Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

dvdkiwi schreef op maandag 03 maart 2014 @ 17:00:
Wat bedoel je met die laatste zin?
dat ik wat meer vaart achter de aanschaf van de PS4 ga zetten, alhoewel de levertijden absurd lang zijn zag ik straks...

leuk trouwens dat aflevering 7 van Wie is de mol vol zat met BF4 soundtracks :)
Mja die upcoming netcode "fixes". Ik heb er zojuist ook even een leuk stuk over getypt: http://battlelog.battlefi...view/2955065226019504443/
Reageer maar als je het ermee eens bent.

Zolang ze die tickrate niet verhogen, is er voor mij geen enkele reden om te blijven spelen. Ik vind de game aardig wat potentie hebben om leuke potten mee te kunnen hebben, maar in de huidige status en de huidige manier van handelen van Dice blijft er voor mij weinig lol meer over. Ze doen wel wat aan de problemen, maar laten vooral de consolegamers keihard vallen. Ik bedoel: waar de neuk zijn de custom servers? En waarom zit die gigantische rubberbanding er nou nog steeds in? Etc etc.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Verwijderd

Martinspire schreef op maandag 03 maart 2014 @ 20:31:
Mja die upcoming netcode "fixes". Ik heb er zojuist ook even een leuk stuk over getypt: http://battlelog.battlefi...view/2955065226019504443/

Zolang ze die tickrate niet verhogen, is er voor mij geen enkele reden om te blijven spelen. Ik vind de game aardig wat potentie hebben om leuke potten mee te kunnen hebben, maar in de huidige status en de huidige manier van handelen van Dice blijft er voor mij weinig lol meer over. Ze doen wel wat aan de problemen, maar laten vooral de consolegamers keihard vallen. Ik bedoel: waar de neuk zijn de custom servers? En waarom zit die gigantische rubberbanding er nou nog steeds in? Etc etc.
Idd.
Vind het gewoon jammer hoe alle ellende maar door gaat in BF4, heb het idee dat het gewoon niet word opgelost uiteindelijk. Na lange tijd weer eens het gevoel dat ik een miskoop heb gedaan, best jammer want de BF serie heeft nog steeds potentie. Ik vermaak me best wel zo af en toe, maar blijft gewoon *** dat een game zo goed ontvangen (gekocht) word terwijl ze zo veel ellende er bij leveren.
Ik hoopte (dom, i know ;) ) dat na de eerste maanden de game wel genoeg gerijpt was om tot aanschaf over te gaan...helaas.
Als ik de game morgen terug kon brengen had ik het zeker gedaan.

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Die tick rate is slechts een onderdeel van het geheel. Dat alleen zal de problemen niet oplossen. Het bevestigd wel dat BF4 zeker een half jaar te vroeg op de markt is gebracht. De "netcode" in BF3 was ook niet super maar op een acceptabel niveau. Op dat niveau moet men BF4 toch ook wel weer kunnen krijgen. Ze hebben er zoveel 'bloat' ingestopt', de Levolution, tig game modes waarvan een deel nauwelijks gespeeld wordt, overdreven veel gadgets per class (MBT Law mag wat mij betreft per direct uit de game worden verwijderd) en EA wilde op alle 5 de platforms tegelijk releasen met COD Ghost. Vooral op de PS4 en XBO is gewoon veel te weinig tijd gespendeerd aan QA en testen. 2 nieuwe platforms met nieuwe sdk's die Dice nog niet volledig beheerst .

Goede video van JackFrags die over de huidige staat van BF4 gaat:

Desondanks vanavond wel lekker gespeeld met wat Tweakers, Kiwi, The Denman en OT002, op de Second Assault maps. Af en toe weer idioot veel rubberbanding en 2 keer een "lost connection" maar ook een paar leuke potten.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09:12
75 PSN vrienden ( meeste door GOT) en weer niemand te vinden online vanaaf dus heb me ook maar bij het Ps4 Platoon aangemeld. Volgens mij ook per ongeluk voor de Xbox one versie dus weiger die maar :p

[ Voor 3% gewijzigd door Beakzz op 04-03-2014 00:07 ]

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:59

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Tja, die levelution....ik zou daar een heel boek over kunnen schrijven. Het voegt nauwelijks wat toe in mijn ogen. Die zandstorm op Gulf of Oman.....reteirritant, voegt niks toe. Het breken van die dam in Flood Zone....verneukt de hele gameplay, moet je ineens de hele tijd zwemmen, kun je je wapen niet gebruiken.

Alleen het omvallen van de radio toren op Caspian Border is eigenlijk de enige leuke...

XBL: MRE Inc

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:59

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Goed stuk Martin.... ook maar even een reactie geschreven..... Ben alleen bang dat we eind dit jaar nog met een buggy game zitten. Kan me echt niet meer herinneren dat BF3 zo buggy was. Echt als ze BF3 uit zouden brengen voor de X1 en PS4, dan zou ik direct terug gaan naar BF3 (er van uit gaande dat ze alle bugs er zo goed als uit hebben.

XBL: MRE Inc

• PsychoMantis_NL
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16:56

PsychoMantis_NL

PSN: PsychoMantis_NL

Sinds de laatste update heb ik hier steeds meer wtf momenten (geen servers kunnen vinden, one hit kills, neergeschoten worden terwijl je de hoek al om bent etc.) ondanks dat ik dacht dat e.e.a. juist minder zou worden, maar wat ik uit de laatste blog opmaak, is dat de aangekondigde updates (m.u.v. die blokjes die lost packages aangeven) dus alleen maar op de pc zijn doorgevoerd :?

Ik heb niet van al je punten last, maar zeker een +1 voor je post, en nog een +1 omdat het een van de weinige posts daar op dat forum is (die ik gezien heb althans) waar je niet meteen voor van alles en nog wat wordt uitgemaakt als je geen veteran bent :+

Dan wat anders, ik zag trouwens in je berichtje de volgende tekst staan:
-Why do we get a lot of random disconnects? After which you reconnect and get put into a queue. As if the server is randomly kicking people to keep the queue short.
En toen moest ik ineens weer denken aan wat mij van het weekend zeker een keer of 8 á 9 is gebeurd, en dat is dat ergens tijdens een match ineens de gehele server op een man of 3, 4 na een disconnect krijgt. In dit potje bijvoorbeeld, waren er ineens 7 man weg, loop je daar met 2 tegen 2... Zijn er meer mensen die daar last van gehad hebben?

PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V

Mja meer mensen in onze party. Join je daarna, dan sta je ineens weer in een queue. 8)7

Zolang er meer mensen blijven reageren op het topic zal de posting ook meer aandacht krijgen. Had al een tweet gestuurt naar @battlefield en @battlelog, maar die lijken niet te gaan reageren. Die kunnen volgens mij dat hele forum ook niet vinden :')

Ben in ieder geval blij dat ik niet de enige ben met dergelijke ervaringen. Ik vind het gewoon schandalig hoe ze met de huidige console-gamers omgaan. Als een developer ook maar 1 pot die game op next-gen zou spelen, zouden ze al zoveel issues opmerken.

[ Voor 27% gewijzigd door Martinspire op 04-03-2014 08:04 ]

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

Volgens mij kunnen ze dat allemaal prima vinden, maar besteden ze liever aandacht aan hun eigen planning.

