knap wazig.

Granaten die je door een deur ziet vliegen en vervolgens erin resulteren dat je zelf dood ben, zelfde met schieten met een shotgun door een deur opening. Magisch dood.

Bagger weer.

Ook nog beetje lopen klootzakken om de F2000 te halen, direct besloten om er geen moeite meer in te steken, ik vind de assingment onredelijk, die kill assist ribbons zijn veel te lastig. 2 tanks aanraden en je krijgt anti vehicle ribbon ofzoiets, maar met mannetjes moet dat 5x ( totaal 10 voor de assingement )

Wat een Bagger dus.

[ Voor 32% gewijzigd door Fatal Mind op 09-03-2014 22:07 ]

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

Gathering of tweakers.

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:57
Hebben jullie al wapens kunnen halen van de 3e DLC?

Verwijderd

Zucht wat zijn de assignments van SA slecht ontworpen zeg!
Ik heb inmiddels de GOL, maar de F2000 is echt bagger hoor!
Heb mijn stats ook aardig verkloot de laatste twee dagen, alleen om die belachelijke assignments.

Het is net als de UCAV leuk gedaan voor pc en next-gen (64p en meer vehicles etc) maar met 12v12 zonder custom servers is het een ramp!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17:16

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Zou iemand me willen goedkeuren voor de platoon. mgnl!

Xbox Live: Miesjh NL

• Martinspire
Miesjh schreef op maandag 10 maart 2014 @ 15:49:
Zou iemand me willen goedkeuren voor de platoon. mgnl!
Done ;)

• MRE-Inc

MRE-Inc

Krijg voor de Xbox One nu een update voor mn kiezen van 1552MB groot...... Iemand een idee wat deze update inhoudt ?

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:01
Extra lag en rubberbanding.

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

• MRE-Inc

MRE-Inc

LOL, jij zegt het, ik dacht het. Iig een ander begin scherm. Een vliegdek schip. De HMS/USS LagNRubberbanding ;)

Verwijderd

Is dit niet gewoon de patch wat vorige week op de andere platforms uitkwam?? Zo ja, let dan eens goed op de extra nieuwe killcam wat constant verkeerde dingen aanwijst hahahha
Moet zeggen dat het nog aardig lagvrij verloopt. Geen gekke dingen meegemaakt.

• ikdedinges
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-10 09:53
carrier assault staat erbij in het menu, kan het alleen niet spelen want de naval strike pack is er nog niet

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Niet te spelen weer op PS4 vandaag, magische bullshit ten top.
Loopt echt als een zonnetje hier op de Xbox One!

• bryanvan
  • Laatst online: 18-11 23:00
Ik zit er trouwens ook in ;) "bryanlost"

PSN: bryanlost

• djbarney
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19:40

djbarney

XBL: DeejayBarney

moet zeggen dat het inderdaad vanavond 2 a 3 potjes redelijk te spelen was, minder lag dan normaliter. Van de week nog maar eens kijken of het zo blijft na die patch :) Inderdaad al wel veel foute killcams/killcards gezien, dat viel direct op.

• MRE-Inc

MRE-Inc

Rivanov schreef op maandag 10 maart 2014 @ 20:33:
Loopt echt als een zonnetje hier op de Xbox One!
Loopt idd redelijk. Maar merk wel dat hoe later op de avond, hoe slechter het gaat omdat dan al die Amerikanen online komen.

Begin van de avond had ik lekkere scores 34-12, 22-9, 29-8 qua KD. Tegen 22 uur werd het gewoon weer slecht en liep ik 1:1. Dan heb ik echt potjes van 14-13, 16-18 enzo.... Komt puur door die non-eu spelers die de zooi verzieken.

Verwijderd

MRELynx schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 07:21:
[...]

Loopt idd redelijk. Maar merk wel dat hoe later op de avond, hoe slechter het gaat omdat dan al die Amerikanen online komen.

Begin van de avond had ik lekkere scores 34-12, 22-9, 29-8 qua KD. Tegen 22 uur werd het gewoon weer slecht en liep ik 1:1. Dan heb ik echt potjes van 14-13, 16-18 enzo.... Komt puur door die non-eu spelers die de zooi verzieken.
Je kan toch alleen op europese servers spelen...

• Superkiwi
Als die Amerikanen, Arabiers en Zuid-Amerikanen dan eens in hún regio blijven spelen :P

@CradyDutchDude:
*Ik denk niet dat MRELynx op non-EU servers speelt hoor ;)

[ Voor 31% gewijzigd door Superkiwi op 11-03-2014 08:37 ]

• Martinspire
Gezien Titanfall vandaag uitkomt, denk ik dat ik gewoon tot aan de volgende DLC geen BF4 meer ga doen. Ik heb soms nog wel leuke potten, maar gezien ik niet altijd voor 22u online kan zijn, doe ik dat dan gewoon niet meer.

