Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:36
PsychoMantis_NL schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 07:50:
Is er iemand die enig idee heeft of de DLC mappen ergens een keer aan de reguliere maprotation wordt toegevoegd?

Ik heb premium mede gekocht met de gedachte dat die gratis DLC wel leuk was, maar ik heb tot nu toe nog niet 1 potje China Rising gespeeld, en ook Second Assault zal wel weer niks worden omdat die maprotation zo kort is :(
Er zijn 3 rondes qua mappen. Selecteer een map en modus, bv DLC 2 en dan speel je alleen deze 4 mappen.
Dit werkt net zo met DLC 1. Gisteren even RUSH gespeeld op de map Metro. Dan is 16 vs 16 wat prima te doen is.

• PsychoMantis_NL
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06:23

PsychoMantis_NL

PSN: PsychoMantis_NL

Mja dat wist ik, en dat vind ik juist zo jammer. Ik zou het fijner vinden als de maps van beide dlc gewoon mee rouleren met de originele 10 maps. Nu speel je er of 10, of 4/5 i.p.v. 19.

Nou snap ik dat niet iedereen die dlc heeft, maar zoiets zou toch te realiseren moeten zijn...

PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09:12
Yup dat is zeer jammer, want het zorgt er op de langere duur voor dat de dlc zo goed als niet gespeeld wordt. Je moet nu verplicht die 4 mappen achter elkaar spelen dan dat worden spelers snel zat. Zeker als er nog 1 of 2 mindere tussen zitten.

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:26

zAo

GPLv2 Fanboy

Inmiddels al een uurtje of 7 SA gedaan in Domination, CQ Large en Rush. Wat me voornamelijk bijblijft is:
- Maps zijn erg mooi geworden, mooie aanpassingen in layout, extreem veel bugs. (vb: als je in Metro van B vlag linksom naar A vlag loopt, dan stond er een reklame pilaar; die staat er nog steeds, alleen zie je hem niet meer.)
- Domination is heerlijk tactisch spelen met een klein groepje; de levels lenen zich er mooi voor. Wel jammer dat een vlag maar 25 punten is.
- CQ Large. Tja. Gewoon niet doen; server crashes, lag, lag en nog meer onzin. CQ Metro; waarom is dat leuk met 64 man? Degene die de meeste granaten kan gooien wint ofzo?
- De fast reload bugs (Staff Shell, springen), MBT LAW bug, vast zitten op de meest onnozele plekken, zitten er nog netjes in.

• Conundrum51
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-11 20:06
Beakzz schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 09:55:
[...]

Volgens mij is dat in BF3 ook nooit gebeurd dus is het wachten tot er eindelijk servers verhuurd gaan worden. Tot nu toe nog geen lekker gevoel over Premium en heb op een metro check van gisteren na al een maand niet meer gespeeld.
In BF3 gebeurde dit wel. Ze kwamen op een gegeven moment met die speciale rotaties zoals Armor Maps, Favorite maps en soldier maps ofzo. In ieder geval met de B2K maps. Of dat ook gebeurt is met de latere maps weet ik niet meer.

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-11 19:37

Tags NL

Harmful or Harmless?

zAo schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 12:19:
- CQ Large. Tja. Gewoon niet doen; server crashes, lag, lag en nog meer onzin.
Op wat voor platform speel je, server crashes op de Xbox One heb ik niet in ieder geval in SA maps

https://powershellisfun.com

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

-={Fred_Perry}=- schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 13:16:
[...]
Op wat voor platform speel je, server crashes op de Xbox One heb ik niet in ieder geval in SA maps
PS4. Hoe lang heb je gespeeld? Het is niet meer zo erg als in de eerste paar weken van de release, maar vandaag nog een gehad (party member ook).

• N.Uckerman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-04-2024
Hey mensen een vraagje, Hoe wordt eigenlijk de "skill" bepaald? Het getal stijgt/daalt maar, maar ik weet niet waarom..

• Kjid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-09 08:51
N.Uckerman schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 14:24:
Hey mensen een vraagje, Hoe wordt eigenlijk de "skill" bepaald? Het getal stijgt/daalt maar, maar ik weet niet waarom..
staat een pagina hiervoor beschreven!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

zAo schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 14:03:
[...]

PS4. Hoe lang heb je gespeeld? Het is niet meer zo erg als in de eerste paar weken van de release, maar vandaag nog een gehad (party member ook).
Ik heb best lang gespeeld 8) (Zie mijn profilelink) Vanaf het moment dat SA uit was op mijn Xbox One al, geen problemen mee gehad en sinds de laatste patch ook geen disconnect meer behalve.. en dat is het rare.. Als ik in een chopper meevlieg, erin spawn, dan crashed hij naar de desktop en kan ik weer BF4 opnieuw starten

• Kjid
Als ik in een chopper meevlieg en naast de bestuurder ga zitten en 'm dan gay aankijk crasht ie op ps4 :P

.. en niet alleen als je RU bent hoor

[ Voor 16% gewijzigd door Kjid op 19-02-2014 16:57 ]

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

En terecht :+

• Kjid
Ben benieuwd wat er zou gebeuren als je over z'n been streelt

• Razenko
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18-11 18:12
Kjid schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 16:56:
Ben benieuwd wat er zou gebeuren als je over z'n been streelt
dan gaat je ps4 rechtop staan:)

PSN: Europhea

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-11 16:59
Dit topic krijgt opeens een rare wending?!