Als ze de introductie van platoons belangrijker vinden als het oplossen van issues met ontbrekend geluid of spelers die aan het begin van de map jouw al moonwalkend en de andere kant op kijkend neerschieten, dan kun je volgens mij wel 100 topics aanmaken, maar of het zin heeft daar zet ik mijn vraagtekens bij :N

Edit: Wat me nu ook zo te binnen schiet nu ik je berichtje nog eens doorlees, is dat jij je vraagtekens zet bij het matchmaken v.w.b. locatie van de server. Wat ik me echter afvraag, is waarop wordt nou echt geselecteerd als je quick match kiest?

Ik ben van mening dat wanneer je een quick match joined, het niet alleen zo zou moeten zijn dat je gematched wordt met mensen uit eenzelfde regio om zo lagvrij mogelijk te spelen, maar dat je ook enigzins gematched wordt met spelers van eenzelfde niveau.

Vooral aan dat laatste kan ik me namelijk af en toe nog wel eens gruwelijk ergeren. Aangezien de server browser hier tegenwoordig geen enkele server meer laat zien voor de EU regio, heb ik geen andere keuze meer als een quick match te joinen, en als ik dan vervolgens met mijn skill van 180 - 230 in een potje kom waarin 4 of 5 man met een skill van 380 - 430 zitten (die dan uiteraard ook nog bij de tegenpartij zitten), dan is de lol er wel vrij vlot af...

Nou snap ik dat je ook via de server browser in dezelfde match terecht zou kunnen komen, dat dit natuurlijk 2 kanten op werkt (ik kom ook wel eens in servers terecht waarin ik 6 of 7 potten achter elkaar makkelijk MVP wordt met een k/d van 3 of 4), en dat skill of k/d niet alles zeggen én niet altijd alles zeggen, maar ik blijf het een vreemde manier van matchmaken vinden...

[ Voor 61% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 04-03-2014 08:23 ]

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:18

On_E

Housemusic

MRELynx schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 06:30:
Tja, die levelution....ik zou daar een heel boek over kunnen schrijven. Het voegt nauwelijks wat toe in mijn ogen. Die zandstorm op Gulf of Oman.....reteirritant, voegt niks toe. Het breken van die dam in Flood Zone....verneukt de hele gameplay, moet je ineens de hele tijd zwemmen, kun je je wapen niet gebruiken.

Alleen het omvallen van de radio toren op Caspian Border is eigenlijk de enige leuke...
De storm in Gulf of Oman is juist top, alleen Flood Zone zuigt flink inderdaad maar wat mij betreft door de hele map zelf, niet alleen door de overtstroming.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Kjid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-09 08:51
Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2014 @ 20:28:
[...]

leuk trouwens dat aflevering 7 van Wie is de mol vol zat met BF4 soundtracks :)
Haha jaaa dat viel mij ook op :X
offtopic; jammer dat dit seizoen wie is de mol weinig actie / spanning heeft in de opdrachten..

• Boldarak
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 14:00
Desondanks vanavond wel lekker gespeeld met wat Tweakers, Kiwi, The Denman en OT002, op de Second Assault maps. Af en toe weer idioot veel rubberbanding en 2 keer een "lost connection" maar ook een paar leuke potten.
Rubberbanding had ik ook wel last van, misschien kan ik dat als excuus aanvoeren....je had me een paar keer goed te pakken kiwi evenals TheDenman :P

Ik heb alleen nog geen chat (bijgeleverde oordopjes weggegooid met de doos....)
Ik heb zelf een Sennheiser koptelefoon met 2x 3,5 mm. Heb me er nog niet in verdiept hoe ik naast de geluids 3.5mm de microfoon 3.5mm kan verbinden met de DS4 aangezien er maar 1 x3.5 mm op zit.

PSN ID = OTL002

• Djiee
  • Niet online
Streskip schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 21:02:
[...]

Even geduld denk ik. Ging bij mij ook wel even wat tijd overheen :P
Hoelang duurde het bij jouw voordat je volledig premium toegang had? Het is nu 3 dagen na aankoop en het is nog steeds niet volledig geactiveerd |:(

Verwijderd

Djiee schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 09:24:
[...]

Hoelang duurde het bij jouw voordat je volledig premium toegang had? Het is nu 3 dagen na aankoop en het is nog steeds niet volledig geactiveerd |:(
Ik heb het nu iets meer als een week en kon er gelijk mee aan de slag...
Heb je ook al die battlepacks niet gehad?

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

Dat was hier ook vrijwel direct, alleen de premium opties op battlelog hebben wel ongeveer een dag of 3 tot 5 geduurd, ondanks dat battlelog wel aangaf dat ik al premium had.

Er zou trouwens, als ik me het goed herinner, een nieuwe "Premium" optie moeten verschijnen in het main menu als e.e.a. correct geïnstalleerd is.

On_E schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 08:47:
[...]

De storm in Gulf of Oman is juist top, alleen Flood Zone zuigt flink inderdaad maar wat mij betreft door de hele map zelf, niet alleen door de overtstroming.
Die storm vind ik zelf wat overdone. Het had prima geweest als ie om de zoveel tijd even een minuutje liet stormen (om ervoor te zorgen dat mensen niet blijven campen), maar dat ie de eerste zoveel minuten weg is en daarna de overige duur van de pot is imo gewoon irritant. Zeker ook omdat iedereen dan alleen maar op spots gaat letten en niet meer op wat er mogelijk nog kan lopen.

• Djiee
  • Niet online
Nou het vreemde is dat ik wel gewoon de dlc kan spelen china rising en second assault. Maar in het menu bij premium staat er nog steeds 'buy premium'. Ook staat er geen 'P' achter mijn gamertag. Heb dus nog geen toegang tot de extra's zoals battlepacks.

In de battelog staat ook geen 'P' achter mijn gamertag. Dingen als extra emblem layers heb ik dan ook niet.

Ik heb premium samen met een vriend gekocht op hetzelfde tijdstip, ik via de playstation store zelf en hij volgens mij in game. Gek genoeg werkt het bij hem wel allemaal.

Ik heb al contact gezocht met EA via het forum maar daar zijn ze ook niet zo snel met reageren :+
Djiee schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 09:57:
Nou het vreemde is dat ik wel gewoon de dlc kan spelen china rising en second assault. Maar in het menu bij premium staat er nog steeds 'buy premium'. Ook staat er geen 'P' achter mijn gamertag. Heb dus nog geen toegang tot de extra's zoals battlepacks.

In de battelog staat ook geen 'P' achter mijn gamertag. Dingen als extra emblem layers heb ik dan ook niet.

Ik heb premium samen met een vriend gekocht op hetzelfde tijdstip, ik via de playstation store zelf en hij volgens mij in game. Gek genoeg werkt het bij hem wel allemaal.

Ik heb al contact gezocht met EA via het forum maar daar zijn ze ook niet zo snel met reageren :+
Verwijderen en opnieuw installeren?

• Kapotlood
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16:28
Toevallig gister voor het eerst totaal probleemloos kunnen spelen. Ik weet niet of ze al iets met hun servers hebben uitgevogeld, maar ik had geen "package loss" icoontje, haperingen of andersoort problemen… wát een verschil was dat zeg! Ik schoot gelijk meer vijandelijk "tuig" neer :D

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:25
kazuka schreef op maandag 03 maart 2014 @ 23:36:
Ik zat met The Denman in de squad en wij zaten bijna heel de avond tegenover jullie :P
Volgende keer maar eens bij elkaar gaan zitten (met headset) :)

Ik maakte gisteren op CR nog deze foto; Tweakers tank in Bioshock setting:

Afbeeldingslocatie: https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-frc1/t31/1966056_405618616242172_1725026721_o.jpg

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Djiee
  • Niet online
Martinspire schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 09:59:
[...]

