Eerder had ik een video geplaatst over de hitregistratie, inmiddels is er ook een video van deze persoon over de tickrate:
soms is het toch wel knap dat ik uberhaupt iemand krijg neer geknald met de sniper en bijbehorende lag en gestotter 
Was net weer een puinhoop in paracel storm en railroad -_-
Was net weer een puinhoop in paracel storm en railroad -_-
Double XP is actief.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Alweer??
Gelukkig kan ik dit weekend niet veel spelen;
afgelopen weekend van lvl 50 naar 58 gegaan toen ik een scheet liet
*iemand een idee of dubbel xp en boosts worden meegerekend voor je spm?*
Gelukkig kan ik dit weekend niet veel spelen;
afgelopen weekend van lvl 50 naar 58 gegaan toen ik een scheet liet
*iemand een idee of dubbel xp en boosts worden meegerekend voor je spm?*
[ Voor 23% gewijzigd door Superkiwi op 15-02-2014 12:11 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Verwijderd
Het enigste wat geboost wordt met dubbel xp is je score, en je SPM heeft er idd invloed op zover ik weet.
(Simpel alleen al omdat je de punten bij elke kill of flag capture bijv. er direct bij op krijgt, dus direct hogere score hebt -> berekend naar nieuwe SPM)
(Simpel alleen al omdat je de punten bij elke kill of flag capture bijv. er direct bij op krijgt, dus direct hogere score hebt -> berekend naar nieuwe SPM)
Verwijderd
Hoi!
Ik heb BF4 voor de ps4, en ik wil graag premium kopen. Ik doe dit liever niet via de store omdat het best wel een gedoe is met de credit cards. Nu zo ik dus online een premium code willen kopen, maar mijn vraag is of dit ook kan voor de ps4. De site: http://www.gamesync.nl/ba...-origin-dlc-key-code.html
Ik heb BF4 voor de ps4, en ik wil graag premium kopen. Ik doe dit liever niet via de store omdat het best wel een gedoe is met de credit cards. Nu zo ik dus online een premium code willen kopen, maar mijn vraag is of dit ook kan voor de ps4. De site: http://www.gamesync.nl/ba...-origin-dlc-key-code.html
Hier gewoon PSN tegoed kopen (kan via iDeal) en dan die code inlossen in de PSstore waarna je BF4 premium kan aanschaffen met je ingevoerde tegoed.Verwijderd schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 13:51:
Hoi!
Paar minuten werk
PSN: Von_Smallhausn
heee mensen,
iemand ervaring met Domination als recon? Ik zet altijd spawn beacons neer, maar er wordt nauwelijks gebruikt van gemaakt, zet ze altijd goed bij een vlag neer..
Met assault krijg ik altijd lekker zoveel revive/heal punten.
iemand ervaring met Domination als recon? Ik zet altijd spawn beacons neer, maar er wordt nauwelijks gebruikt van gemaakt, zet ze altijd goed bij een vlag neer..
Met assault krijg ik altijd lekker zoveel revive/heal punten.
[ Voor 16% gewijzigd door N.Uckerman op 15-02-2014 23:57 ]
Ja jij zegt dat het actief is. Op heel youtube zie ik dat het actief is. Maar voor de zooveelste keer geld dat niet voor mij!? Ik zie wel op mijn Xbox One dat het Double XP actief is .... maar krijg geen dubbele punten. Vind ik toch wel een van de ergere bugs in dit spelRivanov schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 12:04:
Double XP is actief.
Ben je wel premium ? of is het echt een bug op de console ?eazy_emco_87 schreef op zondag 16 februari 2014 @ 10:18:
[...]
Ja jij zegt dat het actief is. Op heel youtube zie ik dat het actief is. Maar voor de zooveelste keer geld dat niet voor mij!? Ik zie wel op mijn Xbox One dat het Double XP actief is .... maar krijg geen dubbele punten. Vind ik toch wel een van de ergere bugs in dit spel
Angelo NL / Global Cargo VTC
Ja ben vanaf dag 1 premium. Dit is als het goed is de 3e keer dat Double XP het niet doet bij mijPykow schreef op zondag 16 februari 2014 @ 10:20:
[...]
Ben je wel premium ? of is het echt een bug op de console ?
Het max level is nu 110 he? of wordt dat nog veranderd?
Nou gisteren geprobeerd. Met de SRR61 dat lampje kapot geschoten, maar er gebeurde niks. Lag op het hoekje van het plateau, kon alleen daar het lampje zien, maar er gebeurde dus niks op de Xbox One.Paulus07 schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 15:47:
daar kwam al die rommel dus vandaan tijdens het spelen laatst
[video]
Iemand dit op de ps3 of ps4 of x360 wel gelukt?
XBL: MRE Inc
Het is mij gelukt op de PS4. Je hebt hiervoor de pickup sniper nodig die op het dak ligt tussen de liften.MRELynx schreef op zondag 16 februari 2014 @ 19:55:
[...]
Nou gisteren geprobeerd. Met de SRR61 dat lampje kapot geschoten, maar er gebeurde niks. Lag op het hoekje van het plateau, kon alleen daar het lampje zien, maar er gebeurde dus niks op de Xbox One.
Iemand dit op de ps3 of ps4 of x360 wel gelukt?
Kan iemand mij vertellen hoe ik nuttig kan zijn voor het team als een recon?
Ik snap wel dat ik spawn beacons kan neerzetten. en wat C4 maar ik lever dus niet een bijdrage aan de objectives, ik pak nooit een vlag..
is recon nu gewoon een class die gewoon gemaakt is om lekker wat te snipen? Verder niks?
Ik snap wel dat ik spawn beacons kan neerzetten. en wat C4 maar ik lever dus niet een bijdrage aan de objectives, ik pak nooit een vlag..
is recon nu gewoon een class die gewoon gemaakt is om lekker wat te snipen? Verder niks?
Als iemand nog een Tweaker zoekt die BF4 speelt op de PS4, voeg "Timonli" dan toe.
Ik speel 90% van de tijd samen met een Deen, dus het is handig als je Engels spreekt!
