Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 17-11 11:25
Jeroenimoes schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 23:20:
Zo. Binnen een uurtje alweer helemaal klaar en kokend van woede met dat teringspel. DICE moet echt eens actie gaan ondernemen. Lag, rubber banding op servers met een goede ping. Onmogelijke deaths, binnen enkele seconden met heli's de lucht uit worden gehaald. Miserie miserie miserie!
Lol. Maar herken het wel. De avond dat Second Assault uit kwam heb ik het nog gespeeld, daarna niet meer aan gehad. Word er helemaal gek van.

Ik merk ook dat ik gewoon ga koken van zo'n spel en m'n humeur er niet beter op wordt. Van nu af aan hou ik het wel bij spellen die goed uitgewerkt zijn. En PvE spellen, dat is gewoon fun en geen competitie.
Niet dat je geen fun kan hebben in BF4 (C4, C4 Dirtbike), maar er zijn gewoon zoveel dingen in het spel waar ik 'worked up' van wordt.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:41
Hadden jullie gister trouwens ook enorme rubberbanding? Begon vanaf een uurtje of 22.00 en werd eigenlijk alleen maar erger. Dat je dus telkens zo'n hapering hebt wat je vooral merkt bij sprinten of rijden/vliegen/varen met voertuigen. Ook heel veel 1 hit kills daardoor of mensen die je met de eerste kogel die ze schieten raken (daarna gaat er nog wel wat mis maar die eerste is altijd raak).

Werd voor mij ongelofelijk onspeelbaar daardoor.

Overigens heb ik ook een intense haat gekregen tegen operation locker op conquest. Bij Rush, TDM en Domination is het al geen topmap maar bij conquest met 64 man die op 3 openingen staan te campen is er voor mij weinig aan. Er zit vrijwel geen enkele progressie in als het ene team alle openingen weet dicht te houden en de binnenplaats weet te behouden. Pas als men ergens is doorgebroken heb je nog wel wat leuke situaties maar de huidige opzet is nog erger dan in Metro. Ook daar vind ik het met 64 man echt waardeloos. Bij de 360 had je (vanwege de lagere hoeveelheid spelers) nog wel wat vaker dat men door kon breken, maar ook daar stond je vaak minutenlang op dezelfde positie.

Is totaal geen skill en totaal geen spanning bij. Sure, kan handig zijn voor de punten, maar echt leuke potten zijn het vrijwel nooit.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13:09

Oxigeon

En zo is dat!

Martinspire schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 10:34:
Hadden jullie gister trouwens ook enorme rubberbanding? Begon vanaf een uurtje of 22.00 en werd eigenlijk alleen maar erger. Dat je dus telkens zo'n hapering hebt wat je vooral merkt bij sprinten of rijden/vliegen/varen met voertuigen. Ook heel veel 1 hit kills daardoor of mensen die je met de eerste kogel die ze schieten raken (daarna gaat er nog wel wat mis maar die eerste is altijd raak).

Werd voor mij ongelofelijk onspeelbaar daardoor.

Overigens heb ik ook een intense haat gekregen tegen operation locker op conquest. Bij Rush, TDM en Domination is het al geen topmap maar bij conquest met 64 man die op 3 openingen staan te campen is er voor mij weinig aan. Er zit vrijwel geen enkele progressie in als het ene team alle openingen weet dicht te houden en de binnenplaats weet te behouden. Pas als men ergens is doorgebroken heb je nog wel wat leuke situaties maar de huidige opzet is nog erger dan in Metro. Ook daar vind ik het met 64 man echt waardeloos. Bij de 360 had je (vanwege de lagere hoeveelheid spelers) nog wel wat vaker dat men door kon breken, maar ook daar stond je vaak minutenlang op dezelfde positie.

Is totaal geen skill en totaal geen spanning bij. Sure, kan handig zijn voor de punten, maar echt leuke potten zijn het vrijwel nooit.
Ik speel op de PS4 en heb het ook vaker. Gisteren niet gespeeld maar wel eerder last van gehad. Inderdaad bij het lopen en het rijden van voertuigen. Als je ligt/staat en sniped en je gaat alleen met het vizier op en neer is er niets aan het handje

EDIT: Wie gaat trouwens eventjes de PS4 GoT Platoon oprichten. Ik ben geen premium Member en ben nog geen rank 10 maar wil er wel graag bij horen. Kan vanaf morgen als ik het zo lees

[ Voor 5% gewijzigd door Oxigeon op 26-02-2014 10:37 ]

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• Martinspire
Mja en het gekke is, ik zie zat mensen rondlopen die er geen last van lijken te hebben. Vaak heb je er ook weinig last van als je net een game binnenkomt, maar zodra ik dat icoontje zie staan rechtsboven is het echt kut met peren.