Verwijderen en opnieuw installeren?
Blijkt dat er nog een download pakketje open stond onder add-ons genaamd 'battlefield premium'. Lol, goed bezig weer 8)7 :+

Inmiddels de melding 'thank you for becoming premium member'.

Als ik nu op multiplayer of premium klik krijg ik de melding 'You have lost connection to the Ea servers. Online features will be unavailable'. Terwijl ik wel gewoon verbinding met psn heb.

*edit: naar het schijnt vanwege de update. even geduld dus :)

[ Voor 59% gewijzigd door Djiee op 04-03-2014 10:31 ]

• fmb
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-11 17:45

fmb

Djiee schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 10:03:
[...]

Zal ik eens proberen, neem aan alleen de dlc opnieuw installeren?
Ik heb heel BF4 verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, daarna deed alles van premium het pas.

WP: Remeha Elga Ace 6kW. PV: 14 x 310 wp Suntech + 10 x 380 wp Q-Cells, micro omvormers IQ7 & IQ7+ Enphase.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:50

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Martinspire schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 09:54:
Die storm vind ik zelf wat overdone. Het had prima geweest als ie om de zoveel tijd even een minuutje liet stormen (om ervoor te zorgen dat mensen niet blijven campen), maar dat ie de eerste zoveel minuten weg is en daarna de overige duur van de pot is imo gewoon irritant. Zeker ook omdat iedereen dan alleen maar op spots gaat letten en niet meer op wat er mogelijk nog kan lopen.
Heb je toch ook met die zandstorm in Oman (?), die blijft ook voor de rest van de game, of die flood (flood zone). Had van mij iets dynamischer gemogen, storm zakt of water loopt weer wat weg.

Zeker daar zie je best wat 'bugs' (boten die op de golven onder water verdwijnen, maar RPG's klappen gewoon op de golf kapot, de 'box' van je character die moeite heeft om verder te zwemmen omdat er een klein hekje onderwater zit, die palmbomen die heen en weer waaien en alle ~5m om zich heen tegenhoud).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Kapotlood
Kun je eigenlijk als "clan" ook kiezen om met elkaar een rondje te gamen? Als ik een Quick Match doe kom ik wel eens tegenover een GoT'er te staan, maar echt een keuze om in hetzelfde team te zitten heb je dan niet. :)

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:42
Heb zelf niet zo extreem veel last van lag. Ik speel dan voornamelijk Rush, in Conquest heb ik er idd wel last van.
Nog 5 kills en dan heb ik eindelijk mn Sniper op Expert. Die marksman ribbons zijn echt een hel. Ben ook niet zo goed in de lange afstand. Max distance is bij mij 550.

Daarna ga ik lekker aan de slag met de andere classes want die heb ik nauwelijks nog aangeraakt.

PSN ID Binloading_nl

Verwijderd

joramoudenaarde schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 09:59:
Toevallig gister voor het eerst totaal probleemloos kunnen spelen. Ik weet niet of ze al iets met hun servers hebben uitgevogeld, maar ik had geen "package loss" icoontje, haperingen of andersoort problemen… wát een verschil was dat zeg! Ik schoot gelijk meer vijandelijk "tuig" neer :D
Afgelopen twee avonden ook lekker kunnen spelen; wat een verschil met een maand geleden zeg! Toen had ik BF4 bijna ritueel verbrand op de kachel :)
Vanmiddag denk ik toch maar Second Assault aanschaffen, ben wel benieuwd wat ze van mijn favo BF3 map Caspian Border hebben gemaakt. Ben over het algemeen niet zo enthousiast over de BF4 maps als dat ik over de BF3 maps was, levelution is m.i. ook een beetje laf uitgewerkt.
Mocht dit alsnog tegenvallen dan kan ik altijd BF3 nog opstarten ;)

• Superkiwi
Gisteren voor het eerst SA gespeeld :)
Mijn eerste indrukken:

-Caspian: Leuk. Een muur.
-Oman: Ook leuk. Een storm.
-Metro: Iets minder leuk. Een gang. Te druk.
-Firestorm: Veel leuk. Bredere map nu. Veel vuur.

Ze zien er allemaal top uit en spelen lekkerder met veel man. Meer actie.
Paar kleine subtiele wijzigingen hier en daar. De mappen ademen nu veel meer sfeer uit.
Behalve Metro; daar zijn 64 man ongeveer 30-40 man te veel. Blijft wel een coowle map.

Gisteren wel veel last van lag en het pakketloss iccontje. Van mij mogen ze dat icoontje wel weer weghalen.
Ik doe vaak wat steefje al zei: Rush spelen = geen lag.

[ Voor 10% gewijzigd door Superkiwi op 04-03-2014 11:04 ]

Hmm, Battlelog update: http://battlelog.battlefi...2955064775187405723/last/
Interessant:
Fixed an issue with Internet Explorer 10 not being detected properly, causing the incompatibility message to be shown
Zou dat dan beetekenen dat we eindelijk op Windows 8.1 via Smartglass Battlescreen kunnen gebruiken op Xbox one?
* Martinspire duimt
joramoudenaarde schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 10:45:
Kun je eigenlijk als "clan" ook kiezen om met elkaar een rondje te gamen? Als ik een Quick Match doe kom ik wel eens tegenover een GoT'er te staan, maar echt een keuze om in hetzelfde team te zitten heb je dan niet. :)
Je kunt van team wisselen als je op start drukt (of welke knop dat moet zijn) en naar Team Setup gaat. Dan rechter stick indrukken en je wisselt van team. Voorwaarde: je moet wel dood zijn anders werkt het niet ;)

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Lijkt erop dat het inderdaad een fix is voor de Smartglass (Metro draait op IE10 - smartglass opent gewoon de website van Battlelog).

En teams moeten in balans zijn, anders krijg je melding dat je niet kan switchen.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Kapotlood
@Martinspire; bedankt! Die wist ik niet :)

• Superkiwi
Ik heb ook een BF update op de PS4 binnen gehaald net.
Details:

March 4 PS4 Game Update Notes
-Several crash fixes and stability improvements
-Various improvements for Spectator Mode
-Tweaked timing for how long the killfeed stays on screen
-Fixed an issue where the message "Joining Server" sometimes didn't appear when the user tried to join the server
-Added default player slots to server browser filters
-Fix for an issue on Silk Road where players could deform the terrain to create a big, water-filled hole
-Fix for a bug that occurred with the end-of-round camera if the player was in the bomber in China Rising
-Fix for an issue on Rogue Transmission where it was impossible to capture a flag while riding the quad bike
-Prevented players from interacting with an M-Com on Siege of Shanghai after it had been destroyed
-Fixed an issue where audio for disarming M-Coms could get stuck in an infinite loop
-Added minimap details for missing carriers in Rush on Paracel Storm and Hainan Resort
-Fix for an exploit that would allow players to shoot two tank shells with not enough delay between shots
-Removed a bug where squads would get split up when transitioning between Conquest and Air Superiority
-Fixed an issue where Defuse could get stuck in an unplayable state between rounds
-Removed a bug that would cause players to sometimes get stuck in the killcam after having been killed
-Fixed an issue with revive icon not being greyed out in-game on map and minimap, when the player died after getting revived in Defuse
-General improvements and bug fixes for the Battledash and Mission create screens
-Fixed a bug where red laser dots would get stuck on textures
-Zoom dispersion fix. When zooming in while firing the dispersion did not lower to the new max value
-Fixed a bug where the enemy health always displayed as full in the kill-cam
-Fixed an issue in Defuse so killed bomb carrier can’t plant a bomb in the next round without picking up a new bomb
-The MAV has been updated to prevent players from exploiting it
-Improved repair rates for vehicles with different base healths
-Tweaked volume balance and other ambience parameters on the majority of base game and China Rising maps
-Improved the track vehicles wheel friction so vehicles don’t get stuck at relatively minor hills
-Fixed an issue with faulty zoom levels that occurred when using click to zoom in. While sprinting and zooming, will mess up the zoom levels, from hip to zoom.
-Improved boat physics and handling, including implementation of a system that lets players push stuck boats back in the water