We spelen vooral conquest en zo nu en dan trollen we in het rond (en posten op Youtube). Leeftijd 15-20 jaar.
Ik speel 90% van de tijd samen met een Deen, dus het is handig als je Engels spreekt!
We spelen vooral conquest en zo nu en dan trollen we in het rond (en posten op Youtube). Leeftijd 15-20 jaar.
Sinds gisteren ook bf4 in mijn bezit. Heb al wat online gespeeld. Maar sjeezus, ik krijg maar geen kills klaar. Heb toch een paar uur erin zitten en ben jaja, al level 3 haha.
Als er nog mensen zijn die Savonds spelen mogen jullie me (Oxigeon) altijd toevoegen. Bij bf3 was het altijd mogelijk om bij een clan te gaan. Zijn deze verdwenen bij dit deel? Zou namelijk graag met wat gotters/Nederlanders met de mic willen spelen omdat je zo een fatsoenlijke tactiek kan bespreken
Als er nog mensen zijn die Savonds spelen mogen jullie me (Oxigeon) altijd toevoegen. Bij bf3 was het altijd mogelijk om bij een clan te gaan. Zijn deze verdwenen bij dit deel? Zou namelijk graag met wat gotters/Nederlanders met de mic willen spelen omdat je zo een fatsoenlijke tactiek kan bespreken
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Verwijderd
vandaag weer paar potjes lekker gespeeld, skill alweer 340.
Voeg me maar toe als je TDM/SDM/DOM speelt, mensen zeggen altijd dat deze modi niet bij BF4 horen maar hier gebeurt gewoon het meeste vind ik. Ben ook wel in voor CON/RUS/OBL.
PSN: J-THAN97 (PS3)
Voeg me maar toe als je TDM/SDM/DOM speelt, mensen zeggen altijd dat deze modi niet bij BF4 horen maar hier gebeurt gewoon het meeste vind ik. Ben ook wel in voor CON/RUS/OBL.
Skill wordt erg vaag bepaald in Battlefield, het is afhankelijk wat je killed / opblaast en welke skill de tegenstander heeft.N.Uckerman schreef op zondag 16 februari 2014 @ 22:41:
Hoe wordt je skill bepaald?
Stel voor jij hebt een skill van 400, tegenstander van 100, kan moet je in TDM bijna op 40-0 k/d eindigen als je skill omhoog wil gaan, scoor je bijvoorbeeld nog een zeer respectabele 30-10 k/d, kan er goed 50 skill vanaf gaan, puur omdat de tegenstander zo'n lage skill level heeft. Beetje dom dus.
Ook het opblazen van vehicles met andere vehicles boost je skill, maar gebruik je dan weer C4 of rockets, dan vind Dice het ineens weer niet zo'n prestatie.
Houd je dus niet zo bezig met het Skill nummertje, het is erg beperkt in accuraatheid...
Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL
Het is me gisteren gelukt, maar gewoon met mijn eigen sniper rifle de srr61. Was wel meteen aan het begin van het potje en heb het resultaat niet kunnen aanschouwen aangezien er een n0-life chopper piloot bij de tegenstander zat die me direct na het afvuren van het schot, neerschoot. Ik mocht dus lekker naar de kill cam kijken tijdens de explosie en daarna naar het spawn scherm. Kon nog net bij het spawnen wat rook van het schip zien afkomen....Dynamix schreef op zondag 16 februari 2014 @ 20:37:
[...]
Het is mij gelukt op de PS4. Je hebt hiervoor de pickup sniper nodig die op het dak ligt tussen de liften.
Doet het @ ps3 iig allee cop conquest.. Lanoje knippert ook regelmatig dus goed blijven opletten.. Verder kan het indd ook met een 'gewone' sniper.
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
Jammer, ik speel meestal conquest. Vind het eigenlijk het meest op de eerste battlefield lijkenVerwijderd schreef op zondag 16 februari 2014 @ 22:36:
Gisteren bij de grote dam heb ik me in de bergen verscholen met een sniper. Moet zeggen dat ik voldoende personen zag, helaas krijg ik ze alleen nog niet helemaal dood op zoon moment haha. Moet zorgen dat ik meer snipers unlock...
Zojuist wat mensen toegevoegd. Misschien dat we een samen wat kunnen gamen. Zjin de clan trouwens afgeschaft in deel 4? Hier vind ik in de game namelijk niets van.
Skill zegt echt niets. De ene keer zie ik na een potje Conquest dat ik in Division 1 sta qua skill. Een dag later zit ik weer in Division 6Verwijderd schreef op zondag 16 februari 2014 @ 22:36:
Ik houd me er verder niet mee bezig met skill. Voor mij een niets zeggend getal.
Het wisselt enorm hard. Als je een potje goed speelt ga je enorm omhoog. Speel je een slecht potje ga je enorm omlaag. Zegt voornamelijk iets over je laatste paar potjes. Niet heel interessant dus.MRELynx schreef op maandag 17 februari 2014 @ 08:59:
[...]
Skill zegt echt niets. De ene keer zie ik na een potje Conquest dat ik in Division 1 sta qua skill. Een dag later zit ik weer in Division 6![]()
Ik houd me er verder niet mee bezig met skill. Voor mij een niets zeggend getal.
Per wanneer wordt het mogelijk dat je eigen servers kan gaan beheren. Vond het juist altijd leuk als er gasten zijn die hun eigen regels bepaalden (vooral langere rondes)
Ook is het dan wat makkelijker om te oefenen met bepaale wapens. Met sniper rifles leg ik het tot nu toe echt af op de langere afstand en op eigen servers is dat wat makkelijker oefenen.
Ook is het dan wat makkelijker om te oefenen met bepaale wapens. Met sniper rifles leg ik het tot nu toe echt af op de langere afstand en op eigen servers is dat wat makkelijker oefenen.
