Tipje 2: begin van het potje gelijk die MAV erop zetten, heb je daarna de hele pot nog voor de killstreak
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
En wat is MAV? Ik ben niet zo thuis in de afkortingen, hehe
deze is er wel, als je in voertuigen zit te minste, bij ps3 is het R3 om naar 3rd person te gaan.joramoudenaarde schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 13:23:
@dvdkiwi; ik dacht dat er helemaal geen 3rd person-view was in BF4, of bedoel je de spectator mode ofzo?
De MAV is ehm, ja de MAV, zo heet hij ook bij de recon kit haha
PSN: Europhea
In voertuigen kun je wel overschakelen naar 3rd person view. Zo kun je minder accuraat richten, maar je kunt wel vijanden je voertuig zien naderen. OP PS4 is dat L3 (je linkerstick indrukken).joramoudenaarde schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 13:23:
@dvdkiwi; ik dacht dat er helemaal geen 3rd person-view was in BF4, of bedoel je de spectator mode ofzo?
De Micro Air Vehicle (MAV) is een uitrusting van de recon klasse. Je kunt er mee vliegen, spotten, vijandelijke equipement mee vernietigen en ook poppetjes doden door erdoorheen te vliegen.
Je kunt er ook eentje voor thuis bestellen:
https://commerce.honeywel...ategoryId=37901&langId=-1
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Eindelijk iets gevonden wat het een stuk makkelijker maakt om opgenomen video's die via facebook zijn geupload naar youtube te krijgen in HD. Via de site fbdown.net
Zie hier de HD versie van mijn eerder geposte filmpje:
YouTube: Perfect landing assignment Battlefield 4
Ik zal eens kijken of ik de saaie stukken nog wat kan doorspoelen...
*edit* nee, geen idee hoe dat moet
[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 15-04-2014 15:54 ]
Firefox met de Video downloadhelper extensie werkt ook aardig!dvdkiwi schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 15:07:
Wat Jeroeniemoes zegt dus
Eindelijk iets gevonden wat het een stuk makkelijker maakt om opgenomen video's die via facebook zijn geupload naar youtube te krijgen in HD. Via de site fbdown.net
Zie hier de HD versie van mijn eerder geposte filmpje:
YouTube: Perfect landing assignment Battlefield 4
Ik zal eens kijken of ik de saaie stukken nog wat kan doorspoelen...
*edit* nee, geen idee hoe dat moet
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Pak eens een tank
Bij toeval ook de Save the Flag Carrier dogtag unlocked
Alleen nog last van in Naval Strike maps eigenlijk.Verstekbakker schreef op woensdag 16 april 2014 @ 21:18:
Het rubberbanden is echt belachelijk. Werkelijk wat een ziekteszooi. Oplichters, geen enkel ander woord voor.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Zelfs de laatste potten op Paracel liepen zonder problemen
Het lijkt allemaal langzaam wat beter te gaan worden.
Gisteren heb ik een halve pot vanilla gespeeld zonder met m'n onderbroek te blijven hangen. Na 10 minuten was het gewoon weer tijd voor dikke wedgies. Het is gewoon onspeelbaar.On_E schreef op donderdag 17 april 2014 @ 10:22:
[...]
Alleen nog last van in Naval Strike maps eigenlijk.
Ik ben op zoek naar een ander spel, maar zo uitgebreid is het aanbod nog niet op de PS4. Fifa 14 vind ik te duur nieuw. Ben op Marktplaats aan het zoeken, maar daar ben je natuurlijk als een idioot achter verkopers aan aan het mailen, en nooit meteen antwoord.
BF4 ga ik denk ik niet meer aanraken voor een paar maanden. Ik speel het wel als BF5 uit is, geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om daar een pre-order van te doen en al helemaal geen premium meer. Oplichters zijn het echt.
Want zoveel last als jij er van lijkt te hebben heb ik echt niet...
PS4. Een vriend van mij heeft hetzelfde, iedere avond weer. Aan mij ligt het dus niet. Ook als je de reacties op ieder twitter-bericht van @Battlefield bekijkt kun je dat zien. Ik zou willen dat het anders was, maar het is echt waardeloos.dvdkiwi schreef op donderdag 17 april 2014 @ 10:48:
Speel jij ook PS4?