Verwijderd

Noxa schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 18:47:
Dit topic krijgt opeens een rare wending?!
Een hoog Benno L. Gehalte...

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
nu nog wat oefenen in BF4 zodat dit mogelijk is: http://www.ad.nl/ad/nl/55...odelijk-zoekplaatje.dhtml

:P

• Kjid
Wat is metro weer verschrikkelijk. Was operation locker niet kut genoeg? Gulf en caspian waren wel leuk.

• Wackmack
Liggen bij jullie ook de servers eruit?

Rush op metro is toch wel vet? 16vs16 is prima te doen.

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Op z'n tijd vind ik Metro wel een keer leuk maar word er niet koud of warm van. M'n eerste potje SA vandaag was al meteen een valse start; van de 4 potjes 3x halverwege gedisconnect :| En Caspian is bij mij net zo'n lag en rubberbanding feest als Lancang. Ik krijg echt het idee dat ze dat hele 64-players voor de consoles gewoon niet stabiel gaan krijgen. Die slechte hit-reg boeit me niet eens zo maar elke 2 seconde een schok is gewoon onspeelbaar.

Van het weekend nog maar eens proberen dan..

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:30
Zo, ook eindelijk BF4 kunnen doen op Xbox One. Gaat meteen een stuk beter dan op 360. Niet alleen omdat het allemaal wat vloeiender loopt, maar ook omdat ik minder vaak dezelfde laggers tegenkom.
Uiteindelijk een k/d van 3/1 of 4/1 behaald bij de potten. Geslaagde avond in ieder geval.

Plus nog lekker gespeeld ook, zoals dit:
http://1drv.ms/1hwb5nT

[ Voor 10% gewijzigd door Martinspire op 19-02-2014 23:01 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• N.Uckerman
Kjid schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 14:43:
[...]

staat een pagina hiervoor beschreven!
Waar dan ik zie het niet?

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-11 20:44
Zie deze post
Is een pagina of 3 verder terug geweest ;)

[ Voor 35% gewijzigd door Superkiwi op 20-02-2014 03:54 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• N.Uckerman
Thanks!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:47

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Tjesus zeg, al druk ik mijn ogen in mijn beeldscherm, dan nog zie ik ze niet. Voor de snipertjes hier: IMDB: Sniper (1993)

Echt een goede film over snipers. Helaas zijn deel 2 en deel 3 ronduit kut....

XBL: MRE Inc

• Kjid
MRELynx schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 07:27:
[...]

Tjesus zeg, al druk ik mijn ogen in mijn beeldscherm, dan nog zie ik ze niet. Voor de snipertjes hier: IMDB: Sniper (1993)

Echt een goede film over snipers. Helaas zijn deel 2 en deel 3 ronduit kut....
Ik zie hem ook echt niet |:( op het volgende plaatje is hij schijnbaar omcirkeld, maar ik geloof dat de AD gewoon loopt te trollen :P

• riotrick
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-11 21:22
Eentje ligt er op de grond. De ander zit iets hoger. Maar een erg goede camouflage.

Afbeeldingslocatie: http://online.schippersnet.nl/upload/org/img5305cf16c9181.jpg

Facebook :: Twitter :: PSN

• Kjid
Tja, zo ga je natuurlijk nooit dood. Beetje oneerlijk hoor.

• Paulus07
  • Niet online
Kjid schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 08:55:
[...]

Ik zie hem ook echt niet |:( op het volgende plaatje is hij schijnbaar omcirkeld, maar ik geloof dat de AD gewoon loopt te trollen :P
de laatste foto is wat makkelijker :P

Verwijderd

Ik heb die shortcuts voor pistols en dmr gedownload maar kan ze niet kiezen....
Had ook net premium aangeschaft en kreeg allemaal dingen in battlepacks die ik ook niet uit kon kiezen.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2014 15:22 ]

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-11 17:26

Mon0lith

Yes Herr Flick

Om die GOL magnum te halen, moet je dan in 1 ronde een sniper rifle ribbon en 5 kills halen????
Zou lekker schraal zijn want had eerst 5 kills vanaf de toren en in de volgende pot staat het weer op nul :X |:( :(

PSN: Von_Smallhausn

Verwijderd

Ik snap er echt geen zak meer van dit spel.. Eerst krijg ik alle handguns en dnr's dan zijn ze weer weg.
En ik kan ook mijn vrijgespeelde opties op de tanks en attack vehicles niet gebruiken.
Als je die shortcuts toch niet krijgt zet ze dan ook niet in de store....

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2014 20:35 ]

• N.Uckerman
Mon0lith schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 19:01:
Om die GOL magnum te halen, moet je dan in 1 ronde een sniper rifle ribbon en 5 kills halen????
Zou lekker schraal zijn want had eerst 5 kills vanaf de toren en in de volgende pot staat het weer op nul :X |:( :(
Helaas moet alles in een potje..

• N.Uckerman
Verwijderd schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 20:33:
Ik snap er echt geen zak meer van dit spel.. Eerst krijg ik alle handguns en dnr's dan zijn ze weer weg.
En ik kan ook mijn vrijgespeelde opties op de tanks en attack vehicles niet gebruiken.
Als je die shortcuts toch niet krijgt zet ze dan ook niet in de store....
Is een bekende bug, in sommige servers zijn alle unlocks weg.. Dan moet je gewoon even een andere server joinen, heb ik ook al paar keer gehad.