Weapon tweaks
-THe SRS bolt action time has been tweaked and the rate of fire has been lowered
-The GOL bolt action time has been tweaked
-The muzzle velocity for the MP7 has been reduced
-The MTAR21 muzzle velocity has been reduced
-Updated the handling of the 1x scopes for Type95B1, A91, SteyrAug, SAR21, QBZ951, FAMAS, UTAS, MTAR, L85A2, and F2000
-Updated rate of fire for the RGP7 and NLAW

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

steefje schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 10:53:
Heb zelf niet zo extreem veel last van lag. Ik speel dan voornamelijk Rush, in Conquest heb ik er idd wel last van.
Nog 5 kills en dan heb ik eindelijk mn Sniper op Expert. Die marksman ribbons zijn echt een hel. Ben ook niet zo goed in de lange afstand. Max distance is bij mij 550.

Daarna ga ik lekker aan de slag met de andere classes want die heb ik nauwelijks nog aangeraakt.
Longest Headshot 756.92
Die heb ik ook opgenomen, was een bizar Lucky shot :P (eerste snipergun).

En waarom is Metro zo slecht voor je stats:
Kills 34
Headshots 8
Shots Fired 6577
Accuracy 4.52%

Ik haal bergen suppression bonus binnen, maar amper hits/kills met de type 88 :P

• Gingerbread
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-04 21:19
Hebben mensen hier last van "blacksmoke" (de naam die ik het gegeven heb)

Ik heb eigenlijk al vanaf BF3 dat je bijvoorbeeld op een chopper of jet schiet, je hem vol raakt maar er alleen een beetje donker zand zichtbaar is terwijl heel het voertuig kapot zou moeten zijn.

• Razenko
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18-11 18:12
leuk die update, maar zo te zien is die voor de ps4 ..
is er al iets bekend over de update voor de ps3?

PSN: Europhea

Verwijderd

Het lijkt wel of EA bewust Premium gaat pushen. ik heb de pre-order dus had CR al en zat nog altijd te twijvelen over premium of losse dlc.

CR kost los €14,99
Wat gaat EA doen; SA €23,99 dit slaat natuurlijk helemaal nergens meer op.

Wil graag de BF3 maps spelen, maar bijna 25 euro voor 4 maps slaat de plank volledig mis.
Weet niet of de prijzen op andere consoles anders zijn, dit is op XBOX.

http://marketplace.xbox.c...5-d802454109ba?nosplash=1

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

Kromme redenatie misschien, maar daardoor wordt het toch juist verstandiger om premium te kopen?

[ Voor 5% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 04-03-2014 13:18 ]

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:57
dvdkiwi schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 11:54:
Ik heb ook een BF update op de PS4 binnen gehaald net.
Details:

March 4 PS4 Game Update Notes
-Several crash fixes and stability improvements
-Various improvements for Spectator Mode
-Tweaked timing for how long the killfeed stays on screen
-Fixed an issue where the message "Joining Server" sometimes didn't appear when the user tried to join the server
-Added default player slots to server browser filters
-Fix for an issue on Silk Road where players could deform the terrain to create a big, water-filled hole
-Fix for a bug that occurred with the end-of-round camera if the player was in the bomber in China Rising
-Fix for an issue on Rogue Transmission where it was impossible to capture a flag while riding the quad bike
-Prevented players from interacting with an M-Com on Siege of Shanghai after it had been destroyed
-Fixed an issue where audio for disarming M-Coms could get stuck in an infinite loop
-Added minimap details for missing carriers in Rush on Paracel Storm and Hainan Resort
-Fix for an exploit that would allow players to shoot two tank shells with not enough delay between shots
-Removed a bug where squads would get split up when transitioning between Conquest and Air Superiority
-Fixed an issue where Defuse could get stuck in an unplayable state between rounds
-Removed a bug that would cause players to sometimes get stuck in the killcam after having been killed
-Fixed an issue with revive icon not being greyed out in-game on map and minimap, when the player died after getting revived in Defuse
-General improvements and bug fixes for the Battledash and Mission create screens
-Fixed a bug where red laser dots would get stuck on textures
-Zoom dispersion fix. When zooming in while firing the dispersion did not lower to the new max value
-Fixed a bug where the enemy health always displayed as full in the kill-cam
-Fixed an issue in Defuse so killed bomb carrier can’t plant a bomb in the next round without picking up a new bomb
-The MAV has been updated to prevent players from exploiting it
-Improved repair rates for vehicles with different base healths
-Tweaked volume balance and other ambience parameters on the majority of base game and China Rising maps
-Improved the track vehicles wheel friction so vehicles don’t get stuck at relatively minor hills
-Fixed an issue with faulty zoom levels that occurred when using click to zoom in. While sprinting and zooming, will mess up the zoom levels, from hip to zoom.
-Improved boat physics and handling, including implementation of a system that lets players push stuck boats back in the water

Weapon tweaks
-THe SRS bolt action time has been tweaked and the rate of fire has been lowered
-The GOL bolt action time has been tweaked
-The muzzle velocity for the MP7 has been reduced
-The MTAR21 muzzle velocity has been reduced
-Updated the handling of the 1x scopes for Type95B1, A91, SteyrAug, SAR21, QBZ951, FAMAS, UTAS, MTAR, L85A2, and F2000
-Updated rate of fire for the RGP7 and NLAW
Grote update, 1303mb

Verwijderd

Dat klopt, maar ik ben nog altijd een beetje in twijfel omdat er nog altijd vele bugs zijn, ook het verhaaltje "DLC op pauze totdat het spel gefixt is" is zomaar weer overboord gegaan.

Ik vraag mij af of ik daadwerkelijk weer plezier in BF ga krijgen, wat die €47,99 voor premium rechtvaardigt.
waarschijnlijk als ik los SA had gekocht, had ik wellicht weer wat plezier beleefd in het spel, waardoor ik eerder premium zou aanschaffen voor de anderen.

Nu heb ik zo iets van, na een belabberde start en het spel wat nog altijd vrij onspeelbaar is, ipv spelers proberen te behouden gewoon doodleuk 24 euri gaan vragen voor DLC, nee echt niet.

Heb altijd vele uurtjes in BF gestopt, maar de kant waar het nu op gaat is beroerd.

Dat te bedenken dat DICE ooit nog verkondigde nooit geld te gaan vragen voor extra maps.. ;)

Verwijderd

Volgens mij is SA 15 euro voor de PS3?

Verwijderd

Kan je dit bevestigen?

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/3BKx5ef.jpg

Alsjeblieft :+

Verwijderd

Wow, bedankt! dit slaat echt nergens op!