Want zoveel last als jij er van lijkt te hebben heb ik echt niet...
En het is ook jammer om te zien dat iedereen genoegen neemt met "ja alleen Naval Strike heeft nog rubberbanding"... Je zou godverdomme 2 weken eerder moeten kunnen spelen door die 50 euro premium, maar het is nu nog steeds niet speelbaar. Ze breken je eerst moedwillig 2 benen en dan ben je blij als ze bereid zijn om van 1 been het gips te vergoeden? Aanpakken die hap. Ja ik ben kwaad!
[ Voor 0% gewijzigd door BM op 28-04-2014 07:47 ]
Ik snap je frustratie, en het ís ook niet normaal dat het spel niet gewoon soepel loopt.Verstekbakker schreef op donderdag 17 april 2014 @ 11:08:
[...]
En het is ook jammer om te zien dat iedereen genoegen neemt met "ja alleen Naval Strike heeft nog rubberbanding"... Je zou godverdomme 2 weken eerder moeten kunnen spelen door die 50 euro premium, maar het is nu nog steeds niet speelbaar. Ze breken je eerst moedwillig 2 benen en dan ben je blij als ze bereid zijn om van 1 been het gips te vergoeden? Aanpakken die hap. Ja ik ben kwaad!
Maar erover blijven klagen heeft ook geen zin...
Ik zou zeggen:
Ga rush of een andere game mode spelen, dat loopt wel lekker.
Conquest 64 is de grote boosdoener, maar toch blijft iedereen het spelen.
Kijk eens op Battlelog fora hoeveel lui klagen dat de game o zo slecht is maar er ondertussen wel
400uur in hebben zitten.
Ik neem zeker geen genoegen met het feit dat de game zo brak loopt en nog vol zit met rare fouten en bugs, maar ik zie het nut niet in van het telkens maar weer klagen, tenminste niet hier...
En wat ik zal zei: de meeste lag mappen (Paracel, Hainan) lijken steeds beter te gaan lopen.
[ Voor 0% gewijzigd door BM op 28-04-2014 07:49 ]
En ik wil hier af en toe kunnen klagen. Als ik al die woede opkrop, dan kost me dat controllers en beeldschermen en m'n vriendin krijgt blauwe plekken dat arme schaap.
"Het houdt niet op, niet vanzelf"Verstekbakker schreef op donderdag 17 april 2014 @ 14:41:
Om conquest 64 te kunnen spelen heb ik een PS4 gekocht. Dus ik MOET die kunnen spelen. Anders was ik wel op de PS3 gebleven.
En ik wil hier af en toe kunnen klagen. Als ik al die woede opkrop, dan kost me dat controllers en beeldschermen en m'n vriendin krijgt blauwe plekken dat arme schaap.
Er zijn pillen voor wat jij hebt bakker, als je dat al af moet reageren op je vriendin, dan, jezus idd, dat arme schaapVerstekbakker schreef op donderdag 17 april 2014 @ 14:41:
Om conquest 64 te kunnen spelen heb ik een PS4 gekocht. Dus ik MOET die kunnen spelen. Anders was ik wel op de PS3 gebleven.
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
O trouwens, de F2000 is baas
Voor PS4 add me maar: Killing_Calu
Als er überhaupt iets te raken valt met al die lag en netcode problemen.
[ Voor 8% gewijzigd door Carlito op 17-04-2014 20:07 ]
Verstekbakker schreef op woensdag 16 april 2014 @ 21:18:
Het rubberbanden is echt belachelijk. Werkelijk wat een ziekteszooi. Oplichters, geen enkel ander woord voor.
Verstekbakker schreef op donderdag 17 april 2014 @ 10:33:
[...]
Gisteren heb ik een halve pot vanilla gespeeld zonder met m'n onderbroek te blijven hangen. Na 10 minuten was het gewoon weer tijd voor dikke wedgies. Het is gewoon onspeelbaar.