• Kapotlood
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 05-11 14:55
Zojuist sinds zondag weer gespeeld… kom ik erachter dat m'n savegame van Battlefield 4 niet meer werkt/aanwezig is! Ik dacht, ik ga die campaign eens uitspelen vanavond, maar hij begon helemaal opnieuw! Echt, hoe leuk dat spel ook is, de hoeveelheid bugs begint me soms toch wel te irriteren (naast de crashes om de avond.

Verwijderd

N.Uckerman schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 20:57:
[...]

Is een bekende bug, in sommige servers zijn alle unlocks weg.. Dan moet je gewoon even een andere server joinen, heb ik ook al paar keer gehad.
Waar vind ik de in game store op ps4 om die hand guns te bevatten?

Dank jullie

• N.Uckerman
Verwijderd schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 01:47:
[...]

Waar vind ik de in game store op ps4 om die hand guns te bevatten?

Dank jullie
Gewoon in het menu haha? Waar ook singeplayer en multiplayer etc staat, dat is in iedergeval de in-game store. Als je daar de handguns shortcut niet vindt, dan moet je gewoon eens in de ps4 store kijken.

[ Voor 3% gewijzigd door N.Uckerman op 21-02-2014 02:19 ]

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-11 13:52

spaceboy

Op grote hoogte

Sowieso nepperij, die unlock. Ik heb de trophy .45 Old School een paar weken terug met heel veel pijn en moeite gehaald (voordat je de M1911 hebt unlocked ben je echt honderden handgun kills verder). Nu krijgt elke kleuter die gun gratis.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Superkiwi
Nou ja pijn en moeite...
Ik ben niet echt bezig met het unlocken van handguns, ben level 60 en heb ondertussen pas 122 handgun kills.
Ik zit op de helft van de punten om de M1911 te unlocken.

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

dvdkiwi schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 08:35:
Nou ja pijn en moeite...
Ik ben niet echt bezig met het unlocken van handguns, ben level 60 en heb ondertussen pas 122 handgun kills.
Ik zit op de helft van de punten om de M1911 te unlocken.
Voor mij was het pijn en moeite. Handguns zijn niet m'n favoriet. Heb wel een weekje alleen met handguns gespeeld om die M1911 vrijgespeeld. Dat is ook flink ten koste van m'n K/D ratio gegaan... :P

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

N.Uckerman schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 20:56:
[...]

Helaas moet alles in een potje..
Heb hem gehaald maar wat een ^&$#$)$)+#&*@$%#$@ assignment!
Driekwart van de snipers op Firestorm is aan het jagen op spelers (zoals ik die de assignment proberen te halen) om ze van die toren af te schieten... Zowat onmogelijk om te halen, en je moet het dus eigenlijk wel doen met een sniper omdat je ook nog in diezelfde ronde de sniper rifle ribbon moet halen :(

• Conundrum51
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-11 20:06
spaceboy schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 08:59:
[...]

Voor mij was het pijn en moeite. Handguns zijn niet m'n favoriet. Heb wel een weekje alleen met handguns gespeeld om die M1911 vrijgespeeld. Dat is ook flink ten koste van m'n K/D ratio gegaan... :P
Misschien hebben de mensen die de shortkut kopen wel geen zin in "pijn en moeite" voor een spel wat ze voor hun plezier spelen.

• Kjid
Mon0lith schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 09:19:
[...]

Heb hem gehaald maar wat een ^&$#$)$)+#&*@$%#$@ assignment!
Driekwart van de snipers op Firestorm is aan het jagen op spelers (zoals ik die de assignment proberen te halen) om ze van die toren af te schieten... Zowat onmogelijk om te halen, en je moet het dus eigenlijk wel doen met een sniper omdat je ook nog in diezelfde ronde de sniper rifle ribbon moet halen :(
Gewoon een paar maandjes wachten joh

• Wackmack
Hebben jullie direct de f2000 vrij gespeeld? Heb al TIG Mills in metro en de assists maar toch krijg ik de gun njet. Zie helaas niks bij player process :(

Edit, download nu een patch van 1GB, iemand die de verbeteringen weet?

[ Voor 19% gewijzigd door Wackmack op 21-02-2014 11:49 ]

• Jackal131
  • Laatst online: 12-11 22:28
Versteegrob schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 10:44:
Is dat niet de vehicle patch?

Hoop in ieder geval dat de mini nerf hier ook in zit!!

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

Dit zijn de patch gegevens
PS4 Game Update Feb 21
-Fix for an issue where spawning into, or switching to, a gunner seat in an IFV/MBT sometimes could cause the game to crash
-Fix for missing sound in Team/Squad Deathmatch
-Fix for an issue in the Defuse game mode, where a bomb carrier would be permanently spotted
-Decreased the rate at which the kill card would incorrectly display 0 health, while the enemy was clearly alive
-Fix for an invisible wall that was incorrectly present in one of the fallen concrete pipes on Zavod 311
-Fix for an issue where bullet impact sounds weren’t properly matching the actual number of impacts, causing the players to feel that they died too quickly.
-Fix for an issue where the “Draw” message would not display on-screen once a Conquest round ended with both teams having the same amount of tickets
-Fix for an issue where long IDs wouldn’t scroll on dog tags
-Fix for missing grass physics in terrain
-Fix for an issue where the player camera would be positioned inside of the soldier when parachute spawning
-Fix for a MAV exploit that let players reach various out-of-map locations
http://battlelog.battlefi...view/2955064774554765480/

• Razenko
Versteegrob schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 10:44:
Hebben jullie direct de f2000 vrij gespeeld? Heb al TIG Mills in metro en de assists maar toch krijg ik de gun njet. Zie helaas niks bij player process :(

1GB!?

vanochtend voor de ps3 gedaan, was maar 412 mb ...

kreeg een veteran battlepack, met een nieuwe knife erin, van bf3 :)
verder nog niet kunnen spelen, morgenavond pas ..