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

Was toch al bekend dat de DLC 15,- per stuk zou kosten, er komen er (dacht ik) 4, dus dan zou je 4 x 15 = € 60,- kwijt zijn, terwijl je ze voor € 50,- allemaal kunt krijgen met premium, excl. dus de "premium only" content...

Verwijderd

PsychoMantis_NL schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 13:48:
Was toch al bekend dat de DLC 15,- per stuk zou kosten, er komen er (dacht ik) 4, dus dan zou je 4 x 15 = € 60,- kwijt zijn, terwijl je ze voor € 50,- allemaal kunt krijgen met premium, excl. dus de "premium only" content...
Er komen 5 dlc packs voor BF4...
Battlefield 4 China Rising
Battlefield 4 Second Assault
Battlefield 4 Naval Strike
Battlefield 4 Dragon’s Teeth
Battlefield 4 Final Stand

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2014 14:09 ]

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

Ah excuus. Dan was het wellicht 5 DLC -/- 1 gratis als je pre-ordered = € 60,- Anyhoe, premium is dus te allen tijden voordeliger.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zijn die koffers compleet random wat er in zit? Geweldig dat ik scopes krijg voor wapens die ik nog niet eens unlocked heb (verre van) en inmiddels 24 25% boosts heb, maar zie dat er veel scopes enkel via die koffers te halen zijn (zoals de IRNV scope) en blijkbaar wapen afhankelijk.

Verwijderd

Ze kunnen je ook gelijk alle wapens geven... Heb je niks meer om voor te spelen...

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

SinergyX schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 14:05:
Zijn die koffers compleet random wat er in zit? Geweldig dat ik scopes krijg voor wapens die ik nog niet eens unlocked heb (verre van) en inmiddels 24 25% boosts heb, maar zie dat er veel scopes enkel via die koffers te halen zijn (zoals de IRNV scope) en blijkbaar wapen afhankelijk.
Volgens mij is het inderdaad compleet random. Ik heb alleen ook het gevoel dat je af en toe "dubbele" krijgt. Maar bij gelockte wapens kan je dat volgens mij sowieso niet zien.

Kan ook zijn dat dat puur mijn gevoel is, maar als ik zie dat ik bijna level 70 ben (en dus ieder level 1 gouden battlepack krijg) en nagenoeg iedere dag in februari heb ingelogd alleen al om even die battlepack te scoren, dan vind ik dat ik verdacht weinig scopes en underbarrels etc. heb die uit een battlepack zouden moeten komen...

Verwijderd

PsychoMantis_NL schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 14:10:
[...]

Volgens mij is het inderdaad compleet random. Ik heb alleen ook het gevoel dat je af en toe "dubbele" krijgt. Maar bij gelockte wapens kan je dat volgens mij sowieso niet zien.

Kan ook zijn dat dat puur mijn gevoel is, maar als ik zie dat ik bijna level 70 ben (en dus ieder level 1 gouden battlepack krijg) en nagenoeg iedere dag in februari heb ingelogd alleen al om even die battlepack te scoren, dan vind ik dat ik verdacht weinig scopes en underbarrels etc. heb die uit een battlepack zouden moeten komen...
Je heb ook superveel scopes voor close en medium range enzo...
En bij gelockte wapens kan je wel zien wat je hebt als je naar my soldier gaat en daarna naar soldier progress en dan naar weapons en je kiest een wapen en drukt op vierkantje dan zie je wat je voor dat wapen unlocked hebt...

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

Als ik zie dat ik voor alle DMR's bij elkaar volgens de battlelog nog geen 5 scopes heb, dan (excl. degene die ik zelf al unlocked had), dan krijg ik toch het gevoel dat je dubbele krijgt, maar inderdaad, er zijn wel asociaal veel scopes dus ik zal er wel naast zitten :+

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 14:06:
Ze kunnen je ook gelijk alle wapens geven... Heb je niks meer om voor te spelen...
Dat terzijde maar het is al volslagen lomp dat je het via een progressie/Lucky-roll systeem moet unlocken, als beginner heb je by default al gigantische achterstand op de rest. Natuurlijk hebben die ook voor hun unlocks gewerkt, maar als beginner tegen gros van 50+ mensen te moeten (gezien het grote aantal van scopes uit koffertjes komen, die je meer krijg van rankups), ga je lang niet zo snel de kills meer halen als aan het begin.

Mijn beste BF3 wapen was nog steeds die IRNV M249, maar eer dat ik die heb...

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 04-03-2014 14:24 ]

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

@SinergyX: True, ik probeer nu de Ace eens te upgraden, maar met een Iron Sight is dat haast geen doen :+

Hmm.. En zo al helemaal niet
You have lost the connection to the EA Servers. Online features will be unavailable.

Edit:
PS3 update is dus live, vandaar dat ik geen verbinding meer had, update is trouwens 635 MB voor de geïnteresseerden.

Ah noes, nou heb ik een nieuwe achtergrond in het main menu :+

Ook na de update geen verbinding met de EA servers :(

[ Voor 53% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 04-03-2014 14:41 ]

• Scotix
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
als ik battlefield opstart op de xbox 360 krijg ik een melding dat er een update is, en of ik die wil installeren. Als ik accepteer dan word er een popup geopend en krijg dan de melding dat er geen purchases aanwezig zijn. Als ik verder ga en de multiplayer optie wil selecteren dan krijg ik een melding dat er geen verbinding met de EA servers is.

meer mensen problemen mee?

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

Heb ik inderdaad op het bf4 forum gelezen. Wellicht dat de update lokaal nog niet beschikbaar is? Schijnt daar in ieder geval wel iets mee te maken te hebben.

Hier werkt alles btw gewoon weer

• frank131331
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-11 12:46
-Increased the maxium rank to 120
Heeft iemand dit gezien? Zag het niet voorbij komen in kiwi zijn post maar het staat wel in de changelog op battlelog: http://battlelog.battlefi...view/2955065226050471362/

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17:16

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Is deze laatste patch al beschikbaar op de Xbox One?

Xbox Live: Miesjh NL

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

Zijn er meer mensen die sinds de laatste patch (die van zojuist dus) de dragers bij Hainan Resort niet meer op kunnen blazen?

Zojuist met 4 man 3 granaten p.p. tegen die staanders aangegooid maar die platformen blijven omhoog... Super relaxed als er 1 team is wat zich verschalkt in het hotel :+

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-11 19:37

Tags NL

Harmful or Harmless?

frank131331 schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 16:30:
[...]

Heeft iemand dit gezien? Zag het niet voorbij komen in kiwi zijn post maar het staat wel in de changelog op battlelog: http://battlelog.battlefi...view/2955065226050471362/
Zou wel mooi zijn, ben nu 109 :P

https://powershellisfun.com

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

Even een aanvulling op mijn laatste post, bij Dawnbreaker kunnen die platforms blijkbaar ook niet meer (allemaal) omlaag :r

Edit: Carrier Assault in het hoofdmenu is ook nieuw, of ligt dat aan mij?

[ Voor 25% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 04-03-2014 17:26 ]

• Lunaticc
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-11 22:01
Heb al een tijdje gezocht maar ik kan niks vinden, is Premium voor de PS4 ook ergens goedkoper te krijgen of moet je gewoon de volle mep betalen? (itt tot de pc-versie)

Verwijderd

Er staat dat er voor premium vandaag een gold battlepack uit komt, maar ik kan hem niet kiezen..
Hebben anderen hem wel gehad?