Ik ben op zoek naar een ander spel, maar zo uitgebreid is het aanbod nog niet op de PS4. Fifa 14 vind ik te duur nieuw. Ben op Marktplaats aan het zoeken, maar daar ben je natuurlijk als een idioot achter verkopers aan aan het mailen, en nooit meteen antwoord.
BF4 ga ik denk ik niet meer aanraken voor een paar maanden. Ik speel het wel als BF5 uit is, geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om daar een pre-order van te doen en al helemaal geen premium meer. Oplichters zijn het echt.
Verstekbakker schreef op donderdag 17 april 2014 @ 11:08:
[...]
PS4. Een vriend van mij heeft hetzelfde, iedere avond weer. Aan mij ligt het dus niet. Ook als je de reacties op ieder twitter-bericht van @Battlefield bekijkt kun je dat zien. Ik zou willen dat het anders was, maar het is echt waardeloos.
Heel mooi dat je hier je gal kan spuwen en het hier afreageert ipv op je vriendin, maar je zou deze energie beter kunnen gebruiken om een (nette, dat heeft misschien meer zin) brief te schrijven naar EA/DICE/Origin of wie je ook aan wilt klagen. Ik denk namelijk niet dat de ontwikkelaars op dit forum mee lezenVerstekbakker schreef op donderdag 17 april 2014 @ 14:41:
Ik heb zelf overigens vrij weinig last van rubberbanding, hooguit in 5% van de potjes en dat is al een stuk minder dan in het begin. En als ik er echt last van heb: Leave --> join new game. Ongeveer 1 minuut werk inclusief laden nieuwe game.
Ik zal niet ontkennen dat rubberbanding voorkomt in deze game, maar man man, wat maken sommige mensen een drama om een game. Ik ben wel benieuwd hoe je deze "oplichters" inmiddels hebt "aangepakt"?
[ Voor 0% gewijzigd door BM op 28-04-2014 07:49 ]
Dan laat mij met rust, zeverklaas.Denman schreef op donderdag 17 april 2014 @ 20:18:
[...]
[...]
[...]
[...]
Ik heb zelf overigens vrij weinig last van rubberbanding, hooguit in 5% van de potjes en dat is al een stuk minder dan in het begin.
-edit- En ben eens niet zo selectief met je quotes. Ik weet een spel heus wel op waarde te schatten, maar dit is gewoon waardeloze prut.
[ Voor 25% gewijzigd door Verstekbakker op 17-04-2014 22:23 ]
Ik ben hier niet aan het zeveren hoor, volgens mij was jij dat?Verstekbakker schreef op donderdag 17 april 2014 @ 22:10:
[...]
Dan laat mij met rust, zeverklaas.
-edit- En ben eens niet zo selectief met je quotes. Ik weet een spel heus wel op waarde te schatten, maar dit is gewoon waardeloze prut.
En tsja... sorry dat ik niet alle posts uit m'n hoofd weet en dus niet had kunnen weten dat je ooit positief over dit spel was. Het is gewoon dat ik wat moe wordt van het gescheld op ontwikkelaars omdat het spel onspeelbaar zou zijn, bugs allang opgelost hadden moeten zijn en wat al niet meer. Er is namelijk zoveel moois aan dit spel en ik vermaak mezelf er elke keer weer mee. Toegegeven, soms is er wat rubberbanding bij bepaalde maps, maar bij de meeste maps gaat het gewoon prima en dan is het fun gegarandeerd.
En zoals je zelf in je post van 2013 al zegt: het ziet er gewoon erg dik en vet uit, en als je om je heen door je dolby set van alles hoort exploderen en de kogels om je heen in hoort slaan, dan is het gewoon kicken. Ik vind dat een prima prestatie, en al helemaal beter dan wat Infinity Ward bijvoorbeeld met BO: Ghosts heeft gedaan op de PS4. Het ziet er werkelijk waar niet uit, en lekker spelen doet het al helemaal niet.
Het is sinds de release allemaal toch wel beter geworden, dat merk je van de meeste mensen wel. Dat dat bij jou kennelijk niet het geval is, is natuurlijk klote. Maar het spel compleet af fakkelen zoals nu gedaan wordt is imo zeker niet terecht.
Ben benieuwd wat Dice nog in petto heeft, testservers blijken wel aardig te lopen. Zou dus betekenen dat het wel mogelijk is; maar ook op zulke grote schaal?