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:59

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Gister was idd vee lag, maar soms ook weer niet. Op Golmud Rialway een tijd in de Frogfoot gevlogen. Dat ging best aardig, 2 choppers neergeschoten, 3 tanks half opgeblazen en 3x de Bomber uit de lucht geschoten. Met lag is dat absoluut niet te doen.

Deze dus: http://battlelog.battlefi...22776951222144/226915812/

XBL: MRE Inc

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Had wel grote update gisteren, maar eerste paar potjes weinig tot geen lag. Tot ik op die map met die grote schotel kwam, was het weer flink rubberbanding, beetje random lijkt het.

Ik heb zowaar 2x 25 punten gehaald met m'n target-ding van Recon (eerste apparaat) van mensen die ook daadwerkelijk m'n target raken, gaat nog niet zo hard :( Het werkt gelukkig goed als afschrikmethode op heli's, als ze continue locked krijgen :P

[ Voor 19% gewijzigd door SinergyX op 26-02-2014 11:52 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Gisteren op de PS4 inderdaad heel erg veel lag. Normaal stoor ik me er niet echt aan, maar het was nagenoeg onspeelbaar. Zeker als je een wat grotere afstand moet overbruggen is het zeer nadrukkelijk aanwezig.

• Kjid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-09 08:51
MRELynx schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 10:59:
Gister was idd vee lag, maar soms ook weer niet. Op Golmud Rialway een tijd in de Frogfoot gevlogen. Dat ging best aardig, 2 choppers neergeschoten, 3 tanks half opgeblazen en 3x de Bomber uit de lucht geschoten. Met lag is dat absoluut niet te doen.

Deze dus: http://battlelog.battlefi...22776951222144/226915812/
Die frogfoot is heerlijk als je geen lag hebt idd!

http://battlelog.battlefi...91089978202624/414110162/

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Voor de mensen die nog BF4 willen halen op de PS3: http://blog.eu.playstatio...chises-playstation-store/

From 26th February until 12th March, we’re giving you awesome offers on some of the titles in the above mentioned franchises. Maybe you own the games but were looking to grab related DLC? Those will also have reduced prices so now you can experience even more of the games you loved. See the complete list of content on offer below.

Battlefield 4 (PS3)
Was £59.99/€69.99/AU$99.95, now £24.99/€34.99/AU$44.95

• Physx
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-11 23:26
Gisteren idd erg veel lag. Maar verrassend genoeg wel potjes gespeeld waarbij ik > 30 kills en < 10 deaths had. Gimng wel erg lekker. Had ik gewoon minder last of was ik door mijn lag niet te raken voor de tegenstanders.... ;-)

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Tja, volgens mij zou Dice ook gewoon een aantal 32 player conquest servers kunnen gaan draaien, die rubberbanding is enkel als de player count rond de 64 zit. Bij 32 players heb ik nog geen enkele keer lag of rubberbanding gehad. Eerlijk gezegd speel ik op dit moment liever lag-vrij 32p Conquest dan het soms compleet onspeelbare lag-feest met 64p. Die Conquest mode in het menu zit er nu al 4 maanden voor jan l*l in omdat er simpelweg nog altijd geen servers voor zijn...

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:25
Let wel dat je de PS3 versie maar tot half maart ergens voor een tientje kan opzetten naar de PS4 versie.
Daarna niet meer.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

kazuka schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 13:03:
Tja, volgens mij zou Dice ook gewoon een aantal 32 player conquest servers kunnen gaan draaien, die rubberbanding is enkel als de player count rond de 64 zit. Bij 32 players heb ik nog geen enkele keer lag of rubberbanding gehad. Eerlijk gezegd speel ik op dit moment liever lag-vrij 32p Conquest dan het soms compleet onspeelbare lag-feest met 64p. Die Conquest mode in het menu zit er nu al 4 maanden voor jan l*l in omdat er simpelweg nog altijd geen servers voor zijn...
Ik krijg enkel en alleen 64 large conquest gevonden. Helaas vind ik geen servers van max 32 players

Verwijderd

dvdkiwi schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 13:15:
[...]

Let wel dat je de PS3 versie maar tot half maart ergens voor een tientje kan opzetten naar de PS4 versie.
Daarna niet meer.
Maar dat is exclusief DLC toch? China Rising werkt bij mij namelijk niet op de PS4, deed het wel op de PS3.