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

PsychoMantis_NL schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 17:17:
Even een aanvulling op mijn laatste post, bij Dawnbreaker kunnen die platforms blijkbaar ook niet meer (allemaal) omlaag :r

Edit: Carrier Assault in het hoofdmenu is ook nieuw, of ligt dat aan mij?
Is dat niet een voorbereiding op de nieuwe DLC van eind deze maand, Naval Strike? Daarin zou een soort Titan Mode komen, waarbij je idd een Carrier moet vernietigen.

Wel veel fixes, echter ik mis nog steeds de nerfs voor de MBT Law (schiet door Active Protection heen) en de main gun van de scout heli. Dadelijk maar weer eens wat potjes proberen.

• CB org
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-11 09:54
Zou iemand voor mij een screenshot kunnen maken van de nieuwe obliteration? Ben erg benieuwd of ze opeens een 5v5 gamemode van hebben gemaakt

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Wat een ontiegelijke graf update, ze hebben het nog harder verkracht dan dat ik voor mogelijk hield.

In hardcore mode ( enige wat ik speel ) als ik nu word doodgeschoten zie ik niet meer door wie, hoe of wat, snap storend kan ik je vertellen.

Ventjes zijn nog magischer dan voorheen, lege kamer, en vervoglens word ik in me kont geneukt door een of andere onzichtbare camper die in de muur lijkt te zitten.

Onzichtbare ventjes tegen gekomen, werkelijk waar, waanzin dit bagger spel.

Ik durf te zweren dat ik een beter spel kan maken door willekeurig op een toetsenbord te rammen in kladblok, dat bestand op te slaan als .jpg. Ik weet zeker dat dat beter speelt als dit spel, waanzin.
Fatal Mind schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 20:59:
Ik durf te zweren dat ik een beter spel kan maken door willekeurig op een toetsenbord te rammen in kladblok, dat bestand op te slaan als .jpg. Ik weet zeker dat dat beter speelt als dit spel, waanzin.
Blöf, Doe Maar :+

• Fatal Mind
  • Niet online
Uiteraard, maar m'n punt is duidelijk vermoed ik.

/Leuke pun.

[ Voor 3% gewijzigd door Fatal Mind op 04-03-2014 21:15 ]

• benmoei
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-11 23:29
Ook op de ps4 is de lag en rubberbanding nog erger geworden...

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

In hardcore mode ( enige wat ik speel ) als ik nu word doodgeschoten zie ik niet meer door wie, hoe of wat, snap storend kan ik je vertellen.
Dat viel me gisteren in normal mode ook al op. Overigens was dat niet altijd zo, maar vaak wel inderdaad. Dan wordt je neergeschoten en krijg je wel de reguliere killcard, maar niet de killcam waarop dan de dader oranje is. Vooral fijn als je van een flinke afstand gesniped wordt :N

• Superkiwi
Voor degenen die de nieuwe Naval Strike trophies alvast willen weten, bij dezen:

The Big Leagues
Play a round of Carrier Assault

Killing Me Softly
Get a kill in the ACV

Spotted
Climb the highest point in Naval Strike

Fly Swatter
Kill an enemy with the AA mine

No Parley
Get a kill with the old cannon

Ik zag gisteren al Anti Air mines bij mijn engineer kit staan... Ik ben heel benieuwd hoe die gaan werken :D
benmoei schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 22:04:
Ook op de ps4 is de lag en rubberbanding nog erger geworden...
Dat scheelt echt per map en tegenstander...
Wij hebben gisteren lekker soepel gespeeld, enkel bij de laatste 2 potten kwam de lag opzetten.
Ik heb niks als "erger" ervaren.
Aan de andere kant (ook aan mezelf): speel dan geen CQ large.

[ Voor 28% gewijzigd door Superkiwi op 05-03-2014 07:45 ]

Verwijderd

Wat een ontiegelijke graf update, ze hebben het nog harder verkracht dan dat ik voor mogelijk hield.

Ventjes zijn nog magischer dan voorheen, lege kamer, en vervoglens word ik in me kont geneukt door een of andere onzichtbare camper die in de muur lijkt te zitten.

Onzichtbare ventjes tegen gekomen, werkelijk waar, waanzin dit bagger spel.

100% eensch!

Afgelopen paar dagen had ik BF4 herontdekt na een maand niet gespeeld te hebben en het leek zowaar te zijn verbeterd! Wat blij was ik dan ook met nóg een patch gister; het kon alleen maar beter worden!!

NIET DUS: de bagger is weer te erg voor woorden, uurtje multiplayer geprobeerd maar de ergernissen stapelen zich alleen maar op! Blij dat ik éérst ben gaan spelen voordat ik Second Assault aan zou hebben geschaft; die maps heb ik gister uiteindelijk dus lekker in BF3 gespeeld :)

Ik ben weer voor een paar weken terug naar BF3, zie het straks wel weer wat er van BF4 is geworden ;w

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:57
Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 11:07:
[...]

100% eensch!

Afgelopen paar dagen had ik BF4 herontdekt na een maand niet gespeeld te hebben en het leek zowaar te zijn verbeterd! Wat blij was ik dan ook met nóg een patch gister; het kon alleen maar beter worden!!

NIET DUS: de bagger is weer te erg voor woorden, uurtje multiplayer geprobeerd maar de ergernissen stapelen zich alleen maar op! Blij dat ik éérst ben gaan spelen voordat ik Second Assault aan zou hebben geschaft; die maps heb ik gister uiteindelijk dus lekker in BF3 gespeeld :)

Ik ben weer voor een paar weken terug naar BF3, zie het straks wel weer wat er van BF4 is geworden ;w
Is dit niet een beetje overdreven? Wat is er in de update zo radicaal verandert 8)7 ?
Ben heel benieuwd. Gisteren even gespeeld, ging wel prima bij Rush, lekker ownen 8)

Verwijderd

Dit is altijd al zo geweest op HC? Ik weet niet anders hoor, een van de voordelen van HC wat mij betreft.
Zelfs in BC2 was dit al het geval, en ook in BF4 was de killcam altijd al uitgeschakeld op HC 8)7

Of bedoel je de killcard?

Verwijderd

Versteegrob schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 11:20:
[...]
Is dit niet een beetje overdreven? Wat is er in de update zo radicaal verandert 8)7 ?
Ben heel benieuwd. Gisteren even gespeeld, ging wel prima bij Rush, lekker ownen 8)
Ik zou het niet weten!

Ik had een maand geen BF4 gespeeld omdat de game werkelijk om te janken is, afgelopen weekend toch maar weer eens aangezet en aangenaam verast omdat het toen wel lekker liep. (weinig rare dingen)
Gisteravond was het echter weer terug bij het bedroevende niveau; bagger hitreg, spelers die uit het niets verschijnen, doodgaan terwijl je alweer twee straten verderop bent...

Dit naast de problemen die lekker voortduren zoals wegvallend geluid, wapens niet in beeld, slechte reload animaties, vastlopende controls (gewoon niet kunnen schieten totdat je een keer dood bent gegaan), glitchende voertuigen

Vooralsnog zit de game m.i. in dezelfde fase als MoH:WF, voelt ongeveer even klungelig aan qua afwerking. BF4 heeft zeker ook wel goede punten maar op dit moment valt het echt niet goed te praten dat het een afgewerkte game is; als ze alleen maar geleerd hadden van de fouten die in BF3 zaten...