Op de man spelen zoals quotes van 1 persoon eruit pikken en daarover gaan zagen bedoel je?Gropah schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 11:23:
[modbreak]Op de man spelen is not done, net zoals de grove taal die sommige hier plaatsen...[/]
Maar ik keek echt uit naar naval strike, coole nieuwe game modus en mooie maps. Maar dan weer de gameplay... zodra je in kleine nauwe gangetjes komt met de gameplay zie je gewoon dat die hele BF4 engine het niet trekt. Het is zo hinderlijk dat je dood gaat als je al lang een hoek om bent enzo...
Mensen moeten dingen niet mooier maken dan het is, de engine is gewoon slecht en zeker na nu de game een half jaar uit is en nog steeds problemen heeft is gewoon drama.
Titanfall leek mij niks, de beta vond ik waardeloos maar ik kocht het omdat ik perse iets anders wilde dan BF4 en ik heb geen spijt, top game, top gameplay.
En een launch waar BF alleen maar van kan dromen que problemen.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Hopelijk gaat het over een tijdje beter..
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Ik weet alleen nog niet wat ik van de Naval Strike mappen op rush vind.
Snipers everywhere en te weinig boten om aan de overkant te komen.
Daarnaast altijd pannenkoeken die in hun uppie wegvaren, vaak naar een ander eilandje om daar te gaan liggen snipen
Voor de defenders is het prijsschieten... Als die eerste basis eenmaal gepakt is wordt het wel leuker,
maar ik heb nog maar zelden de 2e set mcoms gezien...
[ Voor 13% gewijzigd door Superkiwi op 19-04-2014 12:52 ]
Mijn X1 is bijna een dedicated Battlefield machine en ik ben als een kind zo blij met het apparaat. €38,- voor BF4 is -gezien de kleine 300u speeltijd- een koopje gebleven. Voor de prijs van een avondje stappen vermaak ik me al tientallen avonden en weekenden. Er zijn in mijn ogen maar weinig games die in de buurt komen van de hoeveelheid content van Battlefield 4.
[ Voor 5% gewijzigd door Ypuh op 19-04-2014 18:00 ]
Wat is de F2000 toch een bazenwapen.
Beetje healen en reviven, wat bijna niemand doet, werkt ook wel voor de puntjes
Geen bal aan weer. Jammer.
Wie nog een nederlandse speler zoekt: Klaasgier_NL
Mooi is dat he, jezelf vrij pleiten om negatief over BF4 te praten door te zeggen dat mensen die het een tof spel vinden fanboys zijn...Jedi Geub schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 15:01:
Moet eerlijk zeggen, BF4 zuigt gewoon weer. Mensen die zeggen van niet verbloemen het met fanboy gedrag.
Trouwens, ik heb sinds vorige week amper nog last van lag en/of rubberbanding op de PS4, in CQ64 ook nog eens.
Ja de Naval Strike maps hebben het nog, de rest niet, in mijn ervaring.
Wat ik me trouwens afvroeg; in de PC versie kun je snel wisselen tussen bestuurder en gunner van een voertuig met meerdere zitplaatsen (rhib, boat, LAV) maar op de console moet ik eerst het hele rijtje passenger seats af voordat ik weer in de driver plek kom. Is hier op de console ook een manier voor? Probeerde het al met de linkerpook terwijl ik van plek wissel maar dat doet niks bij mij.
Daarnaast heb je in de PC versie ook de mogelijkheid om tijdens het spelen met een toets de map in fullscreen op te roepen, zodat je snel kunt zien waar een voertuig van de vijand zich bevindt bijvoorbeeld. Ik kan deze optie ook niet terugvinden op de PS4 versie, dan moet je eerst naar het Options menu.
Als je options ingedrukt houdt krijg je normaal gesproken een scorebord. Deze kun je switchen naar de grote map. Elke keer als je dan options ingedrukt houdt komt de grote map tevoorschijn.kazuka schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 08:56:
Daarnaast heb je in de PC versie ook de mogelijkheid om tijdens het spelen met een toets de map in fullscreen op te roepen, zodat je snel kunt zien waar een voertuig van de vijand zich bevindt bijvoorbeeld. Ik kan deze optie ook niet terugvinden op de PS4 versie, dan moet je eerst naar het Options menu.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Ah goeie tip! Dat werkt top, thanks.Jackal131 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 09:38:
[...]