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:47

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

ix for a MAV exploit that let players reach various out-of-map locations
Serieus ?????? Die bug zat ook in BF3. Kan me nog wel herinneren dat ik tig x werd afgeschoten op Tehran Highway door een sniper die op die brug zat die daar over de weg heen loopt. En ik maar zoeken waar die gast zat. Later zag ik steeds meer gasten boven op een MAV springen en dan zo omhoog die weg op gaan.

Leren die gasten het dan ook niet bij Dice ? Echt slecht dit.....

XBL: MRE Inc

• Wackmack
Razenko schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 13:25:
[...]

1GB!?

vanochtend voor de ps3 gedaan, was maar 412 mb ...

kreeg een veteran battlepack, met een nieuwe knife erin, van bf3 :)
verder nog niet kunnen spelen, morgenavond pas ..
Ja 995mb. Weet iemand waarom ik de F2000 maar niet krijg?

Verwijderd

MRELynx schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 13:29:
[...]

Serieus ?????? Die bug zat ook in BF3. Kan me nog wel herinneren dat ik tig x werd afgeschoten op Tehran Highway door een sniper die op die brug zat die daar over de weg heen loopt. En ik maar zoeken waar die gast zat. Later zag ik steeds meer gasten boven op een MAV springen en dan zo omhoog die weg op gaan.

Leren die gasten het dan ook niet bij Dice ? Echt slecht dit.....
Wat te denken van de MAV te gebruiken om op metro boven het plafond te raken, deze glitch is nog altijd NIET gefixed.. Men kan bij metro op BF4 door de destruction ook makkelijker naar beneden schieten 8)7

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

Versteegrob schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 14:01:
[...]

Ja 995mb. Weet iemand waarom ik de F2000 maar niet krijg?
Assignment echt helemaal gedaan? 2 kill assist ribbons en 10 kills binnen in het metro gebouw in een ronde? (Assault Rifle ribbon is ook nodig maar die blijft staan, de andere twee dingen (2 ribbons en 10 kills) niet

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-11 09:41

Bullet NL

Eigen Wijs

-={Fred_Perry}=- schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 16:12:
[...]

Assignment echt helemaal gedaan? 2 kill assist ribbons en 10 kills binnen in het metro gebouw in een ronde? (Assault Rifle ribbon is ook nodig maar die blijft staan, de andere twee dingen (2 ribbons en 10 kills) niet
Ik krijg hem ook niet voor elkaar, ik behaal de 2 kill assist ribbons en 10 Kils, maar krijg de F2000 niet..... Terwijl ik level 110 ben....

Cogitationis poenam nemo patitur

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

Bullet NL schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 16:16:
[...]

Ik krijg hem ook niet voor elkaar, ik behaal de 2 kill assist ribbons en 10 Kils, maar krijg de F2000 niet..... Terwijl ik level 110 ben....
Ik was rond level 80 toen ik hem haalde, maakt niet uit. Maar heb je de kills binnen het Metro gebouw gehaald? Dat is wel belangrijk, 10 kills INSIDE metro

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-11 20:55

Pykow

Angelo OTR

Hoe draait BF4 op de PS4 ?
ik heb binnen kort een PS4 en ben benieuwd hoe het op deze console speelt.

heb de game al op de PC :P

Angelo NL / Global Cargo VTC

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Pykow schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 17:09:

Seriously ?

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-11 09:41

Bullet NL

Eigen Wijs

-={Fred_Perry}=- schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 16:18:
[...]

Ik was rond level 80 toen ik hem haalde, maakt niet uit. Maar heb je de kills binnen het Metro gebouw gehaald? Dat is wel belangrijk, 10 kills INSIDE metro
Zelf alleen in het deel waar de metro's staan...... Dus via de trappen omlaag....

Kom zeg, lees je even in...... Een dergelijke vraag in een topic met de hoeveelheid berichten als deze.... Je kan toch zelf je conclusie wel trekken?

[ Voor 34% gewijzigd door Bullet NL op 21-02-2014 18:16 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

• pa4jv
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:01
Ik zal je een hoop tekst besparen..het draait klote. :)

Verwijderd

Als ik browse server doe dan krijg ik 2 servers te zien....
Echt elke dag ontdek ik weer tal van dingen die echt zwaar kut zijn aan dit spel....
Ze zouden iedereen die BF4 heeft gekocht een gratis exemplaar van BF5 moeten geven ter compensatie...

• Fatal Mind
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 21:37:
Echt elke dag ontdek ik weer tal van dingen die echt zwaar kut zijn aan dit spel....
Ze zouden iedereen die BF4 heeft gekocht een gratis exemplaar van BF5 moeten geven ter compensatie...
En wat schieten we daar mee op ? BF3 was ( in ieder geval in het begin ) ruk, BF4 ook, en gegarandeerd bij de volgende Battlefield game het zelfde gezeik.