PSN ID Binloading_nl
Dat zal pas zijn wanneer EA en DICE alle problemen (serverproblemen) hebben opgelost. Aangezien die problemen niet allemaal op worden gelost voordat Battlefield 5 uit is (steefje schreef op maandag 17 februari 2014 @ 13:31:
Per wanneer wordt het mogelijk dat je eigen servers kan gaan beheren. Vond het juist altijd leuk als er gasten zijn die hun eigen regels bepaalden (vooral langere rondes)
Servers verhuren == geld == prioriteiteazy_emco_87 schreef op maandag 17 februari 2014 @ 14:40:
[...]
Dat zal pas zijn wanneer EA en DICE alle problemen (serverproblemen) hebben opgelost. Aangezien die problemen niet allemaal op worden gelost voordat Battlefield 5 uit is () , lijkt me de kans op huur servers in BF4 heel klein.
Zou jammer zijn, heb wel weer zin in Metro en Golf of Oman 500 Tickets. Lekker lang rondklooien
PSN ID Binloading_nl
Zit hier ook echt op te wachten en ik denk heel veel mensen. TDM met 100 tickets is toch veels te kort, heel erg jammer dat het allemaal zo lang duurt.steefje schreef op maandag 17 februari 2014 @ 13:31:
Yup, de "eigen" huurservers kunnen mij ook niet snel genoeg komen......
Liefst ook nog op een snel serverpark hier ergens in NL
Liefst ook nog op een snel serverpark hier ergens in NL
Cogitationis poenam nemo patitur
Verwijderd
Haha meestal doe ik een wedstrijdje met mn vrienden wie het hoogst heeft aan het einde van de dag, gewoon een beetje competitie met mensen die je kent maakt het een stuk leuker. Maar dit getal zegt natuurlijk niks op als je kijkt naar een langere tijd.MRELynx schreef op maandag 17 februari 2014 @ 08:59:
[...]
Skill zegt echt niets. De ene keer zie ik na een potje Conquest dat ik in Division 1 sta qua skill. Een dag later zit ik weer in Division 6![]()
Verwijderd
Ik ben ook wel in voor een potje conquest of Rush maar vind close quarter ook wel erg leuk. Snipen is ook niet mijn sterkste punt, ik heb eerlijk gezegd ook niet zo'n zin om er veel tijd in te steken om skills te ontwikkelen die je nodig hebt bij het snipen. Verder irriteer ik me ook altijd aan de snipers van de tegenstanders, maar als ik er zelf goed in zou zijn zou ik natuurlijk ook alleen maar snippen. Misschien probeer ik het wel weer in de vakantie. Je kan me altijd toevoegen als je zin hebt in een potje conquest.Oxigeon schreef op maandag 17 februari 2014 @ 08:08:
[...]
Jammer, ik speel meestal conquest. Vind het eigenlijk het meest op de eerste battlefield lijken. Lekker rondrijden en vlaggen proberen te veroveren. Lig vaak met een sniper dat ik dan weer van achteren wordt neergehaald.
Gisteren bij de grote dam heb ik me in de bergen verscholen met een sniper. Moet zeggen dat ik voldoende personen zag, helaas krijg ik ze alleen nog niet helemaal dood op zoon moment haha. Moet zorgen dat ik meer snipers unlock...
Verwijderd
Zie hier mensen die afvragen hoe skill berekend wordt en dit vroeg ik mij een tijdje terug ook af, ik heb wat op het net hierover opgezocht en gepost op mijn eigen clan forum en zal het hier ook ff plakken, weet de bron niet meer ik denk Symthic of Reddit:
Speel een potje en xbox crashed in een minuut ofzo:
http://battlelog.battlefi...34793287530368/587765504/ skill -19
MVP en skill maar +13
http://battlelog.battlefi...87131914983744/587765504/
Ook niet slecht, toch maar +6
http://battlelog.battlefi...69027310509952/587765504/
Heb geen zin om verder in mn reports te kijken, heb wel eens meegemaakt dat ik het erg goed deed (als medic, niet sniper) en meen zelfs mvp of iig beste van het team en gewoon absurd veel skill verloor..
Nietszeggende stat, niets van aantrekken dus..
Het zegt inderdaad helemaal niks, wij hadden eerst een leaderboard met skill erin verwerkt, die hanteren we inmiddels al niet eens meer.Disclaimer: This post is not about whether Skill is a good stat or a useless stat, so you can save that for someplace else. I just wanted to find out how it works.
I believe I have found the proper formula for calculating the Skill rating you see in Battlelog.
This information was pulled from the game files and posted to Symthic. It served as my starting point.
SkillLevelParameters e6df679ae3633529acb47445de71eab7
$::Asset
$DataContainer
Name Persistence/SkillLevelParams
SPM::SkillLevelComponent
MaxValue 1000.0
Weight 0.6
KPM::SkillLevelComponent
MaxValue 3.0
Weight 0.3
KDR::SkillLevelComponent
MaxValue 5.0
Weight 0.1
OldValueWeight 0.9
MaxValue 1000.0
MinimumTimeRequired 300.0
As you can see from this data, Skill is made up of three factors, each weighted by a different amount: 60% SPM, 30% KPM, and 10% KDR. The folks over on Symthic forum tried simply added the weighted amounts together, but that makes no sense. SPM is a huge number compared to the others. The values must be normalized before being weighted and added. What to normalize them against was a problem at first before I realized it was right in front of me. They are normalized against the MaxValues for each one.
You cannot (I don't think) calculate your total skill in a vacuum. Rather, it is built game-by-game by adding or subtracting from your starting skill. In other words, you have to have a starting skill number, then add in data for a game, and you can find out the resulting skill number.
You only need your pre-game Skill and the data from one game to make the calculation. The SPM you must use is derived from the score beside your name on the scoreboard before any awards are added, NOT the giant SPM number from the Battle Report. Take that score and divide by the round time to find your actual SPM. Find KPM by dividing your kills by the round time also. KDR is listed in in the Battle Report. Any values over the max values (1000, 3, and 5 respectively) are reduced to the max values.
It's a three-step calculation:
First, we normalize the values as fractions of the maximum possible.
(SPM/1000) = nSPM
(KPM/3) = nKPM
(KDR/5) = nKDR
Next, we weight the values and add them, then multiply by 1000
((nSPM * .6) + (nKPM * .3) + (nKDR * .1)) * 1000 = GameSkill
GameSkill represents your Skill in that single game.