Als je options ingedrukt houdt krijg je normaal gesproken een scorebord. Deze kun je switchen naar de grote map. Elke keer als je dan options ingedrukt houdt komt de grote map tevoorschijn.
Verwijderd
Wat me opvalt is dat sommie NS maps op Rush echt dramatisch ontworpen zijn, dacht dat ze meer met Rush in gedachte gemaakt zijn maar daar is weinig van te merken.
Helaas geen CTF op de nieuwe maps, en CA met 24 spelers is ook niet heel geweldig. Net als CQ waar de maps mijninziens iets te groot voor zijn.
Jammer, vindt de maps namelijk best leuk tot nu toe. Zijn de nieuwe guns het unlocken nog waard? de nieuwe sniper is niet veel geloof ik?
Tenminste, de eerste set mcoms niet, na die eerste set wordt het al leuker.
Voor cq64 vind ik ze wel tof en zeker niet te groot.
@Jetpaction:
Al een beetje gewend aan rush?
Ik vermaak me daar nog steeds prima mee; lekker compacte actie, heerlijk.
Heel vaak nog bij lui in het team die er niks van snappen, maar de laatste tijd lijken meer mensen objective based te spelen. Speelt veel leuker dan.
Vanmiddag in 4 potten 3 MVP ribbons binnengehaald, dat was uitzondelijk
De testservers zijn verdwenen, en er zijn 44p conquest servers aanwezig die wel lekker schijnen te lopen.
Tijdelijke oplossing misschien?
It's growing on medvdkiwi schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 21:49:
@Jetpaction:
Al een beetje gewend aan rush?
Ik vermaak me daar nog steeds prima mee; lekker compacte actie, heerlijk.
Heel vaak nog bij lui in het team die er niks van snappen, maar de laatste tijd lijken meer mensen objective based te spelen. Speelt veel leuker dan.
Vanmiddag in 4 potten 3 MVP ribbons binnengehaald, dat was uitzondelijk
Het stond me eerder altijd tegen dat de actie zich altijd maar op een klein gedeelte van de maps afspeelt en dat de rondes soms zo snel voorbij zijn. Echter als de teams in balans zijn en je als squad goed samenspeelt (en revived idd
woooh 44 man conquestdvdkiwi schreef op woensdag 23 april 2014 @ 14:00:
Wat lees ik op Battlelog?
De testservers zijn verdwenen, en er zijn 44p conquest servers aanwezig die wel lekker schijnen te lopen.
Tijdelijke oplossing misschien?
Misschien maakt dat Metro ietsje leuker
Op de grote maps is 44 te weinig imo.
HOLY SH*T!!!
Naval strike 44p loopt soepel alsof er een heel flesje durex play overheen gekieperd is!!!
Dan maar iets minder man, maar wat een verbetering
[ Voor 72% gewijzigd door Superkiwi op 23-04-2014 20:58 ]
Wel een vreemd aantal trouwens, 44 spelers. Waarom niet 48? Lijkt er dus op dat ze zelf intern getest hebben en als conclusie kwam daar uit dat 44 players het beste werkt. Maar ja, die testservers liepen met 64 players ook best aardig. Mogelijk draaiden die op servers met meer capaciteit maar is het te duur om alle bestaande servers te upgraden. Dan is dit wel een goedkope workaround ja maar niet echt een oplossing.
Met het geld dat EA aan ons verdient verwacht ik toch echt serverupgrades... en snel ook!kazuka schreef op woensdag 23 april 2014 @ 21:59:
Tja, dat is ook een manier om de rubberbanding op te lossen ja, minder spelers. Dat had ik ze eind vorig jaar ook wel kunnen vertellen. Maar ja, liever vloeiend de Naval Strike mappen spelen dan hoe het nu is, dus ik klaag niet
Wel een vreemd aantal trouwens, 44 spelers. Waarom niet 48? Lijkt er dus op dat ze zelf intern getest hebben en als conclusie kwam daar uit dat 44 players het beste werkt. Maar ja, die testservers liepen met 64 players ook best aardig. Mogelijk draaiden die op servers met meer capaciteit maar is het te duur om alle bestaande servers te upgraden. Dan is dit wel een goedkope workaround ja maar niet echt een oplossing.