Heb eergister een paar potten COD gedaan en dat ging ook gewoon prima na 24u. Nu de servers niet meer aan het rubberbanden zijn (dat lijkt nu wel over eindelijk), is het al wel wat beter spelen, maar nog steeds klopt er geen hond van al die regio's waar mensen behoren te spelen. Dat er sommigen expres in een andere regio willen spelen hou je niet tegen, maar dat je bij een server ongeveer 75% uit een andere regio hebt, geeft eerder aan dat er gewoon iets anders niet in de haak zit. Zo snap ik ook niet waarom je regio niet automatisch wordt aangevinkt bij de serverbrowser. Plus dat quick match gewoon niet goed lijkt te filteren.

• MRE-Inc

MRE-Inc

dvdkiwi schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 08:35:
Als die Amerikanen, Arabiers en Zuid-Amerikanen dan eens in hún regio blijven spelen :P

@CradyDutchDude:
*Ik denk niet dat MRELynx op non-EU servers speelt hoor ;)
Heb idd mn serverbrowserfilter alleen op EU servers staan :) Leuk die dubbele ontkenning :D Het zijn vaak die non-EU spelers die gewoon alles aanvinken in de server browser qua regio. Volgens mij staat dat ook standaard aan, alle regios.

Overigens nog 13kills voor M320 Service Star 3. Net even mijn BF3 stats bekeken. Daar had ik 1518 M320 kills. Iets wat ik noooit ga halen in BF4. Mede door de slechte destruction in BF4.

• Martinspire
MRELynx schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 10:14:
[...]

Heb mn serverbrowserfilter alleen op EU servers staan :) Het zijn vaak die non-EU spelers die gewoon alles aanvinken in de server browser qua regio. Volgens mij staat dat ook standaard aan, alle regios.

Overigens nog 13kills voor M320 Service Star 3. Net even mijn BF3 stats bekeken. Daar had ik 1518 M320 kills. Iets wat ik noooit ga halen in BF4. Mede door de slechte destruction in BF4.
Alles staat standaard uit wat ervoor zorgt dat alles aan staat :F
Blijf dat echt de grootste fout vinden.

Verder vind ik de M320 niet zo heel boeiend om mee te spelen. Dan liever up close and personal met c4 . Laatst had iemand niet door dat ik een enemy was en plakte ik gewoon c4 bij zn voeten. En ik heb ook al een paar keer gehad dat iemand mijn tank bijna stuk had, ik uitstap en vervolgens hem net op tijd kan opblazen met c4 (mits je dicht genoeg bij elkaar staat). Eergister ook nog dat ik alleen in een jeep zat, van een heuvel af reed op een anti-air af, switchte naar de bijrijderstoel, c4 plakte op zijn anti-air, door rolde (vanwege de snelheid) en hem kon laten ontploffen om vervolgens weer door te rijden >:)

• djbarney
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19:40

djbarney

XBL: DeejayBarney

Martinspire schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 10:19:
[...]

Verder vind ik de M320 niet zo heel boeiend om mee te spelen. Dan liever up close and personal met c4 . Laatst had iemand niet door dat ik een enemy was en plakte ik gewoon c4 bij zn voeten. En ik heb ook al een paar keer gehad dat iemand mijn tank bijna stuk had, ik uitstap en vervolgens hem net op tijd kan opblazen met c4 (mits je dicht genoeg bij elkaar staat). Eergister ook nog dat ik alleen in een jeep zat, van een heuvel af reed op een anti-air af, switchte naar de bijrijderstoel, c4 plakte op zijn anti-air, door rolde (vanwege de snelheid) en hem kon laten ontploffen om vervolgens weer door te rijden >:)
haha ja leuke acties zijn dat, ik had er vorige week eentje waarbij ik in een tank zat die bijna kapot was, er een enemy recon met c4 aan de slag ging op de zijkant van mijn tank. Ik zag dat ik geen kans meer had dus ben er uit gesprongen, dat had hij weer door, hij sprong in mijn 70% kapotte tank en ik zag kans om zijn c4 pakketje kapot te schieten terwijl hij in de tank zat :D leverde een kill + destroyed tank op, waarna ik weer vrolijk verder kon. Dat soort acties kunnen toch alleen in Battlefield tot nog toe :)

• MRE-Inc

MRE-Inc

Martinspire schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 10:19:
[...]