Finally, we add the GameSkill with our starting skill. You'll notice in the data above "OldValueWeight 0.9". That means we will weight our existing skill by .9 when adding in the single game skill.
(OldSkill * .9) + (GameSkill * .1) = NewSkill
Real World Example:
This is the last game I played two days ago. The other team rage quit. I had a pretty good round and I gained +8 Skill. My skill before the game was 510. Although Battlelog shows my SPM was 1018, that's not the value we want to use here because that counts awards. My actual SPM was 463 (12,905 points / 27.83 minutes), my KPM was 2.12, and my KDR was 4.92. We first plug in these numbers to normalize them against their max values.
(463/1000) = 0.463
(2.12/3) = 0.707
(4.92/5) = 0.984
Now we weight them, add them, and multiply by 1000 to get the single game Skill.
((0.463 * .6) + (0.707 * .3) + (0.984 * .1)) * 1000 = 588.2
Lastly, we add the GameSkill in with our weighted starting skill.
(510 * .9) + (588.2 * .1) = 517.82
That rounds up to a New Skill of 518. My calculation says I should have gained +8 Skill for that game, which is exactly what it shows in Battlelog. Also, 518 is my actual current skill at the time of this writing. I have tested it with about a dozen different games and players. It seems to work except it can occasionally be off by 1 point possibly due to rounding(?) or an error on the Battle Report (most likely).
TL;DR: What This Means
Basically, each game you play is compared to a theoretically "perfect" game. A "perfect" game (as far as Skill is concerned) would be 1000 SPM, 3 KPM, 5 KDR. The closer you are to each of those ideals, the higher your Skill is for that game. Then the skill for that game is factored into your overall skill either raising or lowering it. The higher your skill, the harder it is to advance it more. For example, if my starting skill had been 300, I would've gained +29 Skill for the above game instead of only +8. Also, since Skill is calculated on a running basis from each game, you can have much better overall stats than someone, but still have a lower skill. It is very much a "What have you done for me lately" stat, and has almost nothing to do with your career numbers. You can gain or lose a couple hundred skill in just a few games. Any questions?
Speel een potje en xbox crashed in een minuut ofzo:
http://battlelog.battlefi...34793287530368/587765504/ skill -19
MVP en skill maar +13
http://battlelog.battlefi...87131914983744/587765504/
Ook niet slecht, toch maar +6
http://battlelog.battlefi...69027310509952/587765504/
Heb geen zin om verder in mn reports te kijken, heb wel eens meegemaakt dat ik het erg goed deed (als medic, niet sniper) en meen zelfs mvp of iig beste van het team en gewoon absurd veel skill verloor..
Nietszeggende stat, niets van aantrekken dus..
Wat vinden jullie van Hainan Resort rush? Sinds kort hebben de aanvallers een boot erbij gekregen.
Tegen een goede piloot en zo'n boot is het wel erg lastig nu. Wel gaaf weer zo'n boot erbij, dikke attack boot
Tegen een goede piloot en zo'n boot is het wel erg lastig nu. Wel gaaf weer zo'n boot erbij, dikke attack boot
Ik snap officieel geen kut meer van dit spel.
Daarnet buitengewoon goed potje gehad weer met de attack boot op Paracel storm, zowaar geen haperingen enzo. Gewoon zoals et hoort.
Wat ik echter niet snap is waarom mannetjes die niet in mijn prive squad zitten kunnen spawnen op mijn boot. Wat is dat voor ongelofelijk kutzooi. Ik wil al die ventjes niet in me boot, ze snappen er toch geen kut van, en schieten alleen maar op water. Ga ik vervolgens m'n boot fixen, stelen ze me boot.
Daar heb ik gelijk een eind aan gemaakt, lang leve hardcore mode.
Daarnet buitengewoon goed potje gehad weer met de attack boot op Paracel storm, zowaar geen haperingen enzo. Gewoon zoals et hoort.
Wat ik echter niet snap is waarom mannetjes die niet in mijn prive squad zitten kunnen spawnen op mijn boot. Wat is dat voor ongelofelijk kutzooi. Ik wil al die ventjes niet in me boot, ze snappen er toch geen kut van, en schieten alleen maar op water. Ga ik vervolgens m'n boot fixen, stelen ze me boot.
Zoek vrienden voor bf4 op de ps4 
Meestal voor in de avond uren, ben net begonnen dus verwacht nog niet veel van me
stuur maar een DM met je nickname
Meestal voor in de avond uren, ben net begonnen dus verwacht nog niet veel van me
stuur maar een DM met je nickname
Haha, zoiets had ik vandaag ook, flag veroverd in 'vijandelijk' gebied, ik stap uit de tank om even wat mijnen te leggen, wisselt de 'gunner' van seat en rijdt keihard weg (geef me dan op zijn minst dekking).Fatal Mind schreef op maandag 17 februari 2014 @ 20:58:
Ik snap officieel geen kut meer van dit spel.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Verwijderd
Morgen komt second assault voor premium members uit. Nou heb ik ergens gelezen dat voor de ps4 dit vanaf donderdag beschikbaar zal zijn ivm een update die eerst nodig is voor PSN om de mappack te kunnen downloaden. Klopt dit? Weet hier iemand meer van??
En precies hierom speel ik hardcore, kan ik tenminste maatregelen treffen, even c4 op die verrader plakken, en hats. Dag dagJumpman schreef op maandag 17 februari 2014 @ 22:27:
[...]
Haha, zoiets had ik vandaag ook, flag veroverd in 'vijandelijk' gebied, ik stap uit de tank om even wat mijnen te leggen, wisselt de 'gunner' van seat en rijdt keihard weg (geef me dan op zijn minst dekking).
Hardcore een keer gespeeld, voor dat niveau ben ik nog niet goed genoeg.Fatal Mind schreef op maandag 17 februari 2014 @ 22:55:
[...]