• Superkiwi
Hoe het met de DLC zit weet ik niet.

Ik speel enkel PS4 ;)

Verwijderd

Hallo,

Het lijkt me geweldig om een clan te hebben op BF4. Ik wil er wel 1 oprichten. Zodat we kunnen gaan trainen en daadwerklijk spelen. Wie lijkt dit nog meer heel vet? Voeg me maar toe Groningerr is de PSN naam.

Dit gaat over de PS4 trouwens.

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:42
Ik heb trouwens altijd dat wanneer ik start in een level de PS4 nog de textures moet laden. Na een seconde of tien is het weg, maar de eerste tien seconden ziet het spel er niet uit.

PSN ID Binloading_nl

Verwijderd

Ik heb tot nu toe 1 iemand nog 4 erbij en we kunnen al Squad team deachtmatch spelen.

• Razenko
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18-11 18:12
dvdkiwi schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 16:29:
Hoe het met de DLC zit weet ik niet.

Ik speel enkel PS4 ;)
Incorrect, ik heb van betrouwbare bronnen gehoord dat je bent overgestapt naar AC3

PSN: Europhea

Verwijderd

Wel vaag dat je gasten heb die al meer als 100 uur gespeeld hebben en nog steeds niet weten wat ze nou eigenlijk aan het doen zijn....
Samenspelen is heel moeilijk voor sommige mensen...
Ga dan lekker free for all spelen in Call of Duty ofzo..!

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2014 19:26 ]

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:56
steefje schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 16:40:
Ik heb trouwens altijd dat wanneer ik start in een level de PS4 nog de textures moet laden. Na een seconde of tien is het weg, maar de eerste tien seconden ziet het spel er niet uit.
Is op Xbox One ook.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• PsychoMantis_NL
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14:13

PsychoMantis_NL

PSN: PsychoMantis_NL

Physx schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 12:58:
Gisteren idd erg veel lag. Maar verrassend genoeg wel potjes gespeeld waarbij ik > 30 kills en < 10 deaths had. Gimng wel erg lekker. Had ik gewoon minder last of was ik door mijn lag niet te raken voor de tegenstanders.... ;-)
Leg me eens uit hoe je zo veel kills krijgt, ik zie af en toe volk met 30+ kills in een potje, terwijl ik er nog niet eens 30 tegenkom. Zelfs als ik al m'n kills, spots en deaths bij elkaar optel kom ik vaak nog niet eens op de 30 :(

PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V

• huubske12
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 25-10-2022
PsychoMantis_NL schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 19:30:
[...]

Leg me eens uit hoe je zo veel kills krijgt, ik zie af en toe volk met 30+ kills in een potje, terwijl ik er nog niet eens 30 tegenkom. Zelfs als ik al m'n kills, spots en deaths bij elkaar optel kom ik vaak nog niet eens op de 30 :(
Minder campen?

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

Gelukkig heb ik al een paar keer aangegeven dat ik full medic speel :+

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/7viGup8.jpg

Edit: Niet dat die niet campen, maar met een KD van 0.92 zou ik wel echt een beroerde camper zijn :')

[ Voor 29% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 26-02-2014 20:01 ]

• huubske12
PsychoMantis_NL schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 20:00:
Gelukkig heb ik al een paar keer aangegeven dat ik full medic speel :+

[afbeelding]

Edit: Niet dat die niet campen, maar met een KD van 0.92 zou ik wel echt een beroerde camper zijn :')
Haha, niet gelezen sorry. Met de 64 man online zie ik eigenlijk geen enkele reden waarom je er niet +30 kunt killen... er lopen zo verschrikkelijk veel lui rond. Misschien ligt het aan de modi die je speelt?

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

Ja, ik speel op PS3, dus heb max. 32 man, maar ook daar zie ik ze af en toe met 30+ :+

[ Voor 33% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 26-02-2014 20:36 ]

• huubske12
Voila, probably zit daar je probleem in...

... al is het echt niet onmogelijk om ook op de ps3 boven de 30kills uit te komen lijkt me. Speel je conquest?

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

Ik heb in het begin alleen maar conquest gespeeld, totdat op een gegeven ogenblik Siege of Shanghai consequent de PS3 liet crashen. Sindsdien eigenlijk alleen nog maar TDM, of als ik me echt verveel iets totaal randoms. Maar op de kleine maps met TDM zou je toch 25+ kills moeten kunnen halen. Misschien niet altijd, maar zelfs op een map als locker kom ik zelden boven de 15 uit, terwijl de server gewoon bommetje vol zit :r

• Physx
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-11 23:26
PsychoMantis_NL schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 19:30:
[...]