Ze moeten maar eens proberen om een afgemaakt product af te leveren, ipv de beta's van afgelopen jaren.

• Kapotlood
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 05-11 14:55
Ik vind BF4 écht een gaaf spel, die enkele keer dat je probleemloos een potje kan spelen ten minste. Echt, telkens weer moet ik op de harde manier leren dat EA-gerelateerde games vaker niet dan wel af zijn. Continue lag (terwijl ik toch echt een goede verbinding heb), een save game die kapot is, mensen die me met een simpel geweer dwars door muren heen dood schieten… terwijl ik er niet eens meer sta notabene. Ik heb bakken met plezier in het spel als het werkt, maar een EA-game kopen doe ik voorlopig niet meer. Die halfbakken spellen die ze de wereld in sturen (SimCity5 iemand?) zegt genoeg over hun oog voor kwaliteit in mijn optiek.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 21:37:
Heb je de filters wel juist ingevult? Ik heb noot klachten op X360, zelfs sochtends niet..

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 22:06:
[...]

Heb je de filters wel juist ingevult? Ik heb noot klachten op X360, zelfs sochtends niet..
Ik heb helemaal geen filters ingevuld... Als ik dat doe en ik zoek op conquest dan vind hij zowiezo niks...
Normaal als je op browse servers drukt zie je alle modes door elkaar maar nu zie je er maar 1 of 2 of helemaal geen...
Ik snap het best als er een keer een update moet komen ofzo, maar als ze alles moeten updaten wat er mis is aan bF4 dan zijn ze nog tot ergens in 2050 bezig... Schandalig gewoon...
Eigenlijk moet je gewoon je geld terug claimen... En dan het liefste met een paar honderd duizend man tegelijk...

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

Gekloot met servers had ik gisteren ook. Op nagenoeg alle game types de hele avond "found no servers", zelfs wanneer ik alle regio's, alle vrije plekken (incl. 0) en alle maps selecteerde in de filters. Ook via quick match nagenoeg niets gevonden totdat ik er bijna zo klaar mee was dat ik de PS3 al weer uit had gezet. Gelukkig vond ik toen toch net nog een sessie waar ik wel in kwam én waarin ik niet maximaal werd afgeslacht, dus m'n controller heeft de avond overleefd :+

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 22:13:
[...]

Ik heb helemaal geen filters ingevuld... Als ik dat doe en ik zoek op conquest dan vind hij zowiezo niks...
Normaal als je op browse servers drukt zie je alle modes door elkaar maar nu zie je er maar 1 of 2 of helemaal geen...
Ik snap het best als er een keer een update moet komen ofzo, maar als ze alles moeten updaten wat er mis is aan bF4 dan zijn ze nog tot ergens in 2050 bezig... Schandalig gewoon...
Eigenlijk moet je gewoon je geld terug claimen... En dan het liefste met een paar honderd duizend man tegelijk...
Conquest LARGE al in je browse actie geprobeerd?

• Razenko
PsychoMantis_NL schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 08:05:
Gekloot met servers had ik gisteren ook. Op nagenoeg alle game types de hele avond "found no servers", zelfs wanneer ik alle regio's, alle vrije plekken (incl. 0) en alle maps selecteerde in de filters. Ook via quick match nagenoeg niets gevonden totdat ik er bijna zo klaar mee was dat ik de PS3 al weer uit had gezet. Gelukkig vond ik toen toch net nog een sessie waar ik wel in kwam én waarin ik niet maximaal werd afgeslacht, dus m'n controller heeft de avond overleefd :+
Hadden we gisteravond ook last van!
dacht dat aan mij lag, maar blijkbaar hadden meerdere mensen het dus.
vanavond maar weer proberen.

• Superkiwi
pa4jv schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 18:22:
Ik zal je een hoop tekst besparen..het draait klote. :)
Zat er bij jou niet stiekem een PS3 in de doos dan? :+

BF4 draait lekker.
Alleen wat last van lag op sommige maps (Lancang Dam, Hainan en Paracel).
Vooral tijdens het besturen van voertuigen erg irritant.
Verder heb ik, voor hoe de game draait op PS4, weinig klagen :)

@Pykow:
Ik lees jouw posts wel eens in het pc topic;
laat het idee maar uit je hoofd dat je dezelfde k/d gaat halen :P

[ Voor 12% gewijzigd door Superkiwi op 22-02-2014 09:42 ]

• Jackal131
Gisteravond weer ff gespeeld na de patch. Lijkt wel of er wat verbetering in zit. Gisteravond vrijwel geen last gehad van rubberbanding/ lag op de Conquest Large maps.
Wel lijkt het of dat de one-shot-kills weer terug zijn gekomen met de laatste patch (kan ook zijn dat het de exoten zijn geweest).

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Wackmack
Bullet NL schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 16:16:
[...]

Lekker vaag weer. Zie op de ps4 veel mensen met de F2000 echter ik krijg hem maar niet. Tig kills in Metro maar niks lijkt te helpen.

• Wackmack

Prima. Speel op de pc en ps4, op de pc crasht bf steeds terwijl de ps4 redelijk stabiel is. Wel mis ik alle verschillende servers op de pc.