Maar gelukkig patchen ze wel de frictie van de rupsbanden, kunnen we in ieder geval veilig heuvelop rijden :+

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Versteegrob schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 11:20:
[...]

ik heb eigenlijk ook minimale problemen met BF4.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Problemen zat, maar met een clubje gewoon aankloten is al grappig genoeg. Tot er onmogelijke lagkills komen en irritatie komt om de hoek kijken :P

• Fatal Mind
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 11:26:
[...]

Dit is altijd al zo geweest op HC? Ik weet niet anders hoor, een van de voordelen van HC wat mij betreft.
Zelfs in BC2 was dit al het geval, en ook in BF4 was de killcam altijd al uitgeschakeld op HC 8)7

Of bedoel je de killcard?
Normaliter als ik word doodgeschoten zie ik altijd door wie, welk wapen, hoeveel leven die prutser nog heeft etc etc. Niet te verwarren met de killcam, die heb ik namelijk nog nooit gezien in HC.

Gewoon extreem storend om dat niet te zien, soms schiet ik half op een ventje en vermoord hij mij, en zie ik vervolgens dat hij nog 30 leven heeft, prima, kan best aangezien ik scheef was. Maar als ik em 5 headshots geef en hij heeft nog 100 leven klopt dat niet, en dat was toch altijd handig om te kunnen zien.

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:26

zAo

GPLv2 Fanboy

Heeft iemand al iets gezien over private servers? Gisteren weer een aantal rondes CTF waarbij 5 enemies achter de spawn van de voertuigen staan. Je stapt in en boem; of; men stapt vrolijk in.

Bannen zulke gasten; ga lekker met een tentje op de veluwe zitten ofzo. :O

• Fatal Mind
  • Niet online
zAo schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 16:37:
Heeft iemand al iets gezien over private servers? Gisteren weer een aantal rondes CTF waarbij 5 enemies achter de spawn van de voertuigen staan. Je stapt in en boem; of; men stapt vrolijk in.

Bannen zulke gasten; ga lekker met een tentje op de veluwe zitten ofzo. :O
Hier ben ik ook benieuwd naar, voor een paar knaken per maand ga ik wel zelf een server huren met wat maten. Heb ik tenminste heerschap over welke maps en wat voor malloten erin spelen. Beval je me niet, schopt je er gewoon uit.

Dat is wat ik wil. Zou geniaal zijn.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Fatal Mind schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 15:36:

Gewoon extreem storend om dat niet te zien, soms schiet ik half op een ventje en vermoord hij mij, en zie ik vervolgens dat hij nog 30 leven heeft, prima, kan best aangezien ik scheef was. Maar als ik em 5 headshots geef en hij heeft nog 100 leven klopt dat niet, en dat was toch altijd handig om te kunnen zien.
Dat is altijd al een probleem geweest, jij gaat dood, hij 0 HP en loopt rustig door. Beide gaan dood, hij nog 20HP. Jij maait 40 kogels in z'n kop, gaat niet dood, draait om en jij dood in 0,25sec, hij nog 50HP.

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Vraag me af, zijn er eigenlijk al mensen die spijt hebben van hun premium aankoop?
Speel BF4 op de PS4 zelf niet meer zo vaak. Beetje op uitgekeken al :P

• Fatal Mind
  • Niet online
SinergyX schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 17:01:
[...]

Dat is altijd al een probleem geweest, jij gaat dood, hij 0 HP en loopt rustig door. Beide gaan dood, hij nog 20HP. Jij maait 40 kogels in z'n kop, gaat niet dood, draait om en jij dood in 0,25sec, hij nog 50HP.
Correct, maar zit em voor een groot deel ook in problemen met de netcode en andere domme bugs, Helemaal ga je er niet vanaf komen.

Maar ik zie toch wel erg graag op wat voor manier ik gestorven ben.

Wat me daarin tegen wel opvalt is dat het spawnen wat sneller is geworden. Ook die lompe tank bug ( rapid fire tank zoals ik et dan maar noem ) is gefixt.
Paulus07 schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 17:20:
Vraag me af, zijn er eigenlijk al mensen die spijt hebben van hun premium aankoop?
Speel BF4 op de PS4 zelf niet meer zo vaak. Beetje op uitgekeken al :P
Alleen maar als ik extreme ragequit heb. Maar dat is niet specifiek aan de DLC toe te wijzen, meer algemeen de gehele BF reeks.

[ Voor 22% gewijzigd door Fatal Mind op 05-03-2014 18:01 ]

Verwijderd

Fatal Mind schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 15:36:
[...]

Normaliter als ik word doodgeschoten zie ik altijd door wie, welk wapen, hoeveel leven die prutser nog heeft etc etc. Niet te verwarren met de killcam, die heb ik namelijk nog nooit gezien in HC.

Ja ben ik het mee eens, raar dat ze die info weggehaalt hebben nu.

Overigens, op core is de killcam nu goed in de war 8)7

http://i.imgur.com/Qh7IZKJ.jpg
http://imgur.com/a/OxyTq

Hahaha :D :'(

edit:

Jep de MBT exploit is gefixed, MTAR generft en ik merkte dat de vehicles sneller beschikbaar waren aan het begin van een nieuwe ronde.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2014 18:10 ]

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Ik weet niet wat er met die nieuwe patch aan de hand is, maar het is niet goed. Speel zelf op de x360. Verloop van het eerste half uur gamen gisteravond; patch downloaden->game joinen->zwart scherm blijven hangen->reboot->game joinen->succes->na 10 min freeze->reboot->game joinen->zwart scherm blijven hangen->reboot->game joinen->zwart scherm blijven hangen->Netflix.

Aantal mensen in de party zaten in dezelfde game maar een deel crashte ook. Daarna konden zij wel joinen maar gingen de kleuren echt alle kanten op in game (alsof je videokaart er geen zin meer in heeft).

Ik speel als sinds het begin mee in de BF serie maar zo erg heb ik het nog niet mee gemaakt. Best wel bizar dit...ben er wel even klaar mee.

Verwijderd

Schimanski81 schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 19:10:
Ik weet niet wat er met die nieuwe patch aan de hand is, maar het is niet goed. Speel zelf op de x360. Verloop van het eerste half uur gamen gisteravond; patch downloaden->game joinen->zwart scherm blijven hangen->reboot->game joinen->succes->na 10 min freeze->reboot->game joinen->zwart scherm blijven hangen->reboot->game joinen->zwart scherm blijven hangen->Netflix.

Aantal mensen in de party zaten in dezelfde game maar een deel crashte ook. Daarna konden zij wel joinen maar gingen de kleuren echt alle kanten op in game (alsof je videokaart er geen zin meer in heeft).

Ik speel als sinds het begin mee in de BF serie maar zo erg heb ik het nog niet mee gemaakt. Best wel bizar dit...ben er wel even klaar mee.
Ik had gister wel dat binnen een paar minuten iedereen op de server opeens een misterieuze suicide had...

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-11 18:59
Ik begin langzamerhand een beetje spijt te krijgen dat ik BF4 gekocht heb eerlijk gezegd. Om een of andere reden had ik toch meer plezier met BF3 dan met BF4. Het speelde gewoon lekkerder heb ik het idee. Jammer genoeg ook nog eens als download gekocht via PSN dus ook niet te verkopen.

Binnenkort de SP maar weer spelen. Jammer dat een serie games die bekend stond om zijn slechte SP nu mij juist leidt tot het nogmaals spelen van de SP omdat de MP nog steeds slecht is.