En precies hierom speel ik hardcore, kan ik tenminste maatregelen treffen, even c4 op die verrader plakken, en hats. Dag dag
[ Voor 11% gewijzigd door Jumpman op 17-02-2014 23:41 ]
Ben benieuwd wat de PS4 gamers van Second Assault vinden.
Operation Firestorm 2014 - Leuke map, veel explosies. Eigenlijk gewoon zoals de BF3 map, misschien wat uitgebreider ivm 64 players.
Operation Metro - Blijf leuk, maar voor Rush te weinig tickets en voor CQ moet er minimaal 1 vlag bij. Zijn er nu 3 en de kant die vanuit het bankgebouw start heeft altijd een voordeel. Nog maar 1x mee gemaakt dat het team wat in de metro schachten begon, gewonnen heeft. CQ is gewoon een granade festijn.
Caspian Border - Leuke map maar het gros van het gevecht speelt zich af rond vlag D, in het midden van de map. Verder is de toevoeging van de wachttorens wel leuk. Weinig verschil met de BF3 map op de zgn berlijnse muur na.
Gulf of Oman - Tja, eigenlijk niet veel veranderd tov BF3, alleen die irritante levolution in de vorm van een vreselijk lange zandstorm waar je bijna niks meer ziet. Voegt eigenlijk niks toe, maar Dice geilt op levolution terwijl ze de destruction van gebouwen gehalveerd hebben. De zand storm voegt niks toe, sterker nog, het is rete irritant.
Operation Firestorm 2014 - Leuke map, veel explosies. Eigenlijk gewoon zoals de BF3 map, misschien wat uitgebreider ivm 64 players.
Operation Metro - Blijf leuk, maar voor Rush te weinig tickets en voor CQ moet er minimaal 1 vlag bij. Zijn er nu 3 en de kant die vanuit het bankgebouw start heeft altijd een voordeel. Nog maar 1x mee gemaakt dat het team wat in de metro schachten begon, gewonnen heeft. CQ is gewoon een granade festijn.
Caspian Border - Leuke map maar het gros van het gevecht speelt zich af rond vlag D, in het midden van de map. Verder is de toevoeging van de wachttorens wel leuk. Weinig verschil met de BF3 map op de zgn berlijnse muur na.
Gulf of Oman - Tja, eigenlijk niet veel veranderd tov BF3, alleen die irritante levolution in de vorm van een vreselijk lange zandstorm waar je bijna niks meer ziet. Voegt eigenlijk niks toe, maar Dice geilt op levolution terwijl ze de destruction van gebouwen gehalveerd hebben. De zand storm voegt niks toe, sterker nog, het is rete irritant.
Gisteren nog wat met de sniper liggen rondklooien. Op een gegeven moment wilde ik met een tweaker (nelsmeister) gamen. Ik wilde zijn pot joinen. Maar helaas maakte de game het niet mogelijk om bij hem te komen ivm auto balancing. Hopelijk lukt dit een volgende keer beter.
Verder heb ik nog een paar enemy's gekillt en ben ik zelf nog vele malen vaker dood gegaan haha
Verder heb ik nog een paar enemy's gekillt en ben ik zelf nog vele malen vaker dood gegaan haha
Ik gok rond 5 uur ofzo? Ik dacht dat rond die tijd de store geupdate wordt.Verwijderd schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 08:08:
Hoe laat is Second Assault te downloaden op de PS4?
Ik lees net dit:
PlayStation 3 and PlayStation 4 (Europe): 2:00PM GMT -- 6:00PM GMT
Als het goed is wel. Premium geeft 2 weken(?) voorrang aan DLC.steefje schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 09:26:
Neem aan niet alleen voor Premium Members?
[ Voor 49% gewijzigd door Goudstalen op 18-02-2014 09:28 ]
PSN ID Binloading_nl
Jawel. Premium members krijgen DLC 2 weken eerder:steefje schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 09:26:
Bron: http://battlelog.battlefi.../second-assault-on-feb18/In a week, you’ll take a step back in time with Battlefield 4 Second Assault, featuring four fan-favorite maps from Battlefield 3 – Operation Metro, Caspian Border, Gulf of Oman, and Operation Firestorm. Reimagined with Frostbite 3 graphics and Battlefield 4 gameplay, Battlefield 4 Second Assault will be released on February 18 for Battlefield 4 Premium members on PlayStation 4, PlayStation 3, Xbox 360 and PC, and for all Battlefield 4 players two weeks later on March 4.
[ Voor 11% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 18-02-2014 09:33 ]
PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V
Een vlag buiten (waar de eerste set mcoms staat) zou leuk zijn! Plus heli om van vlag A naar D te vliegen danMRELynx schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 06:28:
Ben benieuwd wat de PS4 gamers van Second Assault vinden.
Operation Metro - Blijf leuk, maar voor Rush te weinig tickets en voor CQ moet er minimaal 1 vlag bij.
Metro is niet ontworpen voor CQ large. 16vs16 is prima.
Jeujjj!!! Geen snipers op de constructiegebouwen dusMRELynx schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 06:28:
Gulf of Oman - alleen die irritante levolution in de vorm van een vreselijk lange zandstorm waar je bijna niks meer ziet.
[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 18-02-2014 09:57 ]
Fout, die zandstorm begint na 5 minuten ofzo en duurt een minuut of 10, althans zo lijkt het, daarna is het weer van het oude. Dus nog steeds snipers op de constructie gebouwen.dvdkiwi schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 09:56:
[...]
Een vlag buiten (waar de eerste set mcoms staat) zou leuk zijn! Plus heli om van vlag A naar D te vliegen dan
Metro is niet ontworpen voor CQ large. 16vs16 is prima.
[...]
Jeujjj!!! Geen snipers op de constructiegebouwen dus
Extra vlag in metro is eigenlijk wel een must, het liefst 2 en dan idd in het eerste gedeelt in het park. Nu is het echt een ramp. Als ik een pot Metro 2014 join en ik zie dat ik ik in het team zit dat in de metro spawnt, dan kap ik er al gelijk mee.