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-11 13:35
Ik had gisteren echt veeel last van rare hitreg.. Mannetje kijkt andere kant op.. Staat stil.. 23 pkp kogels erin terwijl ik op 5 meter afstand sta.. En ineens BAM ben ik dood door die gozer.. Iemand anders killt hem krijg ik een kill assist van 14.. Terwijl de pkp vanaf die afstand gewoon 30+ damage per kogel doet!

Of je ziet een mannetje.. Duikt achter cover.. Voel/hoor je ineens de kogels op je poppetje inslaan. Heel vaag allemaal.

En natuurlijk de standaard crash bin obliteration aan het einde van een rondje golmund railway.

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

• Jackal131
Tja, dan wordt het toch tijd voor een PS4, Henkie!!

• Martinspire
Heeft hier iemand Battlescreen al werkend gekregen via Smartglass in Windows 8.1? Ik krijg hier "browser not supported" terwijl ik gewoon de laatste browsers heb geinstalleerd.
Als ik via Chrome of iets dergelijks naar de webversie van battlescreen ga (dus zonder Smartglass) dan krijg ik No Connection of een andere error. En dat terwijl ze in hetzelfde netwerk zitten en zonder problemen werken met andere Smartglass apps.

• pa4jv
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:01
dvdkiwi schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 09:41:
[...]

Zat er bij jou niet stiekem een PS3 in de doos dan? :+

BF4 draait lekker.
Alleen wat last van lag op sommige maps (Lancang Dam, Hainan en Paracel).
Vooral tijdens het besturen van voertuigen erg irritant.
Verder heb ik, voor hoe de game draait op PS4, weinig klagen :)

@Pykow:
Ik lees jouw posts wel eens in het pc topic;
laat het idee maar uit je hoofd dat je dezelfde k/d gaat halen :P
Laten we het maar op een andere definitie van lekker houden.

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-11 12:47
Versteegrob schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 10:54:
[...]

Lekker vaag weer. Zie op de ps4 veel mensen met de F2000 echter ik krijg hem maar niet. Tig kills in Metro maar niks lijkt te helpen.
Ik heb de gun wel gekregen maar als ik een potje speel staat er op het eind dat ik deze nog moet unlocken(als in dat ik die assignment nog niet gehaald heb)

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

Razenko schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 09:32:
[...]

Hadden we gisteravond ook last van!
dacht dat aan mij lag, maar blijkbaar hadden meerdere mensen het dus.
vanavond maar weer proberen.
Ik had het hier net nog, en dan heb ik van +- 17:30 tot nu (20:30) gespeeld. Via de server browser wordt consequent niks gevonden, of ik nu zoek met of zonder filter, op bepaalde gametypes of op alle types, de browser zegt dat er niks is :N

Apart. Heb nergens de last van. De gehele dag gewoon via de Server Browser kunnen spelen.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-11 16:54
Aaaaaaargghhh, ik was een potje conquest aan het spelen op operation metro 2014 ons team speelde niet al te best en kwamen op een grote achterstand, toen draaide we het om en werd het enorm spannend met een ticketcount van 8 - 8. Wij hadden het voordeel door meer vlaggen te hebben en toen BOEM zwart scherm met dat knipperend blokje....... Ongeveer 1 min. Later kwam ik in het hoofdscherm van de game met de scherm melding dat ik gekickt was van de server omdat het speler aantal gewijzigd is op de server, lekker dan...

Iemand dit eerder gehad? De timing waarop dit gebeurde was echt enoooorm rot.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

• Fatal Mind
  • Niet online
SmooK schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 17:47:
[...]

Ik heb de gun wel gekregen maar als ik een potje speel staat er op het eind dat ik deze nog moet unlocken(als in dat ik die assignment nog niet gehaald heb)
Dat is wel met meerdere wapens zo, ( MTAR etc ).

• Wackmack
Fatal Mind schreef op zondag 23 februari 2014 @ 00:02:
[...]

Dat is wel met meerdere wapens zo, ( MTAR etc ).
Eens alleen ik krijg maar niet de nieuwe wapens van de laatste DLC. Iemand een oplossing hiervoor gelezen?

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

Rivanov schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 20:47:
Apart. Heb nergens de last van. De gehele dag gewoon via de Server Browser kunnen spelen.
Zit nu al weer een minuut of 5 á 10 te refreshen, en nu vind ik consequent slechts 1 server, dus lijkt hier toch nog steeds niet helemaal te werken :(

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/OP6UwrLl.jpg

Filter:
  • Game mode: TDM
  • Maps: BF4: All, CR: All, SA: All
  • Free slots: 1-5, 6-10
  • Region: Europe
Edit:
Door meerdere (= alle) game modes te selecteren vind ik er nu wel meer (± 15), maar wel alleen maar conquest, obliteration en rush modes...

[ Voor 11% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 23-02-2014 08:11 ]

Verwijderd

PsychoMantis_NL schreef op zondag 23 februari 2014 @ 08:09:
[...]

Zit nu al weer een minuut of 5 á 10 te refreshen, en nu vind ik consequent slechts 1 server, dus lijkt hier toch nog steeds niet helemaal te werken :(

[afbeelding]

Filter:
  • Game mode: TDM
  • Maps: BF4: All, CR: All, SA: All
  • Free slots: 1-5, 6-10
  • Region: Europe
Edit:
Door meerdere (= alle) game modes te selecteren vind ik er nu wel meer (± 15), maar wel alleen maar conquest, obliteration en rush modes...
Hier hetzelfde, maar gisteravond had ik nergens last van....
Is het trouwens elk weekend dubbel xp voor premium?