Ik speel conquest en dan met name engineer of recon. Met lag zowieso engineer. Heb nu de ACE52 CQB en daar maak ik aardig wat kills mee. Maar daarnaast gewoon slim spelen en een suppressor gebruiken!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:18

On_E

Housemusic

Ik heb nu precies 40 uur BF4 gespeeld waarvan 40 uur Conquest Large. :P

Ik vind TDM, Domination, CTF e.d. wel leuk maar Battlefield is voor mij Conquest.
Die overige gamemodes speel ik wel in andere online shooters.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Martinspire
Lol, de platoons feature was heel even online, maar daar ging iets gigantisch mis. Bij het aanmaken van een nieuwe platoon overschreef je een bestaande platoon. Hierbij zag je nog de oude eigenaar erin zitten en eventuele afbeelding die was aangemaakt.
Nu is het weer disabled maar zal zo wel weer komen als ze hebben gevonden dat ze create ipv edit moeten doen :+

Ik had overigens meteen een GoTLive platoon aangemaakt, waar dus alle Xbox One tweakers in welkom zijn. Het lijkt me verstandig als we de platoons weer opsplitsen per platform, anders krijg je weer dat er mensen in zitten waar je niet mee samen kunt spelen.

[ Voor 27% gewijzigd door Martinspire op 27-02-2014 11:02 ]

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Paulus07 schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 12:29:
Voor de mensen die nog BF4 willen halen op de PS3: http://blog.eu.playstatio...chises-playstation-store/

From 26th February until 12th March, we’re giving you awesome offers on some of the titles in the above mentioned franchises. Maybe you own the games but were looking to grab related DLC? Those will also have reduced prices so now you can experience even more of the games you loved. See the complete list of content on offer below.

Battlefield 4 (PS3)
Was £59.99/€69.99/AU$99.95, now £24.99/€34.99/AU$44.95
Niet kopen, kut spel. €34,99 teveel.

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:48

spaceboy

Op grote hoogte

On_E schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 10:48:
Ik heb nu precies 40 uur BF4 gespeeld waarvan 40 uur Conquest Large. :P

Ik vind TDM, Domination, CTF e.d. wel leuk maar Battlefield is voor mij Conquest.
Die overige gamemodes speel ik wel in andere online shooters.
Eens, al is Obliteration ook een leuke afwisseling met mooie frantic gameplay. ;-)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Martinspire
Xbox One platoon voor de Tweakers en GoTLive gamers: http://battlelog.battlefi...view/3571873308087887416/

offtopic:
En ja, logo moet nog worden aangepast. Suggesties en afbeeldingen zijn welkom)

[ Voor 27% gewijzigd door Martinspire op 27-02-2014 12:14 ]

• riotrick
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-11 21:22
En nog eentje voor PS4: http://battlelog.battlefi...view/9144291971211376657/

@martin: http://emblemsbf.com/emblem-5747.html

[ Voor 20% gewijzigd door riotrick op 27-02-2014 13:43 ]

Facebook :: Twitter :: PSN

Verwijderd

Hoe kan ik deze platoon joinen? Ben een teamspeler, dus ga niet heel veel voor kd. ;)

• riotrick
Verwijderd schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 14:20:
[...]

Hoe kan ik deze platoon joinen? Ben een teamspeler, dus ga niet heel veel voor kd. ;)
Apply klikken rechtsbovenin.

• Kapotlood
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 05-11 14:55
Hey gaaf! Hoe join je die platoon? Ik zie geen Apply op de website namelijk (of ik ben héél blind). Ben ook geen K/D freak, maar hou wel van tanks en shotguns ;)

p.s.: laat maar… je moet natuurlijk wel inloggen! (nogal stomme actie, excuus!)

[ Voor 21% gewijzigd door Kapotlood op 27-02-2014 14:28 ]

Verwijderd

riotrick schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 14:25:
[...]

Apply klikken rechtsbovenin.
Thx

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Martinspire schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 12:13:
Xbox One platoon voor de Tweakers en GoTLive gamers: http://battlelog.battlefi...view/3571873308087887416/

offtopic:
En ja, logo moet nog worden aangepast. Suggesties en afbeeldingen zijn welkom)
Apply ingediend :)

En check mijn imba hit-miss ratio :)
Shots fired 41,382
Shots hit 4,199
Accuracy 10.15%

Wel jammer van die quits:
Quits 15.38%
Ik ben nog nooit een game uitgestapt, enkel crashes.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• On_E

On_E

Housemusic

SinergyX schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 14:55:
Wel jammer van die quits:
Quits 15.38%
Ik ben nog nooit een game uitgestapt, enkel crashes.
Ik heb ruim 27% quits waarvan misschien 2% een echte quit is. (de rest dus ook crashes)

Verwijderd

On_E schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 15:11:
[...]