Even snel mijn AC3 trophies binnen halen en dan ook maar eens gaan kijken op de Battlefield
Wat bedoel je ?Versteegrob schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 10:36:
Komt Levolution nog in DLC 1 en 2?
Levolution zit toch gewoon al in BF4...
Denk aan de gebouwen die instorten en stuk gaan.
Denk aan de gebouwen die instorten en stuk gaan.
Wel in de normale levels maar ze hebben het weg gehaald in de eerste DLC. Dit is meerdere keren bevestigd door Levelcap
China Rising is de eerste DLC. Dan kan het wel kloppen dat er geen levelution in zit want er valt in die mappen weinig in te storten qua hoge gebouwen.
In de 2e dlc, Second Assault, zit wel levelution aangezien er op Gulf of Oman een zware zandstorm is tijdens het spelen.
In de 2e dlc, Second Assault, zit wel levelution aangezien er op Gulf of Oman een zware zandstorm is tijdens het spelen.
De komende DLC is heel interessant, slim van EA want dit zal wellicht veel spelers over de streep trekken om alsnog Premium aan te schaffen. Ik vrees het ergste voor de volgende DLC's, ik verwacht namelijk dat deze een stuk minder van kwaliteit zijn.
Een dilemma voor mij, eigenlijk wil ik EA geen geld meer geven voor een onafgemaakt spel. Maar de BF3 maps vond ik erg leuk (hé de strategie van EA werkt, zelfs bij mij
).
Een dilemma voor mij, eigenlijk wil ik EA geen geld meer geven voor een onafgemaakt spel. Maar de BF3 maps vond ik erg leuk (hé de strategie van EA werkt, zelfs bij mij
Tja heb je wel gelijk in. Maar aan de andere kant vermaak ik me toch ook ontzettend met bf4 in de huidige staat. Meer maps zijn altijd welkom. Uitendelijk zal bf4 wel een lifecycle hebben van 2 - 2,5 jaar. De meeste ellende zal wel verholpen worden. Zelf heb ik wel premium, maar dat had ik al direct aangeschaft vanaf de eerste dag. Op de 360 speelde ik vrij veel bf3, dus wist dat ik me er wel mee ging vermaken.Jumpman schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 12:16:
Een dilemma voor mij, eigenlijk wil ik EA geen geld meer geven voor een onafgemaakt spel. Maar de BF3 maps vond ik erg leuk (hé de strategie van EA werkt, zelfs bij mij).
Remote play werkt op de vita. De second screen optie zoals je met een tablet kunt doen niet.Verwijderd schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 12:45:
Weet iemand of het mogelijk is om je vita als second screen te gebruiken bij bf4?
[ Voor 8% gewijzigd door riotrick op 18-02-2014 13:26 ]
Verwijderd
Ik heb premium gekocht voor 25 euro o.i.d. via ebay o.i.d. (weet het niet exact meer). Voor 25 euro is het wel een deal om al die pruttel erbij te krijgen. Al vind ik DLC nogsteeds dodgy.Jumpman schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 12:16:
De komende DLC is heel interessant, slim van EA want dit zal wellicht veel spelers over de streep trekken om alsnog Premium aan te schaffen. Ik vrees het ergste voor de volgende DLC's, ik verwacht namelijk dat deze een stuk minder van kwaliteit zijn.
Een dilemma voor mij, eigenlijk wil ik EA geen geld meer geven voor een onafgemaakt spel. Maar de BF3 maps vond ik erg leuk (hé de strategie van EA werkt, zelfs bij mij).
Voor de PS4 ookVerwijderd schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 13:45:
[...]
Ik heb premium gekocht voor 25 euro o.i.d. via ebay o.i.d. (weet het niet exact meer). Voor 25 euro is het wel een deal om al die pruttel erbij te krijgen. Al vind ik DLC nogsteeds dodgy.
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Verwijderd
Ben een PC gamert, dus weet niet hoe het zit met de console. Volgens mij ben je dan over het algemeen de spreekwoordelijke sjaak als het op prijzen aan komt.
Tja dan vraag je een PSN cadeau kaart voor je verjaardag
Is de level cap nu verhoogt naar 120? Ik ben al 110 en heb sindsdien niet veel zin meer gehad om te spelen aangezien er niets meer vrij te spelen viel.
Verwijderd
Als ik mijn ipad als second screen wil gebruiken, hoe gaat dat dan in z'n werk? Als ik een potje opstart, kan ik dat dan meteen op mijn ipad zien? In de app zelf staat maar een vage uitleg....
Je krijgt een blauwe balk onderin de app als je battlefield start. Zit een icoontje op de die balk voor het openen van de map op je ipad. Gaat verder vanzelf.Verwijderd schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 14:19:
Als ik mijn ipad als second screen wil gebruiken, hoe gaat dat dan in z'n werk? Als ik een potje opstart, kan ik dat dan meteen op mijn ipad zien? In de app zelf staat maar een vage uitleg....
Je kunt ook een server zoeken op de ipad en die dan joinen. De ps4 zal dan de server joinen die je selecteert. Werkt allemaal prima.
Verwijderd
Bedankt voor je antwoord...riotrick schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 14:26:
[...]
Je krijgt een blauwe balk onderin de app als je battlefield start. Zit een icoontje op de die balk voor het openen van de map op je ipad. Gaat verder vanzelf.
Je kunt ook een server zoeken op de ipad en die dan joinen. De ps4 zal dan de server joinen die je selecteert. Werkt allemaal prima.
Ah. Second Assault is nu op mijn PS3 aan het binnenkomen: 1481MB.
De ps4 versie is iets groter: 4.8gb. Ook aan het downloaden.Verstekbakker schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 14:45:
Ah. Second Assault is nu op mijn PS3 aan het binnenkomen: 1481MB.
Verwijderd
Waar downloaden jullie Second Assault? Ik kijk gewoon op het hoofdmenu van Battlefield 4 en klik dan op store, maar daar staat dat er niets beschikbaar is of dat er er niks meer beschikbaar is...
De gewone store en dan even zoeken op Second Assault.