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Maar tot die tijd ben ik hier zeker tevreden mee.
Als nu de tickets gelijk blijven (800) betekent het wel meer kills
Toch maar eens op jacht naar die lastige knife ribbons
Inderdaad. Want je gaat me echt niet vertellen dat het aan de nieuwe hardware van dePS4 of XB1 ligt dat je 64 spelers niet zou kunnen trekken.Jeroenimoes schreef op woensdag 23 april 2014 @ 22:15:
[...]
Met het geld dat EA aan ons verdient verwacht ik toch echt serverupgrades... en snel ook!
Dit is het probleem vanaf het begin geweest. Ze beweren dat de netcode is zoals BF3 en er dus niets anders kan zijn, maar wat ze vergeten is dat er opeens wel heel veel meer spelers in een game zitten.
De netcode en de servers meoten gewoon allemaal beter. Probleem zo opgelost. Het kost alleen geld. En het spel is grotendeels toch al verkocht. Dus proberen ze het maar op andere manieren, zoals minder spelers per game.
[ Voor 16% gewijzigd door dangerpaki op 24-04-2014 07:26 ]
En maar klagenVerstekbakker schreef op donderdag 24 april 2014 @ 01:55:
Ja schiet eens op met knifen, ik heb er al 1142...
Ik krijg er vaak maar 3. Die 4e voor de ribbon is verdomd lastig...
Naval Strike 64p loopt nu ook soepel bij mij hoor. Volgens mij zijn ze de servers aan het vernieuwen.dvdkiwi schreef op woensdag 23 april 2014 @ 15:46:
[...]
Misschien maakt dat Metro ietsje leuker
Op de grote maps is 44 te weinig imo.
HOLY SH*T!!!
Naval strike 44p loopt soepel alsof er een heel flesje durex play overheen gekieperd is!!!
Dan maar iets minder man, maar wat een verbetering
Gisteravond echt 0,0 lag/rubberbanding gehad.
The new #BF4 servers start with an IP 31.X.X.X instead of 159.X.X.X - the firsts are located in Amsterdam.
DICE confirms that #PS4 and #XboxOne have received some server hardware improvements today.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Er staan ook nog enkele 44p servers tussen maar die beginnen met 159. Zal er eens een paar gaan proberen
edit: lol, ik zie nu dat die 44p servers er eigenlijk niet horen te zijn, blijkbaar een bug, volgens de ingame news ticker.
[ Voor 17% gewijzigd door kazuka op 24-04-2014 20:13 ]
Ik liep trouwens gister lekker te knallen, en zie ik ineens een LOEIGROOT slagschip op een eiland knallen! Dat was echt voor het eerst dat ik dat zag… is dat een easter egg of zo?
Ken ook andere die het privé op Facebook zet en het vanaf daar op YouTube upload.
Even wacht op de nieuwe updatejoramoudenaarde schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 14:17:
Hoe kun je eigenlijk plaatjes en video's die je met je PS4 opneemt tijdens BF4 op Youtube krijgen? Ik zie alleen de optie voor Facebook en/of Twitter, maar die wil ik juist niet gebruiken. Er is voor zover ik heb kunnen vinden via Google ook niet echt een manier om deze plaatjes en video's te kopiëren of uploaden naar andere doelen (je eigen computer, Youtube, Vimeo o.i.d.).