Ik heb ruim 27% quits waarvan misschien 2% een echte quit is. (de rest dus ook crashes)
Same here! Dacht al waar komt dat vandaan.....

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

Wie maakt het ps3 platoon aan, of kan ik gewoon de ps4 versie joinen?

Verwijderd

PsychoMantis_NL schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 15:34:
Wie maakt het ps3 platoon aan, of kan ik gewoon de ps4 versie joinen?
Je kan ons wel joinen, maar dan kan je niet samen spelen. Zou ik dus niet doen.

Kunnen we nu dus ook platoon battle doen ofzoiets?

• Kjid
  • Laatst online: 17-09 08:51
Werken platoons inmiddels al beter dan bf3? Ik bedoel dan vooral dat je niet iedereen als vriend toe moet gaan voegen voordat je kan zien of ze online zijn....

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ik heb me ook aangemeld. Kan niet wachten om eens lekker te gaan knallen met zijn allen. Neem aan dat de meesten als ze met gotters spelen een headsetje gebruiken?

Verwijderd

Platoons zijn niet console gebonden, toch zie ik hier per console verschillende platoons? :(

Helaas geen X360, dus kan ik wss nergens joinen? :(

• Martinspire
Er zijn er nog geen aangemaakt voor PS3 en X360 maar je bent vrij om er 1 te beginnen. Het opsplitsen heeft vooral te maken met het feit dat het daardoor handiger is om ook mensen toe te kunnen voegen aan je Origin/EA friends en daardoor ook je Gamertag/PSN ID. Voor consoles voegen de platoons namelijk vrij weinig toe, maar als index voor "wie speelt welke game op welk platform" is het wel handig.

• Rivanov
Zie nu dat ik in de platoon zit. Staat opeens [GoT] voor m'n gamertag in BF4. :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Martinspire
Rivanov schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 19:54:
Zie nu dat ik in de platoon zit. Staat opeens [GoT] voor m'n gamertag in BF4. :+
Wat je als clantag hebt kun je via Battlelog instellen. Hoeft geen GoT te zijn als je dat niet wilt ;)

• Rivanov
I know. Maar [GoT] kwam er nu standaard te staan. Had voorheen nooit een clantag. Maar laat deze wel even staan. :+

• bryanvan
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-11 23:00
Heb me ook aangemeld op de platoon!

PSN: bryanlost

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14:56
Ik heb me ook aangemeld voor de PS4 GoT platoon.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-11 21:15
Zit in de Xbox one platoon....maar heb nu nog een 360......hopelijk snel een One

• 19Joost85
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02-08-2022
Ook maar even aangemeld bij de PS4 platoon. (jjstyle333 tevens mijn psn-id)

Verwijderd

Zal me morgen ook aanmelden, morgen haal ik Bf4 op!

• Fonzie27
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-09 14:16
Aangemeld, psn id jouk30

• Nowa
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-02-2021
Aangemeld bij de PS4 platoon. Eigenlijk nog nooit echt teamwork kunnen doen dus kijken of het hiermee beter gaat.

43% of all statistics are worthless.

Verwijderd

Ik zal me vanavond ook eens aanmelden bij de PS4 platoon. De planning is om vanavond nog wel een potje te gaan knallen (lees: afgeknald worden) ;)

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:27
Hier ook aangemeld, en idem als hierboven. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Jumpman op 28-02-2014 15:00 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:57
Iemand nog tips om de F2000 te halen? Welke modus gebruiken jullie? Heb Conquest geprobeerd echter zit iedereen steeds boven waardoor het lastig is om 10 kills beneden te maken.

• Vettigen_Dr33
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-02 20:08

Vettigen_Dr33

PSN-id: Vettigen_Dr33

Als je platoon joined, zie je de online mensen dan ook ineens in BF4 verschijnen zonder dat ze in je friend list staan?

Heb een 30-tal tweakers in men friend list uit de google doc maar ben het beu om heel de lijst over te gaan tikken...