[ Voor 24% gewijzigd door dangerpaki op 06-03-2014 10:49 ]

• Sanny_83
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-08 12:57
Heb gisteren Second Assault geprobeerd, maar inderdaad ook redelijk wat ergernis na de laatste patch.
Vooral dat ze inderdaad in HC niet meer laten zien door wie je gekilled bent is vervelend. Soms is namelijk de aanleiding naar een death erg vaag, waarna je nu vervolgens helemaal geen info meer krijgt over wat er gebeurd is. Soms lijkt het wel alsof je opeens gekilled wordt door een of andere map glitch.

Daarnast heb ik in de nieuwe SA maps meerdere keren gehad, dat ik achter een stoep van een paar centimeter hoog blijf hangen. Of niet normaal op een redelijk laag platform kan springen.

Verder is de zandstorm in de nieuwe Gulf of Oman wel erg vet gedaan.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kwam gisteren via Martinspire in een CTF, best wel grappig. Later nog wat potjes gedaan, komt er me daar een laggende gast langs, zal vanvond filmpje online zetten, die gast pakt de vlag en _loopt_ gewoon terug naar de basis, zonder dat ook maar iemand die gast dood heeft gekregen. Helaas dat niet op video staan :(

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ik ben eindelijk met de PS4 versie kunnen beginnen. Wat een kutspel. Die nieuwe controls verzieken het hele plezier. Schieten met een compleet andere knop en dus compleet andere vinger. Welke mongool heeft dat verzonnen.

• Kjid
Verstekbakker schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 12:47:
Ik ben eindelijk met de PS4 versie kunnen beginnen. Wat een kutspel. Die nieuwe controls verzieken het hele plezier. Schieten met een compleet andere knop en dus compleet andere vinger. Welke mongool heeft dat verzonnen.
Hier zat ik in het begin ook heel erg mee. Maar uiteindelijk went het wel hoor, en het spotten met r1 is veel beter dan select/options.

Wel even je vehicles op bf3 controls zetten, dat is namelijk wel onmogelijk met de bf4 controls.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dat was toch eerst een D-pad optie? BF3 is alweer even geleden :P

• Kjid
Nee, was select :) Die heb ik helemaal kapot gespot

• Verstekbakker
  • Niet online
Ik ben van BF4 op PS3 naar BF4 op PS4 gegaan. De oude knoppen heb ik inmiddels helemaal onder de knie, maar gisteren kreeg ik dus een prachtig nieuwe PS4 en dan komt het wel even koud op je dak dat je met de middelvinger moet gaan schieten in plaats van met je wijsvinger...

• riotrick
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-11 21:22
Verstekbakker schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 14:27:
Ik ben van BF4 op PS3 naar BF4 op PS4 gegaan. De oude knoppen heb ik inmiddels helemaal onder de knie, maar gisteren kreeg ik dus een prachtig nieuwe PS4 en dan komt het wel even koud op je dak dat je met de middelvinger moet gaan schieten in plaats van met je wijsvinger...
Toch grappig hoe verschillend iedereen de controller vasthoudt. Ik schiet altijd met m'n wijsvinger.
Gebruik zowel de L1/R1 als L2/R2 met m'n wijsvinger.
Zelfde als wat ik altijd al met de 360 controller deed.

Facebook :: Twitter :: PSN

SinergyX schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 12:02:
Kwam gisteren via Martinspire in een CTF, best wel grappig. Later nog wat potjes gedaan, komt er me daar een laggende gast langs, zal vanvond filmpje online zetten, die gast pakt de vlag en _loopt_ gewoon terug naar de basis, zonder dat ook maar iemand die gast dood heeft gekregen. Helaas dat niet op video staan :(
Het viel me gister ook wel mee. Eigenlijk geen lag gehad en de maps waren niet verkeerd. Al moet ik nog wel even zien het er in Metro aan toe gaat.
Toch lijkt me dit wel leuk om eens te doen als we wat meer man online hebben. Hier komt namelijk de samenwerking die je doorgaans bij Rush ook nodig hebt, wel kijken.

• djbarney
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16:37

djbarney

XBL: DeejayBarney

Martinspire schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 14:57:
[...]

Het viel me gister ook wel mee. Eigenlijk geen lag gehad en de maps waren niet verkeerd. Al moet ik nog wel even zien het er in Metro aan toe gaat.
Toch lijkt me dit wel leuk om eens te doen als we wat meer man online hebben. Hier komt namelijk de samenwerking die je doorgaans bij Rush ook nodig hebt, wel kijken.
Ik vind zelf Operation Firestorm 2014 erg goed uitgewerkt, zeer goed gebalanceerde map, waarbij team/squad play echt helpt

• eazy_emco_87
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-03 10:31
Verstekbakker schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 14:27:
Je kan je wijsvinger ook voor beide triggers gebruiken. Niet zo moeilijk doen :X

• Verstekbakker
  • Niet online
eazy_emco_87 schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 15:21:
[...]

Je kan je wijsvinger ook voor beide triggers gebruiken. Niet zo moeilijk doen :X
Probeer eens te schieten en te spotten tegelijk dan... Niet zo bijdehand doen vriend.

Je bent een uur te laat met schieten als je ook meteen iemand wil spotten voor je team. Of ben jij er zo een die nooit spot?

Dat ze dan op zijn minst een optie geven dat ik de knoppen kan terugzetten, want dit is echt knap waardeloos.

• eazy_emco_87
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-03 10:31
Verstekbakker schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 15:40:
[...]

Probeer eens te schieten en te spotten tegelijk dan... Niet zo bijdehand doen vriend.

Je bent een uur te laat met schieten als je ook meteen iemand wil spotten voor je team. Of ben jij er zo een die nooit spot?

Dat ze dan op zijn minst een optie geven dat ik de knoppen kan terugzetten, want dit is echt knap waardeloos.
Zelf spot ik erg veel. Durf te zeggen dat ik alles spot wat ik tegen kom. En dat ik bij de top van de wereld hoor op het gebied van spotten. Heb elke ronde wel paar honderd punten door spotten. En ben nooit te laat met schieten. Is gewoon wennen en snel zijn met je 'wijsvinger'. 8)

• Verstekbakker
  • Niet online
eazy_emco_87 schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 15:42:
[...]

Zelf spot ik erg veel. Durf te zeggen dat ik alles spot wat ik tegen kom. En dat ik bij de top van de wereld hoor op het gebied van spotten. Heb elke ronde wel paar honderd punten door spotten. En ben nooit te laat met schieten. Is gewoon wennen en snel zijn met je 'wijsvinger'. 8)
En ik hoor bij de top van de wereld qua snelle vingers, de dames zijn met een paar seconden klaar, totaal niet relevant. Flauwe zever hier man. Als jouw verhaal uberhaupt mogelijk zou zijn dan zouden ze in een F1 auto nog maar 1 pedaal monteren. Dikke zever, je bent veel sneller met twee vingers dan met maar een.
Pagina: 1 ... 26 ... 85 Laatste

Let op:
~~~[html]Op de man spelen doen we nergens op tweakers, dus ook niet hier

Er zijn voor de Xbox One en de PS4 platoons beschikbaar, die kun je joinen via de volgende links:
<a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/3571873308087887416/'>Xbox One</a> - <a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/9144291971211376657/'>PS4</a>
Melden dat je gejoined bent is niet nodig.~~~[/html]