-edit- En Metro is inderdaad echt waardeloos. Je komt met geen mogelijkheid die tunnel uit.
-edit- En Metro is inderdaad echt waardeloos. Je komt met geen mogelijkheid die tunnel uit.
[ Voor 47% gewijzigd door Verstekbakker op 18-02-2014 16:14 ]
Verwijderd
Oke, danku!
Edit: De store start niet op nu, hij blijft de hele tijd op zo'n blauw scherm staan. Kan wel teruggaan etc.
Edit: De store start niet op nu, hij blijft de hele tijd op zo'n blauw scherm staan. Kan wel teruggaan etc.
[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2014 16:23 ]
Net second assault gespeeld. Metro is waardeloos. Die extra tunnel heeft niets opgelost, nog dezelfde klotezooi als BF4. Wel erg in teleurgesteld, had er meer van verwacht.
Well done Dice...
Well done Dice...
Extra tunnel?DGonlag2 schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 16:30:
Net second assault gespeeld. Metro is waardeloos. Die extra tunnel heeft niets opgelost, nog dezelfde klotezooi als BF4. Wel erg in teleurgesteld, had er meer van verwacht.
Well done Dice...
Ja bij die set waar het altijd vast liep. Je kunt nu dus de trappen op van voren, van rechts of de tunnel links nemen als attacker. Maar haalt vrij weinig uit.
Vergeet de lift naar boven nietDGonlag2 schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 16:48:
[...]
Ja bij die set waar het altijd vast liep. Je kunt nu dus de trappen op van voren, van rechts of de tunnel links nemen als attacker. Maar haalt vrij weinig uit.
https://powershellisfun.com
Ik liep nooit vast op metro? Echt een bazen rushmap waar je met teamwork kan winnen.
Wij hebben het over conquest. Appels met peren.Henkie schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 17:07:
Ik liep nooit vast op metro? Echt een bazen rushmap waar je met teamwork kan winnen.
Dus wat leren we hiervan? Metro lekker op rush doen! Cq is het lekker clusterfuck ja maar het is wel de meest gespeelde map van bf3...Verstekbakker schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 17:08:
[...]
Wij hebben het over conquest. Appels met peren.
Dat gold ook voor Ziba Tower volgens mij. Iets waar ik met mijn kop echt niet bij kon, waarom die shitbuckets de hele dag niets anders dan die ene map wilden spelen?! Dat iets 'meest gespeeld' is wil nog niet zeggen dat iedereen hem dus ook wil spelen.Henkie schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 17:10:
[...]
Dus wat leren we hiervan? Metro lekker op rush doen! Cq is het lekker clusterfuck ja maar het is wel de meest gespeelde map van bf3...
Dat base rapen in Metro is gewoon zwaar klote. Het is een prachtige map hoor, maar de hele tijd niet op een vlag kunnen spawnen omdat je vastgezet wordt op je basis, is gewoon een heel grote ontwerpfout. Waarom geen mogelijkheid om vanuit de ondergrondse basis via bovengronds (volgens mij kom je boven de grond uit als je helemaal terug loopt) bij A uit te kunnen komen?
Nog beter zou zijn als de hele map te ontwijken was, maar het is nog steeds niet mogelijk om je eigen server te huren zodat je die map uit de lijst kunt knikkeren. Gemiste kans en dus ga ik SA waarschijnlijk niet spelen tot het mogelijk is om hem uit de lijst te knikkeren. Sterker nog, ik denk dat ik de volgende keer het hele Premium ga overslaan tot die functie er is (als die er uberhaupt komt).
DICE had op zijn minst wat gemixte servers kunnen open stellen. Nu is het de keuze om DLC te spelen of de gewone BF4 maps, maar niet gecombineerd. Wederom gemiste kans. Maar volgens mij komt het gewoon omdat het spel eigenlijk nog niet uit de beta-fase is, nog steeds niet.
Metro is gewoon een klote map, zowel op Conquest als op Rush (dezelfde choke points).
Had er nooit in moeten zitten. Seine Crossing was een geweldige map, maar nee, wij krijgen weer de slechtste map uit BF3: Metro.
Ik probeerde trouwens de GOL te krijgen. Maar 5 kills op zo'n toren in één potje? Dat ding is met 1 schot van een tank kapot.
Had er nooit in moeten zitten. Seine Crossing was een geweldige map, maar nee, wij krijgen weer de slechtste map uit BF3: Metro.
Ik probeerde trouwens de GOL te krijgen. Maar 5 kills op zo'n toren in één potje? Dat ding is met 1 schot van een tank kapot.
haha dat klopt, hier een tip: Je hoeft de kills niet met de sniper te maken, je kan ze ook maken met gadgets, pistols. Dus gewoon ergens waar vaak een tank kom alvast c4 neerleggen, en dan maar ff sneaky blijven zitten. En dan heb je hopelijk al 2 kills als een tank erover rijdt.DGonlag2 schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 17:32:
Metro is gewoon een klote map, zowel op Conquest als op Rush (dezelfde choke points).
Ik weet niet of je dr iets mee kan, maarja als het wel helpt dat is het mooi meegenomen!
Download dan direct de shortcut Pistols/dmr. Heb je direct alles vrij gespeeld, dankje dice.Verwijderd schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 15:50:
Waar downloaden jullie Second Assault? Ik kijk gewoon op het hoofdmenu van Battlefield 4 en klik dan op store, maar daar staat dat er niets beschikbaar is of dat er er niks meer beschikbaar is...
Zojuist een potje gespeeld op Metro. Meteen eerste potje was al spawnrape. Geen enkele map in BF4 is geschikt voor een spawnrape, Maar Metro weer wel!DGonlag2 schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 17:32:
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Eerste potje metro was direct weer heel vet. Sloop achter een groepje in de tunnel en pakte direct 5 man, heel vet.
Als je met spawnrape een plek bedoelt waar je heel sneu kan wachten op mensen die spawnen, dan heb ik nieuws: er is er wel 1, namelijk in het vliegdekschip van Paracel Storm. Daar had ik pas zo'n hufter die gewoon achter al die rubberboten stond te wachten. Moet zeggen dat hij mij 2 keer had. Toen had ik hem. Spawnen, draaien en maaien... :-PJackal131 schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 20:55:
[...]