• benmoei
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-11 23:29
Jumpman schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 15:00:
Hier ook aangemeld, en idem als hierboven. ;)
Ook aangemeld en vanavond eens kijken.. Ik hoop op weinig lag want dat was gister weer drama... :F

• Razenko
Versteegrob schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 15:21:
Iemand nog tips om de F2000 te halen? Welke modus gebruiken jullie? Heb Conquest geprobeerd echter zit iedereen steeds boven waardoor het lastig is om 10 kills beneden te maken.
Domination/tdm/rush?

• Rivanov
Naval Strike. Release in Late March.

http://blogs.battlefield....-glimpse-of-naval-strike/

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

Martinspire schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 19:39:
...Voor consoles voegen de platoons namelijk vrij weinig toe, maar als index voor "wie speelt welke game op welk platform" is het wel handig.
M.a.w., als ik een random match join dan zoekt de server niet - zoals bijvoorbeeld bij GTA V wel het geval is- platoonmembers op zodat ik bij hen in een session kom, of hoe moet ik dat zien?

• Martinspire
PsychoMantis_NL schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 19:28:
[...]

M.a.w., als ik een random match join dan zoekt de server niet - zoals bijvoorbeeld bij GTA V wel het geval is- platoonmembers op zodat ik bij hen in een session kom, of hoe moet ik dat zien?
Helemaal correct. Ik weet ook niet of je uberhaupt iets ingame kunt zien van platoons (denk het niet). Volgens mij loopt alles gewoon via battlelog.battlefield.com

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

Mja dat ik er ingame behalve de got tag niks van zie maakt me niet zo veel uit, ik heb toch altijd battlelog openstaan als ik speel, maar als het joinen van een platoon niks veranderd aan het matchmaken, er nog geen custom servers zijn en je nog niet voor een match je squad kunt kiezen/samenstellen dan ontgaat mij inderdaad voorlopig even het nut :S

• fmb
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-11 17:45

fmb

WP: Remeha Elga Ace 6kW. PV: 14 x 310 wp Suntech + 10 x 380 wp Q-Cells, micro omvormers IQ7 & IQ7+ Enphase.

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-11 21:20
Ook maar even een aantal mensen van het XOne Platoon een Friend invité gestuurd, mijn gamenaam is SGHannibal

• Djiee
  • Niet online
Heb me ook aangemeld.

Zijn er trouwens meer mensen die problemen hebben, of gehad hebben met het activeren van premium?
Heb vandaag premium gekocht via de ps store.. de maps zijn geinstalleerd en speelbaar maar in het menu bij premium en op battlelog heb ik geen toegang tot de extra's. Er staat ook nog steeds 'buy premium'.

Lees dat het een veel voorkomend issue is maar nog geen echte oplossingen.. Heb al geprobeerd licenties te herstellen maar dat helpt ook niet. Iemand ideeën wat te doen?

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14:19
Djiee schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 20:08:
Heb me ook aangemeld.

Zijn er trouwens meer mensen die problemen hebben, of gehad hebben met het activeren van premium?
Heb vandaag premium gekocht via de ps store.. de maps zijn geinstalleerd en speelbaar maar in het menu bij premium en op battlelog heb ik geen toegang tot de extra's. Er staat ook nog steeds 'buy premium'.

Lees dat het een veel voorkomend issue is maar nog geen echte oplossingen.. Heb al geprobeerd licenties te herstellen maar dat helpt ook niet. Iemand ideeën wat te doen?
Even geduld denk ik. Ging bij mij ook wel even wat tijd overheen :P

[ Voor 30% gewijzigd door Streskip op 01-03-2014 21:04 ]

• Rivanov
Leuk avondje gehad. :+
Gotta love C4!

Nog paar leuke kills. :)

• eelco_akker
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-11 14:14
Versteegrob schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 15:21:
Capture the Flag, eerst Caspian Border in CTF, dan kom je daarna in een volledige CTF Metro. Ik haalde de F2000 de 2e sessie. Domination/Conquest gaat te snel.

• Superkiwi
Ik heb al een 2 weken geen BF meer gespeeld, dus even een vraagje:
Moet ik (als premium member) Second Assault fysiek downloaden uit de store?
Gisteren even BF opgestart om te kijken naar mijn Battlepakjes, maar niks van een update gezien.
Via het hoofdmenu naar de store werkte niet > melding "er is geen content".
Nu kan het zijn dat de PS4 de update ergens in de achtergrond heeft gedownload (groot pluspunt van ps4 trouwens).