Ik liep trouwens gister lekker te knallen, en zie ik ineens een LOEIGROOT slagschip op een eiland knallen! Dat was echt voor het eerst dat ik dat zag… is dat een easter egg of zo?
http://blog.us.playstatio...introducing-sharefactory/
Once you’re done with your masterpiece, you can easily share your SHAREfactory videos to Facebook, or export them to an external USB storage device to upload them elsewhere, another new feature coming as part of the 1.70 system software update. Other PS4 SHARE enhancements include the ability to change the recording time of your gameplay to shorter increments, the ability to change who you share your clips with on the SHARE screen, and the removal of default saves for screenshots and video clips. In addition to these SHARE enhancements, the 1.70 update will allow you switch off HDCP, enabling you to capture video directly from your HDMI output so you can record and share longer clips of your gameplay sessions — a feature I know many of you have been waiting for. We are excited to see what the PlayStation Nation does with these new social features, and cannot wait to get them into your hands!
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Tsja. Dat is nu eenmaal vaker zo als je een klote team treft. Kun je zelf vrij weinig aan doen..
Dan via fbdown.net de video downloaden, daarna uploaden naar youtube.
Komen ze in 720p erop te staan
Maar gezien je nu enkel naar Facebook kan uploaden (en niemand op facebook al mijn uploads hoeft te zien), is dit de makkelijkste oplossing.
Binnen enkele seconden heb je de video van Facebook op je pc staan.
Het uploaden naar youtube duurt het langst
As you know, we’ve been looking into resolving the “rubber banding” that some players on certain platforms have experienced with Battlefield 4 after the recent release of Naval Strike. We’ve found that the root cause of the issue was a configuration of certain hardware types dedicated to 64-player matches.
We have invested in new hardware to resolve this issue and deployed new higher-performance servers this week. In preparation, we conducted a significant amount of testing before installing the new servers to ensure they would correct the issue. We are already seeing performance improvement with 64-player matches and expect this to continue.
While the process took longer than we would’ve liked, we wanted to be 100% sure it was done right and that the long-term solution was properly in place.
Our objective is to deliver the best player experience possible. We feel this solution helps us deliver that to you. Stay tuned to our official channels for more information.
Cogitationis poenam nemo patitur
Dat liep toch lekker soepel allemaal (op enkele kleine momentjes na, maar dat mag geen naam hebben)!
De 44p van gisteren liep nog nét iets beter, maar alla...
Mooi dat ze ermee bezig zijn.
Kudos voor Dice vanuit mijn kant
[ Voor 13% gewijzigd door Superkiwi op 25-04-2014 19:07 ]
Goede zaak, al had ik het idee dat ze al wel langer betere servers online hebben (op de X1)? Zoals ik al eerder gemeld heb, sinds de laatste patch heb ik weinig problemen meer gehad bij een heleboel servers. Sommigen hadden het probleem nog wel, maar anderen draaien al een tijdje prima.
Al vind ik persoonlijk het 44p server-verhaal wel bullshit. Ze moeten dat gewoon doen om een andere balans in de game te zetten die spelers vraagt om actiever te zijn en beter na te denken omdat je nou eenmaal minder mensen hebt om objectives te verdedigen of aan te vallen.
Dat is het Levolution event op Paracel Storm volgens mij jajoramoudenaarde schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 14:17:
[ Voor 6% gewijzigd door BM op 28-04-2014 07:47 ]
Indien next-gen -> Server met vanilla of china rising (china rising lijkt het best te werken) kiezen. Werkt prima. Op Laggy Dam na dan.Verstekbakker schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 23:08:
Ik heb nog steeds rubber bij Naval Strike. Moet ik ergens op letten bij het kiezen van een server ofzo?
[ Voor 1% gewijzigd door BM op 28-04-2014 07:47 ]
720P wel, maar de compressie is zo hoog dat het oude PAL TV signaal er gemiddeld beter uit ziet.dvdkiwi schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 18:24:
Gewoon via Facebook sharen, met je instellingen op "alleen ik".
Dan via fbdown.net de video downloaden, daarna uploaden naar youtube.
Komen ze in 720p erop te staan
Maar mooi dat men in nieuw hardware investeert en het daardoor beter gaat lopen. Anderzijds lijkt het me wel een minimale upgrade als ik hier dan weer hoor dat games met 44 personen net iets lekkerder liepen dan nu met 64 personen en de nieuwe hardware.
Kan het zelf niet beamen, want heb geen enkele DLC gekocht. Ga ik ook niet doen want BF4 trekt me toch niet zoals BF3 toentertijd.