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

Normaal maar 1 keer per maand maar februari is "player appreciation month", dus is er volgens mij zowat elke 3/4 dagen wel iets met dubbel xp :)

Edit: linkje voor de info: https://www.battlefield.com/nl/battlefield-4/premium

[ Voor 70% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 24-02-2014 07:18 ]

• Razenko
PsychoMantis_NL schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 20:39:
[...]

Ik had het hier net nog, en dan heb ik van +- 17:30 tot nu (20:30) gespeeld. Via de server browser wordt consequent niks gevonden, of ik nu zoek met of zonder filter, op bepaalde gametypes of op alle types, de browser zegt dat er niks is :N
Zaterdag avond even geprobeerd, toen ging het wel redelijk.. vreemd genoeg vond ik veel SA maps terwijl ik geen premium heb en deze niet had aangevinkt in m'n filter, bij de vanilla maps was er niks beschikbaar, geen enkele mode.
gisteravond niet geprobeerd, zal vanavond even kijken of het beter is :)

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Ik gebruik nu de server browser op de battlelog ipad app, hier werkt het zoekfilter wel.
Op de ipad even een server zoeken, kiezen voor join, en de PS4 gaat gelijk de server joinen.

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

Is er al iets bekend over private servers of officials met CQ (Small)? Ik wil graag CQ spelen met 32 man.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-11 20:15

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Is recon nog de enige die targets kan 'laseren' om met engineer guided missiles op een target te krijgen?

Ik dacht dat er in BF3 ook een paint pistool was, maar kan ik nergens vinden. Zit elke keer als een gek te wisselen tussen de RPG's, nu dacht ik dat die laatste RPG wel ground en air kon locken, maar die doet enkel ground (en je moet target vasthouden).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Fatal Mind
  • Niet online
SinergyX schreef op maandag 24 februari 2014 @ 11:56:
Is recon nog de enige die targets kan 'laseren' om met engineer guided missiles op een target te krijgen?

Ik dacht dat er in BF3 ook een paint pistool was, maar kan ik nergens vinden. Zit elke keer als een gek te wisselen tussen de RPG's, nu dacht ik dat die laatste RPG wel ground en air kon locken, maar die doet enkel ground (en je moet target vasthouden).
Dr is inderdaad geen paint gun meer.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ah ok, die soflam lijkt alleen niet echt populair onder de recons.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Fatal Mind
  • Niet online
SinergyX schreef op maandag 24 februari 2014 @ 12:39:
Ah ok, die soflam lijkt alleen niet echt populair onder de recons.
En gelukkig maar, buiten dat is het gewoon handiger om een tugs of C4 bij je te hebben.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Was het probleem ook niet zo, maar dit was in BF3 al een aardige issue (niemand die een soflam meenam, meestal nam ik de mijne mee puur vanwege de spot en hit bonus).

Misschien maar weer gewoon Recon gaan en lomp doen met C4 :P

• Martinspire
Recon heeft idd C4 weer gekregen waardoor je vrijwel niemand meer met die Soflam ziet lopen. En dat terwijl ie zo waardevol is voor je team. Maar goed, zoveel recons zie ik sowieso niet teamplay toepassen maar op een hoge plek of in wat bosjes campen. Dus daar mis je weinig aan.

Paint pistol was overigens iets van Bad Company 2, geen BF3.

Gister trouwens bezig geweest om Smartglass (voor die Battlescreen van de X1 versie) op Android emulator te krijgen maar dat lukte niet. De tablet van thuis werd ook al niet ondersteund en het grote probleem was ook dat ik niet van land kon wisselen omdat de app hier nog niet uit is in NL.
Iemand dat toevallig nog werkend gekregen?

Overigens werkte de browser-versie ook niet, maar het lijkt erop dat die pc-only is.

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-11 22:26
Ik wil als tank driver mijn proximity scan terug :( Het is echt oneerlijk hoe vaak je door C4 dragende reconmongolen makkelijk wordt gepakt.

Ik vind de balans tussen vehicles en counter measures daarvoor zowieso zoek. Wellicht dat het op de PC beter is gebalanceerd, waar je net zo makkelijk met je loop draait als met je geweertje, maar dat is op de consoles wel anders. Infanterie kan ook absurd snel een RPG (of LAW os SRAW) herladen en opnieuw schieten.

De range van air missiles en de counter measures van een heli zijn ook verre van netjes gebalanceerd. Een potje lang in de heli blijven is gewoonweg onmogelijk.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• Martinspire
Mja c4 gasten zijn lastig te zien. Ook vaak omdat ze van boven komen of qua rendering/netcode gewoon niet kloppen.

Wat ik zelf vooral irritant vind is dat je met de standaard wapens van voertuigen zo weinig damage doet en met de unlocks juist heel veel. Standaard proppeschieter van de jet doet bv maar 1 damage per kogel (lol), maar de laatste unlock juist weer een veelvoud daarvan. Tank krijgt echter weer weinig damage van air voertuigen, maar teveel van rockets en rpgs. Wat mij betreft mogen ze die hele balans op de schop gooien.