Ach, die m320 is best leuk hoor. Hoe vaak ik wel niet heb dat ik met 3 squadmates achter iemand aan zit en die enemy dan in zo'n houten schuurtje gaat zitten. Hoor je iedereen roepen: Waar zit hij nou.....Pof....m320 op dat schuurtje, dood..... MRE fixed het wel weer :D

Enne....C4 zit niet in de Assault/Medic class he....C4 heb ik standaard in de Support class en op Golmud Railway is het heerlijk trollen met C4 jeeps.....Als C4 op de Assault class had gezeten, dan had ik waarschijnlijk nog de M320 gebruikt. Dat ding is gewoon dikke fun als je er fatsoenlijk mee kunt omgaan.

• Martinspire
Als mensen roepen "waar zit hij nou" dan weten ze ook niet dat ie achter het schuurtje zit.
Plus dat mijn yolo-grenades het anders wel op kunnen lossen. Werp-skills die ik overigens bij CoD heb opgedaan :>

[ Voor 15% gewijzigd door Martinspire op 11-03-2014 10:41 ]

• MRE-Inc

MRE-Inc

Zij niet, ik wel.....Soms denk ik dat ik de enige ben die op de minimap kijkt....

• Martinspire
MRELynx schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 10:43:
Zij niet, ik wel.....Soms denk ik dat ik de enige ben die op de minimap kijkt....
Nee hoor
* Martinspire denkt terug naar hoeveel kills hij van MRE heeft weggejat op die manier :+

• MRE-Inc

MRE-Inc

Smerige kill stealer ben je idd.....Ik doe al het smerige voorwerk in BF4 en destijds ook in BF3 trouwens.....En wie pakt alle kills voor je neus weg ? Martinspire met zn n00b M60.... :(

• Martinspire
Afbeeldingslocatie: http://blogs.discovermagazine.com/sciencenotfiction/files/2010/11/dr-evil.jpg

Verwijderd

Het is voor mij (en wat andere clangenoten) onmogelijk om Caspian Border fatsoenlijk te spelen.
Heb de hele middag geprobeert caspian te joinen, of hij blijft leuk hangen op het laadscherm.. Of hij gaat hangen op het zwarte scherm, of als die toevallig een x wel laad dan zijn de textures niet goed ingeladen, geluid klinkt vreemd en guns bijv spawnen ook helemaal niet.

Gasten bij EA support weten hier ook geen oplossing voor, zucht :(

Verwijderd

Het is wel een beetje jammer dat BF4 op mijn PS3 veel beter werkte in vergelijking met mijn PS4, zit nu veel vaker vast in een zwart scherm + Lag en shit

• MRE-Inc

MRE-Inc

Zo gister even flink lopen broadcasten met Twitch. Werkt allemaal prima op de X1.

En dit is waarom ik de M320 prefereer in sommige gevallen boven C4.

http://www.twitch.tv/mre_inc/c/3870229

Als iemand weet hoe je direct kunt linken/embedden....

[ Voor 19% gewijzigd door MRE-Inc op 12-03-2014 07:27 ]

• Martinspire
Net schot met de M320, maar je had hem gewoon met je AR af kunnen knallen natuurlijk :>

• MRE-Inc

MRE-Inc

Martinspire schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 08:13:
Net schot met de M320, maar je had hem gewoon met je AR af kunnen knallen natuurlijk :>
Op die afstand was dat zonde van de ammo geweest, maar had ik wel gedaan als hij niet achter dat muurtje ging liggen.....Nu mocht hij een m320 round kauwen....

• KawaZ1000
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-04 13:43
Heren MRE, Martinspire en Rivanov ik voeg jullie even toe op de X1, wellicht dat ik een keer in een squad kan joinen.

Gamertag : iWitness NL

• MRE-Inc

MRE-Inc

KawaZ1000 schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 10:36:
Heren MRE, Martinspire en Rivanov ik voeg jullie even toe op de X1, wellicht dat ik een keer in een squad kan joinen.
Geen probleem :) The more the merrier. Squad joinen kan altijd, join dan ook meteen de party chat.

Pagina: 1 ... 27 ... 85 Laatste

Let op:
~~~[html]Op de man spelen doen we nergens op tweakers, dus ook niet hier

Er zijn voor de Xbox One en de PS4 platoons beschikbaar, die kun je joinen via de volgende links:
<a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/3571873308087887416/'>Xbox One</a> - <a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/9144291971211376657/'>PS4</a>
Melden dat je gejoined bent is niet nodig.~~~[/html]