Zojuist een potje gespeeld op Metro. Meteen eerste potje was al spawnrape. Geen enkele map in BF4 is geschikt voor een spawnrape, Maar Metro weer wel!
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Wat is Metro slecht!!
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Wat me opvalt in de '' nieuwe '' maps van Second Assault is dat de voertuigen weer eens niet reageren zoals ze horen, vliegtuigen stijgen niet eens op met de ruimte van de landingsbaan, ik moet eerst van een berg stuiteren voordat ik de lucht in kom.
3 potten gespeeld op Metro. 3x spawnrape.Versteegrob schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 22:45:
Oké, maar wat moeten we met zulke teksten?
Mijn eerste indruk van Second Assault is niet positief (niet op basis van alleen Metro)!
Caspian Border vind ik wel mooi geworden. Vond ik in 3 niks aan eigenlijk, maar hier is hij heel goed gelukt. De rest is nog geen euro per stuk waard.
Metro is gewoon een kwestie van team switchen naar RU als je alleen speelt. Anders is er geen fuck aan. Ook als RU trouwens niet hoor. De M320 LVG's vliegen je om de oren. Het enige wat leuk is daar om een beetje punten met medkits en ammo te harken.
Gister trouwens de range finder op de SRR61 gezet en in Gulf of Oman op het vliegdekschip blijven liggen. Ja ik weet het, het is lame, maar wel mooi een 1100,36 meter headshot gemaakt.
2 potjes erna op Operation Firestorm werd de euforie gelijk weer de grond in getrapt. Met 3 man in de US basis vies lopen snipen. Echter had een sniper bij de tegenstander hetzelfde idee. Die gast heeft geen een vlag gecapped, maar stond aan het eind van het potje wel boven aan met 9-3 en ruim 12000 punten. Dat krijg je als je mij 5x op meer dan een kilometer afschiet
Gister trouwens de range finder op de SRR61 gezet en in Gulf of Oman op het vliegdekschip blijven liggen. Ja ik weet het, het is lame, maar wel mooi een 1100,36 meter headshot gemaakt.
2 potjes erna op Operation Firestorm werd de euforie gelijk weer de grond in getrapt. Met 3 man in de US basis vies lopen snipen. Echter had een sniper bij de tegenstander hetzelfde idee. Die gast heeft geen een vlag gecapped, maar stond aan het eind van het potje wel boven aan met 9-3 en ruim 12000 punten. Dat krijg je als je mij 5x op meer dan een kilometer afschiet
Is er iemand die enig idee heeft of de DLC mappen ergens een keer aan de reguliere maprotation wordt toegevoegd?
Ik heb premium mede gekocht met de gedachte dat die gratis DLC wel leuk was, maar ik heb tot nu toe nog niet 1 potje China Rising gespeeld, en ook Second Assault zal wel weer niks worden omdat die maprotation zo kort is
Ik heb premium mede gekocht met de gedachte dat die gratis DLC wel leuk was, maar ik heb tot nu toe nog niet 1 potje China Rising gespeeld, en ook Second Assault zal wel weer niks worden omdat die maprotation zo kort is
PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V
Ligt het aan mij of is capture the flag zo bugged als de neten? Heb in de 2 potjes die ik net speelde 2x meegemaakt dat ik word afgeknald en niet meer opnieuw spawn. Ook redeploy uit het menu is niet beschikbaar. Best rottig, enige wat je kunt doen is quit.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Gister even potje Metro en Firestorm gedaan...
Metro met 24 players was al kleine chaos (PS3) en nu op de PS4 met 64 players is het helemaal
één grote clusterfuck! Wat aan de ene kant ook wel zo z'n charmes heeft... Ben er nog niet helemaal uit.
Wat treft de assignments, die zijn best makkelijk (de F2000 binnen half potje in Metro unlocked net als M60 in Gulf of Oman). De enige verrotte is die van de Gol Magnum.... Iedereen probeert die te halen op Firestorm waardoor je twee kampen snipers hebt. 1 groep die op de toren zit en de andere groep die juist probeert de snipers van de toren af te schieten
Beetje kansloze assignment.
Metro met 24 players was al kleine chaos (PS3) en nu op de PS4 met 64 players is het helemaal
één grote clusterfuck! Wat aan de ene kant ook wel zo z'n charmes heeft... Ben er nog niet helemaal uit.
Wat treft de assignments, die zijn best makkelijk (de F2000 binnen half potje in Metro unlocked net als M60 in Gulf of Oman). De enige verrotte is die van de Gol Magnum.... Iedereen probeert die te halen op Firestorm waardoor je twee kampen snipers hebt. 1 groep die op de toren zit en de andere groep die juist probeert de snipers van de toren af te schieten
PSN: Von_Smallhausn
Volgens mij is dat in BF3 ook nooit gebeurd dus is het wachten tot er eindelijk servers verhuurd gaan worden. Tot nu toe nog geen lekker gevoel over Premium en heb op een metro check van gisteren na al een maand niet meer gespeeld.PsychoMantis_NL schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 07:50:
Is er iemand die enig idee heeft of de DLC mappen ergens een keer aan de reguliere maprotation wordt toegevoegd?
Let op:
~~~[html]Op de man spelen doen we nergens op tweakers, dus ook niet hier
Er zijn voor de Xbox One en de PS4 platoons beschikbaar, die kun je joinen via de volgende links:
<a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/3571873308087887416/'>Xbox One</a> - <a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/9144291971211376657/'>PS4</a>
Melden dat je gejoined bent is niet nodig.~~~[/html]
~~~[html]Op de man spelen doen we nergens op tweakers, dus ook niet hier
Er zijn voor de Xbox One en de PS4 platoons beschikbaar, die kun je joinen via de volgende links:
<a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/3571873308087887416/'>Xbox One</a> - <a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/9144291971211376657/'>PS4</a>
Melden dat je gejoined bent is niet nodig.~~~[/html]