Echter, wanneer komen die custom servers nou eens naar consoles!!

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 17-11 11:25
Heb zelf niet zo last van C4 mensen. Je moet gewoon een beetje blijven bewegen met je tank en als het even kan niet tussen gebouwen in gaan rijden. Blijf een beetje in een open veld.

Laatst zag ik op Gulf of Oman een Attack Boat. Ben met een buggy het water in gereden en de resterende afstand (dankzij buggy op de helft gekomen) gezwommen. Heb toen C4 op die boot geplakt. gast moet gebaald hebben.

• Gingerbread
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-04 21:19
Jeroenimoes schreef op maandag 24 februari 2014 @ 13:22:
Ik wil als tank driver mijn proximity scan terug :( Het is echt oneerlijk hoe vaak je door C4 dragende reconmongolen makkelijk wordt gepakt.

Ik vind de balans tussen vehicles en counter measures daarvoor zowieso zoek. Wellicht dat het op de PC beter is gebalanceerd, waar je net zo makkelijk met je loop draait als met je geweertje, maar dat is op de consoles wel anders. Infanterie kan ook absurd snel een RPG (of LAW os SRAW) herladen en opnieuw schieten.

De range van air missiles en de counter measures van een heli zijn ook verre van netjes gebalanceerd. Een potje lang in de heli blijven is gewoonweg onmogelijk.
Ik ben het volledig met je eens. Ik speel eigenlijk 90% van de tijd in vehicles. In BF3 vond ik tanks en choppers nog redelijk OP.

Maar nu zijn ze juist veel te gemakkelijk uit te schakelen. Je komt in 64 player maps vaak in de situatie waar twee of meer mensen LAW/RPG/SMAW/SRAW op je afschieten. Dan ben je letterlijk binnen 10 seconden dood.

Ook maak ik vaak mee dat de chopper na een AA of igla/stinger hit crashed omdat hij door de hoge impact oncontroleerbaar is.

C4 heb ik zelf geen last van, hiervoor moet je simpelweg slimmer of voorzichtiger spelen en de omgeving natuurlijk goed in de gaten houden. Vergeleken BF3 vallen mijnen nu wel beter op, maar M2 slams vind ik ook een beetje OP.

• Geronimous
Op afstand blijven, dat heb ik vaker gehoord. I bleef in BF3 ook lekker vaak op afstand, maar op echte city maps is dat dus niet te doen. Dan is snipen ook nog eens echt supergemakkelijk geworden, waardoor je in BF4 dus weer overal van die campertjes hebt liggen. En die lui kunnen dus ook nog eens makkelijk vehicles uitschakelen.

M2 slams zijn gewoon oneerlijk, ze zijn niet te spotten. Ik vind het ook lastiger om mijnen kapot te krijgen, in BF4.

Ook kun je tegen een heleboel auto-lock missiles niets doen omdat je pas piepjes hoort op het moment dat ze inslaan. PLUS dat ECM en flares nog slechter werken dan in BF3 maakt mij dat aardig razend af en toe. Je hoeft maar een scheet te laten om een heli de lucht uit te halen, zeker met een mobile AA aand e andere kant van de map (!)...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ik merk met tanks dat je vooral een stuk voorzichtiger moet spelen en zeker niet te veel rushen maar een beetje achter je eigen manschappen moet blijven hangen. In BF3 kon je nog wel eens de map overcrossen zonder al teveel schade, dat is nu echt een no-go. In veel potjes blijf ik vaak tussen de eerste 2 flags ("gimme" en die ernaast) pendelen en zie ik de andere kant van de map niet eens. Maar dan houd je wel veel infantry van de tegenpartij bezig en kun je behoorlijk wat kills maken. Ik zit ook veel in de MBT's en IFV's en gebruik thermal optics om de slams en mijnen makkelijker te kunnen zien liggen maar ook sneaky C4 recon's die je proberen te flanken. Werkt prima :)

Als het goed is komt met de volgende patch ook de vehicle balance fixes. Vooral de APS die niet werkt tegen de Law is bloed irritant.

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-11 23:14
Nou dacht ff lekker op de ps4 te gaan gamen helaas 1 en al lag met BF :(

*Gelukkig de derde keer connecten een server zonder lag, toch frappant dat dit nog steeds speelt.
Met BF3 nooit problemen gehad, shame on you EA.

[ Voor 51% gewijzigd door kernie op 25-02-2014 22:25 ]

PS5

• Geronimous
Zo. Binnen een uurtje alweer helemaal klaar en kokend van woede met dat teringspel. DICE moet echt eens actie gaan ondernemen. Lag, rubber banding op servers met een goede ping. Onmogelijke deaths, binnen enkele seconden met heli's de lucht uit worden gehaald. Miserie miserie miserie!

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• Wackmack
Hier ging het super. Speelde rush, score van 43-20 helaas met verloren wel dikke streak van 10 kills.
Helemaal geen lag den netcode leek prima. Verder bijna de F2000 gehaald.
Pagina: 1 ... 24 ... 85 Laatste

Let op:
~~~[html]Op de man spelen doen we nergens op tweakers, dus ook niet hier

Er zijn voor de Xbox One en de PS4 platoons beschikbaar, die kun je joinen via de volgende links:
<a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/3571873308087887416/'>Xbox One</a> - <a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/9144291971211376657/'>PS4</a>
Melden dat je gejoined bent is niet nodig.~~~[/html]