[ Voor 14% gewijzigd door Superkiwi op 02-03-2014 11:16 ]

• ndonkersloot
dvdkiwi schreef op zondag 02 maart 2014 @ 11:15:
Gisteren even BF opgestart om te kijken naar mijn Battlepakjes, maar niks van een update gezien.
Nu kan het zijn dat de PS4 de update ergens in de achtergrond heeft gedownload (groot pluspunt van ps4 trouwens).
Ja, second assault moet je als losse addin downloaden uit de store.

Second assault bevalt me tot nog toe erg goed, leuk om de maps weer te spelen en de DAO-12 is mijn favoriete shotgun geworden, met DART rounds zooo sterk. Heb inmiddels ~8 uur in Second Assault zitten.

• Gingerbread
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-04 21:19
Rivanov schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 22:21:
Leuk avondje gehad. :+
Gotta love C4!

[video]
[video]

Nog paar leuke kills. :)

[video]
[video]
Ik vind dit niet echt speciale momenten. Maar het gaat om het plezier natuurlijk ;)

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Gingerbread schreef op zondag 02 maart 2014 @ 12:43:
[...]

Ik vind dit niet echt speciale momenten. Maar het gaat om het plezier natuurlijk ;)
Precies. Maar het is wel herkenbaar, heb ook heel vaak een OH HELL YES gevoel terwijl de gemiddelde GoTTer in dit topic bij mijn acties / niveau waarschijnlijk zijn schouders ophaalt... :-P

Enige wat ik trouwens mis bij BF is een voice-over die MMMMMultikilllll etc. roept. Maar goed, misschien past dat niet bij de setting. Dan roep ik het zelf maar... ;-)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:59

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Gisteravond wat het weer K met Peren. Zooooveel lag, was niet normaal. En hebben ze iets met de DMR gedaan ? Werd gisteren echt tig keer door dezelfde gasten afgeknald met MK11, Scar, SVD, SKS. En allemaal one hit kils.

Verder blijft het natuurlijk een game vol bugs, maar dat wisten we al...

XBL: MRE Inc

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-11 16:18

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Net ook maar eens op de apply knop voor de pPS4 versie gedrukt (Sh4m1n0)

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Gisteren kwamen er een paar keer wat Tweakers voorbij in mijn potje; RiotRick, Final-xm en een uitnodiging van PhilMaTix (sorry, was TV aan het kijken terwijl mijn PS4 nog aan stond ;) ) dus de platoon heeft zeker z'n nut :) Snap alleen die stats van de platoon niet, staat nu nog op 0,0 dus heb het idee dat die allen veranderd als je met een aantal op dezelfde server speelt of zo.

Oh en ik weet niet waarom ik platoon leader ben gemaakt, zo goed ben ik echt niet of het moet zijn omdat ik intussen lvl110/ shitbucket / no-lifer ben :P haha.

• Rivanov
Gingerbread schreef op zondag 02 maart 2014 @ 12:43:
[...]

Ik haal hier plezier uit. ;)

• riotrick
kazuka schreef op zondag 02 maart 2014 @ 13:53:
Gisteren kwamen er een paar keer wat Tweakers voorbij in mijn potje; RiotRick, Final-xm en een uitnodiging van PhilMaTix (sorry, was TV aan het kijken terwijl mijn PS4 nog aan stond ;) ) dus de platoon heeft zeker z'n nut :) Snap alleen die stats van de platoon niet, staat nu nog op 0,0 dus heb het idee dat die allen veranderd als je met een aantal op dezelfde server speelt of zo.

Oh en ik weet niet waarom ik platoon leader ben gemaakt, zo goed ben ik echt niet of het moet zijn omdat ik intussen lvl110/ shitbucket / no-lifer ben :P haha.
De stats voor het platoon tellen als er 4 members van het platoon in een potje zitten.

Leaders in een platoon kunnen verder niet zoveel boeiends volgens mij. Wel handig als er een paar mensen zijn die applications kunnen accepteren. Zag dat je vrij veel speelt dus vandaar.

• ndonkersloot
Meh de party chat is stuk, server side issues waardoorg een party meer gemaakt kan worden.
De ingame voicechat is ook niet al te best. Zucht.

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-11 22:26
dvdkiwi schreef op zondag 02 maart 2014 @ 11:15:
Kiwi, de ingame store werkt idd niet. Makkelijkste is om in het XMB menu van de PS4 bij Battlefield starten, niet de game te starten, maar in het kleine menutje naar de onderste optie 'Aanverwante items' te gaan (in het engels heet dat Related items).
Je gaat dan direct door naar de store met alle addons (bijv ook de shortcut kits), zonder die hele Store op te starten.