[ Voor 36% gewijzigd door dangerpaki op 26-04-2014 08:48 ]
Gisteren ook weer op jacht gegaan naar knife ribbons;
3 knife kills had ik iedere keer redelijk snel, maar ik ben een paar potten lang de helft van de pot
(400 tickets resterend) bezig geweest om die 4e te krijgen... Het lukt maar niet.
[ Voor 20% gewijzigd door polopolo150 op 26-04-2014 12:23 ]
Ik speel regelmatig met wat tweakers, altijd gezellig
Hopelijk blijft het zo!
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Vind ik eigenlijk ook wel vreemd: als je lid wordt van een platoon, zouden de leden eigenlijk aan je online/offline lijstje toegevoegd moeten worden op Battlelog... onder een apart kopje ofzo desnoods.
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Vriendinnetje komt gezellig naar mij vanavond, dus toch nog ff knallen! #lucky_bastard_me
[ Voor 37% gewijzigd door Geronimous op 26-04-2014 21:43 ]
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Maar gestopt toen de vijand onze jets en choppers had gestolen...
200% boost erop en ff de jets rondspelendvdkiwi schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 19:05:
Heb al redelijk wat bij elkaar geharkt vandaag![]()
Maar gestopt toen de vijand onze jets en choppers had gestolen...
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Hmmm... dubbelzinnig!Jeroenimoes schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 19:02:
ALTIJD dubbele puntjes als ik NIET het weekend thuis ben! Alsof ze het er om doen bij DICE
Vriendinnetje komt gezellig naar mij vanavond, dus toch nog ff knallen! #lucky_bastard_me![]()
Laat de knife only servers maar komen
PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V
[ Voor 3% gewijzigd door Verstekbakker op 27-04-2014 11:59 ]
Krijg je een knife service star voor 100 kills met een bepaald mes, of worden alle messen bij elkaar opgeteld?
*edit*
Zie dat ik 199 knife kills heb (verschillende messen).
Ik zal er snel achterkomen
[ Voor 28% gewijzigd door Superkiwi op 27-04-2014 21:15 ]
Vreemd, ik heb totaal geen problemen meer met BF4, spel loopt snel, vloeiend en bovenal totaal geen rubber banding meer.....Verstekbakker schreef op zondag 27 april 2014 @ 11:58:
Hier is nog steeds genoeg lag en rubberen om je te ergeren hoor. Operation Mortar, esthetisch de mooiste map ooit, was gisteren gewoon als vanouds onspeelbaar door de rubberbanding.
Ze hebben er de afgelopen week echt voor gezorgd dat het spel loopt zoals het zou moeten doen.....
Nu alleen nog de mogelijkheid om eigen servers te huren!
Cogitationis poenam nemo patitur
Hier vandaag nog wel last gehad van rubber banding op de PS4 helaas, misschien zijn nog niet alle servers geupgraded.Bullet NL schreef op zondag 27 april 2014 @ 20:04:
[...]
Vreemd, ik heb totaal geen problemen meer met BF4, spel loopt snel, vloeiend en bovenal totaal geen rubber banding meer.....
Ze hebben er de afgelopen week echt voor gezorgd dat het spel loopt zoals het zou moeten doen.....
Nu alleen nog de mogelijkheid om eigen servers te huren!
Ik weet niet hoe laat dat was, maar vanaf een uur of 1800 is / was er een storing aan de gang.JJFS schreef op zondag 27 april 2014 @ 21:29:
[...]
Hier vandaag nog wel last gehad van rubber banding op de PS4 helaas, misschien zijn nog niet alle servers geupgraded.
Vond et vanavond met storing niet te doen, dus snel weer gestopt.
Maar verder moet ik zeggen, ook volle Naval Strike servers lopen lang zo slecht niet, af en toe een hapertje, maar niet spannends.
~~~[html]Op de man spelen doen we nergens op tweakers, dus ook niet hier
Er zijn voor de Xbox One en de PS4 platoons beschikbaar, die kun je joinen via de volgende links:
<a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/3571873308087887416/'>Xbox One</a> - <a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/9144291971211376657/'>PS4</a>
Melden dat je gejoined bent is niet nodig.~~~[/html]