Zoals bij deze video te zien is : http://youtu.be/KkCRPDfqWNA?t=37s

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• Aid
  • Laatst online: 18-11 09:14

Aid

Ik merk wel dat de lag problemen alleen voorkomen in conquest. Als ik TDM of domination speel is er niks aan de hand.

• Rivanov
Ook wel 'logisch' op zich. Gebeurt stukken meer dan in TDM of DOM.

• Superkiwi
Jeroenimoes schreef op zondag 02 maart 2014 @ 19:59:
[...]

Kiwi, de ingame store werkt idd niet. Makkelijkste is om in het XMB menu van de PS4 bij Battlefield starten, niet de game te starten, maar in het kleine menutje naar de onderste optie 'Aanverwante items' te gaan (in het engels heet dat Related items).
Je gaat dan direct door naar de store met alle addons (bijv ook de shortcut kits), zonder die hele Store op te starten.
Thanks, ik had het inderdaad al door ;)
Maar volgens mij heeft mijn PS4 zelf de update in de achtergrond al gedownload :)

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

dvdkiwi schreef op maandag 03 maart 2014 @ 09:46:
[...]

Thanks, ik had het inderdaad al door ;)
Maar volgens mij heeft mijn PS4 zelf de update in de achtergrond al gedownload :)
Ik denk eerder dat je PS4 de BF4 update van vorige week heeft gedownload. Zover ik weet download de PS4 niet uit zichzelf add-ons en moet je die toch echt zelf handmatig downloaden, hoewel het wel handig zou zijn als ie dat deed :)

• Superkiwi
Ow verhips, dan ga ik weer eens kijken :P

• On_E

On_E

Housemusic

Afgelopen weekend veel gespeeld en voor het eerst de CR en SA maps kunnen doen. (Vrijdag toch maar Premium gekocht..)

Moet zeggen dat ik de CR maps leuker vind dan die van SA, ook omdat ik die laatste maps al kende uit BF3 natuurlijk.

En het blijft beter gaan, merk dat ik steeds meer potjes aardige scores haal, zo blijft het ook leuk om te doen. (als je dus merkt beter te worden)

• Superkiwi
De handgun en DMR shortcut kits waren zeker enkel te downloaden in de player appreciation month?
Niet dat ik ze wil, maar ik zie ze er niet meer tussen staan. De shotgun/grenade kits wel.

• Razenko
dvdkiwi schreef op maandag 03 maart 2014 @ 13:30:
De handgun en DMR shortcut kits waren zeker enkel te downloaden in de player appreciation month?
Niet dat ik ze wil, maar ik zie ze er niet meer tussen staan. De shotgun/grenade kits wel.
die waren de weken voor de shotgun/grenade kits beschikbaar.

• Superkiwi
Ah oke, thanks ;)

Verwijderd

Afgelopen zaterdag na een maandje BF4 weer eens aangeslingerd. Weet niet wat die patch van 490mb (PS3) precies heeft veranderd maar de game voelde een stuk beter aan en ik heb een aantal leuke potten kunnen spelen (CQ en Rush).

Het is alleen nog steeds vreemd dat er geen enkele CR map in de rotaties zit....

Misschien toch maar even wat financiële middelen richting de PS4 schuiven zodat ik BF4 het beste tot zijn recht kan laten komen :)

• Superkiwi
Wat bedoel je met die laatste zin?

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

dvdkiwi schreef op maandag 03 maart 2014 @ 17:00:
Wat bedoel je met die laatste zin?
Afbeeldingslocatie: http://technabob.com/blog/wp-content/uploads/2012/08/lg-ud-3dtv-84-inch-television.jpg
(bijvoorbeeld) :9

[ Voor 22% gewijzigd door spaceboy op 03-03-2014 17:06 ]

• Gingerbread
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-04 21:19
Hoeft niet duur te zijn:
Afbeeldingslocatie: http://oi62.tinypic.com/263dh51.jpg
Mijn setup van 600 euro.

Beamer + scherm = profit

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
Zo, zo... er komen fixes aan rondom de netcode: http://blogs.battlefield....addressing-netcode-in-bf4

Ga ik dan toch weer BF4 spelen?
Pagina: 1 ... 25 ... 85 Laatste

Let op:
~~~[html]Op de man spelen doen we nergens op tweakers, dus ook niet hier

Er zijn voor de Xbox One en de PS4 platoons beschikbaar, die kun je joinen via de volgende links:
<a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/3571873308087887416/'>Xbox One</a> - <a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/9144291971211376657/'>PS4</a>
Melden dat je gejoined bent is niet nodig.~~~[/html]